ach, then again... jij loopt ook pas een half jaar ofzo achter elk mogelijk *Book gerucht aan dus dan maken die paar weken ook niet meer uit he
Launching containers into space
ach, then again... jij loopt ook pas een half jaar ofzo achter elk mogelijk *Book gerucht aan dus dan maken die paar weken ook niet meer uit he
Verwijderd
een 12 inch iBook of Powerbook nu kopen is het slechtste advies dat ik ooit gehoord hebWhieee schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:07:
[...]
ach, then again... jij loopt ook pas een half jaar ofzo achter elk mogelijk *Book gerucht aan dus dan maken die paar weken ook niet meer uit heKortom, kap met zeuren en koop gewoon een Mac. Geruchten zijn wat het zijn -geruchten- en nieuwe Macs komen er altijd wel. Wat ga je doen als de MacBook er is? Hier vragen of je het wel moet doen omdat de MacBook Pro misschien wel eens een update kan krijgen of omdat je op een of andere vage rumorsite hebt gelezen dat er een MacBook Cheap-but-Ultra-spec 1337 edition komt?
Verwijderd
nou speciaal voor jou dan: Ik zou echt nog even wachten en de rumorsites goed in de gaten houden want een buurman van een vriend van een kennis van de vriendin van een broer van een maat die toevallig iemand kent die weer iemand kent die bij Apple werkt heeft gehoord dat Apple een dualcore G5 en een Intel Core Duo samen in een PowerBook 12" gaat stoppen. En dat alles voor 1399$Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:12:
[...]
een 12 inch iBook of Powerbook nu kopen is het slechtste advies dat ik ooit gehoord heb
Verwijderd
Voor het einde van dit jaar krijgt dat kreng een intel processorWhieee schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:57:
[...]
nou speciaal voor jou dan: Ik zou echt nog even wachten en de rumorsites goed in de gaten houden want een buurman van een vriend van een kennis van de vriendin van een broer van een maat die toevallig iemand kent die weer iemand kent die bij Apple werkt heeft gehoord dat Apple een dualcore G5 en een Intel Core Duo samen in een PowerBook 12" gaat stoppen. En dat alles voor 1399$
Echt dude, word jij onderhand niet ontzettend moe van jezelf? Je loopt al een halfjaar alle geruchten achterna en denkt kennelijk nog steeds dat er hier mensen zijn die daadwerkelijk iets kunnen vertellen over release data van Apple. En als straks daadwerkelijk de *Book in kwestie uit is ga je ongetwijfeld weer over iets anders twijfelen en zo zijn we straks weer een halfjaar verder en heb je al een jaar vergooid met achter rumor sites aanrennen...
Als je NU een Mac koopt die voldoet aan de eisen die er zijn voor jouw werkzaamheden, dan is het een goeie Mac. Het feit dat kort daarna iets snellers uitkomt doet daar niets aan af. Maar als jij wil wachten op nieuwe iBooks moet je dat zelf weten, maar hou dan de vragen waarvan je onderhand weet dat toch niemand er een antwoord op heeft gewoon voor je...
Verwijderd
Helemaal mee eens. En dan nog klagen ook als Apple geen nieuwe iBook maar een iPod HiFi uitbrengt. Ik heb zelf voor paar maand terug ook een iBook G4 gekocht en heb er absoluut geen spijt van. Zelfs niet als nu de Macbook of whatever zou uitkomenWhieee schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:57:
[...]
nou speciaal voor jou dan: Ik zou echt nog even wachten en de rumorsites goed in de gaten houden want een buurman van een vriend van een kennis van de vriendin van een broer van een maat die toevallig iemand kent die weer iemand kent die bij Apple werkt heeft gehoord dat Apple een dualcore G5 en een Intel Core Duo samen in een PowerBook 12" gaat stoppen. En dat alles voor 1399$
Echt dude, word jij onderhand niet ontzettend moe van jezelf? Je loopt al een halfjaar alle geruchten achterna en denkt kennelijk nog steeds dat er hier mensen zijn die daadwerkelijk iets kunnen vertellen over release data van Apple. En als straks daadwerkelijk de *Book in kwestie uit is ga je ongetwijfeld weer over iets anders twijfelen en zo zijn we straks weer een halfjaar verder en heb je al een jaar vergooid met achter rumor sites aanrennen...
Als je NU een Mac koopt die voldoet aan de eisen die er zijn voor jouw werkzaamheden, dan is het een goeie Mac. Het feit dat kort daarna iets snellers uitkomt doet daar niets aan af. Maar als jij wil wachten op nieuwe iBooks moet je dat zelf weten, maar hou dan de vragen waarvan je onderhand weet dat toch niemand er een antwoord op heeft gewoon voor je...
Verwijderd
Verwijderd
da's niet duurWhieee schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:57:
[...]
Ik zou echt nog even wachten en de rumorsites goed in de gaten houden want een buurman van een vriend van een kennis van de vriendin van een broer van een maat die toevallig iemand kent die weer iemand kent die bij Apple werkt heeft gehoord dat Apple een dualcore G5 en een Intel Core Duo samen in een PowerBook 12" gaat stoppen. En dat alles voor 1399$
Verwijderd
Nou, volgens de geruchten gaat het volgende gebeuren:Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:56:
Dus de iBook vervalt dan, komt er wel wat anders in de plaats dan? Voor ong dezelfde prijs, aangezien ik toch aan een limiet zit. En de overgang van Windows naar OS X ga maken.
Eens, dit lijkt me inderdaad een realistische schets. Het enige waar je (bijna) zeker over kunt zijn is dat voor 2007 er een Intel iBook is. Steve Jobs heeft namelijk gezegd dat Apple dit jaar al zijn machines switcht naar Intel. Dus je kan er inderdaad wel vanuit gaan dat er de komende maanden iets zit aan te komen. Alleen, dat zeiden de meesten ook al begin Januari over een Intel iBook[Airwolf] schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:21:
[...]
Nou, volgens de geruchten gaat het volgende gebeuren:
Apple gaat de iBook 12" en 14", Powerbook 12" en 14" vervangen door 1 machine. Deze gaat volgens diezelfde geruchten breedbeeld zijn en dan is 13,3" het meest logische. Hij gaat in 2 kleuren komen, namelijk wit en zwart en natuurlijk moet deze wel voor de $999 prijs te krijgen zijn.
Even realistisch nu ?
Apple gaat de iBooks vervangen voor intel modellen, wanneer weet niemand. Ookal zijn de volgende geruchten nu volgende week dinsdag of bij de opening van de NY store. Iniedergeval kan er wel vanuit worden gegaan dat in de komende 2 maanden er echt wel een iBook vervanger uit is.
Dus heb je nu _echt_ een laptop nodig en je wilt dat het een mac is, koop dan gewoon je ibook. Maar kan je nog even wachten, dan zou ik toch echt even wachten.
Verwijderd
Ik hoop dat het design dus hetzelfde wordt als de macbook pro....Eswip schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:52:
Net even langs Apple Centre in Enschede gegaan.. Zit er over te denken om straks een nieuwe macbook aan te schaffen. Natuurlijk even gevraagd wat hij wist van een introductie datum. Hij kon me met redelijke zekerheid vertellen dat het binnen 2 weken is, en waarschijnlijk zelfs dinsdag. Helemaal zeker weet hij dat niet, dat zijn maar 2 mensen in Nederland die het echt zeker weten.
Verder is het zo dat het dan nog een week of 2 duurt voordat hij in de winkel ligt, de pre-orders worden natuurlijk al wel eerder bezorgt.
Nu maar hopen dat hij inderdaad dinsdag geintroduceert gaat worden!
Over een prijs had hij het over dezelfde als de iBook maar dan 100-150 euro duurder... we zullen zien dus.
Volgens de geruchten komt hij in het wit en in het zwart op de markt.. geen idee of het dan plastic wordt, maar dat zien we wel..Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:27:
[...]
Ik hoop dat het design dus hetzelfde wordt als de macbook pro....
dat witte plastic van de iBook vind ik maar niks. Wel goed voor de wifi ontvangst maar nee, de Powerbook designs zijn subliem. Even afwachten tot dinsdagavond dus...
In principe zijn er nooit prijsverlagingen voordat er een nieuw model is, helemaal niet van Apple uit. RAF is slim, en wilt zn oude voorraad gewoon kwijt. Wie weet zijn het wel niet eens de laatste iBooks... De nieuwe iBooks kunnen zelfs pas bij de WWDC worden geintroduceerd.. in augustus.jaguarxj16 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:18:
Ik zag net dat de ibook 12" bij raf (stafhorst) 899€ kost.
Vaak is het bij mac's dacht ik zo dat bij een prijsverlaging er een nieuw model aan zit te komen, kortom t zal niet lang meer duren voordat de macbook er is, maar dat dachten(wisten) jullie zelf natuurlijk ook al
Verwijderd
Heb ik ook, lijkt vooral te gebeuren onder hoge load. Zalf heb ik een Powerbook 12" 1.5, maar ik geloof dat het een algemeen probleem is.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:58:
geluidsprobleem
Inderdaad, ik heb het ook, maak me er niet druk om, ligt gewoon aan de hoge load af en toe.Sijmen schreef op maandag 15 mei 2006 @ 01:25:
[...]
Heb ik ook, lijkt vooral te gebeuren onder hoge load. Zalf heb ik een Powerbook 12" 1.5, maar ik geloof dat het een algemeen probleem is.
Verwijderd
Daarom heb ik hem maar uit gezet, k werd er gek van.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:58:
geluid bij volumeverandering
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 14:36 ]
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Daar ziet het idd wel naar uit..awwexl schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:26:
De Apple-Stores zijn off-line. Zal er wat komen?
Hier had uw reclame kunnen staan.
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Hoedje op 16-05-2006 14:52 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Zwart heeft wel een grote HD..Hoedje schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:45:
Wow ze zien er mooi uit en ze zijn scherp geprijst (13 inch, 5400 rpm schijf, 512 mb ram, 1,83 ghz proc duo (!) proc, frontrow, veel software, bluetooth, digitale optische geluid in en uitvoer, DVI, firewire , damn). Zo te zien hebben ze inderdaad de nieuwe magnetische sluiting.
Edit: alleen de zwarte is 200 euro duurder, zonder ook echt meerwaarde te hebben, waar slaat dat nou op
Fotonerd
En nog even slagen voor mn havo examensToch schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:57:
Even wachten op reviews en eventuele kinderziektes, maar dan is ie voor mij
Ik gok het er opToch schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:57:
Even wachten op reviews en eventuele kinderziektes, maar dan is ie voor mij
Fotonerd
Moet ík slagen voor jóuw HAVO-examens? Dat doe je maar mooi zelf
Je krijgt er wel een (iets) grotere harde schijf voor.. en misschien een snellere DVD brander? dat laatste kan ik ff zo snel niet vinden.Toch schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:01:
[...]
Moet ík slagen voor jóuw HAVO-examens? Dat doe je maar mooi zelf.
Maar even zonder dollen, een zwarte is leuk, maar het is natuurlijk van de gekke dat je daar zo'n €180 extra voor betaalt
Fotonerd
Die €20 voor de extra grote harde schijf heb ik er dan al afgehaald. Je betaalt echt fors voor die kleur. Omdat ze waarschijnlijk wel weten dat iedereen het er toch wel voor wil neerleggen..Xilantof schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:04:
[...]
Je krijgt er wel een (iets) grotere harde schijf voor.. en misschien een snellere DVD brander? dat laatste kan ik ff zo snel niet vinden.
Verwijderd
Tja, het blijft een commercieel bedrijf...Toch schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:05:
[...]
Die €20 voor de extra grote harde schijf heb ik er dan al afgehaald. Je betaalt echt fors voor die kleur. Omdat ze waarschijnlijk wel weten dat iedereen het er toch wel voor wil neerleggen..
Fotonerd
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq