Hmmm, ik heb er geen vertrouwen meer in da er een mp demo op deze dag uitkomt. Ik hoop dat hij van het weekend komt, maarja Vrijdag 24 Februari is als het goed is DTM 3 in de winkels.
Verwijderd
Ow beter beter jongens!! DTM2 demo helemaal grijsgespeeld. Nu vindt ik het tijd dat ik DTM3 echt aaan ga schaffen. Was al op zoek wanneer hij in de winkels zou liggen
is hij in andere landen al uit overgens?
ik weet het zeker ik ga hem halen
hoewel ik geldgebrek heb zal ik hem toch proberen te halen zosnel als ik kan
ik weet het zeker ik ga hem halen
[ Voor 26% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 21:10 ]
Verwijderd
En de 24e direct naar de winkel want online wordt dit echt een feest gok ik zo
[ Voor 24% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 20:57 ]
mag hier eigelijk verder niet
maar met jouw...
ik sta echt superstrak
dit word weer een Game die ik net als 1 en 2 grijs ga spelen... alleen ik doe het zoals elke racegame met keyboard
je kan er alles van zeggen maar het lukt me prima en heb veel lol
alleen kom ik in 2 niet meer verder bij een ijsrace met een Aston Marting (1 tegenstander) want dan mis je de doseerbaarheid van het gas wel...

ik sta echt superstrak

je kan er alles van zeggen maar het lukt me prima en heb veel lol
[ Voor 25% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 20:56 ]
Games als TrackMania zijn (helaas) gewoon niet te rijden met een racestuur. Ik rijd echter wel altijd DTM e.d. met een racestuur omdat het gewoon zo gigantisch veel beter rijdt, doseerbaarheid van gas is echt heerlijk, ja, met zulke spellen vind ik een racestuur toch wel een beetje een vereisteGoldenSample schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:11:
[...]
mag hier eigelijk verder nietmaar met jouw...
ik sta echt superstrakdit word weer een Game die ik net als 1 en 2 grijs ga spelen... alleen ik doe het zoals elke racegame met keyboard
![]()
je kan er alles van zeggen maar het lukt me prima en heb veel lolalleen kom ik in 2 niet meer verder bij een ijsrace met een Aston Marting (1 tegenstander) want dan mis je de doseerbaarheid van het gas wel...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
komt ook omdat TM een echte arcade game isFnF schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:24:
[...]
Games als TrackMania zijn (helaas) gewoon niet te rijden met een racestuur. Ik rijd echter wel altijd DTM e.d. met een racestuur omdat het gewoon zo gigantisch veel beter rijdt, doseerbaarheid van gas is echt heerlijk, ja, met zulke spellen vind ik een racestuur toch wel een beetje een vereiste
Verwijderd
Heb nu al een jaar of twee mijn MoMo en gebruik hem tot nu toe bij ieder race-spel, behalve TM.
Zeker geen spijt van die aankoop gehad
Zeker geen spijt van die aankoop gehad
Doe eens niet.maandag dan direct maar een stuurjte halen, want dat is dit spel zeker waard
Wat raden jullie aan? Momo van Logitech?
[ Voor 26% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 20:58 ]
Ik heb zelf de WingMan Formule Force GP, heb ik alweer een aantal jaartjes geleden gehaald, en als er dan een goede racer uitkomt, wordt het stuur weer aangesloten en weer een tijd gebruikt. Is er dan weer een periode waarin er weinig racegames zijn, staat ie weer even "stof te happen", en later wordt ie gewoon weer gebruikt. Ben erg blij met dit stuurtje, reageert altijd erg goedGoldenSample schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:27:
[...]
komt ook omdat TM een echte arcade game isen ja alles went ik heb er zo zat lol mee
maar een goed stuurtje, ik ben bang dat als ik hem koop hem maar zo weinig zal gebruiken (bijv. over een jaar game ik mischien amper) en ik heb tamelijk slechte ervaringen met stuurtjes (hoewel die niet echt top of the line waren)
Ik heb hem net even op de ouwe pc gespeeld waar geen dvd drive in zit
. Ik vind hem best wel gaaf rijden, draait ook nog eens best aardig op een ouwe p4 2,2Ghz. Denk dat ik deze game maar eens ga kopen
met hem ^ dan heb ik ze alle 3 origineelTortelli schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:05:
Ik heb hem net even op de ouwe pc gespeeld waar geen dvd drive in zit. Ik vind hem best wel gaaf rijden, draait ook nog eens best aardig op een ouwe p4 2,2Ghz. Denk dat ik deze game maar eens ga kopen
DTM1 is altijd al een game geweest met gigantisch veel problemen, heb het zelf ook nooit geweldig werkende gekregenGoldenSample schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:41:
[...]
met hem ^ dan heb ik ze alle 3 origineelalleen krijg ik op m'n huidige bak DTM1 niet draaiend
Verwijderd
De logitech driving force pro is ook een top stuurtje
heb DTM racer 3 al reeds besteld via play.com voor nog geen 30 euro incl. vezendkosten.
heb DTM racer 3 al reeds besteld via play.com voor nog geen 30 euro incl. vezendkosten.
Verwijderd
Dat play.com werkt dat enkel met cc? Of ook andere mogelijkheden?
Hij is trouwens echt vet! Grafisch vindt ik het wel degelijk een vooruitgang, helemaal als je die rallyraces gaat rijden, echt wel veel detail. Vanavond maar is op de singleplayer storten
Hij is trouwens echt vet! Grafisch vindt ik het wel degelijk een vooruitgang, helemaal als je die rallyraces gaat rijden, echt wel veel detail. Vanavond maar is op de singleplayer storten
Play.com was altijd alleen maar cc, verwacht niet dat ze ook alternatieven hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:39:
Dat play.com werkt dat enkel met cc? Of ook andere mogelijkheden?
//EDIT:
Alleen maar cc.
//EDIT2:
Wat duurt de installatie lang zeg, vooral dat xx/43 gedoe

[ Voor 14% gewijzigd door Phyxion op 18-02-2006 20:48 ]
Verwijderd
ik heb dtm 3 nu binnen, alleen hij werkt niet
alles gaat goed in het begin, ik laad de race, maar dan wordt het scherm zwart en klapt die eruit
dit is echt balen
kent iemand dit probleem nog, want ik had het bij de civic demo ook, alleen de 2e demo werkte prima (ik snap er niks meer van)
waar kan dit aan liggen?
misschien weer oude drivers erop zetten?
heb btw een radeon 9600 xt 256mb, proc amd athlon xp 2800+
alles gaat goed in het begin, ik laad de race, maar dan wordt het scherm zwart en klapt die eruit
dit is echt balen
kent iemand dit probleem nog, want ik had het bij de civic demo ook, alleen de 2e demo werkte prima (ik snap er niks meer van)
waar kan dit aan liggen?
misschien weer oude drivers erop zetten?
heb btw een radeon 9600 xt 256mb, proc amd athlon xp 2800+
Jah ik heb laatst ook die 2e demo eens geprobeerd (v8 supercars) maar tjonge jonge wat een baggeraal spel. Als ik een vergelijking moet maken is deel2 een stuk beter. Het is absoluut niet mijn soort van race game, doe mij maar spellen als LFS, GTR etc. Een beetje arcade racer kan wel leuk zijn, maar ik vind dat met toca3 nu echt te ver gaan omdat het wel de indruk wekt van een sim. Met allerlei doelloze instellingen van de auto die veel te nep zijn uitgewerkt. Stop al die sim achtige dingen er dan gewoon niet in, dan vind ik het leuker. Het 1 of het ander, maar niet een soort middenweg waarbij arcade en pro allebij eigenlijk net niet is wat het moet zijn. Daarnaast is het grafisch ook niet echt geweldig, kan me toca1 nog wel herinneren hoe indrukwekkend dat was voor die tijd, dit is nauwelijks beter te noemen. Het spel krijgt vast nog wel genoeg aanhang van de wat minder serieuse racers, tenslotte is oppergeconcentreerd racen ook niet iets wat voor iedereen is weggelegd en kan ook behoorlijk vermoeiend zijn. Het spel draait verder wel erg goed, voor iedereen is het goed speelbaar, das ook wel een pre in enkele opzichten, alleen jammer van de wel erg simplistische omgeving.
Ik zal uiteraard de final ook nog wel eens even bekijken, je weet maar nooit wat ze allemaal nog aanpassen.
Ik zal uiteraard de final ook nog wel eens even bekijken, je weet maar nooit wat ze allemaal nog aanpassen.
Verwijderd
Heb DTM 3 al volledig .. maar vraag niet hoe ..
Het lijkt wel of hij zwaarder loopt dan de demo ..
Ik denk dat het tijd word dat ik er een 2e 6600GT in gooi ..
Het lijkt wel of hij zwaarder loopt dan de demo ..
Ik denk dat het tijd word dat ik er een 2e 6600GT in gooi ..
Hij draait inderdaad zwaarder dan de demo (of iniedergeval dat idee heb ik, heb hem nog niet op mijn eigen pc draaien). De demo's draaide precies hetzelfde als dtm 2 (8*aa, 16*af en nog 80-120fps halen
.
).
Ik heb nooit geen problemen met dtm 1 gehad, brandshatch short met die le mans toyota was zo mega vet, jammer dat die in dtm 2 niet in zat (iig niet met de snellere auto's).FnF schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:54:
[...]
DTM1 is altijd al een game geweest met gigantisch veel problemen, heb het zelf ook nooit geweldig werkende gekregen
30euri is goed te doen, zal binnenkort eens kijken op play (eerst even afwachtenVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:24:
De logitech driving force pro is ook een top stuurtje
[ Voor 44% gewijzigd door Tortelli op 18-02-2006 21:19 ]
Ik heb zelf de WingMan Formule Force GP, heb ik alweer een aantal jaartjes geleden gehaald, en als er dan een goede racer uitkomt, wordt het stuur weer aangesloten en weer een tijd gebruikt. Is er dan weer een periode waarin er weinig racegames zijn, staat ie weer even "stof te happen", en later wordt ie gewoon weer gebruikt. Ben erg blij met dit stuurtje, reageert altijd erg goed :9[/quote]
Ik heb ook zo'n Wingman, maar dan de Formula Force, de eerste in zijn soort. Ook al zo'n 7 jaar oud en staat zo af en toe inderdaad stof te happen (wat zeg ik, hij heeft wel eens een jaar niets gedaan), maar komt telkens toch weer tevoorschijn en dan ben ik er zo blij mee
Zeker gezien het feit dat de sturen die NA de Formula Force uitkwamen een stuk minder robuust zijn en matige technieken gebruik voor Force Feedback. De reden dat het originele stuur uit de productie is gehaald was vanwege de hoge productiekosten. Later hebben ze er een nieuwe variant van gebouwd voor de enthousiasten, dat was de MOMO, weer zo'n robuust geval, staal en leer, alu pedalen etc. heerlijk. Ook deze bestaat helaas niet meer, zou hem graag 2e hands overnemen van iemand. Inmiddels heb ik de collectie maar even aangevuld met een 2e Formula Force, voor 30 euro
, de originele kostte me 430 gulden. Maar nu kunnen we dus lekker met z'n 2en naast elkaar racen, staat wel stoer, net zo'n arcadehal. Dus voor die gastjes die goedkoop een degelijke wheel zoeken, zoek eens naar een 2e hands Formula Force, of anders zo'n Act Labs force RS met shifter enzo, ook een erg strak dingetje. Ze zijn oud maar ook een stuk degelijker.
Ik heb ook zo'n Wingman, maar dan de Formula Force, de eerste in zijn soort. Ook al zo'n 7 jaar oud en staat zo af en toe inderdaad stof te happen (wat zeg ik, hij heeft wel eens een jaar niets gedaan), maar komt telkens toch weer tevoorschijn en dan ben ik er zo blij mee
de game is ook 7 gigFnF schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:43:
[...]
Play.com was altijd alleen maar cc, verwacht niet dat ze ook alternatieven hebben.
//EDIT:
Alleen maar cc.
//EDIT2:
Verwijderd
probeer eerst eens in de winkel te kopen
[ Voor 88% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 21:00 ]
Ik heb echt geen idee
Iemand al gelukt dat honda kampioenschap te unlocken?
Iemand al gelukt dat honda kampioenschap te unlocken?
Ik zit er misschien over te denken om de game bij play.com te bestellen vrij goedkoop. Wat is eigenlijk het goedkoopst in ponden of euro's betalen? Want de koersen zijn volgesmij niet helemaal goed, is iets nadeliger om in euro's te bestellen. Maar als je bestelt in ponden komen er dan geen andere kosten bij enz enz? Ik wil ook graag naar wat lans binnenkort werkt de engelse versie wel gewoon goed met de nederlandse versie? Is gewoon regio vrij toch?
Verwijderd
Ok thx, na ja ik heb nog een tegoedbon liggen van 25 euro, krijgt die iig een goede besteding.FnF schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:43:
[...]
Play.com was altijd alleen maar cc, verwacht niet dat ze ook alternatieven hebben.
//EDIT:
Alleen maar cc.
//EDIT2:
Wat overdreven zeg, die 7 gig die de game in beslag neemt pfff. Voor de rest draait ie prima ( mag het, met een 7800GTX ) alles max.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 01:40 ]
Ponden zijn altijd goedkoper bij play, de wisselkoers van je credit card is beter. Verder is het gewoon dezelfde versie, dezelfde leverkosten (niks dus), etc.Mastasidaz schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 22:50:
Ik zit er misschien over te denken om de game bij play.com te bestellen vrij goedkoop. Wat is eigenlijk het goedkoopst in ponden of euro's betalen? Want de koersen zijn volgesmij niet helemaal goed, is iets nadeliger om in euro's te bestellen. Maar als je bestelt in ponden komen er dan geen andere kosten bij enz enz? Ik wil ook graag naar wat lans binnenkort werkt de engelse versie wel gewoon goed met de nederlandse versie? Is gewoon regio vrij toch?
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
heb je de legale versie ?
[ Voor 60% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 21:02 ]
Ik neem aan dat de de versie van Play exact hetzelfde is als een NL versie, behalve dan dat deze TOCA heet ipv DTM? Want dan bestel ik hem ook daar vandaag nog! -> edit: 2 posts hierboven staat al dat het dezelfde is...
Volgende week een nieuw stuurtje kopen (en eh.. nieuwe proc. en videokaart.. maar dat terzijde) en ik kan weer een jaartje of wat vooruit.

Volgende week een nieuw stuurtje kopen (en eh.. nieuwe proc. en videokaart.. maar dat terzijde) en ik kan weer een jaartje of wat vooruit.
[ Voor 10% gewijzigd door Dj Daniel op 19-02-2006 12:22 ]
krijg het spel maar niet aan de praat, zowel de demo als de volledige versie.
Blijf hangen in het intro, gaat erg langzaam, cpu niet volledige belast, maar het enige wat ik kan doen in via de taakmanager beeindigen...... snif.
Specs: XP3200+, 1 Gb ram, FX6800GT, driver 81.98 en niet overklokt
en ook nog een soundblaster audigy 2
Heb trouwens een resolutie van 1280 bij 1024
Blijf hangen in het intro, gaat erg langzaam, cpu niet volledige belast, maar het enige wat ik kan doen in via de taakmanager beeindigen...... snif.
[ Voor 6% gewijzigd door bartaa op 19-02-2006 13:43 ]
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Hier in NL is het DTM, in USA is het ToCA, ja dusDj Daniel schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:22:
Ik neem aan dat de de versie van Play exact hetzelfde is als een NL versie, behalve dan dat deze TOCA heet ipv DTM? Want dan bestel ik hem ook daar vandaag nog! -> edit: 2 posts hierboven staat al dat het dezelfde is...![]()
Heb nu 16% van World challenge gedaan
Probeer eens 83.90, werkt hier prima mee.bartaa schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:31:
En FX6800GT? Je zal toch echt wel 6800GT bedoelen
[ Voor 35% gewijzigd door Phyxion op 19-02-2006 13:59 ]
77.72 werkt hier gewoon goedFnF schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:59:
[...]
Hier in NL is het DTM, in USA is het ToCA, ja dus
Heb nu 16% van World challenge gedaan
[...]
Probeer eens 83.90, werkt hier prima mee.
En FX6800GT? Je zal toch echt wel 6800GT bedoelen
mooi geprobeerd
[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 21:02 ]
Die ondersteunen mijn kaart niet, dus heb ik weinig aan
Ik had er zeker grafisch meer van verwacht, en een verbetering met DTM2 vind ik het niet.
De verschillende soorten gamemodes, zoals Rally, 4x4 etc zijn leuk, maar erg vervelend dat je eerst weer alles moet unlocken om ze ook met Free Race te kunnen rijden. Geluid is wel leuk gedaan, vooral die buggy's schakelen zo mooi
Echt een gigantische verbetering met het vorige deel vind ik het niet, dus als ik een cijfer moest geven, kwam het niet hoger dan 7/10. Ik had er net een beetje meer van verwacht.
[ Voor 5% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 21:02 ]
Lees de FAQ er eens op na, vooral het gedeelte over hulp bij warez
[ Voor 86% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 21:04 ]
I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
Lees de FAQ er ook eens op na, vooral het gedeelte over hulp bij warez
[ Voor 75% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 21:06 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
heb het nu een paar uur gespeeld maar ik vind het tegen vallen vooral het rijden is erg arcade en niet eens leuk ( ik heb niks tegen arcade maar dan moet het wel lekker rijden ) het heeft echt veel te veel grip.
de graphics vallen teggen alles max ansio en AA @ 1280x1024 wel lekkere fps dat wel
maar er is erg weinig uitdaging vind ik
update: hmm pro simulation was weer uitgegaan
nu weer aangezet maarjah het rijdt nu wel iets beter maar je hebt nog steeds neit echt een gevoel over de wagen en de ffb valt ook erg tegen je krijgt geen informatie terug / gevoel waar je wat aan hebt
de graphics vallen teggen alles max ansio en AA @ 1280x1024 wel lekkere fps dat wel
maar er is erg weinig uitdaging vind ik
update: hmm pro simulation was weer uitgegaan

nu weer aangezet maarjah het rijdt nu wel iets beter maar je hebt nog steeds neit echt een gevoel over de wagen en de ffb valt ook erg tegen je krijgt geen informatie terug / gevoel waar je wat aan hebt
[ Voor 32% gewijzigd door BruceLee op 19-02-2006 16:51 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
thebrony: snel editten he 
Nu is mijn reply ook nutteloos.
Link naar Play.com, prijs nog steeds 18 pond:
http://play.com/play247.a...e=title&r=PC&title=653315
Nu is mijn reply ook nutteloos.
Link naar Play.com, prijs nog steeds 18 pond:
[ Voor 52% gewijzigd door Speed24 op 19-02-2006 17:34 . Reden: edit van thebrony ]
Verwijderd
Ik denk dat je bij de Playstation2 prijs van Race Driver kijkt,
want de PC-versie staat nog steeds op 18 pond:
( laat me niet zo schrikken
Je hebt helemaal gelijk, niet goed gekeken

heb de tekst al reeds weggehaald.
Zal je niet meer laten schrikken !

Heb al aardig wat games besteld via play.com ( laatste game far cry voor nog geen 13 euries) en tot heden gaat het uitstekend, alleen duurd het na verzending ca 4 werkdagen voordat je het spel binnen krijgt.
Ik ben trouwens errug blij dat dit spel 1920*1200 ondersteunt. Dit was in de demo nl. niet en ik was bang dat het in de volledige versie ook niet zou zijn.
Ik hem nog niet gespeeld. Alleen een keer opgestart. Morgen ga eens stukje racen.
Ik hem nog niet gespeeld. Alleen een keer opgestart. Morgen ga eens stukje racen.
[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 21:17 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik heb je alvast even gecontacteerd
[ Voor 82% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 21:17 ]
Ook voor jou geld niet hinten ivm warez hulp
[ Voor 148% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 21:22 ]
Had net wat vreemds, rijd ik Free Race, sta ik mooi bovenaan met iets van 1 minuut rond, de rest reed allemaal 1:2x. Ik dacht, mooi eerste plaats, ik in klassement kijken, sta ik onder aan met 1 minuut en +58 minuten

Niet te veel afsnijden hè?FnF schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:05:
Had net wat vreemds, rijd ik Free Race, sta ik mooi bovenaan met iets van 1 minuut rond, de rest reed allemaal 1:2x. Ik dacht, mooi eerste plaats, ik in klassement kijken, sta ik onder aan met 1 minuut en +58 minuten
Heeft er al iemand met de monstertrucks gereden?
spoiler:
Bij de start gaf ik gewoon bijna volgas, en nadat het licht op groen ging dacht ik even dat ie achterover zou slaan, zo hard trok hij op.
I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
Verwijderd
mail me ff op rblokvoort @ home.nl, als je wil, ik heb wat vragen...
Van mij heb je alvast 1 mailtje
Van mij heb je alvast 1 mailtje
[ Voor 81% gewijzigd door Fuelke op 19-02-2006 21:26 ]
Ik begin het spel steeds leuker te vinden 
Net online gespeeld (ja dat kan
) DTM op Pimpernelli server, werd echt goed gereden, collision stond uit, leuke spannende races.
Valt me ook op dat het spel zo soepel loopt, 1600x1200 alles op high 2xAA 16xAF ziet er echt superstrak uit maar het gevoel van snelheid gaat niet verloren, zeker niet als je de cockpitview gebruikt
Echt een lekkere snelle racegame
Net online gespeeld (ja dat kan
Valt me ook op dat het spel zo soepel loopt, 1600x1200 alles op high 2xAA 16xAF ziet er echt superstrak uit maar het gevoel van snelheid gaat niet verloren, zeker niet als je de cockpitview gebruikt
Echt een lekkere snelle racegame
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Topic kan weer open. Maar het mag duidelijk zijn dat het niet kan wat hier de afgelopen posts gebeurd is. Patsen met downloaden van warez, en erger nog het praten over het omzeilen van de StarForce beveiliging. Iedereen weet dat dit niet door de beugel kan op GoT, en toch vinden een aantal van jullie dat het nodig is om die regels aan de laars te lappen. Wie dat is weten jullie zelf ook wel. Denk er aan!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
weet iemand trouwens of het mogelijk is om naar links en naar rechts te kijken? in DTM 2 kon het alleen in de auto in 1 overal... maar nu heb ik geen idee hoe ik dat moet versieren...
verder trek je inderdaad met een monstertruck snel een wheely
opzich wel lachen zo een ding maar verder snel saai z'n ding
verder trek je inderdaad met een monstertruck snel een wheely
Ja is mogelijk. ff instellen in controls. Ik weet niet meer wat de default settings zijn.
Net zitten karten
tegen 2 vrienden, superleuk 
Ik geloof dat ik trackmania maar weer links ga laten liggen!
Net zitten karten
jahoor is gewoon in te stellen bij controls
of op ze minst bij die control wizard !
of op ze minst bij die control wizard !
Ik heb het zelfde probleem, maar wel met andere hardware. Zit hem ergens in de software denk ik dan..bartaa schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:31:
waarschijnlijk wel want ik heb precies hetzelfde probleem...echt balen dit, zat al klaar met m'm nieuwe momo stuurtje...pluisman schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:18:
[...]
Ik heb het zelfde probleem, maar wel met andere hardware. Zit hem ergens in de software denk ik dan..
Heb net de nieuwe 83.90 drivers geprobeerd, daar zit ook een tooltje bij om je pci bus te ''cappen'' op een bepaalde snelheid zodat deze niet teveel data krijgt. Heb hier een beetje mee zitten spelen maar ook dat werkt niet. kom niet voorbij dat iri intel filmpje..((misschien komt het omdat ik een amd cpu heb
[ Voor 32% gewijzigd door intuliegend op 20-02-2006 00:08 ]
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
tja, het enige wat ik zie is een intro-filmpje in sloooomooooo
en dan ook nog iets met intel-support ofzo.
Niemand een idee hoe dit op te lossen ?
Ik wil nu toch ook wel eens echt racen
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Verwijderd
Ik zit hier met een nogal kut probleem, het spel start perfect op, maar dan wil ik beginnen met racen, dan doet hij ongeveer een halve seconden dat laadscherm, en dan schakelt hij terug naar windows en dan krijg je die leuke error dat er een fout is opgetreden en dat het spel is afgesloten, waarna je kan kiezen tussen rapport verzenden en niet verzenden.
Ik heb al geprobeerd om effe alle instellingen op z'n laagste te zetten, had ook géén enkel effect. Mijn PC heeft de volgende specs
XFX Nvidia 6600GT
AMD Athlon 3200+, Venice
1024 MB Ram
Forceware Drivers: 81.98
Hoop dat jullie genoeg weten om me te kunnen helpen
Ik heb al geprobeerd om effe alle instellingen op z'n laagste te zetten, had ook géén enkel effect. Mijn PC heeft de volgende specs
XFX Nvidia 6600GT
AMD Athlon 3200+, Venice
1024 MB Ram
Ze hebben aan een heleboel dingen gedacht bij deze nieuwe DTM3, online gameplay verbeterd, menu controls toegevoegd, meer auto's en tracks, support voor widescreen AA en AF ect ect.
Maar wat ik nou echt niet kan begrijpen dat dit spel net zoals DTM2 (was bij dit spel een bekend probleem) in combinatie met een MS FFB wheel problemen geeft door de FFB. Hierdoor stopt het spel telkens om de zoveel tijd enkele seconden en gaat daarna weer verder.
Oplossing: Ctrl Alt Del en rd3.exe een hogere prioriteit geven
Jammer dat codemaster dit oude probleem niet gelijk hebben opgelost
Maar wat ik nou echt niet kan begrijpen dat dit spel net zoals DTM2 (was bij dit spel een bekend probleem) in combinatie met een MS FFB wheel problemen geeft door de FFB. Hierdoor stopt het spel telkens om de zoveel tijd enkele seconden en gaat daarna weer verder.

Probeer eens : "novideo" toe tevoegen aan de snelkoppeling, weet maar nooit, dat gaf ook de oplossing bij CMR5bartaa schreef op maandag 20 februari 2006 @ 00:28:
tja, het enige wat ik zie is een intro-filmpje in sloooomooooo
Probeer eens je AA en AF in windows op application controlled te zetten. Of zet je settings allemaal eens heel laag en kijk wat er dan gebeurtVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 00:30:
Ik zit hier met een nogal kut probleem, het spel start perfect op, maar dan wil ik beginnen met racen, dan doet hij ongeveer een halve seconden dat laadscherm, en dan schakelt hij terug naar windows en dan krijg je die leuke error dat er een fout is opgetreden en dat het spel is afgesloten, waarna je kan kiezen tussen rapport verzenden en niet verzenden.![]()
XFX Nvidia 6600GT
AMD Athlon 3200+, Venice
1024 MB Ram
intro problemen?
Taakmanager -> pdvdserv.exe -> taak beeindigen.
gisteren laat geworden voordat ik hier achter kwam.
[ Voor 7% gewijzigd door pluisman op 20-02-2006 08:52 ]
Ja, maar 58 minuten, normaal krijg je een 5 seconden penaltygoeievraag schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:20:
[...]
Niet te veel afsnijden hè?![]()
Heeft er al iemand met de monstertrucks gereden?
spoiler:Bij de start gaf ik gewoon bijna volgas, en nadat het licht op groen ging dacht ik even dat ie achterover zou slaan, zo hard trok hij op.

Ik heb al Monster Trucks gereden, erg leuk, je moet niet vol gas geven, met keyboard kan je gas een beetje pompen (Let op dat grijze en als je vol gas hebt rode, metertje aan de rechterkant).
Karten is leuk, maar erg makkelijk met racestuur, je kan gewoon hele tijd vol gas hebben, die kart trekt gewoon met vol gas door de bocht. Met keyboard lukt het niet omdat je niet snel genoeg tegen kan sturen voor slippen, maar met keyboard was het erg makkelijk, reed met Free Race dik twee minuten voor op de restDenniZ schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:22:
Ja is mogelijk. ff instellen in controls. Ik weet niet meer wat de default settings zijn.
Net zitten kartentegen 2 vrienden, superleuk
Probeer anders eens alle movies er uit te slopen, zien of je dan wel verder komt.intuliegend schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:45:
[...]
waarschijnlijk wel want ik heb precies hetzelfde probleem...echt balen dit, zat al klaar met m'm nieuwe momo stuurtje...
Heb net de nieuwe 83.90 drivers geprobeerd, daar zit ook een tooltje bij om je pci bus te ''cappen'' op een bepaalde snelheid zodat deze niet teveel data krijgt. Heb hier een beetje mee zitten spelen maar ook dat werkt niet. kom niet voorbij dat iri intel filmpje..((misschien komt het omdat ik een amd cpu heb))
dat gas pompen is inderdaad voor de keyboard spelers (like meFnF schreef op maandag 20 februari 2006 @ 08:47:
[...]
Ja, maar 58 minuten, normaal krijg je een 5 seconden penalty![]()
Ik heb al Monster Trucks gereden, erg leuk, je moet niet vol gas geven, met keyboard kan je gas een beetje pompen (Let op dat grijze en als je vol gas hebt rode, metertje aan de rechterkant).
[...]
Karten is leuk, maar erg makkelijk met racestuur, je kan gewoon hele tijd vol gas hebben, die kart trekt gewoon met vol gas door de bocht. Met keyboard lukt het niet omdat je niet snel genoeg tegen kan sturen voor slippen, maar met keyboard was het erg makkelijk, reed met Free Race dik twee minuten voor op de rest![]()
[...]
Probeer anders eens alle movies er uit te slopen, zien of je dan wel verder komt.

Het kan dan wel makkelijk zijn omdat je vol gas kan rijden, dat voordeel heeft je tegenstander ook. De races zijn er niet minder spannend om
Verwijderd
DenniZ schreef op maandag 20 februari 2006 @ 08:11:
[...]
Probeer eens je AA en AF in windows op application controlled te zetten. Of zet je settings allemaal eens heel laag en kijk wat er dan gebeurt
Zou het misschien dan toch aan de forceware drivers liggen..? *gaat updaten*Ik heb al geprobeerd om effe alle instellingen op z'n laagste te zetten, had ook géén enkel effect. Mijn PC heeft de volgende specs
Ik vind het spel er maar simpeltjes uitzien op 1280 x 1024 @ 6xAA en 16xAF.
Of ligt dat aan mij? De graphics vallen me wat tegen. Ook vind ik hem VEEL te makkelijk. De DEMO tenminste wel.
Of ligt dat aan mij? De graphics vallen me wat tegen. Ook vind ik hem VEEL te makkelijk. De DEMO tenminste wel.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Het ziet er grafisch inderdaad niet speciaal uit, de volledige versie is wel iets moeilijker, hangt natuurlijk ook van het gekozen niveau afRappieRappie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:18:
Ik vind het spel er maar simpeltjes uitzien op 1280 x 1024 @ 6xAA en 16xAF.![]()
ik denk dat dit een probleem veroorzaakt door Microsoft is, ik heb ook de MS Sidewinder ForceFeedback Wheel en ben er bij DTM RD2 al achtergekomen dat dit probleem zich alleen voordoet bij Service Pack 2 (dat is iig bij mij het geval). Ik weiger SP2 te draaien om (o.a.) deze reden (sue me!Henkus schreef op maandag 20 februari 2006 @ 04:57:
[...]
Maar wat ik nou echt niet kan begrijpen dat dit spel net zoals DTM2 (was bij dit spel een bekend probleem) in combinatie met een MS FFB wheel problemen geeft door de FFB. Hierdoor stopt het spel telkens om de zoveel tijd enkele seconden en gaat daarna weer verder.![]()
![]()
![]()
Ik ben sowieso van mening dat de drivers voor dit stuurtje niet alleen verschrikkelijk oud zijn (het zijn oorspronkelijk win2000 drivers?), maar volgens mij zijn ze ook niet echt geoptimaliseerd i.c.m. (hedendaagse) spellen... maar toch blijf ik het een supergoed apparaat vinden, waar ik DTM RD1 en 2 reeds mee uitgespeeld heb, deel 3 gaat absoluut volgen
[ Voor 9% gewijzigd door jeroen__online op 20-02-2006 14:07 ]
Graag gedaan. Ik heb er eerst ook een tijdje naar moeten zoeken en had het probleem ook al bij de demo van DTM RD3. Ik dacht nog dat ze deze 'bug' er bij de full wel uit zouden halen, maar nee hoor.
Je zou kunnen zeggen dat het aan de oude drivers ligt, maar DTM 2 & 3 zijn de enige spellen die er last van hebben en ik heb er wel een stuk of 20 op mijn pc staan.
Desalniettemin vindt ik het MS FFB Wheel ook nog steeds een fantastisch stuur, wat zeer gemakkelijk te de-monteren is op je bureau en een goede FFB geeft. Alleen het rubber van het stuur laat hier en daar los. Dat was bij mijn vorige ook en ik heb toen van MS een nieuwe gekregen
Je zou kunnen zeggen dat het aan de oude drivers ligt, maar DTM 2 & 3 zijn de enige spellen die er last van hebben en ik heb er wel een stuk of 20 op mijn pc staan.
Desalniettemin vindt ik het MS FFB Wheel ook nog steeds een fantastisch stuur, wat zeer gemakkelijk te de-monteren is op je bureau en een goede FFB geeft. Alleen het rubber van het stuur laat hier en daar los. Dat was bij mijn vorige ook en ik heb toen van MS een nieuwe gekregen
Verwijderd
zelfde probleem hier, alleen krijg ik geen error repot, wordt alleen abrupt terug op mijn desktop gegooid.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 00:30:
Ik zit hier met een nogal kut probleem, het spel start perfect op, maar dan wil ik beginnen met racen, dan doet hij ongeveer een halve seconden dat laadscherm, en dan schakelt hij terug naar windows en dan krijg je die leuke error dat er een fout is opgetreden en dat het spel is afgesloten, waarna je kan kiezen tussen rapport verzenden en niet verzenden.![]()
XFX Nvidia 6600GT
AMD Athlon 3200+, Venice
1024 MB Ram
Weet iemand de oorzaak hier van????
AMD Athlon 3500+ 64
1024 MB pc 3200 RAM
Gigabyte 6800GS
NGO 7300 optimizied drivers
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 15:58 ]
Probeer eens NGO 1.8362 drivers, 7300 is wel heel oudVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:41:
[...]
zelfde probleem hier, alleen krijg ik geen error repot, wordt alleen abrupt terug op mijn desktop gegooid.
Weet iemand de oorzaak hier van????
AMD Athlon 3500+ 64
1024 MB pc 3200 RAM
Gigabyte 6800GS
NGO 7300 optimizied drivers
Verwijderd
ook die werken niet jammer genoeg....FnF schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:10:
[...]
Probeer eens NGO 1.8362 drivers, 7300 is wel heel oud
Probeer eens bij de snelkoppeling -novideo aan te zetten.
Verwijderd
Okay, ook ik heb hetzelfde probleem (Athlon XP 2400+, 512MB RAM, GeForce 2 GTS.. valt wel op, iedereen met het probleem een AMD cpu en een NVIDIA gpu) en ik merk dat de fout zit als ik de World Tour probeer te spelen, de rest (enige die ik nog gedaan heb was de Clio Cup @ touring car) doet het prima. Alleen nou weet ik zeker dat ik moet upgraden want m'n graka trekt dit spel gewoon niet...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 17:05 ]
Verwijderd
hoe komt de snelkoppeling er dan uit te zien ?FnF schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:43:
[...]
Probeer eens bij de snelkoppeling -novideo aan te zetten.
Verwijderd
Jij zei toch dat je hetzelfde probleem als mij had? dan lijkt me dit eigenlijk geen nut hebben omdat alleen de introvideo word overgeslagen (toch?). Correct me if i'm wrong.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:05:
[...]
hoe komt de snelkoppeling er dan uit te zien ?
Toch probeer ik het zo wel even als ik weet hoe ik de snelkoppeling moet veranderen

Ja, volgens hadden ze beter in de intro kunnen zetten: "Doesn't run on AMD Athlon"Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:04:
Okay, ook ik heb hetzelfde probleem (Athlon XP 2400+, 512MB RAM, GeForce 2 GTS.. valt wel op, iedereen met het probleem een AMD cpu en een NVIDIA gpu) en ik merk dat de fout zit als ik de World Tour probeer te spelen, de rest (enige die ik nog gedaan heb was de Clio Cup @ touring car) doet het prima. Alleen nou weet ik zeker dat ik moet upgraden want m'n graka trekt dit spel gewoon niet...

--
Heb trouwens m'n drivers net geupdate naar vesie nummer 83.90. Wederom geen effect

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 17:10 ]
Dit heeft het voor mij opgelost, dus iedereen die met dit probleem zit: PROBERENpluisman schreef op maandag 20 februari 2006 @ 08:30:
intro problemen?
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verwijderd
iedereen met PowerDVD dan.....het is toch een PowerDVD toepassing ??intuliegend schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:18:
[...]
Dit heeft het voor mij opgelost, dus iedereen die met dit probleem zit: PROBEREN![]()
![]()
![]()
merk even op dat de Geforce2-serie NIET ondersteund wordt, volgens de readmeVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:04:
ik heb absoluut geen problemen met mn AthlonXP 2400+ en Geforce 6800LE
PDVDSERV.exe killen is voor mij ook de oplossing van het probleem.
Is inderdaad iets van powerdvd, maar mooi dat het werkt !
Hartstikke bedankt voor de tip
Is inderdaad iets van powerdvd, maar mooi dat het werkt !
Hartstikke bedankt voor de tip
Verwijderd
Een paar maanden geleden stond de gf2 wel bij de supported, dus ik dacht.. waarom ook nietjeroen__online schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:35:
[...]
merk even op dat de Geforce2-serie NIET ondersteund wordt, volgens de readme
ik heb absoluut geen problemen met mn AthlonXP 2400+ en Geforce 6800LE
de ai komt me de oren uit.
hier een filmpje van me
http://dl2.dumpalink.com/media/NCUcN2hfhwMG/aLmM6PsXfPvb.wmv
hier een filmpje van me
Dan ga je toch online racen?BruceLee schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:53:
hier een filmpje van me![]()
Verwijderd
WhahahBruceLee schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:53:
Verwijderd
Té kansloos gewoonBruceLee schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:53:

Maargoed, niemand een idee waarom de demo niet bij mij werkt zoals hij het hoort te doen?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 20:58 ]
omg2BruceLee schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:53:
zal eens proberen de GT cup te halen
Is er trouwens geen andere site zoals play.com waar je voor 30 euri dtm 3 kunt kopen, maar geen creditcard nodig hebt?. Anders mijn vader maar eens lief aankijken, en zoals gewoonlijk gewoon niets terugbetalen
.

grmbl ben nu wel 1 race verder en had hem bijna op BrandsHatch alleen ga ik weer in de grindbak in het laatste halve rondje... had ik op silverstone ookal tig keer en in die daarvoor werd ik daardoor 4 ipv 3... dan gaat het 3 of 2 rondjes perfect maar keer op keer in die laatste rondeGoldenSample schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:00:
[...]
omg2
zal eens proberen de GT cup te halenlukte vanmiddag niet
ey laat es wat vette screens zien?!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Leuk spel dat DTM3 echter heb ik overal het probleem dat ie na verloop van tijd (en soms direct) een eigen leventje wilt gaan leiden, ik kan dan doen wat ik wil maar hij gaat maar rechtdoor, het beeld hapert een beetje maar schakelen gaat bijv. prima.
Config: AMD X2 4200+
1GB Mem
Nvidia 7800GT
Wat zou het kunnen zijn? Meer mensen met het probleem?
Config: AMD X2 4200+
1GB Mem
Nvidia 7800GT
Wat zou het kunnen zijn? Meer mensen met het probleem?
komt voor de bakker
alleen weet iemand waar de B aka de boost knop voor dient? hoe hard ik die toets ook door m'n plank heen druk (
-edit- wat is de printscreen knop in het spel en waar vind ik de shotjes eigelijk want m'n gewone keyboard printscreen doet het niet...

verder moet ik weer badhurst rijden als ik in de 'Pre' V8 supercars wil
@ marijn heb je cool&quiet uit?
verder waar ik rally in DTM 2 nog bagger vond, het scheuren met de stratos ging me de net prima af...
alleen klom ik daarna met m'n clio V6 op van 14 naar 4 met nog 1.5 ronden te gaan word ik net tegen de zeikant getikt en sta ik achterste vore
[ Voor 62% gewijzigd door GoldenSample op 21-02-2006 10:38 ]
De Boost werkt niet in alle races, tot nu toe heb ik pas 1 keer gebruik kunnen maken van boost en dat was bij de Formula 3 geloof ik. Was in ieder geval Open Wheel.GoldenSample schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:43:
[...]
komt voor de bakker
alleen weet iemand waar de B aka de boost knop voor dient? hoe hard ik die toets ook door m'n plank heen druk () het werkt niet...
-edit- wat is de printscreen knop in het spel en waar vind ik de shotjes eigelijk want m'n gewone keyboard printscreen doet het niet...![]()
verder moet ik weer badhurst rijden als ik in de 'Pre' V8 supercars wilen dat vind ik z'n rot baan...
@ marijn heb je cool&quiet uit?
verder waar ik rally in DTM 2 nog bagger vond, het scheuren met de stratos ging me de net prima af...
alleen klom ik daarna met m'n clio V6 op van 14 naar 4 met nog 1.5 ronden te gaan word ik net tegen de zeikant getikt en sta ik achterste vore(ook mooi om het verschil te merken tussen de V6 en de sport, de V6 met z'n V6 achter de voorstoelen en achterwiel aandrijving en de sport met z'n 2.0 en voorwiel aandrijving)
hoe zie je iegelijk of hij werktDenniZ schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:44:
[...]
De Boost werkt niet in alle races, tot nu toe heb ik pas 1 keer gebruik kunnen maken van boost en dat was bij de Formula 3 geloof ik. Was in ieder geval Open Wheel.
OMGBruceLee schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:53:
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik zit er aan te denken dit spel te gaan halen deze week; maar hoe is het geluid?
Het geluid in de officiële demo vond ik niet bijzonder goed, maar hoe zijn de GT of rally auto's? Kan het bijna tippen aan GTR?
En zijn er trouwens al winkels die ze vóór 24-2 verkopen?
Het geluid in de officiële demo vond ik niet bijzonder goed, maar hoe zijn de GT of rally auto's? Kan het bijna tippen aan GTR?
[ Voor 14% gewijzigd door Da*Rule op 21-02-2006 10:59 ]
wist wel dat je gestoord wasBruceLee schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:53:
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Deze zag ik gisteren al idd... dat joch is ziek hoor...BruceLee schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:53:
ontopic: es kijken of ik m'n DTM 2 tijd op zandvoort kan verbeteren, ik reed 1:13 of 1:14 ergens in die buurt... met stuurtje dat wel
I love watercooling
daar kan ik niet over oordelen (het geluid, speel over 2 stereo sony boxen via m'n AC97 chip..) maar vergeleken met DTM 2 valt hij mij niet tegen voor m'n gevoel is hier veel meer speel plezier bij voor mijMegapauper schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:58:
Ik zit er aan te denken dit spel te gaan halen deze week; maar hoe is het geluid?
@ garret ik zal eens kijken wat ik nu doe met keyboard tzt
[ Voor 7% gewijzigd door GoldenSample op 21-02-2006 11:06 ]
Ik hoorde de voice-over het zeggenGoldenSample schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:47:
[...]
hoe zie je iegelijk of hij werktknippert dan het motor logotje ofzo?

bij de palmer audi in die formule wagens heb je het ok zie ik
Nee, je scherm wordt 1 wazige motion blur en de toerenteller draait een kompleet rondjeGoldenSample schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:47:
[...]
hoe zie je iegelijk of hij werktknippert dan het motor logotje ofzo?
En nu serieus. Rechtsboven je toerenteller staat een balkje, zet je de turbo aan, dan loopt ie langzaam leeg. Is ie leeg, dan loopt ie langzaam weer vol.(als je nog boosts over hebt). (De techniek niet staat voor niks
Edit: Jij was sneller Golden. Toch maar eens een snellere internet verbinding nemen.
[ Voor 8% gewijzigd door goeievraag op 21-02-2006 12:20 ]
het geluid viel me in het begin tegen, als je met de '3rd person' camera speelt klinken de meeste auto's als opgevoerde naaimachines, maar ik speel nu alles met de cockpit camera, dan is het geluid heel goed! Je hoort ook nog de tegenstanders als ze dichtbij komen (nu gebeurt dat niet vaak hoorMegapauper schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:58:
[...]
ik speel 'm met headphones op 44kHz met mn Soundblaster Live 24-bit external trouwens.
ik vind wel dat je (vooral in qualifying) erg snel cautions/warnings krijgt voor afsnijden van de baan en er ook baat bij zou hebben, ik heb meerdere keren net ff een stukje gras meegepakt (verlies je toch al gauw een halve seconde door) en vervolgens werd m'n tijd door mn neus geboord omdat ik zou hebben afgesneden..
Is trouwens ook wel kinderachtig dat bij sommige klasses je zomaar een tijd neer hoeft te zetten (of ie nou een paar seconden sneller kan of niet), je staat altijd op pole