Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Anoniem: 135919
leuk maar zit wel een virus in die download volgens Norman maar de cheats werken verder welHenkus schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:55:
Cheat Hotkeys:
ALT+1 - Toggle CHAMPS - Unlock all championships
ALT+2 - Toggle XCHAMPS - Unlock bonus championships
ALT+3 - Toggle NODENT - No car damage
ALT+4 - Toggle THEEND - Unlock all cutscenes
ALT+5 - Toggle PALMER - Enable speed boost
ALT+6 - Toggle JUMP - Enable turbo-boost jumping
ALT+7 - Toggle TOYCAR - Unlock high speed toy car championships
ALT+8 - Toggle SLOT - Unlock slot racing championships
ALT+9 - Toggle HONDA - Unlock Honda championships
ALT+0 - Toggle XHONDA - Unlock bonus Honda championship
http://www.bhmotorsports.com/download/12578
tis alleen zo jammer dat de auto's gebonden zijn aan de cups en de daabij behorende tracks, het was zoveel leuker geweest als je in "free race" gewoon een track kunt selectern en een auto net als bv in GT Legends.
De Audi S1 vindt ik een geweldige wagen maar ik ben slecht in die rally tracks had graag met de A1 over zolder of de ring willen knallen

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 07-03-2006 23:02 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als host kun je nergens een port zien of instellen, en degene die joint die moet een port invullen.
Is dit een standaard port nummer? Weet iemand deze?
LEES!!Game-Freak schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:17:
Weet iemand de port waarmee je tegen elkaar via internet kunt spelen?
Als host kun je nergens een port zien of instellen, en degene die joint die moet een port invullen.
Is dit een standaard port nummer? Weet iemand deze?
een paar posts boven je staat het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------------Wimpy006 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:43:
Joinen is 28910 en met DMZ kan ik zelfs een fatsoenlijk servertje draaien.
hier was enkele weken terug een tip over:Chaoss schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:49:
[...]
leuk maar zit wel een virus in die download volgens Norman maar de cheats werken verder wel
tis alleen zo jammer dat de auto's gebonden zijn aan de cups en de daabij behorende tracks, het was zoveel leuker geweest als je in "free race" gewoon een track kunt selectern en een auto net als bv in GT Legends.
De Audi S1 vindt ik een geweldige wagen maar ik ben slecht in die rally tracks had graag met de A1 over zolder of de ring willen knallen
Henkus schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:12:
Errug stil rond dit topic voor een gloednieuw spel.
Ik heb goed nieuws voor de DTM3 liefhebbers: Het is, net zoals bij DTM2, weer mogelijk om zelf tracks bij de championship toe te voegen.![]()
![]()
Het maximale aantal circuits per kampionschap is maar 15, maar dat is toch 4 meer dan de standaard 11 bijvoorbeeld bij DTM
Ik ben er nu nog even mee aan het stoeien, maar DTM touringcars werkt al (incl. AI) op
Surfersparadise
Shanghai
Oranpark
Adelaide
Baragallo
Ook is het mogelijk de moeilijkheid en de lengte van de races in world tour in te stellen dmv
\Race Driver 3\gamedata\frontend\mod.ini te wijzigen
Later meer, incl. screenshots van bijv DTM in Adelaide
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Smokey ziet prijsvraag op radio538.nl
Smokey geeft antwoord op de vraag
Smokey komt een weekje later thuis van school.
Smokey ziet een pakje in dvd-vorm.
Smokey maakt hem open.
Smokey ziet DTM RACEDRIVER 3!!!!!
(sorry, ben hier erg blij mee
(en bedankt voor de felicitaties
[ Voor 14% gewijzigd door Smokey! op 09-03-2006 16:05 ]
Smokey! schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:46:
Smokey had geen geld om DTM 3 te kopen.
Smokey ziet prijsvraag op radio538.nl
Smokey geeft antwoord op de vraag
Smokey komt een weekje later thuis van school.
Smokey ziet een pakje in dvd-vorm.
Smokey maakt hem open.
Smokey ziet DTM RACEDRIVER 3!!!!!
| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
[ Voor 92% gewijzigd door PcManiaxx op 09-03-2006 17:34 ]
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Anoniem: 143997
Als dat niet gaat moet ik wel een stuurwiel kopen want op deze manier kan ik niet spelen.
Weet iemand hoe je die kunt omzetten? of als er ooit een patch voor uitkomt?
Ik moet dan retire championship kiezen. Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Voor de rest erg leuke game, niet te arcade, niet te realistisch, perfect om over te stappen van de een naar de ander.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Fout!!Roger_Rabbit schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:56:
Klopt in pro career mode kan je niet opslaan, je moet de hele championship uitrijden
Elke voortgang in het kampioenschap wordt automatisch opgeslagen. Je ziet ook zo'n harddisk tekentje na elke practice / qualify / race.
Als je vroegtijdig stopt voordat je het kampioenschap hebt uitgespeeld (retire) en wilt daarna weer verder moet je eerst terug naar "profile select" of het spel afsluiten en opnieuw opstarten. Als je hierna hetzelfde kampioenschap kiest, ga automatisch verder waar je gebleven bent.
Doe je dit niet en probeer je terug in het kampioenschap te komen dan word je voortgang automatisch gewist.
Het is wel een beetje omslachtig, maar het werkt wel.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Anoniem: 61967
Dank je henk! zal even kijken als ik tijd hebHenkus schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:53:
[...]
Fout!!
Elke voortgang in het kampioenschap wordt automatisch opgeslagen. Je ziet ook zo'n harddisk tekentje na elke practice / qualify / race.
Als je vroegtijdig stopt voordat je het kampioenschap hebt uitgespeeld (retire) en wilt daarna weer verder moet je eerst terug naar "profile select" of het spel afsluiten en opnieuw opstarten. Als je hierna hetzelfde kampioenschap kiest, ga automatisch verder waar je gebleven bent.
Doe je dit niet en probeer je terug in het kampioenschap te komen dan word je voortgang automatisch gewist.
Het is wel een beetje omslachtig, maar het werkt wel.
Ik heb dtm 2 heel vaak online gereden met een stuk of 6-6 vrienden (en vaak mijn broer @ lan erbij) en heb nooit geen problemen gehad qua lag of zo iets dergelijks. Het nieuwe spel heb ik nog niet echt online gereden, ik wil eerst mijn career halenAnoniem: 61967 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:33:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de multiplayer modus. Binnenkort heb ik weer een LAN-party en dan gaan we natuurlijk weer DTM'en. Vorig DTM2 gespeeld maar die wilde nog wel eens (vaak) gaan stotteren bij 5 spelers.
Voor de mensen die hem met meerdere mensen willen spelen:
Ik kan hem gewoon samen met mijn broer spelen, om het spel op te starten heb je de dvd nodig, daarna kun je de dvd er gewoon uithalen en in een andere pc stoppen om daarmee het spel op te starten!!!
Ik ben op dit moment ergens bij tier ~23, wat is dat indycar rijden simpel, win iedere keer met bijna een ronde voorsprong, vooral indianapolis is wel erg makkelijk (complete baan kan gewoon volgas).
Paar fototjes:

Een corvette en zo'n andere auto rijden nog vrolijk voor me

Corvette aan de binnenkant vd bocht voorbij (auto zit op dit moment rechts naast me)

Als we toch aan het inhalen zijn, laten we meteen die andere bak voorbij rijden

Netjes ernaast

En ook die auto voorbij
ps: plaatjes zijn klikbaar
alles @ 1280*1024, alles op high, 8*aa, 16*af
[ Voor 40% gewijzigd door Tortelli op 13-03-2006 14:24 ]
Vreemd. Die indycar klasse is inderdaad erg simpel, je vliegt voorbij je tegenstanders. Maar op Indianapolis had ik de grootste moeite om ze ook maar bij te houdenTortelli schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:08:
Ik ben op dit moment ergens bij tier ~23, wat is dat indycar rijden simpel, win iedere keer met bijna een ronde voorsprong, vooral indianapolis is wel erg makkelijk (complete baan kan gewoon volgas).

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
Nu heb je er altijd races bij zitten die je niet leuk vindt of waarbij het te lang duurt voordat je ze op "hard difficulty" heb gewonnen.
Ik ben nu bezig met mijn champ.big zo te editten dat alle kampioenschappen van de pro-career maar 1 race duren en als je laatste wordt in die race win je gelijk het kampioenschap.
Zo ben ik in een uurtje racen van 48 naar 78% gegaan
Wat helemaal interessant is dat je via de pro-career mode ook cheats vrij kunt spelen:
Boost for all cars : je heb 8 boosts bij elke race, de AI heeft er ook 8
Turbo boost : Je auto springt echt letterlijk over de auto heen die voor je rijd
Heb ik vrij gespeeld.
Nu ik weer even gewoon vrij wil racen plaats ik even mijn champ.big backup terug en alle kampioenschappen zijn weer zoals ze waren.
Ben nu aan het racen met de DTM kampioenschap met AI op 110% inclusief boost::
Da's echt kicken !!!
In tegenstelling tot andere geluiden heb ik me prima vermaakt met de truck races, lekker close racen met wagen die erg aan elkaar zijn gewaagd.. Vanavond weer lekker spelen...
Anoniem: 127247
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Hoe heb jij je settings staan voor je driving force pro? bij mij stuurt het namelijk heel sponzig maar heb nog geen oplossing kunnen vindenAnoniem: 127247 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:17:
Ik heb ook sinds kort dit spel. Echt een super spel!! Heb maar meteen een logitech driving force pro stuurwiel gehaald. Is eigenlijk voor de ps2 maar je kunt hem ook gewoon op je pc gebruiken. Drivers installeren en gaan. Lekker force-feedback aan en wat een ervaring. Echt leuk. Het dit stuurwiel gekocht omdat ik ook wel eens Grand Tourismo 4 speel op de ps2 en dat met stuurwieltje is natuurlijk ook leuk. Wel jammer dat dit topic niet zo hard loopt. Ben pas bezig en zit nu op de 13% ofzo ergens. Ga vanavond weer verder racen.
heb zelf ook een dfp stuurtje sinds kort, en heb het als volgt ingesteldMastasidaz schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:11:
[...]
Hoe heb jij je settings staan voor je driving force pro? bij mij stuurt het namelijk heel sponzig maar heb nog geen oplossing kunnen vinden
deadzone op 2 en stuuruitslag op 72
tightness en lineairity allebei op 0
Wist je trouwens dat RD een speciale fuctie heeft voor de dfp? In de savadatamap staat het bestandje pchardwareconfig.ini. Hierin staat onder [forcfeedback] 'ExtraWideWheellock=0'. Zet dit op 1 en je kunt verder uitsturen. Omdat dit met een gewoon stuur zou resulteren in een zeer gevoelig stuur. (je stuur draait nog steeds bijv. 100º, terwijl de wielen veel verder uitslaan), is dit alleen handig als je je dfp op 900º hebt staan. Vind je dat je dan te veel moet sturen, dan kun je het ook eens op bijv 500º proberen.
I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
Anoniem: 72310
http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=PC&title=653315
De naam zegt Toca Race Driver 3, maar voor zover ik het kan zien lijkt het dezelfde is wel ff stukken goedkoper als Bol.com en Freerecordshop
En als je op die site naar de top sellers kijkt staat die op plek 4 dus kan iemand mij duidelijkheid verschaffen aub....??
Dit is gewoon DTM3 ja.Anoniem: 72310 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:45:
Ik was opzoek gegaan naar een online store waar ik hem kon kopen maar kwam deze tegen is dit dezelfde?
http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=PC&title=653315
De naam zegt Toca Race Driver 3, maar voor zover ik het kan zien lijkt het dezelfde is wel ff stukken goedkoper als Bol.com en Freerecordshop
En als je op die site naar de top sellers kijkt staat die op plek 4 dus kan iemand mij duidelijkheid verschaffen aub....??
Dit is btw ook gewoon in de topic terug te vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 19-03-2006 16:47 ]
Voor die paar euro dat het wellicht kan schelen...Anoniem: 72310 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:08:
Weet iemand nog een goedkopere shop dan play.com???
Bestel die game gewoon ergens, en klaar is kees
Zou je dit ge-edite bestand eens online willen zettenHenkus schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:30:
Heb een beetje zitten stoeien met de champ.big. Ik heb de world tour even gelaten voor wat ie was en ben verder gegaan met de pro challenge.
Nu heb je er altijd races bij zitten die je niet leuk vindt of waarbij het te lang duurt voordat je ze op "hard difficulty" heb gewonnen.
Ik ben nu bezig met mijn champ.big zo te editten dat alle kampioenschappen van de pro-career maar 1 race duren en als je laatste wordt in die race win je gelijk het kampioenschap.
Zo ben ik in een uurtje racen van 48 naar 78% gegaan![]()
![]()
Wat helemaal interessant is dat je via de pro-career mode ook cheats vrij kunt spelen:
Boost for all cars : je heb 8 boosts bij elke race, de AI heeft er ook 8![]()
(net zoals bij de A1)
Turbo boost : Je auto springt echt letterlijk over de auto heen die voor je rijd
Heb ik vrij gespeeld.
Nu ik weer even gewoon vrij wil racen plaats ik even mijn champ.big backup terug en alle kampioenschappen zijn weer zoals ze waren.
Ben nu aan het racen met de DTM kampioenschap met AI op 110% inclusief boost::
Da's echt kicken !!!![]()
Maar ik ben bang dat mij computer te langzaam is.
En jammer dat deze game met een Starforce beveiligd.
Maar DTM2 was ook een super game.
jammer ?...gelukkig zul je bedoelen...Evertt schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:46:
En jammer dat deze game met een Starforce beveiligd.
ja kan het ook anders zien...doordat het vorige deel ook zo'n starforce beveiliging had, duurde het vrij lang voordat ie gekraakt was, waardoor er (waarschijnlijk) meer originelen verkocht zijn > meer inkomsten > beter vervolg op het spel
Anoniem: 127247
Instellen??? Ik heb dit stuurtje pas sinds kort en heb hem ingeplugd in de usb en de drivers van wingmanteam.com geinstalleerd. Voor de rest niks aan gedaan. Waar kun je die dingen instellen??? @ goeievraag: Hoe kan ik mijn stuurtje op de pc instellen voor 900 of 500 graden??Mr. Detonator schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:18:
[...]
heb zelf ook een dfp stuurtje sinds kort, en heb het als volgt ingesteld
deadzone op 2 en stuuruitslag op 72
tightness en lineairity allebei op 0
Hier komt ie aanTortelli schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:58:
[...]
Zou je dit ge-edite bestand eens online willen zetten. heb de worldtour nu voor een 54% gedaan, ben met de laatste formule 1 race bezig (@60%).
http://rapidshare.de/files/15997737/champ.rar.html
Vergeet niet eerst je oude champ.big te backupen.
Je kiest voor een 1 lap race en zorgt er voor dat je als laatste finisht. Je hebt daarna gelijk het kampioenschap gewonnen.
Bijna alle kampioenschappen zijn aangepast op een paar na die ik al had gehaald.
Hier kun je het honda kampioenschap unlocken:
http://www.honda.co.uk/racedriver
Een weekje of wat geleden werkte dat nl. nog niet
Hoe kom je aan die acces code die je op de honda site moet invullen?Henkus schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:55:
[...]
Hier komt ie aan
Je kiest voor een 1 lap race en zorgt er voor dat je als laatste finisht. Je hebt daarna gelijk het kampioenschap gewonnen.
Bijna alle kampioenschappen zijn aangepast op een paar na die ik al had gehaald.
Anoniem: 33436
Ik ben erg te spreken over dit spel. De standaard simulation-modus is arcade genoeg om goed mee te kunnen racen voor wie geen sim-die-hard is en de pro-simulation handling maakt het interessant voor de semie-sim liefhebber. De diversiteit aan zowel auto's als competities is geweldig, en ook de opzet (World Tour - Pro Career - Sim modes) is net wat beter dan in DTM2. Net als bij het vorige deel geldt dat door de grote verscheidenheid aan racetypes niet elke wagen even realistisch lijkt te rijden (met nadruk op 'lijkt', ik heb geen ervaring met het rijden/racen in een van de auto's). Wel is het rallyrijden stukken beter uitgevoerd.
De graphics stellen wat teleur, er had meer winst geboekt kunnen worden sinds het vorige deel; zo zien de auto's er nog steeds iets te plastic-achtig uit en blijft publiek (en hier en daar wat schapen) zo plat als een dubbeltje. Echt vervelend is dit echter niet, het loopt des te soepeler op pc's zonder peperdure videokaart. Ronduit slecht is wel dat de cockpit view nog steeds niet fatsoenlijk eruit ziet.
De AI had ook verbeterd mogen worden, er wordt soms tamelijk dom gereden door de tegenstanders. Ze doen hun eigen ding en letten nauwelijks op jou.
Qua geluid hoor ik niet zo gek veel verschil met het vorige deel.
DTM Race Driver 3 is vooral een grote update ten opzichte van deel 2, en aangezien ik al erg heb genoten van dat deel geniet ik ook weer van deel 3. Los daarvan had Codemasters eigenlijk meer vooruitgang moeten boeken.
Die kun je opzoeken bij opties en dan bonuscodeskokorico schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:56:
[...]
Hoe kom je aan die acces code die je op de honda site moet invullen?
Hier staat de unieke code van alleen jouw versie
Daylife: Ik ben het helemaal met je eens. Als ik een review van RD3 zou maken zou er precies hetzelfde in staan
[ Voor 17% gewijzigd door Henkus op 21-03-2006 19:26 ]
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
T gaat niet om de video kaart, maar heb wel alle drivers geupdate en een complete nieuwe install van de game gedaanTortelli schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:44:
Ik had bij het vorige deel wel eens het probleem dat het spel mijn onboard videokaart niet meer gebruikte (na het installen van nieuwere drivers) en het spel daardoor soms ineens een beetje vreemd schokte (zonder echt last van framedrops te hebben). Maar ik neem aan dat je hier al na gekeken hebt?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Toppie, alleen heb je de touringcars niet geedit, is het moeilijk/veel werk om deze ook te doen?Henkus schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:55:
[...]
Hier komt ie aan
Misschien zijn ze voorzien van een roetfilter?patrickkoning schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:48:
Wat ik wel vaag vind is dat die racetrucks geen roet uitstoten. Normaal komen er toch bakken met roet uit?
Klopt dat ik die niet geedit heb, touringcars had ik al vrij gespeeld toen ik begon met het editten.Tortelli schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:06:
[...]
Toppie, alleen heb je de touringcars niet geedit, is het moeilijk/veel werk om deze ook te doen?![]()
Het is inderdaad wel even werk, want elk kampioenschap moet appart aangepast worden. Een versie met de touringcars zal er wel niet komen, daar ik daar te weinig tijd voor heb.
De touringcars zijn, in mijn mening, in iedergeval het leukse kampioenschap
Het is niet moeilijk om ze zelf te editten. Je opent met Iripper de champ.big en met notepad kun je de ini files van de diverse kampioenschappen editten en het aantal races op 1 zetten en vervolgends de laatste plaats het hoogste aantal punten toekennen.
[ Voor 4% gewijzigd door Henkus op 28-03-2006 19:22 ]
De eerste paar stappen waren me al gelukt, alleen hoe weet ik welk bestand ik aan moet passen?Henkus schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:18:
[...]
Klopt dat ik die niet geedit heb, touringcars had ik al vrij gespeeld toen ik begon met het editten.
Het is inderdaad wel even werk, want elk kampioenschap moet appart aangepast worden. Een versie met de touringcars zal er wel niet komen, daar ik daar te weinig tijd voor heb.
De touringcars zijn, in mijn mening, in iedergeval het leukse kampioenschap
Het is niet moeilijk om ze zelf te editten. Je opent met Iripper de champ.big en met notepad kun je de ini files van de diverse kampioenschappen editten en het aantal races op 1 zetten en vervolgends de laatste plaats het hoogste aantal punten toekennen.
In de folder \Race Driver 3\gamedata\chamship staat een bestand dat heet names.iniTortelli schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 20:49:
[...]
De eerste paar stappen waren me al gelukt, alleen hoe weet ik welk bestand ik aan moet passen?
Dit bestand kun je met notepad openen en zo kun je zien welk kampioenschap bij welk ini file hoort
Je moet vervolgens het bijborende ini bestand editten. Omdat je de free race mode wilt editten moet het bestand wijzigen dat op een f eindigt: Bijvoorbeeld DTM = dtmxf.ini
Hier staat alles wat je moet weten:
http://reg.3dactionplanet...ums/showthread.php?t=3601
Patrikkoning: Hier heb je mijn save game (88%)
http://rapidshare.de/files/16919343/Profile001.sav.html
[ Voor 8% gewijzigd door Henkus op 01-04-2006 07:30 ]
Ik heb geloof ik wel een paar snelle tijden, zónder aan de setup te klooien, even denken:
- Brands Hatch Clio Cup: 38.63
- Speedway Oval was geloof ik 46.73
- DTM op Simniveau op de Hockenheimring was 1.12:53
Het ging best lekker, maar in je eentje op de Oval rijden vooraan is lastig om dan snelle tijden te doen
Wil graag voor mijzelf en een aantal collega's een servertje opzetten.
Of kan het alleen via het spel zelf?
Anoniem: 169507
logitech dual action heeft geen force feedback....kokorico schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:43:
Ik heb me achter een gamepad geweest om te spelen. Leuk dat het gamepad (logitech dual action) standaard ondersteunt wordt. Maar weet iemand hoe ik de gevoeligheid van het analoge stuur stickje kan verminderen. Als ik het nu 1mm naar links beweeg maak ik al een grote stuurbeweging naar links. + weet iemand hoe ik het trillen van de gamepad kan aanzetten?
Anoniem: 122793
Dan had je toch de echt de logitech rumble-pad moeten kopenAnoniem: 169507 schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:37:
[...]
logitech dual action heeft geen force feedback....
Ikke niet, die heb ik allangAnoniem: 122793 schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:26:
[...]
Dan had je toch de echt de logitech rumble-pad moeten kopen
Nee, er is helaas geen dedicated server ding voor.Fire_Bird schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:32:
Heb het spel ook sinds kort liggen, alleen vraag mij af, is er ook een dedicated server al?
Wil graag voor mijzelf en een aantal collega's een servertje opzetten.
Of kan het alleen via het spel zelf?
Anoniem: 157420
Daar staat vast wel een oplossing.(Ik weet die niet)
Heb ik ook gelezen....maar niks helpt.Anoniem: 157420 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:24:
Als je eenpaar pagina's terug leest dan zie je dat ze het daar erook over hebben.
Daar staat vast wel een oplossing.(Ik weet die niet)

heeft iemand ook problemen met het opstarten?
er komt een intro filmpje van een logo volgens mij, dat duurt al uren bij mij
Specs:
Amd 64 3200+
1,5Gb geheugen
GeForce 6600GT
spel al geprobeerd op diverse resoluties, laagste detail, etc.
geen resultaat, het filmpje blijft maar haperen, ook alles qua programmatuur al gekilled.
maakt niets uit
disclaimer: proberen natuurlijk op eigen risico
Ik ben ook één van de gelukkigen die het spel heeft gewonnen
Nu alleen nog een stuur, want met het toetsenbord gaat het niet echt handig
EDIT: Hier mooie 100% savegame inclusief bonus-unlocker. Lees de readme voor instructies.
http://jeffareid.net/rd3/rd3fix.zip
[ Voor 13% gewijzigd door pretpik op 15-05-2006 22:22 ]
Ik heb hier ook last van. Hoe hebben jullie het nou opgelost?Anoniem: 135919 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:55:
Weet iemand al iets over het probleem van tijdens het laden dat je op je desktop wordt teruggegooid ?
Ik heb het spel ook gewonnenSJ_online schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:04:
Ik ben ook één van de gelukkigen die het spel heeft gewonnenBedankt Flabber
![]()
Nu alleen nog een stuur, want met het toetsenbord gaat het niet echt handig
Ik was zoo blij! Anders had ik em wel gekocht, want het is een briljant spel. Thank you [url=http://www/3fm.nl]3fm[/url]!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik ben vooral met de world tour bezig. Ik zit nu op zo'n 80%, maar d'r valt me iets op.
Ik ben op het niveau 'normal' begonnen. Hoe verder je in het spel komt, hoe moeilijker het wordt, maar dat is natuurlijk vrij normaal.
Maar dan het gekke: Ik dacht op een gegeven moment: Ik wil nu wel weer eens tussendoor een makkelijke race winnen, dus ik ging naar een van de 1e races die ik niet afgemaakt hebt, ik geloof uit de 1e serie van 3: Ik kwam in die race echt geen auto voorbij. Echt keer op keer geprobeerd, maar ik start als 14e en een ronde later lig ik nog buiten de top 10. Elke keer rijden ze hard bij me weg en in de bochten kan ik nauwelijks dichterbij komen.
Daarna ben ik precies dezelfde race nog een keer gaan rijden met een nieuw profiel en rara, nu win ik de race super eenvoudig (met een hele grote voorsprong). Heb ik nu per ongeluk, zonder dat ik het weet, het niveau moeilijker gezet? Of heeft codemasters dit er bewust ingebakken?
Hoe dan ook vind ik het vrij raar.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Anoniem: 174685
Met DTM3 ben ik *nog* bezig...
Had hem paar dagen geleden gehaalt, had al tijdje zin in een goede race spel. Kon het nauwlijks geloven hoe uitgebreid dit spel is, voor mij als casual race game speler is dit echt alles wat ik nodig heb! Vindt het prachtig gedaan ene keer rij je rally, volgende keer rij je F1 dan weer gewone race autos. Echt geweldig deze afwisseling. Voor mijn gevoel is het ook zeer realstishe, of dit echt zo is weet ik niet want helaas gaat mijn auto al glijden als ik ook een bocht ook maar een beetje te hard neem
het is soms wel pittig ja, ik denk voornamelijk dat dat komt omdat je in zoveel verschillende autos rijdt. Ik kan gisteren in een jagaur 2 zitter rijden en toen liep ik letterlijk 15 sec voor op de rest want die dingen hebben supergrip, maar in die nissan dakar autos wordt ik weer volop uitgeplankt
http://www.twitch.tv/jannustitannus
lekkere topic kickFire_Bird schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:01:
Heb ik het spel eindelijk kan ik er niets mee
heeft iemand ook problemen met het opstarten?
er komt een intro filmpje van een logo volgens mij, dat duurt al uren bij mij
Specs:
Amd 64 3200+
1,5Gb geheugen
GeForce 6600GT
spel al geprobeerd op diverse resoluties, laagste detail, etc.
geen resultaat, het filmpje blijft maar haperen, ook alles qua programmatuur al gekilled.
maakt niets uit

amd 64 3400+
1gb geheugen
x800 pro
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Anoniem: 157420
Dan moet je ff de search gebruiken voor dit topic.
gevonden dus maar hoe je nu die extra tracks er bij zet, ik kom er niet uit, en met google heb ik nog niet wat gevonden, allerlij termen geprobeerd!Henkus schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:12:
Errug stil rond dit topic voor een gloednieuw spel.
Ik heb goed nieuws voor de DTM3 liefhebbers: Het is, net zoals bij DTM2, weer mogelijk om zelf tracks bij de championship toe te voegen.![]()
![]()
Het maximale aantal circuits per kampionschap is maar 15, maar dat is toch 4 meer dan de standaard 11 bijvoorbeeld bij DTM
Ik ben er nu nog even mee aan het stoeien, maar DTM touringcars werkt al (incl. AI) op
Surfersparadise
Shanghai
Oranpark
Adelaide
Baragallo
Ook is het mogelijk de moeilijkheid en de lengte van de races in world tour in te stellen dmv
\Race Driver 3\gamedata\frontend\mod.ini te wijzigen
Later meer, incl. screenshots van bijv DTM in Adelaide
Ik speel DTM3 al een tijdje niet meer (nu meer rFactor) maar hier:GoldenSample schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:25:
[...]
gevonden dus maar hoe je nu die extra tracks er bij zet, ik kom er niet uit, en met google heb ik nog niet wat gevonden, allerlij termen geprobeerd!
http://reg.3dactionplanet...ums/showthread.php?t=3601
http://reg.3dactionplanet...ums/showthread.php?t=3640
kun je alles vinden over toevoegen van tracks

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/1190505.png[/img]
een ietepieterig klein beetje zoekwerk had je al kunnen vertellen dat DTM Race Driver, ToCa Race Driver en V8 Race Driver een en dezelfde game zijn....ForrestX schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:51:
zijn dit dezelfde games??
[afbeelding] en [afbeelding] ???
maar ok, bij deze dan
sorry sorry sorry..helemaal gelijk..maar kon het op de site van codemasters niet zo snel vinden en dacht: "Ik vraag het de experts.."jeroen__online schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:15:
[...]
een ietepieterig klein beetje zoekwerk had je al kunnen vertellen dat DTM Race Driver, ToCa Race Driver en V8 Race Driver een en dezelfde game zijn....
maar ok, bij deze dan
Dtm3 speel ik toch al een tijdje en vind het een mooi spel tussen arcade en sim in..!
Echter heb ik voorheen alles zonder FF op een FF microsoft sidewinder gespeeld...
Ik denk, ik wil FF.. Nieuw stuurtje gekocht, een Saitek R440.. Maar met FF aan steeds weer die
haperingen van 3-5 seconden, hebben ze daar nog niets op gevonden?!? Nu heb ik gegoogled, en heb een uitleg gezien, echter snap ik daar niets van.. miscchien jullie? komt ie;
Heres das Abkommen können Sie jedes ' Ctrl-Alt-Del und die Priorität des Racedriver von Ihnen zu ändern kann dieses addieren das Begining der Zielzeile in den Eigenschaften von der Linie der Abkürzung TRD3 C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c Anfang "" /abovenormal In zutreffendem blauem Peter ist Art hier eine, die ich früh C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c Anfang "" /abovenormal "D:\Games\Codemasters\Race Treiber 3\RD3.exe"
Alvast bedankt!!
Borrel
dat probleem heb ik ook sinds WinXP SP2 met m'n MS SideWinder FFB Wheel, de Duitse beschrijving die je hierboven hebt gepost zegt niets anders dan de game runnen met de 'Above Normal' prioriteit, dat doe je als volgt:BoRRel82 schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:20:
Hey mensen,
Dtm3 speel ik toch al een tijdje en vind het een mooi spel tussen arcade en sim in..!
Echter heb ik voorheen alles zonder FF op een FF microsoft sidewinder gespeeld...
Ik denk, ik wil FF.. Nieuw stuurtje gekocht, een Saitek R440.. Maar met FF aan steeds weer die
haperingen van 3-5 seconden, hebben ze daar nog niets op gevonden?!? Nu heb ik gegoogled, en heb een uitleg gezien, echter snap ik daar niets van.. miscchien jullie? komt ie;
Heres das Abkommen können Sie jedes ' Ctrl-Alt-Del und die Priorität des Racedriver von Ihnen zu ändern kann dieses addieren das Begining der Zielzeile in den Eigenschaften von der Linie der Abkürzung TRD3 C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c Anfang "" /abovenormal In zutreffendem blauem Peter ist Art hier eine, die ich früh C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c Anfang "" /abovenormal "D:\Games\Codemasters\Race Treiber 3\RD3.exe"
Alvast bedankt!!
Borrel
start de game, ga vervolgens met alt-tab en/of ctrl-alt-del naar de task manager (taakbeheer), zoek in de 'processes'-lijst 'RD3.exe', rechtermuisklik > set priority > above normal.
nu heeft RD3 een hogere prioriteit en zal ie niet meer haperen
AMD Athlon64 3500+
1,5 GB DDR2 400 Mhz
128 MB onboard :D:D:D (Gigabyte M55-plus S3G)
DTM Race Driver 3 draait op 800*600 met details o hoog prima
Iemand enig idee?
[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 05-12-2006 19:21 ]
Maar euhm, ff dit.. Ben nu al een weekje DTM Racedriver 2 aan het spelen, ik vond hem toevallig in de budgetbakken bij Intertoys. Ik vind het een geweldig spel met super graphics.
Is het nu verstandig om DTM Racedriver 3 te kopen? Zijn de verschillen groot, zowel op grafisch, engine en damage-model?
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
doe jezelf een plezier en koop hem pas als je DTM 2 hebt uitgespeeld, het is op elk vlak echt Net ietsje beter maar geen schokkende verbeteringenV3g3ta schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 06:55:
Yeah, happy newyear ;-)
Maar euhm, ff dit.. Ben nu al een weekje DTM Racedriver 2 aan het spelen, ik vond hem toevallig in de budgetbakken bij Intertoys. Ik vind het een geweldig spel met super graphics.
Is het nu verstandig om DTM Racedriver 3 te kopen? Zijn de verschillen groot, zowel op grafisch, engine en damage-model?
P4 2,6 G
GeForce 6800 via DVI niet overclocked...
Driver version 6.14.10.9728 (volgems "System")
Bij GTR en 3DMark 06 heb ik nergens last van...
iemand een idee??
update geinstalleerd?
DirectX 9c uit mijn hoofd...update van DTM3? Die heb ik geinstalleerd idd..maar dat maakte niks uit...GoldenSample schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:26:
Direct X van een knappe versie? doe eens een nieuwe driver (oude drivers weg met drivercleaner etc.)
update geinstalleerd?
ga zo wel ff met de driver klooien al is die ook vrij recent als het goed is..heb 4 weken geleden een schone XP install gedaan en de nieuwste forceware gepakt...
niemand?ForrestX schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 21:26:
hmmm...artifacts weg...nu blijft ie tijdens racen af en toe een paar seconden hangen...
Ik heb alle grafische instellingen al op minimal gezet en nog steeds blijft ie ongeveer bij elke bocht hangen...
dat doet DTM RD3 bij mij ook, maar dat ligt aan de drivers voor m'n MS SideWinder ForceFeedback Wheel, je kunt proberen RD3.exe een hogere prioriteit te geven in je taskmanager, dat werkt bij mij igg tegen het periodiek schokken. Dat doe je door de game op te starten en dan even ALT-TAB > task manager starten > tabblad processes. Succes!ForrestX schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:15:
[...]
niemand?
Ik heb alle grafische instellingen al op minimal gezet en nog steeds blijft ie ongeveer bij elke bocht hangen...
ga het eens proberen...jeroen__online schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:43:
[...]
dat doet DTM RD3 bij mij ook, maar dat ligt aan de drivers voor m'n MS SideWinder ForceFeedback Wheel, je kunt proberen RD3.exe een hogere prioriteit te geven in je taskmanager, dat werkt bij mij igg tegen het periodiek schokken. Dat doe je door de game op te starten en dan even ALT-TAB > task manager starten > tabblad processes. Succes!
Ik gebruik zelf een Thrustmaster Force Feedback Racing Wheel...daar kan het dus aook aan liggen...
vreemde is dat ik er bij andere games, zoals GTR en Collin McRae 4, geen last van heb,
Door de game via taskmanager high priority te geven houdt idd het schokken op, net als de force feedback. Laat ik nou juist dat laatste wel willen hebben tijdens het gamen
iemand anders die ook met instellingen worstelt/worstelde?? En mij hieruit kan helpen??
Anoniem: 184898
Die rapidshare link is nogal dood. Kan iemand 'm nog een keer uploaden?Henkus schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:16:
[...]
Bedankt hier komt ie dan:
http://rapidshare.de/files/14031876/champ.big.html
Het is een gewijzigd champ.big file welk staat in \Race Driver 3\gamedata\chamship.
Backup champ.big eerst of hernoem het naar champ.org
Plaats champ.big in \Race Driver 3\gamedata\chamship en geniet van extra tracks bij het DTM kampioenschap. Alleen getest in free race mode met alle andere rules uit.
Edit :Je hoeft niet bang te zijn dat deze nieuwe champ.big de "world tour" wijzigd, de kampionschappen in die mode zijn ongewijzigd.
Waarom ik nu?
Wel, ik zit al een poos, via google, op het net te koekeloeren en ik kan het maar niet vinden.....nl. een mod om met verschillende race classen in éénzelfde championship te kunnen spelen, ook online.
Heb het ooit met iemand online met deze mod geraced dus ik weet zeker dat die mod bestaat. Weet het niet zeker maar dacht dat het een Nederlander was.
Vond het prachtig om bijv. met een V8 supercar te racen met bijv. een DTM auto of een TVR400R op hetzelfde circuit.
Weet iemand toevallig waar ik deze Mod kan vinden?
Ga nu verder zoeken, ik lees het wel.
Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"
Anoniem: 171349
Of kijk anders tussen de andere mods http://www.bhmotorsports.com/RD3/downloads/5202
Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"
Enig punt is dat de code van het spel dat ik heb (3043) nergens kan vinden. Ik ben nu al best wel weer een tijdje bezig met het spel (paar maanden) maar ik kom op sommige stukken en races echt niet verder en er worden onmogelijke rondetijden gevraagd.
Er is vast wel iemand die deze codes zelf wel heeft, en deze wil delen na al deze jaren dat het spel al uit is...
www.youtube.com/DerOllie