[PC] Battlefield 2 - deel XVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.971 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 14:11

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Het is de laatste tijd inderdaad steeds leuker op de DJ server. Alleen jammer dat nog niet iedereen aan teamplay doet (gewoon wegrijden/ vliegen etc.)

Gisteravond met Hielko in een vliegtuig gezeten als co-piloot, die gast kan wel lekker vliegen hoor. Dat is aan mij (zonder joystick) niet voorbestemd, ik hou het wel bij een heli. Dat gaat me iets beter af.

Vanavond ben ik zeker weer van de partij, t begint echt een verslaving te worden :9

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Anoniem: 151407 schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:40:
had vanmiddag iets droogs. leegde me clip op een mannetje en hij lag nogsteeds levend. pleur me smokenade op hem en hij ging kapot en was zo funny. stond ook in beeld dat ik hem kilde met een smokenade dus het kan wel _/-\o_

[...]

op laaste moment springen en dan gelijk in lig mode gaan dan red je het net aan en kan je verder kruipen. leuk plekje voor dik kanon en ammo gooien naar beneden
Ik zag een keer bij stike at dat er een assualt/medic op het dak bij de eerste vlag lag.
Dus het gebouw waar de eerste vlag staat die je als USA kan innemen.
Was 32 players. Iemand een suggestie hoe ie daar kwam. Want alle gebouwen rond dat gebouw heen zijn lager en er is geen trap of iets dergelijks.

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138411

Hey gasten kheb nog een vraagje, Als je als commander of als spuad leader een bevel op de map hebt geplaatst zoals bijvoorbeeld "attack this position" is het dan ook mogelijk om het weer uit te "gummen" ? Of moet je dan persee een nieuw commando plaatsten om het andere ongedaan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138411 schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:51:
Hey gasten kheb nog een vraagje, Als je als commander of als spuad leader een bevel op de map hebt geplaatst zoals bijvoorbeeld "attack this position" is het dan ook mogelijk om het weer uit te "gummen" ? Of moet je dan persee een nieuw commando plaatsten om het andere ongedaan te maken?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113748

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. En als je commander bent waar krijg je dan nou precies punten voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
1. Een order cancellen kan niet, je kan volgens mij alleen weer een nieuwe order geven.

2. Als commander krijg je punten gebaseerd op wat je team doet (gemiddelde). Je krijgt zelf nergens punten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139239

Hielko schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:25:
1. Een order cancellen kan niet, je kan volgens mij alleen weer een nieuwe order geven.

2. Als commander krijg je punten gebaseerd op wat je team doet (gemiddelde). Je krijgt zelf nergens punten voor.
1. Een goede commander geeft altijd orders, je kan ze toch niet aan laten modderen? ;)

2. Je krijgt toch punten voor arti-kills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152481

Is het mogelijk om eigen crosshairs te maken?
Ik vind het extreem moeilijk om ze te zien want ze bewegen als je schiet.
Bij CS had ik altijd een crosshair zelf gemaakt, met een puntje in het midden.
Of zal dit al als cheaten gezien worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hielko schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:25:
Jammer dat het niet kan. Ik word regelmatig automatisch squadleader als er mensen de spuad verlaten en wil dan af en toe wel us een order geven aan mijn squad maar niet constant ik speel liever dan orders uitdelen en dat is het best irritant als dat zwaardje van attack here nog steeds staat op een base die al veroverd is, waardoor je dan eigenlijk weer word gepushed een nieuw order te geven terwijl je net zo lekker aan het spelen bent en geen zin hebt om uit te zoeken wat nou de best tactische plek is om je squad heen te sturen. Hopelijk kan je in patch 1.3 wel orders ongedaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 14:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Lange_Slurf schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:44:
Vanavond ben ik zeker weer van de partij, t begint echt een verslaving te worden :9
Ach wel nee, wat een onzin.

Dat IS het al.... ;) (bij mij althans..)

[ Voor 4% gewijzigd door GurbY{nl} op 05-09-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 152481 schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:41:
Is het mogelijk om eigen crosshairs te maken?
Ik vind het extreem moeilijk om ze te zien want ze bewegen als je schiet.
Bij CS had ik altijd een crosshair zelf gemaakt, met een puntje in het midden.
Of zal dit al als cheaten gezien worden?
crosshair met een puntje in het midden lijkt me min of meer cheaten omdat je een flink voordeel behaalt boven andere players.
* Rac-On denkt terug aan een lan met vrienden lang geleden, toen ik een plakbandje met een stip erop op het midden van mijn beelscherm had zitten zodat ik met een awk rond kon rennen zonder steeds in te hoeven zoomen.....

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rac-on schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:06:
[...]

crosshair met een puntje in het midden lijkt me min of meer cheaten omdat je een flink voordeel behaalt boven andere players.
* Rac-On denkt terug aan een lan met vrienden lang geleden, toen ik een plakbandje met een stip erop op het midden van mijn beelscherm had zitten zodat ik met een awk rond kon rennen zonder steeds in te hoeven zoomen.....
In BF2 is een sniperrifle mega onnauwkeurig als je niet inzoomt. Dat lijkt me dus geen probleem.
Mijn probleem is dat ik echt helemaal niks zie van mijn crosshair zodra deze beweegt. Ook is mijn zichtsveld heel erg klein (kan ik niks aan doen), ik heb aan 1 pixel in het midden veel meer als aan die 4 streepjes. Ik heb ook geprobeert met de kleur te prutsen, en heb het nu op lichtblauw staan (0-255-255), maar eigenlijk schiet ik gewoon blindelings zonder te mikken :|

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 152481 op 05-09-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

commander punten:
You get 1 point for every flag capture of your team and you get 1 point for every person you team kills that is spotted by you or the UAV. You also get a point if people use the dropped supplies.
Geen punten voor arti. wel -4 punten als je iemand Tk'ed met arti.

Ik zie mensen klagen over het feit dat sommige mensen in hun arti vuur rennen. Ik gooi zelf nooit arti op plekken waar er ook maar een kleine kans is dat teamgenoten er door geraakt kunnen worden. Soms zijn je teamgenoten gewoon druk bezig met andere zaken en missen de waarschuwingen.

Dus minder arti en meer spotten/uav/supplies droppen. Als je de ronde wint met je team haal je makkelijk 100+ commander punten.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vandaar dat sommige commanders niet anders doen dan "spotted" spammen. Erg irritant op een gegeven moment imho.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
kan toch ook wel erg handig zijn, dat een commander voor je spot. Zeker als ie de UAV al ergens anders gedropped heeft, en er een mannetje vlak bij jou vlag zit. Normaal ga je weg, verlies je de vlag. Nu kun je die gast afpaffen en houd je je vlag.

Maar echt elke tegenstander gaan spammen zonder dat er een teamgenoot in de buurt is is kansloos en idd irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Het kan zeker handig zijn maar als alle enemies, dus ook die totaal niet in de buurt van een teammate zijn, worden gespot kan het heel verwarrend worden vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Ik heb pas gelee ook de eer gehad een rondje commander te zijn. Nu vraag ik me af of als je een scan doet de units alleen door de commander te zien zijn of dat iedereen die (kortsondig) op zijn radar ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
@SunStorms_sletje: niet lullig bedoeld, maar welke bron komt dit vandaan?
@_Ruzza_: alleen de commander ziet ze heel even

verder vind ik commander zijn wel chill. Ik spot meestal alleen die mannetjes waarvan ik denk dat ze nuttig zijn voor me team. Ik speel als commander eigenlijk helemaal niet voor de punten, meer voor de arti kills omdat dat zo'n gaaf gevoel geeft, die vliegende mannetjes :p
zijn er nog meer mensen hier trouwens die zich vreselijk moeten bedwingen om niet iedere arti strike te gebruiken de vijandige commander te killen? Die neiging heb ik altijd namelijk :p

Owja, en je uav hoort altijd in de lucht te zijn. Nadat ie weg gaat kan je hem na een seconde of 10 alweer opnieuw deployen, dus bij mij hangtie altijd in de lunch. Scan gebruik ik om even snel te kijken waar ik het beste me uav of arti neer kan mikken. Supplies vooral op aanvraag (echt te weinig mensen die het aanvragen trouwens) of als ik ergens echt een groepje tanks of mannetjes zie waarvan ik het idee heb dat ze ze nodig hebben. En altijd handig om je eigen assets te repairen, want je teammates geven geen fuck om je basis en reageren nooit op het repair commando

[ Voor 36% gewijzigd door Rac-On op 05-09-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 14:19
Anoniem: 153850 schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:31:
Ik heb pas gelee ook de eer gehad een rondje commander te zijn. Nu vraag ik me af of als je een scan doet de units alleen door de commander te zien zijn of dat iedereen die (kortsondig) op zijn radar ziet.
Een satelite scan ziet alleen de commander, maar zo'n satelite scan is dus wel heel handig om te kijken wat de beste plekken zijn om arty en uav te gooien :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 20:54
Nog 434 puntjes en dan zitten we op de 25k...en dus weer een wapen unlock.
Heb nu de medic en de specials ops unlocked maar heb geen flauw idee wat mijn volgende unlock gaat worden...zijn er nog verbeteringen qua wapens in de nieuwe aankomende patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

rac-on schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:34:
@SunStorms_sletje: niet lullig bedoeld, maar welke bron komt dit vandaan?
award strategy guide @ gamefaqs
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/920407.html

Ik heb het getest. De info klopt.

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
SunStorms_sletje schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:44:

You get 1 point for every flag capture of your team and you get 1 point for every person you team kills that is spotted by you or the UAV. You also get a point if people use the dropped supplies.
Lijkt erop dat deze info komt van de 5thesbclan (http://battlefield.bestgamefiles.com/), om precies te zijn deze guide: http://battlefield.bestga.../Award_Strategy_Guide.htm
Zo te zien hebben ze nog meer guides/faqs staan.
edit:
die guide staat dus ook op gamefaqs.

En ik kan beamen dat je toch geen points krijgt voor arti kills. Van de week met de hcc clan getraind, ik was een ronde commander, en kreeg dus zero points bij een arti strike.

[ Voor 4% gewijzigd door MaTr1x op 05-09-2005 16:27 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

MaTr1x schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:24:
[...]

Lijkt erop dat deze info komt van de 5thesbclan (http://battlefield.bestgamefiles.com/), om precies te zijn deze guide: http://battlefield.bestga.../Award_Strategy_Guide.htm
Zo te zien hebben ze nog meer guides/faqs staan.
En ik kan beamen dat je toch geen points krijgt voor arti kills. Van de week met de hcc clan getraind, ik was een ronde commander, en kreeg dus zero points bij een arti strike.
bestgames is van gamefaqs?
onderaan de opgegeven link:
Notes
-This guide is only to be used by GameFaqs and their affiliates. If
this is found on any other website please contact me as soon as
possible.

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Flex schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:07:
Nog 434 puntjes en dan zitten we op de 25k...en dus weer een wapen unlock.
Heb nu de medic en de specials ops unlocked maar heb geen flauw idee wat mijn volgende unlock gaat worden...zijn er nog verbeteringen qua wapens in de nieuwe aankomende patch?
Met de PKM (Support) kan je echt zo veel mensen neermaaien :o
Zelfs op afstand kan je redelijk raak schieten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Maar weer wel als je ze eerst spot c.q. een UAV boven laat vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

Volgens mij niet. Als je zelf een vlag captured als commander krijg je ook geen commander punten.

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
@SunStorms_sletje: thanx!
over vlaggen capturen als commander: ik probeer dit juist niet te doen, omdat ik weet dat mijn teammates er wel punten voor krijgen. Dus dan doe ik meestal ff stapje terug zodat zij kunnen capturen. Meestal lig ik toch als engineer in de hoofdbasis zeg maar, dan is er nog iemand die gesloopte dingen repaired...

Trouwens, als jullie een keer niet voor de punten maar voor het winnen spelen (geintje..) en als specops het 1 en ander op gaan blazen, wat blaas je dan het eerste op? of je supplies krijg is namelijk altijd ff afwachten en je hebt maar 5 c4... ik doe standaard radar en uav, arti heef een commander toch minder aan alstie niet weet waar ie het laten moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Over Basic Helicopter badge; 10 minuten in één round is nog iets. Maar mag je niet gekilled worden?
Basic Helicopter - 10 min in Helicopter 1 round

Personal Strategy
-----------------
This one can be very tricky to get. With this strategy you need to
get good at dodging incoming anti-aircraft missiles while attacking
the enemy. Make sure to try and take out any mobile anti-aircraft
as soon as you see them because they could spell the end of you
fast if you are not careful. Don't be afraid to run away and repair
yourself because there is no dishonor in running away and keeping
your helicopter especially since they seem to be very hard to get
sometimes. Just stay alive for 10 minutes and you are gold.

[ Voor 77% gewijzigd door Gunner op 05-09-2005 16:57 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

10 minuten in het totaal. Als je goede tegenstanders hebt kan dat namelijk best moeilijk zijn.

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 28-05 14:10
Epitome schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:33:
[...]

Maar weer wel als je ze eerst spot c.q. een UAV boven laat vliegen?
Nope.

@ SunStorms_sletje: dunno kan best, vond die guide die ik postte via Google.
BTW moet steeds lachen om je avatar, goeie film :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 151407 schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:40:
had vanmiddag iets droogs. leegde me clip op een mannetje en hij lag nogsteeds levend. pleur me smokenade op hem en hij ging kapot en was zo funny. stond ook in beeld dat ik hem kilde met een smokenade dus het kan wel _/-\o_
zoiets had ik dus ook een keer. Vliegt zo een bh vrij hoog maar net niet hoog genoeg om er geen nade naar toe te kunnen gooien. Dus ik gooi zo een nade, was nog niet af gegaan en der valt zo een mannetje uit die bh naar beneden.... Dat was dus echt wel een mooi moment.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 21:28

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Heeft iemand een idee wat global kills zijn.
Voor de Veteran Pistol Combat heb je 7kills in 1 round nodig en 50 global pistol kills
Ik heb nu al in de 70 pistol kills maar geen Veteran Pistol Combat badge. :(
rac-on schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:11:
nadat je aan de 50 pistol kills zit, moet je nogmaals een rondje met 7 kills maken.
ok THX :*)

[ Voor 34% gewijzigd door SV3NNER op 05-09-2005 19:25 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
SV3NNER schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:03:
Heeft iemand een idee wat global kills zijn.
Voor de Veteran Pistol Combat heb je 7kills in 1 round nodig en 50 global pistol kills
Ik heb nu al in de 70 pistol kills maar geen Veteran Pistol Combat badge. :(
nadat je aan de 50 pistol kills zit, moet je nogmaals een rondje met 7 kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Gunner schreef op Monday 05 September 2005 @ 16:56:
Over Basic Helicopter badge; 10 minuten in één round is nog iets. Maar mag je niet gekilled worden?

[...]
Nee, je mag niet dood gaan of de teller start opnieuw. Dat is ook de reden waarom je af en toe een heli ziet "niets doen" aan de rand van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116985

Zijn er hier ook admins van door i3d.nl gehoste servers ?

Ik heb namelijk met mijn clan een server gehuurd, maar het is erg handig om een Rcontool te gebruiken als admin. De eerste paar dagen gebruikte we BF2RA, maar die werkt nu niet meer :?

Welke programma`s gebruiken jullie om te adminnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Bor de Wollef schreef op Monday 05 September 2005 @ 19:38:
[...]

Nee, je mag niet dood gaan of de teller start opnieuw. Dat is ook de reden waarom je af en toe een heli ziet "niets doen" aan de rand van de map.
Volgens mij start die teller niet opnieuw hoor; anders zou ik waarschijnlijk de meeste van die badges etc niet zo snel gehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hielko schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:07:
[...]

Volgens mij start die teller niet opnieuw hoor; anders zou ik waarschijnlijk de meeste van die badges etc niet zo snel gehaald hebben.
Ik dacht de heli badge teller wel. Ik kreeg hem niet toen ik een paar keer dood ging maar in totaal wel 20 minuten oid in een chopper had gezeten. In 1 ruk (ronde daarna) 10 tot 12 minuten en de award schoof mijn beeld binnen :) Kan toeval zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij uitleggen hoe IGLA's en Stingers werken?
Een hoverende heli raak ik 2 van de 10 schoten, een vliegtuig heb ik nog nooit geraakt.
Ik heb al verschillende dingen geprobeert.
Het eerste was: effe wachten op de lock, dan nog effe wachten tot hij zijn flares heeft gebruikt, en als ik dan weer een nieuwe lock heb meteen 2x vuren.
Wachten op de reload, herhaal.

Een Blackhawk raak ik soms, maar die heeft 3 missiles nodig om neer te gaan.
Ik heb tests gedaan met een heli die recht van voren aan kwam vliegen , ik heb geprobeert ze van de zijkant te raken en achter in de straalpijp.
Verder heb ik geprobeert mijn schot te 'leaden' wat volgens mij onzin is bij guided, maar goed voor de zekerheid toch gedaan...

Het ergste is nog, als ik zelf in een heli vlieg/hover en ik hoor biep biep bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep *flares* dan wordt ik vrijwel altijd geraakt.

Dus het kan wel, een hitpercentage boven de 10%.
Enig idee wat ik fout doe met het bedienen van de IGLA/Stinger?
Ik had gehoopt dat een lock op een hoverende heli, die geen flares gebruikt, 100% raak zou zijn.

Alvast bedankt voor de info :)
ps, mijn ping is meestal rond de 20 dus geen lag of zo, computer is vet in orde dus daar ook geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Zit hem puur in de timing, IGLA/STINGER is wel heat-seaking maar tot op zekere hoogte, stel een chopper vliegt snel langs en jij schiet recht omhoog en hij schiet over ja dan mis je ook al gebruikt hij geen flares. Maar als je een iets wat tragere chopper die half aan t hoveren is van de zijkant beschiet is hij vrijwel altijd raak. Je moet ook bedenken dat de raket tijd nodig heeft om bij te sturen. Dus een chopper in de verte die niet al te snel beweegt raak je eerder als een chopper dichtbij die dezelfde bewegingen maakt.

Klinkt alsof je idd alles geprobeert heb maar je moe tgewoon op t juiste moment schieten waarbij je zeker weet dat de raket weinig hoeft bij te sturen en dus direct op doel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn viewdistance op 100% staan, is dat misschien te ver dan?
Ik probeer namelijk altijd al dingen zo ver mogelijk weg te raken zodat de missile idd zo lang mogelijk heeft om bij te sturen.
Stilstaande doelen op 90% viewafstand kan ik niet raken, ik zie de raketjes dan gewoon kaarsrecht omhoog gaan om scherp naar rechts of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 116985 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:51:

Ik heb namelijk met mijn clan een server gehuurd, maar het is erg handig om een Rcontool te gebruiken als admin. De eerste paar dagen gebruikte we BF2RA, maar die werkt nu niet meer :?

Ik ben geen admin van de gehuurde servers, maar gewoon een rcon admin van de public servers van I3D, maar ik weet wel dat het een bug in het spel is waardoor je niet meer kan connecten.
Na verloop van tijd knalt de remote rcon poort dicht van de server waardoor je niet meer kan connecten met een extern progje.

Dit word ook gefixed in de volgende versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:15

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 116985 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:51:

Psst: http://forum.i3d.nl of gewoon even mailen ;)

Is inderdaad een bug, zoals Morax aangeeft. RCON port is dan onbruikbaar. Gewoon even de gameserver herstarten via het controlpanel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116985

DaMorpheus schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:56:
[...]

Psst: http://forum.i3d.nl of gewoon even mailen ;)

Is inderdaad een bug, zoals Morax aangeeft. RCON port is dan onbruikbaar. Gewoon even de gameserver herstarten via het controlpanel
Heb ik gedaan, krijg ik een mailtje van jeroen:

Hallo,

Is het mogelijk om op i3d ranked servers een Rcon tool (zoals BF2RA v2.0) te gebruiken ?

Groeten,
Vincent

--------------------------------------

Hoi,

Dit is helaas nog niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bor de Wollef schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:30:
[...]

Ik dacht de heli badge teller wel. Ik kreeg hem niet toen ik een paar keer dood ging maar in totaal wel 20 minuten oid in een chopper had gezeten. In 1 ruk (ronde daarna) 10 tot 12 minuten en de award schoof mijn beeld binnen :) Kan toeval zijn natuurlijk.
Ik heb mijn aviator badge gehaald na een tijdje vliegen tijdens een ronde, ik ben een paar keer dood gegaan en heb volgens mij geen 10 minuten in een vliegtuig gezeten achter elkaar.
Ik neem aan dat de voorwaarden voor een basic heli en basic aviator badge niet veel verschillen.

Die award schuiven wel eens op rare momenten het beeld in, ik zag mijn basic aviator badge namelijk in beel komen toen in net gerespawned was en op het vliegdek schip in oman een ladder beklom 8)7
Ook kreeg ik mijn crew service ribbon toen ik al een tijdje niet in een voertuig zat.

offtopic:
bf2s.com heeft een restyle ondergaan en krijgt nu z'n data van de EA XML feeds :)

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 05-09-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-04 16:42
Wat is dat toch met die stats.

Richt en clan op of join een clan. Maak de community groter!
Ik ben het echt moe om op elke LAN te zien dat CS 1.6 nog belangerijker is.... :r :r :r
Veel van deze topics gaan over stats en blabla.. om te :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Smoothcrimineel op 05-09-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

MaTr1x schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:07:
[...]

Nope.

@ SunStorms_sletje: dunno kan best, vond die guide die ik postte via Google.
BTW moet steeds lachen om je avatar, goeie film :)
OT : Hoe komt het dat ik geen avatars zie ? Hoe kan ik de lay-out van dit forum kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 116985 schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:59:
[...]

Heb ik gedaan, krijg ik een mailtje van jeroen:

Hallo,

Is het mogelijk om op i3d ranked servers een Rcon tool (zoals BF2RA v2.0) te gebruiken ?

Groeten,
Vincent

--------------------------------------

Hoi,

Dit is helaas nog niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Graag terugmailen of ons forum gebruiken.
Tweakers is geen support forum van i3d :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 127429 schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:28:
[...]

OT : Hoe komt het dat ik geen avatars zie ? Hoe kan ik de lay-out van dit forum kiezen ?
offtopic:
Als je niet bent ingelogt zie je geen avatars, anders moet je bij voorkeuren (alt + y) een vinkje zetten voor 'Toon usericons' en 'Toon webicons' :)

[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 05-09-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Smoothcrimineel schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:07:
Wat is dat toch met die stats.

Richt en clan op of join een clan. Maak de community groter!
Ik ben het echt moe om op elke LAN te zien dat CS 1.6 nog belangerijker is.... :r :r :r
Veel van deze topics gaan over stats en blabla.. om te :'(
Dat komt misschien omdat deze hele game gericht is op het halen van goede stats? Een clan hoef ik echt niet hoor. Ik kan prima (en meer) plezier hebben met vrienden en onbekenden dan dat ik aan een "self proclaimed" goede clan mee moet doen. Kijk eens naar de poll een stuk terug. Bijna iedereen speelt alleen op ranked servers omdat blijkbaar iedereen de stats belangrijk vind.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 05-09-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123041

hallo iedereen

mijn in game nick is JayBee, ik zit vaak op de djmantri server en soms op i3d servers
ik volg deze topic al weken maar post niet veel op GOT

heb even een vraag en vond dit niet direct iets voor P&V

ik join vaak een server en dan hoor ik nog net even een paar voice berichten van squadleden, daarna valt het weg. zo net weer op djmantris server, ik join het Tweakers squad en hoor voor een minuut ofzo mn squadleden praten. ik zelf heb geen mic, maar ik denk toch dat het mogelijk is ook zonder mic berichten te kunnen ontvangen? in options staat die voice communication of hoe heet het gewoon aangevinkt.

normaal zie je als iemand praat ook zo'n icoontje links onder in je scherm met de naam van degene die praat, dat zie ik dus voor de duidelijkheid ook niet meer na een minuut ofzo.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

En ik vraag me dus af wat ik moet doen. Ik heb ongv 1 dag en 4 uur als squad leader erop zitten en evenzoveel tijd als squad member. Ik heb zojuist met mijn squad (team?) een score neergezet van 188 97 55 78. Ik kreeg dus geen valourous unit ribbon We hebben van alles gedaan zoals healen, flag capture, etc en ook veel kills. Hoe krijg ik nou dat ribbontje?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
nudie schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:32:
Zit hem puur in de timing, IGLA/STINGER is wel heat-seaking maar tot op zekere hoogte, stel een chopper vliegt snel langs en jij schiet recht omhoog en hij schiet over ja dan mis je ook al gebruikt hij geen flares. Maar als je een iets wat tragere chopper die half aan t hoveren is van de zijkant beschiet is hij vrijwel altijd raak. Je moet ook bedenken dat de raket tijd nodig heeft om bij te sturen. Dus een chopper in de verte die niet al te snel beweegt raak je eerder als een chopper dichtbij die dezelfde bewegingen maakt.

Klinkt alsof je idd alles geprobeert heb maar je moe tgewoon op t juiste moment schieten waarbij je zeker weet dat de raket weinig hoeft bij te sturen en dus direct op doel gaat.
Vliegtuigen raken is een kwestie van wachten totdat ie over je heen vliegt en dan twee rakketen erachter aan te schieten. Zelfde geldt ook voor heli's, maar die kan je ook wel gewoon raken als ze niet te snel bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
ROFLASTC schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:23:
En ik vraag me dus af wat ik moet doen. Ik heb ongv 1 dag en 4 uur als squad leader erop zitten en evenzoveel tijd als squad member. Ik heb zojuist met mijn squad (team?) een score neergezet van 188 97 55 78. Ik kreeg dus geen valourous unit ribbon We hebben van alles gedaan zoals healen, flag capture, etc en ook veel kills. Hoe krijg ik nou dat ribbontje?
Je teamscore moet 55 of meer zijn, niet de score van je team. :P
Dat is het getal in de tweede kollom achter je nickname! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Epitome schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:36:
[...]
Je teamscore moet 55 of meer zijn, niet de score van je team. :P
Dat is het getal in de tweede kollom achter je nickname! :Y)
Crap was ik al bang voor, waarom er dan niet bij staat "personal score in team" ofzoiets B)

[ Voor 12% gewijzigd door ROFLASTC op 06-09-2005 02:03 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Anoniem: 123041 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:09:
hallo iedereen

mijn in game nick is JayBee, ik zit vaak op de djmantri server en soms op i3d servers
ik volg deze topic al weken maar post niet veel op GOT

heb even een vraag en vond dit niet direct iets voor P&V

ik join vaak een server en dan hoor ik nog net even een paar voice berichten van squadleden, daarna valt het weg. zo net weer op djmantris server, ik join het Tweakers squad en hoor voor een minuut ofzo mn squadleden praten. ik zelf heb geen mic, maar ik denk toch dat het mogelijk is ook zonder mic berichten te kunnen ontvangen? in options staat die voice communication of hoe heet het gewoon aangevinkt.

normaal zie je als iemand praat ook zo'n icoontje links onder in je scherm met de naam van degene die praat, dat zie ik dus voor de duidelijkheid ook niet meer na een minuut ofzo.

iemand een idee?
Nog nooit van bovenstaand probleem gehoord; weet je zeker dat de rest van het squad niet gewoon stil is? :P. Anders is het hopen dat dit toevallig 1 van de vele dingen is die gefixt gaan worden in 1.03.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet bijna 100% zeker dat dat niet het geval is Hielko, heb het al heel veel meegemaakt, kan haast geen toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101517

Anoniem: 123041 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:49:
Ik weet bijna 100% zeker dat dat niet het geval is Hielko, heb het al heel veel meegemaakt, kan haast geen toeval zijn.
Ik denk dat het aan jou ligt. Voorheen, toen ik nog geen headset had, hoorde ik ook gewoon sqaud members babbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik weet dat het probleem bij mij ligt, ik vraag dus of iemand een oplossing heeft.

Of zijn er toch meer mensen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:35:
[...]

offtopic:
Als je niet bent ingelogt zie je geen avatars, anders moet je bij voorkeuren (alt + y) een vinkje zetten voor 'Toon usericons' en 'Toon webicons' :)
Hey thanks ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
Anoniem: 101517 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:55:
[...]

Ik denk dat het aan jou ligt. Voorheen, toen ik nog geen headset had, hoorde ik ook gewoon sqaud members babbelen.
dat jij er geen last van hebt, wil niet zeggen dat niemand er last van heeft....zoals iedereen weet zitten er tal van bugs in 't spel....en bij sommige mensen komen zowat alle bugs voor (bij mij ook heb ik 't idee)

redname-bug...c4 wat niet te switchen valt naar de ontsteker....dwars door een tank heenschieten!...een vlag die niet te veroveren is.....enz..enz..en dan heb ik 't nog niet eens over de tk's....soms zie ik ze op één avond spelen allemaal de revue passeren...daarom speel ik de laatste weken ook amper, ik wacht wel op dé patch :?

[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Detonator op 06-09-2005 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Detonator schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 01:16:
[...]

dat jij er geen last van hebt, wil niet zeggen dat niemand er last van heeft....zoals iedereen weet zitten er tal van bugs in 't spel....en bij sommige mensen komen zowat alle bugs voor (bij mij ook heb ik 't idee)

redname-bug...c4 wat niet te switchen valt naar de ontsteker....dwars door een tank heenschieten!...een vlag die niet te veroveren is.....enz..enz..en dan heb ik 't nog niet eens over de tk's....soms zie ik ze op één avond spelen allemaal de revue passeren...daarom speel ik de laatste weken ook amper, ik wacht wel op dé patch :?
Toch wel raar dat jij zo getroffen wordt, temeer dat het evengoed server-side bugs kunnen zijn ... wissel je wel genoeg van servers ? Heb het namelijk zelf zelden voor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Punk Buster begint mij nu ook te vervelen. Heb ik twee weken geleden mijn BF2OpenAL.dll
vervangen door de OpenAll.dll van mijn Creative Audigy II waardoor mijn BF2 een stuk stabieler is geworden, wordt ik gisteren opeens gekickt door Punkbuster omdat die vind dat de hash van het dll niet klopt.

Wordt wel vervelend als punkbuster de optimalisaties voor Geluid en Vga voor cheats gaat aanzien. :(
Twerwijl ik overal hoor dat de echte cheats niet herkend worden :(

[ Voor 9% gewijzigd door innocent op 06-09-2005 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146324

[...]
....klopt. Een commander krijgt GEEN punten voor kills. Dus als commander rondvliegen in een jet of een chopper of meelopen met de voorste troepen en in de rondte schieten heeft geen zin. Een kill levert geen enkele punt op. Je moet het echt hebben van wat de rest vh team ervan bakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31879

Hoe zit dat nu met team balancing ? Ik weet dat het niet uitmaakt voor je ranked score, maar het blijft irritant.

Ik zat gister namelijk op een server 4 tegen 12 na het 3x vragen om te levelen gebeurt er ...... NIETS.

Je speelt gewoon niet lekker, er staan gewoon 3 mannetjes in de rij om met je te vechten.

Ik weet niet hoe anderen er over denken, maar ik wil het liefst gewoon lekker spelen, ranked, unranked, winning or loosing het maakt mij niet echt uit, maar dit was gewoon echt irri.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 31879 op 06-09-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

team balancing kan aan of uit staan. Blijkbaar stond het bij jou uit

Als je dit vervelend vind, snel ff een andere server joinen, klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151668

Morax schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:52:
[...]

Ik ben geen admin van de gehuurde servers, maar gewoon een rcon admin van de public servers van I3D, maar ik weet wel dat het een bug in het spel is waardoor je niet meer kan connecten.
Na verloop van tijd knalt de remote rcon poort dicht van de server waardoor je niet meer kan connecten met een extern progje.

Dit word ook gefixed in de volgende versie :)
gasten er is allang geen probleem meer met bf2ra maar dan moet je wel de 0.3 versie downloaden. onze server draait al 2 weken met deze tool probleemloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Anoniem: 151668 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:38:
[...]

gasten er is allang geen probleem meer met bf2ra maar dan moet je wel de 0.3 versie downloaden. onze server draait al 2 weken met deze tool probleemloos
Ik werk toevallig ook met de 0.3 versie en kan soms ook niet connecten naar bepaalde servers #1 of #3 van i3d terwijl op 'tzelfde moment wel kan connecten naar #2 van I3d, dus geld dan alleen voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Area schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:16:
[...]

Ik werk toevallig ook met de 0.3 versie en kan soms ook niet connecten naar bepaalde servers #1 of #3 van i3d terwijl op 'tzelfde moment wel kan connecten naar #2 van I3d, dus geld dan alleen voor jou.
en er zijn niet meer admins bij die server die rcon gebruiken? ik en de andere admins kunnen ALTIJD inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 151668 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:27:
[...]

en er zijn niet meer admins bij die server die rcon gebruiken? ik en de andere admins kunnen ALTIJD inloggen
Het punt is, dat het probleem wat we hebben toegegeven is door EA dat het probleem erin zit, en dat EA het zal fixen met de volgende patch. Ik neem aan dat het dus geen niet-bestaand probleem is ;)

Dat jij er geen last hebt is puur geluk. Heb jij dan toevallig een 64-speler server die af en toe crashed en daardoor opnieuw opgestart word misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 151668 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:38:
[...]

Wat heeft een client RCON tool precies te maken met een serverside bug? 8)7
Die bugfix komt pas in de nieuwe patch.
Waarschijnlijk gebruikt jouw server modmanager oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morax schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:34:
[...]
Dat jij er geen last hebt is puur geluk. Heb jij dan toevallig een 64-speler server die af en toe crashed en daardoor opnieuw opgestart word misschien?
nee de BandOfFokkers server heeft 32 spots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:43:
[...]

Wat heeft een client RCON tool precies te maken met een serverside bug? 8)7
Die bugfix komt pas in de nieuwe patch.
Waarschijnlijk gebruikt jouw server modmanager oid?
dude niet te technisch worden, ik weet dat dit GoT is maar, ik wilde alleen melden dat ik dezelfde problemen had, maar die zijn nu verholpen met bf2ra 0.3. maar wat is er anders aan dan rcon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 151668 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:46:
[...]

dude niet te technisch worden, ik weet dat dit GoT is maar, ik wilde alleen melden dat ik dezelfde problemen had, maar die zijn nu verholpen met bf2ra 0.3. maar wat is er anders aan dan rcon?
De RCON port op de server slaat dicht. Welke versie client je ook hebt, dat zal de server een worst wezen als de bug zijn werk doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 06-06 11:44

Crusader

Arc Nature

offtopic:
- Verkeerde forum gepost, sorry -

[ Voor 92% gewijzigd door Crusader op 06-09-2005 12:49 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:55:
[...]

De RCON port op de server slaat dicht. Welke versie client je ook hebt, dat zal de server een worst wezen als de bug zijn werk doet ;)
dus geen Battlefield 2 Remote Server Manager gebruiken maar bf2ra 0.3! Toch?

o ik zie net Battlefield 2 Remote Server Manager 1.08 Released

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 151668 op 06-09-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Als ik mijn PNY 6800GT ook maar een beetje overclock klap BF2 elke keer bij het laden van een level bij 47% eruit. :(
Gewoon floeps naar windows...
Schijnt dat het met rivatuner kan, maar die gebruik ik niet om over te clocken en refresh te fixen.
Werkt niet altijd even lekker... |:(
Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik zit een beetje op battlefield2.nl te neuzelen en daar staat ook een banlist. http://www.battlefield2.nl/kickban/bans.php

Nu vraag ik me af, gaan deze bans op IP of nickname? IP zou wel het meeste effect oogsten natuurlijk.

En nog een dikke LOL voor Bobjuuuh, record aantal bans voor die nozem :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Morax schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:34:
[...]
Het punt is, dat het probleem wat we hebben toegegeven is door EA dat het probleem erin zit, en dat EA het zal fixen met de volgende patch. Ik neem aan dat het dus geen niet-bestaand probleem is ;)
Hu? En nu in begrijpelijk nederlands :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Digibilly schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:07:
[...]

Hu? En nu in begrijpelijk nederlands :? :?
Houston, we've got a problem
Er is een fout in de software, die fout wordt door EA bevestigd en is dus een bug in de serverside software. Iedereen heeft last van het probleem ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Stewie! op 06-09-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh... "onze" voormalige nr 1 is helemaal gezakken met zn stats |:(

http://www.battlefield2.n...ayer.php?pid=exp.elektric

Iemand een reden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153640

Puresmoker schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:03:
Ik zit een beetje op battlefield2.nl te neuzelen en daar staat ook een banlist. http://www.battlefield2.nl/kickban/bans.php

Nu vraag ik me af, gaan deze bans op IP of nickname? IP zou wel het meeste effect oogsten natuurlijk.

En nog een dikke LOL voor Bobjuuuh, record aantal bans voor die nozem :P
vermoedelijk iets als guid.

*na wat zoekwerk*

-> admin.banPlayer: [timeout] Enter the player ID number you would like to ban. Bans the player from this server by using their IP address.
- Bans can be set on CD key hashes.

en

-> admin.banPlayerKey: [timeout] Enter the player ID number you would like to ban. Bans the player from this server by using their CD key hash. You can also specify a time out. See admin.banPlayer for the time out list.
admin.addAddressToBanList: [timeout] Enter the IP number you would like to ban. You can also specify a time out. See admin.banPlayer for the time out list.

Nu keek ik zelf door die banlist en zag er iemand tussen staan die banned was voor het campen van een non cappable flag. Is dat dan tegen de i3d rules? persoonlijk vond ik het ook vervelend (er was gisteren iemand die ons airfield continu campte met z'n tank, duurde even voor ik daar een counter voor vond) maar niet in die mate dat ik em ervoor zou bannen.

*edit

wat betreft electric, ik las op games.telenet forum dat ea opkuis zou gehouden hebben in de stats en alle statspadders (wat het ook mag wezen, heb bf nog maar 4 dagen ;p ) hun score gereset had. wat ik eruit kon opmaken was dat elektric eens op een knife/pistol only server gespeeld had en dat die geviseerd werden door ea (of zoiets :? )

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 153640 op 06-09-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Anoniem: 134214 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:41:

Iemand een reden???
als je de draad had gelezen, had je geweten de EA redelijk actief stats is gaan resetten van mensen die ze ervan verdenken te "cheaten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101517

Iemand een reden???
School is begonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

Iemand een reden???
http://www.got3n.com/?p=147

edit:
lees trouwens ook de reacties als je eens wil lachen. wat een geflame zeg... lijkt flabber wel.

[ Voor 17% gewijzigd door JohnD op 06-09-2005 15:27 ]

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

rac-on schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:45:
[...]

als je de draad had gelezen, had je geweten de EA redelijk actief stats is gaan resetten van mensen die ze ervan verdenken te "cheaten".
Ik ken mensen die nog steeds veelvuldig statpadden waarvan de scores niet gereset zijn. Doen ze dat alleen na klachten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:23:
[...]
Ik ken mensen die nog steeds veelvuldig statpadden waarvan de scores niet gereset zijn. Doen ze dat alleen na klachten ofzo?
die discussie ben je al een keer begonnen, dus hoef je niet nog een keer te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 19:58

Spleasure

Ik hier?

Wat is eigenlijk het probleem met knife/pistol only servers? Waarom is dat statspadden? je krijgt mss voortdurend die knife en pistol badges, maar dat levert toch geen hogere ranking op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, goed punt eigenlijk :Y)

Me was eerst MOHAA en later CoD speler en daar waren/zijn zat servers die bv rifle only waren.
Is gewoon ook dikke fun toch?

Pistol server lijkt me best lachen, dan ook geen tanks etc alleen maar pistol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150432

ik heb een vraagje:
in het boekje staat ook een optie om iets open te zetten in een zee vaartuig.
nou zit ik te denken er is alleen een boot toch/ verder toch niets?

zouden een voertuig eruit hebben gehaald

(zie boekje bij het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-06 13:53

MF

Take a Seat

Anoniem: 150432 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:03:
ik heb een vraagje:
in het boekje staat ook een optie om iets open te zetten in een zee vaartuig.
nou zit ik te denken er is alleen een boot toch/ verder toch niets?

zouden een voertuig eruit hebben gehaald

(zie boekje bij het spel)
De LAV-25 kan ook in het water (maarja is niet echt een 100% zee vaartuig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150432

MF schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:08:
[...]

eum lav? = apc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Ja. [google=lav-25]

Afbeeldingslocatie: http://www.acemodel.com.ua/pages/models/72401/lav25.jpg

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

he waarom zit er in bf2 geen boordgun op, je kunt alleen lullig achterin gaan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Anoniem: 151668 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:32:
[...]

he waarom zit er in bf2 geen boordgun op, je kunt alleen lullig achterin gaan zitten
als je lullig achterin zit kan je anders ook schieten hoor! handige tegen irri mannetjes met c4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rac-on schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:34:
[...]

als je lullig achterin zit kan je anders ook schieten hoor! handige tegen irri mannetjes met c4
8)7 das waar ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

MF schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:08:
[...]

En wat kun je daarbij open zetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141828

Ben me der net toch een F*cking cheater tegengekomen.. geen idee hoe het doet maar wat ie deed was echt onmogelijk.. hij maaide de 6 van ons allemala achter elkaar neer! niet 1x maar de hele tijd!

nick: eFe][NitroX

* Anoniem: 141828 mailt EA/Dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 141828 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:49:
Ben me der net toch een F*cking cheater tegengekomen.. geen idee hoe het doet maar wat ie deed was echt onmogelijk.. hij maaide de 6 van ons allemala achter elkaar neer! niet 1x maar de hele tijd!

Kan het niet zijn dat die speler gewoon beter was? Zat hij op een plek waar hij jullie makkelijk kon raken met bv een support gun? Spawnden jullie steeds bij dezelfde flag? EA mailen heeft geen zin vrees ik. Daar krijg je geen antwoord (geeft duidelijk aan hoe belangrijk ze de users vinden daar). Ik heb al een paar keer gemailed. Nooit antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

complain@ea.void ?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Anoniem: 141828 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:49:

Of waren jullie barslecht bezig..??
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur over kapotte (account)servers.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.