Yeah well. The Dude abides.
Inderdaad, de WinChip biedt in dat opzicht veel meer value for money, alhoewel de snelheid wel zwaar te wensen over laat. Maar goed, we dwalen nu af het onderwerp. Biff heeft gelijk: case closed...
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Heb nooit een voorkeur gehad voor een van de twee.
Ik kijk altijd naar prijs, prestatie en upgrade mogelijkheden.
Momenteel gebruik ik een duron 700.
Vanwege goede performance en de lage aanschafprijs.
Goede overklokbaarheid is ook een motivatie geweest.
Als een Celeron dezelfde prestaties leverde bij een gelijke prijs dan was deze zeker een optie geweest. De beschikbare moederborden hadden dan de doorslag gegeven.
De Duron draait nu zeer stabiel 999 mhz op een soltek 75 Mav moederbord (ook een budget ding).
Ik heb eigenlijk met al mijn chipsets/cpu's wel wat problemen gehad of het nou Intel, Amd of Via was.
Mijn beste ervaringen tot nu toe zijn met mijn huidig systeem en mijn vorige PC (Dual PII op een MSI BX bord).
Helaas kan je het met bepaalde combinaties zeer slecht treffen.
Daarnaast zijn bepaalde componenten zijn gewoon niet compatible genoeg.
[edit]Toevoeging.
Ik kijk altijd naar prijs, prestatie en upgrade mogelijkheden.
Momenteel gebruik ik een duron 700.
Vanwege goede performance en de lage aanschafprijs.
Goede overklokbaarheid is ook een motivatie geweest.
Als een Celeron dezelfde prestaties leverde bij een gelijke prijs dan was deze zeker een optie geweest. De beschikbare moederborden hadden dan de doorslag gegeven.
De Duron draait nu zeer stabiel 999 mhz op een soltek 75 Mav moederbord (ook een budget ding).
Ik heb eigenlijk met al mijn chipsets/cpu's wel wat problemen gehad of het nou Intel, Amd of Via was.
Mijn beste ervaringen tot nu toe zijn met mijn huidig systeem en mijn vorige PC (Dual PII op een MSI BX bord).
Helaas kan je het met bepaalde combinaties zeer slecht treffen.
Daarnaast zijn bepaalde componenten zijn gewoon niet compatible genoeg.
[edit]Toevoeging.
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Verwijderd
Conclusie
welke processor je ook neemt, bespaar nooit op de rest van je componenten, dit brengt je hele systeem stabiliteit in gevaar, derhalve zal een duron ook vaker gecombineerd worden met goedkopere mama plankjes e.d., daarom gebruik ik zelf ook een compaq dual pIII 1g op intel 840 met 256mb ecc rdram en 36gb u160 scsi pctje, de pc zelf is nog nooit gecrached, wel worden brakke applicaties er door w2k nog wel eens uit geknikkert !!
RGZ
MASH
welke processor je ook neemt, bespaar nooit op de rest van je componenten, dit brengt je hele systeem stabiliteit in gevaar, derhalve zal een duron ook vaker gecombineerd worden met goedkopere mama plankjes e.d., daarom gebruik ik zelf ook een compaq dual pIII 1g op intel 840 met 256mb ecc rdram en 36gb u160 scsi pctje, de pc zelf is nog nooit gecrached, wel worden brakke applicaties er door w2k nog wel eens uit geknikkert !!
RGZ
MASH