LOL echt 1 min na elkaar post hij! whaha
btw
* ElayZ heeft kramp in de vingertjes van burnouten
ff korte review voor de liefhebbers:
Het raced echt weer als vanouds!
TOP GEWOON!
Voor degene die burnout3 op de xbox (of ps2) hebben en dit intensief gespeeld hebben net als ik,
je zal merken dat het echt gewoon dezelfde console ervaring is, maar dan mobiel! Enigste is wel dat het, als je er goed in bent op de consoles, je er redelijk gemakkelijk doorheen fietst.(kzit alweer bij de sports class) Je kent namelijk de meeste banen practisch uit je hoofd. Er zitten ook (voor mij, ik heb alleen burnout 3 gespeeld) nieuwe banen in, maar die heb je snel onder de knie.
Als je de game start heb je de volgende opties:
World Tour, Single event, Multiplayer en Driver Details.
Bij de world tour heb je gewoon weer compact, muscle, coupé, sport en super class.
Alleen je hebt geen verschillende kaarten voor continents.
Er zitten een aantal nieuwe/andere dingetjes in, zoals je moet nu, nadat je ene class geselecteerd hebt, met [_] knopje toggelen tussen de gewone race map en de crash events.
Je hebt gewoon weer dezelfde speltypes; race, road rage, eliminator ,burning lap, face off, GP (1 GP per class so far, als je die gehaald hebt unlock je de volgende class) en een nieuwe modus, namelijk pursuit, je rijd dan in een politie auto en dan moet je een target auto die op de vlucht is zien uit te schakelen door hem te crashen binnen een bepaalde tijd, voordat hij ontkomt. Erg leuk gedaan moet ik zeggen!
Klein minpuntje, als je een wagen selecteerd kun je niet zien welke sneller of zwaarder is.
Dat wordt niet aangegeven net als in t vorige spel.(wat voor mij uitmaakt, want met een road rage wil ik een zwaardere wagen hebben dan voor ene gewone race)
Er zitten wel (again, voor mij, kheb alleen burnout 3) nieuwe wagens in!
Ook een aantal dezelfde/groot gelijkende.
Verder, het racen met de analoge stick gaat best lekker, maar ik merk zelf dat ik de vierpuntstoets 't meest gebruik, omdat die hoger zit op je psp. Speelt lekkerder...
Pluspuntje vind ik dat wanneer je crasht het veel minder lang duurt voordat je weer rijd, niet zo lang als op de xbox iig. Wat wel een voordeel is, want daardoor zijn de anderen niet zo ver voor uit al.
Ik heb de adhoc multiplayer mode en de gameshare modus niet kunnen proberen nog, want kheb niemand met een psp in de buurt hier.
Trouwens, er zit niet zo'n vervelende DJ in die de hele tijd lult en die je eerst weer uit moet gaan zetten!
Kortom al met al toch echt een topgame imho!
Dit is t eerste spel waarbij ik mn psp echt niet weg kan leggen gewoon!
p.s als me nog iets opvalt of ik iets vergeten ben vul ik t verhaaltje nog wel ffies aan.
[
Voor 4% gewijzigd door
ElayZ op 09-09-2005 15:35
]