Het Playstation Portable topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.402 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Aidix schreef op woensdag 07 september 2005 @ 07:55:
[...]
frame 29.97
Keyframe 450

audio bitrate 96kbit / stereo/48000

Alhoewel ik benieuwd ben wat het verschil in bestandgrootte is bij MPEG in dit geval.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:29:
PSP Value Pack Ceramic white

Ik lees al een tijdje mee in dit topic, en ik ben zelf ook van plan een psp to kopen. Nu vond ik deze link bij het zoeken naar een psp handheld.

http://www.psxshop.nl/pro...aa98b6ef35a22625aad056a86

Ik heb al eerder eens wat besteld bij deze webwinkel dus ik ga ervanuit dat het klopt. Ik ga hem in ieder geval bestellen zodra mijn loon binnen is. Ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben
Volgens mij laat de witte PSP nog wel een hele tijd op zich wachten in Europa

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 18:27

Aidix

Geluidspietlut

brama schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:33:
[...]

Waarom niet 25fps (ipv NTSC framerate)? Scheelt weer wat, en je ziet het verschil als het goed is niet.

Alhoewel ik benieuwd ben wat het verschil in bestandgrootte is bij MPEG in dit geval.
Dan loopt audio vaak niet meer sync is mijn ervaring. Je moet 1:1 of exact 1/2. doen.
Persoonlijk ben ik niet zo'n bitneuker die elke besparing eruit probeert te persen. Ik wil juist maximale kwaliteit, en dat bereik je met die Q setting erg makkelijk (op Q25 bijvoorbeeld). Helaas is het elke keer weer een verassing hoe groot je bestand gaat worden. Clips met extreem veel motion erin worden soms wel 2x zo groot als een clip die nogal statisch is. Maarja, liever een groter bestand dan een geheel verkloot beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand die gratis UMD van Spiderman 2 al binnen? Duurt me te lang.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:51:
heeft iemand die gratis UMD van Spiderman 2 al binnen? Duurt me te lang.. :P
neehee :p read ff up ofzo, nog niemand heeft wat ontvangen :'( En Sony kenende gaat dat nog wel ff duren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien ook een goed/gratis/makkelijk dvd to psp converter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Mja die witte is inderdaad wel origineler, maar ik vind zwart gewoon mooier. Daarnaast heeft zwart het grote voordeel dat je de randen niet ziet in het donker, dus bij gamen in het donker of een film kijken.
Overigens ken ik zelf helemaal niemand die een PSP heeft dus over die originaliteit hoef ik me geen zorgen te maken. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bellerophon schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:34:
[...]

Volgens mij laat de witte PSP nog wel een hele tijd op zich wachten in Europa
Nou hij komt de 15e uit in Japan en dan zullen ze 'm wel gaan importeren.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:20

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:04:
Goed, morgen komt er dus een extra batterij... wat raden jullie aan als beschermcase voor dat ding?
Kep zelf al de playgear pocket van logitech. Bescherming vind ik een 10 waard. Kep me psp maar 1 keer laten vallen. Er zat geen kras op mn playgear en mn psp was niet beschadigd:D + hij doet het nog 100%.
Hij speelt met de playgear ook lekker. Klep van de playgear kan je als zonnewering gebruiken voor je PSP.

Iemand ervaring met de playgear MOD van logitech.Die headset voor de PSP??

Hoe vinden jullie de kwaliteit van de umd video's. Ik vind het zelf dvd kwaliteit.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

FaceDown schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:57:
Mja die witte is inderdaad wel origineler, maar ik vind zwart gewoon mooier. Daarnaast heeft zwart het grote voordeel dat je de randen niet ziet in het donker, dus bij gamen in het donker of een film kijken.
Overigens ken ik zelf helemaal niemand die een PSP heeft dus over die originaliteit hoef ik me geen zorgen te maken. :)
Dus toch al wel de 15e? Tjah ik heb liever de zwarte, past beter bij mijn PS2 :)
Maar zal die witte ook met 2.0 worden geleverd dan? Ik neem namelijk aan van wel

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Vermoedelijk is het een JAP import (menu: Japanese/English), tevens de overeenstemmende leverdatum. Verder vind ik een witte ook wel aardig maar daarintegen heb ik liever mijn garantie hier ;)

25fps = PAL
23.976fps of 24fps = NTSC

30fps is wat geïnterlaced wordt door je TV. Dus als je iets encodeert, doe dat best tegen 25fps voor eigen DVD's en 23.976fps voor series die in de US gecaptured zijn (American Dad, Family Guy, Pimp My Ride US, etc.). Hierdoor spaar je toch wel 1/6de aan filesize wat weer in audio of videokwaliteit kan gestopt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 08:55
AzN_cRzY schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:00:
Kep zelf al de playgear pocket van logitech. Bescherming vind ik een 10 waard. Kep me psp maar 1 keer laten vallen. Er zat geen kras op mn playgear en mn psp was niet beschadigd:D + hij doet het nog 100%. Hij speelt met de playgear ook lekker. Klep van de playgear kan je als zonnewering gebruiken voor je PSP.
Ik zit ook te denken om er 1 aanteschaffen maar is hij echt zo stevig, ik heb me psp namelijk komende 4 maanden in me tas zitten en daar word aardig wat mee gesleept ik wil me psp namelijk meehebben met de trein kan ik mooi gamen in de trein. Maar ik zie er tegen op dat ik ergens teganaanstoot of dat me tas op de grond valt en me psp kapot gaat. Is dit dan een goede bescherming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiqum schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:25:
[...]

Ik zit ook te denken om er 1 aanteschaffen maar is hij echt zo stevig, ik heb me psp namelijk komende 4 maanden in me tas zitten en daar word aardig wat mee gesleept ik wil me psp namelijk meehebben met de trein kan ik mooi gamen in de trein. Maar ik zie er tegen op dat ik ergens teganaanstoot of dat me tas op de grond valt en me psp kapot gaat. Is dit dan een goede bescherming?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Yeah :D :D :D :D
Heb m'n 1.50 PSP in 2 dagen via ebay :)
Memory stick gekocht 77 euro ook op ebay :)
1GB natuurlijk :+

[ Voor 12% gewijzigd door Cabo op 07-09-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Op vakantie had ik mijn PSP in de kluis zitten (in de standaard beschermhoes).
Toen werd er bij ons op de hotelkamer ingebroken, en hebben ze de kluis door middel van ermee te gooien en er op te hameren (ja het was een bende) open gemaakt...

Wonder boven wonder waren onze PSP's niet meegenomen :S stom, maar ik was wel blij...

De PSP's waren flink door de kluis heen gegaan dus... en ook beschadigd :(
Het was maar een klein krasje, dus dat valt mee... en ze deden het beide nog!!!

Dus PSP in de kluis... gooien met de kluis, beuken op de kluis, nog maar een paar keer gooien met de kluis... kluis open... lomp doen met de spullen... en de PSP overleefd het...

Het is dus een taai kreng :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Heeft iemand ervaring met de psp handygrip en antireflectie spullen. Ik heb de hori screen protector. Deze beschermd goed, zelfs lichte krasjes die op het scherm zaten zie je niet meer. Wel heb ik nog steeds last van reflectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Bellerophon schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:07:
[...]

Dus toch al wel de 15e? Tjah ik heb liever de zwarte, past beter bij mijn PS2 :)
Maar zal die witte ook met 2.0 worden geleverd dan? Ik neem namelijk aan van wel
cool!
Dit artikel zal op Thursday 15 September, 2005 op voorraad zijn.
ik hoop dat dat klopt! nee tuurlijk niet, als je wit bent geilen zelfs alle psp bezitters op jouwn psp! wit equals uberheid, apple wit :Y)

ik krijg trouwens steeds foutmeldingen bij psp video 9, iemand een oplossing?
code:
1
2
3
4
System.FormatException: Input string was not in a correct format.
   at System.Number.ParseInt32(String s, NumberStyles style, NumberFormatInfo info)
   at pspVideo9.5ddce09685c583db.6cb77e1fce40b9ec(Object e0292b9ed559da7d, EventArgs fbf34718e704c6bc)
   at System.Windows.Forms.Control.InvokeMarshaledCallbacks()

[ Voor 29% gewijzigd door johnneman op 07-09-2005 11:04 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
AzN_cRzY schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:00:
[...]

Kep zelf al de playgear pocket van logitech. Bescherming vind ik een 10 waard. Kep me psp maar 1 keer laten vallen. Er zat geen kras op mn playgear en mn psp was niet beschadigd:D + hij doet het nog 100%.
Hij speelt met de playgear ook lekker. Klep van de playgear kan je als zonnewering gebruiken voor je PSP.

Iemand ervaring met de playgear MOD van logitech.Die headset voor de PSP??

Hoe vinden jullie de kwaliteit van de umd video's. Ik vind het zelf dvd kwaliteit.
Werkt de zonnewerende functie goed of helpt het maar een klein beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Wow, heftig verhaal. Geluk dus dat je PSP er nog is scheelt weer werk met de verzekering.

[ Voor 44% gewijzigd door Xiqum op 07-09-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik lees hier steeds games van 59 euro.... maar de games zijn toch maar 44euro.....

ik vind dat ding wel iri in de zon, dan zie je gewoon je eigen kop in het beeld, maar gelukkig schijnt de zon niet zoveel in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

ReCreator schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:52:
Diefstal verhaal

Wonder boven wonder waren onze PSP's niet meegenomen :S stom, maar ik was wel blij...

)
waren er dan meerdere PSP's in dat kluis?
Die dieven zijn genomineerd voor DARWINS AWARDs.
Je mag blij zijn dat Europeese psp's relasse veel later komt, anders wisten dieven allang wat dat kreng kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die last hebben van geheugen vol met internetten moeten even dit doen:

- Ga naar je webbrowser
- Ga dan naar Gereedschappen
- Ga dan naar instellingen
- Ga dan naar Cache-instellingen
- Kies daar wat je wilt
- 512 KB (standaard)
- 1024 KB
- 2048 KB
- Niet Gebruiken

nu moet het beter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Xiqum schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:58:
[...]

Wow, heftig verhaal. Geluk dus dat je PSP er nog is scheelt weer werk met de verzekering.
Jep de PSP was het enige wat ik er in had zitten op dat moment.. vriend van me met de andere PSP had minder geluk.. Telefoon, geld en digicam weg...

Spaanse politie zuigt btw ;)
Zandhaas schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:29:
[...]

waren er dan meerdere PSP's in dat kluis?
Die dieven zijn genomineerd voor DARWINS AWARDs.
Je mag blij zijn dat Europeese psp's relasse veel later komt, anders wisten dieven allang wat dat kreng kan.
2 PSP's totaal :)

Ja daar hebben we zeker geluk mee! Eerst dachten we dat de PSP's ook weg waren, maar we vonden ze later op bed onder de kleren (we hadden bedden teveel)... samen met ticket etc..

Beide hadden we er ook 1Gb kaartje in, en spellen enzo...

Geluk gehad idd dus...

offtopic:
Waar is DARWINS een afkorting van?

[ Voor 22% gewijzigd door ReCreator op 07-09-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:01:
[...]

Jep de PSP was het enige wat ik er in had zitten op dat moment.. vriend van me met de andere PSP had minder geluk.. Telefoon, geld en digicam weg...

[...]

2 PSP's totaal :)

Ja daar hebben we zeker geluk mee! Eerst dachten we dat de PSP's ook weg waren, maar we vonden ze later op bed onder de kleren (we hadden bedden teveel)... samen met ticket etc..

Beide hadden we er ook 1Gb kaartje in, en spellen enzo...

Geluk gehad idd dus...

offtopic:
Waar is DARWINS een afkorting van?
Je kent Darwin niet?

http://www.darwinawards.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Misschien dachten ze dat ze bijna betrapt waren want lijkt me toch leuk verhandelbaar een psp met 1gb kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meestal zijn het junks die stelen, die willen alleen maar geld voor drugs enzow, zoeken vaka sieranden en geld en telefoons... van een psp hebben ze nog nooit gehoord dus ze weten niet wat het kost en wat het is...

ik had het met me gameboy advance in spanje, was er in de tent in gebroken.. lui hadden geld gezocht en sleutels van de auto om daar in te kijken of daar geld was.. alles was er nog, alleen wat spaans geld weg (Was nog geen euro). me gameboy lag gewoon op de tafel met vet veel games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 18:27

Aidix

Geluidspietlut

Phuncz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:18:
25fps = PAL
23.976fps of 24fps = NTSC

30fps is wat geïnterlaced wordt door je TV. Dus als je iets encodeert, doe dat best tegen 25fps voor eigen DVD's en 23.976fps voor series die in de US gecaptured zijn (American Dad, Family Guy, Pimp My Ride US, etc.). Hierdoor spaar je toch wel 1/6de aan filesize wat weer in audio of videokwaliteit kan gestopt worden.
Heb het net ff geprobeerd, en het werkt goed met 24fps. Even tijd voor een filesize vergelijkje :)

CBR instellingen uit de screenshot (192kbit video, 64kbit audio, 15fps) levert een bestand op van 100MB voor 50 minuten video. Beeld schokt enorm en het geluid is niet om aan te horen.

FQ-VBR instelling (Q28, 96kbit audio, 24fps) levert een kleiner bestand op van 92MB, en het beeld&geluid zijn een flink stuk beter. Laat je de audio op 64kbit staan dan houd je 80MB over...

Daarom dus: CBR zuigt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Aidix op 07-09-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ow lol... zo maar even kijken :)
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:08:
meestal zijn het junks die stelen, die willen alleen maar geld voor drugs enzow, zoeken vaka sieranden en geld en telefoons... van een psp hebben ze nog nooit gehoord dus ze weten niet wat het kost en wat het is...

ik had het met me gameboy advance in spanje, was er in de tent in gebroken.. lui hadden geld gezocht en sleutels van de auto om daar in te kijken of daar geld was.. alles was er nog, alleen wat spaans geld weg (Was nog geen euro). me gameboy lag gewoon op de tafel met vet veel games
Jeps waarschijnlijk junks.. die doen alles voor 20 eu.. en die zijn gefocussed op geld, telefoons en camera's...
Er lag ook een mooi horloge in de kluis.. en die lag als enige nog 'in' de kluis :)

agjah... de camera is al vernieuwd.. de telefoon ook.. en de kluizenfabrikant vergoed het geld... eind goed al goed... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb cache op "niet gebruiken" gezet, krijg nu geen foutmelding meer dat me geheugen vol is (slaat hij je internet shits trouwens op je mem disc op of op intern geheugen

wel heb ik een probleempje met USB, heb dat "Speed Link" pakket
usb modus staat aan, usb kabel zit in 1 van me 4 laptop usb poorten
in eerste instantie zegt hij : apparaat gevonden, maar daarna herkent hij hem niet en kan ik er niks mee

iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mijn PSP'tje is nu aan het laden (hoe lang duurt het eigenlijk de eerste keer ?), vanavond eens wat prullen met die video, dat interesseert me veel. South Park en Family Guy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:26
Phuncz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:44:
Mijn PSP'tje is nu aan het laden (hoe lang duurt het eigenlijk de eerste keer ?), vanavond eens wat prullen met die video, dat interesseert me veel. South Park en Family Guy :D
Laden duurt ongeveer 4 uur normaal. Schat de eerste keer op 5 uur. Echter je kunt natuurlijk je PSP aanzetten, naar systeeminstellingen en dan naar batterij-informatie gaan. Dan kun je zien hoe ver hij is met opladen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 07:18
4 uur???? Bij mij duurde de eerste keer maar 30 minuten hoor. In het boekje staat het ook dat het maar 20 minuten zou moeten duren. Dan vind ik 30 minuten voor de eerste keer nog heel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hoe zit het muziekgedeelte eigenlijk ? MP3's worden die ondersteund ? VBR en ABR, evenals lange files spelen probleemloos af ?

Persoonlijk hoop ik dat er binnenkort een Memorystick to USB komt ofzo, zodat je externe HD's kan aansluiten erop bv. :D iPod concurrentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Wannapuf schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:50:
4 uur???? Bij mij duurde de eerste keer maar 30 minuten hoor. In het boekje staat het ook dat het maar 20 minuten zou moeten duren. Dan vind ik 30 minuten voor de eerste keer nog heel netjes.
uh ja, klopt. De accu is al een groot deel opgeladen volgens mij. Maar je kunt de PSP echt niet in een half uur laden. tenminste, die van mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Phuncz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:50:
Hoe zit het muziekgedeelte eigenlijk ? MP3's worden die ondersteund ? VBR en ABR, evenals lange files spelen probleemloos af ?

Persoonlijk hoop ik dat er binnenkort een Memorystick to USB komt ofzo, zodat je externe HD's kan aansluiten erop bv. :D iPod concurrentie :)
mwah, gewoon een MM to CF converter. Kun je een 32 GB CF-kaartje eraan hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoorden op een paar vragen, ik heb gewoon usb kabel gebruik van me digicam en windows XP ziet hem mooi als een memorycard. tevens doet ie het ook in me cardreader, en is tering snel met usb 2.0

ik ben er ook nog niet over uit of ie nouw de cach van internet op je memorystick zet of in het geheugen, ik denk zelf dat het op de memorystick komt in de map systeem en dan webbrowser.

ik doe over laden +- 1.5 / 2 uur

en over de ondersteuning van files

Muziek = MP3
Video = Mp4, kan je maken met 3GP_Converter
Fotos = Jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 03-09 02:53
Zucht :X .

Zoek voor de meeste antwoorden even de topics door voordat er weer gemod wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
laden 1.5 tot 2 uur. tot oranje lampje uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Het lijkt mij dat het best mogelijk is om een externe "image-tank" oid aan te sluiten op de PSP, via de USB. Omdat de PSP als mass-storage device wordt herkend moet het toch gewoon mogelijk zijn om op deze manier je muziek, films etc over te zetten op memorystick. Dan kan je altijd de nodige opslag meenemen :)
Zijn er mensen die dit getest hebben? Want zo duur zijn die apparaten nu ook weer niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Op de launch is hier een vraag over gesteld, of er dus een usb stick in een psp kon worden geplaatst. Het antwoord was dat ze eigenlijk niet wisten wat er precies zou gebeuren maar waarschijnlijk werkte dit niet.

(ik was er niet bij, dit is mij alleen maar verteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfluence
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2017

Nfluence

Make way for the bad guy

Heeft iemand al ervaring met PSP PBP Easy Installer ?

Now back up, put the gun down, and get me a pack of Tropical Fruit Bubblicious.........And some Skittles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Xiqum schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:16:
Op de launch is hier een vraag over gesteld, of er dus een usb stick in een psp kon worden geplaatst. Het antwoord was dat ze eigenlijk niet wisten wat er precies zou gebeuren maar waarschijnlijk werkte dit niet.
(ik was er niet bij, dit is mij alleen maar verteld)
Ik heb het ook niet over een USB-key. Want die is geen "host". Je hebt oa bij dixons van Sitecom een mediadrive. Dit is niet meer dan een cardreader met ingebouwde HD en accu.
Zijn er geen apparaten welke wel als USB-host kunnen fungeren en dus mass-storage devices kunnen herkennen. En op deze manier dus via de USB van de PSP data over kunnen zetten?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Gompie, pricewatch voor Sony 1GB Memorystick Duo bijgehouden? De prijs daalt angstvallig snel in een paar dagen tijd. Wordt zeker veel besteld door de PSP lieden :)

Helaas geldt hetzelfde niet voor de Sandisk versie (die veel sneller is) :(

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Shiver23 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:23:
[...]

Ik heb het ook niet over een USB-key. Want die is geen "host". Je hebt oa bij dixons van Sitecom een mediadrive. Dit is niet meer dan een cardreader met ingebouwde HD en accu.
Zijn er geen apparaten welke wel als USB-host kunnen fungeren en dus mass-storage devices kunnen herkennen. En op deze manier dus via de USB van de PSP data over kunnen zetten?
Die apparaten zijn er inderdaad volgens mij. Maar goed, dan zou je net zo goed de Memorystick in zo'n portable harddisk kunnen duwen en op die manier zooi overzetten.
Interessant wordt het als er (homebrew) software komt die ervoor zorgt dat een USB-harddisk als schijf van de PSP wordt gezien. Dat je dus films, muziek en software rechtstreeks van die harddisk af kan draaien. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

brama schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:36:
Gompie, pricewatch voor Sony 1GB Memorystick Duo bijgehouden? De prijs daalt angstvallig snel in een paar dagen tijd. Wordt zeker veel besteld door de PSP lieden :)

Helaas geldt hetzelfde niet voor de Sandisk versie (die veel sneller is) :(
Volgens mij stijgen prijzen juist als de vraag stijgt. Misschien dat er nieuwe ladingen grotere sticks op komst zijn waardoor de kleinere (1GB) nu gedumpt worden en de grotere in prijs dalen. Ik las ergens dat 2GB enkele maanden terug 400USD kostte in de US en nu nog 200USD.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

southpark op de psp zou wel te gek zijn, jammer dat ik nergens meer de dvd's kan kopen in nederland. en op het net zijn ze ook al niet te vinden om de tv uitzendingen te downloaden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Als je je memory card formateerd, ben je dan ook meteen af van je 2.0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Niemand dus ervaring met de handygrip of antireflectie spullen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mausz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:51:
Als je je memory card formateerd, ben je dan ook meteen af van je 2.0 ?
Daarom is de halve PSP-wereld bezig met downgraden.. omdat je alleen ff je MS kan formatteren. :P De firmware staat op het interne flashgeheugen van de PSP en niet op de stick.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Ja stom, had ik kunnen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu staat het nog in de sony, volgens mij in de toekomst zal de software te groot worden en zal het wel op de memorystick komen... als je hoord wat sony allemaal wilt ermee

- toetsenbord
- muis
- gps + tomtom go psp
- digitale camera
- etc etc

weet iemand al of er ook agenda functie op komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:42:
southpark op de psp zou wel te gek zijn, jammer dat ik nergens meer de dvd's kan kopen in nederland. en op het net zijn ze ook al niet te vinden om de tv uitzendingen te downloaden....
ze liggen hier bij de FRS en de Fame en de V&D 8) (Amsterdam)
Op het internet is alles te vinden. bij southpark zelfs van een bekende fansite (nee geen links.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:05:
nu staat het nog in de sony, volgens mij in de toekomst zal de software te groot worden en zal het wel op de memorystick komen... als je hoord wat sony allemaal wilt ermee

- toetsenbord
- muis
- gps + tomtom go psp
- digitale camera
- etc etc

weet iemand al of er ook agenda functie op komen?
Voor zover ik weet zijn er slechts 2 spellen de de capaciteit van de stick volledig benutten. Ik verwacht dan ook niet dat Sony van de UMD af zal stappen gedurende het leven van de PSP. Eerder zullen spellen erop aan worden gepast door het comprimeren van textures, het inkorten van filmpjes etc etc. Besturingssoftware voor randapparatuur neemt natuurlijk nauwelijks plaats in. GPS-software weer wel maar daarvan kun je ruim voldoende kwijt op 1 UMD.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
FaceDown schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:14:
[...]

Voor zover ik weet zijn er slechts 2 spellen de de capaciteit van de stick volledig benutten. Ik verwacht dan ook niet dat Sony van de UMD af zal stappen gedurende het leven van de PSP. Eerder zullen spellen erop aan worden gepast door het comprimeren van textures, het inkorten van filmpjes etc etc. Besturingssoftware voor randapparatuur neemt natuurlijk nauwelijks plaats in. GPS-software weer wel maar daarvan kun je ruim voldoende kwijt op 1 UMD.
Sony zal zeker de UMD blijven ondersteunen zolang de PSP er is. Echter zal bijvoorbeeld besturingssoftware voor GPS waarschijnlijk wel op de Memorystick geinstalleerd worden. Zo kunnen bijvoorbeeld spellen er ook gebruik van gaan maken. Ik kan me voorstellen dat Sony met een spel komt waarbij je een stuk moet lopen (in het echt) zodat je in het spel verder komt. Dit kan dan icm de GPS-module. Nintendo heeft zoiets als met Boktai, waarbij de hoeveelheid licht die in de spec-cartridge valt het spel beinvloedt. Sony kan niet hetzelfde doen, maar zal denk ik wel innovatieve ideeën in de spellen proberen te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dat lijkt me wel cool inderdaad. :)

Misschien is het een idee om wat linkjes naar leuke en nuttige homebrew in de OP op te nemen. Ik kwam dit bijvoorbeeld tegen: PVNC, Portable VNC, om je computer te besturen vanaf je PSP via Wifi.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ja dat werkt wel goed, maar prettig vind ik het niet helemaal als je een redelijke res. hebt

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaNe88521
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Heej weet iemand hoe je ondertiteling in een film voor je psp brand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

ZaNe88 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:23:
waar wil je dat op gaan branden dan?? op een UMD? 8)7 that doesnt work :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Lees eens wat hij zegt freekweb. Zijn vraag is hoe hij ondertitels op zijn PSP films zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 12:17
Heb vandaag de EU-versie van Everybody's Golf gekocht. Deze is bijna gelijk aan de US versie alleen de stemmen zijn een stuk irritanter :S
Maar over het algemeen is het een hartstikke leuk spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Royal schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:29:
Lees eens wat hij zegt freekweb. Zijn vraag is hoe hij ondertitels op zijn PSP films zet.
anders doe jij je ogen even open, er staat toch echt brand......... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
is er al extern bureaublad voor psp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

jessepost schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:37:
is er al extern bureaublad voor psp?
|:(

Wat zeg ik nou een paar posts hierboven?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
FaceDown schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:39:
[...]
|:(

Wat zeg ik nou een paar posts hierboven?
sommige mensen kijken echt niet verder dan hun neus lang is... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
FaceDown schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:00:
Dat lijkt me wel cool inderdaad. :)

Misschien is het een idee om wat linkjes naar leuke en nuttige homebrew in de OP op te nemen. Ik kwam dit bijvoorbeeld tegen: PVNC, Portable VNC, om je computer te besturen vanaf je PSP via Wifi.
dit... wist niet zeker of je dit bedoelde :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
ik bedoel zeg dan meteen: " extern bureaublad " :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/PIAimages/31162_PE106378_S3.jpg

Bedoel je zo`n bureaublad?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
jep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
maar dan alleen het blad bovenop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

freekweb schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:32:
[...]

anders doe jij je ogen even open, er staat toch echt brand......... 8)7

Het is (nog) niet mogelijk om externe ondertitels te gebruiken, je zult ze er daar echt in moeten "branden"

Btw zegt hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ik ben geen psp gebruiken en ik weet er zelf ook niet zoveel van af :P

maar ik gebruik al een tijdje dit programma om video om te zetten voor mijn pda en hij ondersteund ook PSP tegenwoordig. Hijs maar 3 doller om te kopen en hij is retesnel en de kwaliteit is erg goed.

kijk maar of het wat is, denk dat alternatieven ipv de standaard software altijd handig zijn :P

http://www.omniquiti.com/store_pde.html#position

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Je kunt ook je posts editten hier op GoT :>
Daar hebben ze een speciaal konpje voor ontworpen:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Ik kreeg trouwens dit e-mailtje vandaag, nadat ik vroeg hoe het zat me de levering van de dealer-paketten:
De mensen die hun dealerpakket later zullen ontvangen zijn telefonisch ingelicht. Deze week worden de pakketten allemaal uitgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Sony Servicedesk The Netherlands

[ Voor 50% gewijzigd door Xiqum op 07-09-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Vers van de pers! Zojuist een chatsessie gehad met Tetsuya Mizeguchi, de man achter Lumines, Rez, space channel 9 etc... :)

http://ninhtendo.web-log.nl/log/3501848

</schaamteloze_spam>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 14-09 19:50
Heb net wat nieuwe filmpjes van Burnout Legends gezien, en het ziet er erg goed uit! :9
http://www.gamershell.com/news/24570.html
Denk dat dat mijn volgende spel wordt, zelfs al heb ik burnout 3 en komt 4 dr ook al aan.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31
Mischien stomme vraag maar hoe werkt het nu precies met internet op je psp en wat moet je er voor betalen wil je dat kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 12:17
Wiebbe schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:02:
.....en hij is retesnel en de kwaliteit is erg goed.
Wat noem jij snel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
ff een vraagje voor de mensen met ervaring :)

Die Logitech PlayGear Pocket is die geschikt om de psp er telkens uit te halen en er weer in te doen, of is het de bedoeling om hem erin te doen en zo te laten?
Ik ben namelijk op zoek naar een goede en mooie case om hem beschermend in te doen als ik de psp in m'n tas stop bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Mutatie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:44:

Die Logitech PlayGear Pocket is die geschikt om de psp er telkens uit te halen en er weer in te doen, of is het de bedoeling om hem erin te doen en zo te laten?
Ik ben namelijk op zoek naar een goede en mooie case om hem beschermend in te doen als ik de psp in m'n tas stop bv.
De PSP ligt op zich gewoon los in de PlayGear Pocket. Echter als je hem dichtmaakt, dan kun je er nog het record 100 meter discus werpen mee gaan verbreken, zo stevig is dat ding. Je kunt hem er dus makkelijk in en uit halen, of erin laten zitten. Wat je zelf wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk0s schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:36:
Mischien stomme vraag maar hoe werkt het nu precies met internet op je psp en wat moet je er voor betalen wil je dat kunnen doen?
Als je versie 2.00 erop hebt staan (op je psp) dan ga je naar webbrowser en ga je verbinding maken, dan moet je natuurlijk wel een eigen router hebben die draadloos wifi uitzend... en de wifi schakkelaar aan hebben staan van je psp... je kan ook even door je straat lopen vast wel iemand zonder WEP beveiliging

de kosten van internet zijn gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt heeel irritant, ik kan nog steeds geen video's op mijn psp zetten. Mijn computer is ook al stuk, weet iemand een betrouwbare hulpfaq of tutorial om video's te kunnen overzetten naar je psp? En nog een betrouwbaar programma om het naar mp4 om te zettten?

even over lumines, hoe moet je met die puzzelmode een plusje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk0s schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:36:
Je kunt je psp via je wireless accesspoint thuis verbinding met internet laten leggen. De laatste firmware heeft een ingebouwde webbrowser, waarmee je dus kunt surfen. Dat is geheel gratis, buiten de kosten van je eigen provider. Gewoon een soort van Internet Explorer op je psp, zeg maar.

Wat er in de toekomst gaat gebeuren, is geloof ik nog niet echt bekend... Online gamen via Sony's eigen netwerk of zo, of downloaden van content, het kan allemaal, in theorie... De vraag is nog wat Sony wil wat we ervoor gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:52:
even over lumines, hoe moet je met die puzzelmode een plusje maken?
Gewoon, drie blokjes op elkaar, eentje links, eentje rechts... Maar let op de tekst die onderin beeld scrollt: de blokjes die aan de 5 blokjes van het kruis grenzen, mogen NIET dezelfde kleur hebben als het kruisje zelf.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
goed:
 x
xxx
 x

fout:
 x
xxxx
 x

Het maakt niet uit welke van de 2 kleuren het kruisje krijgt... zolang de aangrenzende blokjes maar ófwel leeg ófwel een andere kleur hebben.

Ik vraag mij dus af hoe ik een 4x4 blok maak, vóórdat de timeline eroverheen gaat... Ik heb dus iets als dit: (a=ene kleur, b=andere kleur, .=niets)
code:
1
2
3
4
ab..ba
ab..ba
ab..ba
ab..ba

Moet ik dan maar lukraak blokjes droppen, tot er een keertje toevallig 2 blokjes van enkel kleur b langs komen, die ik in het gat kan droppen voordat de timeline eroverheen gaat? (Het eerste blokje zorgt er natuurlijk al voor dat er blokken gaan verdwijnen, dus je moet er 2 achter elkaar laten vallen voordat de timeline er is). Of zie ik iets stoms over het hoofd?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:44:

Je kan hem er gemakkelijk in en uithalen als je dat wenst...als je buiten spellt beschermt het zelfs een beetje tegen de zon...en je kan hem ook personaliseren dmv skins...

BTW...ik ben op zoek achter dit
Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/5166/pspcaseairformumdpocket17uj.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/5592/pspcaseairformumdpocket6fd.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/1314/pspcaseairformumdpocket24yz.th.jpg

Wie kan mij hieraan helpen? Lijkt me wel praktischer dan die doosjes mee te zeulen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Hee gasten, heeft iemand hier al geprobeerd een .rm video over te zetten op mp4 formaat? Zit hier namelijk met een shitload aan SP afleveringen maar 3gp, pspvideo9 en xilisoft psp converter kegelen me de hele tijd terug naar het basisscherm zonder wat af te leveren...

Edit: da's wel een handig tasje jah, maar als ik het goed begrijp passen in die logitech playgear case toch ook umd's?

[ Voor 19% gewijzigd door Geengrenzuh op 07-09-2005 17:03 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:50:
Bij welke ebayer(s) is ie 77 euro? Incl. verzendkosten? Sandisk versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 21:04
hmm net gekocht, vet ding

jammer alleen dat de usb geen normale usb mini is? althans heb em nog nooit gezien :s

heb een aantal usb>mini usb kabels maar die passen dus niet. nou maar ff proberen een draadloos netwerk te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil niet onredelijk zijn, maar k wil voor 6 uur een geheugenkaart kopen (512mb) om er films op te zetten. maar dan moet ik er wel wat aan hebben ntuurlijk.. hoe heeft iemand geleerd om video's erop te zetten? ik heb alle mogelijke stappen gevolgd, maar het lukt gewoon niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:09:
ik wil niet onredelijk zijn, maar k wil voor 6 uur een geheugenkaart kopen (512mb) om er films op te zetten. maar dan moet ik er wel wat aan hebben ntuurlijk.. hoe heeft iemand geleerd om video's erop te zetten? ik heb alle mogelijke stappen gevolgd, maar het lukt gewoon niet..
512Mb is krap... Ik heb zelf 1Gb, en codeer rond de 280kpbs, wat neerkomt op ongeveer 300Mb per film, en dat is echt de minimale kwaliteit waar ik genoegen mee neem. Met 512Mb kun je uiteraard hogere kwaliteit nemen, maar je kunt dan niet meer dan 1 film meenemen. Op 1Gb zou je met 300Mb per film nog 3 films kwijt kunnen. Just my opinion.

Anywayz, ik gebruik Nero Recode. Op www.nero.com kun je een tutorial downloaden over hoe je een film naar psp omzet. Recode kan dat native, een kind kan de was doen. Nero is niet gratis, maar goed, dat programma gebruik ik zooooo vaak dat ik die paar tientjes wel goed besteed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Caboman schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:50:
Moest je nog 19% BTW betalen voor die PSP?
En hoe zit het met de garantie?

[ Voor 7% gewijzigd door Perzikvrucht op 07-09-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dan moet je waarschijnlijk harder persen want ik las dat mensen wel gewone USB-minikabels gebruikten zoals deze bij de Canon A-serie zitten.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:13:
[...]

512Mb is krap... Ik heb zelf 1Gb, en codeer rond de 280kpbs, wat neerkomt op ongeveer 300Mb per film, en dat is echt de minimale kwaliteit waar ik genoegen mee neem. Met 512Mb kun je uiteraard hogere kwaliteit nemen, maar je kunt dan niet meer dan 1 film meenemen. Op 1Gb zou je met 300Mb per film nog 3 films kwijt kunnen. Just my opinion.

Anywayz, ik gebruik Nero Recode. Op www.nero.com kun je een tutorial downloaden over hoe je een film naar psp omzet. Recode kan dat native, een kind kan de was doen. Nero is niet gratis, maar goed, dat programma gebruik ik zooooo vaak dat ik die paar tientjes wel goed besteed vind.
thnx!! ik ga proberen verder te komen... heeft iemnd nog een aanrader voor een spel behalve lumines (heb ik al)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 14-09 19:50
Op zo'n kaartje kan je
2 uur aan film in goede kwaliteit op gooien in SP formaat
2uur film in perfecte kwaliteit met AVC
3 uur aan films in goede kwaliteit (vergelijkbaar met 1e) met AVC

En als je gewoon het een en ander aan kleine dingen verandert met PSPV 9 moet je toch al aardig ver komen? Wat gaat er bij jou mis dan.

En ja, de enige manier om het te leren is echt door veel te proberen. Ik heb momenteel al 150 filmpjes omgezet (clips van 5minuten) om te experimenteren, en kwam steeds uit op betere settings (naar mijn idee natuurlijk, je kan ook voor minder kwaliteit en meer kwantiteit gaan).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:16:
[...]

thnx!! ik ga proberen verder te komen... heeft iemnd nog een aanrader voor een spel behalve lumines (heb ik al)?
tony hawk misschien? of colin mcrea straks en uiteraard GTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:16:
[...]

Ligt eraan wat voor soort spellen je leuk vind...

Race, puzzel, actie...

Zelf kan ik je WipEout Pure aanraden, en dadelijk Gran Turismo 4 en Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 09:45
spel aanrader: Medievil of Ape Escape: on the loose (deze heb ik zelf beiden, erg cool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb steeds strepen door het beeld als ik de filmpjes die ik zelf gemaakt hebt op de PSP afspeel. Op de PC doen ze het wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:58:
[...]

Je kan hem er gemakkelijk in en uithalen als je dat wenst...als je buiten spellt beschermt het zelfs een beetje tegen de zon...en je kan hem ook personaliseren dmv skins...

BTW...ik ben op zoek achter dit
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wie kan mij hieraan helpen? Lijkt me wel praktischer dan die doosjes mee te zeulen... ;)
Heb zelf die dingen al paar maand. Heb er 3 gekocht op ebay.com, bevallen super. Beschermt goed en kan et makkelijk meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
als je need for speed op ps2 ofzo wel leuk vind moet je midnight club 3 kopen is echt de moeite waard.. ik heb ridge racer en wipeout al maar vind mc3 het leukst en is héél mooi :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
TranceSetter schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:32:
[...]

Ligt eraan wat voor soort spellen je leuk vind...

Race, puzzel, actie...

Zelf kan ik je WipEout Pure aanraden, en dadelijk Gran Turismo 4 en Grand Theft Auto: Liberty City Stories
warneer komt gt4 voor psp dan uit? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

www.gameshop.nl geeft aantal games weg voor 39.99

Vet idee dat skins van Logitech case. effe favo afbeelding printen.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage