Het Playstation Portable topic Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.490 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
-Daniël- schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:29:
[...]

Zal werken; maar de Sandisk is sneller.
Maar ook een stuk duurder ;)

//Edit: de 2gb versie dan he

[ Voor 8% gewijzigd door whatzert op 12-09-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 2gb versie van Scandisk vindt ik alleen wat te duur, dan koop ik eerst wel een 1gb kaartje van dat merk. Ik zie overigens dat er 3 verschillende versies van in de pricewatch staan: Scandisk, Scandisk gaming en Scandisk ultra II. Wat is het verschil tussen die versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:37:
De 2gb versie van Scandisk vindt ik alleen wat te duur, dan koop ik eerst wel een 1gb kaartje van dat merk. Ik zie overigens dat er 3 verschillende versies van in de pricewatch staan: Scandisk, Scandisk gaming en Scandisk ultra II. Wat is het verschil tussen die versies?
De 2gb versie van SanDisk is duurder dan die van Sony. Het verschil tussen de SanDisk normaal en de SanDisk Gaming is volgens mij dat de gaming versie speciaal voor de PSP is en bij de normale zit een adapter bij om er een Memory Stick normaal van te maken zodat je hem in je cardreader kan doen om er direct data op te schrijven. Beide versies werken op de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Killed-1 schreef op maandag 12 september 2005 @ 20:58:
74
starten 2e bewerking... even wachten aub
Als je de taal op engels instelt zou het moeten helpen, ik had eerst ook het zelfde probleem. De taal instellen op engels heeft dat verholpen.

En dat van die schommelende bitrate klopt, dat heb ik ook. Maar uiteindelijk klopt het toch precies, met wat het volgens berekeningen zou moeten zijn.

[ Voor 71% gewijzigd door B-Bandit op 12-09-2005 21:45 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er een beveiliging op zitten als ik toch de 1000 versie wil flashen ? Lekker systeem door alleen via wifi te kunnen updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Heeft iemand trouwens enig idee hoe screenshots van bijvoorbeeld een PSP (of een Nintendo DS, GameBoy Advance etc, de handhelds dus) worden gemaakt? Ik kan me wel enigszins voorstellen hoe dit voor een console wordt gedaan (met een computer met video-in, en capturen maar), maar hoe 'de bladen' dit met de handhelds doen... Heeft iemand een idee? Ik wil namelijk zelf ook eens een screenshotje maken en die als achtergrond gebruiken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Glaanieboy schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:04:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe screenshots van bijvoorbeeld een PSP (of een Nintendo DS, GameBoy Advance etc, de handhelds dus) worden gemaakt? Ik kan me wel enigszins voorstellen hoe dit voor een console wordt gedaan (met een computer met video-in, en capturen maar), maar hoe 'de bladen' dit met de handhelds doen... Heeft iemand een idee? Ik wil namelijk zelf ook eens een screenshotje maken en die als achtergrond gebruiken oid.
'De bladen' krijgen een press-kit waar een zooi screenshots in zitten die ze dan bij hun (p)reviews kunnen zetten. Die screenshots worden door de developer/publisher gemaakt vanaf de PSP dev-kit. Correct me if I'm wrong :9

[ Voor 4% gewijzigd door whatzert op 12-09-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:37:
SANdisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 14:00

njh

whatzert schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:10:
[...]

'De bladen' krijgen een press-kit waar een zooi screenshots in zitten die ze dan bij hun (p)reviews kunnen zetten. Die screenshots worden door de developer/publisher gemaakt vanaf de PSP dev-kit. Correct me if I'm wrong :9
ja dat heb ik weleens gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de PSP ook al vanaf de Europese lancering en heb ook al aardig wat met pspvideo 9 zitten werken. :)
Maar nu wil ik een WMA file converten, maar dat wil niet lukken.
Hij maakt een thumbnail aan, maar stopt met converten na een drietal seconden..
Het is zo'n avisynth script tumbnail.

Weet iemand wat ik fout doe, want converten naar een MP4 formaat doet-ie dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:56
Ik heb de taal op engels gezet en nu werkt de DivX wel 100% maar als ik bij The Ring 2 de eerste 2 min. convert dan gaat het concerten ook goed, maar als ik deze overzet naar mijn psp dan stopt de psp ermee na ong. 27 sec en dan geeft ie aan: deze video kan niet worden afgespeeld. Dus als iemand me hiermee kan helpen? Wat ik ook kan proberen is de VOB file van The Ring 2 omzetten naar divx en dan weer naar MP4 maar dat neemt weer zo'n 2,5 uur extra tijd in beslag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Laatst online: 21-03 10:39
Killed-1 schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:21:
[...]

Ik heb de taal op engels gezet en nu werkt de DivX wel 100% maar als ik bij The Ring 2 de eerste 2 min. convert dan gaat het concerten ook goed, maar als ik deze overzet naar mijn psp dan stopt de psp ermee na ong. 27 sec en dan geeft ie aan: deze video kan niet worden afgespeeld. Dus als iemand me hiermee kan helpen? Wat ik ook kan proberen is de VOB file van The Ring 2 omzetten naar divx en dan weer naar MP4 maar dat neemt weer zo'n 2,5 uur extra tijd in beslag :(
Ik gebruik nu Nero Recode (van het nero digital trail pakket van de site). En werkt perfect. Daarmee kan je VOB bestanden makkelijk omzetten naar mp4.

Dus mijn tip: probeer die trail is van nero (digital)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Word. 70% van de mensen die ik ken noemen het SCANDISK... Welk merk noemt zich Scandisk ?!? Echt SKANDALIG !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Mausz schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:29:
[...]

Ik gebruik nu Nero Recode (van het nero digital trail pakket van de site). En werkt perfect. Daarmee kan je VOB bestanden makkelijk omzetten naar mp4.

Dus mijn tip: probeer die trail is van nero (digital)
Maar helaas kan nero niet in breedbeeld resolutie's coderen waardoor je rare aspect ratio's krijgt. Erg jammer, aangezien het voor de rest een erg goed programma is. Wellicht bij de volgende update owrdt het wat versoepeld...

En helaas Killed-1, ik zou niet weten wat er aan de hand is. Erg vaag probleem. Misschien wat instellingen veranderen?
Phuncz schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:42:
[...]

Word. 70% van de mensen die ik ken noemen het SCANDISK... Welk merk noemt zich Scandisk ?!? Echt SKANDALIG !
Wat voor mensen ken jij dan :P Ik heb het woord echt nog nooit gehoord. Ik zag het net wel staan maar ging uit van een typo ofzo.

[ Voor 22% gewijzigd door B-Bandit op 12-09-2005 22:46 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:47:
Ik heb sinds kort ook een PSP. Alleen nu is er toch iets vreemds mee. Het geluid is namelijk erg zacht, voor bij UMD films. Daarbij is het geluid echt fluisterzacht en dat met het volume op z'n hoogst en in het optie menu het volume +2.Ook met oordopjes is het erg zacht. Is dit normaal of is er iets mis mee?
Staat AVLS misschien aan? Dan is je max. volume namelijk een stuk lager

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
@ Dukemaster
Pak andere oordopjes van MP3 player whatever.. Je wet niet wat je hoort!!!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even andere oordopjes geprobeerd en nu is het volume wel goed. Alleen het geluid uit de speakers vindt ik wat zacht, maar dat zal wel door het vermogen komen. En over dat verkeerd spellen van Sandisk, sorry maar daar kan ik niks aan doen. Er stond ooit eens Scandisk i.p.v Sandisk in een pta bij mij op school, en nu schrijf ik het telkens verkeerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las laatst iets ergens van dat er misschien nwe psp-kits op de markt kwamen... zoals een tv-receiver, camera en radio? is (een deel hiervan) dit waar?

en btw, ik kan niet wachten tot een nwe upgrade van de psp, wat zou dit ding nog meer niet kunnen? die webbrowser is echt top, je kan misschien wel zeggen dat sony de psp nog niet echt goed ontwikkeld hebben uitgebracht.. een btje te gehaast voor de concurrentie misschien? B)

edit:// ben nu ocean's eleven aan het converteren naar mp4-formaat.. hij is al een half uur op 100%, en toen hij een half uur geleden op 100% stond, was hij 160 mb, nu, half uur later, is hij nog steeds niet klaar en zit nu op de 210 mb?? kan iemand dit verklaren 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Phuncz schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:42:
[...]

Yup iedereen die ik ken noemt het ook Scandisk, waarschijnlijk omdat we het gewend zijn van windows scandisc.

Sandisc klinkt ook gewoon niet
dat klinkt net zo vreemd als indows

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Laatst online: 18:56
[quote]Shailesh schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:44:
[...]hulp....

Ik heb al vanalles geprobeert in de instellingen van pspvideo9... echt ALLES, maar dat pestprogramma werkt gewoon niet mee :( En nu heb ik ook ruzie met nero recode, als ik de VOB van The Ring 2 laad dan geeft ie aan dat het maar 46 min. zijn, en toch zegt ie wel dat het 4,5 gig is voordat je hem laad? en als je vervolgens naar bijvoorbeeld het chapter 'maak' schermpje gaat dan gaat de film inderdaad maar tot de 46 min. Ook geeft ie aan als ik hem op max. 450 mb instel dat hij heb toch codeert op 1,2 Mbs 8(7
word wel een beetje gek van al die programmatjes...
Morgen deze laptop toch maar eens lang mishandelen en The Ring 2 eerst naar divX omzetten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastercard
  • Laatst online: 18-05 19:46
-Daniël- schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:29:
[...]

Zal werken; maar de Sandisk is sneller.
ik heb ook gehoord dat als je de sony met ntfs formatterd het verschil bijna niks meer is...

en anders ga ik alsnog geen 50-60 euro meer betalen voor dat beetje snelheid, dan maar iets langer wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na een paar dagen gamen, heb ik het wel gehad met Tony Hawk Underground 2 Remix. Game verveelt me een beetje. En aangezien ik een 2.00 PSP heb zou ik het eerst nog ff moeten doen met originele games. Maar ik wil graag ook een grote MemoryStick van SanDisk. Het liefst eigenlijk een 2 GB, dan heb ik altijd genoeg ruimte. Kunnen we hiervoor niet een inkoopactie doen ofzo? :P

Aangezien er al spellen zijn die meer dan 1gb nodig zijn (Colin McRae Rally) ga ik toch liever voor de 2 GB. (weet niet of 1,5 GB ook een optie is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Zonekill schreef op maandag 12 september 2005 @ 23:05:
@ Dukemaster
Pak andere oordopjes van MP3 player whatever.. Je wet niet wat je hoort!!!!!! ;)
Ik speel nu ook vaak met andere oordopjes. Het geluid is dan echt fantastisch :D

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
M'n ma duwt me net een stukje krant onder de neus waarin de PSP besproken wordt. Het betreft Dagblad de Limburger en hierin worden de voor en nadelen van de PSP besproken. Echter heb ik me scheef gelachen. Puur en alleen om het volgende:

Ze schrijven dat de PSP ca. 2 uur opde accu doet... bij mij is dat toch minstens 2 keer zo lang
En het grappigste komt nog. Letterlijk geciteerd:

OVERZETTEN DATA - Door de kleine memorystick en ontbreken van 'USB- > mini-usb-kabel' is overzetten van bestanden (muziek, foto, video) van PC naar PSP onmogelijk zonder extra investering: 50,00 - 105, 00 euro Ok een grotere memorystick kost wat geld, maar een USB- > mini-usb-kabel kost echt geen 50 euro, of je koopt hem bij de verkeerde winkel ;) En veel mensen hebben zelfs al zo'n kabel in huis van een of andere digi-cam oid. Het is weer overduidelijk dat de mensen zich weer eens niet verdiept hebben in de PSP.

Kon ook niet anders, want wanneer komt iets met gaming/PC's/LAN's oid ook maar positief én goed beschreven op TV/Radio/Krant?

[ Voor 3% gewijzigd door TranceSetter op 12-09-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
TranceSetter schreef op maandag 12 september 2005 @ 23:56:
M'n ma duwt me net een stukje krant onder de neus waarin de PSP besproken wordt. Het betreft Dagblad de Limburger en hierin worden de voor en nadelen van de PSP besproken. Echter heb ik me scheef gelachen. Puur en alleen om het volgende:

Ze schrijven dat de PSP ca. 2 uur opde accu doet... bij mij is dat toch minstens 2 keer zo lang
En het grappigste komt nog. Letterlijk geciteerd:

OVERZETTEN DATA - Door de kleine memorystick en ontbreken van 'USB- > mini-usb-kabel' is overzetten van bestanden (muziek, foto, video) van PC naar PSP onmogelijk zonder extra investering: 50,00 - 105, 00 euro Ok een grotere memorystick kost wat geld, maar een USB- > mini-usb-kabel kost echt geen 50 euro, of je koopt hem bij de verkeerde winkel ;) En veel mensen hebben zelfs al zo'n kabel in huis van een of andere digi-cam oid. Het is weer overduidelijk dat de mensen zich weer eens niet verdiept hebben in de PSP.

Kon ook niet anders, want wanneer komt iets met gaming/PC's/LAN's oid ook maar positief én goed beschreven op TV/Radio/Krant?
Heb ik ook gelezen.
De komma, staat gewoon verkeerd moet 5,00 - 10,50 zijn.

Die 2 uur is een beetje laag, maar ik denk dat ze de minimale duur bedoelen.

Verder vind ik het nu wel eens een keer goed geschreven over consoles games in de krant. De plussen en minnen ben ik het mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 23:25
OK! Er zullen mensen zijn die gaan denken waarom ik in ^&*&%naam het volgende heb gedaan.

Ik heb mijn 1.50 JAP-PSP vandaag ge-update naar 2.0 En ik moet zeggen dat het geweldig is!! Heb de browser meteen uitgeprobeerd (bedankt buurman ;) ) en het gaat weliswaar niet zo mega snel (verbinding 30%), maar het is echt geweldig leuk om te zien en doen. Verder heb ik nog niet alle andere "voordeeltjes" van 2.0 kunnen uitproberen, maar ik ben wel van mening dat ik absoluut niks mis (en dan bedoel ik vooral homebrew e.d.)

Bovenstaande was gewoon FYI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Flatwhite schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:18:
OK! Er zullen mensen zijn die gaan denken waarom ik in ^&*&%naam het volgende heb gedaan.

Ik heb mijn 1.50 JAP-PSP vandaag ge-update naar 2.0 En ik moet zeggen dat het geweldig is!! Heb de browser meteen uitgeprobeerd (bedankt buurman ;) ) en het gaat weliswaar niet zo mega snel (verbinding 30%), maar het is echt geweldig leuk om te zien en doen. Verder heb ik nog niet alle andere "voordeeltjes" van 2.0 kunnen uitproberen, maar ik ben wel van mening dat ik absoluut niks mis (en dan bedoel ik vooral homebrew e.d.)

Had hem dan verkocht en een nieuwe gehaald. Had je er meer voor kunnen krijgen en geen probleem met je 0 en X knop en een spiderman cd gehad.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
OK, dit is de oplossing voor vele mensen http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=891 heerlijk apparaatje lijkt het me. Als het nou gewoon standaard wordt, en niet alleen bij dit apparaat is het helemaal perfect. (ps3 :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Shailesh schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:38:
OK, dit is de oplossing voor vele mensen http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=891 heerlijk apparaatje lijkt het me. Als het nou gewoon standaard wordt, en niet alleen bij dit apparaat is het helemaal perfect. (ps3 :D )
Dat is idd wel erg mooi! Eens kijken of Sony die ook in Nederland/Duitsland voor een mooie prijs gaat leveren... M'n pa ff overhalen te wachten met het kopen van een HDD-recorder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Weet niet of al vermeld was, maar Sony gaat UMD hybrid uitbrengen. De film Stealth wordt uitgeven met 3 levels Wipeout Pure. Wat misschien interessanter is, is dat er een speciale Stealth track speelbaar is met een special voertuig uit de film.

Dit is ook de engiste manier om die dure UMD movies te slijten!!

[ Voor 24% gewijzigd door Zonekill op 13-09-2005 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Kan je weeeer een andere DVDRecorder gaan kopen!
Heb dr net een met HDD aageschaft :+
* Bekijk myReact van Garnett

Reg. datum: 23 november 2003
Ik heb de PSP ook al vanaf de Europese lancering en heb ook al aardig wat met pspvideo 9 zitten werken. :)
Maar nu wil ik een WMA file converten, maar dat wil niet lukken.
Hij maakt een thumbnail aan, maar stopt met converten na een drietal seconden..
Het is zo'n avisynth script tumbnail.

Weet iemand wat ik fout doe, want converten naar een MP4 formaat doet-ie dus niet..
Ik weet niet of je het per ongeluk verkeerd gezet hebt en je een WMV file wilt converteren, maar WMA moet je naar mp3 converten om op je psp te beluisteren, en het enige prog wat dat goed doet tot nu toe is xilisoft psp converter (ff googlen) dan moet je alleen niet vergeten om onderin ff in drop down balkje m op mp3 ipv mp4 te zetten.

WMV converten gaat overigens ook prima met xilisoft, alleen doe ik video altijd met video9 omdat je daar het geluid wat op kunt krikken. Weet eigenlijk zo 123 ff niet of video9 ook wmv ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
ik gebruik zelf voor het omzetten van WMA naar MP3 het programma MP3 Convert Lord. Wazige naam, maar het werkt ;)

en PSPvideo9 ondersteunt WMV. Ik zet er iig veel om naar mp4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Wat is de groots mogelijke resolutie voor video's hij accepteerd 480 bij mij niet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

Shailesh schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:38:
zoiets had ik al gesignaleerd bij lik-sang

zie hier: http://www.lik-sang.com/i...ory=218&products_id=7410&

offtopic: ja ik weet het ik had al in bed moeten liggen mjah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey

ik post dit nu van mn 1.5 PSP met tenchi browser (werkt perfect)

typen heeft me nu wel bijna 40 minuten geduurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Caboman schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 01:05:
Wat is de groots mogelijke resolutie voor video's hij accepteerd 480 bij mij niet ofzo.
272x272 [73984] {96.33%} <1:1>
288x256 [73728] {96%}
304x240 [72960] {95%}
320x240 [76800] {100%} <4:3>
336x224 [75264] {98%} <3:2>
352x208 [73216] {95.33%}
368x208 [76544] {99.67%} <~16:9>
384x192 [73728] {96%} <2:1>
400x192 [76800] {100%}
416x176 [73216] {95.33%} <~2.35:1>
432x176 [76032] {99%}
448x160 [71680] {93.33%}
464x160 [74240] {96.67%}
480x160 [76800] {100%} <3:1>

Dat zijn ze. Voor breedbeeldfilms in 16:9 fomaat ga he voor 368x208
Voor breedbeeldfilms in 2.35:1 formaat ga je voor 400x192 (als ze avi zijn. Als het een vob is moet je gewoon 368x208 gebruiken, ivm zwarte balken)
En voor gewone uitzendingen 320x240
jan401 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 03:41:
[...]

zoiets had ik al gesignaleerd bij lik-sang

zie hier: http://www.lik-sang.com/i...ory=218&products_id=7410&

offtopic: ja ik weet het ik had al in bed moeten liggen mjah :P
Owjah, dat is wel een aardige jah. Alleen het nadeel is dat hij alleen voor Memory stick is. En om nou nog eens 100 euro extra specifiek aan mijn psp uit te geven :X
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 07:49:
heey

ik post dit nu van mn 1.5 PSP met tenchi browser (werkt perfect)

typen heeft me nu wel bijna 40 minuten geduurd :P
Werkt dat nou net zo als het invoeren met de gewone 2.0 browser? Want zo veel tijd kostte het mij niet. Als je er eenmaal aan gewend bent lukt het wel aardig.

[ Voor 16% gewijzigd door B-Bandit op 13-09-2005 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aml
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 18:37

aml

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:04:
Is iemand al een videotheek e.d. tegen gekomen die ook umd's verhuurt met game's of films?
Via http://www.skiq.nl kun je PSP games en films huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mensen, vandaag is het zover. Final Fantasy VII: Advent Children. Een vriend van me zit momenteel in L.A. Dus heb hem gelijk gevraagt de DVD en UMD mee te nemen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
kun je met een game uit USA wel op een psp uit europa spelen? Zit je dan niet met regio codes enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn bezig met een nieuwe downgrader. Misschien moeten we die ff in de gaten houden.
MPH has created a firmware launcher that will launch a PSP firmware from the memory stick. This doesn’t have any solid application yet, but it is another step towards understanding the PSP’s firmware. Here is what he had to say:

Download [here].
-> Use with precaution, i am not responsable for possible damage <-

MPH Firmware Launcher v1.0
---------------------------------

Allows to launch a firmware from the memory stick.

The firmware must be in file format and not in eboot.pbp format, for convert a firmware eboot.pbp in file, use the psardump01 tool [here].

Installation :
- For 1.00 firmware : copy MPHFL (in 1.00 folder) to PSP/GAME folder of your memory stick
- For 1.50 firmware : copy MPHFL and MPHFL% (in 1.50 folder) to PSP/GAME of your memory stick

Create a F0 and F1 folder in root of memory stick, put files of flash0 (data, dic, font, kd et vsh) in F0 and put files of flash1 (dic, registry et vsh) in F1.

Run MPH Firmware Launcher.

Limitation :
He is not finished, bugs with somes prx loading.

For the moment, i have test with a 1.50 psp to load 1.00 firmware, it works but the version showed in the VSHELL still 1.50 and the psp crashes if i run an application. Don't work for the 2.00 firmware because he uses a different encryption system. You can download 1.00 firmware in good format here : http://www.chez.com/mph/

bron: www.psphacker.com
Hopelijk kan deze jongeman onze 2.00 downgraden naar 1.50 (en weer terug natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 GIG MEMstick van SONY. (127 euro) geen idee of ze hem verschepen hierheen maar he ti swel goedkoop.

http://www.pcmall.com/pcm...oogle&wt.mc_id=pwbfroogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:40
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:58:
2 GIG MEMstick van SONY. (127 euro) geen idee of ze hem verschepen hierheen maar he ti swel goedkoop.

http://www.pcmall.com/pcm...oogle&wt.mc_id=pwbfroogle
Zag em net ook al staan via die link van psphacker. ben eigenlijk ook wel geneigd om dan voor de 2 GB te gaan maar het is wel weer gevaarlijk met de douane, dit zijn van die bedragen dat het misschien wel weer interessant voor hen is om te onderscheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonekill schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:12:
[...]

Heb ik ook gelezen.
De komma, staat gewoon verkeerd moet 5,00 - 10,50 zijn.

Die 2 uur is een beetje laag, maar ik denk dat ze de minimale duur bedoelen.

Verder vind ik het nu wel eens een keer goed geschreven over consoles games in de krant. De plussen en minnen ben ik het mee eens
... Als jullie beter gelezen hadden, dan hadden jullie gelezen:
Door de kleine memory stick EN het ontbreken van 'USB- > mini-usb-kabel' ;)

Kunnen jullie niet heel het artikel plaatsen zodat we mee kunnen genieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
Mensen die gebruik hebben gemaakt van de 3=2 actie van FRS, verwacht maar dat je een aardig tijdje op je games kan wachten. Ik heb (expres) luminis, virtua tennis en battlefield 2 besteld. Dacht, deze zullen wel snel komen, aangezien ze allemaal al een tijdje uit zijn. Maar FRS probeerdt er gewoon zo lang mogelijk over te doen, is wel chill.

Ben nu 1,5 week aan het wachten op spellen die ik binnen 5 min kan kopen in de winkel, had ik dat maar gedaan :) Iig, heb ze even gebeld, en ze hebben alles vast gehouden omdat er 1 spel nog niet was?!!?1 (dacht dat ze aan deellevering deden na 1week) . Na, kortom, ik ben vet tevreden over online bestellen met FRS :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah ik ga denk maar met die actie medievil, burnout legends en gta doen als ze dat accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb psp movie creator aangeschaft ( ben in totaal al 350 euro kwijt aan de psp :'( ). Maar steeds als ik een film wil omzetten, maakt niet uit welke type of hoelang het duurt, geeft ie een fout melding:Cannot open output file. The file is being used by another application or the output folder is read only protected. De filmpje die ik selecteer is niet in gebruik, en ik heb gekeken in de help file van het programma zelf, maar staat niets over in.

kben dr achter gekomen, :9 khad nog geen output folder geselecteerd, sorry voor de overlast :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mausz schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:47:
Mensen die gebruik hebben gemaakt van de 3=2 actie van FRS, verwacht maar dat je een aardig tijdje op je games kan wachten. Ik heb (expres) luminis, virtua tennis en battlefield 2 besteld. Dacht, deze zullen wel snel komen, aangezien ze allemaal al een tijdje uit zijn. Maar FRS probeerdt er gewoon zo lang mogelijk over te doen, is wel chill.

Ben nu 1,5 week aan het wachten op spellen die ik binnen 5 min kan kopen in de winkel, had ik dat maar gedaan :) Iig, heb ze even gebeld, en ze hebben alles vast gehouden omdat er 1 spel nog niet was?!!?1 (dacht dat ze aan deellevering deden na 1week) . Na, kortom, ik ben vet tevreden over online bestellen met FRS :X
Battlefield 2 is nog lang niet uit, dus dat is de reden dat je moet wachten. En ik geloof zelfs dat ze op de website uitleggen dat ze een week wachten voor uitlevering, mocht een deel van de bestelling niet beschikbaar zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 07:57:

[...]

Werkt dat nou net zo als het invoeren met de gewone 2.0 browser? Want zo veel tijd kostte het mij niet. Als je er eenmaal aan gewend bent lukt het wel aardig.
het gaat nu al beter ik deed hele tijd X (de O is daarbij bevestigen :s het is allemaal japans) heb wel gewone letters maar met die X en O is een beetje moeilijk :P

een vriend van me heeft nu ook een 2.0 PSP en ik heb ff gekeken of ik met die ook bij de buurman naar binnen kon komen maar dat wilde niet lukken.

wie de browser wil voor 1.5 moet maar even een mailtje sturen dan zet ik hem wel op internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:18:

hmm je had beter bij 1.5 kunnen blijven :) :) er is nu een goed werkdende browser voor 1.5 dus das browsen en homebrew _/-\o_ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
Shiver23 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:23:
[...]

Battlefield 2 is nog lang niet uit, dus dat is de reden dat je moet wachten. En ik geloof zelfs dat ze op de website uitleggen dat ze een week wachten voor uitlevering, mocht een deel van de bestelling niet beschikbaar zijn.
Battlefield 2 voor de pc bedoel ik he, en ik geloof dat deze toch al een tijd uit is :)
En dat deel-levering zouden ze idd na 1 week doen, maar dat duurt bij mij dus al langer, vind het een beetje jammer, als ik die shit bij lik-sang had besteld, had ik het na 4 dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Weet iemand of er binnenkort mooie en goede vechtspellen uitkomen voor de PSP? Zoals Dead or Alive, Tekken of Soul Calibur? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:07:
[...]

Kunnen jullie niet heel het artikel plaatsen zodat we mee kunnen genieten?
Ik zal wel eens gaan typen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Le0032 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:20:
Weet iemand of er binnenkort mooie en goede vechtspellen uitkomen voor de PSP? Zoals Dead or Alive, Tekken of Soul Calibur? :9~
nou je het zegt, ik heb er nix van gehoord en dat zijn voor playstation's toch altijd launch games geweest :|

naja zullen ze wel in het geheim aan werken :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:42:
Ze zijn bezig met een nieuwe downgrader. Misschien moeten we die ff in de gaten houden.

[...]

Hopelijk kan deze jongeman onze 2.00 downgraden naar 1.50 (en weer terug natuurlijk)
Ik wil niet veel zeggen maar dit is voor homebrew software. Kun je dus een hogere of lagere firmware draaien op je bestaande 1.5 of 1.0. Volgende keer beter lezen voordat je vele enthousiast maakt met nog een downgrader team:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almar schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:34:
[...]

Ik wil niet veel zeggen maar dit is voor homebrew software. Kun je dus een hogere of lagere firmware draaien op je bestaande 1.5 of 1.0. Volgende keer beter lezen voordat je vele enthousiast maakt met nog een downgrader team:P
Zoals ik de posts op het forum las, moet het straks ook mogelijk om een nieuwe (lagere) firmware te flashen op een 2.00 PSP. Momenteel nog niet, maar daar wordt aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Bij deze het complete artikel uit Dagblad de Limburger van 6 september 2005:

Eindelijk is het dan zover. De PlayStation Portable is in Nederland gearriveerd. Wat zijn de plussen en minnen van de PSP?

Spelletjes, foto, video en muziek: de PSP kan het allemaal. Hij is te koop met wat een Value Pack heet. Met dit alls-in-één pakket (249 euro) moet je meteen aan de slag kunnen. Hoewel het pakket met PSP, beschermhoes, adapter, afstandsbediening en oordopjes aardig compleet lijkt, missen we nog wat. De spelcomputer is zoals hij in de doos zit prima in staat om spelletjes en films af te draaien die verkocht worden op de speciaal voor de PSP ontwikkelde Universal Media Discs (UMD-schijfjes), maar wie muziek wil afspelen, foto’s wil bekijken of eigen video’s wil zien moet nog een keer de portemonnee trekken.

Het meegeleverde geheugenkaartje van 32 Megabyte is alleen groot genoeg voor het opslaan van spelgegevens. Bovendien is zo’n Memory Stick Duo alleen te beschrijven met een Memory Stick-lezer of via een verbinding tussen PSP en pc. Voor dat laatste hebben we een speciaal USB- naar Mini-USB kabeltje nodig, dat niet wordt meegeleverd. Zonder kabeltje of kaartlezer is het helemaal niet mogelijk om foto’s of muziek op de PSP te zetten. Een losse kabel kost al gauw vijftien euroo, terwijl een Memory Stick Duo van 512 MB een euro of vijftig kost. Een kleiner geheugenkaartje is niet aan te raden voor wie wat foto’s en muziek op de PSP kwijt wil.
Wie eenmaal een kabeltje heeft, kan met de Windows-verkenner eenvoudig mp3’tjes en foto’s van de pc op de PSP zetten. Zet de PSP via het instellingen-menu in USB-modus en een pc zal de PlayStation Portable herkennen als harde schijf. In het mapje PSP op de in de spelcomputer geplaatste Memory Stick staan vervolgens keurig mapjes klaar voor foto’s en muziek. Voor videobestanden ligt dat een stuk ingewikkelder. Deze moeten worden vertaald naar een speciaal formaat (MP4), maar Sony levert daar geen software voor mee.
Gelukkig blijft Sony werken aan de in de PSP ingebouwde programmatuur. Bij elke PSP die in de winkels ligt, zit een demo-disc. Deze bevat naast wat filmpjes en speldemonstraties een systeemupdate naar versie 2.0, die je zelf moet installeren. Wat levert dat op? Het meest opvallende is het Netwerk-wereldbolletje dat achter het ‘Game’-icoontje verschijnt. Er blijkt een webbrowser onder verstopt te zitten. Is de PSP met een draadloos netwerk verbonden, dan kun je er mee websurfen. Niet alle webpagina’s worden goed weergegeven, maar je komt een heel eind. Een druk op het driehoekje maakt de webpagina beeldvullend en laat je de muiscursor besturen met de joystick. Ook scrollen gaat zonder problemen.
Onder het foto-icoontje vinden we andere aanpassingen. De PSP kan nu naast jpg-foto’s ook gif-, tif-, png- en bmp-afbeeldingen laten zien. Bovendien zijn deze met een druk op de knop draadloos uit te wisselen met andere PSP-gebruikers en kan een lievelingsfoto als achtergrondje worden ingesteld.
In de muziekhoek vallen de verandereingen wat minder op, maar er zit voor Sony wel een heel belangrijke in verstopt. Muziek die je in Sony’s online muziekwinkel Connect koopt, kan nu via het gratis Sony-programma SonicStage 3.2 op de PSP worden gezet. SonicStage doet meteen dienst als muziekbeheerder op de pc. Muziekwinkel Connect werkt met Sony’s eigen Atrac 3 plus-formaat, dat ook op de PSP kan worden afgespeeld. Naast mp3 en Atrac kan de draagbare spelcomputer met het bijgewerkte systeem ook wav- en AAC-bestanden afspelen.

Plussen en minnen

PSP
+ Degelijke behuizing
+ Veel instellingsmogelijkheden
+ Updates systeemsoftware mogelijk
- Snel vies
- Ingangen niet afgeschermd
- Batterij snel leeg: ca. 2 uur
- Beknopte handleiding

Scherm
+ Zeer helder en scherp
+ Mooie kleuren
+ Groot
+ Breedbeeld
- Licht weerspiegelt in scherm
- Scherm snel vies

Geluid
+ Goed geluid via oortelefoon
+ Stereo-speakers
+ Equalizer
+ Oordopjes en afstandsbediening meegeleverd
- Speakervolume zacht
- Oordopjes gelimiteerd tot 90 db; muziek dus te zacht

Bediening
+ Knoppen op dezelfde positie als bij de PS2-controller
+ Makkelijk navigeren

Overzetten data
- Door te kleine memorystick en ontbreken van ‘USB- > mini-usb-kabel’ is overzetten van bestanden (muziek, video, foto) van PC naar PSP onmogelijk zonder extra investering: 50,00 – 105,00 euro

UMD
+ Stevige behuizing
+ Klein
- Beschadiging mogelijk via “afleesgat” in behuizing
- Beschermdoos te groot om makkelijk mee te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was er al heel snel achter dat ik PSPvideo9 niks vond... me no likee .net crap.

Dus 3GP, werkt prima an sich maar: command line aansturing? Ik wil graag een aantal shows automatisch 'snachts transcoden zodat ik ze zo op MS kan zetten. En ja, ik kan wel wat met vbscript sendkeys, maar dat is niet ideaal.

Of een andere tool die wel goed omgaat met alle WMV?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

over dat bericht...
stom dat ze niet ook nog games of films hebben gechecked... want waar koop je zo'n ding anders voor

en zeg nou niet keihard allemaal tegelijk: PR0N PR0N PR0N ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Heeft iemand die Japanse 2CH browser aan de gang? Ik kan wel een in gesteld wifi netwerk kiezen, maar vervolgens blijft er staan "ip obtaining event: establish", de tijd blijft lopen maar verder kan ik niks meer.
Internet access heb ik wel volgens de test in het standaard menu van de PSP.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:21:
Ja mensen, vandaag is het zover. Final Fantasy VII: Advent Children. Een vriend van me zit momenteel in L.A. Dus heb hem gelijk gevraagt de DVD en UMD mee te nemen :9~
volgens mij is vandaag de Japanse Release. De Amerikaanse release is weer uitgesteld tot November/December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met het ruilen van games bij de free record shop???

Ik wil namelijk morgen proberen DTM 2 te ruilen voor Burnout, maar ik heb DTM 2 natuurlijk al weer twee weekjes zitten spelen :)

EDIT: Ik lees nu net dat Burnout pas 23 September uitkomt :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Ronwiel op 13-09-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mananddog
ronwiel schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:32:
Ik wil namelijk morgen proberen DTM 2 te ruilen voor Burnout, maar ik heb DTM 2 natuurlijk al weer twee weekjes zitten spelen :)

EDIT: Ik lees nu net dat Burnout pas 23 September uitkomt :'(
nou ik kom net van de mediamarkt en daar ligt ie op dit moment in de schappen dus denk dat ze em eerder hebben gereleased ofzo, of mediamarkt houd zich niet aan de regeltjes :) :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door mananddog op 13-09-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Echt? :D
dan fiets ik snel naar Intertoys.. misschien dat ik NFS R die ik gisteren heb gekocht nog kan ruilen voor Burnout mochten ze em daar ook al hebben liggen

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psp kan binnen kort ook op de tv worden gebruik
Afbeeldingslocatie: http://www.ps2nfo.com/news/psp-back_small.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Mananddog schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:55:
nou ik kom net van de mediamarkt en daar ligt ie op dit moment in de schappen dus denk dat ze em eerder hebben gereleased ofzo, of medemarkt houd zich niet aan de regeltjes :) :Y)
Nou dat is in ieder geval goed nieuws :)... Nu moeten de lieve mensen van de free record shop nog ff mee werken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft de UMD drive altijd een zacht "ratel" geluid bij het opstarten van spellen? Ik hoor het onder andere tijdens het opstarten van Lumines en bij het starten van een nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:03:
Geeft de UMD drive altijd een zacht "ratel" geluid bij het opstarten van spellen? Ik hoor het onder andere tijdens het opstarten van Lumines en bij het starten van een nieuw spel.
Jup das normaal. Ook bij het starten van mn psp hoor ik het.

offtopic:
ben vandaag dus zo'n idioot tegengekomen die Scandisk zegt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:52:
Ik was er al heel snel achter dat ik PSPvideo9 niks vond... me no likee .net crap.

Dus 3GP, werkt prima an sich maar: command line aansturing? Ik wil graag een aantal shows automatisch 'snachts transcoden zodat ik ze zo op MS kan zetten. En ja, ik kan wel wat met vbscript sendkeys, maar dat is niet ideaal.

Of een andere tool die wel goed omgaat met alle WMV?
Volgens mij roept 3GP onderwater ffmpeg aan en ffmpeg is een commandline tool. Als je het juiste
3GP profiel opzoekt (wat vol staat met commandline aanroepen), kun je volgens mij vrij snel een batch filetje in elkaar draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Laatst online: 18-07 10:05
Mananddog schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:55:
[...]

nou ik kom net van de mediamarkt en daar ligt ie op dit moment in de schappen dus denk dat ze em eerder hebben gereleased ofzo, of mediamarkt houd zich niet aan de regeltjes :) :Y)
welke mediamarkt... utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

idd, als ie al uit is... maak ff een lijstje dan :) van iig welke winkels het zeker is en anders welke winkel(frs of mediamarkt dus ofzo...)

[ Voor 47% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:42:
[...]

Zoals ik de posts op het forum las, moet het straks ook mogelijk om een nieuwe (lagere) firmware te flashen op een 2.00 PSP. Momenteel nog niet, maar daar wordt aan gewerkt.
Ja maar heeft niks te maken met dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:27:
Heeft iemand die Japanse 2CH browser aan de gang? Ik kan wel een in gesteld wifi netwerk kiezen, maar vervolgens blijft er staan "ip obtaining event: establish", de tijd blijft lopen maar verder kan ik niks meer.
Internet access heb ik wel volgens de test in het standaard menu van de PSP.
Bij netwerk instelling op de psp geen dhcp gebruiken maar een statisch ip adres. Dus een ip kiezen in de range van je wifi router. Daarna werkt de 2ch browser maar verwacht er niet te veel van alles is in japans en is eigenlijk bedoeld om 2ch sites te bekijken die men alleen in japan vind geloof ik. Je kan beter die tenchi browser gebruiken die werkt vele malen beter maar haalt het nog niet bij de 2.0 browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
Le0032 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:20:
Op dat soort spellen zit ik dus ook te wachten, Virtua Fighter mag er ook bij :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
TAG_ScorpioN schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:29:
[...]

Op dat soort spellen zit ik dus ook te wachten, Virtua Fighter mag er ook bij :9~
Mortal Kombat Deceptions komt :-)
Release data is nog niet echt bekend denk ik, de een zegt november 2005 en de ander ergens in 2006.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mananddog
jessepost schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:51:
[...]
welke mediamarkt... utrecht?
Nope, Heerlen, en voor de mensen die nog op zoek zijn naar een winkel die psp's heeft er liggen er hier nog 8 stuks!

[ Voor 26% gewijzigd door mananddog op 13-09-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

De Logitech Playgear Pocket in actie! Een heerlijk onbreekbaar beschermdoosje voor je PSP. Kan tevens dienen als standaard of de klep als zonneklep. De PSP past er precies in. Spelen kan gewoon met het ding er omheen want alle knoppen zijn vrij toegankelijk. Ik vind zelfs dat met de Playgear Pocket de PSP nog beter in de hand ligt, omdat deze er iets groter door wordt.
Je kunt de beschermde rubberachtige binnenkant eruit halen en zelfgemaakte plaatjes erachter duwen als 'skin'. Deze skins zijn ook te downloaden op veel sites.

Onder andere te koop bij Dixons en Mediamarkt voor 19,99.

Afbeeldingslocatie: http://www.thijsadriaans.nl/pictures/psp/psp1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thijsadriaans.nl/pictures/psp/psp2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thijsadriaans.nl/pictures/psp/psp3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 13-09-2005 16:47 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ziet er zeker goed uit! :)
Een vriend van me heeft 'n cool leren dingetje, meegenomen uit HK.
Ligt ook goed in de hand en kostte 'n 10'tje geloof ik, heb het hier nog niet gezien jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

iemand burnout al in andere winkels ontdekt?

@ dat doosje
die heb ik ook en is een erg fijn dingetje

en hij kan idd gewoon vallen zonder dat de psp kapot gaat (heb ik per ongeluk gehad en nu zit dr n kras op de bovenkant maar da maakt nie zo veel uit

[ Voor 72% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:54:
idd, als ie al uit is... maak ff een lijstje dan :) van iig welke winkels het zeker is en anders welke winkel(frs of mediamarkt dus ofzo...)
Hier in leeuwarden staat hij ook bij de mediamarkt en bij de Bart Smit ook. Burnout Legends that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Burnout Legends is te ergggggggggggggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Caboman schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:22:
Burnout Legends is te ergggggggggggggg
Erg wat? Het valt me een beetje tegen qua graphics. Ridge Racer ziet er een stuk strakker uit.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

FaceDown schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:23:
[...]

Erg wat? Het valt me een beetje tegen qua graphics. Ridge Racer ziet er een stuk strakker uit.
SERIEUS?????.. damn..vind Burnout echt duizend keer zo strak eruit zien
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:16:
[...]

Hier in leeuwarden staat hij ook bij de mediamarkt en bij de Bart Smit ook. Burnout Legends that is.
Hoeveel euro? ..44 zeker ofzo?
Kost hier bij de intertoys f*cking 54,99 :(.. :P

[ Voor 36% gewijzigd door Yellowneck op 13-09-2005 17:31 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Tip

Wil je het optimale geluid halen uit je psp.. sluit hem aan op je boxen van de pc met subwoover :D! Werkt bij mij perfect... beetje achterin de kamer zitten en geweldig geluid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

e-Plaza denhaag geeft alle spellen voor 44 euro weg
op folder staat 54.95 maar in dat winkel zelf 44 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:23:
Graphics zijn idd wat minder dan ik gewend ben, maarja je doet er niks aan... Ben wel blij dat die game ontzettend strak loopt voor de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

aaaah ik wordt gek,

*jan401 schopt psp video 9 van het balkon, ademhalen 1,2,3,4....*

ok ik heb dus een lanparty filmpje van 700mb (bijna 800) omgezet via psp video 9.
ik kopieer die file naar de psp, na 2minuten klaar (echt snel moet ik toegeven via usb2.0) ik naar video, geen filmpje.

blijkt dat die filename begint met MAQ ipv het gebruikelijke M4V
wat is er in hemelsnaam gebeurt?
als ik hem op pc wil afspelen zegt ie dat het alleen audio is maar goed dat geloof ik niet zo snel.
zou renamen genoeg zijn?

edit:
renamen naar M4V is blijkbaar de oplossing
waarom heeft sony uberhaupt een systeem gemaakt wat zo naamgevoelig is?
.mp4 is toch duidelijk genoeg of niet?

[ Voor 14% gewijzigd door njh op 13-09-2005 18:00 . Reden: fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Nog 2 dagen en de witte psp komt uit in Japan. Yes, ik ben zwaaaar ongeduldig.En hoop snel een extra exclusieve witte psp te hebben.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burnout is best leuk. Alleen de nederlandse teksten gaan soms weleens vervelen.

" Wees dope op de puinhoop "
" opfokken "
" karren met katja " ( bij het onderdeel crash :)

Laadtijden vallen ook zeer mee, had verwacht dat die aan de hoge kant zouden zijn. Al speel ik hem wel van de memorycard, weet niet of dat veel verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Das wel crap dan van die NL teksten. Bij NFSU (PC) had je ook al iets van 'Wrede Drift' en 'Baggervet!'

Kun je bij Burnout Legends gewoon de taal op engels instellen? Anders importeer ik hem wel...

[ Voor 8% gewijzigd door TranceSetter op 13-09-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Laatst online: 18-07 10:05
ga je hem speciaal voor die teksten importeren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Argh..nee.. als er iets lelijks is, is het wel de nederlandse taal in een spel. Bah...
dusja..ik ga em ook importeren hoor als het alleen maar op NL is te zetten :r

[ Voor 33% gewijzigd door Yellowneck op 13-09-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:29:
Argh..nee.. als er iets lelijks is, is het wel de nederlandse taal in een spel. Bah...
dusja..ik ga em ook importeren hoor als het alleen maar op NL is te zetten :r
Iemand die de applicatie Sony Movie Converter gekocht hebt ? Ik wacht al 2 dagen op een key, maar krijg erg weinig.. Wil weten hoelang het duurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TIP:

Zet de systeemtaal van je PSP op Engels, en de schermteksten van Burnout staan
dan ook op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Zijn er toevallig mensen die geinformeerd hebben naar importeren van die goedkope 2 gb stick? Zoude ze even hun progress kunnen posten voor het algemeen belang?

(hoop dat dat toegestaan lijkt me dat dat veel meerwaarde heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Hoe verzinnen mensen het om een spel in het Nederlands te maken :S dan koop ik hem dus zeker NIET. Computers en alles wat daar om heen zit moet gewoon ENGELS :) ook de manuals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ach het zal zijn om de laagdrempeligheid van de game te verbeteren... (aangezien niet iedereen helemaal thuis is in engels of in gametaal)
ik vind het soms ook wel irritant maar af en toe is het zo stom gedaan dat het af en toe gewoon komisch is (zoals in bv bf2 het geval is)

en dat de manual in het nederlands is vind ik dus helemaal niet erg... geeft iig aan (net als de ingame taal) dat ze nederland iig wel serieus nemen als game afnemer

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

net aantal quickfilmpjes van Marvel Nemesis gekeken.
Echt VET
http://www.eagames.com/official/marvel/nemesis/us/home.jsp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net weer 3 nieuwe games gescoort bij de frs.
burnout legends!! lumines en medievil
danm burnout ziet er zooi fuckin sweet uit.. muziek is vet en de crashes zijn zoals we gewend zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
Wat staat er eigenlijk op de demo-disc aangezien ik die er dus nog steeds niet in heb gestopt:)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage