Sja, een ander kan ook richting jou denigrerend doen, beetje aardiger reageren mag wel.
Zeker met bepaalde smilies en teksten in bold...
'Het plaatje toonde er eentje van Caselogic met de rits aan de bovenkant en dat was echt absoluut totaal geen 2nd skin van Crumpler. '
Dit was ter illustratie voor iemand, ging over iets heel anders. (begrijpend lezen...)
Ja en dus?
Ik had het over het plaatje, ook begrijpend lezen.
'Dat jij alleen je laptop mee sleept is leuk..'
Zeg vriend, kan je mij is vertellen.. waar haal je al die wijsheid vandaan?
In de winkel dat soort
tassen bekijken en er dan je broodbak plus een boek in proberen te proppen lukte niet. Het boek pastte er al niet in. Dan kan ik dus verder ook niet anders concluderen dan dat je alleen je laptop meeneemt, terwijl een schooltas doorgaans dus ook boeken en een broodbak o.i.d. bevat. Zie ook het topic over
tassen in het Apple Talk subforum, daar zijn ook al diverse mensen geweest met dat soort kleine
tassen die er amper 1 boek in konden stoppen.
Ik persoonlijk vind zo'n 2nd skin echt reuze handig, zoals ik al eerder aangegeven heb.
Met zo'n ding maakt het niet echt uit wat voor tas je hebt.
Dat is inderdaad het overgrote voordeel van een sleeve, maar pas dus wel op die rits, die kan dus je laptop beschadigen omdat het gaat krassen. Als je casing van heel stevig materiaal is en de verf is er niet opgespoten maar het is door en door gecoat dan heb je er geen last van (hooguit dat je wat krasjes ziet). Reactie van klasgenoot die dat had was ook vrij simpel "had het ding maar geen laptop moeten worden, je koopt hem om hem te gebruiken" en geef hem eens ongelijk

ppl: ik raad je aan om rustig het topic nog is door te lezen, volgens mij heb je er (te) weinig van mee gekregen
Raad ik jou eens aan om de search te gebruiken en diverse (laptop)
tassen topics door te nemen en dan ook eens in winkels het aanbod te gaan bekijken en zaken uit te proberen (broodbak mee, boeken mee, laptop mee, etc.) en dan ook vooral kijken naar wat een gemiddeld schoolgaand persoon meesleept.
Daarnaast is de topictitle bedoeld om de inhoud van het topic af te spiegelen, dus dan zou het hier om een tas gaan waarin schoolspullen en een laptop vervoert moeten worden.