Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - deel XVIII Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.484 views sinds 30-01-2008

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18:28
quote:
Webwiper schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:17:
Toch wel erg zeg ... okee, ik hou van Karkand en tegelijkertijd van armor. De laatste tijd wordt ik wat bedrevener en scoor ik makkelijk 80 a 100 puntjes per ronde (waarvan de helft teamscore). Opvallend toch hoe dikwijls ik de laatste tijd een kickvote tegenkrijg zonder reden ... als ik erom vraag krijg ik niks ???? Is dit dan zuivere jaloesie of zo ?? Echt wel kinderachtig ... die armor staat er toch om gebruikt te worden ? :?
Boeieh, die kickvote optie kunnen ze beter gewoon helemaal uit het spel halen. Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nooit een succesvolle kickvote gezien. Zelfs statspadders met 200+ punten of teamkillers die -100 staan ofzo worden niet succesvol weggevote :S

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-01 18:11

Phyxion

_/-\o_

quote:
Hielko schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:19:
[...]

Boeieh, die kickvote optie kunnen ze beter gewoon helemaal uit het spel halen. Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nooit een succesvolle kickvote gezien. Zelfs statspadders met 200+ punten of teamkillers die -100 staan ofzo worden niet succesvol weggevote :S
Ik heb wel regelmatig succesvolle gezien, maar ik vind inderdaad ook dat ze het er beter uit kunnen slopen, het wekt alleen maar irritatie op bij spelers IMHO.
Trouwens, ik dacht dat het wel weer eens tijd was voor een nieuw deeltje :) We zijn al over de 1000 posts, dus ... :P

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18:28
quote:
FnF schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:20:
[...]

Ik heb wel regelmatig succesvolle gezien, maar ik vind inderdaad ook dat ze het er beter uit kunnen slopen, het wekt alleen maar irritatie op bij spelers IMHO.
Trouwens, ik dacht dat het wel weer eens tijd was voor een nieuw deeltje :) We zijn al over de 1000 posts, dus ... :P
Ja, zeker "vote succesvol by default" als desbetreffende speler zelf vertrekt of gekickt/gebanned wordt :p.

Overigens; wat let je om een nieuw deel te bouwen? ;)

• jefjef
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:28

jefjef

learning by doing

quote:
bvk schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:42:
[...]

Doet me denken (voor de ouderen onder ons) aan een serie jeugdboeken van Bob Evers. Deze hadden ook titels zoals Heibel in Honoloulou of Trammelant op Trinidad ;)

http://www.bobevers.nl/boeken/alle_delen.html
offtopic// ben ook al zo oud, man ken je de boeken strips van Kick Wilstra nog? of de eerste delen van Buck Danny!

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-01 18:11

Phyxion

_/-\o_

quote:
Hielko schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:22:
[...]

Ja, zeker "vote succesvol by default" als desbetreffende speler zelf vertrekt of gekickt/gebanned wordt :p.

Overigens; wat let je om een nieuw deel te bouwen? ;)
Goed idee:
Graag hier verder.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Crash
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:29

Crash

Multiple Personality Syndrome

PS4 PSN: Crash4all

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur over kapotte (account)servers.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True