Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Zijn dat die 'keyframes' toevallig?brama schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:16:
[...]
Da's dus niet zo.. aangezien maar enkele frames een volledig plaatje bevatten, en alle anderen veranderingen, bespaar je niet zoveel op lagere framerate.
Verwijderd
is er bij iemand gelukt met fastloader 0.7 wireles connecten om mulitplayen??
wou vandaag met me friend gaan testen met lumines allebei met fastloader ...
maar kon niks vinden.... en met Burnout Sharing Gaming. kon die ook niks vinden.:S
weet iemand waar de probleem is?
Dit ben ik helemaal met je eensnudie schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:37:
Ik denk dat t echt zo vaag zal zijn om GTA:LC voor t eerst te spelen, en dan in de positieve zin. Voorheen waren portable games altijd zo'n beetje verkorte console games, dus een aantal lvltjes etc etc. Maar met de komst van de PSP heb je voor het eerst volwaardige spellen in je handen waar je gewoon weken/maanden wellicht zoet mee kan zijn. En dit zal zich helemaal verwezenlijken met spellen als GTA:LC en Gran Turismo. Ik kan niet wachten!
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Dit is volgens mij niet helemaal de bedoeling. Fastloader werkt met ROM's, en die zijn illegaal! Niet bespreekbaar hier dus. Correct me if I'm wrong!Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:57:
hey wil vragen..
is er bij iemand gelukt met fastloader 0.7 wireles connecten om mulitplayen??
wou vandaag met me friend gaan testen met lumines allebei met fastloader ...
maar kon niks vinden.... en met Burnout Sharing Gaming. kon die ook niks vinden.:S
weet iemand waar de probleem is?
Van mij mag je alles met je psp uitspoken wat je wil, doe ik zelf ook. Maar hier is het niet gewenst. Wil niet dat straks het topic door illegale activiteiten gesloten moet worden.
misschien heeft ie wel een backupVerwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:52:
[...]
Dit is volgens mij niet helemaal de bedoeling. Fastloader werkt met ROM's, en die zijn illegaal! Niet bespreekbaar hier dus. Correct me if I'm wrong!
Van mij mag je alles met je psp uitspoken wat je wil, doe ik zelf ook. Maar hier is het niet gewenst. Wil niet dat straks het topic door illegale activiteiten gesloten moet worden.
Als je dat zou willen doen, dan zou dat heel erg fijn zijnYellowNeck schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:23:
[...]
Trancesetter; ben je bezig met een nieuwe FAQ?...anders wil ik er bestwel een maken. Tijd zat
Hier heb ik ook nog naar gekeken, en alle EU umd doosjes zijn regio 2Shiver23 schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:22:
In het vorige deel stond iemand die verschillende UMD's in Nederland gekocht had (waaronder XXX), maar die wel werken op een US PSP.
Nu heb ik in de stad alle hoesjes bekeken van UMD films maar overal staat regio 2 op. Staat dat op de hoesjes van die UMD's ook? Want dat zou betekenen dat ze de regiocodering vergeten zijn en is dus niet achter te komen welke wel en niet werken...
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
tsjah, en hoe serieus je dat dan mag nemen. Geen idee, ik download hem wel ff om ff te kijken of er wat info bij zit ofzo...maar ga gerust je gang mensen(Official_WAB_Downgrader_v0[1].9_for_PSP_1.5_2.0 Leaked) posted by nzb-community.com
Betekent overigens niks, iedereen kan natuurlijk van alles uploaden.
Het EBOOT.PBP bestand is zo'n 13mb. Ga het overigens toch niet gebruiken, heb er geen behoefte aan, maar voor degene die het willen, tsjah..|| Official WAB and PSP DEV Downgrader v0.9 for v1.5x & v2.00 ||
|| ||
······································································
|| ||
|| (requires 1 MS) ||
|| ||
|| ||
|| Take the file EBOOT.PBP hacked and put it in your ||
|| PSP->GAME->UPDATE folder. ||
|| Click X & the update will start. ||
|| ||
······································································
|| ||
|| Yoshihiro & PSP DEV
ok is fake
[ Voor 79% gewijzigd door B-Bandit op 12-09-2005 15:29 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
en natuurlijk gamen.
Verder kwam ik een groote groep jongeren (+/- 20) tegen die allemaal een nintendo dc hadden en in de trein gingen gamen en ervaringen uitwisselen.
Ze vertelde mij dat ze een dagkaart voor 9 Euro hadden gekocht bij het kruitvat ACTIE tot 30 oktober.
Lijkt me een leuk idee dat wij dat ook doen met onze psp , of afspreken in een cafe waar er een onbeveiligd netwerk is zo dat we kunnen internetten/online gamen.
ik heb helaas geen tijd om het te gaan organiseren maar wie weet.
[ Voor 3% gewijzigd door pixon op 12-09-2005 06:18 ]
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Verwijderd
tis een fake als je op de juiste site's kijkt.Shailesh schreef op maandag 12 september 2005 @ 01:02:
[...]
tsjah, en hoe serieus je dat dan mag nemen. Geen idee, ik download hem wel ff om ff te kijken of er wat info bij zit ofzo...maar ga gerust je gang mensenhij staat op de nieuwsgroepen op de standaardplek voor pspmeuk.
Betekent overigens niks, iedereen kan natuurlijk van alles uploaden.
[...]
Dit valt btw toch niet onder warez
Het EBOOT.PBP bestand is zo'n 13mb. Ga het overigens toch niet gebruiken, heb er geen behoefte aan, maar voor degene die het willen, tsjah..
Verwijderd
Shailesh schreef op maandag 12 september 2005 @ 01:02:
[...]
Dit valt btw toch niet onder warez
Het EBOOT.PBP bestand is zo'n 13mb. Ga het overigens toch niet gebruiken, heb er geen behoefte aan, maar voor degene die het willen, tsjah..
Waar ??Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 06:22:
[...]
tis een fake als je op de juiste site's kijkt.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 06:29 ]
Verwijderd
Bv op het verschrikkelijke forum van psphacks.net of pspcrazy.com
Waarschuwing: deze fora zijn niet geschikt voor mensen die niet tegen ernstige retardatie kunnen! =p
Het blijft een rare sport, maar het heeft wel wat.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Verwijderd
Die melding heeft niets te maken met regio codering maar heeft er mee te maken dat je voor het afspelen van Dr DRE up in smoke een hogere firmware nodig hebt. Update naar 2.0 en hij zal het prima doen.ElayZ schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:39:
[...]
Dat was ik denk ik, en tis zo dat sommigen het doen met import psp met 1.50 (ik heb dan een jap) en sommigen niet. xXx deed t wel, en Dr DRE up in smoke niet, dan krijg je waarschuwing met:
Om deze film af te kunnen spelen dient u eerst de systeem software te updaten.
T beste is om voor dat je m koopt gewoon ff te vragen of je m ff mag proberen omdat je een import psp hebt.Deden ze bij mij ook neit moeilijk over bij de FRS
Zolang het bestand niet werkt valt er weinig te verkrachten.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 09:58:
zolang die downgraders niet op de site van wab of psp-dev zelf staan niet aan beginnen tenzij je psp wil verkrachten en dat ie het gewoon niet meer doet.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Op: http://www.pspupdates.com/forum/showthread.php?t=15939
staat een goeie thread over alle downgraders en dergelijke. Maakt veel discussie overbodig.
Snel, lekkere besturing (drift), Road Rage!, veel auto's... ennuh verder heb ik nog niet gekeken
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Illegaal misschien niet (ben ik het in ieder geval mee eens, maar dat is een eindeloze discussie die niet hier gevoerd dient te worden), maar volgens de policy mag het volgens mij niet...mastercard schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:57:
ach man ergens over praten is nooit illegaalzelfs links geven is niet illegaal
dat heb je he als je zo laat naar bed gaat door te lang pspenVerwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:20:
PSP-eigenaars staan laat op lijkt het, weinig posts 's ochtends ;+]
.
Verwijderd
Dat d8 ik al ja ;+]jan401 schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:01:
[...]
dat heb je he als je zo laat naar bed gaat door te lang pspen
dacht van die zet ik er ff op, maar als ik hem omzet in pspvideo is mijn output alleen maar audio (op pc)
codec is divx pro.
wat is dan de meest handige aanpak?
hoe krijg ik die op mijn psp MET video
Ik heb ook enkel audio in Winamp, Quicktime en Mediaplayer werken wel.
ok zal ik doen, de filesize is inderdaad wel iets te groot voor alleen audioSH4D3H schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:21:
Probeer hem toch maar eens op je PSP.
Ik heb ook enkel audio in Winamp, Quicktime en Mediaplayer werken wel.
Verwijderd
Hij zegt dat dit apperaat daar ong. 150 euro kost.
Aangezien hij er niet zo heel veel verstand van heeft vraag ik me af of dit dan de valua pack is of die kale versie.
wel wist hij dat er geen spel bij zat.
* disjfa pakt zn glazen bol en gaat even naar china toe glazenVerwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:08:
Aangezien hij er niet zo heel veel verstand van heeft vraag ik me af of dit dan de valua pack is of die kale versie.
En jij verwacht dat wij weten welke winkel daar welk pack heeft
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
pas je een profiel aan, saved ie het niet goed,
ok wie niet luisteren wil moet maar voelen. alle profielen verwijderd. nieuwe aangemaakt. eigen settings erin en nee hoor ga je na convert en dan weer naar setup, dan is alles gewoon weer anders (sp>cbr ipv avc enzo)
en ja ik klik wel op save
@stivo
je vader kan toch op doos zien (het plaatje) of er een mem stick bij zit, value heeft dat, de kale niet
edit:
ok na veel klikjes toch gesaved
maar wat duurt het lang
[ Voor 25% gewijzigd door njh op 12-09-2005 12:20 ]
Ik heb nieuwste .net framework.
idd "jan401" PSP video9 is niet echt duidelijk ef gebruiksvriendelijk!
[ Voor 12% gewijzigd door Zonekill op 12-09-2005 12:22 ]
dan ligt het toch echt aan de gebruiker zelf imo, want ik vind het toch echt een simpel en overzichterlijk proggie.....Zonekill schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:19:
Weet iemand hoe je het probleem met PSP video9 oplost.> Dat ie altijd die foutmelding (.net; wrong input string not in correct format) geeft op het eind van encoding (MP4 doet het dan toch prima). Maar ik moet dan PSP video9 steeds weer opnieuw opstarten voor een nieuwe encoding!?
Krijg die foutmelding idd ook af en toe. En sommige dingen die ik wel encoden duren echt gruwlijk lang , zodat ik ze maar afklik.Zonekill schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:19:
Weet iemand hoe je het probleem met PSP video9 oplost.> Dat ie altijd die foutmelding (.net; wrong input string not in correct format) geeft op het eind van encoding (MP4 doet het dan toch prima). Maar ik moet dan PSP video9 steeds weer opnieuw opstarten voor een nieuwe encoding!?

Dit probleem was bij mij opgelost door het programma in de taal ENGELS te zettenZonekill schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:19:
Btw NBA Street is ook echt vet net als untold legends en tony hawk
Ik zag trouwens dat iemand NBA online speelt, via xkai of echt online?
Naar mijn weten zijn er geen vaste servers voor online psp gamers?
en is het slim om meteen de laatste firmware, v2.00, erop te zetten of is die voor de europese nog geeneens uit?
en kan je later nog zo'n firmware downgrade voor 2.00 doen
[ Voor 16% gewijzigd door Xe0n op 12-09-2005 12:39 ]
...
Topic doorleze kan geen kwaad dus.Xe0n schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:39:
wat is nou de laatste versie als je hem koopt? v1.50
en is het slim om meteen de laatste firmware, v2.00, erop te zetten of is die voor de europese nog geeneens uit?
en kan je later nog zo'n firmware downgrade voor 2.00 doen
Downgraden van v2.00 gaat nog niet.
Laatste versie die je in de winkel koopt is v1.52
Ik heb wel 2.00 erop gezet omdat ik gewoon de originele bende erop zet
Ik heb een EU psp met firmware 2.00 en heb doe gewoon via inet browser scannen naar netwerken ik kan natuurlijk alleen op netwerken die niet zijn beveiligd verder moet het signaal optimaal zijn 10 centimer bijdraaien kan soms al helpen, niet achter glas staan enz. Dan vraag je psp een ip adres aan, als dat is gelukt kun je gewoon op iemand zijn netwerk internettenShailesh schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:59:
[...]
ff serieus, hoe verbind jij met andermans netwerk. Ik vind het al moeilijk genoeg om een netwerk zelf te configuren, laat staan van buitenaf te connecten. Verbinden met het toegangspunt kan meestal nog wel, maar de internetsettings zijn nooit goed.
Verwijderd
Bij de valuepack krijg je er alleen een vrij waardeloos opberghoesje bij, en ook geen spelletje.. Alstie maar 150E is zou ik er zo veel mogelijk meenemen en dan hier verpatsen voor 225,- (als je vader de douane doorkomt natuurlijk ;+]).Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:08:
Mijn vader is op dit moment in china,
wel wist hij dat er geen spel bij zat.
Uhu i know, en daar ging het ook juist om, ik wilde weten of je video umds MET 1.50 kon playen.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:10:
[...]
Die melding heeft niets te maken met regio codering maar heeft er mee te maken dat je voor het afspelen van Dr DRE up in smoke een hogere firmware nodig hebt. Update naar 2.0 en hij zal het prima doen.
Zal mijn post uit deel 9 even quoten voor de liefhebbers.
kheb even een kleine UMD video test ondernomen bij de lokale FRS.
(het meisje was zo aardig om me ff te laten proberen
Het is mogelijk om NL umd's af te spelen met een JAP 1.50 versie... MAAAR...
Niet alle UMD video's doen het!
Zo heb ik bijvoorbeeld Dr Dre & Eminem - Up In Smoke Tour UMD geprobeerd, en onder het GAME menu komt dan wel het UMD tekentje op met up in smoke blabla, maar zodra ik m wil openen krijg ik:
'Om deze UMD af te spelen dient u eerst de systeem software te updaten'
Maar ik heb ook bijv xXx2 - The Next Level geprobeerd, en die doet het wél!
Dan komt ook het UMD tekentje niet op onder GAME (zoals je normaal gesproken een game disc start) maar dan verschijnt het UMD tekentje onder VIDEO.
Het lieftallige meisje bij de FRS wist ook te vertellen dat er eerder al vandaag iemand was geweest emt een JAP psp en ze ook al hadden staan proberen, en vlgns haar komt het omdat up in smoke NL/Frans UMD is, en xXx2 is NL/IT/DUITS. Lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk maar tzou natuurlijk kunnen... Ik denk dat het ook afhangt van de producent van de UMD.
Overigens zou het best kunnen natuurlijk dat als je eenmaal upgrade dat ze t dan wel allemaal doen, maar khad natuurlijk weinig trek om dat te gaan proberen.

etc.
Verwijderd
Ja hij maakt een foto van de doos dus ik weet het morge,Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:57:
[...]
Bij de valuepack krijg je er alleen een vrij waardeloos opberghoesje bij, en ook geen spelletje.. Alstie maar 150E is zou ik er zo veel mogelijk meenemen en dan hier verpatsen voor 225,- (als je vader de douane doorkomt natuurlijk ;+]).
Maarja verkope....
Hij zegt dat er niet veel bij zit dus zal we de kale versie zijn
De JAP en EU PSP hebben precies dezelfde regio. Is ook logisch dat deze UMD's werken.
Waarom Dr Dre het niet doet is omdat je dan eerst je firmware moet updaten.
Wat ik bedoel is: mensen met een US PSP waarop sommige EU UMD's wel werken. (13 going on 30 en xxx bijv.) Nu zou ik dus willen weten of dit alleen bij bepaalde versies is of altijd? En of er een lijstje is bij welke UMD's ze de regiocodering vergeten zijn. Ik weet in ieder geval zeker dat op de hoesjes gewoon overal Regio 2 staat.
Verwijderd
Korte vraag: wanneer word de firmware geupdate? Bij afspelen van de demodisc of moet je het handmatig uitvoeren middels het menu. (Met andere woorden: kan ik veilig de demodisk spelen om de filmpjes te checken?)
NL PSP's worden nog steeds uitgeleverd met 1.52 firmware?
En alweer een PSPer erbij... welkom!Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:51:
Tjees... zelden een topic zo hard zien gaan... Maargoed, ik hoor er ook bij. PSP + ridgeracer en happy... een beetje (2 dooie pixels maar ik krijg morgen een nieuwe of hij gaat door de etalage)
Korte vraag: wanneer word de firmware geupdate? Bij afspelen van de demodisc of moet je het handmatig uitvoeren middels het menu. (Met andere woorden: kan ik veilig de demodisk spelen om de filmpjes te checken?)
Je kan rustig alles bekijken op de demo disc!! (ik dacht ook dat ie automatisch zou updaten
Je moet echt voor de update kiezen in het game menu dacht ik!?
1.52 nog steeds?... Weet ik niet zeker maar denk haast van wel.
Dat komt omdat zoals al 2349786238624 mensen hebben gezegd... Sommige umd`s zijn regio vrij. Dit kan je gewoon achterop de umd nakijken.Shiver23 schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:10:
[...]
Wat ik bedoel is: mensen met een US PSP waarop sommige EU UMD's wel werken.
Ik denk dat als mensen een nieuwe ts maken dat ze ff wat info erin moeten zetten wat elk topic weer 21347896234824 keer gevraagd word. Dan kan er mischien weer een keer nuttig gepost worden
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
..............Achterop de UMD hoesjes staat dus altijd een regio. En toch heel stiekem doet een enkele UMD het dan toch op een PSP met andere regio. Daar gaat het om.disjfa schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:14:
[...]
Dat komt omdat zoals al 2349786238624 mensen hebben gezegd... Sommige umd`s zijn regio vrij. Dit kan je gewoon achterop de umd nakijken.
Ik denk dat als mensen een nieuwe ts maken dat ze ff wat info erin moeten zetten wat elk topic weer 21347896234824 keer gevraagd word. Dan kan er mischien weer een keer nuttig gepost wordenWord het topic mischien weer leuk
Over herhalen gesproken. Ik doe echt wel mijn research en ga niet 10x hetzelfde vragen. Niet zo gepikeerd reageren aub. Volkomen onterecht.
Verwijderd
Is niet erg lijkt me? Voor 150 euroVerwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:49:
[...]
Ja hij maakt een foto van de doos dus ik weet het morge,
Maarja verkope....
Hij zegt dat er niet veel bij zit dus zal we de kale versie zijn
De memorystick van het value pack is te klein (32MB), het hoesje is ook niet je van het (en kost weinig om hier te kopen), en voor de rest zit er niets interessants in.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 12-09-2005 15:25 ]
Op GameStats.com staat dat hij op 30 December 2005 gereleased wordt. Echter staat op Gamespot en IGN nog steeds TBA 2005, wat wil zeggen dat zij nog geen release date hebben... Afwachten dan maar...kutkip schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:06:
Heeft iemand al iets vernomen van de release-datum van Gran Turismo?
Ja het is me gisteravond ook gelukt, was toeval. Bleek inderdaad dat de ontvangst niet goed genoeg was (moest mijn psp boven mijn hoofd houden en richting overkant van de burenXiqum schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:52:
Uit deeltje 10:
[...]
Ik heb een EU psp met firmware 2.00 en heb doe gewoon via inet browser scannen naar netwerken ik kan natuurlijk alleen op netwerken die niet zijn beveiligd verder moet het signaal optimaal zijn 10 centimer bijdraaien kan soms al helpen, niet achter glas staan enz. Dan vraag je psp een ip adres aan, als dat is gelukt kun je gewoon op iemand zijn netwerk internetten

Vandaag ook nog ff bij het Alexandrium in Rotterdam geprobeerd, en daar hebben ze blijkbaar een onbeveiligd netwerk hangen, maar als je er eenmaal opzit moet je betalen, dus helaas.
Ze hebben overigens gewoon nog psp's bij de toys'r'us daar
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Je kunt veilig de demodisk afspelen. hij start pas als je klikt op update firmware, dan ga je vervolgens verder en vraagt hij of je het zeker weten...en daarna begint het pas :P! In nederland zijn er versies 1.52 en 2.00 in de omloop. ik had er eerst 1 met 4 dode pixels 1.52.. omgeruild en samen met de verkoper bekeken naar dode pixels,toen kwam ik erachter dat het een 2.00 was heb ik maar gezegd dat ik liever een andere wilde. De volgende was een 1.52. Ik heb 2 weken gewacht om te upgraden en ben nu hartstikke blij met mijn internetbrowser :P! Als er een downgrader komt voor 1.52 komt er ook wel 1 voor 2.00, omdat alle games straks toch 2.00 nodig hebben om te kunnen draaien.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:51:
Tjees... zelden een topic zo hard zien gaan... Maargoed, ik hoor er ook bij. PSP + ridgeracer en happy... een beetje (2 dooie pixels maar ik krijg morgen een nieuwe of hij gaat door de etalage)
btw: dit typ ik dus vanaf mn psp
Ik hoop dat ze er bij ons in 1 van de winkels er nog 1 hebben, ik ben van plan er 1 te halen icm burnout legends, die komt donderdag uit. Ik kan er pas vrijdag avond 1 halen omdat het hier dan koop avond is.Shailesh schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:24:
ik zie anders bij heel veel winkels dat ze zijn uitverkocht. tenminste ik heb het gehoord van anderen die een psp zochten.
Zijn er mensen die ervaring hebben met winkels waar hij uitverkocht is?
( ze hebben hier een bartsmit, intertoys, dixons,v&d, free record shop,nog wat electro zaken; ze zullen er wel ergens nog een hebben neem ik aan
Verwijderd
uhmmm nou jah.. het levert niet echt een bijdrage aan dit forum. Ik post niet effe wat. Ik post alleen als iemand vragen heeft. Ik type dit trouwens nu op mijn pc, omdat mijn psp thuis ligt..(net of iemand dat interesseerd)!Xepsol schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:31:
[...]
... Boeiend dat jij effe iets posts ... tis toch kik ik typ dit nu ook vanaf mn psp
hier in zoetermeer is nooit iets uitverkocht... afgelopen donderdag had de Intertoys er nog iets van 6 staan (lege dozen... dus weet niet of het er ook 6 waren) voor €235,- terwijl de mediamarkt ze weer verkocht voor €250,- (en daar lagen er nog 2)Shailesh schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:24:
ik zie anders bij heel veel winkels dat ze zijn uitverkocht. tenminste ik heb het gehoord van anderen die een psp zochten.
btw: dit typ ik dus vanaf mn psp
dus als iemand er nog eentje wil... kom naar zoetermeer
PSN: Leech1984
dit levert ook niet echt een bijdrage he?Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:33:
[...]
uhmmm nou jah.. het levert niet echt een bijdrage aan dit forum. Ik post niet effe wat. Ik post alleen als iemand vragen heeft. Ik type dit trouwens nu op mijn pc, omdat mijn psp thuis ligt..(net of iemand dat interesseerd)!
edit: had beter kunnen editten.... jeetje... dit is nu ook geen bijdrage meer...
[ Voor 10% gewijzigd door leech1984 op 12-09-2005 16:35 ]
PSN: Leech1984
Verwijderd
na lang zoeken heb ik er nog weinig kunnen vinden namelijk
Verwijderd
Heef er iemand hiero de startpost wel eens gezien?Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:36:
heeft er iemand hiero getest?/
met een japanse psp om EURO UMD MOVIE te kijken?/
JAAAHAAAA
Verwijderd
Verwijderd
edit:
Lees ik nou verkeerd of kun je een valuepack ook voor €235 krijgen ?
En is hij dan bijna overal uitverkocht ?
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 17:06 ]
Verwijderd
yep die zit erin gebakken...in het log filetje staat erbij dat ie ze erin gemaakt heeftQuiqziz schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:55:
[...]
Heb je wel een filter voor die subs dan? Zoals vobSub
Bij de Toys'r'us of de media markt?Shailesh schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:34:
[...]
Ze hebben overigens gewoon nog psp's bij de toys'r'us daaren bij de mediamarkt, dus sla je slag. Ook nog altijd voor die lekkere prijzen van 235 euro, dus dat is een koopje.
Anders doe ik 'ns een gooi in't centrum of op zuid :-P
Hoe gaan we dit nou weer fixen ? ..."Deze video kan niet worden afgespeeld.
Het datatype is niet compatibel."
't Is gewoon een .mp4 geconvert met PSP Video 9 via de settings die bij de Start post staan..
[ Voor 22% gewijzigd door CptMorgan op 12-09-2005 17:52 ]
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
duidelijk toch?
en anders op www.yourpsp.com
Etuuuuuh!
naar de site van de psp op je psp en psp video's downloaden? welke site is dat yourpsp.com?Crypter schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:55:
als je internet op je psp hebt, kan je naar de site van psp op je psp om daar psp-video's te downloaden op je psp die je daarna gelijk op je psp kan bekijken.
duidelijk toch?
en anders op www.yourpsp.com
leuke zin, maar het is niet yourpsp.com. Als je via je webbrowser naar de standaard favoriet gaat, genaamd PSP, dan kom je op een site waar je alerlei video's kunt downloaden. Deze worden dan automatisch in de juiste mappen op je PSP gezet, en dan kun je ze bekijken...jessepost schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:57:
[...]
naar de site van de psp op je psp en psp video's downloaden? welke site is dat yourpsp.com?
[ Voor 11% gewijzigd door jessepost op 12-09-2005 18:19 ]
Het is bij de toys'r'us/intertoys (speelgoedgeval) bij het Alexandrium winkelcentrum. Het megastores gedeelte van het winkelcentrum. Is volgens mij zelfs naast de Mediamarkt. Bij de mediamarkt zelf ben ik naar binnen geweest, en zag ik er een stuk of 9 liggen met ernaast een bordje 250 euro. Maar bij de spellensectie zag ik staan dat ze hem voor 235 verkochten, dus beetje vaag eigenlijk. Met een beetje praten lukt het je wel om hem voor 235 mee te krijgen, zeker als je erbij zegt dat de toys'r'us het voor 234 verkoopt. Bij de toys'r'us zelf ben ik niet naar binnen geweest, maar ik zag allemaal borden met, wij hebben de psp wél en dergelijken. Dus als je echt een psp wil hebben en het is niet al te ver voor je, kan je zeker weten morgen nog eentje krijgen, en met goed geluk nog goedkoper ook.SH4D3H schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:18:
[...]
Bij de Toys'r'us of de media markt?
Anders doe ik 'ns een gooi in't centrum of op zuid :-P
Volgens mij is hij vandaag zelfs open tot 8 uur
en deepncity met je boeiend, het was bedoeld als reactie op Xiqum, maar de psp had niet genoeg memory om het quote-icoontje te laten zien (vond het al een wonder dat hij 100 post per pagina liet zien!). Dus ik denk ik zet er ff bij dat ik het via mijn psp typ om ff aan te geven, dat het gelukt is met het connecten met een wifi netwerk, waar Xiqum eerder al zo aardig was om ff aan te geven hoe dat moest, na vele gefaalde pogingen van mij...
ik weet natuurlijk ook wel dat het niet boeit of ik dit via mijn psp of computer typ, maar daar hoef je ook niet gelijk op in te hakken.
[ Voor 6% gewijzigd door B-Bandit op 12-09-2005 18:29 ]
Top!
Ga ik van de week, als m'n centjes gestort zijn
En anders strik ik me pa wel ff zodat ie me rijdt met de auto
En dan wordt m'n eerste game GTA denk ik, hoewel Virtua Tennis ook top is
Of natuurlijk 'n grote memstick voor homebrew junk
Verwijderd
GTA is helaas nog nie uit...SH4D3H schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:57:
[...]
En dan wordt m'n eerste game GTA denk ik, hoewel Virtua Tennis ook top is
Ik heb nu trouwens onder mn scherm aan de rand een stofje ofzo zitten
[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 12-09-2005 19:09 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
ff googletje doen...Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:09:
Iemand die weet waar ik 2.0 spermware kan vinden voor de 1004 ? Niet via de PSP zelf, maar via een download..
Uhm, ik heb het over Alexandrium, das Rotterdam-Oost he (4 minuten rijden vanaf de kuip via de snelweg)SH4D3H schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:57:
[...]
Top!
Ga ik van de week, als m'n centjes gestort zijn, even langs hier op zuid.
En anders strik ik me pa wel ff zodat ie me rijdt met de auto
En dan wordt m'n eerste game GTA denk ik, hoewel Virtua Tennis ook top is![]()
Of natuurlijk 'n grote memstick voor homebrew junk
En dan heb je ook nog die hele grote Mediamarkt, die ligt wel in het centrum.
Die PSP site is trouwens wel erg vet. Met al die trailers om te downloaden, tnx voor de tip Trancesetter! (je moet wel Amerika als land kiezen en een account hebben bij psp nog iets)
[ Voor 15% gewijzigd door B-Bandit op 12-09-2005 19:23 ]
Verwijderd
Al gedaan, echter vertrouwe ik dat echt niet gezien er zoveel zooi op inet staat. Ik wil gewoon een vertouwd adres
Staat bij mij op m'n demo disk... Kan ik die er afhalen via USB ?Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:21:
[...]
Al gedaan, echter vertrouwe ik dat echt niet gezien er zoveel zooi op inet staat. Ik wil gewoon een vertouwd adres
Als dat mogelijk is, dan kan ik hem wel online zetten...
Moet ik wel eerst zeker weten, want m'n vriendin heeft de PSP momenteel óók ontdekt
Verwijderd
haha, ken er nog 1, was zo erg dat we er nu 2 hebbenSepiroth schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:28:
[...]
Staat bij mij op m'n demo disk... Kan ik die er afhalen via USB ?
Als dat mogelijk is, dan kan ik hem wel online zetten...
Moet ik wel eerst zeker weten, want m'n vriendin heeft de PSP momenteel óók ontdekt
Weet niet of dat kan ? Je kan niet de UMD benaderen denk via USB ?
Gezien je vraag, neem ik aan dat je een demo disk hebt waar firmware 2.0 niet op staat, toch ?
Hier op zuidplein zit ook 'n toys'r'us superstore.Shailesh schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:20:
[...]
Uhm, ik heb het over Alexandrium, das Rotterdam-Oost he (4 minuten rijden vanaf de kuip via de snelweg)
En dan heb je ook nog die hele grote Mediamarkt, die ligt wel in het centrum.
Zo'n 10 minuten lopen, en toys'r'us is toys'r'us niet?
En daarom zei ik ook dat ik anders even met de auto langskar, kom er wel vaker hoor
Waar lees jij dat ik zei dat ik het spel gelijk meeneem?
Ik weet ook wel dat ie nog niet uit is hoor, ik koop eigenlijk vooral een PSP voor BF2 Modern Combat
Verwijderd
Verwijderd
Yup, dat dacht ik al... Hebben ze fijn in de shop een update gedraaid... modderbitches... Ik mot natuurlijk wel MAME kunnen draaien. ;-)Zonekill schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:09:
[...]
Je kan rustig alles bekijken op de demo disc!! (ik dacht ook dat ie automatisch zou updaten)
Je moet echt voor de update kiezen in het game menu dacht ik!?
1.52 nog steeds?... Weet ik niet zeker maar denk haast van wel.
http://search.ebay.com/_W...ppZ25QQsassZfastmemoryman
Geluid uit de oordopjes is inderdaad zacht als je de originele gebruikt. Limiet op 90dB, maar volgens mij heeft Sony per ongeluk 9dB ingesteld, het is nl. wel erg zacht.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:47:
Ik heb sinds kort ook een PSP. Alleen nu is er toch iets vreemds mee. Het geluid is namelijk erg zacht, voor bij UMD films. Daarbij is het geluid echt fluisterzacht en dat met het volume op z'n hoogst en in het optie menu het volume +2.Ook met oordopjes is het erg zacht. Is dit normaal of is er iets mis mee?
Andere oordopjes zijn een stuk beter.
Gewoon het 2e deel (de oordopjes zelf) vervangen door andere oordopjes. Ofwel andere oordopjes aansluiten op het snoertje met volume regelaar. Is namelijk wel zo handig.
Hoe gek het ook klinkt, nee toys'r'us is toys'r'us nietSH4D3H schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:40:
[...]
Hier op zuidplein zit ook 'n toys'r'us superstore.
Zo'n 10 minuten lopen, en toys'r'us is toys'r'us niet?
En daarom zei ik ook dat ik anders even met de auto langskar, kom er wel vaker hoor
De eerste dag had ie bij ons gewoon de standaardprijs van 250 euro staan, maar aangezien de mediamarkt er net naast staat gaat natuurlijk niemand dat ding voor 250 bij hun kopen
Dus ik zou er niet vanuit gaan dat hij op zuidplein ook zo goedkoop is, en al helemaal niet dat hij op voorraad is. Want bij het ene filiaal kunnen er meer zijn geleverd/verkocht dan bij het ander.
Verwijderd
Ze zeggen op veel forums dat ook de 1001 werkt... Echter staat er dit op de website :
Notice
This update is for customers who own the PSP™ (PlayStationPortable) model number PSP-1001. DO NOT update your PSP™ system through this Web site if you own a different model of the PSP™ system.
Wel klote dit dat er geen goede source is en je moet blijkbaar wireless hebben om te updaten, wel slecht...
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 20:17 ]
En zo ja, hoe lang duurde dat ongeveer?
Net trouwens Everybody's Golf gekocht voor mijn vriendin..........te gek gewoon!
Verwijderd
Gelijk de 1e geregged en nog niets gezien..Ponymaster schreef op maandag 12 september 2005 @ 20:45:
Heeft iemand eigenlijk al zijn Spiderman 2 UMD movie gekregen na zijn registratie?
En zo ja, hoe lang duurde dat ongeveer?
Net trouwens Everybody's Golf gekocht voor mijn vriendin..........te gek gewoon!
Verwijderd
vandaag sony gebeld erover
Ik heb met dvd-decrypter de film The Ring 2 naar de harde schijf gekopieerd en dan opgeslagen als 1 VOB file, dan laad ik hem met PSPvideo9 en convert hem dan. Ik wou eerst graag weten wat de kwaliteit was dus stelde ik hem in op alleen de eerste 2 min. Nu zag ik al dat de bitrate tijdens het converten belachelijk hoog was ( afwisselde 400 tot 600 kbps ipv de ingestelde 384) en als hij dan uiteindelijk de eerste 2 min. geconvert heeft maakt ie een afbeelding aan en dan geeft ie aan:
starten 2e bewerking... even wachten aub
maar na 10 min geeft ie dat nogsteeds aan. Als ik dan het decoderen stop en de file toch kopieer naar mijn psp draait de film wel maar stopt na ong. 30 sec. Hetzelfde probleem heb ik met een divX van een andere film... Ook heb ik PSPvideo9 al geupdate naar versie 1.71 maar het probleem blijft...
Nu vraag ik me af hoe jullie het wel voor elkaar krijgen om video's goed te converten terwijl het bij mij hopeloos mis gaat elke keer.
Gegevens van de PSP en PSP video9 bij mij:
Jap PSP versie 2.0 (zonder dode pixels
PSPvideo9 versie 1.71
settings: AVC>CBR | 368x208 @ 384 kbps | 29.97 fps | stereo geluid @ 128 kbps
edit: typolio's verwijdert
[ Voor 4% gewijzigd door TFDev op 12-09-2005 21:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zal werken; maar de Sandisk is sneller.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:15:
Werkt deze 2gb memory stick pro duo ook op de PSP?: pricewatch: Memory Stick Pro Duo 2GB (Sony) Dan haal ik die namelijk(als ie bij iets meer winkels verkrijgbaar is, zal een stuk schelen in de prijs).
Verwijderd
Als ik je een ding kan aanraden, is het niet de Sony versie te nemen. De Sandisk is een stuk sneller, en vooral bij 1GB of meer merk je dat als je veel op je memorystick zet. Hier zijn een aantal test voor, alleen heb ik nu niet zo snel een link voor je... typ anders maar ff in op google ofzoVerwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:15:
Werkt deze 2gb memory stick pro duo ook op de PSP?: pricewatch: Memory Stick Pro Duo 2GB (Sony) Dan haal ik die namelijk(als ie bij iets meer winkels verkrijgbaar is, zal een stuk schelen in de prijs).
Dit topic is gesloten.
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage