Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Ik kom helemaal niet op irc.wab.com; ik ben er ook nog nooit geweest..Bob Popcorn schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:11:
Maar wat zit er nou extra in een dealerpakket?
Ik hoop dat de downgrader snel komt, helaas kan ik het niet meer aan Yoshihiro zelf vragen omdat ik ge-zlined ben op de WAB irc server
Verwijderd
Ik gebruik zelf Nero Recode, de laatste versie kan ook filmpjes omzetten naar psp-formaat. Heb eigenlijk geen ander getest, maar ben hier zeer tevreden over. Kan dus weinig zeggen over de snelheid in vergelijking tot andere software. En AnyDVD van Slysoft om eerst de dvd naar m'n harddisk te kopieren.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:52:
Ik heb inmiddels al een beetje zitten spelen met video's om te zetten voor de memory stick. Ik heb het programma "PSP Video 9" gebruikt. Maar zijn er ook nog betere? Ik zag in de winkel "x-oom" staan, maar hoorde dat die erg langzaam was. Zijn er ook pakketten die subs ondersteunen?
Recode laat ik coderen met 2-pass voor extra kwaliteit (de extra tijd die nodig is, is voor mij irrelevant), met een bitrate van om en nabij de 280kpbs zodat een film ongeveer op 300Mb uitkomt, zodat ik er 3 op een 1Gb-memstick kan stampen. Bij deze bitrate krijg je wel een paar artifacts, maar daar kan ik mee leven, ik heb liever 3 films van acceptabele kwaliteit in het vliegtuig dan 1 film van topkwaliteit.
Moet alleen nog even uitvinden hoe ik ondertiteling aan kan zetten en/of het geluid kan laten versterken in Recode, want in de trein hoor ik het nauwelijks (dvd's zijn zowiezo vaak zachter opgenomen), dus ondertiteling of meer volume zou prettig zijn. Nog niet echt diep in gedoken.
Als ik later tijd heb, zal ik PSP Video 9 eens checken, ben benieuwd.
Je zou eens hier kunnen kijken:johnneman schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:56:
ja ok, maar, als ik hem ruil, staan hun dan in hun recht als ze zeggen "we geven niet direct een nieuwe, we sturen hem op"?
en indeed, dan zou ik mn geld terug moeten krijgen. maar dan moet ik via 1 of andere overheidswebsite zwart op wit moeten zien (en dan uitprinten en dan dat aan die dixons lui laten zien) dat ik binnen 14 dagen me kan ontbinden van de koop, ofzo, toch?
http://consumenten.pagina.nl/
http://www.google.nl/sear...oop&ie=UTF-8&oe=UTF-8&lr=
www.dixons.nl
Kan ik een product ruilen of terugbrengen?
Dat kan binnen 7 werkdagen na aankoop. Het betreft alle artikelen, uitgezonderd software of andere producten waarvan de verzegeling (seal) is verbroken, telefoonkaarten en belpakketten of andere gepersonificieerde producten. Daarnaast dient het product compleet in de verpakking te zitten en onbeschadigd te zijn. Ruilen of terugbrengen kan alleen in en naar de filialen!
- Hitch
- Wipeout Pure
- 512 MB Memory Stick
- Spiderman 2
- Up in Smoke tour
PSN: Bellerophon-
Was een aanbieding bij die Sony beurs-Daniël- schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:39:
Dat kan toch niet allemaal voor 250 euro?!
@Xiqum, nee nog niet, komt deze week
Verwijderd
Dan ga'k maar proberen om wat ik nu heb om proberen te ruilenBellerophon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:40:
[...]
Was een aanbieding bij die Sony beurs
@Xiqum, nee nog niet, komt deze week
Die pack die ik krijg was alleen voor dealers een aanbieding, in de winkel is vooralsnog alleen een "Value Pack" beschikbaar, maar sommige winkels hebben wel aanbiedingen, dacht dat Freerecord Shop iets had met 3 voor de prijs van 2-Daniël- schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:46:
[...]
Dan ga'k maar proberen om wat ik nu heb om proberen te ruilen. Kun je iets zeggen over waar deze packs te koop gaan worden?
Verwijderd
Oh, ik dacht dat deze ook in verkoop gingen.. Leuk pakket trouwens!Bellerophon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:49:
[...]
Die pack die ik krijg was alleen voor dealers een aanbieding, in de winkel is vooralsnog alleen een "Value Pack" beschikbaar, maar sommige winkels hebben wel aanbiedingen, dacht dat Freerecord Shop iets had met 3 voor de prijs van 2
Het topic wordt steeds zeikeriger, bijna niemand is tevreden, oeverloze discussies over pixels en aanschaf en ruilen en alles, die al 1000 keer zo ongeveer gevoerd zijn.
En tig mensen die steeeeeeds tzelfde vragen over firmware en weet ik wat allemaal nog meer.
LEES EENS TERUG DAN, SEARCH OFZO!
Het was ooit een leuk topic, maar tis nu net een klachtenafdeling van de consumentenbond.
Kzou graag zien dat we t weer eens over echt boeiende dingen zouden hebben, zoals de games en alles. Iemand medievil gekocht? Is het wat?
note: kgeef alleen maar ff mn mening op dit moment, dus flame maar raak als je t er niet mee eens bent.
helemaal mee eens, medievil is trouwens wel oke, niet echt bijzonder, gister ff gespeeld was van een collega van me.ElayZ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:54:
Even mijn persoonlijke nutteloze mening n.a.v afgelopen pagina's...
Het topic wordt steeds zeikeriger, bijna niemand is tevreden, oeverloze discussies over pixels en aanschaf en ruilen en alles, die al 1000 keer zo ongeveer gevoerd zijn.
En tig mensen die steeeeeeds tzelfde vragen over firmware en weet ik wat allemaal nog meer.
Het was ooit een leuk topic, maar tis nu net een klachtenafdeling van de consumentenbond.![]()
Kzou graag zien dat we t weer eens over echt boeiende dingen zouden hebben, zoals de games en alles. Iemand medievil gekocht? Is het wat?
note: kgeef alleen maar ff mn mening op dit moment, dus flame maar raak als je t er niet mee eens bent.
Hear Hear, vind ik dus ook, poste in het vorige topic over een mogelijk OS, maar was helaas geen reactie op.ElayZ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:54:
Het was ooit een leuk topic, maar tis nu net een klachtenafdeling van de consumentenbond.![]()
Ik had gelezen dat Medievil ook een two player mode had?
En ook dat spellen daar veel duurder zijn (60 ipv 45 euro) dus dat het alles bij elkaar nog niks uitmaakt.Xiqum schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:53:
Ja FRS is 3 spellen halen 2 betalen, schijnt ook op hun website te staan en is al vaak langsgekomen.
Overigens is spellen uit het buitenland halen ook niet echt rendabel volgens mij. Lik-sang scheelt iets van 5 euro?
Groetjes, FaceDown.
Al die packs voor wipeout pure die in usa uitzijn e.d. zijn die ook al te downen via de eu website voor NL mensen? Of moet ik die tracks dan halen via een andere website?
Op het moment is er 1 WipeOut Pure pack beschikbaar op yourpsp.com, met een grootte van 9,61MB.Xiqum schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:12:
Al die packs voor wipeout pure die in usa uitzijn e.d. zijn die ook al te downen via de eu website voor NL mensen? Of moet ik die tracks dan halen via een andere website?
die 1ste onderstreepte zin snap ik even niet. en voor de 2de onderstreepte zin, hij is nog écht krasloosPhuncz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:30:
Zoals ik al zei, het moet over een ongeopende verpakking gaan. Simpelweg omdat het je beschermt van een verkeerd product te kopen. Men gaat ervan uit dat je weet wat je koopt als je het juiste typenr. weet met de omschrijving. Om de simpele reden dat winkeliers en fabrikanten anders met een groot deel gebruikte producten zitten die niemand wil. Bedenk zelf maar eens of jij een PSP wil met krassen en dergelijke. En ze kunnen ze ook niet gewoon weggooien omdat Klaas of Huub iets anders ervan verwachtte...

xiqum:
ja hier staat dus niet dat de verpakking niet open mag zijn toch? dus ik zou em wel kunnen ruilen, ofniet?Daarnaast dient het product compleet in de verpakking te zitten en onbeschadigd te zijn. Ruilen of terugbrengen kan alleen in en naar de filialen!
hou op te zeuren man, boeie dat t even over pixels en garantie gaat. zo gaat dat met een product wat wel eens blijkbaar kuren heeft. en dat shift/capslock vasthouden is al helemaal onzin. en er word inderdaad 10x hetzelfde gevraagd, naja so be it. als de startpost straks word aangepast, worden er vast wel FAQ's in verwerktElayZ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:54:
-knip-
[ Voor 5% gewijzigd door johnneman op 06-09-2005 13:27 ]
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Verwijderd
kun je in elke straat wel een gratis WIFI Hotspot vinden?
ik dacht dat 90% van de home wifi installaties onbeveiligd is.
Wat zijn jullie ervaringen (overal) met deze gratis hotspots?
Niks uitmaakt?FaceDown schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:04:
[...]
En ook dat spellen daar veel duurder zijn (60 ipv 45 euro) dus dat het alles bij elkaar nog niks uitmaakt.
Overigens is spellen uit het buitenland halen ook niet echt rendabel volgens mij. Lik-sang scheelt iets van 5 euro?
Tsja.. niet alle spellen zijn 60 euro hoor.
Stel dat je 3 spellen koopt van; 49,99, 54,99, 59,99 = 164,97.
Het goedkoopste spel is gratis..dus 164,97 - 49,99 = 114,98
114,98 / 3 = 38,33 per spel. Dus ben je in totaal zo'n 20 euro goedkoper uit
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
subs is makkie. je neemt een xvid movie. open in virtual dub. met een sub plugin encode je de subs opnieuw in dat file. is 7 min werk. dan encode je die naar Mp4 en klaar is keer.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:10:
[...]
Ik gebruik zelf Nero Recode, de laatste versie kan ook filmpjes omzetten naar psp-formaat. Heb eigenlijk geen ander getest, maar ben hier zeer tevreden over. Kan dus weinig zeggen over de snelheid in vergelijking tot andere software. En AnyDVD van Slysoft om eerst de dvd naar m'n harddisk te kopieren.
Recode laat ik coderen met 2-pass voor extra kwaliteit (de extra tijd die nodig is, is voor mij irrelevant), met een bitrate van om en nabij de 280kpbs zodat een film ongeveer op 300Mb uitkomt, zodat ik er 3 op een 1Gb-memstick kan stampen. Bij deze bitrate krijg je wel een paar artifacts, maar daar kan ik mee leven, ik heb liever 3 films van acceptabele kwaliteit in het vliegtuig dan 1 film van topkwaliteit.
Moet alleen nog even uitvinden hoe ik ondertiteling aan kan zetten en/of het geluid kan laten versterken in Recode, want in de trein hoor ik het nauwelijks (dvd's zijn zowiezo vaak zachter opgenomen), dus ondertiteling of meer volume zou prettig zijn. Nog niet echt diep in gedoken.
geluid kan je ook hoger zetten met virtual dub
maak me films ongeveer 600 mb op 800 kb/s want die kwaliteit is gewoon uber en je kan toch maar 1 film tergelijk kijken. kwam mp3 erop en klaar. 1 gb kaartje vol
Volgens mijn berekeningen met 3 populaire spellen (NFS, Tennis en Ridge Racer) scheelt het 17 euro. Is wel wat, maar je moet wel meteen 3 spellen tegelijk kopen.YellowNeck schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:30:
[...]
Niks uitmaakt?
Tsja.. niet alle spellen zijn 60 euro hoor.
Stel dat je 3 spellen koopt van; 49,99, 54,99, 59,99 = 164,97.
Het goedkoopste spel is gratis..dus 164,97 - 49,99 = 114,98
114,98 / 3 = 38,33 per spel. Dus ben je in totaal zo'n 20 euro goedkoper uit. is een UMD filmpje dus
Groetjes, FaceDown.
Maarja, ik heb het al eens eerder gezegd: ga naar het programma KASSA of TROS RADAR met een groepje bezitters van zulke psp's. Zij zullen ook een woordvoerder van Sony laten opdraven en de kans dat je tot overeenstemming komt is natuurlijk groter dan hier op GOT te klagen.
Even... ?hou op te zeuren man, boeie dat t even over pixels en garantie gaat.
Wat mij betreft is de vraag... wie zijn eigenlijk degene die lopen te zeuren?
Magoed, i rest my case, ik zei toch al; mijn mening (dat mag in NL, een mening hebben.) hoef je t dus ook absoluut niet mee eens te zijn, dusse 'zeur' maar lekker verder hoor, prima!
Peace.
Verwijderd
Met je eens. Merk het vooral na de launch van de psp in nl. Daarvoor was het altijd een relax topic, nu gaat het nergens meer over. Beetje jammer...ElayZ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:54:
waarom wordt er dan geen topic "[PSP] dode pixels" geopend ? Dan kunnen hier de mensen met vragen / opmerkingen over pixels hun ei kwijt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:16:
[...]
Met je eens. Merk het vooral na de launch van de psp in nl. Daarvoor was het altijd een relax topic, nu gaat het nergens meer over. Beetje jammer...
PSN: TDBtje
Verwijderd
Verwijderd
Heeft iemand al zo'n pakket ontvangen?
Nee en sony kennende gaat dit nog wel een paar weken durenVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:29:
De pakketten die je krijgt als je je psp aanmeldt op de site van yourpsp.com.
Heeft iemand al zo'n pakket ontvangen?
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Het is idd zonde dat al deze negatieve ervaringen in dit topic worden geplaatst want daar gaat dit topic helemaal niet over.
Ik vroeg me al af of iemand al iets van die spiderman UMD gehoord had, maar niemand hier heeft m nog ontvangen.. ?
Nee nog niet, mag ook wel is opschietenElayZ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:35:
voor de reacties, ben dus niet de enige, laten we er weer wat van maken dan.
Ik vroeg me al af of iemand al iets van die spiderman UMD gehoord had, maar niemand hier heeft m nog ontvangen.. ?
En van dat Pixel topic had ik ook al voorgesteld
En ik moet zeggen het is geeneens een gek idee.
Dat jij er geen probleem hebt met 3 dode pixels moet je natuurlijk zelf weten. Ik vind het terecht dat mensen graag hun psp willen ruilen voor 1 zonder dode/defecte pixels.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:28:
Helemaal mee eens. Dit topic gaat zo snel, en als je dan de reply's leest gaat het alleen maar over die pixel. Ik heb er ook drie, just bad luck. Maar als je hier uitgebreid gaat vertellen over je dode pixels, komen ze echt niet terug hoor.
Tenslotte zou ik het van elk nieuw product niet accepteren dat er defecten zijn aan datgene wat je koopt. Stel je voor, een nieuwe auto met een slechte motor of krassen op je lak...en dat zomaar accepteren...

Ben het wel met je eens dan er al genoeg bekend is over de dode/defecte pixels hier op got, daarom raad ik de dp-psp* gebruikers aan om naar Kassa of Tros Radar te gaan.
*dp-psp= dead/defecte pixel-psp
Er was een behoorlijk aantal hoor. Dacht een stuk of 100.000Xiqum schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:40:
De spiderman UMD actie dat zou trouwens een op=op actie zijn en ze zullen vast niet zo veel umd's weggeven dus misschien grijp je er alsnog naast?
Verwijderd
Nou ik heb me 2 september aangemeld en er stond toch echt duidelijk in mijn email van sony... je krijgt het pakket zo snel mogelijk toegestuurd.. ben benieuwd wat het is...Xiqum schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:40:
De spiderman UMD actie dat zou trouwens een op=op actie zijn en ze zullen vast niet zo veel umd's weggeven dus misschien grijp je er alsnog naast?
1 miljoen over compleet Europa d8 ik. zelfde als bij de launch in Amerika. die hadden er ook 1 miljoen...Bellerophon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:43:
[...]
Er was een behoorlijk aantal hoor. Dacht een stuk of 100.000
Verwijderd
Wat ik me nou afvraag, zijn er ook mensen de film daadwerkelijk in de winkel kopen omdat ze van niks wetenElayZ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:35:
voor de reacties, ben dus niet de enige, laten we er weer wat van maken dan.
En als het net zo lang duurt als met andere sony registratie's (ps2) mag je hem pas over 8 weken verwachten.
http://boardsus.playstati....id=psp&message.id=475432Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:51:
Waar kun je die inlay covers krijgen voor de logitech playgear, ik zoek een aantal sites namelijk.
dit had je wel met de serach kunnen vinden in deel 9
[ Voor 27% gewijzigd door B-Bandit op 06-09-2005 14:54 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ga inderdaad bij de consumentenbond klagen of op het forum van Kassa. Maar GOT is daar niet voor. Ieder bedrijf mag eigen garantiebepalingen maken binnen bepaalde kaders.cc12 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:41:
[...]
Dat jij er geen probleem hebt met 3 dode pixels moet je natuurlijk zelf weten. Ik vind het terecht dat mensen graag hun psp willen ruilen voor 1 zonder dode/defecte pixels.
Tenslotte zou ik het van elk nieuw product niet accepteren dat er defecten zijn aan datgene wat je koopt. Stel je voor, een nieuwe auto met een slechte motor of krassen op je lak...en dat zomaar accepteren...![]()
Ben het wel met je eens dan er al genoeg bekend is over de dode/defecte pixels hier op got, daarom raad ik de dp-psp* gebruikers aan om naar Kassa of Tros Radar te gaan.
*dp-psp= dead/defecte pixel-psp
Wanneer je het hier niet mee eens bent, moet je het product niet kopen. Je betaalt niet voor niets extra wanneer je bij een TFT-scherm pixelgarantie wilt hebben.
Je hoort mij niet zeggen dat ik het een coulante regeling vind van Sony, maar de winkelier is wel gebonden aan de regelingen van Sony.
PSN: Shiver23
hmmm, das wel jammer want Europa heeft wel veel meer inwoners.TranceSetter schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:44:
[...]
1 miljoen over compleet Europa d8 ik. zelfde als bij de launch in Amerika. die hadden er ook 1 miljoen...
US: 328,387,059
EUR: 731,018,523
bron: http://www.internetworldstats.com/stats.htm
[ Voor 15% gewijzigd door mananddog op 06-09-2005 15:01 ]
Ja ik heb de film namelijk al verkocht aan mensenShailesh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:52:
[...]
Wat ik me nou afvraag, zijn er ook mensen de film daadwerkelijk in de winkel kopen omdat ze van niks weten![]()
En als het net zo lang duurt als met andere sony registratie's (ps2) mag je hem pas over 8 weken verwachten.
[...]
http://boardsus.playstati....id=psp&message.id=475432
dit had je wel met de serach kunnen vinden in deel 9
Wist niet dat europa er ook 1 miljoen kreeg, maar wel dat nederland (of was het nou de Benelux) er 100.000 krijgt
Verwijderd
Een tijd geleden ben ik aan het spelen geweest met Nero Recode en was zeker niet teleurgesteld! Eerlijk gezegd denk ik dat je met Recode meer kunt als met PSPV9... Goede tip!Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:10:
[...]
Ik gebruik zelf Nero Recode, de laatste versie kan ook filmpjes omzetten naar psp-formaat. Heb eigenlijk geen ander getest, maar ben hier zeer tevreden over. Kan dus weinig zeggen over de snelheid in vergelijking tot andere software. En AnyDVD van Slysoft om eerst de dvd naar m'n harddisk te kopieren.
Verwijderd
naar wie is deze nu ook al onderweg???
http://www.gameorder.nl/l...29a01b7b671e12df83352565f
verheug me op lekker emailen in het park...
Nero recode is zeker niet slecht, maar ondersteunt geen widescreen resolutie. Als ze alleen dat al hadden zou ik blij zijn. Maar momenteel is PSPv9 echt veel beter dan welk programma ook.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:01:
[...]
Een tijd geleden ben ik aan het spelen geweest met Nero Recode en was zeker niet teleurgesteld! Eerlijk gezegd denk ik dat je met Recode meer kunt als met PSPV9... Goede tip!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Gaaf ik wist niet eens dat dat toetsenbord al uit was ga ik nog wel ff kopen, veel makkelijker als dat ingebouwde keyboardVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:10:
even een kleine peiling:
Ja zeg dat wel, nu nog even de GPS module erbij en men krijgt gewoon een PDAQuiqziz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:16:
[...]
Gaaf ik wist niet eens dat dat toetsenbord al uit was ga ik nog wel ff kopen, veel makkelijker als dat ingebouwde keyboard
Ik heb hem net besteld... erg niceVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:10:
even een kleine peiling:
vind het een tof spel maar kan aan mezelf liggen maar ik heb best wat moeite met de besturing (het lijkt net of ik dronken ben)JeroenB schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:18:
[...]
Op het moment is er 1 WipeOut Pure pack beschikbaar op yourpsp.com, met een grootte van 9,61MB.
ben natuurlijk de besturing gewend van ridge racer. maar toch ik kan net 2 space ships inhalen en meer echt niet.. bots overal tegenaan. zit ik in een te moeilijk speel modus of wat? .
Ik zou het doen!
Met de joypad speelt het bij mij geweldig, oefen anders de banen gewoon is, zo leer je het level tenminste een beetje kennen.rammes schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:26:
[...]
vind het een tof spel maar kan aan mezelf liggen maar ik heb best wat moeite met de besturing (het lijkt net of ik dronken ben)
ben natuurlijk de besturing gewend van ridge racer. maar toch ik kan net 2 space ships inhalen en meer echt niet.. bots overal tegenaan. zit ik in een te moeilijk speel modus of wat? .
En dat toetsenbord, wanneer is dat hier dan in nederland?
Pak de laagste moeilijkheidsgraad. dat is de bovenste in het rijtje. Met je schouderknoppen kun je nog extra bijsturen, maar pas op, want het remt je ontzettend af.rammes schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:26:
[...]
vind het een tof spel maar kan aan mezelf liggen maar ik heb best wat moeite met de besturing (het lijkt net of ik dronken ben)
Dat toetsenbord is al in nederland! op de site die er gegeven werd op pagina 6. Dat is een nederlands bedrijfBellerophon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:27:
[...]
Met de joypad speelt het bij mij geweldig, oefen anders de banen gewoon is, zo leer je het level tenminste een beetje kennen.
En dat toetsenbord, wanneer is dat hier dan in nederland?
Voor zover ik weet staat hij gepland voor eind oktober.
[ Voor 14% gewijzigd door kiddyl op 06-09-2005 15:48 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Daarom dacht ik dit ook al, ik had ook ergens gelezen dat hij pas in begin 2006 zou komenkiddyl schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:47:
De site die genoemd is voor de Logic 3 keyboard is niet echt betrouwbaar. De EU PSP zou volgens hun nog steeds uitkomen op 30 maart. Ik kan zelf nergens anders vinden dat dit keyboard al uit is.
Voor zover ik weet staat hij gepland voor eind oktober.
Yep, succes met het wachtenLogic 3 PSP Keyboard
Pre-Order 28/10/2005 - This item will be dispatched as soon as it arrives.
52 Days till Release!
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Als dit echt zo is, dan is het cancellen met die order. want zo'n bedrijven haat ik...
-need for speed underground rivals
-Dtm
-Fired Up
-Midnight Club dub edition
willen jullie mij advies geven alsjeblieft.. groetjes
De Demo van Fired Up zat bij Wipeout Pure, wat een geweldig spel is dat!jessepost schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:58:
mensen welk spel kan ik het beste kopen heb namelijk net formula1 gekocht voor psp maar is echt slecht spel:
-Dtm
-Fired Up
Tevens een leuk speel dat gaat komen is Extreme Ghouls 'n Ghosts

Super Ghouls 'n Ghosts keert terug maar dan beter
realistisch -> Dtm racer*
mooi maar lang wachten ->Midnight club
mooi en cool ->NFS rivels*
ontieglijk megasnel ->wipeout*
ontieglijk arcade maar ook snel->ridge racer
*= in mijn bezig en allen goede games... (ridge racer terug gebracht, vond ik niet veel aan ...)
Mijn advies:jessepost schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:58:
mensen welk spel kan ik het beste kopen heb namelijk net formula1 gekocht voor psp maar is echt slecht spel:
-Dtm
-Fired Up
4: fired up. Slecht spel. Beetje schieten met een jeep. Meer is het niet.
3: NFS: UR. MC3 is uitgebreider en een stuk gevarieerder
Gedeelde 1e plek: MC3 en DTM2.
MC3 vind ik zelf het leukste. Ziet er goed uit. Varierend tussen racemotoren, choppers, classics, tuners. Wel een kopie van de xbox of PS2 versie.
DTM2 is ook bijna een kopie van de xbox, ps2 of pc versie. Wanneer je op een andere console een van deze spellen al hebt gespeeld dan voegt het niet zoveel toe. Anders zijn het zeker leuke spellen.
help maar met kiezen
m3 betekent ongeveer anderhalve minuut wachten voor een race, voor naar de garage te gaan, voor naar cruise mode te gaan... maak je keuze...jessepost schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:29:
ridge racer en wipeout heb ik al.. denk dat ik nu voor m3 ga of nfsu...
help maar met kiezen
ze zouden er iets aan gaan doen, maar verwacht maar niet dat de laadtijden onder de seconde zijn gekomen. lijkt me stug dat ze dan nu in een keer wel kunnen...jessepost schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:37:
geld dat laden ook voor eu versie?
Verwijderd
Er is zeker iets aan gebeurdTranceSetter schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:44:
[...]
ze zouden er iets aan gaan doen, maar verwacht maar niet dat de laadtijden onder de seconde zijn gekomen. lijkt me stug dat ze dan nu in een keer wel kunnen...
BronEDIT: Ik ging een cruise doen en toen was het 30 seconden... Niks dus!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 16:49 ]
Ik heb hem (US) en ja, de laadtijden zijn lang. (EU schijnt ongeveer gehalveerd te zijn qua laadtijden)
Maar ondanks dat vind ik het nog steeds een enorm verslavend spel. Wanneer je wat verder in het spel bent dan moet je echt wel een aantal maal proberen voordat je een race wint. Het is echt niet dat je de helft van je speltijd zit te wachten door het laden.
[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 06-09-2005 16:52 ]
Mijn broertje is net bij Makro geweest en daar zeiden ze over 2 maanden komen er misschien weer binnen!?
Ik vind het echt schandalig van Sony
Kunstmatige schaarste? Marketing? Sony bepaald...
Bij de mediamarkt in Heerlen hebben ze er nog zat liggen, ik weet niet waar je woont maar als je em echt graag wilt hebbenZonekill schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:54:
Weet iemand waar je nog een PSP kan kopen (niet op internet voor 250 of minder)?
Mijn broertje is net bij Makro geweest en daar zeiden ze over 2 maanden komen er misschien weer binnen!?
Ik vind het echt schandalig van Sonydat ze ons EU zo lang laten wachten en dan nog niet genoeg PSPs leveren.
Kunstmatige schaarste? Marketing? Sony bepaald...
Verwijderd
hebben jullie soms ook als je op internet zit met je PSP dat je ineens zo'n pop-up krijg "De Communicatie met de server is mislukt. (8001006f)" Hoe fix ik dit? Of waar kan dit aan liggen etc..
ligt het aan dat ik slecht bereik heb met draadloos internet of ligt het aan instellingen..etc etc
alvast bedankt
Of gaat dat niet
Dit is simpel, gewoon een foto bekijken en dan op select drukken-ETz-Memphis Z schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:59:
Hoe stel je eingenlijk een foto als achtergrond in?
Of gaat dat niet
tnxMaCe1337 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:03:
[...]
Dit is simpel, gewoon een foto bekijken en dan op select drukken
Ze blijven maar bezig. Het wordt dus mogelijk om je SD / MMC / CF kaartjes te gebruiken in je psp.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Weet je t zeker!!Mananddog schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:57:
[...]
Bij de mediamarkt in Heerlen hebben ze er nog zat liggen, ik weet niet waar je woont maar als je em echt graag wilt hebben
Uhmm.. ik woon in de gemeente Heerlen
Vet nou nog een converter om een laptopharddisk aan je PSP te hangenmarco899 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:09:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=4964
Ze blijven maar bezig. Het wordt dus mogelijk om je SD / MMC / CF kaartjes te gebruiken in je psp.
Groetjes, FaceDown.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Op m'n nieuwe exemplaar heb ik een aantal van deze pixels, maar dan linksboven in m'n scherm! Ik had ook wel verwacht dat er een aantal zouden zitten; deze zijn niet hinderlijk gelukkig!
Anywayz, ik heb een vraagje aan jullie.
Zit er onder het ' batterij-klepje' + het gedeelte waar je de batterij in legt ook een soort van zwart kussentje/rubbertje (schokdempertje, ongeveer 0.5 bij 0,5 CM) bij jullie? Wellicht vreemde vraag maar de PSP die ik inruilde had dit dus echt niet.
Gigantische mierenneukerij van mij dit maar ben toch benieuwd! Zou een van jullie kunnen kijken? Bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door rickertsnaak op 06-09-2005 17:18 ]
is dat een hardware verandering? of het spel zelf... dus als ik een US psp zou hebben en een eu mc3Shiver23 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:50:
Lijkt me ook niet.
Ik heb hem (US) en ja, de laadtijden zijn lang. (EU schijnt ongeveer gehalveerd te zijn qua laadtijden)
Maar ondanks dat vind ik het nog steeds een enorm verslavend spel. Wanneer je wat verder in het spel bent dan moet je echt wel een aantal maal proberen voordat je een race wint. Het is echt niet dat je de helft van je speltijd zit te wachten door het laden.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
SoftwareGreetoz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:19:
[...]
is dat een hardware verandering? of het spel zelf... dus als ik een US psp zou hebben en een eu mc3
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Nee, maar als je bedoelt onder het klepje zelf. Daar zit bij mij een dun zwart laagje hard vilt. Daar zou een kussentje kunnen zitten, maar dat zit ie niet, zou het nut ervan ook niet inzien.rickertsnaak schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:16:
Zit er onder het ' batterij-klepje' + het gedeelte waar je de batterij in legt ook een soort van zwart kussentje/rubbertje (schokdempertje, ongeveer 0.5 bij 0,5 CM) bij jullie? Wellicht vreemde vraag maar de PSP die ik inruilde had dit dus echt niet.
Gigantische mierenneukerij van mij dit maar ben toch benieuwd! Zou een van jullie kunnen kijken? Bedankt!
Verwijderd
Nee ?Shailesh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:31:
[...]
Nee, maar als je bedoelt onder het klepje zelf. Daar zit bij mij een dun zwart laagje hard vilt. Daar zou een kussentje kunnen zitten, maar dat zit ie niet, zou het nut ervan ook niet inzien.
http://home.planet.nl/~roeth019/DSC01147.JPG
Ik ga die van mij ook inruilen bij FRS Nijverdal. Je krijgt meteen nieuwe mee he?, indien op voorraadrickertsnaak schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:16:
Ik heb vandaag m'n PSP ingeruild voor een nieuw exemplaar. Had 6 a 7 luie pixels en dat vind ik te veel (ze zaten ook nog eens midden op m'n scherm). De Free Record Shop deed niet moeilijk gelukkig.
Op m'n nieuwe exemplaar heb ik een aantal van deze pixels, maar dan linksboven in m'n scherm! Ik had ook wel verwacht dat er een aantal zouden zitten; deze zijn niet hinderlijk gelukkig!
Mooie service van FRS.
Ander mooi pluspunt is dat ik dan nog een Sony Welkomspakket krijg met Spiderman 2 UMD
Bedoel je dat ding op het deksel? Mjah ik wil het geen kussentje noemen, maar het is gewoon bedoeld om ervoor te zorgen dat de batterij niet zo snel beschadigt.
Idd, indien op voorraad. Ik heb geluk gehad. Ze hadden 1 PSP over!YellowNeck schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:37:
[...]
Ik ga die van mij ook inruilen bij FRS Nijverdal. Je krijgt meteen nieuwe mee he?, indien op voorraad
Mooie service van FRS.
Ik hoop voor je dat jij dat geluk ook hebt
En over dat welkoms pakket.. die krijg ik ook nog! Misschien nu wel 2
[ Voor 10% gewijzigd door rickertsnaak op 06-09-2005 17:45 ]
Verwijderd
Helemaal goed voor mij dus, en voor jou, FaceDownPhuncz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:14:
Zo'n kaartlezer zou ideaal voor cameramannetjes zijn, kunnen ze rechtstreeks hun pics bekijken.
Ik ben echt benieuwd naar de Midnight Club, mij lijkt de cruise mode erg cool voor onderweg. Je kan niet overdag's racen eh? (Misschien een kleine kans, ondanks de titel) Ook niet als unlockable ofzo?
Verwijderd
1 gb geheugen gekocht, nu fear and laothing op dat ding aan het kijken
Het is echt persen geblazen idd!Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:46:
Vraagje, gaat die usb kabel bij iederen zo "zwaar" erin? Ik doe het nu heel voorzichtig, want ik wil dat usb plugje niet afbreken natuurlijk... maar vind t wel vreemd.
1 gb geheugen gekocht, nu fear and laothing op dat ding aan het kijken
@ Daniël, denk er wel aan dat Midnight Club laadtijden heeft tussen de 60 en 70 seconden per map. Goed spel of geen goed spel, dit vind ik te lang.
*edit* ik lees net dat de laadtijden gehalveerd zijn voor de EU versie. My bad.
[ Voor 16% gewijzigd door rickertsnaak op 06-09-2005 17:52 ]
ruudvdsanden schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:36:
ik was van plan om bij frs met de 3 hale 2 betale actie : nfs:mw, gta:lcs en tony hawk te kopen. Goede keus? ps. ik typ dit op mun psp
Dit topic is gesloten.
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage