Het Playstation Portable Game topic Deel 1

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.100 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 22297 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 23:37:
Eu versies kunnen niet met US versies samen spelen. Dus als je vrienden hebt die ook een PSP bezitten zou ik gewoon wachten of ze allemaal aanradne ook de US versie te halen
Waar komt dit verhaal vandaan? Heb je een bron?

Ik zie geen enkele reden waarom het niet zou werken, behalve moedwillige sabotage van rockstar. En waarom zouden die willen dat je niet met je Amerikaanse buddies op vakantie een potje zit te GTA'en?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
(jarig!)
Ik heb sinds een paar dagen een raar probleem met m'n psp, m'n achtergrond is nu opeens een stuk donkerder. Ik heb al met de brightness knop zitten kloten maar daarmee wordt het maar een klein beetje helderder. In games ziet het er wel gewoon zo uit zoals het was. Weet iemand hier misschien hoe je het kan verhelpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Mastasidaz op 06-11-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hahaha
Iedere maand veranderd je achtergrond van je PSP
In Oktober was het licht geel, nu donkergeel/bruin. Zet je datum eens op december en je zult zien dat deze rood wordt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:18

DaWaN

'r you wicked ??

Shiver23 schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:14:
Hahaha
Iedere maand veranderd je achtergrond van je PSP
In Oktober was het licht geel, nu donkergeel/bruin. Zet je datum eens op december en je zult zien dat deze rood wordt.
Ja, maar er zitten echt een paar **** kleuren tussen. Dit bruin staat me wel aan maar dat hele lichte blauw/paars is slecht te lezen :(

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-06 21:32
Vandaar dat ik mijn datum altijd op januari houd.
Vind 't wel een stuk mooier een witte PSP met witte achtergrond. Een goede datum boeit me niet, daar heb ik een telefoon of horloge voor.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 22:24
brama schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:04:
[...]

Ik zie geen enkele reden waarom het niet zou werken, behalve moedwillige sabotage van rockstar. En waarom zouden die willen dat je niet met je Amerikaanse buddies op vakantie een potje zit te GTA'en?
Welcome to the world of Sony :*)

Volgens mij geldt dit niet tegen elkaar kunnen wfi-en met verschillende versies namelijk voor alle PSP spellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

LCS - Locked Area Revealed!

USMarines_3006 has emailed us his discovery – a closed area in the retail version of GTA: LCS. He found a way to this hidden place. Here is what he wanted to say about this glitch:

I found out this new cool glitch. In staunton island, there is a small construction site next to the hospital(to the right of it). get a PCJ600 and break down that red bar. Then gain some speed and jump off of that jump that is pointing to the roof of the hospital. Then drive down to the other roof. You will see a wall on your right. Drive through it *slowly*. You should fall through it and land in the unfinished tunnels below. You can explore, but the only ways to get out is to kill yourself or try to do a flip on the PCJ600 and you'll fall back to the streets
pspupdates.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-06 19:44
weet iemand wat je betaald voor de PSP in duitsland?? Ik woon namelijk vlak bij de grens.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:D als je vlakbij de grens woont is het toch gemakkelijk om even heen en weer te gaan?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
Ben zelf 15 dus ik kan niet ff de auto pakken :P
En het is een half uurtje rijden. Als iemand zeker weet of het goedkoper is dan is mijn keuze snel gemaakt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114521

Ik heb mij net eentje (GTA LCS) besteld bij play.com. Hopelijks krijg ik hem nog voor het einde van de week. Tegen 20 november moet ik voor het werk nog tot kerst in Oost-Europa gaan rondtoeven en ik zou toch graag GTA meenemen voor als ik daar eens een verloren zondagnamiddag mocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
Anoniem: 114521 schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:37:
Ik heb mij net eentje (GTA LCS) besteld bij play.com. Hopelijks krijg ik hem nog voor het einde van de week. Tegen 20 november moet ik voor het werk nog tot kerst in Oost-Europa gaan rondtoeven en ik zou toch graag GTA meenemen voor als ik daar eens een verloren zondagnamiddag mocht hebben.
wat is je vraag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
't is wel lang wachten bij play.com... mijn bestelling voor GTA:LCS zou 1 november geshipt zijn... maar nog niet binnen...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

brama schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:04:
[...]

Even serieus heb je de start topic gelezen. Daar in staat dat je Regio 1 games met regio 2 games kunnen spelen. Misschien is het mogelijk met sommige maar in het algemeen is het niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114521

Ah sorry, eigenlijk had ik geen vraag. Ik wou gewoon melden dat ik ook eens zou kijken hoe lang het duurt om van play.com iets in Belgie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
ok :9
ik heb een keer splinter cell chaos theory xbox gekocht bij play.com, dat duurde iets van 4 dagen ofzo meen ik....

maareh, weet niemand wat de psp in duitsland kost?? ;(

[ Voor 20% gewijzigd door stimpyMGS op 06-11-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:01
Kun je bij Play.com alleen met creditcard betalen? Of ook met overboeking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Credit card only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Hmm, toch wel jammer. Net m'n credit card opgeheven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb net in de intertoys folder gekeken. Daar staat bij psp games: Vanaf 54,99. Ook staat er bij GTA:LCS Nu met gratis DVD Grand Theft Auto. Iemand hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140740

ruudvdsanden schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:57:
Ik heb net in de intertoys folder gekeken. Daar staat bij psp games: Vanaf 54,99. Ook staat er bij GTA:LCS Nu met gratis DVD Grand Theft Auto. Iemand hier meer info over?
Folder was al eerder gedrukt denk ik (men ging er toen vanuit dat er geen uitstel zou zijn) Als GTA nergens in NL uit is, dan is ie zeker ook niet bij Intertoys te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:34

Martinspire

Awesomeness

ik denk dat ie die dvd bedoelt, idd das erg vaag

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

huh als je in die 3e stad komt word het saai :S

ik speel nu al anderhalve week niet meer... kzit op 33%oid

huh dvd van gta :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:09
koekoek2003nl schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 00:05:
huh als je in die 3e stad komt word het saai :S

ik speel nu al anderhalve week niet meer... kzit op 33%oid

huh dvd van gta :?
Gaan in de 3e stad die mafia missies wel door, of ben je daar dan helemaal doorheen?
Enige idee of die 33% alleen voor Salvatote etc. missies zijn, of tellen pizza, politie etc. missies ook mee in dat percentage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-06 22:14
Anoniem: 140740 schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:57:
[...]
Folder was al eerder gedrukt denk ik (men ging er toen vanuit dat er geen uitstel zou zijn) Als GTA nergens in NL uit is, dan is ie zeker ook niet bij Intertoys te krijgen.
Intertoys medewerker hier :p

Folder is idd al een week klaar, en nee we hebben hem nog niet want dan belt me baas op want ik moet GTA hebben voor me PSP B) Helaas hebben wij geen release-date gehoord van Intertoys of van andere partijen ik ga ook maar af op de internet verhalen als een klant wat vraagt.

Ja inderdaad met 'een dvd' Bart Smit maakt hier ook reclame mee maar ik heb (nog) niks gezien hiervan.

[ Voor 10% gewijzigd door Xiqum op 08-11-2005 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 17-06 15:20
stimpy-NL schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:20:
ok :9
ik heb een keer splinter cell chaos theory xbox gekocht bij play.com, dat duurde iets van 4 dagen ofzo meen ik....

maareh, weet niemand wat de psp in duitsland kost?? ;(
www.google.nl

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

iemand trouwens gta al geprobeerd met xlink?
vraag het me af, zo ja, dan moeten we hier es wat afspreken denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zit nu op zon'n 20% met GTA en heb nu last van glitches, motoren hebben een soort zwarte balk van hun stuur naar de grond lopen (lichtbundel?), of naast de motor.. het is niet echt hinderlijk en het is ook niet altijd, maar ok niet echt netjes. Hebben meer mensen dit? Zou het op te lossen zijn?
matthijst schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:00:
[...]

Gaan in de 3e stad die mafia missies wel door, of ben je daar dan helemaal doorheen?
Enige idee of die 33% alleen voor Salvatote etc. missies zijn, of tellen pizza, politie etc. missies ook mee in dat percentage?
alleen de story missions zijn goed voor 40%

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 08-11-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik dacht dat als je het uitspeelt zonder alle missies te doen (er zal bv wel eens een missie niet gehaald te hoeven worden) je zoiezo op minder zit...

kun je na uitspelen trouwens nog missies doen of is het dan echt over en kun je (alleen nog maar) noedels bezorgen en taxichauffeur uithangen e.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:00:
ik dacht dat als je het uitspeelt zonder alle missies te doen (er zal bv wel eens een missie niet gehaald te hoeven worden) je zoiezo op minder zit...

kun je na uitspelen trouwens nog missies doen of is het dan echt over en kun je (alleen nog maar) noedels bezorgen en taxichauffeur uithangen e.d. ?
dr zijn echt heel veel side-missions, veel meer dan in gta3 en VC, zoals odd jobs, avenging angels, rampages, en weet ik veel wat nog meer..echt verbazend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 11:09
Geloof iets van 15 uur gespeeld nu en zit rond de 25% dacht ik...
Echt een cool spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:49

Bob Popcorn

Plop!

Volgens de lijst bij de Bart Smit komt ie 1 december binnen :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 15-06 22:14
Bob Popcorn schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:08:
2 December officiel dus:
http://www.gamer.nl/nieuws/28373
Een paar bugs die pas op het laatste moment ontdekt werden, waren de oorzaak van het plotselinge uitstel.
Ik hoop dat het spel hierdoor beter wordt kom op zeg ze hebben dan 4 weken extra gehad om eraan te sleutelen. Hopenlijk een extra soepel draaiende GTA, helaas dat het zo lang duurt.

[ Voor 41% gewijzigd door Xiqum op 08-11-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Bob Popcorn schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:08:
Nou wil ik wel eens de officiele reden daarvan weten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik geloof er niets van. Zou betekenen dat die bugs ook in de VS-versie zouden moeten zitten.

Ik geloof echt dat het een test was in hoeverre de nieuwe beveiliging stand zou houden. Sony is ook niet achterlijk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

waarschijnlijk duitsland zijn schuld
voor hen moet het bloed eruit en minder groffe taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De kogel is door de kerk, eindelijk duidelijkheid. Heeft even geduurd maar nu is het toch wel zeker.
GTA LCS komt naar Europa, helaas wat aan de late kant.

Was het van oor sprong toch echt 28 oktober is het uiteindelijk 2 December geworden dat wij mogen genieten van GTA LCS. Een aantal bugs die gevonden waren is volgens sommigen de reden waarom de game is uitgesteld. Direct zullen we het natuurlijk nooit weten maar dat maakt dan ook niet meer uit. Het enige wat nu rest is nog het wachten, of importeren natuurlijk.

2 December is toch dan de dag waar je veel drukte in de winkels kan verwachten. Is het de release date van de Xbox 360 en dus GTA LCS is het ook nog maar 3 dagen voor Sinterklaas waar iedereen weer leuk gaat inslaan.
Nog even geduld dus :(

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Ik kijk net op cd-wow en daar staat dat de EU en de US versie allebij leverbaar zijn. Ik weet nie of dit waar is maar als het wel klopt lijkt het me wel de moeite waard gezien hij nou pas in december! komt.

zie cd-wow:
http://www2.cd-wow.nl/det..._3.php?product_code=19207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Maarja, de EU versie van GTA LCS is nu ook al door iemand gedumpt dus ik denk dat de release niet heel ver meer weg ligt, en misschien wel eerder als 2 december komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

matthijst schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:00:
[...]

geen iedee ik speel alleen story mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Laatst online: 21-06 06:54

FaceDown

Storende factor.

Weet iemand waarom ik SOCOM niet online aan de praat krijg? Ik heb een werkende connectie met internet (vertelt mijn PSP mij) weliswaar met WEP. SOCOM geeft na het selecteren van het profiel aan dat er een connection error is.

-edit-

Ik lees dat ie 't bij niemand meer zou doen omdat de volledige versie bijna uit is. Zul je deze ook (wel) online kunnen spelen? Moet je je daarvoor ergens registreren met je psp?

[ Voor 31% gewijzigd door FaceDown op 09-11-2005 01:07 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonamolenaar
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-01-2024
Heb net gelezen dat de uitgestelde datum van GTA LC komt omdat Sony de Xbox 360 wil beconcurreren met de PSP+GTA LC. Mensen kunnen maar 1 keer hun geld opmaken.

Bron

Slimme zet van Sony maar of het helpt. Ik heb al een psp maar denk als ik zou moeten kiezen toch voor de Xbox zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140740

Voor de mensen die GTA LCS nog zoeken. Deze is te koop bij dimension plus (US versie).

En waarom is de PAL versie wel uit in de UK, maar niet in de rest van EU?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 140740 op 09-11-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
GTA wacht ik ook al een tijdje op. Ik ga voor de PAL versie. In de tussentijd maar even SSX on Tour aangeschaft aan de hand van reviews. Helaas vind ik er niets aan er zit totaal geen sensatie in. Het snelheidsgevoel zie ik ook zelden terug en daarbij is het vrij onoverzichtelijk. Dus maar ff ingeruild voor Virtua Tennis daar was ik meteen aan verslaafd.

De laadtijden vind ik wel meevallen en het speelt heerlijk weg. Al zijn de Tournaments finales wel ongelooflijk lastig. Ik word letterlijk van de baan geveegd terwijl de 1e, 2e, 3e, halve finale partijen van simpel naar moeilijk gaan zijn de finale partijen echt onhaalbaar. En ik speel op normal terwijl er ook nog hard en very hard moeilijkheidsgraden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wrong topic*

[ Voor 109% gewijzigd door itsme op 09-11-2005 16:12 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Ik zag gta:lcs bij lokale winkel liggen.
En wou toch al een spel inruilen(nfs ug r) dus deze kwam in aanmerking(gta:LCS)

Ik ga wel een pal/eu/nl versie aanschaffen als die uit is maar dan verkoop ik deze gewoon...

ben nu bij 24% 2de eiland...

En over die helicopter. Kun je die aleen in 1 missie pakken(die ben ik gepasseerd) of komen er meer missie's met heli.

Ikheb een savegame met 100%
308miljoen geld.
147 dag ofzo

Komt van andere site

interesse mail maar...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 09-11-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Anoniem: 125123 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:06:

Ik ga wel een pal/eu/nl versie aanschaffen als die uit is maar dan verkoop ik deze gewoon...
Wat is het verschil tussen pal/eu/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 21-06 22:56

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Niets...er is geen sprake van PAL/EU/NL versies.... alleen regiocodes :O

Wij zitten in Regio 2 en daar valt de EU, waarin NL zit, ook onder :)

[ Voor 34% gewijzigd door Michael Knight op 09-11-2005 18:55 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Michael Knight schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:55:
Niets...er is geen sprake van PAL/EU/NL versies.... alleen regiocodes :O

Wij zitten in Regio 2 en daar valt de EU, waarin NL zit, ook onder :)
Dus de engelse vesie die ik mischien via cd-wow ga importeren is precies het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

wel regio 2, maar zal waarschijnlijk i tegenstelling tot de nederlandse, een ander boekje hebben en misschien andere ingame taal, bovendien zal er voor de duitsers een hoop uitgesloopt/verneukt worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:04:
wel regio 2, maar zal waarschijnlijk i tegenstelling tot de nederlandse, een ander boekje hebben en misschien andere ingame taal, bovendien zal er voor de duitsers een hoop uitgesloopt/verneukt worden denk ik
Het aller vreemdste was ik vind is dat in amerika op de meeste bloederige games 17+ staat.
En de graphics met bloed extreem zijn.

En in duitsland staat er dus 18+ en dan nog minder bloed erin....

Kan tog niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

en dan te bedenken dat ze porno in spellen erger vinden dan massamoorden plegen :/

ach schijt
gewoon een dope game :)

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Heb vandaag een PSP kado gekregen en nu moet ik er natuurlijk een spelletje voor halen. Nou heb ik ooit eens Golden Sun op de GBA gedaan en dat was erg leuk kwa spel en graphics. Nou heb ik zitten zoeken naar een spel in die richting voor de PSP.. en ik ben op Untold Legends: Brotherhood of the Blade uit gekomen. Is dit een beetje in die lijn kwa spel en graphics ?

Of heeft iemand een beter alternatief ?

[ Voor 6% gewijzigd door Karel2001 op 10-11-2005 15:17 ]

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

jonamolenaar schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:49:
Heb net gelezen dat de uitgestelde datum van GTA LC komt omdat Sony de Xbox 360 wil beconcurreren met de PSP+GTA LC. Mensen kunnen maar 1 keer hun geld opmaken.

Bron

Slimme zet van Sony maar of het helpt. Ik heb al een psp maar denk als ik zou moeten kiezen toch voor de Xbox zou gaan.
Grappig hier was laatst een docu over de launch van de xbox360 en daar beweerde Sony dat de timing puur toeval was..
Maar waarom zou de launch van GTA vertraagd worden alleen in de EU terwijl de US de grootste markt is..
En hoe eerder je op de markt ben deste beter, mensen geven dan dus hun geld uit aan jouw product als je tegelijk met de concurent uitkomt dan hebben ze een keuze..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:18
Even een vraagje nog over NFS Most Wanted. Iemand zei iets over het feit dat de versie voor de PSP niet alles zal gaan bevatten wat de versies voor Xbox, PS2, PC ed wel zal hebben om het feit dat er minder op een UMD gaat? Dat zou wel heel lullig zijn. Is dit echt zo? :?

• Monsie
  • Laatst online: 18-06 10:46
Ik heb net GTA: LCS uitgespeeld, zit nu wel met een leeg gevoel zeg :)

(Ik d8 ergens gelezen te hebben dat iemand zei dat je met een heli moet vliegen, dit is dus NIET het geval)

[ Voor 45% gewijzigd door Monsie op 10-11-2005 21:07 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
MOET niet, het kan! daar gaat t om! ;)

[edit]

to Monsie (en iedereen die evt ook zo ver is):

Even over missie 'Friggin the Riggin'

Dan moet je eerst naar zo'n gebouw toe met een flamethrower en die papier machines vernietigen, en dan rijden er twee busjes weg en moet je daar achteraan om ze te vernietigen.

Maar zodra ik er een vernietig krijg ik mission failed, u destroyed one of the vans blabla

:(

Hoe kan dit en wat doe ik fout?

[ Voor 85% gewijzigd door ElayZ op 11-11-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Karel2001 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:16:
Heb vandaag een PSP kado gekregen en nu moet ik er natuurlijk een spelletje voor halen. Nou heb ik ooit eens Golden Sun op de GBA gedaan en dat was erg leuk kwa spel en graphics. Nou heb ik zitten zoeken naar een spel in die richting voor de PSP.. en ik ben op Untold Legends: Brotherhood of the Blade uit gekomen. Is dit een beetje in die lijn kwa spel en graphics ?

Untold legends is absoluut niet hetzelfde als een RPG als golden sun. UL is meer in de trand van diablo2. Hack and slash dus. Verder is UL een kutspel :r

Ik hoop je hierme voldoende info gegeven te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
djmantri schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:36:
en dan te bedenken dat ze porno in spellen erger vinden dan massamoorden plegen :/

ach schijt
gewoon een dope game :)
Terwijl er in GTA:LCS wel veel sex-referenties inzitten.

Customers United Negating Technology 4 life ..

En een scene waarin je smek- en slurpgeluiden hoort, even later gevolgd door een dame die onder het bureau bij iemand wegkruipt waarna je te horen krijgt dat de gast achter het bureau zojuist een blowjob kreeg. *Dat* kan een 17+-er wel aan blijkbaar... maar 2 scharnierende schaars geklede poppetjes met het detail van de gemiddelde jaren 50 UFO foto, nee, de arme schaapjes..

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-06 06:39
143029 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:38:
[...]

Untold legends is absoluut niet hetzelfde als een RPG als golden sun. UL is meer in de trand van diablo2. Hack and slash dus. Verder is UL een kutspel :r

Ik hoop je hierme voldoende info gegeven te hebben :D
iig wel subtiel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-06 06:39
ElayZ schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 01:14:
MOET niet, het kan! daar gaat t om! ;)

[edit]

to Monsie (en iedereen die evt ook zo ver is):

Dan moet je eerst naar zo'n gebouw toe met een flamethrower en die papier machines vernietigen, en dan rijden er twee busjes weg en moet je daar achteraan om ze te vernietigen.

Maar zodra ik er een vernietig krijg ik mission failed, u destroyed one of the vans blabla

Kun je zoiets aub in de /spoiler tags zetten? niet iedereen wil horen hoe een missie gaat en wat de beste manier hiervoor is. doe het dus zo:
spoiler:
bladiebladiebla
Dan kan iedereen kiezen of hij het wil lezen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
ElayZ schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 01:14:

Ik vernielde de 2 busjes al bij aankomst van de hal... dus geen problemen gehad met mission failed. Misschien kan je dat ook eens proberen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Over een missie in GTA:
spoiler:
Kan iemand een hint geven over de chainsaw masacare missie? Ik heb hem nu al 7x gedaan maar ga steeds dood.

GTA is echt een gaaf spel! :9

ben weer helemaal verslaafd aan de GTA gameplay! :)

[ Voor 9% gewijzigd door endless op 11-11-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
endless schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:04:
Over een missie in GTA:
spoiler:
Kan iemand een hint geven over de chainsaw masacare missie? Ik heb hem nu al 7x gedaan maar ga steeds dood.

GTA is echt een gaaf spel! :9

ben weer helemaal verslaafd aan de GTA gameplay! :)
spoiler:
Als je in het ruim in die gang staat moet je naar voren lopen totdat je bij een 'T-splitsing' komt. Daar moet je eerst naar RECHTS, want daar ligt een magnum :P. Loop dan vervolgens weer terug naar de T-splitsing en ga het ruim in. Daar gewoon alle lui afknallen met je magnum (kan ook voordat ze in beeld zijn ;))

Succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
TranceSetter schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:25:
[...]

Kun je zoiets aub in de /spoiler tags zetten? niet iedereen wil horen hoe een missie gaat en wat de beste manier hiervoor is. doe het dus zo:
spoiler:
bladiebladiebla
Dan kan iedereen kiezen of hij het wil lezen of niet
Sorry, zal ik doen!

spoiler:
Ik zal het eens proberen, eerst die vans allemaal te slopen en dan pas die machines, thnx for the tip! Ik vraag me alleen af, zou het komen doordat ik soms cheats gebruik? Ik doe alleen af en toe weapon cheat en health. Niemand schijnt te weten wat er precies fout kan gaan als je met cheats speelt... maar je krijgt wel die waarschuwing als je saved...

En over chainsaw masacre:
spoiler:
Idd eerst die magnum pakken, dan naar binnen gaan, zorg dat je naast die magnum nog geneog firepower heb voor part 2 van die missie, dan zodra hij begint en je zegmaar van bovenaf kijkt, meteen om je heen locken en er paar afknallen, dan in de rondte lopen, vooral veel springen en rond die kisten rennen, dan volgen ze je moeilijker, en zeker als je springt dan ben je veel sneller, dan gewoon regelmatig even snel omdraaien, locken en schieten, 1 shot kill bij al die mannetjes met die zagen. En dan nog keer of 5 voor die andere gast. Succes! 't lukte mij op deze manier ook vrij simpel.

[ Voor 11% gewijzigd door ElayZ op 12-11-2005 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
ElayZ schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 03:26:
[...]

En over chainsaw masacre:
vraag.....
chainsaw masacre:
spoiler:
Je kan gewoon stil blijven staan in het midden en dan gewoon de heel tijd de R knop indrukken, dan schieten, weer R knop indrukken, weer schieten en ga zo maar door. Werkte bij mij perfect. ben niet 1 keer van me plek afgekomen... :P

En over cheats... Die hoef je toch niet te gebruiken :P Spel is al makkelijk zonder cheats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand mij vertellen waar Love Media op Staunton te vinden is? Ben het wel tegengekomen maar kan het echt nérgens meer vinden, zou ergens in de buurt van Donald Love moeten zijn...

(niet spoiler waardig dit toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Killed-1 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:28:
[...]

chainsaw masacre:
spoiler:
Je kan gewoon stil blijven staan in het midden en dan gewoon de heel tijd de R knop indrukken, dan schieten, weer R knop indrukken, weer schieten en ga zo maar door. Werkte bij mij perfect. ben niet 1 keer van me plek afgekomen... :P

En over cheats... Die hoef je toch niet te gebruiken :P Spel is al makkelijk zonder cheats ;)
Tis niet een kwestie van te moeilijk maar gewoon luiheid haha :P

Die cheats zijn zo simpel, ik ken health, armor en weapon uit mn hoofd en ik heb geen zin om elke keer weer wapens te gaan kopen enzo haha, ff klikklik en je hebt weer volle firepower.

En die chainsaw had ik al gehaald hoor, ik legde t alleen maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:55
Karel2001 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:16:

Over 1 á 2 dagen komt Tales of Eternia uit, die is wel richting Golden Sun. Het is een erg mooie japanse stijl RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
Mutatie schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:22:
[...]

Over 1 á 2 dagen komt Tales of Eternia uit, die is wel richting Golden Sun. Het is een erg mooie japanse stijl RPG.
? Ik dacht dat deze pas ergens in dec uit zou komen...

Ik heb toevallig vandaag The Legend of Heroes besteld bij dvdboxoffice. Komt 15 nov uit.

Ik heb begrepen dat dit wel een mooie en vooral lange RPG is, zo'n 50 uur aan gameplay met meer dan 100 characters! Te zien aan de filmpjes lijkt de gameplay ook wel veel op Golden Sun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951

Tales of Eternia is uitgesteld tot begin 2006...
Er zat een grote bug in het spel die men tijdig heeft weten op te sporen.
Bron

The Legend of Heroes lijkt me een uitstekend alternatief om het wachten op ToE te vergemakkelijken. Het schijnt zelfs zo te zijn dat deze beter is, maar smaken verschillen..
Ben dan ook onwijs benieuwd naar de reviews van dit spel die binnenkort online komen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 23:44

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Voor het weekend Colin McRae 2005 nog even opgepikt, €42,50 bij Dynabyte, en dan nog 10% eraf met de klantenkaart, dus niet zo duur. Mooi spel, lastig onder de knie te krijgen (maar ja, weer veel uurtjes spelplezier dus ;)), alleen wel matig qua framerate. Eerste spel waarbij ik er echt 'last' van heb. Nou ja, het is een leuk ding, dus ik speel er toch gewoon mee, maar het is een klein minpuntje.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:55
Anoniem: 97951 schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:27:
Tales of Eternia is uitgesteld tot begin 2006...
Er zat een grote bug in het spel die men tijdig heeft weten op te sporen.
Bron

The Legend of Heroes lijkt me een uitstekend alternatief om het wachten op ToE te vergemakkelijken. Het schijnt zelfs zo te zijn dat deze beter is, maar smaken verschillen..
Ben dan ook onwijs benieuwd naar de reviews van dit spel die binnenkort online komen.
:)
Damnzz.... wel lekker up to date dan, de Ubisoft site.

Release Date:
11/11/2005
Developer:
Namco

http://www.ubi.com/UK/Games/Info.aspx?pId=3995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

989xxx bij lumines :(

* 143029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 11:46
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Hoe lang doe je nou over zoiets? Ik bak echt niets van Lumines, blijf haken rond de 38.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Ik kom wel tot 250.000 ofzo, maar baal altijd zo dat ik dan weer helemaal opnieuw moet beginnen... ik zal wel blond zijn, maar je moet dan toch helemaal opnieuw beginnen?

Anyway, heb GTA sinds een paar dagen dus Lum. ligt in de kast :)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Spyro_the_Dragon schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:51:
Ik kom wel tot 250.000 ofzo, maar baal altijd zo dat ik dan weer helemaal opnieuw moet beginnen... ik zal wel blond zijn, maar je moet dan toch helemaal opnieuw beginnen?

Anyway, heb GTA sinds een paar dagen dus Lum. ligt in de kast :)
Je moet dan idd opnieuw beginnen :+ Maar een potje van 2,5 uur speel je alle levels net niet 3 keer rond :)
whatzert schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:06:
[...]

Hoe lang doe je nou over zoiets? Ik bak echt niets van Lumines, blijf haken rond de 38.000
2,5 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Mutatie schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:28:
[...]

Damnzz.... wel lekker up to date dan, de Ubisoft site.

Release Date:
11/11/2005
Developer:
Namco

http://www.ubi.com/UK/Games/Info.aspx?pId=3995
Volgens BartSmit / E-plaza zou hij vanaf 10-11 al leverbaar zijn.
Ergens anders stond dat hij de 17de kwam, volgens Ubisoft de 11de, volgens een eerder linkje pas in Feb... nouja de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
kan iemand mij vertellen hoe die world tour van virtua tennis in elkaar steekt?

Ik krijg het alleen voor elkaar minigames te doen die overigens extreem moeilijk zijn. Ben al paar maanden verder en kan nog geen toernooi spelen? Kan iemand me op weg helpen? Uit het boekje wordt ik ook niet veel wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
et36s schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:14:
kan iemand mij vertellen hoe die world tour van virtua tennis in elkaar steekt?

Ik krijg het alleen voor elkaar minigames te doen die overigens extreem moeilijk zijn. Ben al paar maanden verder en kan nog geen toernooi spelen? Kan iemand me op weg helpen? Uit het boekje wordt ik ook niet veel wijzer.
Je moet ff op de kalender kijken dan zie je wanneer er toernooi is. Er is niet elke week een toernooi.
Die games zijn idd moeilijk. Maar je moet ze halen om beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 15:35
Ik zag net in een blad staan een plaatje van Het UMD schijfje met erop Gran turismo 4 PSP.. Weet iemand wanneer die uit komt? want hij is schijnbaar dus al klaar :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

KappeNou schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:07:
Ik zag net in een blad staan een plaatje van Het UMD schijfje met erop Gran turismo 4 PSP.. Weet iemand wanneer die uit komt? want hij is schijnbaar dus al klaar :D
Als de graphics voor het schijfje en het hoesje klaar zijn betekend het niet dat het spel al klaar is..
Ik reken er niet op dat het dit jaar nog uitkomt..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Dat plaatje was er al nog voor dat de psp uberhaupt gelaunched was, om het nieuwe UMD formaat te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

MUAAAAAAAAARGHHH

990704 !!!

:'( :'(

:( :'( :r :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

HAHAHA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Vandaag Star wars battlefront 2 binnengekregen. Best een hele leuke game, wel onwijs oefenen kwa besturing, maar voor de rest behoorlijk uitgebreid en het ziet er goed uit. Leuk om als darth vader ventjes af te slachten met de light saber :) Nog 2 collega's hebben hem dus het wordt co-op doen in de pauzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Ja lach maar met je 999999 :X Binnekort zal ik ook behoren tot de elite !!!!11111

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Anoniem: 16963 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:14:
Vandaag Star wars battlefront 2 binnengekregen. Best een hele leuke game, wel onwijs oefenen kwa besturing, maar voor de rest behoorlijk uitgebreid en het ziet er goed uit. Leuk om als darth vader ventjes af te slachten met de light saber :) Nog 2 collega's hebben hem dus het wordt co-op doen in de pauzes.
Ja vette game he, ik speel hem ook best vaak :) Btw vanavond/morgen maar eens NFSMW uitproberen :)

Need For Speed Most wanted is best grappig. Grafisch is het echt goed. Besturing is wel iets zwabberig en tuning ietsje mager. Maargoed ik ga weer verder

[ Voor 16% gewijzigd door DaWaN op 17-11-2005 11:43 ]

DaWaN schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:09:
[...]

Ja vette game he, ik speel hem ook best vaak :) Btw vanavond/morgen maar eens NFSMW uitproberen :)

Need For Speed Most wanted is best grappig. Grafisch is het echt goed. Besturing is wel iets zwabberig en tuning ietsje mager. Maargoed ik ga weer verder
Die (nfsmw) is toch nergens gelanceerd of zit er nou bij mij een draadje los?

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 14:26
Waarschijnlijk wel als extended demo als ik dat zo lees....

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Anoniem: 125123 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:07:
[...]

Die (nfsmw) is toch nergens gelanceerd of zit er nou bij mij een draadje los?
Iets met internet en memorystick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155666

Welk voetbalspel wordt door jullie aangeraden?

Winning Eleven, Fifa 2006 of PES5?

En is Star Wars lekker uitgebreid? Want ik ben nogal snel uitgekeken op games die niet veel te bieden hebben...

Nog één ding: Waar kan ik in de omgeving Ede GTA:LCS vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Laatst online: 18-06 10:46
Pes 5 en Winning eleven zijn hetzelfde :P alleen Winning eleven is de japanse versie

Ik zou voor PES gaan

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Zeker weten pes / winning eleven. Heb winning eleven echt helemaal grijs gespeeld, speelt gewoon heerlijk, aan het begin moest ik even wennen maar daarna is het gewoon het beste psp voetbalspel in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:06:
Ik zag gta:lcs bij lokale winkel liggen.
En wou toch al een spel inruilen(nfs ug r) dus deze kwam in aanmerking(gta:LCS)

ben nu bij 24% 2de eiland...

En over die helicopter. Kun je die aleen in 1 missie pakken(die ben ik gepasseerd) of komen er meer missie's met heli.

Ikheb een savegame met 100%
308miljoen geld.
147 dag ofzo

Komt van andere site

interesse mail maar...
spoiler:
er komt nog een missie met een heli, staunton, confessional. Fake Idols oid heet die missie, komt er 3 celebs naar het radio station, die je alle 3 moet uitschakelen, Een er van is een heli dis op het dak van het gebouw land. Als je het voorelkaar krijgt daar te zijn voor dat ie aankomt zou je hem moeten kunnen jacken

Het zou me oveirgens niet verbazen dat er downloadable content komt met een heli.

-edit oeps post was al 9 dagen oud..mja.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 18-11-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Heeft er iemand al eens een Ace geslagen in Virtua Tennis World Tour?
Mij lukt het namelijk niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

DaWaN schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:09:
[...]

Ja... desalniettemin vind ik em echt super. Stukken beter dan Rivals :D
Ik ga dit spel zeker kopen zodra deze uit is! Wel verbazingwekkend hoe klein dit spel is (qua bestandsgrootte)
Eén minpuntje dat wel noemenswaardig is; ik krijg niet echt een snelheidsgevoel.

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 18-11-2005 22:50 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik weet niet of je hem kunt vergelijken met de pc versie (graphics ofzo maakt niet veel uit maar heeft het dezelfde modussen en accessiores enzo? ik twijfel namelijk tussen het kopen voor de psp en pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

djmantri schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:11:
ik weet niet of je hem kunt vergelijken met de pc versie (graphics ofzo maakt niet veel uit maar heeft het dezelfde modussen en accessiores enzo? ik twijfel namelijk tussen het kopen voor de psp en pc :)
De PSP versie suckt t.o.v. PC versie, je hebt maar iets van 15 auto's ipv iets van 40 auto's, geen free roaming maar iets van 10 tracks die je op 33% van de game al zat bent. Mja de PSP versie is best aardig maar ivm PC is de PSP versie compleet anders. Het is nog duidelijk de Rivals engine en een ander team dat de PSP versie gemaakt heeft

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.