Het Playstation Portable topic Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.498 views sinds 30-01-2008

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 23:46:
Zo ik heb nu ook eindelijk mijn psp binnen.. gratis met een 1 jaar abbonement met phone en psp :p
Vandaag ook ff 3 games gehaald bij de FRS burnout legends, everybody's golf en ape academy.
Echt hele mooie graphics ik stond versteld..
Waar is dat?

Burnout ga ik ook binnenkort halen, erg gaaf spel :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gsmtrack.nl

heb er een sony ericsson j200i bij.. had die abbo niet nodig.. maar zag dat je er een psp gratis bij kreeg en 1 jaar abbo van telfort van 26 euro per maand plus 5 uur bellen 12x26 = 312 dat is psp plus telefoon plus 5 uur bellen per maand.. dus tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ok dan! net de twee psp-dopjes omgesoldeerd en ze gaan hard nu!

Misschien handig om te vermelden; de (grijze) klepjes zitten vast met een kliksysteem. Als je de dopjes zonder beschadiging open wilt maken, druk dan met de nagel van je duim op het tuitje, daar zit het grootste palletje. Vervolgens buigt het dopje iets naar binnen. Nu je nagel eronder en langzaam openwippen. Als je het goed doet laat het grijze klepje zo los.

Aan de zijkant kan het dopje nu iets verkleurt zijn (door lichte buiging). Voor de perfectionisten onder ons; als je het dopje weer in elkaar hebt geklikt, kun je met je nager over de verkleuring "duwen". Zo wordt het klepje weer netjes grijs :) (ik heb het hier wel over 0.02mm verkleuring, maar ik ga voor perfectie!)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:12:
Bij de media markt heb je een pakket voor de PSP waar een adapter bij zit die op AAA batterijen werkt waardoor je gewoon door kan spelen/luisteren/kijken. Kost 12,99 en dan heb je ook een aantal UMD-cases en een Autolader. Ga een kijken zou ik zeggen en veel batterijen in slaan!!!!
Dat is interessant! Heb je het pakket zelf ook meegenomen? Stond er op de doos iets van het batterijduur? Is het echt AAA of AA? Lijkt me eerder AA namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 00:17:
www.gsmtrack.nl

heb er een sony ericsson j200i bij.. had die abbo niet nodig.. maar zag dat je er een psp gratis bij kreeg en 1 jaar abbo van telfort van 26 euro per maand plus 5 uur bellen 12x26 = 312 dat is psp plus telefoon plus 5 uur bellen per maand.. dus tja..
Welke abbonement(precies) had je dan?
En ik zie de j200i er niet bij staan, bedoel je niet de j300i?
En ik neem aan dat je het bij "Abonnement en cadau" hebt gekozen?
Als laatste, bij stap 5 is dat de prijs die je aan het begin betaald, en daarop nog eens per maand, of is hebben ze dat gewoon voor je uitgerekend hoeveel je intotaal kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
-Daniël- schreef op zondag 18 september 2005 @ 07:31:
[...]

Dat is interessant! Heb je het pakket zelf ook meegenomen? Stond er op de doos iets van het batterijduur? Is het echt AAA of AA? Lijkt me eerder AA namelijk..
Vin het ook wel een interessant pakket, en kost ook geen hol...heb jij m en er toevallig fotos van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik ben van plan om bij www.informatique.nl de 'Sony Memorystick Pro Duo 1Gb small' te bestellen. 96 euro + nog 5 euro verzendkosten. Goede koop? Ik weet dat ze zeggen dat de Sandisk sneller is maar dan wacht ik maar wat langer. Ik heb de tijd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Over die batterij extensie gesproken, ik heb net even op google zitten zoeken en toen kwam ik het onderstaande tegen:
http://psp-news.de/wbb2/thread.php?threadid=110
Afbeeldingslocatie: http://psp-news.de/wbb2/pics/news/PSP_My_Batterie_03_klein.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Xiqum op 18-09-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 14:00

njh

ik zag bij de dynabyte een externe accu voor de psp, iets van 4200mah ofzo (aanzienlijk meer dan die er standaard in zit) ik zal ff de specs opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
De prijs is ook niet onbelangrijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:39
-Daniël- schreef op zondag 18 september 2005 @ 07:31:
[...]

Nee, ik heb het pakket zelf niet gekocht, maar volgens mij waren het inderdaad AA batterijen.
Er liggen allemaal accessoires van hetzelfde merk bij de MM, maar ik kan maar niet op de naam komen. Heeft iemand daar ook een accessoire pakket gekocht? Zo ja, welk merk? Ik bedoel overigens geen Logitech o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die nog goedkope mms zoeken
http://www.memoryshop.nl/geheugen/9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Daarvoor hebben wij de pricewatch ;)
ruudvdsanden schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:22:
Ik ben van plan om bij www.informatique.nl de 'Sony Memorystick Pro Duo 1Gb small' te bestellen. 96 euro + nog 5 euro verzendkosten. Goede koop? Ik weet dat ze zeggen dat de Sandisk sneller is maar dan wacht ik maar wat langer. Ik heb de tijd 8)
Bestel em anders bij www.sallandautomatisering.nl De stick kost daar 81 euro, en de levertijd indicatie klopt meestal neit..is meestal véél sneller!
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:09:
hey jongens --> wat betekent dit ?

http://www.yoshihiro-dev.com/

wat gebeurt er mij de $50 die ik via Paypal aan Yoshihiro heb overgemaakt ?

;)
Oud nieuws :z

[ Voor 70% gewijzigd door Yellowneck op 18-09-2005 12:11 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
Xiqum schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:26:
Over die batterij extensie gesproken, ik heb net even op google zitten zoeken en toen kwam ik het onderstaande tegen:
http://psp-news.de/wbb2/thread.php?threadid=110
[afbeelding]
Zoiets heb ik ook. Gekregen toen ik mijn PSP preorderde bij Dynabyte. Gewoon een blokje met een snoer, en een plug. Je kan hem gewoon opladen als de PSP, en vervolgens meenemen. En als de batterijen van je PSP op zijn, gebruik je het snoertje om hem op de PSP aan te sluiten. Tis ideaal voor onderweg en als je even met je PSP aan de gang wil als die leeg is, maar je niet gebonden wil zijn aan het stopcontact.
Kostte zo'n 25 euro (gratis gekregen) en is dus gewoon zelfde capaciteit als de PSP batterij.
http://www.joytech.net/pr...?cPath=27&products_id=100

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Shailesh schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:39:
[...]

Zoiets heb ik ook. Gekregen toen ik mijn PSP preorderde bij Dynabyte. Gewoon een blokje met een snoer, en een plug. Je kan hem gewoon opladen als de PSP, en vervolgens meenemen. En als de batterijen van je PSP op zijn, gebruik je het snoertje om hem op de PSP aan te sluiten. Tis ideaal voor onderweg en als je even met je PSP aan de gang wil als die leeg is, maar je niet gebonden wil zijn aan het stopcontact.
Kostte zo'n 25 euro (gratis gekregen) en is dus gewoon zelfde capaciteit als de PSP batterij.
http://www.joytech.net/pr...?cPath=27&products_id=100
En hoe lang gaat die mee? Want kie bij dixons.nl ook deze voor 25 euri:

http://www.dixons.nl/De_o...+ion.7052581/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke firmware wordt er momenteel geleverd als je hem haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

kan een USA 1.5 psp eigenlijk ook gewoon games afspelen die je hier in nederland koopt? of zijn die umd games regio gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik vind dit wel een leuk koffertje;
http://www.dixons.nl/De_o...roductmenu=specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
MenaceD schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:10:
[...]

En hoe lang gaat die mee? Want kie bij dixons.nl ook deze voor 25 euri:

http://www.dixons.nl/De_o...+ion.7052581/default.aspx
Evenlang als de accu van de PSP zelf, maar als ik de keus had zou ik gewoon voor die van dixons gaan. Veel makkelijker mee te nemen. Het enige nadeel is, je moet deze reserveaccu wel in je psp opladen. Terwijl die welke ik heb, kan je opladen met de adapter terwijl je op de psp speelt. Dus tis echt ff die 2 dingen voor jezelf tegen elkaar afwegen.
freekweb schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:15:
kan een USA 1.5 psp eigenlijk ook gewoon games afspelen die je hier in nederland koopt? of zijn die umd games regio gebonden?
Ja dat kan, stond geloof ik ook in de startpost.

[ Voor 18% gewijzigd door B-Bandit op 18-09-2005 13:46 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej,

Weet iemand of je ook ergens (legaal) aan een nieuw batterij klepje kan komen voor je PSP?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:53
freekweb schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:15:
USA 1.5 PSP speelt alles... >:)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:09:

;)
Nou die ben je kwijt. En je moet nooit teveel donaten zonder dat je het resultaat hebt gezien/ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er bij de psp ook een tooltje om te kunnen zien welke en hoeveel netwerken er in de buurt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:32:
Zit er bij de psp ook een tooltje om te kunnen zien welke en hoeveel netwerken er in de buurt zijn?
Ja. op die manier maak je verbinding met het internet. De PSP maakt eerst een lijst met beschikbare verbindingen (inc sterkte en dergelijke)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hij scant gewoon naar SSID die aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Wete iemand of je foto's ook in onderlinge mappen kan zetten op je Memorysstick. Dus m.a.w. in submappen onder photo's??

en is dit ook mogelijk voor video's??

Waar kan je die UMD
case kopen die in de TS staat?? Kwil namelijk precies dezelfde case hebebn, want met zo ene grote doos lopen is niet handig natuurlijk

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ken niet wachten totdat ik hem binnen heb. Beter dan met een laptop wardriven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen al opgevallen dat http://www.yoshihiro-dev.com/ gestopt is http://www.wab.com plat ligt. De IRC channel PSP-Dev gesloten is en de meeste torrents op torrent sites niet meer te vinden is ?

Sony was het zat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
hmm vrijwel zeker dat er nog iemand voor hem was want ik dacht dat ik gelezen had op een forum dat iemand het gelukt was om te te verhogen maar dat is dnek ik toch wel eerder geweest dan 13 september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:44:
Mensen al opgevallen dat http://www.yoshihiro-dev.com/ gestopt is http://www.wab.com plat ligt. De IRC channel PSP-Dev gesloten is en de meeste torrents op torrent sites niet meer te vinden is ?

Sony was het zat ?
Dit wisten we een week geleden ook al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stink_o schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:57:
[...]

Dit wisten we een week geleden ook al..
Dat vind ik knap, want eergisteren deed die het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@70373R: Het punt is dat dat hele gedoe met die fake-downgrader van WAB en Y. al een weekje geleden opgehouden is. Dat had nix te maken met Sony, maar alleen met hun eigen onvermogen om daadwerkelijk een downgrader te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
t verhaal in een notedop, lees maar terug anders:

Die gast(en) hebben zo'n grote mond gehad en zoveel geruchten verspreid en het bleek dus dat ze het gewoon niet waar kunnen maken. En nu zijn ze m gepeerd met de donaties, ze schijnen ruzie te hebben gehad met pspsdev en alontrio is er met het geld vandoor en yoshihiro heeft niks.
En de downgrader komt er gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dont shoot the messenger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NFI uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb THUG2remix gekocht voor de PSP maar in de filmpjes tussen de gameplay door zit geen geluid??? hebben meer hier last van of ligt het aan mijn game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 23:38

Xe0n

^ Me

Zou iemand misschien een test kunnen met een sony 1 gig sticky en een sandisk 1 gig sticky er moet vast wel iemand zijn die ze beide heeft. of 2 forumleden die allebei op dezelfde manier testen

ik wil weten wat ik het best kan kopen, most value for money

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, simpel vraagje...Speelt de PSP met een 2.0 versie erop, games van de memorycard af? Kan dat of moet ik hem dan eerst downgraden? Kan iemand me nog een keer uitleggen hoe dat met die mapjes gaat? MPRoot nog wat ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 16:45:
Jongens, simpel vraagje...Speelt de PSP met een 2.0 versie erop, games van de memorycard af? Kan dat of moet ik hem dan eerst downgraden? Kan iemand me nog een keer uitleggen hoe dat met die mapjes gaat? MPRoot nog wat ofzo ;)
Doet ie niet, en nee je kunt hem ook niet downgraden.
Je zult je spellen in de winkel moeten kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 16:36:
ik heb THUG2remix gekocht voor de PSP maar in de filmpjes tussen de gameplay door zit geen geluid??? hebben meer hier last van of ligt het aan mijn game...
ligt aan je spel denk ik, of je hebt je instellingen fout staan ( bij soundoptions kun je volgens mij aanzetten dat hij music of soundeffects van de umd leest, waarschijnlijk heb je dit op non ( safe power ) staan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanner komt sony met een nieuwe update :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:04:
wanner komt sony met een nieuwe update :+
Als firmware 2.0 geh4xx0red is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLeX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 15:52
Wat iedereen gewoon niet moet doen, is die hoere DEMO disc gaan draaien :W Die update je PSP :P Alle nu verkochte psp's zijn uit de doos gewoon oude versie :P

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n

Xe0n

^ Me

PLeX schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:22:
Wat iedereen gewoon niet moet doen, is die hoere DEMO disc gaan draaien :W Die update je PSP :P Alle nu verkochte psp's zijn uit de doos gewoon oude versie :P
wat noem jij oud? de mijne was standaard al 1.52 eu :(

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. precies en je hoeft hem niet te updaten als je demo disc erin doet hoor daar kies ze je zelf voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar aan 1.52 heb je ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
PLeX schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:22:
wat voor demo disc? wel een beetje netjes blijven aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb hem er zelf opgezet via die demo en dat doet de demo niet zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 15:48
Ik ben nu 3 dagen lang aan het twijfelen samen met een vriend om er een aan te schaffen. Vandaag weer niet gedaan en de doos terug in de 'schappen' gelegd. Probleem is, al die dingen hebben firmware 1.52, er zijn (naar mijn mening) te weinig leuke spellen verkrijgbaar (in nld) waar ik 44 euro per game voor wil neerleggen, dus tot die tijd dat die leuke games wel komen of er een downgrade/fix voor homebrew voor firmware 1.52 is dan schaf ik er wel een aan.

Weet iemand waar ze nog firmware 1.50 PSPs verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n

Xe0n

^ Me

daarom dus eigenlijk maakt het helemaal niks uit of je update

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PROximity schreef op zondag 18 september 2005 @ 18:13:
Ik ben nu 3 dagen lang aan het twijfelen samen met een vriend om er een aan te schaffen. Vandaag weer niet gedaan en de doos terug in de 'schappen' gelegd. Probleem is, al die dingen hebben firmware 1.52, er zijn (naar mijn mening) te weinig leuke spellen verkrijgbaar (in nld) waar ik 44 euro per game voor wil neerleggen, dus tot die tijd dat die leuke games wel komen of er een downgrade/fix voor homebrew voor firmware 1.52 is dan schaf ik er wel een aan.

In ieder geval niet in europa want alle europese psp's zijn standaard met 1.52 uitgebracht, dan zul je echt al opzoek moeten naar een usa of jap model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

OKey voor mensen die foto's op hun PSP nog gaan zetten:

Je kan onder de map Photo's submappen plaatsen. Onder die submap kan je geen submap plaatsen want die herkent hij dan niet!!..

Voor muziek en video's ga ik nog bekijken.

Update volgt nog!1

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
ja dat kan ook met video's en muziek, 1 submap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

ElayZ schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:10:
ja dat kan ook met video's en muziek, 1 submap.
Okey dan dit is goed nieuws:D.. Morgen even uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb voor de handigheid 2x 1GB Sandisk Pro Duo stickies op het oog, voor gebruik in mijn toekomstige Sony DSC-F828. Deze kan ik dan in hun adapters in de camera kwijt en in hun originele vorm in de PSP. Handig om foto's te checken lijkt me zo. Werkt de PSP eigenlijk wel goed met foto's die onveranderd erop zijn gezet, zelfs van hoge resoluties (3000x2000 ofzo) ? Moeten ze ook in speciale mapjes staan ? Zou best handig zijn als ik ze gewoonweg in de PSP kan duwen.

[ Voor 14% gewijzigd door Phuncz op 18-09-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Phuncz schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:26:
Ik heb voor de handigheid 2x 1GB Sandisk Pro Duo stickies op het oog, voor gebruik in mijn toekomstige Sony DSC-F828. Deze kan ik dan in hun adapters in de camera kwijt en in hun originele vorm in de PSP. Handig om foto's te checken lijkt me zo. Werkt de PSP eigenlijk wel goed met foto's die onveranderd erop zijn gezet, zelfs van hoge resoluties (3000x2000 ofzo) ? Moeten ze ook in speciale mapjes staan ? Zou best handig zijn als ik ze gewoonweg in de PSP kan duwen.
Speciale map.: X:\PSP\PHOTO

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
PROximity schreef op zondag 18 september 2005 @ 18:13:

In Willemstad (Curacao), maar dan betaal je wel 300 Euro 8)7
Je moet wat over hebben voor een 1.5 versie he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Crap... Ze doen wel moeite om het niet zo simpel te maken om media te bekijken/beluisteren...
Hopelijk dat ik de camera kan instellen in die map te saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Phuncz schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:42:
Crap... Ze doen wel moeite om het niet zo simpel te maken om media te bekijken/beluisteren...
Hopelijk dat ik de camera kan instellen in die map te saven.
Is niet nodig. Als je bijvoorbeeld een Sony camera hebt, dan bewaart hij de foto's altijd op DCIM/DSM00001 of iets dergelijks. De PSP kan daar direct de foto's uit laden, en die komen dan ook in het mapje Digitale Camera bestanden...

Andere camera's hebben dat meestal ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:27:
[...]

Is niet nodig. Als je bijvoorbeeld een Sony camera hebt, dan bewaart hij de foto's altijd op DCIM/DSM00001 of iets dergelijks. De PSP kan daar direct de foto's uit laden, en die komen dan ook in het mapje Digitale Camera bestanden...

je bent me net voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
half uurtje maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Chaser2600 schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:42:
[...]

In Willemstad (Curacao), maar dan betaal je wel 300 Euro 8)7
Je moet wat over hebben voor een 1.5 versie he 8)
Is mn ouwe trouwe 1.50 al zoveel waard?? chill 8)
Maja kverkoop m toch niet hehe

(nutteloze post dit, i know, maar verbaasd me gewoon dat ze voor 1.50 hogere prijzen gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben een paar dagen geleden eens bij Ritel binnengelopen. Ik had daar een tijdje geleden eens een Jap PSP zien liggen en ik was benieuwd of ze die nog hadden. En jawel hoor, die lag daar dus nog steeds! Een PSP1000, dus die zal denk ik wel 1.00 of 1.50 firmware hebben. Ze vroegen er wel 339 voor zonder garantie :(

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

TranceSetter schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:27:
[...]

Aha heerlijk ! Zoals het moet dus :)

BTW: die Sony Duo Adaptors
Afbeeldingslocatie: http://salzburg.com.geizhals.at/img/pix/77174.jpg

Ik heb ze zien liggen in de Belgische Dixons voor 7,99€, waarschijnlijk ook wel in de Nederlandse dus ! Voor wie er nog geen zou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsume schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:07:
[...]

Welke abbonement(precies) had je dan?
En ik zie de j200i er niet bij staan, bedoel je niet de j300i?
En ik neem aan dat je het bij "Abonnement en cadau" hebt gekozen?
Als laatste, bij stap 5 is dat de prijs die je aan het begin betaald, en daarop nog eens per maand, of is hebben ze dat gewoon voor je uitgerekend hoeveel je intotaal kwijt bent?
Nope je moet bij superdeals kijken!! Niet cadeau en abbo.. nu hebben ze die j200 niet meer maar een nokia 1101 ofo.. moet je maar ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp kan ik net zo goed gaan upgraden van 1.52 naar 2.0 omdat het dus toch geen reet uitmaakt..

En met 2.0 krijg ik er ook nog is een browser bij.

toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Phuncz schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:03:
[...]

BTW: die Sony Duo Adaptors
[afbeelding]

Ik heb ze zien liggen in de Belgische Dixons voor 7,99€, waarschijnlijk ook wel in de Nederlandse dus ! Voor wie er nog geen zou hebben :)
Zoeen kreeg ik gratis bij mijn K750i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:15:
Dus als ik het goed begrijp kan ik net zo goed gaan upgraden van 1.52 naar 2.0 omdat het dus toch geen reet uitmaakt..

toch?
Jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:15:

toch?
Misschien dat ze er eerder in slagen om de homebrew applicaties op de 1.52 af te afspelen? Ik lees wel eens iets van die trant op internet, maar of je dat nu ook moet geloven.

Ik heb wel naar v2 geupgrade omdat ik WPA en de browser nodig heb. Je moet gewoon kijken naar wat je met je PSP wilt en wat er in v2 veranderd is. Ik gebruik 'm voor spelletjes, movies/mp3 in het vliegtuig en om de servers op het werk te checken. Een 1GB stick en een extra accu is dan wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoetjeF schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:27:
[...]

Misschien dat ze er eerder in slagen om de homebrew applicaties op de 1.52 af te afspelen? Ik lees wel eens iets van die trant op internet, maar of je dat nu ook moet geloven.

Ik heb wel naar v2 geupgrade omdat ik WPA en de browser nodig heb. Je moet gewoon kijken naar wat je met je PSP wilt en wat er in v2 veranderd is. Ik gebruik 'm voor spelletjes, movies/mp3 in het vliegtuig en om de servers op het werk te checken. Een 1GB stick en een extra accu is dan wel handig.
Nou hij is nu bezig met de upgrade kan niet meer terug nu ;)
Ik gebruik hem ook voor games films etc.. ik reis veel voor me werk.. dus een browser is dan ook wel handig.. vaak hotspots bij luchthavens.. ik ga niet wachten.. totdat ze iets vinden op 1.52 dan maar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daxter
  • Niet online
Weet iemand of er een mogelijkheid is om een flash player op de psp te installeren. Want het internetten met de psp is heel leuk maar helaas maken de meeste sites gebruik van macromedia flash. Zo ook de pc versie van www.yourpsp.com waar het mogelijk is om muziek te downloaden. Deze muziek wil ik direct met m'n psp downloaden maar dit kan alleen als ik macromedia flash bestanden kan zien op de psp. Heeft iemand enig idee of 1 van de bestaande players die macromedia aanbied de mogelijkheib bied. Of is het gewoon compleet onmogelijk? (voorlopig, zolang sony er geen plug in voor maakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Op m'n tocht rond wat fora kwam ik weer eens een interessant draadje tegen over een downgrader.

Sommigen zijn sceptisch, anderen juist weer niet.
Het klinkt iig veelbelovend en alsof ze er wel over nagedacht hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is het mogelijk om tomtom op de psp te krijgen? of komt er iets in de trant van een navigatie software paket uit voor de psp?

En is het mogenlijk om je eigen game's/proggies/zooi/ op je psp te zetten, of om games te downloaden?
ik wil verder geen illegale links weten/vragen maar ik wil gewoon weten of ik een psp game zou kunnen downloaden en spelen...

Met homebrew bedoellen jullie zelfgemaakt programma's? zoals op bv smartphone's???

Ik las in de pu iets over een psp met een ingebouwde hardeschijf? weten jullie daar meer over want ik kan er echt niks over vinden..

En eigenlijk mijn belangenrijkste vraag zijn er filmpjes van psp game's (die van boven de psp gefilmt zijn, zegmaar geen echte originele filmpjes maar filmpjes waarvan je kan zien hoe het spel er echt uitzien hoe de graphics zijn zegmaar... gewoon met een camera boven de psp gefilmt) (damn ik geloof dat ik niet echt dingen kan uitleggen, ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel)

ik ben namenlijk serieus van plan een psp te kopen maar ik heb geen iedee hoe scherp/mooi de game's zijn, ik wil niet flamen oid hoe het ook mag heten, maar ik zag zaterdag of vrijdag weet ik veel dit weekend iig, gamekings op tmf, En daar lieten ze ook een stukje psp beeld zien ooooooooh wat zag dat er lelijk uit zet BAH het leek eerder op ps1 dan ps2 kwaliteid, maar ik zag een paar maand geleden ook al in dimension+(in groningen) een psp staan met beelden van een racegame (ridge racer) volgensmij maar dat zag er wel mooi uit (het intro filmpje zag je alleen, niet ingame beelden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Onmogelijk, er is geen plugin voor de browser van de PSP.

Met een beetje geluk heb ik over 2 weken ook n PSP. Gewonnen met de nieuwsquiz in het metro-krantje Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/king.gif

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 18-09-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daxter
  • Niet online
gefeliciteerd met je prijs, t is een geweldig apparaat.

K hoop dan dat sony snel een flash plugin maakt. Of de yourpsp site zo inricht dat die muziek ook via de psp te downloade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]SH4D3H schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:42:
Op m'n tocht rond wat fora kwam ik weer eens een interessant draadje tegen over een downgrader.

Hm die is imho totaal kansloos hehe. Ze willen:
a) java gebruiken
b) een psp-emu
Beide leiden tot probs, omdat:
a) onduidelijk is in hoe java precies werkt op de psp,
b) die emu geen echte psp emuleert, maar alleen maar de omgeving die noodzakelijk is om homebrew uit te voeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Laatst online: 10-09 14:00

njh

koekoek2003nl schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:45:
En eigenlijk mijn belangenrijkste vraag zijn er filmpjes van psp game's (die van boven de psp gefilmt zijn, zegmaar geen echte originele filmpjes maar filmpjes waarvan je kan zien hoe het spel er echt uitzien hoe de graphics zijn zegmaar... gewoon met een camera boven de psp gefilmt) (damn ik geloof dat ik niet echt dingen kan uitleggen, ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel)
je moet gewoon naar een mediamarkt ofzo gaan, daar staat bij de meeste een test psp in een stand (hoe je dat ook mag noemen)

dan zie je hoe het eruit ziet, hoe het aanvoelt etc. morgen maak ik anders wel een filmpje van dtm2 en colin 2005 (hopen dat het er een beetje uitziet vanaf een camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
kan je ook de auto load umd funktie ergens uitzetten ik trek steeds halverwege het opstarten mijn schijfje eruit maar dat kan ook niet goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

jan401 schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:58:
[...]

je moet gewoon naar een mediamarkt ofzo gaan, daar staat bij de meeste een test psp in een stand (hoe je dat ook mag noemen)

dan zie je hoe het eruit ziet, hoe het aanvoelt etc. morgen maak ik anders wel een filmpje van dtm2 en colin 2005 (hopen dat het er een beetje uitziet vanaf een camera
thx

ja vlakbij mijn school zit wel een mediamarkt misschien kijk ik morgen wel even, alleen het parkeren is zo iritant..

is er al een prijsverlaging aangekondigt/ of is die er al weest in japan?

[ Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 18-09-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dapie007 schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:01:
kan je ook de auto load umd funktie ergens uitzetten ik trek steeds halverwege het opstarten mijn schijfje eruit maar dat kan ook niet goed zijn...
is idd zeer irritant...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dapie007 schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:01:
gewoon ff op die menu knop duwen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
als je bij de instellingen bij beveiligingen en dan umd beveiligingen kijkt kun je hem instellen zodat hij bij elke umd vraagt of je hem wil laden ;)

verder nog een vraagje,
ik heb de hele middag zitten prutsen met ondertitels en programma's . ik dacht eerst dat het wel werkte met psp video 9 maar die zette dus de ondertitels niet automatisch om met vobsub. dus daarom probeerde ik imtoo psp maar dat werkte ook niet , en daarna even geprobeert met submux en dan omzetten maar submux werkte niet..... en virtualdub is een beetje moeilijk en langzaam met omzetten...

weet iemand dus een goed programma'tje om srt ----> in een avi te bakken of nog beter, meteen naar mp4 formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik het goed begrijp kan je dus niet games op je psp 2.0 spelen via memory card? Damn dat is balen! Is er een manier om dat wel te kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Laatst online: 03-04 20:39
kenny89 schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:26:
als je bij de instellingen bij beveiligingen en dan umd beveiligingen kijkt kun je hem instellen zodat hij bij elke umd vraagt of je hem wil laden ;)
Wat voor firmware heb jij dan 2.5 ? >:)

Ik zie hier iniedergeval nergens iets in het menu staan over de umd disc?

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

koekoek2003nl schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:45:
Is het mogelijk om tomtom op de psp te krijgen? of komt er iets in de trant van een navigatie software paket uit voor de psp?
Een GPS module zal volgens mij niet zo lang meer op zich laten wachten. Sony schijnt een GPS, Camera en Keyboard (USB) module te hebben geshowed op de E3 afgelopen jaar.
En is het mogenlijk om je eigen game's/proggies/zooi/ op je psp te zetten, of om games te downloaden?

ik wil verder geen illegale links weten/vragen maar ik wil gewoon weten of ik een psp game zou kunnen downloaden en spelen...
Eigen zooi kan je niet laden tenzij je een v1.50 of lager firmware hebt. Hoe het met games gaat weet ik eigenlijk niet. Ik nam aan dat Games alleen vanaf de UMD geladen konden worden, maar er is ook een optie in het hoofdmenu om een game van de stick te laden.
Met homebrew bedoellen jullie zelfgemaakt programma's? zoals op bv smartphone's???
yup :)
Ik las in de pu iets over een psp met een ingebouwde hardeschijf? weten jullie daar meer over want ik kan er echt niks over vinden..
Er zijn geruchten dat Sony volgend jaar een PSP met HD gaat uitbrengen. Het zal echter geen upgrade zijn en je zal dus een nieuwe PSP moeten kopen. Of je kan heel lang wachten want tenslotte is het nog maar een gerucht ;)
ik ben namenlijk serieus van plan een psp te kopen maar ik heb geen iedee hoe scherp/mooi de game's zijn, ik wil niet flamen oid hoe het ook mag heten, maar ik zag zaterdag of vrijdag weet ik veel dit weekend iig, gamekings op tmf, En daar lieten ze ook een stukje psp beeld zien ooooooooh wat zag dat er lelijk uit zet BAH het leek eerder op ps1 dan ps2 kwaliteid, maar ik zag een paar maand geleden ook al in dimension+(in groningen) een psp staan met beelden van een racegame (ridge racer) volgensmij maar dat zag er wel mooi uit (het intro filmpje zag je alleen, niet ingame beelden)
Persoonlijk vind ik het beeldscherm heel erg mooi. Het is groot genoeg om er een filmpjes mee te kijken en de kleuren zijn helder. Ik heb er ook geen negative ervaringen over gehoord, maar het blijft persoonlijk. Over de spellen zelf, ik heb alleen Burnout Legends en dat ziet er goed uit. Ik heb geen PS2 en de PS1 heb ik al jaren niet meer dus kan er ook geen vergelijk mee maken. Neemt niet weg dat het een handheld is en dat de mogenlijkheden natuurlijk beperkter zijn dan een echte console.
Net zoals KeaveXL kan ik het bij mij (v2) ook niet vinden. Vertel, wat heb je gedaan met het apparaat :P

[ Voor 16% gewijzigd door JoetjeF op 19-09-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
AzN_cRzY schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:05:
OKey voor mensen die foto's op hun PSP nog gaan zetten:

Je kan onder de map Photo's submappen plaatsen. Onder die submap kan je geen submap plaatsen want die herkent hij dan niet!!..

Voor muziek en video's ga ik nog bekijken.

Update volgt nog!1
Je kan ook afspeellijsten van winamp kan gebruiken in de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n

Xe0n

^ Me

[quote]Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:49:
SH4D3H schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:42:

Hm die is imho totaal kansloos hehe. Ze willen:
a) java gebruiken
b) een psp-emu
Beide leiden tot probs, omdat:
a) onduidelijk is in hoe java precies werkt op de psp,
b) die emu geen echte psp emuleert, maar alleen maar de omgeving die noodzakelijk is om homebrew uit te voeren..
http://www.pspupdates.com...d.php?p=171175#post171175

dan ziet dit er al interessanter en professioneler uit

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:31:
dus als ik het goed begrijp kan je dus niet games op je psp 2.0 spelen via memory card? Damn dat is balen! Is er een manier om dat wel te kunnen doen?
Pfff. Nee, kan nu niet en misschien wel nooit niet.
Had je een PSP moeten importeren. Maar dat was je natuurlijk te duur.
Dus gewoon betalen voor die spellen. Pauper :(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

wat is het verschil tussen die witte en de zwarte psp ?
als ik hem inporteer van lik sang oid scheelt het zoon 25euro
maar die zal je wel weer moeten betalen als je hem invoert of hoef je dat niet te betalen ?

staat hij dan standaart in het japans oid? dan word het nog flink zoeken hoe ik hem in het nederlands krijg (mijn japans is niet echt goed)

[ Voor 4% gewijzigd door kaasaanfiets op 19-09-2005 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
koekoek2003nl schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:32:
wat is het verschil tussen die witte en de zwarte psp ?
als ik hem inporteer van lik sang oid scheelt het zoon 25euro
maar die zal je wel weer moeten betalen als je hem invoert of hoef je dat niet te betalen ?

staat hij dan standaart in het japans oid? dan word het nog flink zoeken hoe ik hem in het nederlands krijg (mijn japans is niet echt goed)
Verschil is de kleur B) Ook zijn bij de witte versie de knoppen echt aangepast zoals Kiddyl al heeft laten weten. Invoerkosten moet je normaal wel betalen, maar aangezien het maar een klein pakketje is, heb je grote kans dat hij gewoon door de douane gelaten wordt. Dan heb je dus geluk. Houd de douane hem tegen, dan moet je nog iets van 50 euro bijbetalen. Hij wordt dan ook zo lang bij de douane vastgehouden totdat je dat betaald hebt...

De taal moet je kiezen als je hem voor het eerst opstart (dat was bij mij zo) kun je meteen kiezen uit japans, engels etc. En op de witte PSP's staat standaard firmware versie 2.0 in tegenstelling tot de zwarte waar nog gewoon versie 1.52 op staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11

verder nog een vraagje,
ik heb de hele middag zitten prutsen met ondertitels en programma's . ik dacht eerst dat het wel werkte met psp video 9 maar die zette dus de ondertitels niet automatisch om met vobsub. dus daarom probeerde ik imtoo psp maar dat werkte ook niet , en daarna even geprobeert met submux en dan omzetten maar submux werkte niet..... en virtualdub is een beetje moeilijk en langzaam met omzetten...

weet iemand dus een goed programma'tje om srt ----> in een avi te bakken of nog beter, meteen naar mp4 formaat?
Ja, ben ik ook naar op zoek. Programma dat video (avi,divx) en ondertiteling direct kan omzetten naar MP4.

Ik gebruik nu TMPGEnc om eerst naar mpg2 om te zetten en dan met pspvideo9 naar mp4. Dit is niet geweldig maar moet nog uitzoeken voor betere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
Hallo iedereen,

Ik heb nu ong 1,5 weken mn psp. Maar wat me opviel is dat, wanneer ik met koptelefoon speel, het geluid erg zacht is. Ik heb de koptelefoon van een vriend geprobeerd en dan kan de psp zo hard dat je er doof van kan worden :P. Hij heeft alleen de Amerikaanse versie en ik heb de europese versie.

Ik ben terug gegaan naar de MediaMarkt en ze vertelde mij dat dit normaal was en dat sony verplicht is om dit te doen...... Ikzelf geloof daar niet zo in. Ik de bus/trein is met de koptelefoon bijna niets te horen.

Ik zit erover te denken om sony zelf maar eens te bellen of dit waar is, maar eerst wilde ik even kijken of iedereen met een europese versie dit probleem heeft.

Alvast bedankt

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Amerikaanse Ipod gaat ook 2x zo hard als de Europese. Het kan heel goed dat er speciale regels zijn hier waardoor hij niet zo hard mag. Wanneer je andere dopjes gebruikt moet het probleem verholpen zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Shiver23 schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:52:
Amerikaanse Ipod gaat ook 2x zo hard als de Europese. Het kan heel goed dat er speciale regels zijn hier waardoor hij niet zo hard mag. Wanneer je andere dopjes gebruikt moet het probleem verholpen zijn.
Dat klopt, het gaat ook alleen om het bovenste gedeelte van de headset. Maar ik ga er dus vanuit dat het klopt wat er bij de Mediamarkt verteld werd..... dan maar andere oordopjes kopen. Beetje jammer dit

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
chrislakenvelt schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:09:
Even een plaatje van mijn gemodde oordopjes:

[afbeelding]
Even het draadje aan de andere kant vast solderen zoals op het plaatje te zien is en je hebt veel harder geluid :)

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 19-09-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
SToRM666 schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:57:
[...]

Even het draadje aan de andere kant vast solderen zoals op het plaatje te zien is en je hebt veel harder geluid :)
Owjee, dan ga ik met mijn vaste *kuch*parkinson*kuch* hand....... de dopjes aan iemand geven die wel kan solderen :D

edit: Sorry trouwens voor het slechte zoekwerk van mijn kant

[ Voor 9% gewijzigd door Monsie op 19-09-2005 10:07 ]

Sign here please

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage