[PC] Battlefield 2 - deel XVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Anoniem: 153936 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:36:
Ja maar ik had dus op zo'n 'ranked' server gespeeld. en daar is niets van bekend bij de stats. van alle 3 de dagen niet. Ben ik opzoek gegaan in de hulp database van ea en daar stond deze tekst:

There are a few instances where a non ranked server will still show the echelons of a ranked server even though it is not. To be sure it is an official EA Ranked Server, take a look at the servers’ IP address in the server browser and make sure it begins with 159.153. Servers that begin with this IP address are controlled by Electronic Arts to ensure the proper counting of your stats.

Dus hoe filter ik die neppers er uit???
Volgens mij kun je dan geen wapens meer unlocken, en krijg je tijdens het spel opeens allemaal prachtige badges die je al lang had en volgens mij is je rang opeens private :)

Ik ben dit namelijk al regelmatig tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02
Crusader schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:37:
[...]

Ik speel niet als Crusader maar FatNeck[NL]...
Ik zag het al staan in je ondertitel, maar die naam komt me dus niet bekend voor ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Anoniem: 153936 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:36:
Ja maar ik had dus op zo'n 'ranked' server gespeeld. en daar is niets van bekend bij de stats. van alle 3 de dagen niet. Ben ik opzoek gegaan in de hulp database van ea en daar stond deze tekst:

There are a few instances where a non ranked server will still show the echelons of a ranked server even though it is not. To be sure it is an official EA Ranked Server, take a look at the servers’ IP address in the server browser and make sure it begins with 159.153. Servers that begin with this IP address are controlled by Electronic Arts to ensure the proper counting of your stats.

Dus hoe filter ik die neppers er uit???
Speel gewoon op servers die "EA Official ranked blabla" heten, of speel gewoon op de bekende Nederlandse servers zoals die van i3d of DJMantri. Zijn allemaal gegarandeerd ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 17:19
Wat altijd zo jammer is....zat gister op en i3d server en daar werden ze waarschijnlijk moe van de Tk's dus werd er voor gewaarschuwd dat de eerste de beste die nog een TK maakte gekickt werd.

Ik was dus commander en dat ging een tijdje goed.....bij elke art. strike 5x iedereen waarschuwen en verplaatsen voor de inslag komt...toch zijn er altijd van die dude's die niet luisteren en denken dat ze met een heli boven een vlag kunnen hangen.

De eerste inslag was wel meteen raak :P maar dat was dus gelijk een kick :X
Ik begin hier eigenlijk best wel een beetje moe van te raken van die gasten die niet luisteren en door je art.strike heen lopen en dan daarvoor gekickt te worden
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 03-06 07:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/9311/screen0064fc.th.jpg

3x maal raden hoe die gasten aan zoveel punten komen ;)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 153936 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:24:
Nou, heeft me een eeuwigheid gekost alle posts te lezen over BF2... pff wat een heen en weer getik. Ook ellenlange doodsaaie zooi over geheugen etc.... pfff.

Waar ik gallisch van wordt zijn de servers in de lijst waar bij staat dat ze ranked zijn, maar achteraf niet ranked blijken te zijn. EA waarschuwt hier ook voor op hun site. Ze zeggen dat hun servers allemaal beginnen met ip: 159.153

nu vroeg ik me af: is er niet een makkelijkere manier of die servers te filteren? want als ik speel wil ik wel altijd ranked spelen... Heb het spel nu 3 dagen. Gaat al geweldig... bijna nooit TK, hoge precisie maar er is dus niets van opgeslagen online. Damn....
Jij snapt het niet helemaal :)

Je hebt ranked servers.
Deze ranked server worden gehost door Trusted Partners
Omdat ranked servers nogal populair zijn, heeft EA zelf ook ranked servers online geplaatst.
EA heeft een IP block dat begint met 159.153.x.x
Trusted Partners gebruiken hun eigen IP blocks.

Als je op een ranked server wilt spelen, kies je bij filters "ranked servers only"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

DaMorpheus schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:12:
[...]

Jij snapt het niet helemaal :)

Je hebt ranked servers.
Deze ranked server worden gehost door Trusted Partners
Omdat ranked servers nogal populair zijn, heeft EA zelf ook ranked servers online geplaatst.
EA heeft een IP block dat begint met 159.153.x.x
Trusted Partners gebruiken hun eigen IP blocks.

Als je op een ranked server wilt spelen, kies je bij filters "ranked servers only"
Ik had dat in de eerste paar dagen ook toen ik begon te spelen. Erg vaag. Heel veel puntjes verloren gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
glashio schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:07:
[afbeelding]

Welke server was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 19:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Als je dát veel vind... ik zat eergister op (ik weet niet meer welke) server; kijk ik eens hoe het met mijn puntjes gaat, staan de nrs 1&2 aan beide kanten..!! op >600 punten. En dat liep flink op...

Heb het heeeeeeel even aangezien en ben der maar weg gegaan. Leek me niet fris. Ik ben al erg blij als ik 60 of meer puntjes haal.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

glashio schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:07:
[afbeelding]

Ik zie hier niks speciaals aan hoor :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
FnF schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:46:
[...]

Ik zie hier niks speciaals aan hoor :)
Toch duidelijk een gevalletje van statpadding hoor... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:15

OMD

net even gespeeld in DJmantri server... wel goede bedoelingen daaro. Ging wel lekker, helaas moest mijn pc het precies begeven op een cool moment.. hij werd een beetje te warm |:(

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
OMD schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 16:04:
net even gespeeld in DJmantri server... wel goede bedoelingen daaro. Ging wel lekker, helaas moest mijn pc het precies begeven op een cool moment.. hij werd een beetje te warm |:(
Lijkt me geen cool moment _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 14:07

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

kevin schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 15:46:
[...]

Toch duidelijk een gevalletje van statpadding hoor... :/
als je een hele ronde in een heli zit kom je makkelijk aan deze punten.

[ Voor 8% gewijzigd door SV3NNER op 03-09-2005 16:34 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 19:44
pff djmantri server zat net weer vol met gefrustreerde pubertjes.. komt een gast met zn vriendjes binnen die toevallig een nick heeft die op die van mij lijkt. gelijk mij beschuldigen van nickstelen enzo. negeren werkt meestal wel bij dit soort gevallen, alleen deze keer dus niet :( beginnen ze me te tken en kickvoten enzo.. zwaar irri. waarom is er nooit een admin in de buurt als dat weer es gebeurt ;(
EDIT:
hmm zie nu wel dat ze allemaal gekickt zijn, top :)

maargoed, heb gister mn geheugen geupgrade van 1gig naar 1.5gig en moet zeggen dat het verschil groter is dan ik had gedacht. schokken zijn helemaal weg en alles draait prima op high 1280 x 1024 en 4x aa met een fps van 55/60 :D

[ Voor 6% gewijzigd door Pred87 op 03-09-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Net weer een Duitsertje die vind dat een ander geen recht heeft op een plane en mij meteen op een negatieve score moest zetten... :(

DJMantri, waar zijn je admins gebleven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Epitome schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 17:01:
Net weer een Duitsertje die vind dat een ander geen recht heeft op een plane en mij meteen op een negatieve score moest zetten... :(

DJMantri, waar zijn je admins gebleven? :?
Als je me even de naam geeft, kick ik die gast wel even voor je :)
Ik probeer al een tijdje in te loggen, maar server wsa vol, en ik speel regelmatig op Urban only servers, omdat ik die maps gewoon veel leuker vind :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Lol het heette dus DU Meter hehehehe O-)
Heb het geinstalleerd, dank v oor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

totalbf2.com meldt het volgende:
MSXSecurity: Under Investigation
1:56am | Sat 3 Sep 2005 | DeMiNe0 | Comment
MSXSecurity has been placed under investigation by EA Games for making a series of hacking utilitys that give players an unfair advantage on ranked and unranked BF2 servers. These hacks have been found to pass every PunkBuster check to date.

EA has yet to release an offical statement on this, but a few of their developers and public reps have stated this in the EA online forums:
The problem seems to be the way PB handles textures, which is allowing these hackers to create hacks that punkbuster is unable to detect. What makes things worse at the moment is there hacks are using some new code which changes the hacks MD5 on every load, making each users hack unique, and making it near impossible for PB to simply ban based on the hack MD5.
We can only hope that EA / EvenBalance does a speedy release to fix this problem.
quote van de hackers site:
Version 8.5 Has been released!! We can keep this PB proof forever, only by changing a few things which takes less than 30 seconds! New features added are FULL ESP for health kits / ammo kits / mines / supply crates / grenades / and also veichles (heli, plane and land) ALSO INCLUDE ALL THE FEATURES OF BEFORE!! Click HERE for more info!

UNDETECTED BY PUNKBUSTER

Works on Demo AND Retail with all patches (including 1.02) To answer a VERY common question, Version 9 does NOT use the tatnium base hook, nor do we add ANY PB Disabling methods. The worst you will ever get from PB is a 2 minute kick. (If they ever detect it, Going on 3 months of undetection :) ) Hack Features are: Wallhack, Chameleon Skins, Nosky, NoFog, Enemy Mine/Claymore ESP, NoGrass, NoWater, Colored Veichles+Planes and Much MUCH more
Nou das dan erg lekker. Kun je weer met een gerust hart iemand een cheater noemen die een beetje te goed is........
Lijkt wel een probleem te worden voor EA en dice, erg slecht dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vraagje, kan je eigenlijk ook de Taal veranderen, of moet je helemaal opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 13:10

Ikke!

aka Netfinity

nudie schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:09:
Vraagje, kan je eigenlijk ook de Taal veranderen, of moet je helemaal opnieuw installeren?
Schijnt te kunnen, moet je in het register en ik dacht in een bestandje wat veranderen. Weet niet meer hoe en wat precies, maar dat is wel te vinden. Heb het ook geprobeerd, omdat ik hem de 1ste keer in het Nederlands geïnstalleerd had en ik het liever in het Engels had. Alle teksten op de menubuttons enzo klopten toen niet meer, stond zoiets als mainbutton_tekst, of iets dat er op lijkt. Herinstalleren is wel het makkelijkst, hij onthoudt toch wel je instellingen enzo.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Flex schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:07:
Wat altijd zo jammer is....zat gister op en i3d server en daar werden ze waarschijnlijk moe van de Tk's dus werd er voor gewaarschuwd dat de eerste de beste die nog een TK maakte gekickt werd.

Ik was dus commander en dat ging een tijdje goed.....bij elke art. strike 5x iedereen waarschuwen en verplaatsen voor de inslag komt...toch zijn er altijd van die dude's die niet luisteren en denken dat ze met een heli boven een vlag kunnen hangen.

De eerste inslag was wel meteen raak :P maar dat was dus gelijk een kick :X
Ik begin hier eigenlijk best wel een beetje moe van te raken van die gasten die niet luisteren en door je art.strike heen lopen en dan daarvoor gekickt te worden
:O
True, ik heb gister voor het eerst als commander gespeeld, maar je gaat het nooit uit de weg helaa.s

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 19:39

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 153850 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 18:59:
[...]

Lol het heette dus DU Meter hehehehe O-)
Heb het geinstalleerd, dank v oor de tip! _/-\o_
Told ya :)

maar post ff het resultaat. misschien nog wel es ooit handig :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Anoniem: 77587 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:02:

[...]

[...]

Nou das dan erg lekker. Kun je weer met een gerust hart iemand een cheater noemen die een beetje te goed is........
Hoop dat ze het oplossen, moet met punkbuster in principe toch niet zo'n groot probleem zijn lijkt me. Overigens valt het gelukkig mee hoeveel voordeel deze hacks geven, het zijn voornamelijk alternatieve textures etc. Geeft uiteraard wel een voordeel; maar voor een paar noobs die dit gebruiken wordt ik nou niet direct bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Als alleen servers met 195.153 ranked zijn, dan zijn alle gamehosters zoals I3d ook niet ranked, dus dat berichtje zou ik met een korreltje zout nemen, aangezien bv i3d met de 84 reeks werkt

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 03-09-2005 19:54 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:27

[...]
Hielko schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:49:
[...]

Geeft uiteraard wel een voordeel; maar voor een paar noobs die dit gebruiken wordt ik nou niet direct bang.
precies, laat die zielige gasten maar hun cheats gebruiken krijgen ze blijkbaar een kick van om een hoop puntjes te scoren. Get a life denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-04 13:24
Hey allemaal,

Sinds gisteren, heb ik Battlefield 2 (Uit de winkel ;) )
Maar als ik wil gaan spelen, heb ik hetzelfde probleem als wat ik bij Unreal Tournament heb.
Mijn hele PC gaat als het waren laggen..
Bijvoorbeeld dat ik soms blijf doorlopen als ik geen toetsen indruk, dat ik de muis een paar seconde niet kan bewegen, niet kan schieten soms, en nog meer rare dingen.
Ik heb de nieuwe patch al geinstalleerd, maar dit verhielp het ook niet.

Aan m'n specs zal het waarschijnlijk ook niet liggen, aangezien ik alles op LOW/OFF draai..
AMD64 3000+
Radeon 9800PRO
512MB DDR400
120GB Maxtor S-ATA

Iemand vertelde me ook al, dat het door m'n optische muis komt, maar met andere muizen (Logitech MX1000) heb ik het ook, en Logitech wordt speciaal ondersteund door het spel (althans het hoesje :P)

Dus ja, spelen is echt heel erg lastig, zou iemand weten wat ik hieraan kan doen ?

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138411

Thanks duude :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hielko schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:49:
[...]

Hoop dat ze het oplossen, moet met punkbuster in principe toch niet zo'n groot probleem zijn lijkt me. Overigens valt het gelukkig mee hoeveel voordeel deze hacks geven, het zijn voornamelijk alternatieve textures etc. Geeft uiteraard wel een voordeel; maar voor een paar noobs die dit gebruiken wordt ik nou niet direct bang.
Ja, maar als het echt klopt wat daar staat: met MD5 hash, dan is het bijna onmogelijk om op zulke dingen op te lossen :(

@egamernl lees eerst maar eens even de faq voordat je hier je vragen gaat deponeren :)

[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 03-09-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Gunner schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:54:
Als alleen servers met 195.153 ranked zijn, dan zijn alle gamehosters zoals I3d ook niet ranked, dus dat berichtje zou ik met een korreltje zout nemen, aangezien bv i3d met de 84 reeks werkt
Ik kreeg de indruk dat die reeks EA ranked servers zijn. Tuurlijk zijn er nog veel meer andere subnets die ranked servers bevatten :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-06 21:34
egamernl schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:38:
Hey allemaal,

Maar als ik wil gaan spelen, heb ik hetzelfde probleem als wat ik bij Unreal Tournament heb.
Bijvoorbeeld dat ik soms blijf doorlopen als ik geen toetsen indruk, dat ik de muis een paar seconde niet kan bewegen, niet kan schieten soms, en nog meer rare dingen.
Ik heb de nieuwe patch al geinstalleerd, maar dit verhielp het ook niet.

Aan m'n specs zal het waarschijnlijk ook niet liggen, aangezien ik alles op LOW/OFF draai..
AMD64 3000+
Radeon 9800PRO
512MB DDR400
120GB Maxtor S-ATA

Iemand vertelde me ook al, dat het door m'n optische muis komt, maar met andere muizen (Logitech MX1000) heb ik het ook, en Logitech wordt speciaal ondersteund door het spel (althans het hoesje :P)

Dus ja, spelen is echt heel erg lastig, zou iemand weten wat ik hieraan kan doen ?
Kort antwoord: Meer geheugen nodig. Ik zou er nog 1 gig naast leggen en je kunt heerlijk spelen. :)

Ben er net trouwens achter gekomen dat het soms leuker is als je niet in een squad gaat. Vooral als je een beetje goed bent is het echt top om in je eentje hele squads uit te moorden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
FnF schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:42:
[...]

Ja, maar als het echt klopt wat daar staat: met MD5 hash, dan is het bijna onmogelijk om op zulke dingen op te lossen :(

@egamernl lees eerst maar eens even de faq voordat je hier je vragen gaat deponeren :)
Als dat zo was zouden virusschrijvers ook virussen kunnen schrijven die niet gedetecteerd kunnen worden door een virusscanner, en dat is niet het geval. Dan denk ik logischerwijs dat punkbuster als cheatscanner toch ook gewoon alle cheats zou moeten kunnen herkennen. Of ik overschat de makers van punkbuster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zooo, net een lekker potje als COmmander gespeeld, fijn team dat veel arti plekken gaf, effe een UAV plaatsen en kaboooom.

Ook een basic Commanderbadge gekregen ^%

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

[...]

[...]

*(&#%983 was ik al bang voor cs hackers komen de sfeer van bf2 verpesten Grrr die mensen moet je van het internet bannen!!!

is wel te verwachten hoe groter de community hoe meer mensen die voor de lol andere mensen aan gaan pesten!!

voor mij mogen EA en dice die site platleggen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 03-09-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hielko schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:01:
[...]

Als dat zo was zouden virusschrijvers ook virussen kunnen schrijven die niet gedetecteerd kunnen worden door een virusscanner, en dat is niet het geval. Dan denk ik logischerwijs dat punkbuster als cheatscanner toch ook gewoon alle cheats zou moeten kunnen herkennen. Of ik overschat de makers van punkbuster :P
Ze moeten dus gewoon een andere methode van herkenning zoeken en toepassen dan een MD5 hash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik begin het eindelijk een beetje door te krijgen met die Black Hawk op Mashtuur geloof ik.

Net een potje gespeeld op de i3d server en het ging heerlijk. Ik zat de hele tijd in een APC als schutter de middelste vlag bij het plein te verdedigen. Zodra die Black Hawk om de hoek kwam snel de boordschutters eruit knallen en vervolgens dat ding neerhalen. Heerlijk als er dan 5x defended flag in beeld staat :9~

En ook nog per ongeluk mijn Basic Transport Badge zo gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
[...]

[offtopic]

zowat ieder noemenswaardig virus van de laatste paar jaar, word in het begin niét herkend door wat voor virus-scanner dan ook....pas ná de eerstvolgende update, die hooguit enkele uren duurt (en dan moet auto-update ook nog op enabled staan)

daarom heb ik ook geen virusscanner (en velen met mij)...je hebt er geen ruk aan :X

[ontopic]

en zo zal het met punkbuster ook zijn...dus neem maar aan dat met de eerstvolgende update verholpen is......hoevaak update punkbuster eigenlijk ?

[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Detonator op 04-09-2005 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Mr. Detonator schreef op zondag 04 september 2005 @ 08:02:
[...]

daarom heb ik ook geen virusscanner (en velen met mij)...je hebt er geen ruk aan :X
Dat is natuurlijk onzin van de bovenste plank. De kans dat jij als één van de eerste ter wereld zo'n nieuw nog niet herkenbaar virus krijgt is kleiner dan het kopen van een winnend staatslot.
Ten tweede zijn de virussen die wél herkend worden veel verder verspreid en komen ook regelmatig langs, die vormen pas een écht risico voor de onwetende computergebruiker.
Zelf draai ik ook geen virusscanner op m'n pc's (wel op de server, scant smtp verkeer) maar zeker niet om de reden die jij noemt, zo origineel heb ik ze nog nooit gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146324

egamernl schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:38:

Check effe of je pa geen porno zit te downloade in z'n 'studeer'kamer. Da's KILLING voor je ping, geloof me dude ;)

Andere vraag: krijgen we ook nieuwe maps in de 1.03 patch? Dat zou een mooie voortzetting zijn van de traditie van BF en BFVN waar we geregeld nieuwe maps kregen met de patches. OF een hele WWII-mod voor BFVN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Mja, en dan mogen ze er van mij ook nog wel iets als CTF (capture the flag) inzetten. Je ken ook wel filteren op gamemodes, maar er is maar 1 gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
T-mo-T schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:56:
Mja, en dan mogen ze er van mij ook nog wel iets als CTF (capture the flag) inzetten. Je ken ook wel filteren op gamemodes, maar er is maar 1 gamemode.
Zit niet in de patch volgens mij maar er is wel al vaker om gevraagt. Ik hoop ook dat EA nog wat andere speltypes in gaat voeren. TKOTH is ook een leuk spel bijvoorbeeld.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

Anoniem: 146324 schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:13:
[...]

Check effe of je pa geen porno zit te downloade in z'n 'studeer'kamer. Da's KILLING voor je ping, geloof me dude ;)

Andere vraag: krijgen we ook nieuwe maps in de 1.03 patch? Dat zou een mooie voortzetting zijn van de traditie van BF en BFVN waar we geregeld nieuwe maps kregen met de patches. OF een hele WWII-mod voor BFVN...
zover ik het weet komt er in de patch een nieuwe game-mode die vergelijkbaar is met de Assault gamemode van UT (dus je kan niet elke vlag op de map pakken, maar je moet eerder van punt tot punt bewegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
T-mo-T schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:51:
[...]

Ben er net trouwens achter gekomen dat het soms leuker is als je niet in een squad gaat. Vooral als je een beetje goed bent is het echt top om in je eentje hele squads uit te moorden. _/-\o_
Ben je ook gelijk onzichtbaar voor je commander en is een arti kill niet meer zijn schuld vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik hoop op schietstoellen voor de jets :9~

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153854

* Anoniem: 103751 wil zijn nieuwe pc hebben en BF2 eens fatsoenlijk spelen _O_

Mooie SP btw ;) :9

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 153854 op 04-09-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:27
Net weer ff 3 keer achter elkaar gewonnen als commander (op i3d 32 urban server) met een best groot puntenverschil, vierde keer word ik als commander gekickt vanwege teveel teamkills; chopper kwam als een speer die arty ingevlogen, doe dat dan ook niet |:(
Maar evengoed weer een paar mooie rondjes gehad als commander 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[...]

Je overschat de makers van punkbuster nu denk ik ;) Anders zou je op die wijze ook prima een no cd crack etc kunnen detecteren. Er zijn op dit moment ook cheats die gewoon werken. Als deze niet "vrij" worden gegeven (publieke release) dan is de kant niet heel erg groot dat herkenning door punkbuster zal worden toegevoegd hoor.

Die cheats hiervoor zijn er al een hele tijd. Die heb ik ook al eens gemeld in een van de vorige delen dacht ik. Maar schrik niet: er zijn er meer. Ik ga daar geen namen van noemen / info over geven omdat er altijd mensen zijn die ze toch gaan gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 04-09-2005 12:19 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

[...]

[...]

lekker handig dat je niet ff de naam van de makers weg haalt uit de post.. 1ste hit in google is downen.
weet niet in hoeverre hier sommige mensen gaan spelen maar haal het ff weg voorat er mensen zijn die het wel gaan proberen. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 04-09-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 05:42
Hier een plaatje van de hack. (niet van mij, speel 't niet eens)
http://img207.imageshack.us/my.php?image=screen0016yl.jpg
Volgens fileforums steelt het je key !
NEWS JUST IN:

Run this and say goodbye to your cd-key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

FunkySmell schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:39:
Hier een plaatje van de hack. (niet van mij, speel 't niet eens)
http://img207.imageshack.us/my.php?image=screen0016yl.jpg
Volgens fileforums steelt het je key !

[...]
De hack is meer een universal cheat met vele opties. Het kan er dus anders uit zien. Zo kun je bv ook de mist etc in de verte uitzetten als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Ik vind het wel jammer dat er geen ranked Pistol/Knife servers meer te vinden zijn. Ik vond het toch altijd wel een leuk vermaak. Non-ranked spelen vind ik eigenlijk gewoon zonde van mijn tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-06 21:42
innocent schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:29:
[...]

Ben je ook gelijk onzichtbaar voor je commander en is een arti kill niet meer zijn schuld vind ik :)
onzichtbaar voor je commander? volgens mij is iedereen (eigen team) zichtbaar voor de commander!

ander vraagje. heeft iemand het voor elkaar gekregen andere knoppen op de logitech mx1000 te gebruiken in BF2? ik wil dat heel graag.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116306

PuckStar schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:05:
[...]

onzichtbaar voor je commander? volgens mij is iedereen (eigen team) zichtbaar voor de commander!

ander vraagje. heeft iemand het voor elkaar gekregen andere knoppen op de logitech mx1000 te gebruiken in BF2? ik wil dat heel graag.
Is een progie voor:

http://www.logigamer.com/#download

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Hebben nog meer mensen last dat hun microfoon extreem zacht is in BF2?
Bij Ventrilo/Teamspeak ben ik goed te horen, maar ingame is t echt super zacht, ook al gebruik ik microphone boost of zet ik de mic dicht bij me. En ja ik heb ook alle settings van BattleComm gechecked en die staat ook goed. Is echt hinderlijk om in dat ding te schreeuwen, of als mensen mij niet horen ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Dat probleem heb ik ook, tenminste bij andere mensen; zelf ben ik wel te verstaan volgens mij. Maar vooral als je in een voertuig zit zijn mede squad genoten moeilijk of vaak zels helemaal niet te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ik heb altijd koptelefoon op dus qua echo ligt het niet aan, en ik heb een nieuwe mic van iets van 20urrie speciaal hiervoor gekocht maar zelfs die werkt niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Misschien helpt het om bij windows het volume van de microfoon helemaal op maximaaal te zetten + mic boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Uiteraard staat het volume op max, en mic boost verstoort het hele signaal en krijg je heel veel storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Vast al wel voorbij gekomen ... ik wil op een server spelen waar alle wapens unlocked zijn, dus waarschijnlijk een niet ranked server dus. Ik speel altjd ranked en de 10.500 komt in de buurt en ik wil me orienteren op een ander wapen.

Topic vluchtig doorzocht, via filters niet te vinden en met solo lukt het ook niet (of is het een instelling die ik over het hoofd zie?)

Wie weet hoe dit werkt (noobvraag)?

[ Voor 5% gewijzigd door Dispenzer op 04-09-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagNiDude
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik heb regelmatig dat ik, vooral wanneer ik in de lucht kijk, me crosshair niet kan zien. Welke kleur van crosshair gebruiken juliie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

nudie schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:32:
Bij Ventrilo/Teamspeak ben ik goed te horen, maar ingame is t echt super zacht, ook al gebruik ik microphone boost of zet ik de mic dicht bij me.
Dat heb ik hier ook. Ik vind de teamspeak implementatie erg slecht in BF-2. Veel (de meeste) mensen zijn niet of nauwlijks te verstaan. Ikzelf ben daar helaas 1 van. In normaal teamspeak / ventrillo / skype etc is het gewoon goed, in BF-2 krijg ik niet echt hard genoeg en goed te verstaan. Jammer want hierdoor wordt de ingame voicechat door mij en vele anderen die ik ken niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

MagNiDude schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:01:
Ik heb regelmatig dat ik, vooral wanneer ik in de lucht kijk, me crosshair niet kan zien. Welke kleur van crosshair gebruiken juliie?
Ik gebruik gewoon de standaardcrosshair en ik heb nergens problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

je kan de crosshair beetje opdikken in 'opties' van de hud. Vindt dit idd. geweldig spel en de 1e keer dat ik battlefield games speel. Maar ik vind jammer dat de objectives zijn alleen puur vlaggen verdedigen/ veroveren en daarmee punten verdienen. Het zou eigenlijk net als Wolfenstein ET zijn, echte objectieven.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101517

Hielko schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:35:
Dat probleem heb ik ook, tenminste bij andere mensen; zelf ben ik wel te verstaan volgens mij. Maar vooral als je in een voertuig zit zijn mede squad genoten moeilijk of vaak zels helemaal niet te verstaan.
Kan het niet zo zijn dat het met de gevoeligheid heeft te maken van de microfoon? Of heeft het met de geluidskaart te maken. Dat die misschien te weinig het inkomend signaal versterkt? Dan is het te verklaren dat sommige mensen er last van hebben en andere weer niet. Je kan software matig er niet veel aan doen.

Zelf heb ik geen last van dat mensen mij niet verstaan. Verder kan ik me zelf ook duidelijk horen als de mic test uitvoer.

Ik gebruik overigens een audigy 1 samen met een trust headset met bass megaboost.(condensator mic)

Getekend terBorgh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Druk bezig met het bouwen van een map voor BF2. Hier alvast een kleine preview van de map waaraan ik momenteel bezig ben. Voorlopig is ie nog niet klaar, dus e.e.a. zal vast nog veranderen. Lightmaps enzo zijn ook nog niet ingebakken, dat komt allemaal in de laatste fase :)
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen404_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen406_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen407_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen402_S.jpg

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Ziet er vet uit jag _/-\o_
Je dong ap bia maps vond ik al erg goed en ik kan niet wachten om deze een keer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:20

Bjk

Heb net een war gehad, we zijn dik ingemaakt maar dat terzijde. Nu zat een persoon op de plek waar ik me crosshair heb: (strike @ karkand eerste vlag 16 player)

http://upload.halflife-2.nl/20050904-17620.jpg

(vanaf dak ernaast)
http://upload.halflife-2.nl/20050904-18042.jpg

Nu zat hij hier meerdere keren en ben ik wel benieuwd hoe je invredensnaam daarop kan komen. Dit heb ik namelijk nog nooit eerder gezien en heb zelf het één en ander geprobeerd zonder succes.

Doe voortaan a.u.b. resizen :X ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 05-09-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 04-06 13:42

The Wizard

Moderator Mobile
Waarschijnlijk is ie uit een heli gesprongen, je kunt nl. best redelijk sturen met zo'n para geval :)

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Ermmm... een heli in karkand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Bij Ventrilo/Teamspeak ben ik goed te horen, maar ingame is t echt super zacht, ook al gebruik ik microphone boost of zet ik de mic dicht bij me. En ja ik heb ook alle settings van BattleComm gechecked en die staat ook goed. Is echt hinderlijk om in dat ding te schreeuwen, of als mensen mij niet horen ;x
Ja, ik snap daar geen bal van. Op ventrilo ben je goed te horen, en met bf2 haast niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 91868 schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:38:
Ziet er vet uit jag _/-\o_
Je dong ap bia maps vond ik al erg goed en ik kan niet wachten om deze een keer te spelen.

Ben benieuwd of jullie deze een beetje te pruimen vinden. Voorlopig nog veel werk te doen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Deze middag had ik op DJ Mantri's server het volgende aan de hand:

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/am033554/dirk/screen000.jpg

Bij sommige ventjes stond er een lijn boven vanaf het hoofd tot helemaal 'in de wolken'. Nog nooit eerder last van gehad. Iemand idee of dit een driver-prob is?

offtopic:
BTW: DJ_Mantri, mocht je ergens THE_FISH_MASTER tegenkomen op je server, gelieve hem dan een mooie ban te geven. Hij heeft niks anders gedaan dan TK-ing en eigen arti en radar-stations op zitten blazen.

Bij voorbaat dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bjk schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:08:
Heb net een war gehad, we zijn dik ingemaakt maar dat terzijde. Nu zat een persoon op de plek waar ik me crosshair heb: (strike @ karkand eerste vlag 16 player)

[afbeelding]

(vanaf dak ernaast)
[afbeelding]

Nu zat hij hier meerdere keren en ben ik wel benieuwd hoe je invredensnaam daarop kan komen. Dit heb ik namelijk nog nooit eerder gezien en heb zelf het één en ander geprobeerd zonder succes.
De commander kan een supply drop doen op dat dak ernaast (die lagere), en daardoor kunne mannetjes vanaf die kist dan op dat hogere dak springen.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Blacksnak schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:48:
offtopic:
BTW: DJ_Mantri, mocht je ergens THE_FISH_MASTER tegenkomen op je server, gelieve hem dan een mooie ban te geven. Hij heeft niks anders gedaan dan TK-ing en eigen arti en radar-stations op zitten blazen.

Bij voorbaat dank ;)
Hey, die fishmaster heeft mij een keer ge-knife-raped met een maatje van hem op een andere server toen ik commander was, idd een minder leuke speler van BF2 :(
Aan zijn stats te zien doet hij het wel vaker. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

Dispenzer schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:16:
Vast al wel voorbij gekomen ... ik wil op een server spelen waar alle wapens unlocked zijn, dus waarschijnlijk een niet ranked server dus. (blabla) Wie weet hoe dit werkt (noobvraag)?
gewoon op het internet, ranked filter uitzetten en gewoon zoeken naar een server met groot unlocked erin. Ik heb er ook een gevonden heette UNLOCKED SERVER ofso.
(je kan trouwens naar het unlocked wapen switchen met een knop met twee pijltjes rechts naast waar assault, medic, enz staat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Zoww weer prettig avondje BF'en. Paar uurtjes lekker zitten knallen en vliegen. Ging wel lekker heh Hielko? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
vandaag en gister weer heerlijk zitten killen met m'n grenade launcher. Gister strike at en vandaag mashuur. Goude en zilvere plak gehaald en zo'n 200 puntjes binnen gehaald :D

en voor mensen die (zoals al eerder gebeurd) gaan roepen dat je geen skills hebt als je de launcher gebruikt, bij deze alvast het vermoede dat je zelf blijkbaar de skills niet hebt om er iets tegen te doen (ik geef hint: spring opzij, schiet iets eerder, schiet van afstand, pak hem zelf ook, gebruik shotgun, enz enz enz)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb Cleen Sweep altijd een van de slechtste maps gevonden, maar vanavond met een vriend in een vliegtuig gespeeld en dat was echt geweldig _/-\o_ Hij killde bijna elk grond doelwit en ik alle vliegtuigen/heli's(zilver en brons gehaald :Y) ). Ga die map zeker meer spelen :)

Ik snap nog steeds niet hoe mensen kunnen punishen voor het uit hun heli/jet geshoten worden door een vriendelijk vliegtuig :/ Een paar keer gebeurd vanavond dat m'n raket z'n doel mistte en doorvloog naar een vriendelijk toestel... Elke keer gepunished, je kan toch bijna nooit expres met een vliegtuig een vriend uit de lucht schieten |:(

[ Voor 48% gewijzigd door fsfikke op 05-09-2005 00:53 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

had vanmiddag iets droogs. leegde me clip op een mannetje en hij lag nogsteeds levend. pleur me smokenade op hem en hij ging kapot en was zo funny. stond ook in beeld dat ik hem kilde met een smokenade dus het kan wel _/-\o_

[afbeelding]

(vanaf dak ernaast)
[afbeelding]

op laaste moment springen en dan gelijk in lig mode gaan dan red je het net aan en kan je verder kruipen. leuk plekje voor dik kanon en ammo gooien naar beneden

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 04-09-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
nudie schreef op zondag 04 september 2005 @ 22:49:
Zoww weer prettig avondje BF'en. Paar uurtjes lekker zitten knallen en vliegen. Ging wel lekker heh Hielko? :)
Jij bent zx.mic in BF2? Ging inderdaad wel lekker :).

Trouwens nog iets lomps begin van de avond, ik zat lekker op de DJMantri server te vliegen; wordt ik (en mijn co-piloot) door arty van mijn eigen commander midden in de lucht geraakt; tell me hoe groot is de kans dat dat gebeurd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Hielko schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:47:
[...]

Trouwens nog iets lomps begin van de avond, ik zat lekker op de DJMantri server te vliegen; wordt ik (en mijn co-piloot) door arty van mijn eigen commander midden in de lucht geraakt; tell me hoe groot is de kans dat dat gebeurd? :D
Uuhhm, groot als je over het geschut of dat grote mooie rode piratenkruis vliegt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hielko schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:47:
[...]

Ik ben een keer met een jet neergehaald voor vriendelijke artil toen ik over de gun die aan het schieten was heen vloog :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Laatst online: 01-06 01:04

RA7

Ik speel Bf2 tot in den treuren, en zit nu 1/2 bij een clan, alleen zij gebruiken TS en dat lagged als de nete bij mij, iemand een id?

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

RA7 schreef op maandag 05 september 2005 @ 00:23:
Ik speel Bf2 tot in den treuren, en zit nu 1/2 bij een clan, alleen zij gebruiken TS en dat lagged als de nete bij mij, iemand een id?
VOIP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Morax schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:17:
[...]

Ze moeten dus gewoon een andere methode van herkenning zoeken en toepassen dan een MD5 hash :)
Dan komen we straks weer in de tijd dat alle servers gaan laggen als een idioot omdat PB op 20.000 dingen moet gaan letten. Van die eindeloze cvar checks.... :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
DaMorpheus schreef op maandag 05 september 2005 @ 00:02:
[...]
Uuhhm, groot als je over het geschut of dat grote mooie rode piratenkruis vliegt? :?
Blijkbaar iig groter dan ik dacht, maar met een plane vlieg ik eigenlijk wel vaker door strikes heen. Het komt namelijk nogal wel eens voor dat strikes geplaatst worden op een gebied met veel vijanden, en das natuurlijk ideaal om ook een bommetje op te droppen.

In dezelfde categorie; tegen een supply crate aanvliegen... das ook lekker pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

heuveltje schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:45:
[...]

Told ya :)

maar post ff het resultaat. misschien nog wel es ooit handig :)
Ik heb het proggie voor een uur laten draaien onder BF2. De hoogste upload bereikt is 8.8 kB/s.
Dus ik kan met mijn wanadoo lijntje wel een paar mensen kwijt :)
Download tegen de 20 kB/s aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ik heb gister ook weer reuze naar mijn zin gehad op DJmantri server, jullie gasten spelen allemaal errug relaxed!!! echt lache op die server.

Blijft mooi, ik heb bijna nog geen punten en ben ook zo een eerste klas mannetje, blijft leuk om te zien dat ik dan in de top sta af en toe })

Soms duurt het ff dat ik punten ga scoren want ik loop meestal aan het begin van een game helemaal om het level heen. Vanavond ben ik zeker weer te vinden op DJmantri :P

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

En wat is teamspeak dan volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146636

[afbeelding]

(vanaf dak ernaast)
[afbeelding]

Daar kun je op komen door middel van een supply drop op het lagere dak. spring op de supply en hop... Je bent op het dak. Met goeie samen werking van de commander is een hoop mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Anoniem: 146636 schreef op maandag 05 september 2005 @ 09:51:
[...]

Daar kun je op komen door middel van een supply drop op het lagere dak. spring op de supply en hop... Je bent op het dak. Met goeie samen werking van de commander is een hoop mogelijk :)
whyz schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:49:
[...]

De commander kan een supply drop doen op dat dak ernaast (die lagere), en daardoor kunne mannetjes vanaf die kist dan op dat hogere dak springen.
spuit11 en zo :p

@OMD: je loopt om het hele level heen? Mag ik vragen waarom?

Gister trouwens weer een typisch geval van kort lontje. Ik had m'n minimap verder ingezoomd dan ik normaal heb, dus ik stond wat dichter bij de arti stike van m'n commander dan ik dacht. Stom van mij natuurlijk en een teamkill voor m'n commander. Ik metteen sorry zeggen en via de chat er nog ff achteraan dat 't mijn fout was, begint die eikel me uit te schelden voor noob en dat ik op moet letten en zo. alsof iedereen perfect is...

[ Voor 25% gewijzigd door Rac-On op 05-09-2005 10:13 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

ik hou van om een mainbase van achter te benaderen :)

voor de rest gooi ik me altijd volledig in de strijd... gister ook na die server uitval hadden we een lever waarbij je MOEST vliegen... nou als er 1 ding is die ik nie kan dan is het wel vliegen met een chopper, zo een Harrier is peanuts en nog lache ook maar niet aan mij besteed...

Toen we begonnen wilde ik een flag capturen en kwam er een gozer met zo een chopper en die vloog echt goed gekkehuis, vink echt cool om te zien!!!

ik kan niet wachten to vanavond, zit nou op me werk te vergaren en tis superlekker weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147828

Over de microfoon problemen: Hebben jullie in de sound opties van windows het mute vinkje weggehaald??
Check ff soundopties - geavanceerd - dan vinkje bij microfoon zetten (lastige uitleg voor zoiets eenvoudigs) .
Dan heb je daarna de mogelijkheid om deze settings te veranderen in je soundopties rechtsonderaan je desktop (zie speakertje) daarna 's chekke of die op mute staat of dat het volume te laag staat.

Erg logisch (dus ik hoop dat ik niet het wiel nogmaals uitvind en echt iets bijdraag)

En ja, ik heb een van mijn muisknoppen van mijn MX1000 aangepast.
Via het programma setpoint van logitech.
De knop die net boven je duim zit laat ik een "b" maken zodat ik lekker makkelijk kan teamspeaken.

Suc6 on da battlefield dudes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nee, dat is het niet. Het geluid is er wel maar het is gewoon erg zacht. Als je de mic mute zou hij het in teamspeak en ventrillo ook niet moeten doen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Weet iemand of ik mijn unlockte wapens ook permanent kan selecteren/opslaan.
Ik moetnu elke keer als ik op een nieuwe server kom opnieuw mijn unlockte wapens opnieuw selecteren.

Vaak doe ik dat te snel, (i.v.m de sprint voor de tank) en spawn ik opeens met een sniperrifel terwijl ik dat helemaal niet wil. :(

Stel dat ik ze straks allemaal heb dan moet ik elke keer als ik op een server kom al die wapens selecteren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

innocent schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:09:
Weet iemand of ik mijn unlockte wapens ook permanent kan selecteren/opslaan.
Ik moetnu elke keer als ik op een nieuwe server kom opnieuw mijn unlockte wapens opnieuw selecteren.

Vaak doe ik dat te snel, (i.v.m de sprint voor de tank) en spawn ik opeens met een sniperrifel terwijl ik dat helemaal niet wil. :(

Stel dat ik ze straks allemaal heb dan moet ik elke keer als ik op een server kom al die wapens selecteren. :(
Geduld en een veilige spawnplek is n schone zaak.

Voor zover ik weet kun je ook niet je unlock locken zoals jij ongv voorstelt

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146324

Same here.... We draaien al jaren een TeamSpeak server en daar ben ik OK te horen, maar in BF.... Ik heb indertijd wel met de BF2-demo op een tweede PC de volumes gecheckt en afgesteld, maar op de een of andere manier is het ingame toch niet best.
Overigens zuigt van 95% van de ingame-praters het geluid ook. Ik hoor meestal alleen het volume zachter gaan en in de verte wat gebrabbel. Jammer. Zoals iemand anders al schreef: daarom wordt het in BF2 niet zo veel gebruikt; het is gewoon slecht.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 146324 op 05-09-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 09:20

BEVEL

s9.BeVeL

Ik vind ook zo stom dat het geluid van VOIP niet over mijn headset kan lopen ipv mijn speakers.

Doe ik met Teamspeak wel namelijk. Alle conversatie loopt over mijn headset en alle game-geluiden over de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nog irritanter vind ik het dat BF2 aanneemt dat je mic op Line-in/Mic-in zit. Maar bij mij zit ie op Line-in2/Mic-in2 en dat kan ik nergens configureren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Nja het is echt jammer dat dat niet echt prettig werkt. Tuurlijk hebben ze wat in moeten leveren om bandwith te besparen maargoed niemand speelt dit spel toch met 56k, (daarnaast heeft iedereen toch wel breedband :))

@Hielko ja geraakt worden in artillery heb ik ook zo vaak gehad :D Je zit echt zo van "huh wtf?"
En ja ik ben Zx.MiC die kami-pilot.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om het topic nuttig & leuk te houden:

• Zoek eerst voordat je iets vraagt.

• Geen gezeur over kapotte (account)servers.

• Respecteer elkaar en elkaars mening.

• Geen scores zonder uitgebreide en leuke uitleg

• Geen clanwerving.

• Maak echte thumbnails van je screenshots aub. Er zijn image upload sites die dat automatisch voor je doen.