Het Playstation Portable topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.401 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:40
Zonekill schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:11:
[...]

Weet je t zeker!!

Uhmm.. ik woon in de gemeente Heerlen ;)
bel ze ff op om het tevragen zou ik zeggen :) gisteravond toen ik er was hadden ze er zeker nog 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft andere voorkeuren. Zo vind ik Lumines helemaal niets, maar de meeste mensen wel. Lees anders eens wat reviews op Gamerankings.
rickertsnaak schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:49:
*edit* ik lees net dat de laadtijden gehalveerd zijn voor de EU versie. My bad.
Mja, dat postte ik zelf 1 pagina terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de mensen die willen willen praten over dooie pixels dit niet ergens anders doen ofzo? Open misschien een topic "Slechte pixels PSP"... Ik ben van mening dat dit hier niet echt hoort want het is alleen maar "Welles" "Nietes"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
het is toch mc3 en laadtijden vallen mij nog mee hoor. maar het loop tnog niet vloeiend over het scherm of komt dat omdat de auto's nog niet zo snel zijn. en dat ze naarmate het spel sneller worden..!?!? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:59:
Kunnen de mensen die willen willen praten over dooie pixels dit niet ergens anders doen ofzo? Open misschien een topic "Slechte pixels PSP"... Ik ben van mening dat dit hier niet echt hoort want het is alleen maar "Welles" "Nietes"...
ik ben het met je eens dat de berichten van IK HEB DODE PIXEL *(#&(*&#$(*& etc nutteloos zijn maar de tips etc zijn wel handig. en of het al minder is sinds de US release bijv. zijn gewoon makkelijke dingen om te weten zeker omdat ik ook veel mensen lees die hem voor een aanzienlijk bedrag minder in de US willen halen dan loop je dus iets risico.. persoonlijk ga ik naar de US en ga hem denk ik daar de eerste dag halen. kan ik um een week testen verder is de garantie van sony toch wereldwijd en of ik um nou zelf naar sony stuur of dat dixons ofzo dat doet maakt ook nix uit :P

verder is der al iets nieuws over homebrew op de 2.0 fw?

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De garantie voor de PSP is dus niet wereldwijd. Voor een niet EU PSP brengt Sony altijd kosten in rekening.

Homebrew op 2.0 is niet mogelijk vooralsnog.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoelang je bij bartsmit.com kunt wachten op de levering ? ik heb hem zondag besteld, betaald met creditcard en had hem vandaag al verwacht eik. Maar helaas, vandaag geen PSP. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickertsnaak schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:49:
[...]

Het is echt persen geblazen idd!

*edit* ik lees net dat de laadtijden gehalveerd zijn voor de EU versie. My bad.
dan maar hopen dat die usb connector niet alleen maar aan de print hangt ;) (zijn daar fotos van oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het vierkantje van de 4 puntstoetsen rechts bij jullie ook wat losser? links naast het vierkantje kun je het ijzerdraadje zien lopen (zit dus wat ruimte tussen). Hij voelt ook wat losser... soms beetje irritant.. maar zolang hij nog functioneert.. hiermee druk je dus het vierkantje niet recht naar beneden maar meer naar links.. meer kans op slijten dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 18:48 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben zelf ook eens flink aan het testen geweest met het gratis PSP-Video 9 . :)
Als je het meeste uit de Memory Stick Duo wilt halen dan raad ik de volgende instellingen aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/65995/thumb.jpg

Aantal opmerkingen:
- AVC-encoding is volgens mij beter dan de standaard SP(2 pass) encoding. (en sneller)
- De geluidsterkte gaat met de schuifbalk maar tot 200%, maar is handmatig in te vullen.
- Het grootste voordeel haal je uit de framerate van 15fps, voor de meeste films meer dan voldoende.
- Bitrate voor het geluid(64kbps) is beter dan verwacht, zelfs met een koptelefoon op.
- Voor 3/4 formaat films zet je de resolutie op 320x240 (aspect ratio op 1:1 laten staan)

Gemiddelde bestandsgrootte na convertering: +/- 120Mb per uur! :)

Kwaliteit van deze instellingen is volgens mij beter dan een 2 pass SP conversie op 300kbps.

Let op!!!: Volgens mij werkt een AVC gecodeerde film alleen vanaf firmware 2.0 op de PSP, maar ik kan dit hier niet controleren.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Chrasher schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:42:
Als je het meeste uit de Memory Stick Duo wilt halen dan raad ik de volgende instellingen aan:

[afbeelding]

Aantal opmerkingen:
- AVC-encoding is volgens mij beter dan de standaard SP(2 pass) encoding. (en sneller)
- De geluidsterkte gaat met de schuifbalk maar tot 200%, maar is handmatig in te vullen.
- Het grootste voordeel haal je uit de framerate van 15fps, voor de meeste films meer dan voldoende.
- Bitrate voor het geluid(64kbps) is beter dan verwacht, zelfs met een koptelefoon op.
- Voor 3/4 formaat films zet je de resolutie op 320x240 (aspect ratio op 1:1 laten staan)

Kwaliteit van deze instellingen is volgens mij beter dan een 2 pass SP conversie op 300kbps.

Let op!!!: Volgens mij werkt een AVC gecodeerde film alleen vanaf firmware 2.0 op de PSP, maar ik kan dit hier niet controleren.
Kan deze post niet op de FP komen? Dit is namelijk nuttige informatie! Bedankt :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50

[afbeelding]

Aantal opmerkingen:

Opzich dezelfde instellingen die ik gebruik, alleen die 15 fps, vind je dat niet schokkerig? Dat zal dan wel persoonlijk zijn, maar als je echt zo weinig mogelijk mb/h wil, kan je liever het geluid veranderen naar mono.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat er een topic bij moet komen met klachten over de PSP.
Zowieso vanwege het pixelverhaal, maar er zijn meerdere problemen met het apparaat zoals de buttons. Dit zou simpelweg het beste zijn voor dit topic, de goede ervaringen in het ene en de vervelende ervaringen in een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:40:
Is het vierkantje van de 4 puntstoetsen rechts bij jullie ook wat losser? links naast het vierkantje kun je het ijzerdraadje zien lopen (zit dus wat ruimte tussen). Hij voelt ook wat losser... soms beetje irritant.. maar zolang hij nog functioneert.. hiermee druk je dus het vierkantje niet recht naar beneden maar meer naar links.. meer kans op slijten dus.
Dit probleem is normaal, iedereen met een psp heeft dit. De eerste generatie PSP's in Japan hadden dit ook, ze bleven daar zelfs haken :+

Heeft alles met het design te maken. De ontwerper van de PSP wilde absoluut niet het scherm verkleinen, daardoor moest hij concessies doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik wil connected via draadlooz network en hij kan iets van WEP vinden maar ik heb geen WEP sleuten weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:59:
Hmm ik wil connected via draadlooz network en hij kan iets van WEP vinden maar ik heb geen WEP sleuten weet iemand hier iets van?
Volgens mij is dit al vaker gevraagd.
En kan er iemand dan een klachten topic aanmaken? Zo blijft deze immers schoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Shailesh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:56:
[...]
Opzich dezelfde instellingen die ik gebruik, alleen die 15 fps, vind je dat niet schokkerig? Dat zal dan wel persoonlijk zijn, maar als je echt zo weinig mogelijk mb/h wil, kan je liever het geluid veranderen naar mono.
Ik vind dat schokkerige wel meevallen. Het voordeel ervan is dat de kwaliteit van de film stukken beter is (probeer het maar eens). En die 64kbps voor het geluid vind ik al laag. ;)

Trouwens, als ik een 192kbps bitrate voor de video gebruik met 30fps met die resolutie van 368x208, dan wordt de kwaliteit wel erg laag.

[ Voor 12% gewijzigd door Chrasher op 06-09-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:02:
[...]

Volgens mij is dit al vaker gevraagd.
En kan er iemand dan een klachten topic aanmaken? Zo blijft deze immers schoon
Euhm dit is geen klacht gewoon een vraag :(
En nu ik toch bezig ben waar staat het serie nummer om mijn psp te registeren ?? :P
EN ik kan niks vindne van WEP sleutel op het zoeken please someone ?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:46

Tys

Nou, zal ik ook eens reporten, sinds 1 september al zeker 36 uur gespeeld met dat ding, verrek wat is het verslavend, momenteel heb ik de volgende titels:

- Need For Speed Underground: Rivals
Wel ok, jammer van de (soms) mindere graphics en laadtijden.

- Ridge Racer
Ook wel leuk, jammer van het haperen in de auto wanneer deze ergens tegaan komt - zwaar irritant -.

- Wipeout Pure
Erg vaag spel ...

2 Lame pixels, de ene keer werken ze wel, de andere keer zijn de zwart of wit, jammer, maargoed, valt niet zo op :P

Nu wachten op de gratis film van SONY, die je zou krijgen bij registratie van je PSP ...
Cool ding, met 2.0 internetten, echt leuk, en nog rap ook! :)

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:08:
[...]

Euhm dit is geen klacht gewoon een vraag :(
En nu ik toch bezig ben waar staat het serie nummer om mijn psp te registeren ?? :P
EN ik kan niks vindne van WEP sleutel op het zoeken please someone ?
Ik beantwoorde twee vragen, sorry dat het wat onduidelijk overkwam.

Je serie nummer staat in je psp onder de plek waar je accu gaat.

Een wep sleutel staat toch op je Wireless Router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:12:
[...]

Ik beantwoorde twee vragen, sorry dat het wat onduidelijk overkwam.

Je serie nummer staat in je psp onder de plek waar je accu gaat.

Een wep sleutel staat toch op je Wireless Router?
Ik zal eens kijken :) tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Meld je PSP gewoon aan in je Wireless Netwerk, je PSP heeft immers een MAC adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

De WEP sleutel staat niet op je wireless router maar heb je zelf ingegeven tijdens installatie (of het installatieprogramma heeft dat voor je gedaan). De meeste routers hebben een ingebouwde webserver waarin alle instellingen geregeld kunnen worden, ook de beveiliging, WEP dus. Hier zul je de sleutel ook kunnen vinden en aan kunnen passen. Zie hiervoor de handleiding van je router.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

nfsur! echt waar, ik dacht dat het spel echt weer een slap aftreksel was van de rest.. maar het is echt een superspel! ik had DTM Race Driver 2 geruilt voor NFS, kvond DTM zó saai he.. en ik hou best wel van serieus rijden, raar he.. verder vermaak ik me prima met lumines en ridge racer

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
jep.. idd wep sleutel staat bij de instellingen van je acces point/router daar kan je hem zien --> 1 keer invoeren op psp en HUPS! :9 internetteeh! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
kheb nou mc3 al geweldig mooi.. af en toe alleen ff wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickertsnaak schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:58:
[...]

Dit probleem is normaal, iedereen met een psp heeft dit. De eerste generatie PSP's in Japan hadden dit ook, ze bleven daar zelfs haken :+

Heeft alles met het design te maken. De ontwerper van de PSP wilde absoluut niet het scherm verkleinen, daardoor moest hij concessies doen..
voor het geval dat we niet over hetzelfde hebben... ik bedoel dus de buttons vierkant, rondje, kruisje, rechthoek.. (vierkant loopt niet soepel en heeft teveel ruimte links) en niet de 4puntstoets om mee te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jessepost schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:21:
jep.. idd wep sleutel staat bij de instellingen van je acces point/router daar kan je hem zien --> 1 keer invoeren op psp en HUPS! :9 internetteeh! :*)
ik heb web ook ook al ingevoerd... maar kan niet connecten met wireless.. ik heb nu nog fw 1.52, ligt het daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 3com router maar kan nergens een webkey vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Chrasher schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:03:
[...]

Ik vind dat schokkerige wel meevallen. Het voordeel ervan is dat de kwaliteit van de film stukken beter is (probeer het maar eens). En die 64kbps voor het geluid vind ik al laag. ;)

Trouwens, als ik een 192kbps bitrate voor de video gebruik met 30fps met die resolutie van 368x208, dan wordt de kwaliteit wel erg laag.
Ach ik gebruik meestal een bitrate van 256/384 dus dat valt wel mee. Overigens kan je voor films met een aspect ratio van 2.35:1 liever de resolutie 400*192 gebruiken. Je behoudt wel een kleine zwarte balk boven en benee, maar dat valt amper op, en de kwaliteit is veel beter dan op 368*208.

Overigens las ik net dat de kabel van de TI-84 ook bruikbaar is voor de PSP :D _/-\o_ Erg handig voor mensen zoals ik die een adapter gebruiken icm met de memory stick. Want met die adapter blijft de snelheid steken op 1 MB/s, maar met de usb kabel gaat ie lekker tot een whopping 5MB/s. Nu gaat een filmpje van 400mb bij mij binnen 1.2 minuut erop ipv 8minuten :Y)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 3com router heeft WPA encryptian en geen WEP
Wat moet ik nu doen ?? Want die code is enorm lang en past niet op mijn psp :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Volgens mij is die kabel een standaard USB kabel met mini-USB aansluiting. Zo'n kabel zit dus bij zeer veel digicams en dus zullen veel mensen die een hebben.
Ik weet niet over welke adapter jij 't hebt, maar ik denk dat dat het verschil maakt tussen USB1 en USB2.0.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:49:
WPA is de opvolger van WEP. De meeste routers kunnen toch wel beide aan dacht ik, maar de PSP ondersteunt alleen WEP. Je kunt op je router WPA uitschakelen, met het risico dat derden gebruik gaan maken van je netwerk. Eventueel zou je dit risico kunnen beperken door slechts jouw eigen mac-adressen toegang te geven.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 07-09 08:21
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:49:
Mac adress filtering?

edit: te laat :>

[ Voor 4% gewijzigd door Xiqum op 06-09-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:52:
Volgens mij is die kabel een standaard USB kabel met mini-USB aansluiting. Zo'n kabel zit dus bij zeer veel digicams en dus zullen veel mensen die een hebben.
Ik weet niet over welke adapter jij 't hebt, maar ik denk dat dat het verschil maakt tussen USB1 en USB2.0.
Mwah, de adapter die bij de memorystick zat he. Die maakt van je memstick dup pro een gewone memstick. En het lijkt mij logisch dat de snelheid daarvan lager ligt. En als ik die in mijn cardreader stop, ligt de snelheid ook rond de 1MB/s, terwijl die toch echt ook op USB2.0 zit aangesloten. Maar ik hou het dus bij een rechtstreekse verbinding voortaan, aangezien dat veel makkelijker werkt, en bovendien heb ik mijn kaartje sinds gister bijna 40 keer uit mn psp gehaald :X (veel encoding tests)
FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:54:
[...]

WPA is de opvolger van WEP. De meeste routers kunnen toch wel beide aan dacht ik, maar de PSP ondersteunt alleen WEP. Je kunt op je router WPA uitschakelen, met het risico dat derden gebruik gaan maken van je netwerk. Eventueel zou je dit risico kunnen beperken door slechts jouw eigen mac-adressen toegang te geven.
WPA zit ook op de psp met firmware versie 2.0? Of begrijp ik nu iets verkeerd. Hij zat inderdaad niet op de vorige versie's.

[ Voor 26% gewijzigd door B-Bandit op 06-09-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er nu eindelijk voor gaan zitten
meteen 2.00 erop gezet, en ja hoor ben meteen online, geweldig dit
alleen krijg ik paginas niet passend op mijn scherm, hoe je kan je over een pagina heen gaan, scrollen? edit: (het is al gelukt)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik (2.0 bezitter) zit te twijfelen tussen NFS (slap aftreksel van scene uit een film* ) en ridge racer.

De laatste vind ik er op filmpjes mooier uitzien, maar wat is een leukere game?

btw golfjes opfucken vind ik niet echt cool.
Bovenstaande is allemaal mijn mening.

Welke raced beter?
Ik vond deel 4 van RR wel lekker spelen, al dat driften etc.
Ook staat op het doosje dat ie met veel meer mensen online kan.

* the fast and the furious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Shailesh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:59:
[...]

Mwah, de adapter die bij de memorystick zat he. Die maakt van je memstick dup pro een gewone memstick. En het lijkt mij logisch dat de snelheid daarvan lager ligt. En als ik die in mijn cardreader stop, ligt de snelheid ook rond de 1MB/s, terwijl die toch echt ook op USB2.0 zit aangesloten. Maar ik hou het dus bij een rechtstreekse verbinding voortaan, aangezien dat veel makkelijker werkt, en bovendien heb ik mijn kaartje sinds gister bijna 40 keer uit mn psp gehaald :X (veel encoding tests)
Handige tip in ieder geval. Wel raar dat die adapter dan zo traag is. Is je cardreader ook USB2.0?
[...]
WPA zit ook op de psp met firmware versie 2.0? Of begrijp ik nu iets verkeerd. Hij zat inderdaad niet op de vorige versie's.
Dat zou kunnen ik heb nog geen PSP. :P Ik dacht dat er alleen WEP op zat.

[ Voor 3% gewijzigd door FaceDown op 06-09-2005 20:04 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Voor mensen die graag een card reader willen hebben en ook zo'n usb plug voor psp.
Hama USB2.0 card Reader 19 in 1.
MM verkoopt deze voor dacht ik 13 euro.

Afbeeldingslocatie: http://aka.fotovista.com/dev/8/4/12290048/l_12290048.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb WPA uitgezet en nu kan ik wep doen! Effe proberen!

Ok hmm time out tijdens poging om ip adres op te halen

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:24:
[...]

voor het geval dat we niet over hetzelfde hebben... ik bedoel dus de buttons vierkant, rondje, kruisje, rechthoek.. (vierkant loopt niet soepel en heeft teveel ruimte links) en niet de 4puntstoets om mee te lopen.
Ja die bedoel ik ook :D (het vierkantje dan he)

[ Voor 4% gewijzigd door rickertsnaak op 06-09-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:08:
Ik heb WPA uitgezet en nu kan ik wep doen! Effe proberen!

Ok hmm time out tijdens poging om ip adres op te halen
Ook DHCP aanzetten op je router he ;) dan deelt je router IP-adressen uit. En het mac-adres van je PSP toevoegen in je router anders krijg je sowieso geen IP.

[ Voor 19% gewijzigd door FaceDown op 06-09-2005 20:16 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:04:
[...]

Handige tip in ieder geval. Wel raar dat die adapter dan zo traag is. Is je cardreader ook USB2.0?
.
Jawel hoor...
SD kaart leessnelheid cardreader--> 6.5MB/s =52Mbit
Memorystick Duo Pro in bijgeleverde adapter in Memorystick slot in card reader-->1.3MB/s = 10.6Mbit
Memorystick Duo Pro via Usb2.0 op PSP -->8MB/s = 64Mbit

Dus jah...ik denk dat de memorystick standaard gewoon langzaam is, en dat je echt een nieuwe cardreader nodig hebt om de volledige snelheid van de duo pro te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

miss ben ik de enigste met het probleem maar ik krijg soms de melding dat ie geen geheugen meer heeft voor internetten
cache legen heeft geen zin...
is heel irritant aangezien ik vaak sites kijk met plaatjes en dat wil dan niet meer zo heel erg

dus: wat zijn de beste instellingen voor surfen
hoe groot cache en welke schermgrootte?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb trouwens maar 1 "luie"pixel
heb niet te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazra
  • Laatst online: 23-06 09:00
Ik gebruik 3GP_converter031 om mp4's te maken en ik moet zeggen dat het programma prima werkt.
De QVGA/29.97fps/768kbps Stereo/128Kbps(1500kbps kan ook alleen scheelt uiteraard flink in grote van het filmpje) levert prima filmpjes op en een divx/xvid van 716Meg (71 mins ongeveer) wordt een kleine 460 Meg en de kwaliteit is uitstekend.
Het ding kan volgens mij elk formaat als input aan, ik heb xvid,divx,mov & svcd geprobeerd en ze werken allemaal, als je de instellingen goed zet maak hij gelijk filenames die op de psp werken.

Lekker simpel, snel en niet erg groot. Een aanrader

Oh ja ik hoorde van een dixons medewerker dat er zwaardere accu's gaan komen binnenkort, nog niet precies bekend wanneer.

[ Voor 13% gewijzigd door zazra op 06-09-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:25:
heb trouwens maar 1 "luie"pixel
heb niet te klagen
Heb er geneen
En hij werkt eingelijk op het internet cheers!
Nu .. euhm ga ik pspen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ik citeer van de WAB site
It's not the final release of the awesome WAB downgrader, but it's the next best thing - a clear video clip of the 1.5x and 2.0 (Yes 2.0!) PSP firmware downgrader in action from WAB and PSP-Dev. Not only have we found a way to downgrade 1.5x firmware but now 2.0 firmwares also qualify for a downgrade! Incase you are un-aware PSP-Dev and WAB are two European PSP Development teams who will be releasing this superb downgrader, which will allow the running of homebrew code on ALL PSP's.

EUROPE Rulez da scene...
Ok dan dit is wel goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Bellerophon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:27:
Ik citeer van de WAB site

[...]

Ok dan dit is wel goed nieuws :)
Was al gepost in deel 9 ;) of begin deel 10, ik weet het ook neit meer. Als je in ieder geval op het forum van psphacks.net kijkt, zie je dat die helemaal worden volgespamd met mensen die wachten op de downgrader.

Ik zelf ga niet downgraden, maar ik hoop dat sony als tegenzet full res support geeft :9

[ Voor 11% gewijzigd door B-Bandit op 06-09-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Shailesh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:32:
[...]

Was al gepost in deel 9 ;) of begin deel 10, ik weet het ook neit meer. Als je in ieder geval op het forum van psphacks.net kijkt, zie je dat die helemaal worden volgespamd met mensen die wachten op de downgrader.
Daarom kijk ik daar ook niet ;) Ik wacht wel tot het hier wordt gemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Shailesh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:32:
[...]

Ik zelf ga niet downgraden, maar ik hoop dat sony als tegenzet full res support geeft :9
Hoe zit het dan met die resolutie? Kun je geen zelfgecodeerde film draaien op max resolutie soms? En UMD discs draaien wel op max resolutie?
Ik zag iemand die zijn films codeerde op 400 x 192. Is dat het maximale dan? Het verschil met 480 x 272 is dan toch niet zo levensgroot?

Wat een vragen he :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

http://www.psphacks.net/forums/viewtopic.php?t=5268

Iemand (een vaste bezoeker daar) beweert dat hij bijna homebrew op 2.0 kan draaien. Dit zou erg goed nieuws zijn en het hele downgraden overbodig maken. Homebrew draaien EN gebruik maken van de features van 2.0. Wie wil dat nou niet. :P

Bovenstaande site is toch gewoon toegestaan hier? Staat niks illegaal op volgens mij.

[ Voor 15% gewijzigd door FaceDown op 06-09-2005 20:54 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:54:
http://www.psphacks.net/forums/viewtopic.php?t=5268

Iemand (een vaste bezoeker daar) beweert dat hij bijna homebrew op 2.0 kan draaien. Dit zou erg goed nieuws zijn en het hele downgraden overbodig maken. Homebrew draaien EN gebruik maken van de features van 2.0. Wie wil dat nou niet. :P

Bovenstaande site is toch gewoon toegestaan hier? Staat niks illegaal op volgens mij.
Kijk dat zou helemaal goed nieuws zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internet is dikkkk!, ziet er allemaal goed uit
is er niet 1 knop ofzo waarmee je je geheugen meteen weer schoonveegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:41:
[...]

Hoe zit het dan met die resolutie? Kun je geen zelfgecodeerde film draaien op max resolutie soms? En UMD discs draaien wel op max resolutie?
Ik zag iemand die zijn films codeerde op 400 x 192. Is dat het maximale dan? Het verschil met 480 x 272 is dan toch niet zo levensgroot?

Wat een vragen he :P
Ik codeer mijn films ook op 400*192. Maar kijk... Het aantal pixels mag gezamelijk maximaal 76800 zijn. Dus 400*192 is dat. Maar 368*208 is dat ook. Dus dat kan je varieren. 480*272 is echter te veel. Sony zou dat wel kunnen mogelijk maken maar doet dat niet om verkoop van Umd discs te stimuleren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een clip van Jin (rapper) zo gecodeerd

maar kon geen echt groot verschil zien/horen tussen de AVC en Sp optie van de psp video 9 encoder

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:02:
internet is dikkkk!, ziet er allemaal goed uit
is er niet 1 knop ofzo waarmee je je geheugen meteen weer schoonveegt?
Hoezo ? Porno bekeken ? :*)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha nee hoor, geen stress
maar gewoon in het algemeen, wist hij het automatisch
want ik zag alleen maar los cookies en casch legen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Spannend filmpje.. alsof je amateur pr0n zit te kijken. :P Ik gok dat het niet lang meer duurt of er gaat iets naar buiten gebracht worden. Het zij een downgrader, of beter nog een 2.00 exploit die het mogelijk maakt homebrew te draaien.
Als het goed is krijg ik m'n PSP zaterdag en ik heb er goede hoop op dat er dan al veel meer mogelijk is dan nu. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Heeft iemand al Windows 95 draaien of linux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 14:33
cc12 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:41:
Heeft iemand al Windows 95 draaien of linux?
ik gok van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Jawel er is iets van Win95 voor de PSP, maar ik heb het niet kunnen testen daar ik geen PSP heb. :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:51:
[...]

Jawel er is iets van Win95 voor de PSP, maar ik heb het niet kunnen testen daar ik geen PSP heb. :P
Lijkt me ook niet echt van toegevoegde waarde, gezien het feit dat het werkelijk zo straag als dikke stront door een trechter is.

En ik zou het persoonlijk een verkrachting van de PSP vinden, Win95 erop draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:33:
[...]

Spannend filmpje.. alsof je amateur pr0n zit te kijken. :P Ik gok dat het niet lang meer duurt of er gaat iets naar buiten gebracht worden. Het zij een downgrader, of beter nog een 2.00 exploit die het mogelijk maakt homebrew te draaien.
Als het goed is krijg ik m'n PSP zaterdag en ik heb er goede hoop op dat er dan al veel meer mogelijk is dan nu. :)
wat zit hij met zijn memorycard te kloten bij dat filmpje dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Swappen

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)

[afbeelding]

Aantal opmerkingen:

thanks voor de tips, maar als ik dat doe en bv een FamilyGuy episode van 180mb converteer wordt hij 182mb? En het converteren zelf duurt iets van 15min, wat niet al te verwonderlijk is maargoed.
Doe ik iets fout of hoe zit t? Lijkt me toch dat hij altijd kleiner wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:56:
[...]

wat zit hij met zijn memorycard te kloten bij dat filmpje dan?
Misschien een stick erin die bij booten de PSP flasht? :? Ik las ook ergens dat je wellicht 2 sticks nodig hebt om te downgraden.. waarom dit zo is weet ik niet, maar hij wisselt wel degelijk inderdaad.

[ Voor 23% gewijzigd door FaceDown op 06-09-2005 22:02 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Wat een verkrachting zeg :D

Net verdween paar movies uit mijn meorystick. :S
Zomaar verdween, mijn stick is dan paar mb lichter.
hebben jullie dat ook. hopelijk komt dit nooit meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:57:
[...]

Misschien een stick erin die bij booten de PSP flasht? :? Ik las ook ergens dat je wellicht 2 sticks nodig hebt om te downgraden.. waarom dit zo is weet ik niet, maar hij wisselt wel degelijk inderdaad.
ja.. dat is niet zo erg 2 sticks... 32mb bij de psp.. en een 1gig erbij kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Thiaz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:08:

- Wipeout Pure
Erg vaag spel ...
Hoezo vaag? Ik speel al wipeout sinds de ps1 en blijf het erg vet vinden, retesnel racen vol met aktie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Vals alarm, 180mb naar 40mb nu, top kwaliteit en geluid!
super instellingen :)
kan zo 10 eps kwijt~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Ben ook eens aan de slag gegaan met dat webbrowsen op de PSP, maar als ik naar favorieten ga, dan kan ik websites niet opslaan. Ik krijg dan de melding 'Het opslaan is mislukt". Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

nudie schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:57:
[...]

thanks voor de tips, maar als ik dat doe en bv een FamilyGuy episode van 180mb converteer wordt hij 182mb? En het converteren zelf duurt iets van 15min, wat niet al te verwonderlijk is maargoed.
Check alle instellingen nog eens? ( video 192kbps / geluid 64 kbps).
Converteer hem anders nogmaals via "New Job", dan moet je namenlijk het juiste profiel kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ook ruilen valt onder handelen. Voor handel kun je terecht bij Vraag & aanbod op de frontpage.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Chrasher schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:34:
[...]

Check alle instellingen nog eens? ( video 192kbps / geluid 64 kbps).
Converteer hem anders nogmaals via "New Job", dan moet je namenlijk het juiste profiel kiezen.
Ja ik had niet goed gekeken, programma werkt wat vervelend maar zodra je het doorhebt is t top.
Converteren duurt dan wel lang, nog ff en ik kan uren genieten van wat filmpies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

nudie schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:59:
[...]
Ja ik had niet goed gekeken, programma werkt wat vervelend maar zodra je het doorhebt is t top.
Converteren duurt dan wel lang, nog ff en ik kan uren genieten van wat filmpies :)
Yep, maar het is gaat ieder geval sneller dan de SP-encoding met 2-pass.
Heb zelf een 512Mb geheugenkaartje waar dan dus 4 uur video op past. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu 1.52 op mijn psp staan.. ik zit te twijfelen of ik hem zal upgraden naar 2.0 i.v.m. webbrowser. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Als ik 1.52 had zou ik upgraden. Bij 1.50 nog niet. Je kunt er rustig vanuit gaan dat geen enkele zichzelf respecterende hacker nog bezig is met 1.51 of 1.52. Degene die als eerste met een exploit voor 2.00 op de proppen komt is een held. Ik verwacht dus ook dat ofwel alle fw's tegelijk gekraakt worden, of alleen 2.00.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Ik ben nu bezig met het opzetten van een site voor de PSP. Dus dat je hem via de webbrowser makkelijk kunt benaderen.

Welke info willen jullie per sé op de site, en welke absoluut niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TranceSetter schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:30:
Ik ben nu bezig met het opzetten van een site voor de PSP. Dus dat je hem via de webbrowser makkelijk kunt benaderen.

Welke info willen jullie per sé op de site, en welke absoluut niet?
Ik denk dat er wel genoeg sites zijn over de PSP. Wat misschien leuk is, is om een PSP-vriendelijke site te maken met algemene info. Denk bijvoorbeeld aan trackers van T.net, FOK, nu.nl, gamer.nl etc en dat in een mooie layout. Eventueel met wat leuke links, en een menuutje als je ingelogd bent waarin je kunt kiezen welke trackers en link-categorieen je wel en niet wilt zien.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:41:
[...]

Ik denk dat er wel genoeg sites zijn over de PSP. Wat misschien leuk is, is om een PSP-vriendelijke site te maken met algemene info. Denk bijvoorbeeld aan trackers van T.net, FOK, nu.nl, gamer.nl etc en dat in een mooie layout. Eventueel met wat leuke links, en een menuutje als je ingelogd bent waarin je kunt kiezen welke trackers en link-categorieen je wel en niet wilt zien.
Zoeits dus?
http://www.pspjunk.nl/nieuws/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Laatst online: 22:32
FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:15:
Als ik 1.52 had zou ik upgraden. Bij 1.50 nog niet. Je kunt er rustig vanuit gaan dat geen enkele zichzelf respecterende hacker nog bezig is met 1.51 of 1.52. Degene die als eerste met een exploit voor 2.00 op de proppen komt is een held. Ik verwacht dus ook dat ofwel alle fw's tegelijk gekraakt worden, of alleen 2.00.
idd ik denk het zelfde ik zou eigenlijk niet echt weten waarom men moeite in 1.51 of 52 zou steken als 2.0 er al is tenzij men al precies weet hoe het moet bij 1.52 ofzo...

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, morgen komt er dus een extra batterij... wat raden jullie aan als beschermcase voor dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:04:
Goed, morgen komt er dus een extra batterij... wat raden jullie aan als beschermcase voor dat ding?
http://www.logitech.com/i...CRID=2362,CONTENTID=10181

Dees? Ik ga hem denk ik zelf ook kopen, en dan voornamelijk voor de stand-optie. Ik moet nu altijd de psp in mn hand houden, of heel moeilijk ergens strategisch plaatsten zodat hij niet omvalt, en dit is wel een aardig alternatief+bescherming+logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

:P Dat heb je snel gedaan! Ziet er goed uit ja! Leuker zou denk ik nog zijn om naar 'WAP'-pagina's of aangepaste pagina's voor PDA's te linken. Volgens mij hebben de meeste sites die wel, zodat de inhoud van de links ook op de PSP past, maar ik weet niet of dat kan. Zo is het ook al heel netjes.

@ all:

Hoe is de ontvangst van het Wifi gebeuren eigenlijk? Ik heb een Asus-laptop met ingebouwde Wifi en die heeft werkelijk een retegoede ontvangst, waar mijn oudere IBM notebookje met PCMCIA kaartje vaak veel slechtere of geen ontvangst heeft.
Hoe verhoudt de ontvangst zich nou tov jullie pc's bijvoorbeeld?

[ Voor 33% gewijzigd door FaceDown op 07-09-2005 00:19 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Wat een stelletje mierenn*kers zijn het toch die gasten van Mediamarkt Alkmaar! Ik was daar en de PSP wordt daar verkocht voor 249 euro terwijl MediaMarkt Rotterdam 'm verkoopt voor 236. En jahoor, ze 'bellen' zogenaamd naar filiaal Rotterdam en vertellen dan dat elke Mediamarkt 'm verkoopt voor 250 en dat 236 niet bestaat voor zo'n exclusief apparaat... Nou ik weet wel waar ik mijn electronica voortaan NIET meer koop.
Geluk bij een ongeluk trouwens want hij kan waarschijnlijk geregeld worden voor 220 met personeelskorting van een goede vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FaceDown schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:16:
[...]

:P Dat heb je snel gedaan! Ziet er goed uit ja! Leuker zou denk ik nog zijn om naar 'WAP'-pagina's of aangepaste pagina's voor PDA's te linken. Volgens mij hebben de meeste sites die wel, zodat de inhoud van de links ook op de PSP past, maar ik weet niet of dat kan. Zo is het ook al heel netjes.
Heb ik niet gemaakt hoor ;) Heb die in mijn favorieten staan. Ben zelf met iets anders bezig voor een PSP :)

Is PDA hetzelfde formaat als PSP dan? Nee toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bellerophon schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:20:
[...]

Heb ik niet gemaakt hoor ;) Heb die in mijn favorieten staan. Ben zelf met iets anders bezig voor een PSP :)

Is PDA hetzelfde formaat als PSP dan? Nee toch
:D Dus hij bestond al. PDA-formaat zal in de meeste gevallen beter aansluiten op een PSP dan een normale wedstrijd. De nieuwere PDA's hebben een scherm van 640x480, maar wel staand, dus in feite net zo breed als een PSP.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Le0032 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:17:
Wat een stelletje mierenn*kers zijn het toch die gasten van Mediamarkt Alkmaar! Ik was daar en de PSP wordt daar verkocht voor 249 euro terwijl MediaMarkt Rotterdam 'm verkoopt voor 236. En jahoor, ze 'bellen' zogenaamd naar filiaal Rotterdam en vertellen dan dat elke Mediamarkt 'm verkoopt voor 250 en dat 236 niet bestaat voor zo'n exclusief apparaat... Nou ik weet wel waar ik mijn electronica voortaan NIET meer koop.
Geluk bij een ongeluk trouwens want hij kan waarschijnlijk geregeld worden voor 220 met personeelskorting van een goede vriend :)
Mediamarkt Leeuwarden kost de psp ook gewoon 249 euro. Prijzen zijn in sommige gevallen niet hetzelfde, per filiaal kan het dus verschillen. En zogenaamd bellen? Tja das wel eikelig maar ze hoeven zich niet eens aan de prijs te houden van MM Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:15:
Naja voor alsnog zit er een downgrader aan te komen voor 1.52 en hoogst waarschijnlijk werkt die ook voor 2.0 vlgns laatste filmpje, maar dat is allemaal niet zeker nog. Ik zou als ik 1.52 had wel even wachten voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:27

Aidix

Geluidspietlut

nudie schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:57:
[...]

Voor afleveringen van series gebruik ik nooit CBR, dat is echt zonde van je ruimte. Probeer nu eens deze instellingen:

frame 29.97
Keyframe 450

audio bitrate 96kbit / stereo/48000

Ik zit zo op tussen 90 en 110mb per aflevering van een gemiddelde serie (~50minuten) en de kwaliteit is veel beter dan met CBR en natuurlijk al helemaal geen 15fps :o . Wil je betere kwaliteit doe dan de Q op 25 bijvoorbeeld en doe Q29 als het bestand nog wel wat kleiner kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Aidix op 07-09-2005 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
deze past toch gewoon in de psp?
http://shop.informatique....n/iqshop.xgi?M=I&A=650428

wil t ffe zeker weten omdat ik m voor 88,14euro (inkoop) kan krijgen en volgens mij waren de goedkoopste stickies die ik tegenkwam 100euro. Deze is nog van sony ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
sharkzor schreef op woensdag 07 september 2005 @ 07:59:
deze past toch gewoon in de psp?
http://shop.informatique....n/iqshop.xgi?M=I&A=650428

wil t ffe zeker weten omdat ik m voor 88,14euro (inkoop) kan krijgen en volgens mij waren de goedkoopste stickies die ik tegenkwam 100euro. Deze is nog van sony ook.
Duo Pro staat er bij de specs van die stick.... dat is hetzelfde als wat in je handleiding staat....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Laatst online: 22:27

Bob Popcorn

Plop!

ElayZ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:34:
Iemand wil mijn US NFSU ruilen tegen US Ridge Racer... doen?
Ruilen tegen JAP RR? Mail me maar als je interesse hebt vali[at]wanadoo.nl

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

@ die psp site, lijkt mij wel handig om een linkje naar dit topic te maken (laatste pagina)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FaceDown schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:24:
[...]

:D Dus hij bestond al. PDA-formaat zal in de meeste gevallen beter aansluiten op een PSP dan een normale wedstrijd. De nieuwere PDA's hebben een scherm van 640x480, maar wel staand, dus in feite net zo breed als een PSP.
Ah kijk dan zou iemand eigenlijk is een dergelijke site moeten maken he?

@Elayz, ik krijg deze week een 1.52 PSP, ik doe er dus verstandig aan om dan even te wachten met de upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Koffiezuiper schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:49:
[...]

Mediamarkt Leeuwarden kost de psp ook gewoon 249 euro. Prijzen zijn in sommige gevallen niet hetzelfde, per filiaal kan het dus verschillen. En zogenaamd bellen? Tja das wel eikelig maar ze hoeven zich niet eens aan de prijs te houden van MM Rotterdam.
Geen enkele MM hoeft zich aan elkaars prijzen te houden; ze kopen niet centraal in en daar komen de prijs verschillen vandaan.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP Value Pack Ceramic white

Ik lees al een tijdje mee in dit topic, en ik ben zelf ook van plan een psp te kopen. Nu vond ik deze link bij het zoeken naar een psp handheld.

http://www.psxshop.nl/pro...aa98b6ef35a22625aad056a86

Ik heb al eerder eens wat besteld bij deze webwinkel dus ik ga ervanuit dat het klopt. Ik ga hem in ieder geval bestellen zodra mijn loon binnen is. Ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 09:47 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage