Boeieh, die kickvote optie kunnen ze beter gewoon helemaal uit het spel halen. Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nooit een succesvolle kickvote gezien. Zelfs statspadders met 200+ punten of teamkillers die -100 staan ofzo worden niet succesvol weggevoteVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:17:
Toch wel erg zeg ... okee, ik hou van Karkand en tegelijkertijd van armor. De laatste tijd wordt ik wat bedrevener en scoor ik makkelijk 80 a 100 puntjes per ronde (waarvan de helft teamscore). Opvallend toch hoe dikwijls ik de laatste tijd een kickvote tegenkrijg zonder reden ... als ik erom vraag krijg ik niks ???? Is dit dan zuivere jaloesie of zo ?? Echt wel kinderachtig ... die armor staat er toch om gebruikt te worden ?
Ik heb wel regelmatig succesvolle gezien, maar ik vind inderdaad ook dat ze het er beter uit kunnen slopen, het wekt alleen maar irritatie op bij spelers IMHO.Hielko schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:19:
[...]
Boeieh, die kickvote optie kunnen ze beter gewoon helemaal uit het spel halen. Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nooit een succesvolle kickvote gezien. Zelfs statspadders met 200+ punten of teamkillers die -100 staan ofzo worden niet succesvol weggevote
Trouwens, ik dacht dat het wel weer eens tijd was voor een nieuw deeltje
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja, zeker "vote succesvol by default" als desbetreffende speler zelf vertrekt of gekickt/gebanned wordtFnF schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:20:
[...]
Ik heb wel regelmatig succesvolle gezien, maar ik vind inderdaad ook dat ze het er beter uit kunnen slopen, het wekt alleen maar irritatie op bij spelers IMHO.
Trouwens, ik dacht dat het wel weer eens tijd was voor een nieuw deeltjeWe zijn al over de 1000 posts, dus ...
Overigens; wat let je om een nieuw deel te bouwen?
offtopic// ben ook al zo oud, man ken je de boeken strips van Kick Wilstra nog? of de eerste delen van Buck Danny!bvk schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:42:
[...]
Doet me denken (voor de ouderen onder ons) aan een serie jeugdboeken van Bob Evers. Deze hadden ook titels zoals Heibel in Honoloulou of Trammelant op Trinidad![]()
http://www.bobevers.nl/boeken/alle_delen.html
Goed idee:Hielko schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:22:
[...]
Ja, zeker "vote succesvol by default" als desbetreffende speler zelf vertrekt of gekickt/gebanned wordt.
Overigens; wat let je om een nieuw deel te bouwen?
Graag hier verder.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:
Om het topic nuttig & leuk te houden:
- Zoek eerst voordat je iets vraagt.
- Geen gezeur over kapotte (account)servers.
- Respecteer elkaar en elkaars mening.
- Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg
- Geen clanwerving.
- Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.