Het Playstation Portable topic Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.493 views sinds 30-01-2008

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

TranceSetter schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:41:
[...]

Iemand hier al mee bezig? anders wil ik wel een poging doen ;) lijkt mezelf idd ook erg handig...
Echt serieus no offence en met alle respect, maar zou je niet eerst de TS van het gewone topic onder handen nemen die is op bepaalde punten wel achterhaald geraakt en er staan ook wat overbodige dingen in.. (bv. al die polls en die foto's van dat vrouwtje met die psp in dr handen). Als je ziet wat voor vragen hier telkens voorbij komen is misschien een geupdate FAQ bovenaan de TS geen overbodige luxe. Kijk ik maak zelf die TS niet dus je zou kunnen zeggen doe het zelf, maar vind gewoon dat je wel de skills ervoor hebt alleen pas die dan gewoon toe op de huidige TS...

ff ontopic modus nog: Ben jaloers op de mensen die pro evo al doen op hun psptje, kan iemand die het heeft gespeeld even kort zeggen welke speelmodi erin zitten? (bv. leagues ofzo? of toch nog de master league?) En even kort een gameplay impressie geven? (verschillen t.o.v. consoleversies/ welke teams officiele shirts e.d.)

PSN: Geengrenzuh

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
nudie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:41:
Indien er genoeg animo voor is, kunnen wij zo'n topic dan openen Terr of een andere mod? :)
En welke games moeten er allemaal in? Alle games die nu uit zijn? of ook de games die binnenkort uitkomen? Als iemand die me mee wil helpen met het games-topic toe wilt voegen aan msn, dan zou dat erg fijn zijn ;)

• TranceSetter
Geengrenzuh schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:59:
[...]

Echt serieus no offence en met alle respect, maar zou je niet eerst de TS van het gewone topic onder handen nemen die is op bepaalde punten wel achterhaald geraakt en er staan ook wat overbodige dingen in.. (bv. al die polls en die foto's van dat vrouwtje met die psp in dr handen). Als je ziet wat voor vragen hier telkens voorbij komen is misschien een geupdate FAQ bovenaan de TS geen overbodige luxe. Kijk ik maak zelf die TS niet dus je zou kunnen zeggen doe het zelf, maar vind gewoon dat je wel de skills ervoor hebt alleen pas die dan gewoon toe op de huidige TS...
Heb je best gelijk in, echter de FAQ wordt nu opnieuw geschreven door YellowNeck als het goed is. En de overbodige dingen haal ik er zeker wel uit. Die foto's van dat vrouwtje zijn idd niet erg aantrekkelijk meer. Maar om de hele tijd aan 1 topic te werken is een beetje saai. Daarom wil ik graag ook het andere topic erbij, zodat er wat afwisseling in komt... Enne, in het nieuwe topic hoeven eigenlijk alleen maar de spellen met coverfoto en release-datum komen te staan, dus dat is niet zo heel moeilijk lijkt me ;)

[ Voor 8% gewijzigd door TranceSetter op 14-09-2005 14:05 ]

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Geengrenzuh schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:59:
[...]

ipv kritiek te leveren op een paar schoonheids foutjes kan je ook specifiek zeggen wat er eventueel mis aan zou zijn en wellicht suggesties doen op verbetering in plaats van te zeuren op iemand die zn vrije tijd steekt in het maken van een layout voor een topic op een forum en zelf niets doen ;x

Back ontopic @Trancesetter, als jij graag de starttopic wil maken, graag! Ik ben er zelf niet zo'n ster in maar wil wel graag helpen met de inhoud aangezien dat gewoon simpel google werk is en dat lukt me ook nog wel :)

Zijn er mensen die totaal achter dit idee staan, lijkt me sterk verder maargoed laat het ff weten, en je moet zeker je mond opendoen als je suggesties hebt voor het topic want dat is altijd wel handig :)

@update, trancesetter en ik zijn op msn al bezig met de topic :)

[ Voor 3% gewijzigd door nudie op 14-09-2005 14:09 ]

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Zou wel handig zijn al er wat info over video's converten in de TS komt. Wat zijn de beste settings, welke programma's....

En een andere topic over spellen zou wel handig zijn 8)
PSP op GOT groeit :P

[ Voor 5% gewijzigd door Cabo op 14-09-2005 14:17 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Caboman schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:16:
Zou wel handig zijn al er wat info over video's converten in de TS komt. Wat zijn de juiste settings, welke programma's....
Of gewoon geheel verbieden aangezien het neigt naar wat er in de mooie waarschuwing staat.

Gewoon over de psp lullen over de gamen en wat hij kan ipv alleen maar vragen over hoe je je filmpjes kan converteren...

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Cabo
Video's kijken hoort toch bij wat de PSP kan? En verbieden is helemaal onzin. Heb dit ding niet alleen gekocht voor games hoor :Z

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Tuurlijk ben ik het geheel mee eens. Maar hoe moet je dan deze films omzetten.... Niet toch. Je kan automatisch films kijken op je psp B)

Wist je nog niet hé :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• TranceSetter
Caboman schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:16:
Zou wel handig zijn al er wat info over video's converten in de TS komt. Wat zijn de beste settings, welke programma's....

En een andere topic over spellen zou wel handig zijn 8)
PSP op GOT groeit :P
uhm... er staat al een tutorial in de StartPost hoe je het beste met PSP video 9 video's kunt converten... Instellingen staan er al bij, met de nadruk dat het goede kwaliteit is voor weinig mb-tjes per filmpje ;)

• Cabo
lmao

Denk je dat het altijd over warez moet gaan ofzo? Dankzij dit topic weet ik nu hoe ik mijn mpg filmpjes die ik met mijn camera heb gemaakt moet omzetten met het legale programmatje PSPvideo9. Jammer dat dat verbied moet worden :/

@TranceSetter
zag ik niet :P

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

nudie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:06:
[...]

ipv kritiek te leveren op een paar schoonheids foutjes kan je ook specifiek zeggen wat er eventueel mis aan zou zijn en wellicht suggesties doen op verbetering in plaats van te zeuren op iemand die zn vrije tijd steekt in het maken van een layout voor een topic op een forum en zelf niets doen ;x
Toch jammer dit, ik probeer het zo rustig en normaal mogelijk aan te kaarten plus ik zeg dat ik zelf niet zo'n ster ben in het maken van een TS daarnaast ook nog wat verbeterpuntjes aandraag en toch word het weer als geflame opgevat... Het is toch gewoon zo dat die TS al een aantal edities hetzelfde is man loop niet zo gay te doen zeg...

om deze post toch nog ff relevant te maken, ik heb eindelijk .rm SP episodes op mn psp gekregen, dmv. het programma winaviVideoconverter heb ik de .rm files naar mpg omgezet (als ik het omzette naar .avi dan ging opeens alles out of sync op een of andere manier) en toen met 3gp converter naar mp4 omgezet, best omslachtig allemaal maar het eindigt wel met een 25 minuten durende episode die ongeveer 70 ~ 80 mb wordt dus een hoop kijkplezier in bv. de trein :D

ps. als iemand een psp video converter weet met rm support (die ook echt daadwerkelijk werkt!!) post het dan ff, wel zo handig

[ Voor 29% gewijzigd door Geengrenzuh op 14-09-2005 14:44 ]

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
.oisyn schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:05:
[...]

Nope, een alcatel speedtouch 716. Maar een google search levert heel veel meldingen van dat probleem op, als je de threads op de forums door gaat lezen kom je verschillende mensen tegen die de logs van hun routers hebben uitgepluisd om erachter te komen dat de TKIP key idd wel gezet wordt, maar dat de PSP blijkbaar te vroeg (na 10 sec) stopt. Bij sommige mensen werkt het wel; zij hebben waarschijnlijk een access point die wat sneller werkt dan 10 seconden 8)7.

[...]
Misschien is de oplossing om je wlan energie besparing uit te zetten? Dan timed 'ie misschien niet al na 10 seconden uit.

Ik lul btw ook maar wat hoor, maar misschien werkt dit.

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Ik heb even een vraag omtrent regio's van spellen e.d. Het schijnt dat er geen regio's op de spellen zit zoals ik uit de startpost begrijp. Nu zit het zo, mijn nederlandse Wipeout Pure umd game heeft ook game-sharing. Kan ik dan via Game-Sharing toch met iemand die een US/JAP psp heeft met oudere firmware (1.5) gamen. Ik heb zelf 2.0.

Zie net dit staan:
Q : Kan ik multiplayeren als ik een buitenlandse PSP heb?
A : Dit maakt voor het multiplayeren niets uit, wel moet het spel uit hetzelfde land komen.

En dit werkt lijkt mij dus ook met game sharing.

[ Voor 27% gewijzigd door Xiqum op 14-09-2005 14:48 ]

Verwijderd

hmmm, ik heb (s)TonyHawk Remix gekocht bij mijn PSP op 2 september, zou ik deze weer kunnen inruilen? bij de dixons? denk niet dat het kan, maar ja "niet geschoten is altijd mis". Anders bij de FRS maar ff 3 games halen :)

En een apart topic over PSP games? ja mijn stem heb je :)

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:03
Hierboven wordt gesproken over de geweldige screenshots / movies van het spel Marvel Nemesis. Wat ziet dat er schitterend uit, helaas voor ons dat zijn screenshots / movies van de XBOX versie. Op ToTheGame.com heb je een aantal screenshots van de PSP versie en die vallen me echt tegen :(

offtopic:
In het begin sceptisch maar inmiddels na het lezen van vrijwel alle reacties ben ik over. Normaal kijk ik de kat een aantal maanden uit de boom. Zoals bij de Xbox het geval was. Een vriend van mij heeft de psp ook direct gekocht. Ik heb 'm getest en hij is echt geweldig. Eindelijk komen de spellen beschikbaar die ik graag wil hebben zoals Burnout Legends. Dus ik vol goede moed naar de winkel :) Is de PSP overal uitverkocht. Voorspelbaar maar toch dat verwacht je niet :P Dus maar een bestelling geplaatst en afwachten.

Over een aantal maanden komt Street Fighter naar de PSP, yeah! :P Maar is er bekend of er een variant van Dead or Alive of Tekken op de PSP uitkomt? Daar is het mij echt om te doen :) De Mortal Kombat series hebben het voor mij al tijden afgedaan. Sinds MK2 nah MK3 was ook wel ok is MK er niet beter opgeworden.

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:20
henkyyyyyyy schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:46:
[...]

Hij is zeker leuk, maar vindt hem toch iets trager gaan dan de PS2 versie!

Er is btw ook een engelse save ergens te vinden op inet! ;)
Ik zal wel een ongelovelijk noob zijn, maar ik krijg die hookboot.ini niet werkend... :'(

• Cabo
Geengrenzuh schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:39:
ps. als iemand een psp video converter weet met rm support (die ook echt daadwerkelijk werkt!!) post het dan ff, wel zo handig
Om ze volledig te benutten moet je er wel voor betalen. Allebei ondersteunden ze RM files alleen weet ik niet of de gratis versies dat ook hebben.
http://www.imtoo.com/psp-video-converter.html
www.xilisoft.com/psp-video-converter.html

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:09
et36s schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:54:
Over een aantal maanden komt Street Fighter naar de PSP, yeah! :P Maar is er bekend of er een variant van Dead or Alive of Tekken op de PSP uitkomt? Daar is het mij echt om te doen :) De Mortal Kombat series hebben het voor mij al tijden afgedaan. Sinds MK2 nah MK3 was ook wel ok is MK er niet beter opgeworden.
Misschien voor retro is dit leuk: Midway Arcade Treasures - met oa. mortal combat 1 t/m 3 :)

Verwijderd

Xiqum schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:47:
Ik heb even een vraag omtrent regio's van spellen e.d. Het schijnt dat er geen regio's op de spellen zit zoals ik uit de startpost begrijp. Nu zit het zo, mijn nederlandse Wipeout Pure umd game heeft ook game-sharing. Kan ik dan via Game-Sharing toch met iemand die een US/JAP psp heeft met oudere firmware (1.5) gamen. Ik heb zelf 2.0.

Zie net dit staan:
Q : Kan ik multiplayeren als ik een buitenlandse PSP heb?
A : Dit maakt voor het multiplayeren niets uit, wel moet het spel uit hetzelfde land komen.

En dit werkt lijkt mij dus ook met game sharing.
Je wipe-out moet op PSP's werken uit alle regios middels gamesharing. De PSP afkomst is namelijk onafhankelijk op multiplayer gebied. Zoals je zelf zegt: Games moeten uit hetzelfde land komen, voor gamesharing geld: Je game komt uit 1 land, je gesharede gedeelte is niet ineens uit USA oid, dit werkt gewoon ;)

(edit: Ik heb gemultiplayerereederd middels gamesharing met 3 man in 1 game met 1 PSP uit japan, 1 PSP uit USA en 1 PSP uit EU, ging prima :D )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 15:06 ]

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Helaas is nog niets bekend over Tekken, DOA of een ander 3d vechtgame maar het lijkt me een kwestie van tijd totdat die komen... Persoonlijk hoop ik dan meer op een Virtua Fighter of Soulcalibur game die rulen wel boven die andere uit IMO wat betreft gameplay en diepgang. Wat wel komt is dan wat jij zei een conversie van SF Alpha III (volgens velen de beste in de serie) met een shitload aan characters (24 geloof ik) en widescreen graphics, maar ook een conversie van de nieuwe Guilty Gear en die ziet er toch wel heel strak uit hoor naast de toch wat verouderde resolutie en animaties van Capcom CPSII engine.. (gameplay even buiten beschouwing gelaten, die is bij de SF serie wel wat beter in balans..althans bij de consoleversies dan)
Caboman schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:00:
[...]

Om ze volledig te benutten moet je er wel voor betalen. Allebei ondersteunden ze RM files alleen weet ik niet of de gratis versies dat ook hebben.
http://www.imtoo.com/psp-video-converter.html
www.xilisoft.com/psp-video-converter.html
Mijn ervaring is dat dat proggie die rm filetjes niet pakte (de shareware versie dan) dus misschien ligt het wel aan mijn computer hoor alhoewel verder alles gewoon functioneert hier..

[ Voor 20% gewijzigd door Geengrenzuh op 14-09-2005 15:11 ]

• Cabo
OMG oude MK op de psp _/-\o_
MK Deception komt ook op de psp, vind ik niks

Hier nog Marvel vidz
http://media.psp.ign.com/media/735/735746/vids_1.html

• Xiqum
@r2dGeert

logische redenatie! , dank je voor de uitleg ;)

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

TranceSetter schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:04:
[...]

Heb je best gelijk in, echter de FAQ wordt nu opnieuw geschreven door YellowNeck als het goed is. En de overbodige dingen haal ik er zeker wel uit. Die foto's van dat vrouwtje zijn idd niet erg aantrekkelijk meer. Maar om de hele tijd aan 1 topic te werken is een beetje saai. Daarom wil ik graag ook het andere topic erbij, zodat er wat afwisseling in komt... Enne, in het nieuwe topic hoeven eigenlijk alleen maar de spellen met coverfoto en release-datum komen te staan, dus dat is niet zo heel moeilijk lijkt me ;)
Hoop em dit weekend nog af te hebben :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Xiqum schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:09:
@r2dGeert

logische redenatie! , dank je voor de uitleg ;)
Geen probleem :P

Een maat van me heeft ook wipe-out pure, maar voor zover ik weet hebben we daar geen gamesharing op gevonden (dit zit wel op de demo van wipe-out pure overigens), misschien hebben we gewoon niet goed gekeken :D

Zou je kunnen laten weten of het wat is / of het lukt? Danku! :+

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gamesharing op wipeout pure, werkt dat inmiddels dan? Toen ik daarmee een half jaar geleden aan het prutsen was moest je nog een PSP booten, multiplayer mode kiezen, UMD eruit halen en in een andere PSP doen, en dat herhalen tot iedereen de game is gejoined :).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Xiqum
Ik heb geen idee maar misschien ben ik binnekort instaat om het te proberen. Een collega heeft er ook 1, maar ik wet niet of hij dat wipeout wel wat vind.

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:29:
Gamesharing op wipeout pure, werkt dat inmiddels dan? Toen ik daarmee een half jaar geleden aan het prutsen was moest je nog een PSP booten, multiplayer mode kiezen, UMD eruit halen en in een andere PSP doen, en dat herhalen tot iedereen de game is gejoined :).
Dat werkt niet meer met versie 2.0 ;(

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:49

BreeeZe

Devt

Net bij de Mediamarkt Amsterdam ArenA Burnout Legends gehaald !
(Daar kost hij overigens €49,-)
Super spel !
Burnout 3 was op de PS2 al mijn favoriet, nu dus ook lekker raggen op de PSP :D

Trouwens een tip voor de mensen die het spel graag in het engels spelen (zoals ik) even je systeem taal op engels zetten en het spel gaat vanzelf mee ;)

Verwijderd

Wat vinden jullie nou het beste spel voor de psp? Maar dan geen racespel want die heb ik al :P Ik wil namelijk zo weer ff een spelletje gaan kopen, maar wil wel wat anders als een racespel, virtua tennis ofzo lijkt me wel lachu :)

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:48:
Wat vinden jullie nou het beste spel voor de psp? Maar dan geen racespel want die heb ik al :P Ik wil namelijk zo weer ff een spelletje gaan kopen, maar wil wel wat anders als een racespel, virtua tennis ofzo lijkt me wel lachu :)
Persoonlijk vind ik Burnout Legends het echt wel waard, ook al is het een extra race spel ;) ;)

Anders is Lumines een must have.

Everybody's golf is ook een erg vermakelijk spel (ik heb zelf de japanse)

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
PSP'en op 6.1 is zoooooooooooo veel beter dan die stomme oordopjes :)

• et36s
Wat gaat dit topic snel kan beter F5 bij de hand houden. Wel jammer dat er nog niets over die spellen bekend is (dead or alive, tekken etc.) Dus dat gaat nog wel even duren. Maar heb al gezien dat er volop andere gave games uitkomen.

En wat betreft Soul Calibur II het zag er mooi uit maar ik kreeg niet het gevoel dat combo's, special tricks soepel verliepen. Heb het spel ook vrij snel de deur uit gedaan. (waarschijnlijk als een van de weinige) Net als MK dat is echt button bashen daar is niets aan. Switchen tussen vechtstijlen? Die leercurve wordt er daardoor niet simpeler op. Nee ik blijf wel bij Dead or Alive 3, Dat spel vond ik echt schitterend. Met realistische vechtstijlen en geen overdreven ingewikkelde combo's. Net als Tekken. Het enige wat eigenlijk mist bij die spellen zijn de bloedvergieten en de extreme fatalities die MK zo geweldig maken.

En wat 2D betreft. Street Fighter op eenzame hoogte.

BTW zijn er al goede Nederlandse PSP games review webpagina?

• Xiqum
Stink_o schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:06:
Ik had een keer mijn GBA (die ouwe ja die breede) op mijn versterker aangesloten. Vond hij niet leuk blijkbaar want toen mocht hij gelijk door naar de reperatie 60 gulden gekost! Dus dat probeer ik maar niet met mijn psp. :>

Verwijderd

TranceSetter schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:40:
[...]

Op de burnout disc staat update 1.52, dus ik heb zo'n vermoeden dat hij niet draait zonder te updaten naar 1.52... (niet dat het mij uitmaakt, want ik had toch al 2.0, maargoed...)
dan koop ik em toch maar niet 'officieël' (denk ik) jammer wilde ea games wel 'sponseren'...

• nudie
BreeeZe schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:45:
Trouwens een tip voor de mensen die het spel graag in het engels spelen (zoals ik) even je systeem taal op engels zetten en het spel gaat vanzelf mee ;)
je bent een held! ik zat me dood te ergeren aan die nederlandse troep haha

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:04:
[...]

Je wipe-out moet op PSP's werken uit alle regios middels gamesharing. De PSP afkomst is namelijk onafhankelijk op multiplayer gebied. Zoals je zelf zegt: Games moeten uit hetzelfde land komen, voor gamesharing geld: Je game komt uit 1 land, je gesharede gedeelte is niet ineens uit USA oid, dit werkt gewoon ;)

(edit: Ik heb gemultiplayerereederd middels gamesharing met 3 man in 1 game met 1 PSP uit japan, 1 PSP uit USA en 1 PSP uit EU, ging prima :D )
Kijk dit is wat ik wilde weten. Met welke spellen heb je gegameshared?

Verwijderd

Stink_o schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:06:
Erg nuttig, want uit een PSP komt natuurlijk perfect 6.1 geluid... 8)7

• et36s
Lopen de spellen nog wel soepel als je aan het game-sharen bent of is het toch beter om ieder een eigen exemplaar aan te schaffen?

• Xiqum
Kun je dan met 3 players 1UMD gebruiken? Lijkt mij beetje vreemd qua ping en systeem snelheid. Ik bedoel of jij lumines multiplay gaat doen vreet veel minder cpu/wifi dan een potje wipeout pure.

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

et36s schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:10:

En wat 2D betreft. Street Fighter op eenzame hoogte.
Zeker met je eens dat SF absoluut top is, maar wat mij betreft moet hij die plek wel delen met de Samurai Showdown en Last Blade reeks die zijn ook echt zeer bruut (DE reden voor mij om homebrew NeoGeoCD te gaan draaien mits die downgrader of een andere oplossing komt...)

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:17:
[...]

Erg nuttig, want uit een PSP komt natuurlijk perfect 6.1 geluid... 8)7
Bedankt, alsof ik dat zelf niet weet..

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

nudie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:11:
[...]

je bent een held! ik zat me dood te ergeren aan die nederlandse troep haha
You're welcome :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hmz, hoe moet dat nu dan? Of is er inmiddels een update voor wipeout waarmee de PSP gamesharing (dus via het hoofdmenu) wel werkt? Of werkt dat standaard gewoon met 2.0?
Stink_o schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:36:

Bedankt, alsof ik dat zelf niet weet..
Post dan geen nietszeggende oneliners die verder niets bijdragen aan de draad.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• nudie
TranceSetter is druk bezig met de layout van de PSP Games topic.
Als iemand nog suggesties heeft laat je horen, tot nu toe hebben we onderdelen als; regels,gereleasde games, games die nog uitkomen, poll, links afdeling, afsluiting.
Ideeen zijn altijd welkom.

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

nudie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:03:
Als iemand nog suggesties heeft laat je horen, tot nu toe hebben we onderdelen als; regels,gereleasde games, games die nog uitkomen, poll, links afdeling, afsluiting.
Wat misschien wel handig is: een link naar www.gamefaqs.com voor walkthroughs en Faq's over games. Naar mijn weten de meest complete site op dit gebied.. Een kopje over homebrew ontwikkelingen, dus niet over het launchen van iso's maar meer de echte homebrew games. Dit kan ook wel (misschien dat jullie dat al hebben hoor) in de regels worden vermeldt, wat wel en niet mag m.b.t. het praten over homebrew in het topic, bv. emulators wel of niet? enz.)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

btw, nog ff een goed woordje voor dtm racer

ik ben nu ongeveer rond 32 procent en ik moet zeggen dat ik me prima vermaak
de races zijn spannend (soms ff restart maar het gaat iig nog goed)
en het weggedrag is echt extreem lekker, niet helemaal realistisch maar je gaat zo wel knoerdhard door de bocht heen!!!

ai is af en toe wel wat makkelijk maar dat wisselt een beetje!

edit: moet nu 2 races in dtm racen...

man wat gaat dat hard :X :9
wel gaaf btw :)

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 14-09-2005 17:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
nudie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:03:
Komt er ook een apart umd-film topic })

PSN: KeaveXL

Verwijderd

Vanmiddag maar ff 3 games gehaald bij de FRS.

* Burnout 3
* Wipeout
* Ridge Racer

Nu is mijn psp eindelijk wat meer dan een veredelde mp3 speler :P

Nu allen tony hawk nog ff bij hun inruilen voor dtm racer 2, of colin 5 :P

• deky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-03 09:36
PSP Firmware Emulator Released dus een emulator voor de psp om psp spellen te spelen http://www.cdfreak.org/ :) :) :) :) :) :)

• TranceSetter
Het Playstation Portable Game Topic deel 1 is online.

Vanaf nu graag alle game-gerelateerde posts plaatsen in het daarvoor bestemde topic. ;)

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:12
ik heb van de week wipeout pure gekocht(had lumines al) en ben er nu een beetje ingekomen, ff wennen zon arcade racer want ik ben toch wat meer realisme gewend, maar het spel is erg leuk, jammer alleen dat het opstarten behoorlijk lang duurt maargoed das eenmalig :)

vanavond mn eerste film op de psp kijken, wordt land of the dead. download al geencode en wel, hoop dat het beetje goeie kwaliteit is :)
toch makkelijker dan zelf kloten met pspvideo9, wat een k*t programma is dat zeg :+

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TranceSetter schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:38:
Het Playstation Portable Game Topic deel 1 is online.

Vanaf nu graag alle game-gerelateerde posts plaatsen in het daarvoor bestemde topic. ;)
Heb het ook maar even aan de topicwaarschuwing toegevoegd :)

Verwijderd

Ik heb net zo'n set gekocht met daarin een usb kabeltje om de PSP aan te sluiten op de pc. Ik wou even proberen een trailer om te zetten met PSP Video 9 alleen hij vindt de PSP niet. Hoor je iets te zien in het menu van Deze Computer?(nieuwe opslagbron ofzoiets). Ik heb trouwens alleen nog maar een 32mb kaartje waar ook mijn saves op staan. Kan ik straks die trailer apart eraf gooien of moet ik de hele kaart dan formatteren?

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:37:
Ik heb net zo'n set gekocht met daarin een usb kabeltje om de PSP aan te sluiten op de pc. Ik wou even proberen een trailer om te zetten met PSP Video 9 alleen hij vindt de PSP niet. Hoor je iets te zien in het menu van Deze Computer?(nieuwe opslagbron ofzoiets). Ik heb trouwens alleen nog maar een 32mb kaartje waar ook mijn saves op staan. Kan ik straks die trailer apart eraf gooien of moet ik de hele kaart dan formatteren?
USB mode aanzetten op de PSP?

Verwijderd

Dat was ik inderdaad vergeten ja. :o Maar als ik er een trailer opzet kan ik die er dan straks zonder problemen van verwijderen, zonder te formatten?

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
ja dat kan gewoon met je psp zelf

PSN: Leech1984

Verwijderd

Ah ok ik zie het, kan ook via Deze Computer. Bij mij stonden trouwens die "Music'' etc. mappen nog niet op het kaartje, maar die kan ik gelukkig zelf wel maken. Wel handig trouwens, met dit USB kabeltje laad ie de PSP ook gelijk op. :)

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:07:
Ah ok ik zie het, kan ook via Deze Computer. Bij mij stonden trouwens die "Music'' etc. mappen nog niet op het kaartje, maar die kan ik gelukkig zelf wel maken. Wel handig trouwens, met dit USB kabeltje laad ie de PSP ook gelijk op. :)
ik wil ook wel zo'n kabeltje... waar heb je hem gehaald?

PSN: Leech1984

• bolleh
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:07:
je had dan in het psp config menu ergens moeten kiezen om je memory stick eventjes te formateren, dan maakt hij die mappen en dergelijk aan :)

Verwijderd

Hij zat in een compleet pakket bij dixons, koste wel 25 euro. Maar de man achter de kassa zei dat ze ook los verkocht worden, alleen ze hadden geen losse meer liggen(weet niet of die kabeltjes ook de accu gelijk opladen).

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De accu wordt niet opgeladen, en het zijn gewoon standaard USB-mini kabels. Ik had er al een bij m'n camera zitten.

• bolleh
.oisyn schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:36:
De accu wordt niet opgeladen, en het zijn gewoon standaard USB-mini kabels. Ik had er al een bij m'n camera zitten.
er bestaan van die splitter kabels toch?
die je op je usb aansluit, en dan split de kabel zich in 2, 1 mini usb en 1 om in je oplaad dingetje te doen. althans dat had iemand in dit topic ergens gemeld, maar die kabel kwam geloof ik uit HK

[ Voor 5% gewijzigd door bolleh op 14-09-2005 19:37 ]

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
bolleh schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:37:
[...]

er bestaan van die splitter kabels toch?
die je op je usb aansluit, en dan split de kabel zich in 2, 1 mini usb en 1 om in je oplaad dingetje te doen. althans dat had iemand in dit topic ergens gemeld, maar die kabel kwam geloof ik uit HK
Zoiets dus: klik

Deze ga ik wel bestellen denk ik samen met die Logitech Playgear Pocket en een screenprotector

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 14-09-2005 19:42 ]

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Ik heb zo'n kabel via Kiddyl, het enige nadeel is, dat het heeeeeel erg lang duurd voordat je psp weer opgeladen is, kan wel een uur of 6 duren.

Maar hij kan er wel gewoon aan als je pc uit is, dat scheelt dan wel weer.

Verwijderd

@ die gast die probs had met z'n linksys router: in de volgende howto wordt uitgelegd hoe je contact moet maken met je router, in dit geval toevallig een linksys ;+] Het gaat hier om remote desktop via de PSP, maar een internetverbinding is natuurlijk vereist.

http://www.pspupdates.com/forum/showthread.php?t=14098

Er zitten nog wat handige tips in die hier nog niet zijn genoemd, zoals handmatig het IP en vooral de DNS-servers instellen, en rebooten van de PSP alvorens de instellingen te gebruiken. Succes ermee.

Verwijderd

vraagje over een netwerk

thuis chill ik hem gewoon via mijn adsl router, maar ik zou ook graag op mijn hogeschool met de psp online gaan.
heb al gescanned daar met de psp en er is gewoon een 100% inholland WIFI aanwezig
beveiligd met een WEP key, die willen ze dus niet geven (of hebben ze niet)
maar ik kan een certificaat downloaden, maar dat schijnt weer alleen voor laptops te zijn

iemand al zoiets gehad, en dit kunnen omzeilen?

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 16:06
..............iemand al zoiets gehad, en dit kunnen omzeilen?
Mag dit in Nederland? Is dit 'done' op GoT, om te vragen naar methoden om een beveiliging te omzeilen?

[ Voor 7% gewijzigd door ParkOverall op 14-09-2005 20:17 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ff een mailtje richting de ict-afdeling sturen met daarin de vraag "wat er nodig is om gebruik te kunnen/mogen maken van het wifi-netwerk van Inholland"?

Begin dan niet meteen over je PSP, want dat is al een verloren zaak dan.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• FaceDown
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

ParkOverall schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:16:
[...]

Mag dit in Nederland? Is dit 'done' op GoT, om te vragen naar methoden om een beveiliging te omzeilen?
:O

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Heeft iemand al Winning Eleven 9 Ubiquitous Evolution al in zijn bezit.
Het schijnt in Japan de voetbalgame te zijn. Ik heb wel de versie op PS2 gezien. Is echt verbluffend.

Verwijderd

ParkOverall schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:16:
[...]

wel als je student bent aan desbetreffende school, en je dus gebruik mag maken van het netwerk

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

maar alleen als het ook voor jouw beschikbaar gemaakt is (inbreken is nog steeds strafbaar)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• et36s
Ik snap wel waarom In Holland dit niet wilt geven. Natuurlijk hebben ze de key. Ze willen geen 'vervuiling' op het draadloze netwerk. Net als MSN bijv. ook op een sommige scholen wordt geblokkeerd. Misschien als ze de mogelijkheden kennen van de PSP missschien moet je ze die voorleggen wat de PSP kan en wat hij niet kan. Zodat ze wel mensen met een PSP toelaten.

Maar ook Google biedt uitkomst.

[ Voor 7% gewijzigd door et36s op 14-09-2005 20:31 ]

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 15:24
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:10:
...heb al gescanned daar met de psp en er is gewoon een 100% inholland WIFI aanwezig
beveiligd met een WEP key, die willen ze dus niet geven (of hebben ze niet)
maar ik kan een certificaat downloaden, maar dat schijnt weer alleen voor laptops te zijn

iemand al zoiets gehad, en dit kunnen omzeilen?
Hebben we hier op TU ook, dat lijkt WEP maar is in feite 802.1x en je moet je dus met een certificaat aanmelden, zoiets ondersteunt de PSP niet.

Verwijderd

Op de TU Delft heb je een speciaal proggie (SecureW2) nodig dat je authentificeert, o.a. adhv een persoonlijke login. Ik werk bij een helpdesk daar en heb tot nu toe 1 persoon met een PSP moeten teleurstellen over de mogelijkheid op het TU-wifi-net te komen =]

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:20:
Heeft iemand al Winning Eleven 9 Ubiquitous Evolution al in zijn bezit.
Het schijnt in Japan de voetbalgame te zijn. Ik heb wel de versie op PS2 gezien. Is echt verbluffend.
Yep!
Hij is zeker heel erg goed!
Krijg er alleen wel kramp in me vingers van!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• et36s
Laten we hopen dat ze de verschillende wi-fi constructies zullen toevoegen in de komende eventuele . firmware updates. Het zou natuurlijk geweldig zijn als je ook daar op het netwerk kan. Als je tegen elkaar een game speelt werkt dat ook via WiFi? Heb je daar dus per se een accespoint voor nodig of heb je aan 2 psps voldoende?

[ Voor 7% gewijzigd door et36s op 14-09-2005 21:52 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

et36s schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:49:
Laten we hopen dat ze de verschillende wi-fi constructies zullen toevoegen in de komende eventuele . firmware updates. Het zou natuurlijk geweldig zijn als je ook daar op het netwerk kan. Als je tegen elkaar een game speelt werkt dat ook via WiFi? Heb je daar dus per se een accespoint voor nodig of heb je aan 2 psps voldoende?
Zat er geen handleiding bij je PSP?

Groetjes, FaceDown.

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:28:
Hij zat in een compleet pakket bij dixons, koste wel 25 euro. Maar de man achter de kassa zei dat ze ook los verkocht worden, alleen ze hadden geen losse meer liggen(weet niet of die kabeltjes ook de accu gelijk opladen).
is het toevallig de tech pack xl van joytech die je gekocht hebt? met oa de movie charger! ik heb dit pakket namelijk ook, alleen bij mij laad de psp niet echt op in de movie charger....geeft enkel stroom om op het desbetreffende moment een filmpje ofzo te kijken. ik zal eerdaags even testen of de accu alleen met behulp van de kabel, dus zonder die bureau standaard, wel wilt opladen. voor de rest is het een puik setje. echt een aanrader: http://www.joytech.net/pr...?cPath=27&products_id=103

PC Specs

Verwijderd

http://www.x-oom.com

Is een cool progje om makkelijk in het Nederlands al je video's om te zetten naar PSP format. Kost in de winkel zo'n drie tientjes...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 23:00 ]

• njh
  • Laatst online: 10-09 14:00

njh

goh heb ik weer iets.

ik zit gisteren met iemand te skypen, ik zeg wacht ff ik ga ff wat muziek op mijn psp zetten,
ik hook mijn psp aan de usb kabel, zet de psp in usb mode *tuuduu* (windows geluidje :P)

nu ga ik naar mijn drive letter, open die psp map en daarna music.

paf boem bsod *en reset*,
helaas stond auto restart nog aan, dus ff uitgezet en nog een keer gedaan (misschien was het toeval)

weer bsod, error in nonpaged area blablabla (niks bruikbaars ook niet in event viewer)
misschien rotte windows?

ok ik start mijn laptop op, doe dezelfde handelingen, ja hoor ook bsod :P

ik snap er geen hol van, of mijn kabel is kapot, of psp zit iets fout, of filesystem error (op mem card)
anyway dit doet ie niet in de movie dir of wat dan ook, alleen in de music map 8)7

Verwijderd

Sjoo, da's groot, 122MB???

;)

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
XennOX schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:52:
[...]

uuhh bedank de bsa maar als ze je komen ophalen. beetje warez nie })
zou linkie maar weghalen |:(
Is geen warez? Althans, ik heb het prog al, gewoon geupdate via internet, et al. Zag er uit als een 'gratis' prog i.i.g. :)

Toevallig vanavond een filmpje mee gevonverteerd. Beeldkwaliteit is wel goed, alleen veel te donker! En het geluid is slecht vergeleken met 32kbps AAC van eerdere conversies.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

UMD.Emulator.V0.8.PSP-iND

Dat is dus de nieuwe FastLoader
New FastLoader: Humma Kavula Presents UMD Emulator V0.8

Humma.Kavula has released UMD emulator v0.8 in the MaxConsole Forums. Following in the footsteps of the Fastloader, here is another fine homebrew app for your pleasure. This time they present you a full featured UMD emulator, reboot & exitgame tight - you have to turn off your PSP completely (or crash it ) to get it back to original state. This is a semi-final version, some things are known not to work properly for now (see below). Check it out and discuss it right here!

Release Information

- play your favourite LEGIT backuped ISOs from the main menu of your PSP !
- full UMD emulation via selected ISO, either for game, video and audio !
- possibility to bypass updater check within the menu
- possibility to remove/redirect updater icon
- possibility to set any regioncode, even for games ...
- CPU speed setup (currently for ISOs only)
- sleepmode works within games now ! See ToDo for more
- possibility to redirect flash0: (user config) and flash1: (kernel data)
to memorystick (and no, this is NOT a rip of the lately released MPH application)
- USB is automatically activated within the emulator config
- configuration will be automatically saved and reloaded on app restart
- reload the ISO list by pressing SELECT button
- restart emulator config by pressing START button
- maybe some more which i just forgot to mention ...

***** This application DOES NOT write to the flash, everything is done in RAM only ! *****

Now you can use all the nifty functions like versionchanger, pmf replacer or button changer
but you dont need to write to the flash anymore ! Just replace the necessary files on your
memstick while using flash emulation. Hope some ppl will find this useful ...

Humma Kavula !

! please read the included
eadme first ! too ... !

** Edit : documentation went somewhat wrong, flash0: is kernel data and flash1: user config ofcourse ... **
Goed nieuws voor mensen met een USA 1.50 PSP, nu kunnen wij ook regio 2 films afspelen :D

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Uh...heb net een aflevering van Family Guy geconverteerd met de instellingen van de startpost. Krijg dus als output file 2 MAQxxxxx.mp4 bestanden. Deze in de 100MNVxxxx map geplaatst ..maar dan vind ie dus geen video's (de PSP). Ook als ik ze in de 100ANVxx map pleur gebeurt er nix
Zodra ik van de bestanden hernoem van MAQxxx naar M4Vxxxx vínd ie ze wél!, maar zijn ze weer níet supported. Mischien is dit als eens langsgekomen, dan heb ik er helaas overheen gelezen. Heb ik deel 10 en en deel 9 gezocht maar kon nix vinden en de search is ook brak.

Heb Firmware 2.0 overigens

[ Voor 15% gewijzigd door Yellowneck op 15-09-2005 00:21 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Cabo
Videobestanden moeten de naam M4VXXXXX hebben om herkent te worden.
Maar daar ben je net achtergekomen, volgens mij wil je wat anders weten wat ik weer niet .
Oh jah 2.0 heeft AVC support volgens mij wil je iets met dat.
http://psp.ign.com/articles/637/637459p1.html

Morgen de nieuwste fastloader testen, bedankt.

[ Voor 76% gewijzigd door Cabo op 15-09-2005 00:28 ]

Verwijderd

De volgende video is FAKE: http://blueberrykiwi.free.fr/upload/downgrader_v09_hires.avi

Maar waarom ? Alles lijkt te werken :?

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Et voila, firmware 2.0 c'est hax0r3d :D

ftp://ftp2.quicknet.nl/pub/Maxconsole/development-unit.avi
Breaking News: PSP V2 firmware security completely broken ?

We are hearing news that PSIX lead programmer and MaxConsole forum member Naoneo aka Fluff has managed to directly modify the v2.00 psar files recently and is now able to modify ALL the contained firmware information including version check and the security lock, no one has known how to bypass the psar encryption check which MaxConsole user Mr A described some days ago, it looks like the start of the custom hacked firmware area has begun and we have video proof for this. There is no ETA yet, but we will get in touch with fluff asap to find out more, for now enjoy the video leaked by beta testers ;).

Normally video's mean nothing, but this one is very convincing and we have all seen Naoneo/Fluff's good work in the past so we'll let you know more as soon as we hear it! For now enjoy the video proudly hosted here at MaxConsole, we have been re-assured 100% this is no hoax or half complete project...take a look at the video and decide for yourselves.

Just to put this into perspective, this will hopefully pave the way for similar developments like Evolution-X and Xecuter BIOS on the Xbox except it is more direct and you will just have to launch the modified eboot.

Let's hope this one is real...we never like to say anything is for sure but this video and information has got a lot of people convinced.
Helaas, blijkt een hoax te zijn:
http://67.15.28.13/~naoneo/naoneo/dev/05sept.html

[ Voor 4% gewijzigd door prototype op 15-09-2005 01:34 ]

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Yeah baby!!!
De ceramic white psp is uit in Japan. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/psp-console-cw-jpn1.jpg

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Ik snap geen hol van die virtualdub met subplugin.
Ik voeg dus film met sub (.saa) In proggie zie ik dus twee beelden met ene zonder sub er andere met sub. Het lijkt werken maar wanneer ik ze opslaan , gaat .saa niet plakken in film.
Waar doe ik foutvolgens jullie? Ik ben doof, heb sub hard nodig dan jullie :D

volgende stap dat ik heb ondergenomen:
File/Open video file/kies film xxx
Video/Filters/Add/Subtitler/kies sub xxx/ Ok
Video/Direct stream copy
F7 (saven)

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De Ceramic White PSP's zijn in mijn bezit :p. Moeten alleen nog verscheept worden! Ik zal wel een foto maken van de PSP's en hier posten.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Verwijderd

Ik moet zeggen. PSP nu 2 weken. lang getwijfeld maar is SUPER.
De spelletjes zijn tof , de foto's laten zien van thuis is tof. 1GB erin gezet (kabeltje had ik al )en bestaande DVD via IMTOO en Video Converter erop gezet met ondertitels TOF en de internetbrowser is ook TOF.

Gebruik de SSID scanner VAAK en die vind gewoon meer netwerken als mijn wireless laptop kaart.
de MP3's klinken goed genoeg.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Valt nog niet mee blijkbaar.. ff 2.0 kraken. :D

Welke SSID scanner?

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Bij netwerkinstellingen kan de PSP SSID (wireless) netwerkjes zoeken. Ik vind er 2 meer dan mijn laptop vind in de straat !

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

kiddyl schreef op donderdag 15 september 2005 @ 08:45:
De Ceramic White PSP's zijn in mijn bezit :p. Moeten alleen nog verscheept worden! Ik zal wel een foto maken van de PSP's en hier posten.
En al gekraakt met je downgrader ? O-)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• SToRM666
Afbeeldingslocatie: http://67.15.28.13/~naoneo/naoneo/dev/pspimg/10gbduo.jpg

Daar kun je wel lekker veel op kwijt :*)

• Xiqum
Zeker nep of toch echt, heb je een link?

• SToRM666
Ik zag die staan bij de link die prototype gaf: klik

Is wel een leuke site vind ik :)

En als dat kaartje uitkomt, dan zal die 2gig ook wel zakken in prijs. Ik ga nog even wachten met kopen dus...

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 15-09-2005 10:49 ]

• njh
  • Laatst online: 10-09 14:00

njh

al die (fake) filmpjes die er nu al zijn uitgebracht :'( die tijd hadden ze beter kunnen bundelen en een mooie downgrader van kunnen maken IMO

sjeesh 10gb :9~
zal wat gaan kosten, maar dan heb je ook wel wat

• Xiqum
10gb sandisk kaartje
Yes you read correctly, 10gb, i was sent this by a friend of mine who works for sandisk, aparently an image for a new product range from sandisk, of ultra-fast, high capacity media for the PSP and 3G phones!, this shocked me to the core, so much so that i am still picking bits of asphalt from my chin, the price according to my contact, will be $320USD and will be made available in November
Stond er op die site, poe dit is te mooi om waar te zijn ik wil namelijk wel iets van een 2gb of 4gb kaar maar dan voor 100 euro dus ben benieuwt wat het spul in nederland gaat kosten.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage