Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Wel weet ik dat er schema's voor dit soort zaakjes te krijgen zijn!
Die heb jij vast gejat toen je altijd spelletjes ging huren bij de Video Cinerent/Videoland, boefje-Sander schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:58:
[...]
Inderdaad een gemis, gelukkig heb ik nog wel 10 van die dingen voor mn meest gespeelde spellen liggen, geen idee waar ze vandaan komen en voor hoeveel want ik heb ze al sinds het SNES tijdperk.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Euro95 ongelood (ja, gewone benzine). Alleen weet ik niet hoelang je dat aan dat karton gaat ruiken.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ook erg handig om stickers/letters van auto`s af te halen
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
lol!!! Dit speelde ik altijd bij een vriend van me! (ik bedoel de Nint. World Cup)Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:13:
Wat een leuk topic is dit zeg.![]()
Bare knuckle, die naam kende ik nog niet, prachtig. Ik vond deze toch iets beter dan double dragon hoor. Heb wel nooit een Sega gehad, maar een vriend wel. Ik weer Nintendo, lekker afwisselen zo.
Heb de NES gehad (helaas weg gegeven), SNES ook weg gedaan, heb alleen nog N64. Die vind ik persoonlijk toch het minste.
Op de NES heb ik het meest genoten van: Zelda 1 en 2, Metroid (het gaafste), en nog wel meer.
Op de SNES: Mariokart!!! --> het meest verslavende spel ooit![]()
Wat dachten jullie van deze, echt kapot mee gelachen:
Nintendo World cup , 4 players!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
(clickable)
we kwamen niet verder dan de Amerikanen (dat was het eerste team dat er was) en erna kwamen de jappanners.
onze taktiek:
mn vriend gaf de bal aan mij, ik ren naar het doel van de tegenpartij, paas de bal over het veld aan hem, hij maakt een lucht salto (a la het 3e plaatje) en schiet de bal zo het doel in! (als de bal de keeper raakt vloog de keeper altijd door de lucht. Alleen werd de bal altijd bij de jappen tegengehouden door de keep... want we konden hem niet ondersteboven knallen met de bal
Greyh0und
Verwijderd
Boh ja! Die stickers van de videotheek zijn echt een nachtmerrie! Om maar niet te beginnen over die cartridges waar van die nummertjes zijn ingegraveerd! Daar heb ik geloof ik ook twee stuks van. Het is dat het zo'n vette games zijn, anders gingen ze regelrecht de prullenbak in.Michael Knight schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:22:
lame videotheekstickers
Ook had ik een keer een Sega CD van iemand gekocht die zo mooi bestikkerd was met videotheek stickers. Maar voor de rest was ie echt perfect in orde. Eventjes schoon gemaakt met wasbenzine, opgepoetst met wat cockpitspray, en voila, hij was weer zo goed als nieuw. Ik voelde me net een echte restorateur
Mijn Megadrives heb ik er ook mee opgepoetst
* Captain N gaat even Googlen...
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd

Bovenstaande zullen ze vast wel hebben bij Halfords! Verkrijgbaar in hoog- en matglans.
En als iets echt hardstikke verkleurd is, zoals bijvoorbeeld zwart dat meer richting grijs is geworden, moet je eens zo'n vloeibaar goedje proberen.

Wel uitkijken met knoeien he!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 19:59 ]
Mijn foto's op Flickr.

Die heb ik idd gebruikt voor mijn sega`s
Niet gebruiken op je kartonnen doosjes
Btw; volgens mij bestaat er ook iets als stickerremover...net als behangremover
[ Voor 22% gewijzigd door Michael Knight op 09-06-2006 00:18 ]
Goud is geen geld
Het andere uiteinde met de gewone coax-stekker gaat in je antenne-aansluiting van je tv.
Op de ANT-IN aansluiting gaat de antennekabel die bij je uit de muur komt

Je kunt je NES ook aansluiten dmv een scart blokje of met een gewone tulpkabel:

[ Voor 40% gewijzigd door Michael Knight op 09-06-2006 01:00 ]
Verwijderd
Nee... niet echt... Tenzij je wilt gaan voor Megaman X3: Black Edition, uiteraard. Met dat plastishine schijnt dat erg goed mogelijk te zijn, naar het schijntCaptain N schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 00:05:
Maar dat werkt dus niet voor kartonnen doosjes neem ik aan?
Maar effe serieus! Oplosmiddelen zijn altijd goed om stickers mee te verwijderen. Dat speciale sticker verwijderaar is best heftig spul. Ik zou daar niet mee aan de slag gaan op karton als ik jou was. Altijd eerst met het minst heftige beginnen als je dit soort dingen gaat doen! Alleen weet ik niet precies welk oplosmiddel dat het minst sterk is... Wasbenzine ging bij mij bijna altijd goed. Op een paar keer na dan, maar dat waarschijnlijk ook wel een beetje aan het doosje.
Het beste kun je eerst op een stukje soortgelijk karton een proefje doen. Gaat dat goed, dan gaat dat andere waarschijnlijk ook gewoon goed. En niet te hard drukken
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 01:21 ]
Bedankt voor de toelichting. Ik was helemaal vergeten te kijken naar de zijkant van de console. Bleek dat daar de audio en video tulp zaten.Michael Knight schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 00:57:
Dat "tulp" stekkertje (in feite antennekabel met tulpje erop) gaat achterin je Nintendo, dus naast die 3-4 switch
Het andere uiteinde met de gewone coax-stekker gaat in je antenne-aansluiting van je tv.
Op de ANT-IN aansluiting gaat de antennekabel die bij je uit de muur komt
[afbeelding]
Je kunt je NES ook aansluiten dmv een scart blokje of met een gewone tulpkabel:
[afbeelding]
Ik dacht dat de console alle signalen over de coax naar de TV stuurde.

Maargoed, het werkte. Ik heb ook al mario bros 1 en 3 gespeeld. Leuk, maar toch minder mooi dan gedacht..
Jeugdsentiment
Misschien moet ik wat meer spellen hebben. Ik heb alleen mario 1 en 3 + een duckhunt rifle.
Goud is geen geld
Dat doet 'ie ook, maar als alternatief kun je die aansluitingen aan de zijkant gebruikenFrank_Knopers schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:53:
Bedankt voor de toelichting. Ik was helemaal vergeten te kijken naar de zijkant van de console. Bleek dat daar de audio en video tulp zaten.
Ik dacht dat de console alle signalen over de coax naar de TV stuurde.
Mijn foto's op Flickr.
Met Argentinie, correct me if I am wrong, kon je altijd scorenVerwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:13:
Nintendo World cup
34 tegen 0 is mijn hoogste score ooit met dat spel
[ Voor 60% gewijzigd door Bbfreak op 09-06-2006 11:12 ]
ik heb net een Nes gescoord, en naast de gebruikelijke mario games , ben ik nog op zoek naar een paar leuke spellen, vooral voor 1 speler.. Zelda is best moeilijk te vinden hier in de buurt, maar als iemand nog een online suggestie heeft? Ik hou wel van games als final fantasy, maar ook die is moeilijk te vinden... Heb de Nes periode niet zo heel erg meegemaakt, dus als iemand leuke (must have
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Verwijderd
www.ebay.nlshag-me schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:44:
Zelda is best moeilijk te vinden hier in de buurt, maar als iemand nog een online suggestie heeft?
www.marktplaats.nl
www.speurders.nl
Enzovoorts.
Leuk om te zien hoe veel oude simpele games als ateroids en circus atari
http://www.youtube.com/watch?v=RkjCQTEdrfU
Mijn foto's op Flickr.
Weet iemand nog een plek waar je voor een leuke prijs aan joystickjes kunt komen voor de N64, kheb laatst bij replay de laatste meegenomen, maar ik zou graag nog wat meer oude controller oplappen met een nieuwe joystick < 4 player fun
Mijn foto's op Flickr.
Captain N schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:45:
Als je dat filmpje waarin een gast op een bonte avond Super Mario Bros. nadoet leuk vond en vroeger (of nog steeds) eindeloos Goldeneye gespeeld hebt, moet je het volgende filmpje zeker kijken. Erg grappig gedaan! Inclusief originele sound effects en hilarische stuntelige moves!
jammer dat ik het niet kan downloaden
Ander vraagje. Denk goed na... in het N64tijdperk.. de SNEStijdperk.. de NEStijdperk... heb jij toen wel eens een game gekocht in de winkel, waarvan je thuis kwam en de game was echt kapot? (lees: terug naar de winkel om een ander examplaar) Ik zelf heb het nooit gehad met de N64, ook van andere mensen weet ik dat het niet eens voorkwam.. maar wie had het wel?
Dit geld ook voor de Gameboy games, Gameboy Advance games.. en resent de DS games.. Wie heeft er wel eens kapotte game gekocht dus
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Mijn foto's op Flickr.
Deze zag ik afgelopen weekeinde voor het eerst. Ook goed gemaakt.Captain N schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:45:
Als je dat filmpje waarin een gast op een bonte avond Super Mario Bros. nadoet leuk vond en vroeger (of nog steeds) eindeloos Goldeneye gespeeld hebt, moet je het volgende filmpje zeker kijken. Erg grappig gedaan! Inclusief originele sound effects en hilarische stuntelige moves!
http://www.youtube.com/wa...C8&search=resident%20evil
Resident Evil IRL
Let vooral op de shots en de 'acteer' prestaties. Goed afgekeken van het spel.
Ik heb ook nog nooit van kapotte carts gehoord. Wel was m`n gameboy camera de eerste keer kapot, maar die was ook al gebruikt geweest (te zien aan foto`s die erop stonden
[ Voor 18% gewijzigd door Captain N op 16-06-2006 17:54 ]
Mijn foto's op Flickr.
gewoon beetje olie erover wrijven, en dan zoveel mogelijk in 1 keer wegtrekken, en dan de rest.
Verwijderd
Met een beetje WD40 gaat het ook prima trouwens ook voor viltstift en het voordeel is dat het niet agressief is.-Sander schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:58:
Ideaal om stickers te verwijderen:
Euro95 ongelood (ja, gewone benzine). Alleen weet ik niet hoelang je dat aan dat karton gaat ruiken.
Misschien dat hier iemand weet hoe die heet?
Volgens mij was ie voor de SNES maar kan ook NES of zelfs gameboy zijn. Heb er maar hele vage herinerringen van, eigenlijk weet ik alleen nog hoe die tank eruit zag en dat ik hem toen kei vet vond
Ook had ik toen een spel met een tank en een vliegtuigje, je kon met dat vliegtuigje die tank optillen om ergens overheen te komen geloof ik.
Hopelijk kent iemand deze games!
Mijn foto's op Flickr.
Edit: springen deed je dus over kuilen, mijnen en je kreeg een heli boven je tank die bommen dropte...
Edit: Moonbuggy bedoel ik
[ Voor 58% gewijzigd door Dutchie! op 17-06-2006 18:42 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Die pagina werkt bij mij niet, heb ze trouwens gevonden, die game met die bolle tank heet Trax en is voor de gameboy en die met dat vliegtuigje en die tank heet go go tank en is ook voor de gameboy.Aap schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:34:
Een blauwe tank en je kon er mee springen? (2D side sroller)... ben de naam kwijt..
Edit: springen deed je dus over kuilen, mijnen en je kreeg een heli boven je tank die bommen dropte...
Edit: Moonbuggy bedoel ikklik
Vind ze overigens helaas niet meer zo leuk als vroegah hehe
Schiet me nog zo'n spel ineens tebinnen die ik vroeger bij een maat op zn C64 speelde, was met een heli en een jeepje, kon je ook met zn 2en doen, heb m een tijdje geleden nog bij een maat van mij gedaan en was erg lache.
Welkom op GoT.
Dit hoort in Vraag & Aanbod thuis.
[ Voor 51% gewijzigd door Crash op 23-06-2006 21:56 ]
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
[ Voor 140% gewijzigd door Crash op 20-07-2006 12:41 ]
Ik heb hier wat games liggen die niet meer werken (zijn van de zoldertrap gevallen) en die wil ik toch graag weer willen spelen. Laatst heb ik er een nieuwe connector ingezet en de rest van de spellen werken gelukkig allemaal nog.
Weet iemand toevallig waar je zoiets kunt kopen?
http://ameba.lpt.fi/~hataarto/nes/
en ik kwam deze ook nog tegen:
http://www.tripoint.org/kevtris/Projects/copynes/index.html
de bovenste lijkt me trouwens de mooiste
nog bedankt
Verwijderd
jep heb ik thuis liggen, goede game! heb helaas geen master ding meer.Michael Knight schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:40:
Als we het toch over dit genre hebben:
[afbeelding]
ook wel bekend als;
[afbeelding]
Anyone?
Heerlijke game (ook in 2P mode) met een heerlijke soundtrack die volgens mij later ook nog op cd is uitgebracht
Verwijderd
ik heb um ook , geloof op de gamegear, kan ook de megadrive zijn geweest, Die stalen buizen waren altijd heerlijk om mee te slaanVerwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:22:
[...]
jep heb ik thuis liggen, goede game! heb helaas geen master ding meer.
de cassete flashen terwijl die juist uit de nintendo is.Schweino schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:15:
Copyboxen voor de NES bestaan niet, hoe wilde je die eigelijk in de frontloader proppen?
Ik ben al lang opzoek naar zoiets.. maar je kunt het bijna nergens vinden.
Meestal moet je een bestaande cartridge ombouwen en dan nieuwe chips flashen.
Maarja ik heb geen eprom programmer.. en om zoiets te kopen wordt het ook vrij duur.
Daarom was ik opzoek naar een kant en klaar apparaat.
Verwijderd
- Chrono Trigger
- Terranigma
- Legend of Zelda, A link to the past
- Streetfighter 2
- Starwing
Mijn foto's op Flickr.
Ik kan 'em iig ten zeerste aanraden.
[ Voor 10% gewijzigd door Schweino op 28-07-2006 16:14 ]
Ben alweer opzoek gegaan naar een aantal games waaronder Die Hard trilogy, Tomb Raider en Daytona usa.
2 van de 3 games al gevonden dus nu maar hopen dat ik dinsdag weer lekker op de oude saturn kan spelen
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Zal eens picci schieten van me recente Saturn aankopen ^^
Kwam er wel achter dat het batterytje leeg was van de saturn dus heb deze even vervangen.
En dadelijk weer even verder op zoek naar gouden oude game titels
[ Voor 6% gewijzigd door Yamy_Daffy op 02-08-2006 18:56 ]
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Zonet even tweedehands voor een prikkie gescoord:
Sega Mega Drive Menacer:

(Voor bij de verzameling consoles en bijhorende bazooka's.
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
edit: Wegens gebrek aan geduld toch maar geprobeerd, maar het is niet aan te raden. Je krijgt er geen beeld mee, en na een seconde of 30 begint het naar verbrand plastic te ruiken en komt er rook uit je Twin Famicom. Na het geheel even open geschroeft te hebben zag alles er toch nog naar behoren uit, behalve de berg stof die er in zat. Alleen het batterijtje wat naast de DC ingang zat zag er aan de buitenkant een heel klein beetje aangeblakkerd uit. Kwam er net achter dat ik ook nog ergens een adapter had liggen waar je het voltage op kunt instellen, en wonder boven wonder doet 'ie het nog.
[ Voor 76% gewijzigd door Captain N op 06-08-2006 12:13 ]
Mijn foto's op Flickr.
Cool die Menacer trouwens. Moet je nog een Super Scope kopen
Edit: Hoeveel Nintendo collectable hardware heb je nou al van Nintendo Captain?
[ Voor 25% gewijzigd door GZ op 06-08-2006 13:19 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Battletoads in Battlemaniacs
International Superstar Soccer Deluxe
Super Probotector: Alien Rebels
Super Castlevania IV
Stunt Race FX
Allemaal SNES, samen voor 50 euro inc verzending vanuit Engeland.
Enige probleem is dat mijn SNES een beetje raar doet. Bij CV4 krijg ik bij level 1 alleen de achtergrond te zien(Andere levels werken wel goed met code), bij ISS heb ik af en toe een vreemde storing op het scherm. Ook bij andere spellen treedt dit op, zo is de intro van Jurassic Park vervormd en is bij Killer Instinct de helft van de tijd de energiemeter niet te zien. Op zich zijn de spellen wel te spelen, en kan ik in de SNES niks vreemds vinden. De meeste spellen werken wel gewoon goed of vertonen slechts zeer kleine problemen voor zover ik heb getest(Heb een stuk of 30 spellen liggen) Het apparaat zelf voelt ook warmer aan dan andere SNESsen tijdens gebruik. De spellen zelf zijn ook gewoon in orde.
Mijn eerdere 2 SNESsen hebben dit nooit gehad(Zijn ondertussen dood, eentje waterschade, eentje is het modden een beetje mislukt)
Heeft iemand nog een tip hiervoor of kan ik beter gewoon weer een nieuwe SNES gaan halen? Ik heb de connector al eens geswapt om te zien of het hier aan lag, maar geen resultaat.
Een Twin Famicom is een Famicom en Famicom Disk System in één, geproduceerd in samenwerking met Sharp. Ik heb de gewone zwarte versie, en er is ook nog een gewone rode, en een zwarte met turbocontroller. Ik heb de bovenkant er net even los opgelegd, dus vandaar dat 'ie misschien niet helemaal aansluit overalGZ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:13:
WTF is nou weer een Twin Famicom?
Cool die Menacer trouwens. Moet je nog een Super Scope kopen? Met mooiere doos.
Edit: Hoeveel Nintendo collectable hardware heb je nou al van Nintendo Captain?
@ ari3: zou jij mij misschien kunnen vertellen hoe of/hoe je iets kan draaien vanaf een standaard diskette? Heb een tijdje zitten Googlen, maar op wat guides om zelf dingen te gaan verbouwen heb ik nog niks gevonden.

Overigens nog wat recente aanwinsten: Densha de GO! 64 inclusief controller, waarin je een tram/trein kunt besturen. En Sin and Punishment, een toffe shooter, ook voor de N64. Beetje a la de tank levels in Lylatwars.

Hieronder nog Tetris Battle Gaiden, een leuke Tetris variant waarin je elkaar kunt bestoken met wapens, een beetje zoals in Tetris DS kan in bijvoorbeeld de 4 player mode via WiFi. En nog wat spul dat van dichter bij huis komt: Super Metroid in de big box versie (PAL), waar een strategy guide bij zit (daarom is de doos zo groot), Mega Man X2 en X3 (US versies).

Ik zal als er behoefte aan is binnenkort nog wel eens wat foto's van m'n collectie posten. Eerst m'n kamer maar eens een beetje op orde maken, hehe.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik heb gisteren mijn eerste japanse kentai uitgeprobeerd hier zaten 3 non java games op .12 muzieknummers .Fotocamera .En mickey space station (kan hier niet gebruiken geen verbinding)
Ik heb net een andere kentai(mobieltje) gekocht uit japan met 6 javagames erop:

JAVA application,
☆BOXING
☆XI[sai]
* XI [sai]
* Bonn Bliss
* GURADIUSU (A)
* GURADIUSU (
* GURADIUSU (C)
Het is moeilijk om een japanse telefoon met java games .Omdat iedereen alles erafgooit voordat ze het verkopen .99% van gevalen is het gewoon een lege telefoon met standaard dingen erop
2 arcade games:

galspanic 1 nu dubbel
12 factoryseald saturn games

heb sonic r dubbel nieuw
20 nieuwe famicom games

heb rockman 5 dubbel
ok nieuwe aanwinst(en laaste tot ik mijn wonden (schuld) gelikt heb)
metal gear 2 msx in mint staat !!

family parododic

verder alle games op deze pagina behalve savecard(uitverkocht) en fruitmachine 5 games totaal :
http://www.toy-toraya.com/pikuno.htm
http://cgi.ebay.com/ws/eB...m&rd=1&item=110015434201&
Mijn foto's op Flickr.

Misschien ook een idee voor de topic starter om meer informatie toe te gaan voegen over de verschillende systemen en er nog wat toe te gaan voegen.
Ha, ook in dit topicVandread schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:28:
Die Hard Trilogy pas binnen
Zal eens picci schieten van me recente Saturn aankopen ^^
Jammer genoeg heb ik de NTSC versie van DHT..mega goed spel. Maar goed, heb m ook op PS1 dus op zich geen nood aan de man.
Sadakichi Seven! Een hele doos... Da's ook een manier om de waarde van je collectie op te krikken.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Je bedoelt om Disk System spellen te draaien van 3.5inch floppies i.p.v. 2.8inch floppies? Heb ik eigenlijk nooit gezien. Er zijn wel zelfbouwprojecten waarmee je een Disk Sytem aan de PC kan koppelen om zo spellen naar disk te schrijven. Verder zijn er nog wat copier-opties die weinig betrouwbaar en bovendien niet makkelijk te vinden zijn.@ ari3: zou jij mij misschien kunnen vertellen hoe of/hoe je iets kan draaien vanaf een standaard diskette? Heb een tijdje zitten Googlen, maar op wat guides om zelf dingen te gaan verbouwen heb ik nog niks gevonden.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
ok echt laaste gameaankopen.Hierna echt tijd niks de snatchers zijn verjaardagkado volgend jaar
satcher en sd snatcher:

monkey accedemy japan sealed (nieuw)

Mijn foto's op Flickr.
heb deze week ook m'n eerste twee SNES games (Super F1 Circus I en II ) daar besteld voor maar liefst $ 7,68 (ongeveer 6 euro) incl. verzenden. Hoe bestaat hetSchweino schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:08:
als je van Japanse snes games houd die in goede staat zijn kan ik je yamatoku aanraden: http://www.yamatoku.jp/game/
Mijn foto's op Flickr.
Ik merk wel dat ik de goede oude 2D gameplay van de SNES stukken leuker vindt dan wat ik op mijn N64 of Cube speel. Daar heb ik dan ook ondertussen een stuk of 20 spellen voor. Ik ben de laatste tijd ook helemaal into het verzamelen van complete Japanse SNES games.
Voor mijn complete verzameling klik je hier.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
en nu al binnen !!! Prima shop, waren netjes verpakt en de games zien echt nog superrr uitWetzel schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:27:
[...]
heb deze week ook m'n eerste twee SNES games (Super F1 Circus I en II ) daar besteld voor maar liefst $ 7,68 (ongeveer 6 euro) incl. verzenden. Hoe bestaat het![]()
Specifieke titels weet ik niet, maar bijvoorbeeld Starfox voor de SNES staat er gewoon nog 5 keer nieuw in doos. Vorige week was ik er weer eens en ik dacht.... ach... ik kan het net zo goed hier posten. Wie weet kan ik met de info iemand blij maken want het spul is gewoon te koop. Ik heb er zelf ook wat van gekocht. Verwacht er niet die ene exotische RPG want die vond je indertijd bij de Bart Smit ook niet. Gewoon het spul wat je indertijd ook vond in de speelgoedwinkel.
[ Voor 10% gewijzigd door Toink op 22-08-2006 20:36 ]
En de prijzen?Toink schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:35:
Gewoon even een tip voor de echte spelliefhebbers van oude consoles: In Asten (NB) ligt aan de Prins Bernardstraat nr 17 een electronicazaak waar ik vorige week was. Die hebben daar al jaren lang een grote kast met spellen staan met nog de prijzen in guldens erop. Niemand kijkt er naar op of om. Er staan spellen in voor de NES, SNES, MD, Game Gear, Playstation en ga zo maar door.
Specifieke titels weet ik niet, maar bijvoorbeeld Starfox voor de SNES staat er gewoon nog 5 keer nieuw in doos. Vorige week was ik er weer eens en ik dacht.... ach... ik kan het net zo goed hier posten. Wie weet kan ik met de info iemand blij maken want het spul is gewoon te koop. Ik heb er zelf ook wat van gekocht. Verwacht er niet die ene exotische RPG want die vond je indertijd bij de Bart Smit ook niet. Gewoon het spul wat je indertijd ook vond in de speelgoedwinkel.
Hij heeft nog hele rijen games staan. Helaas idd niet echt veel boeiende games. Veel van die goedkope troep zoals Tennis game #12434. Maar wel allemaal nieuw. Wat betreft de prijzen... de eigenaar heeft die games vroeger voor veel geld ingekocht, en is nog zo naief dat 'ie denkt dat 50% van de toenmalige verkoopprijs een schijntje is. Nu wil 'ie er gelukkig wel vanaf, dus er valt flink te onderhandelen over de prijs. Ik heb de volgende games gekocht voor 50 euro (terwijl volgens de prijsjes het 160 euro zou zijn!). Geen slechte deal dacht ik zo. Succes met het vinden van Star Trek en Venice Beach Volleyball in een betere staat en/of voor minder geld.

Toen ik die hele kast een beetje op m'n gemakje aan het afgaan was, raakte ik een beetje met 'm aan de praat. Hij vertelde dat 'ie vroeger ook gewoon Nintendo's verkocht en zo. En op een gegeven moment begon 'ie te vertellen dat er "zo'n apparaat waar je een stuk of 10 spellen in kon doen" in de winkel stond waar je het op kon uitproberen. En die had 'ie gewoon nog in z'n magazijn liggen ergens! Ik mocht na wat onderhandelen de mooie M82 voor 30 euro (!!!) meenemen! Hij ziet er nog goed uit. Die plaat met cijfertjes aan de voorkant is nog aanwezig en niet gebroken. Alleen de controllers zijn een beetje vergeeld, maar dat zijn gewoon standaard NES controllers, en kan ik dus gewoon even wisselen

Mijn foto's op Flickr.
Zal wel een hoop blazen worden, als de contactjes weer eens vuil zijn
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 31% gewijzigd door Captain N op 24-08-2006 00:51 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ik had die kasten overigens alleen op internet gezien en nooit in de lokale bart smit of intertoys. 30€ is een koopje natuurlijk. Ga je hem nog in een soort van kast(display) zetten of gaat hij op de plank?
Btw, wat pics van het interne bord mag je ook wel posten!
edit:
Google vond echter nog wel een paar piccies
http://www.unm.edu/~robbh/m821.jpg
http://www.unm.edu/~robbh/m822.jpg
http://bdf.tibone.com/images/58_screen_2.jpg
[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 24-08-2006 01:45 ]
Mijn foto's op Flickr.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 24-08-2006 17:07 ]
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Heb nu wat meer geld over en wat meer tijd... tijd om eens wat rond te gaan kijken!

[ Voor 65% gewijzigd door Toink op 26-08-2006 14:41 ]
En dat apparaat ziet er wel heel cool uit.
Wat zou nu echt de waarde zijn van dat apparaat?
Volgens best wel veel.
Ik kende dat apparaat echt niet.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De Jaguar is extreem cool, omdat deze 64-bits was en ff een markt probeerde aan te boren welke er nog absoluut niet was, laat staan dat die games iets zinvols konden met 64-bits processoren.
Mijn foto's op Flickr.
Een jaguar was in feite geen 64-bit machine, maar had "maar" twee 32-bit CPU's.Carel schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:20:
Ik vind de atari 2600 en de Jaguar de coolste retro consoles. De 2600 is cool vanwege zijn mooie houten vormgeving en voor die tijd het innoverende idee.
De Jaguar is extreem cool, omdat deze 64-bits was en ff een markt probeerde aan te boren welke er nog absoluut niet was, laat staan dat die games iets zinvols konden met 64-bits processoren.
Hmm jah zo te lezen is dit idd een discussiepunt 1 deel is wel echt 64-bit, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Atari_JaguarExorcist schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:06:
[...]
Een jaguar was in feite geen 64-bit machine, maar had "maar" twee 32-bit CPU's.
Ik ben de laatste tijd op zoek geweest naar een Jag, één van de weinige consoles die ontbreekt in mijn verzameling..maar het doet me niet veel. Te meer omdat toentertijd de Jaguar niets voorstelde, en dezelfde spellen voorspiegelde als de destijds al bijna uitgefaseerde SNES/MD. Ook kwamen er beroerd weinig spellen voor uit.Carel schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:50:
[...]
Hmm jah zo te lezen is dit idd een discussiepunt 1 deel is wel echt 64-bit, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Atari_Jaguar
Maar, mocht ik er ooit eentje vinden met bijv. Syndicate (kapot gespeeld op SNES), dan overweeg ik het wel. Het blijft op zich een gewild object, te meer omdat het app. geflopt is.
Dit topic is gesloten.