Het Playstation Portable Game topic Deel 1

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.098 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Crashcat schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:20:
Niemadn die hier Bleach 2 speelt?? :(
Nee, iedereen had 'm ws ook na 10 mins uitgespeeld (N)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Anoniem: 155666 schreef op maandag 26 september 2005 @ 22:50:
DTM is cool, heel cool. Een echte racespel, realistisch, en je hebt een enorme keuze aan races met verschillende autos. Ik heb m al, en heb er totaaaal geen spijt van!
Helemaal mee eens was veel beter dan ik verwacht had :)
Wel grappig is dat ze bij de rallye gedeeltes de zelde samples gebruiken als bij Collin McRea :D
Beide spellen zijn van codemaster..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

kan ik alleeen maar bevestigen
goed spel, en lekker uitgebreid, echt zaligg spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
GTA Multiplayer filmpje :D

klik

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:29
Thats hot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129847

De intertoy`s bij mij heeft me verzekerd dat ze vrijdag GTA hebben.

Wel is deze waarschijnlijk geimporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

Anoniem: 129847 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:12:
De intertoy`s bij mij heeft me verzekerd dat ze vrijdag GTA hebben.

Wel is deze waarschijnlijk geimporteerd.
_/-\o_
ga ze ook maar even bellen zo dan

-edit bij dvdboxoffice is ie er ook al. Weet iemand hoe lang DHL Courier duurt? Als ik hem binnen 24 uur heb is dat wel de moeite waard :P

-edit2: intertoys en gameshop den haag importeren hem beiden niet ("is de moeite niet") en geven 4 november aan als verwachte release date. Als iemand een winkel weet die hem importeert, graag..

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 27-10-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153990

future zone in zoetermeer krijgt hem naar eigen zeggen morgen binnen

het zou ook geen import maar gewoon een europese release zijn

ik heb hem maar gereserveerd, ik zie wel hoe of wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:53

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

GTA lijkt me echt enorm cool, ik ga hem denk ik ook maar scoren denk ik zo. ;)

Ik zag op de Bart Smit site een spelletje "Gun" staan, wat ik op ign niet terug kon vinden en ik had er verder ook nog niks over gehoord. Weet iemand daar meer over? Het is een soort missie-achtig iets (misschien a la GTA) in het wilde westen. Klinkt geinig.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 15:35
ToolkiT schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:43:
[...]

Helemaal mee eens was veel beter dan ik verwacht had :)
Wel grappig is dat ze bij de rallye gedeeltes de zelde samples gebruiken als bij Collin McRea :D
Beide spellen zijn van codemaster..
mja als je nog nooit gran turismo hebt gespeeld.. Ik ben helemaal auto gek en ik weet gewoon dat als ik dit spel koop dat ik er geen hol aan vindt omdat gran turismo 100x realistischer is. Dus ik moet noodgezaakt nog misschien wel maanden en maanden wachten op GT4 voor de psp :( beetje jammer zucht..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

KappeNou schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:14:
[...]

mja als je nog nooit gran turismo hebt gespeeld.. Ik ben helemaal auto gek en ik weet gewoon dat als ik dit spel koop dat ik er geen hol aan vindt omdat gran turismo 100x realistischer is. Dus ik moet noodgezaakt nog misschien wel maanden en maanden wachten op GT4 voor de psp :( beetje jammer zucht..
Ik zit ook al maanden te wachten op GT4 mobile, vandaar dat ik uit pure noodzaak DTM maar gekocht had en er weinig van vewachte.. misschien omdat ik er zo weinig van verwachtte viel het erg mee.
Maar van alle race spellen die ik op de PSP gezien heb is dit tot nog toe de beste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Hillie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:34:
GTA lijkt me echt enorm cool, ik ga hem denk ik ook maar scoren denk ik zo. ;)

Ik zag op de Bart Smit site een spelletje "Gun" staan, wat ik op ign niet terug kon vinden en ik had er verder ook nog niks over gehoord. Weet iemand daar meer over? Het is een soort missie-achtig iets (misschien a la GTA) in het wilde westen. Klinkt geinig.
Is gun niet alleen voor PS2/PC/Xbox?
Ik heb nog niks gehoord over een PSP versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ToolkiT schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:18:
[...]

Ik zit ook al maanden te wachten op GT4 mobile, vandaar dat ik uit pure noodzaak DTM maar gekocht had en er weinig van vewachte.. misschien omdat ik er zo weinig van verwachtte viel het erg mee.
Maar van alle race spellen die ik op de PSP gezien heb is dit tot nog toe de beste..
Ja dat is ook niet zo moeilijk.. De rest zijn allemaal arcade racers.
1 ding is zker geen game maker gaat ooit gran turismo over treffen.. Ze hebben nu na 4 delen te veel ervaring. wel beter want ik gun het ze :) echt een fantastische game. Alleen is nog jammer dat sommige auto fabriekanten triest veel vragen om in de game te mogen. Ze mogen juist blij zijn dat ze erin mogen.. Door gran turismo 1 zijn de verkochte subaru impreza's met 300% gestegen :?

Ik heb min of meer de psp gekocht voor de game gran turismo(en natuurlijk voor de andere mogenlijkheden zoals portable movies) net zoals me ps2 :)

Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit dat ik zo lang moet wachten.. Ik weet namelijk waarom. Ze gaan gewoon WEER! ALLES uit de PS halen :D en zorgen dat alles perfect is. ik ken verder geen game die alles perfect heeft zoals GT

O+ _/-\o_ GRAN TURISMO _/-\o_ O+

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 27-10-2005 12:33 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb DTM gauw weer gedumpt want ik vond de gfx slecht, maar ik ben dan ook veel meer een arcade racer liefhebber, dus de gameplay is niet zo aan mij besteed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

ToolkiT schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:19:
[...]

Is gun niet alleen voor PS2/PC/Xbox?
Ik heb nog niks gehoord over een PSP versie...
Ik heb hem hier gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39924

Op de site van de FRS stond eerst 28-10-05 als release voor GTA LCS. Een aantal dagen geleden stond er 4-11-05 en nu weer 28-10-05. Is dus ook wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Anoniem: 19058 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:08:
ik heb DTM gauw weer gedumpt want ik vond de gfx slecht, maar ik ben dan ook veel meer een arcade racer liefhebber, dus de gameplay is niet zo aan mij besteed
Daarom heb ik ook als eerste spel bij me psp Ridge Racer gekocht :P
Lekker racen zonder er bij na te denken haha. Zulke spellen zijn het beste op een psp. want je gebruikt zo'n ding hoofdzakelijk als je ff niks te doen hebt in de trein ofzo.

Ik ga ook duidelijk niet GTA kopen.. das een game waar je lang achter moet zitten om het een beetje leuk te maken. En daar voor heb ik me ps2.
En zoizo ik denk niet dat GTA op de psp (veel) beter is dan GTAsa op de ps2. Dus zulke games hoef ik echt niet op me psp. Dat ding is tog bedoeld om portable ff snel een gamepje te spelen :? Ik zou het echt vaag vinden als mensen uren thuis achter hun psp GTA zouden zitten spelen.. Dan is een ps2 echt 10x beter IMO.

Of je moet elke dag trein reizen hebben van minimaal 2 uur :P dan snap ik nog enigzins waarom je zo'n game zou kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 27-10-2005 13:43 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

KappeNou schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:42:
[...]

Ik ga ook duidelijk niet GTA kopen.. das een game waar je lang achter moet zitten om het een beetje leuk te maken. En daar voor heb ik me ps2.
En zoizo ik denk niet dat GTA op de psp (veel) beter is dan GTAsa op de ps2. Dus zulke games hoef ik echt niet op me psp. Dat ding is tog bedoeld om portable ff snel een gamepje te spelen :? Ik zou het echt vaag vinden als mensen uren thuis achter hun psp GTA zouden zitten spelen.. Dan is een ps2 echt 10x beter IMO.

Of je moet elke dag trein reizen hebben van minimaal 2 uur :P dan snap ik nog enigzins waarom je zo'n game zou kopen.
Gedeeltelijk mee eens, ik speel voornamelijk thuis op mijn PSP, maar vind het heerlijk om overal te kunnen spelen (zowel binnen als buiten huis). En verder vind ik het wel prettig dat ik niet meteen de TV bezet hoef te houden met een PS2/Xbox...
een groter scherm zou bij sommige spellen wel lekker zijn, maar ja je kan niet alles hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ToolkiT schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:55:
[...]

Gedeeltelijk mee eens, ik speel voornamelijk thuis op mijn PSP, maar vind het heerlijk om overal te kunnen spelen (zowel binnen als buiten huis). En verder vind ik het wel prettig dat ik niet meteen de TV bezet hoef te houden met een PS2/Xbox...
een groter scherm zou bij sommige spellen wel lekker zijn, maar ja je kan niet alles hebben..
hoe bedoel je TV bezet houden? heb je maar 1 tv ofzo? :?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

KappeNou schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:09:
[...]

hoe bedoel je TV bezet houden? heb je maar 1 tv ofzo? :?
Ja we hebben tegenwoordig maar 1 TV.. vroeger ook nog een kleine op de slaapkamer maar daar keken we zelden naar dus toen hij kapot ging niet vervangen..

Buiten dat was die kleine eigenlijk ook te klein om mooi op te kunnen gamen..

En het is ook niet echt gezellig als ik ergens anders zit te gamen, dat heb ik al als ik achter de PC zit, dus de PSP is wat mij betreft ideaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ToolkiT schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:16:
[...]

Ja we hebben tegenwoordig maar 1 TV.. vroeger ook nog een kleine op de slaapkamer maar daar keken we zelden naar dus toen hij kapot ging niet vervangen..

Buiten dat was die kleine eigenlijk ook te klein om mooi op te kunnen gamen..

En het is ook niet echt gezellig als ik ergens anders zit te gamen, dat heb ik al als ik achter de PC zit, dus de PSP is wat mij betreft ideaal..
mja als nog zou ik dan weer een tv voor de slaapkamer kopen :P
Nee maar ik snap wat je bedoelt..
Maar aangezien de grootste doelgroep met een PSP onder de 21 is en die ook nog meestal bij hun ouders wonen. Zou ik hun niet echt snappen met zulke spellen.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

KappeNou schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:42:
Ik zit in de weekenden vaak meer dan een uur in de trein, dus een potje ijshockey (en dan perioden gewoon op 20 minuten, dus 3x20 minuten plus wat 'dode' tijd) is ideaal. ;) GTA spreekt me ook zeker aan. Gewoon even lekker op de bank liggen bij m'n vriendin terwijl zij met een of ander bezig is en dan lekker spelen. ;) Zie je, ieder heeft weer een ander gebruikt van het ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speel de psp voornamelijk thuis, lekker onderuit op de bank bij de tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Anoniem: 19058 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:49:
ik speel de psp voornamelijk thuis, lekker onderuit op de bank bij de tv :)
mja dat is ook alleen maar omdat je ff helemaal into de PSP bent.. Lijkt me sterk dat je een PSP relaxter vindt gamen dan een PS2 :D Dan zou je wel een heeell raar mannetje zijn :+

Ik lag gister ook ff op me PSP twee episodes van family guy te kijken in me bed.. terwijl Ik aan het einde van me bed een grote tv heb staan met een pc erop aangesloten met alle family guy afleveringen.. Das ook alleen maar omdat je in begin heel blij bent met je psp :D

[ Voor 29% gewijzigd door KappeNou op 27-10-2005 14:59 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KappeNou schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:57:
[...]

mja dat is ook alleen maar omdat je ff helemaal into de PSP bent.. Lijkt me sterk dat je een PSP relaxter vindt gamen dan een PS2 :D Dan zou je wel een heeell raar mannetje zijn :+

Ik lag gister ook ff op me PSP twee episodes van family guy te kijken in me bed.. terwijl Ik aan het einde van me bed een grote tv heb staan met een pc erop aangesloten met alle family guy afleveringen.. Das ook alleen maar omdat je in begin heel blij bent met je psp :D
in plaats van achter de pc of een console zit ik nu gewoon bij mn vrouwtje op de bank fifa te spelen :) (bijv)
tis wat socialer zeg maar. Plus dat ik een absolute fetish heb voor handhelds met 3d :) Heb ook een Tapwave Zodiac, de eerste die een beetje 3d kon..maar de psp slaat alles natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Anoniem: 19058 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:05:
[...]

in plaats van achter de pc of een console zit ik nu gewoon bij mn vrouwtje op de bank fifa te spelen :) (bijv)
tis wat socialer zeg maar. Plus dat ik een absolute fetish heb voor handhelds met 3d :) Heb ook een Tapwave Zodiac, de eerste die een beetje 3d kon..maar de psp slaat alles natuurlijk :9
lol lekker sociaal.. :D Als ik bij me meisje ben ga ik echt niet naast der zitten gamen op me PSP hahaha. Dan game ik wel tegen haar op een console als ze daar zin in heeft :P (aangezien ze toch een PS2, XboX, gamecube en dreamcast heeft :? ) maar als nog als ze dat niet had gehad dan zou ik niet "sociaal" in me eentje naast der gaan gamen hahaha :P

BTW me simpele arcade games op me PSP zijn ook 3D hoor :? kweet niet wat jij dacht van dat 2D intro spelletje van ridge racer, maar dat is niet het volledige spel hoor :P ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

KappeNou schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:57:
BTW me simpele arcade games op me PSP zijn ook 3D hoor :? kweet niet wat jij dacht van dat 2D intro spelletje van ridge racer, maar dat is niet het volledige spel hoor :P ;)
Begrijp je wel wat 'ie schreef, want hij roemde de 3D-kwaliteiten van de PSP juist. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Hillie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:15:
[...]

Begrijp je wel wat 'ie schreef, want hij roemde de 3D-kwaliteiten van de PSP juist. ;)
als je het niet snapt vraag dan wat er bedoeld wordt en ga niet quoten voor niks

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

jah idd :+ @Hillie

@KappeNou: vent leer eens typen zeg....

weet iemand of de stad van GTA lcs

precies hetzelfde is als GTA 3 ?

dus ook 3 eilanden en dat bouwterrein enzo? dat zou ik wel een beetje magertjes vinden...

ik zag op 1 of andere site dat er geen vliegtuig of helicopter in zat :'(

[ Voor 31% gewijzigd door kaasaanfiets op 27-10-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

KappeNou schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:31:
als je het niet snapt vraag dan wat er bedoeld wordt en ga niet quoten voor niks
Ik quote slechts het deel van de post wat ik aanhaalde, maar blijkbaar heb ik heel grote voeten (oh nee, heb ik niet), of heb jij een heel grote leuter, want ik lijk er nogal makkelijk op te stappen. :+

Koekkoek: ign.com heeft een review, waaruit het mij leek dat de maps toch aardig groot zijn van GTA. Ik moet zeggen dat ik verder geen echte gamer ben, dus het zal voor mij al snel mooi zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

KappeNou schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:24:
[...]

mja als nog zou ik dan weer een tv voor de slaapkamer kopen :P
Nee maar ik snap wat je bedoelt..
Maar aangezien de grootste doelgroep met een PSP onder de 21 is en die ook nog meestal bij hun ouders wonen. Zou ik hun niet echt snappen met zulke spellen.
Grootste doelgroep is mannen van 18-35. Die 21 is echt te laag.
En ik heb wel hetzelfde. Met de PSP is ze ook niet altijd even blij, maar we zitten wel netjes naast elkaar op de bank :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Hillie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:42:
[...]

Ik quote slechts het deel van de post wat ik aanhaalde, maar blijkbaar heb ik heel grote voeten (oh nee, heb ik niet), of heb jij een heel grote leuter, want ik lijk er nogal makkelijk op te stappen. :+

Koekkoek: ign.com heeft een review, waaruit het mij leek dat de maps toch aardig groot zijn van GTA. Ik moet zeggen dat ik verder geen echte gamer ben, dus het zal voor mij al snel mooi zijn. ;)
geen van bijde, je bent gewoon dom :? best simpele verklaring vindt je ook niet :+

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

KappeNou schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:48:
geen van bijde, je bent gewoon dom :? best simpele verklaring vindt je ook niet :+
Tja, ik vraag me af waar je het op baseert? De oorspronkelijke post die je aanhaalde was lovend over de 3D-kwaliteiten van de PSP, maar jij las dat blijkbaar anders. Waar zit ik nu verkeerd? Leg het me uit, in al je wijsheid. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 10:12
gaat over

[ Voor 96% gewijzigd door cgok op 27-10-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Wat "Gun" betreft, er is maar heel weinig bekend. Hier een link naar Gamespot met vrijwel geen info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
Weet iemand hier (vast wel) of er een goed alternatief is voor de batterij en het geheugen naast de Datel X2 battery (2 keer zo lang) and Harddrive (4gb)? Ik wil namelijk opzich wel een nieuwe PSP gaan kopen maar dan wel als er een betere batterij en hd/mem te krijgen is...
Tnx :*) _/-\o_

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155666

Ik vind t ook heerlijk om te PSPen op de bank of ergens in t huis. EN al helemaal voor t slapen gaan. Soms heb je gewoon geen zin in een boek, maar zo'n PSP zorgt dan wel voor slaaptekort, tering! Ik zou ook heel graag een PS2 willen hebben, maar ik ben niet vaak thuis, en zit al helemaal niet achter de buis, naja, ontbijtnieuws, en dat zo'n beetje. En als ik een PS2 neem, weet ik heel zeker dat andere dingen er onder gaan lijden....

1 woord: Geweldige PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:26
Een combinatie van PSP en PS2 (of welke andere console je graag ook gebruikt) is gewoon fijn.

Op school ff snel tussendoor een tour van Ridge Racer uitspelen of je met Virtua Tennis vermaken. Dan is een PSP wel heel fijn. Plus het feit dat je hem overal mee naartoe kunt nemen en dus als er ergens dode tijd blijkt te zijn dat je die aangenaam kunt vullen (met danwel muziek, film of spelletje).

En dan als je een thuis lekker voor de tv zit... Soul Calibur in de PS2 en lekker rossen maar, want ik zie me niet echt op een PSP buttonbashen. Bovendien als je dan het spel aan een ander laat zien, en die wil ook ff spelen is het toch wel 2x slikken als je iemand een buttonbash vechtspel voorschotelt.

En idd zoals Utuk zegt voor het slapen gaan nog ff snel dat ding aanzetten, zodat je een beetje duffer wordt en lekker diep wegzakt :+

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 22:50
Ben net eff bij mij in dorp geweest op zoek naar Gta, heb eff bij bartsmit en de freerecordshop gekeken.. Maar op dit moment nog nergens te zien. Vanmiddag nog maar eens een poging doen.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 15:20
vandaag al Dynabyte en FRS gebeld.... bij Dynabyte krijgen ze GTA pas 4 november en bij FRS zeggen ze dat ze het nog niet eens weten!! :s |:(

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39924

_VooDooMen_ schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:54:
Ben net eff bij mij in dorp geweest op zoek naar Gta, heb eff bij bartsmit en de freerecordshop gekeken.. Maar op dit moment nog nergens te zien. Vanmiddag nog maar eens een poging doen.
Ook gevraagd? De meeste winkels (i.d.g. Dixons) krijgen s'ochtends een lijst met de artikelen die ze die dag binnen gaan krijgen.

Net even de plaatstelijke Dixons gebeld, staat niet op de lijst voor vandaag bij hen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 39924 op 28-10-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Laatst online: 18-06 10:46
Ik heb gister futurezone gebeld in zoetermeer en die zeiden dat ze hem vandaag zouden krijgen (al neem ik dat niet zo serieus, want ze zeggen wel vaker dat ze iets snel krijgen en dan duurt het veel langer. (GTA:SA voor de ps2, zouden ze 2 dagen voor de release krijgen, dus ik ingeschreven, bellen me ze 5 dagen an de launch dat ze hem binnen hebben |:( toen had ik hem al lang ergens anders gehaald :P)

Maar al goed, wel ingeschreven, we zullen zien. Als ze voor de lunch bellen dattie binnen is dan haal ik hem daar. En als ze na de lunch bellen, dan ben ik al lang de Boogaard ingeweest om daar de diverse winkels te vragen :)

edit: ik heb trouwens wel gelezen dat gta een week uitgesteld zou zijn (kan misschien wel waar zijn, maar ik WIL het niet geloven :P)

[ Voor 12% gewijzigd door Monsie op 28-10-2005 10:16 . Reden: typo ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Media Markt Amsterdam ook nog niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Lelystad niets...

Dynabyte: Hij is uitgesteld tot 4-11
Dixons: Even kijken... Nee die is er niet.
Bartsmit: Er waren problemen met die spel die komt over 1 week.
Intertoys: Nee Komt over 2 weken ongeveer...

Freerecordshop kan ik tel nr. niet van vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Anoniem: 125123 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:47:
Lelystad niets...

Dynabyte: Hij is uitgesteld tot 4-11
Dixons: Even kijken... Nee die is er niet.
Bartsmit: Er waren problemen met die spel die komt over 1 week.
Intertoys: Nee Komt over 2 weken ongeveer...

Freerecordshop kan ik tel nr. niet van vinden...
ghehehe lekker krom, intertoys en bart smit zijn van dezelfde holding en ze zouden hem op een verschillende dag binnenkrijgen :P

Maar ik ben dus bang dat het wachten word, helaas

[ Voor 5% gewijzigd door Monsie op 28-10-2005 10:51 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Monsie schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:10:
Ik heb gister futurezone gebeld in zoetermeer en die zeiden dat ze hem vandaag zouden krijgen (al neem ik dat niet zo serieus, want ze zeggen wel vaker dat ze iets snel krijgen en dan duurt het veel langer. (GTA:SA voor de ps2, zouden ze 2 dagen voor de release krijgen, dus ik ingeschreven, bellen me ze 5 dagen an de launch dat ze hem binnen hebben |:( toen had ik hem al lang ergens anders gehaald :P)

Maar al goed, wel ingeschreven, we zullen zien. Als ze voor de lunch bellen dattie binnen is dan haal ik hem daar. En als ze na de lunch bellen, dan ben ik al lang de Boogaard ingeweest om daar de diverse winkels te vragen :)

edit: ik heb trouwens wel gelezen dat gta een week uitgesteld zou zijn (kan misschien wel waar zijn, maar ik WIL het niet geloven :P)
bart smit krijgt hem van de winkels in zoetermeer denk ik het snelste binnen. dat was namelijk bij de levering toen ik hem kocht wel zo. (winkels die ik checkte waren: futurezone, media markt, dixons, free record en intertoys)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158689

Het blijft echt jammer dat de game er nooit is op de datum die op de site staat. Dan denk je bij een paar goede games die ga ik vandaag halen en dan komt die pas over 1 of 2 weken binnen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk het wachten wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Anoniem: 158689 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:02:
Het blijft echt jammer dat de game er nooit is op de datum die op de site staat. Dan denk je bij een paar goede games die ga ik vandaag halen en dan komt die pas over 1 of 2 weken binnen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk het wachten wel waard.
Wat pas echt vaag is, is dat hij in de VS al wel uit is, dus waarom dan niet in de EU? Ik zit er sterk over na te denken om hem nu dus te importeren. Ik wacht alleen nog ff mn lunchpauze af.

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Anoniem: 158689 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:02:
Dat is altijd al geweest met games.. Weet je hoe ik me gevoeld heb met gran turismo 4 :( ik ben een jaar naar een psycholoog moeten gaan omdat ik zo wanhopig was ;( ;) :P

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monsie schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:04:
[...]

Wat pas echt vaag is, is dat hij in de VS al wel uit is, dus waarom dan niet in de EU? Ik zit er sterk over na te denken om hem nu dus te importeren. Ik wacht alleen nog ff mn lunchpauze af.
Ja dat blijft altijd vreemd. Net of wij te min zijn. Het is ook zo met de gewone consoles. Okey xbox en nintendo kunnen als wel alles op dezelfde dag uitbrengen. Ik haal ook heel vaak games uit de VS. Toch een mooie iets het internet om te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Anoniem: 158689 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:09:
[...]

Ja dat blijft altijd vreemd. Net of wij te min zijn. Het is ook zo met de gewone consoles. Okey xbox en nintendo kunnen als wel alles op dezelfde dag uitbrengen. Ik haal ook heel vaak games uit de VS. Toch een mooie iets het internet om te bestellen.
Hardware is natuurlijk moeilijker om wereldwijd te verspreiden in 1 keer (we gaan het zien met de Xbox 360, die wel een werelwijde release gaat doen)

Maar in de US is hij dus NIET uitgesteld (gewoon de 25ste uitgekomen), meer in de EU stellen ze um een week uit. Niet neged8 over de vraag ofzo? je weet toch hopelijk dat je met een GTA een hit scoort, zeker omdat hij nu voor het eerst op een handheld uitkomt.
Anoniem: 158689 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:18:
Jep ik weet dat het een hit wordt. Ik ben er erg blij mee. Ik ga hem direct kopen als die er is.
Ik snap ook wel dat jij het weet maar weet Rockstar het ook? :P

Ik zie net dat ik het idd een beetje vaag opgeschreven had, zodat het leek of ik jou bedoelde :P . Met je, bedoelde ik rockstar

[ Voor 24% gewijzigd door Monsie op 28-10-2005 11:26 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jep ik weet dat het een hit wordt. Ik ben er erg blij mee. Ik ga hem direct kopen als die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155666

[b][message=24482937,noline]Monsie schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:14[/message
[...]

je weet toch hopelijk dat je met een GTA een hit scoort, zeker omdat hij nu voor het eerst op een handheld uitkomt.
GTA was ook al op de GB en GBA te spelen....

Anyway, door problemen met het spel is de release uitgesteld...zegt Bartje Smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Anoniem: 155666 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:04:
[...]

GTA was ook al op de GB en GBA te spelen....

Anyway, door problemen met het spel is de release uitgesteld...zegt Bartje Smit
klopt, ze verwachten hem in december pas

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Op videogamesplus.com kan je GTA:LC al gewoon bestellen. Voor 42,59e en ongeveer 4e verzendkosten is ie van jou. Zelfs goedkoper dan in Nederland denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Anoniem: 133926 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:37:
Op videogamesplus.com kan je GTA:LC al gewoon bestellen. Voor 42,59e en ongeveer 4e verzendkosten is ie van jou. Zelfs goedkoper dan in Nederland denk ik.
en de levertijd is? :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:27
ik heb hem bij play besteld en daar staat dat ie 4 november wordt verstuurd dit was eerst 28 oktober..

bij play kost ie 45 incl verzendkosten

pursuit force is ook uitgesteld trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
lowfi schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:52:
ik heb hem bij play besteld en daar staat dat ie 4 november wordt verstuurd dit was eerst 28 oktober..

bij play kost ie 45 incl verzendkosten

pursuit force is ook uitgesteld trouwens
play? is dat in de VS of canada? want ipc staat voor mij de order bij videogamesplus.com klaar om op bestellen te drukken, maar dan wil ik nog wel ff weten dattie volgende week op de mat ligt

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Bij Dynabyte wordt 'ie €46 met de klantenkaartkorting, en die is bij mij om de hoek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
HAHAHAHHAHAHA Futurezone heeft hem binnen, ik ga hem tussen 16:00 en 17:00 uur ophalen

Thank god dat ik hem gereserveerd heb :)

/cheer

[ Voor 19% gewijzigd door Monsie op 28-10-2005 13:04 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Monsie schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:03:
HAHAHAHHAHAHA Futurezone heeft hem binnen, ik ga hem tussen 16:00 en 17:00 uur ophalen

Thank god dat ik hem gereserveerd heb :)

/cheer
Ik ga der 15:00 heen :*) en steel de gene die jij gereserveerd hebt >:)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
KappeNou schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:10:
[...]

Ik ga der 15:00 heen :*) en steel de gene die jij gereserveerd hebt >:)
lol

Ik weet niet wie in de buurt van Z'meer woont, maar bel ffies om te checken of ze hem nog hebben en laat hem ff vasthouden.

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-06 12:56
ik heb hem bij de vestiging in Rotterdam gereserveerd net :) zometeen ophalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34019

Wanneer ligt Pro Evolution Soccer 5 in de schappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Anoniem: 34019 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:28:
Wanneer ligt Pro Evolution Soccer 5 in de schappen?
Bij de futurezone hebben ze hem al, maar ik dacht alleen dattie japans was (voor de ps2 weet ik zeker dattie er al wel in het engels is)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:32
Op dit moment is alleen WE9i nog uit voor de PSP.. PES5 duurt nog even, volgens mij eind november.

WE9 is in het Japans, maar er zijn wel engelse patches voor.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
GTA is dus wel te krijgen bij futurezone als ik t goed begrijp?
Dat zal dan wel import zijn...

Ik denk dat ik ook maar import ga halen, maar enige wat ik me dan afvraag, kun je dan straks wel multiplayeren met een EU versie??

[edit] Replay in leiden gebeld, hebben m ook niet, ook geen import

[ Voor 14% gewijzigd door ElayZ op 28-10-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Zojuist ontvangen vanuit het oh zo mooie Canada :)

En nu gamen !!

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Nou GTA-owners, ik begrijp dat jullie het te druk hebben om te posten, maar hoe bevalt 'ie? Plus- en minpunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ElayZ schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:10:
GTA is dus wel te krijgen bij futurezone als ik t goed begrijp?
Dat zal dan wel import zijn...

Ik denk dat ik ook maar import ga halen, maar enige wat ik me dan afvraag, kun je dan straks wel multiplayeren met een EU versie??
futurezone heeft wel heel vaak geïmporteerde spullen. Ze hadden de PSP ook al toen die uit kwam in japan. Dus zou me niet verbazen als die geïmporteerd is.

Lijkt me wel dat je kan multiplayeren.. tog?? Japan en europa zijn tog zelfde regio codes met spellen en umd's ? of alleen umd's? iedergeval USA is anders dat weet ik.

[ Voor 15% gewijzigd door KappeNou op 28-10-2005 14:14 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Zal nog eerst moeten updaten ;)

Hij is bezig, kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107958

Monsie schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:55:
[...]

play? is dat in de VS of canada? want ipc staat voor mij de order bij videogamesplus.com klaar om op bestellen te drukken, maar dan wil ik nog wel ff weten dattie volgende week op de mat ligt
Play is Engeland, het verzenden duurt meestal langer dan een week, zou ik toch voor videogamesplus.ca gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
sweet, ik stap nu in de auto richting zoetermeer, ze hebben m gereserveerd voor me :D

[edit] Ja de import versie is dus USA... naja ik haal m gewoon en dan merken we t wel.

[ Voor 35% gewijzigd door ElayZ op 28-10-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

NEDGAME GRONINGEN heeft hem

khaal hem vanmiddag op, als ik de auto van me pa tenmindste kan lenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 22:50
Liep ik net weer naar de bartsmit, gelijk eff gevraagt of ze Gta hadden. Nee zei de verkoper daar, kon nog wel een week duren.. lol B)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124171

Ik heb PES5 gespeeld...Not impressed...vond er echt niks aan, maar then again voetbal is ook niks voor mij,

Ik vond het nogal kaal...het voetballen opzich is wel beter als b.v. Fifa06 het voelt realistischer aan maar daar is ook alles mee gezegd...vrij onduidelijk hoe de gameplay in elkaar steekt (ook hier zal het wel komen dat ik geen voetballer ben :P)

Al met al een 5 out of 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Heb me een PSP-1000CKW meegebracht vanuit Japan meegebracht (Yodobashi Akiba, Akihabara, Tokyo) met een memory stick van 1GB en Bleach - Heat the soul 2.

Het eerste wat me opvalt is dat PSP games hier enorm duur zijn :s
Omgerekend kost dat hier tussen de 7000 en 8000 yen, terwijl dat in Japan slechts tussen de 1500 en 3500 yen is (5000 yen voor de pas gereleasede games gedurende een week of 3)

Voor de rest is het een superapparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Anoniem: 125883 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:44:
Heb me een PSP-1000CKW meegebracht vanuit Japan meegebracht (Yodobashi Akiba, Akihabara, Tokyo) met een memory stick van 1GB en Bleach - Heat the soul 2.

Het eerste wat me opvalt is dat PSP games hier enorm duur zijn :s
Omgerekend kost dat hier tussen de 7000 en 8000 yen, terwijl dat in Japan slechts tussen de 1500 en 3500 yen is (5000 yen voor de pas gereleasede games gedurende een week of 3)

Voor de rest is het een superapparaatje :)
uiteindelijk vindt ik het maar niks.. Ze moeten TO uitbrengen en dan met je wifi online laten gamen ;) dan is het pas een super apparaatje of niet :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Geef dan maar aan mij als je het nix vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de echte liefhebbers, futurezone in r'dam heeft GTA. Heb m net gehaald. Kost je wel 60 euro.
Om de verplichte 2.0 upgrade te doen moet je eerst system default terugzetten anders zie je niks op je beeld.
ben nu ff game :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

JEUJ net opgehaald het is wel een americaanse import maar volgens die vent achter de balie maakte dat niks uit
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/39/gtalcs8xr.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/2503/gtalcs25ty.th.jpg
hehe vet blij zo ff spelen, eerst ff werken :S

edit:hij doet het gewoon op 2.0 ik heb niks upgegrade.....

[ Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 28-10-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je zal alleen met multiplay problemen hebben als je beide niet dezelfde versie van het spel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ik heb m ook binnen, van de futurezone in zoetermeer!

Als er nog meer mensen 'm willen hebben, ze hebben dr echt nog plenty!
Ik had m gereserveerd, maar toen ik daar kwam stonden er nog zeker 10 in de schappen ook, en achter hadden ze er nog meer zei hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153990

hahahah zelfde verhaal hier

ook bij future zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Kom net van intertoys af. Ze zouden hem deze week binnen krijgen maar verwachten hem daar toch volgende week. Hij kost daar 54.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet morgen dus ook maar even naar future zone. Ik heb zo'n zin om het spel te spelen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19
Royal schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:12:
Zojuist ontvangen vanuit het oh zo mooie Canada :)

En nu gamen !!
Wanneer besteld?
Zelf dinsdag besteld, was ook die dag verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Ik had 'm pre-ordered bij FRS. Kom je thuis, niks bij de post :/

Intertoys ook al gebeld, verwachten hem volgende week. Waarom is die game nog niet binnen bij hun :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-06 12:56
ik heb hem ook :) effe ge-update naar 2.0 (ging niet zonder slag of stoot, ik zag namelijk geen letters bij het upgraden maar gelukkig ergens een guide voor gevonden)

Spel zelf is cool! :) ga weer verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is echt zó koel GTA in je handpalm te hebben _/-\o_

subtiele nieuwe dingetjes..zo deelt ie nu ook kopstoten uit. En kun je vanuit je kot de straat zien. Zeer goede muziek ook weer, kortom, niks mis mee..maar speel nog niet zo lang. Cars handelen wel wat gevoelig trouwens. En oh ja, weer effecten zijn echt gaaf..donkere luchten, mist regen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Anoniem: 64080 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:08:
Ik had 'm pre-ordered bij FRS. Kom je thuis, niks bij de post :/

Intertoys ook al gebeld, verwachten hem volgende week. Waarom is die game nog niet binnen bij hun :?
De europese launch is uitgesteld

* Monsie is erg blij met zn US versie :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 16:36

JK

kiddyl schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:55:
Je zal alleen met multiplay problemen hebben als je beide niet dezelfde versie van het spel hebt.
Hoe zeker is dit? Anders wil ik het ook nog wel wagen om morgen een uurtje te rijden naar Zoetermeer.... de kans dat ik 'm met iemand ga multiplayen is niet zo groot, maar zou jammer zijn als dat echt helemaal niet kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donnie Darko schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:10:
ik heb hem ook :) effe ge-update naar 2.0 (ging niet zonder slag of stoot, ik zag namelijk geen letters bij het upgraden maar gelukkig ergens een guide voor gevonden)
dit had ik dus ook, gewoon restore system defaults doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Syphon Filter _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/2762/30869.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/2170/30866.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/2170/30867.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/2170/30868.jpg

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hee, dat is geen GTA, wat moet dat hier nu? ;)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

matthijst schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:52:
[...]

Wanneer besteld?
Zelf dinsdag besteld, was ook die dag verstuurd.
2 weken terug, ook dinsdag verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129847

Donnie Darko schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:10:

Spel zelf is cool! :) ga weer verder spelen :P
Waar heb je die guide gevonden ik had het zelfde probleem.

Door wat op die knoppen te rammen is het uit eindelijk gelukt maar weet nog steeds niet hoe :P

Lijkt me handig voor de volgende keer als ik weer upgrade.

BTW GTA is echt gruwelijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19
Om custom tracks te spelen in GTA kan je hier een converter downloaden:
http://pspmedia.ign.com/p...Custom_Tracks_Install.zip
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.