Goeie oude (retro) consoles deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 17.001 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Gelukkig word er vaker met certificaten van echtheid gewerkt bij veel collector's items. Natuurlijk ook niet alles, want bij mij Guild Wars Factions Collector's Edition zat er bijvoorbeeld ook géén. Maar zoals eerder gezegd komt dit wel vaker voor.

Neo Geo anyone? :Y) Als ik geld had wist ik het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:02

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

^^ Ik ook.

Blijft een supermooi, maar helaas reteduur platform.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

ari3 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:49:
ik zou alleen originele Famicom disks in Japan kopen. Het is niet ondenkbaar dat er nep-versies van deze "prijs" in omloop zijn. Famicom Disk System werd op grote school gekopieerd. Ik heb zelf verschillende backup units en lege disks voor het systeem.
Heb je een naam van dit systeem? En werkt het met normale of met FD disks? Je bedoelt toch niet de Disk Writer he? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 03-05-2006 01:18 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

Ik kwam er bij mijn verhuizing achter dat ik nog een Sega Saturn heb liggen met 3 games. Virtual On Lemmings3d en Clockworkknights. Kan ik dit weg gooien of is het nog wat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 168820 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:27:
Ik kwam er bij mijn verhuizing achter dat ik nog een Sega Saturn heb liggen met 3 games. Virtual On Lemmings3d en Clockworkknights. Kan ik dit weg gooien of is het nog wat waard?
Wat denk je zelf? Natuurlijk kunje nog geld krijgen voor een Sega Saturn, tenzij hij helemaal gaar zou zijn ofzo. Alleen hoeveel, zal Schweino wel weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-06 16:25

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

weggooien ? ik hou me aanbevolen hoor :9~

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 12:59
(jarig!)
Als hij het nog doet kan je je Saturn natuurlijk altijd op marktplaats zetten of zoiets dergelijks. Maar misschien dat iemand uit dit topic wel interesse heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 23:00
Idd, nooit maar dan ook NOOIT oude consoles weggooien!!! Er zijn altijd wel liefhebbers voor...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 20:54
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een saturn voor een normale prijs dus je kan er hier ook altijd mensen mee blij maken.

[ Voor 11% gewijzigd door nadd op 03-05-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij ziet er zo wazig uit..
Misschien maar eens oppoetsen.. Virtual ON is echt bruut BTW.

Ik ben meer de nintendo fan. Heb er pas 3 weer opgelapt. Heb dat stuk waar je de game op schuift vervangen en alles doet het weer zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
(jarig!)
Anoniem: 168820 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:45:
Ik ben meer de nintendo fan. Heb er pas 3 weer opgelapt. Heb dat stuk waar je de game op schuift vervangen en alles doet het weer zonder problemen.
Je bedoeld een NES neem ik aan? Waarmee heb je het vervangen dan? (ken een soortgelijk probleem bij een vriend van me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was een keer aan het surfen en kwam op een website over het reparen van de NES. Hier kon ik dit bestellen. Zal thuis even kijken of ik een linkje kan achterhalen.

Het was een simpele ingreep met als resutaat veel speel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bootje schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:47:
[...]

Je bedoeld een NES neem ik aan? Waarmee heb je het vervangen dan? (ken een soortgelijk probleem bij een vriend van me)
Ik denk dat ie op de connector doelt. Die zijn idd op ebay nog wel eens voor weinig te vinden, en de btere retro-gameshop heeft ze ook over het algemeen wel liggen.
Maar als je lampje knippert, kun je ook gewoon een spuitbus contactspray kopen en daarmee de connector + de contactpunten van de games schoonmaken, werkt ook prima :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
(jarig!)
Ja precies. Nou dan gaan we dat gewoon eens een keer proberen! Thanks. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 21:38

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 91628 schreef op zondag 30 april 2006 @ 00:42:

Vooral die cartridge van Rock Roll is echt heel erg vet! Vroegah hadden ze die ook hier bij de lokale videotheek namelijk. Daar stond de game echter bekend als Super Mario 4.

Misschien dat iemand heel toevallig ergens een ROM van deze "Super Mario 4" versie vandaan weet te halen?
Super mario 4 :o
Klinkt als een hoax. Bestaat ie echt??

Ik ken alleen een Super mario bros 1 hack genaamd Super mario 4 :?
(heb de rom hier ook liggen daarvan)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Het is een pirate cart. SMB3 sprites zijn in het spel Armadillo gehackt. Ik heb het inmiddels al even gespeeld (na de print plaat omgekeerd te hebben in de cartridge omdat 'ie er anders helemaal scheef in zat 8)7 ), maar fantastisch vind ik het niet. Wel grappig om te zien, een 'nieuwe' Mario game... :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Rakkerzero schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:29:
[...]

Super mario 4 :o
Klinkt als een hoax. Bestaat ie echt??

Ik ken alleen een Super mario bros 1 hack genaamd Super mario 4 :?
(heb de rom hier ook liggen daarvan)
Ik heb weleens die Super Mario Bros. 4 gehuurd bij een lokale videotheek. De voorkant van de verpakking was hetzelfde als die van Super Mario Bros. 3. De opzet van het spel was ook vergelijkbaar met die van SMB3, aleen kon je in het titelscherm kiezen welke wereld je wilde spelen. Mario kon in allemaal verschillende dieren veranderen en kon kleiner worden, net zoals in NSMB. Ik zou het niet erg vinden om het spel nog een keer te spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net binnen : SMB1 voor de NES (voor mn zus besteld), en Pilotwings (SNES).
Jammer dat de achterkant van de cartridge helemaal vergeeld is..kan dat makkelijk worden overgezet?
Kan ik mn dubbele SM Allstars voor gebruiken, tenzij iemand daar een leuke ruil voor heeft ;)

Edit:

Ook leuk, allerlei time-attacks van NES games (oa):

http://bisqwit.iki.fi/nesvideos/NewMovies.html

[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 04-05-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 23:49
Een vriend kwam laatst met een of andere illegale mario casette, hij heeft hem alleen laten liggen hier. Is alleen een ellende om dat ding aan de gang te krijgen:

Ik ga binnenkort wel weer eens kijken wat er op staat.

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/99phpOkZuw2.jpg

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Thanx,
Erg leuke site :)

Alleen nu probeer ik al een tijdje de VBM file van Zelda's links awakening af te spelen, maar VBA herkend de file nog geeneens :/
Iemand suggesties??

Cool, ik zie dat ze ook time attacks hebben van Eggerland/Lolo. Dat was toch een van mn favoriete puzzelgame. _/-\o_
Nog steeds overigens. Het heeft me ook erg veel moeite gekost om aan de PC versie ervan te komen.

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 05-05-2006 01:42 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blaatschaap11 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 00:15:
Een vriend kwam laatst met een of andere illegale mario casette, hij heeft hem alleen laten liggen hier. Is alleen een ellende om dat ding aan de gang te krijgen:

Ik ga binnenkort wel weer eens kijken wat er op staat.

[afbeelding]
The holy grail...

Volgens mij staat daar ook die "Super Mario 4" versie op! Heb eens gelezen ergens op Internet dat ie daar ook op moet staan. Tenminste, als mijn hersens mij niet niet aan het foppen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

"Rock and Ball Mario", das die hele lame Mario 4, waarbij hij zo`n paarse mjuts op heeft bij het bootscherm als ik mij niet vergis. Daarbij kun je dus ook in een balletje veranderen :P

Btw, die time attack van Mario Bros 2 had ik nog niet gezien....en is best ziekelijk eigenlijk.

Die van Zelda 3 is heiligschennis.... in 3 minuten zo`n mooie game uitspelen is not done :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Michael Knight schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:21:
Die van Zelda 3 is heiligschennis.... in 3 minuten zo`n mooie game uitspelen is not done :(
In 3 minuten heb ik nog niet eens het eerste kasteel rondje gedaan :X
Daar hangt een luchtje aan. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Hehe idd... maar er wordt gebruik gemaakt van een paar bugs in het spel ;)

Btw gister wat leuke dingetjes gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://warpzonevideogames.com/Merchant2/graphics/sega/sega_gamegear/games_boxed/aladdin.jpg
In gesealde box!

Afbeeldingslocatie: http://dk.compulenta.ru/upload/iblock/c8481b987c92a6e666e737d3eec5c473.jpg
Heerlijk T2:Arcade Game spelen >:)

En last but not least:

Afbeeldingslocatie: http://web.hi-tronic.se/shop/images/Nintendo_64/small/10201.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 16:28
Cool, zo'n Menacer heb ik ook nog ergens liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin F.
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 11:02

Robin F.

5 micron is huge

Die "92 Super Mario Family" heb ik ook. Voor het geval je wilt weten welke spellen er echt op staan:

1. Mario I = Mario Bros.
2. Super Mario II = Super Mario Bros. w/ 9 lives
3. Super Mario III = SMB 3 Japanese
4. Golden Mario = SMB2 Japanese
5. Wonderful Mario = SMB2 USA
6. Rock Mario IV = Arumajiro
7. Baby Mario = Biomiracle Bokutte Upa
8. Dr. Mario
9. Mickey Mouse
10.Bowling = Dynamite Bowl

Best een leuke cartridge :)

Ook benieuwd wat er in al die chips zit? Kijk op Tiny Transistors!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06 15:27
Wat is het volgende globaal waard:

Amiga 2000 + Muis/Toetsenbord/Monitor/2x Joystick/2x Floppy drive (3.5inch)
~100 spellen

iemand beweerde 200-300 euro.... leek me echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Een A500 met monitor kun je al voor 50 euro kopen. A2000: 100 euro?

[ Voor 9% gewijzigd door vectrex op 09-05-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 08-06 16:25

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

50 euro misschien iets meer

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Vandread schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:14:
Wat is het volgende globaal waard:

Amiga 2000 + Muis/Toetsenbord/Monitor/2x Joystick/2x Floppy drive (3.5inch)
~100 spellen

iemand beweerde 200-300 euro.... leek me echt belachelijk.
Als de spellen origineel zijn en compleet (dus met verpakking en handleiding) dan is 200-300 euro wel haalbaar.

Indien de genoemde hardware compleet is (dus in originele doos, piepschuim, in goede staat en met handleidingen) is het 50-70 euro waard.

Losse hardware met gekopieerde games is +/- 25 euro. Er is markt voor, maar bedenk dat verzamelaars kijken naar compleetheid en de staat. Krassen, verkleuringen e.d. zorgen voor devaluatie.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb ooit wel eens iets gelezen dat een Japanse Famicom niet werkt hier in Europa. Iemand enig idee of dat (nog) waar is en hoe dat komt? Ik vind bijvoorbeeld dit, maar dat lijkt me tegenwoordig niet meer van toepassing, of wel?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Volgens mij moet de Famicom gewoon werken hier op hedendaagse tv`s...

Heeft de famicom toevallig ook composiet-out zoals de nes? Dan moet ie het zeker doen namelijk :)

Edit van Wiki:
Audio/video output. The original Famicom featured an RF modulator plug for audio/video output, while the original NES featured both an RF modulator and RCA composite output cables. The AV Famicom featured only RCA composite output, and the top-loading NES featured only RF modulator output.
De av famicom gaat dus zeker werken.
Gewone famicom: Hoe het zit met ntsc over RF op een pal tv weet ik niet. Volgens mij ondersteunen pal tv`s alleen ntsc over (rgb/euro)scart.

[ Voor 62% gewijzigd door Michael Knight op 20-05-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:04

SD5k

>4&X

Captain N schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:27:
Ik heb ooit wel eens iets gelezen dat een Japanse Famicom niet werkt hier in Europa. Iemand enig idee of dat (nog) waar is en hoe dat komt? Ik vind bijvoorbeeld dit, maar dat lijkt me tegenwoordig niet meer van toepassing, of wel?
Het staat zelfs uitgelegd op de site die je zelf gaf:
The problem of 60Hz NTSC was a huge one for the average European PAL Super Famicom owner in the early 90's
Unlike today (almost all Pal TV's have a 60Hz option) PAL tv's only had one RF connection and it didn't allow import console connections.

Having a pre-wired SFC from an importer was an option, but this still needed a Scart TV and even then, often the SFC would run in Black and White.
So thankfully a company from Taiwan invented the Super Famicom Pal Booster, for all European and Australian SFC owners.
Basically what this does when you plug it into the back of your SFC, is converts the Super Famicom's signal from NTSC to PAL, and even through a basic RF lead gives you perfect colour output (even full screen and 60Hz if your tv supports this) No need for unreliable converters or illegally wired SFC's. This Pal Booster is a MUST own for all SFC owners in Pal areas (unfortunately it is VERY hard to find nowadays).
No need to open up your SFC, just plug it in and play! Superb

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 20-05-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

-Sander schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:33:
Het staat zelfs uitgelegd op de site die je zelf gaf:
Die site heeft het over de SUPER Famicom ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 20-05-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb er echt de ballen verstand van, van al die verschillende aansluitmogelijkheden, dus vandaar dat ik het even wil checken :) Ik zie dat het apparaat een RF-uitgang heeft, maar ook een video/audio uitgang met van die tulpstekkertjes, net zoals de NES dat heeft. Ook zitten er nog twee uitgangen op, waarvan de ene op een AV-uitgang lijkt. Iemand enig idee waar die voor zijn? Het gaat trouwens om een Twin Famicom.

Afbeeldingslocatie: http://img110.imageshack.us/img110/1101/famicom8gx.th.jpg

edit: Het lijkt erop dat die ene uitgang idd een AV-uitgang is. Dus het lijkt me dat ik hem via AV gewoon op mijn PAL tv kan aansluiten. Iemand nog enig idee wat die uitgang linksboven op dat plaatje is? Het lijkt wel op een connector voor gamepads op PC's...

edit 2: Volgens mij is die connector voor add-ons. Ik heb een add-on liggen (3D goggles) thuis, dus zodra ik 'm binnen heb kan ik het controleren of het ook echt zo is :)

[ Voor 65% gewijzigd door Captain N op 20-05-2006 16:17 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Captain N schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:48:Het lijkt erop dat die ene uitgang idd een AV-uitgang is. Dus het lijkt me dat ik hem via AV gewoon op mijn PAL tv kan aansluiten.
De Twin Famicom heeft zelfs een RGB-uitgang. Het is een standaard DIN-plug dus je kunt gemakkelijk zelf een kabeltje maken.
Iemand nog enig idee wat die uitgang linksboven op dat plaatje is? Het lijkt wel op een connector voor gamepads op PC's...
Ja, deze port wordt gebruikt om extra controllers aan te sluiten. Ik heb zelf nog een vage pachinko controller liggen die op deze aansluiting past.
Volgens mij is die connector voor add-ons. Ik heb een add-on liggen (3D goggles) thuis, dus zodra ik 'm binnen heb kan ik het controleren of het ook echt zo is :)
Ja, de 3D bril wordt daar op aangesloten. Ook kun je een tweede Disk System aansluiten voor, ehm, backups.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Thanks voor de info. Dat tweede Disk System, dat is een gewoon normaal Disk System of een of andere soort copybox?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Dat tweede Disk System, dat is een gewoon normaal Disk System of een of andere soort copybox?
Een normaal Disk Systeem maar dan wel met een versie 1 controller. Geen copybox nodig, maar wel een special programmaatje wat je moet booten van disk om het kopieren mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ah oke. Hoe weet je dit soort dingen allemaal? Gewoon dingen over Japanse Nintendo systemen in het algemeen, niet speciaal backup info. Ik kan echt nergens info vinden, behalve wat basic dingen en over de meest populaire games...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

_/-\o_

Gekocht:

Neo Geo console (Boxed :) )
13 games
2 controllers

:9~

Nu maar hopen dat het nog een beetje toont op mijn LCD scherm. Mijn oude Nintendo consoles heb ik moeten verbannen naar een oude TV op mijn zolder, aangezien die er echt dramitisch uitzien op een LCD, en Duckhunt werkt dan niet meer :)

Nu nog even mijn allerlaatste zoeken. De 3DO.

Ik ben nu achter deze aanbieding aan het rennen:

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y202/mumpshkin/MISC/3do2.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 21-05-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Hoeveel heb je daarvoor betaald? :9~

Maar ik vrees dat je die ook zal moeten verbannen. ;)

[ Voor 87% gewijzigd door SD5k op 21-05-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

-Sander schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:33:
Hoeveel heb je daarvoor betaald? :9~

Maar ik vrees dat je die ook zal moeten verbannen. ;)
Meer dan voor mijn X360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-06 19:27

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Hoort een commodore 64 ook thuis in het rijtje van retro consoles ?

Zo ja , wat kan je er nog mee doen ?
Hoeveel is zo'n commodore 64 ongeveer waard ?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

evert_ schreef op zondag 21 mei 2006 @ 18:13:
Hoort een commodore 64 ook thuis in het rijtje van retro consoles ?

Zo ja , wat kan je er nog mee doen ?
Hoeveel is zo'n commodore 64 ongeveer waard ?
Tenzij je alles in uitstekende conditie met dozen en handleidingen compleet hebt is een C64 bijna niks meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Een commodore 64 was geen console, maar een home-computer...als antwoord op je vraag :)

Uiteraard is het wel een uber retro-apparaat waar je veel leuke games op kon (en kan) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-06 19:27

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ik ga hem deze week eens aansluiten , hopelijk werkt hij nog :) .
Nu zoek ik er dan natuurlijk nog games voor :P , ik heb er ook zo'n leuk floppy station bij :+ .

Iemand een idee waar ik (liefst gratis) aan spelletjes kom ?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Wat zullen we nemen voor saturn:
Street Fighter Alpha: Warriors' Dreams
of
Street Fighter Alpha 2
of allebei :+

Ik denk eignelijk alleen 2.... 1 schijnt tikkie klein te zijn en 2 is gewoon een flinke uitbreiding? :P

[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 24-05-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Duidelijk deel 2! Maar die andere is ook leuk voor de heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Nu ik toch bezig ben... iemand een 3d saturn controler te koop gezien?
kan er geen vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Vandread schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:28:
Nu ik toch bezig ben... iemand een 3d saturn controler te koop gezien?
kan er geen vinden :'(
Heb ik nog wel voor je liggen, in japans doosje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Damn.... Night Warriors Darkstalkers' Revenge voor Saturn ging hard op ebay :|
* Vandread is nubebayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Jaaaa schopje!
King of Fighters 95 met meg card voor saturn gekocht.... wel gat in me portomonai :+
En Virtua gun... nu kan ik eindelijk met 2 guns op me tv knallen >:)

[ Voor 42% gewijzigd door Vandread op 26-05-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb mijn oude SNES weer eens uit de kast gehaald en ik bedacht me dat ik vroeger eens met een jongen had gesproken die zei dat hij(tegen betaling) het beeld van de SNES kon vergroten. Nu heb je zegmaar zwarte balken onder en boven nl.

Toen durfde ik het niet aan ivm garantie(en ik vond het duur :) ) Maar ik zou het graag proberen, als iemand weet hoe het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Kurios schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:35:
Ik heb mijn oude SNES weer eens uit de kast gehaald en ik bedacht me dat ik vroeger eens met een jongen had gesproken die zei dat hij(tegen betaling) het beeld van de SNES kon vergroten. Nu heb je zegmaar zwarte balken onder en boven nl.

Toen durfde ik het niet aan ivm garantie(en ik vond het duur :) ) Maar ik zou het graag proberen, als iemand weet hoe het werkt!
dat is het ombouwen van pal naar ntsc. het is voordeliger je pal snes te verkopen en een usa ntsc te kopen op ebay/marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Amerikaanse SNES zou ik nog niet voor niks willen hebben man. Echt té lelijk! Het Europese model vind ik echt vele malen mooier. Die Amerikaanse is echt zo'n vierkant blok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:47
Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:48:
[...]

dat is het ombouwen van pal naar ntsc. het is voordeliger je pal snes te verkopen en een usa ntsc te kopen op ebay/marktplaats.
Tja, het is 5 minuutjes werk om je snes om te solderen. Wat je wilt doen is de 50/60 Hertz ombouwtruck. En als je dan toch bezig bent zorg er dan meteen voor dat je de lockout chip disables kan je ook meteen japanse spellen spelen. En ach, als je helemaal handig bent met een dremel snij je je snes behuizing zo uit dat er ook Amerikaanse cartridges in passen. Goed maar dat laatste is natuurlijk heiligschennis.
Hoe doen wij dit allemaal, klik hier Zo ongeveer het derde alineatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Idd, kwestie van klein schakelaartje aan de achterkant om te kunnen switchen tussen 50/60hz.

Kosten: een euro voor het knopje bij een winkel (mogelijk heb je nog een kapot apparaat staan voor knopjes :)) en wat geduld tijdens het monteren in de SNES.

Maar het staat natuurlijk ook cool als je op de plank een PAL en NTSC snes naast elkaar hebt staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Michael Knight schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 00:32:
Idd, kwestie van klein schakelaartje aan de achterkant om te kunnen switchen tussen 50/60hz.

Kosten: een euro voor het knopje bij een winkel (mogelijk heb je nog een kapot apparaat staan voor knopjes :)) en wat geduld tijdens het monteren in de SNES.

Maar het staat natuurlijk ook cool als je op de plank een PAL en NTSC snes naast elkaar hebt staan ;)
Of een Mini SNES !

http://www.mario-kart.net...0Mod/new/NSSNESSystem.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Net binnen gekregen =D

Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/pics/TurtlesII.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice..laatst ook gekocht, maar dan zonder doos :)

Weet nog dat ik m kocht bij de Intertoys voor 25 gulden, echt zoveel multiplayer plezier aan beleefd..

:)

(@ Michael : omhoog omlaag, omhoog omlaag, links rechts, links rechts, BA, BA, START was het toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 20:09:
[...]

Nice..laatst ook gekocht, maar dan zonder doos :)

Weet nog dat ik m kocht bij de Intertoys voor 25 gulden, echt zoveel multiplayer plezier aan beleefd..

:)

(@ Michael : omhoog omlaag, omhoog omlaag, links rechts, links rechts, BA, BA, START was het toch?)
Bijna goed :P
Up Up Down Down Left Right Left Right B A Start

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Laatst online: 22-05 09:07
Met voor de gameboy nog een "select" voor de "start" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:21

Richard

Kuru Kuru Kururin

walterg schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:33:
Met voor de gameboy nog een "select" voor de "start" ;)
Nee hoor, géén select, heb het net nog even getest en een bron gezocht:

Uit de Club Nintendo Magazine Jaargang 3 1991 Uitgave 6
TMHT -FALL OF THE FOOT CLAN (GAME BOY)
Als je geen enkele vijand meer over hebt, druk dan achtereenvolgens op Pauze, Omhoog, Omhoog, Omlaag, Omlaag, Links, Rechts, Links Rechts, B, A, en Start. Hierdoor wordt je energiemeter weer volledig opgeladen. Pas echter op - je kunt dit maar één keer doen! Aurelien Gautier Frankrijk
Geen enkele vijand meer over? Ze bedoelen denk ik wanneer je geen leven of energie meer hebt maar allah. Enfin, dezelfde code geldt dus ook in het startscherm om bijvoorbeeld gelijk naar het laatste level te "warpen".

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die Turtles voor de Gameboy is trouwens wel even een heeeeel stuk makkelijker dan Turtles 1 op de NES. Heb die voor de NES inmiddels een stuk of 3x echt serieus geprobeerd, maar ik sterf steeds bij de allerlaatste eindbaas. De motivatie om dan weer helemaal vanaf het begin af aan te spelen is er dan meestal niet direct :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Nee hoor, dat heet een Snes Junior

/edit: je had gelijk, in Japan was het de Super Famicom Jr., in de USA de Snes 2

[ Voor 20% gewijzigd door Schweino op 29-05-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.C. Munchkin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 15:47
PWM schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:32:
_/-\o_

Gekocht:

Neo Geo console (Boxed :) )
13 games
2 controllers

:9~

Nu maar hopen dat het nog een beetje toont op mijn LCD scherm. Mijn oude Nintendo consoles heb ik moeten verbannen naar een oude TV op mijn zolder, aangezien die er echt dramitisch uitzien op een LCD, en Duckhunt werkt dan niet meer :)

Nu nog even mijn allerlaatste zoeken. De 3DO.

Ik ben nu achter deze aanbieding aan het rennen:

[afbeelding]
toon volledige bericht
Welke games heb je voor de neo-geo?
Voor de games hoef je geen 3DO te kopen. Ik kocht er een aantal maanden geleden één gekocht, en ik vond die spellen niet om over naar huis te schrijven.

Heeft iemand ervaring met gamen op LCD? ik zit te denken over de aanschaf ervan. nou las ik ergens dat je in ieder geval een responsetijd onder de 12 ms moet hebben klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

K.C. Munchkin schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:16:
Voor de games hoef je geen 3DO te kopen. Ik kocht er een aantal maanden geleden één gekocht, en ik vond die spellen niet om over naar huis te schrijven.
Op de 3d0 zijn toch best aardige spellen uitgekomen? Ik weet nog dat ik behoorlijk onder de indruk was van de 3do toen ik daar voor het eerst Need For Speed op zag, dat was toen best wel een doorbraak op het gebied van grfx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Voor turtles 2 zijn er verschillende konami codes;

Ten lives:
Press Up, Right(2), Down(3), Left(4), B, A, Start at the title screen before the demonstration begins. For ten lives in a two player game, press B, A, Up, Down, B, A, Left, Right, B, A, Start at the title screen.

Level select, ten lives:
Press B, A, B, A, Up, Down, B, A, Left, Right, B, A, Start at the title screen before the demonstration begins.

Fight as Bosses:
Press Up, Left, Down, Right, B, A,(2), B, Start at the title screen. The Boss select screen will appear, allowing Rocksteady, Behop Tora, Shogun, Granitor the Stone Warrior to be selected. You will still fight the same enemies while playing as a Boss.

Level select:
Press Down(5), Right(7), B, A, Start at the title screen before the demonstration begins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Richard schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:56:
[...]

Nee hoor, géén select, heb het net nog even getest en een bron gezocht:

Uit de Club Nintendo Magazine Jaargang 3 1991 Uitgave 6

[...]

Geen enkele vijand meer over? Ze bedoelen denk ik wanneer je geen leven of energie meer hebt maar allah. Enfin, dezelfde code geldt dus ook in het startscherm om bijvoorbeeld gelijk naar het laatste level te "warpen".
Er staat me een select bij maar we hebben het over op z'n minst tien jaar geleden dus ik KAN me vergissen ;)

deze vond ik trouwens :*)

Afbeeldingslocatie: http://i10.photobucket.com/albums/a136/asdf114/konami_code.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Geniaal _/-\o_
Zou daar een T-Shirt van bestaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:11

TdV

Die konami code moet je eens invoeren bij Parodius (door konami gemaakte parodie van Gradius); dan gebeurt er wat anders (instant death).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dat past wel Parodius. Geweldig spel :) Ik heb overigens gisteren Mega Man X2 en X3 gewonnen op Ebay, dus hopelijk heb ik die binnenkort binnen :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Net Double Dragon voor de NES binnen gekregen :D Helaas zonder doosje en boekje.
Wat heb ik dat vroeger veel gespeeld. Co-op ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dan hoop ik voor je dat je Double Dragon II hebt gekocht, want als ik me goed herinner heeft deel 1 op de NES geen co-op mode. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Captain N schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:27:
Dan hoop ik voor je dat je Double Dragon II hebt gekocht, want als ik me goed herinner heeft deel 1 op de NES geen co-op mode. ;)
Bah :P
Ik zag in het begin scherm wel een menu waar je 2p kon kiezen. Maar dat zal dan wel om de beurt zijn zoals bij mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Double Dragon II heeft het wel en is vind ik sowieso cooler dan deel 1. Minder knipperend beeld, en zoals je zegt... co-op ftw! Die ventjes van zo'n trap af schoppen en dan in elkaar beuken met een ijzeren staaf. Heerlijk. Wie zei dat Nintendo alleen maar 'kiddy' games had? :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

"Perfecte" arcade conversies op je nes :D

Double Dragon 1 heeft een two player mode ala mortal kombat. Best geinig aangezien er eigenlijk nagenoeg geen beat `m ups zijn op de NES.

De Master System had wel mortal kombat 1 en 2....zoiets op de NES blijft helaas een droom..

Ontopic;

Double dragon 2 had ook weer een ijzersterk verhaal :P
Volgens mij knippert het beeld minder, omdat de characters kleiner zijn.
Ik hoop binnenkort eens deeltje 3 tegen te komen op een markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Captain N schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:42:
Double Dragon II heeft het wel en is vind ik sowieso cooler dan deel 1. Minder knipperend beeld, en zoals je zegt... co-op ftw! Die ventjes van zo'n trap af schoppen en dan in elkaar beuken met een ijzeren staaf. Heerlijk. Wie zei dat Nintendo alleen maar 'kiddy' games had? :P
Er was op de NES ook zo'n ander spel, waarop je met zn tweeen anderen kun beuken met bijv. een staaf..en ook nog eens muntjes kon verzamelen als je je vijanden had neergeknuppeld :P

Enig idee hoe dit heette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

River City Ransom?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Als we het toch over dit genre hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleclassix.com/info_img/Streets_of_Rage_gen_ScreenShot1.jpg

ook wel bekend als;
Afbeeldingslocatie: http://www.consolepassion.co.uk/images/screenshots/sega-megadrive-streets-of-rage-jap.jpg

Anyone?

Heerlijke game (ook in 2P mode) met een heerlijke soundtrack die volgens mij later ook nog op cd is uitgebracht :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
We hebben het een paar pagina's terug over bare knuckle 3 gehad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126513

Wat een leuk topic is dit zeg. ;)
Bare knuckle, die naam kende ik nog niet, prachtig. Ik vond deze toch iets beter dan double dragon hoor. Heb wel nooit een Sega gehad, maar een vriend wel. Ik weer Nintendo, lekker afwisselen zo.
Heb de NES gehad (helaas weg gegeven), SNES ook weg gedaan, heb alleen nog N64. Die vind ik persoonlijk toch het minste.

Op de NES heb ik het meest genoten van: Zelda 1 en 2, Metroid (het gaafste), en nog wel meer.
Op de SNES: Mariokart!!! --> het meest verslavende spel ooit :Y)

Wat dachten jullie van deze, echt kapot mee gelachen:
Nintendo World cup , 4 players!

Afbeeldingslocatie: http://img276.imageshack.us/img276/6176/burbuja9id.th.gif Afbeeldingslocatie: http://img276.imageshack.us/img276/8092/misil4sv.th.gif Afbeeldingslocatie: http://img276.imageshack.us/img276/8248/zigzag1lz.th.gif

(clickable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Het leuke aan streets of rage / bare knuckle was dat als je een territory switch in je megadrive had gebouwd je 'em op japans kon zetten en dan je PAL streets of rage opeens bare knuckle werd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Streets of Rage 2, dat vind ik persoonlijk de beste uit de serie! Erg vette game. Heb hem vroegah een stuk of 3/4 keertjes gehuurd bij de videotheek. En een hele tijd geleden heb ik hem uiteindelijk toch maar gekocht op aandringen van mijn jongere broer :P Wat mij betreft is dit de beste side scrolling beat 'em up die je met meerdere mensen tegelijk kunt spelen! Vooral de muziek van deze game is inderdaad behoorlijk vet. Alhoewel er ook wel een paar paranoia deuntjes tussen zitten hoor :Y)

http://www.newgrounds.com/portal/view/50767 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht toen ik de titel las "nee, dat is m niet" maar een google afbeeldingen deed me anders denken.
Dat was m! Ik kan me alleen herinneren dat het een andere titel had?

Tenks anyway :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Streetgangs. Hetzelfde spel eigenlijk.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GZ schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:29:
Streetgangs. Hetzelfde spel eigenlijk.
Ja, dat was m }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

Hey,
ik heb een vaag probleem bij matio/duckhunt op me nes ... als ik bijv. bij duckhunt een score haal dan staat mn highscore er ... maar als ik dan me nes uit zet en de dag erna weer speel is me score weg :?

kan iemand me helpen ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 141058 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:08:
Hey,
ik heb een vaag probleem bij matio/duckhunt op me nes ... als ik bijv. bij duckhunt een score haal dan staat mn highscore er ... maar als ik dan me nes uit zet en de dag erna weer speel is me score weg :?

Ja, batterijtje op in je cartridge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

Exorcist schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:19:
[...]

Ja, batterijtje op in je cartridge :)
:( moetk nieuwe kopen cker ?? :P

en het is trouwens dat een score van heel vroeger -1992 ofzo- xD er wel in blijft staan ... -12000- :')

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 141058 op 05-06-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:08:
Hey,

Vergeet natuurlijk niet dat in die tijd niet iedere cartridge een ingebouwd batterijtje had om high scores en zo te bewaren. Hoe het met die specifieke cartridge zit weet ik echter ook niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Mario/Duckhunt heeft geen batterij in de cartridge :)

Games die dat bv. wel hadden:

Zelda 1
Zelda 2
Kirby`s Adventure

*overige cartridges met een goudkleurige sticker op de achterkant*

[ Voor 58% gewijzigd door Michael Knight op 05-06-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 17:47

Colan

sucks @ solderen

Anoniem: 126513 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:13:
Wat dachten jullie van deze, echt kapot mee gelachen:
Nintendo World cup , 4 players!

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

(clickable)
meest briljante spel ooit zeg ik je, daar mocht je nog gewoon tackelen :P
ik had hem op de NES en op de Gameboy...was eraan verslaafd

[ Voor 6% gewijzigd door Colan op 05-06-2006 22:02 ]

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mijn nieuwe aanwinsten: :)

Afbeeldingslocatie: http://img63.imageshack.us/img63/1673/pict0884thumb1wb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/4483/pict0885thumb8wo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/5315/pict0886thumb0ar.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/4049/pict0887thumb0ft.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img63.imageshack.us/img63/575/pict0888thumb1ks.jpg

Zoals te zien op die laatste foto: er zat een prijssticker op de achterkant van het doosje. Iemand tips hoe je die krengen goed/eenvoudig kunt verwijderen?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aceton (nagellak-remover). Ideaal voor plakresten, volgens mij ook op karton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Wat me opvalt... bij veel NTSC games zie ik zo`n klein plastic stofhoesje onderop zitten.

Waarom zie ik die niet bij PAL games?!
Bij de NES heb ik nog al m`n stofhoesjes...bij de SNES moeten ze maar steeds uit de kartonnen doos (die uiteraard iedere keer slijt)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Michael Knight schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:53:
Wat me opvalt... bij veel NTSC games zie ik zo`n klein plastic stofhoesje onderop zitten.

Waarom zie ik die niet bij PAL games?!
Bij de NES heb ik nog al m`n stofhoesjes...bij de SNES moeten ze maar steeds uit de kartonnen doos (die uiteraard iedere keer slijt)..
Inderdaad een gemis, gelukkig heb ik nog wel 10 van die dingen voor mn meest gespeelde spellen liggen, geen idee waar ze vandaan komen en voor hoeveel want ik heb ze al sinds het SNES tijdperk. :)
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.