Het Playstation Portable Game topic Deel 1

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.991 views sinds 30-01-2008

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
kenny89 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:33:
[...]

maar niet van mercury ofwel ?
Mercury heb ik ook meerdere malen zien liggen.

Ik heb vandaag in een andere FRS Burnout, Virtua Tennis en Lumines gekocht :)
Daarnaast heb ik nog een Logitech Playgear Pocket gekocht en nog van die doosjes om mn spellen in te kunnen doen.

Op de terugweg naar mn auto ben ik trouwens nog ff bij de Ritel binnengeweest omdat ik daar een tijd geleden al eens een Japanse PSP had zien liggen. En jawel hoor, hij lag er nog steeds! Ze hebben er blijkbaar nog op voorraad liggen, type 1000. Dus volgens mij hebben die of firmware 1.00 of 1.50 :P Maar ze vroeger er wel 339 voor en dan heb je geeneens garantie :(

PSN id: NL_SToRM

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 15:34
Zag net de box-shot van het spel Need For Speed Most Wanted voor de PSP, en die ziet er toch wel weer erg mooi uit ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/Games/large_nfsmostwanted.jpg

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Geef mij Ridge Racer maar... Al heb ik hem bijna uitgespeeld, ben nu met de MAX tour bezig.

Denk dat ik burnout maar oversla en wacht op GTA (heb nog berg andere games liggen, zo goed als ongespeeld :P)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

TranceSetter schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 22:10:
Ik heb zelf de USA versie van WipEout Pure. Vind het maar dom dat elke ghost-rit apart gesaved moet worden op de memorystick. Dus echt van elke klasse en elke baan worden de ghosts apart gesaved, wat nogal een zooitje geeft op de memorystick bij de saved data utility op de PSP. Heeft de EU versie van wipeout dat ook, want ik vind het maar stom :(
Ja. Is toch niet zo storend ? Wis je elke 10 minuten savegames dan ?

Anoniem: 97951

Ah, bedankt voor het geven van je bevindingen. Ik denk dat ik het spel maar eens ga aanschaffen vanmiddag. :)

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
TranceSetter schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 02:55:
Zag net de box-shot van het spel Need For Speed Most Wanted voor de PSP, en die ziet er toch wel weer erg mooi uit ;)

[afbeelding]
Ja, EA he!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-04 20:02
Iedereen die Wipeout is 't spelen raad ik toch aan om eerst Zone uit te spelen :)
Dan unlock je 't Zone Team, en da's meteen 't beste team van 't spel.
De laatste track van Zone is wel behoorlijk lastig, als je ff verkeerd uitkomt flikker je van de baan af en raak je ram veel van je leven kwijt... :X

Ik zit zelf nu bij Rapier, en dat begint toch echt hard te gaan... en dan heb je ook nog Phantom 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Flint op 17-09-2005 14:19 ]

• TranceSetter
Phuncz schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:12:
[...]

Ja. Is toch niet zo storend ? Wis je elke 10 minuten savegames dan ?
Nou nee, maar ik houd ze wel steeds up to date met op mijn pc. Zodat als er dan eens wat mis zou mogen gaan met de savegames, dat ik ze dan nog altijd heb. Beetje irritant als je ridge racers al uitgespeeld hebt, bij wipeout bij rapier zit, en bij lumines toch al een score van 280k gehaald hebt. Maargoed, de EU versie heeft dus ook alle saves apart... En als nou eens uit elke save de plaatjes gehaald zouden worden, dan zou dat ook een hoop ruimte schelen op mijn memorystick. Ik heb nu gewoon 36 MB alleen al aan wipeout pure updates en 11 MB aan savegames. Das wel erg veel op een memorystick van 64 MB he ;)

En ja, ik heb wel een 1 GB Memorystick, maar die zit in m'n Sony-Ericsson K750i...

Heb net eens uit al mijn savegames van de 7 spellen die ik heb de PIC1.jpg afbeelding weggehaald. De savegames werken gewoon nog, maar het scheelt me gewoon 17 MB in ruimte op mijn memorystick :S En het leuke is nog dat het alleen maar de achtergronden zijn als je bij je savegames kijkt... niet nuttig dus... Hebben ze weer niet over nagedacht, maargoed 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door TranceSetter op 17-09-2005 14:53 ]

Anoniem: 155176

Kan iemand mij helpen met het online gamen van untold legends: brotherhood of the blade? ik lees hier iets van een tutorial maar vind het niet... , als hier al een antwoord op is, sorry dat ik er dan over heb gelezen. kun je me dan een verwijzing geven naar het topic? Alvast bedankt

mvg,
sydney

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 155176 op 17-09-2005 15:03 ]

Anoniem: 19058

Qorne schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:41:
omdat je een PSP vooral buiten huis gebruikt en een game met te veel geweld daar niet vind passen, als ik in de bus zit, wil ik niet dat mensen zich gaan ergeren aan het spel, als ze meekijken oid.
sorry maar dit is het het vreemdste argument wat ik ooit heb gehoord om een spel niet te kopen. Woon je in een gereformeerd dorpje ofzo waar iedereen kijkt wat je doet en waarmee?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:29

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gewoon koptelefoon op en voor de rest niet aan storen. Dan kun je ook wel wat zeggen als ze een bijbel zitten te lezen (ook niet het meest vredelievende werkje op deze aarde ;)).

Binnenkort ook m'n PSP maar eens halen. Gretzky NHL, Burnout en Wipeout wil ik er in eerste instantie bijhalen.

Zijn er nog plannen voor een Red-Alert/Dune-achtige strategy/resource game op de PSP?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Portable Resort, the game about a ukelele and an island:
Travel the Peaceful Island, then...

Afbeeldingslocatie: http://namco-ch.net/portable_resort/content/product/img/img05.jpg

Jam on your Ukelele (thought I was kidding?)
Afbeeldingslocatie: http://namco-ch.net/portable_resort/content/product/img/img01.jpg

Trailer :
mms//wm2.streaming.ne.jp/namco/portable_resort_tgs.wmv
Haha wat orgineel weer

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
damn die sound track van GTA: Liberty Stories is echt SUPER. Is dit een bestaand nummer of is het een zelfgemaakte track van RockStar? Zou m graag volledig willen horen want hij is echt top

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-05 12:58

lithiumangel

Tuurlijk !

Edited : Tnx hilly ik zet ze wel op vraag & aanbod .. |:( had ik ook zelf kunnen bedenken :P
iig , ze stonden al 5 dagen op marktplaats en had een berg van kut mails :X
Dus daar heb ik geen zin meer in :|

[ Voor 78% gewijzigd door lithiumangel op 17-09-2005 20:08 . Reden: Niet meer nodig ]

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:29

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Wat dacht je hiervan? ;)

Ennuh, gewoon op marktplaats laten, die blaters filter je er snel genoeg uit. ;)

Voor marktplaats even een apart mailadres aanmaken. Helaas zit je met PSP-games wel in de hoek waar de meeste onzinreplies komen: Kinderen onder de 30. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Hillie op 17-09-2005 20:09 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 05-05 07:07
ik heb net pursuit force & gta besteld bij play.com

eind okt komen ze als het goed is :)

[ Voor 20% gewijzigd door lowfi op 18-09-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 20:09
Iemand Crash Tag Team racing al gesignaleerd ergens?

(komt officieel pas de 20e uit dacht ik) maar t kan zijn dat iemand m al ergens had zien liggen.

Ben echt benieuwd naar dit spel, crash team racing op psx heb ik echt zoooo vaak gespeeld, vooral multiplayer blijft vet, ook nu nog. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Is er al iemand die Wipeout heeft uitgespeeld ? Ben bij de 4e tournooi, maar word erg moeilijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb gisteren die Delta pack van Wipeout gedownload. Zitten goeie tracks bij, maar wel beetje overdreven reclame voor Puma :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Damn man, ik geraak nog niet eens voorbij Flash Tournament met Wipeout... Meestal eindig ik gewoon 4de of lager... Ik ga toch eens meer oefenen met de Feisar ipv. de Assegai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 05-05 07:07
Wat is trouwens leuker om te spelen? Burnout legends of ridge racer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vond burnout in het begin tegenvallen, maar als je wat verder komt en er snelheid in begint te komen dan is het echt een goed spel.

Ik zit trouwens te twijfelen om Virtua Tennis om te ruilen tegen Ridge Racer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121519

lowfi schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:04:
Burnout legends.. heb ik.. als je eenmaal in het spel zit super!!!!!!
Je gaat er helemaal inzitten.. echt top dus..
Ridge racer heb ik niet maar die wil ik ook gaan halen.. eerst maar ff burnout legends spelen..

Ik heb ook nog ape academy en everybody golf.. is ook wel lachen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
SToRM666 schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:54:
Ik heb gisteren die Delta pack van Wipeout gedownload. Zitten goeie tracks bij, maar wel beetje overdreven reclame voor Puma :X
Wat denk je als Puma dat pack gesponsord heeft....

wel bagger dat hij icm de USA versie van WipeOut niet werkt. Waarom niet gewoon voor de hele wereld releasen... Nu kan ik die mooie banen niet proberen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
SToRM666 schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:14:
Ik vond burnout in het begin tegenvallen, maar als je wat verder komt en er snelheid in begint te komen dan is het echt een goed spel.

Ik zit trouwens te twijfelen om Virtua Tennis om te ruilen tegen Ridge Racer
Hoezo Virtua Tennis uitgespeeld of..wat? Ik vind het echt een Top spel tot nu toe. Alleen is het irri dat ie traag reageert in de menus.

Iemand het gameplay filmpje van Loco Roco]gezien? Is een soort wicked barbarapapa platformgame. Ben bang dat de meeste Barabarapapa niet kennen!? ;)
Is echt een verademing tussen dat flashie 3d games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Zonekill schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:49:
[...]

Iemand het gameplay filmpje van Loco Roco]gezien? Is een soort wicked barbarapapa platformgame. Ben bang dat de meeste Barabarapapa niet kennen!? ;)
Is echt een verademing tussen dat flashie 3d games.
Die is echt vet gewoon! zo simpel, maar zo leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155304

ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
TranceSetter schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:09:
[...]

Wat denk je als Puma dat pack gesponsord heeft....
Ja dat weet ik wel, maar toch... :)

@Zonekill: Ik heb Virtua Tennis nog niet uitgespeeld, maar ik vind het soms gewoon een irritant spelletje :P

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 19-09-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

[wipeout pure]

Woohoo gisteren gold op alle Zone races gehaald, dat Zone team is ideaal voor me :) Ook al 40 gold medals dus Manor Top unlocked. Straks eens zien of ik nu een kans maak in Flash Tournament.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aml
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-01 21:11

aml

Hillie schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:44:

Zijn er nog plannen voor een Red-Alert/Dune-achtige strategy/resource game op de PSP?
Yep, bijvoorbeeld
- Field Commander http://fieldcommander.station.sony.com
- Daisenryaku Portable http://www.pspupdates.com...rtable-coming-to-psp.html

[ Voor 21% gewijzigd door aml op 19-09-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

ik heb een PSP uit Amerika in mei gekocht maar die heet dus maar een batterij duur van 3 uur ofzo... kan je nergens anders een andere kopen en hoelang duurt die batterij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154665

Op de achterkant van de EU release van darkstalkers staat het 'online' symbooltje (1 PSP met een wereldbolletje) ik meen me ook te herinneren dat deze feature in de JAP release zat. In de EU release heb ik deze WLAN functie echter nergens kunnen ontdekken, alleen de optie om via adhoc tegen elkaar te spelen. Zie ik iets over het hoofd of zit deze optie er gewoon niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Ik heb Burnout Legends gekregen voor mijn verjaardag gisteren. Grappig is dat ik hiervoor alleen Lumines had en nu pas *echt* goed kan zien wat die PSP kan qua grafische prestaties. Erg cool. Het spel zelf is ook zeer de moeite waard - ik kan het niet vergelijken omdat dit het eerste Burnout is dat ik ooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Burnout is idd grafisch mooi, maar Wipeout Pure overtreft dat nog een beetje naar mijn idee.

Virtua Tennis is ook goed! Echt geweldig soepele animaties. Maar weet iemand hoe ik autosave DISABLE kan saven!? Ik wil niet dat ie elke x automatisch savt. Nu moet ik elke keer op DISABLKE zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vind Wipeout grafisch ook de beste die ik tot nu toe gezien heb. Virtua Tennis ziet er ook goed uit (mooie animaties), maar misschien dat ik m vanmiddag maar ga omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lowfi schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:04:
als iemand die beide titels nooit eerder heeft gespeeld vind ik burnout véél leuker. Ridge vind ik ontzettend saai en de physics zijn slecht. Burnout is supersnel en vol aktie, welliswaar iets mindere graphics dan ridge maar veel gavere gameplay. En héél groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152366

Ik kwam er gister ineens tot mijn verbazing achter dat een een stofje(??) achter mijn scherm zat geen idee hoe die daar kan komen zo ineens.

Ik weet zeker dat deze hier nooit heeft gezeten , iemand anders dit ook meegemaakt?

Ik gahem iig gewoon terug brengen (ook al heb ik hem dik 2 weken) het is nml echt irritant.
Afbeeldingslocatie: http://sr2.mytempdir.com/166374/tatgcSDV_8KZRchRQsKpbKAu2PQnlEktMO+m3XZzPft+FMYeJYS5CHGkxcBepKz6+Iks/Afbeelding%200342.JPG

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 152366 op 20-09-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-04 15:32
Anoniem: 152366 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:42:
Ik kwam er gister ineens tot mijn verbazing achter dat een een stofje(??) achter mijn scherm zat geen idee hoe die daar kan komen zo ineens.

Ik weet zeker dat deze hier nooit heeft gezeten , iemand anders dit ook meegemaakt?

Ik gahem iig gewoon terug brengen (ook al heb ik hem dik 2 weken) het is nml echt irritant.
afbeelding
Is volgens mij een dode pixel. Maar je zit wel mooi in het verkeerde topic ervoor hoor. Zou het ff hier neerplanten de volgende keer, als het de psp zelf betreft.
Je link is btw niet goed. Maar al was ie dat wel, volgens mij kan je niet hotlinken. Wellicht is imageshack beter oplossing ;)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-05 19:39
Weet iemand misschien of je met Ridge Racer meerdere gebruikers kan hebben? Mijn vader ( :D ) wil er nou namelijk ook af en toe mee spelen, maar op mijn naam gaat het hem nog even iets te snel. Als hij dan bij het eerste scherm zijn eigen naam invult en hij 1 race heeft geraced dan vraagt ie of hij de data mag overschrijven, maar dat wil ik natuurlijk niet hebben ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Anoniem: 152366 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:42:

[afbeelding]
Ik heb dit ook ja, maar is bijna niet zichtbaar, maar zeker wel raar hoe die daar opeens komt.
Het is zeker geen dode pixel, want als je schuiner ernaar kijkt dan zie je duidelijk dat ie niet op het scherm zelf zit maar op het 'glas'.

Ik heb vanmiddag Virtua Tennis omgewisseld voor Ridge Racer en dat is wel een goed spel zeg :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 20-09-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152366

Shailesh schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:59:
[...]

Is volgens mij een dode pixel. Maar je zit wel mooi in het verkeerde topic ervoor hoor. Zou het ff hier neerplanten de volgende keer, als het de psp zelf betreft.
Je link is btw niet goed. Maar al was ie dat wel, volgens mij kan je niet hotlinken. Wellicht is imageshack beter oplossing ;)
Het is zeker weten geen dode pixel , ik heb nml 3 dode pixels en die zijn heel anders. Dit is echt anders op de foto is het niet goed te zien maar het is echt een pluisje oid. Maar ik wilde het gewoon even melden ik ga hem overmorgen even terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:25
zit behoorlijk into wipeout pure op het moment, echt een heel vet spel(en zit pas op de 2e moeilijkheidsgraad)

wat moet het een genot zijn geweest om dit spel te ontwikkelen!
de tracks zien er echt geweldig uit, de effecten zijn meesterlijk en de sfeer is gewoon perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-05 19:21
Ik heb momenteel 3 games. Need For Speed Underground Rivals, Tony Hawk's Underground 2 Remix en Lumines. Ik heb alleen nog maar NFSUR uit de seal gehaalt en ben er al 7,5 uur mee bezig. Ik wil nu wel eens een andere game doen maar welke zou ik uit de seal halen? :P Lumines of THUG2R?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
whatzert schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:25:
Ik heb momenteel 3 games. Need For Speed Underground Rivals, Tony Hawk's Underground 2 Remix en Lumines. Ik heb alleen nog maar NFSUR uit de seal gehaalt en ben er al 7,5 uur mee bezig. Ik wil nu wel eens een andere game doen maar welke zou ik uit de seal halen? :P Lumines of THUG2R?
Lumines definitely ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

Hoeveel punten halen jullie bij Lumines? Ik heb het een paar keer gedaan en zit nu rond de 35000.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

wanneer komen er rpgs uit voor dit ding? Daar zit ik echt met smacht op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
FaceDown schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:39:
Hoeveel punten halen jullie bij Lumines? Ik heb het een paar keer gedaan en zit nu rond de 35000.
mijn topscore in de challenge mode is 91.000
in single skin mode is het wellicht wat makkelijker omdat hij niet van langzaam > supersnel schiet af en toe. aan de andere kant kun je dan wel ff herstellen na zon snel moment.

maar heb al een paar daagjes geen lumines gespeeld door wipeout pure :)
Anoniem: 105758 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:44:
wanneer komen er rpgs uit voor dit ding? Daar zit ik echt met smacht op te wachten.
untold legends?

[ Voor 18% gewijzigd door bolleh op 20-09-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

komen dr ook games uit zoals:
- halflife
- doom (3)
- call of duty / medal of honor
¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-05 16:12

H3llSiNG

Meh.

FaceDown schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:39:
99999 teller gaat jammer helaas niet verder.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• SToRM666
Een goed Tomb Raider deel (zoals de eerste op de PS) zou ook wel leuk zijn

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-04 20:02
[Wipeout Pure]

Was 't andere ook al opvallen dat je bij de 2de track van 't Delta pack een stukje baan kunt afkorten door bij de schuine schans helemaal rechts te blijven :) Ik kwam dr net achter :P
't stukje baan is wel zo smal dat je dr erg gemakkelijk af flikkerd 8)7

* Flint heeft vanavond Phantom unlocked :7

• bolleh
Flint schreef op woensdag 21 september 2005 @ 02:41:
[Wipeout Pure]

Was 't andere ook al opvallen dat je bij de 2de track van 't Delta pack een stukje baan kunt afkorten door bij de schuine schans helemaal rechts te blijven :) Ik kwam dr net achter :P
't stukje baan is wel zo smal dat je dr erg gemakkelijk af flikkerd 8)7

* Flint heeft vanavond Phantom unlocked :7
lol inderdaad ja, heb t net gezien :)
erg cool gedaan

phantom? ik zit net bij flash :|

overigens kun je in een jump ook een speedup krijgen door in mid-air "links-rechts-links" te drukken of "rechts-links-rechts". dan doet hij een roll en zodra hij de grond weer raakt krijgt ie een speedup, als ie iig klaar is met de roll voor hij op de grond komt :)

• bolleh
H3llsing schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:36:
[...]

99999 teller gaat jammer helaas niet verder.
hmmm ik was er nog nooit geweest, maargoed dit klopt dus niet aangezien ik mn eigen score net verpulverd heb:
191.680

maar nu vallen mn ogen echt haast dicht dus... :z

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 21:24
Hoe doe je in godsnaam een Game Delen ??
Heb nu Burnout Legends, en die moet je ook kunnen delen, maar hij blijft alleen maar staan op "Bezig met zoeken van spelers" , allebei de psp hebben wireless aan, infrastructuur en adhoc allebei gedaan maar na 3 min heeft hij ze nog niet gevonden.
Weet iemand hoe dit kan??

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

bolleh schreef op woensdag 21 september 2005 @ 04:46:
[...]

hmmm ik was er nog nooit geweest, maargoed dit klopt dus niet aangezien ik mn eigen score net verpulverd heb:
191.680

maar nu vallen mn ogen echt haast dicht dus... :z
999.999 ;)

191.680 is niks joh :p

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:44

Bob Popcorn

Plop!

mregeling2005 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 06:35:
Hoe doe je in godsnaam een Game Delen ??
Heb nu Burnout Legends, en die moet je ook kunnen delen, maar hij blijft alleen maar staan op "Bezig met zoeken van spelers" , allebei de psp hebben wireless aan, infrastructuur en adhoc allebei gedaan maar na 3 min heeft hij ze nog niet gevonden.
Weet iemand hoe dit kan??
Eentje moet in zijn psp-menu game delen kiezen (diegene die het gedeelde spel wilt ontvangen) en de ander moet 'game-sharing' kiezen in het multiplayer menu van burnout. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

• SToRM666
Je kunt bij Wipeout bij de start ook een extra boost krijgen, maar dat zullen de meesten wel al weten zeker :P
Maar het is wel handig, want je pakt er al meteen een paar plekken mee

Anoniem: 118345

final Fantasy VII : advanced children...is dat nu een game of een film..?
Zijn er al games in die genre uit btw..of is er een FF voorzien voor Psp...lijkt me de ultieme handheld game...

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Trouwens, kunnen we niet een soort online ruilbeursje regelen? Desnoods op irc? (irc.tweakers.net, #psp)

Ik heb nl. Tony Hawk (us) die ik wil ruilen :)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Bob Popcorn schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:36:
Trouwens, kunnen we niet een soort online ruilbeursje regelen? Desnoods op irc? (irc.tweakers.net, #psp)

Ik heb nl. Tony Hawk (us) die ik wil ruilen :)
Mag hier niet en op irc lijkt me ook niet zo handig (is niet statisch).. Misschien ff een PSP ruil siteje neerzetten ofzo.

(hmm kan nu nergens meer vinden waar staat dat het hier niet meer mag :P)

In dat geval.. ik heb nog Virtua Tennis EU in de aanbieding. Ik ben blijkbaar niet zo'n tennisheld. Hij is wel gaaf, maar gewoon te moeilijk voor mij :P

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 21-09-2005 11:14 ]

Anoniem: 152366 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:49:
[...]

Het is zeker weten geen dode pixel , ik heb nml 3 dode pixels en die zijn heel anders. Dit is echt anders op de foto is het niet goed te zien maar het is echt een pluisje oid. Maar ik wilde het gewoon even melden ik ga hem overmorgen even terug brengen.
ik heb hem op de launchdag gekocht, zat ook iets onder het scherm (de kap), leek op een vuiltje, vrij hinderlijk maar ook weer niet dramatisch. Direct mee terug gegaan, maar mooi niet dat ik hem om mocht ruilen. Heb hem zelf maar uit elkaar gehaald om te kijken of ik het weg kon krijgen maar het ging er niet af. Het plastic is gewoon beschadigd aan de binnenkant. Idd, wel garantie kwijt nu :{
Misschien koop ik ooit een nieuw kapje, zag gisteren ergens dat die nu los verkrijgbaar zijn in diverse kleuren

• WallieBTY
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
In geval van een ruilsite heb wil ik graag Tony Hawk 2 Remix EU ruilen. Vind het spel op de psp minder leuk dan gedacht.

Anoniem: 154665

Anoniem: 105758 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:44:
Begin oktober komt in ieder geval deze engelstalige RPG uit.

http://www.gamespot.com/psp/rpg/popolocrois/

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik ga binnenkort weer even terug naar Nederland en nu las ik in een bericht van een week geleden dat de FRS een actie had/heeft van 3 voor 2. Nu heb ik wel op de website gekeken maar kan de actie niet vinden. Is het al afgelopen?

Ik lees hier ook alleen berichten dat mensen hun games bij de FRS kopen, maar ik vind ze daar achterlijk duur (€10 duurder dan hier in Engeland). Zijn er zo weining shops waar je ze kan kopen of is de prijs overal hetzelfde?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-05 19:58

Martinspire

Awesomeness

actie duurt tot ergens in oktober (iemand zal je wel ff vertellen en anders moet je ff de search gebruiken)
en anders bij de bart smit/e-plaza voor 44 euro

Martinspire - PC, PS4, X1

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

En Untold Legends 2 zit er ook aan te komen. Alleen geen idee wanneer.

Het eerste deel vind ik zelf erg leuk. Het is wat eentonig en heeft wat andere mankementen, maar het is wel een lekkere hak&slaan.

Hoop dat ze in het vervolg het merendeel van de issues verhelpen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 21-09-2005 15:28 ]

Anoniem: 51661

Ik begrijp uit verschillende posts hier dat er een ruilsite gemaakt wordt? In dat geval is het misschien leuk voor de inventarisatie dat ik MediEvil te ruil aanbiedt voor b.v. Burnout legends of een andere game die iemand graag wil ruilen (geen tony hawk aub :P )

Evt. wil ik me wel bezighouden met een opzet van deze ruilsite als hier animo voor is B)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 21-09-2005 15:30 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:10

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 118345 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:22:
final Fantasy VII : advanced children...is dat nu een game of een film..?
Zijn er al games in die genre uit btw..of is er een FF voorzien voor Psp...lijkt me de ultieme handheld game...
Final Fantasy VII: Advent Children is een film.....prachtige film die het verhaal door laat lopen na het spel op de Playstation (FFVII).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

djmantri schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:26:
actie duurt tot ergens in oktober (iemand zal je wel ff vertellen en anders moet je ff de search gebruiken)
en anders bij de bart smit/e-plaza voor 44 euro
Ok bedankt. Ik dacht dat het specifiek voor de PSP was en kon het niet in de PSP sectie vinden. Maar het geld dus inderdaad voor alle games.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Net Lumines ff gekocht, leuk spel!!! Errrrrug verslavend. :>

Hoeveel muziekjes zitten er in dat spel?? Ik heb nog maar een paar muziekjes gehoord.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• bolleh
RappieRappie schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:37:
Net Lumines ff gekocht, leuk spel!!! Errrrrug verslavend. :>

Hoeveel muziekjes zitten er in dat spel?? Ik heb nog maar een paar muziekjes gehoord.
een hoop, hoe verder je komt, krijg je steeds weer andere muziekjes en skins tevoorschijn

leukste vond ik nog wel een jamaica achtige skin en muziek :D
irritantste was er een met bruine/groene blokken waarbij de groene blokken een bruine cirkel en de bruine blokken een groene cirkel in het midden hadden...GRUWELIJK irritant voor je ogen :X

verder zat er ook nog 1 met een rotmuziekje, constant een irritant piepje :+

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Wat best irritant is:

als je HEEL veel Tetris hebt gespeeld, nu of vroeger, is het wel even omschakelen, en das best lastig. Als ik dat demootje kijk in het begin, denk ik dat ik nog heel veel moet oefenen. 8)7 .

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• SToRM666
bolleh schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:49:
[...]

een hoop, hoe verder je komt, krijg je steeds weer andere muziekjes en skins tevoorschijn

leukste vond ik nog wel een jamaica achtige skin en muziek :D
Hee vet, ik ga zo nog maar eens spelen denk ik :)

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik heb hem nog maar een uur, maar het is een geniaal spel. :)

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:29:
Ik begrijp uit verschillende posts hier dat er een ruilsite gemaakt wordt? In dat geval is het misschien leuk voor de inventarisatie dat ik MediEvil te ruil aanbiedt voor b.v. Burnout legends of een andere game die iemand graag wil ruilen (geen tony hawk aub :P )

Evt. wil ik me wel bezighouden met een opzet van deze ruilsite als hier animo voor is B)
Nouja, het moet echt héél simpel zijn en niet te flashy. Als je iets op zou willen zetten, graag :)

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Doe dat dan ook voor UMD films. ;)

Bob Popcorn schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:25:
[...]

Nouja, het moet echt héél simpel zijn en niet te flashy. Als je iets op zou willen zetten, graag :)
Heel simpel is my middle name :P Ik zit op t moment met alleen n mac, krijg vrijdag nieuwe voeding voor mn PC, zal ff kijken wat ik voor t weekend voor elkaar kan krijgen :+

• chrislakenvelt
  • Laatst online: 02-05 19:39
chrislakenvelt schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:49:
Weet iemand misschien of je met Ridge Racer meerdere gebruikers kan hebben? Mijn vader ( :D ) wil er nou namelijk ook af en toe mee spelen, maar op mijn naam gaat het hem nog even iets te snel. Als hij dan bij het eerste scherm zijn eigen naam invult en hij 1 race heeft geraced dan vraagt ie of hij de data mag overschrijven, maar dat wil ik natuurlijk niet hebben ;) .
*kick* Iemand? :X

Voor de goede orde: Ik ben bezig aan een public UMD ruilwebsite, binnen enkele dagen moet daar iets bruikbaars uitrollen :)

Ik denk aan de categorieen: UMD Games, UMD Films en PSP Assecoires. Gebruikers maken een simpel accountje aan, kunnen daarmee aanbieden of reageren dmv een web based message systeem en/of het eventueel door de aanbieder toegevoegd e-mail adres oid.

Als er nog suggesties zijn hoor ik deze graag!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:18:
Voor de goede orde: Ik ben bezig aan een public UMD ruilwebsite, binnen enkele dagen moet daar iets bruikbaars uitrollen :)

Ik denk aan de categorieen: UMD Games, UMD Films en PSP Assecoires. Gebruikers maken een simpel accountje aan, kunnen daarmee aanbieden of reageren dmv een web based message systeem en/of het eventueel door de aanbieder toegevoegd e-mail adres oid.

Als er nog suggesties zijn hoor ik deze graag!
Perfect imho! :)

-Edit-

Ik kan voor 12 euro per jaar een domeinnaam regelen bij een jongen uit m'n klas. Wellicht is dat handig om met een paar anderen te doen? als we het met z'n 3en doen is hte maar 4 euro per jaar :p

[ Voor 16% gewijzigd door Bob Popcorn op 22-09-2005 08:48 ]

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik zou het allemaal simpel houden en niet te officieel. Het ruilen van games is volgens mij iets dat buiten de voorwaarden valt van je game :P

Het was verder maar een ideetje voor de gebruikers van dit forum, niet heel nederland :)

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Bosmonster schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:46:
Ik zou het allemaal simpel houden en niet te officieel. Het ruilen van games is volgens mij iets dat buiten de voorwaarden valt van je game :P

Het was verder maar een ideetje voor de gebruikers van dit forum, niet heel nederland :)
Daar heb je een punt. Trouwens, ik had je gemaild omtrent Virtua Tennis. :)

• PetersNL
  • Laatst online: 29-04 21:09
Super idee om een ruilsite op te zetten. Ik heb Midnight Club 3 in de aanbieding :).

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

flappie27 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:54:
Super idee om een ruilsite op te zetten. Ik heb Midnight Club 3 in de aanbieding :).
Die wil ik wel, add me even op MSN, vali[at]wanadoo.nl :)

Bob Popcorn schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:22:
[...]

Daar heb je een punt. Trouwens, ik had je gemaild omtrent Virtua Tennis. :)
Ik gebruik gewoon een subdomeintje van mezelf, gratis, snel en een kennis als helpdesk mocht t niet werken :P

Vrijdag kan ik verder, heb de layout ed wel redelijk voor elkaar, maar omdat ik mn gewone PC nu niet kan gebruiken en vrijdag mn nieuwe onderdeel weer krijg zodattie werkt maak ik m in het weekend af, of althans, dat probeer ik :P

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 22-09-2005 16:55 ]

Anoniem: 35183

Heeft iemand GripShift al in de winkels zien liggen btw?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 35183 op 22-09-2005 17:07 ]

• SToRM666
Ik snapte nooit wat ik bij Lumines in de puzzle mode moest doen, maar vandaag is het gelukt :)
Is wel een leuke toevoeging aan het spel zeg

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Woei! Een bugfix voor een gamepack voor WipeOut Pure:
"Op 22-09-2005 is er vanaf [16.00 uur] een bijgewerkte versie van het Delta Pack
beschikbaar om de volgende problemen op te lossen:

Galerie-afbeeldingen die niet op het scherm verschijnen wanneer je goud in het
Delta-toernooi hebt gewonnen.
Als je het Puma 1-schip voor een van de Classic-tracks selecteert, wordt
eigenlijk het Puma 2-schip geladen.

Om deze problemen op te lossen, hebben gamers die het pack voor de bovenstaande
datum hebben gedownload de bijgewerkte versie nodig. www.wipeoutpure.com

Als je de bijgewerkte versie downloadt, verlies je geen enkele van de medailles
die je al in het originele Delta Pack hebt gewonnen.

Onze excuses voor het ongemak."

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

koekoek2003nl schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:34:
komen dr ook games uit zoals:
- halflife
- doom (3)
- call of duty / medal of honor
¿
uuhm eigenlijk was dit serieus....

die shooter's die er op dit moment gaan uikomen vind ik niet echt interesant

socom enzo....

het zal vast wel morgenlijk zijn doom3 of hl2 graphics op een psp te toveren (desnoots grafich iets minder)
op zulk soort games zit ik eigenlijk te wachten

of weet iemand ook of fable of iets fable achtigs op de psp komt (fable is microsoft zeker?) dan zal het hem wel niet worden :|

• SD5k
  • Laatst online: 14:05

SD5k

>4&X

koekoek2003nl schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:51:

het zal vast wel morgenlijk zijn doom3 of hl2 graphics op een psp te toveren (desnoots grafich iets minder)
op zulk soort games zit ik eigenlijk te wachten
Die kans schat ik gigantisch klein, ze moeten het spel dan wel dermate grafisch minder mooi gaan maken dat het gewoon echt afbreuk doet aan hoe het spel eigenlijk bedoeld is.

Daarnaast ben ik niet echt overtuigd dat je fatsoenlijk FPS games kunt spelen op de PSP, ik vind die 'gesimuleerde-analoge-stick' voor geen meter werken, ik gebruik nog liever de D-pad.

• silencedead
  • Laatst online: 12:35
Ik heb momenteel alleen wipeout op me psp maar zou ook wel is wat anders willen spelen. Weet iemand anders nog een erg goed spel wat echt de moeite waard is. lumines lijkt mij nogal saai, en een race game heb ik nu dus al. Maar ik wil wel een spel wat je voor lange tijd speelt en zo ff kan pakken en een kwartiertje ofso kan spelen.

Is MGS wat de reviews zijn allemaal best positief maar wat vinden jullie blijft het ook leuk en is het een beetje makkelijk?

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:24

Polycom

Poes van goud

Wacht even op pro evolution soccer, die games is echt geweldig.

Anoniem: 35183

MGS:A is zeker geslaagd imho, het is behoorlijk wennen in het begin, maar na een missie of 2-3 heb je alles wel goed door. Vooral de main badguys zijn schattig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Quake 2 zag er zelfs op de PSX aardig uit (voor zijn tijd), op de dreamcast was er al Quake 3... dan moet zo`n game ook wel lukken op een psp.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

djteddy

We're going streaking!

Ik hoor veel over de besturing, maar wat ik niet hoor is het onzettend goede verhaal dat ook in de Metal Gear Acid serie zit. Niet zo complex als de normal Metal Gear Solid reeks, maar wel ook met de onverwachtte plottwisten e.d.

Bij het spelen van Metal Gear Acid had ik op een gegeven moment echt het gevoel van Metal Gear Solid 1 (PSX), ondanks de compleet andere besturing.

"Honey, you think KFC is still open?" - Frank the tank / old school the movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 12:35
Weet er iemand filmpjes te vinden van Metal gear acid, denk dat ik die dan ga kopen binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Macer schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:09:
Ik ben toch wel erg blij met mijn PSP... Vooral Lumines is echt verschrikkelijk verslavend.. Nu wachten op PES5 en Grand Tourismo en klaar ben ik :)

Ridge racer vindt ik trouwens wat tegenvallen.. Gisteren Burnout gespeeld bij MM, maar dat was toch wel beter dan RR.
Ridge Racer is de beste game die ik tot nu toe gespeeld heb op de PSP. Heb hem jammer genoeg ook al bijna uitgespeeld (op wat MAX tours na... maar die zijn dan ook best pittig :+).

Burnout lijkt me een crash festijn dat weinig meer met racen te maken heeft eerlijk gezegd.. Volgens GameKings moet je nu crashen ipv crashes ontwijken.. en dat trekt me dus helemaal niet. Maar heb hem dus nog niet zelf gespeeld..

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 23-09-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 14:05

SD5k

>4&X

Bosmonster schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:41:
[...]

Ridge Racer is de beste game die ik tot nu toe gespeeld heb op de PSP. Heb hem jammer genoeg ook al bijna uitgespeeld (op wat MAX tours na... maar die zijn dan ook best pittig :+).

Burnout lijkt me een crash festijn dat weinig meer met racen te maken heeft eerlijk gezegd.. Volgens GameKings moet je nu crashen ipv crashes ontwijken.. en dat trekt me dus helemaal niet. Maar heb hem dus nog niet zelf gespeeld..
Dat is zo bij Revenge, niet bij Legends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

-Sander schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:45:
[...]

Dat is zo bij Revenge, niet bij Legends.
Oww... ok :) Dacht dat het dezelfde versie was overal voor uitgebracht, maar zit blijkbaar verschil in!

Toch maar eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Ik vind Ridge Racer een beetje tegenvallen.. Kan me nog niet boeien tot nu toe..
(Dus als iemand wil ruilen tegen WipeOut of Burnout)

Verder is Lumines echt geweldig, dat spel is zo verslavend.. Je wordt alleen wel een beetje dizzy als je het te lang speelt...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.