Het Playstation Portable topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.408 views sinds 30-01-2008

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:10:
[...]

hij gaat hem posten tussen 22:00 en 22:30...
zo niet..dan gaat het forum losbarsten...
Vandaag of morgen? Forum daarzo ligt plat...

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:37

Bob Popcorn

Plop!

RR Jap en Tony Hawk US te ruil jongens, anyone? :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Verwijderd

serieus ?? ik ben namelijk echt verbaasd... is er een tutorial online hoe ik mijn instellingen moet zetten?

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:12
Mausz schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:24:
[...]

En ik maar denken dat iedereen Burnout Legends aan het spelen is :P die overigens lekker speelt beetje jammer van de graphics om sommige momenten.

Verwijderd

Mausz schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:24:
[...]

vandaag.. daarom ligt ie plat!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:26:
[...]

serieus ?? ik ben namelijk echt verbaasd... is er een tutorial online hoe ik mijn instellingen moet zetten?
Staat in de startpost

Iemand die GTA Liberty City Stories wil voor 36,66 euro mail me :P of ander spel mag natuurlijk ook
Kga namelijk bij FRS PSP games bestellen en zoek nog een derde deelnemer (eventueel een 2de).

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Quiqziz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 14:33
misschien handig als je ff vermeld op welke van de 2 vragen je nu het antwoord geeft ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:26:
[...]

je kan wel een ontvanger als verzender gebruiken btw. werkt hetzelfde als dat je een normaal netwerkkaartje gebruikt voor internet op een tweede PC. Enigste nadeel is dat de PC aan moet blijven staan als je een connectie wil.

Heb een Asus programma geinstalleerd en mijn netwerkkaart ingesteld als Software Acces point... Alles werkt goed tot nu toe.

Als je een adres intypt verzend je het toch naar je router...

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Warez-talk is ook hier niet toegestaan.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:16 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:12

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:16 ]

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

YellowNeck schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:29:
[...]

Staat in de startpost

Iemand die GTA Liberty City Stories wil voor 36,66 euro mail me :P of ander spel mag natuurlijk ook
Kga namelijk bij FRS PSP games bestellen en zoek nog een derde deelnemer (eventueel een 2de).
Oei dat is wel heeel mooi aanbod ;)

PSN: Bellerophon-

• henkyyyyyyy
  • Nu online

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:16 ]

Verwijderd

GoT is geen e-mail uitwisselboard. Als degene die de actie aanbood geen e-mail adres in zijn profiel heeft staan, dan wil hij blijkbaar niet gemailt worden.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:17 ]

• Quiqziz
GoT is geen e-mail uitwisselboard. Als degene die de actie aanbood geen e-mail adres in zijn profiel heeft staan, dan wil hij blijkbaar niet gemailt worden.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:17 ]

Verwijderd

heb net 1GB geheugenkaart bij PC Platform besteld. Het hokje was groen (betekent op voorraad) maar ik vroeg me af hoe lang dat duurt. heeft iemand er ervaring mee? want kheb rembours, dus ik weet niet wanneer het geld klaar moet liggen

• Quiqziz
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:43:
heb net 1GB geheugenkaart bij PC Platform besteld. Het hokje was groen (betekent op voorraad) maar ik vroeg me af hoe lang dat duurt. heeft iemand er ervaring mee? want kheb rembours, dus ik weet niet wanneer het geld klaar moet liggen
als je het net heb besteld zou het het denk op zn snelst overmorgen kunnen zijn.

• Mausz
  • Laatst online: 21-03 10:39
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:28:
[...]

vandaag.. daarom ligt ie plat!
Aha, weet iemand dan al of het echt is?

Verwijderd

Quiqziz schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:45:
[...]

als je het net heb besteld zou het het denk op zn snelst overmorgen kunnen zijn.
overmorgen is het zaterdag :/ maandag denk ik dan. iig thnx

• Quiqziz
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:56:
[...]

overmorgen is het zaterdag :/ maandag denk ik dan. iig thnx
maak niet uit hoor ik krijg ook gewoon pakketjes op zaterdag

• nnndoh
  • Niet online
forum is alweer back online...niks te zien...zie het morgen wel...tot die tijd vermaak ik me wel met colin mcrae

Verwijderd

hoeveel mb bevat een film van een originele dvd gehaald in mp4 bestand? kheb 1GB bijna, hoeveel echte dvd's (jaja omgezet en wel in mp4) kunnen erop?

• Quiqziz
nnndoh schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:59:
forum is alweer back online...niks te zien...zie het morgen wel...tot die tijd vermaak ik me wel met colin mcrae
haha moet je de laatste pagina van dat j2k topic lezen. Die gozer is in geen velden of wegen te bekennen... :D waarschijnlijk iedereen erin genaaid heheh

• Quiqziz
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:02:
hoeveel mb bevat een film van een originele dvd gehaald in mp4 bestand? kheb 1GB bijna, hoeveel echte dvd's (jaja omgezet en wel in mp4) kunnen erop?
dat hangt sterk van je kwaliteit af, ik geloof dat hier een keer genoemd is dat het 120MB per uur film kan zijn ofzo..

(sry voor 2 post achter elkaar btw)

[ Voor 6% gewijzigd door Quiqziz op 08-09-2005 23:04 ]

• nnndoh
  • Niet online
Quiqziz schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:02:
[...]

haha moet je de laatste pagina van dat j2k topic lezen. Die gozer is in geen velden of wegen te bekennen... :D waarschijnlijk iedereen erin genaaid heheh
tis nu echt wachten op die gasten van ' wab ' ...kijken of die hun woord houden
in hun laatste filmpje zag ik een amiga emulator...dat lijkt me wel cool om die te draaien op mijn psp

• Quiqziz
nnndoh schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:11:
[...]

tis nu echt wachten op die gasten van ' wab ' ...kijken of die hun woord houden
in hun laatste filmpje zag ik een amiga emulator...dat lijkt me wel cool om die te draaien op mijn psp
ik denk dat die van WAB het wel iets serieuzer aanpakken. De halve PSP wereld wacht op hen, en als ze nu iedereen voor de gek houden is dat die zo goed voor hun reputatie..

• TranceSetter
  • Laatst online: 15-09 14:26
Quiqziz schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:03:
[...]

dat hangt sterk van je kwaliteit af, ik geloof dat hier een keer genoemd is dat het 120MB per uur film kan zijn ofzo..

(sry voor 2 post achter elkaar btw)
Ik haal ongeveer 140 mb per uur. In redelijk goede kwaliteit. Het kan zeker beter, maar dan moet je eigenlijk de maximale resolutie kunnen renderen, en dat is niet mogelijk op de PSP. Daar zijn de UMD movies voor. De instellingen die ik gebruik en door Chrasher getest zijn, staan in de Topicstart Deel 2 bij Tutorials...

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:32:
btw die headset gaat irritant .. zacht ... En je kan er gewoon niks aan doen! :(
Daarom heb ik men EX-71 er aan gehangen....... probeerde de headset gisteren toevallig uit omdat ik geen zin had m'n EX-71 uit m'n minidsc te halen.... ik dacht echt dat m'n soundoutput kapot was eerst..... maar het werkte wel, als ik de boel maar hard genoeg zette..

tja, zo kan ik ook wel garanderen dat het tot 90dB gaat, als het de 90dB niet eens haalt met de output van de psp :Y)

Maar goed, gewoon een andere headset erop aansluiten die "remote control" support hebben (ofwel, kort kabeltje om aan te sluiten op remote control setjes). Niks aan het handje. EX-71 is geweldig daarvoor ;)

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

henkyyyyyyy schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:34:
[...]

Hmmm binnenkort toch maar een umd halen dan maar ;)
Heb alleen devhook! :D
Hoe werkt dat dan met een fastloader etc?

PSN: Bellerophon-

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Nou :D heb hem ook hoor PSP! toch maar gekocht!

gelijk WipeOut Pure er bij gehaalt, nog niet gespeelt. eerst ff met de video's spelen :D

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

ik heb er nu ook 1.. leuk vet dingetje..super.. !!! helaas ben ik wel bezig om die ene luie pixel weer aan de gang te krijgen.. we zien wel of het lukt..

cheers!

Verwijderd

heeft er egt nog niemand een internet radio aan de gang kegregen op de psp:(

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:50

FaceDown

Storende factor.

Ga je dat nou elke pagina een keer vragen? :/

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Ik heb deze--> http://pspcrazy.com/wifihack.htm tutorial gevolgd (wordt in de intro vandit topic gegeven)

Maar deze werkt bij mij niet echt...iemand bij wie hij wel werkte?

HIER LIEP IK VAST--> ik krijg dat pictogram niet:

Now you have done this you should see a new icon appear
Afbeeldingslocatie: http://pspcrazy.com/img/8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:01

njh

omg in ELKE winkel in heerlen zijn de 1GB duo modules uitverkocht (mediamarkt, dixons, bart smit v&d, e-plaza etc) niet normaal.

zit nu nog opgescheept met wel 32MB :(

en nog iets anders, waarom lukt het niet om wmv bestanden fatsoenlijk te converteren naar mp4?
sommige wel, andere kappen er direct mee (en soms staat er 0mb in de lijst, klik je op open op computer hoor je alleen geluid, dan is de videostream dus totaal niet aanwezig)
iemand dit ook al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Donnie Darko schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:27:
[...]

En ik maar denken dat iedereen Burnout Legends aan het spelen is :P die overigens lekker speelt beetje jammer van de graphics om sommige momenten.
Die mensen kunnen juist Burnout Legends niet spelen :p

Leuk spel wel, maar daar blijft het ook wel bij .. had meer verwacht

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

Vanmiddag een PSP gekocht bij bart smit, vol verwachting ridge racer op gestart... en gelijk bij het zwarte loading scherm viel mij 2 of 3 stuck pixels op (tegen elkaar aan, dus je ziet het goed), precies in het midden van het scherm :'(

Morgen maar terug, kijken of ik een nieuwe kan krijgen.. bederft de pret van zo'n geil apparaatje wel zeg :(

[ Voor 9% gewijzigd door oZy op 09-09-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Welk programma gebruiken jullie om video's te converteren. En welke settings gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Kiff schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:24:
Heb er het spel Virtua Tennis bij gekocht (voor maar 39euro in MM Hasselt), wat wel lekker speelt. Enig nadeel vind ik de vele en lange laadtijden. Zelfs tijdens een spel zelf (als een punt gespeeld is bvb) hapert hij even om van de UMD te lezen. Als ik door het menu ga of in World Tour modus over de wereldbol blader hapert hij ook om de zoveel tijd weer even om in te lezen. Opstarten duurt ook al bijna 1min.
En bij dit lezen van de UMD maakt deze ook wel veel lawaai. Nog iemand met dezelfde ervaring?
Ik heb veel Virtua Tennis op de Sega Dreamcast gespeeld, maar deze versie van VT vind ik minder. Het heeft alles wat VT op de DC heeft, alleen die haperingen/lag na het behalen van een punt zijn vreselijk irritant. Die wereldbol schokt ook als een tierelier. En de laat tijden niet te vergeten.

Waarschijnlijk krijgt de US versie van VT die lag niet, schijnt met de laatste build van de game stukken beter te zijn :( Het is niet eerlijk! :o

GoT is geen handelsforum. Als degene die de actie aanbood geen e-mail adres in zijn profiel heeft staan, dan wil hij blijkbaar niet gemailt worden. Voor ruilpraktijken kun je bij Vraag & Aanbod op de frontpage terecht

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

rickertsnaak schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:19:
[...]

Ik heb veel Virtua Tennis op de Sega Dreamcast gespeeld, maar deze versie van VT vind ik minder. Het heeft alles wat VT op de DC heeft, alleen die haperingen/lag na het behalen van een punt zijn vreselijk irritant. Die wereldbol schokt ook als een tierelier. En de laat tijden niet te vergeten.

Waarschijnlijk krijgt de US versie van VT die lag niet, schijnt met de laatste build van de game stukken beter te zijn :( Het is niet eerlijk! :o
GoT is geen e-mail uitwisselboard (en ook plek om dingen te verhandelen). Als degene die de actie aanbood geen e-mail adres in zijn profiel heeft staan, dan wil hij blijkbaar niet gemailt worden.
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:53:
Ik heb deze--> http://pspcrazy.com/wifihack.htm tutorial gevolgd (wordt in de intro vandit topic gegeven)

[afbeelding]
Wat heb je zelf geprobeerd dan?
Je meot je draadloze verbinding selecteren en -terwijl je CTRL inhoudt- ook de LAN verbinding selecteren. Nu ze beide geselecteerd zijn kun je CTRL loslaten. Rechterklik op een van de verbindingen terwijl ze nog geselecteerd zijn, en kies dan Bridge (of in het NLs Brug)
Caboman schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:15:
Welk programma gebruiken jullie om video's te converteren. En welke settings gebruik je?
PSP Video 9 is een zeer gemakkeljik en goedkoop programma (gratis :P) Maargoed, kijk even in de startpost voor uitleg
jan401 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:10:
omg in ELKE winkel in heerlen zijn de 1GB duo modules uitverkocht (mediamarkt, dixons, bart smit v&d, e-plaza etc) niet normaal.

en nog iets anders, waarom lukt het niet om wmv bestanden fatsoenlijk te converteren naar mp4?
sommige wel, andere kappen er direct mee (en soms staat er 0mb in de lijst, klik je op open op computer hoor je alleen geluid, dan is de videostream dus totaal niet aanwezig)
Hier hebben ze em nog op voorraad: de 1GB GAMING voor 99 euro: http://www.d95.nl/ (voor shopsurvey: http://www.tweakers.net/shopsurvey/2952)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:19 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Best zuur.. je koop een spel voor 45 euro en het schokt als de nete.. iemand anders download het spel voor nop en het speelt ultravloeiend. :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Sinds vandaag de trotse eigenaar van de PSP eindelijk! Heb de hele avond de instellingen erin proberen te zetten om te internetten met de Wanadoo LiveBox met wifi, maar niet werkend gekregen... Iemand wel al aan de gang gekregen?

Update: Krijg de hele tijd de foutmelding:
De communicatie met de server is mislukt.
Er is een DNS-fout opgetreden.
(80410418)

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Als ik de verbinding test staat er wel dat alles goed is gelukt, maar start ik de webbrowser dan flipt ie deze foutmelding dus en kan ik niet het net op :(

[ Voor 42% gewijzigd door Le0032 op 09-09-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je zelf geprobeerd dan?
Je meot je draadloze verbinding selecteren en -terwijl je CTRL inhoudt- ook de LAN verbinding selecteren. Nu ze beide geselecteerd zijn kun je CTRL loslaten. Rechterklik op een van de verbindingen terwijl ze nog geselecteerd zijn, en kies dan Bridge (of in het NLs Brug)
Ik heb gewoon iedere stap gedaan.
Jouw "beide selecteren --> rechter muisknop" actie werkte niet ... ik krijg dan enkel "HERSTELLEN" als optie.

Ikheb inmiddels de brug wel voor elkaar door tijdens het instellen naast WIRELESS ook mijn "1394" verbinding aantevinken (geen idee wat het is)

Maar hoe dan ook het werkt nog steeds niet :'(

2e puntje

Soms heb ik verbinding 20-40% maar dan heb ik geen connectie tot het internet:
internetverbinding:mislukt

Nu weet ik niet of het mijn PC of dat het die bv. van de buurman is.

Waar kan je je wirelessadapter mac adres zien? zodat ik het kan controleren.

Edit:Het is de verbinding van de buurman oid. heb comp ff uitgezet en nog steeds een signaal van 30 % 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:35
Woeii... twee pv's weer voor jullie gadget.

Koda Kumi - Cutey Honey
Move - Nobody Reason

Veel plezier en tot maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:10:
[...]

Die mensen kunnen juist Burnout Legends niet spelen :p

Leuk spel wel, maar daar blijft het ook wel bij .. had meer verwacht
Is Burnout Ledgends al uit dan? heb hem nog niet gezien in de winkel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Pikoro
Site Admin

PostPosted: Fri Sep 09, 2005 7:41 am Post subject: Reply with quote
justin2k wrote:
Thats it, ive had enough. I wont be releasing it here. And id ask picoro not to release it either (it was sent to him).

Why? This guy is posting my address and stuff on here, fishcakes. Now that isnt my address anymore (fortunately) as i moved, and thats not my phone number (even more fortunately)

But am i going to be stalked over a hack? No f'ng way. Ive had enough.

Well, no file, or even an email received here for that matter.

Fake. Locked.
En dat was einde verhaal.
Wat een ophef zeg. LOL

BTW ik lees hier mensen over burnout... is die al ergens te koop dan??
Ik dacht pas 15 sept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Hij komt officieel 13/9 uit, maar blijkbaar is ie geleaked! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:30:
[...]

BTW ik lees hier mensen over burnout... is die al ergens te koop dan??
Ik dacht pas 15 sept?
Klopt.

Maarja it's the way of the world he...
Moet trouwens zeggen dat de game echt top is. Voldoed volledig aan m'n verwachtingen.
Heb em dan net ook maar gepre-ordered. Een echt hoesje in de kast misstaat nooit B)

Ik denk trouwens wel dat ik m'n games gewoon vanaf de memorystick blijf spelen. Het scheelt qua laadtijden werkelijk gigantisch.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, als ik niu een PSP hier in NL koop welke firmware staat er dan op de PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 15-09 08:55
@DTLTE -> 1.52 (had je ook kunnen opzoeken)

Ik heb eindelijk mijn PSP! Het dealerpakket was gisteren binnegekomen op me werk. WipeOut Pure is echt een relaxt spel. In de trein is het een ultiem vermaak middel, vanavond maar eens dat up in smoke tour kijken (niet echt mijn muziek maar ok) Geupdat enaar 2.0 uiteraard en gelijk 4 wireless netwerken van de buren enz.. Helaas heeft het internet het nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:32:
vraagje, als ik niu een PSP hier in NL koop welke firmware staat er dan op de PSP?
1.52 nog steeds d8 ik
edit: te laat... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Quiqziz op 09-09-2005 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een PSP gescoord, geen luie of dooie pixels :D. Meteen maar geupgrade naar 2.0, want die browser leek me wel leuk, en ik heb voorlopig toch geen geld voor een gieg... Tegen de tijd dat ik dat wel heb werkt alles vast ook wel onder 2.0 ;+] Brower is erg gaaf vinnik, en de wireless ontvangst is gewoon geweldig! Nog nooit zoveel netwerken gezien, en hij scant ook heel snel. Een vriend van me is er al mee gaan "wardriven". Gisteren in een kwartiertje de extra download bij Wipeout (18mb) binnengetrokken :) Zupaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:44:
en de wireless ontvangst is gewoon geweldig! Nog nooit zoveel netwerken gezien, en hij scant ook heel snel.
Dit was mij ook al opgevallen er zit schijnbaar een goed stukje wifi hardware in. Een vriend van me vond namelijk met het kaartje in zijn pc niks. En mijn psp 4 stuks allemaal wel laag signaal maar dat komt omdat ze vrij ver van me wegwaren (accespoints)

Tevens heeft mijn psp ergens een half dode pixel zeg maar, echt niet hinderlijk als je gamed zie je het echt niet en in het menu moet ik ook goed zoeken, lijkt meer een vuiltje dan een pixel.

[ Voor 17% gewijzigd door Xiqum op 09-09-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook de PSP maar gekocht woensdag. met wipe out. en het is echt een super relaxed apparaat, wipe out speelt ook relaxed. en nog geen dooie pixels erop :)

nou wil ik er eigenlijk ook wel een goeie RPG op, hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:10:
ik heb ook de PSP maar gekocht woensdag. met wipe out. en het is echt een super relaxed apparaat, wipe out speelt ook relaxed. en nog geen dooie pixels erop :)

Voor zover ik weet is er nog maar 1tje in NL te verkrijgen maar voor veel revieuws pics en filmpjes van spellen kun je beter even hier kijken:

http://psp.ign.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:40
jan401 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:10:

Ik woon ook in heerlen, vriend van me is memorysticks gaan halen bij de mediamarkrt net over de grens bij kerkrade daar zijn ze net zo goedkoop als de goedkoopste sticks uit de pricewatch. Dus ik ga vandaag ook ff daar halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik wou een PSP kopen, maar al die verhalen over dooie pixels heb ik toch besloten om het niet te doen. Ik irriteer me erg snel aan zulke dingetjes. Erg slecht van Sony dat je hem niet om kunt ruilen omdat je toch een goed product verwacht. Zeker voor 250 euro. Ik heb ook een DS en die had ook 1 dooie pixel, maar die kon ik zonder problemen om ruilen, hier kan Sony iets van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mist wat killerbean ;+] ALS je geen DP hebt is het wel een heel goed scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:48:
heeft er egt nog niemand een internet radio aan de gang kegregen op de psp:(
http://www.psphacks.net/forums/viewtopic.php?t=5206

Conclusie; nog niet mogelijk dus. Misschien bij een volgende firmwareupdate.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:22:
Hmmm ik wou een PSP kopen, maar al die verhalen over dooie pixels heb ik toch besloten om het niet te doen. Ik irriteer me erg snel aan zulke dingetjes. Erg slecht van Sony dat je hem niet om kunt ruilen omdat je toch een goed product verwacht. Zeker voor 250 euro. Ik heb ook een DS en die had ook 1 dooie pixel, maar die kon ik zonder problemen om ruilen, hier kan Sony iets van leren.
Doe zoals ik; koop een 2e handsje. Dan weet je meteen zeker dat je geen DP's hebt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quiqziz schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:57:
[...]

maak niet uit hoor ik krijg ook gewoon pakketjes op zaterdag
Rembours zijn NIET op zaterdag! Pakjes wel, maar rembours niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 02:14:
[...]

Klopt.

Maarja it's the way of the world he...
Moet trouwens zeggen dat de game echt top is. Voldoed volledig aan m'n verwachtingen.
Heb em dan net ook maar gepre-ordered. Een echt hoesje in de kast misstaat nooit B)

Ik denk trouwens wel dat ik m'n games gewoon vanaf de memorystick blijf spelen. Het scheelt qua laadtijden werkelijk gigantisch.
Inderdaad, geen probls met vtennis en burnout, de meeste umd's die ik heb, draaien ook wel vlot, rracer, lumines, wipeout, golf, maar bv greksky heeft wel laadtijden. Heb nfs rivals ook gehad maar die had echt lange laadtijden...eigenlijk wil ik wel medieval,vtennis en burout officieel hebben, alleen maar al omdat het goede games zijn...

en ik denk dat het wel energie scheelt of je van een ms of een umd speelt, elke minuut is mee genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik denk dat UMD sowieso veel meer energie kost, aangezien het toch een deels mechanisch, deels optisch, deels digitaal systeem is. MS is zuiver digitaal. :)

Misschien kan iemand het eens testen. Laat een UMD film afspelen en een film vanaf MS en kijk hoe lang het duurt voordat de batterij leeggezogen is.

[ Voor 45% gewijzigd door FaceDown op 09-09-2005 10:20 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dephaezer
  • Laatst online: 26-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:53:

[afbeelding]
Is het nog gelukt? kan je trouwens ook verbinding maken met een draadloos netwerk usb kaartje? iemand een tut voor me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:05:
[...]

Rembours zijn NIET op zaterdag! Pakjes wel, maar rembours niet!
ok sorry hoor. Rembours zendingen zijn trouwens ook pakjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of ze die spiderman 2 ook gewoon in de brieven bus doen of moet je die ondertekenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quiqziz schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:24:
[...]

ok sorry hoor. Rembours zendingen zijn trouwens ook pakjes
maakt niet uit, niet iedereen kan alles weten, ik ook dus niet ;) , maar kijk ff naar deze link: http://www.tpgpost.nl/voo...angen/pakketten/index.jsp

"...(Rembourszendingen worden bij vergeefse aanbieding op vrijdag niet op zaterdag, maar op maandag bezorgd.) ...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:28:
weet iemand of ze die spiderman 2 ook gewoon in de brieven bus doen of moet je die ondertekenen ?
Hoogstwaarschijnlijk in de bus. Lijkt me een dure grap als ze die dingen allemaal als pakket gaan versturen, of aangetekend als brief.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:28:
zal een duur grapje worden voor sony als ze allemaal envelope versturen met handtekening...ik denk gewoon via je brievenbus...

(dubbelpost sorry, ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:22:
Ik zou zeggen, ga naar een lokale games boer (en nee dus niet de FRS of BS) en vraag of je daar jouw PSP mag testen voordat je hem koopt.

Heb ik ook gedaan, volgende week komt ie daar binnen, eerst testen dan kopen.

Trouwens, de verkoper daar wist mij dingen te vertellen die ik nog nooit gehoord had! Hij had het over een aantal kleine mechanische aanpassingen :? in de europese PSP tov de Japanse..... geen idee of de US deze ook zou hebben.

Zoals de O, X... knoppen niet meer dmv een veertje maar dmv schuimrubber terugveren. Ook worden
de knopjes tegengehouden met haakjes zodat de deze niet te ver terug kunnen veren. Daarnaast zijn de shoulderbuttons intern helemaal veranderd.... Deze veranderingen zijn helemaal niet te zien van buitenaf. Beetje vreemd verhaal niet?

Deze winkel houd er trouwens een 3 deadpixel policy op na. Maarja, wel goede service. Koop daar al mijn games sinds de SNES.

EDIT: Owja, deze verkoper had er ook over dat in de EU PSP 4 speakers zitten ipv 2, toch wel heel vreemd...

[ Voor 4% gewijzigd door Binz op 09-09-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bij de mediamarkt vertelden ze mij dat ik na de kassa direkt de psp moest uitproberen en als die niet goed was gelijk bij de balie weer inruilen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Nu online
Binz schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:42:
[...]

Ik zou zeggen, ga naar een lokale games boer (en nee dus niet de FRS of BS) en vraag of je daar jouw PSP mag testen voordat je hem koopt.

Trouwens, de verkoper daar wist mij dingen te vertellen die ik nog nooit gehoord had! Hij had het over een aantal kleine mechanische aanpassingen :? in de europese PSP tov de Japanse..... geen idee of de US deze ook zou hebben.

Zoals de O, X... knoppen niet meer dmv een veertje maar dmv schuimrubber terugveren. Ook worden
de knopjes tegengehouden met haakjes zodat de deze niet te ver terug kunnen veren. Daarnaast zijn de shoulderbuttons intern helemaal veranderd.... Deze veranderingen zijn helemaal niet te zien van buitenaf. Beetje vreemd verhaal niet?

Deze winkel houd er trouwens een 3 deadpixel policy op na. Maarja, wel goede service. Koop daar al mijn games sinds de SNES.

EDIT: Owja, deze verkoper had er ook over dat in de EU PSP 4 speakers zitten ipv 2, toch wel heel vreemd...
Hmm ik weet zeker dat er in de jap versie geen veertjes zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update-berichtje van mij:

Ik zelf heb de psp op 2 september gekocht. Ik heb de firmware geupgrade naar 2.00 (homebrew komt later wel)

* Ik vind hem fijn spelen, alleen op den lange duur toch een beetje krampachtige handen, dit kan te maken hebben dat ik nog een beetje een draai moet vinden met de psp, of gewoon weg te grote handen heb.

* 2 dode/luie pixels in mijn scherm. :( Ze zijn gelukkig niet super irritant aanwezig want de pixels reageren alleen niet op zwart. Ben terug gegaan naar dixons, die hebben mij een telefoonnummer gegeven om te bellen (eigenlijk ben ik er niet tevreden mee, want ik heb niets met dat nummer te maken want ik heb het product bij hun gekocht, maarja ze hadden niets meer op vooraad) Ik draai momenteel de Pixel Fixer, kijken of dat effect heeft. Ow ja het telefoonnummer
0495-574817

* Wifi werkt feilloos, al surf ik toch momenteel niet graag op mijn psp als ik mijn pc in de buurt heb :)

* 1 game, Tony Hawk Underground Remix (ik kan alleen geen online gamers vinden? Waar zijn jullie???!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Kan best zijn dat ze de shoulderbuttons hebben aangepast, want mijn US PSP heeft nou niet bepaald goede knoppen daar. Mijn linker blijft soms een beetje hangen. Niet dat de knop ingedrukt blijft, maar het indrukken daarna kost nogal wat extra kracht soms.
Dat heb je altijd met dit soort producten. Je kunt van tevoren een hoop testen, maar het ontwerp kan altijd beter.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:01:[..] Ow ja het telefoonnummer
0495-574817
Hee dat is hier in Weert. :) Dat moet haast wel het call center zijn waar ik ooit gewerkt heb. :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:10:

Ik heb al een lijstje klaar staan voor als ik mijn psp heb. Voorzover ik weet zijn dit allemaal import titels:

- Rengoku, The Tower of Purgatory
- PoPoLo Crois (cel-shaded, :D)
- YS: The Ark Of Napishtim
- Legend Of Heroes

Waarschijnlijk bestel ik ze bij

http://dvdboxoffice.com/ of http://www.gameorder.nl/

Als het goed zijn dit de meeste, 4 titels :D Zal mijn vriendin leuk gaan vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ik heb er ook maar één 2e hands gehaald met versie 1.50 valuepack en ridgeracers. Slechts 1 dode pixel, die ik nog niet heb kunnen ontdekken en dat voor 240 euri.
Nu maar eens gaan ontdekken. Ik wist alleen net dat je met fw 1.50 ook kon browsen, dus dat is een leuke meevaller.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:36:
Ik wist alleen net dat je met fw 1.50 ook kon browsen, dus dat is een leuke meevaller.
Euh? Volgens mij kan dat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liet gisteren me psp vallen met beschermoes, zit toch een kras van 1 mm breed op maar 2 cm lang op me psp scherm. kan ik het schermpje (alleen het glas) vervangen?

zit gelukkig wel onderaan.
anders ga ik hem maar verkopen via marktplaats.nl , genoeg mensen die een 1.0 willen hebben.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:38:
[...]

Euh? Volgens mij kan dat niet :?
Jawel er zijn een paar homebrew browsers. Ik probeer hier screenshots van te vinden maar dat lukt me vooralsnog niet. Kan iemand vertellen of deze vergelijkbaar zijn met de officiele 2.0 browser?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Binz schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:42:
[...]

Ik heb mijne ook getest voordat ik 'm kocht. Super want ik heb geen een dode pixel....

offtopic:
Hé Binz, ik dacht dat je zo tegen de PSP was, vanwege de accu :P... Echt een vet ding hoor, ik heb zelf ook de DS maar als ik die 2 vergelijk valt de DS in het niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:55:
liet gisteren me psp vallen met beschermoes, zit toch een kras van 1 mm breed op maar 2 cm lang op me psp scherm. kan ik het schermpje (alleen het glas) vervangen?

zit gelukkig wel onderaan.
anders ga ik hem maar verkopen via marktplaats.nl , genoeg mensen die een 1.0 willen hebben.. ;)
je heb van dat poetsspul in een klein tubbetje om krasje mee weg te werken (oorspronklijk bedoelt voor gsm's) ik heb verder geen merknaam, maar een goede gsmzaak moet het verkopen, ik dacht dat het 6-9 euro kostte.... succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 19:56
Heb ook een PSP, mooi pixelperfect (de verkoper liet me hem in de winkel al even draaiend zien). WipeOut is ook mooi en ik vermaak me nu een boel meer tijdens lange reizen.

Nadelen waren wel de koptelefoon (gebruik nu een andere) en dat het scherm zo enorm glad is. Ik ben de hele dag dat ding aan het poetsen..., bovendien is het wel erg gevoelig voor krassen... heb een keer met een katoenen doek ipv meegeleverd lapje gepoets en er zitten nu hele kleine minikrasjes op. Deze zijn door het enorm gladde oppervlak nog best goed te zien...

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:01:

* 1 game, Tony Hawk Underground Remix (ik kan alleen geen online gamers vinden? Waar zijn jullie???!?)
tony hawk is niet online te spelen
alleen ad hoc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Jaaaaaaa * FaceDown is ook voorzien!

Een mint PSP 1.5 ( :9 ) zonder dooie pukkels + Ridge Racer + Wipeout + Gretzky Hockey + Speakertjes + Deskstand voor 225 euri! :D :D :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
FaceDown schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:22:
Jaaaaaaa * FaceDown is ook voorzien!

Een mint PSP 1.5 ( :9 ) zonder dooie pukkels + Ridge Racer + Wipeout + Gretzky Hockey + Speakertjes + Deskstand voor 225 euri! :D :D :D
ftel waar heb je die mooie deal vandaan :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Mensen... wat mij tot nu toe nog niet duidelijk is, is het volgende:

Welke spellen kan ik via Ad Hoc (wat een term) met 2 of meer PSPs spelen met maar 1 game UMD??

Wat houdt het precies in als er achterop game case Gamesharing icoon staat?? Dit staat op maar 2 of 3 games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

xtr3me schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:31:
[...]

ftel waar heb je die mooie deal vandaan :D ?
Fok V&A netjes he? :) En ook nog hier 2 km vandaan. Meteen ff geregged op yourpsp.com en ondanks dat de PSP Canadees is en van april is de bevestiging dat mijn pakket spoedig wordt verzonden (Spiderman) mooi dan! :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Zonekill schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:33:
Mensen... wat mij tot nu toe nog niet duidelijk is, is het volgende:

Welke spellen kan ik via Ad Hoc (wat een term) met 2 of meer PSPs spelen met maar 1 game UMD??

Wat houdt het precies in als er achterop game case Gamesharing icoon staat?? Dit staat op maar 2 of 3 games!
Gamesharing is volgens mij dat je kan multiplayeren terwijl je maar 1 UMD hebt. Ad Hoc is een wifi-term die ook gebruikt wordt bij het verbinden van 2 access points met elkaar. In Ad Hoc mode fungeert 1 van de PSP's ook als access point. Met welke spellen dit kan weet ik zo niet.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:41:
[...]

Gamesharing is volgens mij dat je kan multiplayeren terwijl je maar 1 UMD hebt. Ad Hoc is een wifi-term die ook gebruikt wordt bij het verbinden van 2 access points met elkaar. In Ad Hoc mode fungeert 1 van de PSP's ook als access point. Met welke spellen dit kan weet ik zo niet.
virtua tennis ondersteund gamesharing.. dus je kunt met zijn 2en spelen zonder dat die ene persoon het spel heeft? en virtua tennis zoek bij de multiplayer ook naar servers... dus ook online te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik heb gewoon een connectie via de buurman zijn wifi...40 % .

nu probeerde ik alleen de browser in wipeout pure maar krijg ik enkel dit scherm.

Afbeeldingslocatie: http://files.bighosting.net/br78293.jpg

weet iemand wat ik nu moet doen?
Tenminste het is toch een browser in wipeout??
Ik heb nog steeds firmware 1.52 (just in case)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Volgens mij kan dat alleen met homebrew. Die browser werd er dacht ik uitgeript.
dacht ik
Edit: Dus niet :X

[ Voor 10% gewijzigd door Cabo op 09-09-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kan nu als je wilt de extra's gaan downloaden van Wipeout. Dit is de interne browser van Wipeout voor het downloaden van content.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er al achter ...je moet de DNS veranderen om van die wipeout pagina een nadere te maken .

Via deze link kan je zien hoe : http://omlette.net/psp/roto/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
mc3 is echt de moeite waard laadtijden vallen reuze mee en is van mijn 3 spellen ( ridge racer, wipeout) de leukste en de mooiste

[ Voor 7% gewijzigd door jessepost op 09-09-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Echt grappig, iedereen moeilijk doen met internet op de PSP, ik doe wireless aan maak 1 keer connectie en vind gelijk me Airport Extreme BaseStation en het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:24:
Echt grappig, iedereen moeilijk doen met internet op de PSP, ik doe wireless aan maak 1 keer connectie en vind gelijk me Airport Extreme BaseStation en het werkt :)
firmware 1.52 of 2.0? ik heb 1.52, maar ik krijg geen verbinding via wep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

We hebben het niet zo op 'hacks'. Groeten onder posts hoeven ook niet trouwens

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:25:
[...]

firmware 1.52 of 2.0? ik heb 1.52, maar ik krijg geen verbinding via wep.
MAC adres in router ingevoerd? Dat was bij mij het probleem, nu werkt het perfect. ( de verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje... hoe stevig zitten die usb connector/ gele power plug vast? kan me niet voorstellen dat ze alleen op de print gesoldeerd zitten... ik vroeg het me af omdat ik zon autolader had.. en ging erg lastig erin/uit... je zal maar een keer die plug lostrekken :X
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage