[PC] Battlefield 2 - deel XVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.966 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

OMD schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:24:
Damage is van Low/Medium naar Medium/High gegaan maar dat is ook alles....
:?
Wilde je dat hij even zwaar was als je pistool maar de kracht en explosie van een tankgranaat 8)7
Vind het toch een hele vooruitgang zoals het nu is :)
Digibilly schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:27:
[...]

Hielko denkt: laat ik maar niets zeggen over de beschuldigingen van voor het vliegtuig gaan liggen en denkt: het waait wel over?
Ach jong, we doen allemaal wel eens iets doms maar wees er dan eerlijk over he? :D
Ik stel voor dat we hem ritueel verbannen van dit forum vanwege deze misdaden tegen de nerds B) B)

[ Voor 39% gewijzigd door Stewie! op 13-09-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:16

OMD

DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:27:
[...]

:?
Wilde je dat hij even zwaar was als je pistool maar de kracht en explosie van een tankgranaat 8)7
Vind het toch een hele vooruitgang zoals het nu is :)
Nou, als dat zou kunnen :9
nee maar ik merk weinig verschil al moet ik zeggen dat ik nog niet het wapen heb getest bij alle drie de partijen, alleen nog maar USA en China...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

@Jagermeister

'Fight for Baghdad '

Enne mooie screens weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
over heilko : lol, miss was het een ander iemand en zat er 1 letter verschil tussen ofzo...
maar als ik heel pissig ben dan doe ik ook wel zoiets
(had vandaag bijna 2 mensen gebanned omdat ze na de start van masthuur city gelijk met al het vervoer wegreden en er dus bijna nix gedaan kon worden (ze gingen wel meteen naar spawns toe maar wat helpt het in je 1tje)

btw volgens mij heb ik vandaag iemand met een granaat dood gegooid
en dan bedoel ik niet met een explosie maar met de granaat zelf :)

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 13:36 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
djmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:35:
lol, miss was het een ander iemand en zat er 1 letter verschil tussen ofzo...
(had vandaag bijna 2 mensen gebanned omdat ze na de start van masthuur city gelijk met al het vervoer wegreden en er dus bijna nix gedaan kon worden (ze gingen wel meteen naar spawns toe maar wat helpt het in je 1tje)
mag dat niet? Bij de blackhawk basis spawnen en al je puntjes-hoerende teammates laten lopen omdat je niet op de chopper afrent, maar met de enige humvee er van door gaat? Heb ik altijd wel lol in namelijk (alhoewel ik het steeds minder doe, beetje teamplay is soms ook wel leuk).

Wat vinden mensen trouwens van de sniper van China? Schiet een stuk sneller dan die andere en vind hem daardoor een heel stuk fijner? Jammer dat China niet in de city maps zit...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Epitome schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:24:
[...]

Met alliteraties (beginletterrijm) kan je leuke dingen bedenken:

Bad guys in Basrah
Bloodbath in Bagdad
Carnage in Kirkuk
Horror in Haditha
Mess in Mosul
Sorrow in Samarra'
Terror at Tall 'Afar

Of de NL-versie:
Gekut in Al Kut :+

Andere grote steden in Irak
:o :D

Nog meer bruikbaars :P Thanks!
Anoniem: 153850 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:30:
[...]

Ziet er zeker goed uit man _/-\o_ _/-\o_ hard gewerkt! :)
Gewoon helemaal geen tanks of wat dan ook erin plaatsen, alleen voetvolk om zodoende een echte mega oorlog te creeeren :9~

PS: Middel East Massacre vind ik ook een vette naam.
Bedankt voor de complimenten. :) Hard werken is het zeker wel. Als ik het moet omschrijven zou ik het 'Monnikenwerk' noemen....

Helemaal geen voertuigen is ook een idee. Of ik breng gewoon ook nog een day2 versie uit...eentje zonder voertuigen... (allemaal kapot geschoten).

Middle East Masacre is een leuke naam idd. Kanshebbertje dus.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
rac-on schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:37:
[...]

mag dat niet? Bij de blackhawk basis spawnen en al je puntjes-hoerende teammates laten lopen omdat je niet op de chopper afrent, maar met de enige humvee er van door gaat? Heb ik altijd wel lol in namelijk (alhoewel ik het steeds minder doe, beetje teamplay is soms ook wel leuk).
kijk, dan ben je gewoon aan het bitchen en daar hou ik niet zo van... als je dat doet voor mijn neus kan het wel es zijn dat als het weer es gebeurd je ineens zonder reden ervanaf bent... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Niet echt lullig bedoeld hoor, maar als je er serieus over denkt hier mensen voor te bannen zegt al genoeg over je kwaliteiten als admin.. Maarja tis jouw server dus niet laten wat je niet laten kan hehe

Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

djmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:46:
[...]

kijk, dan ben je gewoon aan het bitchen en daar hou ik niet zo van... als je dat doet voor mijn neus kan het wel es zijn dat als het weer es gebeurd je ineens zonder reden ervanaf bent... :X
Want? Het is toch gewoon triest dat elke keer op Mashtuur 20 man bij de chopper spawnen en daar gerust blijven wachten? Ik zie elke keer weer dat er van die gekken op de chopper gaan liggen. Zij gaan dood, krijgen geen minpunten, een teammate wel, en spawnen direct op een plek waar wél actie is. Zeer lomp en reden voor een directe ban, want je naait de piloot.
Als de chopper op Mashtuur kapot is win je als MEC alles. Driekwart van de USA staat op de chopper te wachten, dat is een feit.

Ik heb een hekel aan die matenaaiers. Gisteren weer 5 gekicked. Weer Mashtuur, aan de MEC zijde. Wat deden die lomperikken: ze gingen direct naar de vlag linksonder en gaan op de tank wachten. Ondertussen ben ik de enige die de vlag staat te cappen. Zij staan dus gewoon 10 meter verderop rustig toe te kijken. Dat haal je in je eentje nooit, die Black Hawk is er eerder en dan ben je direct dood

[ Voor 22% gewijzigd door Stewie! op 13-09-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

over heilko : lol, miss was het een ander iemand en zat er 1 letter verschil tussen ofzo...

die snap ik niet, waarom ban je ze nou precies? omdat ze gelijk een flag willen capturen? of wachten ze niet op teamleden??? of iets in die trend?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:51:
[...]

Want? Het is toch gewoon triest dat elke keer op Mashtuur 20 man bij de chopper spawnen en daar gerust blijven wachten? Ik zie elke keer weer dat er van die gekken op de chopper gaan liggen. Zij gaan dood, krijgen geen minpunten, een teammate wel, en spawnen direct op een plek waar wél actie is. Zeer lomp en reden voor een directe ban, want je naait de piloot.
Als de chopper op Mashtuur kapot is win je als MEC alles. Driekwart van de USA staat op de chopper te wachten, dat is een feit.

Ik heb een hekel aan die matenaaiers. Gisteren weer 5 gekicked. Weer Mashtuur, aan de MEC zijde. Wat deden die lomperikken: ze gingen direct naar de vlag linksonder en gaan op de tank wachten. Ondertussen ben ik de enige die de vlag staat te cappen. Zij staan dus gewoon 10 meter verderop rustig toe te kijken. Dat haal je in je eentje nooit, die Black Hawk is er eerder en dan ben je direct dood
bedankt voor de rugdekking!
Wat DaMorpheus zegt is inderdaad mijn punt. Ik heb het al zooooo vaak meegemaakt dat het hele USMC team op het helipad staat te wachten omdat ze een harde *** krijgen van in de blackhawk puntjes sprokkelen. Als ze zo nodig met hun solo acties puntjes willen krijgen, moeten ze het ook maar in hun eentje doen, daar hoef ik ze niet bij te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Gister zo groen en geel zitten ergeren...

Zat op een server. Ben net ingelogd en loop net rond.
Word je gekicked...
Wegens TK |:(
Had nog geen kill of iets dergelijks gemaakt.

Andere keer liep ik naar een APC toe, liep voor een tank, schiet dat ding op de APC die leeg stond...
Ik dat beschadigde ding toch maar gepakt, schiet een keer op de tank.
2 tellen later gekicked...

Spel is o zo leuk, maar af en toe kun je je er groen en geel aan ergeren als er van die vervelende admins rondlopen......

p.s. De Black Hawk rippen van de USMC @ Mashtuur is wel zo briljant :P
Gast had em ff geparkeerd omdat ie dacht dat ie op springen stond terwijl ie gewoon nog gerepaired kon worden _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 134214 op 13-09-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
djmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:46:
[...]

Ze mogen van mij best meerijden :) Maar je moeten wel eens ophouden met dat eruit springen op volle snelheid want dan kom ik weer in mijn eenttje bij een vlag aan en heb ik een helen berg teamkills aan mij broek hangen. :(

Net zoals vragen om arty en dan vrolijk blijven staan. Krijg je team kill, team kill en last but not least een server kick :(

Ook leuk is als de commander vraagt om een vlag te pakken en je dan gelijk trakteerd op een lading bommen en granaten vlak nadat je alle hostiles hebt uitgeroeid en de vlag bijn van jou is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Dat bedoel ik: we worden allemaal wel eens erg pissed als de frustratiegrens bereikt is :D
Afijn, eindelijk dan Corporal. Pffff, das heel wat voor mij als supernoob. Kostte heel wat bloed, zweet en tranen. Unlock ik uiteindelijk toch weer verkeerde wapen, die DAO, in een moment van verstandsverbijstering. Nu maar wachten tot de patch en hopen dak 2 fijne wapens kan unlocken.
Wat ik trouwens erg frustrerend vind: Als je met dat anti-tankwapen tegen een muurtje of ballustrade schiet en je zelf doodgaat je dan ook -2 punten krijgt. Grrrrrrr. (ik zei al: ben supernoob) 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door SlagerBlom op 13-09-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Zucht, ik wist dat jullie eerder jullie geliefde Hielko zouden geloven dus maakte ik maar screenies:

Vliegtuig blokken (deed hij constant op 2 maps, misschien meer want toen was ik er niet).
Afbeeldingslocatie: http://img373.imageshack.us/img373/4985/screen0009et.th.png

Statpadding (let ook op de kickvote):
Afbeeldingslocatie: http://img366.imageshack.us/img366/738/screen0011ac.th.png

Van mij mogen zijn punten weer op 0 gezet worden. En zoals al eerder gezegd: natuurlijk gaat hij waar veel tweakers spelen schijnheilig doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
dat wachten op die choppers is idd erg stom maar je bereikt er bij mijn server (door dat punish uitstaat) niet veel mee (alleen -1 ofzo en dan wordt je niet ook nog es gekicked voor TK iig)

maar ok, ik bedoel niet bannen maar kicken... (zo'n kick voor 1 ronde ofzo..)
want ik vind het irritant als iedereen maar freelancer speelt en maar van hot naar her rent zonder daadwerkelijk met de verdediging of aanval mee te helpen

maar ben iig wel blij dat ik de kans krijg om ze iig weg te sturen (in de trant van: ga maar douche :X)

@ plaatje 1: misschien had hij vliegtuig niet gezien want hij staat er met zn rug naartoe
maar idd je zou wel es gelijk kunnen hebben...

zullen we hem allemaal een bitchslap geven? :+

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

djmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:09:
dat wachten op die choppers is idd erg stom maar je bereikt er bij mijn server (door dat punish uitstaat) niet veel mee (alleen -1 ofzo en dan wordt je niet ook nog es gekicked voor TK iig)

maar ok, ik bedoel niet bannen maar kicken... (zo'n kick voor 1 ronde ofzo..)
want ik vind het irritant als iedereen maar freelancer speelt en maar van hot naar her rent zonder daadwerkelijk met de verdediging of aanval mee te helpen

maar ben iig wel blij dat ik de kans krijg om ze iig weg te sturen (in de trant van: ga maar douche :X)

@ plaatje 1: misschien had hij vliegtuig niet gezien want hij staat er met zn rug naartoe
maar idd je zou wel es gelijk kunnen hebben...

zullen we hem allemaal een bitchslap geven? :+
Lees dan wat ik zeg! Hij deed dit constant op 2 maps. Of verwacht je dat ik een fotoalbum hier neer ga zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 08:56

Kleintje81

Blaat

Je moet gewoon zorgen dat je commander bent van andere team, en dan laat je heel de tijd arty vallen op die helipad, had bij mij tijdje terug erg goed gewerkt...

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
rac-on schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:58:
[...]

bedankt voor de rugdekking!
Wat DaMorpheus zegt is inderdaad mijn punt. Ik heb het al zooooo vaak meegemaakt dat het hele USMC team op het helipad staat te wachten omdat ze een harde *** krijgen van in de blackhawk puntjes sprokkelen. Als ze zo nodig met hun solo acties puntjes willen krijgen, moeten ze het ook maar in hun eentje doen, daar hoef ik ze niet bij te helpen.
Gewoon elke keer de arty erop laten flikkeren :) Is het teminste ook een keer leuk voor de commander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23
nog wat namen:
MeukCity
Battle of the Beards
Butching the Brave
Operation Desert City

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
cybermans schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:22:
nog wat namen:
MeukCity
Battle of the Beards
Butching the Brave
Operation Desert City
waarom allemaal zo moeilijk? :P
Operation GoT (:?)
Battle of the Tweakers
The invasion of TweakCity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Ja wat sommige mensen verstaan onder teamplay ben ik ook nog niet helemaal achter. :)

Gisteren joinde ik op een server Strike at Karkand, als UMSC zie ik tot mijn grote schrik dat dat we al weer 60 punten achter staan en dat we nog geen enkele vlag gecaptured hebben. Tank weg, APC weg dus ik denk ik pak maar een jeep, met de jeep sjees ik de eerste vlag voorbij en heb daarna in mijn eentje alle overige vlaggen achter elkaar gepakt, zonder ook maar enige vorm van tegenstand te ondervinden.
Snel terug naar de eerste vlag met tank van MEC, ik parkeer hem voor de deur en neem de vlag nu wel met de rest van het team over. Had in mum van tijd nog maar één tegenstander over (de commander), die laten spotten door mijn eigen commander en voila gewonnen.

Ik begrijp dan niet waarom onder teamplay verstaan wordt dat je met zijn allen alleen maar bij die eerste vlag rond rent en daardoor gedoemd bent om te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
djmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:26:
[...]

waarom allemaal zo moeilijk? :P
Operation GoT (:?)
Battle of the Tweakers
The invasion of TweakCity
Battle in TweakTown :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

innocent schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:36:
Ja wat sommige mensen verstaan onder teamplay ben ik ook nog niet helemaal achter. :)

Gisteren joinde ik op een server Strike at Karkand, als UMSC zie ik tot mijn grote schrik dat dat we al weer 60 punten achter staan en dat we nog geen enkele vlag gecaptured hebben. Tank weg, APC weg dus ik denk ik pak maar een jeep, met de jeep sjees ik de eerste vlag voorbij en heb daarna in mijn eentje alle overige vlaggen achter elkaar gepakt, zonder ook maar enige vorm van tegenstand te ondervinden.
Snel terug naar de eerste vlag met tank van MEC, ik parkeer hem voor de deur en neem de vlag nu wel met de rest van het team over. Had in mum van tijd nog maar één tegenstander over (de commander), die laten spotten door mijn eigen commander en voila gewonnen.

Ik begrijp dan niet waarom onder teamplay verstaan wordt dat je met zijn allen alleen maar bij die eerste vlag rond rent en daardoor gedoemd bent om te verliezen.
Bij Strike@Karkand zie ik wel vaker dat het hele team probeerd die eerste vlag aan te vallen terwijl ze allemaal worden opgewacht door de MEC met Assualt, Spec Ops (C4) en Snipers (M95 + Claymores) en dus geen stap verder komen, er zijn gelukkig steeds meer mensen die doorhebben dat je de vlaggen niet hoeft te cappen in volgorde dat je ze tegenkomt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

Kleintje81 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:18:
Je moet gewoon zorgen dat je commander bent van andere team, en dan laat je heel de tijd arty vallen op die helipad, had bij mij tijdje terug erg goed gewerkt...
Dat vindt ik nou zo lame, net zoals die losers die constant arty op de US carrier dumpen, nog even at bommen van het vliegtuig erbij en oh oh wat hebben we een lol. Same voor de MEC base. Mijn visie niet CONTINUE arty of bommen op dit soort plekken (non takeable flags). Tenzij het hun laatste basis is.... maar als je slim ben spawn je dan niet meer, ronde afgelopen en nieuwe kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:40:
[...]

Bij Strike@Karkand zie ik wel vaker dat het hele team probeerd die eerste vlag aan te vallen terwijl ze allemaal worden opgewacht door de MEC met Assualt, Spec Ops (C4) en Snipers (M95 + Claymores) en dus geen stap verder komen, er zijn gelukkig steeds meer mensen die doorhebben dat je de vlaggen niet hoeft te cappen in volgorde dat je ze tegenkomt! :)
maar juist dat vind ik het gaafst om te doen. Gewoon man tegen man, 1 op 1, te voet elkaar bestrijden. Een magazijn leegknallen en dat je pistooltje legen terwijl je het wit van zijn/haar ogen kan zien, heerlijk :D of als support dekking geven zodat je team weer een paar meter op kan rukken, of een 203 bij de vlag lobben, net voordatie grijs wordt. jammie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:40:
[...]

Oh Ja, vreemd genoeg heb je dan ook nog alleen commanders die alleen maar arty gooien op die eerste vlag of de bunker bij de UMSC arty:)

edit:
Kwam afgelopen week zelfs nog een commander tegen met +/- -50 punten, hoe zou dat toch komen :)

[ Voor 9% gewijzigd door innocent op 13-09-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 139872 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:44:
[...]

Dat vindt ik nou zo lame, net zoals die losers die constant arty op de US carrier dumpen, nog even at bommen van het vliegtuig erbij en oh oh wat hebben we een lol. Same voor de MEC base. Mijn visie niet CONTINUE arty of bommen op dit soort plekken (non takeable flags). Tenzij het hun laatste basis is.... maar als je slim ben spawn je dan niet meer, ronde afgelopen en nieuwe kans.
Op de 64 player mappen kan je die vlag wel cappen ;)
En is toch heerlijk, met één arty strike meer dan 20 kills maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Valt me op dat bijna alle nederlands admins onzettende zeikerd zijn.

Ze willen een manier van spelen opdringen bij spelers anders worden die gebanned... beetje raar. Als iemand op een tank wil wachten ipv punten voor een grab pakken is het toch hun keuze, laat die mensen lekker want als ze met zijn 2en zijn doen ze toch iets van teamplay.

Mensen die express tkén die moeten gekickt worden Mensen die farmen, ach laat ze wat maakt dat nou uit. Probleem is gewoon dat deze admins andere mensen niks gunnen en dus ook geen punten.

Deze admins zorgen ervoor dat ze lekker in de picture staan en zorgen ervoor dat het speelplezier een secudaire plaats in het geheel krijgt. Erg jammer.

Om af te sluiten, ik vind het bv belachelijk dat aandachtgeile mannetjes als djmantri en DaMorpheus op een openbaar forum gaan neerzetten wat hun beweegreden wel niet allemaal zijn voor een kick. DaMorpheus maakt het nog bonter door regelmatig te showen met zijn zogenaamde EA en Dice contacten.
Begrijp me niet verkeerd ik ben zeer blij wat betreft de kwaliteit van de i3d servers. Ik zit er regelmatig op. Maar een goede admin laat niet eens merken dat hij aanwezig is.

Dus een oproep aan alle NL Admins, stop met jezelf opgeilen en zorg dat er een sterke communitie blijft bestaan voor deze top game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:52:
[...]

Op de 64 player mappen kan je die vlag wel cappen ;)
En is toch heerlijk, met één arty strike meer dan 20 kills maken :D
Is het zeker, maar ik bedoel continue. Ik heb een keer een kwiebus gehad die 15 minuten achter elkaar arty op de carrier dumpte. Dan ben je verkeert bezig.

En ik wilde nog toevoegen dat het mij lijkt dat met name bij nederlandse spelers de grootste klagers zitten, bijna nooit gezeur met andere nationaliteiten. Maar als een nederlander het wordt regel ziet krijgen ze een rode waas voor de ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Anoniem: 139872 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:59:
[...]

Is het zeker, maar ik bedoel continue. Ik heb een keer een kwiebus gehad die 15 minuten achter elkaar arty op de carrier dumpte. Dan ben je verkeert bezig.

En ik wilde nog toevoegen dat het mij lijkt dat met name bij nederlandse spelers de grootste klagers zitten, bijna nooit gezeur met andere nationaliteiten. Maar als een nederlander het wordt regel ziet krijgen ze een rode waas voor de ogen :)
als iedereen op de carrier staat omdat ze ze nodig willen vliegen, heeft de commander groot gelijk. Je kan toch net zo goed ff onderin de carrier spawnen en een bootje meenemen?
Zelfde met het helipad in Masthuur, als je geen arti op je kop wil krijgen, moet je daar niet gaan staan.

* Rac-On vind dat alles mag, oorlog = oorlog. 203 hoeren, baserapen, kamperen, chopper suiciden, voertuigen inpikken, ik vind het allemaal best. Alleen teamkillen vind ik echt niet kunnen en statshoeren is lame.
wel is het zo dat ik de voorkeur geef aan een beetje teamwork...

[ Voor 15% gewijzigd door Rac-On op 13-09-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
rac-on schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:46:
[...]

maar juist dat vind ik het gaafst om te doen. Gewoon man tegen man, 1 op 1, te voet elkaar bestrijden. Een magazijn leegknallen en dat je pistooltje legen terwijl je het wit van zijn/haar ogen kan zien, heerlijk :D of als support dekking geven zodat je team weer een paar meter op kan rukken, of een 203 bij de vlag lobben, net voordatie grijs wordt. jammie :9
Ik vind het altijd wel grappig om mijn jeep met C4 vol te plakken, en dan zonder angst in te rijden op een vijandelijke tank, omdat er toch niemand als AT spawned en de tank schijnbaar een half uur zonder tegenstand mag rondrijden. Je ziet de tank bestuurder al smikkelen als je aankomt rijden, maar negen van de 10x sta je al tegen heb aan voordat hij je kapot geschoten heeft. 2x boem, helaas ben je zelf vaak ook dood, maar ja las je mazel hebt dan zaten er twee man in de tank of er stond ook een APC naast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jedi Geub schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:53:

Ze willen een manier van spelen opdringen bij spelers anders worden die gebanned... beetje raar. Als iemand op een tank wil wachten ipv punten voor een grab pakken is het toch hun keuze, laat die mensen lekker want als ze met zijn 2en zijn doen ze toch iets van teamplay.

Mensen die express tkén die moeten gekickt worden Mensen die farmen, ach laat ze wat maakt dat nou uit. Probleem is gewoon dat deze admins andere mensen niks gunnen en dus ook geen punten.

Deze admins zorgen ervoor dat ze lekker in de picture staan en zorgen ervoor dat het speelplezier een secudaire plaats in het geheel krijgt. Erg jammer.

Om af te sluiten, ik vind het bv belachelijk dat aandachtgeile mannetjes als djmantri en DaMorpheus op een openbaar forum gaan neerzetten wat hun beweegreden wel niet allemaal zijn voor een kick. DaMorpheus maakt het nog bonter door regelmatig te showen met zijn zogenaamde EA en Dice contacten.
Begrijp me niet verkeerd ik ben zeer blij wat betreft de kwaliteit van de i3d servers. Ik zit er regelmatig op. Maar een goede admin laat niet eens merken dat hij aanwezig is.

Dus een oproep aan alle NL Admins, stop met jezelf opgeilen en zorg dat er een sterke communitie blijft bestaan voor deze top game.
Helemaal mee eens.. Ik heb 2x op die i3d servers gespeeld en sindsdien op UK servers.. Moet je ook eens doen, scheelt je wat frustraties ;)

Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 139872 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:44:
[...]

LoL dan weet jij niet hoe vroeger het zat bij BF1942 daar kon je plas lame zijn!!!
want vliegtuigen hadden 30 bommtjes:P of soms 2 naast elkaar ;)

Maar als je een beetje oplet!! howft het helemaal niet te gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

No offence, maar BF2 is een teamspel.
Als je dus met een groep van 6 één vlag gaat cappen, en 5 van de 6 gaan buiten de capture zone staan omdat ze alle 5 als eerste die tank willen pakken dan is dat gewoon asociaal. Gevolg is bekend: de Black Hawk bereikt de vlag eerder dan die éne persoon de vlag kan capturen waardoor je met z'n zessen direct dood bent. Wij willen gewoon teamplay op de servers en dat zien we gelukkig steeds meer.
Waarom zijn wij (djmantri en ik) dan direct aandachtsgeil? Omdat wij regels hanteren op de server? Op zowel onze servers als op die van djmantri komen elke dag weer een grote groep vaste gamers langs, omdat zij weten dat op die servers een moderatie is die alle eikels wegstuurt, dat het garant staat voor een fijne avond teamplay. Als wij als admin echt zo slecht waren dan zouden de servers leeg zitten, ranked servers zijn er inmiddels voldoende.

Overigens: "zogenaamde contacten"? :? 8)7
Alle nieuwsfeitjes van battlefield2.nl komen zeker aanwaaien? :z

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 13-09-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Inderdaad.
Je gaat toch niet mensen kicken of bannen omdat ze op een bepaalde manier spelen. hoe lame ze ook spelen......
En dan bedoel ik zeker ook:

"meester, meester! Jan-Diederik is aan het basis verkrachten!"
** Jan-Diederik was kicked from server **

^^ ontzettend kinderachtig, en komt heel vaak voor.
wat mij betreft kick je om 2 redenen:

- teamkilling (en dit gebeurd al automatisch)
- Chatflooding of kindse scheldpartijen.

De admins met een bijbel aan regels zijn volgens mij gewoon ego-trippende puisterige pubertjes
die in real-life geen fuck te zeggen hebben, en dat naarstig moeten compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:11:
[...]

Inderdaad.
Je gaat toch niet mensen kicken of bannen omdat ze op een bepaalde manier spelen. hoe lame ze ook spelen......
En dan bedoel ik zeker ook:

"meester, meester! Jan-Diederik is aan het basis verkrachten!"
** Jan-Diederik was kicked from server **

^^ ontzettend kinderachtig, en komt heel vaak voor.
wat mij betreft kick je om 2 redenen:

- teamkilling (en dit gebeurd al automatisch)
- Chatflooding of kindse scheldpartijen.

De admins met een bijbel aan regels zijn volgens mij gewoon ego-trippende puisterige pubertjes
die in real-life geen fuck te zeggen hebben, en dat naarstig moeten compenseren.
En hoe noem jij het volk dat verbinding maakt met die servers en de zogenaamde bijbel met daarin 2 regels van 40 karakters aan regels niet begrijpen? Zijn er uberhaupt mensen die 80 karakters niet in 30 seconden kunnen lezen en verwerken in hun hoofd? :?

De regels zijn simpel:
- teamplay
- keep it fun (niet schelden, niet voor andermans voertuigen springen, etc)
- vragen / klachten: zie onze site bladiebla.nl

Deze discussie is al enkele topics terug gevoerd, en toen kwam het er ook op neer dat je als gamer je best aan de regels kon houden, anderen betalen immers voor de servers waar jij gratis komt spelen. Dit is ook het officiele standpunt van EA.
En ik kan je zeggen: er heeft nog nooit iemand geklaagd op ons forum omdat hij gekicked was na het uitzonderlijk lame doen. Die spelers weten dat zelf ook.

Ook het stats farmen wat Jedi Geub hier komt verdedigen is gewoon enorm fout. Ik snap uberhaupt niet waarom dat verdedigd wordt? Wil je zo graag farmen? Ga dat dan lekker ergens anders doen, maar niet op onze servers. De servers zitten altijd vol, we kunnen die spelersloten wel gebruiken voor échte gamers.

[ Voor 26% gewijzigd door Stewie! op 13-09-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

We hebben als clan zijnde dus een eigen 64 player ranked server bij I3d. Dus voel me enigzins wel aangesproken. Weet je dat het niet meevalt om alles te blijven controleren? We hebben een aantal admins en die doen zoveel mogelijk. Vooral letten we op spel bedervers(tk'ers, taalgebruik etc.) Maar om dit altijd te volgen... helaas dat zit er domweg niet in. Aangezien onze server tegenwoordig ook snachts ook vaak vol zit. Wel hebben mensen de mogelijkheid om dit naar onze admin te emailen wat duidelijk staat vermeld. Maar ga aub niet alle NL admins over 1 kam scheren... ty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45881

Anoniem: 41239 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:08:
[...]

Zucht, ik wist dat jullie eerder jullie geliefde Hielko zouden geloven dus maakte ik maar screenies:

Vliegtuig blokken (deed hij constant op 2 maps, misschien meer want toen was ik er niet).
[afbeelding]

[afbeelding]

Van mij mogen zijn punten weer op 0 gezet worden. En zoals al eerder gezegd: natuurlijk gaat hij waar veel tweakers spelen schijnheilig doen!
Ik kan het weten mijn nick is Juicenr1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127907

Anoniem: 45881 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:25:
[...]

Ik kan het weten mijn nick is Juicenr1
ja en jouw account mogen ze ook op 0 zetten.

Beetje in een helikopter zitten punten te farmen. Geen fuck doen de hele tijd en maar punten verzamelen. Belachelijk gewoon.

Wat mij betreft mogen ze iedereen op 0 zetten en beginnen we opnieuw met de 3e patch :)

Sta zelf op 5000 maarja het is dan voor een goed doel... echt fucked up hoe gemakkelijk die lui de punten halen op die manier.... :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 16:43
Anoniem: 127907 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:32:
[...]

Wat mij betreft mogen ze iedereen op 0 zetten en beginnen we opnieuw met de 3e patch :)

r
dat vind ik geen slecht idee....en ook nog eerlijk, omdat heel veel punten van vóór de patch oneerlijk behaald zijn... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter

[afbeelding]

[afbeelding]

Triest gewoon

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
sain onez schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:12:
Er is een Bf2 nights mod uit, die ik overal voorbij heb zien komen, maar nog niets van getjeckt, zal eens rond gaan snuffelen...

nu wat van die night mod

tis erg donker he :D
Ik heb die nights mod al een avondje gespeeld, en dat donkere valt wel mee, hoor, het is meer donkergrijs. Wel tof om te spelen, vooral Strike at Karkand en Sharqi Peninsula. Het is wel verdomd lastig om te vliegen zo, want je ziet pas echt op het laatste moment een flatgebouw opdoemen :D
Mod kun je vinden op http://bf2nights.stringerstudios.com en ze hebben ook een eigen server waar die mod draait, dat is ook te vinden op hun site.
@ Jagermeister, ben wel benieuwd naar die map van je, de screens die ik totnutoe heb gezien zien er veelbelovend uit!

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Beetje in een helikopter zitten punten te farmen. Geen fuck doen de hele tijd en maar punten verzamelen. Belachelijk gewoon.

Sta zelf op 5000 maarja het is dan voor een goed doel... echt fucked up hoe gemakkelijk die lui de punten halen op die manier.... :r :r :r
:? hoe wilt hij punt farmen als hij in een heli zit???
nooit iemand gezien de met een heli kon farmen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 13-09-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:38:
[...]

:? hoe wilt hij punt farmen als hij in een heli zit???
met hulp-punten en vlaggen veroveren met zn allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:20:
[...]

We hebben als clan zijnde dus een eigen 64 player ranked server bij I3d. Dus voel me enigzins wel aangesproken. Weet je dat het niet meevalt om alles te blijven controleren? We hebben een aantal admins en die doen zoveel mogelijk. Vooral letten we op spel bedervers(tk'ers, taalgebruik etc.) Maar om dit altijd te volgen... helaas dat zit er domweg niet in. Aangezien onze server tegenwoordig ook snachts ook vaak vol zit. Wel hebben mensen de mogelijkheid om dit naar onze admin te emailen wat duidelijk staat vermeld. Maar ga aub niet alle NL admins over 1 kam scheren... ty :)
En als bewijs dat het jullie server mét regels en admins goed is kijken we even naar de globale populariteit van alle BF2 gameservers:
Server NameGeoRank World Mod Rank
i3d.nl -IKS BF2.nl-64 Public# 1# 3

Jullie servers is in de afgelopen dagen de op 2 na populairste van de wereld _/-\o_

Bron: Serverspy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Inmijn ogen heb je zeikerds en zeikerds....de dingen die jij hier allemaal opnoemt vind k reden genoeg om te kicken.

Staan 2 mensen nou te wachten op 1 tank, okee....maar staan er 15 te wachten op 1 tank....OPZOUTEN! Ga jezelf nuttig maken want je weet toch dat je een heeeeeeeele grote kans hebt dat je naast de pot piest. Geef de mensen die er als eerste stonden gewoon die tank! Als ik crash met een vliegtuig of heli en het blijkt dat daar alweer mensen staan te wachten dan ga ik mn heil wel ergens anders zoeken, ook al vlieg ik het graagst!

En wat je zegt over farmen maak je je al helemaal niet geliefd mee. Dat is de grootste vorm van spelbederf! Buiten dat het in mijn ogen cheaten is, is het ook nog onnodig een slot bezetten voor iemand die wel serieus speelt! Die paar kneuzen die in een hoekje staan te farmen kunnen met serieuze spelers best nog eens het verschil maken tussen winnen en verliezen. Wat ik al eerder heb gezegd....wat is het nut er nou van behalve dan dat je een wapen kan unlocken wat al helemaal niet véél beter is als het standaard wapen. Kreeg je nou keiharde € voor je punten snapte ik het nog. Gewoon zonde van je tijd. Ga dan proberen de statservers te hacken ofzo, dan lever je tenminste nog een echte prestatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:18:
[...]

En hoe noem jij het volk dat verbinding maakt met die servers en de zogenaamde bijbel met daarin 2 regels van 40 karakters aan regels niet begrijpen? Zijn er uberhaupt mensen die 80 karakters niet in 30 seconden kunnen lezen en verwerken in hun hoofd? :?
Dat is het nou juist. er zijn geen standaard regels.
De ene server heeft weer dit en de ander weer dat, sommige hebben inderdaad maar 2 regels (goed zo!)
regels werken gewoon niet. "ja je moet hier wel teamplayen he!" ja het lijkt me logisch, want heel bf2 is opgezet richting teamplay...maarja er zijn natuurlijk altijd weer mensen die dat niet snappen c.q. niet willen snappen. en dan moet jij als admin dan gaan bepalen wat dan teamplay is en wat niet?

Het is heel simpel: clans doen aan teamplay, en op public servers zal dit altijd een beetje half-half blijven. (alhoewel BF2 zeker dankzij de opzet meer teamplay heeft dan bijv Desert Combat)

En het argument dat servers vol zitten en dus de goegemeente het modereren op die server goed vind is dikke onzin. Het zal 90% van de gegadigden werkelijk een worst zijn wat de admin doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:40:
[...]
En als bewijs dat het jullie server mét regels en admins goed is kijken we even naar de globale populariteit van alle BF2 gameservers:
Server NameGeoRank World Mod Rank
i3d.nl -IKS BF2.nl-64 Public# 1# 3

Jullie servers is in de afgelopen dagen de op 2 na populairste van de wereld _/-\o_

Bron: Serverspy
Dat is qua bekendheid. admins zoals jullie zijn gewoon irritant ventjes idd die voor bijna alles kicken en/of bans uitdelen.

In het ergste geval mag je iemand kicken of zelfs een ban geven, maar toch niet voor non-team play?? Ik bedoel dan hadden ze iedereen toch gelijk in een squad geduwd! Heet niet voor niets "Lone Wolf" als je je stats opzoekt. Maarja, speel maar even god als dat jouw wereldje verrijkt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Ik las het al eerder, maar moest mijn persoonlijke ervaring toch even met jullie delen: ik ben in het heetst van de strijd onder een een krat met supplies terecht gekomen... ;) Commander bood zelfs zijn excuses aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:45:
[...]

Dat is het nou juist. er zijn geen standaard regels.
De ene server heeft weer dit en de ander weer dat, sommige hebben inderdaad maar 2 regels (goed zo!)
regels werken gewoon niet. "ja je moet hier wel teamplayen he!" ja het lijkt me logisch, want heel bf2 is opgezet richting teamplay...maarja er zijn natuurlijk altijd weer mensen die dat niet snappen c.q. niet willen snappen. en dan moet jij als admin dan gaan bepalen wat dan teamplay is en wat niet?

Het is heel simpel: clans doen aan teamplay, en op public servers zal dit altijd een beetje half-half blijven. (alhoewel BF2 zeker dankzij de opzet meer teamplay heeft dan bijv Desert Combat)

En het argument dat servers vol zitten en dus de goegemeente het modereren op die server goed vind is dikke onzin. Het zal 90% van de gegadigden werkelijk een worst zijn wat de admin doet.
En waarom zien we dan een vaste groep gamers die elke keer weer voor onze publics kiezen? :?

En je kan me niet vertellen dat mensen tijdens het connecten die 3 regeltjes niet kunnen lezen?
Anoniem: 127907 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:46:
[...]

Dat is qua bekendheid. admins zoals jullie zijn gewoon irritant ventjes idd die voor bijna alles kicken en/of bans uitdelen.

In het ergste geval mag je iemand kicken of zelfs een ban geven, maar toch niet voor non-team play?? Ik bedoel dan hadden ze iedereen toch gelijk in een squad geduwd! Heet niet voor niets "Lone Wolf" als je je stats opzoekt. Maarja, speel maar even god als dat jouw wereldje verrijkt })
Jij hebt werkelijk geen idee waar je over praat he? |:(
Lone Wolf is heel wat anders :O Jij bent het "niet in een squad zitten" aan het gelijkstellen aan het verpesten van het spel voor je teamgenoten. Klein verschil, kom je nog wel achter.
Zolang je bij iemand anders op de server zit heb je 0,0 inspraak over het hoe en wat op die server. Er lopen daarvoor al teveel eigenwijze gamers rond die telkens weer bijdehand moeten doen.

Je gaat ook niet op tweakers je eigen regeltjes bepalen (mwah, jij blijkbaar wel in je posthistory :X ), daar krijg je een pushmessage, ow of een ban voor. En ik denk niet dat je dan even bijdehand kan doen tegen de moderators op dit forum. :+

[ Voor 39% gewijzigd door Stewie! op 13-09-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127907 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:39:
[...]

met hulp-punten en vlaggen veroveren met zn allen!
en ja hoor en dat noem jij farmen 8)7
als niemand de vlag verdediged zie ik het probleem niet :?

en die black hwak haal je snel genoeg neer!!! voor al ze bij een vlag gaan hangen is het al helemaal geen probleem meer >:)

------edit---

of begrijp ik je nu verkeerd> (^-^)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 13-09-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113748

Hoe kan je nou eigenlijk samen met b.v. iemand van MEC en iemand van USMC punten verdienen?? Dat kan toch helemaal niet??? Omdat iedereen over point farming praat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:57:
[...]

en die black hwak haal je snel genoeg neer!!! voor al ze bij een vlag gaan hangen is het al helemaal geen probleem meer >:)
Begrijp ik nu goed dat onze relschopper flag hopping wil bestraffen omdat hij dat oneerlijk vind maar tegelijkertijd hier ook klaagt dat je als admin iemand nooit mag kicken of bannen? :?
[...]

Anoniem: 127907 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:46:
[...]

admins zoals jullie zijn gewoon irritant ventjes idd die voor bijna alles kicken en/of bans uitdelen.

In het ergste geval mag je iemand kicken of zelfs een ban geven, maar toch niet voor non-team play??[..] Maarja, speel maar even god als dat jouw wereldje verrijkt })
:/
Anoniem: 113748 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:01:
Hoe kan je nou eigenlijk samen met b.v. iemand van MEC en iemand van USMC punten verdienen?? Dat kan toch helemaal niet??? Omdat iedereen over point farming praat....
Meerdere manieren: 2 USA VS 1 MEC. Mec schiet één USA neer, de andere USA revived hem weer.
Tweede manier: 1 usa gooit granaat, andere USA kiept er een supply tasje tegenaan

[ Voor 61% gewijzigd door Stewie! op 13-09-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:48:
[...]

En waarom zien we dan een vaste groep gamers die elke keer weer voor onze publics kiezen? :?

En je kan me niet vertellen dat mensen tijdens het connecten die 3 regeltjes niet kunnen lezen?

[...]

Snelle server misschien...

Jij hebt werkelijk geen idee waar je over praat he? |:(
Lone Wolf is heel wat anders :O Jij bent het "niet in een squad zitten" aan het gelijkstellen aan het verpesten van het spel voor je teamgenoten. Klein verschil, kom je nog wel achter.
Zolang je bij iemand anders op de server zit heb je 0,0 inspraak over het hoe en wat op die server. Er lopen daarvoor al teveel eigenwijze gamers rond die telkens weer bijdehand moeten doen.

Je gaat ook niet op tweakers je eigen regeltjes bepalen (mwah, jij blijkbaar wel in je posthistory :X ), daar krijg je een pushmessage, ow of een ban voor. En ik denk niet dat je dan even bijdehand kan doen tegen de moderators op dit forum. :+
BF2 heeft zn regels, waarom nog strakker maken, de game zn (eventuele) charme is vrijheid tot manier van spelen. Op ten duur heb je zoveel regels dat je beter alleen maar bots in de game kan stoppen zodat niemand pissed kan worden... :X
Ieder forum heeft zn eigen regels. Maar goed je moet lkkr doen wat je wil doen, als iemand er last van heb blijfttie maar weg, zo is het dan wel weer.
En die opmerking over de mods is een taktische move van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Had vandaag ook weer wat leuks op de Ih3d 01 server, we speelden Sharqi, ik zat samen met een erg goede piloot in de chopper.
We schoten steeds dezelfde persoon neer die in de mec chopper zat, telkens als dat ding respawnde stond hij er weer naast, ik denk dat we hem zo'n keer of 7 gekilled hebben die ronde.
Op een gegeven moment probeerde hij me kicken en dat ging maar door zelfs toen we al weer karkand speelde.

Zulk soort spelers mogen van mij ook wel gekicked worden, wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:57:
[...]

------edit---

of begrijp ik je nu verkeerd> (^-^)
ook al verdedigd iemand wel de vlag....zolang dit niet met een tank oid gebeurd is er weinig houden aan. En met 1 AT begin je ook al niets...zeker niet als er meerdere engineers aan boord zitten. Van de week speelde ik Mashtur. De BH zat vol...kennelijk niet met engineers...na 3x een AT erop te hebben geschoten vloog ie nog....dus zeg nou niet dat ie al te makkelijk neer te halen is...zeker niet in je eentje! Op mashtur kan je zowieso wel rondjes blijven vliegen om vlaggen te cappen zolang beide heli's in de lucht zijn en er weinig vanaf de grond gebeurd! Je bent een beetje kortzichtig!
Anoniem: 62696 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:05:
Had vandaag ook weer wat leuks op de Ih3d 01 server, we speelden Sharqi, ik zat samen met een erg goede piloot in de chopper.
We schoten steeds dezelfde persoon neer die in de mec chopper zat, telkens als dat ding respawnde stond hij er weer naast, ik denk dat we hem zo'n keer of 7 gekilled hebben die ronde.
Op een gegeven moment probeerde hij me kicken en dat ging maar door zelfs toen we al weer karkand speelde.

Zulk soort spelers mogen van mij ook wel gekicked worden, wat vinden jullie?
In welke zin? Jij zat ook in MEC en killde hem voor de heli? Jij zat in USA en hing voor je MEC helipad te wachten tot hij respawnde?

Of kon hij gewoon niet tegen zn verlies? Als je hem een eerlijke kans geeft om van de grond te komen vind ik het een beetje triest...maar als je m steeds op stond te wachten had je van mij ook mogen gaan hoor!
I
k ben ook al zo vaak het slachtoffer van een kickvote geworden omdat ik toevallig beter was dan de rest (vliegtuig/bombarderen..en néé geen spawnrape!). Gelukkig (soms ook helaas) werken die dingen 99 van de 100 keer niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 13-09-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:06:
[...]

ook al verdedigd iemand wel de vlag....zolang dit niet met een tank oid gebeurd is er weinig houden aan. En met 1 AT begin je ook al niets...zeker niet als er meerdere engineers aan boord zitten. Van de week speelde ik Mashtur. De BH zat vol...kennelijk niet met engineers...na 3x een AT erop te hebben geschoten vloog ie nog....dus zeg nou niet dat ie al te makkelijk neer te halen is...zeker niet in je eentje! Op mashtur kan je zowieso wel rondjes blijven vliegen om vlaggen te cappen zolang beide heli's in de lucht zijn en er weinig vanaf de grond gebeurd! Je bent een beetje kortzichtig!
Met de supply gast en zijn unlock rifle kan je een regen van USA soldiers creeëren. Mik in de richting van de Black Hawk, haal de trekker over en zie 5 soldiers tientallen meters omlaag vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil ook nog wel even inspringen op Damorph. Wij betalen dus voor die server. En het gaat niet om kinderachtige bedragen. Er zijn vele manieren hoe een server verpest kan worden door bepaald aantal personen. Een voorbeeld met statpadding is het duidelijk --> Ban.
Maar vooral lame spelen wat echt hinderlijk gaat worden voor mede spelers is iets waar je als admin zijnde een keuze moet maken. Sommige vinden dat de straf dan weer te zwaar is. Andere vinden het goed. Uiteindelijk zijn het de gamers zelf die het bepalen hoe er gespeeld wordt. maar krijgt de admin de zwarte piet. Beetje meer respect zal wel op zijn plaats zijn. We zijn er niet om als God te spelen maar jullie een fatsoenlijke server te geven waar jullie gezellig kunnen gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113748 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:01:
foutje

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 13-09-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ja en daar heb je teamwork voor nodig!! knal altijd wel de enigneers dan wel uit!! en FU@k tnkas dan gebruik ik wel een humvee!!! dan haal je ook lekker snel neer!

Denk (en je komt al ver genoeg :> )

en oh waarom schiet er dan niet door heen trouwens als dat ding vol zit dan heb je al meestal 3of 2 kills!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 13-09-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Detonator schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:36:
[...]

dat vind ik geen slecht idee....en ook nog eerlijk, omdat heel veel punten van vóór de patch oneerlijk behaald zijn... :X
Idd eigenlijk best een goed idee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:08:
[...]

Met de supply gast en zijn unlock rifle kan je een regen van USA soldiers creeëren. Mik in de richting van de Black Hawk, haal de trekker over en zie 5 soldiers tientallen meters omlaag vallen :)
of rag die at raket het laadruim binnen, of rag er een grenade van assault in, of je plakt wat c4 aan een vlaggenmast, of.. of ...

anyway, genoeg mogelijkheden dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laten we ff eerlijk zijn, als de game mogelijkheden geeft tot veel slecht gedrag door wie komt dat dan?
Is het de taak van servers om dit op te lossen dmv regeltjes waardoor ook eerlijke gamertjes :*) de lul kunnen zijn?
mijn mening: NEE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
[druppel die emmer laat overlopen]
is het nou nooit goed hier?
dat gezeik over dat ik aandachtsgeil ben slaat helemaal nergens op... ik doe het alleen maar om te laten merken dat ik wel degelijk wat aan klachten doe...
en als je mn regels stom vind, tief dan ff een end op en ga lekker je eigen server bedienen ofzo, dan zul je wel merken dat het best nog wel moeilijk is!

en wat is er mis mee dat ik soms mensen kick die gigantische irritaties opwekken? ben ik dan degene die het spel verpest als ik hem kick?
btw ik ban nooit mensen tenzij ze me echt helemaal over de zeik halen zoals zielige mensjes als die hier zo'n muffe post maken dat het weer es niet eerlijk is ofzo...

ik steek hier veel tijd en veel geld in...
ik krijg er een hoop leuke reacties en veeeeeel plezier voor terug
maar stop alsjeblieft met zeuren over zaken die je volgens mij niet eens begrijpt...
[/]

om weer tot de orde van de dag te komen en dat slappe geouwehoer maar es achterwege te laten (ik ga dr geen aandacht meer aan besteden), ik heb nu een tijdje met een chopper zitten oefenen en moet zeggen dat het nu best aardig gaat met keyboard (nog niet zo megagoed als dat mensen met een joystick zijn ofzo maar dat hoeft van mij ook niet)
ik doe voornamelijk iets met die black hawk
en als het kan met die gevechtsheli

ik heb trouwens nu al een aantal keer voorin gezeten bij die laatste en dat levert toch best wat punten op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In welke zin? Jij zat ook in MEC en killde hem voor de heli? Jij zat in USA en hing voor je MEC helipad te wachten tot hij respawnde?

Of kon hij gewoon niet tegen zn verlies? Als je hem een eerlijke kans geeft om van de grond te komen vind ik het een beetje triest...maar als je m steeds op stond te wachten had je van mij ook mogen gaan hoor!
I
k ben ook al zo vaak het slachtoffer van een kickvote geworden omdat ik toevallig beter was dan de rest (vliegtuig/bombarderen..en néé geen spawnrape!). Gelukkig (soms ook helaas) werken die dingen 99 van de 100 keer niet.
:S ja halo als hij telkens p de zelfde plek gaat spwanen vraag je er gewoon om.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:08:
[...]

Ik ben normaal ook support mét unlock...je hebt gelijk máár ten eerste word je 9 van de 10 al neergemaaid door die gathling voordat je ook maar 1 mannetje eruit hebt. Ten tweede werkt dat ook niet lekker als hij er vandoor gaat, want zo hard rent een support niet hoor ;)
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:11:
[...]

Ja en daar heb je teamwork voor nodig!! knal altijd wel de enigneers dan wel uit!! en FU@k tnkas dan gebruik ik wel een humvee!!! dan haal je ook lekker snel neer!

Denk (en je komt al ver genoeg :> )

en oh waarom schiet er dan niet door heen trouwens als dat ding vol zit dan heb je al meestal 3of 2 kills!!!
En teamwork is vaak ver te zoeken of mensen denken niet na. Laatst ook weer...ik knal 2x AT op die BH...snel in een humvee en schieten...stapt er weer zo'n eikel in die humvee en scheurt er vandoor! En ik heb ook geen setting op mn AT die zegt: "Kill engineers first" Tis altijd maar weer afwachten wat eruit komt vallen.

En ik denk echt wel hoor...ik weet maar al te goed hoe het werkt! Alleen werkt het niet altijd zoals het hoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:23

TheVMaster

Moderator WOS
Bertus schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:04:
Zooo, net een lekker potje als COmmander gespeeld, fijn team dat veel arti plekken gaf, effe een UAV plaatsen en kaboooom.

Ook een basic Commanderbadge gekregen ^%
hehe die heb ik ook ;) Sinds gisteravond zelfs een Gold Medal ;) Wauw.. :p en neej ik ben niet zo goed, de rest was NOG slechter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:14:
Laten we ff eerlijk zijn, als de game mogelijkheden geeft tot veel slecht gedrag door wie komt dat dan?
Is het de taak van servers om dit op te lossen dmv regeltjes waardoor ook eerlijke gamertjes :*) de lul kunnen zijn?
mijn mening: NEE
Ja dus. EA wilt ook juist op alle servers admins hebben.
Niet alles wat technisch mogelijk is, is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:24:
[...]

Ja dus. EA wilt ook juist op alle servers admins hebben.
Niet alles wat technisch mogelijk is, is goed.
Vindt je dat niet een beetje onbeschofd van EA, je moet er voor betalen! Beetje krom mijn insziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

BlackHawk Jagen vind ik juist het leukste van heel Masthuur City veld...
Ik speel dan ook het liefst MEC in Masthuur City. Zodra ik de kans heb om met een tank te scheuren knal ik de blackhawk uit de lucht..

Okee, het lukt mij niet altijd, maar ieder geval verlaat de Blackhawk snel de vlag met veel schade.
De vlag is dan nog steed in bezit van de MEC ipv USA.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:25:
[...]

Vindt je dat niet een beetje onbeschofd van EA, je moet er voor betalen! Beetje krom mijn insziens.
Je kan onmogelijk een game technisch zo maken dat lame gedrag uitgesloten wordt. Overal waar bewegingsvrijheid in de game is heb je dit gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-06 22:52
WOOHOO! ik krijg hem morgen door de brievenbus! :D

Mezelf vandaag nog maar even vermaken met de demo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:16:
[druppel die emmer laat overlopen]
Boel text
Veel gezeur en gezanik hier, terecht en onterecht.
Dit komt ook doordat de makers van de game te veel gaten open hebben gelaten voor verschillende soorten wan gedrag.
Dit houd je overal, maar ze hadden wat mij betreft ff wat langer mogen testen en wat finetuning mogen doen.
Er lopen er ook zat rond die gewoon spelen zoals het hoort, maar het negatieve gedrag komt toch altijd makkelijker boven drijven...

Ik vindt het goed dat je hier van je laat horen, jij bent degene die er echt wat aan kan doen op een server, weet je ook gelijk wat er wel en niet speelt ;)

Greetzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:08:
Ik wil ook nog wel even inspringen op Damorph. Wij betalen dus voor die server. En het gaat niet om kinderachtige bedragen. Er zijn vele manieren hoe een server verpest kan worden door bepaald aantal personen. Een voorbeeld met statpadding is het duidelijk --> Ban.
Maar vooral lame spelen wat echt hinderlijk gaat worden voor mede spelers is iets waar je als admin zijnde een keuze moet maken. Sommige vinden dat de straf dan weer te zwaar is. Andere vinden het goed. Uiteindelijk zijn het de gamers zelf die het bepalen hoe er gespeeld wordt. maar krijgt de admin de zwarte piet. Beetje meer respect zal wel op zijn plaats zijn. We zijn er niet om als God te spelen maar jullie een fatsoenlijke server te geven waar jullie gezellig kunnen gamen ;)
Inderdaad. Wij hebben ca. € 630 voor een server betaald. Er zijn een aantal dingen die wij niet leuk vinden en daar bannen wij voor. Dat levert ons een hoop "vaste klanten" op die weet wat de regels zijn op onze server en die dat dus blijkbaar ook waarderen.
Dat er dan nog 5% kleuters langskomen die denken dat alles mag "omdat het nou eenmaal in het spel zit" is vervelend. Die gaan er dus heel snel vanaf aangezien wij (die tenslotte de server betalen) en de andere 90% dit toevallig niet kunnen waarderen.

Wij waarschuwen ook niet, de regels staan in de server message en om de zoveel tijd wordt er een regel gespamd. Duidelijk genoeg voor iedereen, maar helaas kunnen sommigen niet lezen (of hebben er gewoon sch**t aan :)).

Edit: Bluepanther en ik zijn niet de bedoelde wij :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 120987 op 13-09-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik heb mijn punten op een correcte manier verdient, in een squad in de lucht en op de grond.
Nooit ergens in een hoekje mijn punten verdient.
Kan er niks aan doen als ik in een BH zit, en ze kunnen ons niet neerhalen.
Meestal spelen we met F10 en F11 view, en altijd met voip.
En spelen als team, kan er ook niks aan doen dat jij maar 5000 punten hebt.
En als je in een BH zit heb je genoeg te doen want iedereen wilt je neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:50:
[...]

Inderdaad. Wij hebben ca. € 630 voor een server betaald. Er zijn een aantal dingen die wij niet leuk vinden en daar bannen wij voor. Dat levert ons een hoop "vaste klanten" op die weet wat de regels zijn op onze server en die dat dus blijkbaar ook waarderen.
Dat er dan nog 5% kleuters langskomen die denken dat alles mag "omdat het nou eenmaal in het spel zit" is vervelend. Die gaan er dus heel snel vanaf aangezien wij (die tenslotte de server betalen) en de andere 90% dit toevallig niet kunnen waarderen.

Wij waarschuwen ook niet, de regels staan in de server message en om de zoveel tijd wordt er een regel gespamd. Duidelijk genoeg voor iedereen, maar helaas kunnen sommigen niet lezen (of hebben er gewoon sch**t aan :)).
Zo is het dus maar net. Blijkbaar hebben veel spelers behoefte aan dit soort regels. Hiermee verschaf je duidelijkheid. Of je het leuk vind of niet. Het zij zo....

Wat net ook aangegeven werd, is dat wij admins juist ook vaak de forums lezen om te kijken wat er speelt. Om ons 'werk' beter te doen en rekening met anderen kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Even inspringen op het gezeik mbt admins, zielig en blablablabla.
[Pissedoffmode]
Ik heb een hele tijd (loopt geloof ik nog steeds :) ) een CS 1.6 server gehad. ook deze is niet uit de lucht komen vallen maar is gewoon betaald met (hard) verdiende centjes van mij en een stel vrienden van mij. Dus een ieder die gratis op die server wilde spelen moest dan ook gewoon onze regels aanhouden en anders kon ie opzouten. Het is toch zeker door ONS betaald!!!! En de server was altijd vol, dag en nacht ([HuT] Poolday Allday CS 1.6, world ranking poolday only was geloof ik 3 _/-\o_ )
Dus als je dan gaat zeiken op admins die gewoon proberen hun EIGEN betaalde server te onderhouden op een manier die ZIJ denken dat de juiste is, wie ben jij dan om daarover te ouwehoeren !?!?!!? Zij doen tenminste nog hun best om het speelbaar te houden.

Dus alsjeblieft, huur een eigen server of hou je gewoon aan de regels die gesteld worden..........
Enne, ik geloof dat er genoeg mensen blij zijn als DaMorpeus weer eens een update mbt de patch aan ons doorgeeft.
[/pissedoffmode]

[slijmmode] ;)
@DaMorpheus en DJMantri: Goed bezig, ik speel altijd graag op jullie servers _/-\o_
Ingame nick [HuT]Ruza[NL]
[/slijmmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:12:
[...]

Jep, idem B)

Wake Island 2007 is overigens gisteren officieel bevestigd. De map komt in 3 oktober uit in de nieuwe 1.1 patch
LOL, noemen ze de map Wake Island 2007? Wat een ongelovelijke brakke naam dan :) Als ze het nou Wake Island noemen, oke, maar die 2007 er achter :S Wel mooi iig dat er een extra map bij komt _O_ Eindelijk weer eens een nieuwe map voor op de ranked servers :)
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 13:27:
[...]
Ik stel voor dat we hem ritueel verbannen van dit forum vanwege deze misdaden tegen de nerds B) B)
En dat zeg jij :|

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

@ DJmantri:

Ik heb het naar je zin op je server, ik ben blij dat ik je ook hier kan spreken, ik ben blij dat je alles in de gaten houdt, ik ben blij dat je mensen kickt omdat ze vervelend zijn, ik ben blij dat je je goed verdedigd...

al met al ben ik blij :)
zonder admin valt er niet te spelen vind ik...

dit geldt voor alle admins!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjaakhaar schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:36:

Zeg gast dat werd is tijd :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

sarcamse droop eraf in de tekst die je quote :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:19:
[...]

Ik ben normaal ook support mét unlock...je hebt gelijk máár ten eerste word je 9 van de 10 al neergemaaid door die gathling voordat je ook maar 1 mannetje eruit hebt. Ten tweede werkt dat ook niet lekker als hij er vandoor gaat, want zo hard rent een support niet hoor ;)

[...]

En teamwork is vaak ver te zoeken of mensen denken niet na. Laatst ook weer...ik knal 2x AT op die BH...snel in een humvee en schieten...stapt er weer zo'n eikel in die humvee en scheurt er vandoor! En ik heb ook geen setting op mn AT die zegt: "Kill engineers first" Tis altijd maar weer afwachten wat eruit komt vallen.

En ik denk echt wel hoor...ik weet maar al te goed hoe het werkt! Alleen werkt het niet altijd zoals het hoort!
Ja kan!! maar meestal zit ik ook met vrienden en die weet wat ik verlang en zei van mij ;) (geeft een goed voordeel)
(maar ik heb geen moeite met die black hwak eigenlijk :> )

Zeg laat je dan niet zien tot ze bij de vlag zijn!!!!! :P doe ik altijd en knal ze dan eruit!!!
en met een AT kan je richten eh, ja oke ik schiet ze ook niet altijd door maar ik wordt nauwlijks gekild door zo'n ding.. door gewoon goed mezelf in te dekken

En ik kan Djmantri ze standpunt zeker begrijpen..
:P ik vind het niet dat hij het slecht doet!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 13-09-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:20
Tja, ik heb nog helemaal niks gezegd want ik heb niet zoveel behoefte om met modder te gaan gooien... en dat wilde ik eigenlijk zo houden.

Maar mij te gaan beschuldigen van statspadden gaat me net iets te ver.. als je dan ook nog even direct een screenshot erbij zet van mijn punten zou het helemaal tnx zijn. Vooral dat derde scherm waarbij je kan zien we de meeste heals heeft gedaan zou wel mooi zijn, daar zie je me namelijk uiteraard staan met 100+ pnt.... :z Oh wacht, mijn totale aantal heal punten over alle potjes tot nu toe komt nog niet eens op 100 uit....

En verder, ja als mensen voor mijn vliegtuig gaan staan terwijl ik wil opstuigen ben ik niet te beroerd omhetzelfde kunstje te flikken. En voor een tank gaan lopen als iemand er mee weg probeert te crossen terwijl ik hem aan 't repareren ben daar draai ik me spreekwoordelijke hand ook niet voor om. En mensen die gaan punishen omdat ze lomp in mijn mijnen rijden wil ik ook wel es gaan irriteren. Shame on me. En dat is direct het eerste en het laatste wat ik zeg. :Y)

Damn, en dan vergeet ik nog die piloten die je direct gaan punishen als ze uit de lucht worden geschoten door een verdwaalde AA-raket....

[ Voor 6% gewijzigd door Hielko op 13-09-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Anoniem: 45881 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:52:
[...]

Ik heb mijn punten op een correcte manier verdient, in een squad in de lucht en op de grond.
Nooit ergens in een hoekje mijn punten verdient.
Kan er niks aan doen als ik in een BH zit, en ze kunnen ons niet neerhalen.
Meestal spelen we met F10 en F11 view, en altijd met voip.
En spelen als team, kan er ook niks aan doen dat jij maar 5000 punten hebt.
En als je in een BH zit heb je genoeg te doen want iedereen wilt je neerhalen.
Als dit zo door gaat wordt alles als negatief/oneerlijk ervaren, ik zie me al rondrennen, he heb ik jouw niet zonet neergeschoten, ok ok eerlijk is eerlijk ik zal dus nu niet op je schieten het is nu immers jouw beurt om mij neer te schieten.

Als je zelf een beetje slim speelt (Als het hele team dat zou doen is het nog beter) dan is overal een oplossing voor. :)

Stel je hebt een lastige tank, nou dit tank heeft geen leven meer als er 16 of 32 man als AT spawnen.
Die mensen in de tank komen dan echt niet verder meer, dan een straatje inrijden, doodgaan, spawnen en het opnieuw proberen.

Het gaat pas fout wanneer je denkt, die tank staat vast niet op mij te wachten als ik opnieuw spawn als medic bij die laatste vlag omdat ik toch graag bovenop alles springt wat met de kont naar me toe op de grond ligt :)

Je kunt dan beter even een beurtje als ATjer spawnen om die tank uit de weg te ruimen.

Al moet ik wel bekennen dat wanneer ik iemand zie met een hulpscore van 100 of meer en een aantal kills van 1 en 0 keer dood dat ik dan niet het gevoel heb dat die gozer echt actief aan he spel heeft deelgenomen, om maar niet te spreken van teamplay.

Ja Ja, ik weet het als je steeds gerivived wordt heb je weining deaths...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hielko schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:30:
[...]

Tja, ik heb nog helemaal niks gezegd want ik heb niet zoveel behoefte om met modder te gaan gooien... en dat wilde ik eigenlijk zo houden.

Maar mij te gaan beschuldigen van statspadden gaat me net iets te ver.. als je dan ook nog even direct een screenshot erbij zet van mijn punten zou het helemaal tnx zijn. Vooral dat derde scherm waarbij je kan zien we de meeste heals heeft gedaan zou wel mooi zijn, daar zie je me namelijk uiteraard staan met 100+ pnt.... :z Oh wacht, mijn totale aantal heal punten over alle potjes tot nu toe komt nog niet eens op 100 uit....

En verder, ja als mensen voor mijn vliegtuig gaan staan terwijl ik wil opstuigen ben ik niet te beroerd omhetzelfde kunstje te flikken. En voor een tank gaan lopen als iemand er mee weg probeert te crossen terwijl ik hem aan 't repareren ben daar draai ik me spreekwoordelijke hand ook niet voor om. En mensen die gaan punishen omdat ze lomp in mijn mijnen rijden wil ik ook wel es gaan irriteren. Shame on me. En dat is direct het eerste en het laatste wat ik zeg. :Y)

Damn, en dan vergeet ik nog die piloten die je direct gaan punishen als ze uit de lucht worden geschoten door een verdwaalde AA-raket....
Maar waarom schiet je dan op mensen, en geeft ze daarna een medickit?
En je ging voor elke vliegtuig staan, liggen.
En volgens mij ging niet iedereen voor jouw vliegtuig liggen of ze deden dat omdat jij dat ook deed.
En als er iemand anders opsteeg gingen ze opzij.
Maar nu is er genoeg gezegd en dus allemaal lekker spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vaak snachts problemen met connection lost, en dan weer terug naar het menu.
We hebben 2 pc achter een router, 2 gekochte spellen.
Moet ik nog poorten openzetten, dacht alleen als je een server had.
En meestal speel ik alleen snachts.
In het boekje staat een uitleg wat je moet openzetten, moet je alles overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-06 22:52
Ja klopt, maar ik heb een hele tijd getwijfeld. Waarom: ik twijfelde of ik werkelijk wel zoveel meer gameplezier aan zou beleven aan een zelfde gameplay in een nieuw jasje, dat aangezien ik Battlefield 1942 en uitbreidingen en battlefield vietnam helemaal kaal had gespeeld. Nu heb ik BF2 even bij iemand on-line mogen spelen, en de opties die er bij zijn gekomen zijn het geld wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Epitome schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:24:
[...]

Met alliteraties (beginletterrijm) kan je leuke dingen bedenken:

Bad guys in Basrah
Bloodbath in Bagdad
Carnage in Kirkuk
Horror in Haditha
Mess in Mosul
Sorrow in Samarra'
Terror at Tall 'Afar

Of de NL-versie:
Gekut in Al Kut :+

Andere grote steden in Irak
Doet me denken (voor de ouderen onder ons) aan een serie jeugdboeken van Bob Evers. Deze hadden ook titels zoals Heibel in Honoloulou of Trammelant op Trinidad ;)

http://www.bobevers.nl/boeken/alle_delen.html

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:15:
[...]

sarcamse droop eraf in de tekst die je quote :>
Sarcamse? Is dat een nieuw woord? Mijn Grote Van Dale kent het woord iig niet :/
Hielko schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:30:
[...]

Ooit gehoord van "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"? :Y)

[ Voor 75% gewijzigd door Phyxion op 13-09-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:46:
[...]

Sarcamse? Is dat een nieuw woord? Mijn Grote Van Dale kent het woord iig niet :/
Slechte zin? :+

[ Voor 23% gewijzigd door Stewie! op 13-09-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Je zal bedoelen bij jezelf: Slecht zin (De andere 'zin' dus :P)?

De nummer 1 op de wereldlijst is trouwens ook mooi voortgang aan het maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:54:
[...]

Je zal bedoelen bij jezelf: Slecht zin (De andere 'zin' dus :P)?
Nee :/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

Ben nu ook maar eens met de level editor beginnen te spelen.
Mijn doel is (althans op dit moment) om een soort van "obstacle course" te maken waarbij je in allerlei voertuigen kunt springen en hiermee kunt oefenen.

Nu ben ik een grote zandbak aan het maken met hier en daar wat andere vegitatie. Maar hoe kan ik in één keer het hele terrein inkleuren met bijvoorbeeld layer_1 (is mijn zand texture)? Ik kan dat nergens terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
FnF schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:46:
[...]

mierenneuker, "iig" kent de Grote van Dale (van zonder hoofdletter, danku) ook niet... en ja, de Van Dale (nu wel met hoofdletter!) kent wel afkortingen, zoek "etc" maar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

goed, is het kinderfeestje nu weer voorbij en kunnen we weer verder gaan met het topic?

dank voor de attentie,

Groeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
sjaakhaar schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:36:

Sterkte dan maar :) Aangezien de meeste al een aantal betere wapens unlocked hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

En ik dat altijd maar denken bij jou, maar nu hebben we het goede antwoord na al die tijd _O_
rac-on schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:01:
[...]

mierenneuker, "iig" kent de Grote van Dale (van zonder hoofdletter, danku) ook niet... en ja, de Van Dale (nu wel met hoofdletter!) kent wel afkortingen, zoek "etc" maar eens op.
Met hoofdletter: http://www.vandale.nl/producten/15163
Dank u :P
OMD schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:03:
goed, is het kinderfeestje nu weer voorbij en kunnen we weer verder gaan met het topic?

dank voor de attentie,

Groeten...
Goed idee IMHO, maar welk kinderfeestje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:20
Anoniem: 45881 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:41:
Ik heb vaak snachts problemen met connection lost, en dan weer terug naar het menu.
We hebben 2 pc achter een router, 2 gekochte spellen.
Moet ik nog poorten openzetten, dacht alleen als je een server had.
En meestal speel ik alleen snachts.
In het boekje staat een uitleg wat je moet openzetten, moet je alles overnemen?
Dat is alleen nodig als je een server wilt starten, als je wilt spelen hoef je dat niet te doen. Wellicht dat het probleem wordt veroorzaakt door de server waar je op speelt? Je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Toch wel erg zeg ... okee, ik hou van Karkand en tegelijkertijd van armor. De laatste tijd wordt ik wat bedrevener en scoor ik makkelijk 80 a 100 puntjes per ronde (waarvan de helft teamscore). Opvallend toch hoe dikwijls ik de laatste tijd een kickvote tegenkrijg zonder reden ... als ik erom vraag krijg ik niks ???? Is dit dan zuivere jaloesie of zo ?? Echt wel kinderachtig ... die armor staat er toch om gebruikt te worden ? :?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur over kapotte (account)servers.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.