Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Of dwars door APC's heenschieten met een TOW. Hoe vaak ik dat nou al niet gehad heb..... Heb je 'm echt precies op de korrel, schieten, en dan gaat die er gewoon doorheen.... En ja dan ben je natuurlijk een makkelijk doelwit.... Dat is niet goed voor m'n bloeddrukMr. Detonator schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 01:16:
[...]
dwars door een tank heenschieten!...
ik heb het over een TK, geen killed enemy.Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:11:
[...]
Voertuig - voertuig botsing: nooit TK -> niet eens. Zeker niet als je de tegenstander compleet "wrecked"
Vliegtuig donderd neer: nooit TK -> tenzij je zelf op dat moment wel de piloot bent.
Heel, vliegend vliegtuig: mee eens
Kapot, neerstortend vliegtuig: geen TK! Ook geen kills.
Verwijderd
Tuurlijk moet dit geen TK zijn want je vliegt toch samen en je krijgt ook samen de punten. Dus allebei een TK of allebei niet!!!Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:16:
[...]
Ik kan dat begrijpen. Echter, jij bent de piloot die er voor zorgt dat de ander ook dood gaat (door tegen een boom te vliegen). Het resultaat is dus dat hij min of meer dood gaat door jouw schuld. Een terechte TK dus hoe vervelend dat ook is.
Die passsagier heeft toch geen enkele invloed op het vliegen is heeft dus ook totaal geen invloed op het neerstorten. De piloot heeft dat wel want het is degene die tegen een boom aan vliegt (en "killed" daarmee ook zijn passagiers). Terecht TK dus vind ik. Als de piloot immers niet tegen de boom gevlogen was, was de passagier niet doodgegaanVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:17:
[...]
Tuurlijk moet dit geen TK zijn want je vliegt toch samen en je krijgt ook samen de punten. Dus allebei een TK of allebei niet!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 07-09-2005 16:29 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Dat is het risico dat de gunner heeft. Moet hij maar niet meevliegen.....Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:27:
[...]
Die passsagier heeft toch geen enkele invloed op het vliegen is heeft dus ook totaal geen invloed op het neerstorten. De piloot heeft dat wel want het is degene die tegen een boom aan vliegt (en "killed" daarmee ook zijn passagiers). Terecht TK dus vind ik. Als de piloot immers niet tegen de boom gevlogen was, was de passagier niet doodgegaan
Verwijderd
De passagier kiest er echter voor om plaats te nemen in een jet/heli, met alle risico's van dien.Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:27:
[...]
Die passsagier heeft toch geen enkele invloed op het vliegen is heeft dus ook totaal geen invloed op het neerstorten. De piloot heeft dat wel want het is degene die tegen een boom aan vliegt (en "killed" daarmee ook zijn passagiers). Terecht TK dus vind ik. Als de piloot immers niet tegen de boom gevlogen was, was de passagier niet doodgegaan
Je zou net zo goed kunnen zeggen, dan had de passagier maar beter moeten opletten. Je heb namelijk altijd de optie om eruit te springen.
Als ik passagier ben in een vliegtuig kan ik er ook helemaal niets aan doen als een stinger of ander vliegtuig ons neerschiet, moet de piloot dan ook maar een TK krijgen als dat gebeurdBor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:27:
[...]

Of wanneer ik in een Black Hawk zit en eruit wordt geschoten, dan kan je ook zeggen dat de piloot een TK moet krijgen omdat hij de BH in zo'n positie bracht dat ik gekilled kon worden

Misschien een beetje overdreven maar ik vind dat wat je zegt nogal flauwekul. Een paar minpunten voor de piloot is misschien wel goed om te voorkomen dat het echt express gebeurd (ookal zal dat niet vaak het geval zijn)
Zoals Pum zegt, als je van mening bent dat er geen goede piloot vliegt kan je altijd eruit springen.
[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 07-09-2005 17:29 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
De admins vinden namelijk dat als je vote maar meteen moet worden gekickt.
Degenen die teammates uit de Black Hawk schieten voor een eigen plekje zijn wel heel welkom!!

Waar heb je het over?Epitome schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:02:
Waarom zetten ze de mogelijkheid tot voten niet uit bij i3d...
De admins vinden namelijk dat als je vote maar meteen moet worden gekickt.
Degenen die teammates uit de Black Hawk schieten voor een eigen plekje zijn wel heel welkom!!
Votes staan niet uit omdat er niet 24/7 een admin in de server zit.
Je wordt gekicked als je nutteloze votes start zonder logische redenatie, en altijd na een waarschuwing.
Dat vind ik totaal niet hetzelfde. Een piloot kan namelijk er moeilijk alleen voor zorgen dat er iemand uit word geschoten. Daar is namelijk nog iemand anders voor nodig. Kortom, je analogie gaat niet op vind ik.fsfikke schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:16:
[...]
Of wanneer ik in een Black Hawk zit en eruit wordt geschoten, dan kan je ook zeggen dat de piloot een TK moet krijgen omdat hij de BH in zo'n positie bracht dat ik gekilled kon worden
De optie om er uit te springen / voor een friendly vehicle weg te gaan / uit het geschutsveld van je teammate te gaan etc heb je natuurlijk altijd. Op die manier zou eigenlijk niets meer een TK zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 07-09-2005 18:19 ]
Dat punt heb ik zoals ik zei een beetje overdreven maar kan je ook reageren op de andere punten?Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:17:
[...]
Dat vind ik totaal niet hetzelfde. Een piloot kan namelijk er moeilijk voor zorgen dat er iemand uit word geschoten. Daar is namelijk nog iemand anders voor nodig. Kortom, je analogie gaat niet op vind ik.
Aan een AA raket kan een piloot namelijk wel wat doen
[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 07-09-2005 18:20 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Iets wat op een heli of vliegtuig word afgeschoten is totaal iets anders dan een boom of berg die niet van zijn plaats komt. Er moet namelijk ook iemand zijn die de AA raket op de heli afschiet. Daar krijgt deze persoon punten voor en het is (als hij raakt) zijn kill. Dat is daarom ook geen TK. De piloot die tegen een boom aanvliegt killed ook iemand, zij het iemand van zijn eigen team. Dat is dus wel een TK. Daar zit volgens mij het verschil in.fsfikke schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:19:
[...]
Dat punt heb ik zoals ik zei een beetje overdreven maar kan je ook reageren op de andere punten?
Aan een AA raket kan een piloot namelijk wel wat doen
Dat dat vaak lastig uitkomt is weer iets anders
[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 07-09-2005 18:24 ]
Tenminste iemand die niet continue de heersende opinie vertolkt maar lekker tegendraads zijn kont tegen de krib gooit en advocaat van de duivel speelt. Zijn posts dwingen tenminste tot nadenken.
Veel leuker en interessanter dan: Woeeiii ik had 300 punten of Woeeii ik heb mijn basic transport medaille.

De makers hebben inderdaad gepoogd teamplay belangrijker te maken maar door verschillende oorzaken is dit niet compleet gelukt.
Het punt is dat je neit perse in een team hoeft te spelen om veel punten te genereren. Zoals al eerder gezegd zul je om teamplay echt te bevorderen wss een andere kant uit moeten.
Hoe dit precies moet, wie zal t zeggen? Dit is proces van evolutie en discussie, brainstormen e.d. brengt dat punt alleen maar dichterbij......
Het ranked systeem is een leuk idee maar omdat iedereen graag wapens wil unlocken speelt bijna iedereen op ranked surfers.
Teamplay KAN een middel tot meer punten zijn maar dat hoeft in de huidige opzet niet perse.
Als er een manier kan worden gevonden om de stats te baseren op de beste teamplayer dan zal de teamplay aanmerkelijk toenemen lijkte me.
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 07-09-2005 19:21 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
ThanksHelp!!!! schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:20:
Alhoewel ik af en toe ook best moe word van "onze" Bor de Wollef ben ik eigenlijk erg blij met m.![]()
Tenminste iemand die niet continue de heersende opinie vertolkt maar lekker tegendraads zijn kont tegen de krib gooit en advocaat van de duivel speelt. Zijn posts dwingen tenminste tot nadenken.![]()
Veel leuker en interessanter dan: Woeeiii ik had 300 punten of Woeeii ik heb mijn basic transport medaille.
Dat was ik dus.ROFLASTC schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:27:
[...]
Hoezo alweer? Ik herinner me iemand 2 bf2 topics terug ofzo die dat wilde doen, niks meer van gehoord
Ik ben al een hele tijd bezig met die editor om een map te maken die zo veel mogelijk lijkt op de stad Mogadishu. Ik gebruik daarbij foto's en de film black hawk down, maar ik wil pas beginnen met het maken van die film wanneer er MH-6 Little Birds beschikbaar zijn voor bf2.
Ik heb zelf al geprobeerd om met het programma Maya deze heli zelf te maken, alleen dit is echt veel te moeilijk zonder goede handleiding.

Ik ga nu dus maar verder met die map en probeer later, wanneer er een tutorial is waarin staat hoe je zelf een heli kan maken, nog eens een poging wagen met het programma maya. De "Modding Tutorial 6 - Building the Car" heb ik al doorgenomen en hiermee zelf een auto in elkaar gezet, maar het maken van een helikopter is toch een ander verhaal.
Of misschien is er al iemand bezig met die MH-6 en komt hij binnenkort wel in een mod voor bf2, dat zou helemaal te gek zijn natuurlijk.
Ook wil ik de skins veranderen in die van de somaliërs om het allemaal net wat meer realistisch te maken.
Er zijn al genoeg andere filmpjes gemaakt met het black hawk down thema, maar heb er nog geen gezien met iets van een verhaal lijn erin verwerkt. Dit filmpje bijvoorbeeld Klik, het is dat er een black hawk word neergeschoten, maar verder heeft het niets me de film te maken.
Ik ga weer verder met de editor.
Enerzijds heb je gelijk met je redenering, maar dat is natuurlijk niet bevordelijk voor de teamplay een dergelijke regel. En jij bent het uiteraard met me eens dat een dergelijk effect niet gewenst isBor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:22:
[...]
Iets wat op een heli of vliegtuig word afgeschoten is totaal iets anders dan een boom of berg die niet van zijn plaats komt. Er moet namelijk ook iemand zijn die de AA raket op de heli afschiet. Daar krijgt deze persoon punten voor en het is (als hij raakt) zijn kill. Dat is daarom ook geen TK. De piloot die tegen een boom aanvliegt killed ook iemand, zij het iemand van zijn eigen team. Dat is dus wel een TK. Daar zit volgens mij het verschil in.
Overigens kan je momenteel als piloot al een tk krijgen als je een heli pakt en direct een berg in vliegt, maar ik weet niet precies hoe de logica daarachter werkt.
Check dit eens. AH6 Littlebird is inmiddels gemaakt door mod team van Desert Conflict. Dusss... je wens is uitgekomenCyber Spy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:50:
[...]
knip...
Ik ga weer verder met de editor.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Het is nu de zoveelste keer dat ik gekickt word, omdat ik een teamkiller niet in mijn team wil hebben.DaMorpheus schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:05:
[...]
Waar heb je het over?![]()
Votes staan niet uit omdat er niet 24/7 een admin in de server zit.
Je wordt gekicked als je nutteloze votes start zonder logische redenatie, en altijd na een waarschuwing.
Een waarschuwing heb ik nog nooit gekregen, ik heb het wel gehad met die admins bij i3d...

Verwijderd
net een zalige ronde op Karkand ... 16 personen op de 32 personen map => tickets liepen lekker traag. Ik hou nogal van armor en was dan ook knap bezig, vooral met teammembers oppikken en zo vlaggen te cappen => iedereen puntjes en gelukkig ... Ik speelde volledig volgens de regels van het spel, namelijk erop, cappen en eruit ... niks campen of zo ...

O wee de verwijten die ik naar mijn hoofd kreeg geslingerd (van het andere team) toen ik de 100 puntjes bereikte !! Van 'supernoob' naar 'gay' ... Deze laatste klom op het einde ook in een tank om me de les te lezen. Heb ik 'm lekker in z'n kont afgeknald met bijhorende repliek
Verdraagzaamheid is toch ver te zoeken ... Mijn commander was me nochtans eveneens dankbaar
Probeer het eens op 84.244.130.112 std port.Epitome schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:33:
[...]
Het is nu de zoveelste keer dat ik gekickt word, omdat ik een teamkiller niet in mijn team wil hebben.
Een waarschuwing heb ik nog nooit gekregen, ik heb het wel gehad met die admins bij i3d...
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
blaat, dan zoek je n andere server op, simpel toch.Epitome schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:33:
[...]ik heb het wel gehad met die admins bij i3d...
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Er zijn maar weinig andere 64-player servers met een lage ping helaas...The Widow Maker schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:56:
[...]
blaat, dan zoek je n andere server op, simpel toch.

Ik was je naam ff kwijt en had ook geen zin om helemaal terug te zoeken.
Battlefield vietnam had op een gegeven moment ook MH-6 choppers. Die zijn ook verschenen in P.O.E Wellicht dat die community je verder kan helpen? Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat die little birds in BF2 komen dankzij EAIk heb zelf al geprobeerd om met het programma Maya deze heli zelf te maken, alleen dit is echt veel te moeilijk zonder goede handleiding.
Succes dan maar en laten we je map spelen tot die little birds er zijnIk ga weer verder met de editor.
And it goes BRAAAAAPP!
Ik ben vandaag niet op de servers geweest, maar ik kan je zeggen dat ik kick voor kickvotes ja. Ik word er ziek van dat mensen na 3 mislukte votes om iemand te kicken een 4de starten enzvoorts.Epitome schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:33:
[...]
Het is nu de zoveelste keer dat ik gekickt word, omdat ik een teamkiller niet in mijn team wil hebben.
Dus bij de 3de, of meestal 4de vote roep ik "De next one to start a kickvote against *speler* will be kicked himself!"
Start je daarna toch nog een kickvote, tja, dan moet je niet zeiken

Maar ik ben wel benieuwd welke admin het om gaat dan....
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En kick je dan ook meteen degene die als eerste de kickvote heeft gestart?Morax schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:06:
[...]
Ik ben vandaag niet op de servers geweest, maar ik kan je zeggen dat ik kick voor kickvotes ja. Ik word er ziek van dat mensen na 3 mislukte votes om iemand te kicken een 4de starten enzvoorts.
Dus bij de 3de, of meestal 4de vote roep ik "De next one to start a kickvote against *speler* will be kicked himself!"
Start je daarna toch nog een kickvote, tja, dan moet je niet zeiken![]()
Maar ik ben wel benieuwd welke admin het om gaat dan....
Want dat is mij dus al een paar keer overkomen, kan ik er wat aan doen dat nog 4 gasten na mij dezelfde kickvote starten... Misschien had ik wel een goed punt.
Ik neem aan dat ie iemand kickt die 4x dezelfde kickvote opvraagt.Epitome schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:23:
[...]
En kick je dan ook meteen degene die als eerste de kickvote heeft gestart?
Want dat is mij dus al een paar keer overkomen, kan ik er wat aan doen dat nog 4 gasten na mij dezelfde kickvote starten... Misschien had ik wel een goed punt.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Slechte reputatie inderdaad. Ik hoor en lees er meer slechts over dan goeds helaas. Kicken voor kickvotes vind ik zowiezo onzin en nogal zielig eigenlijk. Daar hoort een admin zich helemaal niet mee te bemoeien vind ik.Gunner schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:20:
ze hebben geen goede reputatie die admins van i3d....
Nu zie ik uberhaubt bijna nooit kickvotes die lukken (helaas).
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 07-09-2005 22:54 ]
Verwijderd
85.236.101.34:16967 Multiplay Server, Vote staat uit en verder kick ik niet zo veel. Afgezien van de standaard teamkillers etc.Epitome schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:57:
[...]
Er zijn maar weinig andere 64-player servers met een lage ping helaas...
Bekende verhaal weerBor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:53:
[...]
Slechte reputatie inderdaad. Ik hoor en lees er meer slechts over dan goeds helaas. Kicken voor kickvotes vind ik zowiezo onzin en nogal zielig eigenlijk. Daar hoort een admin zich helemaal niet mee te bemoeien vind ik.
Nu zie ik uberhaubt bijna nooit kickvotes die lukken (helaas).
Duidelijke regels, staan bij het connecten duidelijk in beeld.
Er worden waarschuwingen gegeven, die worden blijkbaar genegeerd, dan volgt een mooie kick
Gevolg: onze publics zitten altijd vol en een leuke vaste groep gamers zie ik er elke avond.
En onze server #2 is nog altijd de populairste server van NL
Overigens kan iedereen klagen op ons forum. We zien er vrijwel geen klachten over admins
[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 07-09-2005 23:14 ]
Ik roep dan dat het wel weer genoeg is met kickvotes, en dat degene die na de huidige de volgende kickvote tegen dezelfde persoon start er vanaf ligt-Rob- schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:34:
[...]
Ik neem aan dat ie iemand kickt die 4x dezelfde kickvote opvraagt.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Blijkbaar doet niet iedereen dat. Ik zie ze hier en soms ingame namelijk wel.DaMorpheus schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:13:
Overigens kan iedereen klagen op ons forum. We zien er vrijwel geen klachten over admins
Tja, dat staat ook in de welkomsttekst. Zie je maar dat mensen die gewoon niet lezenBor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:17:
[...]
Blijkbaar doet niet iedereen dat. Ik zie ze hier en soms ingame namelijk wel.

Of dat mensen niet de tijd willen steken in een "officiele" klacht en gewoon naar een andere server gaan. Het extra registreren zou ik er al niet voor over hebben namelijkDaMorpheus schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:18:
[...]
Tja, dat staat ook in de welkomsttekst. Zie je maar dat mensen die gewoon niet lezen
Tja, maar dan weet je ook dat er niks met je klacht gedaan zal worden.Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:20:
[...]
Of dat mensen niet de tijd willen steken in een "officiele" klacht en gewoon naar een andere server gaan. Het extra registreren zou ik er al niet voor over hebben namelijk
In het verleden bleken er problemen te zijn met een bepaalde admin (bob), toen is er op ons forum geklaagd en ook prima ingegrepen. Is toch een verschil he?
Ik repareer me suf.
[ Voor 5% gewijzigd door Falcon2107 op 07-09-2005 23:33 ]
Absoluut. Ik vind een klacht plaatsen ook het beste hoor. Als ik naar mij zelf kijk doe ik dat alleen niet snel. Er zijn gewoon voldoende servers zodat je zo naar een andere leuke server kunt hoppen. Extra tijd stoppen in kinderachtige of slechte admins vind ik zonde in dat geval.DaMorpheus schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:22:
[...]
Tja, maar dan weet je ook dat er niks met je klacht gedaan zal worden.
In het verleden bleken er problemen te zijn met een bepaalde admin (bob), toen is er op ons forum geklaagd en ook prima ingegrepen. Is toch een verschil he?
Verwijderd
Probeer als commander je basics te repairen (UAV, art, ...) Dan heb je'm zo ...Falcon2107 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:33:
Ik krijg die basic enigneers-badge maar niet gehaald. Hoeveel moet je repareren om punten te krijgen???
Ik repareer me suf.
je moet niet repairen.Falcon2107 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:33:
Ik krijg die basic enigneers-badge maar niet gehaald. Hoeveel moet je repareren om punten te krijgen???
Ik repareer me suf.
voor repairen (5 points in 1 ronde) krijg je de basic repair badge
voor de basic engineer badge moet je kills maken als engineer (stap in een tank ofzo, easy)
Dit "probleem" heb ik ook. De engineer combat badge is easy ja. Die heb je binnen een paar minuten na er 5 afgeknald te hebben. Maar de hele rest van de map bezig geweest met repairen van zo'n beetje alles wat er ook maar stuk was en nog niet één repairpunt gekregen, laat staan de engineer repair badge....RocketKoen schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:12:
[...]
je moet niet repairen.
voor de basic engineer badge moet je kills maken als engineer (stap in een tank ofzo, easy)
Alles binnen het zicht is prima en loopt lekker soepel, maar dit vind ik vreemde dingen. Iemand ervaring al mee? Heb helaas nog geen tijd gehad (gisteravond) om de 77 driver weer terug te zetten; zal het vanavond zeker weer doen.
Verwijderd
Ik heb dat ook ja dat die BH wit wordt als hij weg vliegt. Ik dacht eerder dat dit normaal was. Zal ook wel ff de 77 driver proberen kijken of dat beter is....gyedema schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:43:
Even een hele andere vraag, dan het ranking/farming/padding gebeuren: heb gister de 78.01 Nvidia forceware gedownload en geinstalleerd. Draaid op een 6600GT; zicht 100%, alles precies laten staan zoals het stond (alles hoog, text. medium, AA2x). Nu zijn de letters van de console (met ~) vrijwel niet meer te lezen, en b.v. als de blackhawk wegvliegt en een flink eind van me vandaan is, wordt het min of meer een "witte schaduw", als je begrijpt wat ik bedoel.
Alles binnen het zicht is prima en loopt lekker soepel, maar dit vind ik vreemde dingen. Iemand ervaring al mee? Heb helaas nog geen tijd gehad (gisteravond) om de 77 driver weer terug te zetten; zal het vanavond zeker weer doen.
Nee dat is de Engineer Combat BadgeRocketKoen schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:12:
[...]
je moet niet repairen.

De (repair) Engineer Badge:

spawmen als specops, eigen arti en stuff opblazen, respawmen als engineer en repairen. Dan heb je een badge die niks voorstelt, dus misschien toch maar niet doen
veel gekozen manier:
in blackhawk gaan zitten en je een slag in de ronde repairen
makkelijke en mijn manier:
level met veel voertuigen en oerwoud uitkiezen (ik kan niet op de naam komen) en in apc's gaan zitten als passenger. Vervolgens iedere keer dat je geraakt wordt eruit jumpen en gaan repairen
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Een lege APC repareren levert dus geen punten oprac-on schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:16:
makkelijke en mijn manier:
level met veel voertuigen en oerwoud uitkiezen (ik kan niet op de naam komen) en in apc's gaan zitten als passenger. Vervolgens iedere keer dat je geraakt wordt eruit jumpen en gaan repairen

gewoon de map spelen en kijken wat je hier en daar kan repairen.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
met het stukje "als passenger" bedoel ik natuurlijk dat je als passenger bij iemand anders in een apc gaat zittenGunner schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:19:
[...]
Een lege APC repareren levert dus geen punten op
Dat kon ik niet opmaken uit je stukjerac-on schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:23:
[...]
met het stukje "als passenger" bedoel ik natuurlijk dat je als passenger bij iemand anders in een apc gaat zitten
k heb Lighteye al een tijdje niet gezien, doet z'n pc het alweer?
[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 08-09-2005 09:24 ]
Verwijderd
De programmeur die erin kan programmeren dat kan ontdekken of de TK met opzet was of niet... krijgt van mij een standbeeld!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Ik kan zelfs geen nieuwe account aanmaken ????The_Cook schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:29:
Als je hetzelfde heb als ik nu op dit moment: server has refused the connection, dan ligt het niet aan jou.
Ligt is het een algemeen probleem ?
Verwijderd
Na een paar minuten ging hij ineens verder en kreeg ik de melding "Server is Full"
DOH !!!

Bleken een paar icoontjes op m'n desktop verplaatst te zijn. Heb dus op het verkeerde BF2 icoontje geklikt.
Daarna maar even m'n desktop opgeruimd
Noobmeter WoT: Froekie
EA games heeft een officieel forum geopend waar servers en spelers kunnen worden aangemeldt die statpadden of een andere manier van misbehaviour ten toon spreiden:
www.bf2rankedservers.com en klik op forum, mijn eerste aanmelding staat er. Werd gisteren gekicked door admin van de RTD server omdat ik weigerde met de pistol en knifes mee te doen. Haha ik wandelde er doorheen met mijn grenade launcher
ik kan nu ook niet inloggen..........hoop dat het snel verholpen wordtVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:37:
IK heb ook server connection refused. Sind 10 minuten ofzo want ik was lekker aan het spelen en hij knalt zo terug.
Verwijderd
Heb ik ook nog gehad ... midden een ronde wilde de homeclan naar knives only overschakelen ... jammer voor hen dat ik in een apc zatDispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:58:
Geen tijd om alles door te lezen of dit een dubbelpost is, maar ...
EA games heeft een officieel forum geopend waar servers en spelers kunnen worden aangemeldt die statpadden of een andere manier van misbehaviour ten toon spreiden:
www.bf2rankedservers.com en klik op forum, mijn eerste aanmelding staat er. Werd gisteren gekicked door admin van de RTD server omdat ik weigerde met de pistol en knifes mee te doen. Haha ik wandelde er doorheen met mijn grenade launcher
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 08-09-2005 11:32 ]
For anyone that is posting here, please respect the forum and do not flame, etc as your post will be deleted and if found very offensive, your IP will be banned from this forum.
This is especially true for the L1, L2 admins of this program as well.
As admins, we will be monitoring and moderating every thread and reply that is posted here and some will be removed if found to be useless to any subject listed.
Also, this is a temporary solution until something better is worked out with EA about the Ranked Server Abuses. Just a reminder as well that this forum is moderated and viewed by EA persons very hevily.
Thanks for everyones help in making the BF2 Ranking system a better thing and a great place to play.
Edit: DaMorpheus ... je hebt ook altijd wat te ....
EA of trusted .. who cares, EA kijkt er vaak op om aan info te komen, zie hierboven
[ Voor 15% gewijzigd door Dispenzer op 08-09-2005 11:35 ]
Damm.. 1541 punten in een ronde..!!
Hoe bedoel je men staat the schreeuwen: STRIP MIJ VAN M'N PUNTEN!!
psst: die site is niet van EA, maar van planet combat, ook een trusted partnerDispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:58:
Geen tijd om alles door te lezen of dit een dubbelpost is, maar ...
@ de mensen die vanochtend niet konden inloggen op de account server: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=92
not trueDispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:32:
EA of trusted .. who cares, EA kijkt er vaak op om aan info te komen, zie hierboven
[ Voor 21% gewijzigd door Stewie! op 08-09-2005 12:11 ]
Ik bedoel ook de repair badge.RocketKoen schreef op donderdag 08 september 2005 @ 01:12:
[...]
je moet niet repairen.
Ik doe steeds voertuigen repairen met mensen erin, maar ik krijg er helemaal geen punten voor?! Ook niet als ik de speeltjes van de commander repareer.
Wat ik uit de vorige 28 topics begrepen heb is dat je pas in de nieuwe patch punten krijgt voor het repareren van UAV/Artillery. nu nog niet dus.Falcon2107 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:10:
[...]
Ik bedoel ook de repair badge.
Ik doe steeds voertuigen repairen met mensen erin, maar ik krijg er helemaal geen punten voor?! Ook niet als ik de speeltjes van de commander repareer.
Je moet net zolang Tanks etc repareren totdat er in je scherm staat dat je een repair point hebt. Zelfde geldt voor medic
Gunner schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:14:
[...]
Wat ik uit de vorige 28 topics begrepen heb is dat je pas in de nieuwe patch punten krijgt voor het repareren van UAV/Artillery. nu nog niet dus.
Je moet net zolang Tanks etc repareren totdat er in je scherm staat dat je een repair point hebt. Zelfde geldt voor medic

Uiteraard wel die van je eigen team repairen. Verder is het zeker bij voertuigen dat het best lang duurt om een punt te halen.
[ Voor 22% gewijzigd door Rac-On op 08-09-2005 12:24 ]
nou nou... sorry hoor.... I bow for thee almighty
Verwijderd
Het zou best goed zijn wanneer bijvoorbeeld de uav maar voor de helf gerepareerd is, het ook langer duurt voordat een commander deze weer kan inzetten.
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:32:
DaMorheus quote:
not true
Dus JIJ weet het beter als die mensen die voor het forum werken? Waar is je bron dan? (ala bor de wolf - no flame wolf). Je hebt gewoon altijd wat te

De medic krijgt één punt voor een healing en twee voor reviving. Ik heb als engineers eest 10 tanks moeten repareren voordat ik eens een punt kreegGunner schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:14:
[...]
Wat ik uit de vorige 28 topics begrepen heb is dat je pas in de nieuwe patch punten krijgt voor het repareren van UAV/Artillery. nu nog niet dus.
ZuchtDispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:59:
quote:
Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:32:
DaMorheus quote:
not true
Dus JIJ weet het beter als die mensen die voor het forum werken? Waar is je bron dan? (ala bor de wolf - no flame wolf). Je hebt gewoon altijd wat teMorpheus.

Dit is toch geen kinderforum?

Jammer ...
Verwijderd
Meelifters, vind ik de verantwoordelijkheid van de squadleaders. Spelers in je squad die duidelijk niet meedoen bepaalde objectives/orders niet volgen gewoon uit je squad zetten zodat ze niet meeprofiteren van de teambonus.Bor de Wollef schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:28:
[...]
Helemaal mee eens. Ik vind het ranked scoresysteem ook wel een beetje afdoen aan het teamplay gebeuren eigenlijk. Dat zou ik ook graag anders zien. Juist door zaken te ranken en unlocks in het verschiet te stellen zorgt men ervoor dat mensen meer voor dat mensen meer voor "zichzelf" gaan en minder voor het eigen team. Dat kun je vooral op publics (helaas) goed merken.
Een meer teamgerichte puntentelling is echter wel lastig in te voeren vrees ik. Mensen zijn dan denk ik snel geneigd mee te gaan liften dan. De goede spelers zullen de "job" klaren terwijl de slechte niets of nauwlijks iets doen maar hiervoor wel beloond worden.
Als iemand een goed idee heeft om het score systeem meer team afhankelijk te maken zonder daarbij kans op meelifters te krijgen zou ik dat erg interessant vinden
Ja, goh, omdat EA zelf aangeeft hoe ze te werk gaan om cheaters te vinden. Er is geen centraal-meld-hier-je-cheater-forum oid. Wat wil je ook? Het subforumpje staat er vanaf gisteren en heeft 20 posts. Het is en blijft gewoon een algemeen klaagbaak forum. En ja, je kan EA dagelijks op zo'n sites wijzen, dan kijken ze ook, dan doen ze er ook wat aan mits voldoende bewijs, maar het is niet iets zoals jij het wilt laten overkomen.Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:07:
Ik post iets en jij reageert erop alsof het niet waar is, dan stel ik je een vraag (omdat je altijd wat aan iemands posts weet te verbeteren als Trusted Spare Parts Server EA whatever jevind in je tag te plaatsen) en dan kun je alleen maar zeggen .. zucht?
Jammer ...
Moet ik hier nu wat "op de man speel" drogredenen luisteren?
[ Voor 24% gewijzigd door Stewie! op 08-09-2005 13:13 ]
Ik zou ook wel een bron willen zien eigenlijkDaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:04:
[...]
Zucht![]()
![]()
Dit is toch geen kinderforum?
Een squad != een team (hoewel een squad in een zeker mate ook een team is).Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:09:
[...]
Meelifters, vind ik de verantwoordelijkheid van de squadleaders. Spelers in je squad die duidelijk niet meedoen bepaalde objectives/orders niet volgen gewoon uit je squad zetten zodat ze niet meeprofiteren van de teambonus.

Gewoon

[ Voor 14% gewijzigd door Dispenzer op 08-09-2005 13:12 ]
Verwijderd
Het beste squad mag van mij nog een extra bonus krijgen, punt is dat als de squadleaders allemaal, niet meewerkende spelers in hun squad, eruit gooien, deze spelers geen extra punten krijgen als je zulke bonussen toekent.Bor de Wollef schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:12:
[...]
Een squad != een team (hoewel een squad in een zeker mate ook een team is).
Had ook niet anders verwachtBor de Wollef schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:11:
[...]
Ik zou ook wel een bron willen zien eigenlijk
Voor de tweakers nog een uitgebreide preview op de 3e BF2 patch: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=94
[ Voor 25% gewijzigd door Stewie! op 08-09-2005 13:19 ]
Tegen wie heb je het nu? Ik neem aan tegen mij? Ik wijs alleen op het feit dat een team een "kant" is van de match. Een squad is daar een subteam van. Het is niet een kwestie van het "beter willen weten" maar een kwestie van aangeven dat iets niet correct is.Dispenzer schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:12:
I rest my case, je weet het altijd beter
Gewoon
Nee, die vriendelijke tweaker praat tegen mijBor de Wollef schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:23:
[...]
Tegen wie heb je het nu? Ik neem aan tegen mij? Ik wijs alleen op het feit dat een team een "kant" is van de match. Een squad is daar een subteam van. Het is niet een kwestie van het "beter willen weten" maar een kwestie van aangeven dat iets niet correct is.
Leuk als mensen flamen omdat ze geen argumentatie kunnen leveren
[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 08-09-2005 13:25 ]
Verwijderd
- De transport helicopter wordt aangepast. De Black Hawk krijgt iets minder krachtige onboard miniguns. Ook zal het niet meer mogelijk zijn de helicopter in de lucht te blijven repareren.
God wat wordt ik vaak neergeschoten door dat ding
Verwijderd
vindt ik toch wel jammer. minder krachtigVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:24:
Van http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=94:
- De transport helicopter wordt aangepast. De Black Hawk krijgt iets minder krachtige onboard miniguns. Ook zal het niet meer mogelijk zijn de helicopter in de lucht te blijven repareren.
![]()
![]()
![]()
![]()
God wat wordt ik vaak neergeschoten door dat ding

Verwijderd
En ik had het over squadleaders, die kunnen meelifters uit hun squad zetten en op die manier zorgen dat mensen die niet meewerken ook niet meeprofiteren van een eventuele bonus. Als mensen dus hoge scores willen halen zullen ze in n squad moeten zitten en de squadleader ervan moeten overtuigen dat ze ook meewerken. In dit scenario (denk ik) zal het teamplay gehalte toenemen.Bor de Wollef schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:23:
[...]
Tegen wie heb je het nu? Ik neem aan tegen mij? Ik wijs alleen op het feit dat een team een "kant" is van de match. Een squad is daar een subteam van. Het is niet een kwestie van het "beter willen weten" maar een kwestie van aangeven dat iets niet correct is.
Verwijderd
Thanx voor de update, altijd fijn wat extra info alleen jammer dat het nog een maand duurt voor de patch uitkomt!DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:16:
[...]
Had ook niet anders verwacht
Voor de tweakers nog een uitgebreide preview op de 3e BF2 patch: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=94
Kan je hier wat over kwijt?
Een nieuwe balans in de ranks en medailles die ervoor moet zorgen dat beginnende spelers sneller in rank zullen stijgen en een unlocked weapon erbij krijgen. Alle spelers zullen waarschijnlijk minimaal één rang stijgen.
Ja, iedereen krijgt dus 1 of 2 rangen erbij en het wordt makkelijker om bepaalde onderscheidingen te behalenGunner schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:04:
DaMorpheus:
Kan je hier wat over kwijt?
[...]
Dat had ik een paar topics terug al verwacht, ook helemaal terrecht. Het huidige systeem is niet echt gebalanceerdDaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:08:
[...]
Ja, iedereen krijgt dus 1 of 2 rangen erbij en het wordt makkelijker om bepaalde onderscheidingen te behalen
Lol We zijn idd een trusted partner. Maar we worden dan wel toch genoemd op de main page 2* mag ik wel zeggen>>> Einde poch modeDaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:33:
[...]
psst: die site is niet van EA, maar van planet combat, ook een trusted partner
@ de mensen die vanochtend niet konden inloggen op de account server: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=92
[...]
not true
En dat forum ziet er netjes uit toch..... (goeie ikke). Ik heb gisteren nadat EA zo mooie post gemaakt heeft (van meld het maar op onze site) snel een public ranked server abuse forum moeten maken LOL. Maarja het houd je bezig.
*knip
[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 08-09-2005 14:59 ]
Ziet er veelbelovend uit iig.
Non taken
Makkelijker? Ik vind nu alleen de echte medals bijna onmogelijk om te halen!DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:08:
[...]
Ja, iedereen krijgt dus 1 of 2 rangen erbij en het wordt makkelijker om bepaalde onderscheidingen te behalen
Er is dus WEL een centrale forum waar je dit kunt melden en dat is de rankedservers forum van ons. Waarom denk je dat EA dat zelf vermeld in hun community update. We hebben ruim 8 EA medewerkers die dagelijks onze forums na kijken. Dus der word wel degelijk nagekeken.DaMorpheus schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:10:
[...]
Ja, goh, omdat EA zelf aangeeft hoe ze te werk gaan om cheaters te vinden. Er is geen centraal-meld-hier-je-cheater-forum oid. Wat wil je ook? Het subforumpje staat er vanaf gisteren en heeft 20 posts. Het is en blijft gewoon een algemeen klaagbaak forum. En ja, je kan EA dagelijks op zo'n sites wijzen, dan kijken ze ook, dan doen ze er ook wat aan mits voldoende bewijs, maar het is niet iets zoals jij het wilt laten overkomen.
Moet ik hier nu wat "op de man speel" drogredenen luisteren?
[ Voor 10% gewijzigd door Stronkie op 08-09-2005 14:56 . Reden: plaatje verwijderd ]
Om mij nu ff zwart te maken als flamer, terwijl jij iedere keer de discussie oplaait lijkt me een typisch geval van DaMorpheus.
Nav mijn bericht bel jij zeker even met je vriendjes bij EA om iedere post hiero te kunnen weerleggen. Nogmaals hoe weet jij als trusted partner dat de info die op deze twee sites staat niet klopt, want dat zeg je.
Geef mij maar antwoord Damorpheus ipv te schreeuwen dat dit geen kinderforum is of mij te beschuldigen van flamen en te zuchten. Inhoudelijk heb ik je nog niets horen zeggen.
Ik ben benieuwd naar je reacitie en kom nu niet weer met gezucht en gemopper, maar met feiten!
[ Voor 7% gewijzigd door Dispenzer op 08-09-2005 14:33 ]
Verwijderd
^Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:34:
Lekker irritant dat plaatje. Heeft een toegevoegd waarde van 0 en als extra gratis bonus is hij ook nog animated.
|
|
Wat daar staat is waar.
1. irritant
2. nutteloos
3. verkapt: kijk mij eens met mn 'certified' admin
wat waren de vragen op het examen?
Wat te doen met teamkillers?
A. door laten spelem
B. lief vragen om te stoppen
C. kicken
D. kicken + IP ban

Waarom denk je dat die community update niet meer vanaf hun site wordt gelinked?Stronkie schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:30:
[...]
Er is dus WEL een centrale forum waar je dit kunt melden en dat is de rankedservers forum van ons. Waarom denk je dat EA dat zelf vermeld in hun community update. We hebben ruim 8 EA medewerkers die dagelijks onze forums na kijken. Dus der word wel degelijk nagekeken.
[afbeelding]
En waarom plak je dat plaatje onder al je posts?
Omdat er mensen op de wereld zijn die meer informatie hebben dan jij?
PS: lees de laatste pagina's ook even terug. Kinderachtige pushende manier van communiceren probeer je hier af te dwingen.

Dat laatste wat je zegt raakt het helemaal, ik herhaal: Omdat er meer mensen zijn op de wereld die info hebben dan jij, kijk eens aan, als je dat nou eens op jezelf projecteerd! Succes en nu is het echt genoeg anders krijgen we nog ruzie
[ Voor 42% gewijzigd door Dispenzer op 08-09-2005 14:47 ]
Dit topic is gesloten.
Om het topic nuttig & leuk te houden:
- Zoek eerst voordat je iets vraagt.
- Geen gezeur over kapotte (account)servers.
- Respecteer elkaar en elkaars mening.
- Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg
- Geen clanwerving.
- Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.