[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.030 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wow die toren is echt gaaf man!

Ik zal de "hoeveel ijsjes heb je daarvoor moeten eten" opmerking maar even laten liggen, maar ik vraag me wel af hoe lang je over het bouwen van de toren hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
aan gebrek van creativiteit kon ik geen andere vorm bedenken dan een standaard vorm zoals een rechthoek of een cilinder.. tot ik op et torentje kwam :)

ik ben 3 jaar geleden begonnen met ijsjes eten :Y) vervolgens ben ik halverwege januari naar hobby-zaak geweest en 600 ijslolliestokjes gekocht :*) dus ben er niet echt lang mee bezig geweest.. het meeste werk was het dak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:45
@bart

Je plaatjes werken niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
klopt, datalimiet is op.. zát een plaatje van 0.3mb tussen.. sorry..... O+
over zeg 3,5 uur doen ze het weer :*)

mocht je niet zolang willen wachten:
klik hier klik hier!!!

[ Voor 34% gewijzigd door b.art op 03-02-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Een hoop mooie "kleine mods" hiero,

Na al die mooie mods op GoT s ff doorgelezen te hebben wou ik zelf toch ook wel wat veranderen dus ziehier mijn licht gemodde Q-tec "knakenkast"...alleen foto's van het resultaat trouwens..

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/1851/casemod16dq.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/1348/casemod44gw.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/6922/casemod22fv.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/3659/casemod32tr.th.jpg

Wat zoal gedaan:

stuk uit de zijkant gezaagd
(kast was al ge-premod van fabriek af met een klein windowtjuh en twee 4 80 mm kleurenleds in de zijkant onderaan misschien dat iemand er nog een fototje van kan vinde anders kijk ik morgen zelf wel ff ;) )
Groter stuk plexi erin gezet na 2 120 mm gaten te hebben gedremeld...
de twee oude 80 mm fannetjes zijn in de kast zelf beland voor de gein en hopelijk ook een beetje goede circulatie...
(er hangt er ook een boven me reepies geheugen die hopelijk wat koele lucht erlangs trekt).
Verder nog twee UV ccfl lampies erin gehangen of geplakt hoe je het noemen wil)
en dat was het zo wel een beetje eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Deathscythehell schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:13:
Een hoop mooie "kleine mods" hiero,

Na al die mooie mods op GoT s ff doorgelezen te hebben wou ik zelf toch ook wel wat veranderen dus ziehier mijn licht gemodde Q-tec "knakenkast"...alleen foto's van het resultaat trouwens..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat zoal gedaan:

stuk uit de zijkant gezaagd
(kast was al ge-premod van fabriek af met een klein windowtjuh en twee 4 80 mm kleurenleds in de zijkant onderaan misschien dat iemand er nog een fototje van kan vinde anders kijk ik morgen zelf wel ff ;) )
Groter stuk plexi erin gezet na 2 120 mm gaten te hebben gedremeld...
de twee oude 80 mm fannetjes zijn in de kast zelf beland voor de gein en hopelijk ook een beetje goede circulatie...
(er hangt er ook een boven me reepies geheugen die hopelijk wat koele lucht erlangs trekt).
Verder nog twee UV ccfl lampies erin gehangen of geplakt hoe je het noemen wil)
en dat was het zo wel een beetje eigenlijk...
Dit is een van de meest stijlvolle kaste die ik hier op GoT heb gezien!!! De meeste hebben iets teveel UV erin 8)7 ...

mooi blauw ;) .

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143640

Mijn god, doe wat aan je afwerking! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166331

TIP!: Pak een vijl, neem een paar uurtjes de tijd en ga rustig veilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Anoniem: 166331 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:13:
TIP!: Pak een vijl, neem een paar uurtjes de tijd en ga rustig veilen...
Jullie hebben idd gelijk... van afwerking was er nog niet echt veel gekomen :o dat staat echter nog wel in de planning maar het was ook een eerste keer dat ik daadwerkelijk aan het dremelen ging in een kast laat staan de eerste keer dat ik uberhaubt een dremel vast had....ik heb dan ook geprobeerd om het al een beetje bij te vijlen met de dremel maar dat wou niet echt werken helaas
maar het staat nog wel in de planning om alles een beetje netter af te werken :+

Misschien doe ik het wel "weg"afwerken op die manier die jij aan het begin van je CiP laat zien Blackcrown ;) errug mooie kast btw die bleu temjin..
Greyh0und schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:24:
[...]

Dit is een van de meest stijlvolle kaste die ik hier op GoT heb gezien!!! De meeste hebben iets teveel UV erin 8)7 ...

mooi blauw ;) .
Dank U :o ik wou ook niet te veel over the top gaan eigenlijk voornamelijk omdat mn pctje s'nachts ook nog wel eens aanstaat en met de kleurenled koelers die er eerst in zaten werdt heel mn kamer verlicht en dat slaapt niet echt lekker ;) jammer genoeg komt het uv licht een beetje te sterk naar voren op de foto's want in het echt is het maar een heel licht gloedje en kleuren de twee fans een beetje paars op ipv blauw..op deze foto is het al heel wat beter te zien

Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/3194/dsc021858fe.th.jpg
ter vergelijking:
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/6922/casemod22fv.th.jpg

Er staat nog wel wat in de planning om verder aan te doen zoals dus de afwerking :Y)
Waarschijnlijk weer panty's (jah van die dingen die om vrouwenbenen (en ook soms om die van mannen :X )zitten ) om de fans heen spannen want dat houdt echt ontiegelijk goed stof tegen (ideetje hier opgepikt _/-\o_ ) er zitten nu dus van die AC Ryan gestanste grillen achter maar ik ben bang dat die niet veel stof tegen gaan houden...
misschien nog een spiegeltje met "graveer" voor het bayrekje te stealthen met daarachter een zwak lampje oid.

had ik algemene afwerking al gehad?

verder nog eventueel een UV etch (of sticker) in het raam en dat was het ongeveer wel

PS. dit was trouwens het originele kastje:
Afbeeldingslocatie: http://www.pczaak.nl/catalog/images/13480.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door ScytheNL op 04-02-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140923

jeetje, heb je dat window uitgezaagd met een kettingzaag :o Ook vind ik em wat te vol, zoveel fans, en kabels liggen nog overal. Oftewel afwerking wat trouwens al gezegd was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je niet toevallig een zilvere floppydrive? Dat vind ik samen met de afwerking wel een minpuntje, maar het UV is écht mooi, niet overdreven veel enzo, goede kleur, geen waanzin combinaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

Heb 't al eerder gevraagd maar toen geen duidelijk antwoord gekregen... Voor de duidelijkhijd, ik wil dus geen nieuwe mobo kopen ;)

Ik ben eigenlijk opzoek naar een kast die de vorm van een barbone heeft maar waar gewoon grotere ATX borden in passen. Verijst is dat ik het moederbord op de bodem wil monteren! Ik vind dit mooier en fijner aangezien ik een zwaar cool blok heb.

Ik zag leuke cases staan op een advertentie in de PCM. Ze leken op het plaatje redelijk groot maar dat waren ze jammergenoeg niet... http://www.spacepromotion.nl/ overiggens hebben die ook erg mooie kasten en het mooie is dat alle cases van Aspire een 420 watt voeding hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 12:50
Je hebt ook nog de Silverstone SG01B en de Antec Aria maar deze zullen ook wel te klein zijn (ik weet niet welk moederbord je heb...)
Ik denk dat deze wel goed zou zijn: de Thermaltake Tenor
Maar dit kan je tog zelf ook wel vinden als je een beetje op sites rond gaat kijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144605

5 inch psone schermpje ingebouwd :) nu nog verven :) en de boven kant aan de randen afwerken :)

Afbeeldingslocatie: http://foto.vuurwerkcrew.nl/IMG_24905.jpg

Met polyester plamuur gedaan btw en de orgineele behuizing van het schermpje gebruikt :) en er moeten nog knopjes inkomen vergeten terug te zetten :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 144605 op 04-02-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 19-06 06:39
Anoniem: 144605 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 23:01:
5 inch psone schermpje ingebouwd :) nu nog verven :) en de boven kant aan de randen afwerken :)

[afbeelding]

Met polyester plamuur gedaan btw en de orgineele behuizing van het schermpje gebruikt :) en er moeten nog knopjes inkomen vergeten terug te zetten :)
Mag ik vragen waar je dat schermje vanaf hebt? ik ben ook op zoek naar zo'n scherm, maar lukt me niet om het te vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

TranceSetter schreef op zondag 05 februari 2006 @ 02:26:
[...]

Mag ik vragen waar je dat schermje vanaf hebt? ik ben ook op zoek naar zo'n scherm, maar lukt me niet om het te vinden :/
Stonden een tijdje geleden nog op sk.net
http://www.samenkopen.net/action_products/668494
Helaas voor je al in de afronding, maar ze worden wel vaker aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-06 06:09

ReseTTim

Chocolate addicted

Anoniem: 144605 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 23:01:

[afbeelding]

tering netjes opgelost met inbouwen :P :D
zeg heb jij dit gemaakt via vga aansluiting? zo ja kan je mij plz een kleine handleiding sturen hoe je dit gedaan hebt ;) werkt hier nogsteeds niet :X

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-03 09:35
Even googlen en je komt hier uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Anoniem: 140923 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:10:
jeetje, heb je dat window uitgezaagd met een kettingzaag :o Ook vind ik em wat te vol, zoveel fans, en kabels liggen nog overal. Oftewel afwerking wat trouwens al gezegd was ;)
Defineer vol...qua aantal fans vind ik het wel meevallen er zitten maar 4 fans in (excl. de twee in mn voeding) heb wel eens kasten gezien met 6 of 8 fans...de twee 120 mm zijn wel vrij prominent aanwezig als je daar op doelt ;)
De kabels heb ik allemaal zover als mogelijk van het moederbord weg gehouden en ze dus ook zoveel mogelijk weg proberen te stoppen...sommige zijn gewoon niet beter weg te werken omdat ik dan of met de lengte in de knoei kom of er is gewoon geen ruimte om ze weg te werken zoals de kabels die op de bodem liggen...daar ga ik nog wel wat voor verzinnen zat er eigenlijk aan te denken om die weg te werken met een spiegelmod oid maar dat gaat dus weer niet lukken ivm een kabeltje die daar omhoog loopt naar de vga koeler...misschien heb jij nog een suggestie :P
TheZeroorez schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:05:
Heb je niet toevallig een zilvere floppydrive? Dat vind ik samen met de afwerking wel een minpuntje, maar het UV is écht mooi, niet overdreven veel enzo, goede kleur, geen waanzin combinaties..
nou ik ben toevallig nog van plan om die ook te gaan wegwerken op dezelfde manier als mn twee drives...ik heb het baycovertje hier liggen alleen moet ik er heel secuur in gaan zagen om de gleuf van de floppy en het knopje te krijgen want het is maar een heel klein stukje plexi met daarachter een ijzer plaatje..maar dat komt wel goed denk ik zo...
En bedankt voor het compliment betreffende de UV...ik ben er zelf ook blij mee dat het geen overdreven veel licht is gaan geven...

Betreffende ideëen over hoe de kabels netter/beter weg te werken dan hoor ik dat graag natuurlijk
(behalve het idee om ze te meshen..dat is echt een noodoplossing mocht het niet anders kunnen)

Edit:
nog een plaatje van de gestealthe floppydrive (ik heb m eigenlijk bijna nooit nodig dus ik heb m maar compleet weggewerkt..het plexi kapje kan er altijd af wanneer het nodig is) en van mn dvd drive:

Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/6152/dsc021880nb.th.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ScytheNL op 05-02-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

mja google vertrouw ik ffies niet.. heb deze lcd al en volgens een andere methode gesoldeert en dat werkte niet.. ik zoek dus nu van iemand van got hoe die het heeft gemaakt.. zodat ik het makkelijk kan namaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07

Shaggy

Misantroop pur sang

ReseTTim schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:38:
[...]

mja google vertrouw ik ffies niet.. heb deze lcd al en volgens een andere methode gesoldeert en dat werkte niet.. ik zoek dus nu van iemand van got hoe die het heeft gemaakt.. zodat ik het makkelijk kan namaken..
Heb je hier al eens gekeken?

Staat zo in de FAQ: [rml][ HOWTO] ps one lcd in pc[/rml]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb deze how to gebruikt..

http://tidder.rudyatek.com/lcd/

Afbeeldingslocatie: http://tidder.rudyatek.com/lcd/10.gif

Now, the blue wire will go to VGA pins 13 and 14
White Wire 1 will go to VGA Pin 1
White Wire 2 Will go to VGA Pin 2
White Wire 3 will go to VGA Pin 3
White Wire 4 will go to the rest of the VGA Pins as Ground

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:11
Laatst had ik een diskette nodig voor iets en die had ik niet aangesloten..ik dacht laat ik um weer eens aansluiten en meteen wegwerken:

Afbeeldingslocatie: http://schiedam.homestead.com/files/wc/D500-0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://schiedam.homestead.com/files/wc/D500-0001.jpg

Let niet op die dvd/cd spelers die wil ik niet wegwerken omdat ik die knopjes handiger drukken vind als een weggewerkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsx
  • Laatst online: 03-05 12:47
SchiedamLauw schreef op zondag 05 februari 2006 @ 17:36:
Laatst had ik een diskette nodig voor iets en die had ik niet aangesloten..ik dacht laat ik um weer eens aansluiten en meteen wegwerken:

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat is dat nou voor een mod? :? Je hebt je power-wattagemeter vervangen door je diskette drive en je power-meter bungelt er nu een beetje bij.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat zijn diskette achter de meter zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsx
  • Laatst online: 03-05 12:47
Ok, als dat zo is dan heb ik niets gezegd ( en niet goed gekeken ) :X

Sterker nog, slimme oplossing O-) _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Nilsx op 06-02-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Smaken verschillen gelukkig want ik vind hem te ranzig :r.
Te vol. En ook nog een premodded kast.

Maar goed, ik heb ook ooit zelf een premodded kast gehad.
Toen duurde het even voordat ik er achter kwam dat het een lelijk ding was :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163539

kvin m wel meevalle eigenlijk hr mr ja zet jij es wat pics van je kastje neer ties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Anoniem: 163539 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:49:
kvin m wel meevalle eigenlijk hr mr ja zet jij es wat pics van je kastje neer ties :P
1: typ normaal.

2: een kunstcriticus hoeft geen kunstenaar te zijn.

Over die floppydrive-achter-voltmeter, t idee is wel leuk, hoe zitdat nu? moet je t ding dr gewoon uittrekken? een nifty openklap systeempje zou wel heel tof zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 06-02-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
nilsx schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:49:
Ok, als dat zo is dan heb ik niets gezegd ( en niet goed gekeken ) :X

Sterker nog, slimme oplossing O-) _/-\o_
Dat is zo ;)

Aan de zijkant van de power meter zit dubbelzijdig tape dus hij blijft goed vastzitten (hij hangt er niet los bij ofzo :+ )
Anoniem: 108806 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:36:
[...]

Over die floppydrive-achter-voltmeter, t idee is wel leuk, hoe zitdat nu? moet je t ding dr gewoon uittrekken? een nifty openklap systeempje zou wel heel tof zijn.
Dat ding moet je er idd uit trekken. Ik gebruik de floppy denk 1 x per half jaar ofzo dus ik had niet zoveel zin om daar een high tech rol en uitschijfbaar mechanisme voor te bouwen :)

[ Voor 41% gewijzigd door Patrlck op 06-02-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Ah, ok, hoe dan ook, tof idee ^_^ Als ik jou was zou ik iig een mooi scharniersysteem bedenken, het concept bevalt me wel moe'k zeggen :Y) nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SchiedamLauw schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:12:
[...]
dus ik had niet zoveel zin om daar een high tech rol en uitschijfbaar mechanisme voor te bouwen :)
Tsssk... Ben jij nou modder of niet? ;) ;) :P (lees Sarcastisch! voor het geval dat er een misverstand ontstaat O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
Hehehe misschien komt dat later wel als ik vaker floppy's ga gebruiken 8) . Het gaat me er nu alleen om dat ik niet steeds me floppydrive weer moet aansluiten als ik hem nodig heb..

Ik ben geen die-hard modder ben meer van de luie generatie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

geen probleem hoor idd ieder zn eigen mening maar zou je je reactie 's wat meer kunnen onderbouwen zodat ik misschien een inzicht krijg in hoe het anders zou kunnen en wat?
(ja dat van de afwerking weet ik nu wel :+ )

Wat valt er bijvoorbeeld onder te vol?
wat is er te "ranzig" aan?
En van een premodded kast kun je imho niet echt meer spreken aangezien ik het hele premodde stuk eruit heb gezaagd....ik bedoel het had nu net zo goed een kast kunnen wezen zonder voorgemonteerd window...

Kortom: "Give me your eyes" zodat ik een beter inzicht krijg in wat er eventueel verbeterd zou kunnen worden...

mijn dank is groot

PS handige oplossing met die floppydrive :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:04

Nox

Noxiuz

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/4718phpJM112I.png

vond het wel een "klein" modje :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

/nvidia fan-modus: NU IN DE BANKSCHROEF ERMEE!!!! })

als het nou een nvidia was.. big respect ;)

[ Voor 11% gewijzigd door un1ty op 07-02-2006 16:48 ]

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
/off-topic: ga weg met je nividia :Y)

en als het het dan toch zo graag wilt, hij heeft de ati toch ook gemolt? weet jij veel welke vga-kaart hij nu heeft :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiescarbo
Deathscythehell schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:59:
[...]

geen probleem hoor idd ieder zn eigen mening maar zou je je reactie 's wat meer kunnen onderbouwen zodat ik misschien een inzicht krijg in hoe het anders zou kunnen en wat?
(ja dat van de afwerking weet ik nu wel :+ )

Wat valt er bijvoorbeeld onder te vol?
wat is er te "ranzig" aan?
En van een premodded kast kun je imho niet echt meer spreken aangezien ik het hele premodde stuk eruit heb gezaagd....ik bedoel het had nu net zo goed een kast kunnen wezen zonder voorgemonteerd window...

Kortom: "Give me your eyes" zodat ik een beter inzicht krijg in wat er eventueel verbeterd zou kunnen worden...

mijn dank is groot

PS handige oplossing met die floppydrive :Y)
Natuurlijk wil ik mijn mening wel onderbouwen :)

Oke ik zal niks zeggen over de afwerking.

Nou kijk ik vind de kleuren combinatie niet geslaagd. Ik ga met kleuren zelfs zo ver dat de kleuren van het moederbord ook moeten kloppen enz. :*)

Dat van te vol bedoel ik mee dat ik bijvoorbeeld je invertor ziet. Daar houd ik niet van. Die dingen verstop je. Ook vind ik zowieso de kast te klein: door de fans in het window zie je al een heel stuk van je pc niet meer. Ook dat fannetje boven je ram is wel effectief maar niet echt mooi. ;)
Nog 1 heel belangrijk ding. Je hebt wel gemesht enz, maar het blijft een zooitje kwa kabels.
Snapje ;) ? Maak een dubbele boden, dan kan je heel veel kabels wegwerken zoals power on enz.
Ronde IDE zou ook wel mooi zijn. UV-Blauw b.v. En die mesh pluggen zou ik ook beter uv-blauw doen. Staat veel mooier als geheel.

Dat van dat premodded slaat niet op je window, maar op de kast zelf. Bijvoorbeeld op de voorkant. Die dingen op de drives enz vind ik niet mooi.

Ook vind ik je doorzichtige voeding niet mooi.

Wat ik je kan aanbevelen is:
Doe iets leuks met je drive gages.
Spuit de kast in een toepasselijkere kleur (ik heb alleen geen idee welke O+ )
UV-round kabels. (UV-blauw)
Ook iets van een dubbele bodem. Kan ook b.v. een spiegel ofzo :> .
(zie http://www.casejunkies.co...php?upn=010001&hl_id=2808)

Ik hoop dat ik je zo op weg help. :Y)
:9
offtopic:
Als je wilt mag je me toevoegen op msn of wat. (zie profiel) Zodat het hier geen chat ruimte wordt

[ Voor 5% gewijzigd door tiescarbo op 07-02-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Badeend_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 21:29
Mijn laptopkast mod

ik had altijd een enorme bende op me buro en omdat mijn laptop er ook staat en ik deze eigenlijk gewoon als desktop gebruik kwam ik op het plan hem in een kast te bouwen. kwam op het diee door een plaatje van een ipod.

--------------Voor------------------
Afbeeldingslocatie: http://80.100.210.195/badeend/laptopkast/Laptopkast3.JPG
----------------Na------------------
Afbeeldingslocatie: http://80.100.210.195/badeend/laptopkast/Laptopkast52.JPG

En ik wou altijd al eens iets modden leek me leuk maarja aan een laptop valt weinig te sleutelen.
De kast is gemaakt van 2mm dik alluminium.

Er zijn 2 4-poorts USB hubjes ingebouwd.
De rest van de gaatjes zijn voor toetsenbord tv-out cdrom speler en audio. Verder komen er nog 2 92mm fans in omdat mijn pc het lange gamen anders niet wil trekken :Y)

Hier verder wat fotos. Fotos van het in elkaar zetten en het hele bouw proces staan op www.badeend.nl

Afbeeldingslocatie: http://80.100.210.195/badeend/laptopkast/Laptopkast62.JPG
Afbeeldingslocatie: http://80.100.210.195/badeend/laptopkast/Laptopkast64.JPG
Afbeeldingslocatie: http://80.100.210.195/badeend/laptopkast/Laptopkast70.JPG

De voorkant zit vast met scharnieren zodat hij makkelijk open kan en de laptop er makkelijk uitkan. Hij moet soms nog mee naar school.

Totale kosten:

Alluminium €12,- (2 taarten O-) )
popnagels €3,90
Alu strips €5,56
----------------------------- +
€21,55,-

Tijdens het bouwen heb ik me externe HDD ook op de grond gegooid 8)7 |:( (verplaatste me laptop alleen de hdd zat er nog aan vast)
Maar dat zijn externe kosten hé.

[ Voor 8% gewijzigd door _Badeend_ op 07-02-2006 18:56 ]

There's no savegame in real life...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

dank voor de onderbouwing...daar kan ik wat mee _/-\o_

ps. het moederbord is ook blauw hoor :P :+ (ik snap wat je bedoeld overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiescarbo
Deathscythehell schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:07:
[...]

dank voor de onderbouwing...daar kan ik wat mee _/-\o_

ps. het moederbord is ook blauw hoor :P :+ (ik snap wat je bedoeld overigens)
Fijn.
Altijd fijn een mede tweaker helpen :) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

TranceSetter schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:06:
/off-topic: ga weg met je nividia :Y)

en als het het dan toch zo graag wilt, hij heeft de ati toch ook gemolt? weet jij veel welke vga-kaart hij nu heeft :S
het was een R360 @ 9800 PRO van club3d, een 128mb versie met de 256 bit memory bus.

toch raar want volgens mij zat er alleen R350 @ 9800 PRO ?

anyway, heb nu een X800PRO

(komen er trouwens schadelijke stoffen vrij tijdens het dremelen in een printplaat ?

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Ik denk het wel aangezien het vol zit met brand remmende stoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

@ trancesetter

Hoeveel monitoren en graka's krijg jij van nvidia om dit rond te spammen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
noksiejus schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:16:
@ trancesetter

Hoeveel monitoren en graka's krijg jij van nvidia om dit rond te spammen ? :P
Geen één gelukkig ;) Doe mij maar ATI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89853

Ik heb nu ook een sleutelhanger gemaakt hoor, van mijn gesneuvelde :'( 9600 PRO

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a71bba12d28f016ab72f5a0a39774754/full.jpg

edit:
ik vind die GPU van noksiejus toch weer net wat vetter met die rand 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 89853 op 08-02-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Anoniem: 89853 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:59:
Ik heb nu ook een sleutelhanger gemaakt hoor, van mijn gesneuvelde :'( 9600 PRO

[afbeelding]

edit:
ik vind die GPU van noksiejus toch weer net wat vetter met die rand 8)
ja, die van mij is nog vrij bijzonder ook. ik heb een R360 @ 9800 PRO gevonden :P gebeurt niet vaak.

maar ik vraag me af of wat iemand eerder zei waar was, dat een PCB giftige stoffe bevat. ik bedoel, er mag zelfs geen lood in verwerkt zitten...

iig vind ik mn sleutelhanger wel vet :) ik zou alleen wel ff de hoekjes afronden.

EDIT
TranceSetter schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:44:
[...]

Geen één gelukkig ;) Doe mij maar ATI :)
oeps sorry, was bedoeld tegen un1ty

[ Voor 14% gewijzigd door Nox op 08-02-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vandaag een oplossing gevonden voor een al langer bestaand problem: Een 2e analoge 2.0 uitgang op een audigy 2 :)

Op http://audigy2zshowto.blogspot.com/ kwam ik het onderstaande schema tegen:
Afbeeldingslocatie: http://photos1.blogger.com/img/76/3094/1024/connector_closeup.jpg
Dat dient eigenlijk om een hoofdtelefoon en mic aan te sluiten (inclusief muting, voor de geinteresseerden) - maar als line-out voldoet het ook prima :)
Zie hier het gevolg:
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/1967/dsc000550tb.jpg
(binnenkant PC)
en
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/685/dsc000568dt.jpg
(buitenkant PC + deel binnekant, gewoon met een gaatje door een afsluitplaatje :Y) )

3,5mm contraplugje aan een oud CD-rom audiokabeltje - die connector pastte direct. Solderen was ietwat lastig (skills zijn niet meer wat ze waren + kabel soldeerbout te kort :X) maar het is gelukt :)
Aanvankelijk gebruikte ik 2 CD-rom kabels hiervoor - dan kon ik er 1 slopen mocht het mis gaan. Dat blek echter niet nodig, vandaag dar ik ze maar aan elkaar vast heb gemaakt. De kabelscheontjes zaten deels nog aan de kabeltjes...een beetje plakband en een vaste hand deden de rest :Y)

Helemaal netjes is het nog niet (zoals je op de foto's kunt zien), en of ik het nog beter ga maken weet ik nog niet, maar voorlopig ben ik er trots op :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0rk
  • Laatst online: 16-05 20:30
Slim idee, maar een beetje slordige afwerking.. kun je het niet wat netter afwerken?? een beetje zwart tape om de draad, en het kopje van de plug achter het plaatje plakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
noksiejus schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:36:
[...]

ja, die van mij is nog vrij bijzonder ook. ik heb een R360 @ 9800 PRO gevonden :P gebeurt niet vaak.

maar ik vraag me af of wat iemand eerder zei waar was, dat een PCB giftige stoffe bevat. ik bedoel, er mag zelfs geen lood in verwerkt zitten...

iig vind ik mn sleutelhanger wel vet :) ik zou alleen wel ff de hoekjes afronden.

EDIT

[...]

oeps sorry, was bedoeld tegen un1ty
Dat is helemaal niet speciaal. Het gros van de 9800PRO kaarten heeft R360-cores. Je kunt er namelijk ook de XT-bios inflashen. Kijk maar bij videokaarten forum

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
k0ewl schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:25:
[...]

Dat is helemaal niet speciaal. Het gros van de 9800PRO kaarten heeft R360-cores. Je kunt er namelijk ook de XT-bios inflashen. Kijk maar bij videokaarten forum
bijna alle sapphire hebben idd een r360 core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89853

Dan kan ik ook zeggen, die van mij is speciaal, want het is een RV350 core 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 22:45
The_Eagle schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:17:
Verhaal over een line-out stekkertje
Je weet wel dat die stekkertjes bij het in en uitpluggen, altijd even kortsluiting maken??

[ Voor 1% gewijzigd door ThinkPad op 09-02-2006 17:52 . Reden: Perongeluk een "kots" emoticon erbij ingeplakt, niet helemaal de bedoeling. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

noksiejus schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:40:
[...]

het was een R360 @ 9800 PRO van club3d, een 128mb versie met de 256 bit memory bus.

toch raar want volgens mij zat er alleen R350 @ 9800 PRO ?

anyway, heb nu een X800PRO

(komen er trouwens schadelijke stoffen vrij tijdens het dremelen in een printplaat ?
Printplaat is geperst glasvezel met epoxy-hars, dus een laminaat, het stof is dus niet zo lekker voor je gezondheid. :'(

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0rk
  • Laatst online: 16-05 20:30
beetje in de richting van asbest.. als het heel is gebeurt er niks, als je het versplinterd en inademt is het niet goed voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En psone beeldscherm mod is klaar :) alene paintjob is beetje mislukt :( binnenkort laten spuiten denk ik :p eerst geld sparen :D

http://foto.vuurwerkcrew.nl/Afbeelding%20026.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
My god, wat heb je met die telefoon gedaan? Geschuurt ofzo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheZeroorez schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:40:
nee die verf van dat ding is gewoon swak :S was al naar 2 week ofzow :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
TheZeroorez schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:40:
en die muis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-06 16:52
muis is standaard zo
das een mx518 game muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Anoniem: 144605 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:37:
En psone beeldscherm mod is klaar :) alene paintjob is beetje mislukt :( binnenkort laten spuiten denk ik :p eerst geld sparen :D

omfg, welkom in de skihut:P hahaha. Ziet er wel mooi uit, alleen de paintjob indeed bijwerken

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836

Anoniem: 144605 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:37:

Ziet er leuk uit, persoonlijk zou ik voor mat zwart gaan, is mooier en is stukken makkelijker te spuiten. Ik vind dat glimmende zo plastic en tja geodkoop achtig eruit zien :D (nofi :+). Voor 3 euro heb je een mat zwarte spuitbus van cheap merkje wat zeer goed werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

hmz, ik dacht dat het een uitzondering was dat de 9800PRO's een R360 core hadden, of was er iets anders dat de XT's wel hadden en de PRO's niet ? ik zweer dat er iets was. was wel een jaar geleden dat ik er naar op zoek ging, miss heb ik het verkeerd gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

ik heb een vraagje , ik heb dus turtle wax gekocht , zo'n grijze fles die bedoeld is voor chroom en aluminium enzo om mijn plexi te polijsten want er zitten veel ondiepe krassen in .
maar ik denk dat ik het verkeerd gebruik want ik krijg alleen meer krassen.
ik gebruik wc-papier :Y) want een doek laat ook krassen na , dat heb ik al gemerkt :X
ik doe dus:
eerst erop wrijven hard en dan met een andere doek/papier opblinken maar het resultaat is niet echt wat het zou moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:50:
ik heb een vraagje , ik heb dus turtle wax gekocht , zo'n grijze fles die bedoeld is voor chroom en aluminium enzo om mijn plexi te polijsten want er zitten veel ondiepe krassen in .
maar ik denk dat ik het verkeerd gebruik want ik krijg alleen meer krassen.
ik gebruik wc-papier :Y) want een doek laat ook krassen na , dat heb ik al gemerkt :X
ik doe dus:
eerst erop wrijven hard en dan met een andere doek/papier opblinken maar het resultaat is niet echt wat het zou moeten zijn...
Naar mijn weten duurd polijsten wel even.. Het is niet zo even vegen en schoon maken en klaar.. Wij hebben op school wel eens ij handvaardighijd een paar plaatjes gekleurd plexi glas op elkaar moeten lijmen en dan een vorm er uit zagen. Vervolgens zorgen dat het voorwerp helemaal blinkt. Eerst vijlen en dan grof schuur papier tot en met p500 schuur papier. Vervolgend met commandant zorgen dat het helemaal glimt. Dat duurde ook enige tijd voor je het echt mooi glad kreeg. Ik neem aan dan polijsten polijsten is en dat het allemaal (afhankelijk van het materiaal natuurlijk een tijdje nodig heeft voor je het echt ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:05:
[...]

Naar mijn weten duurd polijsten wel even.. Het is niet zo even vegen en schoon maken en klaar.. Wij hebben op school wel eens ij handvaardighijd een paar plaatjes gekleurd plexi glas op elkaar moeten lijmen en dan een vorm er uit zagen. Vervolgens zorgen dat het voorwerp helemaal blinkt. Eerst vijlen en dan grof schuur papier tot en met p500 schuur papier. Vervolgend met commandant zorgen dat het helemaal glimt. Dat duurde ook enige tijd voor je het echt mooi glad kreeg. Ik neem aan dan polijsten polijsten is en dat het allemaal (afhankelijk van het materiaal natuurlijk een tijdje nodig heeft voor je het echt ziet..
ik zal dat eens proberen , maar ksnap nog altijd niet waarom er krassen komen in de vorm van de manier waarop ik polijst , cirkels dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-03 17:18
Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 20:03:
[...]

ik zal dat eens proberen , maar ksnap nog altijd niet waarom er krassen komen in de vorm van de manier waarop ik polijst , cirkels dus...
Omdat polijsten ook gewoon schuren is, krijg je ook krassen ;) Misschien is je wax te grof en heb je fijnere nodig. Mijn ervaring is dat je de krassen ook veel minder ziet als je in rechte lijnen polijst en dus niet in circels.

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brinkdinges schreef op zondag 12 februari 2006 @ 10:29:
[...]

Omdat polijsten ook gewoon schuren is, krijg je ook krassen ;) Misschien is je wax te grof en heb je fijnere nodig. Mijn ervaring is dat je de krassen ook veel minder ziet als je in rechte lijnen polijst en dus niet in circels.
het is er voor chroom en is nogal vloeibaar dus geen pasta dus ik denk niet dat hij te grof is.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 12-02-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-06 10:38

Stekeltje

Nothing to see here move along

Mijn "kleine" mod, plexie platen gemaakt en in me case vast gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://img304.imageshack.us/img304/1479/m41001401ak.th.jpg

Resultaat vind ik persoonlijk wel mooi geworden, vooral om dat het mijn eerst keer is :)

ja ik weet dat het een pre-modded kast is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ik vind het er leuk uitzien. Zeker in combinatie met een window. Minpuntje is alleen dat het plexie aan de bovenkant een ander stuk overlapt. Misschien is het mooier om het uit één stuk te maken en als dat niet kan misschien zorgen dat het mooier aansluit.

Nog een ander leuk idee: maak een figuur op het plexie. Dat breekt het witte een beetje.

Just mijn 2 kwartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje

Stekeltje

Er komt nog meer op, en dan bovenste heb ik express gedaan (niet uit 1 stuk dus) want er zit een irritante "balk" en die wilde ik bedenken daarom overlapt het. ik ben binnekort jarig en dan vraag ik uv blauw plexie glas.Dan zaag ik mijn naam uit en een figuur die ik er dan nog op zet :) . Als dat af is zal ik dan nog wel een foto maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik houd van dit topic _/-\o_ Ik ga volgende week Maandag ook beginnen met me 1ste echte casemod en zal na afloop ook wel een paar pic's posten. Ik ben pas net actief hier op GoT maar kijk er al maanden onder andere een hoop in dit topic. En ik wil ff iedere tweaker die hier post bedanken voor de pic's en verhalen _/-\o_ Ik heb een hoop inspiratie hier opgedaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140923

Ruud, niet een beetje grote kast voor zo'n mobotje ? :P Lijkt me dat je daar een mooi klein kastje omheen kan bouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje

Stekeltje

Toen ik die kast zag was ik verkocht :P, en ik doe deze ook niet zomaar weg dus als ik mijn hardware eens vernieuw komt er wel een groot bordje in hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-06 07:43
...Ruud... schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:10:
Toen ik die kast zag was ik verkocht :P, en ik doe deze ook niet zomaar weg dus als ik mijn hardware eens vernieuw komt er wel een groot bordje in hoor ;).
Oh, dit valt nog mee... Ik heb ooit een Via Epia bordje (17x17 cm) ingebouwd gezien in een Chieftec Bigtower. Das pas oversized :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 23:16

Arnold-D

Nad - Feel The Power

ik heb een spiegelmod gemaakt.. >:)
met het logo van nvidia
zie foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~harmdirk/foto's/Spiegelmod/Chieftec%20Dragon/HPIM2788.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~harmdirk/foto's/Spiegelmod/Chieftec%20Dragon/HPIM2792.JPG

het ziet er wel gaaf uit
er liggen 2x 30cm groene ccfl's onder

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi gemaakt dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158451

mooi :)

ik wil dat ook maken met de volgende tekst:

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/35530phpI3FYn9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

ruud, hoe heb jij die plaatjes gematteerd. ik heb het geprobeerd met korrel 800 nat, maar krijg nog steeds een streeppatroon :( fijner hadden ze niet bij de bouwzaak. stakkertjes wilde me kopieerpapier geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

ben trouwens vandaag jarig :)
16 geworde ook een kleine mod he :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163846

Gefeliciteerd! :) Mooie mod btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje

Stekeltje

noksiejus schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:28:
ruud, hoe heb jij die plaatjes gematteerd. ik heb het geprobeerd met korrel 800 nat, maar krijg nog steeds een streeppatroon :( fijner hadden ze niet bij de bouwzaak. stakkertjes wilde me kopieerpapier geven.
Ik heb dit plexie glas niet gematteerd. Ik geloof dat ze dit melk-wit noemen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ghost-rider schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:37:
Congratz! Als je nu maar niet Ghost rider na gaat doen op je brommert nu je 16 bent :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Anoniem: 136640 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:11:
[...]

Congratz! Als je nu maar niet Ghost rider na gaat doen op je brommert nu je 16 bent :P ;)
>:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Laatst online: 20-06 10:58
ghost-rider schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:37:
Ha nog een jarige vandaag :)
Ik ben ook jarig, alleen ben ik 19 geworde 8) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Laatst online: 20-06 13:35
Ben ook al een tijdje bezig met mijn mod :Y)

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ernest.stoffels/Pc1thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ernest.stoffels/Pc2thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ernest.stoffels/Pc3thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ernest.stoffels/Pc4thumb.jpg
Lekker scherpe foto's maar goed :>

Coolermaster Centurion 5
Links windows in gemaakt, gaten voor m'n fans, die 80mm voor m'n CPU gaat deze week vervangen worden voor een 120mm :9~. Daarnaast komt er nog een 120mm outtake bij op de lege plaats links van m'n CPU :).

Alle kabels gesleeved (pokkewerk :o) plus UV verlichting en de topjes van m'n 7700Cu geverft met UV paint. Voedingomhulsel vervangen door zo'n UV geval...

Als m'n 2 nieuwe 120mm fans erinhangen ga ik alle kabels nog weg stoppen want het is nu nog geen gezicht al die kabels B).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147312

mooie witte sleeves, past goed bij je je mod.
Maar wel veel fans ;), zal vast niet zo stil zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Anoniem: 147312 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:12:
mooie witte sleeves, past goed bij je je mod.
Maar wel veel fans ;), zal vast niet zo stil zijn
Et zijn blauwe sleeves eigenlijk :P maar ze komen een beetje fel op de foto's over, dus zien ze er wit uit. Qua geluid valt het nog mee, ik kan alle fans regelen met m'n aerogate 2 en speedfan, ik kan hem vrijwel geruisloos maken :9. Maar full power is uiteraard voor op lans en warmee edagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Laatst online: 13-05 20:42
EyeWitness schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:01:
de topjes van m'n 7700Cu geverft met UV paint.
Heb je dat zelf geverft of gespoten?

Ik ken namelijk die busjes van A.C Ryan van uv verf op acryl basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

R-Adioactive schreef op maandag 20 februari 2006 @ 00:16:
[...]

Heb je dat zelf geverft of gespoten?

Ik ken namelijk die busjes van A.C Ryan van uv verf op acryl basis.
ik denk geverft
als je spuit zal de rest er ook wel onder zitten gok ik...2\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Mja geverfd met die AC Ryan paint potjes/busjes. Tziet er van dichtbij nog niet helemaal netjes uit maar daar ga ik in de vakantie nog even aan werken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Laatst online: 13-05 20:42
Heeft wel een geinig effect ja :)

Als je het zou spuiten zou je ineens het hele koelblok mee nemen inderdaad. Denk dat dat niet echt goed zal zijn voor het geleiden van de warmte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

ik was gister ff bezig met sat kaart..
en knal ik met me vinger tegen de vga kaart..
fan afgebroke van de zalman cu700
nu een 80mm er op geplaatst...
koelt nu wel mooi 2 grade beter..;) idle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rastamen
  • Laatst online: 22-11-2024
Omdat Ghost-rider me onzettend irriteerde met de vraag waar mijn spiegelmod was :P
Heb ik vandaag ff'tjes men camera gepakt en snel een paar mooie foto's geschoten.
Foto's zijn met mijn nieuwe Canon Powershot 520A geschoten.

Afbeeldingslocatie: http://www.soep-R.nl/uploads/1140538855.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.soep-R.nl/uploads/1140505175.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.soep-R.nl/uploads/1140522363.jpg

Ook ben ik bezig met de kast waar hij in moet.

Afbeeldingslocatie: http://www.soep-R.nl/uploads/1140509402.jpg
De front was nogal brak, dus daarom maak ik er zelf een van mdf plus een laagje plexie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

rastamen schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:26:
Omdat Ghost-rider me onzettend irriteerde met de vraag waar mijn spiegelmod was :P
Heb ik vandaag ff'tjes men camera gepakt en snel een paar mooie foto's geschoten.
Foto's zijn met mijn nieuwe Canon Powershot 520A geschoten.

Ook ben ik bezig met de kast waar hij in moet.

De front was nogal brak, dus daarom maak ik er zelf een van mdf plus een laagje plexie.
_/-\o_

ziet er ook wel mooi uit ja...........................

[ Voor 8% gewijzigd door Arnold-D op 20-02-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet echt een mod... maar ik heb vandaag de cpu van mijn Tulip FT-6000 vervangen.. Er zat een pentium 1 90mhz in. Er zit nu een Pentium 200 zonder mmx in. Deze draait op 120mhz. Hoger kan ik hem niet instellen met de dipswitches. Nu alleen nog een CD-rom drive er in en meer geheugen. Er zit maar 16mb in.

Afbeeldingslocatie: http://ragingb.pointclark.net/upload/files/1/cpu.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836

wel mooi dat het ook nog allemaal werkt :D

offtopic:
Waarmee heb je de foto geedit eigenlijk ? ( zoek zelf nog een progje waar ik een watermerk in eeen foto kan fixen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Anoniem: 86836 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:03:
wel mooi dat het ook nog allemaal werkt :D

offtopic:
Waarmee heb je de foto geedit eigenlijk ? ( zoek zelf nog een progje waar ik een watermerk in eeen foto kan fixen)
offtopic:
bordermaker is een erg handig progje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Nadat ik uitgekeken was op mijn 1ste mod heb ik een bigtower gekocht (Aopen) en deze ook gemod. Hij is nog niet af maar het resultaat mag er zijn vind ik. Ik ben er 4 dagen mee bezig geweest. Ik heb aan alle beide kanten een ''window'' gezaagd + plexi. Achter de ''flits'' zitten 2 gele ccfl's (30 cm). Aan de linkerkant zitten 4 blauwe ccfl's (30 cm). Het is in het echt lang niet zo fel maar ik ben geen fotograaf :P

Aan de onderkant ook 3 blauwe ccfl's voor het gloweffect. In de bovenkant heb ik ook een window gemaakt. Het ziet er wel leuk uit : Je kijkt uit op de HD. Verder heb ik er een fancontroller ingezet (sunbeam chronomatic windmill ; echt geweldig ding,7-kanaals+temp. sensor's _/-\o_ )

Ik wilde eerst de fikker enz. stealthen maar dat kwam niet helemaal goed uit. Heb ze dus maar gespoten en dat lijkt ook wel. De hele kast zwart hoogglans gespoten behalve het laatje van de fikker en de ''rand''. Foto's zeggen meer dan woorden dus aanschouw:

Afbeeldingslocatie: http://img76.imageshack.us/img76/5443/hpim0181custom4xr.th.jpg
Rechterkant
Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/770/hpim0179custom0ub.th.jpg
Linkerkant
Afbeeldingslocatie: http://img76.imageshack.us/img76/8864/hpim01826bu.th.jpg
Voorkant
Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/7923/hpim0184custom5mr.th.jpg
Inwendig
Afbeeldingslocatie: http://img76.imageshack.us/img76/9263/hpim0185custom7yx.th.jpg
Bovenkant

Redelijk gelukt vind ik :*) Afwerking is nog niet super maar komt nog en de kabels die je ziet zullen nog gesleeved worden.

[ Voor 26% gewijzigd door TEAMIKKE op 23-02-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:03:
offtopic:
Lol, ik lees je offtopic vraag nu pas.. Dat doet mijn upload script zelf.. Je kan dat script gratis downloaden van http://celerondude.com/

Het is gewoon een gratis script! En voor dat watermerk moet je wel de nieuweste versie van de Uploader hebben..
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
AUB alleen plaatjes/thumbnails van maximaal 600 pixels breed posten.
Chatreplies worden getrashed