[PC] Battlefield 2 - deel XVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.096 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:28

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

[EDIT]Plaatje gevonden met dank aan Gamespot: Screenshot1

Het "blaadje" van die rang is een zilveren oakleaf. Dus niet eens majoor, maar zelfs luitenant-kolonel (overste)!

En wat het vliegen betreft: heb zelf een Logitech Wingman Attack 2. Een simpele, maar na wat afstellen werkt ie prima. Ik heb de boel zo ingesteld dat ik met de throtle op de stick zeg maar een basis hoeveelheid gas instel, bijvoorbeeld 50-60 % vermogen.
Met de pijltjestoetsen op het keyboard doe ik vervolgens de rudders en gas bijgeven/terug nemen, werkt voor mij echt subliem.

Edit: quote ge-edit, had de verkeerde gequote...

[ Voor 46% gewijzigd door bvk op 09-09-2005 14:06 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Configuring an SST profile is NOT necessary, though you might want to install the latest driver set from Saitek's website. Bron
BF2 Config
First, make sure you've moved the joystick through its full range before you start BF2, or go into config and calibrate it there. Otherwise, your stick will not be centered and will cause nosedives, right/left turns, etc. without touching the stick. I've also been able to alt+tab out of the game and recalibrate without problems, just expect a crash when you return to the game.

Second, when setting up your axis in the BF2 controll options, you need to ensure you're pushing or pulling the correct directions. When you choose the nose up (i don't have the exact slot names in front of me, but I'm sure you know which slot I'm referring to) you need to pull back on the stick if that's the way (traditional flight) you like the control. The nose down (pushing forward) is automatically mapped.

Similarly, if you want to rudder right, you rotate the twist to the right and the rudder left is automatically mapped. If you click on the slot for rudder left and twist the handle right, then it will map the control backwards, but that's your fault, not bf2 or saitek's.

The same goes for banking right and left. Choose either slot and be careful to move the stick in the correct direction or you'll get opposite mapping than what you think you set.

Sadly, the same thing goes for throttle. If you're throttle is at 100% and you click the increase speed slot but move the throttle downard (to 0%) it will be mapped backward.

I hope this is making sense. It's a common problem (both the calibration issue and the mapping) and merely takes a moment during your options setup to correct.

Having said that, you could have an issue like I did with my Logitech 3d pro that wouldn't keep the calibration without me moving the connection to a different usb port after every boot up. To which, Logitech said that's the way it works and we don't plan on doing a thing about it... Glad I got the EVO, even though I prefer the shape of the 3d pro's stick, it's nice to have something that works. Bron
Dit vond ik voor je, hoop dat je er wat aan hebt :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt :)
Nu vlieg ik alleen de heli met de joystick, vliegtuig doe ik niet aangezien ik dan echt 5 knoppen tekort kom.
En met de joystick zijn de bochten veel minder scherp dan met het toetsenbord.
Maar met de heli is het perfect.
Trouwens met oefenen bij gulf of oman kon ik een joint strike fighter net zo gebruiken als een heli :D
Rondjes draaien om een basis :P maar het toetsenbord is toch het beste daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
@ MaTr1x

Tnx, ik ben over een uur thuis en dan ga ik ermee aan de slag. als ik je tegenkom op een server krijg je een bom van me, deal??? ;)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check de link: Patch gegevens weet niet of het waar is maar er staat iets in over een Wake Island map! En nog meer, sommige reeds bekend andere weer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:35:
Check de link: Patch gegevens weet niet of het waar is maar er staat iets in over een Wake Island map! En nog meer, sommige reeds bekend andere weer niet!
Die wake island map wordt momenteel gedraaid op de test-servers van EARS in de VS. Laten we hopen dat ze hem erbij doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:53:
[...]

Die wake island map wordt momenteel gedraaid op de test-servers van EARS in de VS. Laten we hopen dat ze hem erbij doen :)
Morpheus weet jij misschien iets over het rangen verhaal waar ik vragen over heb gesteld iets eerder dit topic?? Jij komt meestal met nieuwe (correcte) info vandaar dat ik het vraag, of mag je niks zeggen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
DaMorpheus schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:53:
[...]

kun je niet even wat screenshots regelen ??:P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Puresmoker schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:13:
[...]

kun je niet even wat screenshots regelen ??:P
Nope, maar hoor wel net dat het gaat om de uitbreiding en niet om de nieuwe patch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:11:
[...]

Morpheus weet jij misschien iets over het rangen verhaal waar ik vragen over heb gesteld iets eerder dit topic?? Jij komt meestal met nieuwe (correcte) info vandaar dat ik het vraag, of mag je niks zeggen hierover?
De eisen worden lager / heringedeeld.
Mensen die nu tussen de 10.000 en 25.000 punten hebben gaan waarschijnlijk 2 rangen omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Puresmoker schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:11:
@ MaTr1x

Tnx, ik ben over een uur thuis en dan ga ik ermee aan de slag. als ik je tegenkom op een server krijg je een bom van me, deal??? ;)
hehe np, eerder jij een Stinger in je h*l ;)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:14:
[...]

De eisen worden lager / heringedeeld.
Mensen die nu tussen de 10.000 en 25.000 punten hebben gaan waarschijnlijk 2 rangen omhoog
dat gaat me net ietst te ver!!!! doe dan 1 rang!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah 2 instant gun unlocks als mee zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:21:
[...]

dat gaat me net ietst te ver!!!! doe dan 1 rang!!!!
Gokje van mij, de rangen gaan iets als onderstand worden:

500 pnt
1000 pnt
2500 pnt
5000 pnt
10000 pnt
25000 pnt
50000 pnt
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 20:56

R-B

Blokkert

Hielko schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:31:
[...]

Gokje van mij, de rangen gaan iets als onderstand worden:

500 pnt
1000 pnt
2500 pnt
5000 pnt
10000 pnt
25000 pnt
50000 pnt
etc
Hmm, als dat ongeveer zo zou worden krijg ik dus 2 ranks meer :) Maarja, afwachtren dan weten we het zeker :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:06:
[...]

Hmm, als dat ongeveer zo zou worden krijg ik dus 2 ranks meer :) Maarja, afwachtren dan weten we het zeker :)
Eingelijk moet er dan nog eentje komen van 100k puntjes!! kan je kiezen als meer grenades of 25% meer armor of 2 meer extra ammo clips, maar dat als compremie dat je minder lang kan sprinten!!!

ideetje voor de volgende patch messchien!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Zou wel leuk zijn ja, 2 extra unlocks erbij voor niets. Maar denken jullie echt dat EA dat zou doen? Dan zou iedereen dus met een upgraded gun rondlopen, das ook niet echt gaaf.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 10152 punten, maar ik ben nog geen corporal? Het 'progress towards next rank' balkje is ook nog niet helemaal vol. Hoort-ie niet direct bij 10000 van rank te wisselen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij word je pas bij 10500 punten corporal... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ok. Wat een raar getal. Nog maar ff door gamen dan. Ik heb vannacht tot 4 uur gespeeld , omdat ik dacht dat ik bij 10000 corporaal zou worden. Suf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

The Widow Maker schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:27:
Zou wel leuk zijn ja, 2 extra unlocks erbij voor niets. Maar denken jullie echt dat EA dat zou doen? Dan zou iedereen dus met een upgraded gun rondlopen, das ook niet echt gaaf.
1 unlock erbij, 2 rangen erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Vehicle/Control Point Capture· Only one person in a vehicle counts towards a control point capture. If passengers want to increase the rate of the flag change, they must disembark from the vehicle.
hmmm Weet niet of ik deze zo goed zou vinden. Het hele punt van zo'n APC is toch dat je met z'n allen goed beschermd ben en daardoor veel meer kan. Je zou zogezegd nu de APC als taxi moeten zien wil je iig opschieten
Vehicle/Soldier interaction· Improved physics of vehicles against soldiers so that soldiers are not as easily killed by moving vehicles. Bring on the wing-walkers!
Kewl, plane surfing

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:55:
ik dacht dat ik bij 10000 corporaal zou worden.
Op Minerva wordt je corporaal :p

Maar verder goede zaak dat de hoeveelheid benodigde punten zakt. Dat scheelt ook weer in dat stats padden.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Net op de Band of FoK!kers server gespeeld, wat een triest gedoe daar. Kicken en muiterij staan uit, terwijl de USMC met een commander die de hele ronde dood was en niet respawnde :X
Veroveren we een vlag, rent iedereen op een kluitje naar de volgende vlag. En wie blijft er verdedigen? Niemand dus, op m'n squad van 2 personen na. Heb gedurende het potje 4 helicopters, 2 tanks en een auto gemold als AT, ik was volgens mij ook de enige die op het idee kwam om AT te spelen als er weer eens een tank/chopper langs kwam zetten, elke keer waren we weer de lul.
Maargoed, mij zie je daar iig niet meer terug.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot 25.000 vind ik de rangenverdeling ok ... maar eens ik de 25.000 zal halen is de sprong naar 50.000 wel enorm groot ... vrees dat ik het dan maar zo laat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:01:
Tot 25.000 vind ik de rangenverdeling ok ... maar eens ik de 25.000 zal halen is de sprong naar 50.000 wel enorm groot ... vrees dat ik het dan maar zo laat :O
Mwa, opzich vind ik het wel goed dat de stappen steeds groter worden. Het idee is natuurlijk dat het systeem tegemoet moet komen aan alle type spelers, dus zowel voor de incidentele spelers en de fanatieke spelers. Ik zie het niet als probleem dat lang niet iedereen de hoogste rangen zal halen. Het grootste gat zit in mijn ogen onderin de ladder, ff de 1000 punten halen is goed te doen; maar de stap naar 10.000 is voor heel veel mensen erg groot. Die stap is relatief gezien veel en veel groter dan 25.000 -> 50.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

gvd, zit je lekker in de djmantri's sever. Sta je bovenaan met 33 en op naar medaille goud.. flikkert je pc uit :( gvd pokkezooi

naja.. richting de 7000 punten kan ik vergeten vandaag :/

[ Voor 25% gewijzigd door R-B op 09-09-2005 20:46 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:43:
Ik heb hier van meer mensen gehoord dat ze vliegen met de Logitech Wingman Force 3D. Kan iemand mij dan in hemelsnaam uitleggen hoe zij dit instellen???????
Ik heb al van alles geprobeerd, rollen lukte zowiezo al niet, de gashendel staat verkeerd om (is te overleven) maar de kalibratie laat zwaar te wensen over. Zodra ik in een vliegtuig zit begint deze te tollen en ik kan je vertellen dat dat verrot lastig opstijgen is. :(
Hoe heet dat proggie van Logitech heb ik ook geinstalleerd echter dit maakt niets uit. :X

HHEELPPP!!! kan ik eindelijk dat (on)ding goed gebruiken werkt het niet |:( |:(
Je moet gewoon die software rommel verwijderen en gewoon in Win XP in je config scherm bij joysticks kijken....daar moet ie al gewoon bij staan....dan kan je ergens kiezen voor calibreren. Daar zou alles gewoon moeten werken. Zo niet moet je misschien ff terug naar de winkel. Ik heb er al 2 geruild namelijk omdat mn verticale as niet goed meer werkte (die van mn rudder). Daarna moet je GOED LEZEN in je opties in BF2 want er staat duidelijk een richting aangegeven als je je as in moet stellen. Ik had het eerst namelijk ook alleen ben ik even terug gegaan naar mn opties en ff goed gekeken wat er nou stond. Daarna werkte het perfect!!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik net rustig aan het raggen, krijg ik plots mijn 'basic armor' en 'basic medic combat' badges ??? (zit aan 17.000 puntjes).

Na 2 rondjes wordt ik uit de game gegooid ... ik merk dat ik nergens mijn stats kan opzoeken ? Iemand anders die dit ook ervaart ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
Yep zit net zelf ook te spelen haal me basic en mijn veteran pistol badge. Ik blij...2 minuten later ligt de server van EA eruit en kan ik mijn stats niet checken! :r :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
ja das balen, had ik net een rondje van 90 punten gemaakt. hopen dat dat nog geupdate is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
62 punten aan de winnende hand en hop wordt er uitgegooid.. Kan ook niet meer inloggen... Toch slechte zaak hoor het ligt er wel errug vaak uit.. nooit van redundancy gehoord lijkt wel..

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Het is allemaal al weer online dames :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Nou hier niet hoor. Kan nog steeds niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

nope, hele pc loopt vast als ik probeer in te loggen.. was mooie pot op de server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik heb een tijdje geen BF2 gespeeld en ben nu weer lekker aan het knallen, wat me nu wel opvalt is dat er op de city maps erg veel wordt ge-whored met die M203, gewoon tegen het irritante aan. Ik speel ook het meest als assault en gebruik die M203 bijna alleen maar tegen voertuigen/grote groepen. Waarschijnlijk raken ze met gewone kogels niks ;) Mijn M203 skills zijn ook vrij aardig maar om nou alles en iedereen daarmee te raken vind ik vrij lame.

Heb ook eindelijk al m'n basic badges gehaald, de explosive badge was de lastigste en de leukste om te halen, speelde nooit vaak als spec-op maar het is echt cool om op een flinke afstand kills te halen :D
Het is alleen beetje vervelend dat sommige spelers niet doorhebben wat die doodskop betekend, komt er een tank aan met 2 man gaan ze precies op je C4 staan... jammer voor ze, ik detonate hem gewoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:52:
nope, hele pc loopt vast als ik probeer in te loggen.. was mooie pot op de server..
Ik heb dat ook. Raar dat bf2 dan vastloopt :?

Verwijderd

Redje schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:54:
Ik heb een tijdje geen BF2 gespeeld en ben nu weer lekker aan het knallen, wat me nu wel opvalt is dat er op de city maps erg veel wordt ge-whored met die M203, gewoon tegen het irritante aan. Ik speel ook het meest als assault en gebruik die M203 bijna alleen maar tegen voertuigen/grote groepen. Waarschijnlijk raken ze met gewone kogels niks ;) Mijn M203 skills zijn ook vrij aardig maar om nou alles en iedereen daarmee te raken vind ik vrij lame.

Heb ook eindelijk al m'n basic badges gehaald, de explosive badge was de lastigste en de leukste om te halen, speelde nooit vaak als spec-op maar het is echt cool om op een flinke afstand kills te halen :D
Het is alleen beetje vervelend dat sommige spelers niet doorhebben wat die doodskop betekend, komt er een tank aan met 2 man gaan ze precies op je C4 staan... jammer voor ze, ik detonate hem gewoon >:)
Dus jij maakt je teamgenoten express dood? Of jij weet zeker niet dat de tegenstander géén doodskop zien, als jouw team c4 mijnen plaatsen?

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

twiekert schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:51:
Nou hier niet hoor. Kan nog steeds niet inloggen.
Gek, ik zag na de downtime (=alle players krijgen een disconnect) binnen enkele minuten alle gameservers weer helemaal vollopen :)

• Redje
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:00:
[...]

Dus jij maakt je teamgenoten express dood? Of jij weet zeker niet dat de tegenstander géén doodskop zien, als jouw team c4 mijnen plaatsen?
Anders had ik me Explosive Badge nooit gehaald...
Waarom zouden mijn teammaten geen doodskop zien? Hebben zij een andere BF2 dan mij?
Sowieso maakt het weinig uit imho, als er een tank aankomt met 2 gasten erin en ik blaas ze niet ben ik sowieso dood en die teammaat net zo goed...

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:00:
[...]

Ach dit heb ik ook wel een paar keer gehad. Stel je APC staat naast een hoopje C4 terwijl de vijandelijke tank aan komt stormen en er over heen rijdt. In zo'n geval heeft de teammember in de APC best wel pech, moet ie daar maar niet stoppen.

🖥️ | 🚗

• R-B

R-B

Blokkert

DaMorpheus schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:02:
[...]

Gek, ik zag na de downtime (=alle players krijgen een disconnect) binnen enkele minuten alle gameservers weer helemaal vollopen :)
Hmm.. de stats site's werken ook weer. Naja morgen weer een dag hoor.. ben nu best wel moe :)

Verwijderd

Ik kan wel inoggen maar zie geen servers???

Weet iemand er meer van??

Verwijderd

MadMarky schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:05:
[...]

Ach dit heb ik ook wel een paar keer gehad. Stel je APC staat naast een hoopje C4 terwijl de vijandelijke tank aan komt stormen en er over heen rijdt. In zo'n geval heeft de teammember in de APC best wel pech, moet ie daar maar niet stoppen.
en uiteraard wordt je dan uitgescholden voor n00b en heb je weer een punish te pakken :X

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:11:
Ik kan wel inoggen maar zie geen servers???

Weet iemand er meer van??
heb je wel de patch 1.02 geinstalleerd? want er zijn niet of nauwelijks nog server die die patch niet hebben dus dan is het niet zo vreemd dat je niets ziet omdat je een andere versie hebt.

• twiekert
DaMorpheus schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:02:
[...]

Accountservers zullen wel overbelast zijn dan, vandaar dat ik er niet doorkwam :)

Verwijderd

MadMarky schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:58:
Net op de Band of FoK!kers server gespeeld, wat een triest gedoe daar. Kicken en muiterij staan uit, terwijl de USMC met een commander die de hele ronde dood was en niet respawnde :X
Veroveren we een vlag, rent iedereen op een kluitje naar de volgende vlag. En wie blijft er verdedigen? Niemand dus, op m'n squad van 2 personen na. Heb gedurende het potje 4 helicopters, 2 tanks en een auto gemold als AT, ik was volgens mij ook de enige die op het idee kwam om AT te spelen als er weer eens een tank/chopper langs kwam zetten, elke keer waren we weer de lul.
Maargoed, mij zie je daar iig niet meer terug.
Dan is dat misschien eenmalig geweest, ik ben 1 van de admins van die server en ik was er vanavond helaas niet bij, maar zulke taferelen komen bijna nooit voor, we hebben alles onder controle.
Muiterij staat uit, ja we worden er helemaal gek van dat elke 2 minuten iemand een kickvote start, zouden jullie zelf ook niet prettig vinden.

Op elke server zitten mensen die voor anderen verzieken, heeft verder niets met de clan te maken van wie die server is.

Verwijderd

[quote]Redje schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:54:

Sorry man, maar mensen die goed zijn met de M203 hebben gewoon skills ...... :>
En dat kan inderdaad best irritant voor je zijn ja >:)

• Redje
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 01:43:
Alsof mij dat niet zou lukken :D
Zo lastig is het niet de M203 te beheersen.

• Hielko
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 01:43:

Er is maar 1 class die irrirant is en dat is de AT class, de rest is gewoon slachtvoer voor mijn tank :P. Wat trouwens helemaal grappig is zijn die mensen die granaten gaan gooien/afschieten terwijl je lekker in je tank zit; hoezo, wil je graag dood?

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 01:43:

Vind ik niets met skills te maken hebben....schiet je nou van grote afstand okee...maar ik word nu ook dagelijk van zowat knife range neergeschoten met die M203....belachelijk gewoon....k vind gewoon dat als je binnen een straal van 15m die granaat afschiet je zelf ook kapot moet zijn...Dit gaat gewoon nergens over....beetje het RPG verhaal van BF1942.

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 03:09:

[...]

Vind ik niets met skills te maken hebben....schiet je nou van grote afstand okee...maar ik word nu ook dagelijk van zowat knife range neergeschoten met die M203....belachelijk gewoon....k vind gewoon dat als je binnen een straal van 15m die granaat afschiet je zelf ook kapot moet zijn...Dit gaat gewoon nergens over....beetje het RPG verhaal van BF1942.
Mmmh ik vind dat het goed gebruiken van de granaatwerper toch echt om skills vraagt. Hij heeft trouwens ook nadelen: je eerste schot moet raak zijn anders ben je het haasje, trage reload, onnauwkeurig op grotere afstanden. Naar mijn idee wordt ie trouwens relatief weinig ingezet: lang niet iedereen speelt in de assaultklasse
Iedere klasse (en dus bijhorende wapens) heeft z'n voor- en nadelen.... Ik zou zeggen: anticipeer er gewoon op en doe er eventueel je voordeel mee. En bij gebruik 'at close range' loop je zelf ook flink schade op: zoniet ben je zelf ook dood.

Verwijderd

[quote]Hielko schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 02:55:

[...]

Er is maar 1 class die irrirant is en dat is de AT class, de rest is gewoon slachtvoer voor mijn tank :P. Wat trouwens helemaal grappig is zijn die mensen die granaten gaan gooien/afschieten terwijl je lekker in je tank zit; hoezo, wil je graag dood?
Of die special opsen die op hun tenen komen aangeslopen en net op het laatste vanop 2 meter een lading hagel in het voorhoofd krijgen ... puur genieten

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:54
nou ik vernietig altijd tanks met mijn c4 hoor :P

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 03:09:

[...]

Ik gebruik hem alleen tegen voertuigen >:). En als ik echt heel wanhopig ben ook wel es tegen heli's, alhoewel dat nauwelijks helpt. Maar zo'n granaat *ploef* recht in de geschutskoepel van zo'n dikke tank, dat is onbetaalbaar :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

andyy schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:33:
[...]

nou ik vernietig altijd tanks met mijn c4 hoor :P
Ja dat vind ik een van de rotste dingen eigenlijk... Zolang je zelf in de tank zit :(. Anders is het dikke fun >:).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:17:
Hielko schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 02:55:

[...]
Of die special opsen die op hun tenen komen aangeslopen en net op het laatste vanop 2 meter een lading hagel in het voorhoofd krijgen ... puur genieten
Wat nog meer voldoening geeft is om spec ops die naar de achterkant van je tank rennen gewoon plat te rijden... je ziet ze vaak nog op tijd en meestal willen ze toch wegrennen om de C4 op te blazen... je kunt ze dan niet meer raken met je kanon / machine gun maar platwalsen is dan de enige en leukste optie.... wat ook wel jammer is is dat veel van die tank-opblaas-spec-ops zichzelf in 9 van de 10 keer ook opblazen.... beetje suicidaal gedrag vind ik hoor :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Widow
Die M16 raakt gewoon geen ene moer, het is echt een zuigwapen, neem het alleen voor die grenade launcher die eronder zit. Heb liever een AK101 omdat je daarmee op auto kan sproeien.

Maar wat is er dan mis met die m203? ik ga op karkand altijd via dat heuveltje rechts van de USMC basis achter de gebouwen door, en daar liggen dan soms wel eens snipers. Maar omdat ik redelijk kan aimen is het kijken, aimen, vuur, dood. Vervolgens ren ik dat gebouwtje op daar en je heb uitzicht op een gang naast de eerste MEC basis waar je perfect kan schieten. En heerlijk mensen van de trappen af kniven :P

En ja close range wat wil je beginnen met je burst M16 tegen een auto AK101. Als ik een hoek om wil en daar staat een assault van MEC dan blaas ik em echt wel op met mijn M203, maakt niet uit of ik zelf dan ook weg ben, maar met de M16 op close range kan je het vergeten tegen een auto AK101.

[ Voor 12% gewijzigd door Widow op 10-09-2005 09:56 ]

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:25
Ik zat laatst op de iks server van i3d en ik zag voorbij komen "teamspeak ip nummer.." betekent dat dat je voor teamspeak ergens dat ip nummer moet invullen? En waar moet ik dat doen?

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ali-a schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:01:
Ik zat laatst op de iks server van i3d en ik zag voorbij komen "teamspeak ip nummer.." betekent dat dat je voor teamspeak ergens dat ip nummer moet invullen? En waar moet ik dat doen?
Gewoon in teamspeak dus :) Niet de ingame teamspeak ripoff.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Als ik c4 plaats en ik wil er bv. 2 plaatsen ipv. van 5, lukt het niet goed bij mij. Ik druk dan rechtermuisknop en dan krijg ik dat (zal maar zeggen) afstandsbediening :P maar dan druk ik gewoon op linker muisknop voor het onsteken van de c4, maar best vaak gooi ik dan gewoon een c4 :? 8)7 Terwijl ik eerst de afstandsbediening in mijn handen had.. ;( Waar ligt dat aan?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 10:44 . Reden: taalfouten ]

• ETzPliskin
  • Laatst online: 17-09 21:51

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:41:
Als ik c4 plaats en ik wil er bv. 2 plaatsen ipv. van 5, lukt het niet goed bij mij. Ik druk dan rechtermuisknop en dan krijg ik dat (zal maar zeggen) afstandsbediening :P maar dan druk ik gewoon op linker muisknop voor het onsteken van de c4, maar best vaak gooi ik dan gewoon een c4 :? 8)7 Terwijl ik eerst de afstandsbediening in mijn handen had.. ;( Waar ligt dat aan?
Ik heb dat ook!

Weet niet waar het aan ligt, maar het betekent wel veel dood :/ Maar wat is het leuk om C4 te planten en te doen ontploffen zonder dat iemand iets gezien heeft :P :9 :Y)

Vinden jullie trouwens ook de attack choppers en vliegtuigen overpowered? Ze destroyen je armour of ze schieten je gewoon neer terwijl het bijna onmogelijk is om ze met een stinger uit de lucht te halen. :'(

• bvk

bvk

[quote]JohnnyV27 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:49:
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:17:

[...]

Wat nog meer voldoening geeft is om spec ops die naar de achterkant van je tank rennen gewoon plat te rijden... je ziet ze vaak nog op tijd en meestal willen ze toch wegrennen om de C4 op te blazen... je kunt ze dan niet meer raken met je kanon / machine gun maar platwalsen is dan de enige en leukste optie.... wat ook wel jammer is is dat veel van die tank-opblaas-spec-ops zichzelf in 9 van de 10 keer ook opblazen.... beetje suicidaal gedrag vind ik hoor :)
Tsja, het vergt de nodige oefening om snel en geruisloos je "kauwgummetjes" te plakken. Maar sommige mensen worden daar steeds beter in, pas dus maar op ;)

Specs

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Voor mensen met een ATi kaart die betere performance willen:
Download DHZer0point 5.8 Beta hier:
http://www.driverheavendownloads.net/zeropoint.htm
Gaf hier echt een behoorlijk betere performance dan met de officiele 5.8 :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
mensen hebben nu weer iets anders lames gevonden om aan punten te komen.

je eigen teamamtes die medic zijn schieten je bijna dood en dan gooien ze zo'n medic paketje naar je krijgen ze heal point omg zo lame.

en dat niet 1x nee 2 hele maps lang

• Bor
  • Nu online

Bor

FnF schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:13:
Voor mensen met een ATi kaart die betere performance willen:
Download DHZer0point 5.8 Beta hier:
http://www.driverheavendownloads.net/zeropoint.htm
Gaf hier echt een behoorlijk betere performance dan met de officiele 5.8 :)
Wat doet't technische gezien? Maakt het driver optimalisaties ofzo? Of is dit een totaal aangepaste driver? Gaat de performance winst ten koste van de grafische kwaliteit?

• ETzPliskin

ETzPliskin

jorisw86 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:23:

je eigen teamamtes die medic zijn schieten je bijna dood en dan gooien ze zo'n medic paketje naar je krijgen ze heal point omg zo lame.

Daar komt met de volgende patch een eind aan normaal :Y)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:24:
[...]

Wat doet't technische gezien? Maakt het driver optimalisaties ofzo? Of is dit een totaal aangepaste driver? Gaat de performance winst ten koste van de grafische kwaliteit?
Echt een compleet aangepaste driver en natuurlijk met optimalisaties. Ik heb hem zelf draaiende, en ik heb geen verschil gezien in IQ, ik vind het er eerder iets beter uit zien dan iets slechter _/-\o_

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dat gaat ten koste van hun eigen punten, want ze krijgen dan teamdamage. Wat veel meer gebeurd is gewoon je geweer leegschieten, en dan resupplyen :)

• Bor
  • Nu online

Bor

Die is al heel lang misbruikt helaas. Er is ook niet echt iets tegen te doen vrees ik. Een max stellen aan het aantal te droppen pakjes helpt iets maar nog steeds geeft deze methode je dan "healing points on demand". Je kunt het namelijk altijd toepassen.

Verwijderd

Meer nieuws over de patch:

BF2 patch 1.03
Alpha - 2 Sept
· Beta - 19 Sept
· Final - 23 Sept
· CQC/ECG Sub - 28 Sept
· Release - 3 Oct

Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern

Compare Feature· By clicking the COMPARE button in BFHQ, you can search for another players name and load their current stats into BFHQ. Using the arrow buttons next to the name in the top-left corner of the menu, you can toggle between your stats and their stats. You can also load a player's stats by double-clicking on their name in any leaderboard.

Favorites/History· There is a new tab in the MULTIPLAYER menu that holds a list of the last 20 internet servers you have connected to, plus a list of servers you have selected as favorites.

BF2 Account Tag · You can add a 6-character prefix to your account nickname which will be displayed in-game next to your nametag in the scoresheet, in game messages, and above your player. This prefix does not change your account name or statistic information (e.g. the prefix does not appear next to your name on the leaderboards). You can change this prefix at any time at the account login menu.

Server Reserved Slots· Server admins can define a list of player BF2 account names which will reserve VIP slots on the server.

Engineer/Helicopter· Modified the rate at which engineer can repair a helicopter while sitting in the helicopter. It now takes longer for the engineer to repair the helicopter.

Vehicle/Control Point Capture· Only one person in a vehicle counts towards a control point capture. If passengers want to increase the rate of the flag change, they must disembark from the vehicle.

Vehicle/Soldier interaction· Improved physics of vehicles against soldiers so that soldiers are not as easily killed by moving vehicles. Bring on the wing-walkers!

Auto Balance· Auto team balance no longer moves the commander or squad leaders to the other team.

Point Farming· Limits placed on ability to point farm.

Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.

Supply Drop· The commander's supply drop now has an icon on the minimap and a 3D-map icon in the world.

Verwijderd

ff over die m203. Pas vanaf een bepaalde afstand heb je er skills voor nodig maar binnen de 25 m zeker niet. Dan is het gewoon domweg met je crosshair onder de vijand op de grond schieten in een radius van 3m om hem heen en hijs dood. En zo wordt je dan ook het vaakst neer geschoten. En dan nog als je de m203 op afstand onder de knie krijgt heb je er nog steeds veel minder skill voor nodig als elk ander normaal wapen. Kortom ik ben blij dat er wat aangedaan wordt in de aankomende patch.

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:31

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:24:
Meer nieuws over de patch:

[..]
Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern

[..]
Dus Wake Island zit dus toch in de patch en niet niet de expansion pack ? :9

...

• ETzPliskin

ETzPliskin

YAY! :D

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Had Cyclonus gisteren al gepost ;) :>

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Supply Drop· The commander's supply drop now has an icon on the minimap and a 3D-map icon in the world.
Hé, da's handig, ik was wel eens op zoek naar de supply crates als ik in een beschadigd voertuig zat terwijl ik geen engineer was en er ook geen in de buurt was te bekennen... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 10-09-2005 13:12 ]

• Hielko
[quote]bvk schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:11:
JohnnyV27 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:49:

[...]

Tsja, het vergt de nodige oefening om snel en geruisloos je "kauwgummetjes" te plakken. Maar sommige mensen worden daar steeds beter in, pas dus maar op ;)
Als ik stil sta in een tank (bijv. voor het cappen van een flag) schakel ik altijd over naar een andere camera view, knappe jongen als je dan ongemerkt mijn tank kan benaderen :). Ik vermoed dat er ook wel een aantal spec ops hebben zitten balen als ze dachten ongemerkt de achterkant van mijn tank te benaderen en ik vervolgens ff achteruit rij :)

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:51
Hielko schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:37:
[...]

Als ik stil sta in een tank (bijv. voor het cappen van een flag) schakel ik altijd over naar een andere camera view, knappe jongen als je dan ongemerkt mijn tank kan benaderen :). Ik vermoed dat er ook wel een aantal spec ops hebben zitten balen als ze dachten ongemerkt de achterkant van mijn tank te benaderen en ik vervolgens ff achteruit rij :)
Dat word dus binnenkort ook moeilijker, om die ventjes dan vanuit stilstand dood te rijden:

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• twiekert
[quote]Hielko schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:37:
bvk schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:11:

[...]

Een tank moet je dan ook van de zijkant benaderen als die in een vuurgevecht is of vlak langs een muur staat. knappe tanker die sneller kan wegrijden voordat ik 2 pakketjes opgeplakt heb :P

Verwijderd

[quote]twiekert schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:51:
Hielko schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:37:

[...]

Een tank moet je dan ook van de zijkant benaderen als die in een vuurgevecht is of vlak langs een muur staat. knappe tanker die sneller kan wegrijden voordat ik 2 pakketjes opgeplakt heb :P
wat hielko zegt als jij met de je camera's aan het kijken bent. Dan heeft die infantrie geen schijn van kans. Op t moment dat je iets ziet rij je weg, gelijk zorg je ervoor dat je in de tank zelf zit. En het afknallen is dan echt een makkie. Doe ik zelf ook altijd.

• bvk

bvk

Met tankbestuurders die een andere cameraview hanteren wordt het wat moeilijker ja. Soms kom je gewoon letterlijk een halve seconde tekort om op het knopje te drukken :'(

Gewoon blijven oefenen, we krijgen jullie wel in je metalen huisje ;)

Specs

Verwijderd

heeft iemand al een keer meegemaakt dat als je op een server die 2 x dezelfde map achter elkaar draaid, 2 x bv een zilvere medaile haalt er maar 1 krijgt?

Verwijderd

Woot ... net een silencer 5 rev2 op mijn graka gekleefd wegens te heet tijdens bf2 (75°) ... Nu kom ik stressed aan 56°, en dat in volle stilte. Krijg ik tenminste niet meer op mijn donder terwijl die van ons tv zit te kijken als ik rag :p

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
hoe draaid bf2 op xp 64 bit?

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:29:
heeft iemand al een keer meegemaakt dat als je op een server die 2 x dezelfde map achter elkaar draaid, 2 x bv een zilvere medaile haalt er maar 1 krijgt?
Dat scherm wordt niet getoond, maar je krijgt het wel

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:39:
[...]

Dat scherm wordt niet getoond, maar je krijgt het wel
Dat scherm wordt niet getoond, maar je krijgt het wel[/quote]

nou..... ik zag dat ik 2e was in de 2e ronde ook maar ik kreeg echt maar 1 x een zilvere... of gaat die 2 rondes over gemiddelde?

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Search, anyone? Dit is nou inmiddels wel 100x in dit topic gevraagd :(

Verwijderd

[quote]Hielko schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:37:
bvk schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:11:

[...]

Damn, da's een slimme truck. Die ga ik eens oefenen zo :) Ik ben echt special ops fanaat door die C4. Ik pak ook weleens een normale auto en daarmee ga ik rondjes rijden om een tank heen. Een tanker kan nooit zo snel zijn koepel draaien als ik rondjes kan rijden. Als je dichtbij bent en hij kijkt de andere kant op spring je eruit, plakt je pakketjes, rennen, duiken, boem. Een goede timing is cruciaal zoals je begrijpt.

Een andere hippe truck is springen en dan C4 over een muur gooien als er mannetjes achter zitten. Je kunt zo 5 man opblazen als ze daar zitten te schuilen.

Ik ben korporaal geworden net dus ik ga fijn een nieuw wapen unlocken 8) Het wordt de special ops gun (g36c). :9

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 07:24:
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 03:09:

[...]

Mmmh ik vind dat het goed gebruiken van de granaatwerper toch echt om skills vraagt. Hij heeft trouwens ook nadelen: je eerste schot moet raak zijn anders ben je het haasje, trage reload, onnauwkeurig op grotere afstanden. Naar mijn idee wordt ie trouwens relatief weinig ingezet: lang niet iedereen speelt in de assaultklasse
Iedere klasse (en dus bijhorende wapens) heeft z'n voor- en nadelen.... Ik zou zeggen: anticipeer er gewoon op en doe er eventueel je voordeel mee. En bij gebruik 'at close range' loop je zelf ook flink schade op: zoniet ben je zelf ook dood.
Niet veel mensen gebruiken hem? Dan kom ik zeker alleen maar díe mensen tegen die m wel gebruiken want ik ben gister bijna alleen maar door die M203 neergeschoten. En wat betreft trage reload..meteen switchen naar je M-16 en je knalt vrolijk verder hoor...en die M203 kan je later wel weer reloaden. Valt weinig te anticiperen als je de hoek om loopt en je loopt tegen een M203 aan. Ik vind dat zo triest....:r Heeft op zo'n moment echt NIETS met skills te maken maar met "ik schiet in die richting en alles in de buurt is dood"

Verwijderd

Laatst zat ik in die map waar je een heleboel neutrale vlaggen hebt. Ik stap in de BH, er stappen er nog 3 bij en 5 seconden later spawnen nog 2 squadleden in mijn heli. Hij zat dus helemaal vol (ik en nog 5 anderen dus). We pakten vlag na vlag (gaat snel met z'n zessen), maar uiteindelijk werden we neergeschoten (door de vijand) en wat denk je dat er bij mij op het scherm stond? 5 keer teamkill!!!! en een seconde later ook nog 2*punish :( . Wordt dat ook opgelost in de volgende patch? Valt dat onder neergeschoten heli op teammates?

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:10:
[...]

Ik heb dat ook!

Weet niet waar het aan ligt, maar het betekent wel veel dood :/ Maar wat is het leuk om C4 te planten en te doen ontploffen zonder dat iemand iets gezien heeft :P :9 :Y)

Vinden jullie trouwens ook de attack choppers en vliegtuigen overpowered? Ze destroyen je armour of ze schieten je gewoon neer terwijl het bijna onmogelijk is om ze met een stinger uit de lucht te halen. :'(
Dan klik je waarschijnlijk 2x op r.muis..ik heb dat ook vaak...klik je, gebeurd niets, klik nog een keer en ineens switched ie 2x....

Voor vliegtuigen heb je weer andere vliegtuigen...das net zoiets als je zegt dat tanks overpowered zijn want met je assault begin je er niets tegen. En de lock van een stinger is vaak al genoeg om een vliegtuig of heli zn approach/attack te doen afbreken...en anders zijn er nog genoeg andere manieren om een heli omlaag te krijgen. Ik geef toe dat een vliegtuig een stuk moeilijker is....de beste oplossing daarvoor is gewoon een goede piloot aan je eigen kant.

• Widow
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:35:
ff over die m203.
[...]
Kortom ik ben blij dat er wat aangedaan wordt in de aankomende patch.
Wat gaan ze daar aan doen dan :?

Verwijderd

Dat had ik gister dus ook de hele tijd...nog wel in mn eigen squad...gozer ook meteen eruit gegooid.

Weet je nog hoe die heette?

Verwijderd

Morax schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:40:
[...]

Dat word dus binnenkort ook moeilijker, om die ventjes dan vanuit stilstand dood te rijden:

[...]
Sterker nog...ik geloof zelfs dat je niet meer die outside view hebt in voertuigen.
twiekert schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:51:

Gister nog in Strike @ K....tank stond langs de schutting aan het begin heen en weer te rijden lang die poort die uitkijkt op de eerste Mec vlag....ik stond aan de andere kant pakketjes over de schutting heen te mikken....k had zn gezicht wel willen zien toen ie BOEM ging. En verdorie weer op 1 kill ofzo na mn explosive badge niet gehaald :(

Ging echt lekker...

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 16:20 ]

Verwijderd

... Foutje

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 16:32 ]

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:13

UTM

Goed. Ik heb het spel nu ook (legaal) en ik vol goede moed Battlefield 2 geinstalleert. Wanneer ik het spel opstart krijg ik zo'n 10sec een zwart scherm om vervolgens te merken dat mijn computer zichzelf opnieuw opstart :(.

Ik maak gebruik van de DirectX en nVidia drivers die te vinden zijn op de BF2 DVD. Iemand enig idee?

Verwijderd

Je Qtec voedingen vervangen voor A-Merk B)

• Hielko
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:41:

[...]

Niet veel mensen gebruiken hem? Dan kom ik zeker alleen maar díe mensen tegen die m wel gebruiken want ik ben gister bijna alleen maar door die M203 neergeschoten. En wat betreft trage reload..meteen switchen naar je M-16 en je knalt vrolijk verder hoor...en die M203 kan je later wel weer reloaden. Valt weinig te anticiperen als je de hoek om loopt en je loopt tegen een M203 aan. Ik vind dat zo triest....:r Heeft op zo'n moment echt NIETS met skills te maken maar met "ik schiet in die richting en alles in de buurt is dood"
Van mijn ruim 5000 deaths zijn er slechts 13 gemaakt met de grenade lacher attachment, kan niet zeggen dat ik je ergenis deel :P. Ben vaker door een knife, pistol of hand granaat doodgegaan...

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:13

UTM

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:36:
Je Qtec voedingen vervangen voor A-Merk B)
Zou het er daadwerkelijk aan liggen?

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Hielko schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:40:
[...]

Van mijn ruim 5000 deaths zijn er slechts 13 gemaakt met de grenade lacher attachment, kan niet zeggen dat ik je ergenis deel :P. Ben vaker door een knife, pistol of hand granaat doodgegaan...
Volgens mij zijn de deaths bij wapens niet de wapens waardoor je bent gekilled, maar het wapen wat je in je handen had toen je werd gekilled...

Want bij mij staat bij Defibrillator kills 1 en deaths 71...

Nu weet ik zeker dat ik welgeteld één keer iemand omlegde met een defibrillator en ik weet ook zeker dat ik zeker niet 71 keer met die defibrillator ben gepakt!! Het zo wel goed kunnen dat ik stierf 71 keer terwijl ik die defibrillator in mijn handen had. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur over kapotte (account)servers.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.