[PC] DTM Race Driver 3

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 59.896 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-05 16:21
Heb ik het spel eindelijk kan ik er niets mee
heeft iemand ook problemen met het opstarten?
er komt een intro filmpje van een logo volgens mij, dat duurt al uren bij mij :?

Specs:
Amd 64 3200+
1,5Gb geheugen
GeForce 6600GT

spel al geprobeerd op diverse resoluties, laagste detail, etc.
geen resultaat, het filmpje blijft maar haperen, ook alles qua programmatuur al gekilled.
maakt niets uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnelheidsDuivel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09-2024
Vond op gamecopyworld > games index > TOCA 3 een 100% savegame van de worldtour. Daarnaast staat er nog een cheat-enabler.

disclaimer: proberen natuurlijk op eigen risico

Ik ben ook één van de gelukkigen die het spel heeft gewonnen :) Bedankt Flabber _/-\o_
Nu alleen nog een stuur, want met het toetsenbord gaat het niet echt handig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:46
Ik speel het nu ook een tijdje maar ik heb 1 probleempje: Als ik een Network-game wil doen maak ik op de andere pc een game aan maar op de ene pc waarmee ik ook wil spelen komt niet in de lijst te staan. Ik kan wel een IP intypen en een port maar ik weet ook niet welke port ik moet kiezen. Iemand raad? Ik heb het al andersom geprobeerd en via Windows Thuisnertwerk instellen gedaan. Firewalls en antivirusprogramma`s uitgezet, en ik werk met een Linksys WRT54G router en 2 Linksys`jes WMP54G netwerkkaartjes.

EDIT: Hier mooie 100% savegame inclusief bonus-unlocker. Lees de readme voor instructies.
http://jeffareid.net/rd3/rd3fix.zip

[ Voor 13% gewijzigd door pretpik op 15-05-2006 22:22 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:47
Anoniem: 135919 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:55:
Weet iemand al iets over het probleem van tijdens het laden dat je op je desktop wordt teruggegooid ?
Ik heb hier ook last van. Hoe hebben jullie het nou opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SJ_online schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:04:
Ik ben ook één van de gelukkigen die het spel heeft gewonnen :) Bedankt Flabber _/-\o_
Nu alleen nog een stuur, want met het toetsenbord gaat het niet echt handig :(
Ik heb het spel ook gewonnen 8) Ik heb em op 3fm gewonnen.
Ik was zoo blij! Anders had ik em wel gekocht, want het is een briljant spel. Thank you [url=http://www/3fm.nl]3fm[/url]! _/-\o_

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik heb dtm racer driver nu een tijdje.
Ik ben vooral met de world tour bezig. Ik zit nu op zo'n 80%, maar d'r valt me iets op.
Ik ben op het niveau 'normal' begonnen. Hoe verder je in het spel komt, hoe moeilijker het wordt, maar dat is natuurlijk vrij normaal.
Maar dan het gekke: Ik dacht op een gegeven moment: Ik wil nu wel weer eens tussendoor een makkelijke race winnen, dus ik ging naar een van de 1e races die ik niet afgemaakt hebt, ik geloof uit de 1e serie van 3: Ik kwam in die race echt geen auto voorbij. Echt keer op keer geprobeerd, maar ik start als 14e en een ronde later lig ik nog buiten de top 10. Elke keer rijden ze hard bij me weg en in de bochten kan ik nauwelijks dichterbij komen.

Daarna ben ik precies dezelfde race nog een keer gaan rijden met een nieuw profiel en rara, nu win ik de race super eenvoudig (met een hele grote voorsprong). Heb ik nu per ongeluk, zonder dat ik het weet, het niveau moeilijker gezet? Of heeft codemasters dit er bewust ingebakken?
Hoe dan ook vind ik het vrij raar.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174685

Dat viel me ook al op. Het wordt gewoon steeds moeilijker en dat is ook de reden dat ik DTM2 niet uit kon spelen. Op een gegeven moment is het gewoon niet meer te doen.

Met DTM3 ben ik *nog* bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Topic is wel erg dood voor zon goed race spel :)
Had hem paar dagen geleden gehaalt, had al tijdje zin in een goede race spel. Kon het nauwlijks geloven hoe uitgebreid dit spel is, voor mij als casual race game speler is dit echt alles wat ik nodig heb! Vindt het prachtig gedaan ene keer rij je rally, volgende keer rij je F1 dan weer gewone race autos. Echt geweldig deze afwisseling. Voor mijn gevoel is het ook zeer realstishe, of dit echt zo is weet ik niet want helaas gaat mijn auto al glijden als ik ook een bocht ook maar een beetje te hard neem :P

het is soms wel pittig ja, ik denk voornamelijk dat dat komt omdat je in zoveel verschillende autos rijdt. Ik kan gisteren in een jagaur 2 zitter rijden en toen liep ik letterlijk 15 sec voor op de rest want die dingen hebben supergrip, maar in die nissan dakar autos wordt ik weer volop uitgeplankt :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 08:30

MrDrako

nep ict'er

Fire_Bird schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:01:
Heb ik het spel eindelijk kan ik er niets mee
heeft iemand ook problemen met het opstarten?
er komt een intro filmpje van een logo volgens mij, dat duurt al uren bij mij :?

Specs:
Amd 64 3200+
1,5Gb geheugen
GeForce 6600GT

spel al geprobeerd op diverse resoluties, laagste detail, etc.
geen resultaat, het filmpje blijft maar haperen, ook alles qua programmatuur al gekilled.
maakt niets uit :?
lekkere topic kick :X maar ik heb dit probleem ook,
amd 64 3400+
1gb geheugen
x800 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Vooraan in het topic wordt er gezegd dat de waarschijnlijk aan powerdvd ligt, dus als je dat geinstalleerd hebt..

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:08

Coldcat

HODL

En dat heb ik natuurlijk net vijf minuten voordat ik de install starte geinstalleerd. Ik zal jullie morgen vertellen of het effect heeft op DTM 3, net een nieuwe format dus veel zooi kan er niet op staan.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

weet iemand of het mogelijk is om andere track in bijv. DTM te krijgen, dat ik bijv. ook op Donington met een DTM bak kan racen tegen de rest?

Anoniem: 157420

Als het goed is wel, ik had het ergens gelezen op de begin pagina's van dit topic, als het goed is.
Dan moet je ff de search gebruiken voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Henkus schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:12:
Errug stil rond dit topic voor een gloednieuw spel.

Ik heb goed nieuws voor de DTM3 liefhebbers: Het is, net zoals bij DTM2, weer mogelijk om zelf tracks bij de championship toe te voegen. _/-\o_ _/-\o_

Het maximale aantal circuits per kampionschap is maar 15, maar dat is toch 4 meer dan de standaard 11 bijvoorbeeld bij DTM

Ik ben er nu nog even mee aan het stoeien, maar DTM touringcars werkt al (incl. AI) op

Surfersparadise
Shanghai
Oranpark
Adelaide
Baragallo

Ook is het mogelijk de moeilijkheid en de lengte van de races in world tour in te stellen dmv

\Race Driver 3\gamedata\frontend\mod.ini te wijzigen

Later meer, incl. screenshots van bijv DTM in Adelaide
toon volledige bericht
gevonden dus maar hoe je nu die extra tracks er bij zet, ik kom er niet uit, en met google heb ik nog niet wat gevonden, allerlij termen geprobeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 08:23
GoldenSample schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:25:
[...]

gevonden dus maar hoe je nu die extra tracks er bij zet, ik kom er niet uit, en met google heb ik nog niet wat gevonden, allerlij termen geprobeerd!
Ik speel DTM3 al een tijdje niet meer (nu meer rFactor) maar hier:

http://reg.3dactionplanet...ums/showthread.php?t=3601
http://reg.3dactionplanet...ums/showthread.php?t=3640

kun je alles vinden over toevoegen van tracks

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 22:09

ForrestX

a click away from satisfaction

zijn dit dezelfde games??

Afbeeldingslocatie: http://images-cache.cd-wow.com/images/3/1141815042_big.jpg en Afbeeldingslocatie: http://mediaserver.boonty.com/marketing/toca3/aoluk/jaquette_toca_nl.jpg ???

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/1190505.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

een ietepieterig klein beetje zoekwerk had je al kunnen vertellen dat DTM Race Driver, ToCa Race Driver en V8 Race Driver een en dezelfde game zijn....

maar ok, bij deze dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

jeroen__online schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:15:
[...]

een ietepieterig klein beetje zoekwerk had je al kunnen vertellen dat DTM Race Driver, ToCa Race Driver en V8 Race Driver een en dezelfde game zijn....

maar ok, bij deze dan :P
sorry sorry sorry..helemaal gelijk..maar kon het op de site van codemasters niet zo snel vinden en dacht: "Ik vraag het de experts.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoRRel82
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-05-2020

BoRRel82

Eat, sleep, game, repeat!

Hey mensen,

Dtm3 speel ik toch al een tijdje en vind het een mooi spel tussen arcade en sim in..!
Echter heb ik voorheen alles zonder FF op een FF microsoft sidewinder gespeeld...

Ik denk, ik wil FF.. Nieuw stuurtje gekocht, een Saitek R440.. Maar met FF aan steeds weer die
haperingen van 3-5 seconden, hebben ze daar nog niets op gevonden?!? Nu heb ik gegoogled, en heb een uitleg gezien, echter snap ik daar niets van.. miscchien jullie? komt ie;

Heres das Abkommen können Sie jedes ' Ctrl-Alt-Del und die Priorität des Racedriver von Ihnen zu ändern kann dieses addieren das Begining der Zielzeile in den Eigenschaften von der Linie der Abkürzung TRD3 C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c Anfang "" /abovenormal In zutreffendem blauem Peter ist Art hier eine, die ich früh C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c Anfang "" /abovenormal "D:\Games\Codemasters\Race Treiber 3\RD3.exe"

Alvast bedankt!!
Borrel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
1. Dit topic is antiek
2. Dit is SGD, geen SVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

BoRRel82 schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:20:
Hey mensen,

Dtm3 speel ik toch al een tijdje en vind het een mooi spel tussen arcade en sim in..!
Echter heb ik voorheen alles zonder FF op een FF microsoft sidewinder gespeeld...

Ik denk, ik wil FF.. Nieuw stuurtje gekocht, een Saitek R440.. Maar met FF aan steeds weer die
haperingen van 3-5 seconden, hebben ze daar nog niets op gevonden?!? Nu heb ik gegoogled, en heb een uitleg gezien, echter snap ik daar niets van.. miscchien jullie? komt ie;

Heres das Abkommen können Sie jedes ' Ctrl-Alt-Del und die Priorität des Racedriver von Ihnen zu ändern kann dieses addieren das Begining der Zielzeile in den Eigenschaften von der Linie der Abkürzung TRD3 C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c Anfang "" /abovenormal In zutreffendem blauem Peter ist Art hier eine, die ich früh C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c Anfang "" /abovenormal "D:\Games\Codemasters\Race Treiber 3\RD3.exe"

Alvast bedankt!!
Borrel
toon volledige bericht
dat probleem heb ik ook sinds WinXP SP2 met m'n MS SideWinder FFB Wheel, de Duitse beschrijving die je hierboven hebt gepost zegt niets anders dan de game runnen met de 'Above Normal' prioriteit, dat doe je als volgt:
start de game, ga vervolgens met alt-tab en/of ctrl-alt-del naar de task manager (taakbeheer), zoek in de 'processes'-lijst 'RD3.exe', rechtermuisklik > set priority > above normal.
nu heeft RD3 een hogere prioriteit en zal ie niet meer haperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masticore87
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08-2023
'k heb zelf:

AMD Athlon64 3500+
1,5 GB DDR2 400 Mhz
128 MB onboard :D:D:D (Gigabyte M55-plus S3G)

DTM Race Driver 3 draait op 800*600 met details o hoog prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:02

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb net DTM race driver geïnstalleerd, maar het spel loopt constant vast... elke paar seconden zeg maar...

Iemand enig idee?

[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 05-12-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 14:51

V3g3ta

Fueled by Games!

Yeah, happy newyear ;-)

Maar euhm, ff dit.. Ben nu al een weekje DTM Racedriver 2 aan het spelen, ik vond hem toevallig in de budgetbakken bij Intertoys. Ik vind het een geweldig spel met super graphics.

Is het nu verstandig om DTM Racedriver 3 te kopen? Zijn de verschillen groot, zowel op grafisch, engine en damage-model?

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

V3g3ta schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 06:55:
Yeah, happy newyear ;-)

Maar euhm, ff dit.. Ben nu al een weekje DTM Racedriver 2 aan het spelen, ik vond hem toevallig in de budgetbakken bij Intertoys. Ik vind het een geweldig spel met super graphics.

Is het nu verstandig om DTM Racedriver 3 te kopen? Zijn de verschillen groot, zowel op grafisch, engine en damage-model?
doe jezelf een plezier en koop hem pas als je DTM 2 hebt uitgespeeld, het is op elk vlak echt Net ietsje beter maar geen schokkende verbeteringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

gisteren DTM 3 geinstalleerd...alles gaat geod al ik hem opstart...performes best on intel...NVindia... etc...todat ik een knop aanraak om iets te skippen...dan krijg ik opeens allemaal artifacts...

P4 2,6 G
GeForce 6800 via DVI niet overclocked...

Driver version 6.14.10.9728 (volgems "System")

Bij GTR en 3DMark 06 heb ik nergens last van...

iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Direct X van een knappe versie? doe eens een nieuwe driver (oude drivers weg met drivercleaner etc.)
update geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

GoldenSample schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:26:
Direct X van een knappe versie? doe eens een nieuwe driver (oude drivers weg met drivercleaner etc.)
update geinstalleerd?
DirectX 9c uit mijn hoofd...update van DTM3? Die heb ik geinstalleerd idd..maar dat maakte niks uit...

ga zo wel ff met de driver klooien al is die ook vrij recent als het goed is..heb 4 weken geleden een schone XP install gedaan en de nieuwste forceware gepakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

hmmm...artifacts weg...nu blijft ie tijdens racen af en toe een paar seconden hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

ForrestX schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 21:26:
hmmm...artifacts weg...nu blijft ie tijdens racen af en toe een paar seconden hangen...
niemand?

Ik heb alle grafische instellingen al op minimal gezet en nog steeds blijft ie ongeveer bij elke bocht hangen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ForrestX schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:15:
[...]

niemand?

Ik heb alle grafische instellingen al op minimal gezet en nog steeds blijft ie ongeveer bij elke bocht hangen... :(
dat doet DTM RD3 bij mij ook, maar dat ligt aan de drivers voor m'n MS SideWinder ForceFeedback Wheel, je kunt proberen RD3.exe een hogere prioriteit te geven in je taskmanager, dat werkt bij mij igg tegen het periodiek schokken. Dat doe je door de game op te starten en dan even ALT-TAB > task manager starten > tabblad processes. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

jeroen__online schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:43:
[...]

dat doet DTM RD3 bij mij ook, maar dat ligt aan de drivers voor m'n MS SideWinder ForceFeedback Wheel, je kunt proberen RD3.exe een hogere prioriteit te geven in je taskmanager, dat werkt bij mij igg tegen het periodiek schokken. Dat doe je door de game op te starten en dan even ALT-TAB > task manager starten > tabblad processes. Succes!
ga het eens proberen...

Ik gebruik zelf een Thrustmaster Force Feedback Racing Wheel...daar kan het dus aook aan liggen...

vreemde is dat ik er bij andere games, zoals GTR en Collin McRae 4, geen last van heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

wat een kut game...heb het nog niet 1 keer fatsoenlijk kunnen spelen...

Door de game via taskmanager high priority te geven houdt idd het schokken op, net als de force feedback. Laat ik nou juist dat laatste wel willen hebben tijdens het gamen :p

iemand anders die ook met instellingen worstelt/worstelde?? En mij hieruit kan helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184898

Henkus schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:16:
[...]

Bedankt hier komt ie dan:

http://rapidshare.de/files/14031876/champ.big.html

Het is een gewijzigd champ.big file welk staat in \Race Driver 3\gamedata\chamship.

Backup champ.big eerst of hernoem het naar champ.org

Plaats champ.big in \Race Driver 3\gamedata\chamship en geniet van extra tracks bij het DTM kampioenschap. Alleen getest in free race mode met alle andere rules uit.

Edit :Je hoeft niet bang te zijn dat deze nieuwe champ.big de "world tour" wijzigd, de kampionschappen in die mode zijn ongewijzigd.
toon volledige bericht
Die rapidshare link is nogal dood. Kan iemand 'm nog een keer uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Hallo alle. Is alweer een tijdje geleden dat er is gereageerd.
Waarom ik nu?
Wel, ik zit al een poos, via google, op het net te koekeloeren en ik kan het maar niet vinden.....nl. een mod om met verschillende race classen in éénzelfde championship te kunnen spelen, ook online.
Heb het ooit met iemand online met deze mod geraced dus ik weet zeker dat die mod bestaat. Weet het niet zeker maar dacht dat het een Nederlander was.
Vond het prachtig om bijv. met een V8 supercar te racen met bijv. een DTM auto of een TVR400R op hetzelfde circuit. 8)
Weet iemand toevallig waar ik deze Mod kan vinden?
Ga nu verder zoeken, ik lees het wel.

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Bedankt Ten4

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-05 10:34

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik weet dat ik een enorm oud topic omhoog kick, maar ik wil verder met dit spel en ik zoek dus die bonus codes.

Enig punt is dat de code van het spel dat ik heb (3043) nergens kan vinden. Ik ben nu al best wel weer een tijdje bezig met het spel (paar maanden) maar ik kom op sommige stukken en races echt niet verder en er worden onmogelijke rondetijden gevraagd.

Er is vast wel iemand die deze codes zelf wel heeft, en deze wil delen na al deze jaren dat het spel al uit is... _/-\o_ Alvast bedankt!

www.youtube.com/DerOllie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste