tof manVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 09:11:
Ik moet zeggen. PSP nu 2 weken. lang getwijfeld maar is SUPER.
De spelletjes zijn tof , de foto's laten zien van thuis is tof. 1GB erin gezet (kabeltje had ik al )en bestaande DVD via IMTOO en Video Converter erop gezet met ondertitels TOF en de internetbrowser is ook TOF.
Gebruik de SSID scanner VAAK en die vind gewoon meer netwerken als mijn wireless laptop kaart.
de MP3's klinken goed genoeg.
Vet! nog maar ff afwachten of het bullshit is, maar anders wordt de psp dfe nieuwe ipodSToRM666 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:47:
Ik zag die staan bij de link die prototype gaf: klik
Is wel een leuke site vind ik
En als dat kaartje uitkomt, dan zal die 2gig ook wel zakken in prijs. Ik ga nog even wachten met kopen dus...
[ Voor 11% gewijzigd door mananddog op 15-09-2005 11:00 ]
Lees vooral ook even het lichtgrijze onderschrift bij die fake 10Gb.
van http://67.15.28.13/~naoneo/naoneo/dev/05sept.html afgehaald mbt tot die video waarin alles zogenaamd gehacked is:
Just a little video i made to prove that any future videos involving the psps original shell, and "hacks", are no longer a reliable source of proof, as you can see in the video my psps version number is "Version 6.66 internal Development unit".
Tthis was done by changing code in flash0:/vsh/resource/topmenu_plugin.rco for an edited version taken from the v2.00 data.psar, the version number was done by editing the version code from sysconf_plugin.rco, and extending the text to overlap the end by deleting the "internal error has occured" text, basically from the image below, you can write anything you want in this area, the wrap begins around the l of "internal" depending on the length of the word used, have fun but try not to brick your psp k?
Aargh....dat is lulligNergunsman schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:59:
Lees vooral ook even het lichtgrijze onderschrift bij die fake 10Gb.
PSN id: NL_SToRM
Het is wel opmerkelijk hoe goedgelovig de mensen in dit topic zijn. Als er één nieuw filmpje is over een downgrader, vliegen we er weer keihard tegenaan... We zien wel als het er is he 
Heeft iemand al kunnen uitvissen wat het mogelijke nut van die IR poort is ? Of het wel uberhaupt gebruikt KAN worden ?
Heeft iemand al kunnen uitvissen wat het mogelijke nut van die IR poort is ? Of het wel uberhaupt gebruikt KAN worden ?
Als het niet kan hadden ze 'm ook niet ingebouwd hePhuncz schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:29:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Op de PSTwo zit toch een IR poort??.oisyn schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:49:
[...]
Als het niet kan hadden ze 'm ook niet ingebouwd he. Geen idee wat ze ermee gaan doen overigens, my best guess is gewoon verbindingsmogelijkheden met apparaten zoals een computer, hetzelfde doel als de USB socket dus.
Kan je PSP als DVD remote dienen!?
kick?YellowNeck schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:05:
Uh...heb net een aflevering van Family Guy geconverteerd met de instellingen van de startpost. Krijg dus als output file 2 MAQxxxxx.mp4 bestanden. Deze in de 100MNVxxxx map geplaatst ..maar dan vind ie dus geen video's (de PSP). Ook als ik ze in de 100ANVxx map pleur gebeurt er nix
Zodra ik van de bestanden hernoem van MAQxxx naar M4Vxxxx vínd ie ze wél!, maar zijn ze weer níet supported. Mischien is dit als eens langsgekomen, dan heb ik er helaas overheen gelezen. Heb ik deel 10 en en deel 9 gezocht maar kon nix vinden en de search is ook brak.
Heb Firmware 2.0 overigens
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Als je een FW 1.0 of 1.5 PSP hebt is er een klein homebrew programma die precies doet wat je wilt. Sony heeft er zelf nog geen functie voor.Zonekill schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:32:
[...]
Op de PSTwo zit toch een IR poort??
Kan je PSP als DVD remote dienen!?
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Ja, als.....kiddyl schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:30:
[...]
Als je een FW 1.0 of 1.5 PSP hebt is er een klein homebrew programma die precies doet wat je wilt. Sony heeft er zelf nog geen functie voor.
Sony zal wel voor PS3 nieuwe dingen toevoegen opPSP
En, welke firmware blijken ze te zijn?kiddyl schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:30:
[...]
Als je een FW 1.0 of 1.5 PSP hebt is er een klein homebrew programma die precies doet wat je wilt. Sony heeft er zelf nog geen functie voor.
bronSony Announces TALKMAN
Sony Computer Entertainment of Japan (SCEJ) has announced the TALKMAN for the PSP. The TALKMAN will become the first speech recognition device for the PSP.
The TALKMAN will connect a microphone to the USB port of the PSP. TALKMAN will be bundled with special software (and most likely a 2.0 update) to allow for four languages to be spoken and translated. Languages are to include Japanese, Chinese, English and Korean and will be translated via speech recognition. The pronunciation of the languages can also be checked and there will be a game mode for single person, perhaps to learn a new language. More info will be known at the Tokyo Game Show this weekend lasting from the 16th to the 18th this September.
TALKMAN is expected to be for sale this November 17th, unknown if it will be a world release at the same time. The price will be 5,800 Yen (about $53US), and will include the USB microphone.
The USB microphone (PSP-240) is a monaural condenser microphone which will weigh approximately 6 grams and measures 50x10x10mm (width x height x depth)
This is really a great product to see coming from Sony, I really can’t wait to get one for myself!
Deze maand in de Computer Totaal.
De Sandisk Memorystick Pro Duo 1GB Gaming getest!
De stick kreeg een mager zesje, hoofdfactoren hiervoor waren de hoge prijs (adviesprijs: 109 euro volgens CT) en de lage lees/schrijfsnelheden: 1,5 MB/ps.
Hmm..toch rare snelheden. Gamespot haalde toch een stuk hoger

Begin nu wel beetje spijt te krijgen dat ik de Gaming versie heb gehaald boven de 10 euro goedkopere Sony 1GB stick.
Zijn er geen tweakers die ervaringen met BEIDE sticks hebben?
De Sandisk Memorystick Pro Duo 1GB Gaming getest!
De stick kreeg een mager zesje, hoofdfactoren hiervoor waren de hoge prijs (adviesprijs: 109 euro volgens CT) en de lage lees/schrijfsnelheden: 1,5 MB/ps.
Hmm..toch rare snelheden. Gamespot haalde toch een stuk hoger

Begin nu wel beetje spijt te krijgen dat ik de Gaming versie heb gehaald boven de 10 euro goedkopere Sony 1GB stick.
Zijn er geen tweakers die ervaringen met BEIDE sticks hebben?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Het gaat er vooral om HOE de sticks geformateerd zijn.
stop ze beide eens in de PSP en format ze daarmee, en test dan de speeds, dan weet je echt waar je aan toe bent.
stop ze beide eens in de PSP en format ze daarmee, en test dan de speeds, dan weet je echt waar je aan toe bent.
Die blah van dat formatteren hoor ik overal. Sandisk zou standaard NTFS zijn en Sony Fat32. Mijn 1GB Sandisk is echt ook Fat32. Sony is dus gewoon traaaaaag.
Groetjes, FaceDown.
Is er uberhaubt verschil tussen deze twee memsticks?
Sandisk Memorystick Pro Duo 1GB Gaming &
Sandisk Memorystick Pro Duo 1GB
Ik denk dat de Gaming een mooi kleurtje heeft en de andere niet, niet echt boeiend dus.scorpion303 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:53:
Is er uberhaubt verschil tussen deze twee memsticks?
Het is dus niet zo dat de Sandisk Gaming versie zegmaar de "Highspeed" version is zoals bij Sony?Blaz0r schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:57:
[...]
Ik denk dat de Gaming een mooi kleurtje heeft en de andere niet, niet echt boeiend dus.
En de blauwe Sandisk stick de gewone versie, zoals de standaard zwarte stick van 85 euro bij Sony?
Ik weet zelf niets over het verschil in snelheden, maar ik vind zelf de 1GB NON-gaming toch echt wel mooier met dat blauwe kleurtje als de gaming versie met die popie-jopie fluoriserende half-transparante kleurtjes. Niet dat het veel uitmaakt, aangezien ze toch in je PSP zitten, en je ze niet ziet, maargoedBlaz0r schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:57:
[...]
Ik denk dat de Gaming een mooi kleurtje heeft en de andere niet, niet echt boeiend dus.
En bij de normale (niet de Gaming) zit ook een Duo naar classic adapter zodat je hem in een kaartlezer kwijt kan.
Verwijderd
Wil iemand dit aub proberen?
bron
BestandjeOk get this straight you most probably can get homebrew to work if you learn what v2.0 actually did to your PSP.
The updates folder is the only folder that can run PBOOT files and so there is the answer. Here is a file that will teach you what to do to get it to supposedly work from there.
NB: I have not tested this (i have v1.5) and there is a chance of it not working. Check the readme for more details. !! There seems to be an incorrect link path so put the hombrew stuff in the update folder and edit the index file so the links goes to the update folder.
bron
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 17:42 ]
Verwijderd
De vraag is alleen, hoeveel merk je van dit verschil in de praktijk? Tuurlijk het kopieren van bestanden naar de memorystick duurt langer, maar hoe zit het als de bestanden er eenmaal opstaan? Laden films bijvoorbeeld op de Sony stick?(bijvoorbeeld als je een film op hele hoge kwaliteit hebt, 2mb/s of hoger).YellowNeck schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:21:Hmm..toch rare snelheden. Gamespot haalde toch een stuk hoger :?[afbeelding]
De Ceramic White versie heeft standaard firmware 2.0. Er zit dus ook geen disc bij om hem te upgraden naar 2.0.
[funmode]-Daniël- schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:41:
Wil iemand dit aub proberen?
[...]
Bestandje
bron
ik was hieraan begonnen, maar na op die link te hebben geklikt doet mijn psp het niet meer
[/funmode]
for real, ik heb die map Webbrew erop gezet, en wou die pagina openen (index.htm) maar ik heb geen accesspoint waar ik nu ben, en aangezien je geen pagina kan bekijken (ook al is het lokaal) zonder netwerk, kan ik het niet testen.
misschien iemand anders?
OMG?..serieus? damn...d8 dat bij de Gaming ook zo'n adapter zat... Miskoopje... kon ik net zo goed de normale Sandisk nemen..goedkoper en mét adapterPhuncz schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:30:
En bij de normale (niet de Gaming) zit ook een Duo naar classic adapter zodat je hem in een kaartlezer kwijt kan.
gelukkig gaat het maar om een klein verschil in prijs.
[ Voor 8% gewijzigd door Yellowneck op 15-09-2005 18:12 ]
Ik heb een 1GB gaming en een 1GB blauw en tussen beide kan ik geen verschillen merken. Als hij in je PSP zit merk je toch niet welke kleur hij heeft. De memory card adapter gebruik ik echter wel. Met een card reader gaat het toch sneller dan met de PSP. Dus dan zal ik altijd de blauwe versie kopen.
van sandisk website:-Daniël- schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:10:
Dus de non-gaming en gaming is kwa snelheid identiek?
SanDisk game cards utilize exclusive MLC memory and controller technology developed at SanDisk, meets all MS specifications, and is guaranteed compatible.
De sandisk is niet sneller, en niet trager.
Wanneer houdt dit op?
Kijk, het zit zo, zo is het gebeurd.
Er waren een paar mensen die arm waren, iig arm genoeg om te roepen
"$%&^#&^ Sony, 150 euro voor een 1 GB stick is echt te veel, stelletje fl*kkers!!"
De sandisks waren maar 140 ofzo, en via een inkoopactie kon je ze kopen voor 100 euro, incl verzendkosten.
Toen maakte sony haar eigen 1 GB sticks goedkoper, 95 euro, waardoor de mensen die de non-sony gekocht hadden zich genaaid voelden. Daarom gingen ze roepen dat de sandisk sneller was.
Dit laatste heeft iemand nog nooit onderbouw, tenminste totdat Gamespot een sponsordeal kreeg met een zekere meneer Sandisk..
Toen hebben ze samen het volgende artikel verzonnen:
http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-x
let op, kijk aan de rechterkant onder "advertisement" bij related products...
dit bedoel ik dus.
later meer hierover.
Wanneer houdt dit op?
"$%&^#&^ Sony, 150 euro voor een 1 GB stick is echt te veel, stelletje fl*kkers!!"
De sandisks waren maar 140 ofzo, en via een inkoopactie kon je ze kopen voor 100 euro, incl verzendkosten.
Toen maakte sony haar eigen 1 GB sticks goedkoper, 95 euro, waardoor de mensen die de non-sony gekocht hadden zich genaaid voelden. Daarom gingen ze roepen dat de sandisk sneller was.
Dit laatste heeft iemand nog nooit onderbouw, tenminste totdat Gamespot een sponsordeal kreeg met een zekere meneer Sandisk..
dit bedoel ik dus.
later meer hierover.
Zoals beloofd 2 pics van de Ceramic White PSP's

En nog een:

volgende week hier in NL!
Voor de inhoud verwijs ik jullie gewoon naar andere sites. Het lijkt alsof Sony ook intern dingen heeft veranderd aan de Ceramic White PSP, maar ik zal dat zelf kunnen oordelen volgende week.

En nog een:

Voor de inhoud verwijs ik jullie gewoon naar andere sites. Het lijkt alsof Sony ook intern dingen heeft veranderd aan de Ceramic White PSP, maar ik zal dat zelf kunnen oordelen volgende week.
[ Voor 31% gewijzigd door kiddyl op 15-09-2005 18:40 ]
W00t, ik zie mijn 2 al klaarliggenkiddyl schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:32:
[afbeelding]
En nog een:
[afbeelding]
Verwijderd
WOOW die zijn echt geblingdeerd mooier dan de zwarte versie vind ik.kiddyl schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:32:
En nog een:
ps. check je mailbox...
De zwarte box tussen de witte PSP's is trouwens een PSP met firmware 1.50. Kan ze hoogstwaarschijnlijk niet meer leveren.
euh ik wil niet veel zeggen hoor maar dat is gewoon een product link die ze wel vaker erbij geven, kan je makkelijk prijzen vergelijken enzoFaust schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:29:
Wanneer houdt dit op?
dit bedoel ik dus.
later meer hierover.
en ik heb al meerdere testoverzichten gezien waarin die sony gewoon een stuk langzamer is.
denk je nou echt dat gamespot een zak geld heeft gekregen om een fake test te maken? kom op nou zeg.
Verwijderd
hellupp ik probeer nu via pspvideo9 een avifilmpje van 52 mb te converteren, maar het lukt niet! als hij klaar is(dus op 100%) kijk ik bij copy maar dan staat er dat het filmpje 0MB bevat. In werkelijkheid bestaat deze uit 436KB, maar als ik hem afspeel is er alleen geluid...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 19:33 ]
Zover ik weet zit de adapter er niet bij nee. Er is op de verpakking toch niets van te zien in ieder geval. Daarom dat ik me dus ook 2x Sandisk 1GB Pro Duo besteld heb ipv. de Game versie. Zowiezo vind ik die kleuren lelijk.YellowNeck schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:07:
[...]
OMG?..serieus? damn...d8 dat bij de Gaming ook zo'n adapter zat... Miskoopje... kon ik net zo goed de normale Sandisk nemen..goedkoper en mét adapter
gelukkig gaat het maar om een klein verschil in prijs.
Dit kan niet, alle progs moeten gesigned en encoded door Sony zijn. Ook updates en aldus ook alles wat in de PBOOT wordt gezet.Ok get this straight you most probably can get homebrew to work if you learn what v2.0 actually did to your PSP.
The updates folder is the only folder that can run PBOOT files and so there is the answer. Here is a file that will teach you what to do to get it to supposedly work from there.
NB: I have not tested this (i have v1.5) and there is a chance of it not working. Check the readme for more details. !! There seems to be an incorrect link path so put the hombrew stuff in the update folder and edit the index file so the links goes to the update folder.
[ Voor 40% gewijzigd door Phuncz op 15-09-2005 19:25 ]
heb je dit zelf ondervonden? het kan wel ergens staan maar wie weet doet ie het wel.Phuncz schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:24:
[...]
Zover ik weet zit de adapter er niet bij nee. Er is op de verpakking toch niets van te zien in ieder geval. Daarom dat ik me dus ook 2x Sandisk 1GB Pro Duo besteld heb ipv. de Game versie. Zowiezo vind ik die kleuren lelijk.
[...]
Dit kan niet, alle progs moeten gesigned en encoded door Sony zijn. Ook updates en aldus ook alles wat in de PBOOT wordt gezet.
wie niet waagt wie niet wint
en over die witte psp, wordt die niet snel vies?
Verwijderd
Ik heb voorheen psp video 9 en psp video express gebruikt en wil een subtitle toevoegen.
Echter kan ik geen xvid met psp video 9 converteren en bij psp video express krijg ik een access violation error als ik subtitle wil aanvinken
Is er niet nog een programma dat werkt met xvid en subs?
Echter kan ik geen xvid met psp video 9 converteren en bij psp video express krijg ik een access violation error als ik subtitle wil aanvinken
Is er niet nog een programma dat werkt met xvid en subs?
Verwijderd
oww shit
vetheid kiddyl nou zie ik hem al voor dat ik hem heb
vet !
( kan haast niet w8en
....* telt de flappen* )
( niet dat ik nog geen zwarte had .....lol
)
vetheid kiddyl nou zie ik hem al voor dat ik hem heb
vet !
( kan haast niet w8en
( niet dat ik nog geen zwarte had .....lol
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:22:
hellupp ik probeer nu via pspvideo9 een avifilmpje van 52 mb te converteren, maar het lukt niet! als hij klaar is(dus op 100%) kijk ik bij copy maar dan staat er dat het filmpje 0MB bevat. In werkelijkheid bestaat deze uit 436KB, maar als ik hem afspeel is er alleen geluid...
offtopic:
Die witte zijn VET!
Als de centjes komen sluis ik ze wel even door naar Kiddyl
Die witte zijn VET!
Wat is nu, reeel gezien, de kans dat de firmware binnen laten we zeggen 4 weken gehackt wordt?
Is het een kwestie van tijd, of zelfs dat niet eens?
Verwijderd
Ik vraag me toch nog steeds af wat je merkt van de hogere snelheid van de Sandisk stick's. Volgens mij duurt alleen het plaatsen van bestanden op de memory stick minder lang, en merk je er voor de rest niets van?
Verwijderd
Zeg Kiddyl lever jij ook nog japanse spellen? Zoals winning nine eleven?
Zo ja, is deze goed te spelen zonder de kennis van de japanse taal?
Verwijderd
jeetje...
ben ik nou zo onopvallend? ik vraag alleen maar hoe je met pspvideo9 van avi naar mp4 moet converteren want hij doet het niet
Denk je nu echt, dat als er mensen met een grote kennis van reverse engineering aan bezig zijn, zij hier niet al eerder aan gedacht zouden hebben ? Niet een beetje naief ? Tevens heeft Mr. A al uitgelegd dat enkel door Sony gesigneerde software kan gestart worden. Het is gewoon weer een kiddy die zich in de les wiskunde verveelde, een oplossing dacht gevonden te hebben en beter tóch had opgelet in de les.jan401 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:32:
[...]
heb je dit zelf ondervonden? het kan wel ergens staan maar wie weet doet ie het wel.
wie niet waagt wie niet wint
Verwijderd
Ik zou geen hoop zetten op een downgrader omdat dit gewoon weg niet mogelijk is. Om een downgrader te kunnen laden moet je dus unsigned code kunnen booten en dat kan niet met een firmware hoger dan 1.50. Als ze dus een downgrader willen maken voor 1.52 en 2.00 dan zullen ze dus eerst exploit moeten hebben en als dat het geval is heeft een downgrader niet zoveel zin omdat je dan toch homebrew kan draaien.SH4D3H schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:05:
offtopic:
Die witte zijn VET!
Wat is nu, reeel gezien, de kans dat de firmware binnen laten we zeggen 4 weken gehackt wordt?
Is het een kwestie van tijd, of zelfs dat niet eens?
Verwijderd
Het is zeker nodig om, om het uur, je post te kicken..Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:27:
jeetje...ben ik nou zo onopvallend? ik vraag alleen maar hoe je met pspvideo9 van avi naar mp4 moet converteren want hij doet het niet

Op PSPHacks zijn ze met z'n allen ongeveer bezig om een exploit te maken, en deze komt natuurlijk eerder dan die van WAB, waarop WAB - heel toevallig - weer op reageert: "Nu heeft 't geen zin meer..".

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 21:05 . Reden: typo ]
Het spel is compleet in het Japans op het hoofdmenu na. Zonder kennis van de taal moet je alles uitproberen en op den duur kom je er wel uit. Als je PES4 kent dan komt de menu structuur goed overeen. Ik kan het een beetje lezen allemaal, maar het is wel vervelend. Het is een spel met heel veel opties en je moet maar gewoon uitproberen wat alles is. Ik raad aan om te wachten op de EU release, maar als je echt PES fan bent moet je er niet van weerhouden om deze te kopen.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:22:
Zeg Kiddyl lever jij ook nog japanse spellen? Zoals winning nine eleven?
ik vind die witte psp maar tegen vallen. Lijkt veel groter door de knoppen. Bij de zwarte zijn die doorzichtig en bij deze helemaal wit. Niet zo sexy als ik dacht.
Ik wil even vertellen hoe ik met succes DVD's naar PSP filmpjes van 250MB omzet.
Gebruik DVDx om de DVD naar een DivX van 700MB te converteren.
Gebruik vervolgens het supereenvoudige en ook gratis PSP Video Express om de DivX naar de PSP over te zetten.
De filmpjes zijn van een goeie kwaliteit en met ondertiteling.
Doe er je voordeel mee!
Gebruik DVDx om de DVD naar een DivX van 700MB te converteren.
Gebruik vervolgens het supereenvoudige en ook gratis PSP Video Express om de DivX naar de PSP over te zetten.
De filmpjes zijn van een goeie kwaliteit en met ondertiteling.
Doe er je voordeel mee!
Ehhh, ze zijn ook doorzichtig hoorruudvdsanden schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:53:
ik vind die witte psp maar tegen vallen. Lijkt veel groter door de knoppen. Bij de zwarte zijn die doorzichtig en bij deze helemaal wit. Niet zo sexy als ik dacht.

Bij de zwarte schijnt het zwart erdoor, bij de witte het wit
offtopic:
Ik vind die Ceramic White PSP's toch wel erg lekker eruit zien hoor! Ik dacht eerst dat het niets zou zijn, en dat de zwarte veel mooier was, maar dat is dus niet het geval. Ik krijg ook weer mooie herinneringen aan de foto's van stapels PSP's... weet nog dat iedereen zich zat te vergapen toen Kiddyl voor het eerst zo'n foto's postte en erbij vertelde dat hij ze allemaal thuis had staan.
Het duurde dan ook niet lang voordat ik zelf een exemplaar van die stapel in handen had. M'n ouders en vrienden voorspelden dat ik 'dat ding' zo moe was, en er dan niets meer mee deed. Maar ondertussen zijn we 8 maanden verder, en ik kan er nog steeds niet vanaf blijven. Wat een extreem vet apparaat is dit!!!
Ik vind die Ceramic White PSP's toch wel erg lekker eruit zien hoor! Ik dacht eerst dat het niets zou zijn, en dat de zwarte veel mooier was, maar dat is dus niet het geval. Ik krijg ook weer mooie herinneringen aan de foto's van stapels PSP's... weet nog dat iedereen zich zat te vergapen toen Kiddyl voor het eerst zo'n foto's postte en erbij vertelde dat hij ze allemaal thuis had staan.
Het duurde dan ook niet lang voordat ik zelf een exemplaar van die stapel in handen had. M'n ouders en vrienden voorspelden dat ik 'dat ding' zo moe was, en er dan niets meer mee deed. Maar ondertussen zijn we 8 maanden verder, en ik kan er nog steeds niet vanaf blijven. Wat een extreem vet apparaat is dit!!!
maargoed, nu er toch al behoorlijk wat aan de gang is met de 2.0 firmware en het kraken ervan, verwacht ik dat Sony met een antwoord klaar staat. Misschien update 2.1 met wat extra beveiligingsopties, maar hopelijk met update 2.5 waarin weer een compleet nieuw en superhandig programmaatje zit, waardoor veel mensen toch weer besluiten om te updaten. En ik hoop dat het geen e-mail programma is, want dat ga ik toch niet op 'dat ding' gebruiken...
Verwijderd
Kan deze memory stick nou gebruikt worden in de PSP?: http://www.alternate.nl/h...rue&artno=IMAS63&#tecData
Hij ziet er namelijk langer uit dan de 32mb stick die standaard bij de PSP zit?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 22:40 ]
Verwijderd
morgen waarschijnlijk THUG2 ruilen bij de Media Markt
iemand al ervaring met ruilen van psp spellen bij MM?
ook nog tips voor nieuw spel
neig zelf naar burnout nu
iemand al ervaring met ruilen van psp spellen bij MM?
ook nog tips voor nieuw spel
neig zelf naar burnout nu
Ach man, waarom zouden ze dat nou doen. Ik kan in elk geval bevestigen dat de schrijfsnelheden van de sandisk versie rond de 5MB/s liggen. Dat is dan wel via usb2 op de psp. Maar mijn cardreader ondersteunt nou eenmaal geen Duo sticks.Faust schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:29:
sandisk verhaal
.
Als er nou ook ff iemand zijn sony stick resultaat post...
Ik zou Alternate ff mailen. Het plaatje is van een Memory Stick Pro, die past er niet in. En ze beweren een Memory stick Duo Pro te verkopen, die er wel in gaan.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:40:
Kan deze memory stick nou gebruikt worden in de PSP?: http://www.alternate.nl/h...rue&artno=IMAS63&#tecData
Ik denk btw dat het gewoon de goeie is. Plaatjes kunnen namelijk altijd afwijken. Ik zou het gewoon nemen en bij foute levering de schuld op Alternate schuiven.
[ Voor 44% gewijzigd door B-Bandit op 15-09-2005 22:45 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
hint: btw, de allersnelste sandisk ter wereld, kan maar 0,5 MB per seconde schrijven.
Geloof je me niet?
ga na je c station, zoek bestanden *.* die niet groter zijn dan 50 kB.
Maak een map met hierin zulke bestanden, van een mB of 100 groot.
Kopieer ze naar je memorystick.
kijk hoe lang het duurt...
En nu, pak een enkel bestand van 100 mB, en kopier het naar je dane-elek memorystick.
resultaat:
dane elek is gewoon beter man! ze hebben een ve-le hogere schrijfsnelheid, en ze zijn misschien iets duurder, maar wel beter en ik wil dat verschil best betalen.
Voor de debielen: je kan heel makkelijk schrijfsnelheden 'verdraaien'.
de persoon die zei: "ik heb vaker gezien dat sony trager is (ondanks dat de chips uit dezelfde fabriek komen)",
laat me 1 website zien, bevalve die reclame (gamespot) dan, en ik houd mijn mond.
Geloof je me niet?
ga na je c station, zoek bestanden *.* die niet groter zijn dan 50 kB.
Maak een map met hierin zulke bestanden, van een mB of 100 groot.
Kopieer ze naar je memorystick.
kijk hoe lang het duurt...
En nu, pak een enkel bestand van 100 mB, en kopier het naar je dane-elek memorystick.
resultaat:
dane elek is gewoon beter man! ze hebben een ve-le hogere schrijfsnelheid, en ze zijn misschien iets duurder, maar wel beter en ik wil dat verschil best betalen.
Voor de debielen: je kan heel makkelijk schrijfsnelheden 'verdraaien'.
de persoon die zei: "ik heb vaker gezien dat sony trager is (ondanks dat de chips uit dezelfde fabriek komen)",
laat me 1 website zien, bevalve die reclame (gamespot) dan, en ik houd mijn mond.
Tja dan denk ik wat maakt het eigenlijk uit. Als de ene Sony beter vind en de andere Sandisk kan me dat niks boeien.
Zelf heb ik een Sony gekocht omdat hij een stuk goedkoper was : €99
En als mensen een Sandisk kopen omdat ze hem sneller vinden dan moeten ze dat zelf weten.
En daar mogen we het van mij betreft wel bij laten ook.
Zelf heb ik een Sony gekocht omdat hij een stuk goedkoper was : €99
En als mensen een Sandisk kopen omdat ze hem sneller vinden dan moeten ze dat zelf weten.
En daar mogen we het van mij betreft wel bij laten ook.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
LOL op IRC vertelt yoshihiro dat alonetrio er met het geld van paypal vandoor is
(22:04:43) (@Yoshihiro) no donation alonetrio have give me all false info
(22:04:55) (@Yoshihiro) Fake number phone and other thing
(22:08:15) (@Yoshihiro) i've get nothing since the first september 0euro m8
Dat verklaard ook waarom de website down is denk ik, die lang verwachte downloader is denk ik nu definitief uitgesloten(als die er al was) Mocht het wel zo zijn dat die downgrader bestaat dan neem ik hier alsnog me petje voor af alleen ik denk dat zowel alle psp 1.5x 2.x hun droom in duigen valt.
Dat verklaard ook waarom de website down is denk ik, die lang verwachte downloader is denk ik nu definitief uitgesloten(als die er al was) Mocht het wel zo zijn dat die downgrader bestaat dan neem ik hier alsnog me petje voor af alleen ik denk dat zowel alle psp 1.5x 2.x hun droom in duigen valt.
Als een persoon er met het geld vandoor is, is een site niet meteen offline lijkt mij?
(verkapte "dit is mijn 500e post!"
)
(verkapte "dit is mijn 500e post!"
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ja man! toch logisch dat als iemand weg loopt met geld. Dan is nou eenmaal die site gelijk platMichael Knight schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:25:
Als een persoon er met het geld vandoor is, is een site niet meteen offline lijkt mij?
(verkapte "dit is mijn 500e post!")
Pff die gasten kunnen zo een scriptje schrijven voor Goede tijden slechte tijden, wat een drama lijers zeg.
Maar goed de dag komt vast wel dat het een en ander uitkomt alleen in WAB is eingelijk mijn hoop weg.
[ Voor 46% gewijzigd door H3llSiNG op 15-09-2005 23:28 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ik weet niet of je zelf een Sandisk kaartje hebt (zal wel nietFaust schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:04:
Ik heb genomen:
1 Sandisk 1Gb Memory Stick Duo Pro - Gewone standaard blauwe geval van Sandisk
1 Sony 32 Mb Memory Stick Duo - Standaard bij de PSP
Ik heb een bestand van ~27MB genomen.
Ik heb de PSP verbonden met een TI-84 USB2.0 Kabeltje.
Vervolgens met de stopwatch gemeten resultaten:
Sandisk 4.10 Seconden
Sony 20.3 Seconden!!!!!!!!!!!
Dat is toch een dikke 5 keer zo traag.
Sandisk komt daarmee op 6.6MB/s uit
En de Sony komt op 1.3MB/s
Nou wil ik niet zeggen dat het verschil bij de 1GB Sony stick ook zo groot zal zijn, maar dit moet je toch wel een aardig beeld geven?
Sorry, grote fout van mij. Dat Sony kaartje is natuurlijk geen Pro uitvoering, sorry
[ Voor 38% gewijzigd door B-Bandit op 15-09-2005 23:42 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
hmm, je bent me net voorShailesh schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:39:
[...]
Ik weet niet of je zelf een Sandisk kaartje hebt (zal wel niet) anders kon je het zelf testen. En nu moet je het van mij aannemen.
Ik heb genomen:
1 Sandisk 1Gb Memory Stick Duo Pro - Gewone standaard blauwe geval van Sandisk
1 Sony 32 Mb Memory Stick Duo - Standaard bij de PSP
Ik heb een bestand van ~27MB genomen.
Ik heb de PSP verbonden met een TI-84 USB2.0 Kabeltje.
Vervolgens met de stopwatch gemeten resultaten:
Sandisk 4.10 Seconden
Sony 20.3 Seconden!!!!!!!!!!!
Dat is toch een dikke 5 keer zo traag.
Sandisk komt daarmee op 6.6MB/s uit
En de Sony komt op 1.3MB/s
Nou wil ik niet zeggen dat het verschil bij de 1GB Sony stick ook zo groot zal zijn, maar dit moet je toch wel een aardig beeld geven?
Sorry, grote fout van mij. Dat Sony kaartje is natuurlijk geen Pro uitvoering, sorry![]()
achja, begrijp je nu waarom er op sites geen "vergelijkbare resultaten" zijn?
er was zelfs een jongen hier die beweerde dat 200 MB naar zijn sony MS pro kopieren langer dan 1 uur duurde
wat bleek toen? hij had hem bij een winkel om mogen ruilen voor een sandisk gaming editie
.. precies, dat dacht ik ook toen ik het las
aangezien de pro's allemaal dezelfde chips hebben, maakt niet uit welk merk, is er ook geen verschil in snelheid.
Ik had liever 2 sandisks 1 GB voor 100 euro dan 1 SOny voor 100 euro, helaas waren de sandisks per stuk meer dan 100 euro, en ik heb toen voor de goedkoopste oplossing gekozen.
Ja ik wilde je niet onderuithalen ofzo, slechts een vergelijkend onderzoekje plaatsen, maar dat kan helaas niet. En zoveel maakt die snelheid me ook niet uit. Want de PSP zelf profiteert er niet van (camera's ed wel), het is slechts van belang voor pc>stick. En dan verschil is dan redelijk te doen, (als die er al isFaust schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:48:
[...]
Ik had liever 2 sandisks 1 GB voor 100 euro dan 1 SOny voor 100 euro, helaas waren de sandisks per stuk meer dan 100 euro, en ik heb toen voor de goedkoopste oplossing gekozen.
Als dit trouwens echt waar is, dan barst zometeen de hel los in het psphacks forumH3llsing schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:26:
[...]
Ja man! toch logisch dat als iemand weg loopt met geld. Dan is nou eenmaal die site gelijk plat
Pff die gasten kunnen zo een scriptje schrijven voor Goede tijden slechte tijden, wat een drama lijers zeg.
Maar goed de dag komt vast wel dat het een en ander uitkomt alleen in WAB is eingelijk mijn hoop weg.
@nudie hieronder: de eerste paar dagen deed het er bij mij wel degelijk toe. Ik heb toen echt gigabytes in 1 dag heen en weer gekopieerd. Maar zoals je al zegt, bij normaal gebruik doe je dat minder vaak, ook nu doe ik het slechts een aantal keer per week(heb hem pas 1 week maja
[ Voor 46% gewijzigd door B-Bandit op 16-09-2005 00:20 ]
Ik snap die heisa rondom de MS niet helemaal, ik bedoel wat boeit het of je 1 of 2 minuten langer moet wachten tijdens het oversturen van een filmpje, ik ben dan wel niet elke dag in de weer met het op en afhalen van troep maar een minuut langer wachten kan me echt gestolen worden, ik ga dan ook echt niet tientallen euro's meer uitgeven voor speciale Ms's die sneller zijn als de goedkopere variant.
Holy shit, er is nu een UMD emulator, die de PSP laat denken dat wat op je memorystick staat een UDM is, soort Daemon Tools voor de PSP dus....
Respect voor die freaks die dit soort shit ontdekken
Haters everywhere but I don’t really care
Kijk eens een pagina terugmatthijst schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:23:
Holy shit, er is nu een UMD emulator, die de PSP laat denken dat wat op je memorystick staat een UDM is, soort Daemon Tools voor de PSP dus....
Na dit gedoe met WAB, gozertje op het psphacks forum en vandaag nog die die "psp-emulator" dude die er mee stopt geloof ik niks meer uit de PSP scene zonder het ZELF gezien te hebben.BzR schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:19:
LOL op IRC vertelt yoshihiro dat alonetrio er met het geld van paypal vandoor is
Enige uit de psp scene wie ik nog vertrouw is Humma.Kavula die is gewoon lekker bezig met zijn homebrew app, doet geen aankondigingen maar released gewoon zn spul zodra hij er klaar mee is.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Zoals iemand al zegt uit deze pagina: PSP VIDEO EXPRESS
heel erg aardig goeie proggie waar je haast nix doet.
@TotallySpy: DOE JE ER VOORDEEL HIERMEE aangezien je vaak probleem met je compressie/overzetten/blabla, misschien helpt deze je. ik hoop het.
Ik weet niet maar vraag toch. is mogelijk via USB van mobile hdd naar psp te werken??
Ik heb hier Thomson lyra 20 GB liggen
kan ik m ff modden zodat mijn psp '20 gb' ruimte heeft.
Of er zit hier dan sprake van twee externe dinges die gewoon intern willen zoeken?
Kalm aan mensen. elke dag ik hier forum wilt lezen moet ik dan echter 3/4 pagina doorlezen zodat ik nix miste. Dat kost aardig langer met PC, laat staan PSP
heel erg aardig goeie proggie waar je haast nix doet.
@TotallySpy: DOE JE ER VOORDEEL HIERMEE aangezien je vaak probleem met je compressie/overzetten/blabla, misschien helpt deze je. ik hoop het.
Ik weet niet maar vraag toch. is mogelijk via USB van mobile hdd naar psp te werken??
Ik heb hier Thomson lyra 20 GB liggen
Of er zit hier dan sprake van twee externe dinges die gewoon intern willen zoeken?
Kalm aan mensen. elke dag ik hier forum wilt lezen moet ik dan echter 3/4 pagina doorlezen zodat ik nix miste. Dat kost aardig langer met PC, laat staan PSP
Royal schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 01:00:
[...]
Kijk eens een pagina terug![]()
[...]
Na dit gedoe met WAB, gozertje op het psphacks forum en vandaag nog die die "psp-emulator" dude die er mee stopt geloof ik niks meer uit de PSP scene zonder het ZELF gezien te hebben.
Enige uit de psp scene wie ik nog vertrouw is Humma.Kavula die is gewoon lekker bezig met zijn homebrew app, doet geen aankondigingen maar released gewoon zn spul zodra hij er klaar mee is.
Bron: PSP-DevWe want to announce that the colaboration between the two groups has been completly finished without success. We also want to announce that WAB has been disolved. The relatioship between the two groups were vanishing days ago (some of our members were banned from their server) and there is no progress with the colaboration.
In addition, the downgrader project (never finished) is immediatelly cancelled (it is not an excuse, we can't explain our reasons, but are enough to do this).
Betekent dit dat de downgrader gewoon niet uitkomt, of is er al een andere team mee bezig?
Verwijderd
Mooi, aan nep-downgraders hoeven we voorlopig dus geen woorden meer vuil te maken. =]
Spiderman 2 drijft sinds gisteren rond op internet en IRC voor wie niet kan w88.
Spiderman 2 drijft sinds gisteren rond op internet en IRC voor wie niet kan w88.
Misschien omdat het praktisch onmogelijk is om een generieke downgrader te maken en dat het een stelletje prutser zijn die bekend zijn door iets wat anderen ook wel uitgevonden hadden.
Ikzelf denk dat zonder hardware aanpassingen er gewoon geen downgrader komt.
Ikzelf denk dat zonder hardware aanpassingen er gewoon geen downgrader komt.
PSN: Shiver23
uhm.. UMD-emulator is gewoon de nieuwste Fastloader versie hoormatthijst schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:23:
Uhm, ja, dat weet ik, maar fastloader emuleerde geen UMD-driveNergunsman schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:37:
uhm.. UMD-emulator is gewoon de nieuwste Fastloader versie hoor
Als in: load image -> ga naar het UMD icoon en start het spel op want de PSP denkt dat er daadwerkelijk een UMD in je drive zit.
Haters everywhere but I don’t really care
Volgens mij zijn het twee verschillende plaatjes !?!?! Of toch niet ?! Tegenwoordig wordt de PSP wereld overspoeld met fake videootjes..........Xiqum schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:18:
PSP2TV:
[afbeelding]
Dit lijkt mij wel wat.
Meer info en pics
Wat denken jullie ?!
PSN: TDBtje
Gruwelijk ! Wil het wel zelf eens zien voor ik het geloof, maar team xecuter is redelijk betrouwbaar gebleken in het verledenXiqum schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:18:
PSP2TV:
[afbeelding]
Dit lijkt mij wel wat.
Meer info en pics
Dat komt omdat de tv (4:3) een andere verhouding heeft dan de psp (16:9)Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:41:
Zo te zien zijn het ook 2 verschillende plaatjes hoor. Kijk maar eens naar dat haar.
Als je goed kijkt kloppen de haarlokken niet. Er zijn meer plaatjes als je op de link klikt. Ik zie nergens aan aansluiting op de PSP zelf voor het beeld. Alleen de voeding en koptelefoon. Lijkt me sterk dat je dan een beeld kan tonen met alleen dat.
Ik heb nog een keer goed gekeken en dit is een hardware mod. De front case wordt vervangen met een andere plaat waar een nieuwe connector op zit. Dat betekend dus dat je de garantie kwijt bent als je dit ding wilt installeren. Plus dat hij ook nog eens niet zo heel mooi meer is.
Ik heb nog een keer goed gekeken en dit is een hardware mod. De front case wordt vervangen met een andere plaat waar een nieuwe connector op zit. Dat betekend dus dat je de garantie kwijt bent als je dit ding wilt installeren. Plus dat hij ook nog eens niet zo heel mooi meer is.
[ Voor 37% gewijzigd door kiddyl op 16-09-2005 11:09 ]
En daarbij dat er wellicht een aantal ms tijd nodig is om het signaal omtezetten een lichte vertraging, dat zou je op een foto kunnen zien. Ik denk dat het echt is.
Het tv signaal word waarschijn via deze print overgezet:
Het tv signaal word waarschijn via deze print overgezet:

[ Voor 25% gewijzigd door Xiqum op 16-09-2005 11:08 ]
Verwijderd
Nah er zijn nog wel andere dingen anders dan de beeldverhouding.. Kijk maar naar het haar idd.
[small]/me volgt met enig leedvermaak de discussies over al-dan-niet-echte downgraders op andere forums[/small]
[small]/me volgt met enig leedvermaak de discussies over al-dan-niet-echte downgraders op andere forums[/small]
wat heeftie voor een rare PSP, er zit een blokje nog onder z'n PSP die er niet standaard op zit, een dev-versie ofzo? Anders is het gewoon fake, een standaard PSP heeft geen video-out namelijk...
Verwijderd
Heb deze screenprotector besteld, van Boxwave...had daar wel goede ervaringen mee, en hielp ook écht tegen spiegeling op mijn PDA
Kijk eens goed naar die haren het zijn verschillende plaatjesXiqum schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:18:
PSP2TV:
[afbeelding]
Dit lijkt mij wel wat.
Meer info en pics
En toch zien ze er niet uit als een stelltje fakers/prutsers:
http://www.teamxtender.com/index.php?page=Home
Deze heren hebben zichzelf ruimschoots bewezen in andere scene's (zoals bij de xbox), dus ga er maar gewoon vanuit dat we hier met een serieuze ontwikkelaar te maken hebben..Xiqum schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:27:
En toch zien ze er niet uit als een stelltje fakers/prutsers:
Zowieso jammer dat de psp-gemeenschap momenteel zo wordt vervuild met allerlei onzin berichten en filmpjes... Op die manier neem je niks meer serieus, valt de scene uit elkaar en ontstaan er weer allerlei kleine groepjes die allemaal het wiel opnieuw uit gaan vinden (en elkaar soms zelfs tegenwerken).
Mijns inziens heeft één grote gezamelijke gemeenschap (xbox-scene.com) er in het prille begin voor gezorgd dat de xbox op dit moment zo ver voorloopt met mogelijkheden op hack-, mod- en homebrewgebied.. Als voor de PSP ook ziets te realiseren valt, dan plukt iedereen daar over een jaartje de vruchten van..
waarom zou je op de tv willen gamen met je psp? als je dan toch een tv tot je beschikking hebt, kan je net zo goed achter je pc gaan zitten
don't they get it? psp stands for playstation portable
don't they get it? psp stands for playstation portable
Omdat je dan UMD Movies kan kijken?
Of toch wel leuk is om thuis te spelen, even dat ene level afmaken op de bigscreen.
Of toch wel leuk is om thuis te spelen, even dat ene level afmaken op de bigscreen.
[ Voor 7% gewijzigd door Xiqum op 16-09-2005 11:54 ]
Verwijderd
http://www.palminfocentre.com/images/img_ms_tvtuner.jpg
dus dan kan je nu ook al tv kijken op je psp
dus dan kan je nu ook al tv kijken op je psp
Als al die psp-uitbreidingen dan ook nog eens op korte termijn in de winkels zouden liggen, dan zou het idd allemaal wel vet zijn. Ben bang dat dat alleen wel even duur.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage