Toon posts:

X800 XT/ViVo bij alternate voor 269 euro !?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.309 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb bij alternate de X800 XT/ViVo voor 269 euro gezien (merk: ATI). Ik moet zeggen dat ik de prijs erg laag vind, zit er misschien een addertje onder het gras!? Bedoel is het wel de echte XT versie, geen XT SE of so. Andere winkels bieden deze kaart nl. aan voor ergens rond de 400 euro.....
Ook als je bij tweakers, price watch doet en dan die kaart opzoek staat er maar 1 ........

al vast bedankt

Verwijderd

K wist niet dat ati nog zelf kaarten maakte :x
Maar als het werkelijk waar is,lijkt het normaal omdat het van ati zelf is. Bovendien beginnen de prijzen nu wel sterk te dalen door de nieuwe core binnenkort dus zou wel eens best waar kunnen zijn. Net ook even gekeken, het is ook een bulk versie, dus dat kan de prijs wel verklaren :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 21:39 ]

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Hierover is al eerder een topic voorbijgekomen. Het betreft hier een zogenaamde BBA kaart (built by ATI), wat wil zeggen dat de kaart rechtstreeks uit de fabriek van ATI komt. Het PCB is dus niet van bijvoorbeeld Asus of Sapphire. Bovendien is dit ook nog eens de bulk-versie. Dit wil zeggen dat je de kaart in een anti-statisch zakje toegestuurd krijgt, zonder een mooie doos en extra software (wel bekabeling en drivers natuurlijk ;)). Ennuh... het is een echte X800XT :+.

Een andere tip: Asus ATI Radeon X800XT 256Mb GDDR3 AGP8X voor €249 @ Alternate.

Hmm, volgens mij heeft de MySQL server van Tweakers & GoT wat probleempjes...

[ Voor 7% gewijzigd door AntonH op 02-09-2005 21:53 ]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:41
@ TS welkom op GoT. Zoek jij nu een AGP of PCI-E kaart ? Wat zijn je specs ?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Zou me niks verbazen. Hadden ze toen ook met de Radeon 8500 All in Wonder, die heb ik toen gelijk gekocht :P :9
Dat was idd bulk, alleen de kaart, een cd'tje en een vivo-box.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Ow jah, die topic heb ik gemist dan.
Ik moet wel zeggen dat ik net een topic over die zelfde videokaart (ook van alternate) heb gelezen met " no signal out put" kan natuurlijk aan het moederboard of dergelijke liggen hij heeft nl. nieuwe pc samengesteld, maar toch ....

ATI X800XT, "no signal input"

Verwijderd

Topicstarter
het lijk me nu het besten om Pci expres te kopen niet waar !? Het is trouwens toch erg goedkoop 269,- euro !? Andere winkels in de 450 .....

Mijn maakt het niet uit of het retail is of niet, als hij maar goedkoop is en het goed doet >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:04:
het lijk me nu het besten om Pci expres te kopen niet waar !? Het is trouwens toch erg goedkoop 269,- euro !? Andere winkels in de 450 .....

Mijn maakt het niet uit of het retail is of niet, als hij maar goedkoop is en het goed doet >:)
Als jij een PCI-E(xpress) moederbord heb, moet je die kopen ja.
Als je een AGP moederbord hebt, dan raad ik het je af :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:55:
Ow jah, die topic heb ik gemist dan.
Ik moet wel zeggen dat ik net een topic over die zelfde videokaart (ook van alternate) heb gelezen met " no signal out put" kan natuurlijk aan het moederboard of dergelijke liggen hij heeft nl. nieuwe pc samengesteld, maar toch ....

ATI X800XT, "no signal input"
Deze kaart heb ik ook, hetzelfde mobo heb ik ook en het werkt perfect
deze kaart is evensnel als elke andere X800 XT voor een deel van de prijs

een dikke vette aanrader, lees anders mn review van deze kaart in de product survey

je hebt trouwens nu ook op alternate.de een X850XT PE (PCI-e) voor 349,-

Verwijderd

Topicstarter
zou je even de link van de x850 XT PE kunnen sturen !? kan hem namelijk niet vinden :S

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:46
Die Alternate retail kaart zit hier in mn Asus-bordje en hij doet het perfect hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
us wel verschil dan met de x800 xt !? klinkt misschien stom maar die getallen:
x850 Xt/vivo (350,-)
Grafikchip Taktfrequenz 520 MHz

Speicher Typ GDDR3
Taktfrequenz 1080 MHz

x800 xt/vivo (269,-): ( http://www.alternate.nl/h...rue&artno=JAXA90&#tecData )
Grafische chip Snelheid 500 MHz
Geheugen Type GDDR3
Snelheid 1000 MHz

Wat raden julli emij aan dan!? scheelt wel weer ff kleine 100 eurie....... scheelt het echt zo veel dan!?
Als ik hem koop he, hoe gaat dat dan, iets kopen in duitsland!? moet ik nog ergens op letten!?

Verwijderd

Topicstarter
TK

is dit niet raar!? heb ff op de dduitse versie naar de reacties gekekevan die duisers over de x850 xt :

Hab zwar die AGP Version von Asus X850XT Platinum für 333€, aber ein großer unterschied is ja bei den beiden eh ned... Hab mit meinem System Athlon XP 2200+ (1,8 Ghz), 512 MB Ram PC333, MSI Mainboard KT3Ultra2 beim 3dmark05 (unregistrierte Version) 5070Punkte. Mit meiner Geforce 3 die ich davor hatte, hatte ich bloß an die 980 Punkte. :D.. Das is dann schon ein krasser unterschied.. Alle spiele die ich hab z.B. Battlefield 2 oder Doom 3 laufen auf den Höchsten Details Komplett flüssig (bis auf ein paar rucklern, aber nur wegen meinen 512MB Arbeitspeicher). Und für 333€ war das der beste kauf den ich je gemacht hab.. Also Kaufen ! Lohnt sich.....

5070 punte en jij scoort met jou systeempje met de x800 xt vivo 5800 !? Kan geheugen meer mhz en een nforce4 chipset zo veel uitmaken !? nie raar!?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:46:
TK

is dit niet raar!? heb ff op de dduitse versie naar de reacties gekekevan die duisers over de x850 xt :

Hab zwar die AGP Version von Asus X850XT Platinum für 333€, aber ein großer unterschied is ja bei den beiden eh ned... Hab mit meinem System Athlon XP 2200+ (1,8 Ghz), 512 MB Ram PC333, MSI Mainboard KT3Ultra2 beim 3dmark05 (unregistrierte Version) 5070Punkte. Mit meiner Geforce 3 die ich davor hatte, hatte ich bloß an die 980 Punkte. :D.. Das is dann schon ein krasser unterschied.. Alle spiele die ich hab z.B. Battlefield 2 oder Doom 3 laufen auf den Höchsten Details Komplett flüssig (bis auf ein paar rucklern, aber nur wegen meinen 512MB Arbeitspeicher). Und für 333€ war das der beste kauf den ich je gemacht hab.. Also Kaufen ! Lohnt sich.....

5070 punte en jij scoort met jou systeempje met de x800 xt vivo 5800 !? Kan geheugen meer mhz en een nforce4 chipset zo veel uitmaken !? nie raar!?
Het is niet de snelste systeem, lijkt me vrij normaal voor die ''antieke'' pc :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:10:
us wel verschil dan met de x800 xt !? klinkt misschien stom maar die getallen:
x850 Xt/vivo (350,-)
Grafikchip Taktfrequenz 520 MHz

Speicher Typ GDDR3
Taktfrequenz 1080 MHz

x800 xt/vivo (269,-): ( http://www.alternate.nl/h...rue&artno=JAXA90&#tecData )
Grafische chip Snelheid 500 MHz
Geheugen Type GDDR3
Snelheid 1000 MHz

Wat raden julli emij aan dan!? scheelt wel weer ff kleine 100 eurie....... scheelt het echt zo veel dan!?
Als ik hem koop he, hoe gaat dat dan, iets kopen in duitsland!? moet ik nog ergens op letten!?
nee dat is het niet waard, gewoon de x800XT halen, en dan misschien 20mhz overklokken, dat kun je zelf ook wel

Verwijderd

Ik zou zeggen even wat reviews erbij pakken en je ziet dat het in fps-jes niet bijster veel uitmaakt. De X800XT levert al fantastische beeldkwaliteit dus daar kan de X850XT dan ook moeilijk overheen, alleen de X850XT PE is soms ietse pietse beter.

Technisch : De X800XT draait op 500 MHz voor zowel de core clock als de memory clock, de X850 XT draait op 520 MHz voor de core clock en 540 MHz voor de memory clock. Dat is dus +4% erbij voor de core en +8% voor de memory.

Zinnigheid van kopen : In benchmarks zie je het verschil niet, maar feitelijk betaal je voor +4%/+8% dus 80 euro meer ofwel ~30%, plus je krijgt een mooi sapphire doosje(laten we dat niet vergeten).

Succes met de keuze!

P.S.: En nee de koelers ga ik het niet eens over hebben :(

Edit: X850XT is al beschikbaar vanaf 341.50 euro zover mij bekent en laten we even eerlijk zijn voor dat bedrag raad ik je toch een 7800GT aan, die al voor 360 euro te krijgen zijn. De nieuwste drivers van Nvidea blijken het shimmering probleem goed aan te pakken dat terwijl de gemiddelde gamer het over het algemeen toch al niet zag.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 01:47 ]

Verwijderd

De prijzen zijn de laatste tijd echt enorm gedaald, ik had beter kunnen wachten met mijn aankoop : de 6800/NU.
Voor 300 toen gekocht, daar heb je nu zowat een 7800 voor..

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:18

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 08:27:
De prijzen zijn de laatste tijd echt enorm gedaald, ik had beter kunnen wachten met mijn aankoop : de 6800/NU.
Voor 300 toen gekocht, daar heb je nu zowat een 7800 voor..
Zo gaat dat nu altijd met hardware. Flauw he?

Gisteren gekocht? Vandaag het zelfde product alleen nu voor 50e minder. Of een beter product voor hetzelfde bedrag.

Verwijderd

Topicstarter
okeej mensen, harstikke bedankt, ik koop de x800 XT/vivo (en klok hem eventueel nog een beetje over met ATI-tool)

THNX _/-\o_

Bram

Verwijderd

voor 269 kun je ook de ati versie kopen bij informatique. Die lijkt me retail en voor de rest is hij hetzelfde.

Ik heb trouwens ook de asus ax800xt agp gezien bij alternate voor 249, vreemd dat als je een bridgechip bij je x800xt chip wil je opeens een korting krijgt van 20 euro. Krijg je de hogere clocks en beter geheugen nog bij ook. Me dunkt dat er zeer binnenkort nog meer prijsdalingen kunnen verwachten, de pci-e variant zou namelijk gewoon goedkoper zijn.

Verwijderd

Topicstarter
dus je zegt dat de prijs van de pci e versie straks NOG lager wordt !?

je zou duszz wachten !? Het is moeilijk zulke keuze maken, kan nou ook voor de AGP versie gaan :S

• Roberto
  • Laatst online: 10-06 19:23
Ik heb de kaart...

En ik ben er niet echt over te spreken.

De fan is erg luid. Zelfs al in idle modus. (en mijn systeem heeft Raptor 10k disken dus zo super stil is mijn computer nou ook weer niet) bij de 1e werkte de fan helemaal niet.
nr 2 gaf dikke artifacts.

nr 3... die ben ik nu aan het testen... Ik heb er maar meteen een arctic silencer opgezet (versi5 rev 2) en nu isie eindelijk een beetje stil.

Maargoed, wat wil je voor deze prijs ?:)

1 Groot nadel, (zal ws de drivers zijn) in cs:s loopt de kaart voor geen meter (@ 1920x1200) mijn 9700pro deed het zelfs nog beter af en toe. (daar bleven de fps tenminste constant ipv van 300 naar 30 :X )

Aan de andere kant, BF 2 kan ik alles @ highest zetten @ 1600x1200 (bf 2 kan niet hoger) en dan kan ik een lekkere drukke botgame starten en no sweat. :) Dat is echt wel toppie want mijn 9700pro deed al moeilijk bij 800x600 op medium

[ Voor 17% gewijzigd door Roberto op 04-09-2005 09:34 ]

Verwijderd

RS_003 schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:33:
Ik heb de kaart...

De fan is erg luid. Zelfs al in idle modus. (en mijn systeem heeft Raptor 10k disken dus zo super stil is mijn computer nou ook weer niet) bij de 1e werkte de fan helemaal niet.

nr 3... die ben ik nu aan het testen... Ik heb er maar meteen een arctic silencer opgezet (versi5 rev 2) en nu isie eindelijk een beetje stil.
Vaag, die van mij is echt superstil
De fanspeed komt trouwens ook niet boven 45% ofzo, wellicht dat het daardoor komt want op 100% is het idd dikke herrie.

Zat die van jou de hele tijd op 100% te draaien??

Wat zijn trouwens je nieuwe temps met de silencer? (idle / stressed)

• Roberto
met standaard iets rond de 42 .. met silencer 35 idle.
met standaard iets rond de 60 .. met silencer 48 load

En nee, de fan liep gewoon traag, of tenminste, dat idee heb / had ik wel (nr 3 liep net zo hard als nr 2) want tijdens het booten maakte hij veelmeer herrie.

Maargoed, met die silencer is het een stuk beter te doen, dit icm mijn Arctic Freezer 64 :) en Coolermaster truepower 450watt voeding en een pasieve Q-OTES Nb koeler is mijn systeem nog stiller dan mijn watergekoelde setup :D

Verwijderd

Topicstarter
maar mensen, moet ik nou de x800XT AGP of PCI-e kopen!? Of moet ik wachten?

En hoeveel mhz heb je nodig om een systeem met 2 videokaarten te laten draaien !? ik hoorde iets van 4000 + maar ik wil dus 3500+ gaan kopen ....

HELP!! :|

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
gast, wat voor moederbord heb je!
en mhz heb niet veel temaken als je 2 videokaarten wilt, je zal wel zo'n crossfire mobo moeten kopen als je 2 ati kaarten dual wilt

[ Voor 67% gewijzigd door Mister_X op 04-09-2005 13:51 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:20:
maar mensen, moet ik nou de x800XT AGP of PCI-e kopen!? Of moet ik wachten?

En hoeveel mhz heb je nodig om een systeem met 2 videokaarten te laten draaien !? ik hoorde iets van 4000 + maar ik wil dus 3500+ gaan kopen ....

HELP!! :|
Ga je een nieuw mobo kopen of niet??
Zo niet, heeft je oude mobo wel PCI-e??
anders kan je ook geen PCI-e kaart kopen

Wil je 2 videokaarten of een?
Wil je SLI (voor NVIDIA kaarten) of wil je CROSSFIRE (voor ATi kaarten, binnenkort beschikbaar)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga duszz een nieuwe pc kopen, oude moederboard sux en heeft agp. Maar ik moet dus nu de keuze maken: x800 XT AGP (250 eurie) of pci (269 eurie)... Als ik pci expres neem, wil ik wel een SLI moederoard jah .... maar blijkbaar moet ik dan dus wachten op de moederborden voor ATI ...

In de winkel hadden ze me verteld dat ik wel 4000 + proc. moest nemen omdat anders mijn proc. te langzaam is.

Verwijderd

Topicstarter
sry een CROSSFIRE moederbord dus (geen SLI)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:47:
sry een CROSSFIRE moederbord dus (geen SLI)
AGP in Crossfire bestaat niet, dus je moet een PCI-e videokaart kopen

Verwijderd

Topicstarter
dat snap ik, maar dat is niet de vraag.

Ik ga nieuwe pc kopen dus ik kan AGP kopen of PCI-e kopen .... De keus is de x800 XT (sneller als de pci-e) voor 250 euro of de x800 XT pci-e .....269 eurie
De vraag is dus: "Wat is dus het beste...? Deze AGP kaart is wel iets sneller als de pci-e en goedkoper. Maar is het wel zo dat AGP er uit gaat en PCI-e is de toekomst.....

Ik zeg verder ALS ik PCI-e neem, dan neem ik een cosfaire moederbord omdat ik daar nog de mogelijkheid heb om er een 2de videokaart bij te zetten... Maarjah die zijn nog niet eens uit. Is het de moeite waar om daarop te wachten of zeggen jullie die AGP is toch sneller en goedkoper ....

groetjes,
Bram

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:31:
dat snap ik, maar dat is niet de vraag.

Ik ga nieuwe pc kopen dus ik kan AGP kopen of PCI-e kopen .... De keus is de x800 XT (sneller als de pci-e) voor 250 euro of de x800 XT pci-e .....269 eurie
De vraag is dus: "Wat is dus het beste...? Deze AGP kaart is wel iets sneller als de pci-e en goedkoper. Maar is het wel zo dat AGP er uit gaat en PCI-e is de toekomst.....

Ik zeg verder ALS ik PCI-e neem, dan neem ik een cosfaire moederbord omdat ik daar nog de mogelijkheid heb om er een 2de videokaart bij te zetten... Maarjah die zijn nog niet eens uit. Is het de moeite waar om daarop te wachten of zeggen jullie die AGP is toch sneller en goedkoper ....

groetjes,
Bram
Hoe kom je erbij dat AGP sneller is??
X800 XT is evensnel, of het nu een AGP of PCI-e kaartje is
En als je je oude mobo gebruikt, is het systeem trager dan als je een nieuw mobo koopt (en dus ook nieuwe proc / mem enzo)

En nieuwe kaarten komen waarschijnlijk alleen nog maar uit als PCI-e, dus als je dan een nieuwe videokaart wilt kopen, moet je gelijk een nieuw mobo kopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:11:
[...]

Hoe kom je erbij dat AGP sneller is??
X800 XT is evensnel, of het nu een AGP of PCI-e kaartje is
De Agp is toch echt sneller, zowel de gpu als het mem zijn hoger geclocked. Ik geloof ook dat de AGP-versies altijd 1.6ns geheugen hebben en de pci-e 2.0ns, maar ik weet niet of dat waar is. In iedergeval is het meestal zo.
Stranger89 schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:31:

groetjes,
Bram
Gewoon een nf4 sli of ultra kopen, crossfire zou namelijk moet werken op ieder mobo met 2 pci-e 16x sloten(okay 8 enabled op de nf4 in dual mode)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 18:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:02:

[...]

Gewoon een nf4 sli of ultra kopen, crossfire zou namelijk moet werken op ieder mobo met 2 pci-e 16x sloten(okay 8 enabled op de nf4 in dual mode)
nf4 ultra heeft maar een 16x pci-e slot...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:29:
[...]

nf4 ultra heeft maar een 16x pci-e slot...
yeah right:
dfi nf4 ultra

de nf4 ultra heeft evenveel pci-e banen als de sli variant, het is maar net aan de mobo-fabrikant hoe deze gebruikt worden.

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je hier precies mee !?

" Gewoon een nf4 sli of ultra kopen, crossfire zou namelijk moet werken op ieder mobo met 2 pci-e 16x sloten(okay 8 enabled op de nf4 in dual mode)"

Dat de moederboarden met SLI mode die alleen geforce ondersturen, straks ook 2 videokaarten van ATI ondersteunt!?

Verwijderd

Topicstarter
alleen bij dit moederboard dfi nf4 ultra:

http://www.dfi.com.tw/Pro...&CATEGORY_TYPE=LP&SITE=US

Moet ik alleen nog zo'n zelfde moederboard vinden met 3 pci-sloten. Het klinkt misschien dom, maar ik heb er echt minimaal 3 nodig. Ik zal proberen het een beetje kort uit te leggen.

Ik ben een eigen computer kast aan het bouwen. Hierbij heb een een soort bakjes gemaakt (hout) voor de HDD's. Uiteraard heb ik aan de voorkant van deze bakjes 2 vrij grote vierkante gemaakt zodat hij zijn warmte kwijt kan... Probleem is nu (ben ik pas achter gekomen) dat niet voldoende is. Geen probleem, koop ik ven's. Probleem is dus dat dat bakje al over het moederbord hangt ... Hals hier dan ook weer een van van 3cm dik bij komt neem dit al 2 pci-sloten in beslag. Om toen de mogelijkheid open te kunnen houden een pci kaartje te kunnen gebruiken, moet ik er dus minmaal 3 hebben. Als ik deze dan zou gebruiken, zou de pci kaart de toe stroom van lucht naar mijn ven's belemmeren, maar dat zien we dan wel weer....
snappen jullie het een beetje!?

Het is me niet gelukt een foto hierbij te zetten :S

weet iemand of dit bestaat van DFI-Lanpaty moederboarden (ben aan het case modden dat dat merk zou het mooiste zijn ivm de UV-gevoelige poorten...)

Verwijderd

Als je tijd heb wacht je even op de reviews van Crossfire moederborden en de reviews van de nieuwe ATi kaarten. Anders is je keuze tussen AGP, aanzienlijk goedkoper, en PCI-e, upgradable in de toekomst. Welke van de twee zal een geheel persoonlijke keuze zijn die wij niet voor je kunnen maken.

Twee videokaarten op een bord zullen "altijd" aan PCI-e gebonden zijn. Let hierbij ook even op de aanschaf van je voeding. SLI-certified is meestal overbodig als labeltje maar je wil wel een redelijk zware voeding hebben.

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:21
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:08:
[...]

Als jij een PCI-E(xpress) moederbord heb, moet je die kopen ja.
Als je een AGP moederbord hebt, dan raad ik het je af :P
Nee hoor:
Op dit moment bij Alternate:
PCI-E X800XT: 269,- euro.
ASUS AGP8x X800XT (PE?): 249,- euro.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

RS_003 schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:33:
Ik heb de kaart...

Maargoed, wat wil je voor deze prijs ?:)

1 Groot nadel, (zal ws de drivers zijn) in cs:s loopt de kaart voor geen meter (@ 1920x1200) mijn 9700pro deed het zelfs nog beter af en toe. (daar bleven de fps tenminste constant ipv van 300 naar 30 :X )

Aan de andere kant, BF 2 kan ik alles @ highest zetten @ 1600x1200 (bf 2 kan niet hoger) en dan kan ik een lekkere drukke botgame starten en no sweat. :) Dat is echt wel toppie want mijn 9700pro deed al moeilijk bij 800x600 op medium
Misschien beetje offtopic maar ik draai hier met een 9700 Pro, meeste settings op medium, sommige op high, op een Xp 3200+, 1 GB RAM, @ 1280x960 (kan geen 1280x1024 :(). En het loopt vlotjes...

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:46:
Ik ga duszz een nieuwe pc kopen, oude moederboard sux en heeft agp. Maar ik moet dus nu de keuze maken: x800 XT AGP (250 eurie) of pci (269 eurie)... Als ik pci expres neem, wil ik wel een SLI moederoard jah .... maar blijkbaar moet ik dan dus wachten op de moederborden voor ATI ...

In de winkel hadden ze me verteld dat ik wel 4000 + proc. moest nemen omdat anders mijn proc. te langzaam is.
Elke moderne Athlon 64 volstaat voor een high-end grafische kaart voor dit moment. Langs de andere kant was er een review van de 7800 GT(X) die stelde dat huidige topkaarten beperkt worden door de processor - bij bepaalde (hoge) resoluties was er bijvoorbeeld geen verschil in framerate, wat erop zou wijzen dat de cpu aan z'n max zat, en niet de grafische kaart, want dan zou er een lagere framerate bij hogere resoluties zijn (al kan je niet zeggen dat je daardoor inboet aan prestaties, het scheelt die paar frames).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• AntonH
Nieuwe tip: Asus ATI Radeon X850XT 256mb GDDR3 AGP8X voor €199 @ MyCom :Y).

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:36
anton121 schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:25:
Waar?
Kan hem niet vinden.

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
OMG, waar vind je die dan?? Kan hem op de site niet vinden (wel een schrale 800ve voor die prijs)
Is dit soms weer zo'n inbouw actie, net alsbij de 6800le??

Hier wil ik wel wat meer over horen namelijk :D

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• AntonH
Hier op de tweede pagina.

• Thermaltaker
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-03 22:58

Thermaltaker

hardware enthusiast

Heeft iemand al uitsluitsel of deze kaart verkrijgbaar gaat zijn? Want ik belde daarstraks de mycom hotline en toen zei die kerel dat deze kaart uitverkocht was. Iets wat ik wel erg vreemd vond aangezien de actie van deze kaart vandaag pas begon.

Liquid cooled!

• Satch
  • Niet online
Dat is zeker wel een mooi prijsje :9 Ik wacht toch nog maar even af aangezien ik al een 6800le heb. Alhoewel die power wel handig zou zijn aangezien ik op 1920x1200 game :P
Edit: Hij is btw alleen online bij mycom te bestellen. En daarom doe ik het helemaal niet. Zij hebben gewoon een kut service als je iets online bij ze koopt. :(

[ Voor 19% gewijzigd door Satch op 05-09-2005 16:24 ]

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik heb net gebeld. Ze hebben deze dus niet op voorraad en krijgen hem ook niet binnen. Oftewel ze doen een actie terwijl ze geen voorraad hebben of krijgen.

• Roberto
Handig :/

Verwijderd

Men noeme dat ook wel "oplichting".

Verwijderd

mmm, das wel erg balen zeg. Wilde net de x800xt pe gaan bestellen bij Alternate, zie ik die aanbieding staan.. Helaas hebben ze de x850 niet meer en zal die ook niet meer komen volgens Mycom. Sjit man..

Verwijderd

Ik heb er een Pro X800 vivo vandaan voor 219 euro bij alternate..

Na wat bios flashes is het nu een volwaardige XT geworden met 16 pipes & xt speeds.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:31:
Ik heb er een Pro X800 vivo vandaan voor 219 euro bij alternate..

Na wat bios flashes is het nu een volwaardige XT geworden met 16 pipes & xt speeds.
voor 30 euries meer had je een XT PE gehad :P

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lism.1/stap1.jpg

O-)

Verwijderd

OK, jij wint. ;)

Verwijderd

Ik zou hem niet overclocken, als hij te langzaam is kan je beter een snellere kopen...

• koosjebram
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 12:55
Iemand het nieuwe mycom krantje al gezien????
asus ax800xt voor 249 eu
Leuke bundel software erbij dacht ik

Verwijderd

Ja bij mycom is een goede aanbieding, de asus x800xt voor 249. In breda hebben ze hem iig volop op voorraad. Geloof ook weer dat er een webcam bij zit en software. En zal me niks verbazen als de x850xt binnenkort ook zo cheap is, die AGP shit gaat er op moment allemaal heel goedkoop uit bij de fabrikanten.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 20:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:58:
Ik zou hem niet overclocken, als hij te langzaam is kan je beter een snellere kopen...
Ja maar een vivo is al een XT als het ware, het enigste wat je hoeft te doen is een andere bios, mits je kaart het aankan, wijst de rest zich vanzelf ;)

Verwijderd

dev icey schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:47:
[...]

Ik heb net gebeld. Ze hebben deze dus niet op voorraad en krijgen hem ook niet binnen. Oftewel ze doen een actie terwijl ze geen voorraad hebben of krijgen.
Er staat dus ook: Dit product is alleen via internet te bestellen! Dus ik zou maar bestellen als je een x850xt voor 199 euries wilt! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik haat mycom laast wat stuuf gekocht, werkte nie. Denk je nou echt dat ze gaan helpen!? Eenigste wat ze daar kunnen zeggen is " je mag hem ruilen en anders geld terug !?" nou wat een service ....

hoe bestel je trouwnes online bij mycom, ff mailen !?

Verwijderd

ehm eh... die knop met die winkelwagen op de mainpage? O_o |:( maar de webshop zelf heeft nog nooit gehoord van die kaart, sigh...

lism, is dat die kaart van alternate die ze verkopen als x800xt maar waar in de beschrijving wordt gesproken over een xt, een xt pe en een pro? ze doen er namelijk nogal vaag over :P

en hoe zit dat nou met het verschil tussen de normale x800xt en de xt pe? is dit nou de moeite waard om ipv een nieuw PCI-e mobo (lees: nforce 4 u zoals The Rapier al aanraadde) een ouder agp mobo (zoals de k8n neo2 platinum) aan te schaffen (met alle gevolgen voor keuzes van andere componenten vandien) of niet?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 11:18

Nik

Ik zit dus ook tussen de keuze of ik nu moet upgraden of niet.

Aan de ene kant denk ik, tja, even terug wilde in een X850XTPE kopen, was 349 bij alternate, en nu zie ik de X800XT voor 100 euro goedkoper. En ja, ik zoek AGP. En ik kan blijven wachten op goedkopere kaarten (de prijs zakt lekker), maar ik wil er ook niet naast grijpen. Als het even kan wil ik nét upgraden met de laatste kaarten (voor dumpprijzen) maar dikke kans dat ik er naast grijp (out of stock?).

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 12:47
verschil tussen x800xt en de xt pe is gewoon een paar megahertzen extra op core en geheugen.

Die kaart bij alternate is een XT PE, aan de kloksnelheden te zien (520/560)

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:58:
En jij post met de vraag voor voltmods voor een 7800 8)7 mafketel :+

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 06-09-2005 16:03 ]

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 06:21
dribbel schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:26:
verschil tussen x800xt en de xt pe is gewoon een paar megahertzen extra op core en geheugen.

Die kaart bij alternate is een XT PE, aan de kloksnelheden te zien (520/560)
met een beetje geluk heb ik deze zo rond de 20ste in me 3400 DFI hangen =)

van wat ik gehoord heb klokt deze kaart makkelijk hoger!

heeft enige mede tweaker deze kaart al in huis gehaald voor 249€ bij alternate?

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Dan zou ik he maar retesnel gaan bestellen want gisteren hadden ze er in 1 dag nog minder dan 20 van de ongeveer 70 die ze binnen hadden gekregen.
Eisenhower schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:07:
[...]

met een beetje geluk heb ik deze zo rond de 20ste in me 3400 DFI hangen =)

van wat ik gehoord heb klokt deze kaart makkelijk hoger!

heeft enige mede tweaker deze kaart al in huis gehaald voor 249€ bij alternate?

Verwijderd

Wat is het verschil eigenlijk tussen de X850XT en de X800XT PE?

Ik zie namelijk op verschillende internetshop dat ze allebei op dezelfde kloksnelheid lopen.
Ik dacht zelf dat de X850XT 20 Mhz en 60 Mhz sneller was maar misschien is dat de X850XT PE?

• Jorn1986
  • Laatst online: 17:21
540/590 (= 1180 DDR) is X850 XT PE.

Verwijderd

Volgens Azerty:

Model: AX850XT /HTVD
Grafische engine: ATI Radeon X850 XT
Geheugen: 256 MB
Type geheugen: DDR3
Engine kloksnelheid: 520 MHz
Geheugen kloksnelheid: 1080 MHz
RAMDAC: 400 MHz
Bus standaard: AGP 8X
VGA-output: 15-pin D-sub
TV-out: S-video en composiet
Video-input: Nee
DVI-output: Ja
2e VGA-output: Ja
2e DVI-output: Nee
Uitvoering: Retail

Is hetzelfde als de X800XT PE :S

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 17:17 ]

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

heb net bij Alternate de ATI X800 XT/TVD besteld voor 249,- :9
krijg net de orderbevestiging binnen,
staat er dit als omschrijving: Asus256 D3 A AX800XT/TVD R

is het dan toch een Asus ipv fabrieks ATI kaart????

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:45
Dat staat er toch ook gewoon ??? Asus AX800 XT/TVD (Retail, DVI) zie die link eerder.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• BadMotha

BadMotha

be creative!

snakeye schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:05:
Dat staat er toch ook gewoon ??? Asus AX800 XT/TVD (Retail, DVI) zie die link eerder.
je hebt gelijk, ik staarde me blind op de kaart van de aanbieding/TS: ATI X800XT ViVo
en dacht dat dit ook een ATI was.... :D
naja,
blijft een mooie kaart voor (relatief) weinig!

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Ik heb ook een Asus X800XTPE (€249) besteld maar dan bij Informatique, vind de service van Alternate niet super.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 20:43 ]

Verwijderd

Misschien dat hier iemand kan zeggen of ik erop vooruit zal gaan met de X800XT PE tegenover mijn huidige V9999GE @ GT?

Heb veel reviews gelezen maar die stammen vaak uit 2004.
Wat ik veelal tegenkom is het SM3.0 verhaal wat mijn huidige kaart wel heeft en de X800XT PE niet.

De X800 is beduidend sneller geklokt maar zal ik verschil merken?

Verwijderd

De x800xt loopt idd op een hogere kloksnelheid dan de 6800, maar ik zal het nog maar is een keer vertellen: mhzen zijn niet de enigste belangrijke factor wat de snelheid bepaald van een processor.
Maar de x800xt is idd over het algemeen genomen iets sneller dan zijn concurrent: de 6800 ultra.

• BadMotha

BadMotha

be creative!

die bewuste kaart van Alternate (Asus x800XT/TVD)
is dat ten alle tijde een PE (Platinum Edition)??
kan bij Asus niet een vinden zonder PE in de specs vermeld:
http://www.asus.nl/products/vga/ax800xt/overview.htm

• BadMotha

BadMotha

be creative!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:56:
Misschien dat hier iemand kan zeggen of ik erop vooruit zal gaan met de X800XT PE tegenover mijn huidige V9999GE @ GT?

Heb veel reviews gelezen maar die stammen vaak uit 2004.
Wat ik veelal tegenkom is het SM3.0 verhaal wat mijn huidige kaart wel heeft en de X800XT PE niet.

De X800 is beduidend sneller geklokt maar zal ik verschil merken?
jouw kaart is een 128 MB 6800 @GT?
volgens onderstaande grafiek van THG zou je
4790 3dMarks05 halen,
en met de X800XT 5860 3dMarks05.
scheelt dus niet erg veel.

maar in mijn geval:

9800PRO 2590 3DMarks05
en X800XT 5860 :P
dat zal ik echt merken in BF2!!

als ik jou was, zou ik gewoon bij m'n oude kaart blijven, en als spellen het 1/3 tot een dubbele van je kaart vragen, pas dan gaan upgraden. Tenminste, zo doe ik het de laatste 2/3 jaar met mijn hardware.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1122405123.gif

[ Voor 22% gewijzigd door BadMotha op 06-09-2005 23:41 ]

Verwijderd

Het is de GE dus met 256 MB en DDRIII.

Ik zit te denken om de X800 te kopen omdat ik mijn kaart voor een leuk prijsje kan verkopen. (nee, ik verkoop hem niet als een ultra maar, als GE)

Ik hoef dus maar iets bij te leggen voor de X800 en heb dan wel een snellere kaart.
De kaart is waarschijnlijk ook stiller.

Waar het mij om gaat is dat SM3 verhaal, op het www staat dat je toch echt verschil ziet.
Er wordt ook gezegd dat SM3 pas rond 2006 in games gebruikt gaat worden, dat is het dus bijna.

Bedankt voor de reacties iig.
Ik ga nog een zooi reviews af en maak dan mijn keuze.

• Eisenhower
sasrelic, als ik jou was zou ik dan nog eventjes wachten met upgraden van je videokaart tot rond kerstmis.

want rond kerstmis krijg je in principe een prijzenslag tussen Ati en Nvidea als het komt op kaart verkoop met de feestdagen. (en natuurlijk ook met de komst van de R520)

ik verwacht een sterke prijsdaling zo rond kerstmis van Ati's kant :Y)

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 12:29
Eisenhower schreef op woensdag 07 september 2005 @ 08:16:
sasrelic, als ik jou was zou ik dan nog eventjes wachten met upgraden van je videokaart tot rond kerstmis.

want rond kerstmis krijg je in principe een prijzenslag tussen Ati en Nvidea als het komt op kaart verkoop met de feestdagen. (en natuurlijk ook met de komst van de R520)

ik verwacht een sterke prijsdaling zo rond kerstmis van Ati's kant :Y)
Sasrelic heeft een GE, dus een AGP. Ik verwacht niet dat er een nog grotere "prijzenoorlog" dan nu gevoerd gaat worden rond kerst m.b.t. AGP. Waarschijnlijk wel met de pci-e kaarten.

Ik vind het overigens wel erg zwak dat Mycom nu ook met aanbiedingen komt die ze niet "kunnen" leveren.

[ Voor 11% gewijzigd door johoo op 07-09-2005 09:04 ]

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• Eisenhower
Inderdaad, maar het lijkt er nu op dat ze een beetje de hele AGP lijn van de kaart willen vegen en allemaal over willen stappen naar PCI-E.

Dus ik denk dat als ze de AGP lijn willen verminderen, ze dus ook High End kaarten (zoals X800XT) voor minder van de hand willen doen.

Ikzelf zit nu namelijk ook nog op een AGP mobotje (DFI Nforce 3 Lan Party 250GB S754) en het performance verschil tussen een 9600XT en en 9800XT is zwaar te merken! ik hoop ook dat ik met deze X800XT AGP kaart ook weer een tijdje vooruit kan ( zeg gerust 1/2jaar)

Verwijderd

Ik heb nu een 9800 SE. ik wil nog een laatste videokaart op AGP basis kopen.

Ik ben een actie net mis gelopen :( (x800 pro voor 200,- )

Weet iemand hoeveel sneller een X700 pro is in vergelijking met mijn 9800 SE? (ik draai nu op 480 / 340 MHz, 4 pipes)

Ik zoek nog een leuk AGP kaartje onder de 200 euro (liefts +/- 150)

• Eisenhower
je kan de 9800se tog ook softmodden naar 8 pipes toe?

maar daar van niet te min, je kan je vraag ook zelf oplossen door zelf even te googlen..

Ik zit in principe in hetzelfde schuitje als die van jou, ik wil ook een laatste AGP kaart kopen.
Daarom ga ik ook voor de X800XT, mischien ook een optie voor jou?

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 08:58

bosaap22

Doing things I'm good at.

BadMotha schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:21:
[...]

als ik jou was, zou ik gewoon bij m'n oude kaart blijven, en als spellen het 1/3 tot een dubbele van je kaart vragen, pas dan gaan upgraden. Tenminste, zo doe ik het de laatste 2/3 jaar met mijn hardware.
Zonde om dan mijn 9800 Pro @XT om te gaan ruilen voor een X800XT of iets dergelijks?

Verdere specs:
2600+ @3200+
1 gb pc3200
A7n8x-E Deluxe
etc...

• Roberto
* Roberto kijkt iets boven zich en ziet het antwoord ;)

• hoeretoeter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 14:37
Net dus ook de asus AX800 XT/TVD bij alternate besteld.

even reviews nagekeken, goede kaart maar het mem wordt niet gekoeld en dat kan dus problemen geven tijdens warme dagen, voor de rest een fantastische kaart volgens de site.

nu wil ik er graag een artic cooler opzetten en zie ik dat mensen hier de ati5 rev 2 erop zetten....
op de site van artic zelf (artic-cooling.com) staat dat de 4 speciaal voor de x800xt is gemaakt.

welke moet ik nou hebben? de ati silencer 4 of 5.

Volgens mij gewoon is de asus een R420 kern dus ik denk de 4.

Artic 5 zou voor de r430 (x800xl) en r480 (x850 etc) moeten zijn.
Raak een beetje in de war door de posts in dit topic van onder andere RS_003

http://www.arctic-cooling...ibility/ati_comp_1024.gif
als ik hier naar kijk lijkt het zeker duidelijk.

Iemand die me t verlossend woord kan geven?
btw de 5 is niet beter dan de 4 volgens mij, alleen de pasvorm zou toch anders moeten zijn?

ow jah en kan iemand die al via alternate heeft besteld me vertellen of ze de gratis webcam er ook bij laten zitten? (die hoort er namelijk wel bij volgens asus site maar informatique haalt em eruit...)

[ Voor 17% gewijzigd door hoeretoeter op 07-09-2005 16:57 ]

Rechtvaardigheid betekent niet dat we allemaal hetzelfde zijn.

• Roberto
Ik heb de ati5 rev 2

En die werkt perfect :)
Dus gewoon die nemen, ik heb pas nog op hun site gekeken (was toch bij alternate en had mijn 10" laptop bij me .. dus ff op het wlan gegaan ... en ja hoor, alles boven een X800pro moet een ati 5 rev 2 pakken, die is geloof ook iets groter :))

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:54:
Ik ben een actie net mis gelopen :( (x800 pro voor 200,- )
pricewatch zegt dat ze in belgie voor €200 te koop zijn, k vind m welliswaar niet op hun site en weet niet hoe dat met invoerrechten/ verzendingskosten zit. maar ik zou ook eens kijken naar de 6800gt als ik jou was, de laagste prijs die pricewatch er voor vind is wel 229 (gisteren was het trouwens nog 214 bij rax) maar dan heb je ook wel wat (zie hier, daar zie je ook gelijk het verschil met jouw kaart, die vergelijkbaar is met de 9800pro) verder [cliché] ligt de keuze bij jezelf welke kaart voor jou het beste is [/cliché] :)

Verwijderd

Het mem wordt toch gewoon gekoeld bij de X800XT?

Het lijkt er tenminste op als ik de kaart op internet bekijk.

Wel weer een minpuntje dus t.o. mijn V9999GE @ GT :(

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:11:
Het mem wordt toch gewoon gekoeld bij de X800XT?

Het lijkt er tenminste op als ik de kaart op internet bekijk.

Wel weer een minpuntje dus t.o. mijn V9999GE @ GT :(
Nee hoor, ik heb ook een X800 kaart en daar werd het geheugen niet gekoeld. Toen ik de standaardkoeler eraf haalde zag ik dat het blok van onder geheel van koper was, maar dan afgeplakt met een plastic laagje. Alleen op de plek van de core is er geen plastic.

De geheugenchips zitten dus gewoon met een minuscule spatie tegen een plastic laagje aan.

Edit:
Zonder geheugenkoeling kwam ik op 550 mhz (stock @450) , met koperen ramsinks erop (revoltec BGA ram freezer) kon ik nog net weer een stap verder richting 580/590.

Het is maar dat je het weet wil je gaan overclocken :)

[ Voor 16% gewijzigd door frankknopers op 07-09-2005 17:23 ]

Goud is geen geld

Verwijderd

Frank_Knopers's sig:
Asus AX800pro @520/560
:) ik ruik XT PE snelheden, draait ie ook zo?

Verwijderd

Topicstarter
met dat overklokken naar ie XT PE snelheden, doe je dat via ATI-tool en dan zelf oplaten zoeken !?

Echt trouwens als je een kaartje van boven de 200 euro koopt (x800) dat er brakke koeling op zit. Kvind dat je voor die prijs er meteen een goeie koeler bij mag hebben ....

Maaruh mensen, zeggen jullie nu die x800 XT (waarschijnlijk pci-e) kopen of wachten tot december, wat net al iemand zij..... Ondrtussen is de AGP varia bij alternate al weer met 20 euro tjes gestegen (aanbieding staat wel voor 250 maar bij specificaties voor 270 ...) duszz ....

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:38:
[...]

:) ik ruik XT PE snelheden, draait ie ook zo?
Jupzz.. De core heb ik ietsje teruggeschroefd naar 510 omdat dat beter is voor de levensduur van de core. (de kaart is me toch al snel zat zo. :)

Geheugen heb ik boven XT-PE snelheden, meestal op 570, soms op 580. Draait prima met de stevige heatsinks erop.

En die heatsinks worden best wel warm. Ongeveer vergelijkbaar met een i875 chipset heatsink.

Waterkoelblok op de core + 4 geheugenchips:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.knopers/Franksreviews/coolmatic3_thumb.jpg
Groot

Gedateerd plaatje, want nu zitten er dus 4 koperen memsinks op de GDDR3 chippies aan de achterkant van de kaart. Die kun je hier niet terugvinden...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.knopers/Franksreviews/coolmatic4_thumb.jpg
Groot

[ Voor 57% gewijzigd door frankknopers op 07-09-2005 20:03 . Reden: geklooi met images thumbnailen ]

Goud is geen geld

Verwijderd

[b][message=24134391,noline]Ondrtussen is de AGP varia bij alternate al weer met 20 euro tjes gestegen (aanbieding staat wel voor 250 maar bij specificaties voor 270 ...) duszz ....
Ik heb hun gister gebeld en ze wisten zelf niet dat het de PE versie was.
Ik heb ze hier op gewezen en plots is de kaart 20 euro duurder. Misschien dat het ermee te maken heeft maar ik vind dit niet kunnen.

Kaffers.. :P

Voor die 20 euries houd ik lekker mijn V9999GE :(

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-05 22:03
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:57:
pricewatch zegt dat ze in belgie voor €200 te koop zijn, k vind m welliswaar niet op hun site en weet niet hoe dat met invoerrechten/ verzendingskosten zit
Binnen de EU betaal je geen invoerrechten, omdat je de btw al netjes hebt betaald in de EU, alleen de verzendkosten zouden wat hoog uit kunnen vallen.
Vandread schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:02:
En jij post met de vraag voor voltmods voor een 7800 8)7 mafketel :+
_/-\o_ :D

offtopic:
Vandread, heb eindelijk mijn spec geupdate, heb eindelijk de foto's van mijn waterkoelingblokjes gevonden/online gezet.

[ Voor 28% gewijzigd door Gaming247 op 07-09-2005 20:24 ]

[Updated spec's]

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:45
Heb de asus x800Xt gehaald bij Mycom voor 249. Haal er 5800 3d Mark05 mee. Stuk sneller dan mijn 9600XT.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• BadMotha

BadMotha

be creative!

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:00:
[...]

Ik heb hun gister gebeld en ze wisten zelf niet dat het de PE versie was.
Ik heb ze hier op gewezen en plots is de kaart 20 euro duurder. Misschien dat het ermee te maken heeft maar ik vind dit niet kunnen.

Kaffers.. :P

Voor die 20 euries houd ik lekker mijn V9999GE :(
jeez.. i.d.d. hij is in prijs verhoogd!!
ben blij dat ik hem net op tijd besteld/betaald heb... verwacht hem vrijdag binnen.
(volgende keer doe ik hem weer onder rembours, denk je hun te helpen door het vooruit te betalen, duurt het een dag langer, want ze hadden de afschriften nog niet binnen.....)

• BadMotha

BadMotha

be creative!

bosaap22 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:26:
[...]

Zonde om dan mijn 9800 Pro @XT om te gaan ruilen voor een X800XT of iets dergelijks?

Verdere specs:
2600+ @3200+
1 gb pc3200
A7n8x-E Deluxe
etc...
beetje late reactie, maar toch:
check ten eerste 1 van mijn posts, dan zul je zien dat ik ook een 9800 SE@XT heb.
in dit geval verdubbelt de snelheid, kijk ook even naar de blauwe grafiek die ik geplaatst heb,
een meer dan nuttige upgrade lijkt me!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste