Het Playstation Portable Game topic Deel 1

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.064 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46

Bosmonster

*zucht*

Lumines heb ik ook, maar ik ben niet zo'n puzzelaar.. Na 10 minuten heb ik zoiets van 'waar ben ik in hemelsnaam m'n tijd mee aan het verdoen :P'. Gelukkig vind m'n vriendin het wel erg leuk.

Ben nu bezig met Untold Legends. Ook wel aardig voor de hak&slaan liefhebbers, al heeft het nogal wat gebreken.

Virtua Tennis heb ik ook nog liggen.. maar ik kom niet eens voorbij de eerste paar mini-games in de career mode :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vond Virtua Tennis soms ook een beetje frustrerend, dus daarom heb ik m maar ingeruild :)
Het is zeker geen slecht spel, maar ik vond m geen 54euro waard

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 23-09-2005 11:03 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121519

Hmm ik vraag me af of er ook iets als RA2 uitkomt.. dat lijkt me wel leuk dat je dan ook online of via een wifi netwerkje tegen elkaar kan spelen.. weet iemand of ze dat van plan zijn?
En Counter-Strike.. zou dat mogelijk zijn op de psp??
Laten we het hopen ik in ieder geval wel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 121519 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:37:
Hmm ik vraag me af of er ook iets als RA2 uitkomt.. dat lijkt me wel leuk dat je dan ook online of via een wifi netwerkje tegen elkaar kan spelen.. weet iemand of ze dat van plan zijn?
En Counter-Strike.. zou dat mogelijk zijn op de psp??
Laten we het hopen ik in ieder geval wel!!!!
er zijn voor zover ik weet 2 RTS games in de maak (even uitgaande dat je Red Alert 2 bedoelt :P). Het bekende Command & conquer natuurlijk.. al weet niemand hoe dat precies zal gaan werken.

En dan is er nog een van Sony, Field Commander, en die is dus turn-based, omdat real-time niet goed werkbaar bleek ivm de controls.. Redelijke kans dat C&C dus ook turnbased wordt of dat met iets geniaals gaan komen voor de besturing :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 23-09-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

turn-based zuigt

ik kloot liever met kut controls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

het enige waar ik nog op hoop is een goeie shooter met ragdoll en waarin je kan smijten met dingen :P Ben ik een grote fan van.
Iets a la farcry of anders gewoon splinter cell. Dat moet kunnen op de psp volgens mij.
Ik meen trouwens dat Pursuit Force ragdoll heeft afgaande op de video waarbij mensen uit de auto worden geschopt maar ik het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
SToRM666 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:02:
Ik vond Virtua Tennis soms ook een beetje frustrerend, dus daarom heb ik m maar ingeruild :)
Het is zeker geen slecht spel, maar ik vond m geen 54euro waard
Klopt. Als je een tournament speelt, dan zit er een veel te groot verschil in moeilijkheidsgraad. Alle wedstrijden win ik zonder een game te verliezen en in de finale wordt je de baan afgeslagen. Erg frustrerend. Bovendien mis ik diepgang in het spel.

Vraagje: kan ik zo'n spel ruilen voor een ander spel? Ik heb het gekocht in Engeland, kan ik het dan bij b.v. de FRS ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

superjohn schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:48:
[...]
Vraagje: kan ik zo'n spel ruilen voor een ander spel? Ik heb het gekocht in Engeland, kan ik het dan bij b.v. de FRS ruilen?
Wat denk je zelf?
Je kan het hoogstens als 2ehands verkopen via de inruilaktie.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18

Martinspire

Awesomeness

misschien kun je wel die actie doen van pre-used games (ofwel 10 euro korting op je volgende aankoop als je hem inlevert)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
superjohn schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:48:
[...]

Klopt. Als je een tournament speelt, dan zit er een veel te groot verschil in moeilijkheidsgraad. Alle wedstrijden win ik zonder een game te verliezen en in de finale wordt je de baan afgeslagen. Erg frustrerend. Bovendien mis ik diepgang in het spel.
Ik heb nog geen tournament gedaan, maar van die moeilijkheidsgraad (in de finale geveegd) herken ik wel van Smash Court Tournament op PS2.

Tot nu toe vind ik het wel een goed spel, alleen in World Tour mode moet je wel vaak die oefenspelletjes doen en wachten op een toernooi waar je aan mee mag doen.

Anoniem: 135919

Zonekill schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:19:
[...]

Ik heb nog geen tournament gedaan, maar van die moeilijkheidsgraad (in de finale geveegd) herken ik wel van Smash Court Tournament op PS2.

Tot nu toe vind ik het wel een goed spel, alleen in World Tour mode moet je wel vaak die oefenspelletjes doen en wachten op een toernooi waar je aan mee mag doen.
Dan moet je ff een week rust nemen in je 'HOME" dan ben je een week verder en je stamina is ook weer hersteld

Anoniem: 152366

Ik wil even de topservice van de MACRO melden.

Ik heb na 24 dagen gebruik gewoon mijn geld terug gekregen omdat er een stofje onder mijn schermglas zat. Na al die vervelende berichten over het "niet terug kunnen brengen/ruilen"van de PSP viel mij dit 100% mee .

In 1e instantie kon ik hem ruilen voor een andere maar omdat ze uitverkocht waren kreeg ik gewoon mijn geld terug.

Nu zit ik natuurlijk wel ff zonder maar ik w8 ff tot de nieuwe lading binnen komt , ik speelde toch niet zoveel meer.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 18:20
weet iemand waar het aan ligt?
een vriend en ik hebben samen bij de frs lumines gekocht (ieder exemplaar +nog een extra game voor hem)en we hebben het niet voor elkaar gekregen om te multiplayeren tegen elkaar :X

-gewoon wireless switch on
-lumines starten
-multiplayer mode

dan kom je in een lobby maar we vinden elkaar niet...

Anoniem: 135919

Bedoel je de lobby met al die vraagtekens ? daar zit je wel goed, je moet alleen binnen een paar seconden het icoontje van tegenspeler zien verschijnen op het eerste vraagteken en dan connecten.

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 08:36

njh

het is mij een beetje ontgaan, maar weet iemand of er multiplayer supported zal gaan worden in gta ?
op de pc is er sinds gta en gta2 geen multiplayer meer geweest (ok ok wel met mta, maar dat blijft buggy)

• Zonekill
kenny89 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 21:09:
weet iemand waar het aan ligt?
een vriend en ik hebben samen bij de frs lumines gekocht (ieder exemplaar +nog een extra game voor hem)en we hebben het niet voor elkaar gekregen om te multiplayeren tegen elkaar :X

-gewoon wireless switch on
-lumines starten
-multiplayer mode

dan kom je in een lobby maar we vinden elkaar niet...
Moet je ff bij netwerk instelling van PSP kijken bij Ad-Hoc of jullie allebei hetzelfde Channel (of automatisch) hebben gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Zojuist eens gespeeld met lumines puzzle mode :p

Leuk maar na een tijdje moet je alles 2x gaan doen, beetje jammer

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ben benieuwd of Gran Turismo daadwerkelijk in November uitkomt, meestal worden zulke spellen uitgesteld. Lijkt mij erg gaaf om die te hebben.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthus666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-06 11:29
Ik heb virtual tennis al uitgespeeld,
LeveL 5 king geunlocked met tournament + career mode Final Mixed doubel tegen king/queen.
Maar mijn stats zijn bijna allemaal rood (behalve volley backhand). alles in jaar 17

Is wel leuk, maar ik wil nog altijd weten hoe ik mijn careermode poppetjes kan gebruiken in Multiplayer mode!! Als iemand het weet TELL ME PLZ!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Is er nog iets van het idee overgebleven om een forum te draaien alleen voor PSP games ? Tekoop/teruil ? Ik heb hier nog wel een server over die gebruikt kan worden. Geen super bandbreedte maar meer dan genoeg voor een forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silencedead schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 08:47:
Weet er iemand filmpjes te vinden van Metal gear acid, denk dat ik die dan ga kopen binnenkort
Ik heb MGS en wil hem wel ruilen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 14:45
Grand Toursimo komt volgens mij pas in Maart uit (volgens play.com)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 20:32
Anoniem: 51473 schreef op zondag 25 september 2005 @ 09:08:
[...]

Ik heb niks om te ruilen, en ik kan hem kopen voor 35 euro dus doe ik dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Anoniem: 51473 schreef op zondag 25 september 2005 @ 09:08:
[...]

Mail mij even..ik heb NFSU:R wel te ruil. Gekocht op 12 september

Why is het spel Kao Fighting btw zo goedkoop. 29,99 Preorder bij FRS.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155666

Ff een reviewtje van mn eerste 3 spellen:

Need for Speed Underground: Rivals
Een topgame! Geweldig gewoon, mooie graphics, supersnel, af en toe te snel waardoor het ook echt spannend is, vooral de mode Nitrous Run, hierbij moet je constant oplachgas rijden om checkpoints te halen, te Bruut gewoon!

DTM Race Driver 2
Iets serieuzer dan NFSU:R, realistischer, heel divers vanwege de categorieen waarin je kunt racen, t geeft wel een echt circuitgevoel!

NFL Street 2 Unleashed
Als je van football houdt, doen, anders is t leuk om m volgende week weer te ruilen...

Deze laatste was emer een wanhoopsdaad, want bij FRS was t dus 3=2, als 3de wilde ik GTA maar die vlieger ging dus niet op...Is het dus mogelijk om een spel bij de FRS om te ruilen voor een ander?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Anoniem: 155666 schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:15:
Is het dus mogelijk om een spel bij de FRS om te ruilen voor een ander?????
Tuurlijk is dat mogelijk, ik geloof zelfs nog tot 2 weken na aankoop

[ Voor 59% gewijzigd door SToRM666 op 25-09-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

onbeperkt?? :D

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Ik was gister in MCDonalds en toen zag ik daar staan dat je daar kunt internetten via WIFI.... iemand al geprobeerd om met hun PSP naar de Mac te gaan en te gaan internetten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Anoniem: 86475 schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:25:
Ik was gister in MCDonalds en toen zag ik daar staan dat je daar kunt internetten via WIFI.... iemand al geprobeerd om met hun PSP naar de Mac te gaan en te gaan internetten? :P
Verkeerde topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een site gemaakt voor mischien PSP games/movies te ruilen/verkopen.. Weet niet of het is toegestaan om te posten, maar het kwam hier in bespreking.

Ik ga ook mijn friends afleveringen op MP4 formaat erop zetten evenals Will & Grace en Charmed.

Op dingen als Will & Grace staat nog steeds copyright, dus dit is geen goed plan.

Mag het niet dan haal ik de post gelijk weg.. Suggesties zijn welkom.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 26-09-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 86475 schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:25:
Ja :D, vandaag stond ik te wachten bij dat raampje voor je bestelling, het duurde lang en ik zag opeens zo;n WIFI hotspot T-mobile sticker. Ik gelijk de psp uit m'n tas halen en opstarten. Jahoor, gewoon tweakers.net opgezocht :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Homedisc schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:19:
[...]

Ja :D, vandaag stond ik te wachten bij dat raampje voor je bestelling, het duurde lang en ik zag opeens zo;n WIFI hotspot T-mobile sticker. Ik gelijk de psp uit m'n tas halen en opstarten. Jahoor, gewoon tweakers.net opgezocht :D
Cool :D ..Onbeveiligd? wat verdient T-Mobile ermee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Mooi gemaakt die site, ik zal er regelmatig eens gaan kijken :)
Ik heb trouwens een site gevonden met een heleboel films in MP4 formaat, maar ik denk dat ze qua schermgrootte veels te klein gaan zijn. De films zijn maar iets van een 120mb per stuk ofzo.

[ Voor 60% gewijzigd door SToRM666 op 25-09-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

YellowNeck schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:21:
[...]

Cool :D ..Onbeveiligd? wat verdient T-Mobile ermee dan?
Ik zou niet weten, denk pure reclame

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dan heb je bij die mac een uitzondering.. bij degene waar ik werk moet je inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Hoi! Even een update over de UMD ruilsite,

Op dit moment ben ik zover dat je jezelf kan registreren en een aanbod kan plaatsen. Vanavond ga ik het berichtensysteempje implementeren en ik moet nog een overzicht van alle aanbiedingen maken en wat voorwaarden op de invoervelden zetten, dan issie klaar en zal ik de URL hier posten, misschien kan deze dan in de starttopic?

Edit: Haha, ik zie dat iemand me voor is geweest mbt een ruilsite, ik maak mijne gewoon af en dan zie ik wel wat er van komt, hij kan in ieder geval in mn portfolio :P

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 26-09-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

@r2dgeert

Kun je ook aangeven in welke games je geinteresseerd bent?

Liefst uit een voorkeuze lijst allemaal die games (is te doen, zijn er niet zo heel veel). Zodat je ook kunt zoeken op mensen die een game willen die jij hebt en zo eenvoudig kunt matchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:55:
Hoi! Even een update over de UMD ruilsite,

Op dit moment ben ik zover dat je jezelf kan registreren en een aanbod kan plaatsen. Vanavond ga ik het berichtensysteempje implementeren en ik moet nog een overzicht van alle aanbiedingen maken en wat voorwaarden op de invoervelden zetten, dan issie klaar en zal ik de URL hier posten, misschien kan deze dan in de starttopic?

Edit: Haha, ik zie dat iemand me voor is geweest mbt een ruilsite, ik maak mijne gewoon af en dan zie ik wel wat er van komt, hij kan in ieder geval in mn portfolio :P
Oow sorry, ik hoorde weinig en had toch nog een server staan hier.. Het is niet aan mijn om jouw idee af te pakken en zal zodien jij het vind de site verwijderen... Sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik hoopte toch ook op iets meer dan een forum voor het ruilgebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:05:
Anoniem: 51473 schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:41:
[...]

Oow sorry, ik hoorde weinig en had toch nog een server staan hier.. Het is niet aan mijn om jouw idee af te pakken en zal zodien jij het vind de site verwijderen... Sorry :X
Ik maak mijn site gewoon af, kunnen we altijd kijken welke efficienter functioneert, de opties die mijn site aanbiedt zijn:

- Aanmelden als abonnee
- Advertentie plaatsen als abonnee
- Berichtsysteem tussen gebruikers (b.v. reageren op aanbieding als er geen mail adres bij staat)
- Advertentie beheer per gebruiker
- Categorieen UMD Game/ UMD Film / PSP assecoire
- Overzicht aanbod (specificaties per aanbod alleen voor geregistreerden te bekijken)

Misschien kunnen wij elkaars site aanvullen als ze beide af zijn 70373R!, b.v. jou forum erop zetten, dat is altijd handig. Ook heb ik niet genoeg webruimte om hele series te hosten, daar kan jij misschien ook op inspringen, b.v. dat ik de pagina op jou server host indien jij genoeg ruimte hebt (moet wel php en MySQL ondersteunen maar dat zal waarschijnlijk het geval zijn?). Kunnen we altijd bekijken als mijn pagina klaar is,.

Edit: Hoewel ik geen php guru functioneert hij naar mijn idee prima :) Misschien kan jij me voorzien van een javascript textfield checker voor user + password voorwaarden? Daar ben ik namelijk geen held in :D

Ben je geinteresseerd, mail / msn me even op geert [apendingetje] freeasanerd [dot] com

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 26-09-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nu-madmax
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik heb vrijdag bij LikSang het spel Namco Museum Battle collection besteld (Pacman en zijn vriendjes!). Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ie binnen is en of de douane nog moeilijk gaat doen.. :?
Minder is nu al dat ik er achter ben gekomen dat ik per ongeluk de Japenese import heb besteld ipv de US, dus hopelijk is het spel een beetje met keuze plaatjes.

Heeft iemand dit spel al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:05:
Je kan ook zeggen wat je verwachte, mischien hebben diegene die de site aan het bouwen is er ook wat aan.. Hier hebben we niets aan natuurlijk, kom maar met suggesties !! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

wat denken jullie van de sims??
ik denk voor een handheld bijzonder tof, omdat je er (denk ik) lang mee bezig kunt zijnt.
Jullie meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Anoniem: 126974 schreef op maandag 26 september 2005 @ 19:57:
wat denken jullie van de sims??
ik denk voor een handheld bijzonder tof, omdat je er (denk ik) lang mee bezig kunt zijnt.
Jullie meningen?
De Gba versie was tof haalt het dit niveau is het heel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Laatst online: 19:03
Ik zit nog een beetje aan het twijvelen tussen 2 games. Bij de FRS ga ik sowieso Lumines en Untold legends halen, maar ik weet de 3e game nog niet. Of het word Wipeout Pure of THU2R, ik weet het, het is appels met peren vergelijken, maar het blijft een lastige keuze. >:)
ik heb Ridge Racer al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 13:32
chrislakenvelt schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:57:
Ik zit nog een beetje aan het twijvelen tussen 2 games. Bij de FRS ga ik sowieso Lumines en Untold legends halen, maar ik weet de 3e game nog niet. Of het word Wipeout Pure of THU2R, ik weet het, het is appels met peren vergelijken, maar het blijft een lastige keuze. >:)
ik heb Ridge Racer al.
definitely WipEout Pure!!! Die vind ik echt 10x beter als THUG2R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

wat vinden jullie van dtm race driver 2?

ziet het er goed uit?

en is de game te vergelijken met toca2 op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DTM is cool, heel cool. Een echte racespel, realistisch, en je hebt een enorme keuze aan races met verschillende autos. Ik heb m al, en heb er totaaaal geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Mensen, welke site gebruiken jullie nou als t gaat om rls dates te checken van EU games.
Want liksang is niet echt duidelijk, bij EU games staat niks, of 1 ofzo... en bijv site van FRS is ook neit echt betrouwbaar. Wat is nou een site waar je zo betrouwbaar mogelijk kunt checken wat wanneer uitkomt in stores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

ik had burnout gekocht van het weekend
wat een gaar kl*te spel zeg :P
gouw weer terug gebracht komen er aankomende weken nog leuke games uit!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:36:
@r2dgeert

Kun je ook aangeven in welke games je geinteresseerd bent?

Liefst uit een voorkeuze lijst allemaal die games (is te doen, zijn er niet zo heel veel). Zodat je ook kunt zoeken op mensen die een game willen die jij hebt en zo eenvoudig kunt matchen.
Goede tip! Dat zal ik er zeker in proppen! Misschien niet in de vorm hoe jij het zegt want ik heb geen zin om dropmenu's te updaten en dergelijke (je kan ook films en assecoires aanbieden, zou erg veel werk worden de 3 categorieen up to date te houden), deze mogen jullie lekker in een textfield invoeren :D, maar ik zal er na de launch een optie in zetten waarbij je kan zoeken op gevraagde titels.

Ik ben nu zo ver dat het berichtensysteem werkt, morgen maak ik nog een overzicht van de aanbiedingen en dan issie zo goed als klaar voor gebruik (hoop ik, de grootste fouten kom je pas tegen als iedereen m gebruikt), ik kijk even of ik er nog een primitief msg boardje op kwijt kan voor suggesties van gebruikers (bugs ed die er in het begin vast in zitten).

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 27-09-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 34043 schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:01:
ik had burnout gekocht van het weekend
wat een gaar kl*te spel zeg :P
gouw weer terug gebracht komen er aankomende weken nog leuke games uit!!! >:)
Ik heb hem geleend en vind hem ook maar tegenvallen eerlijk gezegd. De graphics zijn heel onduidelijk en ik kon ook geen manier vinden om hem op Engels te zetten in plaats van dat lachwekkende nederlands.

Buiten de constante crash-slowmo's (die je uit kunt zetten geloof ik..) bleef er dan maar een matige racegame over die in vergelijking met een Ridge Racer gewoon voor geen meter bestuurt.

Maar goed.. hij was maar geleend gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 23:43

OMX2000

By any means necessary...

Bosmonster schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:16:
[...]

Ik heb hem geleend en vind hem ook maar tegenvallen eerlijk gezegd. De graphics zijn heel onduidelijk en ik kon ook geen manier vinden om hem op Engels te zetten in plaats van dat lachwekkende nederlands.

Buiten de constante crash-slowmo's (die je uit kunt zetten geloof ik..) bleef er dan maar een matige racegame over die in vergelijking met een Ridge Racer gewoon voor geen meter bestuurt.

Je zult je PSP zelf op Engels moeten instellen, en dan heb je ook Engelse tekst in Burnout. En tja Burnout wordt niet door iedereen gaaf gevonden da's met ieder spel. Alleen het staat wel hoog in de rankings. Ik vind de besturing juist super, ik verbaas me hoe snel ik kan/moet reageren. Als je het veel op de PS2 hebt gespeeld voel je jezelf meteen thuis.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
Bosmonster schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:16:
[...]

Crash slomo's hebben nog een doel, ik weet niet of je het al weet, maar je hebt zoiets dat heet "aftertouch" (of zoiets) en dan kun je tijdens je crash de auto verplaatsen om andere te raken, om hun ook te laten crashen of om gewoon punten te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

AvanCade schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:48:
[...]

Crash slomo's hebben nog een doel, ik weet niet of je het al weet, maar je hebt zoiets dat heet "aftertouch" (of zoiets) en dan kun je tijdens je crash de auto verplaatsen om andere te raken, om hun ook te laten crashen of om gewoon punten te verdienen.
Misschien verwachte ik teveel een racegame. De crashes en slowmo's haalden me helemaal uit het raceritme.

Maar goed, ieder z'n ding :)

Waar ik echt met smart op wacht is GTA natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

Na een 20-tal uur World Snooker Challenge vond ik het ff tijd om over te schakelen naar iets anders, en ben dan maar begonnen met Everybody's Golf ( Virtua tennis zal nog ff moeten wachten ... ;) )
Ik vind het totnogtoe heel leuk, maar vroeg me af waar ik iets zou kunnen terug vinden over welke clubs, met welke ballen het beste resultaat geven? Iemand?

Ter informatie: Ik had op 12 sept een Brando screenprotector besteld en die keurig afgeleverd gekregen de 20ste en diezelfde dag na ontvangst even teruggemaild over het feit dat die sc vol stof hing enkele seconden nadat ik de background verwijdert had, ze gingen mij een nieuwe zenden (gratis) en die is vandaag binnen...Great service van Brando _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-06 00:52

FaceDown

Storende factor.

Het gaat nog niet echt hard met de launches of ligt dat aan mij?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 08:09
Ik wil nou niet zeiken ofzo maar er is toch een apart Game topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik wil ook niet zeiken ofzo, maar dit is het aparte game-topic O-)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken536
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-04 21:00
Ik het mogelijk om wipeout pure online te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
Ik heb er nog niets over gelezen maar wordt het in GTA voor PSP ook mogelijk om net als in SA rond te vliegen? In het begin viel het tegen maar toen ik het eenmaal onder de knie had was het een schitterende optie om snel van A naar B te reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

OMX2000 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:30:
[...]

Je zult je PSP zelf op Engels moeten instellen, en dan heb je ook Engelse tekst in Burnout. En tja Burnout wordt niet door iedereen gaaf gevonden da's met ieder spel. Alleen het staat wel hoog in de rankings. Ik vind de besturing juist super, ik verbaas me hoe snel ik kan/moet reageren. Als je het veel op de PS2 hebt gespeeld voel je jezelf meteen thuis.
ik heb de ps2 versie veel gespeeld en die vind ik super
psp versie was echt bagger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Laatst online: 19:03
Zo, 'k heb net even Lumines, WipeOut Pure en Untold legens gekocht. Gelijk begonnen met lumines, gelijk al verslaaft :P . Ik vermaak me de komende weken wel met deze 3 spellen plus ridge racer die ik al had.

[ Voor 3% gewijzigd door chrislakenvelt op 27-09-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
ken536 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:53:
Ik het mogelijk om wipeout pure online te spelen?
Met het zo genaamde XLINK zou het moeten werken, maar met mijn router is het niet gelukt. Het schijnt dat je 1 type router moet hebben (waarvan je de firmware aanpast) óf een wifi kaartje in je PC, die ik dus niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

AvanCade schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:48:
[...]

niet helemaal, de slomo's die je uit kan zetten dienen nergens voor want dat is een slomo van de takedown, oftewel de tegenstander die je vd weg hebt geknald. De aftertouch kan alleen met je eigen auto, dus als je zelf crasht.

Ik heb zelf die slomo's ook uit gezet, wordt beetje irritant als 25 takedowns moet halen in een ronde.
et36s schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:56:
Ik heb er nog niets over gelezen maar wordt het in GTA voor PSP ook mogelijk om net als in SA rond te vliegen? In het begin viel het tegen maar toen ik het eenmaal onder de knie had was het een schitterende optie om snel van A naar B te reizen.
nee..er wordt niet gevlogen in LCS volgens gtapsp.com
..maar er is wel een pliesie heli, die moet toch ergens te jatten te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Ik heb net Burnout gehaald maar het spel valt me een beetje tegen. Zoiezo is alles een beetje moeilijk te zien, maar opzich wel acceptabel. De tegenstanders houden je echter veel ste gemakkelijk bij. Ik zie eigenlijk nooit iets meer dan ''je ligt 1 seconde voor'' staan. Daarnaast vindt ik de gameplay een beetje bespotelijk. Een bocht goed proberen te nemen hoeft niet, je moet gewoon constant de reling gebruiken(doen de cpu tegenstanders zelf ook). Het enige wat je hoeft te doen is je concentreren op boost verzameling en een beetje je auto een richting uitsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken536
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-04 21:00
AvanCade schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:19:
[...]
Met het zo genaamde XLINK zou het moeten werken, maar met mijn router is het niet gelukt. Het schijnt dat je 1 type router moet hebben (waarvan je de firmware aanpast) óf een wifi kaartje in je PC, die ik dus niet heb.
Ik weet dat het kan via XLink inderdaad. Maar ik heb zelf ook geen wifi kaartje, en ben ook niet van plan deze te gaan kopen.
De router firmware ga ik ook niet aanpassen.

Naja, dan houdt ik het wel bij single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 86475 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:42:
Ik heb net Burnout gehaald maar het spel valt me een beetje tegen. Zoiezo is alles een beetje moeilijk te zien, maar opzich wel acceptabel. De tegenstanders houden je echter veel ste gemakkelijk bij. Ik zie eigenlijk nooit iets meer dan ''je ligt 1 seconde voor'' staan. Daarnaast vindt ik de gameplay een beetje bespotelijk. Een bocht goed proberen te nemen hoeft niet, je moet gewoon constant de reling gebruiken(doen de cpu tegenstanders zelf ook). Het enige wat je hoeft te doen is je concentreren op boost verzameling en een beetje je auto een richting uitsturen...
moet je es proberen slippend door de bocht te gaan (krijg je ook boost voor en is vaak nog sneller ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vind Burnout zo slecht nog niet hoor. Ik vind m eigenlijk alsmaar beter worden naarmate je verder komt en die alsmaar sneller wordt :)
En de graphics vond ik zelfs op de XBox niet echt geweldig :P

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dames en Heren,

Met liefde deel ik u mede dat de door mij in elkaar geflansde UMD + PSP Accessoires ruilsite af is, en klaar staat voor gebruik. Je kunt hem vinden op:

http://r2dgeert.freeasanerd.com

Er zullen hier en daar vast wat (schoonheids)fouten / onvolkomenheden in zitten, maar ik vraag jullie daar doorheen te kijken daar dit een vrijwillig projectje is :)

Mochten de fouten dermate storend zijn, ik zal asap een forumpje erop zetten waarop eventuele meldingen gedaan kunnen worden mbt. bugs ed.

Veel succes!

P.S.: TS: Misschien kun je de URL in de starttopic plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:48:
Dames en Heren,

Met liefde deel ik u mede dat de door mij in elkaar geflansde UMD + PSP Accessoires ruilsite af is, en klaar staat voor gebruik. Je kunt hem vinden op:

Er zullen hier en daar vast wat (schoonheids)fouten / onvolkomenheden in zitten, maar ik vraag jullie daar doorheen te kijken daar dit een vrijwillig projectje is :)

Mochten de fouten dermate storend zijn, ik zal asap een forumpje erop zetten waarop eventuele meldingen gedaan kunnen worden mbt. bugs ed.

Veel succes!

toon volledige bericht
Je bent de eerste, gefeliciteerd! :P

woot! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156040

Klein vraagje... Die omruil-mogelijkheid bij de FRS, geldt die alleen als de prijssticker er nog op zit? Ik heb bij de 3-voor-2 aktie dus 3 games gehaald waar ik er 1 van wil terugbrengen maar heb de prijsstickers van alle games verwijderd... De faktuur heb ik uiteraard nog wel. Ben ik nu foekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:53:
[...]

Niet eens een fijn berichtje terug :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:48:
Dames en Heren,

Veel succes!

toon volledige bericht
En natuurlijk staat hij in de StartPost want dit is pas echt een nuttige psp-site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:02:
[...]

Niet eens een fijn berichtje terug :>
Bij deze ;)

Zit trouwens foutje in de site. Als ik in een advertentie op de naam klik krijg ik een 404 :)

[edit]
hmm is iets met de site aan de hand blijkbaar ofzo, want krijg nu bijna overal 404's :P

[edit2]
Ow nee.. gewoon nog een foutje. Als ik naar home ga werken de linkjes naar de advertentie's niet. (mist subdir /logged/ in url)

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 27-09-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:19:
[...]

Bij deze ;)

Zit trouwens foutje in de site. Als ik in een advertentie op de naam klik krijg ik een 404 :)

[edit]
hmm is iets met de site aan de hand blijkbaar ofzo, want krijg nu bijna overal 404's :P

[edit2]
Ow nee.. gewoon nog een foutje. Als ik naar home ga werken de linkjes naar de advertentie's niet. (mist subdir /logged/ in url)
van Ad naar user 404 is fixed, ga nu die ander doen :P

Edit: Home naar ad 404 is ook opgelost! :9

Edit 2: Ik maak op die site wel ff een prut forumpje, want het is niet de bedoeling dat we via GoT SGD mn site gaan bugfixen :P

Edit 3: Er is een forumpje te bereiken wanneer je ingelogged bent! Gebruik deze voor evt. bugreports ed.!

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 28-09-2005 00:18 ]

Anoniem: 134162

sorry als hij al langs was gekomen maar de Burnout game is nu 37.04 bij de dixons.
http://www.dixons.nl/De_o...PSP).SW04972/default.aspx

Bosmonster schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:53:
[...]

Dit was de eerste niet hoor.. Maar dit betekent dat ik mijn site plat kan gooien ? Ga niet voor niets hosten.....

Anoniem: 51473 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:20:
[...]

Dit was de eerste niet hoor.. Maar dit betekent dat ik mijn site plat kan gooien ? Ga niet voor niets hosten.....
Ik had bosmonster een berichtje gestuurd naar zn account op mijn ruilsite omdattie de eerst geregistreerde was, dat berichtje drukte hij in zijn post af :)

Misschien moeten we even een poll maken welke site het meest wenselijk is in gebruik, dan kunnen we dan kijken of de jouwe of de mijne gebruikt wordt

Anoniem: 118082

Ok, bij mij doet de Downgrade het goed (hij is 1.5 nu :) ), maar er is één dingetje.

Als ik een game opstart, bv DosBox, dan geeft hij de volgende fout aan: 80020001.

Wat moet ik doen?

Ik heb hem gekopiëerd naar: X:\PSP\GAME\DOSBOX\

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 118082 op 28-09-2005 18:48 ]

Anoniem: 118082 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:48:
Ok, bij mij doet de Downgrade het goed (hij is 1.5 nu :) ), maar er is één dingetje.

Als ik een game opstart, bv DosBox, dan geeft hij de volgende fout aan: 80020001.

Wat moet ik doen?

Ik heb hem gekopiëerd naar: X:\PSP\GAME\DOSBOX\
Probeer het hier eens: Het Playstation Portable topic Deel 12

;)

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:24:
[...]

Ik had bosmonster een berichtje gestuurd naar zn account op mijn ruilsite omdattie de eerst geregistreerde was, dat berichtje drukte hij in zijn post af :)

Misschien moeten we even een poll maken welke site het meest wenselijk is in gebruik, dan kunnen we dan kijken of de jouwe of de mijne gebruikt wordt
Naah, jij verdient de respect gezien het jou idee was.. Ik ga de mijne dicht gooien en wens je veel succes.. Ik registreer me ook wel op jou site :)

Anoniem: 51473 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:04:
[...]

Naah, jij verdient de respect gezien het jou idee was.. Ik ga de mijne dicht gooien en wens je veel succes.. Ik registreer me ook wel op jou site :)
Haha :) Ik moet eerlijk zeggen dat ik de jouwe nog niet bekeken heb (drukdrukdruk).

Overigens was het idee niet van mij, het initiatief wel :) Thnx for beeing a sport! :>

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:47

Bob Popcorn

Plop!

Het idee was van mij :)

Maar dat terzijde, ik wil r2dgeert even héél hartelijk bedanken voor deze site :)

Nou maar hopen dat het succesvol wordt! :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Bob Popcorn schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:33:
Het idee was van mij :)

Maar dat terzijde, ik wil r2dgeert even héél hartelijk bedanken voor deze site :)

Nou maar hopen dat het succesvol wordt! :)
Graag gedaan :) Het is leuk je hobby toe te passen voor een groter publiek :P

We gaan het succes ervan afwachten :D

Anoniem: 118082

Oh SORRY!! ik zag niet dat ik het postte in dit topic 8)7

Whahahaha wat stom :)

Anoniem: 118082 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:41:
[...]

Oh SORRY!! ik zag niet dat ik het postte in dit topic 8)7

Whahahaha wat stom :)
Haha, dat had ik net ook, eigelijk moeten die topictitels iets veranderd worden zodat het wat duidelijker wordt :P

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 28-09-2005 19:49 ]

Anoniem: 35183

Ik heb ook een game op de ruil site gezet, leuk initiatief voor de mensen zonder bonnetjes enzo :)

Anoniem: 35183 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:19:
Ik heb ook een game op de ruil site gezet, leuk initiatief voor de mensen zonder bonnetjes enzo :)
Hoe meer gebruikers, hoe succesvoller de ruilsite zal worden!

P.S.: Zijn die specs in je signature serieus? :o

Anoniem: 93354

lama, gare forum berichten soms ook.

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 28-09-2005 21:37 ]

Anoniem: 120509

Nou lekker is dat... nadat ik bij virtua tennis een save game heb aangemaakt waarbij ik een mannelijke en vrouwelijke speler heb aangemaakt dacht ik eens te beginnen met de trainingen. Ik voltooi dus een training op level 1 (cleared!) maar vervolgens kom ik terug in het menuutje (de wereldbol) en staat er gewoon weer level 1 bij dezelfde training (hij lijkt hem dus niet te saven, wel krijg ik een memorycard tekentje bij het zwarte scherm nadat ik een training heb afgerond)

Wat kan hier het probleem zijn?

Anoniem: 35183

geen id wat er staat, ik heb signatures en avatars enzo uit staan :)

• Zonekill
Anoniem: 120509 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:01:
Nou lekker is dat... nadat ik bij virtua tennis een save game heb aangemaakt waarbij ik een mannelijke en vrouwelijke speler heb aangemaakt dacht ik eens te beginnen met de trainingen. Ik voltooi dus een training op level 1 (cleared!) maar vervolgens kom ik terug in het menuutje (de wereldbol) en staat er gewoon weer level 1 bij dezelfde training (hij lijkt hem dus niet te saven, wel krijg ik een memorycard tekentje bij het zwarte scherm nadat ik een training heb afgerond)

Wat kan hier het probleem zijn?
Ja is mij ook opgevallen, of het is een bug of je moet gewwon een bepaalde score halen om naar level 2 te gaan!? Er zitten meer bugs in Virtua Tennis.

Anoniem: 120509

Zonekill schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:41:
[...]

Ja is mij ook opgevallen, of het is een bug of je moet gewwon een bepaalde score halen om naar level 2 te gaan!? Er zitten meer bugs in Virtua Tennis.
Op een ander forum (lees FOK) werd me verteld dat het hoort. Ondertussen heb ik gemerkt dat je een level gewoon veel vaker dan 1 keer moet spelen om skilled te worden en naar level 2 te mogen.

143029

Waar is mijn burnoutblur naartoe :? Het is zo veel toffer met blur!

En wat kan ik repcies met die impact time als ik crash? Het gaat slomo maar ik kan nog sturen ofzo :? ik snap het sturen niet helemaal :?

Anoniem: 129847

Hoe moet je bij Burnout de "knooppunten" unlocken :?

Ik kan nu alleen nog steeds (d`r oplegger) doen.

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:20
Ik ben maar is aan het golfen geslagen in everybody's golf. ik vind het een zeer geinig spelletje maar wat is het nut van die side spin/ top spin slagen psies? en hoe voer ik ze uit?

daag

• TranceSetter
Anoniem: 129847 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:05:
Hoe moet je bij Burnout de "knooppunten" unlocken :?

Ik kan nu alleen nog steeds (d`r oplegger) doen.
Die moet je in world tour vrij spelen...

• OMX2000
  • Laatst online: 23:43

OMX2000

By any means necessary...

Zonekill schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:41:
[...]

Noem het easter eggs ;) Ik was ook een tijdje mijn mannelijke speler aan het trainen, en ik schakelde weer over naar de vrouwelijke speelster. Toen speelde ik die prijs schiet training. En ik serveerde 2-3 keer, en opeens had ik alle prijzen en een paar levels omhoog. Vaag, maar wel handig :)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Kan dr iemand wat vertellen over Coded Arms?????
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.