Wat zijn voor de verschillende voer/vlieg/vaartuigen de beste plekken om te raken? Ik verlies zo vaak met een full health apc tegen een andere apc, terwijl we alle2 een raket afschieten en daarna kogels schieten.
dat bevestigt alleen dat de kogels een afwijking hebben niet of ze instant zijn of niet. Het is mij iig nog nooit gelukt een jet neer te halen met een machine gun terwijl ik gewoon op het vliegtuig mikte, kan natuurlijk ook komen door lagBor de Wollef schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:18:
Schiet maar eens op een vaste pixel vanaf steeds hetzelfde punt. De kogel komt er random bij in de buurt. Soms hoger, soms lager. Hoe verder je afschiet hoe groter de random afwijking lijkt te zijn.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ow sorry, ik doelde op een bevestiging dat er geen echte bullitdrop is.evilpin0 schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:40:
[...]
dat bevestigt alleen dat de kogels een afwijking hebben niet of ze instant zijn of niet. Het is mij iig nog nooit gelukt een jet neer te halen met een machine gun terwijl ik gewoon op het vliegtuig mikte, kan natuurlijk ook komen door lag
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb ook eens zitten testen met een maat van mij en de .50 sniperrifle. Hij ging naast een verkeersbord staan, de afstand naar mij was zo'n 150m. Ik richt op het midden van het bord, druk af, hij kijkt: precies op het punt waar ik gemikt heb is ook de kogel ingeslagen.
Ik richt op hem op zijn voorhoofd, druk af: mis..... Schiet weer op het bord (op een ander punt, iets meer naar beneden): raak. Schiet weer op hem, je raad het al...
Ik richt op hem op zijn voorhoofd, druk af: mis..... Schiet weer op het bord (op een ander punt, iets meer naar beneden): raak. Schiet weer op hem, je raad het al...
Nou breekt me klomp
In het spel ben ik nog geen Lance Corporal maar als ik hier kijk:
http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=omd
ben ik het wel... what the hell is this???

In het spel ben ik nog geen Lance Corporal maar als ik hier kijk:
http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=omd
ben ik het wel... what the hell is this???
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Anoniem: 148676
Ik heb veel op djmantri gespeeld en sinds de BoF! server online is speel ik hier.MadMarky schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:58:
Net op de Band of FoK!kers server gespeeld, wat een triest gedoe daar. Kicken en muiterij staan uit, terwijl de USMC met een commander die de hele ronde dood was en niet respawnde
Veroveren we een vlag, rent iedereen op een kluitje naar de volgende vlag. En wie blijft er verdedigen? Niemand dus, op m'n squad van 2 personen na. Heb gedurende het potje 4 helicopters, 2 tanks en een auto gemold als AT, ik was volgens mij ook de enige die op het idee kwam om AT te spelen als er weer eens een tank/chopper langs kwam zetten, elke keer waren we weer de lul.
Maargoed, mij zie je daar iig niet meer terug.
Maar in het algemeen merk ik echt weinig verschil hoor. Je hebt leuke en mindere momenten op beide servers.
En wat escape zegt klopt natuurlijk...Als er toevallig een stel lamers rondhangen is nog niet gelijk de hele server altijd kloten...
Of zeg ik nu iets vreemds?
Ik heb altijd met veel plezier op djmantri gespeeld en zal binnenkort nog wel eens op visite komen..lang geleden!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 148676 op 12-09-2005 14:54 ]
CHEATER!!! OMFG, n00b!!!bvk schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:46:
Ik heb ook eens zitten testen met een maat van mij en de .50 sniperrifle. Hij ging naast een verkeersbord staan, de afstand naar mij was zo'n 150m. Ik richt op het midden van het bord, druk af, hij kijkt: precies op het punt waar ik gemikt heb is ook de kogel ingeslagen.
Ik richt op hem op zijn voorhoofd, druk af: mis..... Schiet weer op het bord (op een ander punt, iets meer naar beneden): raak. Schiet weer op hem, je raad het al...![]()
[/huiskamerniveau]
kan opzich toeval zijn, door die random afwijking die bestaat. Lopende mannetje moet je in ieder geval een stukje voor mikken, maar dat kan ook door lag komen. Er gaan allerlei verhalen rond, maar ik hou het er maar op dat ik gewoon nagenoeg nooit sniper ben, tenzij ik verwacht dat ik iemand die stilligt kan afschieten (anti-sniper sniper zeg maar) of verwacht een plekje te vinden waar mensen recht op me af komen lopen.
doet niet aan icons, usertitels of signatures
omdat te testen moet je wel vanaf een grote afstand schieten uitteraard en dan heb je een verrekijker nodig om te zien waar je kogel inslaatBor de Wollef schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:43:
[...]
Ow sorry, ik doelde op een bevestiging dat er geen echte bullitdrop is.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Persoonlijk denk ik dat dat eerder door lag komt, maar ik ken natuurlijk niet de netcode en physics code van BF2evilpin0 schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:40:
[...]
dat bevestigt alleen dat de kogels een afwijking hebben niet of ze instant zijn of niet. Het is mij iig nog nooit gelukt een jet neer te halen met een machine gun terwijl ik gewoon op het vliegtuig mikte, kan natuurlijk ook komen door lag
Waar slaat dit op???? Was een lege server hoor en had de .50 net unlocked, wou em gewoon even proberen....rac-on schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:56:
[...]
CHEATER!!! OMFG, n00b!!!
[/huiskamerniveau]
Wel erg toevallig dat je op een dood ding echt PRECIES raak schiet zonder ook maar enige afwijking en op een mannetje niet....kan opzich toeval zijn, door die random afwijking die bestaat. Lopende mannetje moet je in ieder geval een stukje voor mikken, maar dat kan ook door lag komen. Er gaan allerlei verhalen rond, maar ik hou het er maar op dat ik gewoon nagenoeg nooit sniper ben, tenzij ik verwacht dat ik iemand die stilligt kan afschieten (anti-sniper sniper zeg maar) of verwacht een plekje te vinden waar mensen recht op me af komen lopen.
Waarschijnlijk wat dat als grapje bedoeldbvk schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:21:
[...]
Waar slaat dit op???? Was een lege server hoor en had de .50 net unlocked, wou em gewoon even proberen....
[...]
Wel erg toevallig dat je op een dood ding echt PRECIES raak schiet zonder ook maar enige afwijking en op een mannetje niet....
Het kan ook zo wezen (volgens mij is dit ook zo bij CS) dat de registratie van de impact niet overeenkomt met de graphic van de inslag. Misschien ook om bandbreedte te besparen.
Ik vraag me ook af of iedereen dezelfde graphic inslag ziet op een server...
[ Voor 3% gewijzigd door Redje op 12-09-2005 15:58 ]
Anoniem: 116306
Een video van iemand die beweert dat de sniper rifle bullit drop heeft...
http://media.putfile.com/M95-Bullet-Drop-2
Bron:
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=29533
Nu weet ik totaal niet of dit die random afwijking is, of dat het echt bestaat...
Ik heb hier een hoop gelezen over dat het te moeilijk te berekenen zou zijn, maar ik heb er een veel simpelere oplossing voor met een simpele vector...
Zelfde effect...:
Bron:
Nu weet ik totaal niet of dit die random afwijking is, of dat het echt bestaat...
Ik heb hier een hoop gelezen over dat het te moeilijk te berekenen zou zijn, maar ik heb er een veel simpelere oplossing voor met een simpele vector...
Zelfde effect...:

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 116306 op 12-09-2005 16:36 ]
lol gisterenmiddag/-avond had ik je in een kort tijdsbestek toch een behoorlijk aantal keer achter elkaar te pakkenOMD schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:18:
Ook schoot ie me met zo een APC in 1 schot neer terwijl ik in een buggy zat ( buggy ontplofte in 1 schot ) ik was ook niet de enige die daarover aan het zeuren was...
Meer mensen hadden dus dat hij in 1 schot complete tanks neermaait en APC's e.d
Hij haalde ook een full health chopper neer met 1 Eryx ofzo.. vage benden
Het is trouwens wel mogelijk om met een beetje mazzel een onbeschadigde tank in één keer neer te schieten. Gisteren ook, ik schiet op een tank met me Eryx, strafe ff om zelf niet te worden afgeschoten en na 2 secs ofzo stond er opeens dat ik ze gekilled had, had ik 'm dus al in brand geschoten.
En ja choppers kan ook in één keer. Vannacht nog, ik zat op de Semper Fi server, schiet op een volle BH en ja hoor, hij ontploft in één keer. Op de banden mikken schijnt het beste te werken.
BTW gewoon ff inloggen en eventueel ff een ronde op de server spelen, wat puntjes scoren, dan weer uitloggen en als je dan inlogt krijg je die unlock.
Waar je ze ook raakt, het geeft dezelfde damage.MaTr1x schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:48:
[...]
lol gisterenmiddag/-avond had ik je in een kort tijdsbestek toch een behoorlijk aantal keer achter elkaar te pakken![]()
Het is trouwens wel mogelijk om met een beetje mazzel een onbeschadigde tank in één keer neer te schieten. Gisteren ook, ik schiet op een tank met me Eryx, strafe ff om zelf niet te worden afgeschoten en na 2 secs ofzo stond er opeens dat ik ze gekilled had, had ik 'm dus al in brand geschoten.
En ja choppers kan ook in één keer. Vannacht nog, ik zat op de Semper Fi server, schiet op een volle BH en ja hoor, hij ontploft in één keer. Op de banden mikken schijnt het beste te werken.
BTW gewoon ff inloggen en eventueel ff een ronde op de server spelen, wat puntjes scoren, dan weer uitloggen en als je dan inlogt krijg je die unlock.
*behalve* als je de piloot uit de chopper schiet, dat is veel damage + de chopper valt omlaag wat vaak een mooie ontploffing geeft
Anoniem: 128025
Ja je kan zeggen wat je wil, maar hij mikt er duidelijk iets boven en raakt zijn doel wel, ds hoe zit het nou in BF2 mbt bullet dropAnoniem: 116306 schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:22:
Een video van iemand die beweert dat de sniper rifle bullit drop heeft...
Bron:
Zelfde effect...:
[afbeelding]
Met het verhaal dat er meer rangen komen zouden er dan ook meer unlocks beschikbaar komen, ik vind voor elke klasse 1 unlock wat magertjes namelijk en meer variatie zou leuk zijn!
Ja dat klopt ik had een dead streak van 4 door jou :-)MaTr1x schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:48:
[...]
lol gisterenmiddag/-avond had ik je in een kort tijdsbestek toch een behoorlijk aantal keer achter elkaar te pakken![]()
echt vet, lache man, welke leuke games btw... ik had jou oko vaak genoeg..
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Niets zo bevredigend om met je Eryx de cockpit van een laagvliegende blackhawk te raken. Het ding valt als een baksteen uit de lucht en vervolgens sproeien er rotorbladen in het rond.DaMorpheus schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:52:
[...]
Waar je ze ook raakt, het geeft dezelfde damage.
*behalve* als je de piloot uit de chopper schiet, dat is veel damage + de chopper valt omlaag wat vaak een mooie ontploffing geeft
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Anoniem: 45881
Gisteren was ik aan het spelen, nieuwe ronde aan de zijde van de US we stonden te wachten op
een chopper.
Veranderde een teamlid van ons, opeens in een MEC en begon op ons te schieten.
Hoe is dit mogelijk?
een chopper.
Veranderde een teamlid van ons, opeens in een MEC en begon op ons te schieten.
Hoe is dit mogelijk?
hehe ja dat ook.OMD schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:52:
[...]
Ja dat klopt ik had een dead streak van 4 door jou :-)
echt vet, lache man, welke leuke games btw... ik had jou oko vaak genoeg..
@ DaMorpheus: zal wel weer een bug zijn, maar die chopper waarop ik schoot rookte nog niet en kwam volgens mij net van hun basis. Ik schoot gewoon richting die chopper en hij ontplofte stante pede in de lucht dus het kan wel met een beetje mazzel:

Niet letten op de kwaliteit, want screens met Fraps op m'n Dell zien er een beetje vern**kt uit
@bvk: uiteraard bedoeld als geintje, hoe veel duidelijker had ik moeten zijn?
@play3r: natuurlijk, iedereen is een cheater. omfg, lame cheater... Hij headshot mij, ik headshot nooit iemand, hij zal wel een cheater zijn.
@Juice: veranderde zijn skin, of alleen de kleur van zijn naam? Die naam-bug is al wel vaker voorbij gekomen natuurlijk..
@THW Arie: met de support gun of een rocket/grenadelauncher de passagiers eruit knallen is ongeveer net zo bevredigend
@play3r: natuurlijk, iedereen is een cheater. omfg, lame cheater... Hij headshot mij, ik headshot nooit iemand, hij zal wel een cheater zijn.
@Juice: veranderde zijn skin, of alleen de kleur van zijn naam? Die naam-bug is al wel vaker voorbij gekomen natuurlijk..
@THW Arie: met de support gun of een rocket/grenadelauncher de passagiers eruit knallen is ongeveer net zo bevredigend
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Trouwens die gast in het filmpje kijkt nog door zijn scope nadat ie schoot, hoe doe je dat?
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Ja zo'n mooi wit boogje de passagiersafdeling in zien suisen is ook leukrac-on schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:23:
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Vuurknop ingedrukt houden. Zo werkt het tenminste met de M24.The Widow Maker schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:06:
Trouwens die gast in het filmpje kijkt nog door zijn scope nadat ie schoot, hoe doe je dat?
Wat ik hier in dit spel erg mis is, vooral als ik squad leader ben: een binocular.
Je zou zeggen, gebruik de bino van je wapen.
Ik bedoel, echte bino's die ver kunnen kijken. En niet alle guns heeft een bino.
Wordt dit opgelost in de nieuwe patch?
Ik bedoel, echte bino's die ver kunnen kijken. En niet alle guns heeft een bino.
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Okido, misschien met een smiley erachter, dacht dat ik beschuldigd werd van pointfarming/statspaddingrac-on schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:23:
Ghe M8 erbij voor Assault en bv granaatwerp functie in de trommel van de DAO-12 ofzo. Zou wel heel erg Ghost-Recon worden maar, so what.
And it goes BRAAAAAPP!
En zoals ff terug ook gezegd is, een verrekijker zou wel fijn zijn. lijkt me ook wel dat vrijwel iedere class die irl ook wel bij zich heeft. . .ROFLASTC schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:48:
[...]
Ghe M8 erbij voor Assault en bv granaatwerp functie in de trommel van de DAO-12 ofzo. Zou wel heel erg Ghost-Recon worden maar, so what.
Non taken
Het is anders. Als je een vliegtuig/chopper op de band raakt met een AT ontploftt ie in 1x. Test maar op een localserverer. Je zult zien dat het waar is.DaMorpheus schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:52:
[...]
Waar je ze ook raakt, het geeft dezelfde damage.
In een online sessie is het uiteraard niet echt makkelijk om het wiel te raken.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Anoniem: 109640
Zeg hoe gebruik je nou eigenlijk de battle recorder ik kan dat nergens vinden!!
het is me een keer gelukt om een spel te boomarken maar hoe ik dat heb gedaan weet ik niet??
en ja ik ga op battlerecord servers!!!
het is me een keer gelukt om een spel te boomarken maar hoe ik dat heb gedaan weet ik niet??

en ja ik ga op battlerecord servers!!!
Anoniem: 102880
Lol...laat nou net Heinrich.nl mij laatst beschuldigen van cheaten....en dreigen met een ban...hahahaOMD schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:18:
[...]
Dan heb ik jou een 2/3x gesniperd, ging respawnen als sniper en daarna weer als Spec OPS![]()
zat je in DJmantri server??? daar heb ik zo een beetje de hele dag rond gedwaald![]()
Echt weer heerlijk genoten... paar keer bovenaan gestaan en geeindigd en meestal wel in top 5....
Zat alleen 1 speler in die ik echt niet snapte, op een geven moment in Kubra Dam loop ik in het oosten van de map in de middle of nowhere en ik was Heinrich.nl aan het achtervolgen... Vanuit het niets en in de middle of nowhere spawnt in 1x een tank, hij hoefde niet eens in te stappen![]()
dit heb ik ook nog 2x gezien in Dragon Valley... ook in de middle of nowhere![]()
Ook schoot ie me met zo een APC in 1 schot neer terwijl ik in een buggy zat ( buggy ontplofte in 1 schot ) ik was ook niet de enige die daarover aan het zeuren was...
Meer mensen hadden dus dat hij in 1 schot complete tanks neermaait en APC's e.d
Hij haalde ook een full health chopper neer met 1 Eryx ofzo.. vage benden
Na weer een tijdje met de BF2 Editor gestoeid te hebben, heb ik weer een aantal screens te showen. Ik hoop dat er tzt mensen zijn die zin hebben om deze map eens uit te proberen. Zover is het voorlopig nog niet aangezien ik nog wel ff zoet ben met het afronden van de map. Oja.. dit maal geen klikbare pics.

Hier en daar zul je wel wat foutjes bespeuren... niet op letten... komt goed
Overigens heb ik nog geen naam voor deze map. Eerst zat ik te denken aan "Road to Karkand" achteraf pakt dat toch niet zo goed uit als je map zo bekijkt. Dus... wie een passende titel weet... roep maar...

Overigens heb ik nog geen naam voor deze map. Eerst zat ik te denken aan "Road to Karkand" achteraf pakt dat toch niet zo goed uit als je map zo bekijkt. Dus... wie een passende titel weet... roep maar...
[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 12-09-2005 21:20 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Hij veranderde van skin
Hij veranderde van skin
Lijkt me een rare (geen) cheat omdat het spawnen etc server side getimed is as far as I know.Anoniem: 102880 schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:25:
[...]
Lol...laat nou net Heinrich.nl mij laatst beschuldigen van cheaten....en dreigen met een ban...hahaha
ziet er mooi uit,jagermeister schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:15:
Na weer een tijdje met de BF2 Editor gestoeid te hebben, heb ik weer een aantal screens te showen. Ik hoop dat er tzt mensen zijn die zin hebben om deze map eens uit te proberen. Zover is het voorlopig nog niet aangezien ik nog wel ff zoet ben met het afronden van de map. Oja.. dit maal geen klikbare pics.
(knip)
komen er ook heli's in, Black Hawk Down Style
zou het graag een keer testen.
we horen het wel als het klaar is
keep up the good work
| Youtube |
Thanks!SV3NNER schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:24:
[...]
ziet er mooi uit,![]()
komen er ook heli's in, Black Hawk Down Style![]()
zou het graag een keer testen.
we horen het wel als het klaar is
keep up the good work
Maaruh... of er heli's in komen moet ik nog ff bekijken. Ben namelijk teveel richting de randen van mijn map gegaan met bouwen. Kan zijn dat de 'surrounding area's' niet mooi tot hun recht komen vanuit de lucht. Bovendien is de schaal van de map niet al te groot.... met een heli ben je er zo overheen. Maar goed... zo'n ding is in no-time toegevoegd, dus we kunnen het altijd uitproberen.
Overigens wilde ik niet teveel voertuigen toevoegen. 1 of 2 tanks per team en een HMV of 2. Probeer het zoveel mogelijk een infanterie aangelegenheid te laten worden.
Hier moet je eens zien hoe mooi het er bij mij uitziet. Vooral het volgende plaatje waar u kunt zien dat ik dood ben: http://www.phool-media.com/bf/screen009.jpg. Of het mooie wagenpark: http://www.phool-media.com/bf/screen010.jpg. En let vooral op de artillerie, gelukkig is dit niet ingame zo.
Voor meer plaatjes ga naar: http://www.phool-media.com/bf/.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Voor meer plaatjes ga naar: http://www.phool-media.com/bf/.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Weet je dat zeker, ik heb namelijk ook wel eens het foutje gemaakt om een tegenstander voor eigen teammates aan te zien omdat er dan toevallig ergens in de achtergrond een eigen teammate loopt of staat.Anoniem: 45881 schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:22:
Hij veranderde van skin
Vervelend is dat zij meestal wel zien dat ik geen friendly ben en schieten mij gelijk door mijn kop.
hallo,
Ik weet niet of ik het hier mocht plaatsen, don't shoot me if not.
Heb al geruime tijd problemen met mijn account. Punten krijg ik soms wel en soms niet, medailles, lintjes en onderscheidingen ontvang ik wel (zegt ie ingame) maar zie ze niet in mijn stats komen, met uitzondering van de zilveren ster medaille. Ook commanderpunten en dergelijke worden niet aangevuld.
heb ondertussen al bf2 (legaal natuurlijk) geherinstalleerd zonder resultaat.
Kan iemand mij helpen, of ligt dit gewoon aan EA (en wat moet ik dan doen?).
dbv
Heb al geruime tijd problemen met mijn account. Punten krijg ik soms wel en soms niet, medailles, lintjes en onderscheidingen ontvang ik wel (zegt ie ingame) maar zie ze niet in mijn stats komen, met uitzondering van de zilveren ster medaille. Ook commanderpunten en dergelijke worden niet aangevuld.
dbv
The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.
Anoniem: 46247
Ik neem aan dat je alleen op ranked servers speelt?systemfan schreef op maandag 12 september 2005 @ 23:25:
hallo,
dbv

Anoniem: 41239
Hielko is echt een lamer. Ik zag hem gister op een EA server op 2 maps steeds voor straaljagers liggen zodat zijn teamgenoten er niet langs konden. Ik schoot hem zelf een paar keer neer ervoor 
Daarna ging hij ook nog op een afk speler schieten en steeds een health pack op hem gooien.

Daarna ging hij ook nog op een afk speler schieten en steeds een health pack op hem gooien.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 41239 op 13-09-2005 01:58 ]
Anoniem: 107573
Hij zal zich logischerwijs 'inhouden' op de bekende GOT servers, waar de kans groot is dat hij bekenden van dit forum tegen kan komen hehe. Behoorlijk lame idd.
Anoniem: 102880
ff heel wat anders...
Ik wil eigenlijk nog een nieuwe grafische kaart kopen want ik ben nog niet toe aan een nieuw systeem Dus ik wil nu nog het meest haalbare uit mn systeem halen. Welke AGP kaart is het beste/snelste of welke is eventueel de beste prijs/prestatie (denkend aan BF2 natuurlijk).
Ik had zelf al zitten denken aan de Asus GeForce 6800 256MB DDR3, V9999 Gamers Edition van ca €200 of zou ik beter voor een Asus Radeon X850 XT 256MB DDR3 kunnen gaan? Is wel meteen zo'n €120 duurder!
Iemand een paar goede tips?
Belangrijkste systeem componenten:
Asus A7N8X-E
AMD XP 3200+
2Gb PC3200
Sapphire Radeon 9600XT 256Mb
Ik wil eigenlijk nog een nieuwe grafische kaart kopen want ik ben nog niet toe aan een nieuw systeem Dus ik wil nu nog het meest haalbare uit mn systeem halen. Welke AGP kaart is het beste/snelste of welke is eventueel de beste prijs/prestatie (denkend aan BF2 natuurlijk).
Ik had zelf al zitten denken aan de Asus GeForce 6800 256MB DDR3, V9999 Gamers Edition van ca €200 of zou ik beter voor een Asus Radeon X850 XT 256MB DDR3 kunnen gaan? Is wel meteen zo'n €120 duurder!
Asus A7N8X-E
AMD XP 3200+
2Gb PC3200
Ik kan me haast niet voorstellen dat Hielko dat gedaan heeft, ik heb zo veel goede partijtjes met hem gespeeldAnoniem: 41239 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 01:56:
Hielko is echt een lamer. Ik zag hem gister op een EA server op 2 maps steeds voor straaljagers liggen zodat zijn teamgenoten er niet langs konden. Ik schoot hem zelf een paar keer neer ervoor
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik denk niet dat dit er in gaat komen , daar je dan teveel van het spel vraagt. Als je ver kunt kijken moet je computer dit ook berkekenen en tekenen. Zal de performance wel drastisch omlaag brengenGrittyKitty schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:16:
Wat ik hier in dit spel erg mis is, vooral als ik squad leader ben: een binocular.
Hee Jager. Leuk dat je ook weer bezig bent met een map. Als je nog mensen nodig hebt om te testen, stuur maar op die map
[ Voor 16% gewijzigd door Stronkie op 13-09-2005 08:40 ]
Anoniem: 38536
Bulletdrop, geldt dat ook voor tanks?
Ik weet zeker dat ik in de Oil Fields met een tank een vijandelijke tank uiteindelijk kapot heb geschoten met een gelobt schot (waar ik nog steeds trots op ben). Met tanks bestaat de drop volgens mij dus, crosshair midden op een doel dat op redelijke afstand zit en de granaat landt er vóór.
Vandaar het lobben.
Ik weet zeker dat ik in de Oil Fields met een tank een vijandelijke tank uiteindelijk kapot heb geschoten met een gelobt schot (waar ik nog steeds trots op ben). Met tanks bestaat de drop volgens mij dus, crosshair midden op een doel dat op redelijke afstand zit en de granaat landt er vóór.
Vandaar het lobben.
FF tegen Hielko, Ik heb hem nu een aantal keer meegemaakt op DJmantri maar naar mijn weten is het gewoon een fair player, ik heb een paar keer lol gehad met die gozer
Anoniem: 38536
Is het een kustplaats? Ik zie geen zee, dus het is niet waarschijnlijk, maar toch:jagermeister schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:15:
*knip*
Casablanca Carnage
Anoniem: 149626
Zoals je al zegt zit het wel goed met je processor & DDR-RAM. Je videokaart is een beetje aan de magere kant. Ik zou voor de 6800 gaan, omdat de X850XT een echte high-end videokaart is en niet verschrikellijk veel voordelen en prestatiewinst boven de 6800 heeft. De 6800 kan je meestal ook nog eens overklokken naar een 6800GT of zelfs Ultra. Maarja, dit is mijn mening.Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 03:45:
ff heel wat anders...
Asus A7N8X-E
AMD XP 3200+
2Gb PC3200
Ja... had weer eens zin om een map te bouwen. Maar shit zeg... deze is nog meer werk als die ik toen voor BF:V in elkaar geflanst heb. Ik werk er nog ff aan tot ie voor mijn gevoel goed speelbaar is... dan zal ik ff een FTP-tje opzetten en kun je hem downloaden. Eventueel gooi ik hem wel op usenet voor de anderen die geïnteresseerd zijn. Ik laat het weten iig.Stronkie schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 08:38:
[...]
Hee Jager. Leuk dat je ook weer bezig bent met een map. Als je nog mensen nodig hebt om te testen, stuur maar op die map. Ik help je graag weer mee. Ziet er mooi uit dude. Ik hou van city maps.
Nope is inderdaad geen kustplaats. Alles om je heen is een woestijn die lijkt te zijn getroffen door een zandstorm. Casablanca Carnage klinkt wel goed... die onthoud ik voor eventuele latere maps if u don't mindAnoniem: 38536 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:01:
[...]
Is het een kustplaats? Ik zie geen zee, dus het is niet waarschijnlijk, maar toch:
Casablanca Carnage
Misschien iets van "Operation Sandstorm"
Als je toch van plan bent om een X850XT High End kaartje te nemen vergeet dan zeker niet de 7800GT. Deze kaart zou toch mijn voorkeur hebben voor hetzelfde geld.
oeps .. sorry je had het over AGP .. niet goed gelezen. 7800GT is er niet in AGP geloof ik ...
oeps .. sorry je had het over AGP .. niet goed gelezen. 7800GT is er niet in AGP geloof ik ...
[ Voor 25% gewijzigd door Tranzy op 13-09-2005 09:20 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Daar is toch geen vraag over mogelijk?Anoniem: 38536 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 08:53:
Bulletdrop, geldt dat ook voor tanks?
Je ziet de kogel namelijk bij een tank, deze daalt, dus je moet afhankelijk van de afstand hoger schieten dan je doel.
En wat de videokaart betreft zou ik voor een 6800GT gaan, ik heb toen BF2 uitkwam zo'n kaart gekocht voor 239,- bij Alternate. M'n FPS is rond de 50-70 met alles op medium, maar ik heb "maar" een P4 2.6 en 1GB ram
120,- euro extra voor een tikkie betere perfomance vind ik wat duur, je kan beter een jaar+ wachten en dan eventueel die 120,- in een andere kaart steken en je GT verkopen. Op dat moment ben je weer bij.
[ Voor 44% gewijzigd door Redje op 13-09-2005 09:28 ]
Mensen kinderen, ben nu van een FX5700 256 na een Nvidia 6800 Ultra 256 gegaan. Alles nu op high te spelen. OMG wat heb ik veel gemist al die tijd. Heb me nu lekker kunnen vermaken op onze ranked server , das wel lekker spelen. Ik kan nu ook de editor goed draaien.
Jep, idemFnF schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 07:45:
[...]
Ik kan me haast niet voorstellen dat Hielko dat gedaan heeft, ik heb zo veel goede partijtjes met hem gespeeld
Wake Island 2007 is overigens gisteren officieel bevestigd. De map komt in 3 oktober uit in de nieuwe 1.1 patch
Pfff... een map die we al kennen.. Ik zie liever iets nieuws, maar goed... dat is mijn mening.DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:12:
[...]
Jep, idem![]()
Wake Island 2007 is overigens gisteren officieel bevestigd. De map komt in 3 oktober uit in de nieuwe 1.1 patch
Ligt de accountserver er uit of ligt het aan mij,kan namelijk niet inloggen
jep, godver degodver...Flex schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:25:
amper geslapen vannacht (3 blikjes energydrink na 10u in de avond is geen goed idee, al is het wel handig onder het BF2 'en)
eerst te vroeg wakker
wat gaat er nu nog gebeuren? mn hd crashen?
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 10:29 ]
http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=104Flex schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:25:
Jij hebt echt een slechte ochtenddjmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:29:
[...]
jep, godver degodver...
amper geslapen vannacht (3 blikjes energydrink na 10u in de avond is geen goed idee, al is het wel handig onder het BF2 'en)
eerst te vroeg wakkeren denken: vooruit nog een kwartiertje en dan ga ik maar op, vervolgens je verslapen
, denken:nou dan haal ik de volgende bus wel, bus missen
, gaan douchen maar:merken dat de boiler uit is gegaan
, bf2 opstarten en zien dat de account server plat ligt...
wat gaat er nu nog gebeuren? mn hd crashen?
ja het gaat idd lekker...
ik zal trouwens nog es wat demo's online plaatsen (toch bandbreedte genoeg op mn site)
iemand een voorkeur ?
of zal ik gewoon doen van: de demo's van 19.00 tot 20.00 van elke dag (behalve als ik offline ben
)
ik zal trouwens nog es wat demo's online plaatsen (toch bandbreedte genoeg op mn site)
iemand een voorkeur ?
of zal ik gewoon doen van: de demo's van 19.00 tot 20.00 van elke dag (behalve als ik offline ben

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 10:51 ]
Heb je donderdag 1 september 22:40 Songhua Stalemate nog?djmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:51:
iemand een voorkeur ?
of zal ik gewoon doen van: de demo's van 19.00 tot 20.00 van elke dag (behalve als ik offline ben)
Wat me in de vorige screenshots al opviel en nu ook in de nieuwe, is dat er weinig palmbomen en schuttingen/bankjes/phoneboots/containers fonteinen gebruikt worden, waardoor het er iets minder afgewerkt uitziet...jagermeister schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:16:
[...]
Ja... had weer eens zin om een map te bouwen. Maar shit zeg... deze is nog meer werk als die ik toen voor BF:V in elkaar geflanst heb. Ik werk er nog ff aan tot ie voor mijn gevoel goed speelbaar is... dan zal ik ff een FTP-tje opzetten en kun je hem downloaden. Eventueel gooi ik hem wel op usenet voor de anderen die geïnteresseerd zijn. Ik laat het weten iig.
[...]
Nope is inderdaad geen kustplaats. Alles om je heen is een woestijn die lijkt te zijn getroffen door een zandstorm. Casablanca Carnage klinkt wel goed... die onthoud ik voor eventuele latere maps if u don't mind
Misschien iets van "Operation Sandstorm"![]()
Dont get me wrong, its all out of respect, maar wat positieve kritiek kan nooit kwaad
what about:
Maracech Madness
Operatie Desert Sable
Highway of Death
Murder at Mogadishu
Middle East Massacre
Terror at Tel Aviv
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Ik heb practisch dezelfde config, ik heb alleen P4 2,4. Wat betreft de 6800GT van Alternate...zij hebben mij geadviseerd om een lagere Detonator te installen; één van de 6-serie. En ik moet zeggen dat de kaart sindsdien superstrak loopt. Geen 'lag' (door de kaart) meer en ik heb alleen 'textures' en 'lightning' op medium de rest staat op high. Anti-Aliasing staat op 4x en 'view distance scale' staat op 100%.Redje schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:22:...En wat de videokaart betreft zou ik voor een 6800GT gaan, ik heb toen BF2 uitkwam zo'n kaart gekocht voor 239,- bij Alternate. M'n FPS is rond de 50-70 met alles op medium, maar ik heb "maar" een P4 2.6 en 1GB ram...
Het enige waar de kaart met deze versie Detonator wel moeite mee hebt is 'dynamic shadows'. De schaduw onder de heli die met je "meevliegt" maakt 'ie grote vlakken van. Dus die staat uit.
Ik vond het echt zichtbaar een verbetering om de rest op high te zetten. Doe er je voordeel mee!
Ik niet. Ik zie liever een 1942 conversie naar de BF-2 enginejagermeister schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:16:
[...]
Pfff... een map die we al kennen.. Ik zie liever iets nieuws, maar goed... dat is mijn mening.
sain onez schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:01:
[...]
Wat me in de vorige screenshots al opviel en nu ook in de nieuwe, is dat er weinig palmbomen en schuttingen/bankjes/phoneboots/containers fonteinen gebruikt worden, waardoor het er iets minder afgewerkt uitziet...
Dont get me wrong, its all out of respect, maar wat positieve kritiek kan nooit kwaad![]()
![]()
what about:
Maracech Madness
Operatie Desert Sable
Highway of Death
Murder at Mogadishu
Middle East Massacre
Terror at Tel Aviv
Al die zaken die je noemt worden uiteraard nog toegevoegd. Eerst zorg ik dat alle wegen / straten lekker lopen, de gebouwen op hun plaats staan etc etc. Daarna ga ik verder met toevoegen van de zaken die de map 'tot leven' brengen.
Oh.. maar dat wil ik ook wel. Nu converteren ze alleen de map... terwijl ik persoonlijk vindt dat die map met oude kisten uit WWII gespeeld moet worden.Bor de Wollef schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:27:
[...]
Ik niet. Ik zie liever een 1942 conversie naar de BF-2 engine
[ Voor 18% gewijzigd door jagermeister op 13-09-2005 11:31 ]
Over teamplay gesproken...
Als je een tijdje als commander hebt gespeeld zie je ineens hoe belangrijk teamplay is! Denk dat iedereen dit gewoon een keer moet hebben gedaan... Teamplay zal dan zeker toenemen!
Als je een tijdje als commander hebt gespeeld zie je ineens hoe belangrijk teamplay is! Denk dat iedereen dit gewoon een keer moet hebben gedaan... Teamplay zal dan zeker toenemen!
Ik heb gisteren als commander een paar potjes op de DJmantri gespeeld (nick = Jeronimuz) en heerlijk met Hielko en DJ gespeeld hoor!djmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 02:04:
hmm hij zat vandaag op mn server en heb geen last van hem gehad, het was zelfs nog gezellig ook (vooral aan het einde)
Sorry voor die Artillery op je pannenkoek DJmantri
Gold medal gehaald als commander, kill streak van 23 met Artillery, heerlijk!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Is dat die map die in de demo van BF 1942 zat of heb ik het helemaal mis?DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:12:
[...]
[edit]
@Dj_Mantri > Heb jij je server al kunnen rebooten om squad-bug op te lossen? Vond ik zeer vervelend om spelen... (kan niet inloggen van hier op werk)
[ Voor 21% gewijzigd door Blacksnak op 13-09-2005 11:34 ]
Anoniem: 124660
Wat gebruiken jullie trouwens voor bf2 om te gamen? Welke muis en keyboard. Of joystick...
Zit te denken aan de 518 van logitech of die g5 laser. Alleen het toetsenbord ben ik nog niet over uit...
Zit te denken aan de 518 van logitech of die g5 laser. Alleen het toetsenbord ben ik nog niet over uit...
Als je maar geen lantaarnpalen of slagbomen plaatstsain onez schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:01:
[...]
Wat me in de vorige screenshots al opviel en nu ook in de nieuwe, is dat er weinig palmbomen en schuttingen/bankjes/phoneboots/containers fonteinen gebruikt worden, waardoor het er iets minder afgewerkt uitziet...
Dont get me wrong, its all out of respect, maar wat positieve kritiek kan nooit kwaad![]()
![]()
what about:
Maracech Madness
Operatie Desert Sable
Highway of Death
Murder at Mogadishu
Middle East Massacre
Terror at Tel Aviv
En zeker niet van die explosieve lantaarnpalen, zo irritant; rij je er per ongeluk tegen aan, explodeert je tank...innocent schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:40:
[...]
Als je maar geen lantaarnpalen of slagbomen plaatstDaar rij ik namelijk altijd tegenaan als ik hard achteruitrijdent moet vluchten voor een aanstormende tank.
Overigens, de djmantri server is al weer gerestart en de squadbug is dus tijdelijk weer opgelost.
Leek me idd vet om de wake ook in zijn ww2 mode te spelen, netzo als de WWII mod voor BF Vietnam, waren deze maps ontzettend leuk omdat het geweld van de wapens en voertuigen weer net wat minder impact had, en het weer meer op de gaming skills van de player neer komt......
Tja misschien krijgen we wel een Vietnam Mod voor BF2
Operation Hastings in BF2 graphics en grollen
Tja misschien krijgen we wel een Vietnam Mod voor BF2
Operation Hastings in BF2 graphics en grollen
Die geven mooie effecten als je er doorheen ragt... hoe meer hoe beterinnocent schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:40:
[...]
Als je maar geen lantaarnpalen of slagbomen plaatstDaar rij ik namelijk altijd tegenaan als ik hard achteruitrijdent moet vluchten voor een aanstormende tank.
[ Voor 33% gewijzigd door SAiN ONeZ op 13-09-2005 11:46 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Misschien is een doolhof citymap ook wel leuk om te spelen. Kun je lekker verdwalen tijdens het spelsain onez schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:01:
[...]
![]()
what about:
Maracech Madness
Operatie Desert Sable
Highway of Death
Murder at Mogadishu
Middle East Massacre
Terror at Tel Aviv
Nu doomen er meteen slecht uitgewerkte, in-één-middag-gefabriceerde-sniper-only-maps uit CS in me gedachten, dus laten we het leuk houden, en het bij één goeie houden...innocent schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:45:
[...]
Misschien is een doolhof citymap ook wel leuk om te spelen. Kun je lekker verdwalen tijdens het spelen is het misschien een hele opdracht om bij het vijandelijk kamp te komen
Er is al 1 hele goeie map Strike at Karkandsain onez schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:49:
[...]
Nu doomen er meteen slecht uitgewerkte, in-één-middag-gefabriceerde-sniper-only-maps uit CS in me gedachten, dus laten we het leuk houden, en het bij één goeie houden...
Je bent toch geen vrouw?innocent schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:40:
[...]
Helemaal mee eens! Die map lijkt me ook minder geschikt om met moderne wapens te bevechten.jagermeister schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:29:
[...]
haha... Wat een namen. Daar zit wel wat bruikbaars tussen. Wie weet ...
Al die zaken die je noemt worden uiteraard nog toegevoegd. Eerst zorg ik dat alle wegen / straten lekker lopen, de gebouwen op hun plaats staan etc etc. Daarna ga ik verder met toevoegen van de zaken die de map 'tot leven' brengen.
[...]
Oh.. maar dat wil ik ook wel. Nu converteren ze alleen de map... terwijl ik persoonlijk vindt dat die map met oude kisten uit WWII gespeeld moet worden.
Zijn er trouwens al mods voor Bf-2 die de moeite waard zijn?
hier staat ie (8, nogwat mb): http://www.djmantri.nl/bf...ranked-1-9-2005-22.38.zipEpitome schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:01:
[...]
Heb je donderdag 1 september 22:40 Songhua Stalemate nog?
squad bug is opgelost btw, en als het goed is werkt modmanager ook weer goed (hij deed nix met highpingers en teamkillers)
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 12:01 ]
Dat krijg je ervan als je mensen gaat teamkillen midden in de nacht!
Misschien een domme vraag, maar zouden add-on maps later ook ranked gespeeld kunnen worden?
5 punten
Nope, dat is helaas niet mogelijk. Alleen de maps die door EA gereleased worden kunnen ranked gespeeld worden, de rest niet.Fokkie schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:05:
Misschien een domme vraag, maar zouden add-on maps later ook ranked gespeeld kunnen worden?
Ik gebruik Logitech internet keyboard deluxe en MX510 muis...
add-on gereleaset door EA wel lijkt me... dus deze Wake 2k7 ook bv...
Er is een Bf2 nights mod uit, die ik overal voorbij heb zien komen, maar nog niets van getjeckt, zal eens rond gaan snuffelen...
what i did found, was the local nudy bar :

nu wat van die night mod

tis erg donker he
Er is een Bf2 nights mod uit, die ik overal voorbij heb zien komen, maar nog niets van getjeckt, zal eens rond gaan snuffelen...

nu wat van die night mod

tis erg donker he
[ Voor 57% gewijzigd door SAiN ONeZ op 13-09-2005 12:25 ]
Met alliteraties (beginletterrijm) kan je leuke dingen bedenken:sain onez schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:01:
[...]
![]()
what about:
Maracech Madness
Operatie Desert Sable
Highway of Death
Murder at Mogadishu
Middle East Massacre
Terror at Tel Aviv
Bad guys in Basrah
Bloodbath in Bagdad
Carnage in Kirkuk
Horror in Haditha
Mess in Mosul
Sorrow in Samarra'
Terror at Tall 'Afar
Of de NL-versie:
Gekut in Al Kut
Andere grote steden in Irak
Lol, waar heb je die gevonden?sain onez schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:12:
add-on gereleaset door EA wel lijkt me... dus deze Wake 2k7 ook bv...
Die night mod lijkt me eigenlijk niet zo veel. De nieuwe expantion die is aangekondigd ook niet. Het hele spelen in het donker trekt me niet.
Anoniem: 153850
Ziet er zeker goed uit manjagermeister schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:15:
Gewoon helemaal geen tanks of wat dan ook erin plaatsen, alleen voetvolk om zodoende een echte mega oorlog te creeeren
PS: Middel East Massacre vind ik ook een vette naam.
een nieuwe manier van spelen lijkt me wel meer waarde aan het spel toevoegen. team deathmatch ofzo.dan krijg je echt meer teamplay volgens mij. nu heb je toch vaak het doel om zoveel mogelijk kills te halen naar mijn idee.
of zoiets als 2 teams waarbij de 1e alleen defender is van zijn basis en het 2e het moet zien te veroveren (aanvallend dus)
of zoiets als 2 teams waarbij de 1e alleen defender is van zijn basis en het 2e het moet zien te veroveren (aanvallend dus)
Laat ik even duidelijk stellen dat de website heinrich.nl niet van deze speler is, want ik ken de persoon namelijk van wie die website wel is. Ik zag hem laatst namelijk ook toevallig op een server en toen vroeg ik hem naar z'n naam, maar hij had er niet veel interessants over te zeggen.Anoniem: 102880 schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:25:
Lol...laat nou net Heinrich.nl mij laatst beschuldigen van cheaten....en dreigen met een ban...hahaha
Anoniem: 128025
Met die demo's moet je toch ook andere filmpjes kunnen maken of ide demo files bewerken??djmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:51:
iemand een voorkeur ?
of zal ik gewoon doen van: de demo's van 19.00 tot 20.00 van elke dag (behalve als ik offline ben)
Ik heb een paar demo files die ik wil bewerkenm, heb Battlelauncher gedownload maar daar wordt ik niet wijzer van, hoe kan ik nu die demo files een beetje soepel bewerken ne met die camera spelen???
Grmbl... accountserver nogsteeds down.
Ik heb, om eerlijk te zijn, minder lol met dit spel dan dat ik met bf1942 en bfv gehad heb. Het gehannis met de instabiele accountserver, de ontiegelijk trage ingame gamebrowser en het niet werken van ASE etc irriteren me mateloos. Elke keer als ik het speel heb ik zo'n gevoel van... ik hoop dat vandaag alles een beetje werkt.
Ik heb, om eerlijk te zijn, minder lol met dit spel dan dat ik met bf1942 en bfv gehad heb. Het gehannis met de instabiele accountserver, de ontiegelijk trage ingame gamebrowser en het niet werken van ASE etc irriteren me mateloos. Elke keer als ik het speel heb ik zo'n gevoel van... ik hoop dat vandaag alles een beetje werkt.
juist wel man, volle Spec OPSBor de Wollef schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:28:
[...]
Lol, waar heb je die gevonden?
Die night mod lijkt me eigenlijk niet zo veel. De nieuwe expantion die is aangekondigd ook niet. Het hele spelen in het donker trekt me niet.
kan je leuke dingen mee doen... mij lijkt het iig zeer vet...
Anoniem: 113748
Wat is jullie top 6 van de unlocked weapons??? Dus van de special ops, assault, medic, support, engineer en AntiTank. Zo ja waarom?? Ik heb namelijk die van de medic unlocked en ga bijna een nieuwe unlocken en wil jullie ervaringen weten! Bedankt!!!
Had ik ook last van.FnF schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 07:45:
[...]
Ik kan me haast niet voorstellen dat Hielko dat gedaan heeft, ik heb zo veel goede partijtjes met hem gespeeld

Ik speel alleen maar met Spec-ops dus ik heb dat wapen unlocked, prima wapen maar niet echt een gigantische verbetering tov het origineel. Damage is van Low/Medium naar Medium/High gegaan maar dat is ook alles....
bij mij werkt het altijd wel en dat van die account server, tjah dat is nieuw voor ea en dus gaat het fout (had iedereen op voorhand ook wel door denk ik)Kirpeknots schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:02:
Grmbl... accountserver nogsteeds down.
maar als je eenmaal ingame zit vind ik hem wel vele malen beter
dat met die heli's enzo vind ik echt gaaf (al heb ik die bf42 mod niet veel gespeeld btw)
telkens op een haar na langs elkaar vliegen enzo, echt vet
Hielko denkt: laat ik maar niets zeggen over de beschuldigingen van voor het vliegtuig gaan liggen en denkt: het waait wel over?Hielko schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:41:
[...]
En zeker niet van die explosieve lantaarnpalen, zo irritant; rij je er per ongeluk tegen aan, explodeert je tank...
Overigens, de djmantri server is al weer gerestart en de squadbug is dus tijdelijk weer opgelost.
Ach jong, we doen allemaal wel eens iets doms maar wees er dan eerlijk over he?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:
Om het topic nuttig & leuk te houden:
- Zoek eerst voordat je iets vraagt.
- Geen gezeur over kapotte (account)servers.
- Respecteer elkaar en elkaars mening.
- Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg
- Geen clanwerving.
- Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.