[PC] Battlefield 2 - deel XVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.097 views sinds 30-01-2008

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:38

Stewie!

Keen must die!

Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:46:
@ Damorpheus, lekker je post achteraf allemaal lopen editten zodat er wel inhoudelijke info staat. Afijn wederom een beter wetertje. Veel plezier met je trusted borstklopperij. :Z
Ja, schandalig man.
De post was van 13:10 en de gehele edit op 13:13 verwerkt. 3 minuten!!!!111 one one
Dat zou verboden moeten worden :+
Dat is, dat is, is 180 seconden!!!111one
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:56:
Dus je hebt em geedited nadat je die van mij weer gezien had, slimmerd! Veel blaat weinig wol. Modereer mij maar weg wat een irritant gedoe met deze goeroe
Je blijft maar met modder gooien he?
Denk jij dat ik die tekst in 30 seconden heb getikt? :?

Enfin, zullen we weer ontopic gaan?

[ Voor 28% gewijzigd door Stewie! op 08-09-2005 15:02 ]

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Dus je hebt em geedited nadat je die van mij weer gezien had, slimmerd! Veel blaat weinig wol. Modereer mij maar weg wat een irritant gedoe met deze goeroe

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:43:
[...]

Waarom denk je dat die community update niet meer vanaf hun site wordt gelinked?
En waarom plak je dat plaatje onder al je posts? :?
[...]

Omdat er mensen op de wereld zijn die meer informatie hebben dan jij? :?
PS: lees de laatste pagina's ook even terug. Kinderachtige pushende manier van communiceren probeer je hier af te dwingen.
Plaatje verwijderd
Community update (http://www.eagames.com/of...ial.jsp?src=servermessage) staat nog steeds de link en op http://www.eagames.com/of.../battlefield2/us/home.jsp staat nog de link naar die community update

Verwijderd

Jeetje mensen. Nooit geweten dat er zoveel gezeurd kon worden om een spelletje. Laten we het even gezellig houden. Ik ben bijna corporal en ga morgen of overmorgen de g36c unlocken :) Heerlijk wapen. De special ops is met dat wapen echt een goede allround speler. Je kan tanks uitschakelen met je C4 en je bent met die g36c goed uitgerust om dichtbij en op grote afstand te schieten. Ik kan me geen betere kit voorstellen eigenlijk.

Ik vind die patch 1.1 er prima uitzien. Vooal dat je punten krijgt voor het slopen van artillerie etc. en het voorkomen van teamkills waar de speler zelf niets aan kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 15:01 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:34
Zullen we het ontopic en gezellig houden? :)

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Crash, mee eens, maar als ik iets post en iemand zegt dat het niet waar is dan wil ik graag weten hoe hij/zij dat weet. Het enige wat nu gebeurd is dat Damorpheus zijn posts gaan aanpassen, omdat ie altijd de goeroe wilt zijn.

Soms weet iemand anders dan de goeroe ook iets te vertellen.

Ik kom hier niet om ruzie te maken, maar als ik onderuit gehaald wordt mag ik me verdedigen.

Ik zal stoppen met dit onderwerp :r

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

OK ik wilde alleen dit nog even kwijt. Ik vind het jammer dat het topic met dit soort onzin gevuld word. Maar ik vind dat bepaalde mensen nu ze "trusted" zijn niet hoeven te doen dat ze alles weten en doen. Ik volg dit topic vanaf het begin en wil best toegeven dat ik ook veel reclame gemaakt heb voor ons zelf. Dat zou iedereen doen. Maar als bepaalde personen mensen onderuit halen door te gaan doen alsof ze alles weten , nou poe he. Daar ben je een grote jongen mee.

... einde zeur modes

Over de Patch. We zullen wel gaan zien hoe het gaat brengen. Ik wacht nog op mijn FX6800 Ultra 256 MB voordat ik kan spelen. haha

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik quote:
Crash schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:01:
Zullen we het ontopic en gezellig houden? :)
Dit geldt voor mij net zoveel als voor jullie :)
En zeuren over een edit in een post, poe zeg :/

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Als jullie nu eens allemaal 24x7 BF2 gaan spelen dan kunnen we deze situaties voorkomen :+

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:08:
Ik quote:

[...]

Dit geldt voor mij net zoveel als voor jullie :)
En zeuren over een edit in een post, poe zeg :/
nee lekker ben je dan, nog ff snel onder de gordel een stoot meegeven, haal die laatste regel gewoon ff weg..

Ontopic: een paar rangen omhoog lijkt me leuk, 5 unlocks krijg je met het huidige systeem pas na maanden non-stop spelen volgens mij. Het zou imho goed zijn als de gemiddelde speler er zo'n 3 hebben, en de echte die-hards de 5 kunnen halen na een jaar gamen (uitgaande van per dag een paar uur). Oktober is nog wel een eind weg, maar ik kijk nu al uit naar de patch. Ik speel soms echt voor de punten, maar soms gewoon voor het winnen en dan ga ik toch vaak, ondanks dat het geen punten oplevert, arti, radar en uav mollen, omdat ik weet hoe kut het is als commander als die weg zijn. Vooral bij cleansweep (mjah, ik vind het een gave map) is het goed te doen als je usmc bent!

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

rac-on schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:24:
[...]

..... Vooral bij cleansweep (mjah, ik vind het een gave map) is het goed te doen als je usmc bent!
Operation Cleansweep zou een stuk leuker zijn als de straaljagers er niet zijn..
Als je een beetje kan vliegen is het al niet meer leuk voor de MEC...
Overpowered vind ik het dan..
Vandaar dat het niet mijn favo map is.. meestal als die map komt haak ik af van de server..

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

:z

[ Voor 156% gewijzigd door Dispenzer op 08-09-2005 15:35 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

dCY schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:31:
[...]

Operation Cleansweep zou een stuk leuker zijn als de straaljagers er niet zijn..
Vandaar dat het niet mijn favo map is.. meestal als die map komt haak ik af van de server..
Hoezo dat? Je hebt anti-air rockets en eigen vliegtuigen?

• Rac-On
  • Niet online
[...]

valt mee vind ik, MEC heeft ook straaljagers maar daarnaast ook nog stingers en een AA voertuig. Als MEC zorgt dat alle stingers (3 geloof ik uit mijn hoofd) bemand zijn en het aa voertuig ook, dan vallen de jets met bosjes uit de lucht. Beetje oefenen met stingers is een vereiste, maar ik heb het ondertussen redelijk onder de knie.

Owja, must is wel dat je een beetje een leuk team hebt, want een teamkill is snel gemaakt (alhoewel ik er steeds nauwkeuriger in wordt)

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
offtopic:
Dispenzer wijzigde dit bericht 08-09-2005 15:35 (156%)

* Blacksnak vraagt zich eigenlijk af hoe je nu meer dan 100% van een bericht kunt wijzigen :+ :P

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

156% .... door drie keer je bericht te wijzigen :+

Verwijderd

[...]

Heb het al een paar maal gepresteerd om die map toch een stuk interessanter te maken. Toen m'n teamgenoten er eindelijk in slaagden om een F15 neer te halen, stond ik als MEC lid, te wachten bij USMC base. Ben toen vrolijk de F15 ingestapt om vervolgens het hele level verder te overleven als piloot. Ik kan je wel zeggen dat mensen dan behoorlijk pissig worden....

Ook een leuk geintje bij Clean Sweep is met een anti-tank naar de USMC base gaan (als MEC natuurlijk) om vervolgens iedere F15 die spawned op een raket te trakteren. 1x Eryx en boem zegt het vliegtuigje.

Natuurlijk kan je dit natuurlijk weer als "lame" bestempelen, ik zou het ook niet leuk vinden als dit continu zou gebeuren, maar vond het wel een keertje grappig om te doen.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
gg noob

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Blacksnak schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:40:
offtopic:
Dispenzer wijzigde dit bericht 08-09-2005 15:35 (156%)

* Blacksnak vraagt zich eigenlijk af hoe je nu meer dan 100% van een bericht kunt wijzigen :+ :P
Meer karakters wijzigen (erbij typen) dan dat er in het eerste bericht stonden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Wat ik nog mis aan het lijstje 'verbeteringen' voor de nieuwe patch is het balancing systeem! Dit vind ik persoonlijk een van de meest irritante 'bugs' van bf2! Zit je een half uur in een gevecht om de vijand te verslaan met je team en lukt dat bijna, word je 2 minuten voor het einde van de ronde naar het andere team verplaatst! :(

Ook zou het mogelijk moeten worden om je ingame nick te veranderen of tenminste een clantag voor je naam te zetten...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:36:
Ook zou het mogelijk moeten worden om je ingame nick te veranderen of tenminste een clantag voor je naam te zetten...
Mee eens, ik ken mensen die een nieuwe account moesten aanmaken omdat ze dit niet voorzien hadden.
Wat betreft dat teambalancing, voor zover ik weet (nee ik weet de bron niet meer ;) ) is dat ook geregeld in de patch. Eerst de lonewolfs, dan squad members, dan leaders enz....
Volgens mij ergens in dit topic gelezen.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:36:
Wat ik nog mis aan het lijstje 'verbeteringen' voor de nieuwe patch is het balancing systeem! Dit vind ik persoonlijk een van de meest irritante 'bugs' van bf2! Zit je een half uur in een gevecht om de vijand te verslaan met je team en lukt dat bijna, word je 2 minuten voor het einde van de ronde naar het andere team verplaatst! :(

Vergeten, even toevoegen :)
zit er namelijk wel in

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 08-09-2005 16:47 ]

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:40:
[...]

Mee eens, ik ken mensen die een nieuwe account moesten aanmaken omdat ze dit niet voorzien hadden.
Wat betreft dat teambalancing, voor zover ik weet (nee ik weet de bron niet meer ;) ) is dat ook geregeld in de patch. Eerst de lonewolfs, dan squad members, dan leaders enz....
Volgens mij ergens in dit topic gelezen.
Dan zal het qua wie er gewisseld wordt wel geregeld zijn, maar 2 min voor tijd gewisseld worden naar een team dat 100 punten achterstaat (je haalt toch geen ruk meer uit) is gewoon niet tof! Omgekeerd haal ik er ook niet echt voldoening uit, van dik loosing naar dik winning, 2 min meedoen en je staat in het team wat de ronde gewonnen heeft.

Verwijderd

Vergeten, even toevoegen :)
zit er namelijk wel in
Wat zit erin? Een verbeterd balancing systeem of de mogelijkheid om je ingame nick te veranderen?
Of beide? ;)

Verwijderd

Ik zit te denken over de aanschaf van een joystick. Ik bak niks van het vliegen in vliegtuigen (nog ff offline oefenen) en lukt het veel beter met een joystick? Kun je met een heel goedkope joystick ook vliegen? Hoeveel knopjes moeten er op de joystick zitten?

Verwijderd

Hoe heet die site waar je kan zien op welke server iemand speelt?

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 16:12
Ik gebruik hier een oude MS Sidewinder. De enige knoppen die ik gebruik zijn de knoppen bovenop de stick zelf voor primary fire (switch met toetsenbord), flares en afterburner. :)
Werkt prima.

Offtopic: @DaMorpheus: Waarom posten jullie geen Rising Conflicts nieuws op battlefield2.nl?

• dCY

dCY

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:17:
bf2s.com.?

Verwijderd

xfire of ase werkt veel beter

Verwijderd

Mijn cheap ass joystick werkt niet goed, hoe moet ik de rolroeren instellen??
En hij reageert veel te traag met de jets.
Joystick is een Genius Flight 2000 F16 :P 25 gulden in 2000 ofzo :D

Verwijderd

henk83 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:18:
Ik gebruik hier een oude MS Sidewinder. De enige knoppen die ik gebruik zijn de knoppen bovenop de stick zelf voor primary fire (switch met toetsenbord), flares en afterburner. :)
Werkt prima.

Offtopic: @DaMorpheus: Waarom posten jullie geen Rising Conflicts nieuws op battlefield2.nl?
Beetje noobvraag maar wat is een afterburner?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:33:
[...]

naverbranders

extra boost, je ziet dan een extra grote vlam

• henk83
  • Laatst online: 18-09 16:12
[...]

Dat zijn die vlammen achter je straaljager die ervoor zorgen dat je een boost krijgt :)

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Druk maar eens op shift als je in een jet zit. Dan merk je het wel.

edit:
-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:41:
Is er eingelijk een manier om in Free-Look een battle te volgen?

Ook zonder HUD enzo :)
Ja, met battlerecorder.

[ Voor 65% gewijzigd door Widow op 08-09-2005 17:41 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• ETzPliskin
  • Laatst online: 23:27

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Is er eingelijk een manier om in Free-Look een battle te volgen?

Ook zonder HUD enzo :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

henk83 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:18:
Werkt prima.

Even nieuwssubmit gebruiken, zijn een paar newsmods die het graag toevoegen :)
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:03:
[...]

Wat zit erin? Een verbeterd balancing systeem of de mogelijkheid om je ingame nick te veranderen?
Of beide? ;)
balance :)

• Flex
  • Laatst online: 17-09 09:45
Wat een blamage die M95 sniper unlock.
Heb deze vandaag unlocked na 2 dagen nadenken wat ik zou kiezen...het zou of de PKM of de M95 worden.
De m95 is een .50 en die zou iemand moet killen zodat zijn ingewanden in een ander continent liggen.

Dit was mijn 3de unlock dus verlopig kan ik niets meer kiezen...jammer gemiste kans.

• T4F.nl_Muad
tja, eerdere topics lezen over unlocks.....was al lang bekend...

Heb zelf ook spijt van mn unlocks, assault en medic. Die van medic is nog wel redelijk handig, maar assault echt bagger. Ga nu voor de anti-tank en evt daarna de sniper.

Verwijderd

niemand antwoord op mijn vraag?

Verwijderd

T4F.nl_Muad schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:21:

Heb zelf ook spijt van mn unlocks, assault en medic. Die van medic is nog wel redelijk handig, maar assault echt bagger. Ga nu voor de anti-tank en evt daarna de sniper.
beter unlock je de g36c (spec ops) heb je echt veel meer aan.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:40
Flex schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:02:
Wat een blamage die M95 sniper unlock.
Heb deze vandaag unlocked na 2 dagen nadenken wat ik zou kiezen...het zou of de PKM of de M95 worden.
De m95 is een .50 en die zou iemand moet killen zodat zijn ingewanden in een ander continent liggen.

Dit was mijn 3de unlock dus verlopig kan ik niets meer kiezen...jammer gemiste kans.
Waarschijnlijk kan krijg je bij 1.10 een unlock gratis aangezien de meeste mensen dan 1 of perhaps zelfs 2 rangen zullen stijgen. Nog een klein maandje dus als ik het goed heb :)

Overigens, qua unlocks vind ik het vrij duidelijk waar je wat aan hebt:

1. Engineer
2. Anti-Tank

Bovenstaande upgrades heb je volgens mij echt iets aan, omdat de standaard wapens die deze klasses hebben gewoon prut zijn, en wat je met je unlock krijgt zijn uber sterke short range wapens.

[ Voor 20% gewijzigd door Hielko op 08-09-2005 20:18 ]

Verwijderd

Handig om te weten Hielko. Nog 3.000 tot sergeant. Anti-tank is echt een heerlijke unlock idd. Zit nu ernstig in dubio tussen de spec-op en de engineer. Maar ik spee eigenlijk nooit engineer dus waarschijnlijk wordt het dan tog de spec-op.

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:21:

ik heb die assault ook unlocked en hij is op zich wel goed. Je moet er alleen absoluut niet mee sproeien. Als ik hem gebruik zet ik hem op single shot, dan gaat het wel goed. Gebruik echter toch vaker het standaard assault wapen, omdat ik daarmee over grote afstand toch makkelijker mensen mee neerschiet

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:23:
Anti-tank is echt een heerlijke unlock idd. .
klopt...van dichtbij is het zwaar afzien, als je daar tegenover staat :)

maar verder dan ca. 10-20meter word het al moeilijk om nog iets noemenswaardigs te raken..

is vooral handig op de urban maps..

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:31
Heel positief hoor, het changelog voor de aankomende patch, maar ik mis nog wat dingen vooral vooral voor admins.

Zoals duidelijk server messages kunnen sturen. Op een 64-player server kom je er echt niet door via chat of server messages. Daarnaast een mode om te speccen ofzo om de slechte mensen een beetje in de gaten te houden.

Verder mis ik nog dingen als votes compleet kunnen cancellen, 2 bancommando's maken om mensen die op het moment op de server zitten meteen op IP óf op hash te bannen (Ik wil kunnen kiezen wanneer ik ban, nu gaat hij automatisch op IP).
Dan verder zou een controle op de lengte van een handmatig ingevoerde hash wel leuk zijn (laatst per ongeluk een ` van het console openen erbij gezet), spaties mogen wat mij betreft automatisch verwijderd worden en het bevestigen van het verwijderen van een ban zou ook leuk zijn (nu krijg je altijd als reactie in console "rcon: " zonder dat je weet of de ban bestond of niet, en of je hem goed overtypt).

Verder zou het op zich ook leuk zijn als elke ban een ID meekreeg zodat je niet de hele CD-key over hoeft te typen, en dat de spelers hun eigen CD-Key hashes op kunnen vragen voor het geval ik iemand zijn CD-key moet unbannen.

Maar ach, wie ben ik :+

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
De spec ops unlock roeleert echt zwaar. Vroeger was ik iemand die ik een kraan ging liggen met een sniper, nu lig ik er met een G36 omdat die meer raakt dan die .50 M95. Jammer dat spec op alleen geen claymore heeft want dat mis ik wel, maar die g36 is teminste een auto gun.

Enige wat ik nog mis is een grenade launcher onder dat ding, maarja, dan wil ik ook wel een scope erop, en meteen ook een antitank raket en een C4 thrower ofzo :P ...

edit: btw wat ik me afvraag, sommige mensen schieten in karkand ofzo 5x achter elkaar een headshot met een ak101 op een range waar ze net visible zijn met de fog, volgens mij zijn dat dus dikke cheaters. Hebben jullie van dit soort crap ook last? want ik speel bijna geen BF2 meer omdat ik tegenwoordig het gevoel heb dat ik de enige ben die niet cheat

[ Voor 29% gewijzigd door Widow op 08-09-2005 21:46 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Verwijderd

MaTr1x schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:53:
[...]

Of dwars door APC's heenschieten met een TOW. Hoe vaak ik dat nou al niet gehad heb..... Heb je 'm echt precies op de korrel, schieten, en dan gaat die er gewoon doorheen.... En ja dan ben je natuurlijk een makkelijk doelwit.... Dat is niet goed voor m'n bloeddruk :( Maar dat is BF2 sowieso niet :P
K heb t nu al zo vaak gehad met een TOW missile....je zit dan al kwetsbaar in zo'n gek ding...schiet je op een tank...RAAK...en niet kapot....voordat je dan uit die TOW bent of hebt gereload ben je al naar de eeuwige jachtvelden.

• ROFLASTC
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

[...]

Afbeeldingslocatie: https://www.ms.ornl.gov/researchgroups/SPM/methods/COATINGS/images/afterburner.jpg

Met de vlam UIT de pijp, als 't ware ghe ghe ghe

[ Voor 9% gewijzigd door ROFLASTC op 08-09-2005 23:17 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• T4F.nl_Muad
wie zet daar de uitlaat van mn auto neer zonder auteursrechten te betalen :( :( :( :P :> >:)

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 22:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

NISSAN F15 Tomcat :Y)

wazig, 32k+ points en ineens begint die stem me weer alles uit te leggen... zou onderhand toch wel uitgevonden moeten hebben hoe die trap werkt, en hoe me unlocks te selecteren }:O

[ Voor 83% gewijzigd door SAiN ONeZ op 08-09-2005 23:18 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• T4F.nl_Muad
Hey, ik rij toyota :P :+

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:17:
Kun je hier wat mee?

http://www.game-monitor.com/index.php

Specs

• glashio
  • Laatst online: 18-09 10:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

Afbeeldingslocatie: http://img335.imageshack.us/img335/7100/screen0073zg.th.jpg Wat moet die straaljager piloot gesmuld hebben zeg :9 3 in a row :o

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:23

R-B

Blokkert

Hielko schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:15:
[...]

Waarschijnlijk kan krijg je bij 1.10 een unlock gratis aangezien de meeste mensen dan 1 of perhaps zelfs 2 rangen zullen stijgen. Nog een klein maandje dus als ik het goed heb :)

Overigens, qua unlocks vind ik het vrij duidelijk waar je wat aan hebt:

1. Engineer
2. Anti-Tank

Bovenstaande upgrades heb je volgens mij echt iets aan, omdat de standaard wapens die deze klasses hebben gewoon prut zijn, en wat je met je unlock krijgt zijn uber sterke short range wapens.
Mijne volgende word ook die van anti-tank.. heb alleen nog puntje of 4000 te gaan :(

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
The Widow Maker schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:38:
De spec ops unlock roeleert echt zwaar. Vroeger was ik iemand die ik een kraan ging liggen met een sniper, nu lig ik er met een G36 omdat die meer raakt dan die .50 M95. Jammer dat spec op alleen geen claymore heeft want dat mis ik wel, maar die g36 is teminste een auto gun.

Enige wat ik nog mis is een grenade launcher onder dat ding, maarja, dan wil ik ook wel een scope erop, en meteen ook een antitank raket en een C4 thrower ofzo :P ...

edit: btw wat ik me afvraag, sommige mensen schieten in karkand ofzo 5x achter elkaar een headshot met een ak101 op een range waar ze net visible zijn met de fog, volgens mij zijn dat dus dikke cheaters. Hebben jullie van dit soort crap ook last? want ik speel bijna geen BF2 meer omdat ik tegenwoordig het gevoel heb dat ik de enige ben die niet cheat
ik heb ook weleens op karkand dat ik iemand dood schiet die ik eigenlijk niet meer zie of alleen zijn helm ofzo. Zijn de vage dingen uit het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
glashio schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:29:
[afbeelding] Wat moet die straaljager piloot gesmuld hebben zeg :9 3 in a row :o
das ook wel vragen om gekilled te worden ook zeg.

Vanmiddag in mashtuur city ook..........stonden 8man ofzo op die helipad van de BH te wachten........wij kwamen aan met die MEC chopper, en ik had zo 8kills op rij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

glashio schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:29:
[afbeelding] Wat moet die straaljager piloot gesmuld hebben zeg :9 3 in a row :o
Ik snap iets niet.. Je ziet in dit screenshot één en de zelfde gast 3 kills maken in een jet en in hetzelfde shot 2 kills met een tank. Die kills zijn gemaakt met een Abrams, waarvan je er weer in hetzelfde shot drie stuk ziet staan......

Vanuit de SU34 met een valscherm in een 4e tank buiten beeld geland en nog 2 kills gemaakt binnen de enkele seconden die dergelijke server messages normaliter duren?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

bvk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:17:
[...]

Ik snap iets niet.. Je ziet in dit screenshot één en de zelfde gast 3 kills maken in een jet en in hetzelfde shot 2 kills met een tank. Die kills zijn gemaakt met een Abrams, waarvan je er weer in hetzelfde shot drie stuk ziet staan......

Vanuit de SU34 met een valscherm in een 4e tank buiten beeld geland en nog 2 kills gemaakt binnen de enkele seconden die dergelijke server messages normaliter duren?
Of de tank ontploft en door die ontploffing worden wat mannetjes geraakt die naast de tank stonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
bvk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:17:
[...]

Nee, als ie de tank niet helemaal kapot maakt, maar net op 99% zodat ie 1 seconde later uitzichzelf ontploft krijgt ie een kill die dan gemaakt is door de tank ipv. het vliegtuig. Hetzelfde geldt voor mensen die net uitstappen en dan de tank naast hun ontploft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MarcoZ20 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:09:
[...]

das ook wel vragen om gekilled te worden ook zeg.

Vanmiddag in mashtuur city ook..........stonden 8man ofzo op die helipad van de BH te wachten........wij kwamen aan met die MEC chopper, en ik had zo 8kills op rij :P
Dat jij met die guns raak kan schieten? Dat vind ik echt zo'n onmogelijke guns :/

De black hawk daarentegen: vanmiddag in Mashtuur vloog ergens in de verte de MEC chopper. Ik mik in die richting en schiet en direct van alle 5 de inzittende eruit, alleen de piloot werd blijkbaar niet geraakt 8)7 8)7
Hielko schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:22:
[...]

Nee, als ie de tank niet helemaal kapot maakt, maar net op 99% zodat ie 1 seconde later uitzichzelf ontploft krijgt ie een kill die dan gemaakt is door de tank ipv. het vliegtuig. Hetzelfde geldt voor mensen die net uitstappen en dan de tank naast hun ontploft.
of teammates die in de achterbak zitten en uitstappen en dan plots onder je voorwiel liggen :+
Kijk mama, zonder achteruit te rijden :X

[ Voor 30% gewijzigd door Stewie! op 09-09-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

DaMorpheus schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:19:
[...]

Of de tank ontploft en door die ontploffing worden wat mannetjes geraakt die naast de tank stonden
Hmm, heb het plaatje nogmaals bekeken en die 3 tanks zijn nog helemaal niet stuk. Nog vager.....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
DaMorpheus schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:23:
[...]

Dat jij met die guns raak kan schieten? Dat vind ik echt zo'n onmogelijke guns :/
Opzich zijn het geen slechte guns, volgens mij zwaarder dan wat er bijv. op een humvee zit gemonteerd. Probleem is echter dat de heli eigenlijk helemaal stil moet hangen wil je goed kunnen richten, aangezien je in tegenstelling tot de BH ook gewoon echt moet raken ipv "ongeveer in de buurt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:24:
[...]

Hmm, heb het plaatje nogmaals bekeken en die 3 tanks zijn nog helemaal niet stuk. Nog vager.....
Als je goed kijkt zie je dat de drie tanks verschillende grote hebben, en dat is niet door de diepte of anders optisch bedrog. Ze staan naast elkaar. Geshopped dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:54:
[...]

Als je goed kijkt zie je dat de drie tanks verschillende grote hebben, en dat is niet door de diepte of anders optisch bedrog. Ze staan naast elkaar. Geshopped dus.
Ze zien er iig neit traditioneel stuk uit nee. Waar komt dit plaatje vandaan?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
is er trouwens nog nieuws over de nieuwe patch? ik kom net terug van vakantie en heb eigenlijk niet zon zin om al die posts die in de afgelopen 3 weken zijn gemaakt te lezen ;)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Zie laatste nieuwspost op Battlefield2.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds niemand die weet hoe je de rolroeren in moet stellen met een joystick? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:32:
Ik zit te kijken naar de forum van de ranked severs, waar men statpadders aanmelden..
Damm.. 1541 punten in een ronde..!!

Hoe bedoel je men staat the schreeuwen: STRIP MIJ VAN M'N PUNTEN!!
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Laatst online: 13-09-2015
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:37:
nog steeds niemand die weet hoe je de rolroeren in moet stellen met een joystick? :/
Dat lukt alleen als je je joystick ook nog iets om zijn as kunt draaien kunt draaien. Dat hebben niet alle joysticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 23:27

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Wel, heeft iemand nu zin om filmpje(s) te maken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 04:30:
Wel, heeft iemand nu zin om filmpje(s) te maken? :p
Ik heb laatst wat demo files gedownload die waren op een server gemaakt en had wel lekkere rondes gedraaid dus dacht wth ik download ze even maar kan er niet echt mee uit de voeten, heb Battlelauncher ook al geïnstalleerd maar die vindt ik niet echt duidelijk, mensen meer ervaring met die demo files???? Ik wil de camera graag achter de jet hebben waar ik mee vloog maar dat lukt alleen met freecam en dan gaat de jet te snel om bij te houden met de freecam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens...ik heb een tijdje terug een ronde cleansweep gespeeld waarbij ik in MEC zat en er geen enkele keer ook maar 1 vlag verloren was...een goed MEC piloot is net zo dodelijk als een goede USMC piloot. Zolang je commander ook maar goed mee werkt. Daarom vind ik het altijd belangrijk dat je iig je vliegvelden goed bewaakt. Met een beetje piloot kan dat een groot verschil maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Als je echt relaxed wil vliegen pak je een joystick met analoge gashendel. Echt fijn als je even wat gas kan terugnemen zonder dat je opeens uit de lucht begint te vallen.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier van meer mensen gehoord dat ze vliegen met de Logitech Wingman Force 3D. Kan iemand mij dan in hemelsnaam uitleggen hoe zij dit instellen???????
Ik heb al van alles geprobeerd, rollen lukte zowiezo al niet, de gashendel staat verkeerd om (is te overleven) maar de kalibratie laat zwaar te wensen over. Zodra ik in een vliegtuig zit begint deze te tollen en ik kan je vertellen dat dat verrot lastig opstijgen is. :(
Hoe heet dat proggie van Logitech heb ik ook geinstalleerd echter dit maakt niets uit. :X

HHEELPPP!!! kan ik eindelijk dat (on)ding goed gebruiken werkt het niet |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:43:
Ik heb hier van meer mensen gehoord dat ze vliegen met de Logitech Wingman Force 3D. Kan iemand mij dan in hemelsnaam uitleggen hoe zij dit instellen???????
Ik heb al van alles geprobeerd, rollen lukte zowiezo al niet, de gashendel staat verkeerd om (is te overleven) maar de kalibratie laat zwaar te wensen over. Zodra ik in een vliegtuig zit begint deze te tollen en ik kan je vertellen dat dat verrot lastig opstijgen is. :(
Hoe heet dat proggie van Logitech heb ik ook geinstalleerd echter dit maakt niets uit. :X

Ik gebruik deze zelf ook en had in het begin ook problemen met de kalibratie, vliegtuigen begonnen uit zichzelf al te rollen ed. Ben uiteindelijk gewoon blijven kalibreren totdat het allemaal goed stond.
Nu vliegt ie heerlijk.. En idd ook de analoge gashendel is vaak een uitkomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
gister weer lekker Mashtuur City gespeeld. Werd gemoved naar MEC dus ging lekker met als support liggen wachten tot er een chopper langs kwam. Vervolgens goed hard raggen met die support gun en ik had 4 kills + wat flag defends. Daarna nog een keer dat ding naar beneden gehaalt met diezelfde gun (zal al wel beschadigd zijn geweest) en usmc had weer door dat het ding niet onschadelijk was.

Daarnaast nog even gelachen toen een van m'n MEC teammates het blackhawk helipad schoonveegde met z'n tank, toen daar het halve usmc teamstond te wachten. Ik kots echt op de mensen die alleen maar daar staan te wachten met z'n 15'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digibilly schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 03:22:
[...]

Dat lukt alleen als je je joystick ook nog iets om zijn as kunt draaien kunt draaien. Dat hebben niet alle joysticks.
Wat bedoel je precies?
Ik begrijp het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:29

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:37:
kheb twee extra knoppen op de voet van mn joystick en daar heb ik de rudders op ingesteld, werkt prima.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
n.a.v onderstaande opmerking:
rac-on schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:58:
Werd gemoved naar MEC dus ging lekker met als support liggen wachten tot er een chopper langs kwam.
begrijp ik deze opmerking niet helemaal :)
rac-on schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:58:
Ik kots echt op de mensen die alleen maar daar staan te wachten met z'n 15'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 09:32

OMD

ik denk dat ie bedoelde, wachten op een chopper ipv campen.....

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 17:04

Masselink

Voor de dorst

Gisteren met m'n Jet alles onveilig gemaakt. Na een tijdje andere jets uit de lucht te hebben geschoten, begon en van mijn slachtoffers de hele tijd kick-votes te starten. jammer, slechte verliezer.

Heeft iemand BF2 op XP 64 bits draaien ?

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedFox schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:40:
[...]

kheb twee extra knoppen op de voet van mn joystick en daar heb ik de rudders op ingesteld, werkt prima.
O+ ik ga het meteen proberen met mijn Genius Flight 2000 F16 :/ (stom k*tding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
ik ging bij een vlag van van ons (mec) liggen wachten tot er een USMC chopper aan kwam vliegen om hem te cappen, waar ik vervolgens een rijtje passagiers uitgeschoten heb

waar ik op kots is dat er in die map altijd de helft van het usmc team uit zijn neus staat te vreten bij het helipad omdat ze zonodig in de blackhawk willen

snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:02:
[...]

Wat bedoel je precies?
Ik begrijp het niet helemaal.
Twist handle, wat de Logitech Extreme 3D bijvoorbeeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masselink schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:48:
Heeft iemand BF2 op XP 64 bits draaien ?
Ja en doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

afterburner; een moderne jet motor is erg efficient in de zin van dat er nog zuurstof in de uitlaatgassen zitten. Een afterburner is niets anders dan een systeem wat nog even wat extra brandstof injecteerd aan de uitlaatgassen en deze verbrandt wat een extra boost opleverd... dusss...

/edit
oops, per ongeluk op verkeerde paginanummerje geklikt :/

[ Voor 11% gewijzigd door beschuitfluiter op 09-09-2005 11:10 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het verhaal wat er allemaal gaat gebeuren met de nieuwe pacth staat dat iedereen waarschijnlijk minimaal 1 rang zal stijgen, hogere rangen worden dus makkelijker bereikbaar, betekent dit ook dat er nog compleet nieuwe rangen bijkomen??? :? Omdat nu alles met sergeant is komen er dan nog hogere rangen boven te liggen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 09:08

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Heb gisteravond nav mijn eerdere post over gekke artifacten met de 78 nvidia driver de 77 weer teruggezet, en: opgelost. Weg rare gekken witte blackhawks...
Vreemd; je zou toch zeggen dat een drivertje hoger minder problemen opleverde, maar goed, dat dat anders is weten we inmiddels allemaal.

Kortom: (bij mij althans): de 77 forceware drivers doen het beter dan de 78...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 09:08

GurbY{nl}

GurbY{nl}

over de knoppen op de joystick: ik heb er een riedel; mijn linkerhand ligt erop; kan ik rudder links/rechts doen, de middelste van de 3 is flares. Met mijn duim de throttle. Werkt perfect (logitech force feedback).
Alleen moet ik met een heli maar gewoon keyboard muis gebruiken, vliegt toch lekkerder. Als ik dan de throttle iets omhoog zet, vliegt het met heli's helemaal makkelijk! (hoef je niet zo zenuwachtig op W zitten te drukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:31:
In het verhaal wat er allemaal gaat gebeuren met de nieuwe pacth staat dat iedereen waarschijnlijk minimaal 1 rang zal stijgen, hogere rangen worden dus makkelijker bereikbaar, betekent dit ook dat er nog compleet nieuwe rangen bijkomen??? :? Omdat nu alles met sergeant is komen er dan nog hogere rangen boven te liggen???
Wat dacht je van 'General' of 'Commander in Chief' ?

[ Voor 84% gewijzigd door GrittyKitty op 09-09-2005 11:52 ]

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

GrittyKitty schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:52:
[...]

Wat dacht je van 'General' of 'Commander in Chief' ?
Captain misschien..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ze hebben die rangen niet verzonnen bij Dice...

Het zijn gewoon de rangen die worden gebruikt in de US Marine Corps!!

Bron: Officiële rangen USMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:02:
Ze hebben die rangen niet verzonnen bij Dice...

Het zijn gewoon de rangen die worden gebruikt in de US Marine Corps!!

Bron: Officiële rangen USMC
Dat weet ik maar ze hebben nu alleen de "Enlisted" rangen gebruikt, de "Officer" rangen bestaan ook nog zoals Second Lieutenant, First Lieutenant en Major, ik heb in screenshots voor BF2: Modern Combat (voor de consoles dus) een keer een screenshot gezien met iemand die een blaadje boven zijn hoofd had ipv strepen, dat zou dan een major moeten zijn maar die rangen zitten (momenteel) niet in BF2 voor PC.

edit:
Plaatje gevonden met dank aan Gamespot: Screenshot1
Nou weet ik ook wel dat je console games niet moet vergelijken met PC games maar het is dezelfde titel van dezelfde uitgever kansen op overeenkomsten lijken mij dan erg groot!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:43:

Ik heb em, en bij mij is ie ook niet helemaal perfect gecalibreed; hij trekt een beetje naar links. Maar dat de gashendel verkeerd omstaat dan heb je dat gewoon zelf verkeerd ingesteld. Volgens mij is het namelijk zo dat wanneer je in BF2 insteld wat accelerate is dat je dan de gashendel wel even de goede kant op moet bewegen, als je dat niet doet doet ie idd precies het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 18-09 10:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:54:
Helaas, niet geshopped :)

Ik was 1 van de slachtoffers :P Maar idd we stonden met 2 100% Health tanks en 1 poor tank... 2 ontplofde door de straaljager en 1 ontplofde door de explosie ;)

t'Was gister om 22:30 in clanpoint.com =TROLLS= server :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 18-09 17:21

The Wizard

Moderator Mobile
Hoger dan sergeant vind je in principe niet direct in het gevecht, vandaar waarschijnlijk.

Heb je ooit een majoor of hoger in een gevecht gezien? (behalve in films natuurlijk). De meesten zitten op kantoor administratieve dingetjes te doen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:33:
[...]

Ik heb em, en bij mij is ie ook niet helemaal perfect gecalibreed; hij trekt een beetje naar links. Maar dat de gashendel verkeerd omstaat dan heb je dat gewoon zelf verkeerd ingesteld. Volgens mij is het namelijk zo dat wanneer je in BF2 insteld wat accelerate is dat je dan de gashendel wel even de goede kant op moet bewegen, als je dat niet doet doet ie idd precies het tegenovergestelde.
Hielko, Martinoz,

Hebben jullie die kalibratie gewoon via dat Logitech proggie gedaan?
En hebben jullie forcefeedback uitgezet of aan laten staan?
Straks als ik thuis ben maar weer eens gaan kloten met dat ding dan, ik heb nog nooit problemen gehad met de kalibratie :/ (die 2 keer dat ik um gebruikt heb :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Laatst online: 20-08 11:34
RedFox schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:40:
[...]

Dat doe ik idd ook zo! rudders met knoppen op de voet en rolroeren met stick links/rechts
Enige dat ik nog fff moet instellen is afterburner ook met joystick, dat doe ik nog steeds met L-shift!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb mijn assortiment randapperatuur maar weer eens uitgebreid, dit x met de Saitek Cyborg Evo wireless.

Afbeeldingslocatie: http://images.ldlc.com/photosldlc/00/00/41/38/LD0000413816_2.jpg
Heb hem helaas nog niet kunnen testen, gister was het te laat en nu ben ik aan t werk :(
Nu ben ik op zoek gegaan naar een profile voor BF2 maar nog niet kunnen vinden.
Als die er wel is, gaarne hier ff een linkje ;)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:26:
[...]
edit:
Plaatje gevonden met dank aan Gamespot: Screenshot1
offtopic:
Kzou zo'n spel nu echt nooit op console kopen, lijkt me daar helemaal niet tot z'n recht te komen. De feeling van echt in de game 'rond te lopen' is er precies niet (puur uitgaande van die screenshot, heb zulk spel nog nooit irl op console gespeeld hoor - commentaar op m'n uitspraken aanvaard ik dan ook zonder probs ;) )

Ook de graphics zijn zo 'vreemd'. Nuja, miss beetje te verwend met graphics op pc de laatste jaren. :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur over kapotte (account)servers.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.