Deathscythehell schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:59:
[...]
geen probleem hoor idd ieder zn eigen mening maar zou je je reactie 's wat meer kunnen onderbouwen zodat ik misschien een inzicht krijg in hoe het anders zou kunnen en wat?
(ja dat van de afwerking weet ik nu wel

)
Wat valt er bijvoorbeeld onder te vol?
wat is er te "ranzig" aan?
En van een premodded kast kun je imho niet echt meer spreken aangezien ik het hele premodde stuk eruit heb gezaagd....ik bedoel het had nu net zo goed een kast kunnen wezen zonder voorgemonteerd window...
Kortom: "Give me your eyes" zodat ik een beter inzicht krijg in wat er eventueel verbeterd zou kunnen worden...
mijn dank is groot
PS handige oplossing met die floppydrive

Natuurlijk wil ik mijn mening wel onderbouwen
Oke ik zal niks zeggen over de afwerking.
Nou kijk ik vind de kleuren combinatie niet geslaagd. Ik ga met kleuren zelfs zo ver dat de kleuren van het moederbord ook moeten kloppen enz.
Dat van te vol bedoel ik mee dat ik bijvoorbeeld je invertor ziet. Daar houd ik niet van. Die dingen verstop je. Ook vind ik zowieso de kast te klein: door de fans in het window zie je al een heel stuk van je pc niet meer. Ook dat fannetje boven je ram is wel effectief maar niet echt mooi.
Nog 1 heel belangrijk ding. Je hebt wel gemesht enz, maar het blijft een zooitje kwa kabels.
Snapje

? Maak een dubbele boden, dan kan je heel veel kabels wegwerken zoals power on enz.
Ronde IDE zou ook wel mooi zijn. UV-Blauw b.v. En die mesh pluggen zou ik ook beter uv-blauw doen. Staat veel mooier als geheel.
Dat van dat premodded slaat niet op je window, maar op de kast zelf. Bijvoorbeeld op de voorkant. Die dingen op de drives enz vind ik niet mooi.
Ook vind ik je doorzichtige voeding niet mooi.
Wat ik je kan aanbevelen is:
Doe iets leuks met je drive gages.
Spuit de kast in een toepasselijkere kleur (ik heb alleen geen idee welke

)
UV-round kabels. (UV-blauw)
Ook iets van een dubbele bodem. Kan ook b.v. een spiegel ofzo

.
(zie
http://www.casejunkies.co...php?upn=010001&hl_id=2808)
Ik hoop dat ik je zo op weg help.
offtopic:
Als je wilt mag je me toevoegen op msn of wat. (zie profiel) Zodat het hier geen chat ruimte wordt
[
Voor 5% gewijzigd door
tiescarbo op 07-02-2006 18:30
]