Maar ook een stuk duurder-Daniël- schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:29:
[...]
Zal werken; maar de Sandisk is sneller.
//Edit: de 2gb versie dan he
[ Voor 8% gewijzigd door whatzert op 12-09-2005 21:40 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Maar ook een stuk duurder-Daniël- schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:29:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door whatzert op 12-09-2005 21:40 ]
Verwijderd
De 2gb versie van SanDisk is duurder dan die van Sony. Het verschil tussen de SanDisk normaal en de SanDisk Gaming is volgens mij dat de gaming versie speciaal voor de PSP is en bij de normale zit een adapter bij om er een Memory Stick normaal van te maken zodat je hem in je cardreader kan doen om er direct data op te schrijven. Beide versies werken op de PSP.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:37:
De 2gb versie van Scandisk vindt ik alleen wat te duur, dan koop ik eerst wel een 1gb kaartje van dat merk. Ik zie overigens dat er 3 verschillende versies van in de pricewatch staan: Scandisk, Scandisk gaming en Scandisk ultra II. Wat is het verschil tussen die versies?
Als je de taal op engels instelt zou het moeten helpen, ik had eerst ook het zelfde probleem. De taal instellen op engels heeft dat verholpen.
[ Voor 71% gewijzigd door B-Bandit op 12-09-2005 21:45 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
'De bladen' krijgen een press-kit waar een zooi screenshots in zitten die ze dan bij hun (p)reviews kunnen zetten. Die screenshots worden door de developer/publisher gemaakt vanaf de PSP dev-kit. Correct me if I'm wrongGlaanieboy schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:04:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe screenshots van bijvoorbeeld een PSP (of een Nintendo DS, GameBoy Advance etc, de handhelds dus) worden gemaakt? Ik kan me wel enigszins voorstellen hoe dit voor een console wordt gedaan (met een computer met video-in, en capturen maar), maar hoe 'de bladen' dit met de handhelds doen... Heeft iemand een idee? Ik wil namelijk zelf ook eens een screenshotje maken en die als achtergrond gebruiken oid.
[ Voor 4% gewijzigd door whatzert op 12-09-2005 22:11 ]
SANdiskVerwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:37:
De 2gb versie van Scandisk vindt ik alleen wat te duur, dan koop ik eerst wel een 1gb kaartje van dat merk. Ik zie overigens dat er 3 verschillende versies van in de pricewatch staan: Scandisk, Scandisk gaming en Scandisk ultra II. Wat is het verschil tussen die versies?
ja dat heb ik weleens gelezenwhatzert schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:10:
[...]
'De bladen' krijgen een press-kit waar een zooi screenshots in zitten die ze dan bij hun (p)reviews kunnen zetten. Die screenshots worden door de developer/publisher gemaakt vanaf de PSP dev-kit. Correct me if I'm wrong
Verwijderd
Ik heb de taal op engels gezet en nu werkt de DivX wel 100% maar als ik bij The Ring 2 de eerste 2 min. convert dan gaat het concerten ook goed, maar als ik deze overzet naar mijn psp dan stopt de psp ermee na ong. 27 sec en dan geeft ie aan: deze video kan niet worden afgespeeld. Dus als iemand me hiermee kan helpen? Wat ik ook kan proberen is de VOB file van The Ring 2 omzetten naar divx en dan weer naar MP4 maar dat neemt weer zo'n 2,5 uur extra tijd in beslagShailesh schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:43:
[...]hulpverhaaltje
Ik gebruik nu Nero Recode (van het nero digital trail pakket van de site). En werkt perfect. Daarmee kan je VOB bestanden makkelijk omzetten naar mp4.Killed-1 schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:21:
[...]
Ik heb de taal op engels gezet en nu werkt de DivX wel 100% maar als ik bij The Ring 2 de eerste 2 min. convert dan gaat het concerten ook goed, maar als ik deze overzet naar mijn psp dan stopt de psp ermee na ong. 27 sec en dan geeft ie aan: deze video kan niet worden afgespeeld. Dus als iemand me hiermee kan helpen? Wat ik ook kan proberen is de VOB file van The Ring 2 omzetten naar divx en dan weer naar MP4 maar dat neemt weer zo'n 2,5 uur extra tijd in beslag
Word. 70% van de mensen die ik ken noemen het SCANDISK... Welk merk noemt zich Scandisk ?!? Echt SKANDALIG !
Maar helaas kan nero niet in breedbeeld resolutie's coderen waardoor je rare aspect ratio's krijgt. Erg jammer, aangezien het voor de rest een erg goed programma is. Wellicht bij de volgende update owrdt het wat versoepeld...Mausz schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:29:
[...]
Ik gebruik nu Nero Recode (van het nero digital trail pakket van de site). En werkt perfect. Daarmee kan je VOB bestanden makkelijk omzetten naar mp4.
Dus mijn tip: probeer die trail is van nero (digital)
Wat voor mensen ken jij danPhuncz schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:42:
[...]
Word. 70% van de mensen die ik ken noemen het SCANDISK... Welk merk noemt zich Scandisk ?!? Echt SKANDALIG !
[ Voor 22% gewijzigd door B-Bandit op 12-09-2005 22:46 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Staat AVLS misschien aan? Dan is je max. volume namelijk een stuk lagerVerwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:47:
Ik heb sinds kort ook een PSP. Alleen nu is er toch iets vreemds mee. Het geluid is namelijk erg zacht, voor bij UMD films. Daarbij is het geluid echt fluisterzacht en dat met het volume op z'n hoogst en in het optie menu het volume +2.Ook met oordopjes is het erg zacht. Is dit normaal of is er iets mis mee?
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 23:15 ]
Yup iedereen die ik ken noemt het ook Scandisk, waarschijnlijk omdat we het gewend zijn van windows scandisc.Phuncz schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:42:
[...]
This space is occupied
ik heb ook gehoord dat als je de sony met ntfs formatterd het verschil bijna niks meer is...-Daniël- schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:29:
[...]
Verwijderd
Ik speel nu ook vaak met andere oordopjes. Het geluid is dan echt fantastischZonekill schreef op maandag 12 september 2005 @ 23:05:
@ Dukemaster
Pak andere oordopjes van MP3 player whatever.. Je wet niet wat je hoort!!!!!!
PSN id: NL_SToRM
[ Voor 3% gewijzigd door TranceSetter op 12-09-2005 23:56 ]
Heb ik ook gelezen.TranceSetter schreef op maandag 12 september 2005 @ 23:56:
M'n ma duwt me net een stukje krant onder de neus waarin de PSP besproken wordt. Het betreft Dagblad de Limburger en hierin worden de voor en nadelen van de PSP besproken. Echter heb ik me scheef gelachen. Puur en alleen om het volgende:
Ze schrijven dat de PSP ca. 2 uur opde accu doet... bij mij is dat toch minstens 2 keer zo lang
En het grappigste komt nog. Letterlijk geciteerd:
OVERZETTEN DATA - Door de kleine memorystick en ontbreken van 'USB- > mini-usb-kabel' is overzetten van bestanden (muziek, foto, video) van PC naar PSP onmogelijk zonder extra investering: 50,00 - 105, 00 euro Ok een grotere memorystick kost wat geld, maar een USB- > mini-usb-kabel kost echt geen 50 euro, of je koopt hem bij de verkeerde winkelEn veel mensen hebben zelfs al zo'n kabel in huis van een of andere digi-cam oid. Het is weer overduidelijk dat de mensen zich weer eens niet verdiept hebben in de PSP.
Kon ook niet anders, want wanneer komt iets met gaming/PC's/LAN's oid ook maar positief én goed beschreven op TV/Radio/Krant?
Had hem dan verkocht en een nieuwe gehaald. Had je er meer voor kunnen krijgen en geen probleem met je 0 en X knop en een spiderman cd gehad.Flatwhite schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:18:
OK! Er zullen mensen zijn die gaan denken waarom ik in ^&*&%naam het volgende heb gedaan.
Ik heb mijn 1.50 JAP-PSP vandaag ge-update naar 2.0 En ik moet zeggen dat het geweldig is!! Heb de browser meteen uitgeprobeerd (bedankt buurman) en het gaat weliswaar niet zo mega snel (verbinding 30%), maar het is echt geweldig leuk om te zien en doen. Verder heb ik nog niet alle andere "voordeeltjes" van 2.0 kunnen uitproberen, maar ik ben wel van mening dat ik absoluut niks mis (en dan bedoel ik vooral homebrew e.d.)
Bovenstaande was gewoon FYI
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Dat is idd wel erg mooi! Eens kijken of Sony die ook in Nederland/Duitsland voor een mooie prijs gaat leveren... M'n pa ff overhalen te wachten met het kopen van een HDD-recorderShailesh schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:38:
OK, dit is de oplossing voor vele mensen http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=891 heerlijk apparaatje lijkt het me. Als het nou gewoon standaard wordt, en niet alleen bij dit apparaat is het helemaal perfect. (ps3)
[ Voor 24% gewijzigd door Zonekill op 13-09-2005 00:59 ]
Ik weet niet of je het per ongeluk verkeerd gezet hebt en je een WMV file wilt converteren, maar WMA moet je naar mp3 converten om op je psp te beluisteren, en het enige prog wat dat goed doet tot nu toe is xilisoft psp converter (ff googlen) dan moet je alleen niet vergeten om onderin ff in drop down balkje m op mp3 ipv mp4 te zetten.* Bekijk myReact van Garnett
Reg. datum: 23 november 2003
Ik heb de PSP ook al vanaf de Europese lancering en heb ook al aardig wat met pspvideo 9 zitten werken.
Maar nu wil ik een WMA file converten, maar dat wil niet lukken.
Hij maakt een thumbnail aan, maar stopt met converten na een drietal seconden..
Het is zo'n avisynth script tumbnail.
Weet iemand wat ik fout doe, want converten naar een MP4 formaat doet-ie dus niet..
zoiets had ik al gesignaleerd bij lik-sangShailesh schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:38:
OK, dit is de oplossing voor vele mensen http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=891 heerlijk apparaatje lijkt het me. Als het nou gewoon standaard wordt, en niet alleen bij dit apparaat is het helemaal perfect. (ps3)
Verwijderd
272x272 [73984] {96.33%} <1:1>Caboman schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 01:05:
Wat is de groots mogelijke resolutie voor video's hij accepteerd 480 bij mij niet ofzo.
Owjah, dat is wel een aardige jah. Alleen het nadeel is dat hij alleen voor Memory stick is. En om nou nog eens 100 euro extra specifiek aan mijn psp uit te gevenjan401 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 03:41:
[...]
zoiets had ik al gesignaleerd bij lik-sang
zie hier: http://www.lik-sang.com/i...ory=218&products_id=7410&
offtopic: ja ik weet het ik had al in bed moeten liggen mjah
Werkt dat nou net zo als het invoeren met de gewone 2.0 browser? Want zo veel tijd kostte het mij niet. Als je er eenmaal aan gewend bent lukt het wel aardig.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 07:49:
heey
ik post dit nu van mn 1.5 PSP met tenchi browser (werkt perfect)
typen heeft me nu wel bijna 40 minuten geduurd
[ Voor 16% gewijzigd door B-Bandit op 13-09-2005 07:58 ]
Via http://www.skiq.nl kun je PSP games en films hurenVerwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:04:
Is iemand al een videotheek e.d. tegen gekomen die ook umd's verhuurt met game's of films?
Verwijderd
Verwijderd
Hopelijk kan deze jongeman onze 2.00 downgraden naar 1.50 (en weer terug natuurlijk)MPH has created a firmware launcher that will launch a PSP firmware from the memory stick. This doesn’t have any solid application yet, but it is another step towards understanding the PSP’s firmware. Here is what he had to say:
Download [here].
-> Use with precaution, i am not responsable for possible damage <-
MPH Firmware Launcher v1.0
---------------------------------
Allows to launch a firmware from the memory stick.
The firmware must be in file format and not in eboot.pbp format, for convert a firmware eboot.pbp in file, use the psardump01 tool [here].
Installation :
- For 1.00 firmware : copy MPHFL (in 1.00 folder) to PSP/GAME folder of your memory stick
- For 1.50 firmware : copy MPHFL and MPHFL% (in 1.50 folder) to PSP/GAME of your memory stick
Create a F0 and F1 folder in root of memory stick, put files of flash0 (data, dic, font, kd et vsh) in F0 and put files of flash1 (dic, registry et vsh) in F1.
Run MPH Firmware Launcher.
Limitation :
He is not finished, bugs with somes prx loading.
For the moment, i have test with a 1.50 psp to load 1.00 firmware, it works but the version showed in the VSHELL still 1.50 and the psp crashes if i run an application. Don't work for the 2.00 firmware because he uses a different encryption system. You can download 1.00 firmware in good format here : http://www.chez.com/mph/
bron: www.psphacker.com
Verwijderd
Zag em net ook al staan via die link van psphacker. ben eigenlijk ook wel geneigd om dan voor de 2 GB te gaan maar het is wel weer gevaarlijk met de douane, dit zijn van die bedragen dat het misschien wel weer interessant voor hen is om te onderscheppen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:58:
2 GIG MEMstick van SONY. (127 euro) geen idee of ze hem verschepen hierheen maar he ti swel goedkoop.
http://www.pcmall.com/pcm...oogle&wt.mc_id=pwbfroogle
Verwijderd
... Als jullie beter gelezen hadden, dan hadden jullie gelezen:Zonekill schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:12:
[...]
Heb ik ook gelezen.
De komma, staat gewoon verkeerd moet 5,00 - 10,50 zijn.
Die 2 uur is een beetje laag, maar ik denk dat ze de minimale duur bedoelen.
Verder vind ik het nu wel eens een keer goed geschreven over consoles games in de krant. De plussen en minnen ben ik het mee eens
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 12:38 ]
Battlefield 2 is nog lang niet uit, dus dat is de reden dat je moet wachten. En ik geloof zelfs dat ze op de website uitleggen dat ze een week wachten voor uitlevering, mocht een deel van de bestelling niet beschikbaar zijn.Mausz schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:47:
Mensen die gebruik hebben gemaakt van de 3=2 actie van FRS, verwacht maar dat je een aardig tijdje op je games kan wachten. Ik heb (expres) luminis, virtua tennis en battlefield 2 besteld. Dacht, deze zullen wel snel komen, aangezien ze allemaal al een tijdje uit zijn. Maar FRS probeerdt er gewoon zo lang mogelijk over te doen, is wel chill.
Ben nu 1,5 week aan het wachten op spellen die ik binnen 5 min kan kopen in de winkel, had ik dat maar gedaanIig, heb ze even gebeld, en ze hebben alles vast gehouden omdat er 1 spel nog niet was?!!?1 (dacht dat ze aan deellevering deden na 1week) . Na, kortom, ik ben vet tevreden over online bestellen met FRS
PSN: Shiver23
Verwijderd
het gaat nu al beter ik deed hele tijd X (de O is daarbij bevestigenShailesh schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 07:57:
[...]
Werkt dat nou net zo als het invoeren met de gewone 2.0 browser? Want zo veel tijd kostte het mij niet. Als je er eenmaal aan gewend bent lukt het wel aardig.
Verwijderd
hmm je had beter bij 1.5 kunnen blijvenFlatwhite schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:18:
OK! Er zullen mensen zijn die gaan denken waarom ik in ^&*&%naam het volgende heb gedaan.
Ik heb mijn 1.50 JAP-PSP vandaag ge-update naar 2.0 En ik moet zeggen dat het geweldig is!! Heb de browser meteen uitgeprobeerd (bedankt buurman) en het gaat weliswaar niet zo mega snel (verbinding 30%), maar het is echt geweldig leuk om te zien en doen. Verder heb ik nog niet alle andere "voordeeltjes" van 2.0 kunnen uitproberen, maar ik ben wel van mening dat ik absoluut niks mis (en dan bedoel ik vooral homebrew e.d.)
Bovenstaande was gewoon FYI
Battlefield 2 voor de pc bedoel ik he, en ik geloof dat deze toch al een tijd uit isShiver23 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:23:
[...]
Battlefield 2 is nog lang niet uit, dus dat is de reden dat je moet wachten. En ik geloof zelfs dat ze op de website uitleggen dat ze een week wachten voor uitlevering, mocht een deel van de bestelling niet beschikbaar zijn.
Ik zal wel eens gaan typen dan...Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:07:
[...]
Kunnen jullie niet heel het artikel plaatsen zodat we mee kunnen genieten?
nou je het zegt, ik heb er nix van gehoord en dat zijn voor playstation's toch altijd launch games geweestLe0032 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:20:
Weet iemand of er binnenkort mooie en goede vechtspellen uitkomen voor de PSP? Zoals Dead or Alive, Tekken of Soul Calibur?
Ik wil niet veel zeggen maar dit is voor homebrew software. Kun je dus een hogere of lagere firmware draaien op je bestaande 1.5 of 1.0. Volgende keer beter lezen voordat je vele enthousiast maakt met nog een downgrader team:PVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:42:
Ze zijn bezig met een nieuwe downgrader. Misschien moeten we die ff in de gaten houden.
[...]
Hopelijk kan deze jongeman onze 2.00 downgraden naar 1.50 (en weer terug natuurlijk)
Verwijderd
Zoals ik de posts op het forum las, moet het straks ook mogelijk om een nieuwe (lagere) firmware te flashen op een 2.00 PSP. Momenteel nog niet, maar daar wordt aan gewerkt.almar schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:34:
[...]
Ik wil niet veel zeggen maar dit is voor homebrew software. Kun je dus een hogere of lagere firmware draaien op je bestaande 1.5 of 1.0. Volgende keer beter lezen voordat je vele enthousiast maakt met nog een downgrader team:P
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 13:53 ]
Groetjes, FaceDown.
volgens mij is vandaag de Japanse Release. De Amerikaanse release is weer uitgesteld tot November/DecemberVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:21:
Ja mensen, vandaag is het zover. Final Fantasy VII: Advent Children. Een vriend van me zit momenteel in L.A. Dus heb hem gelijk gevraagt de DVD en UMD mee te nemen
[ Voor 14% gewijzigd door Ronwiel op 13-09-2005 14:34 ]
nou ik kom net van de mediamarkt en daar ligt ie op dit moment in de schappen dus denk dat ze em eerder hebben gereleased ofzo, of mediamarkt houd zich niet aan de regeltjesronwiel schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:32:
Ik wil namelijk morgen proberen DTM 2 te ruilen voor Burnout, maar ik heb DTM 2 natuurlijk al weer twee weekjes zitten spelen
EDIT: Ik lees nu net dat Burnout pas 23 September uitkomt
[ Voor 11% gewijzigd door mananddog op 13-09-2005 14:57 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Nou dat is in ieder geval goed nieuwsMananddog schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:55:
nou ik kom net van de mediamarkt en daar ligt ie op dit moment in de schappen dus denk dat ze em eerder hebben gereleased ofzo, of medemarkt houd zich niet aan de regeltjes![]()
Verwijderd
Jup das normaal. Ook bij het starten van mn psp hoor ik het.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:03:
Geeft de UMD drive altijd een zacht "ratel" geluid bij het opstarten van spellen? Ik hoor het onder andere tijdens het opstarten van Lumines en bij het starten van een nieuw spel.
Verwijderd
Volgens mij roept 3GP onderwater ffmpeg aan en ffmpeg is een commandline tool. Als je het juisteVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:52:
Ik was er al heel snel achter dat ik PSPvideo9 niks vond... me no likee .net crap.
Dus 3GP, werkt prima an sich maar: command line aansturing? Ik wil graag een aantal shows automatisch 'snachts transcoden zodat ik ze zo op MS kan zetten. En ja, ik kan wel wat met vbscript sendkeys, maar dat is niet ideaal.
Of een andere tool die wel goed omgaat met alle WMV?
welke mediamarkt... utrecht?Mananddog schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:55:
[...]
nou ik kom net van de mediamarkt en daar ligt ie op dit moment in de schappen dus denk dat ze em eerder hebben gereleased ofzo, of mediamarkt houd zich niet aan de regeltjes![]()
[ Voor 47% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 15:55 ]
Ja maar heeft niks te maken met dit verhaal.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:42:
[...]
Zoals ik de posts op het forum las, moet het straks ook mogelijk om een nieuwe (lagere) firmware te flashen op een 2.00 PSP. Momenteel nog niet, maar daar wordt aan gewerkt.
Verwijderd
Bij netwerk instelling op de psp geen dhcp gebruiken maar een statisch ip adres. Dus een ip kiezen in de range van je wifi router. Daarna werkt de 2ch browser maar verwacht er niet te veel van alles is in japans en is eigenlijk bedoeld om 2ch sites te bekijken die men alleen in japan vind geloof ik. Je kan beter die tenchi browser gebruiken die werkt vele malen beter maar haalt het nog niet bij de 2.0 browser.FaceDown schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:27:
Heeft iemand die Japanse 2CH browser aan de gang? Ik kan wel een in gesteld wifi netwerk kiezen, maar vervolgens blijft er staan "ip obtaining event: establish", de tijd blijft lopen maar verder kan ik niks meer.
Internet access heb ik wel volgens de test in het standaard menu van de PSP.
Op dat soort spellen zit ik dus ook te wachten, Virtua Fighter mag er ook bijLe0032 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:20:
Weet iemand of er binnenkort mooie en goede vechtspellen uitkomen voor de PSP? Zoals Dead or Alive, Tekken of Soul Calibur?
Mortal Kombat Deceptions komt :-)TAG_ScorpioN schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:29:
[...]
Op dat soort spellen zit ik dus ook te wachten, Virtua Fighter mag er ook bij
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Nope, Heerlen, en voor de mensen die nog op zoek zijn naar een winkel die psp's heeft er liggen er hier nog 8 stuks!
[ Voor 26% gewijzigd door mananddog op 13-09-2005 16:32 ]
[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 13-09-2005 16:47 ]
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 72% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 17:16 ]
Verwijderd
Hier in leeuwarden staat hij ook bij de mediamarkt en bij de Bart Smit ook. Burnout Legends that is.djmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:54:
idd, als ie al uit is... maak ff een lijstje danvan iig welke winkels het zeker is en anders welke winkel(frs of mediamarkt dus ofzo...)
Erg wat? Het valt me een beetje tegen qua graphics. Ridge Racer ziet er een stuk strakker uit.Caboman schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:22:
Burnout Legends is te ergggggggggggggg
Groetjes, FaceDown.
SERIEUS?????.. damn..vind Burnout echt duizend keer zo strak eruit zienFaceDown schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:23:
[...]
Erg wat? Het valt me een beetje tegen qua graphics. Ridge Racer ziet er een stuk strakker uit.
Hoeveel euro? ..44 zeker ofzo?Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:16:
[...]
Hier in leeuwarden staat hij ook bij de mediamarkt en bij de Bart Smit ook. Burnout Legends that is.
[ Voor 36% gewijzigd door Yellowneck op 13-09-2005 17:31 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Graphics zijn idd wat minder dan ik gewend ben, maarja je doet er niks aan... Ben wel blij dat die game ontzettend strak loopt voor de rest...FaceDown schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:23:
Erg wat? Het valt me een beetje tegen qua graphics. Ridge Racer ziet er een stuk strakker uit.
[ Voor 14% gewijzigd door njh op 13-09-2005 18:00 . Reden: fixed ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door TranceSetter op 13-09-2005 18:23 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Yellowneck op 13-09-2005 18:30 ]
Verwijderd
Iemand die de applicatie Sony Movie Converter gekocht hebt ? Ik wacht al 2 dagen op een key, maar krijg erg weinig.. Wil weten hoelang het duurd.YellowNeck schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:29:
Argh..nee.. als er iets lelijks is, is het wel de nederlandse taal in een spel. Bah...
dusja..ik ga em ook importeren hoor als het alleen maar op NL is te zetten
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 18:54 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq