Xilantof schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:20:
[...]
Met die vergelijking wint de iBook inderdaad met gemak.
Ach, eerst ff door sparen, maar dat gaat best vlot. Dan beslis ik of ik wacht op de intel iBooks. (en dat hangt ook van mijn huidige studie en vervolg studie af)
Ik volg zelf aan de HAN de opleing Communicatie Systemen, en dan zijn er wel een paar software pakketten die ik niet op mijn iBook kan genbruiken. Zoals 3ds Max (zover ik weet), Casetalk en Icacatoo dat is een soort van sharepoint wat intern is ontwikkeld want dat heeft IE nodig

, maar jah daarvoor heb ik op het moment nog een een windows systeem voor maar hopenlijk binnekort niet meer
Maar sinds dat ik een iBook heb aangeschaft heeft een klasgenoot van me er ook eentje gekocht diezelfde week

, en een andere studie genoot die een half jaar verder is als mij zat te denken aan een Medio (dezelfde als de MSI allleen voor minder geld en grijs) maar hij is naar het werken op mijn ibook toch wel heel erg overtuigd van het kunnen van een iBook.
Wat verder bij mij mee woog in mijn keuze was dat als ik een programma nodig had wat er niet voor OSX is, dat ik de computers op school kan gebruiken. of eventueel thuis op mijn AMD kan werken met Windows.
Verder is mijn persoonlijke ervaring dat ik eerder aan het gebruik moet wennen van windows dan dat van OSX. OMdat ik vaak in Windows de sneltoetsen van OSX gebruik maar in OSX gebruik ik niet per ongeluk de sneltoetsen van Windows.
Maar zoals ik las dat je netwerk beheer gaat doen dat is volgens mij heel erg Windows minded en dan denk ik dat je mischien bete af bent met een Windows laptop of inderdaad een iBook met een intel CPU zodat je met bootcamp toch Windos kan draaien. Omdat je vaak voor netwerk beheer hele specefieke programma`s hebt die er alleen voor Windows zijn.
Ik zelf wil sinds dat ik mij iBook heb nu compleet van Windows af en ben dan nu ook aan het sparen voor een iMac intel core duo of tegen die tijd voor een powermac met intel CPU
[
Voor 50% gewijzigd door
00.5 op 07-04-2006 22:41
. Reden: nog wat toevoegen ]