Nee, hij gaat weg (als hij weg gaat....

) omdat er veel te weinig in gereden wordt.
Impreza is gewoon handiger voor dagelijkse saaie kilometers, boodschappen, suf woon-werk of woon-school gesukkel etc.
Want vier deuren en ruimer binnenin (logisch want het is een grotere auto), grote kofferbak, goede stereo (heeft de vorige eigenaar wil ik niet weten hoeveel geld in gestoken en het klinkt nu net ietsjes beter dan de standaard radio van de Alfa), zuiniger en het interesseert met ook niet zo bijster veel als een of andere suffe miep een deur ertegenaan gooit (zoals gisteren dus weer eens gebeurd is), het is een oude tweedehands auto, deukjes en krasjes horen erbij.
Met de 147 ging ik altijd zo ver mogelijk weg parkeren en liefst naast een nieuwere of dure auto of naast een paar lege vakken, de Subaru wordt overal neergegooid en dat is stiekem toch ook wel fijn, niet zo heel overdreven voorzichtig op een auto willen en hoeven te zijn.
Voor circuits staat de e30 nog stof te vangen (en te wachten tot de kuipjes nou eindelijk eens binnen komen) en de 147 begint dus verdacht veel overbodig te lijken.
Omdat het nog bijna een nieuwe auto is schrijft die de komende jaren best veel af. Dat is prima als je hem ook gebruikt, dan heb je lol van die auto en mag het ook best wat kosten, maar afschrijven op een auto die 99,9% van de tijd op de oprit staat is echt weggegooid geld, dan kan hij beter met pijn in het Cuore Sportivo verkocht worden.
En misschien komt er dan nog wel wat leuks voor de weekenden en een keertje Ring en zo (denk Engels

), maar dan moet ik ook nog even het spaarvarken zien te vangen dat nu gillend wegrent en dat nog verdomd snel is ook omdat het zo licht is de laatste tijd.