Nou nee, maar ik houd ze wel steeds up to date met op mijn pc. Zodat als er dan eens wat mis zou mogen gaan met de savegames, dat ik ze dan nog altijd heb. Beetje irritant als je ridge racers al uitgespeeld hebt, bij wipeout bij rapier zit, en bij lumines toch al een score van 280k gehaald hebt. Maargoed, de EU versie heeft dus ook alle saves apart... En als nou eens uit elke save de plaatjes gehaald zouden worden, dan zou dat ook een hoop ruimte schelen op mijn memorystick. Ik heb nu gewoon 36 MB alleen al aan wipeout pure updates en 11 MB aan savegames. Das wel erg veel op een memorystick van 64 MB he
En ja, ik heb wel een 1 GB Memorystick, maar die zit in m'n Sony-Ericsson K750i...
Heb net eens uit al mijn savegames van de 7 spellen die ik heb de PIC1.jpg afbeelding weggehaald. De savegames werken gewoon nog, maar het scheelt me gewoon 17 MB in ruimte op mijn memorystick

En het leuke is nog dat het alleen maar de achtergronden zijn als je bij je savegames kijkt... niet nuttig dus... Hebben ze weer niet over nagedacht, maargoed
[
Voor 18% gewijzigd door
TranceSetter op 17-09-2005 14:53
]