Het Playstation Portable Game topic Deel 1

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.099 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Monsie schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:40:
[...]

De europese launch is uitgesteld

* Monsie is erg blij met zn US versie :)
Wanneer komt ie hier uit dan :?

/schaamt zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

hm...de garage gaat bij mij niet open..nee zit niet in missions..iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Anoniem: 124171 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:55:
Ik heb PES5 gespeeld...Not impressed...vond er echt niks aan, maar then again voetbal is ook niks voor mij,

Ik vond het nogal kaal...het voetballen opzich is wel beter als b.v. Fifa06 het voelt realistischer aan maar daar is ook alles mee gezegd...vrij onduidelijk hoe de gameplay in elkaar steekt (ook hier zal het wel komen dat ik geen voetballer ben :P)

Al met al een 5 out of 10
Echt Pes 5 (voor de psp) of ben je in de war met Winning Eleven 9?
Ik heb zelf Winning Eleven 9 aangeschaft en het speelt heerlijk!

Komt natuurlijk bij dat ik de controls wel gewend ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Hehe, die custom tracks optie is echt vet in GTA!

vlgns de info bij t proggie kan je alleen originele cds gebruiken, maar ik probeer net ff een compilatie cdtje met favo nummertjes (gewoon gebrand van mp3) en die doet t prima... lol

Alleen jammer dat je ze alleen in gta kunt gebruiken en niet gewoon bij music, maja komende tijd zal spel toch het meeste aanstaan ;)

[edit] dat rippen duurt alleen best wel lang, en al die tijd meot je psp ook aanstaan, want hij upload t gelijk, en anders werkt t prog niet. Kost dus wel batt, of je moet snoertje dr aan hangen uiteraard :)

En ook relaxed, hij schakelt de radio stations uit, en als je van auto wisselt dan gaat t nummer gewoon verder waar ie gebleven was!

[ Voor 35% gewijzigd door ElayZ op 29-10-2005 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19
Custom tracks maken van mp3's kan ook:

"EAC PSP program from codemasters. TOCA 2 also supports custom tracks. But the good thing about the codemaster one is that it supports mp3s from your hard drive..I tried it and it works!!

OK what you do is go to your PSP Game Save folder and create a NEW FOLDER called ULUS10041CUSTOMTRACKS this is where the custom tracks will be located. Then get yourself a hold of the EAC PSP edition..I got mine at psp-spot.com, I think they also have it here but i didn't check..

Run the EAC PSP program and there should be an option to convert mp3's from your hard disk. It will then ask you for an output folder, choose theULUS10041CUSTOMTRACKS in your psp. It will now convert the mp3 files you chose and convert to the proper
format. The program converts the mp3s to .toc files.

Lastly, after conversion is complete go to the output folder and rename all your music from .toc to .gta (make sure you are able to view file extensions in windows or else it won't work)

After all of that boot up GTA and go to the audio options and turn on custom tracks, then get in a car. and ENJOY!!"

Here are some download links for the program:

ftp://downloads.codemaste.../Codemasters_EACSetup.zip
http://www.gamesdaily.tv/files/EACSetup.exe

The only bad thing is that it does not compress the files at all like the GTA program- its a bit larger than the original MP3 size. But you can throw all the MP3s you want at this program and it'll convert em!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 16:36

JK

Heb GTA LCS ook gehaald bij FutureZone.
Al heel wat 'extra's' die GTA3 niet had, of ideetjes die uit San Andreas en Vice City zijn gehaald...
Enige irritante is dat bewegingen van personen, ook in de cutscenes een beetje 'na-blurren' oid ;)

Motorrijden blijft gaaf he in de GTA werelden..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Nou ik vind dat motor rijden op de psp maar zwaar fuxxed up!

Je slipt heel gauw, en dan lazer je van die motor af.
Bij elke klein dingetje op de weg... hoppa daar lig je weer.

Ik ben nu bij zo'n mission dat ik zo'n gast moet achtervolgen die als een dolle door de stad heen rijd en m van zn motor af moet knallen, nou jongen... bijna psp t raam uit geKK al door de ergernis!
Daarvoor moest je zon mission doen dat je tegen 3 andere motorrijders moet racen (alá Midnight Club 3, met van die gele markers en pijlen) ook hele hoop bochten er in (en paaltjes, en brandweerkranen, en latarenpalen, en veel verkeer, en brievenbussen.. etc) en als je gewoon normaal propbeerd te rijden wordt je wel weer er af gebeukt op de een of andere manier :( Kheb t na 10 keer ofzo wel gehaald, maar irriteerde me dood.

Nou kun je zeggen, ok, jij kan gewoon niet motor rijden, maar kheb t nu zo geoefend, en buiten missies om gaat t prima, maar vooral als je voor een mssie op de motor moet is t echt kut imho.

Overigens, je kunt de controls zo instellen dat je met de auto/motor kunt sturen met de pijltjes toets ipv analoge stick, en dat rijd met de motor wel iets beter moet ik zeggen...

* ElayZ gaat maar weer een 100ste poging doen om die gast van zn bike af te knallen :(

[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 30-10-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:44

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Als je die GTA disk het raam uitgooit, gooi dan deze kant op! ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

JK schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:04:
Heb GTA LCS ook gehaald bij FutureZone.
Al heel wat 'extra's' die GTA3 niet had, of ideetjes die uit San Andreas en Vice City zijn gehaald...
Enige irritante is dat bewegingen van personen, ook in de cutscenes een beetje 'na-blurren' oid ;)

Motorrijden blijft gaaf he in de GTA werelden..... _/-\o_
Ghosting ;(

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:34

Martinspire

Awesomeness

zijn er trouwens nog meer zaken waar ze nu gta al verkopen
ik vind reizen enzo niet zo erg maar 5 uur heen en weer vanaf mn huis vind ik ook weer wat aan de hoge kant ;)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
doh.. ik pre-order nooit spellen maar toch maar gedaan voor GTA en dan moet je nu nog langer wachten als mensen die gewoon een winkel binnenlopen. Jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-06 09:30
PSP gaat waarschijnlijk naar 100 dollar.. Hebben jullie dat ook al gehoord + meer info erover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

blackraid3r schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:15:
PSP gaat waarschijnlijk naar 100 dollar.. Hebben jullie dat ook al gehoord + meer info erover ?
Het stond op een of andere vage site dat hij 99 dollar ging kosten ja. Maar ik ga er nog steeds van uit dat er een typo is geweest en dat het 199 dollar moest zijn.

Een daling van 250 - 199 klinkt in mijn ogen logischer dan een daling van 250 - 99 dollar. Verder is het zo dat er per verkochte psp nog steeds verliezen worden gedraaid ( meende ik, pin me er niet op vast ) dus dat het maken duurder is dan de verkoopprijs. Dan lijkt het me al helemaal stug dat ze m 150 euro omlaag gooien.

Don't get your hopes up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Denk ook 199. ze halen toch het geld eruit met spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Zou wel belachelijk zijn als ie hier pas 1 sept uit is gekomen en ze gaan nu al beginnen om (elders welliswaar) te prijzen omlaag te gooien, beetje naaistreek dan.

(btw dit is wel 't GAME topic ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 15:20
waarom zouden ze in gods naam die prijzen omlaag gooien??? de verkopen gaan toch SUPER?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

is iemand al bij de 2e stad van gta ?
spoiler:
dan heb je al vrij snel 2e opdracht ofzo dat je met wat lui in een zwarte auto ergens heen naar die salvador figuur moet, dan lijkt het nog of je gekild word maar dat is niet zo? wat gaan ze dan wel doen? je ziet verder geen filmpje oid je loopt er gewoon heen dan zie je niks en ga je weer weg... beetje vaag...

verder hebben ze het ook nog over drugs uit HOLLAND :+

@ ElayZ
ja dat motor rijden is wel moeilijker dan op de consoles of pc omdat het zo snel gaat en het zoon klein schermpje is.
ik had die vent gewoon een beetje achtervolgt niet echt super hard rijden ofzo... hij knal toch wel ergens tegenaan, en als je vlak achter hem zit gewoon schieten dan is hij zo dood...

[ Voor 28% gewijzigd door kaasaanfiets op 30-10-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

Iemand enig idee wanneerThe Hustle: Detroit Streets in Europa komt...iemand deze game al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:51
djmantri schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:07:
zijn er trouwens nog meer zaken waar ze nu gta al verkopen
ik vind reizen enzo niet zo erg maar 5 uur heen en weer vanaf mn huis vind ik ook weer wat aan de hoge kant ;)
Kreeg net een krantje binnen van de mediamarkt, met daarin GTA! Ik daar weer heen, maar helaas ze hadden hem nog niet.. :'(

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

hmm das klote dan :o

naja ik woon iets te ver van die futurezone af om er ff heen te gaan (miss als ik echt niets te doen heb ofzo)
hebben ze trouwens nog veel exemplaren?

en wie verkoopt hem waar nog meer? (ergens omgeving den bosch ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
ik zit te twijfelen of ik hem nu zal kopen of 4 dagen wachten op de EU versie... (GTA)

ben nu toch al een beetje uitgekeken op de homebrew...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 15:35
ik vindt futerzone maar een k*t winkel.. ze verkochten zomaar telefonisch voor me neus de laatste PSP :( heb toen een week moeten wachten zucht..
Maja waarom zijn er mensen uitgekeken op homebrew? Kep zelfs sinds kort 1 gig, maar ik twijfel om er homebrew dingen op te zetten.. wat zijn de echte voor en nadelen behalve internet browser en die extra video en achter grond functies?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

naja, ik zoek dus een andere winkel die hem heeft want tegen 5u reistijd (met trein etc) zie ik nogal op...
dus als iemand er nog ergens weet (omgeving utrecht of den bosch)
graag plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
djmantri schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:20:
naja, ik zoek dus een andere winkel die hem heeft want tegen 5u reistijd (met trein etc) zie ik nogal op...
dus als iemand er nog ergens weet (omgeving utrecht of den bosch)
graag plaatsen :)
uhmm z'meer is vanaf omgeving utrecht misschien hooguit 2 uur als het tegen zit.. (ik woon in z'meer dus kan het weten) Dus als je keer niks te doen hebt en je hebt OV.. :P

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

KappeNou schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:38:
ik vindt futerzone maar een k*t winkel.. ze verkochten zomaar telefonisch voor me neus de laatste PSP :( heb toen een week moeten wachten zucht..
Maja waarom zijn er mensen uitgekeken op homebrew? Kep zelfs sinds kort 1 gig, maar ik twijfel om er homebrew dingen op te zetten.. wat zijn de echte voor en nadelen behalve internet browser en die extra video en achter grond functies?
Home brew is soms van bedenkelijke kwaliteit/stabiliteit en soms gewoon heel suffe spelletjes...

Maar behalve homebrew heb je natuurlijk ook dingen die hiet buiten de policy vallen (laten we het extended demo's noemen) waar je voor de launcher 1.5 nodig hebt...
En die draaien dan ook niet meer, dus of GTA en alleen legale games of extended demo's en geen GTA (of hele tijd up en downgraden 8)7 )

p.s. hopelijk valt dit nog net binnen de policy..

[ Voor 4% gewijzigd door ToolkiT op 31-10-2005 14:28 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
KappeNou schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:27:
[...]

uhmm z'meer is vanaf omgeving utrecht misschien hooguit 2 uur als het tegen zit.. (ik woon in z'meer dus kan het weten) Dus als je keer niks te doen hebt en je hebt OV.. :P
en ik kan je vertellen dat ze GTA niet meer in Zoetermeer hebben :P (woon zelf ook in zoetermeer)

ben net langsgeweest en ze krijgen ze morgen of overmorgen binnen (en heeeeeel misschien vandaag nog)

voor 60 euro trouwens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Belachelijk bedrag trouwens voor een handheld game.....

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Shiver23 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:34:
Belachelijk bedrag trouwens voor een handheld game.....
dan maar even wachten op de EU release... die paar dagen kan ik nu ook nog wel even wachten...

nog genoeg tijd om SMW uit te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
mja wie eerder wilt hebben betaald meer.. Ik wou de nieuwe naruto game doorzo kopen voor de ps2.. Ook gëimporteerd.. raadt is.. 80 euro ofzo 8)7 omg oplichters zijn het.. je koopt ze daar misschien voor 30 euro, ze laten ze vervolgens verschepen voor onder de 10 euro.. voila dikke winst!
Een vriend van me heeft bv heeft ook voor 125€ een PSP gekocht in china.. Mja je kon bij futerzone natuurlijk ook een gëimporteerde kopen, alleen dan voor 250€

[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 31-10-2005 14:46 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19
Net GTA binnen van videogamesplus.ca.
Eerste indruk: speelt bijna net zo als GTA3 op PS2.
Blijf het een meesterlijk spel vinden; mooi rondcrossen en gasten omver rijden :P
Nog geen missies gedaan.... Bediening valt me reuze mee en radiozenders zijn cool!
Zo 's ff wat custom tracks proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129847

Klopt het dat je bij GTA niet kan zwemmen?

Ik donder net in het water en ben gewoon dood!!

Zou wel jammer zijn iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Anoniem: 129847 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:17:
Klopt het dat je bij GTA niet kan zwemmen?

Ik donder net in het water en ben gewoon dood!!

Zou wel jammer zijn iig.
uhmm zou idd wel logisch zijn aangezien dit ook op de PS2 in GTA3 en Vice City het geval was. En als het goed is is de PSP versie gebaseerd op GTA3 van de PS2.. Dus ja je gaat dood :P

[ Voor 7% gewijzigd door KappeNou op 31-10-2005 15:21 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pursuit force valt tegen, vreselijke voice actors en zeer matige gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
Anoniem: 19058 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:39:
pursuit force valt tegen, vreselijke voice actors en zeer matige gameplay.
hoe weet je dat? al gespeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 15:20
kan vanaf woensdag eindelijk SSX 4 On Tour ophalen in utrecht.

besteld bij Skiq.nl btw... zijn ook wel snel in releases.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er een R-Type game voorzien voor de PSP in Europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153990

heb SSX On Tour vanaf afgelopen vrijdag

erg dik spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Aangezien hier een hoop mensen bij de futurezone komen... ;)
[kzag m daar staan toen ik GTA ging halen vrijdag, voor maar 39 euro trouwens.]

Iemand Ghost in the shell al gekocht? en is t wat??

[ Voor 27% gewijzigd door ElayZ op 01-11-2005 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jessepost schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:20:
[...]

hoe weet je dat? al gespeelt?
ja. Het is grafisch wel aardig maar zit rommelig in elkaar. Hier en daar rijd je ineens door de omheining heen en kom je in een soort niemandsland. De stemmen zijn irritant want herhalen voortdurend.
De "loop" levels zijn wel leuk trouwens, goeie controls voor een 3rd person shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
flappie27 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 23:19:
[...]
"Take-Two is reducing its fiscal 2005 guidance to reflect several factors, including the movement of the launch of Grand Theft Auto: Liberty City Stories for the PSP(TM) handheld entertainment system in certain European territories from the fourth quarter of fiscal 2005 to the first quarter of fiscal 2006, due to unexpected delays in final product testing and submission. Shipments of the title have been made to the UK in the fourth quarter, with the title expected to ship in the remaining European territories in late November."

bron

Damnit...
dat las ik in de algemene PSP topic. En daarnaast zie ik dat FRS hem nu opeens op 11 november heeft staan. wtf is er aan de hand oO. En bij Futurezone hebben ze daar de EU versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:06

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

nudie schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:26:
[...]

dat las ik in de algemene PSP topic. En daarnaast zie ik dat FRS hem nu opeens op 11 november heeft staan. wtf is er aan de hand oO. En bij Futurezone hebben ze daar de EU versie?
Fiscal Year 2006 begint (iig waar ik werk) in september, dus 1e kwart zou dus september tot december zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-06 21:32
Anoniem: 118345 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:15:
is er een R-Type game voorzien voor de PSP in Europa...
R-Type in de zin van "spaceship-achtige game met vette bonus wapens op de oude nintendo"?
Zo ja, dan moet je Star Soldiers maar eens proberen. Ongeveer hetzelfde en je gebruikt de PSP eens op een andere manier. (90 graden gedraaid met analog joystick beneden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Oke, net Futurezone Zoetermeer gebeld... en ze hebben weer een nieuwe lading GTA binnen!

ik zie jullie daar wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-06 00:07
Heb ook maar GTA gehaald bij Futurezone in Rotterdam. Deze had er ook genoeg liggen.... Net de firmware geupdate van 1.50 naar 2.00 en vanavond maar spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Jezus... wat is het superirritant dat je niet kunt zwemmen :P

helemaal als je GTA:SA gewend bent...

maar verder is het echt een cool spel... graphics zijn ook nog best wel goed... alleen jammer van de slowdown als je tussen radiostations "zapt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

kom er net achter dat DTM en TOCA racing het zelde spel is.. DOH! 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ben vandaag ff op stap geweest naar futurezone

echt een geweldig spel!
de intro is zoals gta, erg goede beeldkwaliteit
toen kwam een ingame filmpje en ik dacht, als dit ingame is dan worden veel mensen jaloers
het was dus ingame dus ik ben erg blij

positieve punten
geweldige graphics
echt gta gevoel
herkenbare stad
veel dingen te doen
hoeren, mooie autos en guns
weinig en kort laden (zie beneden)
gta multiplayer (ga ik waarschijnlijk niet zo vaak doen maar wel tof dat het erin zit)
grote map

negatieve punten
af en toe merk je dat de omstanders (autos en personen) erg dichtbij getekend worden maar dat was op pc e.d. ook al
zo te merken kun je niet zomaar een heli pakken en is het dus niet altijd mogelijk te vliegen wat ik wel jammer vind al is die mogelijkheid er wel.

ik weet trouwens niet of er download play inzit maar dat moet ik nog ff kijken, dat zou zoiezo erg vet zijn... (aangezien ik dus de US versie heb)

over dat laden...
je kunt gewoon rondrijden zonder dat je merkt dat er iets geladen wordt (behalve dat je autos enzo ineens op ziet komen maar das alleen op hoge snelheid of als je stukje afsnijd en er dus ineens een ander gedeelte geladen moet worden), gebouwen e.d. zie je wel gewoon

dus het laden is alleen als er een ingame scene is (vaak maar 5 sec of minder) of als je dus een ander eiland opgaat maar dat doe je ook niet elke 10 minuten omdat 1 zo'n eiland gewoon tyfusgroot is. Bovendien ben je niet de enigste die iets uithaald want je ziet soms ook gewoon schietpartijen of iemand die aangereden is (met al het bloed erbij)

wat ik wel wil melden is dat je dus voor deze game alle knoppen nodig hebt en je dus ff zit te rotzooien hoe je de psp vast zult houden.. al is het met het rijden niet irritant ofzo... en het went erg snel want ze zitten wel allemaal op een logische plek (je kunt ze ook nog beetje aanpassen maar niet megaveel, zoals of je wilt lopen met joystick of met pijltjes)

de radio is gewoon geweldig... denk dat ik ze ff probeer naar mp3 te zetten zodat ik hem gewoon in de bus (hobbelige weg gamed niet zo lekker) op mn mp3speler kan luisteren ofzo, want ze zijn weer echt ontiegelijk komisch en de muziek is ook erg lekker... (wordt trouwens ook lekker in gescholden :) )

ik vraag me wel hoe het zit met de herspeelbaarheid (of het niet gaat vervelen) maar dat zie ik over 50u wel weer :)

offtopic:
ben ff te lui om overal ff hoofdletters neer te zetten maar dat komt morgen wel ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Op heel veel website ben ik tegen gekomen dat gta: liberty city stories is uitgesteld tot eind november i.p.v. 4-11-2005.

En bij frs staat: 11-11-2005
Bij dixons: niks
Bij bartsmit: December
Bij Dynabyte: niks
Bij yourpsp.com: niks

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 01-11-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ik heb m bij Dimensionplus.nl gepreorderd maar daar weten ze ook niet wanneer ze m binnenkrijgen maar ik had wel de optie om de US versie te krijgen, dus dat heb ik maar gedaan. Ik doe toch amper multiplayer omdat haast geen vrienden van me een PSP hebben dus dat overleef ik wel. Een maand/halve maand wachten is erger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

idd nudie, dat heb ik hier ook, en anders is de kans toch klein dat ze een spel erbij kopen (stelletje neppers :( )

vermaak me dr echt mee

btw, op motoren of scootertjes rijden is helemaal niet lastig, je moet alleen niet zoveel remmen of handrem en het verschilt zoiezo niet veel van pc of ps2 versie.
dat je garagedeur soms niet opengaat is niet zo'n probleem, gewoon ff stukje weg lopen en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Man wat is zandvoort een lastig circuit in DTM2 zeg... ben er uren mee bezig geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Ik heb mijn GTA besteld op play.com... was bang dat ie daar ook uitgesteld was, maar ik heb net ff me order gecheckt en zie tot mijn grote verbazing dat ie gisteren verstuurd is :) Nu nog ff wachten tot ie thuis aankomt en dan... :) :)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht voor wel voor GTA: LCS.
Ik wil zeker wel Multiplayer gaan spelen. En ook nog en nederlandse boekje erbij...

Ik heb vandaag Coded Arms gekocht.
Eerst dat maar spelen...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 02-11-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Volgens mij nog niet gemeld: Omega Pack voor Wipeout Pure is beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zonekill schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:43:
Volgens mij nog niet gemeld: Omega Pack voor Wipeout Pure is beschikbaar.
Waar kan ik deze downloaden, ik kan em op yourpsp.com niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
PilatuS schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:49:
[...]

Waar kan ik deze downloaden, ik kan em op yourpsp.com niet vinden
Hier: http://www.wipeoutpure.com/

Het Omega Pack is naar wat ik gelezen heb wel het laatste pakket!?
Alleen vraag ik me af wat die muziek mixer en paketten dan inhouden hierbij staat binnenkort beschikbaar. Zou leuk zijn als je je eigen muziek kan gebruiken in wipeout.

[ Voor 37% gewijzigd door Zonekill op 02-11-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 19-06 06:39
Zonekill schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:52:
[...]

Hier: http://www.wipeoutpure.com/

Het Omega Pack is naar wat ik gelezen heb wel het laatste pakket!?
Ik begin dit onderhand zat te worden. heb zelf de US versie van WipEout Pure, en ze brengen voor Europa steeds packs uit die niet voor de US versie zijn. dat is gewoon ronduit klote. En alle packs die in de US uitkomen, zijn er ook voor Europa. werkelijk niet te geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Net even naar het omega pack gekeken maar het lijkt me niet leuk, vind het er maar vaag uit zien.

Delta en gamma pack heb ik er wel op staan, dat zijn teminste een beetje normale banen.

Btw Zonekill, leuke wallpapers, heb er een aantal van nu op mijn psp staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
PilatuS schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:02:
Net even naar het omega pack gekeken maar het lijkt me niet leuk, vind het er maar vaag uit zien.

Delta en gamma pack heb ik er wel op staan, dat zijn teminste een beetje normale banen.
Ja wat ik zo kan zien, ik hou ook niet zo van dat soort banen.
Ze moeten tracks van wip3out uitbrengen.
Btw Zonekill, leuke wallpapers, heb er een aantal van nu op mijn psp staan :)
Leuk om te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik ga morgen messchien naar futurezone in Zoetermeer, maar ligt GTA daar nog. Heb al een e-mailtje gestuurd maar krijg geen antwoord. :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
anders bel je ze ff:

FUTUREZONE Zoetermeer

Adres Amsterdamstraat Tel: 079-3436610

houden ze m voor je vast, heb ik ook gedaan, weet je zeker dat je niet voor niks gaat.

als je parkeert, is t het handigste om je auto in de garage te zetten (stadhuisplein heet ie geloof ik) als je daar uit loopt loop je zowat recht tegen futurezone aan, je loopt tegen t bord aan, en dan zit ie om de hoek)

p.s eerste 3 uur gratis parkeren, MAAAR je moet wel je kaartje door betaalautomaat heen halen, dan geeft ie m gewoon meteen terug met u kan uitrijden, ook al ben je binnen die drie uur, anders gaat die klote boom niet open.

(zelf ervaren... :( ik denk, tis gratis, dus kun je met kaartje dr gewoon nog meteen uit, net als op mn werk... [ziekenhuis] niet dus! )

[ Voor 100% gewijzigd door ElayZ op 02-11-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kunt een heli jacken in gTA als je wat moeite doet: klik :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 02-11-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
was al bekend ;) maar ik krijg t niet voor mekaar, met zon racemotor kom ik alleen eerste trap op, en met gewone motor ook, scooter lukt helemaal niet, t zal emt zon crossbike wel lukken denk, maar die zijn gek genoeg niet in de buurt daar, en als je te ver weg gaat om er een te zoeken dan failt je missie...

kzit nou in level Portland chainsaw masacre, maar GVD wat een kutzooi is dat, komen er tig gasten op je af met kettingzagen, en 1 haal en je bent er geweest... flamethrower lukt niet, die soort draai gun (uit terminator ofzo :P) ook niet, zelf met een zaag helpt ook niet... any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ElayZ schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:14:
was al bekend ;) maar ik krijg t niet voor mekaar, met zon racemotor kom ik alleen eerste trap op, en met gewone motor ook, scooter lukt helemaal niet, t zal emt zon crossbike wel lukken denk, maar die zijn gek genoeg niet in de buurt daar, en als je te ver weg gaat om er een te zoeken dan failt je missie...

kzit nou in level Portland chainsaw masacre, maar GVD wat een kutzooi is dat, komen er tig gasten op je af met kettingzagen, en 1 haal en je bent er geweest... flamethrower lukt niet, die soort draai gun (uit terminator ofzo :P) ook niet, zelf met een zaag helpt ook niet... any ideas?
Rennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:31
ElayZ schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:14:

Kijk de herhaling van gamekings vanavond 22.30 @TMF :P
Daar zat dat stukje in. En hij wordt ook nog wel in reviews aangehaald zoals bij IGN omdat het gewoon een té moeilijke missie is.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
ElayZ schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:18:
anders bel je ze ff:

FUTUREZONE Zoetermeer

Adres Amsterdamstraat Tel: 079-3436610

houden ze m voor je vast, heb ik ook gedaan, weet je zeker dat je niet voor niks gaat.

als je parkeert, is t het handigste om je auto in de garage te zetten (stadhuisplein heet ie geloof ik) als je daar uit loopt loop je zowat recht tegen futurezone aan, je loopt tegen t bord aan, en dan zit ie om de hoek)

p.s eerste 3 uur gratis parkeren, MAAAR je moet wel je kaartje door betaalautomaat heen halen, dan geeft ie m gewoon meteen terug met u kan uitrijden, ook al ben je binnen die drie uur, anders gaat die klote boom niet open.

(zelf ervaren... :( ik denk, tis gratis, dus kun je met kaartje dr gewoon nog meteen uit, net als op mn werk... [ziekenhuis] niet dus! )
lol ze hadden hem daar niet, word dus toch rotterdam.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YEAH...heb SSX on Tour gehaald...lekker vet spel zeg...doet niet onder voor de ps2 versie vindt ik...wat is dien PSP toch en prachtapparaat...ALLEN SAMEN.... Thank You SOOONNNNYYYY...lol

Heb ook een Sandisk 1 gb sticky gehaald...en al enkele afleveringen van 24 erop gezet...dat wordt leuk wachten in mijn taxi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Shailesh schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:31:
[...]

Kijk de herhaling van gamekings vanavond 22.30 @TMF :P
Daar zat dat stukje in. En hij wordt ook nog wel in reviews aangehaald zoals bij IGN omdat het gewoon een té moeilijke missie is.
Actually... kheb m al gehaald ;)

Truuk is:

Als je het gebouw binnen gaat zie je een gast voorbij lopen, ga eerst naar het gangetje waar hij vandaan kwam, daar ligt magnum (of hoe ie ook heet...) gun, (zorg tevens dat je genoeg firepower hebt voor part 2 vd missie ;) ) als je dan begint, meteen R1 en van afstand al paar van die gasten afschieten, dan rondrennen en vooral veel springen! En dan regelmatig ff snel omdaraaien en locken en schieten.

Dan meot je ong 12 van die gasten afschieten en dan moet je die 'gast' afmaken en dan is ie klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Anoniem: 19058 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:34:
je kunt een heli jacken in gTA als je wat moeite doet: klik :)
hmzz die missie heb ik eeuwen geleden al gedaan jammer genoeg :)
ik ben nu bij die missie dat je die nep sterren dood moet maken 1 in limo 1 in hummer en 1 in heli die is best iri ivm de tijd die er ervoor hebt...

missies met tijd vind ik over het algemeen wat minder kan kan ik niet lekker relext een plan van aanpak uit docteren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iemand al X-Men II: Rise of Apocalypse gespeeld ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06 20:09

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik heb op de psp gespeeld bij de dynabyte, ridge racer ofzo... Echt geweldig die graphics op dat apparaatje. Heb ook de kans gehad om op de nintendo ds te spelen, maar dat ziet er gewoon niet uit. Als ik iets koop wil ik toch graag wat eye-candy. Mocht ik nou nog eens een handheld kopen, dan ga ik zekersteweten voor de psp :D

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

iscara schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:50:
Iemand al X-Men II: Rise of Apocalypse gespeeld ??
Ja. Niet mijn spel. Rondlopen met een team en beetje dingen mollen en "puzzeltjes" oplossen. Beetje RPG-elementen met een aktiegame.
Graphics zijn zeker goed. Wanneer je een beetje van het genre houdt een goede game denk ik. Krijgt ook wel goede cijfers.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

volgens mij heb jij die van de pc gespeeld want dat is volgens mij een heel ander spel

desalniettemin is het niet echt een aanrader

je komt in een bepaald level met 1 tegen 1
je kunt weinig combo's doen ofzo en de moves zijn ook niet je van het... ik zou hem iig laten liggen (zeker als je dadelijk gta ziet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:00
Is er hier iemand die voor mij een GTA zou kunnen kopen en op kan sturen? Ik las ergens in dit topic dat ze bij futurezone (?) voor 40 euro verkocht worden? Maar ik krijg maar geen reactie op de mail die ik naar hun gestuurd heb... Als iemand dat zou willen doen zou dat wel fijn zijn, ik kan ook niet wachten tot eind november ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
Killed-1 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:39:
Is er hier iemand die voor mij een GTA zou kunnen kopen en op kan sturen? Ik las ergens in dit topic dat ze bij futurezone (?) voor 40 euro verkocht worden? Maar ik krijg maar geen reactie op de mail die ik naar hun gestuurd heb... Als iemand dat zou willen doen zou dat wel fijn zijn, ik kan ook niet wachten tot eind november ;)
Ik heb er 60 euro voor betaald bij futurezone, 40 euro lijkt me wel erg goedkoop, zeker voor een import spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Killed-1 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:39:
bij futurezone is 'ie 59,99....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
leech1984 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:44:
[...]

bij futurezone is 'ie 59,99....
vreemd, aangezien:
ElayZ schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 01:17:
Aangezien hier een hoop mensen bij de futurezone komen... ;)
[kzag m daar staan toen ik GTA ging halen vrijdag, voor maar 39 euro trouwens.]

Iemand Ghost in the shell al gekocht? en is t wat??
Nu ben ik toch benieuwd hoe ElayZ bij 40 komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68159

Killed-1 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:56:
[...]

vreemd, aangezien:

[...]

ja ik ook, aangezien ik em 2 dagen terug bij futurezone in zoetermeer voor 59,99 zag liggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

hier gaat ie £39,95 kosten dus ongeveer €60 dus €40 lijkt me wel heel goedkoop.. voor die prijs wil ik er ook wel een..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Bij lik-sang is ie inc. gratis verzenden 50 euro.... Iemand daar ervaring mee? En is er eventueel iemand die mij toch een exemplaartje toe zou kunnen sturen voor 60 euro + verzenden? (wel verdomde duur zeg :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34019

Als jullie hieronder klikken zul je zien dat het goedkoop kan :). Iemand ervaring met de volgende site:

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:44

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Killed-1 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:24:
Bij lik-sang is ie inc. gratis verzenden 50 euro.... Iemand daar ervaring mee? En is er eventueel iemand die mij toch een exemplaartje toe zou kunnen sturen voor 60 euro + verzenden? (wel verdomde duur zeg :/ )
Duurt het nog een week voor je hem binnen hebt, dan lijkt het me dat je hem beter kunt reserveren by Dynabyte voor €46. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

Mensen al gelukt met MP3 songs voor gTA??

zag die review van matthijs..

maar als ik die mp3 doe.. staat er daarna ERROR ofzo.:S weet niet waarom..

met orgienele cd's werkt het wel.. maar mp3 niet..:S

hier iemand al gelukt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
Ik denk dat Elayz met dat stukje Ghost in the Shell bedoeld voor 40 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik heb al een GTA LCS gevonden bij mij in de buurt (NEDgame, apeldoorn) voor 55 euro :D vanavond maar gaan halen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Anoniem: 130171 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:01:
Mensen al gelukt met MP3 songs voor gTA??

zag die review van matthijs..

maar als ik die mp3 doe.. staat er daarna ERROR ofzo.:S weet niet waarom..

met orgienele cd's werkt het wel.. maar mp3 niet..:S

hier iemand al gelukt???
http://forums.qj.net/showthread.php?p=230950

check die link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Laatst online: 03-10-2024
Hoe lang duurt het nog voordat hij hier uitkomt. Ik word er ziek van, steeds dat uitstellen. Bij FRS staat nu weer 11-11-2005. Als hij er vrijdag nog niet is ga ik hem importeren denk ik. Bij CD-WOW is de US versie nu 48,99.

Maar kun je met de USA/CANADA versie ok wel multiplayer want ik heb gehoord dat dat niet ging. Mijn psp is 2.5. Is ie dan regiovrij aangezien de US regio 1 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

HET WERKT :)

eigen mp3 op GTA:)

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 130171 op 03-11-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
ruudvdsanden schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:04:
Hoe lang duurt het nog voordat hij hier uitkomt. Ik word er ziek van, steeds dat uitstellen. Bij FRS staat nu weer 11-11-2005. Als hij er vrijdag nog niet is ga ik hem importeren denk ik. Bij CD-WOW is de US versie nu 48,99.

Maar kun je met de USA/CANADA versie ok wel multiplayer want ik heb gehoord dat dat niet ging. Mijn psp is 2.5. Is ie dan regiovrij aangezien de US regio 1 is?
www.play.com... daar is ie 47 euro. Gratis bezorgd.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Hoelang duurt die shipment naar de NL van play.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Kom net van Apeldoorn af, heb daar net bij Nedgame GTA gehaald. Yeah wat een spel zeg, echt zo gruwelijk gaaf. Gewoon gta op je psp, lekker op de bank hangen.. Haha Super.. _/-\o_ Volgens de verkoper daar hadden ze nog voorraad. Maar je kunt beter eerst van te voren bellen..! Want je weet maar nooit, dit spel gaat zo hard.

[ Voor 14% gewijzigd door _VooDooMen_ op 03-11-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
[...]

vreemd, aangezien:

[...]

Hehe, ja sorry, bedoelde idd ghost in the shell, die is 40 euro, en die zag ik liggen toen ik GTA ging kopen, voor 60 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 17:27
Anoniem: 64080 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:11:
Hoelang duurt die shipment naar de NL van play.com :)
Please allow 3-5 days delivery.

Please check the following order information:

Order reference: XXXXXX
Title: Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Price: EURO 47.99
Delivery Cost: FREE
Payment: Credit Card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ruudvdsanden schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:04:

Hij komt begin december/ eind november

edit:
Nu zeggen ze opeens dat die op 11-11-2005 komt...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 04-11-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
weet iemand nog winkel met gta us import in de buurt van utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de geintereseerden.

In lelystad staat gta lcs (2 stuks nog)
voor €67,99
Bij flevogames.

voor interesse mail me(staat in profiel)

Ik had daar net een spel geruild
je kirjgt 25 per spel en 10 voor umd video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik ga gta importeren. Zijn er verder nog verschillen tussen de USA en EUR versie? bv multiplayer en regio's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Eu versies kunnen niet met US versies samen spelen. Dus als je vrienden hebt die ook een PSP bezitten zou ik gewoon wachten of ze allemaal aanradne ook de US versie te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

tegen die tijd verkoop ik hem wel op internet en haal een eu versie :)

deze game is echt gewoon een topper, kun je niet laten liggen als je psp hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patience...patience....wie weet steken ze in de EU versie wat extra stuff :9 ....het zou niet de eerste keer zijn dat ons geduld beloond wordt....ben er zeker van dat je nog een paar spellen liggen hebt die je nog niet hebt uitgespeeld om de EU versie af te wachten... ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.