If you do not change direction, you may end up where you are heading
ik zit vast met lumines
heb search gedaan maar kon niet echt hulp vinden
ook niet op GOT
get gaat om de puzzel 4x4. heb wat faq's gelezen er over maar het lukt me gewoon niet om het level door telopen.
ik moet dus een volle blok er inlegge en dan snel er boven op een blok plaatsen met 2 onderop... nu haal hij dus wel de 16 blokjes weg maar hij zegt niet level complete.... moet ik het timen ofzo? hij haal ze wel in 1 keer weg alle 16

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Anoniem: 127429
Ridge Racer
Best aardig ! Heel knappe gfx, leuke gameplay ... viel me wel op dat er toch af en toe wat bugs in de besturing zaten. Zo kon ik bij een aantal haarspelbochten 360° tollen met mijn wagen en toch nog die bochten goed doorkomen (~effect dat ie aan een touw werd verdergetrokken).
-------------------
Virtua Tennis
Leuk, maar de moeilijkheidsgraad neemt niet consequent toe. Zo raak ik in tournament mode perfect tot in de finale, maar die kan ik maar niet winnen ! De 'worldtour' mode is echt wel bagger door die minigames !
------------------------
Burnout Legends
Cool, moet qua gfx iets onderdoen aan ridge racer (my 2 cents) maar heeft een veel ruimere gameplay. Echt voor elk wat wils met heel wat vette patserbakken ertussen. Dit wordt toch wel mijn favoriet !
OT: wie stuurt me ff een zakje links door naar coole wallpaper sites, goodies, enz voor psp ?
Ik vind het een erg vette spel. Hij is weer net zo verslavend als 2004 en 2005. De texture resolutie van het veld is een beetje aan de lage kant, maar dit is niet echt hinderlijk.
Wat ik ook erg goed vind is de besturing. Het is erg goed uitgewerkt, net als bij de oude PGA Tours. Het heeft ook een goede gameplay. Als ik zo naar de tournaments kijk enzo, denk ik dat ik hier best wel een tijdje mee bezig ben
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
ik heb het opzich wel grappig als je van shooters houd maar ik vind t niet de 55 euro waardAnoniem: 155666 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:36:
Kan dr iemand wat vertellen over Coded Arms?????
weet iemand wanneer Gran Turismo 4 Mobile voor de PSP uitkomt? die lijkt me SUPER
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
PSN id: NL_SToRM
- DMT2 racing.. beetje matig spel..grafisch niet super..
- Burnout.. wel mooi spel maar is me iets TE..al dat tegen verkeer.. en auto's die je zo weer inhale..
te veel actie voor mij..
GT is toch meer mijn soort van race spel..teminste zoals op de psx en ps2
Anoniem: 118345
Geef je eens een uitgebreider review als je wat verder in de game bent.Chester schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:51:
Net Tiger Woods PGA Tour 2006 binnengekregen
Ik vind het een erg vette spel. Hij is weer net zo verslavend als 2004 en 2005. De texture resolutie van het veld is een beetje aan de lage kant, maar dit is niet echt hinderlijk.
Wat ik ook erg goed vind is de besturing. Het is erg goed uitgewerkt, net als bij de oude PGA Tours. Het heeft ook een goede gameplay. Als ik zo naar de tournaments kijk enzo, denk ik dat ik hier best wel een tijdje mee bezig ben
Ik ben momenteel echt verslaafd aan Everybody's golf, en zonder te willen stoefen, ik kan aardig een balletje slaan, maar ik wil eventueel wel wat een serieuzere game en dan lijkt Tiger Woods me wel wat. ( ik heb nog geen enkele TW gespeeld dus...ik weet niet wat te verwachten...EG kende ik wel al van vroeger )
Kan je misschien enkele vergelijkingen doen tussen beide, als je ze beiden hebt gespeeld uiteraard...zoals wat je beter aan de ene vindt dan aan de andere en waarom...ook bv over het gebruik van spin, de moeilijkheidsgraads van de tracks vergelijken enz...
Alvast bedankt...
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 118345 op 30-09-2005 19:10 ]
Anoniem: 19058
je weet dat je hem ook in het engels kan spelen door de systeem taal van je psp aan te passen?
Ben je af van zinnen als bovenstaande en "dope op de schroothoop"

[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 01-10-2005 12:13 ]
Filmpje: http://www.stack.nl/~brama/gtalcs/M4V27777.MP4
Thumb: http://www.stack.nl/~brama/gtalcs/M4V27777.THM
Beiden in /MP_ROOT/100MNV01/ zetten op je PSP. Als je niet weet hoe dit precies werkt, zoek dan in het PSP topic deel 11 of 12.
Let op; filmpje doe het niet op een fw2.0 PSP, alleen 1.52 of lager!
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Anoniem: 118082
Misschien een hele domme vraag (vast wel
De figuurtjes maken die gevraagd worden?Anoniem: 118082 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:15:
Mensen wat moet ik doen bij die Lumines Puzzles?
Misschien een hele domme vraag (vast wel) maar ik kom er maar niet uit..
Daarom heet het ook puzzle modeAnoniem: 118082 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:18:
Ja maar hoe? Ik moet een kruis maken..Maar je kunt toch geen blokjes vast zetten midden in het scherm?
Je moet gewoon een kruisje maken van 4 blokjes van dezelfde kleur, maakt niet uit waar in het schermAnoniem: 118082 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:48:
Hmm
Waarom geven jullie niet gewoon antwoord?
Paar keer proberen dan moet het je wel lukken
Hadden ze bij San Andreas ook moeten doen.
Releasedate is nog steeds 14 oktober toch?
Krijg als het goed is dan 5 exemplaren binnen
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik heb daar ook een tijdje mee vast gezetenAnoniem: 118082 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:48:
Hmm
Waarom geven jullie niet gewoon antwoord?
Je moet gewoon exact het vormpje namaken met dezelfde hoeveelheid blokjes, dus een kruis met 5 blokjes van dezelfde kleur en alle blokjes eromheen moeten een andere kleur zijn
idd daar kom ik ook niet voorbijBass64 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 00:11:
wie kan mij helpen
ik zit vast met lumines
heb search gedaan maar kon niet echt hulp vinden
ook niet op GOT
get gaat om de puzzel 4x4. heb wat faq's gelezen er over maar het lukt me gewoon niet om het level door telopen.
ik moet dus een volle blok er inlegge en dan snel er boven op een blok plaatsen met 2 onderop... nu haal hij dus wel de 16 blokjes weg maar hij zegt niet level complete.... moet ik het timen ofzo? hij haal ze wel in 1 keer weg alle 16
[afbeelding]
Wat bedoel je met lang achter elkaar spelen? Als ik Lumines speel, dan ben ik zeker 3 kwartier tot een uur aan het spelen voordat ik af ga. En dat kan ik makkelijk 2, 3 keer spelen achter elkaar. is dan toch behoorlijk lang...Greetoz schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:47:
[...]
idd daar kom ik ook niet voorbijverder wel vet spel
alleen niet voor echt lang achter elkaar te spelen vind ik
nah niet met afgaan maar gewoon zeker die niet puzzle mode vind ik saai wordenTranceSetter schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:04:
[...]
Wat bedoel je met lang achter elkaar spelen? Als ik Lumines speel, dan ben ik zeker 3 kwartier tot een uur aan het spelen voordat ik af ga. En dat kan ik makkelijk 2, 3 keer spelen achter elkaar. is dan toch behoorlijk lang...
ik ben er gisternacht er voor bij gekomenGreetoz schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:37:
[...]
nah niet met afgaan maar gewoon zeker die niet puzzle mode vind ik saai wordenmaar goed nu kom ik niet voorbij die 4x4 snel erop zetten werkt niet
wat je dus moet doen
krijg dus zo als ik het op het plaatje gedaan had

nu krijg een vol blok nu moet er na die volle blok 1x een 2wit 2bruin naarst elkaar of 2x een kruis vormige 2wit 2 bruin
bedoeling is namelijk de 16 blokjes mogen geen 17 worden... dus moet compleet gesloten worden
bij de 2x kruis ... moet je dus schuin er boven op zetten ik zal ff kijken of ik er foto van kan maken.
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
foto's zal anders onduidelijk zijn.
filmpje is wel 7,11MB
oplossing van lumines 4x4 puzzel
[ Voor 6% gewijzigd door Bass64 op 01-10-2005 22:10 ]
yeah thanks CLEAREDBass64 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:16:
ok heb maar een filmpje gemaakt
filmpje is wel 7,11MB
Anoniem: 51661
Iemand meer lastige ervaringen met emu's?
Edit: De saves van andere roms zijn er nog wel gewoon!
Edit 2: Ik zit bij Lumines vast op het punt waarop je 20 blocks in 1 timeline moet clearen, mn vriendin heeft die al wel gehaald op haar accountje van Lumines!
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 03-10-2005 13:45 ]
Anoniem: 125883
Heb net screenshots en filmpjes gezien van Bleach : Heat the Soul 2 en ben er gans weg van (^_^;)
Ik wil nu nog liever een PSP dan een minidisc speler of Nintendo DS...
Een Japanse PSP, werkt die achteraf met Europese games ? Niet dat ik daar eind deze maand met een stuk hardware afkom dat ik hier niet kan gebruiken.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Anoniem: 155666
Dude, wtfAnoniem: 125883 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:24:
Ik wil nu nog liever een PSP dan een minidisc speler of Nintendo DS...
Anoniem: 93354
Ja het is echt onmogelijk dat je liever een DS heb dan een psp...
Anyway, Als je een JAP psp koopt kan je er ook gewoon EU games op spelen.
DTM race driver 2 vind ik ook niet echt makkenlijk anders..marco899 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:02:
Wat ik zo vreemd vind is dat colin Mcrae nog niet aan de orde is geweest. Ook in de OP en in de poll is deze niet te vinden, terwijl de game al vanaf 1 september te verkrijgen is. Ik vind dit tot nu toe 1 van de betere games en veel lastiger te spelen dan op de pc.
watdan een btje kloten met zn pennetje kan ook leuk zijnAnoniem: 93354 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:55:
[...]
Ja het is echt onmogelijk dat je liever een DS heb dan een psp...
Anyway, Als je een JAP psp koopt kan je er ook gewoon EU games op spelen.
Anoniem: 112013
Kan iemand me uitleggen hoe ik het moet oplossen ?
je moet er gewoon voor zorden dat wat buiten de opdracht is om het een andere kleur tekrijgenAnoniem: 112013 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:39:
Ik zit vast in Lumines bij dat kruis waar ALL in het middenstaat.
Kan iemand me uitleggen hoe ik het moet oplossen ?
dus aan silver geen silver maar bruin... en aan bruin geen bruin maar silver.
zie ook mij voorbeeld filmpje van 4x4 misschien snap je het hoe het werkt.. in 4x4 moet je dus 16 blokjes maken. en gaat om de binnen kant niet om de bruine rand.
Iemand die weet of er al een officiele release datum is???
[ Voor 31% gewijzigd door Stink_o op 04-10-2005 15:55 ]
nice roomBass64 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:16:
ok heb maar een filmpje gemaakt
filmpje is wel 7,11MB

bron: vaage siteUbisoft heeft nu ook een Prince of Persia-titel aangekondigd voor de Sony PSP handheld console. De game is gebaseerd op Prince of Persia: Warrior Within aangevuld met extra puzzels, en een aantal nieuwe en veranderde levels. In de game wordt de Prins achternagezeten door de Dahaka, de onsterfelijke incarnatie van het Lot.
De graphics van de PSP-versie zijn zeer goed en direct is aan de graphics te zien dat we hier met een Prince of Persia-titel van doen hebben. Ook het 'free-form fighting system' is overgenomen van de PC- en consoleversies van Warrior Within.

vetvetvet
Ziet er goed uit moet ik zeggen.koekoek2003nl schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:50:
[afbeelding]
[...]
bron: vaage site
[afbeelding]
vetvetvet
Ik pluk die datum niet gewoon uit de luchtet36s schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:45:
SSX on Tour verschijnt volgens ToTheGame.com op:
25-10-2005 US release
04-11-2005 UK release
EA has just moved the ship date for SSX On Tour from October 25 to October 11. Announced early this May, On Tour is the latest installment in the popular snowboarding series where performing tricks and winning races nets players massive points.
On Tour promises a slew of new tracks and game modes.
"SSX On Tour is a completely fresh take on the SSX franchise," said Steve Barcia, senior producer on the game. "Building on the core speed and trick gameplay that has been so successful in the past, you can now choose your way to become a black diamond rockstar."
Anoniem: 90147
Ik vond het RPG element in de game, niet toerijkend voor men verwachtingen.
De mogelijkheid m een target te locken ontbreekt, hierdoor kostte het mij een hoop
HP als ik door meer als 3 beesten aangevallen werd. Dit is in het begin nog te overbruggen maar naarmate je verder komt toch een mega irritatie dat je die skell geen armor kunt geven of wat. Daarnaast kan je je healing pots alleen gebruiken als je al dood bent
Kortom ik vonnut nix...
Ik heb NFS gehaald, waar ik dik tevreden over ben
Erg leuk spel, maar ik heb hem al uitgespeeld op de PC helaas...koekoek2003nl schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:50:
[afbeelding]
[...]
bron: vaage site
[afbeelding]
vetvetvet
Ik ben wel verbaasd over de graphics, had niet gedacht dat die er zo goed uit zouden komen te zien.
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 05-10-2005 13:39 ]
tjah plaatjes heBosmonster schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:38:
[...]
Erg leuk spel, maar ik heb hem al uitgespeeld op de PC helaas...
Ik ben wel verbaasd over de graphics, had niet gedacht dat die er zo goed uit zouden komen te zien.
eerst zien dan geloven
iemand die dat kan bevestigen?
(Op gamespot staat 24 okt.)
Maar zou betekenen dat we al over 9 dagen kunnen GTA-en!
Ik vraag me ook af of het wel lekker zou spelen. GTA 3 speelt namelijk zo lekker niet, als je van San Andreas terug gaat naar 3. Sowieso moet je het met wat minder knoppen doen op je psp.
Waarschijnlijk ga ik hem toch kopen daar niet van, maar niet gelijk vanaf het begin (tenzij die pas over een aantal weken komt, maar als ik de data van jullie aanhoudt komt die al erg snel) Speel de komende weken nog wel ff Metal Gear Ac!d. das echt een vet spel. Echt de sfeer van een normale metal gear. Alleen dan een beetje langzamer doordat je elke keer maar een paar stappen kan zetten en acties kan doen door gebruik van kaarten. Dat gebruik van kaarten werkt best goed wat ik niet echt had verwacht. Ik zit nu ongeveer op 50-75% (ongeveer 12 uur tot nu toe) denk ik en het bevalt me erg goed
Ik heb dit spel gespeeld op de PS2 en die was echt VET als je van marvel houd: KOPEN!
Btw Lumines vind ik dus echt 600x nix jongens is die game nou echt zo tof of gewoon meer een hype?
Ben je eindelijk ver ga je af begin je weer bij 1

Bij Amazon al geprobeerd ?The_Dart schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:01:
Op Gamespot staat ook dat Marvel Nemesis 4 oktober gereleased zou worden, ik kan hem nog op geen 1 site bestellen en de nederlandse sites geven pas 17 oktober aan.
http://www.amazon.com/exe...26s=videogames%26n=507846
[ Voor 8% gewijzigd door TDB op 05-10-2005 15:10 ]
PSN: TDBtje
Op GamersHell heb je namelijk een tweetal screenshots van de PSP versie die vind ik er niet uitzien.
Het spel (USA versie) is inmiddels op Internet verschenen. Volgens Bart Smit is het spel op 13okt. leverbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door et36s op 05-10-2005 17:00 ]
Ja is idd mijn leef omgevingAnoniem: 19058 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:38:
[...]
sorry maar dit is het het vreemdste argument wat ik ooit heb gehoord om een spel niet te kopen. Woon je in een gereformeerd dorpje ofzo waar iedereen kijkt wat je doet en waarmee?
Laat maar. Hoop ophef om niets

[ Voor 80% gewijzigd door Shiver23 op 05-10-2005 20:00 ]
PSN: Shiver23
Anoniem: 135919
wat denk je zelf ?Shiver23 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:53:
Ik hoop vanavond GTA binnen te hebben. Is mij nog niet helemaal duidelijk of het echt is of niet, maar dat zien we snel genoeg.
Kan niet wachten!
Anoniem: 19058
volgens mij gaat het hier niet om een port maar een heuse opvolgerBosmonster schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:38:
[...]
Erg leuk spel, maar ik heb hem al uitgespeeld op de PC helaas...
IGN:
The Old Man said to the Prince, "Your fate has been written. You will die." Enter the dark underworld of Prince of Persia: Warrior Within, the sword-slashing sequel to the critically acclaimed Prince of Persia: The Sands of Time. Hunted by Dahaka, an immortal incarnation of Fate seeking divine retribution, the Prince embarks upon a path of both carnage and mystery to defy his preordained death. His journey leads to the infernal core of a cursed island stronghold harboring mankind's greatest fears. Only through grim resolve, bitter defiance and the mastery of deadly new combat arts can the Prince rise to a new level of warriorship -- and emerge from this ultimate trial with his life.
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 05-10-2005 21:26 ]
Ik haal hem voor de multiplayer optie. Rockstar north is wel slim om multiplayer erin te gooien. Verder zijn de previews ENORM positief. Waarschijnlijk laat rockstar de fans niet in de steek.silencedead schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:53:
Wat ik me bij GTA afvraag is of het wel vernieuwend genoeg is, omdat het grotendeels dezelfde stad is als GTA 3.
Dit is nou een goed voorbeeld van graphics vs gameplay. Ik heb hem op de PS2 gespeeld, voor drie dagen en wat was dat spel leuk. Ja voor drie dagen, want toen begon ik in te zien watvoor een lompe spel het is. Heb het sinds die dag niet meer gespeeld.et36s schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:56:
Marvel Nemesis lijkt mij ook geweldig. Ik heb er XBOX trailers / screenshots van gezien. Ziet er echt schitterend uit maar ben benieuwd of de PSP versie grafisch nog wat voorsteld.
Het ziet er allemaal mooit en leuk uit op die trailers maar de gameplay? Vierkantje is het enige knopje wat slaan is. Je rent naar je tegenstanders en je drukt alleen maar vierkantje, vierkantje en vierkantje. Dan springen en dan weer vierkantje. Zo speel je met elke tegenstander. Verder hebben alle charachters nog hun speciale eigenschap. Vliegen, webslinging, verdwijnen en schieten.
Doordat je de hele tijd met vierkantje slaat en je dus de hele tijd dezelfde combo doet word het erg snel saai. Beter had marvel iemand anders de opdracht gegeven een vechtspel te maken zoals NAMCO of CAPCOM.
Beaten By A Grue: A Designer Looks At Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects
Lastly, I really don't understand where the art direction was going on this game. The color palate is low-contrast, and the character lighting looks really, really wrong. It doesn't look like a comic book, it doesn't look like a movie, it doesn't even look like a videogame.
Oh God, something just didn't work here. Fighting games live and die on their control set, and in Marvel Nemesis, it's just way too easy to miss when you're aiming at something, get stuck in a combo that forces you to go swinging into an explosive barrel. The end result is I just don't feel much like a superhero.
Naast de multiplayer mode zit er een campain mode. Bij de console versie is dat een story mode waar je door een veld rent en mannetjes verslaat. De campaign mode is gewoon een normale 1vs1 mode tegen de computer. Wat ze toegevoegd hebben zijn kaarten. Een kaart kun je tijdens battle inzetten en je charachter krijgt dan meer kracht, health of beter defence voor een paar seconden.
Dit zal ook wel zeer snel saai worden

Wat ik wel moet zeggen is dat het er mooi uitziet.
[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 06-10-2005 00:15 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Warrior Within ligt al een aardige tijd in de budget bakken voor de PC en andere consoles hoorAnoniem: 19058 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:14:
[...]
volgens mij gaat het hier niet om een port maar een heuse opvolger
IGN:
The Old Man said to the Prince, "Your fate has been written. You will die." Enter the dark underworld of Prince of Persia: Warrior Within, the sword-slashing sequel to the critically acclaimed Prince of Persia: The Sands of Time. Hunted by Dahaka, an immortal incarnation of Fate seeking divine retribution, the Prince embarks upon a path of both carnage and mystery to defy his preordained death. His journey leads to the infernal core of a cursed island stronghold harboring mankind's greatest fears. Only through grim resolve, bitter defiance and the mastery of deadly new combat arts can the Prince rise to a new level of warriorship -- and emerge from this ultimate trial with his life.
je moet natuurlijk ook gewoon van dit genre houden, ik vind Marvel zoiezo al heel vet dus bij mij kan het weinig stuk hoorCaboman schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:11:
Ik heb nu ook marvel vs nemesis op de psp en het verschild wel wat met de console versie. Wat meteen al een minpunt is dat je geen multiplayer kan met wifi, maar alleen met ad hoc! Wat een tegenvaller, dus ik moet in je gezicht kijken om met je samen te spelen. Tja als je buren hebt die ook een psp hebben is wifi wel handig. ( moet je buur wel dichtbij wonen natuurlijk)
In ieder geval er staat voor ons allemaal nog wat te wachten qua games het is echt super fantastisch allemaal
Op de PS2 heb ik hem een paar dagen gespeeld en ik vond het wel vond om voor die ene char je best te gaan doen.
dat heb ik met alle vechtspellen... maar tis wel een leuk tussendoortje iddCaboman schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:11:
Ik heb nu ook marvel vs nemesis op de psp en het verschild wel wat met de console versie. Wat meteen al een minpunt is dat je geen multiplayer kan met wifi, maar alleen met ad hoc! Wat een tegenvaller, dus ik moet in je gezicht kijken om met je samen te spelen. Tja als je buren hebt die ook een psp hebben is wifi wel handig. ( moet je buur wel dichtbij wonen natuurlijk)
Naast de multiplayer mode zit er een campain mode. Bij de console versie is dat een story mode waar je door een veld rent en mannetjes verslaat. De campaign mode is gewoon een normale 1vs1 mode tegen de computer. Wat ze toegevoegd hebben zijn kaarten. Een kaart kun je tijdens battle inzetten en je charachter krijgt dan meer kracht, health of beter defence voor een paar seconden.
ps2 of andere versies heb ik nooit gespeeld
Wat is de link van je site ?Anoniem: 51473 schreef op zondag 25 september 2005 @ 21:15:
Ik heb een site gemaakt voor mischien PSP games/movies te ruilen/verkopen.. Weet niet of het is toegestaan om te posten, maar het kwam hier in bespreking.
Ik ga ook mijn friends afleveringen op MP4 formaat erop zetten evenals Will & Grace en Charmed.
Op dingen als Will & Grace staat nog steeds copyright, dus dit is geen goed plan.
Mag het niet dan haal ik de post gelijk weg.. Suggesties zijn welkom.
Ik heb namelijk nog Midnight Club 3: Dub Edition te ruil...
Iemand interresse
Das maf, toen ik dit bericht plaatste was er slechts 1 pagina en na het plaatsen 15

Site inmiddels gevonden
[ Voor 12% gewijzigd door Sepiroth op 06-10-2005 16:28 ]
Anders kom je op irc op #psp
Ik wacht wel op Street Fighter III Alpha, Tekken 5 (port)? Mijn volgende spellen zullen wel Virtua Tennis, SSX on Tour, NFS: Most Wanted worden. GTA? misschien als de multiplayer goed is uitgewerkt.
Dan moet je eens een vechtspel als Dead or Alive 3 proberen dat is echt geen button bashenlowfi schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:56:
[...]
dat heb ik met alle vechtspellen... maar tis wel een leuk tussendoortje idd
ps2 of andere versies heb ik nooit gespeeld
Het liefst zou ik een combinatie zien van Dead or Alive 3 met de gruwelijkste fatalities uit de Mortal Kombat reeks
LOL als er een spel bekend staat om het buttonbashen is het wel DOA.et36s schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 18:27:
[...]
Dan moet je eens een vechtspel als Dead or Alive 3 proberen dat is echt geen button bashenHeerlijk spel speelt echt beter weg dan Soul Calibur II maar, jah een ander geeft vast de voorkeur aan Mortal Kombat.
Het liefst zou ik een combinatie zien van Dead or Alive 3 met de gruwelijkste fatalities uit de Mortal Kombat reeks
Sure je kan dikke moves en combo's en counters, maar de buttonbasher met Jan-Lee wint altijd.
Dan beter Soul Calibour 2, pas na het spelen van Tekken 5 zag ik in hoe diep en gebalanceerd SC2 is
This space is occupied
Tekken 5 is idd een stuk minder dan DOATheEvilCuber schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 18:42:
[...]
LOL als er een spel bekend staat om het buttonbashen is het wel DOA.
Sure je kan dikke moves en combo's en counters, maar de buttonbasher met Jan-Lee wint altijd.
Dan beter Soul Calibour 2, pas na het spelen van Tekken 5 zag ik in hoe diep en gebalanceerd SC2 is.
In elk vechtspel zit wel een button-basher zo kan ik er ook nog wel een stel verzinnen. SC2 gebalanceerd? Dat snap ik als je telkens 3 fighters hebt die vrijwel dezelfde moves / vechtstijl hebben. Die moves uit SC2 vertonen totaal geen samenhang. Net als de laatste MK's of je breekt je vingers over een combo, drinkt een glas champagne naderhand als het gelukt is. Of de moves verlopen zo stroef dat je in tranen uitbarst van het lachen.
Maar jah zo heeft iedereen zijn favoriet.
Anoniem: 111813
Ik zat op 75% en ik formateer zonder erbij na te denken mijn memorystick
zet hem dan hier op GoT of zend hem naar sacha[AT]lesprit[PUNT]be
edit: bedankt whatzert
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 111813 op 09-10-2005 20:48 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 10-10-2005 01:24 ]
Met burnout leukste racer voor PSP.
Oke, dat kan je vinden, en ik ben met je mening eens. Maar qua taalgebruik en capslock mag het wel wat minder
[ Voor 69% gewijzigd door Yellowneck op 10-10-2005 00:43 . Reden: ff quote veranderd ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
oh ja dat heb ik soms he..YellowNeck schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 00:42:
[...]
Oke, dat kan je vinden, en ik ben met je mening eens. Maar qua taalgebruik en capslock mag het wel wat minder
zoveel Hoofdletters staan er toch niet in?
Anoniem: 90147
kkan je er vanaaf eentje geven als je m nog nodig hebt...Anoniem: 111813 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:08:
Heeft er iemand een europese savegame van Need for speed : rivals voor mij ?
Ik zat op 75% en ik formateer zonder erbij na te denken mijn memorystick![]()
![]()
![]()
zet hem dan hier op GoT of zend hem naar sacha[AT]lesprit[PUNT]be
edit: bedankt whatzert![]()
Laat FF weten
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 118345 op 11-10-2005 18:48 ]
$144.17 is een mooie prijs + verzendkosten van 8 dollar ( je kan tot 41 dollar verzendkosten kiezen heb je 'm volgende dag in huis.)
Met verzendkosten is hij $152.17 is ongeveer 127 euro. Mooie prijs IMO. Ik denk dat ik hem eind oktober ga halen. Nog meer die hem gaan halen?
[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 11-10-2005 19:57 ]
ik vraag wel een neef van me of hij er 1tje kan vinden en opsturen voor een redelijke prijs (hij studeert nu in teh USA)Caboman schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:56:
Een duo is een duo en het is een duo
$144.17 is een mooie prijs + verzendkosten van 8 dollar ( je kan tot 41 dollar verzendkosten kiezen heb je 'm volgende dag in huis.)
Met verzendkosten is hij $152.17 is ongeveer 127 euro. Mooie prijs IMO. Ik denk dat ik hem eind oktober ga halen. Nog meer die hem gaan halen?
lijkt me wel zo makkelijk (en misschien goedkoper)
PSN: Leech1984
Oo, en ik zie juist dat ze deze hier ook zullen kunnen leveren...
Wat is eigenlijk het verschil tss de normale en de game versie?
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 118345 op 12-10-2005 09:00 ]
Is er iemand hier die bij de FRS werkt?
want op de site staat nog steeds 14-10 bij GTA:LCS...
En aangezien ik burnout uitgespeelt heb, ben ik wel toe aan een nieuwe (goeie) game!

[ Voor 9% gewijzigd door Zonekill op 13-10-2005 00:49 ]
Anoniem: 129847
Inmiddels staat er 28-10-05ElayZ schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:35:
niet om t een of ander hoor, maar dit is wel het GAME topic... niet gewone psp topic.
Is er iemand hier die bij de FRS werkt?
want op de site staat nog steeds 14-10 bij GTA:LCS...
En aangezien ik burnout uitgespeelt heb, ben ik wel toe aan een nieuwe (goeie) game!
kzie t net ook
[edit]
Nog ff wat anders,(topic moet toch ens een beetje aan de gang blijven nietwaar) wie van jullie heeft er ook meerdere race games?
Ik heb als eerste ooit (lees juni) NFSU rivals gekocht, en later ridge racers en nu burnout sinds ene poosje, en eigenlijk nu alleen dat gespeeld laatste tijd...
Nou zat ik me net ff te vervelen en dacht ik, goh laat ik voor de gein eens ff NFSU weer een keertje proberen. Had m meteen al aan de kant gegooid na 5 min spelen (bij wijze van) toen ik m kocht, en daarna nooit meer aangeraakt, omdat hij zo verrot stuurde.
Maar nu ik het kan vergelijken met andere race games, wat stuurt NFSU echt ongelofelijk K*T zeg!
Je slingert als een aap over die weg heen en weer met dat autootje!
Ridge racers irriteert me inmiddels ook, omdat je zo sloom rijd voor je gevoel vaak (ben wel ver gevorderd in t spel hoor) en voornamelijk nog omdat als je ergens tegen aankomt hij echt bokt als een gek, en als je (vaak kan t niet anders in ene bocht ofzo) per ongeluk achterop tegen ander aan rijd, diegene ineens een soort boostje krijgt ofzo, en jij rijd gelijk weer sloom.
En van ridge racers is het jammer dat je de controls niet in kunt stellen zodat je met R button kunt gassen en met L remmen. Vind ik persoonlijk veeeel relaxter, in burnout kan dat wel namelijk. Want gas met X en remmen met [] zit mij net ff te dicht op mekaar die knoppies. En het nog wel het allerirritantste is dat je die klere Dj oid niet het zwijgen kan opleggen, met z'n ' its a new record, wow u're amazing u got to teahc me blablabla' [heb overigens usa ridge racers, maybe in eu versie anders?]
Sorry voor dit boze geblaat ff, maar wat baal ik er van dat ik ooit dat kl*te NFSU gekocht heb zeg!

Burnout blijft imho toch echt het meest relaxte racespel.
Iemand zelfde ervaringen?
[ Voor 87% gewijzigd door ElayZ op 13-10-2005 18:06 ]
Anoniem: 155666
Dope graphics en gevoel van snelheid zit er nog aardig goed in!
Beetje lamme duim van die analoge stick, dat wel...
Eindelijk weer een dope spel om te spelen tot GTA en Pursuit Force komen
midnight club3 laten liggenAnoniem: 155666 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:40:
NFSU vind ik super, ik had DTM2 gekocht en die heb ik niet aangeraakt. Heb m later geruld met iemand voor Twisted MEtal. Eigenlijk zou ik Midnight CLub 3 nog willen proberen
ik heb:
nfsu rivels
mc3
dtm2
twisted metal
en ik vind ze allemaal beroerd sturen die dat leuke joystick al helemaal niet....
dmt2 is misschien nog het beste speelbaar alleen zo moeilijk
met twisted metal is het niet echt een probleem omdat je daar niet echt moet racen....
Waar heb je SSX On Tour vandaan ? Ik heb hem nog nergens kunnen vindenmatthijst schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 20:26:
Ai, SSX On Tour is![]()
Dope graphics en gevoel van snelheid zit er nog aardig goed in!
Beetje lamme duim van die analoge stick, dat wel...
Eindelijk weer een dope spel om te spelen tot GTA en Pursuit Force komen
Anoniem: 107958
Komt omdat ie hier pas de 28ste uitkomt, maar je schijnt hier gewoon over de warez versie te mogen babbelen als je maar niet zegt dat het een warez versie is.CyberTijn schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:51:
[...]
Waar heb je SSX On Tour vandaan ? Ik heb hem nog nergens kunnen vinden
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 107958 op 14-10-2005 01:31 ]
Ssx on tour komt morgen in nederland uit. Verder is hij al uit.Anoniem: 107958 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:16:
[...]
Komt omdat ie hier pas de 28ste uitkomt, maar je schijnt hier gewoon over de warez versie te mogen babbelen als je maar niet zegt dat het een warez versie is.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Anoniem: 107958 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:16:
[...]
Komt omdat ie hier pas de 28ste uitkomt, maar je schijnt hier gewoon over de warez versie te mogen babbelen als je maar niet zegt dat het een warez versie is.
Zeg matthijst is FIFA soccer 06 ook leuk?
ja wat is het noudisjfa schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:21:
[...]
Ssx on tour komt morgen in nederland uit. Verder is hij al uit.
Muziek loopt trouwens goed door. Beter dan elke keer in een menu weer muziek die opnieuw start.
Vind het alleen nogal irritant dat je echt elk evenement 2x moet doen om te halen. Je bent al snel een paar minuten bezig. Wanneer je het dan niet haalt ben je zo weer 10 minuten verder. Verder zeker wel een aanrader.
SSX is trouwens erg vet ja, Fifa'06 daaraantegen suckt !
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Dit topic is gesloten.