Weet iemand of ze bij de mediamarkt ook 1GB memory sticks verkopen? (duo pro uiteraard)
jazeker, ik heb ze vrijdag nog gezien. Ik zal in mn pauze even kijken bij de mediamarkt wat de prijs is. Ik d8 (en pin me er niet aan vast) dat het 120 euro was ofzo. Maar ik zal het ff checkenNergunsman schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:09:
Weet iemand of ze bij de mediamarkt ook 1GB memory sticks verkopen? (duo pro uiteraard)
Sign here please
Verwijderd
/me heeft steeds minder vetrouwen in een crack of downgrade en wordt gek van de ged8e dat japanse 1.5's steeds duurder worden...
hij komt er heus wel de vraag is alleen wanneerVerwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:23:
* Xe0n heeft steeds minder vetrouwen in een crack of downgrade en wordt gek van de ged8e dat japanse 1.5's steeds duurder worden...
alles kan worden gehacked als je maar de tijd heb
...
Wat is er nou zo goed aan de 1.5 versie? Ik heb geen enkel probleem met de 2.0 versie. Of gaat dit om warez?Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:23:
* Monsie heeft steeds minder vetrouwen in een crack of downgrade en wordt gek van de ged8e dat japanse 1.5's steeds duurder worden...
Want ik vind persoonlijk de spellen niet zo heel duur, gezien de tijd dat ik ermee speel. maarja daar kunnen we natuurlijk een lange discussie over houden
Sign here please
Het lijkt mij gewoon geweldig om oude Amiga of nintendo games erop te kunnen spelen en met een 2.0 gaat dat niet
PSN id: NL_SToRM
Waarom zou je dan een psp willen hebben als je meerendeel homebrew wilt spelen. Daar heb je toch gewoon de gp32 en zijn opvolgers voorSToRM666 schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:43:
Het lijkt mij gewoon geweldig om oude Amiga of nintendo games erop te kunnen spelen en met een 2.0 gaat dat niet
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
Dit is toch GOT? Hier willen we alles draaiend hebben op alles. En dan vooral de gaafste spelletjes op de beste concoles, dus Lotus Esprit Turbo Challenge op de PSP!!
bedankt voor het hart onder de riem XeOn, ik hoop dat je gelijk hebt
bedankt voor het hart onder de riem XeOn, ik hoop dat je gelijk hebt
Nouja, ik zou niet meerendeel homebrew willen spelen, maar het is toch wel een leuk extraatje als je de mogelijkheid hebt om dat te doen he
Verwijderd
Ik MOET echt remote desktop hebben op m'n PSP, en ook een Amiga-emulator, en natuurlijk NES en Sega =D. Het is er allemaal, alleen moet je 1.5 hebben....En er zullen ook wel betere mediaspelers komen (home-brew), daar kijk ik ook naar uit, en een IRC-client.
/me twijfelt nog steeds over verpatsen van z'n PSP en een japanse scoren.
BTW: http://www.pspupdates.com/forum/showthread.php?t=14099 - hoe online multiplayer te spelen
http://www.pspupdates.com/forum/showthread.php?t=16738 - files op je computer browsen via wifi
/me twijfelt nog steeds over verpatsen van z'n PSP en een japanse scoren.
BTW: http://www.pspupdates.com/forum/showthread.php?t=14099 - hoe online multiplayer te spelen
http://www.pspupdates.com/forum/showthread.php?t=16738 - files op je computer browsen via wifi
Ze hebben bij Sony de zaakjes aardig voor mekaar heb ik het idee. 2.0 houdt vooralsnog lang stand. Het schijnt dat de enige manier om deze te kraken is om gebruik te maken van een exploit. En ik heb zo het idee dat wanneer je straks online kunt spelen je zult MOETEN updaten naar de nieuwste versie, die het gebruik van homebrew weer onmogelijk maakt natuurlijk. Nu is er natuurlijk wel veel mogelijk als je 1.5 hebt. Maar of er ooit een downgrader zal komen... ik weet het niet. Het duurt wel erg lang allemaal.
Groetjes, FaceDown.
Ok, bij de MediaMarkt geweest. 119 euro voor 1Gb pro duoMonsie schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:11:
[...]
jazeker, ik heb ze vrijdag nog gezien. Ik zal in mn pauze even kijken bij de mediamarkt wat de prijs is. Ik d8 (en pin me er niet aan vast) dat het 120 euro was ofzo. Maar ik zal het ff checken
Sign here please
Verwijderd
Vergeet niet de 40 dollar portokosten voor UPS (je kan helaas niets anders kiezen)...koekoek2003nl schreef op maandag 19 september 2005 @ 00:32:
wat is het verschil tussen die witte en de zwarte psp ?
als ik hem inporteer van lik sang oid scheelt het zoon 25euro
maar die zal je wel weer moeten betalen als je hem invoert of hoef je dat niet te betalen ?
staat hij dan standaart in het japans oid? dan word het nog flink zoeken hoe ik hem in het nederlands krijg (mijn japans is niet echt goed)
En dan nog bij de invoer in elk geval de BTW over de prijs van de PSP + de portokosten
Cool! Thanks voor de info!Monsie schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:47:
[...]
Ok, bij de MediaMarkt geweest. 119 euro voor 1Gb pro duo
Verwijderd
Joh, dat is mooi, heb je een link van die aanbieding? Want ik zie alleen een gare Nokia 1101 erbij staanVerwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 00:17:
www.gsmtrack.nl
heb er een sony ericsson j200i bij.. had die abbo niet nodig.. maar zag dat je er een psp gratis bij kreeg en 1 jaar abbo van telfort van 26 euro per maand plus 5 uur bellen 12x26 = 312 dat is psp plus telefoon plus 5 uur bellen per maand.. dus tja..
Verwijderd
lol windows voor op de psp
die net op xp lijkt
http://www.telegraaf.nl/i.../Windows_voor_de_PSP.html
die net op xp lijkt
Ik heb gisteren voor mijn verjaardag de Logitech Playgear Pocket gekregen. Ik ben normaliter nogal huiverig mbt. opbergdoosjes (beetje onzinnig) maar dit ding bevalt erg goed:
- buitenkant is zeer dik en keihard plastic
- rond afgewerkt dus niet scherp
- sluiting is heel strak, zit dus stevig vast (voor hoe lang weet ik nog niet)
- binnenkant is stug rubber
- PSP zit er stevig in, maar makkelijk eruit te halen
- rubber drukt niet tegen scherm aan (zelfs niet tegen de toetsen)
- in alle hoeken zitten openingen voor headphone, oplader en schouderknoppen
- voelt niet echt zwaar aan tijdens spelen in opengeklapt doosje, ietsjes maar
- openklappen en neerzetten voor film kijken is zeer cool
Prijs is rond de 18 euro (MediaMarkt, Makro), adviesprijs is 19,99.
- buitenkant is zeer dik en keihard plastic
- rond afgewerkt dus niet scherp
- sluiting is heel strak, zit dus stevig vast (voor hoe lang weet ik nog niet)
- binnenkant is stug rubber
- PSP zit er stevig in, maar makkelijk eruit te halen
- rubber drukt niet tegen scherm aan (zelfs niet tegen de toetsen)
- in alle hoeken zitten openingen voor headphone, oplader en schouderknoppen
- voelt niet echt zwaar aan tijdens spelen in opengeklapt doosje, ietsjes maar
- openklappen en neerzetten voor film kijken is zeer cool
Prijs is rond de 18 euro (MediaMarkt, Makro), adviesprijs is 19,99.
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenB op 19-09-2005 13:32 ]
Verwijderd
Dit is al een tijdje uit. Wel grappig maar oud.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:31:
die net op xp lijkt![]()
Verwijderd
Het is ook niet echt 'op' de psp; het is een web-portaal. Werkt dus ook op 2.0. Voor echt windows op de psp kan je de (nog oudere) guide volgen:Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:31:
die net op xp lijkt![]()
http://www.pspupdates.com/forum/showthread.php?t=14074
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 13:45 ]
zoiets?Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:29:
Ik MOET echt remote desktop hebben op m'n PSP
of begrijp ik je verkeerd?
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
Ik heb eindelijk na 2 psp's er ééntje zonder dode pixels
dixons was zo vriendelijk hem op te sturen naar sony (met als klacht dat hij vastliep en een dode pixel had) kreeg keurig een week later een nieuwe van sony zelf zonder dode pixels
dixons was zo vriendelijk hem op te sturen naar sony (met als klacht dat hij vastliep en een dode pixel had) kreeg keurig een week later een nieuwe van sony zelf zonder dode pixels
Verwijderd
Je begrijpt met helemaal goed. Ik zou dan meteen m'n chat-client voor psp hebben, 2 vliegen in 1 klap, want dan gebruik ik gewoon degeen op m'n PC.. Ik heb de software al gedownload, de guide doorgespit... Alleen ik kan geen homebrew draaien :.-[
AARGH!
/me wordt gek
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 14:16 ]
Zijn er hier slimme mensen die weten hoe ik mijn pcmcia wifi kaartje van mijn laptop kan laten werken als een acces point zodat ik kan internetten met mijn 2.0 psp via mijn wifi kaartje van me laptop die op zijn beurt weer is aangesloten op mijn bedraadde modem/router. Via google kom ik er niet achter en ik heb in deze forums wel wat gezien dat er programma's voor zijn maar niemand die een programma noemt of een link geeft.
Het signaal van de buren is namelijk beveiligd. Of iemand weet hoe ik dat moet kraken maar dat is dan niet legaal meer
Het signaal van de buren is namelijk beveiligd. Of iemand weet hoe ik dat moet kraken maar dat is dan niet legaal meer
ow sorry
[ Voor 99% gewijzigd door kaasaanfiets op 19-09-2005 16:03 ]
Dat ga ik straks thuis is proberen bedanktVerwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:12:
Het staat o.a. op pspcrazy.com, het artikel heet wifihack.
Verwijderd
dus je kan van 2.0 naar 1.5 downgraden ?Xiqum schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:52:
Er is goed nieuws voor mensen die per ongeluk hun psp hebben geupdate:
Hier...
Mocht dit onder 'warez' vallen dan hoor ik het wel...
@ koekkoek2003nl:
beetje oud nieuws was vorige week al bekend
Nee, daar heb ik het niet over.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:19:
[...]
dus je kan van 2.0 naar 1.5 downgraden ?
Het is alleen een vooruitgang in de ontwikkeling ernaartoe, goed het artikel lezen.
Verwijderd
Nee dus, je kan NIET downgraden. Er is wel interessant werk aan de gang. ALS Y. de waarheid spreekt (wat gezien het verleden nog maar zeer de vraag is), dan is het enige wat een downgrade in de weg staat een md5-check. Er is nu iemand op een frans forum bezig met een distributed-nogwat-client zodat we met z'n allen eraan kunnen gaan rekenen, =]
http://www.winpsportal.com/download.php
Hoe werkt zoiets, moet je die gewoon downloaden en dan naar je psp kopieren?
[ Voor 60% gewijzigd door ruudvdsanden op 19-09-2005 16:38 ]
Verwijderd
Vandaag 4 uur lang opzoek geweest naar een PSP in Den Haag, maar NERGENS is er meer 1 te vinden... beetje jammer. Weet iemand nog een shop in Den Haag die er nog een paar heeft liggen?
(MM binnenstad was gesloten btw)
(MM binnenstad was gesloten btw)
Verwijderd
In Leiden zijn ze nog te koop bij de gameshop. Als je de breestraat afgaat (vanaf station gezien, kan ook met de bus), rechtdoor blijven lopen aan het eind van de bree, dan zie je het aan je linkerhand na een kruispunt. Ze kosten 249,-. Repay-games heten ze geloof ik.
Mocht je interesse hebben in een 2e hands zonder krassen en zonder dooie of luie pixels, met bon natuurlijk en met extra kistje, ev. met wipeout, dan kan daarover gepraat worden ;+]
Mocht je interesse hebben in een 2e hands zonder krassen en zonder dooie of luie pixels, met bon natuurlijk en met extra kistje, ev. met wipeout, dan kan daarover gepraat worden ;+]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 16:54 ]
Verwijderd
Ok, dank je. Dan zal ik morgen wel even langs gaan bij die lui in Leiden 
en mochten ze er geen meer hebben, of ik ben te retarded om de weg te vinden, praten we verder over die 2ehandse
Edit:
Kan dit hem zijn:
Gameshop Double-M Leiden
Bachstraat 470
Leiden
?
en mochten ze er geen meer hebben, of ik ben te retarded om de weg te vinden, praten we verder over die 2ehandse
Edit:
Kan dit hem zijn:
Gameshop Double-M Leiden
Bachstraat 470
Leiden
?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 17:16 ]
Of je leest de readme die in de download zit bijgesloten..ruudvdsanden schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:36:
http://www.winpsportal.com/download.php
je bedoelt replay denk ik:Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:51:
In Leiden zijn ze nog te koop bij de gameshop. Als je de breestraat afgaat (vanaf station gezien, kan ook met de bus), rechtdoor blijven lopen aan het eind van de bree, dan zie je het aan je linkerhand na een kruispunt. Ze kosten 249,-. Repay-games heten ze geloof ik.
http://replay.nl/
dr zit er iig 1 in leiden
Zou je niet wachten met de aanschaf van een PSP totdat ze ze weer bij de Mediamarkt hebben? daar kostie €135,- scheelt toch weer 15 euries
Sign here please
€135,-Monsie schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:31:
Zou je niet wachten met de aanschaf van een PSP totdat ze ze weer bij de Mediamarkt hebben? daar kostie €135,- scheelt toch weer 15 euries

€235
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Replay is het inderdaad.
/me was ff tussen werk en huis
/me was ff tussen werk en huis
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 17:55 ]
Aan de bovenkant van de tuturial daar staat dat het niet met versie 2.0 werkt. Ik wil slechts een keer proberen hoe dat is om met de psp te internetten. Mijn pc krijgt adsl via de SpeedTouch USB (rode). Kan ik nu een wifi usb key kopen om vervolgens via shared internet connection te internetten op de psp?silencedead schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:11:
[...]
Dat ga ik straks thuis is proberen bedankt
Enne... hoe krijg ik die oordopjes openSToRM666 schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:57:
[...]
Even het draadje aan de andere kant vast solderen zoals op het plaatje te zien is en je hebt veel harder geluid
Ze zitten nl. aardig vast, moet ik draaien of trekken...
Wil ze natuurlijk niet teveel beschadigen.
Met je nagel op het grijze gedeelte drukken bij het lange witte tuitje. Bij mij sprongen ze zo eraf. Ik ga nu een soldeerbout zoekenSepiroth schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:10:
[...]
Enne... hoe krijg ik die oordopjes open
Ze zitten nl. aardig vast, moet ik draaien of trekken...
Wil ze natuurlijk niet teveel beschadigen.
MarcoM schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:12:
[...]
Met je nagel op het grijze gedeelte drukken bij het lange witte tuitje. Bij mij sprongen ze zo eraf. Ik ga nu een soldeerbout zoeken
ik heb zojuist die tutorial gevolgd van pspcrazy.com om via mijn wifi adapter te kunnen internetten op me psp maar dit werkt niet. Komt waarschijnlijk doordat ik firmware versie 2.0 heb op me psp. Ook zijn de schermpjes net ff wat anders, omdat die tutorial waarschijnlijk niet onder windows xp sp2 is gemaakt.
Is het iemand wel gelukt zonder access point maar met alleen een wifi kaartje te internetten op een 2.0 psp? Ik zou dan graag willen weten hoe
Is het iemand wel gelukt zonder access point maar met alleen een wifi kaartje te internetten op een 2.0 psp? Ik zou dan graag willen weten hoe
Iemand ervaring met WINDOWS PSPORTAL v3.00. Werk deze ook op v2.0?
Ik dacht dat mijn 1.50 PSP speciaal was! Check dit!
Geweldig!
Geweldig!
I've got a feeling...
Scheelt het geluid zoveel in kwaliteit en/of hardheid dat iedereen aan het solderen is geslagen?
Want standaard zit er best mooi geluid in alleen niet hard.
@Wekkie
Vaag ding dat zet de echte psp voor gek, zou het ook echt bestaan?
@Wekkie
[ Voor 21% gewijzigd door Xiqum op 19-09-2005 18:27 ]
Jullie hebben zeker geen searchmode gebruiken..Zonekill schreef op maandag 19 september 2005 @ 01:03:
[...]
Ja, ben ik ook naar op zoek. Programma dat video (avi,divx) en ondertiteling direct kan omzetten naar MP4.
Ik gebruik nu TMPGEnc om eerst naar mpg2 om te zetten en dan met pspvideo9 naar mp4. Dit is niet geweldig maar moet nog uitzoeken voor betere manier.
Nou voor deze keer dan: PSP VIDEO EXPRESS.
zet avi, divx en dvd om naar MP4
Op voorwaarde dat .srt dezelfde naam heb als avi of divx.
mooi nieuws, echt waar het is een kwestie van tijdXiqum schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:52:
Er is goed nieuws voor mensen die per ongeluk hun psp hebben geupdate:
Hier...
Mocht dit onder 'warez' vallen dan hoor ik het wel...
@ koekkoek2003nl:
beetje oud nieuws was vorige week al bekend
Verwijderd
Ow sorry voor de verkeerde informatieMarcoM schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:09:
[...]
Aan de bovenkant van de tuturial daar staat dat het niet met versie 2.0 werkt.

Ja, dat zijn van die chinese imitatie-dingen. Echt geweldig gewoonXiqum schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:24:
@Wekkie
I've got a feeling...
Download hem en lees de readme daar staat gewoon in dat die ook op 2.0 werkt. Het is namelijk gewoon een internet pagina. Heb het net ook gedaan super simpel en ziet er best grappig uit.ruudvdsanden schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:21:
Iemand ervaring met WINDOWS PSPORTAL v3.00. Werk deze ook op v2.0?
Dus er zullen binnenkort wel meer games komen die via deze weg gespeeld kunnen worden.
Verwijderd
wat vindt men de beste methode om zo snel mogelijk films van dvd naar psp om te zetten? het liefst inclusief gratis subtitle.. wat is jouw manier?
// Edit : Even zoeken kan geen kwaad hoorZandhaas schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:25:
[...]
Jullie hebben zeker geen searchmode gebruiken..
Nou voor deze keer dan: PSP VIDEO EXPRESS.
zet avi, divx en dvd om naar MP4
Op voorwaarde dat .srt dezelfde naam heb als avi of divx.
[ Voor 8% gewijzigd door SH4D3H op 19-09-2005 19:01 ]
Verwijderd
Er werd hier gezegt dat als je een netwerk vind die geen encryptie bevat je alle gegevens kan uitlezen door een scan te doen, alles op automatisch zetten en dan kijken welk IP etc. je verkregen hebt. Daarna met de hand alles invullen en je kan internetten.. Echter werkt dit niet.
Je moet hoe dan ook saven op het eind. Steeds geeft hij de bekende 80..... error. Hoe hebben jullie dit gedaan ? Ik wil kunnen internetten op me werk namelijk
Je moet hoe dan ook saven op het eind. Steeds geeft hij de bekende 80..... error. Hoe hebben jullie dit gedaan ? Ik wil kunnen internetten op me werk namelijk
Ik heb het zojuist gedaan. Het is veel harder. Hij kan nu zo hard dat het niet meer mooi wordt. Maar dat ligt natuurlijk aan jezelf.Xiqum schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:24:
Scheelt het geluid zoveel in kwaliteit en/of hardheid dat iedereen aan het solderen is geslagen?
@Wekkie
Verwijderd
Ik wil die umd van spider men wel is een keer hebben
duurt wel lang
en die code voor online te gamen heb ik ook nog niet gehad
en die code voor online te gamen heb ik ook nog niet gehad
Zo verkeerd is ie niet hoor. Ben nu blij dat er iemand is die het geprobeerd heeft. Jammer dat het niet werkt zo.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:47:
[...]
Ow sorry voor de verkeerde informatie
ik weet niet of je je eigen netwerk gebruikt want dan kan je het iig gemakkelijk checkenVerwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:19:
Er werd hier gezegt dat als je een netwerk vind die geen encryptie bevat je alle gegevens kan uitlezen door een scan te doen, alles op automatisch zetten en dan kijken welk IP etc. je verkregen hebt. Daarna met de hand alles invullen en je kan internetten.. Echter werkt dit niet.
maar anders kan het zijn dat ze een lijst hebben aangemaakt voor specifieke mac adressen of een vast ip ingesteld en dan werkt het verbinden ook niet
Bij mij werkt het niet. moet je dan LETTERLIJK: file:/win/index.html in de adresbalk doen?silencedead schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:51:
[...]
Download hem en lees de readme daar staat gewoon in dat die ook op 2.0 werkt. Het is namelijk gewoon een internet pagina. Heb het net ook gedaan super simpel en ziet er best grappig uit.
Dus er zullen binnenkort wel meer games komen die via deze weg gespeeld kunnen worden.
Ja dat klopt je hebt de map wel gewoon direct op je memorystick zetten en niet in een of andere map.ruudvdsanden schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:30:
[...]
Bij mij werkt het niet. moet je dan LETTERLIJK: file:/win/index.html in de adresbalk doen?
Wat denk ik ook werkt is een website zelf maken met java games en daar via je webbrowser naar ttoe navigeren
Ik heb zojuist deze pagina gesaved via bestand > opslaan als > opslaan als type webpagina volledig (dat je er dus een .htm of .html van maakt) dan heb ik hem test genoemd.
Dan waar je hem naare toe hebt gesaved staat dan test.htm en ook een map die dan test_bestanden heet beide set je rechtstreeks op je memorycard en in je webbrowser op je psp tik je dan boven in file:/test.htm (of hoe je het ook genoemd hebt)
[ Voor 34% gewijzigd door silencedead op 19-09-2005 19:41 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:58:
wat vindt men de beste methode om zo snel mogelijk films van dvd naar psp om te zetten? het liefst inclusief gratis subtitle.. wat is jouw manier?
cool heruudvdsanden schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:45:
jah hij werkt
Je bent hier op GoT. Ga naar www.beginnersweb.nl
Verwijderd
wat is dat nou voor een grap?ParkOverall schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:53:
[...]
Je bent hier op GoT. Ga naar www.beginnersweb.nl
Tsjah, de vraag past wellicht wel binnen het topic, ware het niet dat hij al vaak is gesteld zonder een écht goed antwoord. Bovendien is het kicken van je eigen post in 40 minuten ook niet erg gewenst. Liever dat je even een dagje wacht, mensen lezen het topic nog wel eens na.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
OMFG dat nep psp (POP Station) filmpje is echt kewl, whaha wie verzint zoiets om te maken.
(gekke jongens , die chinezen!)
Enne totally spy stelt al een paar topics lang van die boeiende vragen...
LOL niet om je te beledigen, maar je vraagt echt ZO vaak de meeste simpele dingen die al 10000 keer voorbij zijn gekomen dat het gewoon komisch word...
Enne totally spy stelt al een paar topics lang van die boeiende vragen...
LOL niet om je te beledigen, maar je vraagt echt ZO vaak de meeste simpele dingen die al 10000 keer voorbij zijn gekomen dat het gewoon komisch word...
[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 19-09-2005 20:17 ]
@TottalySpy.
Ben je BLIND of zo? Eerder levensmoe..
Ik gaf een duidelijk antwoord op meeste gestelde vraag op VORIGE PAGINA.
Spit dat maar door.
Ben je BLIND of zo? Eerder levensmoe..
Ik gaf een duidelijk antwoord op meeste gestelde vraag op VORIGE PAGINA.
Spit dat maar door.
ElayZ schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:16:
OMFG dat nep psp (POP Station) filmpje is echt kewl, whaha wie verzint zoiets om te maken.
Enne totally spy stelt al een paar topics lang van die boeiende vragen...![]()
offtopic:
It makes my ears bleed, zie sig btw
It makes my ears bleed, zie sig btw
I've got a feeling...
Popstation is vast niet zo duur vraag hem aan de kerstman 
Weet iemand trouwens hoe dat zit met mp3's luisteren onder het gamen. Ik heb het met ridge racer getest maar het vervelende is ja kan vanuit de media player functie met home wel navigeren maar als je een game opstart dan stopt hij ermee. Is er toch een optie op je eigen muziek (mp3) te luisteren onder het gamen. (vanaf een UMD)
Weet iemand trouwens hoe dat zit met mp3's luisteren onder het gamen. Ik heb het met ridge racer getest maar het vervelende is ja kan vanuit de media player functie met home wel navigeren maar als je een game opstart dan stopt hij ermee. Is er toch een optie op je eigen muziek (mp3) te luisteren onder het gamen. (vanaf een UMD)
Dit is niet mogelijk, maar volgens mij kan je bij ATV wel muziek van je memorystick afspelen (als je de nummers in een bepaalde map zet), bij RR en de meeste andere games iig niet.Xiqum schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:54:
Popstation is vast niet zo duur vraag hem aan de kerstman
I've got a feeling...
Naar mijn wete ondersteund de PSP alleen wireless B. Toen ik mijn router alleen op G had staan kreeg ik ook die error, toen ik het verandert had naar b/g kon ik gewoon wel het internet op.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:19:
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Verwijderd
Das dan jmmr gezien de buurman niet echt het idee had dat ik op zijn netwerk wildePerfect_Cell schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:07:
[...]
Naar mijn wete ondersteund de PSP alleen wireless B. Toen ik mijn router alleen op G had staan kreeg ik ook die error, toen ik het verandert had naar b/g kon ik gewoon wel het internet op.

Verwijderd
ik las op de officiele psp site dat een PSP niet hogere bitsnelheid aankan dan 768 kbps ofzoiets, maar in die guide van pagina 1: http://www.engadget.com/entry/1234000980024404/ daar worden filmpjes geconverteerd naar QVGA/29.97fps/1500kbps Stereo/128kbps
die 1500 kbps zou dus niet moeten kunnen
Ik meen dat de PSP weergeeft dat het 786 is, maar dat hij de video's wel gewoon afspeelt. Er is dus wel degelijk een betere kwaliteit mogelijk. Maar ik kan ook fout zitten hoor. Evengoed is die 1500 al achterhaald. Met AVC kom je niet eens boven de 384 kbit. Je kan wel hoger gaan zitten, maar kwaliteit verandert niet.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:52:
ik las op de officiele psp site dat een PSP niet hogere bitsnelheid aankan dan 768 kbps ofzoiets, maar in die guide van pagina 1: http://www.engadget.com/entry/1234000980024404/ daar worden filmpjes geconverteerd naar QVGA/29.97fps/1500kbps Stereo/128kbps
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 22:33 ]
Verwijderd
als je zeg maar een mpeg videoclip verandert in mp4 en dan upload naar je psp met zeg maar 384kbit, is t dan nog wel een goed filmpje en niet zon haperent filmpje dat je wel eens op internet vindShailesh schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:00:
[...]
Ik meen dat de PSP weergeeft dat het 786 is, maar dat hij de video's wel gewoon afspeelt. Er is dus wel degelijk een betere kwaliteit mogelijk. Maar ik kan ook fout zitten hoor. Evengoed is die 1500 al achterhaald. Met AVC kom je niet eens boven de 384 kbit. Je kan wel hoger gaan zitten, maar kwaliteit verandert niet.
Verwijderd
Hahaha, wat een vet apparaat manWekkie schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:23:
Ik dacht dat mijn 1.50 PSP speciaal was! Check dit!
Geweldig!
Weet iemand of dat ding ook via internet te bestellen is ? Zal het leuk doen als cadeau..
hoe lang duurt het (UPLOADEN) van mp3's naar je psp?, en nog belangenrijker complete films...
als ik met het activesync proggie mp3's op mijn smartphone copieer is hij vet lang bezig, duurt dit bij de psp ook zo lang of gaat het netzosnel als naar een mp3 player copieren ofzo?
als ik met het activesync proggie mp3's op mijn smartphone copieer is hij vet lang bezig, duurt dit bij de psp ook zo lang of gaat het netzosnel als naar een mp3 player copieren ofzo?
[ Voor 11% gewijzigd door kaasaanfiets op 19-09-2005 23:44 ]
Het gaat netzosnel als naar een mp3 player copieren ofzo...Ligt er maa net aan of je de transfer met een USB(2.0) of een cardreader doet...beide zijn redelijk snel....hoe groter het bestand des te langer de wachttijd..(logisch)koekoek2003nl schreef op maandag 19 september 2005 @ 23:43:
hoe lang duurt het (UPLOADEN) van mp3's naar je psp?, en nog belangenrijker complete films...
[ Voor 17% gewijzigd door Flatwhite op 20-09-2005 00:17 ]
Als het van die 50mb videoclips zijn is 192 kbit nog te veel. Op dat kleine scherm blijf je compressieartifacts zien omdat die mpeg bijna altijd al slechte kwaliteit is. Maar ja hoor dat ziet er nog goed uit. Dat is wel met AVC he, dus heb je 2.0 psp voor nodig.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:33:
[...]
als je zeg maar een mpeg videoclip verandert in mp4 en dan upload naar je psp met zeg maar 384kbit, is t dan nog wel een goed filmpje en niet zon haperent filmpje dat je wel eens op internet vind
Overigens, voor de binariesleechers onder ons, er wordt nu een stortvloed (no kidding, 100-en) aan muziekvideo's gepost in de bekende psp groep.
Een vraagje, kan je op de PSP een certificaat installeren zodat je op een hogeschool het ding kan gebruiken icm wifi?
Het gaat om een "personal information exchange" bestand, extentie is .p12
De vraag is al gesteld, ik weet, maar ik vraag me af of iemand het is gelukt.
Eerlijk gezegd denk ik zelf dat het niet mogelijk is... Maarja proberen waard, is niet voormezelf bij de weg.
Het gaat om een "personal information exchange" bestand, extentie is .p12
De vraag is al gesteld, ik weet, maar ik vraag me af of iemand het is gelukt.
Eerlijk gezegd denk ik zelf dat het niet mogelijk is... Maarja proberen waard, is niet voormezelf bij de weg.
[ Voor 36% gewijzigd door Roflmao op 20-09-2005 01:19 ]
precies 175 om "precies" te zijnShailesh schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 00:51:
[...]
Overigens, voor de binariesleechers onder ons, er wordt nu een stortvloed (no kidding, 100-en) aan muziekvideo's gepost in de bekende psp groep.
Etuuuuuh!
Zie hier
Sjezus. Met de release van de PSP in de EU is ook het niveau van de posts behoorlijk gedaald:
4 op een rij over alweer het bitrate verhaaltje.... gevolgd door
4 op een rij met "kijk mij eens stoer zijn, ik download uit nieuwsgroepen"

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 20-09-2005 08:02 ]
Haters everywhere but I don’t really care
link naar newsgroup plaatsen @ GoT... mag da?

Welke kwaliteit/instellingen moet je gebruiken om een Anime aflevering van max 25 minuten op de 32 MB stick te proppen?
Heeft iemand daar anders een leuke calculator voor ofzo?
Heeft iemand daar anders een leuke calculator voor ofzo?
Verwijderd
ik heb een filmpje en WMP zegt dattie 2 MBps is, weet nie of da juist is natuurlijkShailesh schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 00:51:
[...]
Als het van die 50mb videoclips zijn is 192 kbit nog te veel. Op dat kleine scherm blijf je compressieartifacts zien omdat die mpeg bijna altijd al slechte kwaliteit is. Maar ja hoor dat ziet er nog goed uit. Dat is wel met AVC he, dus heb je 2.0 psp voor nodig.
Is opzich niet echt verboden, ware het niet dat er op die site ook umd rips enzo staan
Lijkt me niet. Zou gigantisch zijn he. 2Mb/s kan nog. Maar probeer zelf maar eens het een en ander. Een videoclip encoderen duurt toch niet zo lang.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 08:40:
[...]
ik heb een filmpje en WMP zegt dattie 2 MBps is, weet nie of da juist is natuurlijk
En wat is het probleem dan? Toegeven, die vragen over de bitrate worden nu een beetje herhalend, maar wat doe je eraan. Ik zou eventueel een link in de startpost zetten naar het forum van PSP Video 9, daar kan men naar hartelust discussieren over het encoderen van video's. Al vind ik dat dat hier op zich ook zou moeten kunnen hier, in beperkte mate dan wel.matthijst schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 08:00:
Sjezus. Met de release van de PSP in de EU is ook het niveau van de posts behoorlijk gedaald:
En wie zie jij hier pochen dat hij uit de nieuwsgroepen download? Tis niet eens illegaal ofzo, en bovendien is het altijd nog psp-gerelateerd. Het gaat toch niet om de nieuwste umdloader ofzo...
[ Voor 8% gewijzigd door B-Bandit op 20-09-2005 11:35 ]
Verwijderd
ik zal is zon filmpje van 50 MB coderen naar MP4, met geluid 64kb/s en beeld 128kb/s, kijken hoe t eruit ziet
wees maar gerust, ik heb er zojuist 1 besteld, dus het niveau gaat binnenkort omhoog.matthijst schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 08:00:
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
sjaggie?matthijst schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 08:00:
Of kun je niet uit nieuwsgroepen downloaden?
Etuuuuuh!
ik heb een accesspoint die gewoon automatisch snelheden kiest, dus compatible met clients op 802.11b en 802.11g (asus wl-300g)Perfect_Cell schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:07:
[...]
Naar mijn wete ondersteund de PSP alleen wireless B. Toen ik mijn router alleen op G had staan kreeg ik ook die error, toen ik het verandert had naar b/g kon ik gewoon wel het internet op.
Verwijderd
(weer offtopic, sorry, moet het even kwijt)
Waarom zou dat niet mogen? Maar wat belangrijker is: waarom maak jij je daar druk over? Zo'n vraag, juist op een plek waar kennis gedeeld wordt, bevreemdt mij, ik kan niet goed begrijpen waar dat vandaan komt.. Heb jij er belang bij dat er geen videoclips op PSP's komen waarvoor niet betaald is? Of vind je het verwerpelijk misschien, en waarom dan precies? Als je de tijd en moeite zou willen nemen om me te mailen met een antwoord zou ik je zeer erkentelijk zijn!
Voor zover ik weet komt die hier helemaal niet in de winkels te liggen. Alleen via import dus...Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:11:
Weet iemand wanneer de witte psp in de nederlandse winkels ligt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage