Alfa Romeo, post hier pics van een Alfa [deel 19] Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.149 views sinds 30-01-2008

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
bbrother schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:51:
Kijk maar es wat er met een mede clublid gebeurde toen hij een Triumph wilde inhalen. Gelukkig geen schade, maar wel een hoop schrik!
Klik
Overigens ben ik niet die persoon in de Panda of die ernaast zit :) Voor de mensen die die Panda op slicks over het circuit hebben zien gaan, ja, dat was deze :P
Noob en barbaar! :(
;)

En wat een dweilbak die panda zeg :X
ing._Buttje schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:58:
Heeeeeej, we hebben toch niks tegen oude auto's hé?! :(
:'(
edit: oude auto te koop
/me schopt Clithopias :+
Ik vind veel oude auto's veel mooier/gaver dan die nieuwerwetse elektronische gestuurde crap, geef mij maar een Alfetta oid :9~ Het is dat het nu nog niet helemaal haalbaar/verstandig is, anders had ik er allang een staan. Moet je tenminste nog werken om hard door de bocht te gaan, en dwingt je om jezelf een goede rijtechniek aan te leren.

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ing._Buttje schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:11:
BTW ... da's een Alfa Romeo Spider!! :X

zoiets ..
[afbeelding]

En die gast rijdt mooi de ideale lijn en als die idioot van de Uno had opgelet had ie dat gesnapt en had ie hem NOOOOOOOOOOOIT tussen die Spider en de curbs gezet, want (hence) daar zijn curbs nu juist voor .. daar kom je op uit als je de lijn rijdt ... en die Spider heeft evenveel recht van baan! Sterker nog, het is juist de Spider die recht van baan heeft want de Uno is de inhalende partij en dies doorgaans verantwoordelijk voor de inhaalactie! al zal die regel hier ook wel niet gegolden hebben |:(
Nouja de discussie wat voor een auto dat precies is of was ga ik dan maar even niet aan, toch lastig kijken op zo een filmpje. Anyway is het toch vrij belangerijk in de spiegels te kijken, is het niet zo dat je je auto zonder pardon naar links of rechts mag flikkeren omdat jij daar maar rijd en recht hebt op dat stukje baan. Maargoed, misschien moeten we maar weer ontopic :)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:29
Sooo... Sooo enz... :p

Volgens mij kon die gast ook al ff zien dat die Spider naar buiten ging komen...

en wat is die gast in dat filmpje ook allemaal lomp aan et sturen joh...

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

bbrother schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:44:
Nouja de discussie wat voor een auto dat precies is of was ga ik dan maar even niet aan, toch lastig kijken op zo een filmpje.
Helemaal niet lastig .. bij 18 seconden rijdt de Panda er al achter, maar dan loopt de Spider uit om de 145 heen maar omdat de Panda meteen achter die Uno aanduikt in de Hunzerug, komen ze er weer achter, maar dan zie je al dat die Spider best wel op doorrijden zit, alleen die ene bocht gewoon niet helemaal op de limiet en die Uno gaat dan juist net op het gas staan maar kiest de verkeerde kant ... :|
Maargoed, misschien moeten we maar weer ontopic :)
Ach, er rijden dus ook Alfa's in mee ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-09-2005 21:55 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 10:42

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/clubspecials/24.jpg

Jaaa 8) die groene is mijnes. Ik sta er zelf ook op, van dat groepje mensen, de meest linkse ;)

Het was inderdaad erg druk op de baan, ik zat met diverse fiat500tjes in de knel :P
Maar verder echt wel genoten! En ik heb dus de goede rode 145 gezien :D

En tja, die MX3... jammer, maar ook stom.

En wie oo wie was dat van die rot jappebakke, want die stink alfa's (ben benieuwd wat dat gaat doen) zijn soms ook minder hôr :P :P

Volgende keer weer Alfa_145 ?

[edit]
in je filmpie sta ik nog lang de kant te kijken :D ik herrinner me inderdaad al die auto's uit jouw groep en ook dus je alfatje. op het laatste stukkie van de pit langs de muur op bijv. 9:50 daar zie je wat hoofdjes, dat zal ik zijn ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Barreljan op 28-09-2005 22:24 ]

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Clithopias
Voodoo_man schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:13:
want die stink alfa's (ben benieuwd wat dat gaat doen) zijn soms ook minder hôr :P :P
:(

Ik ga voor jou een Alfatopic permban aanvragen, hebben we geen last meer van je kutopmerkingen :r

:+ ;)

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Oke Clithopias

goedmakertje
Afbeeldingslocatie: http://got.pc-mania.nl/mazda/meetings/clubspecial2/DSC00025.JPG

• Clithopias
Je moet nog iets beter je best doen
Clithopias schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:26:
Ik vind veel oude auto's veel mooier/gaver dan die nieuwerwetse elektronische gestuurde crap, geef mij maar een Alfetta oid :9~

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 22:19

-Sander-

///M Powerrrrrr

[afbeelding]

Jaaa 8) die groene is mijnes. Ik sta er zelf ook op, van dat groepje mensen, de meest linkse ;)

Het was inderdaad erg druk op de baan, ik zat met diverse fiat500tjes in de knel :P
Maar verder echt wel genoten! En ik heb dus de goede rode 145 gezien :D

En tja, die MX3... jammer, maar ook stom.

En wie oo wie was dat van die rot jappebakke, want die stink alfa's (ben benieuwd wat dat gaat doen) zijn soms ook minder hôr :P :P

Volgende keer weer Alfa_145 ?

[edit]
in je filmpie sta ik nog lang de kant te kijken :D ik herrinner me inderdaad al die auto's uit jouw groep en ook dus je alfatje. op het laatste stukkie van de pit langs de muur op bijv. 9:50 daar zie je wat hoofdjes, dat zal ik zijn ;)
Wist even niet meer zeker, maar na een paar keer rond lopen was dit de enige groene 323 :P
Als ik wist wie je was had ik wel even met je kunnen babbelen :) !

Misschien heb je zoveel last van die Alfa's omdat ze voor je rijden ;) .. (de stank is de olie/koelvloeistof/remmen/koppeling) :+

Volgende keer ben ik er zeker weer bij! :)

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Clithopias schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:38:
Je moet nog iets beter je best doen

[...]
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4A666C2ATNU3/p.jpeg

zo dan ?

• Clithopias

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

hm nog meer

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=8YKDXPZC

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Bij Clithopias altijd een foto doen van een Alfetta... zit je altijd goed :)

BMW 535D

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Dat was ik, problemuh mee? :(

:P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Verwijderd

Wat staat die van mij daar mooi te blinken (proteo rosso links middenin) :D ;)

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

d:)b

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:57

Alfisti

So macht Reisen Spaß

* Alfisti is verliefd geworden op een rubberboot met 2x 236pk Turbo diesel blok O+

Iemand een GTV kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 12-09 13:37
Alfisti schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:44:
* Alfisti is verliefd geworden op een rubberboot met 2x 236pk Turbo diesel blok O+

Iemand een GTV kopen? :P
Turbo diesel in een boot? Dat zijn toch alleen sleepboten :+

KRIZZZZZZZ heeft vandaag zijn 147 opgehaald en oooow god wat rijdt dat lekker comfortabel zo een 147.

Pics volgen!! Met pics van al de eerste kleine mod :P

Wie weet trouwens waar de cd-wisselaar van de Bose geluids set in wordt gebouwd in een 147?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor het vloeken in de kerk maar wat gingen die Donkervoortjes daar hard zeg ..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

* Alfisti geeft buttje een mep

Hebbie nou alweer een foto van mij gebruikt voor het 90-blaat stukje in het klaverblaadje?
:P

@Krizzziz: teerd! _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Alfisti op 01-10-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Doe me je adres eens, stuur ik je een pak Douwe 8-)

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
ing._Buttje schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:33:
Doe me je adres eens, stuur ik je een pak Douwe 8-)

:*
>:)

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Lever je er ook een apparaat, fles water, suikerklontjes en roer-gereedschap bij? Anders kun je beter een pak Senseo Dark-roast sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

omg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

* FMS neemt een kijkje op marktplaats en vindt...

Dit

Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos/alfaromeo/55335.jpg

Hij staat tekoop, woei :Y) :P
De auto is geschikt voor de beginnende rijders, tuning- of alfa liefhebber
Oh ja joh?

[ Voor 18% gewijzigd door FMS op 02-10-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:56
Over versjohnnied gesproken

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik had de beste heer even een mailtje verstuurd dat ik zijn tuning niet mooi vond en.. nu krijg ik dit:
Nou ieder zijn eigen smaak...zullen we het daar op houden...!!
Neem aan dat jij mensen die ook maar iets aan hun auto doen mensen noemt die auto's verkrachten?
bv Golf of bmw ik noem maar wat?

Als ik naar een normaal auto treffen ga dan staat ie anders gewoon in the picture en hij heeft al meer dan 1x in een blad gestaan..en daar kom je niet met een normale afgedankte of verkrachte bolide.
Ook heeft ie 26 bekers waaronde 3 best of show op zijn naam.
dus stop AUB met de onzin te verkopen...want ik lach je alleen maar uit
mijn reactie
Ieder zijn smaak, ik zou alleen met jou alfa niet op een classice alfa romeo club meeting komen, want dan wordt je pas uitgelachen. Ik had het best gevonden als je zo iets met een bmw of golf had gedaan maar een alfa romeo verdient beter.

Zolang je er mee blij bent.
en nu weer
Kijk....nu begrijpen wij elkaar....jij houd van klasiek (roest ed) ik hou van modern!!!!
En daarbij komt...waarom lachen ze dan niet naar mensen met een rooie alfa die ook opties getuned is? en toch lid is van een klasiek alfa tuning club..???
Weet niet wat er mis is met deze alfa...alleen dat ie iets meer getuned is?
En dan nog? zijn al die onderdelen dan niet origineel alfa?
ps mij boeit het vrij weinig hoor wat jullie denken...
En daarbij komt...zet ieder met een normale 155 ernaast...het blijft een Alfa
Zucht. :z

okay Ik hou op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Uberhaupt een domme actie om daar een mailtje heen te gaan sturen.. :X :X
Respecteer elkaar gewoon en ga niet zitten stoken door zulke kansloze mailtjes te sturen..

:| :/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Alfa_145 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:35:
Uberhaupt een domme actie om daar een mailtje heen te gaan sturen.. :X :X
Respecteer elkaar gewoon en ga niet zitten stoken door zulke kansloze mailtjes te sturen..

:| :/ :|
Eensch... alhoewel ik ook wel vind dat je als echt Alfist je Alfa niet zo verneukt :|

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

ephymerous schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 17:09:
[...]

Eensch... alhoewel ik ook wel vind dat je als echt Alfist je Alfa niet zo verneukt :|
Afgezien daarvan, je moet dat maar respecteren..

Ieder zijn smaak dacht ik zo.. het is jammer maar om dat nu van de daken te gaan blaten dat ie zo lelijk is.. :X

had ik maar een vw dan boeit het allemaal niet meer zo

[ Voor 9% gewijzigd door -Sander- op 02-10-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Alfa_145 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 17:17:
[...]

Afgezien daarvan, je moet dat maar respecteren..

Ieder zijn smaak dacht ik zo.. het is jammer maar om dat nu van de daken te gaan blaten dat ie zo lelijk is.. :X

had ik maar een vw dan boeit het allemaal niet meer zo
haha, ik ben de laatste die hem daar om gaat mailen. Een vw mag mijn inziens wel verkracht worden... elke die versjohnnied word, word een originele nog origineler :P

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

true,

maar de bodykit is mooi en de kleur ook.

andere velgen, stickers eraf en die idioote spoiler eraf en het lijkt al een stuk beter :9~ .. owjah die rare dingen bij de ramen er ook af.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2005 17:28 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die motorkap eraf.
En die DTM-wisser eraf.
En als we toch bezig zijn de spoilerset er ook maar af.
En dan is het best ok.
Oh, wacht, dan hou je een standaard 155 over.... :+

/me ziet hier trouwens wel een taak weggelegd voor ons aller Tom. ;)
"Sow fette waguh hep je. Kwil um wel kopu maar wil r ook mee opt cirkwie rije denk je dat dat lukt zondr dat de spoilurs me om de ore fliege?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 18:00:

/me ziet hier trouwens wel een taak weggelegd voor ons aller Tom. ;)
"Sow fette waguh hep je. Kwil um wel kopu maar wil r ook mee opt cirkwie rije denk je dat dat lukt zondr dat de spoilurs me om de ore fliege?"
* Alfisti ook!

Meeluh ToM!

:-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Vandaag de 3 stromen rit gereden... aardige rit wel, maar wat pietleutig bij 't goed/fout keuren van de vragen. Sommige dingen werden wel heel letterlijk genomen. Okee 't is de SCARB, maar zeiken is ook een vak.

Verder (het voor mij meest bijzondere),

5x Alfa 164
2x Junior Zagato
1x Knalgele RZ

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

nice job :)

Vanmiddag met me broer wat aan de witte 90 gefrut, stuk vd uitlaat met vlamdemper vervangen omdattie kaput was en hij moet voor de apk. Verder heb ik 48cm ruitenwissers geplaatst i.p.v. 45cm wisser .. aan beide zijden 1,5cm winst :P .. dus beter zicht! Simpel maar zeer doeltreffend! 8-)

edit: owjah, ook nog de WTCC gekeken ... eerste race wonnen de 2 nieuwe SEAT's helaas. De tweede race spoten de BMW's dankzij hun RWD echt als een idioot er vandoor, maar toch wist Giovanardi 2e te komen en wist deze positie tot aan de streep te bewaren, maar vraag niet HOE!!! Respect! De BMW's gingen zowat door hem heen, maar hij bleef koel! Heel erg vet!! d:)b

Volgende race MACAU op 20 November!! Dit is de FINALE!!!! Giovanardi staat 3e, met 81 punten, Dirk Muller staat 2e met 85 punten en Pierot(?) 1ste met 86 punten, dus ongelovelijk spannend!! :9

edit: sfeerplaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.bluofficina.it/website/scriptspec/news/imgnews/0000625.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-10-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

omg ... zit ik hierzo op kantoor ff met wat lui om de tafel, komt het gesprek eventjes op lease-auto's en zegt iemand dat hij iemand kende die een 147 als leasewagen had gehad, maar dat het hem dan toch niet zo goed was bevallen.
... zegt zo een gozer "ja een Alfa Romeo rijd je ook niet omdat ie zo goed rijdt"

MAG IK EEN TEILTJE !!? :r

|:( .. was dat nou weer voor onzin? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Laatst online: 12-09 23:44

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

waarom dan? voor de schoonheid.? ik denk dat er weinig alfisti dat boven het rijgedrag/gevoel kiezen.

sorry voor het gebrek aan hooddletters, maar ik heb maar een hand, ivm gebroken vinger.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

ing._Buttje schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:11:
omg ... zit ik hierzo op kantoor ff met wat lui om de tafel, komt het gesprek eventjes op lease-auto's en zegt iemand dat hij iemand kende die een 147 als leasewagen had gehad, maar dat het hem dan toch niet zo goed was bevallen.
... zegt zo een gozer "ja een Alfa Romeo rijd je ook niet omdat ie zo goed rijdt"

MAG IK EEN TEILTJE !!? :r

|:( .. was dat nou weer voor onzin? :(
Ach dat roepen alleen autoanalfabeten... wij alfisten weten wel beter. :7
Ik ben daar zo onderhand al immuun voor, al roept heel Nederland dat Alfa kut is, dan nog blijf ik fijn Alfa rijden. :9

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Specht schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:37:
[...]

Ach dat roepen alleen autoanalfabeten... wij alfisten weten wel beter. :7
Ik ben daar zo onderhand al immuun voor, al roept heel Nederland dat Alfa kut is, dan nog blijf ik fijn Alfa rijden. :9
Me 2 :) en er roepen nogal eens mensen dat Alfa kut is...

[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 03-10-2005 16:45 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

k*t is ook fijn toch!? :+

offtopic:
hk, geintje moet kunnen toch? ;)

@AkroBatik: rot voor je !! :/

.. gelukkig is er dees:

Afbeeldingslocatie: http://firekite.com/store/misc/pics/forum3/capslock.gif

beterschap ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Alfa Novanta op 03-10-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

tnx
ja maar dat werkt ook gaar:P jullie doen het maar lekker zonder :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://autointernationaal.nl/images/breraGTA.jpg
Brera GTA
4.2 V8 atmosferisch met 440pk/500Nm
RWD-biased 4WD met Torsen C middendiff
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Doe dan meteen ff de link en het hele verhaal slimkees :P
Bron: http://autointernationaal.nl

3-10-2005 12:29

Afbeeldingslocatie: http://autointernationaal.nl/images/breraGTA.jpg

De ‘gewone’ Brera is nog niet eens te koop, maar inmiddels is de extra hete GTA versie al op camera vastgelegd en Autointernationaal heeft als eerste de exclusieve beelden! Eigenlijk is ‘heet’ niet eens het goede woord om aan te geven, want voor fenomenale krachtpatser de Brera (en 159) GTA gaat worden. Dwars voorin staat namelijk niet de 3,2 liter GM V6 motor, maar de 4,2 liter V8 van Maserati welke voor de gelegenheid is opgevoerd tot 440 pk. Het koppel stijgt met ruim 10 procent tot 500 Nm, maar het verbruik daalt met zeker 15 procent. Aanvankelijk experimenteerde Alfa Romeo met een biturbo variant van de V6 motor, maar deze hield met zijn koppel van 680 Nm geen enkele (handgeschakelde) transmissie heel. Vierwielaandrijving is vanzelfsprekend standaard op de GTA.

Afbeeldingslocatie: http://autointernationaal.nl/images/vittoria.jpg

Bij zo’n prestatiemonster (de nieuwe BMW M3 wordt bij voorbaat naar het tweede plan verwezen, evenals de Audi RS4) past natuurlijk geen standaard uiterlijk. Alfa Romeo kiest voor een zeer opvallende, door het studiemodel ‘Vittoria’ geïnspireerde styling. Of hij mooier is dan de gewone Brera is een kwestie van smaak, hij ziet er in ieder geval zeer onderscheidend, opvallend en karakteristiek Italiaans uit, net zoals de klassieke SZ.
Ik d8 eerst wtf :?

.. maar bij het zien van dit plaatje werd het me ineens allemaal duidelijk ..

Afbeeldingslocatie: http://autointernationaal.nl/images/vittoria.jpg

.. daar heb ik wel vaker wat over gelezen.

O.a.
Bron: http://home.wxs.nl/~evdbeek/szcastagna.html

Castagna Vittoria 1995

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~evdbeek/szcastagna1.jpeg

Castagna was a historic coachbuilder from the 1920's and 1930's producing bodies for Alfa Romeo and Lancias amongst others before disappearing into history like so many famous names. However in 1995 Italian businessman Uberto Petra revived the name and produced this Alfa SZ based prototype, designed by Gioacchino Acampora. This car was introduced at the Swiss International Motor Show of Geneva in 1995. The car was named "Vittoria" after Umberto's eldest daughter.

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~evdbeek/szcastagna2.jpeg

Castagna claim that their reworked 3.0 V6 engine produced 320 bhp at 7,000 rpm ( against the standard car's 210 bhp ) while still retaining the original single camshaft per head setup. ( seems to be impossible to me....Ed. ) The Alfa Romeo's front wishbone and rear de Dion suspension was upgraded with stiffer springs and dampers, nylon and rose jointed bushes, and revised geometry. The brakes were uprated with Brembo 6-pot calliper, cross-drilled and vented discs, while the prototype ran on 18 inch magnesium alloy wheels.

Technical data:

engine: Alfa-Romeo, 6 cylinders, 3,0-litre, 320 hp at 7000 rpm.
rear wheel drive.
gearbox: 5-gears rear mounted
length: 4480 mm
width: 1820 mm
height: 1280 mm - 1320 mm
wheelbase: 2540 mm

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~evdbeek/szcastagna3.jpeg

Press release.

With thanks to Mr. P. Madle at: http://www.madle.org
Eduard van Beek is een collega van me uit de SCARB evenementencommissie, de registerleider van het SZ/RZ register :P

http://home.wxs.nl/~evdbeek/monster.html

:)

[ Voor 37% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-10-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 01:10:
[afbeelding]
Brera GTA
4.2 V8 atmosferisch met 440pk/500Nm
RWD-biased 4WD met Torsen C middendiff
:9
Doe mij maar de voorkant van de "gewone" Brera ipv die met die lelijke zwarte stukken erin.
Specificaties zijn leuk, maar die voorkant kan echt niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ik ben toch wel benieuwd naar hoe het beestje er in het echt uitgaat zien. Enne wordt het dan niet eens tijd om de selespeedbak een beetje optepoetsen, turbo's zijn leuk :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
Woehoe, ik mag me vanaf vandaag legaal voortbewegen op motor's met minder dan 25 kw _/-\o_

Les ervoor nog nooit zo beroerd gereden, gelukkig had ik tijdens het examen na een paar honderd meter de smaak te pakken. De rest van de rit superlekker gereden zonder me nog druk te maken of ik wel zou slagen of niet, was ook superweer en me dag is helemaal goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

eeej, van harte!! d:)b

Wanneer mag je dan op de zwaardere motoren btw? Ducatie 996 enzo!? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Gefeli! En nu opzoek naar een geknepen kawa zx-6 ?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
Pfff, Kawasaki :(

Ga me de komende twee jaar voortbewegen op een klassieke Yamaha XS400, daarna mag ik vol vermogen en wordt het Ducati tijd (in my dreams) Na die twee jaar staat er iig nog een klassieke Yamaha klaar, maar dan met vier cilinders en 650cc. Lekker goedkoop in aanschaf en vaste lasten, kan ik tegelijk mooi sparen voor een Alfa :9

Afbeeldingslocatie: http://www.gewan.demon.nl/allemaal.jpg
Meest linker is van mijn vader, helemaal origineel en is gewoon rijdbaar.
In het midden mijn XJ voor over twee jaar, wordt nog opgeknapt en omgebouwd naar caferacert
Rechter de XS vlak na aanschaf, ziet er nu heel anders uit.
Zo ziet de XS400 er momenteel uit

Dan is er nog een XS, had een blok nodig maar zat nog een motor aan vast. Wordt ook al een caferacert, en als die af is ga ik van de 400 een turbo cafefighter maken. En er liggen nog plannen voor een bruut 100+pk racebeest op basis van een, jaja, XJ.

[ Voor 49% gewijzigd door Clithopias op 05-10-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Feli Clithopias! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Clithopias schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:23:

Ga me de komende twee jaar voortbewegen op een klassieke Yamaha XS400, daarna mag ik vol vermogen en wordt het Ducati tijd (in my dreams) Na die twee jaar staat er iig nog een klassieke Yamaha klaar, maar dan met vier cilinders en 650cc. Lekker goedkoop in aanschaf en vaste lasten, kan ik tegelijk mooi sparen voor een Alfa :9

[afbeelding]
In het midden mijn XJ voor over twee jaar, wordt nog opgeknapt en omgebouwd naar caferacert

Dan is er nog een XS, had een blok nodig maar zat nog een motor aan vast. Wordt ook al een caferacert, en als die af is ga ik van de 400 een turbo cafefighter maken. En er liggen nog plannen voor een bruut 100+pk racebeest op basis van een, jaja, XJ.
Genoeg dromen en inspiratie zo te lezen .. geweldig!! :P

Gimm'hell d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Clithopias schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:23:

[afbeelding]

Feli nog! En succes met de plannen :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 03:52

Stefano

Ondertitel Not Found

Clithopias schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:49:
Woehoe, ik mag me vanaf vandaag legaal voortbewegen op motor's met minder dan 25 kw _/-\o_

Les ervoor nog nooit zo beroerd gereden, gelukkig had ik tijdens het examen na een paar honderd meter de smaak te pakken. De rest van de rit superlekker gereden zonder me nog druk te maken of ik wel zou slagen of niet, was ook superweer en me dag is helemaal goed :9
Een nieuwe aanwinst onder de motorrijders, gefeliciteerd! _/-\o_ Het wordt bijna tijd voor een Gotalfatopicmotorrijdersmeeting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 10:12

Wimo.

Shake and Bake!

Ik ga waarschijnlijk aanstaande zondag toch even kijken naar een 156 :) Iemand nog tips? Ik heb het forum van de 156club al doorgespit .. hopelijk is dit de laatste auto dit jaar :X

Specs en verkoop praat:

details:
Bouwjaar:

1999
Kilometerstand:

109000
Carrosserie:

sedan
Brandstof:

benzine

opties:
ABS; airconditioning; centrale vergrendeling;
lederen bekleding;
stuurbekrachtiging; trekhaak.

A.g.v. verkrijgen lease auto (ook een Alfa) gaat deze auto eruit...schitterende
auto in perfecte staat. Goed onderhouden.

Staat wel een foto bij maar die is wel zooo slecht :) Heb nieuwe gevraagd.

Afbeeldingslocatie: http://images.speurders.nl/images/12/1235/12357587_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Nou, die zit lekker in de lak 8)7

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
156 is altijd mooi, zeker met leer :) Welke motor ligt erin, 1.8ts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

offtopic:
L :+ L @ icon

[ Voor 67% gewijzigd door Alfa Novanta op 07-10-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Thefirstikke schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:59:
156 is altijd mooi, zeker met leer :) Welke motor ligt erin, 1.8ts?
2.0 :) Heb ondertussen betere foto's gekregen en het ziet er prima uit! Zondag ga ik even kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Chlitopias: Gefeliciteerd en hou de boel heel incl. jezelf ;)

Wimo.: Mooie auto leuke specs, ben heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Bluh ik had gehoopt dat mijn pa binnenkort in een Alfa 159 rond zou rijden, maar dat is nu uitgesteld tot maart omdat de 159 nu nog niet leverbaar is. Daarom moet/mag hij nu eerst nog een half jaar in een nieuwe multipla rijden :| aangezien zijn oude multivlaai al ruim over de leaseperiode zit en ook zo'n beetje compleet afgeschreven is... rotte koppeling en versnellings bak, inmiddels voorzien van een nieuwe ruilmoter, versleten banden en krassen en deukjes. :X

Heb overigens mijn pa al gewaarschuwd dat hij ie maar is wat zuiniger met zijn auto's om moet gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

* insert mijn multivla photoshop >:) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
* Harry vind dat Alfa_145 eens moet laten zien op welk schoeisel zijn 145 nu staat.....

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Nieuwe fotos:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~wimo/alfa1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~wimo/alfa2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Erg Mooi!!
Al een proefrit gemaakt ?

Even een kleine update sinds gisteren heb ik nieuwe velgen eronder.
De Azev's waren wel mooi maar in mijn ogen leken ze _te_klen_ onder de 145, daarnaast zag ik ze onder teveel BMW's, Mercedes, VW enz..

Dus heb ik mezelf getrakteerd op QV velgen zelfde maat en de volgende stap is 4cm naar beneden O+ Vanmorgen de Toyo's weer laten monteren zodat ik nog even weer verder kan.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/145/qv/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/145/qv/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/145/qv/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/145/qv/4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Alfa_145 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 12:00:
[...]

Erg Mooi!!
Al een proefrit gemaakt ?

De Azev's waren wel mooi maar in mijn ogen leken ze _te_klen_ onder de 145, daarnaast zag ik ze onder teveel BMW's, Mercedes, VW enz..

Dus heb ik mezelf getrakteerd op QV velgen zelfde maat en de volgende stap is 4cm naar beneden O+ Vanmorgen de Toyo's weer laten monteren zodat ik nog even weer verder kan.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind die typische 'gaten' velgen van alfa veruit het mooiste ja .. Vooral de gta variant :*)

Morgen ga ik er langs.. zal wel een flinke beurt komen omdat de distributieriem ook weer bijna aan de beurt is :( Het is een ex lease bak dus bij de 70k zal ie wel vervangen zijn .. dan moet ie bij de 120 weer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Daar zal de prijs dan ook naar zijn? Er staan immers genoeg 156's te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Thefirstikke schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:38:
Daar zal de prijs dan ook naar zijn? Er staan immers genoeg 156's te koop :)
Mwoah.. het is een 2.0 met lederen interieur. In principe is iedere alfa onderhand toe aan een distributie riem .. of je moet specifiek opzoek gaan naar een km stand tussen de 75 en 100k .. daarna moet het weer gebeuren :P

edit: hij vraagt 7000..

[ Voor 5% gewijzigd door Wimo. op 08-10-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

feli d:)b

.. en een 2 liter TS nog wel .. toemaar! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Alfa_145 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 12:00:
'k Vond ze idd niet lelijk, maar misschien staan ze mooier onder een oude Alfa .. het zijn ook al wat oudere velgen meen ik. Een 145 roept om moderne velgen! :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Top! Staat um goed! :) hoe kan het ook anders? Alfa Romeo heeft ze er zelf bij ontworpen ;)

4 cm omlaag is veel, maar zo te zien wel mooi. O+
Wellicht moet je nog overwegen of 4 cm niet teveel is .. je komt nu ook nog maar net de oprit op en bij jullie in de straat zitten oook een paar lelijke drempels goh, zijn er ook mooie dan ? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-10-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

ing._Buttje schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:56:
[...]

feli d:)b

.. en een 2 liter TS nog wel .. toemaar! :9
heb hem (nog) niet gekocht :) Morgen rijden ! Ben benieuwd .. hij is iig snel zat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:32

Yoda

Can you feel it?

Wimo. schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:15:
[...]

heb hem (nog) niet gekocht :) Morgen rijden ! Ben benieuwd .. hij is iig snel zat :o
TIP: meteen vervangen die distributieriem als je besluit de auto te kopen. Of je moet er wel heel heel erg 100% zeker van zijn dat het gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Yoda schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:08:
[...]

TIP: meteen vervangen die distributieriem als je besluit de auto te kopen. Of je moet er wel heel heel erg 100% zeker van zijn dat het gedaan is.
Ik heb hem niet genomen... rondom teveel krassen en achteraf nogal wat schade... jammer, het leer was iig erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Wimo. schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:40:
Ik heb hem niet genomen... rondom teveel krassen en achteraf nogal wat schade... jammer, het leer was iig erg mooi :)
aaarg .. damn, wat zonde :/

Wel verstandig denk ik, slecht lakwerk is op de lange termijn duur .. beter een mooie 156 kopen en naderhand een lederen interieur oversleutelen .. leuke klus ook nog! :P

Er rijden er nog genoeg rond gelukkig dus er komt geheid wel weer een mooie ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-10-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

ing._Buttje schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:30:
[...]

aaarg .. damn, wat zonde :/

Wel verstandig denk ik, slecht lakwerk is op de lange termijn duur .. beter een mooie 156 kopen en naderhand een lederen interieur oversleutelen .. leuke klus ook nog! :P

Er rijden er nog genoeg rond gelukkig dus er komt geheid wel weer een mooie ;)
Precies, ik vond de auto zelf mooi. Alleen had ie wel een fietser gekust en een duif gekopt .. daarnaast had de verkoper niet eens de moeite genomen het ding een beetje te poetsen. En het onderhoud was ook niet echt netjes gedaan (dis. riem was nog nooit vervangen met 109k :o ) Jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 12-09 13:37
Gister een bestelling geplaatst van 4x GTA velgen >:)

Bandenkeuze zit ik nog even te twijfelen. Goodyear eagle F1's of Toyo Proxes. Beiden ongeveer evenduur.

Mja de banden komen later, het is toch allemaal een aanslag op de knip!

Enne was ik gister me 147 aan het wassen. Ik d8 hey een vuiltje op de bumper. Ik richt de hogedruk erop van het tankstation. zeker 60 cm er vanaf en wat denk je? Zo een stuk van me Lak los!!!!!!
Hoeveel jaar lakgarantie zit er op zo een alfa eigenlijk?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Algemene garantie 2 jaar onbeperkt.
carrosseriegarantie 12 jaar, maar of daar lakproblemen ook onder vallen weet ik eigenlijk niet.

I.i.g., dit luisterd naar een oorspronkelijk spuitfoutje.

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa164register.nl/Soulfly/rode%20164%20-%20004.jpg
Ze begint alweer stilaan wat leger te worden. Koplampen d'r uit, bumpers d'r af, interieur voo 75% verwijderd (nu het dashboard nog).

Als alles meezit zal ze binnenkort nog eens verhuizen. Dan zijn we namelijk een garage rijker wat het sleutelen met slechter weer ook mogelijk maakt.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Waarschijnlijk gaat een goede vriend van me ook "eindelijk" over naar het juiste merk. Nu houd hij wel z'n Golf Type 1 erbij, maar vooruit... M'n kin viel op de grond... Als de ruil doorgaat gaat de Golf ook weg....

Een leuke aanwinst.... dacht ik zo
Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos/alfaromeo/54733.jpg

Zaterdag gaan we kijken, klassieke motor op de kar mee en is 't wat voor beide partijen, dan worden ze omgeruild.

[ Voor 14% gewijzigd door Harry op 10-10-2005 22:41 ]

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Kwam een leuk fototje tegen:

Afbeeldingslocatie: http://forum.sicob.com/gallery/albums/album33/l00046.sized.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forum.sicob.com/gallery/albums/album33/l00047.sized.jpg
O+ 8)7

en die 8c is ook niet slecht. :+

[ Voor 37% gewijzigd door FMS op 10-10-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Waa, wat een auto is het toch :9~

* Dupje is trouwens officieel 166 fan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Hij oogt nogal GROOOOT naast die 75 .. unbelievable! :P

Anyway .. iemand nog een 90 kopen?
Bron: http://217.114.99.235/kla...d=ac0018&uniek=1122904184

Afbeeldingslocatie: http://217.114.99.235/klant/ac0018/foto/112290418401.JPG

Opties en Extra's:
Centrale Vergrendeling, Deelbare achterbank :? |:(, Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, Elektrisch verstelbare bijrijdersstoel, Elektrisch bedienbare ramen voor, Elektrisch bedienbare ramen achter, Licht metalen velgen, Startonderbreking :?, In hoogte verstelbaar stuur, Sportstoelen 8)7, Middenarmsteun, Boordcomputer, Verwarmde spiegel(s) 8)7, Elektrisch verstelbare spiegels hooguit de rechter! |:(, Getint glas, Bumpers in kleur |:(
Verder leuke auto alleen met forse schade aan de bestuurderszijde .. en dan imho een beetje nogal duur met 1445 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

lees net dat bij http://www.alfavedo.nl de 90 2.8 V6 Gleich ook weer te koop staat :9~ O+

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-10-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ing._Buttje schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:17:
Deelbare achterbank
Startonderbreking
Sportstoelen
Elektrisch verstelbare spiegels
Bumpers in kleur
Wat nou? :?
Is geen woord van gelogen hoor, je komt gewoon niet vaak genoeg bij autoverkopers over de vloer. :P

Deelbare achterbank?
Tuurlijk, pak er maar eens een bijl bij, heb je hem zo gedeeld die achterbank.

Startonderbreking?
Ja hoor, je kunt ook onoplosbare elektrische problemen zeggen, maar startonderbreking klinkt wat chiquer.

Sportstoelen?
Echt wel, de vorige eigenaar heeft er regelmatig in gezweet na een bezoek aan de fitness studio, sportiever wordt het niet.

Elektrisch verstelbare spiegels?
Ook dit is waar. Parkeer hem maar eens langs de kant van de weg en laat er een Prius tegenaan rijden, dan worden ze zo voor je ogen elektrisch versteld.

Bumpers in kleur?
Ook hiervan is geen woord gelogen. Hij zegt toch niet in welke kleur of in kleur van de carrosserie? Het lijkt me een soort van beige-achtig bruin waarin deze bumpers uitgevoerd. Beetje rubberachtig ook, is vast een luxe uitvoering.

Zie je wel, geen kunst aan, iedereen kan auto's verkopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

laat ik er verder maar geen woorden aan vuil maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Laatst online: 10:53

Meneer aard

Porsche rulez!

Soulfly schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:16:
Algemene garantie 2 jaar onbeperkt.
carrosseriegarantie 12 jaar, maar of daar lakproblemen ook onder vallen weet ik eigenlijk niet.

I.i.g., dit luisterd naar een oorspronkelijk spuitfoutje.

[afbeelding]
Ze begint alweer stilaan wat leger te worden. Koplampen d'r uit, bumpers d'r af, interieur voo 75% verwijderd (nu het dashboard nog).

Als alles meezit zal ze binnenkort nog eens verhuizen. Dan zijn we namelijk een garage rijker wat het sleutelen met slechter weer ook mogelijk maakt.
Ik moet het zeggen, ik vind die rode kleur tog het meest mooist staan bij dat model alfa _/-\o_

Mijn oom heeft nu een rode alfa junior, in de herstvakantie keertje scheuren + pics maken :)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
ing._Buttje schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:30:
lees net dat bij http://www.alfavedo.nl de 90 2.8 V6 Gleich ook weer te koop staat :9~ O+
Alfavedo heeft leuke dingen staan:
http://217.114.99.235/kla...brand=&zprijs=&zbouwjaar=

humpf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Een tweelingbroer :> Met uitzondering van dat hout overigens.

Je wilt een 20V als je de diesel gaat rijden http://www.squadra-tuning.com/Alfa_166_24_JTD_20v.htm 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Stefano op 11-10-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Stefano schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:46:
Een tweelingbroer :> Met uitzondering van dat hout overigens.

Je wilt een 20V als je de diesel gaat rijden http://www.squadra-tuning.com/Alfa_166_24_JTD_20v.htm 8)7
Dan moet je nieuwe neus hebben en die is niet mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Hmmm, dat wordt dan; of een neus oversleutelen of een motorblok :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Stefano schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:59:
Hmmm, dat wordt dan; of een neus oversleutelen of een motorblok :*)
Ik zou voor de neus gaan. :P

* Dupje heeft 50.000€ nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Je kan de mijne (van de auto dan) voor de helft krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Dupje schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:53:
[...]

Dan moet je nieuwe neus hebben en die is niet mooi :P
lol.... die nieuwe neus is tenminste wel mooi vind ik. :9
Maar ik vind bijna alle gefacelifte versies van alfa mooier dan het origineel... ook bij de 155, 156 en 147. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Welke facelift van 155? Wat heb ik gemist? :P
Ik ken enkel smallbody en widebody :)

En die 147 facelift hadden ze niet moeten doen. Het lijkt nergens meer op. Ze hadden beter de gewone 147 helemaal de looks laten geven van een GTA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Beetje opletten Dupje

De 166

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Maar ik vind bijna alle gefacelifte versies van alfa mooier dan het origineel... ook bij de 155, 156 en 147.
Ik let op? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Dupje op 11-10-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Dupje schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:25:

En die 147 facelift hadden ze niet moeten doen. Het lijkt nergens meer op. Ze hadden beter de gewone 147 helemaal de looks laten geven van een GTA :P
Nou ja de widebody is een nieuwere versie van de 155, en dat noem ik dus ook een facelift. :+

Ik vind de 147 dus wel mooier geworden, veel strakkere en agresievere voorkant dan de eerste versie. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Dupje schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:25:

Nou ik moet zeggen, de nieuwe 147 in Nero zwart ziet er anders niet slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

^ met stom! :)

Zag hem laatst hierzo bij Drachten staan bij een autosjop, verlaagd, dikke velgen .. damn :9

... ben er ff omheen gereden @parking ;)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.