Het Playstation Portable topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.279 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 11:54

Bellerophon

Persona non grata

Anoniem: 125123 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:03:
Morgen (zaterdag) ga ik ook een psp kopen.
Ik kan niet wachten.

Maar krijg je nou wel een umd erbij met spiderman 2 of niet ?
Je moet je aanmelden op www.yourpsp.com en dan krijg je hem vanzelf thuis gestuurd.

Ik heb totaal geen problemen met USB kabel gehad, deed de kabels op hun plaatsen, de PSP op USB Modus en mijn pc herkende hem meteen.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153990

beetje jammer dit

usb kabel van het speedlink pakket is gewoon stuk
even kabel uit een doos gehaald hier en die werkt gewoon
pakket gaat lekker terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151222

Anoniem: 151222 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:36:
GoT is geen e-mail uitwisselboard. Als degene die de actie aanbood geen e-mail adres in zijn profiel heeft staan, dan wil hij blijkbaar niet gemailt worden.
als ik mn mail geef dan wil ik toch WEL gemaild worde

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Bellerophon schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:05:
[...]

Je moet je aanmelden op www.yourpsp.com en dan krijg je hem vanzelf thuis gestuurd.

Ik heb totaal geen problemen met USB kabel gehad, deed de kabels op hun plaatsen, de PSP op USB Modus en mijn pc herkende hem meteen.
Ik heb dus een JAP PSP en een vriend van me zei dat als ik deze registreer bij YOURPSP.COM dat ik dan problemen zou kunnen krijgen door de import ( het zou illegaal zijn geweest omdat het niet is aangegeven oid ) Ook heb ik geen Value Pack maar ik meende dat als je je PSP registreerd bij yourpsp dat je dan toch nog een UMD spiderman 2 krijgt. Is dit zo? Kan ik me uberhaupt wel registreren zonder dalijk een swatteam op mn stoep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:59
Ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57

DoctorV64

Cosmopoliet

Dan heeft een groot deel van de psp bezitters hier op GoT de kans dat er een Swat-team voor de deur komt te staan :D

Ik heb nog niemand gezien en ook nog niks ontvangen :P

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59903

maar het enige voordeel van die registratie is de film van spiderman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Ow, en ik heb een 1000 PSP ( *) ) maar bij die registratie kun je alleen 1003 of 1004 doen. Dus gaat het zowieso niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoCoNuts
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09-2024
Anoniem: 153990 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:59:
nog steeds probleem met usb
krijg het niet aan de praat

heb dat speedlink pakket gekocht met die usb connector daarbij

psp staat op usb modus, usb zit er in
maar op iedere poort in de laptop geeft hij aan "USB Apparaat wordt niet herkend"

iemand dit ook gehad???
Ik heb dat speedlink kabel ook gehad het werkt gewoon niet met de PSP. Ik heb in de winkel een gratis nieuwe kabel gekregen van BENQ en die werkt perfect =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

Anoniem: 59903 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:05:
damn, ik heb net een psp gekocht en wil ik hem gaan registreren, zegt dat ding dat er al een psp is gergistreerd met mijn serienummer. Nu kan ik dat ding dus niet registreren. Zitten er veel voordelen aan die registratie? Als dat namelijk wel zo is dan ga ik morgen ff terug naar de winkel.
door de regristeren kan je gratis SPIDERMAN 2 UMD krijgen :) dus vind je die belangrijk of niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Anoniem: 59903 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:05:
damn, ik heb net een psp gekocht en wil ik hem gaan registreren, zegt dat ding dat er al een psp is gergistreerd met mijn serienummer. Nu kan ik dat ding dus niet registreren. Zitten er veel voordelen aan die registratie? Als dat namelijk wel zo is dan ga ik morgen ff terug naar de winkel.
tsja, meer dan een gratis umd-tje van Spiderman 2 hoef je eigenlijk niet te verwachten. Hoewel het later wel van pas kan komen, ik zou ff teruggaan.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Anoniem: 154339

is er geen chat over de psp?
zou ook wel handig zijn :+

• Mausz
  • Laatst online: 21-03 10:39
Hebben jullie al gelezen wat er op wab.com staat?
Denk dat die downgrade bende niet meer zal komen...

143029

Mausz schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:14:
Hebben jullie al gelezen wat er op wab.com staat?
Denk dat die downgrade bende niet meer zal komen...
Waarschijnlijk gewoon om zichzelf in te dekken als het hun niet lukt. Was ook wel te verwachten :)

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Today at 7h00 PM, AloneTrio ( Founder of WAB ) have been arrested in Paris by police. Even Familly have no more infos about the arrestation. At the moment we can't say if it's about PSP activities ( like the already spreaded rumour ) or old past computer hacking activities. It seem that Yoshihiro have not been arrested for the moment. Like you see, wab.com is always online. More info on the site when we got it.

We all keep our fingers crossed for AloneTrio...
Bron. wab site

Dit bedoel je? dit had ik al verwacht (ik ga er even van uit dat dit waar is)
Ze vroegen er om, echt "hack" organisaties maken zich niet zo bekend, hun ging het voor mijn gevoel meer om de roem als om het "product" maar dat is mijn mening.

Heb steeds meer de neiging om naar v2.0 te gaan, zijn er behalve browser nog meer redens om het te doen? want wat mij vertelt wat over de snelheid wordt ontkracht hier :)

[ Voor 3% gewijzigd door Qorne op 10-09-2005 00:37 ]

143029

Qorne schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:36:
[...]

Bron. wab site

Dit bedoel je? dit had ik al verwacht (ik ga er even van uit dat dit waar is)
Ze vroegen er om, echt "hack" organisaties maken zich niet zo bekend, hun ging het voor mijn gevoel meer om de roem als om het "product" maar dat is mijn mening.

Heb steeds meer de neiging om naar v2.0 te gaan, zijn er behalve browser nog meer redens om het te doen? want wat mij vertelt wat over de snelheid wordt ontkracht hier :)
AVC voor filmpies en de WPA beveiliging op wifi. Volgens mij kun je nu ook foto's doorsturen via wifi ( weet ik niet zeker though )

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Tjah ik ben eigenlijk benieuwd of er nog wel homebrow zal komen voor versie 1.52 en 2.0.
Ik heb momenteel 1.52, moet ik deze zo laten of zal ik toch maar overgaan naar 2.0?

@Vuk, ja dat klopt, en je kan theme's beheren

[ Voor 13% gewijzigd door Bellerophon op 10-09-2005 00:39 ]

• Mausz
Ik ben ook benieuwd..

Laten we hopen dat sony binnekort met geweldige nieuwe updates komt oid. Vind ze eigenlijk een beetje lax. Ze kunnen echt vet veel met zo`n ding. Vreemd...

[ Voor 8% gewijzigd door Mausz op 10-09-2005 00:42 ]

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik heb ook een PSP voor mijn verjaardag gekocht.
En WAUW wat een apparaat!
Ik heb Ridge Racer en Lumines erbij gekocht en morgen ga ik voor de 1GB Sandisk memorystick voor 90 euro hier in Den Haag!

Over de nieuwe features van versie 2.0 kun je het beste even hier lezen: http://psp.ign.com/articles/637/637289p1.html

• Qorne

Qorne

Think Different

Mausz schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:41:
Ik ben ook benieuwd..

Laten we hopen dat sony binnekort met geweldige nieuwe updates komt oid. Vind ze eigenlijk een beetje lax. Ze kunnen echt vet veel met zo`n ding. Vreemd...
Nou kijk ik denk dat ze dit soort dingen willen gebruiken door ook steeds nieuwe beveiligingen uit te brengen, stel morgen is het gekraakt/gehackt dan brengen ze misschien een week later wel weer een leuke feature uit :)

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 12:01
wat is nou de beste screen-protector van nu?

[ Voor 88% gewijzigd door CRpt3r55 op 10-09-2005 00:44 ]

Etuuuuuh!

• Mausz
Qorne schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:43:
[...]

Nou kijk ik denk dat ze dit soort dingen willen gebruiken door ook steeds nieuwe beveiligingen uit te brengen, stel morgen is het gekraakt/gehackt dan brengen ze misschien een week later wel weer een leuke feature uit :)
Ja ik denk dat je daar idd gelijk in hebt. Aan de andere kant, als sony veel vette dingen zou uitbrengen, zou het ook niet zo snel worden gehackt (men verveelt zich gewoon op z`n psp). althans, dat denk ik dan.

• Qorne

Qorne

Think Different

Het zou slim zijn als sony iets ontwikkelde dat je zelf software er voor mag schrijven een soort van developer kit, warez vindt ik niet zo boeiend, ik koop me games wel.
maar ik vind "open source" communities altijd erg leuk en die kunnen tig applicaties maken voor de PSP, alleen houdt sony dit tegen :(.

De vraag is natuurlijk hoe lang nog, het wordt een keer gekraakt, doet het wab team het niet, dan is er straks wel een andere.

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Crypter schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:43:
wat is nou de beste screen-protector van nu?
Er zijn veel mensen die gebruik maken van hori screen protectors, ik heb daar echter slechte ervaring mee wat betreft het aanbrengen.

Deze gebruik ik : http://shop.brando.com.hk/bwpspscreenprotector.php

Hier heb ik niks anders dan goede ervaringen mee, ze gaan namelijk over de hele PSP heen, zijn makkelijk aan te brengen, en gebruik nu al 4 maanden het zelfde velletje zonder dat het los begint te zitten o.i.d.

Anoniem: 108699

mijn internet deed het juist meteen uitstekend! ik zit alleen maar te browsen nu (en lumines natuurlijk). ik was laatst bij een oppasadres met mijn psp, en ik verveelde me dus ben ik op mijn psp gaan zoeken naar een draadloos netwerk, en hoppa ik had verbinding daar (2 km van mijn huis, dus met netwerk van oppasadres) echt heeel simpel (THNX sony :))

maar ff over iets anders: ik ben met pspvideo9 bezig om een door dvddecrypter geripte dvd (pirates of the carribean) over te zetten naar mp4 en daarna naar psp.

ik vroeg me af of dit bij jullie ook lang duurt? bij mij is hij al een half uur bezig en hij staat op 0%. Het bestand is 7GB grootte (in dvddecryptformaat, dus nog zonder conversie) terwijl ik van anderen hoorde dat een film rond de 700 mb was in mp4 formaat.. :?

ik snap er vrij weinig van.. hoe lang duurt het gemiddeld bij jullie om een hele film (vanaf dvd) over te zetten naar mp4 met pspvideo9?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 108699 op 10-09-2005 02:09 ]

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 12:01
ik heb ook iets in die genre...

ik wil ook dvds omzetten naar MP4 maar ik heb dus allemaal video TS bestanden .... die kan ik alleen omzetten naar ook weer "aparte" mp4's

hoe krijg ik er 1 file van?

Etuuuuuh!

Anoniem: 108699

ik heb precies hetzelfde! het zijn er echt 50 (losse bestanden), het duurt nu al een uur, ik heb er al 1, het eerste bestand, die is 220MB, en ik moet er nog 49 als het ware... echt heel irritááánt!!

hoe lang duurde het bij jou dan? zo'n hele film? en hoeveel issie verkleind?

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 108699 op 10-09-2005 02:46 ]

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 22:05
Ik vind ImTOO PSP Video Converter beter. Je mag het gratis proberen, maar ik weet niet of de gratis versie limited is of als je 'm maar een paar dagen kan gebruiken. Want ik heb gelijk een registratie code gekocht.
ImTOO PSP Video Converter is a powerful mp4 video converter which can convert all popular video to PSP video MP4, such as MPEG to MP4 and convert AVI to MP4. ImTOO PSP Converter supports converting video file format including DVD, VCD, AVI, WMV, MP4, MOV, 3GP, animated GIF, RM, ASF to PSP video and audio file formats like WMA, OGG, AAC, M4A, WAV, AC3 to PSP MP3. This primary function of the PSP Video Converter is to convert video file to MP4 and MP3 which can be played in SONY PSP.
Het heeft echt veel settings die je kunt aanpassen. Ze hebben op de website zo te zien meer psp producten. Die probeer ik morgen dan uit. :*)

ImTOO DVD to PSP Suite
ImTOO DVD to PSP Suite is a powerful DVD to PSP conversion tool which can rip DVD and convert DVD to PSP video (Sony PlayStation Portable MP4 video format). The DVD to PSP Suite also Afbeeldingslocatie: http://www.imtoo.com/dvd-to-psp-suite/dvd-to-psp-suite.gifincludes PSP Video Converter which can convert almost all popular video formats such as DVD, VCD, WMV, MPEG, AVI to PSP movie MP4 format (H.264/MPEG-4). It's the best solution to convert DVD to PSP movie. Download ImTOO DVD to PSP Suite for free and enjoy DVD movie on your PSP now.

[ Voor 65% gewijzigd door Cabo op 10-09-2005 03:01 ]

• ds75
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
John_Bruin schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:43:
morgen ga ik voor de 1GB Sandisk memorystick voor 90 euro hier in Den Haag!
Waar in Den Haag??
Zoek er namelijk ook nog 1.

Anoniem: 51473

ds75 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 05:11:
[...]

Waar in Den Haag??
Zoek er namelijk ook nog 1.
Op marktplaats staan de Sandisks voor 90 euro. Echter zijn deze ook nieuw tekoop voor 90 euro. Die op marktplaats komt uit Den Haag

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 08:08:
[...]

Op marktplaats staan de Sandisks voor 90 euro. Echter zijn deze ook nieuw tekoop voor 90 euro. Die op marktplaats komt uit Den Haag
Ik had ze al op ebay gezien voor 77 euro, maar ik had zoveel haast dat ik er maar één bij Dynabite heb gehaald voor 130 euro :o . Dit was trouwens de enige die de 1GB nog kon leveren, na 8 zaken langs te zijn gegaan.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Anoniem: 126062

Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen, waar ik de 1GB (ms) voor ga gebruiken. Films is leuk; maar als je de DVD zelf niet bezit en als je 'm convert naar *.mp4, kun je het alleen eigenlijk op je PSP zien.. Op de computer is het niet te doen; met <480x272 pixels.. Daarom denk ik dat ik films gewoon op m'n Portable DVD speler houdt; dit is trouwens ook een superscherm. Zal vandaag of morgen eens een vergelijking posten.. :)

Woei; hebben jullie dit filmpje al gezien? Het lijkt me betrouwbaar, omdat DaggerX ook Burnout Legends heeft uitgebracht :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 10-09-2005 09:15 ]

Anoniem: 118345

Royal schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:59:
[...]

Er zijn veel mensen die gebruik maken van hori screen protectors, ik heb daar echter slechte ervaring mee wat betreft het aanbrengen.

Deze gebruik ik : http://shop.brando.com.hk/bwpspscreenprotector.php

Hier heb ik niks anders dan goede ervaringen mee, ze gaan namelijk over de hele PSP heen, zijn makkelijk aan te brengen, en gebruik nu al 4 maanden het zelfde velletje zonder dat het los begint te zitten o.i.d.
Haaa, dat is de screenprotector die ik een paar post terug bedoelde...die zocht ik dus...
Heb je die alleen online kunnen bestellen of heb je hem in een winkel gevonden...

Jongens ( en dames O+ ) als ik 5 Sandisk DUO Pro 2 koop kan ik ze krijgen voor 105 euro per stuk. Het gaat dus om de Ultra edition..

Mischien dat er nog 3 zijn die de Ultra wil kopen ? Anders haal ik ze morgen op namelijk.

Afbeeldingslocatie: http://thumbs.marktplaats.nl/bigthumbs/hardware/playstation/8127.jpg

Edit : Op te halen dan in Hoevelaken/Amersfoort of op te sturen.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 10-09-2005 09:23 ]

• Quiqziz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-06 16:27
Anoniem: 118345 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:17:
[...]

Haaa, dat is de screenprotector die ik een paar post terug bedoelde...die zocht ik dus...
Heb je die alleen online kunnen bestellen of heb je hem in een winkel gevonden...
Dat zou ik ook willen weten, ik wil graag precies zon bescherming dus niet zon hele case erom heen. Maar ik heb geen creditcard dus kan hem niet uit op die site kopen...

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:30

Bob Popcorn

Plop!

Nieuws van het front! AloneTrio, founder en active coder van WAB is gearresteerd. Ik las dit net op hun website:
Today at 7h00 PM, AloneTrio ( Founder of WAB ) have been arrested in Paris by police. Even Familly have no more infos about the arrestation. At the moment we can't say if it's about PSP activities ( like the already spreaded rumour ) or old past computer hacking activities. It seem that Yoshihiro have not been arrested for the moment. Like you see, wab.com is always online. More info on the site when we got it.

We all keep our fingers crossed for AloneTrio...
Thought you all might want to know... :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 19:14

johnneman

rofl de bofl

Caboman schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 02:51:
Ik vind ImTOO PSP Video Converter beter. Je mag het gratis proberen, maar ik weet niet of de gratis versie limited is of als je 'm maar een paar dagen kan gebruiken. Want ik heb gelijk een registratie code gekocht.

[...]

Het heeft echt veel settings die je kunt aanpassen. Ze hebben op de website zo te zien meer psp producten. Die probeer ik morgen dan uit. :*)

ImTOO DVD to PSP Suite
ziet er wel stabiel uit! stabieler dan PSP video 9 IMHO

ja er staat dan "The limitation of the trail version is to encode only 5 min. each file. The "Duration" setting isn't in effect." Dus met andere woorden, als je een bloedsnelle pc hebt, kun je meer encoden dan een met een trage bak, toch? Wel jmmr dat t betaalde software is, maarja

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 118345 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:17:
[...]

Ik heb deze online gekocht bij brando, misschien eens een inkoopactie beginnen voor mensen zonder CC?
Bij die shop hebben ze namelijk ook goedkope Sandisk Gaming Pro Duo sticks : http://shop.brando.com.hk/sandiskmsproduogaming.php

Komt $3,00 verzend kosten bij, dus totaal prijs van $102,00 met de GWK koersconverter kom ik dan uit op € 85,13

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:22:
Jongens ( en dames O+ ) als ik 5 Sandisk DUO Pro 2 koop kan ik ze krijgen voor 105 euro per stuk. Het gaat dus om de Ultra edition..

Mischien dat er nog 3 zijn die de Ultra wil kopen ? Anders haal ik ze morgen op namelijk.

[afbeelding]

Ja, count me in. Je hebt geen email in je profiel, maar ik wel, mocht je nog wat willen weten.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Quiqziz
Bob Popcorn schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:26:
Nieuws van het front! AloneTrio, founder en active coder van WAB is gearresteerd. Ik las dit net op hun website:

[...]

Thought you all might want to know... :)
Was al eerder voorbij gekomen :+

• Quiqziz
Royal schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:29:
[...]

Ik heb deze online gekocht bij brando, misschien eens een inkoopactie beginnen voor mensen zonder CC?
Bij die shop hebben ze namelijk ook goedkope Sandisk Gaming Pro Duo sticks : http://shop.brando.com.hk/sandiskmsproduogaming.php

Komt $3,00 verzend kosten bij, dus totaal prijs van $102,00 met de GWK koersconverter kom ik dan uit op € 85,13
Wat kosste die screenprotector je in euro's eigenlijk? En hoelang moest je erop wachten
Wil er graag een maar heb geen cc...

[ Voor 9% gewijzigd door Quiqziz op 10-09-2005 10:46 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Mausz schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:45:
Aan de andere kant, als sony veel vette dingen zou uitbrengen, zou het ook niet zo snel worden gehackt (men verveelt zich gewoon op z`n psp). althans, dat denk ik dan.
Sony brengt vette dingen uit anders kocht niemand ze :) Echter hebben ze al zowat elke console "gehacked", zelfs de NES en SNES. Zelf vind ik het een enorme meerwaarde hebben dat je custom spul op het ding kan draaien. Ik kijk vooral uit naar console emulators voor firmware 2.0. De memorystick support en WIFI dragen sterk bij aan de connectiviteit die voor de grote ondersteuning zorgt.

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Dat filmpje van fcuk WAB, echt grappig, gaat die gast WAB SUCKS op een bierviltje schrijven OMFG! haha wat een onzin zeg, al die mensen die maar tegen mekaar gaan lopen opboksen over zoiets!

Over dat filmpje zelf, hij houdt trouwens wel angstvallig de kant met de memorystick uit beeld...paar keer schuift t beeld helemaal naar links ook... zegt niks natuurlijk, maar dat viel me gewoon op.

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Quiqziz schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:44:
[...]

Wat kosste die screenprotector je in euro's eigenlijk? En hoelang moest je erop wachten
Wil er graag een maar heb geen cc...
Alleen zon screenprotector kost iets van €13, ik heb er iets langer dan een week op moeten wachten (wel de moeite waard)

• Quiqziz
Royal schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:01:
[...]

Alleen zon screenprotector kost iets van €13, ik heb er iets langer dan een week op moeten wachten (wel de moeite waard)
ok dan moet ik nog ff een manier zoeken om het te betalen

Anoniem: 22297

Quiqziz schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:06:
[...]

ok dan moet ik nog ff een manier zoeken om het te betalen
misschien een kennis vragen die een CC heeft

• B-Bandit
Anoniem: 108699 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 02:40:
ik heb precies hetzelfde! het zijn er echt 50 (losse bestanden), het duurt nu al een uur, ik heb er al 1, het eerste bestand, die is 220MB, en ik moet er nog 49 als het ware... echt heel irritááánt!!

hoe lang duurde het bij jou dan? zo'n hele film? en hoeveel issie verkleind?
Als je de film ript, moet je er 1 vob van maken. Dat kan je ergens instellen bij de split optie's. Moet je overigens wel NTFS (file's >4gb) voor hebben, maar dat zal je ongetwijfeld hebben.1

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Anoniem: 67434

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/e.carlier/tompsp.jpg
kan iemand iets bevestigen over een tomtom of ander navigatie programma voor de PSP?

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

[afbeelding]

Ben ook wel geinteresseerd, gaat het echter nog lukkken vóór 19 september?
Anders heb ik er neits meer aan namelijk :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Anoniem: 67434 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:25:
[afbeelding]
kan iemand iets bevestigen over een tomtom of ander navigatie programma voor de PSP?
watt, dat zou echt supervet zijn!!!!

YellowNeck schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:27:
[...]

Ben ook wel geinteresseerd, gaat het echter nog lukkken vóór 19 september?
Anders heb ik er neits meer aan namelijk :P
Ik ga ze vandaag nog halen dan gezien ik er al 4 heb..

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-06 14:37

njh

heb ook eindelijk een 1gb sandisk module (duo pro).
ik heb een dvd van the simpsons ff omgezet naar mp4 :)
gisteren in de trein ff 5afleveringen bekeken :d (echt grappig, mensen tegenover zitten gewoon te kwijlen :P)

is er trouwens een mogelijkheid om de autorun van een game uit te zetten?
als ik nu een film van ms wil bekijken en de psp staat nog uit, dan open ik ff mijn umd klepje, start ik hem en klap ik hem iets later weer dicht, anders start ie de game al op

• Quiqziz
jan401 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:44:

als ik nu een film van ms wil bekijken en de psp staat nog uit, dan open ik ff mijn umd klepje, start ik hem en klap ik hem iets later weer dicht, anders start ie de game al op
als je in een spel zit en je stopt ermee moet je eerst even op home drukken dan gaat ie terug naar het menu. Dan moet je hem op Standby zetten (dus niet UIT) en als je de psp weer aan zet kom je gewoon weer in het menu terug.

Ik gebruik nu ook ImTOO om een dvdtje om te zetten maar de bestanden worden erg groot, ongeveer 140 MB per half uur. Kan je dit nog veranderen want ik wil het ongeveer 50% kleiner hebben . Ik gebruik trouwens de standaard instellingen van het programma, die moet je dan zeker veranderen op een of andere manier.

Edit: het is al gelukt de video bitrate stond nog op 512

[ Voor 26% gewijzigd door Quiqziz op 10-09-2005 12:02 ]

• B-Bandit
jan401 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:44:
heb ook eindelijk een 1gb sandisk module (duo pro).
ik heb een dvd van the simpsons ff omgezet naar mp4 :)
gisteren in de trein ff 5afleveringen bekeken :d (echt grappig, mensen tegenover zitten gewoon te kwijlen :P)

PSP altijd op standby laten :Y) Works like a charm for me.
Ik heb mijn PSP nog maar 3 keer uitgedaan ofzo, en 2 keer heb ik hem moeten resetten omdat hij toen ik hem uit de standby haalde vastzat. Maar voor de rest geen problemen. En hij gaat gewoon verder waar je was gebleven (zelfs met spellen!)

• marco899

marco899

Know's what he wants.

[afbeelding]
Ik neem aan dat jij de bron hebt, waar dit plaatje vandaan komt. Dus ik neem aan dat daar ook wat meer info te vinden is.

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:41:
[...]

Ik ga ze vandaag nog halen dan gezien ik er al 4 heb..
Perfect, haal ze maar op. Als je mijn gegevens nog wilt hebben, mail me dan maar, of voeg me toe op MSN...zie mijn profiel

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

marco899 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:54:
[...]

Ik neem aan dat jij de bron hebt, waar dit plaatje vandaan komt. Dus ik neem aan dat daar ook wat meer info te vinden is.
Voor zover ik weet/wist is dit gewoon aangekondigt door Sony zelf ?

Already announced and displayed in prototype form (but not necessarily announced as actual products planned for release) at E3 2004 for the PSP are the USB Camera for PSP, USB GPS for PSP (a satellite tracking unit), and USB Keyboard for PSP.

Bron :

http://psp.ign.com/articles/513/513175p1.html

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 10-09-2005 12:08 ]

Anoniem: 154030

Shailesh schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:20:
[...]

Als je de film ript, moet je er 1 vob van maken. Dat kan je ergens instellen bij de split optie's. Moet je overigens wel NTFS (file's >4gb) voor hebben, maar dat zal je ongetwijfeld hebben.1
is een iso ook goed als ik Xilisoft Converter of Video 9 gebruik?

(zit nu een te leipe Montana graffiti film te checke op me psp!)

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 08:37

[afbeelding]

Het plaatje klopt wel, maar ik zie op de Sandisk site en op Pricewatch helemaal geen Ultra II Pro Duo kaartjes staan? Enkel de gewone Pro...
edit:
Sorry YellowNeck, ik moet leren zoeken :)

Heb gisteren ook nog maar Colin McRae gekocht omdat ik al aan de pc versie verslaafd was. Laadtijden zijn hierbij gelukkig een pak beter dan die van Virtua Tennis. Enige irritante is de besturing: richtingsknoppen reageren te laat en de analoge stick is te gevoelig. Zal wennen worden...

[ Voor 3% gewijzigd door Kiff op 10-09-2005 12:18 ]

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

• B-Bandit
Anoniem: 154030 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:06:
[...]

is een iso ook goed als ik Xilisoft Converter of Video 9 gebruik?

(zit nu een te leipe Montana graffiti film te checke op me psp!)
Ik betwijfel het. Bij Xilisoft kan je de uitgepakte iso nog wel als dvd inladen, en dan kan hij er (dacht ik) 1 filmpje van maken.

• Quiqziz
Hm ik snap het niet helemaal met ImTOO als ik een video convert dan doet hij het met de standaard instellingen wel, maar als ik de resolutie, video bitrate en muziek sample rate verander zegt de PSP dat het incompatible data is??

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-06 14:37

njh

Shailesh schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:47:
[...]

PSP altijd op standby laten :Y) Works like a charm for me.
Ik heb mijn PSP nog maar 3 keer uitgedaan ofzo, en 2 keer heb ik hem moeten resetten omdat hij toen ik hem uit de standby haalde vastzat. Maar voor de rest geen problemen. En hij gaat gewoon verder waar je was gebleven (zelfs met spellen!)
hmm ik zet hem altijd uit, is het niet zo dat de accu sneller leeg is met de standbyfunctie?

• B-Bandit
jan401 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:29:
[...]

hmm ik zet hem altijd uit, is het niet zo dat de accu sneller leeg is met de standbyfunctie?
lijkt me niet. er zal uiteraard verschil zitten, maar niet al te veel, en het voordeel is zo veel groter dat ik liever een kwartier minder psp, dan elke keer dat ik hem opstart weer een halve minuut kwijt ben.

Anoniem: 22297

Quiqziz schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:26:
Hm ik snap het niet helemaal met ImTOO als ik een video convert dan doet hij het met de standaard instellingen wel, maar als ik de resolutie, video bitrate en muziek sample rate verander zegt de PSP dat het incompatible data is??
je moet ze niet te hoog zetten anders kan de psp het niet aan

Als ik mijn psp op de pc aansluit dan zegt die dat het usb apparaat niet wordt herkend. heb ik hier speciale drivers voor nodig ofzo? Ik heb win XP pro SP 2

• Mausz
Volgens mij moet hij de psp meteen herkennen zonder iets te installen.
Althans, hij herkend hem als een extra schijf

[ Voor 26% gewijzigd door Mausz op 10-09-2005 13:06 ]

Mausz schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:06:
Volgens mij moet hij de psp meteen herkennen zonder iets te installen.
Althans, hij herkend hem als een extra schijf
ow lekker, bij mij dus niet :S

• Mausz
Is geloof ik iemand anders geweest in dit topic die daar ook last van had. Maar ik dacht dat zijn usb-kabel kapot was.

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 59903 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:03:
Als ik mijn psp op de pc aansluit dan zegt die dat het usb apparaat niet wordt herkend. heb ik hier speciale drivers voor nodig ofzo? Ik heb win XP pro SP 2
Je hebt de PSP wel in 'USB Connection' mode gezet he? Anders werkt het niet.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

heb net een nieuwe in de winkel gehaald dus lijkt me dat die kabel nie kapot is :S

brama schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:11:
[...]

Je hebt de PSP wel in 'USB Connection' mode gezet he? Anders werkt het niet.
ja gedaan, me pc ziet ook een usb apparaat, hij herkend het apparaat alleen niet.

Anoniem: 59903 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:11:
[...]

ja gedaan, me pc ziet ook een usb apparaat, hij herkend het apparaat alleen niet.
Toevallig een speedlink kabeltje? Die deed het vanaf het begin al niet, volgens een mede Tweaker.

Net ff op een andere pc geprobeerd en daar werkt die perfect. Toch maar is ff naar me pc kijken :)

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:48

FaceDown

Storende factor.

Mausz schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:08:
Is geloof ik iemand anders geweest in dit topic die daar ook last van had. Maar ik dacht dat zijn usb-kabel kapot was.
Had ik ook! Kapot weet ik niet, maar ik heb een andere kabel genomen en het werkte wel. Raar..

Groetjes, FaceDown.

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
PSP video9 probleem:

Als een gebruiker met beperkt erechten PSP video9 wil gebruiken krijg ik deze melding:

"PSP video9 failed to load" "System Unauthorized Access Exception: Access to the path C:/Program files/PSPvideo9/settings.xml is denied"

Hoe kan ik die gebruiker wel toestaan om PSP video9 te gebruiken? :/

PSP video9 begint me een beetje te iriteren :(

Zonekill schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:58:
PSP video9 probleem:

Als een gebruiker met beperkt erechten PSP video9 wil gebruiken krijg ik deze melding:

"PSP video9 failed to load" "System Unauthorized Access Exception: Access to the path C:/Program files/PSPvideo9/settings.xml is denied"

Hoe kan ik die gebruiker wel toestaan om PSP video9 te gebruiken? :/

PSP video9 begint me een beetje te iriteren :(
Het staat er al ? Je geeft zelf het antwoord.. Zet modify rechten op het xml bestand !

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:05:
[...]

Het staat er al ? Je geeft zelf het antwoord.. Zet modify rechten op het xml bestand !
Ja, ik weet wat ik moet doen... alleen niet hoe en waar.

Hoe zet ik modify rechten op xml bestand??

[ Voor 3% gewijzigd door Zonekill op 10-09-2005 14:17 ]

Zonekill schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:14:
[...]

Ja, ik weet wat ik moet doen... alleen niet hoe en waar.

Hoe zet ik modify rechten op xml bestand??
Rechtermuis bestand / properties / tabblad security ( mits je NTFS rechten hebt..... )

• Cabo
Dat filmpje van DaggerX dat je homebrew op 1.52 kan draaien, is het nu eindelijk gelukt?

• TranceSetter
  • Laatst online: 16:54
Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:38:
[...]

Rechtermuis bestand / properties / tabblad security ( mits je NTFS rechten hebt..... )
veilige modus --> administrator...

TranceSetter schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:09:
[...]

veilige modus --> administrator...
Ik weet niet wat voor een netwerk je hebt. Is het een domain ? Workgroup ? Zorg gewoon dat je de rechten hebt :p

EDIT : Als je niet weet hoe je rechten moet zetten zal je wel geen domain hebben. Gewoon een user aangemaakt denk ik met control panel / users en dan beperkte mogelijkheden ?

Je kan ook een IE opstarten als Admin he, iexplorer.exe rechtermuis en run as.. Dan administrator en je wachtwoord.. In een browser dan c: drukken en naar de folder scrollen..

Makkelijkste is met een admin in te loggen.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 10-09-2005 15:17 ]

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 19:14

johnneman

rofl de bofl

[afbeelding]
ik denk dat dit nep is. gewoon een foto die hij bekijkt. maar het zou zeker wel mogelijk zijn

met de DS kon het al wel ja, psp mag niet achterblijven! })

t.net: DIY: Nintendo DS uitgerust met GPS-module
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1123572324.png

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Die "wat is jouw favoriete PSP spel" poll mag binnenkort wel keer vervangen worden.
komn aantal goede spellen uit, Burnout legends, GTA. Verder staan coded arms, mc3, colin Mcrae, Virtua tennis etc etc er nog niet in.

Hmm..spellen bij de intertoys gaan ook duurder worden.
Zijn nu nog 44,99 per stuk allemaal. Maar volgens het nieuwe Intertoys boekje worden de spellen 49,99 en duurder. De meeste zullen 54,99 gaan worden. ... :r

[ Voor 39% gewijzigd door Yellowneck op 10-09-2005 16:07 ]

YellowNeck schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:03:
Die "wat is jouw favoriete PSP spel" poll mag binnenkort wel keer vervangen worden.
komn aantal goede spellen uit, Burnout legends, GTA. Verder staan coded arms, mc3, colin Mcrae, Virtua tennis etc etc er nog niet in.

Hmm..spellen bij de intertoys gaan ook duurder worden.
Zijn nu nog 44,99 per stuk allemaal. Maar volgens het nieuwe Intertoys boekje worden de spellen 49,99 en duurder. De meeste zullen 54,99 gaan worden. ... :r
Heb de meeste games op inet al voor 39 gevonden.. Gewoon niet bij Intertoys halen maar op het net :p

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:08:
[...]

Heb de meeste games op inet al voor 39 gevonden.. Gewoon niet bij Intertoys halen maar op het net :p
welke shop als ik vragen mag? En wel graag een winkel die EU games verkoopt

YellowNeck schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:33:
[...]

welke shop als ik vragen mag? En wel graag een winkel die EU games verkoopt
Tsja, welke game zoek je?
Ape Academy
39.99 Gameshop
Batman Begins
42.00 zuiderpark-computers
Burnout Legends
Coded Arms
35.49 Gameorder
Colin Mcrea Rally 2005
36.99 zuiderpark-computers
Darkstalkers Chronicle - The Chaos Tower
35.99 zuiderpark-computers
Death jr.
38.98 zuiderpark-computers
DTM Race Driver 2
Everybodys Golf
43.99 Dixons
F1 Grand Prix(Formula One)
39.99 Gameshop
Fifa Football 2006
44.00 Bart Smit
Fired Up
39.99 Gameshop
Gran Turismo 4 Mobile
Geen n.v.t
Grand Theft Auto, Liberty City Stories
42.99 zuiderpark-computers
Lumines
39.50 gcshop.nl
Madden NFL 2006
Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects
44.00 Bart Smit
MediEvil Resurrection
39.99 Gameshop
Mercury
40.00 gcshop.nl
Metal Gear Acid
35.39 gameq.nl
Midnight Club 3 - Dub Edition
38.98 zuiderpark-computers
NBA Street V3
Need for Speed: Rivals
NFL Street 2: Unleashed
Prince of Persia
44.00 Bart Smit
Puzzle Bobble
Geen n.v.t
Ridge Racer
39.99 Gameshop
Smart Bomb
41.00 zuiderpark-computers
Spiderman 2
39.99 Gameshop
Splinter Cell: Chaos Theory
44.00 Bart Smit
This Is Football 2005
Geen n.v.t
Tiger Woods PGA Tour 2006
TOCA Race Driver 2
Tony Hawk`s Underground 2 Remix
39.99 Gameshop
Untold Legends
39.99 Gameshop
Virtua Tennis World Tour
Wipeout Pure
39.99 Gameshop
World Snooker Championship
World Tour Soccer
39.99 Gameshop
BudgetGaming.

het lukt me maar niet op met PSP Video 9 een film om te zetten, hij blijft constant hangen bij "Starten 2de bewerking...even wachten aub". Hoe kan ik dit verhelpen?

• B-Bandit
Anoniem: 59903 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:18:
het lukt me maar niet op met PSP Video 9 een film om te zetten, hij blijft constant hangen bij "Starten 2de bewerking...even wachten aub". Hoe kan ik dit verhelpen?
Taal op engels zetten

ok dan, dan maakt hij wel de .mp4 bestanden aan, alleen al zet ik die op mijn psp dan ziet hij ze niet al klik ik op video :S

Edit:
Lijkt er toch op dat hij ze niet goed converteerd, want al speel ik ze op mijn pc af dan hoor ik alleen het geluid :S

Edit 2:
Na het omzetten zet hij de .mp4 file ook in de 100ANV01 directory en niet in de 100MNV01 wat volgens mij wel moet, hoe kan dit? :S

[ Voor 134% gewijzigd door Anoniem: 59903 op 10-09-2005 18:00 ]

Voor iedereen die het wil proberen........

Ik heb de downgrader !! Ik ga hem echter NIET proberen. Mischien dat iemand wel zo gek is hier ? Hij staat op de bekende torrent sites..

Unsigned code op een 2.0 is ook al mogelijk !

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 10-09-2005 18:05 ]

• Polycom
  • Laatst online: 20:45

Polycom

Poes van goud

Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:03:
Voor iedereen die het wil proberen........

Ik heb de downgrader !! Ik ga hem echter NIET proberen. Mischien dat iemand wel zo gek is hier ? Hij staat op de bekende torrent sites..

Unsigned code op een 2.0 is ook al mogelijk !
wacht gewoon ff een weekje, dan komen vanzelf de verhalen binnen siepelen of het werkt of niet, je zal je psp er maar mee verneuken, niet echt de moeite waard dacht ik zo.

Trouwens, die witte psp is die echt zeker weten japan exclusive? Ik wil namelijk niet een ding importeren voor 50 extra en dan er achter komen dat hij binnen aanzienlijke tijd ook in Nederland te halen is.

oww, lekker dom van me. Moest gewoon op me psp ook de de map 100ANV01 aanmaken!! :p

PuDy schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:07:
[...]

wacht gewoon ff een weekje, dan komen vanzelf de verhalen binnen siepelen of het werkt of niet, je zal je psp er maar mee verneuken, niet echt de moeite waard dacht ik zo.

Trouwens, die witte psp is die echt zeker weten japan exclusive? Ik wil namelijk niet een ding importeren voor 50 extra en dan er achter komen dat hij binnen aanzienlijke tijd ook in Nederland te halen is.
Het is door Sony bevestigt dat deze NIET in europa uit komt. Echter is deze wel bij psxshop al te preorderen.

• Polycom
  • Laatst online: 20:45

Polycom

Poes van goud

Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:09:
[...]

Het is door Sony bevestigt dat deze NIET in europa uit komt. Echter is deze wel bij psxshop al te preorderen.
hehe oke, helaas wil sony ook wel eens vreemd uit de hoek komen.. Ik wacht tot dat kerst en dan zal ik een beslissing nemen. :)

• Cabo
Website geopend Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/libertycitystories/images/fob.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/649/649953/grand-theft-auto-liberty-city-stories-20050909060000251.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/649/649953/grand-theft-auto-liberty-city-stories-20050909060002313.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/649/649953/grand-theft-auto-liberty-city-stories-20050909060004391.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/649/649953/grand-theft-auto-liberty-city-stories-20050909060005548.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/650/650005/grand-theft-auto-liberty-city-stories-20050909074603513.jpg
GTA3
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/vgnews/020101/gta3/gta3_screen001.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Cabo op 10-09-2005 19:34 ]

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

omg...ontzetteng geil. filmpje op de site is een aanrader. Kon je nou ook vliegen?

mensen die GTA liberty City stories (of ander spel) voor 36,66 euro willen kunnen nog steeds bij mij terecht. Mail me / voeg me toe op MSN. Momenteel de eerste bestelling van 3x GTA geplaatst. Zoek nog 1 persoon voor een 2de bestelling van tevens ook 3x GTA.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dat wordt echt een heel erg mooi en vooral leuk spel :)

Homebrow al op de firmware van 2.0?
En ben zeker benieuwd naar de reacties van mensen die de downgrader hebben gebruikt.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
YellowNeck schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:09:
[...]

mensen die GTA liberty City stories (of ander spel) voor 36,66 euro willen kunnen nog steeds bij mij terecht. Mail me / voeg me toe op MSN. Momenteel de eerste bestelling van 3x GTA geplaatst. Zoek nog 1 persoon voor een 2de bestelling van tevens ook 3x GTA.
Volgens mij komt die pas uit als die 3=2 actie al voorbij is hoor :P

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage