Een GPS module zal volgens mij niet zo lang meer op zich laten wachten. Sony schijnt een GPS, Camera en Keyboard (USB) module te hebben geshowed op de E3 afgelopen jaar.
En is het mogenlijk om je eigen game's/proggies/zooi/ op je psp te zetten, of om games te downloaden?
ik wil verder geen illegale links weten/vragen maar ik wil gewoon weten of ik een psp game zou kunnen downloaden en spelen...
Eigen zooi kan je niet laden tenzij je een v1.50 of lager firmware hebt. Hoe het met games gaat weet ik eigenlijk niet. Ik nam aan dat Games alleen vanaf de UMD geladen konden worden, maar er is ook een optie in het hoofdmenu om een game van de stick te laden.
Met homebrew bedoellen jullie zelfgemaakt programma's? zoals op bv smartphone's???
yup

Ik las in de pu iets over een psp met een ingebouwde hardeschijf? weten jullie daar meer over want ik kan er echt niks over vinden..
Er zijn geruchten dat Sony volgend jaar een PSP met HD gaat uitbrengen. Het zal echter geen upgrade zijn en je zal dus een nieuwe PSP moeten kopen. Of je kan heel lang wachten want tenslotte is het nog maar een gerucht

ik ben namenlijk serieus van plan een psp te kopen maar ik heb geen iedee hoe scherp/mooi de game's zijn, ik wil niet flamen oid hoe het ook mag heten, maar ik zag zaterdag of vrijdag weet ik veel dit weekend iig, gamekings op tmf, En daar lieten ze ook een stukje psp beeld zien ooooooooh wat zag dat er lelijk uit zet BAH het leek eerder op ps1 dan ps2 kwaliteid, maar ik zag een paar maand geleden ook al in dimension+(in groningen) een psp staan met beelden van een racegame (ridge racer) volgensmij maar dat zag er wel mooi uit (het intro filmpje zag je alleen, niet ingame beelden)
Persoonlijk vind ik het beeldscherm heel erg mooi. Het is groot genoeg om er een filmpjes mee te kijken en de kleuren zijn helder. Ik heb er ook geen negative ervaringen over gehoord, maar het blijft persoonlijk. Over de spellen zelf, ik heb alleen Burnout Legends en dat ziet er goed uit. Ik heb geen PS2 en de PS1 heb ik al jaren niet meer dus kan er ook geen vergelijk mee maken. Neemt niet weg dat het een handheld is en dat de mogenlijkheden natuurlijk beperkter zijn dan een echte console.
Net zoals KeaveXL kan ik het bij mij (v2) ook niet vinden. Vertel, wat heb je gedaan met het apparaat
[
Voor 16% gewijzigd door
JoetjeF op 19-09-2005 00:05
]