Het Playstation Portable topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.386 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:34
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:35:
Vraagje... hoe stevig zitten die usb connector/ gele power plug vast? kan me niet voorstellen dat ze alleen op de print gesoldeerd zitten... ik vroeg het me af omdat ik zon autolader had.. en ging erg lastig erin/uit... je zal maar een keer die plug lostrekken :X
de adapter aansluiting buigt wel een beetje als je de plug naar links draait (hij komt dan tegen de PSP aan). De usb-aansluiting is superstevig, zit in het metalen gedeelte (het 'zilveren' gedeelte), err of is dat gewoon ook van plastic?

Trotse PSP bezitter sinds gisteravond :) kheb 1 dode pixel gevonden, had ook nog 3 luie pixels maar die deden het weer na het draaien van het "pixel fix filmpje".

[ Voor 13% gewijzigd door Helox-in-a-box op 09-09-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:32:
[...]

MAC adres in router ingevoerd? Dat was bij mij het probleem, nu werkt het perfect. ( de verbinding)
ja.. ook al gedaan.. vreemd.. moet er nog maar eens goed naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
ik heb net Tony Hawk Underground 2 remix gehaald voor 44,99 bij intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Wat n saai spel, ik heb m meteen geruild tege Ridge Racer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-08 18:47

Bellerophon

Persona non grata

ruudvdsanden schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:58:
Wat n saai spel, ik heb m meteen geruild tege Ridge Racer
Binnen een minuut?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet inderdaad zeggen dat het bijzonder snel is. Kan me ook niet herinneren dat ze publieke internet hebben bij de intertoys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:40:
[...]

de adapter aansluiting buigt wel een beetje als je de plug naar links draait (hij komt dan tegen de PSP aan). De usb-aansluiting is superstevig, zit in het metalen gedeelte (het 'zilveren' gedeelte), err of is dat gewoon ook van plastic?

Trotse PSP bezitter sinds gisteravond :) kheb 1 dode pixel gevonden, had ook nog 3 luie pixels maar die deden het weer na het draaien van het "pixel fix filmpje".
vraag: waar download je het pixel fix filmpje? en kan dat ook op 2.0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een aantal maanden een import PSP. Moet zeggen; Beste aankoop van het jaar. Nu die in Nederland uit is wil ik eens kijken naar wat spellen hier. Zeker met de Free Record Shop 3 voor 2 actie is dat zeker intressant. Zit te denk aan: Virtual Tennis, Untold Legends, MediEvil Resurrection of Burnout: Legends Iemand goede of slechte ervaringen met deze spellen (op Burnout: Legends na want die komt volgende week pas)
Vind het toch aardig zuur dat ik geen Nederlandse UMD's kan kijken. Nu moet ik ze importeren. 13 Sept. => Final Fantasy VII: Advent Children _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

jessepost schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:09:
[...]
Ben je er nu nog niet achter dat dat een hoax is..... :{

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
disjfa schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:10:
[...]

Ben je er nu nog niet achter dat dat een hoax is..... :{
zou toch kunnen

edit: ik vind het wel stom.. elke vraag wordt hier bijna altijd negatief teruggeweerd O-)

[ Voor 21% gewijzigd door jessepost op 09-09-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

jessepost schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:09:
[...]
HIER kun je het betreffende filmpje vinden.
Verhalen dat dit een hoax is, is dikke vette onzin.
Het is een filmpje dat heel snel de drie primaire kleuren achter elkaar laat knipperen. Daarna zwart en wit. Zet het filmpje op repeat en laten draaien.(Wel even op fullscreen laten draaien) De kans dat het werkt is niet heel groot, maar het is in ieder geval niet slecht voor je scherm.
Dit filmpje komt van een DVD voor LCD-tv's wat stuck pixels moet zien te repareren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:11
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:10:
Heb al een aantal maanden een import PSP. Moet zeggen; Beste aankoop van het jaar. Nu die in Nederland uit is wil ik eens kijken naar wat spellen hier. Zeker met de Free Record Shop 3 voor 2 actie is dat zeker intressant. Zit te denk aan: Virtual Tennis, Untold Legends, MediEvil Resurrection of Burnout: Legends Iemand goede of slechte ervaringen met deze spellen (op Burnout: Legends na want die komt volgende week pas)
Vind het toch aardig zuur dat ik geen Nederlandse UMD's kan kijken. Nu moet ik ze importeren. 13 Sept. => Final Fantasy VII: Advent Children _/-\o_
Ligt er aan uit welk land je de PSP hebt geimporteerd!! USA = geen NL-UMD's ,maar JAP = wel NL-UMD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:20:
[...]

Ligt er aan uit welk land je de PSP hebt geimporteerd!! USA = geen NL-UMD's ,maar JAP = wel NL-UMD's
Helaas is het USA. Tis niet zo dat ik veel UMD films ga kijken en dat ik speciaal ondertiteling nodig heb, maar toch. Misschien als de witte versie in NL uitkomt dat ik die ga halen en mijn oude verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik vind filmpjes echt heel leuk om te kijken op je PSP :)
Zijn er nog sites (alleen legaal natuurlijk) PSP filmpjes kan downloaden? ik heb die in de startpost allemaal al gezien :P

Kan je onder 1.52 ook een browserdraaien? (wil het legaal houden op GoT)
Of moet je dan eerst updaten naar 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 14:15

FaceDown

Storende factor.

Flatwhite schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:20:
[...]

Ik las op psphacks.net over een Nederlanders die een US PSP had en bij de FRS een aantal film UMD's had gekocht (regio 2) die hij toch kon draaien. Dit waren xXx en You Got Served. Een andere, Be Cool, werkte weer niet (regio-foutmelding). Het lijkt er dus op dat sommige movie UMD's regiovrij zijn.. (Beide 'regiovrije' zijn wel geprodudeerd door Sony Pictures overigens).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
LOL echt 1 min na elkaar post hij! whaha

btw * ElayZ heeft kramp in de vingertjes van burnouten :9

ff korte review voor de liefhebbers:

Het raced echt weer als vanouds!
TOP GEWOON!

Voor degene die burnout3 op de xbox (of ps2) hebben en dit intensief gespeeld hebben net als ik,
je zal merken dat het echt gewoon dezelfde console ervaring is, maar dan mobiel! Enigste is wel dat het, als je er goed in bent op de consoles, je er redelijk gemakkelijk doorheen fietst.(kzit alweer bij de sports class) Je kent namelijk de meeste banen practisch uit je hoofd. Er zitten ook (voor mij, ik heb alleen burnout 3 gespeeld) nieuwe banen in, maar die heb je snel onder de knie.

Als je de game start heb je de volgende opties:

World Tour, Single event, Multiplayer en Driver Details.
Bij de world tour heb je gewoon weer compact, muscle, coupé, sport en super class.
Alleen je hebt geen verschillende kaarten voor continents.

Er zitten een aantal nieuwe/andere dingetjes in, zoals je moet nu, nadat je ene class geselecteerd hebt, met [_] knopje toggelen tussen de gewone race map en de crash events.

Je hebt gewoon weer dezelfde speltypes; race, road rage, eliminator ,burning lap, face off, GP (1 GP per class so far, als je die gehaald hebt unlock je de volgende class) en een nieuwe modus, namelijk pursuit, je rijd dan in een politie auto en dan moet je een target auto die op de vlucht is zien uit te schakelen door hem te crashen binnen een bepaalde tijd, voordat hij ontkomt. Erg leuk gedaan moet ik zeggen!

Klein minpuntje, als je een wagen selecteerd kun je niet zien welke sneller of zwaarder is.
Dat wordt niet aangegeven net als in t vorige spel.(wat voor mij uitmaakt, want met een road rage wil ik een zwaardere wagen hebben dan voor ene gewone race)

Er zitten wel (again, voor mij, kheb alleen burnout 3) nieuwe wagens in!
Ook een aantal dezelfde/groot gelijkende.

Verder, het racen met de analoge stick gaat best lekker, maar ik merk zelf dat ik de vierpuntstoets 't meest gebruik, omdat die hoger zit op je psp. Speelt lekkerder...

Pluspuntje vind ik dat wanneer je crasht het veel minder lang duurt voordat je weer rijd, niet zo lang als op de xbox iig. Wat wel een voordeel is, want daardoor zijn de anderen niet zo ver voor uit al.

Ik heb de adhoc multiplayer mode en de gameshare modus niet kunnen proberen nog, want kheb niemand met een psp in de buurt hier.

Trouwens, er zit niet zo'n vervelende DJ in die de hele tijd lult en die je eerst weer uit moet gaan zetten!

Kortom al met al toch echt een topgame imho!
Dit is t eerste spel waarbij ik mn psp echt niet weg kan leggen gewoon!

p.s als me nog iets opvalt of ik iets vergeten ben vul ik t verhaaltje nog wel ffies aan. :D

[ Voor 4% gewijzigd door ElayZ op 09-09-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:52

DoctorV64

Cosmopoliet

FaceDown schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:28:
[...]

Ik las op psphacks.net over een Nederlanders die een US PSP had en bij de FRS een aantal film UMD's had gekocht (regio 2) die hij toch kon draaien. Dit waren xXx en You Got Served. Een andere, Be Cool, werkte weer niet (regio-foutmelding). Het lijkt er dus op dat sommige movie UMD's regiovrij zijn.. (Beide 'regiovrije' zijn wel geprodudeerd door Sony Pictures overigens).
Op de dozen van de umd's staat gewoon voor welke regio ze zijn. Bepaalde filmen zijn regiovrij, vandaar dat ze dan ook afspelen op een US psp.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Nee t was eigelijk binne 10 min. Wij wone tegenover de intertoys dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Bedankt voor de korte review maar...Burnout Legends komt toch pas 15e uit?? :|

Die achtervolg en uitschakel mode is niet nieuw zat ook al in 3! Althans het principe dan, de mode niet dacht ik?

Hoe zit het met laad tijden, framerate grefx etc.. Zou idd handig zijn als je nog iets meer toevoegd aan je review.
Ik vind het een beetje belagelijk dat ik nu 54,- moet neertellen voor een spel dat ik al heb voor op PS2!!!
De prijzen van PSP game moeten echt 10,- omlaag wil ik er meer kopen!

FRS met 3=2 is opzich redelijk aangezien je gemiddeld ongeveer 38,- per spel kwijt bent.

[ Voor 31% gewijzigd door Zonekill op 09-09-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

ruudvdsanden schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:47:
[...]

Nee t was eigelijk binne 10 min. Wij wone tegenover de intertoys dus..
Hoe zit dat nou eigenlijk bij Intertoys.
Als je een PSP spel koopt ..dan mag je em binnen 24 uur omruilen.
Maar mag je em dan eigenlijk ook "proberen"? Dus als mevrouw achter de kassa vraagt: Waarom doet u em terug? Dat je dan gewoon kan zeggen: Ik vond em niet zo leuk?
Of nemen ze em dan niet meer in; en moet je liegen :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruilen alleen in ongeopende verpakking enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dan denk je.. een PSP met photo browser, infrarood, en een fatsoenlijk scherm... leuk!
Even vanuit mijn mobieltje via IR wat oversturen dan maar!

..maar dat lijkt logischer gedacht dan het is :( Het mobieltje vindt de PSP niet, en er gebeurt dus niets.

Kan het uberhaupt?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:57:
Ruilen alleen in ongeopende verpakking enzo ;)
Das dus het mooie van Intertoys. Ze maken al die games open, leggen de UMD disc achter de kassa in een grote kast. En bij het betalen pakken ze de desbetreffende UMD disc uit die kast en doen ze in het lege hoesje.
Dus geopend is ie al :+ Wordt dan maar liegen })

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Shiver23 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:19:
[...]

HIER kun je het betreffende filmpje vinden.
Verhalen dat dit een hoax is, is dikke vette onzin.
Het is een filmpje dat heel snel de drie primaire kleuren achter elkaar laat knipperen. Daarna zwart en wit. Zet het filmpje op repeat en laten draaien.(Wel even op fullscreen laten draaien) De kans dat het werkt is niet heel groot, maar het is in ieder geval niet slecht voor je scherm.
Dit filmpje komt van een DVD voor LCD-tv's wat stuck pixels moet zien te repareren.
Ik heb m net fullscreen op mn 24" monitor bekeken en ik heb nu geloof ik wat kapotte pixels in mn ogen.... 8)7

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

brama schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:57:
Dan denk je.. een PSP met photo browser, infrarood, en een fatsoenlijk scherm... leuk!
Even vanuit mijn mobieltje via IR wat oversturen dan maar!

..maar dat lijkt logischer gedacht dan het is :( Het mobieltje vindt de PSP niet, en er gebeurt dus niets.

Kan het uberhaupt?
Sinds dat ik em heb is het mij al een raadsel waarom er uberhaupt een IR poort op zit!
Doe dan bluetooth ofzo... heb je misschien nog wat aan...

Of ze moeten een afstandsbediening willen maken :/

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Heeft denk ik met de PS2 connectie te maken, deze heeft namelijk ook IR (nieuwere versies)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Zonekill schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:50:
Bedankt voor de korte review maar...Burnout Legends komt toch pas 15e uit?? :|

Die achtervolg en uitschakel mode is niet nieuw zat ook al in 3! Althans het principe dan, de mode niet dacht ik?

Hoe zit het met laad tijden, framerate grefx etc.. Zou idd handig zijn als je nog iets meer toevoegd aan je review.
Ik vind het een beetje belagelijk dat ik nu 54,- moet neertellen voor een spel dat ik al heb voor op PS2!!!
De prijzen van PSP game moeten echt 10,- omlaag wil ik er meer kopen!

FRS met 3=2 is opzich redelijk aangezien je gemiddeld ongeveer 38,- per spel kwijt bent.
Nou dat je met een politie wagen moet racen en een 'target' uit moet schakelen zit niet in burnout 3 (xbox versie althans) kan ik eigelijk wel zeker zeggen, of t moet heel verborgen zitten maar ik heb t in al die tijd nog niet gezien... jij bedoeld denk ik gewoon road rage, dat je anderen van de weg meot beuken, dat klopt.

Magoed over laadtijden: (heel) kort!
Ik heb t even getimed, en als ik een grandprix opstart (bedacht me dat dat wel t meeste laden zou kosten? 3 races) duurt het 10 sec voordat de race begint. (let wel, dit is vanaf memory stick, niet vanaf UMD)

En framerate grefx, geen idee... t ziet er mooi uit als je dat bedoeld, beetje tzelfde als op de xbox.
Kan ik dat checken op de een of andere manier?

btw spellen kosten maar 44 bij dixons. Is goedkoper dan alle anderen voor zover ik ze gezien heb.
(alleen 3=2 FRS actie is goedkoper)

[ Voor 10% gewijzigd door ElayZ op 09-09-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

ReCreator schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:01:
[...]

Sinds dat ik em heb is het mij al een raadsel waarom er uberhaupt een IR poort op zit!

Of ze moeten een afstandsbediening willen maken :/
Er is wat homebrew wat ermee werkt maar nog weinig echt zinvolle software volgens mij. Afstandsbedieningen emuleren behoort tot de mogelijkheden. Filetransfers tussen PSP's is ook mogelijk, maar dat kan ook via wifi.

[ Voor 7% gewijzigd door FaceDown op 09-09-2005 16:11 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:06:
[...]

Nou dat je met een politie wagen moet racen en een 'target' uit moet schakelen zit niet in burnout 3 (xbox versie althans) kan ik eigelijk wel zeker zeggen, of t moet heel verborgen zitten maar ik heb t in al die tijd nog niet gezien... jij bedoeld denk ik gewoon road rage, dat je anderen van de weg meot beuken, dat klopt.

Magoed over laadtijden: (heel) kort!
Ik heb t even getimed, en als ik een grandprix opstart (bedacht me dat dat wel t meeste laden zou kosten? 3 races) duurt het 10 sec voordat de race begint. (let wel, dit is vanaf memory stick, niet vanaf UMD)

En framerate grefx, geen idee... t ziet er mooi uit als je dat bedoeld, beetje tzelfde als op de xbox.
Kan ik dat checken op de een of andere manier?

btw spellen kosten maar 44 bij dixons. Is goedkoper dan alle anderen voor zover ik ze gezien heb.
(alleen 3=2 FRS actie is goedkoper)
Die NFO die er ook bijzat.. :D

Hebben jullie dat 20mb wegende filmpje van ene Phoenix al gezien? Die lijkt me toch wel echt.. Hij laat zien:

- Voor zijn downgrade geen homebrew te kunnen starten, daarna wel
- Hetzelfde MAC adres, dus geen PSP wissel

Damn, wat is die Yoshihiro een ei*kel @ irc zeg..
<VkBest> [Yoshihiro] are you really a programer? how old are you and your mind?
<DanTennis> lol
* JesseD has joined #wab
* devilkiml has joined #wab
<mr_dank> wth?
* [round] has joined #wab
* kyle has joined #wab
* VkBest was kicked by Yoshihiro (24 :) «K» 664 «T» 16:18:40 (Ebless)
* Yoshihiro sets mode: +b *!*@wab-6F9D6A67.mad1.adsl.uni2.es

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ReCreator schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:01:
[...]

Inderdaad...nou heb ik een mobieltje dat bluetooth en IR spreekt, en een PSP die wireless spreekt.. argh!

Zoveel connectiviteit, en dan nog niet eens een fotootje kunnen oversturen. Snik.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-07 10:32
Hoe doe je filetransfers tussen twee psp's? Me handleiding is japans :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een alternatief voor die headset ?? want hij kan echt niet hard :p
want het is niet die oordopjes maar die adaptor

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
is er ook een mpeg 4 player voor je computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
YellowNeck schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:52:
[...]

Hoe zit dat nou eigenlijk bij Intertoys.
Als je een PSP spel koopt ..dan mag je em binnen 24 uur omruilen.
Maar mag je em dan eigenlijk ook "proberen"? Dus als mevrouw achter de kassa vraagt: Waarom doet u em terug? Dat je dan gewoon kan zeggen: Ik vond em niet zo leuk?
Of nemen ze em dan niet meer in; en moet je liegen :P
Ik zei: kan ik hem nog ruilen, ik vind er geen zak aan. Toen zei de verkoper: Zoek maar n nieuwe uit jonge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:22:
is er een alternatief voor die headset ?? want hij kan echt niet hard :p
want het is niet die oordopjes maar die adaptor
Heb je AVLS wel uit staan? RTM

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
bart smit -> spellen 44 euri en ruilen binnen 24 uur kan 1 x, geen geld terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Caboman schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:20:
Hoe doe je filetransfers tussen twee psp's? Me handleiding is japans :|
Via een homebrew app.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.. er zit een infrarood ding voorop.. ffs.. why! :+ ik ga tfm maar es r'en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

ZOMG, burnout legends schopt echt aars, het lijkt gewoon op een verzameling van de console versies, maar ik mis alleen de motion blur die je krijgt bij speedboosts. Ik vermoed dat dit door het 222mhz limiet eruit is gehaald, want IGN had het er wel over in haar hands-on review. DAMN wat een vet spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

prototype schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:50:
ZOMG, burnout legends schopt echt aars, het lijkt gewoon op een verzameling van de console versies, maar ik mis alleen de motion blur die je krijgt bij speedboosts. Ik vermoed dat dit door het 222mhz limiet eruit is gehaald, want IGN had het er wel over in haar hands-on review. DAMN wat een vet spel :D
Ik heb gehoord, en dus geen bron, dat 2.0 die speedboost weer geactiveerd heeft en dat die wel op zijn normale CPU speed draait.

:) UMD films spelen beteraf op 2.0 dan als op 1.xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Qorne schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:52:
[...]

Ik heb gehoord, en dus geen bron, dat 2.0 die speedboost weer geactiveerd heeft en dat die wel op zijn normale CPU speed draait.

:) UMD films spelen beteraf op 2.0 dan als op 1.xx
Uhuh, laat ik dan maar updaten naar 2.0.... NEVER :P
Wat een crock of shit lul je ;)

[ Voor 5% gewijzigd door prototype op 09-09-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

WAB Version changer anyone ?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 27-07 10:32
Ik speel al een paar dagen Squarez. Het is een puzzelachtig(kan het niet beschrijven) spelletje en erg verslavend. Het is maar een paar MB groot en nog gratis ook. Je moet wel 1.50 hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.globware.com/images/squarez2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.globware.com/images/squarezmq.png
Afbeeldingslocatie: http://www.globware.com/images/plastic2.png

[ Voor 5% gewijzigd door Cabo op 09-09-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:33
De psp kan toch tot 333Mhz??

http://playstation.about.com/od/psp/a/PSPSpecs.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

prototype schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:59:
[...]

Uhuh, laat ik dan maar updaten naar 2.0.... NEVER :P
Wat een crock of shit lul je ;)
Doe even normaal ofzo, ik zeg toch ook dat ik het gehoord heb, UMDs draaien stukken beter met 2.0 dat is wel een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is met dat nieuwe hi-res filmpje :? Ik denk nu komt het! En dan ineens lame gedoe met cancel update snok 2.0 terug.

Ze moeten opschieten en niet lamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Qorne schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:15:
[...]

Doe even normaal ofzo, ik zeg toch ook dat ik het gehoord heb, UMDs draaien stukken beter met 2.0 dat is wel een feit.
Dude , als je van iemand hoort dat als je van een brug afspringt dat je het Master chief style kan overleven doe je het toch ook niet ?
Prototype heeft gelijk , 2.0 speelt niks beters af t.o.z van 1.5 of zelfs 1.0 (wat ik ook gehad heb voor ik stomgenoeg naar 1.5 upgrade toen :P )

Ik heb zelf 2 UMD films 1 Jap 1 Eur en ik heb der nog meer bekeken (Eur) door te lenen van collega`s .
Op 1.0 en 1.5 is het afspelen hiervan PERFECT , alles werkt (subtitles ,audio streams e.d)
Je kan zelfs als je ff kapt met UMD film kijken , later automatish resumen ook al doe je er iets anders mee in de tussentijd !

Ook al is mijn PSP 1.5 heb ik nog genoeg ervaring met 2.0 !
Me collega`s hebben de 2.0 en daar is UMD en game Performance EXACT HETZELFDE

Waarschijnlijk hebben die mensen van wie je het "gehoort" hebt gewoon wrok tegen 1.5 users die wel homebrew kunnen draaien wat je PSP een stuk intersanter maakt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Hehe, om batterijredenen wordt die snelheid alleen gebruikt voor een select aantal spellen; alle spellen die tot nu toe uit zijn draaien op 222mhz om zodoende de batterylife te waarborgen, dat ook op aanraden is gebeurd van Sony zelf.
Bij de komst van gran turismo 4, die zeker op 333mhz zal komen te draaien, komt ook naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe batterij uit. Uit ervaring kan ik zeggen dat 333mhz je batterijleven reduced tot 3 uur, terwijl 222mhz makkelijk 5 uur kan halen. Een betrekkelijk groot verschil dus.
Qorne schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:15:
[...]

Nah, ik weiger normaal te doen bij mensen die domme dingen lopen te bazuinen; dan probeer ik hun taal te spreken. Zie lithiumangel voor de rest, omdat je erop staat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Zet deze maar bij Startpost.

Half jaar geleden zag ik wifi-platgrond van NL
dagenlang zoeken vond ik m. Alsjeblieft

http://www.wardrivemap.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Elke screenshot die ik zie heeft motion blur!!!!? Hoe kan dat dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

:+ agja dit wordt mij vertelt in de gamewinkel waar je zo'n ding kan kopen en dan ga ik er even vanuit dat ze veel ervaring hebben en niet zomaar iets zeggen. Maar goed :) Who Cares.
Maar als je programmas wildraaien die niet door sony gecertificeert zijn, is het dan slim om te updaten naar 2.0? heb nu 1.52. kan dus nu ook al geen homebrews draaien oid.?!

(Ik weet nu niet of dit warez is of dit nog mag?! ik merk het wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nu snap ik nog neit hoe mensen hier aan Burnout Legends zijn gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
he, dat downgrade gedoe van wab zou toch vanochtend uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 18-08 10:53
Nice, die wardrivemap was ik ook al aan het zoeken. Maar moet je gewoon eens voor de lol kijken naar de AP's

25652 AP's wep enabled
38224 AP's wep disabled

Gaat lekker met de beveiliging in Nederland, en dan maar klagen dat iedereen je privacy schend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Zonekill schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:30:
[...]

Elke screenshot die ik zie heeft motion blur!!!!? Hoe kan dat dan??
Criterion gelooft ws niet meer in de sprookjes van Sony waardoor de magische motionblur fairy(tm), niet meer haar magie wil lenen aan burnout legends :P
Lezen, ik heb het erbij gezet, het is er ws uitgehaald om de 60fps halen bij een kloksnelheid van 222mhz... de motionblur zorgde namelijk voor slowdowns. Als je dan ook het nieuws bijgehouden hebt, weet je dat Burnout gold is gegaan 2 dagen geleden ongeveer en evenhard gelekt is en we kunnen dan wel spreken over de definitieve versie.
Even voor de ongelovigen:
The build we saw was running pretty darn smooth, as well. Not at 60fps quite yet, but hitting it in spots, and Criterion aims to cruise at that solid 60 mark by the time the game ships in September. Framerate is of utmost importance in a Burnout game, and luckily Legends is holding steady so far. The magic 60 would be bliss.
Bron: http://psp.ign.com/articles/611/611406p2.html

De screenshots die je hebt gezien zijn van de beta, ik vertel je wat je in de final terug kunt vinden. Als het je niet aanstaat, vooral blijven geloven in de Motion Blur Fairy(tm) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Laatst online: 22-10-2022
is er misschien ergens een plaatje van ee psp met dooie pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Skoelat schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:50:
Afbeeldingslocatie: http://gr.bolt.com/articles/psp/psp_frontb.jpg
Het beeld staat wel uit :o

ontopic:
Het is niet anders dan een dode pixel als op je monitor, je moet maar net geluk hebben waar het zit. Ik betwijfel het of je het op een foto met 'normaal' beeld ziet opzich. Bij een egaal fel beeld merk je het iig wel erg op, dus je kan beter vragen om een foto van een PSP met een fel beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb nu ook een PSP!! :D

Ik was eerst bij de FRS wezen kijken, maar daar waren ze allemaal weg. Daarna bij de Intertoys en daar hadden ze er nog 1 maar die was eigenlijk gereserveerd. Maar aangezien er alsmaar niemand omkwam heb ik m meegekregen :)
In de winkel even het scherm bekeken en ik heb nog geen dode pixel kunnen bekennen.
Ik heb er het spel WipeOut Pure bijgekocht, die trouwens 15euro goedkoper was als bij de FRS!
Hij ligt nu op te laden dus of het goed spel is of niet kan ik nog niet zeggen :P
Registreren bij YourPSP.com ging ook zonder problemen en nu maar hopen dat ik die Spiderman UMD nog krijg

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 09-09-2005 17:59 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
SToRM666 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:58:
Ik heb nu ook een PSP!! :D

Ik was eerst bij de FRS wezen kijken, maar daar waren ze allemaal weg. Daarna bij de Intertoys en daar hadden ze er nog 1 maar die was eigenlijk gereserveerd. Maar aangezien er alsmaar niemand omkwam heb ik m meegekregen :)
In de winkel even het scherm bekeken en ik heb nog geen dode pixel kunnen bekennen.
Ik heb er het spel WipeOut Pure bijgekocht, die trouwens 15euro goedkoper was als bij de FRS!
Hij ligt nu op te laden dus of het goed spel is of niet kan ik nog niet zeggen :P
Registreren bij YourPSP.com ging ook zonder problemen en nu maar hopen dat ik die Spiderman UMD nog krijg
Waarom zou er iemand om moeten komen dan :P :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu nog in het bezit van een psp met firmware 1.52... ik wil graag internetten met de psp.. zouden jullie hem upgraden naar 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een doosje gescoord voor 6E incl. verzend en verzekering:

http://cgi.ebay.com/New-A...91513QQrdZ1QQcmdZViewItem

Lang leve Hong Kong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:35:
ik ben nu nog in het bezig van een psp met firmware 1.52... ik wil graag internetten met de psp.. zouden jullie hem upgraden naar 2.0?
Ik heb dus het zelfde :P
Homebrew lijkt me ook leuk, niet eens speciaal voor de illigale games, maar leuke progsels enz.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:41:

Lang leve Hong Kong!
Eehm, die case heb je gekocht? die ligt voor 9€ bij de gameshop hier in Groningen :X :+
Oke jij bent iets goedkoper uit nu... maar goed volgens mij is naar de winkel gaan in dit geval makkelijker ;) :P

[ Voor 44% gewijzigd door Qorne op 09-09-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg internet maar niet voor elkaar.. mac in de router gezet.. en wep correct ingevoerd.. ik blijf dezelfde fout krijgen 80410D09. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nee hoor, is zeker niet makkelijker =p. Al helemaal niet als je op je werk zit :) Deze verkoper heeft wel meer dingetjes voor weinig trouwens, check it ouuut..

http://stores.ebay.co.uk/...oductsQ5fsonyQ2dpspQQtZkm

Bv die extra Li-ion emergency charger, 4800mAh...

Edit: Alleen al de reis naar Groningen zou me 40E kosten ;+]

Edit2: Na enig getwijfel heb ik gisteren geupgrade naar 2.0. De internetbrowser is errug gaaf. 2.0 wordt later vast wel weer gekraakt... Met de alom aanwezige AP's zonder WEP is het wel erg leuk om een browsertje te hebben vinnik. Ook gewoon wel leuk om die vrolijke kleurtjes van de google-letters op het scherm te zien =]

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:45:
ik krijg internet maar niet voor elkaar.. mac in de router gezet.. en wep correct ingevoerd.. ik blijf dezelfde fout krijgen 80410D09. iemand een idee?
Dat is uit me hoofd de fout van WEP/WPA ik heb me router ff op WEP gezet en gaat nu perfect met PSP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
TranceSetter schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:31:
[...]

Waarom zou er iemand om moeten komen dan :P :o
Als je iets reserveerd moet je t toch ook komen ophalen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is virtua tennis alleen mogelijk via adhoc... of ook online andere servers zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
SToRM666 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:50:
[...]

Als je iets reserveerd moet je t toch ook komen ophalen he :P
Bedoelde het eigenlijk anders, maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na lang nadenken ga ik toch maar van 1.52 over na 2.0.. ik denk dat die luitjes hun aandacht toch op 2.0 vestigen, omdat meer mensen 2.0 zullen hebben.. en de games die straks uitkomen ook op 2.0 lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-08 18:47

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:41:

Lang leve Hong Kong!
Kijk dat zijn nog is leuke doosjes!
Ziet er goed uit zeg

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 16:04
PSP Video 9 1.70 is uit!!!
Met 2-pass ondersteuning voor AVC!!! :9 En het zag er al zo goed uit.
1.70 Changelog:
Language: German (Germany) Language Support
Feature Request: 2-Pass AVC Support
Feature Request: Volume Slider Range
Feature Request: Time Remaining Display
Feature Request: Change Process Priority
Added: Numerical % Progress Display
Added: Elapsed Time Display
Added: Videora Media Converter Framework
Bug Fix: System Tray Tooltip text
http://www.pspvideo9.com/

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ff voor het record.. AVC alleen voor 2.0?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Dat wel ja

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Hmm..vanmiddag dus World Tour Soccer gekocht bij Intertoys.
Vind et niet echt spetterend. Beetje last van ghosting, en het speelt niet zo indrukwekkend. Denk dat PES5 idd een heel stuk beter zal worden.
Morgen even omruilen voor Need For Speed Rivals :P
Vanavond maar even flink gamen in bed :+

[ Voor 8% gewijzigd door Yellowneck op 09-09-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hij is al klaar met opladen :)
Erg mooi scherm zeg! Maar ik moet wel ff wennen aan de plaatsing van de knoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:42:
[...]

Ik heb dus het zelfde :P
Homebrew lijkt me ook leuk, niet eens speciaal voor de illigale games, maar leuke progsels enz.

[...]

Eehm, die case heb je gekocht? die ligt voor 9€ bij de gameshop hier in Groningen :X :+
Oke jij bent iets goedkoper uit nu... maar goed volgens mij is naar de winkel gaan in dit geval makkelijker ;) :P
Die heb ik ook :) handig dingetje ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:50

mymind*

A Beautiful Mind

Even een vraagje: Hoe snel gaat het internetten bij jullie op de psp? Bij mij gaat het namelijk erg traag. signaalsterkte is 100% en de energiebesparings modus heb ik al uitgeschakelt, maar dat mag niet baten, het blijft erg langzaam gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mymind* schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:24:
Even een vraagje: Hoe snel gaat het internetten bij jullie op de psp? Bij mij gaat het namelijk erg traag. signaalsterkte is 100% en de energiebesparings modus heb ik al uitgeschakelt, maar dat mag niet baten, het blijft erg langzaam gaan.
Beetje brakkie browser denk ik. Heb het zelf vaak ook. Omdat de browser niks naar je memcard schrijft maar alles opslaat in het virtueel geheugen, en aangezien dit niet groot genoeg is om full scale 4000x3000 mb pornoplaatjes in op te slaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 18mb binnengehaald in ongeveer evenzoveel minuten, maar wel via de Wipeout-browser; het was de update met extra trax voor dat spelletje. Signaalsterkte was 62%. Wat voor snelheid internet er achter het AP zat weet ik niet ;+]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Er is ook een of andere japanse browser maar die crasht bij mij (1.5). De WipeOut browser is het enige alternatief??

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 22-08 16:43
Zojuist even via het netwerk van iemand hier uit de buurt het internet getest op de psp. En ja mijn website doet het goed :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xiqum.net/img/psp/psp-xiqum-website.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:50

mymind*

A Beautiful Mind

Ik zal nog eens kijken of er iets met m'n AP aan de hand is ofzo...
Nog een vraagje: Mijn schermpje is in het midden wat 'geliger' dan aan de zijkanten (links en rechts).
Hebben jullie dat ook een beetje op jullie psp's? (het is niet echt storend, maar in de menu's van wipeout zie je het wel.) Of is het misschien een reden om het om te ruilen (misschien dat het erger wordt)

internet gaat al iets beter trouwens, het was een dns probleem denk ik 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door mymind* op 09-09-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skoelat schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:50:
Het is in het echt al moeilijk te zien. Tijdens het gamen zie je het niet.. Hier een foto in zwart om iets beeld te krijgen.. Maar zoals ik zei, tijdens gamen zie je hem niet eens.

http://home.planet.nl/~roeth019/DSC01153.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Wel vet, ik heb ook een SE K750i en de mem stick daarvan kan ik in mijn PSP stoppen en dan kan ik mijn foto's op een groter scherm zien :) Filmpjes en mp3's lukt jammer genoeg niet

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 09-09-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
SToRM666 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:52:
Wel vet, ik heb ook een SE K750i en de mem stick daarvan kan ik in mijn PSP stoppen en dan kan ik mijn foto's op een groter scherm zien :) Filmpjes en mp3's lukt jammer genoeg niet
Kijk, das handig om te weten, want ik kan binnekort mn abbo weer verlengen en zat er ana te denken om die foon te nemen.

Idd trouwens geen blur bij burnout, magoed dat mag de pret niet drukken! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthus666
  • Laatst online: 25-06 19:00
ik zou maar wachten met het updaten naar 2.0 binnenkort komt de downgrade van .1.51 en 1.52 uit.
Sommige hebben het al gedaan, Sommige met succes en sommige met veel problemen. Maar de 2.0 downgrade gaat nog lang op zich wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wipeoutbrowser is het enige alternatief op het moment voor zover ik weet.

Ik heb net zitten kijken naar geligheid in de menu's van Wipeout. Ik zie wel wat geligs aan de zijkant geloof ik, maar het beweegt een beetje. Heb net zitten spelen tot m'n ogen traanden, dus ik zie het op dit moment misschien niet goed genoeg meer ;+] Ik zal morgen nog eens zien als mijn ogen weer uitgerust zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Xiqum schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:37:
Zojuist even via het netwerk van iemand hier uit de buurt het internet getest op de psp. En ja mijn website doet het goed :P
[afbeelding]
ff serieus, hoe verbind jij met andermans netwerk. Ik vind het al moeilijk genoeg om een netwerk zelf te configuren, laat staan van buitenaf te connecten. Verbinden met het toegangspunt kan meestal nog wel, maar de internetsettings zijn nooit goed.

En for the record, ik ben heus geen dief :P ik wil alleen ff het internetten testen. Niemand in mijn directe omgeving heeft een (onbeveiligd O-) ) netwerk. Ik ga gewoon soms ff voor een flatje staan en dan connecten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:48:
[...]

Het is in het echt al moeilijk te zien. Tijdens het gamen zie je het niet.. Hier een foto in zwart om iets beeld te krijgen.. Maar zoals ik zei, tijdens gamen zie je hem niet eens.

http://home.planet.nl/~roeth019/DSC01153.JPG
Dat is een luie subpixel. GEEN dode dus, een dode doet niks meer, dus is helemaal zwart. En die zie je dus alleen bij lichte kleuren en niet op een zwart scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een vriend van mij heeft ook een PSP ( :9~ ding!), alleen heeft hij nog de standaard 32mb geh. kaart.
Hij wilt graag upgraden, maar vraagt zich af hoeveel geheugen genoeg is en welke hij het beste kan kopen. Is er nog verschil tussen Sandisk en de Sony's?

Is 1gb bijvoorbeeld "overkill"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij (v2.0) is het network settings -> infrastructure mode -> kies een connectie -> scan -> kies een AP -> kies beveiligingsniveau -> kies wijze van adressering (easy voor DHCP), en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:05:
Een vriend van mij heeft ook een PSP ( :9~ ding!), alleen heeft hij nog de standaard 32mb geh. kaart.
Hij wilt graag upgraden, maar vraagt zich af hoeveel geheugen genoeg is en welke hij het beste kan kopen. Is er nog verschil tussen Sandisk en de Sony's?

Is 1gb bijvoorbeeld "overkill"?
Tjah, moeilijk te zeggen. Als die geen films wil kijken en alleen gamen is de 32mb meer dan zat.. Wil die meer dan gamen koop dan zo een groot mogelijke. En de Sandisk is sneller als die van Sony !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je ook nog backups van games willen spelen (bv als je geen zin hebt in de lange laadtijden van Virtua Tennis), dan heb je zeker een gieg nodig. De meeste backups passen daarop, slechts een enkeling is groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
GTA zal wel over de 1gig heen gaan denk ik

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 09-09-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die in amsterdam woont?

een potje Burnout legends multiplay???:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

ik type dit op me psp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Laatst online: 22-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:04:
[...]

Dat is een luie subpixel. GEEN dode dus, een dode doet niks meer, dus is helemaal zwart. En die zie je dus alleen bij lichte kleuren en niet op een zwart scherm :)
toppie kerels, bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds probleem met usb
krijg het niet aan de praat

heb dat speedlink pakket gekocht met die usb connector daarbij

psp staat op usb modus, usb zit er in
maar op iedere poort in de laptop geeft hij aan "USB Apparaat wordt niet herkend"

iemand dit ook gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen (zaterdag) ga ik ook een psp kopen.
Ik kan niet wachten.

Maar krijg je nou wel een umd erbij met spiderman 2 of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, ik heb net een psp gekocht en wil ik hem gaan registreren, zegt dat ding dat er al een psp is gergistreerd met mijn serienummer. Nu kan ik dat ding dus niet registreren. Zitten er veel voordelen aan die registratie? Als dat namelijk wel zo is dan ga ik morgen ff terug naar de winkel.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage