zeg maar dattie de jacobstraat even moet proberen, daar hadden ze nog 1 in een showmodel liggen, ik hoop dattie geluk heeft
heb jij trouwens je X800XL al binnen romaniak?
toen ik de mijne daar ging halen om half 12 hadden ze er nog 3.Eisenhower schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:52:
Rotterdam waren er ook nog een paar op voorraad had ik gehoord =)
(de mijne niet meegerekent
ik vindt het trouwens wel vreemd dat er op de koeler zelf geen ax800xt staat maar ax800 ?
wat is trouwens beter ?
de asus drivers met de extra proggies of de cat drivers met atitool ?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Kan iemand de score van hun XT PE posten op 3dmark05?
Ik heb nu een nieuwe VGA voor 250 euro
(check sig) en haal nu 6300 punten.
(zonder overklok)
Met mijn GE @ GT was het max, met overklok. 5500
Ik heb nu een nieuwe VGA voor 250 euro
net nog eentje gehaald voor een vriend van mij in mycom leiden ze hebben er daat nu nog 2 dus haast je als je er eentje wilt
*kuch*veel scores*kuch*Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:11:
http://service.futuremark...pageid=/orb/projectsearch
http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1214664Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:11:
Ik heb nu een nieuwe VGA voor 250 euro(check sig) en haal nu 6300 punten.
(zonder overklok)
maar hij loopt nog niet zoals ie zou moeten doen, ik ga maar eens een keer een clean instal doen denk ik
mooie score ook van die ge/gt want met me ultra kwam ik op standaard : 5632
Verwijderd
Volgens de benchmarks moet de X800XT PE ietsje beter presteren dan de X850XT.
Maar wat een heerlijke kaart is deze HIS iin vergelijking met de Asus V9999GE.
Ik hoor hem niet en idle is de temp 34 graden
Stressed nog niet gekeken.
Ik hoor hem niet en idle is de temp 34 graden
maakt mij niet veel uit oftie veel geluid maakt, want bij mij zittie tog in een dikke geventileerde kast, die blauwe cooler op de X800XT PE vind ik egt uber gruwelijk! 
btw, hijs ook best cool imho!en hij loopt super @ GTA SA met de hoogste settings op 1280x1024
btw, hijs ook best cool imho!en hij loopt super @ GTA SA met de hoogste settings op 1280x1024
Nou, hoogste settings op 1600 X 1200 doet ie ook nog wel hoor! Bij mij iig wel...
Signatures zijn voor mietjes!
Verwijderd
Hm, bij mij is ie idle 46 graden, is dat normaal?Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:50:
Volgens de benchmarks moet de X800XT PE ietsje beter presteren dan de X850XT.
Ik hoor hem niet en idle is de temp 34 gradenStressed nog niet gekeken.
Trouwens, wat kan ie eigenlijk max. hebben qua temperatuur?
ik denk het want bij mij is ie gewoon 45 graden idle.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:15:
[...]
Hm, bij mij is ie idle 46 graden, is dat normaal?
en heb toch een aardige luchtstroom door me kast
max zal wel ergens het dubbele zijn, maar als het goed is moet je fan harder gaan draaien als ie te warm wordt en wat terugclocken als je hem hebt overclockt.
Ingebouwd en wel.
Er zit een blauwe led in de fan
Kaart kwam in een MEGA grote doos met wat video in/out kabeltjes, DVI naar vga adapter en een harde CD carry case met daarin Deus Ex Invisible war en een hoop andere software.
Software van Asus heb ik niet gebruikt , smartdoctor wel geinstalleerd maar die geeft de error "graphics card not found". Heb Ati's ingebouwde overclock even aangezet , het deed 3Dmark direct crashen. Ik zal later nog met atitool kijken hoever er valt te overclocken...
Score rond de 5800 in 3dmark 2005, zie sig voor specs.
Met mn barton op 2500+( en fsb dus op 166 ipv 200mhz) is dat 5600.
Merk in Halo dat ik nu veel meer FX aan kan zetten dan voorheen met mn 9700pro@380/320- met een hogere resolutie ook. (>1280x960 en zelfs 1600x1200 ipv 1024x768) Er zijn echter nog steeds behoorlijke framedrops waar ik dat voorheen ook had. Blijkbaar is mn CPU dus nu en dan bottleneck voor dit spel, of is het spel zelfs voor deze kaart taxing. Ik moet nog mn andere spellen proberen, ben heel benieuwd naar hoe spellen als Half-Life 2, MxO, Kotor, Morrowind, UT2004 enzo nu draaien!
Er zit een blauwe led in de fan
Kaart kwam in een MEGA grote doos met wat video in/out kabeltjes, DVI naar vga adapter en een harde CD carry case met daarin Deus Ex Invisible war en een hoop andere software.
Software van Asus heb ik niet gebruikt , smartdoctor wel geinstalleerd maar die geeft de error "graphics card not found". Heb Ati's ingebouwde overclock even aangezet , het deed 3Dmark direct crashen. Ik zal later nog met atitool kijken hoever er valt te overclocken...
Score rond de 5800 in 3dmark 2005, zie sig voor specs.
Met mn barton op 2500+( en fsb dus op 166 ipv 200mhz) is dat 5600.
Merk in Halo dat ik nu veel meer FX aan kan zetten dan voorheen met mn 9700pro@380/320- met een hogere resolutie ook. (>1280x960 en zelfs 1600x1200 ipv 1024x768) Er zijn echter nog steeds behoorlijke framedrops waar ik dat voorheen ook had. Blijkbaar is mn CPU dus nu en dan bottleneck voor dit spel, of is het spel zelfs voor deze kaart taxing. Ik moet nog mn andere spellen proberen, ben heel benieuwd naar hoe spellen als Half-Life 2, MxO, Kotor, Morrowind, UT2004 enzo nu draaien!
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Heb getest met Atitool en die vind dat de kaart de hoog geklokt is 
Als ik find max core/mem zoek vind hij direct artifacts bij stock speeds en begint hij langzaam de kaart terug te klokken, om te stoppen bij 537 mem, core was ie bij 506 toen ik m maar stopte....
Iemand enig idee hoe dit kan komen? Draait de videokaart fan niet hard genoeg? Smartdoctor werkt niet dus ik kan niet naar de fanspeeds kijken, argh. Ik merk bij booten dat de fan keihard draait en dan direct terugschakelt naar stille modus, maar in windows/games heb ik m niet weer sneller horen gaan.
Mn case heeft 2 intake fans en 2 outtake fans hetgeen voldoende zou moeten zijn voor airflow denk ik.
Als ik find max core/mem zoek vind hij direct artifacts bij stock speeds en begint hij langzaam de kaart terug te klokken, om te stoppen bij 537 mem, core was ie bij 506 toen ik m maar stopte....
Iemand enig idee hoe dit kan komen? Draait de videokaart fan niet hard genoeg? Smartdoctor werkt niet dus ik kan niet naar de fanspeeds kijken, argh. Ik merk bij booten dat de fan keihard draait en dan direct terugschakelt naar stille modus, maar in windows/games heb ik m niet weer sneller horen gaan.
Mn case heeft 2 intake fans en 2 outtake fans hetgeen voldoende zou moeten zijn voor airflow denk ik.
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Verwijderd
Ik heb ook een andere kaart.:P De HIS X850XT ICE QII. Standaard 11 graden koeler dan een 'normale'.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:15:
[...]
Hm, bij mij is ie idle 46 graden, is dat normaal?
46 graden voor een kaart is ook netjes hoor. Max kunnen ze wel 100 graden hebben volgens mij.
Verwijderd
Met de extra Asus tooltjes, waaronder smartdoctor, kreeg ik allerlei witte streepjes op m'n beeldscherm, die heb ik dus maar snel weer eraf geknikkerd.Soepster schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:28:
!
Ik had trouwens 5815 3D marks, met een AMD 2800+, Asus A7N8X-Deluxe, Corsair 2 x 512 MB PC3200 DDR in dualchannel en 2 WD SATA schijfen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 21:51 ]
welke moederoarden hebben jullie? en welke drivers van AIT hebben jullie !? Viel me nl. op dat ik met de oude drivers (6.03 of sow) veel beter scorees haalde. nieste drivers: 4521 oude drivers 6000 .....]quote:
SASRELIC schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:11:
Ik heb nu een nieuwe VGA voor 250 euro (check sig) en haal nu 6300 punten. (zonder overklok)
http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1214664
maar hij loopt nog niet zoals ie zou moeten doen, ik ga maar eens een keer een clean instal doen denk ik
mooie score ook van die ge/gt want met me ultra kwam ik op standaard : 5632
Ik weet niet of het hier hoort / handig is, maar de ASUS X800XT PE is nu voor 249 bij de MyCom in de aanbieding
Heb hem net gehaald en het is gewoon 'de echte'.
[/quote]
[quote]
ik heb dit dus net oowk even geprobeerd (uiteraard heb ik ook een x800 xt pe) en krijg bij welke resolutie dan ook (zowel 1600 x 1200 en bij 640 x 480) een frame rate dat schommelt tussen de 32 en de 28 of sow, maar dit merk je dus wel bij het gamen.... Had verw8 dat je bij een kaartje van 250 eurie niet echt meer last had van lag... Wat is er fout of hebbn jullie dit oowk
Nou, hoogste settings op 1600 X 1200 doet ie ook nog wel hoor! Bij mij iig wel...en
[quote]
ik heb dit dus net oowk even geprobeerd (uiteraard heb ik ook een x800 xt pe) en krijg bij welke resolutie dan ook (zowel 1600 x 1200 en bij 640 x 480) een frame rate dat schommelt tussen de 32 en de 28 of sow, maar dit merk je dus wel bij het gamen.... Had verw8 dat je bij een kaartje van 250 eurie niet echt meer last had van lag... Wat is er fout of hebbn jullie dit oowk
boeren heb net iets fout gedaan hie iezoie nog een x
is trouwnes normaal als de blauwe led-verlichting bij de cooler knippert --> stroboscoop ...!?
enmaakt mij niet veel uit oftie veel geluid maakt, want bij mij zittie tog in een dikke geventileerde kast, die blauwe cooler op de X800XT PE vind ik egt uber gruwelijk!
ik heb dit dus net oowk even geprobeerd (uiteraard heb ik ook een x800 xt pe) en krijg bij welke resolutie dan ook (zowel 1600 x 1200 en bij 640 x 480) een frame rate dat schommelt tussen de 32 en de 28 of sow, maar dit merk je dus wel bij het gamen.... Had verw8 dat je bij een kaartje van 250 eurie niet echt meer last had van lag... Wat is er fout of hebbn jullie dit oowkNou, hoogste settings op 1600 X 1200 doet ie ook nog wel hoor! Bij mij iig wel...
is trouwnes normaal als de blauwe led-verlichting bij de cooler knippert --> stroboscoop ...!?
Verwijderd
mischien is dit wat voor alle x800-ers ,
[rml][ OC] X800pro naar X800XT mod topic Deel 6[/rml]
Heb het zelf ook gedaan, succesvol op XT Speeds en 16 pipes unlocked. Iets meer performance.
Die verlichting in dat fannetje, is gestuurd door die fan, al gaattie draaien licht het op , het wordt dus niet gevoed door 1 van de fan kabeltjes.
Heb het zelf ook gedaan, succesvol op XT Speeds en 16 pipes unlocked. Iets meer performance.
Die verlichting in dat fannetje, is gestuurd door die fan, al gaattie draaien licht het op , het wordt dus niet gevoed door 1 van de fan kabeltjes.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 22:31 ]
ik denk het niet want diegene die hier reageren hebben een XT en dan schiet het niet op om hem te flashen naar XTVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:30:
mischien is dit wat voor alle x800-ers ,
Verwijderd
ik ben aan het twijfelen om deze te kopen : http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=JAGV61&
maar voor ik hem bestel zou ik wel es willen weten wat die 'tvd' betekent en of ik die kaart op mn gewone tv ook krijg (want er staat wel hdtv bij) ?
is die tvd mss een soort van tv-out ?
maar voor ik hem bestel zou ik wel es willen weten wat die 'tvd' betekent en of ik die kaart op mn gewone tv ook krijg (want er staat wel hdtv bij) ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 00:48 ]
tvd is asus manier om vivo te zeggen, dus met video in.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 00:47:
ik ben aan het twijfelen om deze te kopen : http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=JAGV61&
hij heeft ook een tv-out idd. Die ook voor je "normale" tv prima werkt.
@ Stranger89,
Bij mij knippert die fan ook als ik 'm niet op 100% heb lopen. Hbe asus hierover gemaild en ze zeggen dat dat normaal is.
@ Soepster,
Mijn kaart haalt ook maar met hangen en wurgen de XT PE speeds. Je kunt echter in ATITOOL de fanspeed vast op 100% zetten. Dit zorgt er in ieder geval wel voor, dat ik foutloos op XT PE speeds kan draaien, als ik een goede airflow in m'n kast heb tenminste.
Bij mij knippert die fan ook als ik 'm niet op 100% heb lopen. Hbe asus hierover gemaild en ze zeggen dat dat normaal is.
@ Soepster,
Mijn kaart haalt ook maar met hangen en wurgen de XT PE speeds. Je kunt echter in ATITOOL de fanspeed vast op 100% zetten. Dit zorgt er in ieder geval wel voor, dat ik foutloos op XT PE speeds kan draaien, als ik een goede airflow in m'n kast heb tenminste.
Liquid cooled!
Verwijderd
is het koelingsysteem van de ax800 xt echt zo slecht dan ?
na veel koelingsproblemen te hebben met mn 9800 pro,wil ik dat niet nog es meemaken
zou ik dan mss niet beter voor de x800 pro gaan om dit probleem te vermijden ?
quote : The cooling system has been inherited from the AX800 PRO, with the same disadvantage – the memory chips are not cooled down at all, although ASUS could have easily realized that. The memory on the AX800 XT is clocked at a higher frequency than on the AX800 PRO, so it just demands cooling but never receives it. Running a little ahead, we should confess that the graphics card we tested would overheat often during our tests as the weather was rather hot these days here. Overheat led to frequent hang-ups which we only managed to prevent by installing an additional 120mm fan to blow at the card from its butt end. The air stream was being cut in two by the card’s PCB and was reaching to both front and back sides of the PCB, cooling the memory chips. We would have been spared the trouble if ASUS had put thermal pads on the memory chips under the cooler’s sole and passive heatsinks on the backside memory chips. Considering the more intensive heat dissipation compared to the AX800 PRO, we think the AX800 XT needs to be installed into a system case with additional air cooling and a well-thought configuration of airflows; otherwise you may find your card overheating too often, especially in summer.
Als ik zo eens kijk naar de specificaties staat er helemaal onderaan :
Opmerkingen :met heatsink, geheugen-heatsink en ventilator...
is dit mss om dit probleem van hierboven te verhelpen ? want als dat het geval is koop ik die ipv x800 pro
na veel koelingsproblemen te hebben met mn 9800 pro,wil ik dat niet nog es meemaken
zou ik dan mss niet beter voor de x800 pro gaan om dit probleem te vermijden ?
quote : The cooling system has been inherited from the AX800 PRO, with the same disadvantage – the memory chips are not cooled down at all, although ASUS could have easily realized that. The memory on the AX800 XT is clocked at a higher frequency than on the AX800 PRO, so it just demands cooling but never receives it. Running a little ahead, we should confess that the graphics card we tested would overheat often during our tests as the weather was rather hot these days here. Overheat led to frequent hang-ups which we only managed to prevent by installing an additional 120mm fan to blow at the card from its butt end. The air stream was being cut in two by the card’s PCB and was reaching to both front and back sides of the PCB, cooling the memory chips. We would have been spared the trouble if ASUS had put thermal pads on the memory chips under the cooler’s sole and passive heatsinks on the backside memory chips. Considering the more intensive heat dissipation compared to the AX800 PRO, we think the AX800 XT needs to be installed into a system case with additional air cooling and a well-thought configuration of airflows; otherwise you may find your card overheating too often, especially in summer.
Als ik zo eens kijk naar de specificaties staat er helemaal onderaan :
Opmerkingen :met heatsink, geheugen-heatsink en ventilator...
is dit mss om dit probleem van hierboven te verhelpen ? want als dat het geval is koop ik die ipv x800 pro
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 01:55 ]
of je zet er gewoon een Artic Cooler op ofzo, dan heb je der helemaal geen last mer van..
Bedankt voor de tip Thermal, ik wist helemaal niet dat atitool setting voor temperatuur/fans en alles had.
Nu de fan hoog gezet en overgeklokt naar 534/583 om te zien wat dat bij 3Dmark05 doet: score gaat van 5800 naar 6070.
Ik vroeg me nog wel af: zou deze fan niet uitzichzelf temp controlled moeten zijn? Ik hoor hem ingame niet schakelen.
En ik vroeg me af wat de gele connector op de kaart is naast de power plug, iets voor video...?
Nu de fan hoog gezet en overgeklokt naar 534/583 om te zien wat dat bij 3Dmark05 doet: score gaat van 5800 naar 6070.
Ik vroeg me nog wel af: zou deze fan niet uitzichzelf temp controlled moeten zijn? Ik hoor hem ingame niet schakelen.
En ik vroeg me af wat de gele connector op de kaart is naast de power plug, iets voor video...?
Ja de gele connector is iets voor video inderdaad
.
De fan is inderdaad temperatuur gestuurd, maar slaat standaard pas op té hoge temperaturen aan vind ik persoonlijk.
De fan is inderdaad temperatuur gestuurd, maar slaat standaard pas op té hoge temperaturen aan vind ik persoonlijk.
Liquid cooled!
geloof het wel, ik zal ook al te kijken...
maar ik heb een Artic cooler op mijn "oude" 9800xt medion ding zitten..
kan ik die er af schroeven en die op de ax800xt pe proppen?
@Allen:
De ATi-Tool overklok/artifacttester is totaal niet betrouwbaar (meer). Ik heb al een X800Pro, 2 X800XT's en een X850XT PE gehad en bij allemaal bleef het tooltje zelfs underklokt artifacts geven, terwijl de kaarten stevig overklokt foutloos werkten in alle games en in 3DMark.
Wat ATi-tool beweert gewoon negeren en zelf testen dus.
Tenminste... niet als je nog wil dat die AX800XT het overleeft
De ATi-Tool overklok/artifacttester is totaal niet betrouwbaar (meer). Ik heb al een X800Pro, 2 X800XT's en een X850XT PE gehad en bij allemaal bleef het tooltje zelfs underklokt artifacts geven, terwijl de kaarten stevig overklokt foutloos werkten in alle games en in 3DMark.
Wat ATi-tool beweert gewoon negeren en zelf testen dus.
Nee.Eisenhower schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:52:
Tenminste... niet als je nog wil dat die AX800XT het overleeft
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
tuurlijk wil ik het dat die het overleeft, ik heb hem amper een dag =p
Ik heb vandaag de Asus X800XT bij Mycom in utrecht gehaald. Had gelukkig de laatste geloof ik:)
Anyway ik had eigenlijk verwacht dat ik met deze kaart in Half life 2 op full details kon zetten (1680x1024) . Maar helaas wordt het spel een beetje laggie als ik model en textures op high zet.
Mijn systeem:
2x256 MB Ram (2700)
AMD XP 2600+ (2,12 Ghz)
Nforce2
Soltek EQ3702A
Zou het door m'n gare geheugen komen? Zou 2x 512 Mb iets uitmaken?
Anyway ik had eigenlijk verwacht dat ik met deze kaart in Half life 2 op full details kon zetten (1680x1024) . Maar helaas wordt het spel een beetje laggie als ik model en textures op high zet.
Mijn systeem:
2x256 MB Ram (2700)
AMD XP 2600+ (2,12 Ghz)
Nforce2
Soltek EQ3702A
Zou het door m'n gare geheugen komen? Zou 2x 512 Mb iets uitmaken?
[ Voor 7% gewijzigd door chiwai_2000 op 15-09-2005 01:08 ]
Jep, ik denk dat het door het geheugen komt. Ten eerste heb je te weinig Ram, omdat een level met zoveel details aan te groot wordt om in het RAM geladen te worden, waardoor er geswapt gaat worden. Hier komt nog eens bij dat je slechts PC2700 geheugen hebt, wat ook niet bevorderlijk werkt voor de bandbreedte.
Liquid cooled!
ik zelf heb nu de volgende specs
X-Gear blue case
Tagan 420watt i-x-eye
DFI lanparty 250gb nforce 3
3400 S754 "newcastle"
512MB DDR400 Kingston CL3 Ram (binnenkort Geil 2-2-2-5 1 gig)
120gig WDC S-ata
en ik speel HL2 op max resolutie met AA en AF ook op allerhoogst.. lagt niet
X-Gear blue case
Tagan 420watt i-x-eye
3400 S754 "newcastle"
120gig WDC S-ata
M'n moederbord ondersteund helaas maar tot PC2700:( Wellicht dat een ram upgrade naar 1 Gib CL2 iets uitmaakt. Ff kijken waar je ze nog goedkoop kunt kopen.Thermaltaker schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:59:
Jep, ik denk dat het door het geheugen komt. Ten eerste heb je te weinig Ram, omdat een level met zoveel details aan te groot wordt om in het RAM geladen te worden, waardoor er geswapt gaat worden. Hier komt nog eens bij dat je slechts PC2700 geheugen hebt, wat ook niet bevorderlijk werkt voor de bandbreedte.
thanx
Mazzelaar:) Je hebt ook een Nforce3 en sneller geheugen hehe.Eisenhower schreef op donderdag 15 september 2005 @ 01:07:
ik zelf heb nu de volgende specs
X-Gear blue case
Tagan 420watt i-x-eye
3400 S754 "newcastle"
120gig WDC S-ata
van 910marks met een fx5200
naar 10497mark met ax800xt
(3dmark 03)
naar 10497mark met ax800xt
(3dmark 03)
helemaal geen slechte kaart =)
deze kaart was echt mijn centjes waard imho!
deze kaart was echt mijn centjes waard imho!
Vraagje hebben jullie niet last van FPS drops in CS:S ?
Mijn systeem:
AMD 4000+ (3000+ venice)
CL 2.0 Hyper Ram 2x 512mb
Raptor 74Gb 10.000k
en
X800XT
Haalt op bv office bij de CT spawn maar 30 fps
(terwijl ik op andere plekken bv wel 200+ kan halen
)
Ik snap er niks van, 1920x1200 is toch ook weer niet ZOOOOO zwaar?
Bf 2 alles @ ultra high en FSAA + AA draait mega soepel, zonder nog maar 1 fps drop te hebben gehad
Mijn systeem:
AMD 4000+ (3000+ venice)
CL 2.0 Hyper Ram 2x 512mb
Raptor 74Gb 10.000k
en
X800XT
Haalt op bv office bij de CT spawn maar 30 fps
Ik snap er niks van, 1920x1200 is toch ook weer niet ZOOOOO zwaar?
Bf 2 alles @ ultra high en FSAA + AA draait mega soepel, zonder nog maar 1 fps drop te hebben gehad
ikzelf heb alleen nog maar fy_icecity gespeelt met een paar bots ( ben de laatste dagen ENORM druk geweest )
maar als ik vanavond thuiskom zal ik wel even kijken voor je, heb je mischien op je achtergrond nogiets draaien zoals een virusscanner oid?
maar als ik vanavond thuiskom zal ik wel even kijken voor je, heb je mischien op je achtergrond nogiets draaien zoals een virusscanner oid?
Ja, nav 2005 ... maar die doet niks .. en dan nog ...10k hdd + 4000+ amd ...
Mijn oude Barton 3600+ met 9700pro en trage hdd had 40% meer fps ... en dat is een 3+ jaar oude kaart
Compleet verse install enzo ook, staat nog niks op behalve drivers + CS en icq + msn + nav... thats it
Mijn oude Barton 3600+ met 9700pro en trage hdd had 40% meer fps ... en dat is een 3+ jaar oude kaart
Compleet verse install enzo ook, staat nog niks op behalve drivers + CS en icq + msn + nav... thats it
Ik heb de kaart nu @ X850XT PE speeds: 540 core /590 mem
3Dmark05 scoort dan rond de 6190. Dat scheelt dus maar een paar FPS, ik denk dat de extra hitte de "moeite" niet waard is, maar het betekent wel dat ik nu even hard draai als de snelste aTi kaart van dit moment
Half-Life 2 zet de autodetect instellingen van dit spel op alles high, 4xAA en 8XAF, lol. Ziet er erg mooi uit maar is misschien een beetje optimistisch want de framerate schommelt daardoor als het druk is wel eens tot dieptes van 40fps. Het ziet er wel erg mooi uit en in singeplayer zet ik vaak liever wat settings hoger ook al kost het een beetje framerate, alleen in multiplayer is dat "verschil tussen leven en dood" belangerijk.
Ik begin me een beetje te ergeren aan Halo multiplayer, zelfs nu ik de resolutie heb laten zakken naar 1024x768 kan ik niet met alles op high spelen zonder dat de framerate in drukke situaties naar 50 zakt. Dat klinkt vrij hoog maar ingame ziet het er schokkerig uit als je framerate van hoog naar laag schiet, ook al is vsync aan. Maakt nauwkeurig mikken lastig.
UT2004 ziet er wel weer stukken mooier uit met deze kaart. Had bijna alles laag staan, nu met veel meer settings aan en hoog ziet het er stukken beter uit.
Het verbaast me trouwens dat zoveel spellen je aanraden vsync uit te zetten of dat vsync standaard uit staat- zover ik weet voorkomt vsync alllerlei problemen zoals tearing, te grote schommelingen etc...of niet?
Ik overweeg om wat RAM sinkjes op de geheugenchips aan de achterkant te plakken, ben benieuwd of dat ook echt helpt.
3Dmark05 scoort dan rond de 6190. Dat scheelt dus maar een paar FPS, ik denk dat de extra hitte de "moeite" niet waard is, maar het betekent wel dat ik nu even hard draai als de snelste aTi kaart van dit moment
Half-Life 2 zet de autodetect instellingen van dit spel op alles high, 4xAA en 8XAF, lol. Ziet er erg mooi uit maar is misschien een beetje optimistisch want de framerate schommelt daardoor als het druk is wel eens tot dieptes van 40fps. Het ziet er wel erg mooi uit en in singeplayer zet ik vaak liever wat settings hoger ook al kost het een beetje framerate, alleen in multiplayer is dat "verschil tussen leven en dood" belangerijk.
Ik begin me een beetje te ergeren aan Halo multiplayer, zelfs nu ik de resolutie heb laten zakken naar 1024x768 kan ik niet met alles op high spelen zonder dat de framerate in drukke situaties naar 50 zakt. Dat klinkt vrij hoog maar ingame ziet het er schokkerig uit als je framerate van hoog naar laag schiet, ook al is vsync aan. Maakt nauwkeurig mikken lastig.
UT2004 ziet er wel weer stukken mooier uit met deze kaart. Had bijna alles laag staan, nu met veel meer settings aan en hoog ziet het er stukken beter uit.
Het verbaast me trouwens dat zoveel spellen je aanraden vsync uit te zetten of dat vsync standaard uit staat- zover ik weet voorkomt vsync alllerlei problemen zoals tearing, te grote schommelingen etc...of niet?
Ik overweeg om wat RAM sinkjes op de geheugenchips aan de achterkant te plakken, ben benieuwd of dat ook echt helpt.
[ Voor 13% gewijzigd door Soepster op 15-09-2005 10:24 ]
X800Pro voor 199 euro bij alternate 
Ach zo ging dat vroeger ook met de 9800Pro (toen de een na beste van de serie), kostte eerst 400 euro, uiteindelijk was hij voor 200 euro te verkrijgen toen de nieuwe generatie op de markt kwam (of een paar maanden erna).Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 01:19:
dus je zegt dat de prijs van de pci e versie straks NOG lager wordt !?
je zou duszz wachten !? Het is moeilijk zulke keuze maken, kan nou ook voor de AGP versie gaan
[ Voor 8% gewijzigd door Yokozuna op 15-09-2005 10:33 ]
die X800pro van powercolor is langzamer dan de XT ofc 
het scheelt 200mhz voor geheugen en 50voor core..
dus die snelheiden zijn 475 Core en 900memory.. :-/
ik wil wel 2 reepjes GEIL van alternate, die staan er nu voor 139euri en die doen 2-2-2-5
het scheelt 200mhz voor geheugen en 50voor core..
dus die snelheiden zijn 475 Core en 900memory.. :-/
ik wil wel 2 reepjes GEIL van alternate, die staan er nu voor 139euri en die doen 2-2-2-5
Ik heb vandaag m'n brakke geheugen eruit gehaald en 2x 512Mb corsair XMS geheugen erin geplaatst. Dat werkt echt stukken beter, want nu kan ik half life 2 op full details zetten en het draait subliem. 1 Gig is inderdaad veel beter.Thermaltaker schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:59:
Jep, Knew that...Je kaart kan de details weergegven, dus dan moet je d'r alleen nog voor zorgen dat alles in het RAM 'past' anders krijg je dat immer irritante geswap.
Liquid cooled!
Verwijderd
Ik moet zelf niets van v-sync hebben omdat ik dit hoe dan ook merk, het is zonder v-sync smoother. Behalve in Opengl met triple buffering aan, dan vind ik v-sync wel perfect.Het verbaast me trouwens dat zoveel spellen je aanraden vsync uit te zetten of dat vsync standaard uit staat- zover ik weet voorkomt vsync alllerlei problemen zoals tearing, te grote schommelingen etc...of niet?
Als je echter een LCD hebt die niet hoger als 60hz gaat dan kan ik me voorstellen dat je altijd v-sync wilt gebruiken wegens mogelijke tearing, met mijn LCD op 75hz heb ik hier echter vrijwel geen last van.
Ik ga binnen kort ook maar eens die kaart bij Alternate bestellen
. Geen geld eigenlijk voor die kaart.
Vraagje: Moet je nu een PCIe connector aan je voeding hebben om deze kaart van stroom te voorzien?
Vraagje: Moet je nu een PCIe connector aan je voeding hebben om deze kaart van stroom te voorzien?
Erm...
kan, hoeft niet..Scarfish schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 01:59:
Ik ga binnen kort ook maar eens die kaart bij Alternate bestellen. Geen geld eigenlijk voor die kaart.
bij alle retail kaarten zit een verloop stekkertje bij tegenwoordig..
Ok bedankt, maar dit is dus een bulkEisenhower schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:11:
[...]
kan, hoeft niet..
bij alle retail kaarten zit een verloop stekkertje bij tegenwoordig..
Edit:
Laat maar: Verloop kabeltje is 3,90
[ Voor 21% gewijzigd door Scarfish op 16-09-2005 10:20 ]
Erm...
alternate ownt met webservices 
trouwens, als je een best "nieuwe" voeding heb..
dan heb je der al een PCIE connectortje aan hangen.. ( mijn tagan 420W bijvoorbeeld heeft er al wel 1 )
trouwens, als je een best "nieuwe" voeding heb..
dan heb je der al een PCIE connectortje aan hangen.. ( mijn tagan 420W bijvoorbeeld heeft er al wel 1 )
Ik heb ook de X800XT bulk versie (PCIe) besteld bij alternate en het voedingsverloopkabeltje zit er gewoon bij; net als de video-ingang en uitgang kabeltjesScarfish schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:17:
[...]
Ok bedankt, maar dit is dus een bulk
Edit:
Laat maar: Verloop kabeltje is 3,90
overigens moet je deze voedingskabel wel aansluiten; systeem start anders niet op.
Wat bedoel je "t is tijd?" t is altijd tijd......¿-¿......
had ik ook met mijn oude 9800xt..
was ik de floppypower cable (3pins) vergeten erin te steken.. en ik maar nadenken wat er fout kon zijn , omdat ik geen beeld kreeg
was ik de floppypower cable (3pins) vergeten erin te steken.. en ik maar nadenken wat er fout kon zijn , omdat ik geen beeld kreeg
Verwijderd
Ik heb een X800XT PE aangeschaft bij Informatique.
Heb alleen wat lag bij bf2 terwijl mijn fps toch redelijk hoog is ( 40-70fps).
Bij instellingen staat bijna alles op high behalve texture filtering die op low staat en lights op medium op een resolutie van 1280x1024 ivm LCD scherm.
Hier volgen mijn specificaties:
P4(Nortwood)3,0Ghz, 2x Crucial Ballistix PC4000 512DDR500 en een Samsung Syncmaster 172x (misschien dat het aan mn monitor ligt).
Bij instellingen staat bijna alles op high behalve texture filtering die op low staat en lights op medium op een resolutie van 1280x1024 ivm LCD scherm.
P4(Nortwood)3,0Ghz, 2x Crucial Ballistix PC4000 512DDR500 en een Samsung Syncmaster 172x (misschien dat het aan mn monitor ligt).
Verwijderd
BF2 blieft liefst 1,5 GB geheugen om alles op high te kunnen draaien.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:22:
Ik heb een X800XT PE aangeschaft bij Informatique.
Verwijderd
ik ben nog aan het twijfelen om de x800XT te kopen,omdat ik net net gelezen heb op gamespot :
http://hardware.gamespot....um-Edition-256MB-99-S-9-9
System Requirements :
OS Required Microsoft Windows XP Media Center Edition
Zal deze kaart wel werken aangezien ik windows 2000 gebruik ?
System Requirements :
betekenen deze acties nou dat we de fatsoenlijke AGP kaarten binnen een aantal maanden zien verdwijnen, of kan ik eind november ook nog wel een x800xt AGP kopen? (voor deze prijs of minder natuurlijk)
misschien werkt iemand hier bij een hardware zaak?
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
Natuurlijk. Kijk gewoon op ati.com.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:07:
ik ben nog aan het twijfelen om de x800XT te kopen,omdat ik net net gelezen heb op gamespot :
System Requirements :
Ik zat ook al zoiets te denken. Ik hoop toch van niet...FUBAR schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:14:
betekenen deze acties nou dat we de fatsoenlijke AGP kaarten binnen een aantal maanden zien verdwijnen, of kan ik eind november ook nog wel een x800xt AGP kopen? (voor deze prijs of minder natuurlijk)
[ Voor 31% gewijzigd door Brent op 18-09-2005 21:02 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Zo zat ik ook te denken...FUBAR schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:14:
Daarom heb ik deze week ook een x800xt AGP gekocht, nu ze er nog zijn...
Alleen is de Geforce 6800 GT AGP nu net voor rond de 200 euro te krijgen...
♦
ik zou ze natuurlijk zo snel mogelijk inslaan, je weet maar nooit!
ikzelf ben enorm blij met deze aankoop!
heeft iemand trouwens het nieuwe mycom krantje gezien? een 250gb HD voor 89euri's fsow?
is niet duur!
ikzelf ben enorm blij met deze aankoop!
heeft iemand trouwens het nieuwe mycom krantje gezien? een 250gb HD voor 89euri's fsow?
is niet duur!
kijk, daar word je toch onrustig van he
het komt financieel niet zo goed uit om nu die kaart te kopen, maarja ik heb een AGP bord met een AMD64 3200 en die komt niet bepaald tot zijn recht met een Geforce 4 4200
what to do, what to do
het komt financieel niet zo goed uit om nu die kaart te kopen, maarja ik heb een AGP bord met een AMD64 3200 en die komt niet bepaald tot zijn recht met een Geforce 4 4200
what to do, what to do
inderdaad, ik had dus hetzelfde probleem..
het probleem is dat je steeds minder AGP kaarten gaat zien omdat alles overgaat op PCI-E..
dus als je je slag wou slaan had je het nu moeten doen.. (althans zo leek het bij deze actie )
het probleem is dat je steeds minder AGP kaarten gaat zien omdat alles overgaat op PCI-E..
dus als je je slag wou slaan had je het nu moeten doen.. (althans zo leek het bij deze actie )
Als ik het zo zie, bij onze lokale pc dealer hebben ze niet eens lekkere AGP kaarten meer (ja Radeon 9600 pro kaarten
) en dan ga je toch twijffelen...
Verwijderd
ik heb iets vreemds met de X800XT van alternate..
ik had mijn windows geherinstalleerd ( had eerst Nvidia) en de ati drivers van de cd geistallerd. Daarna heb ik Steam geinstalleerd en CS: Source, ik startte hem op en ging in een server. Na 3 minuten slaat mijn beeld vast en word ik naar mijn bureaublad gegooit. ik heb steam opnieuw geinstalleerd.. geen nut, nieuwste ati drivers hielp ook niet
Systeem:
AMD 3200+ @ 2400 mhz
DFI LANPARTY UT Nf4 Ultra-D
1024 ddr ram
Ati x800XT @ default
Zalman 400 watt
1 DVD Brander
Diamondback 200 GB
ik had mijn windows geherinstalleerd ( had eerst Nvidia) en de ati drivers van de cd geistallerd. Daarna heb ik Steam geinstalleerd en CS: Source, ik startte hem op en ging in een server. Na 3 minuten slaat mijn beeld vast en word ik naar mijn bureaublad gegooit. ik heb steam opnieuw geinstalleerd.. geen nut, nieuwste ati drivers hielp ook niet
Systeem:
AMD 3200+ @ 2400 mhz
DFI LANPARTY UT Nf4 Ultra-D
1024 ddr ram
Ati x800XT @ default
Zalman 400 watt
1 DVD Brander
Diamondback 200 GB
ik ben alweer gezwicht voor de druk (watje!)
dus mijn x800 XT van Informatique is onderweg
dus mijn x800 XT van Informatique is onderweg
Die van mij is een uur geleden afgeleverd! (ook van Informatique)
Dadelijk inbouwen en dan testen vorige kaart was/is een Geforce 6800LE
Maar status bij Informatique staat toch op NIET op voorraad?
PVOutput 11x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Hou ons op de hoogte, ik heb nu ook een 6800LE en ga upgraden naar de x800 xt van alternateYamy_Daffy schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:32:
Die van mij is een uur geleden afgeleverd! (ook van Informatique)
bij mij vertelde ze me dat ze ook nietmeer op voorraad kwamenYamy_Daffy schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:32:
ehh, nou ja, ik zeg wel onderweg maar...
ik heb hem vanmorgen besteld en de bestelling is bevestigd door een zekere Mark Meisner
dan lijkt het me toch dat ze hem nog wel hebben?
(ik bedoel, hij zou toch wel weten of ze er no wat hebben liggen?)
ik hoorde vorige week inderdaad ook dat de exemplaren die ze eind vorige week binnen kregen de laatste zouden zijn.
ik heb hem vanmorgen besteld en de bestelling is bevestigd door een zekere Mark Meisner
dan lijkt het me toch dat ze hem nog wel hebben?
(ik bedoel, hij zou toch wel weten of ze er no wat hebben liggen?)
ik hoorde vorige week inderdaad ook dat de exemplaren die ze eind vorige week binnen kregen de laatste zouden zijn.
Nou ik kreeg eerst een bevestinging en daarna (16 min) kreeg ik een mailtje dat de kaart verstuurd was.
Dus je bestelling is denk ik ontvangen meer niet?
Net even test gedaan met 3d mark 03
Eerst met de 6800LE 6600 punten (stock speeds)
En nu met de X800XT 11179 punten. (stock speeds)
Nu even 3d mark 05 testen
Ook deze test net gedaan.
Eerst met de 6800LE 2600 punten (stock speeds)
En nu met de X800XT 5800 punten (stock speeds)
En ja gewoon met mijn specs1 computer
Net even test gedaan met 3d mark 03
Eerst met de 6800LE 6600 punten (stock speeds)
En nu met de X800XT 11179 punten. (stock speeds)
Nu even 3d mark 05 testen
Ook deze test net gedaan.
Eerst met de 6800LE 2600 punten (stock speeds)
En nu met de X800XT 5800 punten (stock speeds)
En ja gewoon met mijn specs1 computer
[ Voor 21% gewijzigd door Yamy_Daffy op 19-09-2005 17:05 ]
en met welke specs?
ik neem aan met mijn specs 1? =p
ik neem aan met mijn specs 1? =p
nou ik heb twee bevestigingen, een eerste automatische en een tweede welke is verzonden door die medewerker.Yamy_Daffy schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:49:
Nou ik kreeg eerst een bevestinging en daarna (16 min) kreeg ik een mailtje dat de kaart verstuurd was.
ik heb vooruit betaald, dus als ze hem hebben wordt hij op zijn vroegst morgen verzonden
(als die ^%#postbank een beetje opschiet) ik heb nog steeds goede hoop.
vind iemand het nog leuk om de verschillende benchmarks voor een GF4 4200 en het verschil met een X800XT te zien
Altijd leuk toch
Heb ook nog een TI4200 64MB gehad.
Dat kaartje heb ik het langst gebruikt van allemaal ruim 2 jaar.
En nog heeft diegene aan wie ik hem heb door verkocht er elke dag plezier van.
Toen had ik 11.000 punten in 3dmark 2001se ermee
Heb ook nog een TI4200 64MB gehad.
Dat kaartje heb ik het langst gebruikt van allemaal ruim 2 jaar.
En nog heeft diegene aan wie ik hem heb door verkocht er elke dag plezier van.
Toen had ik 11.000 punten in 3dmark 2001se ermee
Ik loop zelf ook te twijfelen om deze kaart te gaan kopen.
Ik heb nou ook sinds een paar weken een 6800le maar ik kan de nieuwe spellen zoals fear niet goed spelen met alles op high 1280x1024, 12x1 6x1.
Zou het met deze kaart wel goed kunnen?
En dan loop ik ook nog te twijfelen tussen de 6800GT van MSI voor 200 euro of deze voor 250 euro?
Ik neem aan dat ik de 6800GT naar ultra speeds kan clocken..
Welke is het beste voor je geld ?
Ik heb nou ook sinds een paar weken een 6800le maar ik kan de nieuwe spellen zoals fear niet goed spelen met alles op high 1280x1024, 12x1 6x1.
Zou het met deze kaart wel goed kunnen?
En dan loop ik ook nog te twijfelen tussen de 6800GT van MSI voor 200 euro of deze voor 250 euro?
Ik neem aan dat ik de 6800GT naar ultra speeds kan clocken..
Welke is het beste voor je geld ?
Tja en wat als je die GT niet naar ultra speeds kan clocken?
Ik persoonlijk ga voor 50 euro niet zitten gokken.
Bovendien zal je die x800 xt ook nog wel over kunnen klokken.
Nou ja ik hou je niet tegen
Ik heb altijd pech met dat soort dingen dus ik ga er altijd vanuit dat het niet lukt.
Dan maar 50 euro extra uit trekken en op zeker gaan.
Ik heb altijd pech met dat soort dingen dus ik ga er altijd vanuit dat het niet lukt.
Dan maar 50 euro extra uit trekken en op zeker gaan.
maar een 6800 GT op gewone snelheid is ook nog altijd een leuke kaart hoor
en hij is inderdaad wel weer 50 euro goedkoper
(ik twijfelde ook even tussen beide aanbiedingen
en hij is inderdaad wel weer 50 euro goedkoper
(ik twijfelde ook even tussen beide aanbiedingen
Nou ik heb er geen spijt van.
Zat een paar dagen te twijfelen van koop ik een nieuw systeem met pci-e of koop ik nog 1x een snelle videokaart en doe hier nog ruim een jaar mee?
Heb voor het goedkoopste en laatste gekozen wil nog 1 gieg geheugen erbij voor BF2 en dan vind ik het weer zat voorlopig.
Zat een paar dagen te twijfelen van koop ik een nieuw systeem met pci-e of koop ik nog 1x een snelle videokaart en doe hier nog ruim een jaar mee?
Heb voor het goedkoopste en laatste gekozen wil nog 1 gieg geheugen erbij voor BF2 en dan vind ik het weer zat voorlopig.
tja en die x800xt is iets standaard iets sneller dan een 6800ultra.Yamy_Daffy schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:52:
Tja en wat als je die GT niet naar ultra speeds kan clocken?
dus de gt trekt die er standaard ook makkelijk uit,
zou ik toch 50 euro meer uitgeven.
hoef je de gt ook niet te oc'en
Is de x800xt sneller dan de 6800ultra?
Ik dacht dat ze altijd ongeveer evensnel waren, de ene weer beter in dat spel en de andere weer in dat spel toch?
Voor 50 euro minder een kaart krijgen die evengoed ongeveer presteert lijkt me toch leuker
Of is de x800xt ook goed te ocen en is hij dan echt een stuk beter?
Ik dacht dat ze altijd ongeveer evensnel waren, de ene weer beter in dat spel en de andere weer in dat spel toch?
Voor 50 euro minder een kaart krijgen die evengoed ongeveer presteert lijkt me toch leuker
Verwijderd
Mijn x800xt haalde normaal 5800sjaak88 schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:45:
Is de x800xt sneller dan de 6800ultra?
na oc'en haalde hij 6500
3dmark 05 ofcorz
een 6800GT doet normaal 5050
een 6800Ultra doet normaal 5400
(kan afwijken uiteraard)
jeps.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:50:
[...]
Mijn x800xt haalde normaal 5800
na oc'en haalde hij 6500
3dmark 05 ofcorz
een 6800GT doet normaal 5050
een 6800Ultra doet normaal 5400
(kan afwijken uiteraard)
me 6800ultra deed 5500 standaard.
en me x800xt doet 6200 standaard.
ik vindt sommige games ook wat beter spelen op de x800xt.
zoals act of war en generals enzo draait net dat beetje beter
speelde net max payne op allerhoogst met AA e.d. aan.. het ziet er super uit! 
ik kan neit wachten tot mijn geil 2-2-2-5 ram deris
ik kan neit wachten tot mijn geil 2-2-2-5 ram deris
Ik speel nu BF2 alles op high en 4x aa
Moest wel even beetje geheugen bijdoen zit nu op 1,5 gieg moet nog naar 2 gieg toe.
Moest wel even beetje geheugen bijdoen zit nu op 1,5 gieg moet nog naar 2 gieg toe.
Verwijderd
Is het mogelijk om emt zon x800xt met 3200 en 1 gig ook komende spellen als b&W2 en oblivion op max te kunne spelen?
of kun je beter nog 2 maande wachten en dan een new gen kaart van rond 200-300 euro kope
want die x800xt is eigelijkg een geld maar ben bang dat ik er over 2 maande alweer spijt van krijg.
of kun je beter nog 2 maande wachten en dan een new gen kaart van rond 200-300 euro kope
want die x800xt is eigelijkg een geld maar ben bang dat ik er over 2 maande alweer spijt van krijg.
Verwijderd
het is hetzelfde als kleren kopen eigenlijk, koop je de mode van afgelopen seizoen voor een spotprijs in de aanbieding of wacht je op de nieuwe collectie en koop je die voor iets meerVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:20:
Is het mogelijk om emt zon x800xt met 3200 en 1 gig ook komende spellen als b&W2 en oblivion op max te kunne spelen?
als ik jou was met de keus om te wachten en een 9800 pro op zak, zou ik nog even wachten. die pixel shader 3.0 op een leuke kaart (dus geen 6800gt of zoiets) zou nog best wel eens van pas kunnen komen over een tijdje.
maar op die tour kan je nog wel een tijdje door blijven gaan
jammer genoeg is dat niet echt een optie voor mij, ja, paar maanden zonder fatsoenlijke videokaart niets zitten te doen (zit nu op een tnt2 riva
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 10:55 ]
(zal eens even kijken bij alternate)
Ik heb de kaart bij alternate besteld, maar vroeg me 1 ding af. Die gele connector hoeft volgens mij hiet aangesloten te worden? En de voedingsconnector is geen standaard molex connector, maar er zit wel een verloopstukje bij die ik tussen de kaart en een normale molex connector kan hangen? Toch?
de voeding is een gewone standaard 4 pins molex ( hetzelfde die je aansluit bij je cdrom en HD )
en ja hoor.. vanmiddag was het zover.. *ding dong* pakketje! =)
me ram aan de deur ^^ gelijk in de pc gezet! en gaan met die banaan!..
hij draait heerlijk nu me rig =)
en ja hoor.. vanmiddag was het zover.. *ding dong* pakketje! =)
me ram aan de deur ^^ gelijk in de pc gezet! en gaan met die banaan!..
hij draait heerlijk nu me rig =)
Zooo mijn 6600GT gedumpt en de nieuwe X800XT erin:
gelijk ff 3dmark05 getest.
XFX 6600GT: hoogste score 4090 (overgeclocked)
ASUS X800XT: stock speeds 6180
Verder lijkt de beeldkwaliteit wel iets beter dan de nVidia kaart. Voor het eerst dat ik een ATi kaartje heb. Ook grappige ledjes zitten er in deze kaart.
gelijk ff 3dmark05 getest.
XFX 6600GT: hoogste score 4090 (overgeclocked)
ASUS X800XT: stock speeds 6180
Verder lijkt de beeldkwaliteit wel iets beter dan de nVidia kaart. Voor het eerst dat ik een ATi kaartje heb. Ook grappige ledjes zitten er in deze kaart.
Hier stond onzin
[ Voor 95% gewijzigd door Brammel op 21-09-2005 21:37 ]
eej mensen,
Hoeveel pipelines heeft de x800 xt nou? kan nie vinden op asus site (ati oowk nie) d8 zel 16 ....
Hoeveel pipelines heeft de x800 xt nou? kan nie vinden op asus site (ati oowk nie) d8 zel 16 ....