Het Playstation Portable topic Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.509 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Iemand die een iTrip op zn PSP gezet heeft: klik
Vond het wel grappig gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:18

TDB

RoD schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:56:
Als dit echt is: klussen-met-psp _/-\o_

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
RoD schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:56:
Kan ik beter zo een fm transmitter kopen die op de aansteeker in auto aangesloten kan worden!

Heeft iemand hier al zo een fm transmitter met PSP oplader erin voor in de auto?? Ervaringen welkom!

Wil er misschien 1 bestellen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

oh, oh, oh... al die lui die hebben lopen donaten aan die wab gasten zijn mooi getricked zeg... Wel vervelend voor de scene dit, een stelletje klaplopers die een grote hoax in de wereld hebben geholpen, maargoed aan de andere kant moet je ook nooit donaten als er niks concreets op tafel ligt..

Mijn hoop is nu gevestigd op een ouderwetse mod-chip...

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

According to the latest issue of Famitsu, Konami's Metal Gear Acid 2 for the PSP will play with the use of a special peripheral called the "Solid Eye." By attaching the peripheral--which looks like a set of binoculars that matches the PSP's body color--gamers will be able to see portions of Metal Gear Acid 2 in 3D. The attachment will be bundled with Metal Gear Acid 2.

Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/1008/tky2005091502735ga.jpg

Looks rather... weird but anyways, one of the first device to use the USB function on a PSP! Im guessing the device is 2.00 only since 1.5/1.0 dont support hosting a usb device or something (read on ps2dev forums) so yeah, will probably require 2.00 probably or a future firmware update.
Wtf :p

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 23:38

Xe0n

^ Me

net met mijn psp terug naar de winkel gegaan, ze had me namelijk bij aankoop niet bijbehorende doosje bij me psp gegeven, dus ik zeg ik wil die andere psp waarbij me doosje hoorde en waarrempel ze had hem nog en ik kreeg hem.

deze heeft geen luie pixels!!!! :D :D :D

alleen jammer dat ook deze geen 1.50 heeft (1.52), anywayz ik ga deze niet updaten

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 10:40
maar wat als ik nu een witte psp heb? :X

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Laatst online: 03-10-2024
Kan dit egt???/ :D .. nIet dat ik het mooi vind, zon blok op mun psp maar toch leuk dat er vanalles met die USB aansluiting gedaaan word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Weenie of dat wel zo fijn gamen wordt, met die handen helemaal op ooghoogte :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de programmeurs onder ons:

http://www.pspupdates.com/forum/showthread.php?t=16279

Misschien kan iemand helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
bah ik kan niet wachten tot ik mijn PsP krijg.

ik krijg hem gratis bij verlening van mijn mobiel abbo : P

ben alvast een zooi muziek DvDs die ik heb aan het omzetten voor PsP maar moet alleen nu nog kijken hoe ik films overset inc ondertiteling, ik wil graag the lord of the rings op psp kijken in bed :D.

btw is er eigenlijk ook een autosteun te krijgen voor psp die ik kan bevestigen op mijn hoofdsteun zodat de kids achter tekenfilms kunnen kijken.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zonekill schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:43:
[...]

Kan ik beter zo een fm transmitter kopen die op de aansteeker in auto aangesloten kan worden!
Het is natuurlijk gewoon erg leuk gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 12:04
burnout ruleeeeees :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 21:22
Heeft iemand al de pin-code van www.yourgamingname.com ontvangen? Ik heb me daar gelijk op 1 september geregeristreerd, maar heb nog steeds niks ontvangen. idem voor spiderman 2, maar van die weet ik dat het wel een poosje kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ze zullen zich toch mogen haasten, er is een tijdslimiet op :) Heb die van mij vorige week ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

wat is yourgamingname? mag kan je je daar reggen als je een PSP hebt gekocht?
het is al :)

Dat krijg je als je nooit de boekjes leest of uit de verpakking haalt :+

[ Voor 41% gewijzigd door Qorne op 16-09-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrislakenvelt schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:47:
Heeft iemand al de pin-code van www.yourgamingname.com ontvangen? Ik heb me daar gelijk op 1 september geregeristreerd, maar heb nog steeds niks ontvangen. idem voor spiderman 2, maar van die weet ik dat het wel een poosje kan duren.
Nog niks ontvangen, maar sony kennende krijgen we de und disc en die login code pas met een week of 4-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Ik stond op het punt oordopjes voor mijn psp aan te schaffen toen ik ergens las dat een ventje zijn oordopjes gemodificeerd had en dat ze nou veel harder gingen. Nou heb ik dit dus ook gedaan ik dacht ik zal een kleine guide maken:) (ik had plaatjes maar mijn camera heeft het blijkbaar opgegeve want ze zijn er allemaal langs:S)
1. Open de oordopjes; het grijze gedeelte gaat er vrij makkelijk af.
2. Haal eerst even de knoop eruit dat werkt makkelijker.
3. Er zijn 2 draadjes een rode en een kopere; de kopere gaat naar een weerstandje en de rode is gewoon gesoldeerd aan het kleine printplaatje. Knip de kopere zo dicht mogelijk bij de weerstand af.
4. Soldeer het kopere draadje vervoglens aan het andere uiteinde van de weerstand.
Voila hij is nu 2 keer zo hard en even helder geluid!:)

Het werkt goed bij mij ben natuurlijk niet aansprakelijk voor wat jullie mollen. Ik hoop dat ik hier mensen meehelp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met het formatteren van de mem card de bij het value pack zat
wat wist hij allemaal, ook wat betref de internet (browser) instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Laatst online: 25-09 20:12
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:46:
iemand ervaring met het formatteren van de mem card de bij het value pack zat
wat wist hij allemaal, ook wat betref de internet (browser) instellingen?
Als je je memory card formateerd gooit ie alles er af en maakt hij de benodigde mapjes aan zoals PSP/PHOTO savegames enzo zijn dan ook verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:38
almar schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:18:
Ik stond op het punt oordopjes voor mijn psp aan te schaffen toen ik ergens las dat een ventje zijn oordopjes gemodificeerd had en dat ze nou veel harder gingen. Nou heb ik dit dus ook gedaan ik dacht ik zal een kleine guide maken:) (ik had plaatjes maar mijn camera heeft het blijkbaar opgegeve want ze zijn er allemaal langs:S)
1. Open de oordopjes; het grijze gedeelte gaat er vrij makkelijk af.
2. Haal eerst even de knoop eruit dat werkt makkelijker.
3. Er zijn 2 draadjes een rode en een kopere; de kopere gaat naar een weerstandje en de rode is gewoon gesoldeerd aan het kleine printplaatje. Knip de kopere zo dicht mogelijk bij de weerstand af.
4. Soldeer het kopere draadje vervoglens aan het andere uiteinde van de weerstand.
Voila hij is nu 2 keer zo hard en even helder geluid!:)

Het werkt goed bij mij ben natuurlijk niet aansprakelijk voor wat jullie mollen. Ik hoop dat ik hier mensen meehelp.
Of je koopt gewoon goed oordopjes die en hard kunnen en bovendien ook nog is goed klinken. Want die bij de psp zitten is niet veel bijzonders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een echte tweaker zal toch eerst proberen z'n oordopjes te modden ;+] Niet iedereen heeft geld bovendien voor goede oordopjes, zeker niet als je net 250 aan een psp heb uitgegeven, 45 aan een spel en 100 aan een gieg ;+]

Kortom bedankt voor je waardevolle bijdrage Almar, ik ga het vanavond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:20
Die oordopjes zitten gewoon bagger, das het probleem. Natuurlijk kan ik dat niet echt goed meer oordelen. Want ik ben inmiddels Sony EX71 gewend, en dat zijn van die interne oordopjes zeg maar, en sindsdien zit geen enkel dopje meer goed. Maar deze waren echt het toppunt van niet comfortabel.

Wacht ff, ik heb ze net opnieuw gepast, en het valt best wel mee met die comfort :P . Niet echt slecht. Maar goed, dan nog zou ik niet knutselen aan die dopjes. Voor hetzelfde geld blaas je je oren op.

offtopic:
vanmiddag beroofd door stelletje marokkanen. Hebben mijn cheapo mobiel en mijn ring meegekregen, maar niet in mijn tas gekeken, waar een psp met accesoires a la 400 euro lag, lucky me..

[ Voor 17% gewijzigd door B-Bandit op 16-09-2005 18:44 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:16
.......Een echte tweaker zal toch eerst proberen z'n oordopjes te modden ...............
Het gross van de posters in dit topic horen meer thuis op www.beginnersweb.nl . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:36:
Die oordopjes zitten gewoon bagger, das het probleem. Natuurlijk kan ik dat niet echt goed meer oordelen. Want ik ben inmiddels Sony EX71 gewend, en dat zijn van die interne oordopjes zeg maar, en sindsdien zit geen enkel dopje meer goed. Maar deze waren echt het toppunt van niet comfortabel.

Wacht ff, ik heb ze net opnieuw gepast, en het valt best wel mee met die comfort :P . Niet echt slecht. Maar goed, dan nog zou ik niet knutselen aan die dopjes. Voor hetzelfde geld blaas je je oren op.

offtopic:
vanmiddag beroofd door stelletje marokkanen. Hebben mijn cheapo mobiel en mijn ring meegekregen, maar niet in mijn tas gekeken, waar een psp met accesoires a la 400 euro lag, lucky me..
beroofd :? wtf wie gaat iemand nou beroven zonder in zn tas te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:45:
[...]

beroofd :? wtf wie gaat iemand nou beroven zonder in zn tas te kijken :P
hey ik klaag niet :P Waren stelletje amateurs, maar toch in meerderheid. En die renden snel weg toen er andere mensen aankwamen. Anders hadden ze maybe mn tas wel gecheckt.
En als ik mn psp kwijt was zou ik dus echt gaan janken :P Mn mobieltje kan me niks stelen, en die ring was wel duur ofzo, maar mis ik niet.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Ik vind oordopjes van psp na modificatie eerlijk gezegd best goed... beter dan die je bij menig mp3 speler krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Kan iemand mij eens vertellen waarom de bestandsoverdracht via een usb kabeltje op de memstick gaat op de snelheid van USB1.1 terwijl zowel het apparaat als mijn USB poort USB2.0 is ?

[ Voor 11% gewijzigd door SideShow op 16-09-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het converteren, Ik gebruik PSP video 9 maar steeds als ik iets converteer dan kan ik alleen de audio afspelen, Ik zie dus geen film of iets dergelijks...kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:47:
Ik heb een probleem met het converteren, Ik gebruik PSP video 9 maar steeds als ik iets converteer dan kan ik alleen de audio afspelen, Ik zie dus geen film of iets dergelijks...kan iemand me helpen?
Ik gebruik PSP Video Express en nog nooit enig probleem gehad. Prima ding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideShow schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:49:
[...]

Ik gebruik PSP Video Express en nog nooit enig probleem gehad. Prima ding !
Kan ik die ergens downloaden? Misschien ligt het wel aan mn instellingen hoor ik weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Welke speler gebruik je?
In Winamp kreeg ik ook enkel audio, mediaplayer en quicktime werkten hier wel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
Zo, 'k heb net even mijn oordopjes 'gemod'. Ze gaan nu echt veel harder :D . Geluid is nu echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien zo dat als je een filmpje converteer, je alleen de audio kan afspelen op de computer en audio + beeld kan zien op je psp? Want als ik iets converteer dan kan ik alleen de audio van het mp4 bestand afspelen en ik zie geen beeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 13:38
ParkOverall schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:44:
[...]

Het gross van de posters in dit topic horen meer thuis op www.beginnersweb.nl . ;)
Nou ik heb zelf ook wel is wat lopen solderen aan headsetjes omdat ik geen nieuwe voor me ps2 wou kopen. Maar de kwaliteit die bij de psp zit vind ik gewoon schandalig slecht voor een psp van 250 euro (ok ik heb maar 223 euro betaald inclusief wipeout) Ik heb wel een euro of 40 over voor een paar goede oordoppen die je ook kan gebruiken voor je mp3 speler(als je je psp er niet voor gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SideShow schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:42:
Kan iemand mij eens vertellen waarom de bestandsoverdracht via een usb kabeltje op de memstick gaat op de snelheid van USB1.1 terwijl zowel het apparaat als mijn USB poort USB2.0 is ?
Je hebt ook een USB 2.0 kabel nodig. Sommige 1.1 kabels doen het prima op 2.0 snelheid, maar niet elke kabel. Ook zijn sommige zelfs zodanig incompatibel dat ze het helemaal niet doen met USB 2.0 apparaten zoals de PSP.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:14:
Welke speler gebruik je?
In Winamp kreeg ik ook enkel audio, mediaplayer en quicktime werkten hier wel :O
Haha kijk dit wou ik horen! duizend maal dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het handig om op de 32 mb kaart de 2.0 versie te zetten en op mn andere 1gb kaart de 1.5 te houden? of kan dat niet? Staat het gewoon op de harddisk van psp zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 19:53
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 22:03:
Is het handig om op de 32 mb kaart de 2.0 versie te zetten en op mn andere 1gb kaart de 1.5 te houden? of kan dat niet? Staat het gewoon op de harddisk van psp zelf?
firmware staat niet op de memory stick

in japan is er namelijk ook een psp zonder dat ding uitgebracht en die doet het ook goed he ;)
zou wel erg dom zijn als ze het zo hadden gedaan, had je namelijk ook geen downgrader nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je het dan weer formateren? want heb het via psp zelf gedaan (formateer memorycard) maar blijf 2.0 houden...en als je wat games op je 1gb wil zetten, dan gaat dat toch niet lukken of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 22:07:
Hoe kan je het dan weer formateren? want heb het via psp zelf gedaan (formateer memorycard) maar blijf 2.0 houden...en als je wat games op je 1gb wil zetten, dan gaat dat toch niet lukken of wel?
En je kunt dat niet formatteren, je kunt voorlopig geen homebrew spelen.

En games passen wel op de 1 GB, Ridge Racers doet ~800MB, Virtua Tennis ~400 & Burnout zo'n 500.
Lukt dus best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 16:10
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 22:07:
Denk je nu echt dat als je je memorystick formatteerd, dat je dan ook update 2.0 kwijt bent. Die update wordt in het interne geheugen van de PSP geschreven. Nogal logisch, anders zou niemand moeilijk hoeven te down voor downgraders e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 17:15
almar schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:18:
Ik vind oordopjes van psp na modificatie eerlijk gezegd best goed... beter dan die je bij menig mp3 speler krijgt.
Ik heb die van mij ook proberen te modden. Ik kan echter geen weerstandje ontdekken. Beide draadjes zitten gewoon keurig direct op het printje gesoldeerd 8)7
Moet er wel bij vermelden dat het om een headset van een jap psp gaat. Zal daar een verschil in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:19
Ja die is als het goed is niet gelimiteerd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 17:15
Dus de euro psp's kunnen nog minder geluid produceren met de standaard headset? Damn zeg :X
Ik vind het geluid van mijn 'ongelimiteerde' jap headset al redelijk zacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ligt aan je oortjes, teveel 130 dB muziek :P

Hoe zit het met de witte jap PSP headset?
Hebben die ook 'n limiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Sinds de Ceramic White uit Japan komt hebben de oordopjes geen limiet er op zitten zoals dat het geval is voor de Europese versie. Ook de US versie heeft geen limiet er op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee! Het wab-verhaal is nu definitef voorbij denk ik. Het onaffe project incl. een wazige how-to die inhoud dat er memory sticks verwisseld moeten worden tijdens hibernatie van de PSP, is door Yoshinogwat gepost. Er zijn al heel wat mensen die met memstick-gewissel hun PSP naar het rijk der engelen hebben geholpen, hopen dus dat niemand het probeerd. Volgens de heer Y. is het "enige" wat nog moet gebeuren het omzeilen van een MD5-check, zal niet eenvoudig zijn... Het is bovendien nog maar de vraag of hij de waarheid spreekt, en of dat het enige is. Ik leg mijn hoop bij een exploit, downgraden lijkt me heilloos...

http://gueux-forum.net/index.php?showtopic=74292

Op www.pspupdates.com wordt publiekelijk aan een buffer-overflow-exploit gewerkt, ziet er interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Waarom hebben de EU psp's dan een limiet?

Ennuh, iemand al ervaring met deze PSP emu?
Dus werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:04
SH4D3H schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 22:41:
Waarom hebben de EU psp's dan een limiet?

Ennuh, iemand al ervaring met deze PSP emu?
Dus werkend gekregen?
EU walkmans etc ook dacht ik. Zijn bang voor de zielige oortjes hier.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Komt door de fransen :) die hebben die wet europa ingeholpen, ik ben er zelf heel erg blij mee :) heb ik een soort van garantie dat ik me oren niet te snel opblaas :) me iPod heeft het ook gaat ook helemaal niet hard, heb er 3 liggen en mijne gaat echt het minst hard :P vindt het wel goed zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er over te denken om mijn psp morgen te ruilen wegens een aantal luie pixels

heeft iemand hier enige idee of dit concequenties heeft met betrekking tot de gedane registratie? (ander serienummer ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 23:17:
ik zit er over te denken om mijn psp morgen te ruilen wegens een aantal luie pixels

heeft iemand hier enige idee of dit concequenties heeft met betrekking tot de gedane registratie? (ander serienummer ed)
Ja, want ik heb bij de mediamartk een psp gekocht die ik wilde registreren. Blijkt het dus zo te zijn dattie al geregistreerd was. Voor de rest werkt dat ding prima, maar wel lekker genaaid door die kut media markt.
Inmiddels Sony ff ingelicht en maandag hoor ik wat ze der mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Ja ik had fotos van mijn mod gemaakt dan had je het weestandje kunnen zien zitten maar de fotos waren mislukt (digitaal nogwel).

Verwijderd

hallo

ik kan een 2ehandse japanse psp kopen, maar ik heb gehoord dat er problemen waren rond de 1e generatie japanse psp met de knoppen.
Hoe kan ik erachter komen of ik een "goeie" Japanse psp koop? Zijn er uiterlijke verschillen? of misschien serienummers?
En zijn er nog andere mankementen aan 1e gen Japanse psps?

dank

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 00:08 ]

Verwijderd

YellowNeck schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:15:
[...over de 3d bril...]

Weenie of dat wel zo fijn gamen wordt, met die handen helemaal op ooghoogte :P
Je kan ook je hoofd op je piemel leggen...

• kiddyl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 00:05:
hallo

ik kan een 2ehandse japanse psp kopen, maar ik heb gehoord dat er problemen waren rond de 1e generatie japanse psp met de knoppen.
Hoe kan ik erachter komen of ik een "goeie" Japanse psp koop? Zijn er uiterlijke verschillen? of misschien serienummers?
En zijn er nog andere mankementen aan 1e gen Japanse psps?

dank
Pas met de witte PSP hebben ze het probleem met de knoppen echt aangepakt. Je komt nu overigens geen 'slechte' knoppen meer tegen. Hoogstens een vierkantje dat iets anders aanvoelt als de andere knoppen.

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
Ehm, als je een psp met 3 luie pixels hebt, en die gekocht hebt in Zweden, maar wel garantie hebt in Nederland (heb 't nagevraagd), waar moet je dan aankloppen om 'm om te ruilen? Toch niet helemaal in die Zweedse zaak he :X.

Verwijderd

flappie27 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 01:28:
Ehm, als je een psp met 3 luie pixels hebt, en die gekocht hebt in Zweden, maar wel garantie hebt in Nederland (heb 't nagevraagd), waar moet je dan aankloppen om 'm om te ruilen? Toch niet helemaal in die Zweedse zaak he :X.
Sony doet er niets aan, en je kan niet even naar Media Markt of Eplaza en zeggen dat je hem daar gekocht hebt.. In dit geval heb je gewoon pech........

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 08:31:
[...]

Sony doet er niets aan, en je kan niet even naar Media Markt of Eplaza en zeggen dat je hem daar gekocht hebt.. In dit geval heb je gewoon pech........
Je kan wel een nieuwe kopen bij de Mediamarkt. PSP's omwisselen en weer terugbrengen en geld terug vragen.

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 23:38

Xe0n

^ Me

heeft iemand meer informatie over
http://www.pspupdates.com/forum/showthread.php?t=16279

wat zijn ze eigenlijk aan het doen (in begrijpelijk nederlands)

...

Verwijderd

Probleem al opgelost...:)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 11:10 . Reden: Probleem opgelost ]

Verwijderd

Bosmonster schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 09:05:
[...]

Je kan wel een nieuwe kopen bij de Mediamarkt. PSP's omwisselen en weer terugbrengen en geld terug vragen.
Ja en dan maar hopen dat ze net zo blond zijn als jij en niet zien dat er een ander apparaat terugkomt...
Lekker naief.. Ook erg crimineel....

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Jammer dat die witte PSP geen doorzichtige knoppen heeft.

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
Nja, dan zal ik maar moeten leven met me luie pixels. Opzich ni zo'n probleem, ze zitten allemaal aan de zijkanten, maar omdat ik weet dat ze er zitten ga ik er expres wel es naar kijken en dan stoor ik me er weer mateloos aan...

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

flappie27 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:47:
Nja, dan zal ik maar moeten leven met me luie pixels. Opzich ni zo'n probleem, ze zitten allemaal aan de zijkanten, maar omdat ik weet dat ze er zitten ga ik er expres wel es naar kijken en dan stoor ik me er weer mateloos aan...
Dat zijn de eerste dagen ... geloof me ;)

• ruudvdsanden
gisteren had ik voor t eerst mijn psp mee naar school genomen. Allemaal kweilende gezichtjes om mij heen :P
ik keek meteen even of de school draadloos netwerk had. Het was er wel, maar maar 2% ontvangst. Toen we boven in het gebouw zaten, had ik wel 30 ontvangst en kon ik dus gewoon internetten. Toen ik thuiskwam, kwam ik er achter dat de school geen eigen draadloos netwerk heeft, maar dat het ons eigen thuis netwerk was!(ik woon hemelsbreed 200 meter van school)

Mooi apparaatje da 3Com accespointje. Alleen dit betekent dus wel dat er meer mensen op ons netwerk kunnen. Ik ben er nog niet in geslaagd om mijn accespoint te beveiligen. iemand nog tips?

• B-Bandit
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:11:
[...]

Ja en dan maar hopen dat ze net zo blond zijn als jij en niet zien dat er een ander apparaat terugkomt...
Lekker naief.. Ook erg crimineel....
Zien ze niet hoor...Tis meer een gewetenskwestie. Ik wou eerst hetzelfde doen met mijn gesloopte wipeout pure UMD. Ik had hem namelijk aan elkaar gelijmd (plastic hoes) en kon hem zo weer geruild hebben voor een ander spel. Maar dat wou ik een ander niet aandoen. Voor hetzelfde geval spat ie bij die persoon in zijn psp uit elkaar.

offtopic:
en ja ik gebruik die UMD van wipeout al 2 weken zonder ongelukken, en hoop dat nog lange tijd te kunnen doen

[ Voor 10% gewijzigd door B-Bandit op 17-09-2005 12:07 ]

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Royal schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:41:
Jammer dat die witte PSP geen doorzichtige knoppen heeft.
Volgens mij heeft ie die wel hoor

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 17-09-2005 12:07 ]

PSN id: NL_SToRM

• chrislakenvelt
Even een plaatje van mijn gemodde oordopjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.chrislakenvelt.nl/pics/modded-earphone-small.jpg

• Nfluence
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2017

Nfluence

Make way for the bad guy

[quote]chrislakenvelt schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:09:

Maar zijn de speakertjes weer makkelijk in de behuizing te plaatsen? Mijn ervaring met Sony oordopje is dat ze bij het terug plaatsen meestal niet echt meer stevig in de behuizing zitten.

Now back up, put the gun down, and get me a pack of Tropical Fruit Bubblicious.........And some Skittles.

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

ruudvdsanden schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:53:
gisteren had ik voor t eerst mijn psp mee naar school genomen. Allemaal kweilende gezichtjes om mij heen :P
ik keek meteen even of de school draadloos netwerk had. Het was er wel, maar maar 2% ontvangst. Toen we boven in het gebouw zaten, had ik wel 30 ontvangst en kon ik dus gewoon internetten. Toen ik thuiskwam, kwam ik er achter dat de school geen eigen draadloos netwerk heeft, maar dat het ons eigen thuis netwerk was!(ik woon hemelsbreed 200 meter van school)

Mooi apparaatje da 3Com accespointje. Alleen dit betekent dus wel dat er meer mensen op ons netwerk kunnen. Ik ben er nog niet in geslaagd om mijn accespoint te beveiligen. iemand nog tips?
Ja..beveiligen :? ..lijkt me wel logisch he :P
Voorkeur naar WPA beveiliging als je AP dit ondersteunt. Anders dus WEP. Zet SSID Broadcasting trouwens ook uit

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• chrislakenvelt
[quote]Nfluence schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:25:
chrislakenvelt schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:09:

Maar zijn de speakertjes weer makkelijk in de behuizing te plaatsen? Mijn ervaring met Sony oordopje is dat ze bij het terug plaatsen meestal niet echt meer stevig in de behuizing zitten.
Bij mij zitten ze nog steeds stevig in de behuizing. Ik had ze gisteren gesoldeert, maar zo net even een foto gemaakt. Ik had net zoveel moeite dat ding open te maken als gisteren.

• Jeroen
  • Laatst online: 01-10 06:31

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Ik werd zojuist n.a.v eindelose contacten gebeld door sony die zegt 195 euro voor de reparatie van een simpel los contactje in de psp te willen (jah tis een import maar ik kan er al maanden niks mee want hij laadt niet op).

Ik weet dat ze denken dat dit standaard is maar dat is gewoon hartstikke gestoord!! Ik zit er nu ontzettend mee want zo kan ik net zo goed een nieuwe kopen. Trouwens hij heeft ook bergen dooie pixels, en als er meer dan 6 waren vervangen ze toch gratis de hele psp? Nou dan mogen ze dat van mij wel doen anders hoor.. wie weet hier meer over ofzo? Of kan je niet gewoon ergens naar een bedrijf je psp opsturen en laten repareren voor 25 euro ofzo (garantie heb ik toch niet meer)?

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

• ruudvdsanden
YellowNeck schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:39:
[...]
Ja..beveiligen :? ..lijkt me wel logisch he :P
Voorkeur naar WPA beveiliging als je AP dit ondersteunt. Anders dus WEP. Zet SSID Broadcasting trouwens ook uit
Jah ik weet wel hoe ik mijn draadloos router moet beveiligen, maar bij mijn accespoint kan ik niet in het menu komen.

• kiddyl
  • Niet online
Ge64 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:47:
Ik werd zojuist n.a.v eindelose contacten gebeld door sony die zegt 195 euro voor de reparatie van een simpel los contactje in de psp te willen (jah tis een import maar ik kan er al maanden niks mee want hij laadt niet op).

Ik weet dat ze denken dat dit standaard is maar dat is gewoon hartstikke gestoord!! Ik zit er nu ontzettend mee want zo kan ik net zo goed een nieuwe kopen. Trouwens hij heeft ook bergen dooie pixels, en als er meer dan 6 waren vervangen ze toch gratis de hele psp? Nou dan mogen ze dat van mij wel doen anders hoor.. wie weet hier meer over ofzo? Of kan je niet gewoon ergens naar een bedrijf je psp opsturen en laten repareren voor 25 euro ofzo (garantie heb ik toch niet meer)?
Neem even contact met mij op. Ik kan je misschien wel helpen.

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ge64 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:47:

Waar heb je de PSP geimporteerd ? USA of Japan ?

Verwijderd

Hi, ik ben ook van plan om er eentje te kopen. Ik ben nu in Singapore, en heb um hier al gezien voor 260 S$ normal pack(te vergelijken met onze oude gulden ofwel 126 Eurries). Heeft iemand nog tips om op te letten voordat ik er een koop? en wat zijn de risco's mocht ie ut niet goed meer doen als ik terug ben?
Of kan ik beter de Value pack kopen voor wat meer geld 330 S$??
Alvast bedankt!!

btw heb er nog niks af geluld, komt morgen wel als ik met een local ga shoppen!! :P

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:14:
Hi, ik ben ook van plan om er eentje te kopen. Ik ben nu in Singapore, en heb um hier al gezien voor 260 S$ normal pack(te vergelijken met onze oude gulden ofwel 126 Eurries). Heeft iemand nog tips om op te letten voordat ik er een koop? en wat zijn de risco's mocht ie ut niet goed meer doen als ik terug ben?
Of kan ik beter de Value pack kopen voor wat meer geld 330 S$??
Alvast bedankt!!

btw heb er nog niks af geluld, komt morgen wel als ik met een local ga shoppen!! :P
Haal hem uit de box test hem uit, kijk naar dode pixels etc etc. Kijk of alles goed vast zit en er nieuw uitziet en of alles in de box zit.

Risico als je PSP kapot is kan (zoals hier boven te lezen al) sony voor slechts €195 in nederland je psp repareren !

Succes !

• almar
chrislakenvelt schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:09:

[afbeelding]
Misschien is het voor pspupdates.com wel interressant om onze mod daar even te vermelden? Nu we ook afbeeldingen hebben...?

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 18:31
Misschien een vreemde vraag maar wat is het OS waar de PSP op draait of embedded versie. Of desnoods wat is de programmeertaal van de PSP?

Misschien dat iemand me een link kan geven naar een SDK ofzo.

Heb zelf al gezocht maar buiten de games vind je weinig technische informatie ofzo.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Verwijderd

kan de 2.0 browser eigenlijk (wifi) certificaaten aan?

(Internet Security Certificate)

(.cer file dus)

zo niet, is hier nog iets aan te doen, .cer uitlezen ofzo en handmatig invoeren ?!?!

• chrislakenvelt
almar schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:13:
[...]

Misschien is het voor pspupdates.com wel interressant om onze mod daar even te vermelden? Nu we ook afbeeldingen hebben...?
Van mij mag je 'm wel insturen, maar het is eigenlijk niet onze mod. Iemand had hier gemeld dat iemand op een ander forum dit had uitgevonden.

Hier is de pic met Engelse tekst erbij: http://www.chrislakenvelt...dded-earphone-english.jpg

• jessepost
  • Laatst online: 23-09 12:04
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:38:
kan de 2.0 browser eigenlijk (wifi) certificaaten aan?

(Internet Security Certificate)

(.cer file dus)

zo niet, is hier nog iets aan te doen, .cer uitlezen ofzo en handmatig invoeren ?!?!
ja kan

en trouwens, dat oordopjes modden werkt perfect! :*)

[ Voor 9% gewijzigd door jessepost op 17-09-2005 17:53 ]

Verwijderd

Royal schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:27:
[...]

Haal hem uit de box test hem uit, kijk naar dode pixels etc etc. Kijk of alles goed vast zit en er nieuw uitziet en of alles in de box zit.

Risico als je PSP kapot is kan (zoals hier boven te lezen al) sony voor slechts €195 in nederland je psp repareren !

Succes !
Wat is dit voor bullshit :? Als je hem importeerd en hij gaat kapot dan stuur je hem voor wat, 20 euro, terug naar land van aankoop en dan krijg je een nieuwe :+

Verder zou ik die valuepack niet kopen, puur omdat er alleen extra bagger bij zit wat je toch nooit
gebruikt.

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om het european only delta pack voor wipeout, om te zetten op een memstick en dan te gebruiken met een US wipeout ? Ik kan nl met mijn US wipeout geen delta pack downloaden, zowel via de wipeoutbrowser niet als op de site zelf niet ( ik kan niet reggen ivm een -1000 PSP )

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 18:46 ]

• almar
chrislakenvelt schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:46:
[...]

Van mij mag je 'm wel insturen, maar het is eigenlijk niet onze mod. Iemand had hier gemeld dat iemand op een ander forum dit had uitgevonden.

Hier is de pic met Engelse tekst erbij: http://www.chrislakenvelt...dded-earphone-english.jpg
Ow nou ik heb een uur zitten zoeken naar een guide ofzo:) Gelukkig dat er dan weinig risico aan heeft gezete want ben redelijk onhandig...:P

• B-Bandit
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:41:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om het european only delta pack voor wipeout, om te zetten op een memstick en dan te gebruiken met een US wipeout ? Ik kan nl met mijn US wipeout geen delta pack downloaden, zowel via de wipeoutbrowser niet als op de site zelf niet ( ik kan niet reggen ivm een -1000 PSP )
Kijk eens http://www.psp-hacks.com/downloads.php#wipeout ;)

• chrislakenvelt
almar schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:51:
[...]

Ow nou ik heb een uur zitten zoeken naar een guide ofzo:) Gelukkig dat er dan weinig risico aan heeft gezete want ben redelijk onhandig...:P
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 03:16:
Ik heb ook ergens een "oplossing" gelezen voor het volume van de oordopjes die bij je psp komen.

Er is een dude die heeft die oordopjes dus opengehaald en er bleek een resistor in te zitten, na het verbinden van de resistor punten waren ze gewoon op goed hard volume. Dus voor onze soldeerfreaks onder ons. Er stonden wel een paar posts onder dat ze in de USA release de resistor niet zit.

[...]

[afbeelding]
http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=9282

Verwijderd

^O^ kijk, handig! bedankt, ik test het maandag ( heb nu geen usb kabel :') )

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:49

DaWaN

'r you wicked ??

Wat is dat PSP Video 9 een falend programma zeg :/ Het enige waar het in staat was, was om incompitabele video's te maken. Ik gebruik nu dat 3GP programma en dat werkt fijn :) Lekker Brainiac kijken :Y)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:56
Is dit een goed aanbod?

US of Japanse(mag zelf kiezen) PSP Value pack met firmware versie 1.50 voor 229 euro?
En de volgende vraag, welke zou ik dan moeten kiezen de US of Japanse?

barzi
ps. ALS mijn psp stuk gaat en ik heb bv de Japanse/US psp, heb ik dan geen garantie, of heb ik die wel in japan, dus naar Sony japan sturen? Of geen van beide?

• SH4D3H
matsume schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 20:30:
US of Japanse(mag zelf kiezen) PSP Value pack met firmware versie 1.50 voor 229 euro?
En de volgende vraag, welke zou ik dan moeten kiezen de US of Japanse?
Is wel leuke firmware versie jah >:)
Ennuh, neem de Jap versie, handig als je hier nog eens een UMD film koopt :) ( zelfde regio )

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:56
SH4D3H schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 20:32:
[...]

Is wel leuke firmware versie jah >:)
Ennuh, neem de Jap versie, handig als je hier nog eens een UMD film koopt :) ( zelfde regio )
Ah thnx :9 .
Dus zal ik er wel voor gaan?
Ik mag hem daar ook gewoon testen etc.
Hij is trouwens helemaal nieuw, geseald etc.
het enige wat me dwars zit is de garantie..(tenzij ik hier ook gewoon garantie heb, zie vorige post "ps." gedeelte)

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Zou zelf persoonlijk eentje in Europa halen ivm de garantie :P
Blijft toch een aardig duur apparaat, en homebrew mis ik niet

offtopic:
Aankomende maandag ga ik op werkweek naar Praag, 14 uur in de bus :+ . Uiteraard gaat mijn PSP mee, helaas zal die het de gehele busrit niet volhouden (tenzij ik nog een accu ga halen, maar die krengen zijn zooooo duur :?. Maargoed, ik zet de brightness wel op et laagst. Moet et dan wel zo'n 6-8 uur uithouden

Vandaag dus mijn 1GB Sandisk Gaming stick binnengekregen (nét op tijd. Morgen is et nl zondag en dan wordt er geen post bezorgd. Begon em al een beetje te knijpen toen ik em gisteren en vanochtend nog niet had).

Maargoed, ik wil er nog wat films op zetten, heb nu al een aantal afleveringen van The Family Guy erop staan 8) .
Iemand nog een leuke (nieuwe) film/serie?

Ohja..de criminaliteit schijnt in Praag wel erg hoog te zijn...zal de PSP dus continu dicht bij me houden (doe ik nu ook, maargoed :P). School is echter wel verzekerd hiertegen.. tot 600 euro maar liefst :+ , dus mocht ie gejat worden, koop ik wel zo'n witte :o

[ Voor 255% gewijzigd door Yellowneck op 17-09-2005 20:48 ]

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:15
Bij de media markt heb je een pakket voor de PSP waar een adapter bij zit die op AAA batterijen werkt waardoor je gewoon door kan spelen/luisteren/kijken. Kost 12,99 en dan heb je ook een aantal UMD-cases en een Autolader. Ga een kijken zou ik zeggen en veel batterijen in slaan!!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Flatwhite op 17-09-2005 21:13 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

YellowNeck schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 20:40:
Iemand nog een leuke (nieuwe) film/serie?
Invader Zim, moet te vinden zijn. Keiharde humor, beestige animatie. Doe da google !

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:41:
[...]

Wat is dit voor bullshit :? Als je hem importeerd en hij gaat kapot dan stuur je hem voor wat, 20 euro, terug naar land van aankoop en dan krijg je een nieuwe :+
Zie jij hem al een pakketje sturen naar een local in Singapore ?

De garantie die ik bij VideoGamesPlus heb is dat mocht mijn PSP kapot gaan dat ik hem naar hun kan sturen en eventueel een nieuwe krijg, echter moet ik dan wel 2x verzend kosten betalen. Maar een online winkel is wel heel wat anders dan een local in Singapore

Verwijderd

Kan iemand me helpen met men probleempje?

ik heb untold legends: Brotherhood of th blade.
nu wou ik hiermee online gaan gamen maar toen ik het probeerde dan was er niemand... wie kan me een goed guide geven van het wat en hoe het online gamen eigenlijk werkt?

Ik kan op het internet met men psp dus daar zit het probleem ook niet. ik heb ook de firewall uitgeschakeld maar hielp ook niet.

Moet hier nog een online 'group' voor gemaakt worden ofzo??...
Alvast bedankt voor de moeite. _/-\o_

Verwijderd

ruudvdsanden schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:53:

ja.. ik stond op school, komen er 3 kwijlende wanna be nerds om me heen staan *huiver*... dat doen we dus niet meer...

Verwijderd

Zo ik heb nu ook eindelijk mijn psp binnen.. gratis met een 1 jaar abbonement met phone en psp :p
Vandaag ook ff 3 games gehaald bij de FRS burnout legends, everybody's golf en ape academy.
Echt hele mooie graphics ik stond versteld..

Maar ik heb even een vraagje over dat firmware gedoe.. ik heb op dit moment 1.52 en overal lees ik dat je niet moet upgraden naar 2.0 vanwege homebrew.. maar kan je niet pas homebrew draaien als je 1.5 of lager hebt?? Zo waarom zou ik dan niet upgraden naar 2.0 kan iemand mij dat uitleggen??

Thanks.. ga ik nog ff 18 holes spelen :p
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage