ik heb eventjes een beste post met een heleboel kleine mods, (eigenlijk 1 hele grote)
ik heb er steeds een beetje aan gedaan:
dit was 1 van mijn eerste brouwsels in slooptoestand:

je kan goed de radiator (black ice extreme 3) zien zitten in een rvs

shrouwd die ik met een beetje van mezelf een een beetje van TIG heb gemaakt.
hier heb je mijn poging om een nieuwe psu backplate te maken:
ps: deze mod is volledig te danken aan enermax omdat ik een gruwelijke hekel heb aan die radiaal fan die ze erbij doen en er zo'n klein stom roostertje aan de achterkant in zetten die alle lucht toch tegenhoud. dus die sneuvelde, net zoals die potmeter voor het instellen van de fans. zie hier post-carnage pics. (tijdens maken pics vergeten)
beetje onscherp
gemonteerd
ik heb naderhand nog een 220 connector gemonteerd en een molex
radiator ook eindelijk een goed gemonteerd. (wel eng met de dremel door dat mooie alu heen

)
de haren zijn van de hond. kleur van radiator is doorslaggevend geweest voor bijpassende kleur van ipod. (niet bijgeleverd)
na de ondekking dat het standaard 6x hdd rack niet voldoende was voor mijn bescheiden opslagvereisten, was ik gedwogen om alternative manieren te vinden om maar dan 6 hdd kwijt te kunnen.
die heb ik gevonden in de vorm van te demonteren van de floppy bay (jay, lian li is 3 thumbscrews en klaar

) en een plaat alu in een grote U te buigen en daarna vast te maken op de plek waar ooit een hdd rack stond.

pas ne.
plaatjes van de voorkant mogen natuurlijk nie ontbreken.
ben nog volledig lian li trouw geweest, ik moet allen nog een tactvolle oplossing zoeken voor dat gat in het midden. maar dat komt na de netgamez wel
en de naakte versie
en het binnenwerk als toetje:
voordat jullie beginnen:

CABLE-TIES ZIJN ONDERWEG
die funky blauwe kables zijn van een highpoint 2320 pci-e 8 poorts sats controller, alle 6 hd's die in deze post zichtbaar waren waren allemaal maxtor 300gb'ers (raid 5, dus 1.5TB)
mobo is een dfi nf4 sli-dr met een 3000+ cpu, de graka is een xfx 6800 GT 256mb met een alu wc blok erop

.
en de 2 cd spelerts zijn beide plextors de 716 (sata) en de 708 (ide).
en alle slangen zijn van de gamma
voor de goede orde, alle fans zijn via speedfan afgericht zodat ze pas boven de 7 volt komen als het nodig is, en das nooit. ik haal welgeteld 41dba op 1m (waar mijn hoofd zit)
CONSTRUCTIEF commentaar welkom.
[
Voor 4% gewijzigd door
flippy op 02-03-2006 02:27
]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen