ja of je moet een mp4 om mpeg 4 stream hebben maar ik weet niet of dat ook werkt
ze moeten maar gewoon een media player of zo uitgeven voor de psp
ze moeten maar gewoon een media player of zo uitgeven voor de psp

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Geengrenzuh op 08-09-2005 12:38 ]
PSN: Geengrenzuh
+ verzekering = 77 euroRandeazy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:23:
[...]
hoezo, het is 11 pond verzendkosten....elke volgende artikel 10pond...
11 pond plus de 19 van de van de MS is 30 en dat is 45euro!
ik lees idd vaker bij zn feedback dat verzendkosten in verhouding hoog zijn maarja...
[ Voor 21% gewijzigd door mananddog op 08-09-2005 13:19 ]
Ja ok, met verplicht verzekeren kom je dan op ongeveer 77 euro totaal. Het gaat voor mij tocj om wat je totaal kwijt bent. Dit is nog steeds veruit de goedkoopste 1Gb memstick die ik ben tegengekomen!Randeazy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:23:
[...]
hoezo, het is 11 pond verzendkosten....elke volgende artikel 10pond...
11 pond plus de 19 van de van de MS is 30 en dat is 45euro!
ik lees idd vaker bij zn feedback dat verzendkosten in verhouding hoog zijn maarja...
Groetjes, FaceDown.
Waar heb je CM gekocht?jan401 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:57:
[...]
jep hier colin mcrae
alleen sturen met de vier pijltjes is een beetje gaar als je het mij vraagt.
ik doe het daarom dan ook met de stick
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 13:45 ]
Verwijderd
Lees es effe de draad voordat je overbodige vragen stelt.bolleh schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:54:
is er geen manier om het volume harder te zetten? zelfs op de hardste stand vind ik het behoorlijk zacht, zeker met oordopjes op. of moet ik hiervoor homebrew gaan draaien? want ik hou het liefst 2.0 erop ivm de web browser
Groetjes, FaceDown.
is al een aantal keer langsgekomen... Heb t geprobeert maar niks verandert en ga ook niet zoals sommige gasten 24h dat filmpje aan laten staan.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:01:
http://www.psp-vault.com/Article168.psp
Iemand dit al geprobeerd? Ik heb het nu draaien en bid op mijn knietjes dat het EN werkt EN niet meer schade aanricht dan dat ik nu heb ( 1 luie subpixel )
[ Voor 53% gewijzigd door Geengrenzuh op 08-09-2005 14:06 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Beetje kort door de bocht niet ?FaceDown schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:15:
Wat zou het voor kwaad kunnen? Als je erna 10 dooie pixels hebt dan ruil je 'm toch om?
Want? Ik zou niet weten waarom een knipperend scherm je scherm zou beschadigen. Als daardoor dooie pixels ontstaan dan krijg je die op den duur toch wel hoor.
Groetjes, FaceDown.
Yep.. ik heb er zelf 2 besteld voor m'n broertje en mezelf, bij Kiddyl. Ik weet niet of ie ze nog steeds levert btw. Maar ik had 'm binnen een week en ze waren toen 12 euro per stuk.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:42:
Damn, ik ben al van gisteren aan het zoeken hoe ik de Airform UMD pocket kan bestellen via Liksang Europe...ik wordt er weemoedig van...
Iemand die weet hoe het moet...of een andere betrouwbare plaats weet waar ik die kan bestellen binnen Europa...
Of als er iemand kan bevestigen dat dit binnenkort in de winkelrekken zal liggen, dan wacht ik wel nog ff...
Thx
Verwijderd
Verwijderd
heb Colin Mcrae gisteren opgepikt bij een willekeurige free record shop, 44.99 spel is een van de beste race spellen voor de psp tot nu toe, maar je moet natuurlijk wel van rally spellen houdenZonekill schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:25:
[...]
Waar heb je CM gekocht?
Heb hem nergens gezien.
Probeer eens de nieuwste Apple Quicktime op je systeem te installeren. Misschien dat dat de oorzaak is.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:01:
Waarom is het zo dat als ik de instellingen van de OP in samenwerking met Video9 doe dat ik dan ongeldige bestandjes krijg ? Ze doen het zowel op de psp als op mn pc niet ( en ja ik heb 2.0)
[ Voor 60% gewijzigd door kiddyl op 08-09-2005 15:11 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
Groetjes, FaceDown.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Ik heb t al gevonden, blijkbaar moet er voor AVC bestanden een speciaal mapje aangemaakt worden -_-kiddyl schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:10:
[...]
Probeer eens de nieuwste Apple Quicktime op je systeem te installeren. Misschien dat dat de oorzaak is.
Ja, alles waar DUO op staat is goed.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:38:
zal je deze voor de psp kunnen gebruiken??
http://www.memoryshop.nl/product/18477
Groetjes, FaceDown.
209 euro is ook best een mooi bedragVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:46:
[...]
dat is dan een best wel grote 2 gig
De prijs is ook best groot, bijna even duur als een PSP.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:46:
[...]
dat is dan een best wel grote 2 gig
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Groetjes, FaceDown.
Heb 'm hier besteld: http://www.mnm-computers.nl/Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:51:
Jah weet ik ... Jammer dat die headset helemaal niet zo hard kan echt kut voor in de bus.
En ik ga denk ik voor 1gig memory voor 100 euro ... hmm ze kosten in de winkel allemaal 130 euro
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
FaceDown schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:52:
Waarschuwing
Er gaan verhalen de ronde over een manier om te downgraden door te swappen van demo disc met 2.0 upgrade en speldisc met 1.5 upgrade maar ik heb in een thread op een ander forum inmiddels 2 mensen gezien die hun PSP ermee verneukt hebben. FYI.
Kun je proberen. Waarschijnlijk kunnen ze er makkelijk achter komen of je met de firmware hebt zitten rommelen. Ik betwijfel echter of ze reparatie zullen weigeren. Hoe moeten zij namelijk bewijzen dat het flashen van een legale 2.0 versie niet gewoon is mislukt door stroomuitval of wat dan ook.
Groetjes, FaceDown.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Maar er is niks illegaals opgezet want er is gewoon geprobeerd de 2.0 firmware te flashen. Maar ja.. ik krijg morgen m'n PSP met 1.5Royal schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:04:
Reken maar dat ze dat kunnen zien, ze lezen gewoon de firmware uit en zo kunnen ze zien wat daar mee gebeurd is
Groetjes, FaceDown.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Zien ze toch niet. Denk je nou echt dat ze jouw hele bios gaan reverse engineeren om te kijken of je er niks mee hebt proberen te doen wat ze liever niet hebben? Ze flashen die bios gewoon opnieuw en sturen 'm terug waarschijnlijk. Maar als ze het niet doen is dat ook hun goed recht. Risico van de gebruiker..Royal schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:09:
Nee je hebt geprobeerd om te flashen naar 1.50 dmv een ander spel erin te stoppen tijdens het update proces, waar toe geen enkele reden gegeven is om te doen.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Dat noemt hij gewoon verzekering en verzendkosten, maar je gaat mij niet vertellen dat er voor 42 euro verzendkosten aan zitten, waarbij het 15 dagen kan duren.. Daar maakt ie gewoon de winst op, die die normaal aan de MS verdient. Simpel..Mananddog schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:47:
[...]
laat ff weten als ie binnen is dan weten we dat het vertrouwd is. kan niet geloven dat hij een memorystick kan verkopen voor maar 28 euro (de rest is verzekering en verzendkosten, toch?)
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
waarheid waarover?FaceDown schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:34:
http://www.psphacks.net/f...=0&postorder=asc&start=45
Beroering rondom de justin2k waarvan niemand weet of hij geloofd moet worden. Te grappig gewoon.Hij zou nu een filmpje aan het uploaden zijn naar de admin van psphacks.net die kan bevestigen of hij al dan niet de waarheid spreekt. Ben toch wel benieuwd nu.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 16:44 ]
Verwijderd
ok, opzich wel logisch dat ze hem willen hacken dan, maar ik verw8 dat er binnenkort toch wel weer nieuwe upgrades uitkomen voor de psp die via games ofzo installed worden dus dan kennen ze toch weer opnieuw beginnen?jessepost schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:49:
v1.5 kun je homewreb gebruiken
Hij beweert al een dag of 2 homebrew te kunnen draaien op 2.0. Met andere woorden; waar de hele PSP-wereld op zit te wachten ongeveer. Iedereen hangt aan z'n lippen terwijl het gewoon een pubertje kan zijn die de boel zit te flessen.
Groetjes, FaceDown.
Sjezus man, al dat geklooi van iedereen, over afzienbare tijd is dat wab proggie gewoon klaar en kan iedereen lekker downgraden. Ook al zou dit werken vind ik het nog te risicovol met geswap e.d. voor je het weet heb je je psp van 250 euro'tjes gebricked...FaceDown schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:34:
http://www.psphacks.net/f...=0&postorder=asc&start=45
Beroering rondom de justin2k waarvan niemand weet of hij geloofd moet worden. Te grappig gewoon.Hij zou nu een filmpje aan het uploaden zijn naar de admin van psphacks.net die kan bevestigen of hij al dan niet de waarheid spreekt. Ben toch wel benieuwd nu.
Ja een hoop gedoe. Maar 2.0 biedt toch veel voordelen dus het zou geweldig zijn om 2.0 te hebben en de mogelijkheid om homebrew te draaien. Downgraden is the next best thing, maar niet interessant voor mij omdat ik morgen toch een 1.5 PSP heb.Geengrenzuh schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:52:
[...]
Sjezus man, al dat geklooi van iedereen, over afzienbare tijd is dat wab proggie gewoon klaar en kan iedereen lekker downgraden. Ook al zou dit werken vind ik het nog te risicovol met geswap e.d. voor je het weet heb je je psp van 250 euro'tjes gebricked...
Groetjes, FaceDown.
Precies, en zo blijft het getouwtrek bezig. Sony hoopt de klanten over te halen hun updates te installeren met nieuwe mogelijkheden op de PSP zoals een webbrowser e.d.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:51:
[...]
ok, opzich wel logisch dat ze hem willen hacken dan, maar ik verw8 dat er binnenkort toch wel weer nieuwe upgrades uitkomen voor de psp die via games ofzo installed worden dus dan kennen ze toch weer opnieuw beginnen?
Verwijderd
kiddyl schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:54:
Iedereen met een defecte PSP kan bij mij komen. Ik wil hem graag overnemen!
Verwijderd
LCD'tje gebruiken, I guess... Als die kapot is, misschien een controller (PS2?) met dat pookje maken
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 17:04 ]
Nou ik vind het absoluut niet erg. Het is allemaal lekkere motivatie voor Sony om nieuwe features te introduceren. De reden dat ik naar 2.0 overstapte was de AVC, dat was het me wel waard. Ik hoop dat ze weer iets verzinnen waardoor ik overstap naar 2.5/3.0TranceSetter schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:54:
[...]
Precies, en zo blijft het getouwtrek bezig. Sony hoopt de klanten over te halen hun updates te installeren met nieuwe mogelijkheden op de PSP zoals een webbrowser e.d.
De hackers willen juist ook die firmware kraken, zodat er homebrew op geinstalleerd kan worden. En op het moment dat dat gelukt is, komt Sony weer met een nieuwe upgrade.
Mij boeit die homebrew niet, en zal meteen weer updaten als er een nieuwe versie is, maar ik snap de mensen ook wel die liever homebrew spelen...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Hij maakt er snel witte van, en verkoopt ze voor 15 september
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik krijg zowiezo een xx aantal Witte PSP's binnen, dus daar hoef ik het niet voor te doen. Ik wil de PSP's strippen en de case gebruiken voor soort van casemods. Dus je hebt wel een beetje gelijk, maar dan voor mezelf.OMX2000 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:31:
[...]
Hij maakt er snel witte van, en verkoopt ze voor 15 september
I know... Ik zit met smart te wachten op 1 van die witte...kiddyl schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:49:
[...]
Ik krijg zowiezo een xx aantal Witte PSP's binnen, dus daar hoef ik het niet voor te doen. Ik wil de PSP's strippen en de case gebruiken voor soort van casemods. Dus je hebt wel een beetje gelijk, maar dan voor mezelf.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Verwijderd
Misschien spellen die met voice over IP werken inderdaad. Dat lijkt me niet zo ondenkbaar. Hopelijk geen spellen waarbij je tegen je PSP moet praten. Ziet zo stom uit in de trein.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:27:
ik denk dat er ook spellen komen waarbij je en mic moet hebben in je headset kijk maar
aan de onderkand van je psp waar je oortjes in moeten daar staat ook zo een mic op
zou wel fet zijn
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
had hem vandaag in me handen bij de mediamartk in alexandrium. Daar was die 20 euri.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:31:
Is er bij de mediamarkt een logitech case te koop.. en wat kosttie?
Verwijderd
Allen moet je zo een headset niet van sony kopen zal ook wel niet zo hard gaanFaceDown schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:29:
[...]
Misschien spellen die met voice over IP werken inderdaad. Dat lijkt me niet zo ondenkbaar. Hopelijk geen spellen waarbij je tegen je PSP moet praten. Ziet zo stom uit in de trein.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Ik heb Metal Gear Ac!d USA, ruilen?Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:29:
Ik heb een Tony Hawk Underground Remix te ruil trouwens. USA.
Hangt van het filiaal af. ik had mijne gewoon voor 249,95 maar andere schijnen 10 euro goedkoper te zijn ofzo.xtr3me schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:20:
Weet iemand toevallig hoe duur de psp in de mediamarkt is?
In Groningen 235xtr3me schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:20:
Now back up, put the gun down, and get me a pack of Tropical Fruit Bubblicious.........And some Skittles.
http://www.teamxlink.co.u...f663ae36557bf3d0bc940052fLaZZ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:02:
Ik ben even het spoor bijster. Ik weet dat het mogelijk is om met de PSP via XBconnect of Xlink online te spelen maar kan dat nou ook via mijn Router? Heb dus gewoon een kabel lopen van de PC naar de Router en de PC is verder niet draadloos. De Router is een Linksys 54G Wireless router. Ik kan wel internetten op mijn PSP via de router maar ik krijg het niet voor elkaar om in XBconnect of Xlink mijn PSP te vinden zodat ik (in dit geval) Ridge Racer online kan spelen. Moet ik dat toch nog eerst zo'n wireless USB adapter halen voor mijn PC om online te kunnen gamen of?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Niet echt want ik kan toch geen wireless connectie maken als ik niet zo'n wireless USB adapter heb? Heb alleen mijn PC via een kabel aan mijn router gekoppeld...S2S schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:37:
[...]
http://www.teamxlink.co.u...f663ae36557bf3d0bc940052f
Kijk ff naar de sticky posts en dan met name ---> Sticky: Kai's PSP Connection Guide - READ ME FIRST!
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:31:
Is er bij de mediamarkt een logitech case te koop.. en wat kosttie?
MM in Den Haag kost logitech case 17.99xtr3me schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:20:
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 20:16 ]
Als je die nou eens in F:/PSP/VIDEO zet dan doet ie het perfect...Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:13:
ok, psp al 10 dagen in bezit en kan er nog steeds geen video op zetten. Misschien kan iemand mij helpen.
De stappen die ik zet zijn.
- ik heb een mp4 proefdownloadfilmpje van us.playstation.com gehaald (boogeyman trailer)
- vervolgens zet ik die in de map F:/ (is voormij verwisselbare schijf) F:/MP_ROOT/100ANV01/
- Vervolgens verbreek ik de USB-connectie en kijk ik of de trailer er bij video's bijzit, maar dat is niet zo.
Verder heb ik ook nog de mappen
F:/MP_ROOT/100MNV01/
F:/PSP/COMMON/
F:/PSP/GAME/
F:/PSP/MUSIC/ ze doen het allemaal behalve F:/PSP/VIDEO/
F:/PSP/PHOTO/
F:/PSP/SAVEDATA/
F:/PSP/SYSTEM/
F:/PSP/VIDEO/
Die *.MP4 moet je zetten in F:/MP_ROOT/100MNV01/Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:13:
ok, psp al 10 dagen in bezit en kan er nog steeds geen video op zetten. Misschien kan iemand mij helpen.
De stappen die ik zet zijn.
- ik heb een mp4 proefdownloadfilmpje van us.playstation.com gehaald (boogeyman trailer)
- vervolgens zet ik die in de map F:/ (is voormij verwisselbare schijf) F:/MP_ROOT/100ANV01/ het past gewoon allemaal en ik zie de trailer in de map staan
- Vervolgens verbreek ik de USB-connectie via PSP zelf en kijk ik of de trailer er bij video's bijzit, maar dat is niet zo.
Verder heb ik ook nog de mappen
F:/MP_ROOT/100MNV01/
F:/PSP/COMMON/
F:/PSP/GAME/
F:/PSP/MUSIC/ ze doen het allemaal behalve F:/PSP/VIDEO/
F:/PSP/PHOTO/
F:/PSP/SAVEDATA/
F:/PSP/SYSTEM/
F:/PSP/VIDEO/
[ Voor 10% gewijzigd door Zonekill op 08-09-2005 20:22 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
PSN: Bellerophon-
Zou het niet kunnen, dat jij bv nog een besteld en hem gewoon doorverkoopt?(voor bv 270 oid) dan maak jij gewoon winst. Of mag je maar 1 per adres oid.Bellerophon schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:33:
Heb vanavond mijn dealer pakket binnen gekregen, oei wat ziet Hitch op UMD er geweldig uit.
En ook Dr.Dre "Up in Smoke tour" (en ik hou er geeneens van)
En tevens is die PSP , de 1.52 firmware. Dus die laat ik ook mooi zo even
Mocht er maar 1 per persoon en je moest tevens ook de dealer vermelden waarvoor je werkt.matsume schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:47:
[...]
Zou het niet kunnen, dat jij bv nog een besteld en hem gewoon doorverkoopt?(voor bv 270 oid) dan maak jij gewoon winst. Of mag je maar 1 per adres oid.
Alleen bij jou zeker? De MP4 bestanden moeten wel een bepaalde naam hebben.LaZZ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:16:
[...]
Als je die nou eens in F:/PSP/VIDEO zet dan doet ie het perfect...
[ Voor 31% gewijzigd door Cabo op 08-09-2005 21:06 ]
Verwijderd
Is er niets zoiets als consumentenrecht? Je hebt volgens mij ten alle tijden een afkoelingsperiode van 8 dagen op ieder gekocht product. Dat is wettelijk vastgelegd. Moeten ze zich gewoon aan houden...Zandhaas schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:12:
Vandaag echt leuke verhaal gehoord over dode pixels. (jaja ik weet: alweer gezever)
Via vriend van me hoorde ik dat zijn buurjongen paar D.P. had. gelijk terug naar winkel om te ruilen. maar is te weing om laten retournen. Vader van burjongen bedacht een manier om psp laten kapot maken. Je hebt volgend nodig: handdoek.
Wikkel handdoek om adapter om en sla deze aan de gort.
Laat je PSP accu leeglopen.
Ga naar winkel, zeg gewoon, hij is stuk, het laad niet eens op
Je krijgt sowieso nieuwe.
Alleen weet ik nie of ik m moet gelovenwel perfect manier
Dealer pakket is in Duitsland te koop voor consumenten zag ik op site. 399,-Bellerophon schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:33:
Heb vanavond mijn dealer pakket binnen gekregen, oei wat ziet Hitch op UMD er geweldig uit.
En ook Dr.Dre "Up in Smoke tour" (en ik hou er geeneens van)
En tevens is die PSP , de 1.52 firmware. Dus die laat ik ook mooi zo even
[ Voor 14% gewijzigd door Zonekill op 08-09-2005 21:07 ]
Haha oeh die dealerpaketten zijn eigenlijk niet voor resaleZonekill schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:04:
[...]
Dealer pakket is in Duitsland te koop voor consumenten zag ik op site. 399,-
ff vraagje: waarom gaan videos van memstick op het eind in pause stand?? Ik wil gewoon dat ie terug gaat naar hoofd menu!
Dit geldt alleen voor kopen op afstand.Maar dan moet je het product wel in de originele verpakking en in nieuwstaat retourneren.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:03:
[...]
Is er niets zoiets als consumentenrecht? Je hebt volgens mij ten alle tijden een afkoelingsperiode van 8 dagen op ieder gekocht product. Dat is wettelijk vastgelegd. Moeten ze zich gewoon aan houden...
PSN: Shiver23
Domme manier. Ik snap niet wat hier perfect aan is, voor hetzelfde geld sla je die adapter kapot. Pak dan een paperclip en sluit je voedingsaansluiting kort, zodat deze doorbrand of een interne zekering door laat slaan. Dan weet je zeker dat je geen uiterlijke schade hebt.Zandhaas schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:12:
Vader van burjongen bedacht een manier om psp laten kapot maken. Je hebt volgend nodig: handdoek.
Wikkel handdoek om adapter om en sla deze aan de gort.
Laat je PSP accu leeglopen.
Ga naar winkel, zeg gewoon, hij is stuk, het laad niet eens op
Je krijgt sowieso nieuwe.
Alleen weet ik nie of ik m moet gelovenwel perfect manier
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Dude, reageer ff rustig ofzo.kenny89 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:18:
wtf ben je over aan het praten. psp/video bestaat niet eens man !
Verwijderd
Waar begrijp je dat uit ?Mausz schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:54:
Dus als ik het goed begrijp, komt morgen dat downgrade gedoe online? (vrijdag dus)
Kwou net zeggen 'volgens mij mis ik iets...Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:57:
[...]
Waar begrijp je dat uit ?
Wab is er nog mee bezig en die gast die ligt te teasen op het psphacks.net forum is gewoon een faker zonder hobby
Verwijderd
hèhè... EINDELIJK haha echt hééél erg bedankt!!!Caboman schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:01:
[...]
Alleen bij jou zeker? De MP4 bestanden moeten wel een bepaalde naam hebben.
De 2 bestanden die de MP4 vormen, moeten een naam hebben als "M4V00001"" M4V00002"
etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 22:07 ]
Verwijderd
hij gaat hem posten tussen 22:00 en 22:30...Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:57:
[...]
Waar begrijp je dat uit ?
Wab is er nog mee bezig en die gast die ligt te teasen op het psphacks.net forum is gewoon een faker zonder hobby
Verwijderd
En dit allemaal om gecopieerde games te spelen.. Laten we nog meer de game industrie naar de kl*te helpen.. En kom niet met unsigned code zoals eigen progs.. Want die 2% die hem daar wel voor gebruikt kan ook zelf een BIN maken..Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:10:
[...]
hij gaat hem posten tussen 22:00 en 22:30...
zo niet..dan gaat het forum losbarsten...
Verwijderd
jij hebt groot gelijk hoor.. ik snap de commotie hierover ook niet.. maar ik vind maar net zo leuk om het te volgen. Stel dat het niet waar is, dan heeft hij wel iedereen 2 dagen voor de gek gehouden.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:14:
[...]
En dit allemaal om gecopieerde games te spelen.. Laten we nog meer de game industrie naar de kl*te helpen.. En kom niet met unsigned code zoals eigen progs.. Want die 2% die hem daar wel voor gebruikt kan ook zelf een BIN maken..
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 22:23 ]
probeer dvddecrypter eens....Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:21:
weet iemand nog een goed (gratis) dvd-rip - programma'tje? zodat je gewoon normale dvd's op je computer kan zetten? (en later met pspvideo9 naar je psp'tje in mp4 formaat kan zetten?
Verwijderd
ja..Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:22:
Misschiven een stomme vraag maar heb je oor online gamen (met een psp) echt een draadloze router nodig?
Ik heb een "Prism 802.11g wireless adapter" in mijn PC , kan ik hiermee ook connecten naar mijn PSP?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq