[druppel die emmer laat overlopen]
is het nou nooit goed hier?
dat gezeik over dat ik aandachtsgeil ben slaat helemaal nergens op... ik doe het alleen maar om te laten merken dat ik wel degelijk wat aan klachten doe...
en als je mn regels stom vind, tief dan ff een end op en ga lekker je eigen server bedienen ofzo, dan zul je wel merken dat het best nog wel moeilijk is!
en wat is er mis mee dat ik soms mensen kick die gigantische irritaties opwekken? ben ik dan degene die het spel verpest als ik hem kick?
btw ik ban nooit mensen tenzij ze me echt helemaal over de zeik halen zoals zielige mensjes als die hier zo'n muffe post maken dat het weer es niet eerlijk is ofzo...
ik steek hier veel tijd en veel geld in...
ik krijg er een hoop leuke reacties en veeeeeel plezier voor terug
maar stop alsjeblieft met zeuren over zaken die je volgens mij niet eens begrijpt...
[/]
om weer tot de orde van de dag te komen en dat slappe geouwehoer maar es achterwege te laten (ik ga dr geen aandacht meer aan besteden), ik heb nu een tijdje met een chopper zitten oefenen en moet zeggen dat het nu best aardig gaat met keyboard (nog niet zo megagoed als dat mensen met een joystick zijn ofzo maar dat hoeft van mij ook niet)
ik doe voornamelijk iets met die black hawk
en als het kan met die gevechtsheli
ik heb trouwens nu al een aantal keer voorin gezeten bij die laatste en dat levert toch best wat punten op