Het Playstation Portable topic Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.491 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

almar schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:02:
Wat staat er eigenlijk op de demo-disc aangezien ik die er dus nog steeds niet in heb gestopt:)
filmpjes en clips

je kan hem er instoppen hoor, je moet toch eerst tig keer zeggen of je echt wilt updaten :) ik heb hem er gelijk ingedaan, boeiend :) hij gaat echt niet uitzichzelf updaten
De internet update gaat bijwijzevan nog sneller, en die zit altijd in je menu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Wat filmpjes van games en nog een Spiderman 2 trailer in HQ :)

//Edit: weer te langzaam :P

[ Voor 22% gewijzigd door whatzert op 13-09-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Wat staat er eigenlijk op de demo-disc aangezien ik die er dus nog steeds niet in heb gestopt:)
Stop 'm erin dan weet je 't.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
OMX2000 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:06:
Nog 2 dagen en de witte psp komt uit in Japan. Yes, ik ben zwaaaar ongeduldig.En hoop snel een extra exclusieve witte psp te hebben.
waar heb je em besteld en mag ik vragen voor hoeveel?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:08:
[...]

waar heb je em besteld en mag ik vragen voor hoeveel?
psxshop heeft het de 15e :

Dit artikel zal op Thursday 15 September, 2005 op voorraad zijn.

EDIT : 290 Euro

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Mananddog schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:31:
[...]
Nope, Heerlen, en voor de mensen die nog op zoek zijn naar een winkel die psp's heeft er liggen er hier nog 8 stuks!
Wat was de prijs? van Burnout Legends?

[ Voor 6% gewijzigd door Zonekill op 13-09-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een downgrader binnen! Straks ook een aantal Witte PSP's en downgraden :)

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Is de downgrader al uit dan? Heb het niet bijgehouden met al die shit fakes.

[ Voor 47% gewijzigd door Cabo op 13-09-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Deze schijnt te werken. Ik heb er nu eigenlijk 2 liggen, een met de volgende bestandsnaam: Official_WAB_v1.5x___v2.00_Downgrader_for_PSP.rar , maar deze schijnt het niet te doen, maar maakt je PSP ook niet kapot.

De andere schijnt het wel te doen, maar ik ben niet de eerste Gotter die het gaat proberen. Mijn garantie gaat via Japan, als het via NL ging .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

kiddyl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:14:
Ik heb een downgrader binnen! Straks ook een aantal Witte PSP's en downgraden :)
Er is nog geen werkende downgrader. En volgens sommigen gaat die er ook niet komen binnen afzienbare termijn. Die wab-gasten schijnen uit hun nek te kletsen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mausz schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:32:
[...]

Krijg die foutmelding idd ook af en toe. En sommige dingen die ik wel encoden duren echt gruwlijk lang , zodat ik ze maar afklik. :O
3gp_converter gebruiken....deinstalleer dat psp video 9 maar want het werkt toch niet :P

op het forum hier in het begin staan een link naar 3gp_converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 14:00

njh

Qorne schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:04:
[...]

filmpjes en clips

je kan hem er instoppen hoor, je moet toch eerst tig keer zeggen of je echt wilt updaten :) ik heb hem er gelijk ingedaan, boeiend :) hij gaat echt niet uitzichzelf updaten
De internet update gaat bijwijzevan nog sneller, en die zit altijd in je menu :P
het is pas nasty als de nieuwe games een update automatisch uitvoeren :P (stille hint richting sony haha)

@kiddyl:
hou ons op de hoogte van je downgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:04:
[...]

filmpjes en clips

die demodisc is echt gaar gewoon...ik heb de amerikaanse psp en daar stond een leuke clip op...1 maar maar iemand meer nieuws over het afspelen van regio 2 op us psp..met 2.00 heb je een regio vrije umd movie player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
oh dus geen speelbare demos dan mis ik niks:)
P.s Ik doe er die echt neit zonder reden niet in hoor:P mijne is nog mooi 1.52 ik geloof namelijk niet dat de 2.0 binnen afzienbare tijd gehackt gaat worden 1.52 daarintegen wel denk ik en niet via wab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
kiddyl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:27:
Deze schijnt te werken. Ik heb er nu eigenlijk 2 liggen, een met de volgende bestandsnaam: Official_WAB_v1.5x___v2.00_Downgrader_for_PSP.rar , maar deze schijnt het niet te doen, maar maakt je PSP ook niet kapot.

De andere schijnt het wel te doen, maar ik ben niet de eerste Gotter die het gaat proberen. Mijn garantie gaat via Japan, als het via NL ging .......
Vind het allemaal onzin op dit moment. Heel de wereld zit op een downgrader te wachten. Ik zie nog geen "BREAKING NEWS"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 14:00

njh

Caboman schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:37:
[...]

Vind het allemaal onzin op dit moment. Heel de wereld zit op een downgrader te wachten. Ik zie nog geen "BREAKING NEWS"
staat vanzelf op de frontsite:

Groep techies weet sony psp's laatste firmware binnen 2weken te kraken (ofzo :P)

edit:
@almar:
denk dat ze eerder een versie uitbrengen die allebei downgrade (of alleen 2.0) aangezien de nieuwe games ongetwijfeld allemaal 2.0 nodig hebben.

ik snap waarom sony dit doet, aangezien de games geld in het laatje brengen, maar ze pakken wel de vrijheid van mensen af om homebrew te draaien (bedoel ik niet umd games)
(alhoewel, dat zou ook moeten kunnen aangezien ik liever een kopie draai dan mijn origineel erin stop, kans op vuiltjes en krassen)

[ Voor 41% gewijzigd door njh op 13-09-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

@ almar : lol doe gewoon zelf ff erin en kijk, je kan pas updaten als je ook daadwerkelijk het updateproces vanuit het home menu opstart

dus ik weet niet van welke dodo je het hebt of miss heb je het jezelf wijs gemaakt maar je update niet zomaar hoor... :S

[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 19:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Zeg nou AUB niet meteen dat dit onzin is. Ik heb hem hier en hij schijnt het echt te doen. Is niet van WAB, maar de bron is ook onbekend. Als ik een EU PSP had dan ging ik hem wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog geen werkende downgrader. En volgens sommigen gaat die er ook niet komen binnen afzienbare termijn. Die wab-gasten schijnen uit hun nek te kletsen.
Jah, en straks ga je me nog vertellen dat sinterklaas niet bestaat >:)

Voor de nerds onder ons, eff wat feitjes op een rijtje.
- D'r zitten een aantal beveiligingen in de frimware en 1 daarvan schijnt een hash check te wezen.
- Een secure hash is een functie f waarvan het moeilijk is de inverse f-1 te berekenen
- Dwz gegeven y, is het moeilijk een x te vinden zdd f(x)=y
- De enige manier om dit te doen is alle mogelijke x te proberen
- En als x bijv. een 256 bits woord is, dan is dat (nog!) niet feasible

niets is niet te kraken maar t gaat denk ik nog wel een tijdje duren.

edit :
Laten we er vanuit gaan dat je n klokcycli nodig hebt om een hash te berekenen en dat de computer op 3 GHz draait. Dat betekent dat je per seconde (3 × 10^9 ÷ n) hashes kunt controleren.
Volgens een artikel op tweakers zijn er 2^69 brute-forcepogingen nodig. Dat betekent dat je (n × 6239) jaar aan het rekenen bent. Aangezien n op een pc ergens in de orde van een paar honderd klokcycli ligt, zitten we in de volgende ijstijd tegen de tijd dat je klaar bent met rekenen 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
(alhoewel, dat zou ook moeten kunnen aangezien ik liever een kopie draai dan mijn origineel erin stop, kans op vuiltjes en krassen)
Nou, ik wissel mijn games redelijk vaak om, en er zit nog geen stofje, krasje of streep op ofzo hoor.. :)
Ze gaan vanuit mijn PSP rechtstreeks in mijn "Get me" beschermhoes. :)

Ik vind Spiderman 2 - the game trouwens niet echt een aanrader.. Begin hem een beetje beu te worden omdat het niet wil lukken! :P Ik ga v/d week Metal Gear kopen/ruilen. Die lijkt me wel gaaf.

Bij Ridge Racer heb ik nu de pro league bijna uitgespeeld na 540 min. Echt best een groot spel, en het is nu al een redelijk niveau! :)

Wipe Out heb ik nog veel te weinig gespeeld omdat RR te verslavend is.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
kiddyl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:51:
Zeg nou AUB niet meteen dat dit onzin is. Ik heb hem hier en hij schijnt het echt te doen. Is niet van WAB, maar de bron is ook onbekend. Als ik een EU PSP had dan ging ik hem wel proberen.
Schijnt te doen? Maar niet geprobeerd :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

endless schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:55:
[...]

Nou, ik wissel mijn games redelijk vaak om, en er zit nog geen stofje, krasje of streep op ofzo hoor.. :)

Ik vind Spiderman 2 - the game trouwens niet echt een aanrader.. Begin hem een beetje beu te worden omdat het niet wil lukken! :P Ik ga v/d week Metal Gear kopen/ruilen. Die lijkt me wel gaaf.

Bij Ridge Racer heb ik nu de pro league bijna uitgespeeld na 540 min. Echt best een groot spel, en het is nu al een redelijk niveau! :)

Wipe Out heb ik nog veel te weinig gespeeld omdat RR te verslavend is.. :D
Ik wil Metal Gear wel ruilen.. 1x gespeeld..

En wie was diegene die ook de Sony convertor gekocht had ? Kan zijn niick niet vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Net ff m'n PSP geportscand :P en poort 25 en 110 staan open. :? Wat is hier de bedoeling van, dat je met je PSP kan emailen?? :?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Caboman schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:59:
[...]

Schijnt te doen? Maar niet geprobeerd :Z
Lees even door alle PSP topics heen en zoek mijn nick. Ik was de eerste met een PSP hier (misschien wel eerste NL-er) en heb veel mensen aan een PSP geholpen. Ik heb er geen baat bij om dingen te verkondigen die niet waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
En ook de eerste met een downgrader, wat een prestatie. :D
(ik houd op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

lama

[ Voor 92% gewijzigd door Qorne op 13-09-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik ga nu eten. Let op: downgraden op eigen risico! Ik neem geen enkele verantwoordlijkheid! Dus niet gaan huilen als het niet lukt of je PSP kapot is.

http://rapidshare.de/files/5061678/PSP_downgrade1.0.zip.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

kiddyl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:14:
kiddyl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:03:
[...]

Lees even door alle PSP topics heen en zoek mijn nick. Ik was de eerste met een PSP hier (misschien wel eerste NL-er) en heb veel mensen aan een PSP geholpen. Ik heb er geen baat bij om dingen te verkondigen die niet waar zijn.
Waarom het niet mogelijk is om te downgraden, van MaxConsole
The highly respected MaxConsole user known as 'Mr A' has let us know his thoughts on the rumoured WAB PSP downgrader and what it will take to actually make a firmware downgrader for the PSP . The editorial contains a few minor insults but most importantly 'Mr A' backs himself up with technical information as we have all come to expect from him. Let's just get straight that this is HIS view and not written by MaxConsole staff!

Recently we have all been exposed to a large amount of hype and rumors relating to attempts to downgrade PSP's firmware for the purpose of using homebrew software. Two groups in particular, WAB and PSP-DEV have been claiming that they have a downgrader working but as yet all we have seen from either of these groups are a bunch of faked videos - no actual information or anything else which might suggest that they actually do have something working.

I have quite a bit of experience with reverse engineering etc and have personally examined the PSP firmware upgrade procedure by decrypting the updater executable and accompanying data file so I know how it all works. If either WAB or PSP-DEV had the skills to do this then they would probably never have claimed that they could downgrade the firmware since they would know exactly what is involved and that its not possible through software alone. I will try to explain how this all works without getting too technical..

As you know, the PSP upgrades come in the form of EBOOT.PBP archive files. The archives contain the encrypted upgrade executable (DATA.PSP), the encrypted data file (DATA.PSAR) and some other information such as the firmware version which is contained in the PARAM.SFO file. The PARAM.SFO file has been the focus of many downgrade attempts, but all these attempts have been in vain. While the PSP OS does indeed use this file to get the firmware version which will be upgraded to, even if you can bypass this first check and actually get a updater running (say 1.50 updater on 1.52 system) you will still not be able to downgrade.

This is because there is yet another check inside the update executable. The version information for the firmware which will be updated to is stored alongwith the rest of the upgrade data in the DATA.PSAR file. Once you start the upgrade the version information from the DATA.PSAR file is compared with the version of the firmware your PSP is currently running. If your PSP is running a more recent version than is contained in the DATA.PSAR file then you will receive an error.
Currently it is not possible for us to encrypt our own DATA.PSAR files or executable files. So we cannot simply edit the version information in the PSAR and we cannot simply patch out the check in the updater executable. I bet now some of you are thinking why dont you just change the firmware on your PSP so its reported as 1.00, then the upgrade will work!. In order to change the firmware version you will need to be able to execute unsigned code, if this was possible then a downgrade might not even be needed at all.

I dont see a working downgrade method appearing any time soon, especially with everybody going about it the wrong way! WAB dont seem to know what they are doing and they probably think that since you guys dont know either they can feed you crap. I just hope after reading this you are a bit more educated on the subject and now the lies they feed wont stick or continue giving people false hope for something which will most probably never come (at least not from these kids ala WAB).

And for those of you who have never heard of Mr A before, he was the first developer to correctly identify the changes of the v2.0 firmware and why it will be HARD to crack. Even IGN picked up on what he said, time will tell if he is right on this one too!

Oh and we hate having to say this time and time again, but unfortunately other websites forget basic ethics, so...if you wish to use any part of this article or refer to it then we expect MaxConsole to be clearly creditied.
Bron : http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=9249

Reactie van Yoshihiro : http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=9253

En weer een reactie van Mr. A : http://forums.maxconsole.....php?p=81403&postcount=48

Trek zelf je conslusies

[ Voor 5% gewijzigd door Royal op 13-09-2005 20:13 ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:25
...laat maar

[ Voor 96% gewijzigd door Flatwhite op 13-09-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

kiddyl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:09:
Ik ga nu eten. Let op: downgraden op eigen risico! Ik neem geen enkele verantwoordlijkheid! Dus niet gaan huilen als het niet lukt of je PSP kapot is.

Waarom maakt geen enkele site dan melding van deze werkende downgrader waar de halve PSP-wereld op zit te wachten? :?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Report em dan aan psp-spot.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
endless schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:55:
[...]

Ik heb anders wel een kras zitten op mijn wipeout disc. Eentje die zeg maar rondgaat. Er zat waarschijnlijk iets tussen de disc en de hoes, en tijdens het draaien is ie gaan schuren. Het levert (nog) geen problemen op bij het spelen, maar ik vind het nou niet echt lekker bedacht van sony.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

idd die UMDs vind ik ook nogal tricky, heb het gevoel dat ze heel slap zijn,vind het ook raar dat ze altijd open staan, ze hadden beter een echt minidisc achtige systeem kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Shailesh schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:28:
[...]

Ik heb anders wel een kras zitten op mijn wipeout disc. Eentje die zeg maar rondgaat. Er zat waarschijnlijk iets tussen de disc en de hoes, en tijdens het draaien is ie gaan schuren. Het levert (nog) geen problemen op bij het spelen, maar ik vind het nou niet echt lekker bedacht van sony.
Nja, het blijft natuurlijk gewoon een klein dvd'tje.. Tis geen diskette zoals bij Nintendo. :)
Wel zonde idd!

Ik heb zin in GTA Liberty City Stories, het ziet er zo gaaf uit op die filmpjes.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Vandaag even langs de Free Record Shop geweest. Gevraagd of ik eerst even een UMD mocht checken voordat ik hem kocht. Dat mocht, en maar gekozen voor Bad Boys. Wat een mooie kwaliteit zit er dan in. En bijna geen last van ghosting (beetje raar, maar goed). Als je na het kijken van een UMD-movie dan weer een zelf-omgezette film kijkt, dan valt die kwaliteit echt vies tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou graag een film converten en heb dus die instellingen van de tutorial gebruikt maar ik heb na een tijd als het gedaan is 2de bewerking even wachten wat moet ik dan doen als ik dan kijk voor te veranderen dus op mijn psp te zetten lukt het niet want hij is niet gemaakt volgens het programma ik vind die file nergens iemand een paar tips hoe ik dit kan oplossen

dank u bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd naar die downgrader kiddyl! Hou ons / me op de hoogte! Verder wil ik burnout echt hebben denk ik. Is die motion blur er ondertussen al weer in? Dus is die 222Mhz limit eraf te halen? Verder heb ik een thug2r te ruil, liefst voor lumines!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

BURNNNNN !!!

ontopic:

Bij de trailer van Spiderman 2 op de demodisc merk ik iets raars op. Snelbewegende objecten en personen lijken in 3D te bewegen, niet echt ghosting. Het lijkt alsof het karakter naar de voorgrond getrokken wordt. Zo ervaar ik het toch. Wat zijn jullie ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Laatst online: 05-09 11:40
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:13:
Ik ben benieuwd naar die downgrader kiddyl! Hou ons / me op de hoogte! Verder wil ik burnout echt hebben denk ik. Is die motion blur er ondertussen al weer in? Dus is die 222Mhz limit eraf te halen? Verder heb ik een thug2r te ruil, liefst voor lumines!
Ik wacht ook wel op die downgrader, Virtua Tennis speelt fijner vanaf een stick en Colin McRae heeft last van framerate drops...

Verder heb ik net als iemand hierboven wel veel last van een lawaaierige UMD lezer, maar neem aan dat dit normaal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor bij mij als ik een umd laad soms een "schuurend"geluid zeg maar, maar zoals hier boven zal dat wel normaal zijn of niet??
Ik vraag me wel af hoe BF op de psp eruit gaat zien :9 kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
  • Laatst online: 08-06 14:33
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:39:
ik hoor bij mij als ik een umd laad soms een "schuurend"geluid zeg maar, maar zoals hier boven zal dat wel normaal zijn of niet??
Ik vraag me wel af hoe BF op de psp eruit gaat zien :9 kan niet wachten
Ja dit heeft iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39

linkie
Wie heeft deze dan gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:27:
De andere schijnt het wel te doen, maar ik ben niet de eerste Gotter die het gaat proberen.
Da's knap zout zeg. =/

Het PSPupdates-forum staat ondertussen vol mensen die hem geprobeerd hebben en natuurlijk geen resultaat hadden. Laten we nou ophouden het te hebben over dingen die het wel of niet schijnen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

endless schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:36:
[...]

Nja, het blijft natuurlijk gewoon een klein dvd'tje.. Tis geen diskette zoals bij Nintendo. :)
Wel zonde idd!

Ik heb zin in GTA Liberty City Stories, het ziet er zo gaaf uit op die filmpjes.. :9~
Diskette? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Deze is ook wel grappig: klik

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rofl geweldig... niet geschoten is altijd mis natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

:9~ Zometeen FinalFantasy VII Advent Children kijken :9~

helaas nog geen 1GB stickie...anders had ik em op de PSP gekeken :D
Iemand die UMD movie van de film al voorbij zien komen? ..of duurt dat nog ff in Europa? (zoals gewoonlijk)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Net toch maar ff die downgrader geprobeerd, heb hier nu 3 psps dus als er 1tje ff terug gaat naar sony is dat niet zo'n ramp. was een EU 1.52 psp en dat is het nog steeds. Dus voor mij werkt hij niet en richt ook verder geen schade aan. Maargoed gelukkig heb ik nog een 1.5 jap :p

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
YellowNeck schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:18:

Iemand die UMD movie van de film al voorbij zien komen? ..of duurt dat nog ff in Europa? (zoals gewoonlijk)
Ik denk dat Europa nog even moet wachten tot AC overnieuw in het engels ingesproken wordt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter

In het boekje dat ik kreeg bij Bad Boys voor de PSP staat dat Final Fantasy - Advent Children ergens in oktober uitkomt. Dus nog even wachten dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik het dus begrijp heeft FRS nog steeds die 3-2 koop actie? Kan je daar momenteel ook al PSP games inruilen? Dan mogen ze van mij die Tony 2 UG wel hebben. Dan haal ik morgen Burnout & DTMRacer & Wipeout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ja FRS actie, is tot 2 oktober '05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:09
Hoe kan ik ook al weer een PSP (JAP) zo patchen, dat het keuzeknoppie weer "X" wordt?ipv "O"?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:38:
Zoals ik het dus begrijp heeft FRS nog steeds die 3-2 koop actie? Kan je daar momenteel ook al PSP games inruilen? Dan mogen ze van mij die Tony 2 UG wel hebben. Dan haal ik morgen Burnout & DTMRacer & Wipeout :)
Volgens mij hoort wipeout niet bij die 3=2 actie, hij verkocht te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:11:
[...]
Volgens mij hoort wipeout niet bij die 3=2 actie, hij verkocht te goed.
nope, alle games !

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Hey kiddyl kun je al witte psp leveren. En wat kosten ze in japan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb Final Fantasy Advent CHildren in pre order staan bij Eplaza. Hij komt daaro 20 oktober uit;)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

PVNC is echt cool. Ik heb het nu draaiende en hij maakt een connectie met mijn pc met TightVNC. Het gaat nog niet ultravloeiend maar met een beetje geduld kun je makkelijk webpagina's browsen via IE. Dan heb je toch de ideale browser op je PSP dacht ik zo. :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04

heb jij nog witte psp's te koop die binnenkomen? mail me anders even: phusebox[apenstaartje]gmail.com

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• CRpt3r55
Crypter schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:01:
Hoe kan ik ook al weer een PSP (JAP) zo patchen, dat het keuzeknoppie weer "X" wordt?ipv "O"?
weet niemand dat linkie? ik zoek me rot

Etuuuuuh!

Verwijderd

Ho-Ly Hell, wat is Advent Children een TE vette film :9~ :9~

• Cabo
Burnout Ledgends delen wil niet lukken. Ik stuur de game naar de speler, maar als we willen spelen dan laad de andere psp paar minuten en crached dan. De mijne crashed ook soms.
Is dit een voorkomend probleem?

• CRpt3r55
bij mij doet ie het wel, maar het duurt VERSCHRIKKELIJK lang!!! kan er een bak koffie bij zetten en dan nog opdrinken ook... erg slecht.

Etuuuuuh!

• Zonekill
Winning Eleven 9 Ubiqiuddofzoiets evo. is te koop!

Ik ben echt aan het twijfelen of ik uhm bestel. Als ik het goed gezien heb, wel engels menu maar verder japanse tekst... dit is minder. Ook de wireless optie werkt dan weer niet dacht ik met andere PSP hier in nl!?

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik bespeur iets interessants voor de 1.0 en 1.5 firmware PSP eigenaren :) Er is een persoon bezig met een firmware launcher, en tot zover is 2.0 launchbaar op een 1.5 psp; het is nog verre van perfect, de webbrowser is wel zichtbaar, maar nog niet launchbaar. Matter of time I recon :D Dus in het vervolg upgraden? Nah, launch it ;) Als dit echt volledig werkt dan zeg ik:

Scene 1: Sony 0 ^_^

Verwijderd

Ik heb ook ergens een "oplossing" gelezen voor het volume van de oordopjes die bij je psp komen.

Er is een dude die heeft die oordopjes dus opengehaald en er bleek een resistor in te zitten, na het verbinden van de resistor punten waren ze gewoon op goed hard volume. Dus voor onze soldeerfreaks onder ons. Er stonden wel een paar posts onder dat ze in de USA release de resistor niet zit.
I had a look at sony ear friendly head phones thay look good but sound crap .
so i open them up and found that there is a littal Resistor in line so i soldered the wire to the other side of the Resistor on both ear pieces. now thay sound louder so if you want to use psp new headphones just try this
Afbeeldingslocatie: http://forums.maxconsole.net/attachment.php?attachmentid=3057

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

updrade naar 2.00/video clips/spiderman 2 trailer/game demo movies thats all, niet echt bijzonder dus ;)

Verwijderd

Net ff een potje Winning Eleven 9 (pro evolution JAP) gespeeld. Pffff, wat een heerlijh spel zeg.
Ik was niet echt te spreken over Fifa en WTS maar dit maakt een hoop goed.
Graphics zien er echt echt goed uit, en hij loopt ook lekker soepel.
Gameplay is voor zover je ik na 1 potje kan zien gelijk aan de andere versies van WE/PES wat geen slecht ding is dacht ik :)
En dat allemaal op een handheld :9~
Laadtijden zijn ook kort, maargoed ik speel vanaf MS dus weet niet hoe het vanaf UMD zal zijn
Nou ik ga maar weer een balletje trappen :9

Verwijderd

heb vanmorgen ff medievil geruild voor NFSU.. wat is medievil een saaie game :(
was wel grappig want had die 3 voor 2 actie gedaan en medievil koste me 50 en nfsu was 55. dus heb 5 euri winst:) andere 2 games waren ook 55.

Verwijderd

Er is een nieuwe versie van PSPVideo9 uit! Versie 1.71
PSP Video 9 have released a new version of their video conversion and management application, version 1.71. It can convert video files such as .avi and .mpeg into PSP format video files as well as transfer files between your PC and PSP. Changes in this version include: “

– Removed: Non-Working 2-Pass AVC Support
– Bug Fix: Volume Slider Bar Location
– Language: Italian XML file now works
– Language: German XML file now in UTF-8

Release Notes:
Though FFMPEG accepts multi-pass commands when encoding AVC files, user reports following the release of 1.70 indicated that such commands did nothing to the resulting encoded video file. Further investigation in the source code of FFMPEG has shown that there is NO 2-pass AVC support in FFMPEG. As such, we have removed it as an option in PSP Video 9.

Upgrade Notes:
Warning: The Fresh Install WILL overwrite your Settings. You will LOSE your old Settings.
Some new features were added in 1.70 which required updating the structure of the settings files. Note that you will NOT lose your current profiles, just your settings.

Verwijderd

volgenens mij kunnen we die umd van spiderman 2 wel vergeten duurt wel heel erg lang

• Zonekill
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:26:
volgenens mij kunnen we die umd van spiderman 2 wel vergeten duurt wel heel erg lang
Niet zo ongeduldig die komt heus wel, al moeten we er spiderman op af sturen. >:)

Verwijderd

ik heb me psp op me 2.1 speakers gezet damnz dat is lekker geluid z0
met die subwoofer

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 10:35 ]

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Oh wat is FRS toch een heerlijke winkel, vorige week Tony Hawk, Lumines (had m al op mem stick maar had geupgrade naar 2.0 en wou m toch wel officieel hebben - ja erg netjes!) en Virtua Tennis gekocht, echter Tony hawk beviel me niet echt. Was tijden geleden dat ik een Tony hawk spel gespeeld had en t was een beetje weg bji mij. Dus ik net opgebelt of ik die kon omruilen voor Burnout Legends, was echt al bijna 10 dagen geleden maar dat kon zonder problemen :)

*gaat schoenen pakken* :)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Weet je, ik denk dat de winkels niet zo moeilijk doen om het ruilen van de PSP spellen om 1 reden. Ze zijn namelijk niet te kopieren. En ze bevatten ook geen serial die je zou kunnen jatten van iemand. Daarom zijn de winkels wat toleranter dan met andere spellen. PS2 spellen kan je immers kopieren, idem voor PC spellen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• nudie
Uiteraard heeft dat er ook mee te maken, er zijn dan ook speciale omruil regels voor PC spellen en die zijn ook nodig, wie wil nou een spel als BF2 kopen en dan thuis niet online kunnen :)
Daarnaast ruil ik het om voor een ander spel en wil ik niet mn geld terug wat natuurlijk ook de situatie verandert, desondanks ben ik wel blij dat ze er niet moeilijk over doen :)

• mananddog
  • Laatst online: 12-09 17:40
Zonekill schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:11:
[...]

Wat was de prijs? van Burnout Legends?
de prijs van Burnout bij de media-markt in Heerlen is 44 euri

• .oisyn
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Iemand WPA al aan de praat met z'n PSP? Ik krijg het bekende "The key information exchange timed out" probleem, terwijl mijn laptop prima kan verbinden met m'n nieuwe ADSL2+ router. WLAN powersave staat uit en de encryptiemode op m'n router staat uiteraard op TKIP

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Moet je voor burnout je psp upgraden? (heb zelf nog jap v1.5)

• Zonekill
Mananddog schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:58:
[...]
de prijs van Burnout bij de media-markt in Heerlen is 44 euri
Toch vreemd dat in blaadje dat in heel NEderland in de bus komt, staat dat ie 49,- kost!?

Als elke MM dat zelf bepaald kunnen dat geld en papier sparen... maar goed.

• Turismo
  • Laatst online: 13-09 10:52
Zonekill schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:22:
[...]

Toch vreemd dat in bladje dat in heel NEderland in de bus komt, staat dat ie 49,- kost!?

Als elke MM dat zelf bepaald kunnen dat geld en papier sparen... maar goed.
Bedenk ff dat zon folder lang van te voren word ontworpen en bedrukt, en er van te voren met de leveranciers de prijzen worden besproken, niet zo vreemd dat de games nu € 44,- kosten ondanks wat de folder zegt, die prijzen zijn later aangepast om beter te concurreren, aangezien de meeste winkels de €44,- hanteren voor PSP games.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:27
.oisyn schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:19:
Iemand WPA al aan de praat met z'n PSP? Ik krijg het bekende "The key information exchange timed out" probleem, terwijl mijn laptop prima kan verbinden met m'n nieuwe ADSL2+ router. WLAN powersave staat uit en de encryptiemode op m'n router staat uiteraard op TKIP
()&*$#&*# jij ook al. Zelfde probleem hier met een linksys WRT54GS. Hoor mensen die met andere merken werken het wel aan de praat krijgen. Heb jij ook een linksys. IF yes zou het ook wel eens aan linksys meuk kunnen liggen

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
nudie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:37:
Oh wat is FRS toch een heerlijke winkel, vorige week Tony Hawk, Lumines (had m al op mem stick maar had geupgrade naar 2.0 en wou m toch wel officieel hebben - ja erg netjes!) en Virtua Tennis gekocht, echter Tony hawk beviel me niet echt. Was tijden geleden dat ik een Tony hawk spel gespeeld had en t was een beetje weg bji mij. Dus ik net opgebelt of ik die kon omruilen voor Burnout Legends, was echt al bijna 10 dagen geleden maar dat kon zonder problemen :)

*gaat schoenen pakken* :)
Hmm, ik hoor hier toch wel van vrij veel mensen die Tony Hawk na een tijdje echt niet leuk meer vinden. Dit is/was voor mijn gevoel wel een game die ik als eerste wilde aanschaffen.

Ooit de eerste TH op de PC gespeeld en echt helemaal tot het uiterste, alles gehaald, alles unlocked maar twijfel nu toch wel of ik deze game wel zou halen....
Het voordeel van TH vind ik toch wel (als de game je ook bevalt) dat de replay value hoog ligt.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

cybermans schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:35:
()&*$#&*# jij ook al. Zelfde probleem hier met een linksys WRT54GS. Hoor mensen die met andere merken werken het wel aan de praat krijgen. Heb jij ook een linksys. IF yes zou het ook wel eens aan linksys meuk kunnen liggen
Nope, een alcatel speedtouch 716. Maar een google search levert heel veel meldingen van dat probleem op, als je de threads op de forums door gaat lezen kom je verschillende mensen tegen die de logs van hun routers hebben uitgepluisd om erachter te komen dat de TKIP key idd wel gezet wordt, maar dat de PSP blijkbaar te vroeg (na 10 sec) stopt. Bij sommige mensen werkt het wel; zij hebben waarschijnlijk een access point die wat sneller werkt dan 10 seconden 8)7.

Ik las ook iets over DHCP renewal dat te lang zou duren. Dat zou op zich kunnen, aangezien hij bij mij nog een ip op moet vragen van de ISP (en dus niet van de router zelf; hij draait in bridged mode), maar het lijkt me onwaarschijnlijk omdat hij pas kan DHCP'en als de connectie zelf al is opgezet. Daarnaast komt de PSP ook met een apart schermpje voor "acquiring IP address" als dat zo ver is, en daar komt ie dus niet eens.

Mijn vermoeden is dat we moeten wachten op een firmware upgrade waarbij óf de timeout wordt opgeschroefd óf hij instelbaar wordt. Het schijnt nogal een bekend probleem te zijn dus ik denk niet dat we heel erg lang hoeven wachten... Aan de andere kant zat WPA er niet eens in voor de 2.0 firmware en WEP werkt prima, dus voor hetzelfde geldt zegt Sony dat we net zo goed ook nog wel even kunnen wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 14-09-2005 12:07 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

ik zou graag een film converten en heb dus die instellingen van de tutorial gebruikt maar ik heb na een tijd als het gedaan is 2de bewerking even wachten wat moet ik dan doen als ik dan kijk voor te veranderen dus op mijn psp te zetten lukt het niet want hij is niet gemaakt volgens het programma ik vind die file nergens iemand een paar tips hoe ik dit kan oplossen

dank u bij voorbaat

en hoe zet je ondertiteling onder?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gamefreakske: lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] en De werking van het forum in het kort

Verwijderd

heeft iemand die umd van spiderman al gekregen? want ik wil em wel voor volgende week hebben, dan moet ik 4 uur in de trein zitten :P
en met wipeout he...die update gamma pack. blijft die op je mem. stick staan of niet heb namelijk nog die 32mb wat niet echt veel is.
anders moet ik even een gig kopen

• Xiqum
  • Laatst online: 07-09 08:21
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:05:
heeft iemand die umd van spiderman al gekregen? want ik wil em wel voor volgende week hebben, dan moet ik 4 uur in de trein zitten :P
en met wipeout he...die update gamma pack. blijft die op je mem. stick staan of niet heb namelijk nog die 32mb wat niet echt veel is.
Dat gamma pakket wat je dus download staat gewoon ergens op je mem stick. Je zou hem inprincipe gewoon kunnen verwijderen, hoewel je savegame met info over je gamma pack misschien wel vreemd kan gaan doen?

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:05:
jammer dat de batterij maar ong. 2uur meegaat :p

• Cabo
Jah me laptop, m'n psp gaat toch echt 5 uur mee.

• nudie
Vinden jullie niet dat het een idee is om een apart topic te openen alleen voor de PSP spellen, ik bedoel het is dan wel een handheld en de spellen individueel is wellicht niet nodig om een apart topic te maken voor elk maar nu zit alles wel door elkaar. En het lijkt me wel leuk om ook een topic te hebben waar mensen vragen kunnen stellen en kunnen praten over games. Tot nu toe gaat het voornamelijk over de PSP zelf en af en toe een klein vraagje over hoe en wat in dit of dat spel alleen die wordt vaak verdrongen door tientallen andere replies over compleet andere dingen.

Lijkt me wel een leuk idee om een apart topic dus met alle titels in de startpost met bijvoorbeeld hun cover shot en eventuele release datum waarin mensen dingen kunnen bespreken. En dat we hier kunnen praten over PSP/UMD Movies/Homebrew(binnen bepaalde grenzen) etc.

Dit is geen GameBoy Advance topic waar vrijwel alle spellen ala mobile-games zijn met een aantal leveltjes en opties nee spellen zoals Burnout en GTA zijn vrijwel volwaardige ps2-achtige spellen en lijkt me wel leuk om ook over ingame dingen te praten. Zo kunnen mensen ook duidelijker zien wie wat vind over welke spellen.

Praat ik nu poep met peren of heb ik meer aanhangers in dit idee?

• Zonekill
Heb nu al 2x bij een film omgezet met PSPvideo9 dat op PSP hij na een paar minuten aangeeft "video kan niet worden afgespeeld". Als ik dan snel op pause druk en ga naar 1sec achter dat punt dan gaat ie wel gewwon verder!?

Iemand een idee??

• Zonekill
nudie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:29:
Vinden jullie niet dat het een idee is om een apart topic te openen alleen voor de PSP spellen, ik bedoel het is dan wel een handheld en de spellen individueel is wellicht niet nodig om een apart topic te maken voor elk maar nu zit alles wel door elkaar. En het lijkt me wel leuk om ook een topic te hebben waar mensen vragen kunnen stellen en kunnen praten over games. Tot nu toe gaat het voornamelijk over de PSP zelf en af en toe een klein vraagje over hoe en wat in dit of dat spel alleen die wordt vaak verdrongen door tientallen andere replies over compleet andere dingen.

Lijkt me wel een leuk idee om een apart topic dus met alle titels in de startpost met bijvoorbeeld hun cover shot en eventuele release datum waarin mensen dingen kunnen bespreken. En dat we hier kunnen praten over PSP/UMD Movies/Homebrew(binnen bepaalde grenzen).

Dit is geen GameBoy Advance topic waar vrijwel alle spellen ala mobile-games zijn met een aantal leveltjes en opties nee spellen zoals Burnout en GTA zijn vrijwel volwaardige ps2-achtige spellen en lijkt me wel leuk om ook over ingame dingen te praten. Zo kunnen mensen ook duidelijker zien wie wat vind over welke spellen.

Praat ik nu koek met peren of heb ik meer aanhangers in dit idee?
Helemaal mee eens, lijkt mij ook handig!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:21:
Moet je voor burnout je psp upgraden? (heb zelf nog jap v1.5)
Op de burnout disc staat update 1.52, dus ik heb zo'n vermoeden dat hij niet draait zonder te updaten naar 1.52... (niet dat het mij uitmaakt, want ik had toch al 2.0, maargoed...)

• TranceSetter
nudie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:29:

Lijkt me wel een leuk idee om een apart topic dus met alle titels in de startpost met bijvoorbeeld hun cover shot en eventuele release datum waarin mensen dingen kunnen bespreken. En dat we hier kunnen praten over PSP/UMD Movies/Homebrew(binnen bepaalde grenzen) etc.

Praat ik nu poep met peren of heb ik meer aanhangers in dit idee?
Iemand hier al mee bezig? anders wil ik wel een poging doen ;) lijkt mezelf idd ook erg handig...

• nudie
Indien er genoeg animo voor is, kunnen wij zo'n topic dan openen Terr of een andere mod? :)

• Convoy

Convoy

g44p

Caboman schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:13:
Jah me laptop, m'n psp gaat toch echt 5 uur mee.
5uur...... wat voor een accu heb jij er aan hangen dan???? normale PSP batterij gaat namelijk maar 2 tot 3 uur mee als je geluk hebt ;)

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:30:
Net ff een potje Winning Eleven 9 (pro evolution JAP) gespeeld. Pffff, wat een heerlijh spel zeg.
Ik was niet echt te spreken over Fifa en WTS maar dit maakt een hoop goed.
Graphics zien er echt echt goed uit, en hij loopt ook lekker soepel.
Gameplay is voor zover je ik na 1 potje kan zien gelijk aan de andere versies van WE/PES wat geen slecht ding is dacht ik :)
En dat allemaal op een handheld :9~
Laadtijden zijn ook kort, maargoed ik speel vanaf MS dus weet niet hoe het vanaf UMD zal zijn
Nou ik ga maar weer een balletje trappen :9
Hij is zeker leuk, maar vindt hem toch iets trager gaan dan de PS2 versie!

Er is btw ook een engelse save ergens te vinden op inet! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door henkyyyyyyy op 14-09-2005 13:47 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

freekweb schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:43:

5uur...... wat voor een accu heb jij er aan hangen dan???? normale PSP batterij gaat namelijk maar 2 tot 3 uur mee als je geluk hebt ;)
Ja, want wat voor jou geldt geldt tenslotte voor iedereen ;)
Toen ik mijn PSP net gekocht had en 'm de eerste keer volledig opgeladen had, heb ik spiderman 2 zitten kijken en daarna nog 3 uur zitten gamen. En toen had ik nog 20% battery over. Misschien heb jij een klotebatterij en ik niet (heb die van mij in maart in de VS gekocht), maar zeggen dat de batterij van de PSP per definitie maar 2 tot 3 uur mee gaat is nogal een bold statement en klopt zoals je ziet dus ook gewoon niet.

• TranceSetter
.oisyn schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:52:
[...]

Ja, want wat voor jou geldt geldt tenslotte voor iedereen ;)
Toen ik mijn PSP net gekocht had en 'm de eerste keer volledig opgeladen had, heb ik spiderman 2 zitten kijken en daarna nog 3 uur zitten gamen. En toen had ik nog 20% battery over. Misschien heb jij een klotebatterij en ik niet (heb die van mij in maart in de VS gekocht), maar zeggen dat de batterij van de PSP per definitie maar 2 tot 3 uur mee gaat is nogal een bold statement en klopt zoals je ziet dus ook gewoon niet.
Klopt die van mij gaat ook makkelijk 5 uur mee. Gelukkig zijn al die geruchten niet waar er bij de japanse launch over gesproken werden...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage