Het Playstation Portable topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.419 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De achterklep op mijn psp zit aan een kant er een beetje uit niet veel maar wel een beetje je merkt dat hij een beetje los zit als ik aan het gamen ben .. is dat normaal ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:01:
De achterklep op mijn psp zit aan een kant er een beetje uit niet veel maar wel een beetje je merkt dat hij een beetje los zit als ik aan het gamen ben .. is dat normaal ??
dat heb ik ook.. je kunt hem iets indrukken.. en hij zit iets los, maar volgens mij is het helemaal niet erg. Mijn vierkantje van de druktoetsen zit ook losser dan de anderen, dit is wat stroever met indrukken, maar ik hoorde ook dat dit bij meerdere voorkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:40
hmmm.... www.wab.com ligt eruit bij mij... zou er wat aan de hand zijn daar? hebben ze t opgegeven?

of hebben ze de downgrader online gezet en is de site overbelast ? :)

[ Voor 27% gewijzigd door mananddog op 07-09-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Caboman schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:50:
Yeah :D :D :D :D
Heb m'n 1.50 PSP in 2 dagen via ebay :)
Memory stick gekocht 77 euro ook op ebay :)
1GB natuurlijk :+
77 euro voor 1GB? met verzendkosten?
Link? naar die verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Zandhaas schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:59:
www.gameshop.nl geeft aantal games weg voor 39.99

Vet idee dat skins van Logitech case. effe favo afbeelding printen.
Leuk maar je kunt er niet online bestellen zie ik..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de games

World Tour Soccer
ik vind dit vet mooi voetbal game, veel beter als fifa en het lijkt bijna op pes... toch is pes nog een klein beetje cooler

NBA Street Showdown
zeer cool basketbal spel ben er zeer blij mee

games zijn 44euro bij de bart smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 11:48
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:29:
ik heb de games

World Tour Soccer
ik vind dit vet mooi voetbal game, veel beter als fifa en het lijkt bijna op pes... toch is pes nog een klein beetje cooler
Ik wacht toch echt op FIFA 06 voor de PSP. Deze gaat als het goed is zo'n verre vooruitsprong maken ten opzichte van PES dat PES er niets bij is. Aldus een interview met de head developer van FIFA. Nou wil ik dat nog wel zien, maar de eerste indrukken zijn op z'n minst erg indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:58:
[...]

Je kan hem er gemakkelijk in en uithalen als je dat wenst...als je buiten spellt beschermt het zelfs een beetje tegen de zon...en je kan hem ook personaliseren dmv skins...

BTW...ik ben op zoek achter dit
[afbeelding]

Wie kan mij hieraan helpen? Lijkt me wel praktischer dan die doosjes mee te zeulen... ;)
Hier hebben ze hem in 9 verschillende kleuren voor 4.80. Is wel buitenland :/

[ Voor 7% gewijzigd door Wootism op 07-09-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

TranceSetter schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:34:
[...]

Ik wacht toch echt op FIFA 06 voor de PSP. Deze gaat als het goed is zo'n verre vooruitsprong maken ten opzichte van PES dat PES er niets bij is. Aldus een interview met de head developer van FIFA. Nou wil ik dat nog wel zien, maar de eerste indrukken zijn op z'n minst erg indrukwekkend.
Hmm ik heb mn geld toch echt al apart gezet voor pes op de psp hoor, die luitjes van EA zeggen al jaren dat pes eraan gaat. (met hun praaaachtige of the ball systeem :r ) Daarnaast hoeft pes alleen maar ge-finetuned te worden, die gameplay staat als een huis...

alleen snap ik niet waarom er geen masterleague komt in de psp versie, is toch juist ideaal: traininkje, wedstrijdje, ff op stand-by, transfertje, cl-wedstrijdje, traininkje enz...

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Voor PSPers die nog niet weten hoe video te zetten van PC op de memstick kijkHIER tutorial gepresenteerd door een dame :)

Voor omzetten van filmpjes op je PC naar *.MP4 dit is namelijk formaat dat PSP gebruikt.
Zou je deze progammas kunnen gebruiken.
  • PSP Video9
  • 3gp converter
  • Nero recode

[ Voor 15% gewijzigd door Zonekill op 07-09-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:23

Polycom

Poes van goud

Precies mensen die nog fifa spelen hebben gewoon stront in hun ogen of hebben de game gekregen en dwingen ze zich op basis van emotionele gronden om de game te spelen. In vergelijking met pes is fifa gewoon helemaal niets meer. De laatste vette fifa dateert uit 98'. Pes zwaait al jaren de scepter in voetbalgames land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik Network Access Code voor online gaming voor psp vinden.. Ik kan btw helemaal geen games vinden dus moet ik dat registeren op psp.com ?

Oh sorry al gevonden

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
PuDy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:07:
of hebben de game gekregen en dwingen ze zich op basis van emotionele gronden om de game te spelen
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dit is misschien wel het coolste wat ik dit jaar gehoord heb !

Ik ben het helemaal met je eens over fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:19
TranceSetter schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:34:
[...]

Tja bij EA roepen ze al enkele jaren dat ze beste voetbal game aller tijden gaan maken. Vorig jaar was er ook zo'n ophef dat FIFA 2005 zo geweldig goed moest gaan worden, met de unieke functie van de rechterstick. Nou sorry... ik heb het ff gespeeld maar PES is nog steeds vele malen beter. En ook al klinkt het verhaal goed van de beste man (ik heb het ook gelezen in de PU :P) ik moet het eerst nog maar zien.

Ook ik leg m'n geld opzij voor PES 5 :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Geengrenzuh schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:52:
[...]

Hmm ik heb mn geld toch echt al apart gezet voor pes op de psp hoor, die luitjes van EA zeggen al jaren dat pes eraan gaat. (met hun praaaachtige of the ball systeem :r ) Daarnaast hoeft pes alleen maar ge-finetuned te worden, die gameplay staat als een huis...

alleen snap ik niet waarom er geen masterleague komt in de psp versie, is toch juist ideaal: traininkje, wedstrijdje, ff op stand-by, transfertje, cl-wedstrijdje, traininkje enz...
Ja, mijn geld gaat ook zeker naar PES5 op PS(2)P, al sinds ISS Pro Evo op PS1.

Winning Eleven Ubiquitous Evo. komt op 15 sept. uit.
Wat wel interessant is, is dat de PS2 WE9 een link optie heeft naar de PSP versie. Nou moet je uiteraard beide versies hebben en dat is toch echt een issue voor veel PSP spellen met een PS2, Xbox tegenhanger, bv. Burnout legends/revolution en SSX on tour, ben benieuwd of er bundels uitgebracht gaan worden?! Want ik denk dat niemand 2x hetzelfde spel wil kopen!!

Is er al een release datum voor PES5? Ze hoeven geen NTSC-PAL omzetting te doen! Alleen PAL talen uiteraard.

[ Voor 18% gewijzigd door Zonekill op 07-09-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 20:08

Blaz0r

:)

Zonekill schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:15:
[...]

Ja, mijn geld gaat ook zeker naar PES5 op PS(2)P, al sinds ISS Pro Evo op PS1.

Winning Eleven Ubiquitous Evo. komt op 15 sept. uit.
Is er al een release datum voor PES5? Ze hoeven geen NTSC-PAL omzetting te doen! Alleen PAL talen uiteraard.
Op http://pesinsight.com/Pro-Evolution-Soccer-5.php staat dat de release date 28 october is, in hoeverre dit concreet is weet ik niet.

PS: Heeft er toevallig al iemand geprobeert om ridgeracers euro vs jap of US multiplayer te spelen? (Got's zoek functie gaf zoveel hits bij deze keywords dat ik het maar even vraag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Blaz0r schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:23:
[...]

PS: Heeft er toevallig al iemand geprobeert om ridgeracers euro vs jap multiplayer te spelen? (Got's zoek functie gaf zoveel hits bij deze keywords dat ik het maar even vraag).
OP al gelezen?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 20:08

Blaz0r

:)

Doel je op:
Q : Kan ik multiplayeren als ik een buitenlandse PSP heb?
A : Dit maakt voor het multiplayeren niets uit, wel moet het spel uit hetzelfde land komen.
?

Ik snap dat het in principe niet voor de hand ligt dat het kan maar ik vroeg me ook meer af of iemand het al geprobeerd had. Mischien is er toevallig tussen EURO en US geen verschil in de netcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:08:
Waar kan ik Network Access Code voor online gaming voor psp vinden.. Ik kan btw helemaal geen games vinden dus moet ik dat registeren op psp.com ?

Oh sorry al gevonden
Op een rood briefje bij je PSP staat een code, met deze code moet jij je aanmelden op http://www.yourgamingname.com/ en dan krijg je deze vanzelf thuis gestuurd.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Nu online
Ik heb net geprobeert om op onze wireless verbinding (TKIP) te komen met mijn psp. De psp probeert 4 of 5 x te connecten maar het lijkt wel of de router de psp er niet op wil hebben. Na dit krijg ik een timeout melding.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

_VooDooMen_ schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:47:
Ik heb net geprobeert om op onze wireless verbinding (TKIP) te komen met mijn psp. De psp probeert 4 of 5 x te connecten maar het lijkt wel of de router de psp er niet op wil hebben. Na dit krijg ik een timeout melding.
Mac adres toegelaten op router?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Nu online
FaceDown schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:50:
[...]

Mac adres toegelaten op router?
Ja dit is gedaan..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 15:27

njh

ok ik heb hem ook gekocht :) (trots)

gelijk 2games (dtm2 & colin mcrae2005plus) en een music umd (marilyn manson) gekocht
morgen nog 1gb stickie halen die was helaas uitverkocht

[ Voor 7% gewijzigd door njh op 07-09-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

WPA key ook ingegeven neem ik aan? (ondersteunt de PSP wel TKIP, volgens mij alleen WPA vanaf 2.0 namelijk).

[ Voor 10% gewijzigd door FaceDown op 07-09-2005 20:13 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

http://www.psphacks.net/f...=0&postorder=asc&start=60

Hier beweert iemand morgenavond een xploit te releasen zodat je homebrew op 2.0 kunt spelen. Ik denk echter dat ie de boel zit te flessen. :)

Ff downloaden die nieuwe WAB video. :P

[ Voor 11% gewijzigd door FaceDown op 07-09-2005 20:21 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik nou echt een ernstige gehoorbeschadiging of is het geluid door die oordopjes van de PSP wel erg zacht.. kan dit gefixt worden wnt de oordopjes vind ik er wel dope uit zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:23:
heb ik nou echt een ernstige gehoorbeschadiging of is het geluid door die oordopjes van de PSP wel erg zacht.. kan dit gefixt worden wnt de oordopjes vind ik er wel dope uit zien!
Nee, de oordopjes zijn EAR FRIENDLY oftewel OORVRIENDELIJK!
Het kan op z'n hardst 90dB wat voor de meesten ERG LAAG is.

tsja.ik doe het ff dikgedrukt...dan wordt dit hopelijk minder vaak gevraagd :P

offtopic:
Btw..ik wou bij Free Record Shop (3=2) via de site de volgende spellen bestellen:
- NFS Rivals
- GTA: LCS
- Virtua Tennis
Nou is alleen NFS Rivals goed verkrijgbaar bij FRS.... GTA is namelijk nog niet uit en Virtua Tennis heeft een lvertijd van 10 - 12 werkdagen
Helaas gaan ze eerst 7 werkdagen wachten...mocht je order dan nóg niet compleet zijn dan versturen ze het in delen....deelverzending dus.
Maar kan je ook aangeven dat je graag wilt dat ze NFS Rivals meteen al versturen.., bij het plaatsen van de bestelling is er namelijk helemaal geen ruimte voor criterium of whatsoever :P?
heeft iemand ervaringen met het bestellen van games bij FRS tijdens deze aktie?

[ Voor 44% gewijzigd door Yellowneck op 07-09-2005 20:33 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Kijk dat ziet er goed uit! :D Denk dat we 'm nou elk moment kunnen verwachten. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 05-10 18:55
matsume schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:13:
[...]

Moest je nog 19% BTW betalen voor die PSP?
En hoe zit het met de garantie?
De PSP werd verzonden als "gift" in een paarse cadeauverpakking. :D Geen tax
Deze ebayer verkoopt goedkope sandisk memory stick duo's hier
De stick is wel 28 euro, en de rest is verzendkosten en paypal kopersberscherming. Met paypal betaalde ik 77 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 07-09-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe hebben jullie je "cache" instelling staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:00:
hoe hebben jullie je "cache" instelling staan?
2Mb en als je images uit hebt staan is dat voor brouwsen voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 17:22

Wekkie

Yeah

Caboman schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:58:
[...]

De PSP werd verzonden als "gift" in een paarse cadeauverpakking. :D Geen tax
Deze ebayer verkoopt goedkope sandisk memory stick duo's hier
De stick is wel 28 euro, en de rest is verzendkosten en paypal kopersberscherming. Met paypal betaalde ik 77 euro.
Ik sta ook op het punt om daar een MS te kopen, hoe lang duurde het voordat jij 'm binnen had na betaling met Paypal? Verder neem ik aan dat het een "echte" was en geen kopie oid (Je weet het maar nooit met dit soort lieden, imo...)

En dan nog maar een vraagje erachteraan, omdat ome Wekkie toch lekker bezig is; uiteindelijk maakt het niet veel uit of je de gaming/gewone MS neemt, toch? De een zweert bij de "blauw" / nongaming en de ander is nou eenmaal een gamer :P

offtopic:
Dit topic gaat nu echt als een trein! Dat is wel eens anders geweest ;)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

Wekkie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:43:
[...]

Ik sta ook op het punt om daar een MS te kopen, hoe lang duurde het voordat jij 'm binnen had na betaling met Paypal? Verder neem ik aan dat het een "echte" was en geen kopie oid (Je weet het maar nooit met dit soort lieden, imo...)

En dan nog maar een vraagje erachteraan, omdat ome Wekkie toch lekker bezig is; uiteindelijk maakt het niet veel uit of je de gaming/gewone MS neemt, toch? De een zweert bij de "blauw" / nongaming en de ander is nou eenmaal een gamer :P

offtopic:
Dit topic gaat nu echt als een trein! Dat is wel eens anders geweest ;)
is het niet zo dat de ene kaart een transfer snelheid heeft van 9MB/s en de ander 20MB/s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je een sandisk memory stick duo pro ultra II nemen, dat is volgens mij nu de snelste memorystick...

linkje: http://www.sandisk.com/retail/ultra2-mspd.asp

deze link ook nog niet voorbij zien komen: http://www.skiq.nl (huren van console-games, incl psp, abo-systeem en je games ophalen elke zaterdag bij primera)

iemand trouwens al colin mcrae 2005 gespeeld?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
FaceDown schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:30:
[...]

Kijk dat ziet er goed uit! :D Denk dat we 'm nou elk moment kunnen verwachten. :)
op psphack heb ik ze horen zeggen dat ie vrijdag ochtend beschikbaar is en dat www.wab.com uit de lucht is omdat ze van servers wisselen in verband met de hoge bandbreedte wat ze straks krijgen als iedereen gaat downloaden?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken iemand ff een speciale topic maken over prijs van de games :)

- MM Den Haag/Rijswijk, update van 5 september, 44 euro per stuk, alle games

- Gameshop Den Haag, 7 september, 39,99 euro, sommige games

- FRS Landelijk, tot 2 okt., diverse prijzen 3=2 actie, alle games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Mensen van WAB en PSP-DEV (kxploit) Zijn nu bezig met de downgrader. Ze hebben een officiele Sony update aangepast zodat ze de firmware kunnen aanpassen, dit is dan dus ook de reden dat ze nu "homebrew updates" kunnen launchen vanaf een 1.5x en 2.0 omdat deze gesigned is door Sony. Zo zijn ze steeds weer een stap dichterbij de downgrader.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:20:
Mensen van WAB en PSP-DEV (kxploit) Zijn nu bezig met de downgrader. Ze hebben een officiele Sony update aangepast zodat ze de firmware kunnen aanpassen, dit is dan dus ook de reden dat ze nu "homebrew updates" kunnen launchen vanaf een 1.5x en 2.0 omdat deze gesigned is door Sony. Zo zijn ze steeds weer een stap dichterbij de downgrader.
Hmm, voor dat zou wel een beetje nadelig zijn.. Omdat het voor 2.0 ook is, zou de "downgegrade" firmware dus versie 2.1 hebben ofzo. Dan kun je dus niet meer terug met je demodisk, waar 2.0 op staat, wat ik eerst in gedachten had.(Stel je wilt online ofzo, even van gehackte 1.52 firmware naar 2.0, en weer terug..) Wie zegt dat je weer terug kan naar je originele firmware, if so, is dat wel veilig dan? Ik denk toch dat de oplossing een kleine modchip is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wat die UMD cases betreft, ik heb (dankzij El Gravdigger en Wootism) gevonden dat die van Airform zijn en helemaal niet zo duur...

Nu, ik heb in het verleden het een en ander gelzen over Liksang...maar ook dat er een Europese variant is van die site...maar die kan ik niet goed vinden...wel een link via de gewone site, maar ik kan er geen produkten kiezen om te kopen, of toch niet die bewuste case...
Iemand die kan helpen of ben ik echt zo scheel aan het kijken? Is het een beetje een te vertrouwen firma...ik ben nl wat terughoudend ivm bestellen via het Net...

alvast merci...

ps...momenteel verslaafd aan World snooker challenge...echt subliem voor de fans van het genre uiteraard...lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

-Daniël- schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:28:
[...]

Hmm, voor dat zou wel een beetje nadelig zijn.. Omdat het voor 2.0 ook is, zou de "downgegrade" firmware dus versie 2.1 hebben ofzo. Dan kun je dus niet meer terug met je demodisk, waar 2.0 op staat, wat ik eerst in gedachten had.(Stel je wilt online ofzo, even van gehackte 1.52 firmware naar 2.0, en weer terug..) Wie zegt dat je weer terug kan naar je originele firmware, if so, is dat wel veilig dan? Ik denk toch dat de oplossing een kleine modchip is..
Waarom zou ie 2.1 hebben dan? Volgens mij ga je gewoon terug naar 1.5 dan hoor. Naar 2.1 is namelijk niet eens een downgrade. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wekkie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:43:
[...]

De psp had ik vandaag, de memory stick heb ik gister pas betaalt. Ik kreeg een auto email terug dat ik binnen 48 uur andwoord krijg, of ik moet zelf contact nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:24
YellowNeck schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:27:
[...]

Btw..ik wou bij Free Record Shop (3=2) via de site de volgende spellen bestellen:
- NFS Rivals
- GTA: LCS
- Virtua Tennis
Nou is alleen NFS Rivals goed verkrijgbaar bij FRS.... GTA is namelijk nog niet uit en Virtua Tennis heeft een lvertijd van 10 - 12 werkdagen
Helaas gaan ze eerst 7 werkdagen wachten...mocht je order dan nóg niet compleet zijn dan versturen ze het in delen....deelverzending dus.
Maar kan je ook aangeven dat je graag wilt dat ze NFS Rivals meteen al versturen.., bij het plaatsen van de bestelling is er namelijk helemaal geen ruimte voor criterium of whatsoever :P?
heeft iemand ervaringen met het bestellen van games bij FRS tijdens deze aktie?
Ik ging 1 september bij de FRS langs op A'dam CS en ik wilde:

-WipeOut Pure
-Tony Hawk's Underground 2 Remix
-Lumines

Helaas hadden ze WipeOut Pure niet (helemaal niet binnengekregen ook) en ik wilde GTA:LCS dan bestellen maar dat was helaas niet mogelijk omdat ze de andere games dan achter moesten houden totdat GTA:LCS uitkomt. En zolang niet alle Lumines/THUG2R games de deur uit zijn krijgen ze geen nieuwe exemplaren binnen. Aldus de FRS verkoper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

FaceDown schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:33:
[...]

Waarom zou ie 2.1 hebben dan? Volgens mij ga je gewoon terug naar 1.5 dan hoor. Naar 2.1 is namelijk niet eens een downgrade. :)
Het idee van Daniel is dat de gasten van wab een 1.5 firmware door de psp laten herkennen als een update (zeg 2.1) zodat ze langs de psp firmware checks kunnen komen. Weet ook niet precies hoe het zit, wacht gewoon af. Als je sommige pspscene fora ziet zitten die gasten echt om de 2 minuten te refreshen en de een heeft grotere verhalen dan de ander..

[ Voor 27% gewijzigd door Geengrenzuh op 07-09-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastercard
  • Laatst online: 27-09 12:37
[...]

hij bedoelt dat de 1.5 firmware zich als het ware "voordoet" als 2.1 zodat de psp denkt dat het een upgrade is ipv een downgrade ;)

edit\\ waarom antwoord iedereen hier zo snel :P

[ Voor 8% gewijzigd door mastercard op 07-09-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:20:
Ken iemand ff een speciale topic maken over prijs van de games :)

- MM Den Haag/Rijswijk, update van 5 september, 44 euro per stuk, alle games

- Gameshop Den Haag, 7 september, 39,99 euro, sommige games

- FRS Landelijk, tot 2 okt., diverse prijzen 3=2 actie, alle games
MM Almere, 42,99, alle games _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Hi,

Your item/s was/were shipped on Wednesday, September 07, 2005. The usual transit time is anywhere between 3-15 business days. There is no tracking number available for this transaction.
Kan mijn sandisk 1gb voor 77 euro binnenkort verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Wel goedkoop zeg voor 1gig :)

Het leuke is dat ik ook een K750i heb en dus meteen mn foto's daarvan op de PSP kan bekijken.

Ik heb momenteel nog geen PSP, maar ik zit er nu erg over te twijfelen om er 1 te halen. Eerst wilde ik een tijd wachten, maar vorige week heb ik er eens 1 in het echt vastgehad en dat beviel wel erg goed.
Aan de andere kant, als ik even wacht dan zijn de schermproblemen misschien opgelost (geen dode/luie pixels)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Commentaar op pspupdates.com
Before running the program, free space in MS was 17MB, after that, free space is 15MB. Where are the 2MB remaining? May be another (console) swap method?

I think that if Yoshi it's able to change the displayed version firmware, it's also able to change the MAC address, making us think that it's the same console, synchronize the displayed time and the battery charge it's not very problematic...

Also, what's the needing of use background music? May be to help him in hiding the swap?

Another thing.. the red light which you can watch in the screen disappears for one moment.. cut&paste place?

And........ at 1:50s, MPEG compression changes/video quality changes dramatically, 1st part it's more noisy than 2nd part!!
Hij heeft wel wat goede punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
  • Laatst online: 08-06 14:33
Stink_o schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:11:

[...]

Ja volgens mij liep ie ook in dat filmpje met zn psp te kutten die gozer, kweenie wat ie deed maar dat rode lampje ging idd wel ff uit beeld... leek erg op swappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

begint het gespeculeer weer hoor :D
Ik snap die wab gasten ook niet, maak gewoon een filmpje zonder muziek op de achtergrond met voldoende licht in een kamer en hou dat ding in beeld, dit voedt alleen maar weer speculaties over evt. niet waar zijn van het filmpje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
Geengrenzuh schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:19:
begint het gespeculeer weer hoor :D
Ik snap die wab gasten ook niet, maak gewoon een filmpje zonder muziek op de achtergrond met voldoende licht in een kamer en hou dat ding in beeld, dit voedt alleen maar weer speculaties over evt. niet waar zijn van het filmpje..
ja maar dat commentaar klopt wel, ze moeten idd gewoon voldoende licht erbij doen enzo. Krijg je cker weer zon smoes dat je dan niet goed op het scherm kan kijken... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Stink_o schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:11:

[...]

Ik vind het maar paranoide geklets. Die gast heeft al prachtige stukjes homebrew afgeleverd. Waarom zou zo iemand de hele scene over zich heen willen krijgen door een enorme hoax neer te zetten?
Bovendien is het duidelijk dat hij een stukje custom software kan draaien op een 2.0 PSP en dat is het enige wat hij bewijst met het filmpje.
Muziek om de swap te verbergen? En al die moeite doen om het versienummer en MAC adres aan te passen op het scherm. I don't think so..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zozo, de cijfers uit Frankrijk zijn ook niet slecht:

100.000 PSP's
130.000 Games
25.000 UMD films

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
FaceDown schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:22:
[...]

Ik vind het maar paranoide geklets. Die gast heeft al prachtige stukjes homebrew afgeleverd. Waarom zou zo iemand de hele scene over zich heen willen krijgen door een enorme hoax neer te zetten?
Bovendien is het duidelijk dat hij een stukje custom software kan draaien op een 2.0 PSP en dat is het enige wat hij bewijst met het filmpje.
Muziek om de swap te verbergen? En al die moeite doen om het versienummer en MAC adres aan te passen op het scherm. I don't think so..
Nou.... om ff je ego te trippen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Quiqziz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:27:
[...]

Nou.... om ff je ego te trippen... :D
Dat kan ja. Maar ik denk dat een dergelijke developer, die ook al de PSP version changer uitbracht, liever tript op het feit dat ie een werkende downgrader gemaakt heeft.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Laatst online: 03-04 20:39
whatzert schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:37:
[...]

Ik ging 1 september bij de FRS langs op A'dam CS en ik wilde:

-WipeOut Pure
-Tony Hawk's Underground 2 Remix
-Lumines

Helaas hadden ze WipeOut Pure niet (helemaal niet binnengekregen ook) en ik wilde GTA:LCS dan bestellen maar dat was helaas niet mogelijk omdat ze de andere games dan achter moesten houden totdat GTA:LCS uitkomt. En zolang niet alle Lumines/THUG2R games de deur uit zijn krijgen ze geen nieuwe exemplaren binnen. Aldus de FRS verkoper....
EUhm ik heb bij de FRS is schalkwijk , Ridge Racer en Lumines gehaald, THUG 2 RMX is besteld en wanneer ik die op kom halen moet ik 10 euro betalen omdat lumines het goedkoopste is en kan ik hem meteen menemen net als Ridge Racer en Lumines die ik dus al thuis heb liggen. Ik ben dus bang dat je een beetje een domme verkoper voor je neus had staan :P

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
FaceDown schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:33:
[...]

Dat kan ja. Maar ik denk dat een dergelijke developer, die ook al de PSP version changer uitbracht, liever tript op het feit dat ie een werkende downgrader gemaakt heeft.
Ja ik snap wat je bedoelt hehe die gozer is niet voor nix heilig in hack-land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, due to intense flaming and disrespecting from people such as Dominic, Corsair, i have become disillusioned about releasing my homebrew 2.0 here.

I will be releasing it at 9pm tomorrow. However, i will only be giving the link to my site to those people who PM me specifically asking for it, or asking for it in this thread.

I hope this way, i can keep my discovery away from the people who have nothing better to do than flame me for making them wait 25 hours.

You may not like it, but hey, i have the 2.0 homebrew and you dont. If you really want it, you have to say so. No doubting or flaming. Anyone who does will have to pick it up when it gets leaked i guess.

9pm tomorrow, i promise.
Topic gaat hard...

http://www.psphacks.net/forums/viewtopic.php?t=5342

Gelooft iemand dit of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
Ja dit kwam net ook al voorbij vorige pagina geloof ik... ik moet het nog maar zien of het waar is wat hij beweert, een aantal files om HB op je 2.0 te laten draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nee. Toen hij het topic startte had ie nauwelijks of geen posts. Volgens mij is het echt een kleutertje die probeert een hoax te creeeren. Hij heeft ook nog totaal niks laten zien of prijsgegeven. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

hahah, iig zijn de afgelopen 48 uur opeens overal leet hackers vandaan gekomen die opeens shit gaan claimen, vervolgens begint de helft te slijmen om de intel te krijgen en de andere helft begint te flamen als een dwaas :D wel een intrigerend fenomeen dit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

topic loopt zo te zien lekker :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok..

I WILL release this much wanted exploit. It will be delivered to PSP Hacks tomorrow 9pm uk time, as ive said all along.

However i ask a condition. If the owners of this site want the most sought after, wanted Psp "hack", and lets face it yoshikawazaki isnt gonna be ready for a while, i think its only fair i ask a favor.

The dominic guy has cursed me no less than 50 times, blatant flames, the f word, w word, s word, c word.

As this violates all terms of service, i want him banned. IP banned, so he cant come on to get my hack.

If he is banned, and i can provide LOTS of flaming evidence, you guys get your hack. If not, then i go to a rival site.

You have a while to decide. Also guys who DO support and believe, thanks. Your very much appreciated, i will not let you down.
Gast start ook opeens een nieuw topic.. mmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. thats fine. I am leaving. Sorry guys but ive been flamed to bits here. Ill be releasing my hack tomorrow. Google it.
en hier het bewijs dat het misschien toch niet waar is..

betreft:
justin2k
PSP Owner

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 23:59 . Reden: topicstarter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

De Inkoopactie (klik) met betrekking tot de Free Record Shop 3 halen 2 betalen is open! :P

[ Voor 28% gewijzigd door Yellowneck op 07-09-2005 23:59 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

YellowNeck schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:59:
De Inkoopactie (klik) met betrekking tot de Free Record Shop 3 halen 2 betalen is open! :P
Jeuj.. jammer dat het op een PSP game maar een paar euro scheelt met bijv de Dixons. Daar ga ik al die moeite niet voor doen, met eventueel nog verzenden enzo erbij.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

[...]

Nee, dat besef ik zelf ook. Ik dacht dat ze de PSP laten denken dat het versie 2.1 is, als firmware, maar gewoon 1.5 bevat.. Daarom weet ik niet of je nog terug kan met je demo UMD..

Edit: Dit is al door twee mensen gepost, excuses..

Het kanaal #Wab is sinds gister ook ge +v'ed.. Ik heb geen voice, maar praat alleen maar mee over dingen die niets met PSP te maken hebben, met een paar andere, die nu wel voice hebben.. Achja.

Nu weer niet ge +v'ed..

Het prijsverschil van de Sandisk Memory Stick op Ebay vind ik trouwens helemaal niet zo groot (95 euro tov 77 euro).. Je hebt kans dat 't wegraakt, is zo'n klein pakketje, dus doe het wel verzekerd, de verzending. Dat zou ik in ieder geval doen..

LOL, Als je zo kon downgraden, zou dat erg mooi zijn! Volgens twee mensen werkt 't, ik hoop het maar. Zou wel heel erg dom van Sony zijn, mocht dit werken..
Patty O'Furniture claims to have successfully downgraded a PSP.
NOTE: PSP-Spot does not endorse this method nor take any responsibility for any potential damage to your PSP. Use at your own risk.

"Ok here's what I did, I have a 1.51 PSP from Europe and it comes with a UMD that has the 2.0 firmware on it. So I put in the disc and started the upgrade, and at the point where it said "make sure the PSP is pluged into an AC adaptor" or something like that I can't remember it word for word. It is the last point at which you can cancel the upgrade. Anyway before I continued I removed the disc and inserted the Midnight Club 3 disc and then continued. Being that it had already bypassed the version check it continued to load the firmware thinking that it was the 2.0. Now I know that this works because I tried it on three of my friends PSPs all 1.51 I tried it on mine first so I wouldn't brick theirs. And all of us can run homebrew cool! I am guessing that this will only work on 1.5x versions seeing as how you can't use the 2.0 disc to upgrade one with 2.0 already on it. I hope someone will find this helpfull."

Patty O'Furniture on our forums.

PSP-Spot eXclusive

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 08:19 ]

• Quiqziz
Heeft iemand van jullie ook een Sony 1GB MS besteld bij RAX.nl? Ik vrijdag al, en op de orderstatus staat nog steeds dat ie besteld moet worden bij de fabrikant, datum onbekend...

• mananddog
Quiqziz schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:11:
Heeft iemand van jullie ook een Sony 1GB MS besteld bij RAX.nl? Ik vrijdag al, en op de orderstatus staat nog steeds dat ie besteld moet worden bij de fabrikant, datum onbekend...
ik had 2 memorysticks besteld bij tailor-made.nl maar heb de bestelling na 2 weken geanuleerd aangezien ik ze bij de mediamarkt in duitsland vopor dezelfde prijs had zien liggen en omdat 2 weken me wel een beetje te gortig werd.

Ik heb me net trouwens ook maar ff bij psp-hacks ingeschreven en op het forum gevraagd voor de exploit, eens kijken wat het opleverd er zit daar iemand die beweert dat het hem gelukt is en dat het uber-simpel was, een hack die zo makkelijk is dat het wab team zich straks op zijn hoofd gaat slaan :)

we zien het wel!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik zou sowieso Sandisk kopen en geen Sony. Waarom? Daarom:

Afbeeldingslocatie: http://www.mnm-computers.nl/images/Geheugen/Memorystick/SONYvsSANDISK.jpg

bron

Nog een review

[ Voor 15% gewijzigd door FaceDown op 08-09-2005 09:33 ]

Groetjes, FaceDown.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Die review is niet helemaal eerlijk. Sony sticks zijn standaard FAT16 en de Sandisks FAT32. Wanneer je je Sony FAT32 formateert zijn de verschillen helemaal niet meer zo spectaculair.

PSN: Shiver23

• mace
  • Laatst online: 05-10 15:53

mace

Sapere Aude

Shiver23 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:46:
Die review is niet helemaal eerlijk. Sony sticks zijn standaard FAT16 en de Sandisks FAT32. Wanneer je je Sony FAT32 formateert zijn de verschillen helemaal niet meer zo spectaculair.
Hoezo?

Je formatteert hem toch in je PSP?

Dan zijn ze allebei toch op dezelfde manier geformatteerd?

• mananddog
Caboman schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:03:
[...]
Kan mijn sandisk 1gb voor 77 euro binnenkort verwachten :)
laat ff weten als ie binnen is dan weten we dat het vertrouwd is. kan niet geloven dat hij een memorystick kan verkopen voor maar 28 euro (de rest is verzekering en verzendkosten, toch?)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

MaCe1337 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:47:
[...]

Hoezo?

Je formatteert hem toch in je PSP?

Dan zijn ze allebei toch op dezelfde manier geformatteerd?
Inderdaad. En waarom zou je er vanuit gaan dat de reviewers de kaartjes niet eerst zelf formatteren?

Groetjes, FaceDown.

• njh

njh

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:59:
moet je een sandisk memory stick duo pro ultra II nemen, dat is volgens mij nu de snelste memorystick...

linkje: http://www.sandisk.com/retail/ultra2-mspd.asp

deze link ook nog niet voorbij zien komen: http://www.skiq.nl (huren van console-games, incl psp, abo-systeem en je games ophalen elke zaterdag bij primera)

iemand trouwens al colin mcrae 2005 gespeeld?
jep hier colin mcrae :)
alleen sturen met de vier pijltjes is een beetje gaar als je het mij vraagt.
ik doe het daarom dan ook met de stick

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je PSP kan inderdaad je memorystick formatteren.
Dit is niet meer dan een snelle format, waarbij de data verwijderd wordt. Deze veranderd niets aan de indeling. En deze review is al een tijdje uit. Zijn al diverse commentaren op geweest in vorige topics.
Het maakt weinig uit welke MS je koopt, wanneer je ze allebei op FAT32 formatteert. Dat is alles wat ik wil zeggen.

PSN: Shiver23

Verwijderd

Ìk heb en vraagje wie heeft er die umd van spider
man 2 al gehad?.. ik heb hem nog stees niet na 2 weken :(

• mananddog
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:56:
man 2 al gehad?.. ik heb hem nog stees niet na 2 weken :(
nope ook nog niet ontvangen, maar paar bladzijden terug ook al over gehad en ik zou er maar op rekenen dat dat nog wel ff gaat duren, sony kennende.

edit: ja het gaat om de film van spiderman

[ Voor 8% gewijzigd door mananddog op 08-09-2005 11:11 ]

• njh

njh

Mananddog schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:58:
[...]

nope ook nog niet ontvangen, maar paar bladzijden terug ook al over gehad en ik zou er maar op rekenen dat dat nog wel ff gaat duren, sony kennende.
ik kon niet op de site aflezen of het nou om de game of de movie ging 8)7
ben zeker blond, maar weet iemand dat?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Heeft iemand enig idee welke firmwareversie de PSP's hebben die in de US nu in de winkels liggen?

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

weet iemand michien ook of je live streams kan kijken via je browser van de psp?
of internet radio zou wel relax zijn als dat kan

• Cabo
Mananddog schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:47:
[...]

laat ff weten als ie binnen is dan weten we dat het vertrouwd is. kan niet geloven dat hij een memorystick kan verkopen voor maar 28 euro (de rest is verzekering en verzendkosten, toch?)
Ik verwacht hem deze week, ik hoop het. 8)

Verwijderd

op dze website staat dat ze ook gwoo 2.0 hebben
http://news.designtechnica.com/article8177.html

• Xiqum
  • Laatst online: 06-10 20:22
jan401 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:07:
ik kon niet op de site aflezen of het nou om de game of de movie ging 8)7
ben zeker blond, maar weet iemand dat?
Film - Movie Umd

Verwijderd

nouw ik vind het mooi werk als ze die 2.0 einderlijk gehackt hebben... dan einderlijk is kijken wat ik met me irda kan en msn erop!

sony is veels te traag met leuke andere dingen uit te brengen dan films en games

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
maiky2 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:56:
man 2 al gehad?.. ik heb hem nog stees niet na 2 weken
Kweet niet, maar je kunt je pas sinds 31 aug/ 1 sept (die nacht) registreren op yourpsp.com ivm EU launch. site werkte daarvoor gewoon nog niet. Tis nu de 8e... dus niet echt 2 wk... magoed, khoop ook dat ze snel eens die paketten gaan versturen!

Verwijderd

Ey,

Heb hem nu ook, geweldig ding! Het is mijn eerste handheld en eerste console (na de Super Nintendo :) )
Ik kocht WipeOut erbij, maar die heb ik terug gebracht, vond hem niet geweldig. Ik heb nu die RPG, Untold Legends. Ben daar erg tevreden over.

Heeft iemand nog suggesties voor nog drie games (ga de 3 voor 2 actie doen bij FRS)

Ik hou vooral van RPG's en van wat arcade racegames, puzzelspelletjes ook wel. Alles eigenlijk :+

Wat raden jullie aan.

(Dit topic gaat trouwens écht snel. In een paar dagen op 500 posts _/-\o_ )
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:25:
nouw ik vind het mooi werk als ze die 2.0 einderlijk gehackt hebben... dan einderlijk is kijken wat ik met me irda kan en msn erop!

sony is veels te traag met leuke andere dingen uit te brengen dan films en games
Uh? Waar is ie gecrackt?!!?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 11:35 ]

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Caboman schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:19:
[...]

Ik verwacht hem deze week, ik hoop het. 8)
ik wacht ook even op jou ontvangst...
en dan zal ik wel kijken!

Verwijderd

wat allen dus heel jammer is is dat er geen flash player op zit
op veel websites heb je dat namelijk ook nodig:(
hopelijk komt het snel voor de psp

• Xiqum
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:41:
wat allen dus heel jammer is is dat er geen flash player op zit
op veel websites heb je dat namelijk ook nodig:(
hopelijk komt het snel voor de psp
Misschien als sony het zelf niet gaat ondersteunen dat je het gaan ondersteunen vanuit de homebrew kant. Ik hoop ook dat er idd een flashplayer komt want zo mis je toch een boel info.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:34:
Heeft iemand nog suggesties voor nog drie games (ga de 3 voor 2 actie doen bij FRS)

Ik hou vooral van RPG's en van wat arcade racegames, puzzelspelletjes ook wel. Alles eigenlijk :+
Arcade Race -> Ridge Racer
Puzzel -> Lumines

Daarnaast heb ik zelf ook Everybody's Golf, echt superverslavend en heb ook Virtua Tennis, ook leuk.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Xiqum schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:49:
[...]

Misschien als sony het zelf niet gaat ondersteunen dat je het gaan ondersteunen vanuit de homebrew kant. Ik hoop ook dat er idd een flashplayer komt want zo mis je toch een boel info.
ze denken van wel lees ik net
Op de weblog van Mike Downey is te lezen dat Sony overweegt om een Flash Player op de PSP te gaan plaatsen.
Mike Downey kan helaas nog niks bevestigen of ontkennen.

• Xiqum
Dat is heel goed nieuws, weer een extra functie voor de psp erbij!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb hem nu al 2 dagen samen met WipeOut Pure. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben van het spel, heb Wipeout altijd al leuk gevonden. Dus de fans: ZEKER halen !! Verder vind ik het een tof apparaat. Helaas wat steken laten ze vallen. Waarom is er bv. geen USB kabel of MSPro Duo to MS Pro adapter bij ? Je kan standaard dus je kaartje niet vullen met iets zonder er wat bij te kopen... Nu ja, die kabels zijn cheap maar ook weer niet elke winkel heeft ze, evenals dat adapter stukje.

Voor de rest, toppie spul ! Veel mogelijkheden, degelijk gebouwd en typische Sony vormgeving en gevoel wat je ervan krijgt ! *kijkt uit naar GT4, Megaman games en vette RPG spellen*

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:34:
Ik heb nu die RPG, Untold Legends. Ben daar erg tevreden over.
Ik ook! Laatste RPG die ik gespeeld heb is Diablo II, en dit spel lijkt haast wel een kopie hiervan :) Best grappig dus. Lekker mindless hack'n'slashen.
Uh? Waar is ie gecrackt?!!?
Nog niet, hij zegt 'als de hack er is'.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:52

Aidix

Geluidspietlut

Mananddog schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:47:
Nou je hoeft het ook niet te geloven hoor, wel toevallig dat hij waar je ook woont altijd zo'n 33 POND verzendkosten is. Dat is dus bijna 50 euro verzendkosten. De prijs is gewoon een lokkertje. Verzenden van zo'n plat ding (kan in gewone bubble pack) kost misschien 10 euro, de rest is gewoon voor de stick, die dus 28 + 40 = 68 euro kost....

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 19:53
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:16:
weet iemand michien ook of je live streams kan kijken via je browser van de psp?
of internet radio zou wel relax zijn als dat kan
internet radio is me net iig niet gelukt
heb zowel een win media player als een winamp stream geprobeerd via www.fresh.fm maar beiden wil hij het bestand opslaan. jammer maar helaas :)

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Aidix schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:10:
[...]

Nou je hoeft het ook niet te geloven hoor, wel toevallig dat hij waar je ook woont altijd zo'n 33 POND verzendkosten is. Dat is dus bijna 50 euro verzendkosten. De prijs is gewoon een lokkertje. Verzenden van zo'n plat ding (kan in gewone bubble pack) kost misschien 10 euro, de rest is gewoon voor de stick, die dus 28 + 40 = 68 euro kost....
hoezo, het is 11 pond verzendkosten....elke volgende artikel 10pond...
11 pond plus de 19 van de van de MS is 30 en dat is 45euro!

ik lees idd vaker bij zn feedback dat verzendkosten in verhouding hoog zijn maarja...

• Cabo
Niet vergeten, ebay kopersbescherming, betaal je ook voor
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage