Goeie oude (retro) consoles deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 16.907 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

^^ Klopt, de donkey kongs waren ook zo rond de 220 gulden..

Rond die tijd zaten de nes-games zo rond de 50-80 gulden...

Toen de Ultra/N64 op de markt kwam waren de games ook 240 gulden (rom-prijzen :()

EDIT: @ MetroidPrime, net iets eerder! :)

Vooral bij de bekende speelgoedwinkels waren games zo`n 20 gulden duurder (bart smit, intertoys) als je dan naar minder verspreide winkels ging (vaak in dorpen), had je ze voor een lagere prijs.

[ Voor 39% gewijzigd door Michael Knight op 13-04-2006 17:08 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

-Sander schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:01:
[...]

169 gulden voor den SNES spel was echt geen uitzondering hoor, zo kostte Streef Fighter 2 bij uitkomen hier 200gulden als ik het goed heb.
SF2 kostte zelfs 219 gulden, als je de Amerikaanse versie bij een importwinkel kocht was je maar 129 gulden kwijt.
Michael Knight schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:06:

Toen de Ultra/N64 op de markt kwam waren de games ook 240 gulden (rom-prijzen :()
Donkey Kong Country 1 kostte volgens mij maar 169 gulden?

[ Voor 34% gewijzigd door MetroidPrime op 13-04-2006 17:08 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Donkey Kong Country 1 kostte volgens mij maar 169 gulden?
In het begin niet bij mij in de buurt, later (jaartje ofzow) wassie fl169,- :)

Anyway...de reden van de hoge gamesprijzen destijds; de kosten van de cartridges (met name van de rom chips die erop zaten).... aangezien we tegenwoordig niet meer met carts werken, vind ik de hoge prijzen een beetje dubieus.

En kopieren werd toen ook al met de welbekende copyboxjes gedaan...

[ Voor 49% gewijzigd door Michael Knight op 13-04-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:16

SD5k

>4&X

Michael Knight schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:10:
[...]

In het begin niet bij mij in de buurt, later (jaartje ofzow) wassie fl169,- :)

Anyway...de reden van de hoge gamesprijzen destijds; de kosten van de cartridges (met name van de rom chips die erop zaten).... aangezien we tegenwoordig niet meer met carts werken, vind ik de hoge prijzen een beetje dubieus.

En kopieren werd toen ook al met de welbekende copyboxjes gedaan...
Het werd gedaan ja, maar wel op _veel_ kleinere schaal als de PS2 kopietjes van tegenwoordig bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Michael Knight schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:06:

EDIT: @ MetroidPrime, net iets eerder! :)

Vooral bij de bekende speelgoedwinkels waren games zo`n 20 gulden duurder (bart smit, intertoys) als je dan naar minder verspreide winkels ging (vaak in dorpen), had je ze voor een lagere prijs.
Ik weet niet waar jij je games koopt, maar bij mij was DKC vanaf de launch gewoon 169, DKC 2 en 2 179, SFII Turbo 129. N64 games als Mario 64 waren 129 als ik me niet vergis (iig niet meer dan 149).

@ultimateB: Waar wil je die game tegen ruilen? Je kunt me een mailtje sturen op dinozaurplanet bij het gebruikelijke hotmail punt com.

[ Voor 9% gewijzigd door Captain N op 13-04-2006 17:44 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Captain N schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:42:
[...]

Ik weet niet waar jij je games koopt, maar bij mij was DKC vanaf de launch gewoon 169, DKC 2 en 2 179, SFII Turbo 129. N64 games als Mario 64 waren 129 als ik me niet vergis (iig niet meer dan 149).
Bedoel je niet Super Street Fighter II Turbo? Die was bij mij in de buurt ook 129 gulden. Alleen de originele Street Fighter II kostte bij mij in de buurt 219 gulden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nee, Street Fighter II Turbo ;) Ik zou niet weten wat SFII kostte. Maar van die andere prijzen weet ik iig zeker dat dat bij mijn plaatselijke Intertoys en andere zaken waar je games kon halen niet zo was!

[ Voor 12% gewijzigd door Captain N op 13-04-2006 18:05 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

In Nijmegen was het wel zo in ieder geval :)

Daarom benadrukte ik ook het verschil in prijs als je dezelfde game in een dorp iets verderop kocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:54
Er waren wel snes games die bij de release voor 219 over de toonbank gingen. Volgens mij was Doom daar een van. Als reden daarvoor (naast dure cartridge) was ook het gebuik van die FX chip.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 17:18
Michael Knight schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:10:
[...]

Denk dat er wel flink verdiend werd aan de games destijds. 170-200 gulden voor een game was zelf in die tijd fenominal hoog en de kosten kwamen volgens mij niet eens in de buurt van de productie ervan. Het waren ook de glorie tijden voor console bouwers. 16 bit blijft voor mij de beste tijd uit me jeugd, daarna werd de pc erg interessant :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:28

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb hier nog zo'n oud nintendo club tijdschrijft liggen. daar staan prijzen in van Nes spellen. gevarieerd van 80 tot 150 gulden :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Rakkerzero schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 01:42:
Ik heb hier nog zo'n oud nintendo club tijdschrijft liggen. daar staan prijzen in van Nes spellen. gevarieerd van 80 tot 150 gulden :D
Nes games van 80 piek? Ik kan me alleen Popeye herinneren die 79 was, verder was volgens mij alles minstens 129. (Van Nintendo dan) De enige spellen die duurder waren, waren TMHT2 en Maniac Mansion (bij onze Intertoys 189 piekies)

SF2 was bij sommige gamezaken 249. Dan had je de Nederlandse handleiding erbij. Ik kocht hem met de Duitse handleiding, 'slechts' 199 piekies...

Verder waren alleen 3rd party N64 boven de 200 gulden. Zelf MK Trilogy voor 229 piek gekocht, maar ook Doom 64 was 219 of zo. 1st Party games waren "gewoon" 149 gulden.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Als ik me niet vergis zaten games als Mario 1,2, Donkey Kong Classics en Batman Returns in de 80 piek-categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vind het echt vreemde verhalen. Ik stond als klein jongetje altijd te turen naar de mooie collectie games in de plaatselijke speelgoedwinkels, maar ik heb echt nog nooit van zulke dure games gezien. 179 voor DKC 2 en 3, en Conker's Bad Fur Day voor 219. Maar Conker was dan ook echt de duurste die ik daar ooit heb gezien. Mortal Kombat Trilogy was er gewoon 129 bijvoorbeeld.

[ Voor 2% gewijzigd door Captain N op 14-04-2006 18:08 . Reden: Conker was 219 zelfs volgens mij. ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Believe it :'(

En als er dan eens regionale/landelijek aanbiedingen waren, waren ze nagenoeg altijd uitverkocht, dus had je ze nog niet voor die lage prijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Captain N schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:35:
Ik vind het echt vreemde verhalen. Ik stond als klein jongetje altijd te turen naar de mooie collectie games in de plaatselijke speelgoedwinkels, maar ik heb echt nog nooit van zulke dure games gezien. 179 voor DKC 2 en 3, en Conker's Bad Fur Day voor 189. Maar Conker was dan ook echt de duurste die ik daar ooit heb gezien. Mortal Kombat Trilogy was er gewoon 129 bijvoorbeeld.
Ik denk zelfs dat ik nog het giro afschrift thuis heb liggen van MK Trilogy. Was bij de dixons, spel was net uit. In de zomer van ' 97... Ah... herinneringen...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:35:
Ik vind het echt vreemde verhalen.
Dat SFII >fl200,- heeft gekost? Ik heb dan geen SNES gehad, maar ik kan mij ook herinneren dat SFII bij de launch iets van fl229,- kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsider
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:12
Ik heb hier nog een boekje van de intertoys, met de prijzen van nintendo en sega.
Deze kwam uit zo rond sinterklaar 1991, nog voor ze de snes hadden.
Heb er even wat scans van gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/voorkant.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arnoudo/nintendo/22.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door TheInsider op 14-04-2006 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Wat cool! Bedankt voor de moeite om dit allemaal in te scannen :) Wel grappig, dat LCD spelletje "The Simpsons" met die cakejes heb ik thuis liggen. Had ik destijds van m'n moeder gekregen en ik heb het behoorlijk vaak gespeeld O+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsider
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:12
Ik vind het ook nog steeds een leuk blaadje, vroeger heb ik er echt lang in zitten
kijken wat ik dan toch moest hebben, samen met mijn broer.
En ik vind het vooral interessant omdat er nog wel eens over die prijzen gesproken wordt
en dat het nu dan zo duur is.

Maar mario 3 was toen dus 149 gulden, ongeveer 65 euro nu. Dus het scheelt niet zoveel.
Daarnaast is het gewoon een leuke lijst om de prijzen te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

TheInsider schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 23:35:
Maar mario 3 was toen dus 149 gulden, ongeveer 65 euro nu. Dus het scheelt niet zoveel.
Daarnaast is het gewoon een leuke lijst om de prijzen te bekijken.
Tel daar wel ff 15 jaar inflatie bij op, dan zit je al snel op 100 euro. Spellen zijn dus behoorlijk goedkoper geworden. Is er trouwens niet iemand die de prijs van SFII kan achterhalen? Kunnen we die discussie ook afsluiten :)

Ik zie bv staan dat Strider voor de Sega al 199,- kostte, dus >200,- voor SFII lijkt mij niet heel gek.

[ Voor 10% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 14-04-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Naja, ik wil het best geloven hoor ;) Maar ik vind het zo gek dat ik zelf nooit van zulke dure games heb gezien. Want ik stond toch bijna dagelijks in de speelgoedwinkel in de Nintendo hoek, in de goede oude tijd dat je nog uren achter elkaar met een paar vriendjes de demo pod bezet hield :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Gaaf, staan echt heeeeel veel NES spellen bij die ik indertijd had (en nu nogsteeds ;)).

En wat was dat Sega spul duur zeg.
edit: o wacht, die was toen net nieuw :)

[ Voor 33% gewijzigd door SD5k op 15-04-2006 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:13
Hahaha! Ik kan me nog herrinneren dat ik toen (rond '92 ofzo) samen met mijn moeder naar de intertoys ging om die game gear te kopen... voor 349 guldens...
Moet er ook niet aan denken dat mijn moeder toen 100 guldens neer moest leggen om voor mij een spelletje te kopen.. (is het waarschijnlijk precies 14 jaar geleden dat ik met pasen het spelletje devilish kreeg... zucht....)
Helaas heb ik dat bakje (nadat het geluid het natuurlijk nauwelijks nog deed...) verkocht een jaar of 2 terug...
Die game gear was echt een top console, dat was in de tijd dat nintendo nog met de gameboy zwart wit zat om te prutsen. De kwaliteit van die game gear was gewoon HOGER dan die van een game boy color. (regelbaar licht niveau enzo...)
Helaas is ie geflopt als console, en was het na een paar jaar tijd al onmogelijk om nog aan spellen te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Fuck.... even een flashback naar begin jaren 90 dankzij die scans. Fantastisch! :D

Die Club Nintendo blaadjes heb ik thuis ook allemaal nog liggen. Iemand kopen? :P En dan die Ni-5 joystick, die had een vriend van mij. Wat een grafding was dat. Zelf het oude Nintendo club telefoonnummer staat er nog op (niet zo gek natuurlijk). Die gasten heb ik behoorlijk platgebeld voor the Battle of Olympus. En dat vervelende kutspel van a boy and his blob. Altijd zo'n baggerspel gevonden.
Want ik stond toch bijna dagelijks in de speelgoedwinkel in de Nintendo hoek, in de goede oude tijd dat je nog uren achter elkaar met een paar vriendjes de demo pod bezet hield
Moest jij ook betalen. Kwartje voor een kwartier. Zo deden ze dat bij onze Intertoys. Iedereen speelde altijd Zelda en Metroid. Daar vond ik nou net geen reet aan. Mario moest ik spelen. Good times man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 00:23:
Naja, ik wil het best geloven hoor ;) Maar ik vind het zo gek dat ik zelf nooit van zulke dure games heb gezien. Want ik stond toch bijna dagelijks in de speelgoedwinkel in de Nintendo hoek, in de goede oude tijd dat je nog uren achter elkaar met een paar vriendjes de demo pod bezet hield :+
Juist omdat jij dagelijks in de speelgoedwinkel stond en ik niet, ben ik dus benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

TheInsider schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 23:18:
Ik heb hier nog een boekje van de intertoys, met de prijzen van nintendo en sega.
Deze kwam uit zo rond sinterklaar 1991, nog voor ze de snes hadden.
Heb er even wat scans van gemaakt.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
toon volledige bericht
Grappig dat jij nu al die plaatjes post ;) Ik was rond een uur of 21:00uur al bezig dit gehele boekje voor jullie te scannen, halverwege eventjes mee gestopt om vandaag verder te gaan. Nu dus niet meer nodig, en nu krijg jij de credits ;(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

GZ schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 06:52:
Moest jij ook betalen. Kwartje voor een kwartier. Zo deden ze dat bij onze Intertoys. Iedereen speelde altijd Zelda en Metroid. Daar vond ik nou net geen reet aan. Mario moest ik spelen. Good times man.
Haha, weer zoiets, bij ons was het gewoon gratis. :) Volgens mij wonen jullie gewoon in plaatsen waar jullie keihard afgezet zijn :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Net even Chip 'n Dale 2 uit de kast getrokken voor de NES. Ook al heb ik het binnen een uurtje uitgespeeld, toch vind ik het een van de coolere games voor de NES. Vooral in co-op :)

edit: Whoops, had er even geen erg in dat de laatste post hier ook al van mij was :P

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 15-04-2006 13:45 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik heb onlangs ook twee oude Nintendo boekjes teruggevonden, ik zal ze binnenkort inscannen en posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?p=418000

Hier lees ik dat iemand SF2 bij de launch kocht voor 65 pond...ff omrekenen:

65 pond = € 94,20 = +/- €207

Dat komt aardig dicht in de buurt..
Net even gezocht op zolder naar oude nintendo/bart smit folders, maar die zijn kennelijk allemaal weggegooid na de verhuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

Kwam laatst een "gewone" oldskool gameboy tegen, dus een "dikke" en geen pocket/advance/sp/whatever. Zoéén als deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://cdecas.free.fr/games/images/gameboy.jpg

Alleen dan volledig wit (zo wit als sneeuw, dus niet zoals de echte GB een beetje grijzig). Ik kan er echter niets over vinden, het was toch zo dat ook de classic gameboy in een kleurenreeks (het kastje dus) uitgegeven was?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Klopt, maar ik dacht niet in het wit. Zo uit m'n hoofd wel in transparant, zwart, geel, rood, groen, geel, en blauw.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Hier in europa zijn inderdaad alleen de "gewone" kleuren uitgebracht (blauw, rood, transparant, zwart, groen, geel en roze).

Misschien hebben ze in eigen land een melkwitte versie uitgebracht.... zie je ook bij de PSP, Saturn en zelfs de "Asia" Nes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173722

Ik heb nog een oude MSX op zolder staan. :)
Natuurlijk heb ik ook een SEGA met sonic--->meest gespeelde spel door mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ik heb ook een SEGA met Sonic...meerdere zelfs; over welke heb jij het? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dan, net de eerste 10 jaargangen van de PU opgehaald. Allemaal in perfecte staat!

Heerlijk om de beginnummers uit 93/94 en 95 te lezen, reviews van NES, SNES en MegaDrive spellen.
Heb weer wat te doen, evt. ideeën opdoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Perfecte staat nog wel!

Die van mij zijn echt helemaal versleten :D

Mocht je nog advertenties tegenkomen met nieuwprijzen (bv. SFII voor de SNES), post gerust een scan. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hm... da's misschien wel een idee. Ik heb nog een berg oude tijdschriften liggen, beginnend bij Club Nintendo :) Ik zal eens kijken of daar nog leuke advertenties in staan binnenkort.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michael Knight schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:48:
Perfecte staat nog wel!

Die van mij zijn echt helemaal versleten :D

Mocht je nog advertenties tegenkomen met nieuwprijzen (bv. SFII voor de SNES), post gerust een scan. Tnx!
Ik zocht inderdaad naar prijzen daarvan, aangezien ik hier de discussie volgde. Uit welk jaar/maand is dat spel, aangezien de PU start in 1993, maand juni of juli dacht ik..

Deze is van SFII Turbo: (prijs onderin!)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paula-rob/SFIIT.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Exorcist op 18-04-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

En dan staat er nog... "220 piekkies, MET converter" maw, ze bespreken hier de USA versie?

De EU release kon dus zelfs nog duurder zijn in sommige winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Duurder? Mijn ervaring is juist dat import versies duurder zijn. Helemaal als het zelfs nog inclusief converter is. Zo'n converter kostte ook geen 5 gulden. Tegenwoordig is importen zelfs voordeliger vaak, omdat er nu de wondere wereld van het Internet is. Maar toen ik als jochie in de gameswinkel stond waren de importgames altijd minstens anderhalf keer zo duur als de prijs die 'ie uiteindelijk ging kosten wanneer 'ie hier daadwerkelijk uit kwam.

Ik kocht mijn SNES overigens op de eerste werkdag van 1994 (had een flinke berg geld verdiend met het bezorgen van een huis-aan-huis krantje met bijbehorende nieuwjaarswens :D) voor 249 gulden, inclusief Street Fighter II Turbo. Dat weet ik echt heel zeker, want ik kan me nog goed herinneren dat ik honderd keer had nageteld of ik ECHT wel zoveel geld had verdiend die dag. Ik kon het amper geloven, maar het was echt waar! :D Ik had zelfs nog geld om er voor 50 gulden Piere le Chef is Out to Lunch bij te kopen. :)

edit: Wel grappig trouwens. Ik pakte m'n SF2 Turbo doosje er even bij, en er staat achterop "20 MEGS of Martial Arts Action - The Largest Super NES Game Pak Ever!". Verklaart misschien waarom 'ie blijkbaar op sommige plaatsen zo verschrikkelijk prijzig was dan? Ik heb ook de doos van de SNES nog bij mijn moeder liggen, dus even niet voor handen. Ik kan kijken of de bon er nog in zit, maar ik betwijfel het. Volgende week, wanneer mijn tentamens weer achter de rug zijn, zal ik eens even wat gaan spitten in m'n collectie oude tijdschriften. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Captain N op 18-04-2006 23:31 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Kan kloppen, de winkels probeerden je met import-titels snel af te zetten...
Met de juiste connecties kon je veel goedkoper uitzijn.

Tegenwoordig hebben we inderdaad internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nu nog steeds overigens, in van die kleine gameszaken als bijvoorbeeld Futurezone. Echt belachelijk. Zelfs van spellen die hier inmiddels al uit zijn, is de NTSC versie duurder dan de PAL versie die er naast ligt.

Maar goed, mijn punt was dus, als SFII Turbo die EN een import was EN nog eens met converter er bij 219 gulden was, dan kan de PAL versie volgens mij echt niet boven de 200 euro geweest zijn. In mijn herinnering was 'ie 129, maar ik zal binnenkort dus even nakijken of ik 'm kan vinden. :) Maar nu weer even terug in de boeken :O

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172803

TheInsider schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 23:35:

Maar mario 3 was toen dus 149 gulden
Wat zijn dat, guldens ? Is dat retro geld of zo ?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 172803 op 19-04-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Iets als bij monopoly :D

Als je dan blut was, ging je op de bank zeuren bij je ouders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 13:57

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

ff iets anders, hoorde ik dat nou laatst goed: kan ik als ik een xbox heb die is omgebouwd, bijna alle bekende sega en nintendo games spelen vanaf de xbox met xbox controller?
Dat zou wel ontzettend gaaf zijn, misschien dat ik toch maar de xbox aanschaf dan.
(Is toch in prijs aan het zakken nu die 360 er is :P )

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dat kan ook op de Gamecube, die nog weer een stuk goedkoper is. Of op de Revolution als je nog even geduld hebt :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FUBAR schreef op donderdag 20 april 2006 @ 01:40:
ff iets anders, hoorde ik dat nou laatst goed: kan ik als ik een xbox heb die is omgebouwd, bijna alle bekende sega en nintendo games spelen vanaf de xbox met xbox controller?
Dat zou wel ontzettend gaaf zijn, misschien dat ik toch maar de xbox aanschaf dan.
(Is toch in prijs aan het zakken nu die 360 er is :P )
Dit kan evt. ook op de Sega Dreamcast, die je daarvoor niet eens hoeft om te bouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Zelfs op de PS2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Exorcist schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:01:
Dit kan evt. ook op de Sega Dreamcast, die je daarvoor niet eens hoeft om te bouwen...
Hetzelfde geldt ook voor de Gamecube ;) Je kunt er zelfs een aantal N64 games op spelen :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Houd het er maar op dat de XBOX de beste performance zal geven. Vooral met N64 games. Ook de SNES games lopen er vele malen beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

Ik kreeg gisteren een telefoontje van het verhuisbedrijf dat ze nog een paar spullen van me hadden liggen. Gelukkig mijn Final fantasy1 (boxed met map) weer teug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Famicom boom :)
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/images/2006/04/retrotree.jpg

Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

aah... de NES.... wat een apparaat!

Heerlijk hoe je dat klepje gefrustreerd dicht kon slaan als je weer eens geen level verder kwam.

Gelukkig heb ik nu een xbox waar ik al die spellen weer op kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
zelfs op de PC! :+

[ Voor 90% gewijzigd door Schweino op 20-04-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Afbeeldingslocatie: http://www.aeropause.com/archives/nestation2.jpg
Iemand? :+

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zelfs op de PS1 kan je alle NES en SMS games spelen...@ full speed.

[ Voor 11% gewijzigd door Michael Knight op 20-04-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michael Knight schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:33:
Zelfs op de PS1 kan je alle NES en SMS games spelen...@ full speed.
Damn!
Ik kan:
NES spellen op mijn NES spelen
SNES spellen op mijn SNES spelen
SEGA spellen op mijn SEGA spelen....

Ik heb nu een flattron tv en mijn NES lightgun wekt niet meer :'( weet iemand een oplossing?
Zal ik mijn saturn pimpen of verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Uhm.. :/

Ik zal maar niet gaan opnoemen welke games ik op welke consoles kan spelen anders zijn we morgen nog bezig ;)

Is die flttron 100hz? Zo ja, dan ligt daar je probleem :)

Saturn pimpen moet je zelf weten, maar durf er dan niet al teveel geld voor te vragen as koniginnedag.
"Saturn special edition mevrouwtje voor een special prijsje voor u" _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 20-04-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michael Knight schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:41:
Uhm.. :/

Ik zal maar niet gaan opnoemen welke games ik op welke consoles kan spelen anders zijn we morgen nog bezig ;)

Is die flttron 100hz? Zo ja, dan ligt daar je probleem :)

Saturn pimpen moet je zelf weten, maar durf er dan niet al teveel geld voor te vragen as koniginnedag.
"Saturn special edition mevrouwtje voor een special prijsje voor u" _/-\o_
Ik heb al die "retro" consoles en wat games.. maar weet niet of het wat waard is..

Ja ik heb idd een 100hz TV, ben ik nu de pineut of kan ik iets aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 168820 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:45:
[...]

Ik heb al die "retro" consoles en wat games.. maar weet niet of het wat waard is..

Ja ik heb idd een 100hz TV, ben ik nu de pineut of kan ik iets aanpassen?
Je bent helaas de pineut. Light-guns zijn niet compatible met 100hz TV toestellen. Waarschijnlijk zul je die light-gun spellen alleen nog op de Nintendo Revolution kunnen spelen met een 100hz TV.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 20-04-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Sommige 100Hz Tvs kan je ook in 50Hz laten draaien via het menu, probeer dat eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Er zijn enkele fabrikanten die tegenwoordig 100hz guns produceren (voor ps2 etc), maar die werken dan nog niet altijd op alle 100hz tv`s... ik ben bang dat je de pineut bent dus...

Toevallig een TL-buis in de buurt? ;) (winnen gegarandeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Laatst online: 22-05 09:07
Zooo, net terug van familiebezoek in Florence en ben even bij een winkeltje langs geweest waarvan ik weet dat ze zo nu en dan leuks hebben liggen.

Teruggekomen met:

Snes:
Killer Instinct (boxed)
ISS Deluxe (boxed)
Super Soccer
Super Street Fighter 2

Nes:
Tiny Toon Adventures 2
Bionic Commando (+ manual)
Tiger Heli (boxed)

Allen tussen de 3 en de 5 euro *yay*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164354

Ik ben sinds een paar jaar ook oude consoles en games aan het verzamelen.
Hieronder een kleine selectie van mijn verzameling:

De consoles.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v78/tron00/Collectie001.jpg
Good 'ol pong
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v78/tron00/coll007.jpg
Videopac
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v78/tron00/coll059.jpg
Wat games:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v78/tron00/Col002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v78/tron00/Col003.jpg
Waar ik het meest trots op ben...Game & Watch:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v78/tron00/coll057.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v78/tron00/coll056.jpg
Aanwinst van de afgelopen week:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v78/tron00/col011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v78/tron00/col012.jpg

De rest:
http://smg.photobucket.com/albums/v78/tron00/

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 164354 op 20-04-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21964

Erg leuk topic! Ik volg het ook een tijdje. Nu was het eens tijd om mijn "retro" console uit de kast te halen. De Audiosonic PP-800

Technische specs: http://www.old-computers....m/computer.asp?st=1&c=659 _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.plastik.demon.nl/AS_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plastik.demon.nl/AS_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plastik.demon.nl/AS_03.jpg

Pong in actie! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Even tussendoor.

Weet iemand wat de waarde is van dit ding?
Afbeeldingslocatie: http://www.handheldmuseum.com/Nintendo/Nintendo-GoldDisk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.handheldmuseum.com/Nintendo/Nintendo-GoldDiskClose.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 21964 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:32:
Erg leuk topic! Ik volg het ook een tijdje. Nu was het eens tijd om mijn "retro" console uit de kast te halen. De Audiosonic PP-800

Technische specs: http://www.old-computers....m/computer.asp?st=1&c=659 _/-\o_

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Pong in actie! B)
:o Wij hebben zo'n ding ook gehad! meen zelfs dat er ook een Gun op kon aansluiten! alleen die van ons was wit... Dat ding was van mijn broer... of we het uberhoud nog hebben... geen idee denk van niet ;(
JVLK schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:50:
Even tussendoor.

Weet iemand wat de waarde is van dit ding?
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt wel op Captain N (mannetje?) maar... wat is dit?

edit: gewoon een diskette?

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 27-04-2006 13:08 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Was een prijs bij een mario golf wedstrijd of zoiets.
Hier is wat meer info te vinden.
http://handheldmuseum.com/Nintendo/SMBPromo.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 21:09
Even brutaal....

Voor Saturn:
-Worms
-Virtua Fighter 2
-Sega Rally
-Virtua cop 2 + gun
-Memory card

Wat is een normale prijs daarvoor?

Jan ben jij eigenaar van zo'n ding? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 27-04-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Vandread schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:56:
Even brutaal....

Voor Saturn:
-Worms
-Virtua Fighter 2
-Sega Rally
-Virtua cop 2 + gun
-Memory card

Jan ben jij eigenaar van zo'n ding? :P
Heb er 2...een US en een Japanse, maar ik wilde weten wat zoiets zou moeten opbrengen op ebay :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.xcsystems.nl/jvlk14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xcsystems.nl/jvlk13.jpg

Heb meerdere hobby's zoals je kunt zien ;)

[ Voor 8% gewijzigd door JVLK op 27-04-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Een US versie? Er is toch nooit een Famicom Disk System in de US verschenen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

-Sander schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:34:
Een US versie? Er is toch nooit een Famicom Disk System in de US verschenen??
Er is in Japan en de US een toernooi geweest, en dit waren de prijzen.
In amerika is volgens mij ook nooit de disk system geweest, maar toch heeft nintendo dit als prijs uitgereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Geen touw aan jou vast te knopen he :P

"These prizes sell for about $350-700 in Japan depending on condition and how complete they are."
holy sh*t.... is het een goeie investering geweest? beetje goed voor het rendement...
Kwamen die zomaar uit een schoendoos vallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Vandread schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:20:
Geen touw aan jou vast te knopen he :P

"These prizes sell for about $350-700 in Japan depending on condition and how complete they are."
holy sh*t.... is het een goeie investering geweest? beetje goed voor het rendement...
Kwamen die zomaar uit een schoendoos vallen :+
Als ik ze voor die $350 al per stuk kan verkopen is het rendement al zeer goed...stel je voor als ik er $700 de stuk voor krijg :o
Daarom vraag ik het ook omdat die prijzen een beetje hoog lijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Gewoon op ebay zetten en je reserve ofzo op 250 zetten :P
Ook ooit via ebay gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Vandread schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:56:
Voor Saturn:
-Worms
-Virtua Fighter 2
-Sega Rally
-Virtua cop 2 + gun
-Memory card

tis trouwens een 3rd party card :P

sorry dubble post.... wil graag weten wat reeel is.

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 27-04-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik heb laatst (paar maanden terug) een Saturn gekocht, met twee originele pads, stuur, en 12 games (oa Tomb Raider, Destruction Derby, Virtua Fighter 2, Sega Rally 2, Loaded, Rayman 2, Earthworm Jim 2, Daytona USA enz.) voor € 60. Volgens mij kun je voor wat jij noemt wel rond de €40/50 vragen/geven.

Overigens net binnen : Pilotwings 64 en yoshi's Story voor de N64 :)
Twee must-haves!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Erg tof, die twee disks. Hoe kom je eraan als ik vragen mag? Ik ben er al een tijdje naar op zoek (maar niet voor 350 euro ;)). Dat gele poppetje is trouwens niet Captain N, hoewel mijn naam dat doet vermoeden. Het is Mr. Famicom, de mascotte van... de Famicom :)

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 27-04-2006 22:21 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Vandread schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:45:
Gewoon op ebay zetten en je reserve ofzo op 250 zetten :P
Ook ooit via ebay gekocht?
Inderdaad, pleur het op ebay als wereldwijde veiling, startbod op 1 eurocent en als je wil een reserve zetten. Maak een goede omschrijving met mooie (zelfgemaakte) foto's en gaan met die banaan. Moet je een zien hoe veel er op wordt geboden, zeker als het zeldzaam is. Je zal ook een hoop e-mails krijgen van mensen die het buiten Ebay van je willen kopen voor een (schijnbaar) hoog bedrag, maar trap daar niet in. Het bieden kan namelijk erg hard gaan de laatste 10 minuten van een veiling. Ik zou de veiling 10 dagen laten duren en laten eindigen op een zondagavond.

Op deze manier heb ik een half jaar geleden een videopac spel verkocht voor ruim 400 euro.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Krijg weer spierballen van het schieten op de tv met Virtua Cop :P *kuch*kramp*kuch*
Helaas kan ik van TAG Speedy zijn Virtua Gun niet overkopen.
Als iemand nog een te koop weet voor een normale prijs... (liefst ergens bij rotterdam)

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 28-04-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Klote SNES.. gister weer eens SF2 zitten spelen maar ik kom niet voorbij Vega :'( :9

Heb als het goed is nog ergens een Sega Megadrive II liggen.. die weer eens opzoeken met het enigste spel dat ik er ooit voor heb gehad; Sonic the Hedgehog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Hmmm wishlistje gemaakt voor saturn:
Panzer Dragoon / Zwei / Sage
Street Fighter Alpha 2
X-Men vs. Street Fighter /of/ Marvel Super Heroes vs. Street Fighter
BUG!
Nights - Into Dreams ... met pad
Guardian Heroes
En nog wel iets van een side scrolling shooter...

Virtual On: Cyber Troopers ben ik wel benieuwd naar... was die SEGA Twin Stick daar niet voor?

pff die jap/usa cheat replay cartridge gevonden... 60 euro :|

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 28-04-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Hebben jullie nog wat leuks gevonden vandaag?

Ik heb een Atari 7800 in doos met vier games (ook in doos), een voeding en twee pads voor 7,50 :)

Heb een N64 laten liggen want hij zag er nogal gaar uit, de kabels werden "gehaald" en er zat maar 1 game bij.

Oh, heb ook nog vier NES pads (drie origineel en een third party) en een Four Score gekocht voor 3,50.

Ik <3 van koninginnedag :*)

[ Voor 3% gewijzigd door walterg op 29-04-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, ik ben redelijk geslaagd:

Ace of Aces (SMS, compleet) 3.50
Heart of the Alien (Sega CD, compleet) 3.50
Another Code (DS, compleet) 16.50
King Kong (GC, sealed) 10.00
Prince of Persia: The Two Thrones (GC, sealed) 10.00
Resident Evil 4 (GC, compleet) 15.00
Zwarte GC controller (compleet) 10.00

Het volgende samen voor 20.50 euro:
Lemmings (SNES, cart + boekje)
Paperboy 2 (SNES, cart + boekje)
Super R-Type (SNES, cart + boekje)
Super Mario World (SNES, cart + boekje)
Super Mario Kart (SNES, cart + boekje)
Mario Paint + muis (SNES, cart + boekje)
Super Mario All-stars (SNES, cart)
2x SNES controller

Super Metroid (SNES, cart) 2.00
Yoshi's Island (SNES, cart) 2.00
Super Mario All-stars + Super Mario World (SNES, cart) 2.00
Street Fighter Alpha (GBC, cart) 1.50
The Lion King (SNES, cart) 2.00
Junglebook (SNES, cart) 2.00
SNES (met kabels en 1 controller) + Super Mario All-stars 4.00

Medievil 2 (PSX, boxed) 2.00
Grand Turismo 2 (PSX, compleet) 2.00
Grand Theft Auto (PSX, compleet) 2.00
3x Harvest Moon: Back to Nature (PSX, sealed) 7.50
Grandia (PSX, compleet) 2.50

Het volgende voor 7.50 bij elkaar:
Mach Rider (NES, cart)
Tiny Toon (NES, cart)
Super Mario Bros./Duck Hunt (NES, cart)
Super Mario Bros. 2 (NES, cart)
Super Mario Bros. 3 (NES, cart)

NES (met kabels en 2 controllers), Popeye (cart) en Super Mario Bros./Duck Hunt (cart) 2.00
Super Mario Bros./Duck Hunt (cart) 0.50
Rock Roll 3M (Super Mario IV) (NES, pirate cart, zie link voor de Famicom versie) 1.00

8)

[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 30-04-2006 00:40 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Netjes hoor!

Vooral die cartridge van Rock Roll is echt heel erg vet! Vroegah hadden ze die ook hier bij de lokale videotheek namelijk. Daar stond de game echter bekend als Super Mario 4. En ik geloofde dat destijds echt, dat was nog het ergste :Y) Destijdds had ik niet de beschikking over Internet en bijbehorende zeer uitgebreide games database. In ieder geval heb ik die game een stuk of twee/drie keer gehuurd, en heb er destijds echt heel erg veel plezier aan beleefd. In mij ogen echt een hele vette game. Zeker in de latere levels.

Misschien dat iemand heel toevallig ergens een ROM van deze "Super Mario 4" versie vandaan weet te halen?

Edit: wanneer je die game zelf niet zou willen hebben, en hij in een gewone normale NES (niet de Famicom dus) past, zou ik hem eventueel wel graag van je willen overkopen!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 91628 op 30-04-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die review zegt ook dat het wel een leuk spel is :) Je kunt het origineel (Armadillo) sowieso vast wel vinden. Het plaatje op het etiket is trouwens echt stoer (ge-edite versie van Super Mario Land). Nog steeds een van mijn favoriete Mario games O+
Anoniem: 91628 schreef op zondag 30 april 2006 @ 00:42:
Edit: wanneer je die game zelf niet zou willen hebben, en hij in een gewone normale NES (niet de Famicom dus) past, zou ik hem eventueel wel graag van je willen overkopen!
Het is een PAL of USA versie. Zal hem binnenkort eens testen :) En aangezien ik hem nog niet heb, gaat 'ie niet weg. Mocht ik hem volgend jaar nog eens zien liggen zal ik aan je denken ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Captain N op 30-04-2006 00:46 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Wow, captain N, nice!

Waar woon je? :D

Je hebt Heart of the Alien niet toevallig dubbel he'? Da's een van de weinige games waar ik nog naar op zoek ben voor de mega cd. Verder zou ik Super Mario World, Super Metroid en Super R-Type nog graag willen maar da's van ondergeschikt belang ;)

Marco, ik heb een rom van armadillo gevonden voor je (waar dat een hack van is). Die andere niet maar dat kan aan de naam van de rom liggen. Het zijn er nogal wat :'(

[ Voor 3% gewijzigd door walterg op 30-04-2006 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nee, ik heb hem niet dubbel. Sterker nog, ik heb niet eens een Sega CD (of uberhaupt een Sega). Een vriend van me spaart Sega games though, dus ik heb hem een blije dag bezorgd aangezien het geen onpopulaire game is ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 30-04-2006 01:15 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Ik hou de collectors markt niet heel erg in de gaten, ik weet alleen welke games ik zelf leuk vind :)

Oef, die had ik ERG graag gewild :)

Maar goed, die andere zijn best wel gemeengoed, niet? Heb je die niet dubbel? :*)

Waar heb je al die spullen gehaald joh? Ik ben nooit zo veel interessants tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157888

Ik koop as maandag een PS1 compleet en met de spellen FF 7 en FF9 voor 45 euro. Goede koop?

Ik heb al een NES en een Sega Megadrive 1, maar met de Sega krijg ik onduidelijk en storend beeld, en bij de NES krijg ik bij bijna alle spellen een wit scherm ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik blijf niet snappen dat er zoveel cart-only of alleen met boekje games zijn. Wie gooit nou een gamedoosje weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 157888 schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:00:
Ik koop as maandag een PS1 compleet en met de spellen FF 7 en FF9 voor 45 euro. Goede koop?
Is het een psx of psOne? En is alles compleet met dozen/boekjes/etc? Zitten er extra controllers en memory cards etc bij?

De spellen die erbij zitten zijn super natuurlijk, maar da staat waar het in is is ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

johnnyv.nl schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:43:
Ik blijf niet snappen dat er zoveel cart-only of alleen met boekje games zijn. Wie gooit nou een gamedoosje weg 8)7
Nintendo stond vroegah ook wel bekend om de slechte kwaliteit van de verpakkingen. Ongeveer alles tot aan de N64 toe is uitgegeven in kartonnen doosjes. Niet echt fijn te noemen. Wanneer je die doosjes ergens goed bewaart dan gaat het nog wel, maar meestal belanden ze toch wel ergens anders dan in de vitrine en zo. Kleine kinderen gaan er oo niet al te zacht mee om, en denken niet al op jonge leeftijd aan iets dat eBay heet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 91628 schreef op zondag 30 april 2006 @ 18:08:
[...]

Nintendo stond vroegah ook wel bekend om de slechte kwaliteit van de verpakkingen. Ongeveer alles tot aan de N64 toe is uitgegeven in kartonnen doosjes. Niet echt fijn te noemen. Wanneer je die doosjes ergens goed bewaart dan gaat het nog wel, maar meestal belanden ze toch wel ergens anders dan in de vitrine en zo. Kleine kinderen gaan er oo niet al te zacht mee om, en denken niet al op jonge leeftijd aan iets dat eBay heet...
Inderdaad, bij mij thuis verdwenen ze vroeger meestal in de prullenbak, gelukkig zijn de console dozen wel bewaard gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 157888 schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:00:

Ik heb al een NES en een Sega Megadrive 1, maar met de Sega krijg ik onduidelijk en storend beeld, en bij de NES krijg ik bij bijna alle spellen een wit scherm ;(
Is het een PS1, zorg dan dat het een SCPH7500+ versie is...de modellen hiervoor hadden last van hitteproblemen en die ga je met FF vast en zeker krijgen dan. Controleer ook ff of het spindeldopje nog in goede staat is.

PSone heb ik vrij weinig ervaring mee. Maar 45 euro is een aardige prijs als alles origineel is met bekabeling en dozen :) Misschien kun je er 37.50 van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 18:59
Zijn er hier ook mensen die de hacks van Super Mario World gespeeld hebben? Ik heb een copybox en heb daar een aantal hacks opgezet van SMW, echt mega vet! Gewoon dezelfde fijne gameplay van Super Mario World maar wel nieuwe levels en graphics! :9~
Hoewel er erg veel slechte en half afgemaakte hacks zijn, zijn er toch een aantal erg goede, bijv Super Demo World - The legand Continues, Super Mario Quest en Super Mario Odissey demo. Alleen jammer dat laatst genoemde alleen wereld 1 is...
Zijn er hier nog meer mensen die zo'n hacks gespeeld hebben en zoja welke want ben hard op zoek naar nog meer leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Tot mij grote verbazing zie ik 2 famicom gold disks op marktplaats staan, alleen lijken deze niet zo compleet....eens kijken wat die prijzen doen. (zijn niet die van mij)
http://tinyurl.com/g8x3f

[ Voor 7% gewijzigd door JVLK op 02-05-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik zou alleen originele Famicom disks in Japan kopen. Het is niet ondenkbaar dat er nep-versies van deze "prijs" in omloop zijn. Famicom Disk System werd op grote schaall gekopieerd. Ik heb zelf verschillende backup units en lege disks voor het systeem.

Met die disk-kun doosjes moet je opletten want die heb ik destijds gewoon te koop gezien in Hong Kong. En dat waren natuurlijk gewoon immitatie look-a-like doosjes, geen originele Nintendo doosjes. Erg makkelijk om zo een scam op te zetten.

[ Voor 2% gewijzigd door ari3 op 09-05-2006 23:26 . Reden: school != schaal ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.