[PC] Battlefield 2 - deel XVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.992 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 123041

Hielko schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:40:
[...]

Van mijn ruim 5000 deaths zijn er slechts 13 gemaakt met de grenade lacher attachment, kan niet zeggen dat ik je ergenis deel :P. Ben vaker door een knife, pistol of hand granaat doodgegaan...
Ik dacht vroeger ook dat die stats zo in elkaar zaten, maar het zit anders.

Die deaths die je ziet bij bv. grenadelauncher zijn deaths die je had toen je de grenadelauncher in je handen had. Dus als je amper die launcher gebruikt zul je ook weinig deaths zien staan in je stats.

Zo had ik vroeger ook iets van 10 deaths voor laucher, totdat ik ging oefenen met dat wapen en ik ook een m203 hoertje werd, ineens stonden er iets van 300 deaths.

Ik heb de g-launcher ondertussen afgezworen, ben tot inzicht gekomen dat ie inderdaad heel lame is om mannetjes mee op te blazen op 5 meter afstand. Kun je zeggen wat je wilt, maar dat heeft dus echt geen skill nodig, punt uit.

Edit - Epitome was me voor.

Anoniem: 102880

Anoniem: 123041 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:27:
[...]

Zo had ik vroeger ook iets van 10 deaths voor laucher, totdat ik ging oefenen met dat wapen en ik ook een m203 hoertje werd, ineens stonden er iets van 300 deaths.

Ik heb de g-launcher ondertussen afgezworen, ben tot inzicht gekomen dat ie inderdaad heel lame is om mannetjes mee op te blazen op 5 meter afstand. Kun je zeggen wat je wilt, maar dat heeft dus echt geen skill nodig, punt uit..
Dank je.... ;)

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Een nieuwe Geforce 6800GT! Dat ziet er flink lekkerder uit dan met een 5700.

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50

R-B

Blokkert

w03f schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:58:
[...]

Zou het er daadwerkelijk aan liggen?
ja, q-tec is zo bagger merk :X Ik had er toen ook problemen mee.. die 550 wat van q-tec die je heb is maar 300 watt continu ofzo.. koop een echt merk aka Tagan ofzo. Weet je zeker dat je goed zit :)

[ Voor 31% gewijzigd door R-B op 10-09-2005 17:52 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:35
Epitome schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:26:
[...]

Volgens mij zijn de deaths bij wapens niet de wapens waardoor je bent gekilled, maar het wapen wat je in je handen had toen je werd gekilled...

Want bij mij staat bij Defibrillator kills 1 en deaths 71...

Nu weet ik zeker dat ik welgeteld één keer iemand omlegde met een defibrillator en ik weet ook zeker dat ik zeker niet 71 keer met die defibrillator ben gepakt!! Het zo wel goed kunnen dat ik stierf 71 keer terwijl ik die defibrillator in mijn handen had. :)
Ah oke, weer wat geleerd dan :). Opzich jammer dat dan niet wordt bijgehouden waardoor je dood bent gegaan.

Voeding is toch wel een van de belangrijkste onderdelen..k heb ook al een boel pc's gefixed door er een nieuwe voeding in te knallen...ze zijn niet goedkoop..maar ja...t kost wat maar dan heb je ook wat....TIP: hoe zwaarder (gewicht) hoe beter vaak...die Q-tec weegt waarschijnlijk geen drol ;)
Mn bro heeft er een die weegt wel een kilo of 4 dacht ik

• R-B

R-B

Blokkert

Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:55:
Voeding is toch wel een van de belangrijkste onderdelen..k heb ook al een boel pc's gefixed door er een nieuwe voeding in te knallen...ze zijn niet goedkoop..maar ja...t kost wat maar dan heb je ook wat....TIP: hoe zwaarder (gewicht) hoe beter vaak...die Q-tec weegt waarschijnlijk geen drol ;)
Mn bro heeft er een die weegt wel een kilo of 4 dacht ik
Als je alleen op gewicht afgaat ben je ook redelijk dom? iig, kijk ff op GoT rond. En je ziet een lijst van A-merk voedingen.. En je leest revieuws.. 1 tip: Koop geen q-tec :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Anoniem: 147126

Ik denk niet dat bf2 soepel gaat draaien op een Athlon 2000+, 512mb en een Radeon 9000... Het lijkt me dat je zoiezo 512mb ram erbij moet prikken en zelfs dan wordt het nog afzien :|

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
R-B schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:59:
[...]

Als je alleen op gewicht afgaat ben je ook redelijk dom? iig, kijk ff op GoT rond. En je ziet een lijst van A-merk voedingen.. En je leest revieuws.. 1 tip: Koop geen q-tec :P
Nee echt waar, dat van dat gewicht wel hoor! hoe lichter de voeding hoe cheaper deze is van binnen! let zelf maar eens op

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:06

UTM

Anoniem: 147126 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:01:
Ik denk niet dat bf2 soepel gaat draaien op een Athlon 2000+, 512mb en een Radeon 9000... Het lijkt me dat je zoiezo 512mb ram erbij moet prikken en zelfs dan wordt het nog afzien :|
Het huidige systeem is een Athlon 2000+ met 512mb RAM en een nVidia 6800LE. De PC van mn vader (een Duron1600, Radeon 9000PRO met 256mb DDR en een QTEC 350Watt) trekt BF2 wel. En mijn PC niet. Vaag :/

• R-B

R-B

Blokkert

Mister_X schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:04:
[...]
Nee echt waar, dat van dat gewicht wel hoor! hoe lichter de voeding hoe cheaper deze is van binnen! let zelf maar eens op
ja, zal heus wel wat inzitten hoor.. mijn huidige tagan (en me reserve Be-Quit) zijn ook zwaar. maar probeerde te zeggen: Dat je niet daar alleen op moet letten :)

enne woef, die vga vind ik redelijk overkill voor je systeem hehe..

Mijn tips, buiten de cpu: 1 latje 512 erbij, andere A-merk voeding en gif it a try ;)

[ Voor 18% gewijzigd door R-B op 10-09-2005 18:08 ]

Anoniem: 147126

Het huidige systeem is een Athlon 2000+ met 512mb RAM en een nVidia 6800LE. De PC van mn vader (een Duron1600, Radeon 9000PRO met 256mb DDR en een QTEC 350Watt) trekt BF2 wel. En mijn PC niet. Vaag :/
No way dat bf2 speelbaar is met 256mb ram... Ik had eerst 512mb en had de hele tijd last van enorme framedrops omdat hij ging swappen met de harddisk... Heb je het niet over battlefield vietnam ofzo?
1 latje 512 erbij, andere A-merk voeding en gif it a try
Mee eens :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 10-09-2005 18:10 ]

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Yep:
Quote van Battlefield2.nl:
Teamkills worden op een nieuwe manier geregistreerd en afgehandeld. Zo wordt het onmogelijk om teamkills te krijgen voor bijvoorbeeld het neerhalen van de Black Hawk helicopter die dan prompt op een groep teammates neerstort
Borromini schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:40:

Ik gebruik hem alleen tegen voertuigen >:). En als ik echt heel wanhopig ben ook wel es tegen heli's, alhoewel dat nauwelijks helpt.
Oh jawel hoor, ff een nade schuin van achteren de BH in en met een beetje geluk is de piloot ook dood. Ook zijn Cobra's niet veilig voor de M203, vooral als ze een flag aan het cappen zijn. Ik heb op zo'n moment al vaak genoeg de piloot eruit geschoten met dat ding, gewoon op de cockpit mikken, liefst van de voor- cq zijkant.

π MW finishers

R-B schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:59:
[...]

K zeg ook niet dat ik alléén op gewicht af ga....maar over het algemeen is dat een goede indicatie dat de voeding van hogere kwaliteit is. Die voeding waar ik het over had was ook iets van 185 eur ofzo en stond ook zeer goed aangeschreven.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 10-09-2005 18:16 ]

• R-B

R-B

Blokkert

Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:15:
[...]

K zeg ook niet dat ik alléén op gewicht af ga....maar over het algemeen is dat een goede indicatie dat de voeding van hogere kwaliteit is. Die voeding waar ik het over had was ook iets van 185 eur ofzo en stond ook zeer goed aangeschreven.
lol voor 185 euro mag je ook wel een goede voeding verwachten :)

• MagNiDude
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-11-2023
Het klopt dat je geen skills nodig hebt om met de 203 iemand op 5 meter af te knallen, maar dat geld denk ik voor de helft van de kills die gemaakt worden in het spel. Wat is de skill om met een tank of apc het voetvolk af te knallen, de minigun van de BH, de mijnen van de engineer, c4 rond een ingenomen vlag leggen en wachten .......enz. Men gebruikt gewoon de middelen die het spel je geeft om de mensen af te knallen ;)

MagNiDude schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:25:
Het klopt dat je geen skills nodig hebt om met de 203 iemand op 5 meter af te knallen, maar dat geld denk ik voor de helft van de kills die gemaakt worden in het spel. Wat is de skill om met een tank of apc het voetvolk af te knallen, de minigun van de BH, de mijnen van de engineer, c4 rond een ingenomen vlag leggen en wachten .......enz. Men gebruikt gewoon de middelen die het spel je geeft om de mensen af te knallen ;)
Zit wat in....máár toch....k hoop gewoon dat zo ook nog wat gaan doen aan de splashdamage, de meeste hebben te weinig denk ik...want met bijvoorbeeld een AT raket moet je een mannetje ook nog zo goed als precies raken terwijl dat weer een flinke ontploffing geeft...maar uiteindelijk is overal wel wat voor te zeggen...de een vind het prima zoals het is en de ander ziet liever veranderingen. Toch vind/hoop ik dat ze dat soort explosieve wapens wat beter moeten balanceren zodat ze ook gebruikt worden waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn. Want op bf1942 werd je altijd al door rpg's afgeschoten van of heel dichtbij...of van heel ver weg als ie ook maar enigsinds in de buurt kwam.
En die M203 is ook niet bedoeld voor dichtbij!

• MagNiDude
Je voorbeeld over de AT ben ik helemaal met je eens, ik speel het meest hiermee.
Verder begrijp ik je frustatie wel hoor, kan even geen voorbeelden verzinnen maar zit ook vaak genoeg flink te schelden ;)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 147126 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:08:
[...]

No way dat bf2 speelbaar is met 256mb ram... Ik had eerst 512mb en had de hele tijd last van enorme framedrops omdat hij ging swappen met de harddisk... Heb je het niet over battlefield vietnam ofzo?

[...]

Mee eens :)
BF2 is wel zeker speelbaar met 256MB RAM, alleen moet je niet denken dat je alles op High kan zetten, met alles op Low, en misschien hier en daar nog wat Medium, dan is het met 256MB RAM best nog wel te doen hoor :P

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
MagNiDude schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:25:
daar heb je wel gelijk in, al vind ik een tank zwakker (bij confrontatie) als infantrie. Als je bedenkt dat die m203 bijna even krachtig is als de kogel van een tank.... De bh is idd irritant, maar alleen in mashtuur omdat je je daar niet zelf kan verdedigen (of iig moeilijker). Bovendien hoor je hem ruim van te voren aankomen, zelfde geldt voor een tank of apc. Waardoor je nog de tijd heb om je te verschuilen, gaat zowiezo makkelijker als je geconfronteerd wordt met een tank in vergelijking met infantrie. Die kunnen je namelijk op elk plekje nog achtervolgen. Als jij nu een gast tegenkomt, en die staat op 10 m afstand met een 203 dan heb jij echt geen kans (er zijn natuurlijk uitzonderingen maar dat ligt dan meestal aan die persoon zelf). Mijnen zal ik maar niet eens op in gaan en C4 tja komt niet ver en het is eerst gooien en 2 seconde later is het pas boem, vaak zijn dat dan net 2 seconde te veel. Conclusie m203 is een beetje overpowered :9

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• Hielko
Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:38:
[...]

Zit wat in....máár toch....k hoop gewoon dat zo ook nog wat gaan doen aan de splashdamage, de meeste hebben te weinig denk ik...want met bijvoorbeeld een AT raket moet je een mannetje ook nog zo goed als precies raken terwijl dat weer een flinke ontploffing geeft...maar uiteindelijk is overal wel wat voor te zeggen...de een vind het prima zoals het is en de ander ziet liever veranderingen. Toch vind/hoop ik dat ze dat soort explosieve wapens wat beter moeten balanceren zodat ze ook gebruikt worden waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn. Want op bf1942 werd je altijd al door rpg's afgeschoten van of heel dichtbij...of van heel ver weg als ie ook maar enigsinds in de buurt kwam.
En die M203 is ook niet bedoeld voor dichtbij!
Ik vind het opzich zo wel goed; de AT raket is ook helemaal niet bedoeld om mannetjes mee te raken, dus 't is prima dat dat lastig gaat! De M203 mag ook wel sterk zijn, de assault class is tenslotte ook gewoon de class die hoort te ownen bij voetvolk combat. En als je de M203 meer splashdamage gaat geven zodat ie niet van heel dicht bij gebruikt kan worden wordt ie alleen maar beter van.

MagNiDude schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:52:
Je voorbeeld over de AT ben ik helemaal met je eens, ik speel het meest hiermee.
Verder begrijp ik je frustatie wel hoor, kan even geen voorbeelden verzinnen maar zit ook vaak genoeg flink te schelden ;)
en díe reload pas langzaam! hehe...en die mp5 kan je beter iemand mee op zn kop slaan dan maakt ie nog meer damage! Toch ga ik denk ik voor de AT unlock, zit al op 75% van mn volgende rang
Hielko schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:04:
[...]

Ik vind het opzich zo wel goed; de AT raket is ook helemaal niet bedoeld om mannetjes mee te raken, dus 't is prima dat dat lastig gaat! De M203 mag ook wel sterk zijn, de assault class is tenslotte ook gewoon de class die hoort te ownen bij voetvolk combat. En als je de M203 meer splashdamage gaat geven zodat ie niet van heel dicht bij gebruikt kan worden wordt ie alleen maar beter van.
Nee prima dat AT niet voor mannetjes is...in principe ook niet om op een BH oid te schieten! Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat een AT raket toch wel een ventje zou moeten doden binnen een redelijke straal wat nu dus niet het geval is.
Misschien dat de M203 beter wordt maar dan denk je iig wel 2x na voordat je m 2m voor je voeten schiet. Ik neem aan dat je ook geen handgranaat 2m voor je uit gooit als ie meteen zou ontploffen. Maar goed..het is nou eenmaal zo en ik vind het persoonlijk lame als je het op zo'n manier gebruikt.

Die reality mod is trouwens ook wel eens leuk om te proberen. Is maar een paar Mb en daar gaat men eerder te werk zoals bf2 bedoeld is denk ik. A.I. is ook een stuk beter op de een of andere manier.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 10-09-2005 19:15 ]

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
wat een gezeik dat mensen met de 203 geen skills hebben. Zoals ik al eerder gepost hebben: ik vind het meer huilgedrag van mensen die zelf geen skills hebben. Er zijn echt 100 dingen die je ertegen kan doen, ik noem er een paar:
schiet van afstand, het vergt veel oefenen om op een flinke afstand iets met je 203 te raken, dus ben je in het voordeel
spring, zodra er met een 203 op je geschoten wordt. Je gaat dan niet dood en door de lange reload/omschakeltijd heb je het betreffende mannetje 3 keer voor zijn kanus gepaft voordatie weer wat kan doen
gebruik een shotgun, absoluut dodelijk om shortrange en dan heb je evenveel kans als het 203 mannetje
gebruik hem zelf, spreekt voor zich
het belangrijkste: loop niet met z'n alle op dezelfde vierkante meter, maar een beetje verspreid. op dit manier kan je elkaar dekking geven
enz enz enz... mensen die lopen te janken hebben gewoon niet de skills om er iets tegen te doen...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

rac-on schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:08:
wat een gezeik dat mensen met de 203 geen skills hebben. Zoals ik al eerder gepost hebben: ik vind het meer huilgedrag van mensen die zelf geen skills hebben. Er zijn echt 100 dingen die je ertegen kan doen, ik noem er een paar:
schiet van afstand, het vergt veel oefenen om op een flinke afstand iets met je 203 te raken, dus ben je in het voordeel
spring, zodra er met een 203 op je geschoten wordt. Je gaat dan niet dood en door de lange reload/omschakeltijd heb je het betreffende mannetje 3 keer voor zijn kanus gepaft voordatie weer wat kan doen
gebruik een shotgun, absoluut dodelijk om shortrange en dan heb je evenveel kans als het 203 mannetje
gebruik hem zelf, spreekt voor zich
het belangrijkste: loop niet met z'n alle op dezelfde vierkante meter, maar een beetje verspreid. op dit manier kan je elkaar dekking geven
enz enz enz... mensen die lopen te janken hebben gewoon niet de skills om er iets tegen te doen...
Wat ik bedoel heeft ook niets met janken te maken. Het gaat juist om die mensen die m op 2m afstand gebruiken. En ik ga niet bunnyhoppend de hoek om, afstandschot vind ik ok...dan heb je ook meer skills nodig en die shotgun zit ook niet altijd in mn broekzak :+
Als ze die M203 in een groepje schieten vind ik dat ook prima..dat doe je ook met een handgranaat als je slim bent...Maar nogmaals het gaat om die mensen die dus écht close range met die dingen lopen te knallen zonder daar zelf bij dood te gaan in mijn ogen. T valt mij gewoon op dat als ik van de week mashtur en strike @ karkant speel ik ongeveer 2 van de 3x door die M203 word gemold en dat ik bij wijze van het wit in zn ogen zie!

• The Wizard
  • Laatst online: 19:27

The Wizard

Moderator Mobile
Die AT is geweldig, na flink oefenen kan ik zo'n beetje alles raken op de meeste afstanden. Bij de BH moet je gewoon zorgen dat je er voor blijft, of eronder.

Die unlock (DOA?) is goed, maar alleen voor close combat. Ik gebruik de AT voor lange afstand en de DOA voor dichtbij, de meeste keren win je wel een gevecht daar mee.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• MagNiDude
Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:04:
[...]
en díe reload pas langzaam! hehe...en die mp5 kan je beter iemand mee op zn kop slaan dan maakt ie nog meer damage! Toch ga ik denk ik voor de AT unlock, zit al op 75% van mn volgende rang
Kan ik zeker aanraden, was me eerste (en nog enige) unlock.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Anoniem: 123041 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:27:
Die deaths die je ziet bij bv. grenadelauncher zijn deaths die je had toen je de grenadelauncher in je handen had. Dus als je amper die launcher gebruikt zul je ook weinig deaths zien staan in je stats.
Nee niet waar, het aantal kills bij je grenade launcher is het aantal doden met dat ding, het aantal deaths is het aantal keer dat jij bent gekilt met een g launcher.

Ik ben zelf ook n 203 hoertje, 10 uur speeltijd, 554 kills, 208 deaths. Terwijl die 208 echt het aantal is dat ik ermee ben gekillt, niet dat ik dat ding in mijn handen had toen ik werd gekillt.

Knive stats houd ik erg goed in de gaten, ik wil namelijk zoiezo een 2:1 ratio hebben met knive kills. tot nu toe 22x geknived en 47 mensen geknived, ik ben niet 22x doodgegaan met dat ding in mijn hand. Want die heb ik echt 3s in mijn handen, no way dat ik dan gekillt word.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

The Widow Maker schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:35:
[...]

Nee niet waar, het aantal kills bij je grenade launcher is het aantal doden met dat ding, het aantal deaths is het aantal keer dat jij bent gekilt met een g launcher.

Ik ben zelf ook n 203 hoertje, 10 uur speeltijd, 554 kills, 208 deaths. Terwijl die 208 echt het aantal is dat ik ermee ben gekillt, niet dat ik dat ding in mijn handen had toen ik werd gekillt.

Knive stats houd ik erg goed in de gaten, ik wil namelijk zoiezo een 2:1 ratio hebben met knive kills. tot nu toe 22x geknived en 47 mensen geknived, ik ben niet 22x doodgegaan met dat ding in mijn hand. Want die heb ik echt 3s in mijn handen, no way dat ik dan gekillt word.
Achterliggende idee van de 2:1 ratio?

• Hielko
The Widow Maker schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:35:
[...]

Hoewel ik bovenstaande eerst ook dacht, is het toch zeker niet waar. Jij bent vast wel es doodgeschoten terwijl je net iemand wilde kniven. En hetzelfde geldt voor de 203; als je die zo vaak gebruikt kan het goed zijn dat je 208x dood bent gegaan terwijl jij hem in je handen had.

Ik heb bijv. iets van 30 deaths bij de defibrillator staan, en no way dat ik zo vaak doodgemaakt ben door dat ding. Heel misscien 1x, maar vaker toch echt niet. Ik ben echter al wel regelmatig doodgeschoten terwijl ik net iemand wilde reanimeren.

• Widow
Hielko schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:42:
[...]

Hoewel ik bovenstaande eerst ook dacht, is het toch zeker niet waar. Jij bent vast wel es doodgeschoten terwijl je net iemand wilde kniven. En hetzelfde geldt voor de 203; als je die zo vaak gebruikt kan het goed zijn dat je 208x dood bent gegaan terwijl jij hem in je handen had.
Maar waar zie ik dan hoevaak ik ben geknived?

Ow btw die 2:1 ratio is gewoon omdat kniven uberkills zijn, eigenlijk moet je daar 4 punten voor krijgen ofzo :P en moet dan een beetje zorgen dat ik niet tevaak word geknived, gewoon beetje 1337ness hoog houden

• Hielko
The Widow Maker schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:59:
[...]

Maar waar zie ik dan hoevaak ik ben geknived?
Helaas, (of misschien ook niet helaas :p) nergens... zelfde is trouwens aan de hand bij de voertuigen. Je kan zien hoeveel kills je hebt gemaakt met een type voertuig, en hoe vaak je dood bent gegaan terwijl je er in zat, maar je kan niet zien waardoor je dood bent gegaan. Ook kan je nergens zien hoe vaak je bijv. een tank heb gesloopt, zou ik opzich ook wel mooi vinden als je dat zou kunnen zien :)

MagNiDude schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:34:
[...]

Kan ik zeker aanraden, was me eerste (en nog enige) unlock.
ik heb m al eens geprobeerd en hij is idd wel lekker en ik ben redelijk vaak AT (afhankelijk van de map en de speelstijl)...ik ben toen toch eerst voor de PKM gegaan omdat die ook vrij krachtig en goed mee schieten is (mits je ligt). Verder vond ik de meeste unlocks niet veel meer bijdragen aan de standaard wapens....na de DOA word het waarschijnlijk de g36c en daarna zie ik het wel. Misschien wel beide unlocken bij de komende patch :D

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 10-09-2005 21:03 ]

Anoniem: 150294

Ik heb een vraag.
Ik wil graag een ranked server starten, maar hoe doe ik dat?
En is er een mogelijkheid om een gratis ranked server te starten, of desnoods eerste paar dagen gratis?

tnx

Ik denk als er een mogelijkheid was er veel meer ranked servers zouden zijn...en het is nu eenmaal big business die ranked servers zo te zien. Maar hoezo de eerste paar dagen gratis? Wat was je van plan dan? })

• Rac-On
  • Niet online
Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:32:
[...]

Wat ik bedoel heeft ook niets met janken te maken. Het gaat juist om die mensen die m op 2m afstand gebruiken. En ik ga niet bunnyhoppend de hoek om, afstandschot vind ik ok...dan heb je ook meer skills nodig en die shotgun zit ook niet altijd in mn broekzak :+
Als ze die M203 in een groepje schieten vind ik dat ook prima..dat doe je ook met een handgranaat als je slim bent...Maar nogmaals het gaat om die mensen die dus écht close range met die dingen lopen te knallen zonder daar zelf bij dood te gaan in mijn ogen. T valt mij gewoon op dat als ik van de week mashtur en strike @ karkant speel ik ongeveer 2 van de 3x door die M203 word gemold en dat ik bij wijze van het wit in zn ogen zie!
ik snap je punt, maar als ik m'n 203 toevallig in mijn handen hebt en jij komt met je ak74 om het hoekje lopen, ga ik echt niet eerst even van wapen switches, dan verlies ik het nameljik. Dan kies ik liever voor beide dood door mijn 203 dan alleen ik dood. Levert nog 2 puntjes op ook, maar daar gaat het me niet om.

Nog steeds begrijpelijk...maar ik zou niet de hele tijd met mn M203 rondlopen, net zo min als mn mes..maar goed..dat ben ik. Heb je m op dat moment vast gebruik je m ook natuurlijk. En dat het sporadisch voorkomt snap ik ook...maar hier ging het echt om M203 als primary...echt alleen maar kills met M203

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 10-09-2005 22:24 ]

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 09:56

SmidsY

hallo!?.............

The Widow Maker schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:59:
[...]
gewoon omdat kniven uberkills zijn, eigenlijk moet je daar 4 punten voor krijgen ofzo
Knife kills zijn leuk, heb het ondertussen aardig onder de knie en als ik er echt voor ga dan gaat het hard vooral in de urban 64 player servers, ik hou van chaos (ondertussen 172 kills / 62 deaths en de 3 badges die erbij horen), echter wat veel leuker is en leuk "gefrustreerd" commentaar oplevert is kills maken met de defibrilator, dus i.p.v. je mes trekken de 2 paddles, vooral de nietsvermoedende snipers :*)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:13
hmm das minder. Jezelf om zeep helpen telt dus ook als een TK 8)7
Was net met een lekker rondje bezig, wordt ik gekickt omdat ik mezelf omzeep help door van het schip te springen ;(

• Hielko
twiekert schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:37:
Was net met een lekker rondje bezig, wordt ik gekickt omdat ik mezelf omzeep help door van het schip te springen ;(
Heb ik nog nooit gezien dat je jezelf kan TK'en, niet toevallig een andere oorzaak? Als je namelijk jezelf omzeep helpt krijg je een suicide, en heb ik toch nog net wel zoveel vertrouwen in de ontwikkelaars van BF2 dat ik denk dat ze de volgende regel code goed hebben kunnen schrijven:

code:
1
If player.killedby() == player.self() then register.suicide()

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
twiekert schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:37:
Klopt, en ik vind 't ook 1 van de mindere kanten van 't spel.. Nog zoiets doms, als je van team probeert te wisselen maar 't kan niet(oneven teams) dan nog raak je 2 punten kwijt... En bedankt ;)

Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Wilde schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 23:27:
[...]

Klopt, en ik vind 't ook 1 van de mindere kanten van 't spel.. Nog zoiets doms, als je van team probeert te wisselen maar 't kan niet(oneven teams) dan nog raak je 2 punten kwijt... En bedankt ;)
Dat is volgens mij alleen zo als je het probeert als je nog leeft. Als je al dood bent en je probeert het gebeurt er niks of je wisselt van team. Maar als je nog leeft krijg je sowieso -2 punten omdat je jezelf dood maakt door van team proberen te wisselen

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84924

[quote]Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:41:
Anoniem: 84924 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 07:24:

[...]

Niet veel mensen gebruiken hem? Dan kom ik zeker alleen maar díe mensen tegen die m wel gebruiken want ik ben gister bijna alleen maar door die M203 neergeschoten. En wat betreft trage reload..meteen switchen naar je M-16 en je knalt vrolijk verder hoor...en die M203 kan je later wel weer reloaden. Valt weinig te anticiperen als je de hoek om loopt en je loopt tegen een M203 aan. Ik vind dat zo triest....:r Heeft op zo'n moment echt NIETS met skills te maken maar met "ik schiet in die richting en alles in de buurt is dood"
Ja switchen kan inderdaad in iedere klasse en dat heeft zo z'n voordelen soms.
Misschien was het je nog niet opgevallen, maar zomaar de hoek om lopen is inderdaad vrij tricky in BF2 :> Maar ja, ook die unlock van de anti-amour klasse is errug dodelijk van korte afstand.
Al kan BF2 nog wel iets gebalanceerder, uiteindelijk draait het toch om skills en samenwerking ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Morax schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:35:
[...]

Een satelite scan ziet alleen de commander, maar zo'n satelite scan is dus wel heel handig om te kijken wat de beste plekken zijn om arty en uav te gooien :)
Die rode radar-like scans, wat is dat dan? Is dat nog iets anders? Je weet wel, die cirkeltjes, net zoals een radar...

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59583

rac-on schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:14:
[...]

ik snap je punt, maar als ik m'n 203 toevallig in mijn handen hebt en jij komt met je ak74 om het hoekje lopen, ga ik echt niet eerst even van wapen switches, dan verlies ik het nameljik. Dan kies ik liever voor beide dood door mijn 203 dan alleen ik dood. Levert nog 2 puntjes op ook, maar daar gaat het me niet om.
Volgens mij schiet je er niks mee op kwa punten +2 voor de kill die je maakt en voor je suicide is -2... of zie ik dat nou verkeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:58

Stewie!

Keen must die!

Borromini schreef op zondag 11 september 2005 @ 09:57:
[...]

Die rode radar-like scans, wat is dat dan? Is dat nog iets anders? Je weet wel, die cirkeltjes, net zoals een radar...
uav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

gyedema schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:44:
Mooi teamranking systeem: tel alle individuele scores in een team bij elkaar op, en deel dat door het aantal spelers in dat team. Eens kijken hoe lang er dan teams blijven.... O-)

Maar in de basis hebben beide "partijen" wel goede argumenten. Ja, Battlefield2 zou bedoeld zijn als teambased shooter pur-sang. En nee, dat komt helaas niet echt uit de verf. Maar ook dat is relatief, want er zijn best servers te vinden waar dat wél het geval is. En er zijn echt spelers te vinden die een partij verliezen, mits aan beide zijden lekker en fair gespeelt, niet zo'n ramp vinden (ik dus). En ja, er zijn echt spelers te vinden die toch af en toe even kijken hoe de puntentelling eruit ziet in het algemeen en de zijne in het bijzonder (ik dus).
Vind ik ook. Als ik aan het verliezen ben met mijn team, tant pis. Rot maar ik switch niet van team daarvoor, dat vind ik ronduit zielig. Tenzij de teams gewoon onevenwichtig verdeeld zijn. Maar anders vind ik het zielig, en ronduit rot als je door de server van team verplaatst wordt :( zeker als je aan het winnen belt :p.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

fsfikke schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:03:
Ik heb Cleen Sweep altijd een van de slechtste maps gevonden, maar vanavond met een vriend in een vliegtuig gespeeld en dat was echt geweldig _/-\o_ Hij killde bijna elk grond doelwit en ik alle vliegtuigen/heli's(zilver en brons gehaald :Y) ). Ga die map zeker meer spelen :)

Ik snap nog steeds niet hoe mensen kunnen punishen voor het uit hun heli/jet geshoten worden door een vriendelijk vliegtuig :/ Een paar keer gebeurd vanavond dat m'n raket z'n doel mistte en doorvloog naar een vriendelijk toestel... Elke keer gepunished, je kan toch bijna nooit expres met een vliegtuig een vriend uit de lucht schieten |:(
Ik vind Clean Sweep echt een kut map :(. Het duurt een uur vooraleer je op het strijdtoneel bent.

@ Morpheus: grazie :).
[n00b mode]Waar is UAV de afkorting van :? Google zegt mij 'unmanned aerial vehicles', onbemande vliegtuigen dus... Klopt dat? Ik heb er nog nooit zo een in de lucht zien hangen in BF2. Of is dat net de bedoeling? :p [/n00b mode]

[ Voor 17% gewijzigd door Borromini op 11-09-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Borromini schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:15:
[...]

Ik vind Clean Sweep echt een kut map :(. Het duurt een uur vooraleer je op het strijdtoneel bent.

[n00b mode]Waar is UAV de afkorting van :? Google zegt mij 'unmanned aerial vehicles', onbemande vliegtuigen dus... Klopt dat? Ik heb er nog nooit zo een in de lucht zien hangen in BF2. Of is dat net de bedoeling? :p [/n00b mode]
Die afkorting klopt ook, soms krijg je die melding bij BF2 ook :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

Maakt het eigenlijk uit waar je iemand raakt met je gun? Gaat iemand sneller dood als je hem 2 keer tussen ze ogen raakt ipv in zijn voet?

En nog een vraagje:

Als je in zo'n anti-air stelling of anti-air tank zit dan hoor je piepjes als-ie bijna gelockt is en een onafgebroken piep als-ie helemaal gelockt is. Je hoort dit ook als je in het vliegtuig (of de whirlybird) zit waarop gelockt wordt. Hoe kan dat? Hoe kan een vliegmachien nou weten dat er op hem gelockt is? En hoe kan het dat er niet op vriendschappelijke vliegapparaten gelockt wordt? In zo'n game is dat natuurlijk gewoon te programmeren, maar hoe zit dat in het echt?

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 11-09-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 42791 schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:21:
Maakt het eigenlijk uit waar je iemand raakt met je gun? Gaat iemand sneller dood als je hem 2 keer tussen ze ogen raakt ipv in zijn voet?

En nog een vraagje:

Als je in zo'n anti-air stelling of anti-air tank zit dan hoor je piepjes als-ie bijna gelockt is en een onafgebroken piep als-ie helemaal gelockt is. Je hoort dit ook als je in het vliegtuig (of de whirlybird) zit waarop gelockt wordt. Hoe kan dat? Hoe kan een vliegmachien nou weten dat er op hem gelockt is? En hoe kan het dat er niet op vriendschappelijke vliegapparaten gelockt wordt? In zo'n game is dat natuurlijk gewoon te programmeren, maar hoe zit dat in het echt?
IFF= Identification Friend or Foe. Dat systeem is er al heel lang (WW2) om luchtvloot commando centrales te helpen vriendelijke vliegtuigen te onderscheiden van vijandige. Vele jaren later kwam er een heel goed IFF systeem voor individuele vliegtuigen. En dat een vliegmasjien weet dat ie gelocked is komt doordat ie een radardetector heeft.

IFF

Geleide raketjes

[ Voor 12% gewijzigd door ROFLASTC op 11-09-2005 15:57 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 23:03

OMD

waarschijnlijk echt een HELE lompe vraag maar ik kan het niet vinden zo 123...
ik ben net gepromoveerd naar eikel first class, dan moet je toch een wapen kunnen unlocken, hoe doe ik dat dan? ik heb serieus gezocht, zie ik iets over het hoofd?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Borromini schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:15:
[...]

Ik weet eigenlijk niet of ze te zien zijn in het spel of dat ze er gewoon uit gelaten zijn omdat je ze normaal ook niet ziet. Ze zijn er dus voor het scannen van het gebied, dat is dus het geval als de rode puntjes op je radar ziet! Dan komt er een UAV over.

Het is dus inderdaad de bedoeling dat je die dingen niet ziet, ze zijn vaak klein, zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.defense-update.com/images/casper200.jpg
En op zulke hoogte zijn ze toch vanaf de grond niet te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.psl.nmsu.edu/uav/images/uav/991973B.gif
Natuurlijk zijn er ook net zo groot als een normale F16, maar er zijn ook extremere gevallen!

[ Voor 12% gewijzigd door vegterb op 11-09-2005 16:06 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Anoniem: 42791 schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:21:
Ja, als jij iemand met een pistool tussen zijn ogen raakt dan is ie in 1x dood, ookwel de headshot genoemt. Echte goeie snipers kunnen iemand die rent in 1x in zijn hoofd raken, en die is dan ook dood.
OMD schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:54:
waarschijnlijk echt een HELE lompe vraag maar ik kan het niet vinden zo 123...
ik ben net gepromoveerd naar eikel first class, dan moet je toch een wapen kunnen unlocken, hoe doe ik dat dan? ik heb serieus gezocht, zie ik iets over het hoofd?
Je krijgt pas je unlock bij lance corporal, niet bij private first class. Nog ff 500 punten erbij zoeken dus :P

Btw wat ik zelf net had, ik lag te campen met mijn g-launcher in karkand, kreeg ik opeens dit op mijn scherm:
Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/9323/likewtf9vo.th.png

You have been killed. Ik lag daar al n paar minuten alles af te fraggen, was die hele ronde geen een keer dood gegaan, dus waarom deze melding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

[...]

Je krijgt pas je unlock bij lance corporal, niet bij private first class. Nog ff 500 punten erbij zoeken dus :P
shiiit, dat wist ik echt niet, lekker lomp :9
thnx man, ik ga weer verder spelen ghe ghe ghe

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
OMD schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:08:
[...]

shiiit, dat wist ik echt niet, lekker lomp :9
thnx man, ik ga weer verder spelen ghe ghe ghe
NP, kan gebeuren :)

Overigens zon unlock gaat zo:
http://media.putfile.com/upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

ROFLASTC schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:45:
[...]

IFF= Identification Friend or Foe. Dat systeem is er al heel lang (WW2) om luchtvloot commando centrales te helpen vriendelijke vliegtuigen te onderscheiden van vijandige. Vele jaren later kwam er een heel goed IFF systeem voor individuele vliegtuigen. En dat een vliegmasjien weet dat ie gelocked is komt doordat ie een radardetector heeft.

IFF

Geleide raketjes
Joh, wissiknie. bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 28-05 14:10
Echt iets vreemds meegemaakt gisteren op de server van DJ Mantri namelijk dat je gewoonweg géén squads kon maken. Er was zogezegd één squad. Pogingen om een nieuw squad aan te maken mislukten omdat de knoppen 'create' en 'custom squad' en dan create, gewoon niet reageerden :? Iedereen had daar dus last van...

Hebben jullie het volgende wel eens gehad:
Was ik een tijdje geleden commander, wordt er weer een mutiny gestart. Goed geen probleem, maar een aantal votes, dus commander mag blijven. Staat er in beeld: "Commander was devoted by default", terwijl ik toch echt nog commander was. Ik antwoorde met 'Negatory'. Dit leverde vervolgens wel grappig commentaar op :) . Gebeurde tot twee keer toe zelfs.

Edit:
Nog wat raars: wilde ik gisteren een rondje commander zijn, dus ik Apply, staat er in beeld: "a player with a higher rank has filled this position", dus ik denk ok, kan gebeuren. Kijk ik in het teams lijstje, heeft die persoon als rank Lance Corporal :? en daar ben ik toch al 19.000 punten voorbij ofzo, gebeuren rare dingen laatste tijd...

Edit2:
@Morpheus hieronder:
lol dus max aantal squads is maar ééntje?
Sowieso geldt de max voor het aantal squads per team, niet in het totaal, toch, dus al had het andere team er IIRC maximaal 8, dan nog zou het mogelijk moeten zijn denk ik.

[ Voor 37% gewijzigd door MaTr1x op 11-09-2005 17:09 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

max squads is bereikt. Komen ook van die grote foutmeldingen voor linksonder in de HUD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Welke class heeft nou de verrekijker en wat is de knop daarvoor?
Ik ben die nog steeds niet tegengekomen :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Anoniem: 91868 schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:42:
er is geen verrekijker, alleen de sniper heeft een scope onder de rechtermuisknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
nog wat raars vanmiddag meegemaakt op Kubra Dam. Toen de vliegbasis van de MEC was overgenomen (ik was USMC) veranderden de UAV en de satellite ook in USMC gebouwen, kan je zien aan de vlaggen die op de gebouwen staan.

die moet je dus _NIET_ opblazen :P, dat kost je namelijk team vehicle damage punten, de artillery had hier weer geen last van ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Ben ik rustig een potje aan het afwerken, krijg ik dit voor mijn neus :

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/wtf1_klein.jpg

Aangezien ik die award reeds twee maanden geleden ontving bleek ik (via esc) in bfhq niks merkwaardigs op te merken. Eens terug ingame zag ik dit :

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/wtf2_klein.jpg

Wie helpt me hier ff ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 10:11
Gewoon even opnieuw op de server aanmelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868 schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:42:
Volgens mij ben je een beetje in de war met BF1942 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 10:24

takker

]HuT[ klaassenster

hey twiekert, hoe krijg jij het voor elkaar om BF2 te spelen met je specs dan?

of heb je dir geforce 4 hack draaiend?
dan zien de poppetjes er echt NIET uit (en weet je al helemaal niet meer of er een allie of enemy voor je staat)

jouw specs:
Eigen PC
Epox 8RDA+
AMD XP 2500+ (1.8Ghz) @ XP 3200+ (2.2Ghz)
Globalwin CAK4-88T
1024MB (2x512 PC3200)
Leadtek GF4400 ViVo
Nforce audio
Adaptec 19160
IBM 18.2GB SCSI 10K RPM
WD800JB 80GB 7200RPM 8MB cache
Seagate 60GB 7200RPM 2MB cache
Toshiba DVD 8/40
Plextor 24/10/32A
3Com 100-TX Adapter
IIyama Pro 451 19"

W2003 Server
Abit BE6-2
Intel Pentium III-500
Standaard intel koeler
512MB (2x256 PC133)
ATI Rage II AGP
no-name software RAID1 kaartje
2x WD 20GB 5400RPM
Highpoint RocketRaid 454 Software RAID5
4x Seagate 120GB 7200RPM HDD's
Intel Pro 100/S Adapter

Linux Slackware 9 router
Asus TUSLC-M
Intel Celeron 566
Standaard intel koeler
160MB (2x64, 1x32 PC133)
Onboard i815 VGA
Seagate 5GB 5400RPM
DVD 10/40
3Com TX 100Mbit onboard NIC

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135594

verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 135594 op 11-09-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:09
Hoe verplaats je je eigelijk in een voertuig ? Hiermee bedoel ik hoe je van zitje kan veranderen bv met een auto van het bestuurderszitje naar het zitje met het wapen op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:53

Rayzman

+31 Rayzman

Heb ik ook last van naar die server van DJMantri, ping 900+ terwijl dat eerst max 40 was. Heb je ook ADSL via KPN netwerk?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
lord-evil schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:03:
Hoe verplaats je je eigelijk in een voertuig ? Hiermee bedoel ik hoe je van zitje kan veranderen bv met een auto van het bestuurderszitje naar het zitje met het wapen op ?
F1 F2 F3 . . . . . .

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Anoniem: 127429 schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:42:
Ben ik rustig een potje aan het afwerken, krijg ik dit voor mijn neus :
*knip*
Wie helpt me hier ff ?
Die heb ik ook geregeld aan de hand. Telkens op DJ Mantri z'n server (toeval?) Vond het iig heel vreemd. Oplossing was inderdaad (zoals hierboven aangegeven) gewoon even opnieuw inloggen.

Op 1 keer na, toen logde ik opnieuw in en kreeg ik wel m'n juiste rank (prob opgelost dacht ik). Tot ik opeens badges begon te verdienen die'k al lang had. Ben toen maar gestopt met spelen, begon me allemaal een beetje TE vreemd te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
takker schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:44:
hey twiekert, hoe krijg jij het voor elkaar om BF2 te spelen met je specs dan?
Oops dat zijn hele ouwe specs. ik draai op een 6800GT. En met een GF4 ziet het er inderdaad niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
IK had vandaag ook iets leuks, loop je gezelig rond te rennen zie je dat je twee keer door iemand gedood wordt :( Ik was echter niet dood en er was verder ook niemand die op mij shoot. :)

Zou het LAG of iets degelijks geweest zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
DaMorpheus schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:04:
max squads is bereikt. Komen ook van die grote foutmeldingen voor linksonder in de HUD ;)
neenee, dat is het niet, tenzij max squads een totaal is van beide partijen. Ik had het gister ook, er was maar 1 squad aan onze kant, dus ik klik op custom squad en toen op apply. Geen foutmelding, maar er gebeurde gewoon niks. Daarna nog ff op create squad gedrukt, en toen gebeurde er ook niks. Beetje vreemd...

Trouwens paar keer lol gehad vandaag. Je paft een mannetje neer, komt een medic aanrennen die alleen maar aan zijn revive punten denkt, dus ik switch om mijn gemak naar 203, wacht totie gerevived heeft, en baf, weer 2 kills erbij. Domme medics die niet ff om zich heen kijken....

@D3vils0wn: je hebt gelijk, qua punten schiet je er niks mee op. Qua tickets wel gelukkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

rac-on schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:04:
[...]

neenee, dat is het niet, tenzij max squads een totaal is van beide partijen. Ik had het gister ook, er was maar 1 squad aan onze kant, dus ik klik op custom squad en toen op apply. Geen foutmelding, maar er gebeurde gewoon niks. Daarna nog ff op create squad gedrukt, en toen gebeurde er ook niks. Beetje vreemd...
Ja, dat is het. Het is btw een bug die in de nieuwe patch opgelost is.
Snelle korte termijn oplossing is een simpele herstart van de gameservers. Maar dat schijnt bij BF2 de oplossing te zijn voor zowat elke bug O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Damn wat erger ik me aan die kutsniper :/ ik snap er iets neit van. die scope zit gemonteerd op de receiver en daar zit de loop aan vast. Als ik dus met de scope op iemands hoofd richt en de trekker overhaal, dan moet ie dood zijn (als diegen waar ik op rich stilstaat iig). Ik zit vaak op gebouwtjes te campen en dan kom ik ff omhoog met shift, en dan schiet ik snel en dan lig ik weer op de grond. Maar dan mis je dus altijd, ik vind dat ze dat ook wel mogen verbeteren in die 1.03 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

The Widow Maker schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:28:
Damn wat erger ik me aan die kutsniper :/ ik snap er iets neit van. die scope zit gemonteerd op de receiver en daar zit de loop aan vast. Als ik dus met de scope op iemands hoofd richt en de trekker overhaal, dan moet ie dood zijn (als diegen waar ik op rich stilstaat iig). Ik zit vaak op gebouwtjes te campen en dan kom ik ff omhoog met shift, en dan schiet ik snel en dan lig ik weer op de grond. Maar dan mis je dus altijd, ik vind dat ze dat ook wel mogen verbeteren in die 1.03 patch.
Even die streepjes volgen. Hoe verder de persoon, hoe hoger je moet mikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Net in DJmantri wordt ik eindelijk Lance Corporal met een Basic Armor badge, level helemaal uitgespeeld en toen pas gestopt heeft ie het niet opgeslagen :r

nu sta ik op 1006 punten en moet dus weer een aantal punten halen voor Lance Corporal, ik dacht: eindelijk de unlock van Special OPS maar nee hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

OMD schreef op maandag 12 september 2005 @ 00:03:
Net in DJmantri wordt ik eindelijk Lance Corporal met een Basic Armor badge, level helemaal uitgespeeld en toen pas gestopt heeft ie het niet opgeslagen :r

nu sta ik op 1006 punten en moet dus weer een aantal punten halen voor Lance Corporal, ik dacht: eindelijk de unlock van Special OPS maar nee hoor :X
Je hebt er natuurlijk aan gedacht dat het even kan duren ;)
Ik heb es een keer een Bf2 Sniper Guide gelezen, daarin stond oa dat je een poosje stil moet staan voordat je schiet omdat ie anders een stuk onnauwkeuriger wordt.

[ Voor 45% gewijzigd door fsfikke op 12-09-2005 00:08 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

fsfikke schreef op maandag 12 september 2005 @ 00:07:
[...]

Je hebt er natuurlijk aan gedacht dat het even kan duren ;)
nee, ben ik nu een ongeduldig verslaafde battlefielder? :+

hoe lang kan het duren???

[ Voor 6% gewijzigd door OMD op 12-09-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

OMD schreef op maandag 12 september 2005 @ 00:08:
[...]

nee, ben ik nu een ongeduldig verslaafde battlefielder? :+

hoe lang kan het duren???
Dat is helaas nogal verschillend :/
Maar als ie er morgen middag nog niet bij staat zou ik me zorgen maken :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

fsfikke schreef op maandag 12 september 2005 @ 00:14:
[...]

Dat is helaas nogal verschillend :/
Maar als ie er morgen middag nog niet bij staat zou ik me zorgen maken :P
hij heeft em 100% helaas niet meegerekend, ik ben 1005 naar 1029 gegaan en dat heeft ie wel bijgehouden, na ja nog 21 puntjes en dan alsnog Lance corporal :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:15

Phreak

KTM SuperDuke

DaMorpheus schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:30:
[...]

Even die streepjes volgen. Hoe verder de persoon, hoe hoger je moet mikken
Volgens mij niet hoor...

Ik schiet op Mashtuur City iemand om 300-400mtr afstand recht op z'n hoofd met de m24.
Dat is dan best wel raak, mits diegene stil staat of niet te hard heen en weer rent.
Volgens mij zijn die streepjes puur voor de sier.

Er is in BF2 geen bulletdrop.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:21

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

NC_Phreak schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:38:
[...]

Volgens mij niet hoor...

Ik schiet op Mashtuur City iemand om 300-400mtr afstand recht op z'n hoofd met de m24.
Dat is dan best wel raak, mits diegene stil staat of niet te hard heen en weer rent.
Volgens mij zijn die streepjes puur voor de sier.

Er is in BF2 geen bulletdrop.
Klopt, geen bulletdrop en geen bullittime (dat laatste dacht ik altijd). Het is gewoon instant hit. De vertraging die je soms waarneemt is gewoon lag.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

De kogels vallen na verloop van tijd. Als de kogel ver moet vliegen dan denkt zwaartekracht er het zijne van en haalt m langzaam naar beneden. Zoals Morpheus zei moet je dus hoger mikken als het mannetje ver weg is dan valt de kogel op z'n hoofd als het ware.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ROFLASTC schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:05:
[...]

De kogels vallen na verloop van tijd. Als de kogel ver moet vliegen dan denkt zwaartekracht er het zijne van en haalt m langzaam naar beneden. Zoals Morpheus zei moet je dus hoger mikken als het mannetje ver weg is dan valt de kogel op z'n hoofd als het ware.
Dat is irl inderdaad zo. In BF-2 is dat volgens mij helemaal niet geimplementeerd zoals NC_Freak ook al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Bor de Wollef schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:48:
[...]

Klopt, geen bulletdrop en geen bullittime (dat laatste dacht ik altijd). Het is gewoon instant hit. De vertraging die je soms waarneemt is gewoon lag.
Dus door evt lag mist ie em? dwz het mannetje waarop werd geschoten was al weg?

Ik speel doorgaans op servers waar mijn ping erg laag is (spel geeft 5 aan ofzo) en ook daar kom ik niet weg met het centrum van je crosshairs op doel zetten. Helemaal niet met tanks want ik moet LAV-25 crosshair boven een helikopter richten wil ik m raken als ie aankomt vliegen (van mij uitgezien vliegt de chopper v.l.n.r en erg hoog maar redelijk dichtbij mijn positie)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ROFLASTC schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:09:
[...]

Dus door evt lag mist ie em? dwz het mannetje waarop werd geschoten was al weg?

Ik speel doorgaans op servers waar mijn ping erg laag is (spel geeft 5 aan ofzo) en ook daar kom ik niet weg met het centrum van je crosshairs op doel zetten. Helemaal niet met tanks want ik moet LAV-25 crosshair boven een helikopter richten wil ik m raken als ie aankomt vliegen (van mij uitgezien vliegt de chopper v.l.n.r en erg hoog maar redelijk dichtbij mijn positie)
Als ik met een machine gun vanuit een heli op het water schiet is het ook geen instant hit op het water. Bullet systeem zal wel niet helemaal realistisch zijn maar volgens mij zijn de kgels geen instant hit iig niet de kogels van alle mounted machine guns want daarvan zie je de kogels ook gewoon vliegen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
De animatie zegt natuurlijk niks; das wel vaker zo bij spelen dat de kogels instant hit zijn terwijl de animatie niet met de snelheid van het licht gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
mijn gevoel zegt in ieder geval dat er geen bulletdrop is. Bullettime weet ik niet, nooit zo op gelet.
Gister trouwens lekker liggen sniper in Karkand. Was usmc en kwam toevallig op een dakje terrecht dat uitkeek op 1 van de steegjes waar mec spawmt (er lag een mec mannetje, dus die ging ik ff neer paffen). Daar een stuk of 10/15 kills achter elkaar gemaakt. Medics zijn echt een dom volkje, die reviven alleen maar zonder om zich heen te kijken. naja, lekker makkelijk voor mij.. Uiteindelijk wel een nade voor m'n kanus gehad, maar toen al genoeg puntjes om een gouden plak veilig te stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

rac-on schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:44:
mijn gevoel zegt in ieder geval dat er geen bulletdrop is. Bullettime weet ik niet, nooit zo op gelet.
Gister trouwens lekker liggen sniper in Karkand. Was usmc en kwam toevallig op een dakje terrecht dat uitkeek op 1 van de steegjes waar mec spawmt (er lag een mec mannetje, dus die ging ik ff neer paffen). Daar een stuk of 10/15 kills achter elkaar gemaakt. Medics zijn echt een dom volkje, die reviven alleen maar zonder om zich heen te kijken. naja, lekker makkelijk voor mij.. Uiteindelijk wel een nade voor m'n kanus gehad, maar toen al genoeg puntjes om een gouden plak veilig te stellen!
Ik weet niet wat je precies bedoeld met bulletdrop maar in BF2 zit wel degelijk een baan in de kogel. Probeer maar een met een .50 Kaliber een heli te raken die op vrij verre afstand is en dan precies de crosshair erop hebt. Erg groote kans dat je mis schiet. Probeer dan ook maar eens er boven te schieten dan raak je hem wel.

Net zoals met de sniperrifles doelen op grote afstand (zeg 500mtr+) moet je er altijd boven raken.
Naar mijn inziens hebben ze hier wel over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

rac-on schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:44:
Dan heb ik jou een 2/3x gesniperd, ging respawnen als sniper en daarna weer als Spec OPS :+
zat je in DJmantri server??? daar heb ik zo een beetje de hele dag rond gedwaald :9
Echt weer heerlijk genoten... paar keer bovenaan gestaan en geeindigd en meestal wel in top 5....

Zat alleen 1 speler in die ik echt niet snapte, op een geven moment in Kubra Dam loop ik in het oosten van de map in de middle of nowhere en ik was Heinrich.nl aan het achtervolgen... Vanuit het niets en in de middle of nowhere spawnt in 1x een tank, hij hoefde niet eens in te stappen :?
dit heb ik ook nog 2x gezien in Dragon Valley... ook in de middle of nowhere |:(

Ook schoot ie me met zo een APC in 1 schot neer terwijl ik in een buggy zat ( buggy ontplofte in 1 schot ) ik was ook niet de enige die daarover aan het zeuren was...

Meer mensen hadden dus dat hij in 1 schot complete tanks neermaait en APC's e.d
Hij haalde ook een full health chopper neer met 1 Eryx ofzo.. vage benden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45881

Gisteren gespeeld op een EA UK server, loopt er een zielig geval rond.
Als je wou vliegen ging hij voor je vliegtuig liggen, of hij schoot op je en gaf je daarna een medic kit.
Zijn rang was sergeant en zijn naam was Hielko. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hielko schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:11:
De animatie zegt natuurlijk niks; das wel vaker zo bij spelen dat de kogels instant hit zijn terwijl de animatie niet met de snelheid van het licht gaat.
Daar heb je precies het goede punt te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

OMD schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:18:
[...]

Dan heb ik jou een 2/3x gesniperd, ging respawnen als sniper en daarna weer als Spec OPS :+
zat je in DJmantri server??? daar heb ik zo een beetje de hele dag rond gedwaald :9
Echt weer heerlijk genoten... paar keer bovenaan gestaan en geeindigd en meestal wel in top 5....

Zat alleen 1 speler in die ik echt niet snapte, op een geven moment in Kubra Dam loop ik in het oosten van de map in de middle of nowhere en ik was Heinrich.nl aan het achtervolgen... Vanuit het niets en in de middle of nowhere spawnt in 1x een tank, hij hoefde niet eens in te stappen :?
dit heb ik ook nog 2x gezien in Dragon Valley... ook in de middle of nowhere |:(

Ook schoot ie me met zo een APC in 1 schot neer terwijl ik in een buggy zat ( buggy ontplofte in 1 schot ) ik was ook niet de enige die daarover aan het zeuren was...

Meer mensen hadden dus dat hij in 1 schot complete tanks neermaait en APC's e.d
Hij haalde ook een full health chopper neer met 1 Eryx ofzo.. vage benden :?
Jep je kan tanks en heli's in een keer neer schieten!!!
maar als dat bij een blackhawk was is dat zeer moeilijk.........is me ook afentoe gelukt!!! maar het is zeer moeilijk omdat met een eryx te doen.
en over dat tank gedoe volgens mij gebruikt hij die splash damage bug :P ik weet nog steeds niet welke plek *&%*(#% soms lukt het en soms niet, raar man.

---edit-----
Trouwens over dat spwanen van die tanks waren dat die vast te plaatsen?? of echt zomaar ergens op het slagveld?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-09-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het enige wat ik er over kan vinden is een onofficiele post:
There is no wind, bullet travel time, or bullet drop.
Ik ben nog aan het zoeken naar een goede bron :) Ik kan het natuurlijk ook mis hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 12-09-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
OMD schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:18:
[...]
geen idee, ik speel sinds dit weekend af en toe op de DJmantri server, maar meestal op 1 van de id3.nl servers (meestal de 126 van de sswl clan). M'n ingame naam is Raccie (rac-on was al bezet) maar ik kan me niet specifiek herrineren dat ik een paar keer gesniperd ben. Heb maar 1 keer op dat plekje gelegen, expres spamcampen vind ik een beetje onsportief, het was puur dat ik er toevallig terrecht kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Volgens mij is er ook geen bullet-drop.

Volgens mij komt, dat je niet alles raakt waar je op richt komt, doordat elke gun een (flinke) afwijking heeft. Dus de kogel van de sniper komt ergens random binnen een cirkel van 15 pixels (als voorbeeld) waar je op mikt en niet per definitie in het midden van je crosshair, zoals bv. UT.
De sniper rifles zijn daarom best slecht voor lange afstanden omdat de afwijking te groot is, net zoals elke andere rifle eigenlijk maar die zijn daar ook niet voor gemaakt.
Daarom raak je af en toe geen reet, en even daarna raak je alles. Er komt wat geluk bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Anoniem: 109640 schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:44:
[...]

Jep je kan tanks en heli's in een keer neer schieten!!!
maar als dat bij een blackhawk was is dat zeer moeilijk.........is me ook afentoe gelukt!!! maar het is zeer moeilijk omdat met een eryx te doen.
en over dat tank gedoe volgens mij gebruikt hij die splash damage bug :P ik weet nog steeds niet welke plek *&%*(#% soms lukt het en soms niet, raar man.

---edit-----
Trouwens over dat spwanen van die tanks waren dat die vast te plaatsen?? of echt zomaar ergens op het slagveld?
Willekeurige plaatsten al heb ik op de dam maar 1x gezien... andere level 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Hielko schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:11:
kan wel kloppen toevallig was ik er gisteren een beetje mee aant kutten, dacht toen dat de kogels wel vertraging hadden want als ik op een muur schiet zie ik wel meteen inslag. maargoed was ook skafa dus zeker weten doe ik het niet. Moet makkelijk te testen zijn, schiet op water vanaf 5 m afstand en vanaf 100 m

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Schiet maar eens op een vaste pixel vanaf steeds hetzelfde punt. De kogel komt er random bij in de buurt. Soms hoger, soms lager. Hoe verder je afschiet hoe groter de random afwijking lijkt te zijn.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur over kapotte (account)servers.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.