Ik gok dat het topic aantrekkelijker wordt als je de plaatjes ook echt in de OP zet, ipv links
Cool onderwerp, die beesjes.
Je bent ook wel goed begonnen, dus zoals mijn tante altijd zei :
"Goed begonnen is half gewonnen"
Zaag je de nagels van de gekko's er ook uit ?
Nog veel succes ermee !
Je bent ook wel goed begonnen, dus zoals mijn tante altijd zei :
"Goed begonnen is half gewonnen"
Zaag je de nagels van de gekko's er ook uit ?
Welke plaat is hier trouwens welke kant en mis je geen bovenkant ofzo ?![]()
![]()
Nog veel succes ermee !
[ Voor 26% gewijzigd door Jado op 21-02-2006 18:59 ]
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
@Ediejo: Bedankt voor de tip.
@Jado: De nagels zit ik nog over na te denken, aangezien ze eigenlijk te klein zijn om fatsoenlijk te kunnen verwerkenl. Ik heb overigens nog een extra aluminium plaat liggen waarop ik het natuurlijk kan proberen.
Betreft de afbeelding van de verschillende panelen. Als je even doorlinkt naar de grotere afbeeldingen en naar de bestandsnaam kijkt, dan zul je er vanzelf achter komen
.
@Jado: De nagels zit ik nog over na te denken, aangezien ze eigenlijk te klein zijn om fatsoenlijk te kunnen verwerkenl. Ik heb overigens nog een extra aluminium plaat liggen waarop ik het natuurlijk kan proberen.
Betreft de afbeelding van de verschillende panelen. Als je even doorlinkt naar de grotere afbeeldingen en naar de bestandsnaam kijkt, dan zul je er vanzelf achter komen
[ Voor 5% gewijzigd door Berenkoud op 21-02-2006 20:11 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
Bij deze wil ik graag bekend maken dat ik een sponsor in de wacht heb weten te slepen.
Het betreft hier PCModShop.
Tevens wil ik PCModShop bij deze alvast bedanken voor hun bijdrage.
Het betreft hier PCModShop.
Tevens wil ik PCModShop bij deze alvast bedanken voor hun bijdrage.
PS2 Snow White SRSM 20"
PS2 Snow White SRSM 20"
Volgens mij is rechtsonder op dat plaatje de bovenkant, aan de 2 fangaten te zien althans.Jado schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:57:
-knip-
[...]
Welke plaat is hier trouwens welke kant en mis je geen bovenkant ofzo ?
Nog veel succes ermee !
Rechtsboven zal vermoedelijk de voorkant worden. Linksonder de achterkant met de mobo-uitgangen en een gat voor de voedingsfan. Dus misschien dat het plaatje linksboven gebruikt word voor beide zijkanten... I
k vraag me alleen wel af of het practisch is om ook een gekko-vormig gat uit te zagen in de achterkant omdat je die normaliter toch vrij weinig ziet. Maar we weten natuurlijk niet hoe z'n opstelling staat...
@Juize
nice work so far!
ziet er allemaal netjes uit, ik ben benieuwd naar het resultaat.
overigens, ga je gematteerd acryl gebruiken voor een diffuus lichteffect op de gekkos? ik vraag me namelijk af of de acrylpanel in het midden van je case niet voor een donkere lijn met minder verlichting op je zijkanten en voorkant zorgt. dat zou jammer zijn...
keep up the good work!
@Pixxel: Ik ga geen gematteerd acryl glas gebruiken. De donkere lijn die zou onstaan door het plaatsen van een acryl panel in het midden van de kast had ik rekening mee gehouden. Zodra ik met dat punt bezig ben zal ik zien op wat voor een manier ik dit op een fatsoenlijke manier kan wegwerken.
PS2 Snow White SRSM 20"
PS2 Snow White SRSM 20"
Vandaag de hele dag gewerkt en dus geen tijd gehad voor mijn mod en dus ook geen update.. Morgen staan we weer vroeg op en gaan we weer aan de slag.
PS2 Snow White SRSM 20"
Mooi man! Je hebt me geinspireerd! Ik ga je niet nadoen maar de vorm van een leuk dier met gekk(o)e poten spreekt me wel aan!
Ik zat wat te bedenken om mijn kast een beetje extra te geven.
Ik kwam op het idee om misschien de acryl panel die achter de aluminium platen zal moeten worden bevestigt op de een of andere manier te vormen door de mal van de gekko, zodat je een soort van 3D effect van de gekko krijgt, waarbij dus een gedeelte van de acryl panel door de mal heen steekt.
Is er misschien iemand hier op GoT die een soortgelijke ervaring op heeft gedaan en die mij misschien enkele tips zou kunnen verschaffen?
Ik kwam op het idee om misschien de acryl panel die achter de aluminium platen zal moeten worden bevestigt op de een of andere manier te vormen door de mal van de gekko, zodat je een soort van 3D effect van de gekko krijgt, waarbij dus een gedeelte van de acryl panel door de mal heen steekt.
Is er misschien iemand hier op GoT die een soortgelijke ervaring op heeft gedaan en die mij misschien enkele tips zou kunnen verschaffen?
PS2 Snow White SRSM 20"
[ Voor 4% gewijzigd door Berenkoud op 26-02-2006 01:32 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
Niet te uitbundig positief he??
Wat een enorme lading CM troep, zeg je gewoon tegen je sponsor wat je wil hebben... en dat versturen ze vervolgens hersenloos?
MSI GX660R for the win!
Zeker niet. Alles is in overleg gegaan.Egg schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:39:Wat een enorme lading CM troep, zeg je gewoon tegen je sponsor wat je wil hebben... en dat versturen ze vervolgens hersenloos?
PS2 Snow White SRSM 20"
Vandaag geen update aangezien ik moest werken.
Morgen weer een dag.
Morgen weer een dag.
PS2 Snow White SRSM 20"
Vandaag bezig geweest met het uitzagen van het 8 mm dikke acryl panel.
De standaard maten van het panel zijn 500 x 500 mm en ik moeste 400 x 400 mm hebben.
Het heeft me enige tijd gekost om de gezaagde kanten recht en glad te krijgen, maar het is met uiteindelijk toch gelukt.
Aangezien ik mijn kabeltje die ik gebruik om foto's te uploaden bij mijn vriendin heb laten liggen, volgen de foto's morgen.
Edit:
De standaard maten van het panel zijn 500 x 500 mm en ik moeste 400 x 400 mm hebben.
Het heeft me enige tijd gekost om de gezaagde kanten recht en glad te krijgen, maar het is met uiteindelijk toch gelukt.
Aangezien ik mijn kabeltje die ik gebruik om foto's te uploaden bij mijn vriendin heb laten liggen, volgen de foto's morgen.
Edit:
[ Voor 60% gewijzigd door Berenkoud op 03-03-2006 13:40 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
PS2 Snow White SRSM 20"
Tja, dremels en acryl zijn niet zo'n goeie combinatie....
Jammer van die 1e plaat. Gelukkig kon je em nog hergebruiken.
Verder coole mod. Ik volg deze op de voet.
ps. Wat je daar in je handen hebt, is trouwens een vlakschuurmachine en geen bandschuurmachine. Klein detail
Jammer van die 1e plaat. Gelukkig kon je em nog hergebruiken.
Verder coole mod. Ik volg deze op de voet.
ps. Wat je daar in je handen hebt, is trouwens een vlakschuurmachine en geen bandschuurmachine. Klein detail
[ Voor 4% gewijzigd door sys64738 op 03-03-2006 08:57 ]
Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear
[ Voor 4% gewijzigd door Berenkoud op 06-03-2006 01:44 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
[ Voor 8% gewijzigd door Berenkoud op 06-03-2006 01:42 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
Zou een moderator mijn laatste 2 berichten kunnen verwijderen. Bedankt.
[ Voor 92% gewijzigd door Berenkoud op 06-03-2006 02:00 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
zijn er UV groene ccfl's? volgens mij is UV altijd paars, of loop ik nou al weer achter op dat gebied
Verwijderd
Ziet er leuk uit, wordt alleen een beetje groen 

UV-ccfl's zijn altijd een beetje paars (het echte UV-licht kan je niet met het blote oog waarnemen, waardoor een UV-ccfl niet zo fel lijkt als een ander gekleurede ccfl) , dit schijnt dan op een UV-reactief materiaal, welke het licht opneemt en het vervolgens uitzend in een andere golflengte, waardoor je dus een andere kleur ziet (in dit geval groen)WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 maart 2006 @ 02:19:
zijn er UV groene ccfl's? volgens mij is UV altijd paars, of loop ik nou al weer achter op dat gebied
Misschien een tip voor de volgende keer als je iets 'recht' moet hebben. Snij hem in over de hele lengte, leg de snijrand op de rand v/e tafel ofzo en sla op het kleine stuk. Breekt ie perfect recht af, moet je wel zorgen dat je hem goed hebt ingesneden.
Scheelt wat decopeer werk
Bedankt voor de tip, maar dat had ik al geprobeerd. En mij lukt dat dus niet met 8 mm dik acryl. Met de 3 mm platen zal dit geen probleem zijn.X-G schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:13:
Misschien een tip voor de volgende keer als je iets 'recht' moet hebben. Snij hem in over de hele lengte, leg de snijrand op de rand v/e tafel ofzo en sla op het kleine stuk. Breekt ie perfect recht af, moet je wel zorgen dat je hem goed hebt ingesneden.
PS2 Snow White SRSM 20"
Verwijderd
Volgens mij zijn de plaatjes dood...
Heb hem een paar weken terug bekeken en vond het toen wel een leuk begin.
zorg ff dat je plaatjes werken dan kan ik het vervolg ook eens zien
Plaatjes doen het gewoon hoor...Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:27:
Volgens mij zijn de plaatjes dood...
Verwijderd
De bandwidth van zijn account lijkt me op.
@Juize: mocht je je plaatjes ergens anders op een ftptje willen gooien moet je me even een mailtje sturen, heb nog verkeer over
@Juize: mocht je je plaatjes ergens anders op een ftptje willen gooien moet je me even een mailtje sturen, heb nog verkeer over
Mijn webhost account was tijdelijk offline, omdat deze in verband werd gebracht met spam. Inmiddels is dit probleem verholpen.
PS2 Snow White SRSM 20"
PS2 Snow White SRSM 20"
[ Voor 4% gewijzigd door Berenkoud op 08-03-2006 00:35 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
Je kan misschien hiertussen nog een strip van een andere kleur pleqy tussen monteren, en daar iets met licht bijvoegen. Tis maar idee, maar denk dat de opening er tussen het geheel ook niet echt lelijker maakt.De ruimte die overblijft tussen de acryl plaat en de aluminium balken zal aanwezig blijven, maar dit geeft geen vervelend gezicht.
PS2 Snow White SRSM 20"
[ Voor 4% gewijzigd door Berenkoud op 11-03-2006 00:26 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
Probeer van hout een goede vorm te krijgen zoals je het wilt hebben. Ik bedoel dus de Gekko met bolling en dan kleiner als de uitgezaagde vorm, want de dikte van het plexi moet ook ergens heen. Op deze manier brand je niet je vingers en als je de mal netjes maakt heb je overal hetzelfde.
Denk ik te simpel als ik zeg: Doe handschoenen aan?
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Ik heb vrij weinig ervaring met het bewerken van plexiglas, maar zou het niet mogelijk zijn om een soort mal te maken in de vorm van de op te bollen gedeelten (blokje hout + schuren, vijlen, zagen, frezen, etc)? als je dan het aluminium tijdelijk vast zet aan het plexiglas, en het te buigen gedeelte opwarmt, kan je het 3d effect er simpelweg in drukken. Tegen de warmte zijn ovenwantjes of pannelappen volgens mij een prima oplossing... ik ben benieuwd hoe je dit gaat oplossen, en vooral hoe het resultaat wordt.-knip-
Met een verfbrander heb ik enkele dingen getest op reststukken. Mijn bedoeling was dat ik de acryl platen die straks aan de achterzijde van elke metalen plaat bij het gedeelte van de mal van de gekko naar buiten laat komen. Dit om een soort van 3D effect te creeren.
Zoals je kunt zien lukt dit nog wel aardig met dit test stukje. Het probleem is echter dat het gepaard gaat met veel hitte en daar zijn mijn vingers niet tegen bestand. Ik moet dus na het verwarmen van het acryl het acryl door de mal heen drukken op de een of andere manier en dan tegelijkertijd afkoelen, zodat het acryl niet terug krimt naar zijn oorspronkelijke vorm.
Ik heb hiervoor nog niet de juiste manier gevonden zonder mijn vingers te branden en lelijke vlekken in de verwarmde stukken te krijgen. Tips zijn dus van harte welkom.
moet je uit piepschuim, of wat dan ook een 3dmal maken die je daar in kan drukken. Zo hoef je er niet met je vingers aan.
-edit- had laatste reakties niet gezien, maar vertellen precies hetzelfde.
-edit- had laatste reakties niet gezien, maar vertellen precies hetzelfde.

[ Voor 27% gewijzigd door KneppaH op 11-03-2006 00:44 ]
AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2
vaak word alleen de verwarmde kant gevoelig voor afdrukken door vingers,
dus je zou aan de buitenkant kunnen verwarmen en met een handschoen aan het plastic naar buiten kunnen drukken.
dus je zou aan de buitenkant kunnen verwarmen en met een handschoen aan het plastic naar buiten kunnen drukken.
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
hmmm beloofd wat deze mod, ziet er iig netjes uit
K to the KillaZ
is het niet mogelijk om de metelen plaat, met daarop de plexiplaat in de oven te leggen (op 50 graden oid) dan zou de plexi in een semi-hyperbolische vorm moeten geen hngen, en ik denk dat dit het effect is wat je zoekt (note: ik heb dit nog nooit gedaan,. en het is maar een idee, dis probeer het ajb eerst uit vvor je je platen vernachelt
) ziet er strak uit trouwens
Verwijderd
Ik denk niet dat het zal gaan, heb je die kleine pootjes al eens gezien?Pixxel schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 00:38:
[...]
Ik heb vrij weinig ervaring met het bewerken van plexiglas, maar zou het niet mogelijk zijn om een soort mal te maken in de vorm van de op te bollen gedeelten (blokje hout + schuren, vijlen, zagen, frezen, etc)? als je dan het aluminium tijdelijk vast zet aan het plexiglas, en het te buigen gedeelte opwarmt, kan je het 3d effect er simpelweg in drukken. Tegen de warmte zijn ovenwantjes of pannelappen volgens mij een prima oplossing... ik ben benieuwd hoe je dit gaat oplossen, en vooral hoe het resultaat wordt.
Ziet er leuk uit, kzal hem eens gaan volgen
btw: Waar heb je dat aluminium vandaan?
btw: Waar heb je dat aluminium vandaan?
I see red pixels.
Al je links naar je plaatjes werken niet meer
.
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Webhost is gisteravond veranderd van server, waardoor ze tijdelijk offline waren.
Vanavond zou ik even 2 updates posten, die ik nog niet had toegevoegd.
PS2 Snow White SRSM 20"
Toen ik deze mod voor het eerst zag dacht ik "weer zo`n kubus :/"
Maar nu ik zie wat je met het plexi gaat doen vind ik het wel de goede kant op gaan. Verder vind ik het zeer mooi dat je de ophanging van de HDDs zelf maakt. Hopelijk wordt het niet te druk maar dat zien we wel. complimenten krijg je wel als de case klaar is
Maar nu ik zie wat je met het plexi gaat doen vind ik het wel de goede kant op gaan. Verder vind ik het zeer mooi dat je de ophanging van de HDDs zelf maakt. Hopelijk wordt het niet te druk maar dat zien we wel. complimenten krijg je wel als de case klaar is
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Ik kan ze nu ook niet zien.Juize schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:16:
Webhost is gisteravond veranderd van server, waardoor ze tijdelijk offline waren.
Ik heb inmiddels door dat de webhost nog steeds bezig is en mijn site dus up of down kan zijn. Excuses voor het ongemak.
PS2 Snow White SRSM 20"
Te gek project, ik moest eigenlijk ook meteen hieraan denken:
De Gibson Gecko:

wie weet heeft Gibson ook nog wel interesse in zo'n mod op hun hoofdkantoor?
hij staat hiertussen: http://www.gibson.com/Pro...Paul/Standards/Standard/#
De Gibson Gecko:

wie weet heeft Gibson ook nog wel interesse in zo'n mod op hun hoofdkantoor?
hij staat hiertussen: http://www.gibson.com/Pro...Paul/Standards/Standard/#
Meh
Ik wil bij deze laten weten dat ik nog volop bezig ben met de mod en dat ik heel blij was dat de datum van de voorrondes van het NK Casemodding waren uitgesteld.
Ik ben dus druk bezig en heb geen tijd voor updates, foto's zijn overigens wel in overvloed aanwezig. Updates zullen dus volgen na 11 April.
Het wachten is nu op nog 2x 5mm UV Groen AcrylPanel. Ik had oorspronkelijk de mod gemaakt uit 3mm AcrylPanels, maar ik kwam er 2 tekort en deze waren nergens meer op voorraad en de levertijden lagen rond begin Mei. Noodgedwongen heb ik nu dus 5mm AcrylPanels besteld. Bij deze wil ik FreezingHardware bedanken voor hun moeite die zij voor mij hebben gedaan om dit te regelen en hopen dat ze voor 11 April binnen zijn.
Ik ben dus druk bezig en heb geen tijd voor updates, foto's zijn overigens wel in overvloed aanwezig. Updates zullen dus volgen na 11 April.
Het wachten is nu op nog 2x 5mm UV Groen AcrylPanel. Ik had oorspronkelijk de mod gemaakt uit 3mm AcrylPanels, maar ik kwam er 2 tekort en deze waren nergens meer op voorraad en de levertijden lagen rond begin Mei. Noodgedwongen heb ik nu dus 5mm AcrylPanels besteld. Bij deze wil ik FreezingHardware bedanken voor hun moeite die zij voor mij hebben gedaan om dit te regelen en hopen dat ze voor 11 April binnen zijn.
PS2 Snow White SRSM 20"
Verwijderd
ik vind dit een fantastische mod, het beestje ziet er ook wel te gek uit, als ik er zo naar kijk wil ik het wel na doen. Maar dat zou stom zijn.
*BOOKMARKED*
*BOOKMARKED*
[ Voor 225% gewijzigd door Berenkoud op 02-05-2006 20:43 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
Juist, Daar zal ik vanavond maar wat langer op wachten dan
Revive the guild!
Verwijderd
Niet alle pics doen het. Klein wel, maar als je erop drukt werken ze niet. Het gaat vanaf foto 167 tot 213 gezien deze niet op de server staat:
http://www.juizeworks.com/casemod/
http://www.juizeworks.com/casemod/
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 21:09 ]
Bedankt voor de tip, ik had het nog niet opgemerkt.
Zal het gelijk repareren.
Zal het gelijk repareren.
PS2 Snow White SRSM 20"
Dat ziet er al goed uit!
Hoe dik is dat plexi eigenlijk?
[ Voor 3% gewijzigd door Berenkoud op 02-05-2006 21:22 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
Het plexi van de bovenkant en zijkanten is 3mm.Jack schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:17:
Dat ziet er al goed uit!
Voor en achterkant 5 mm.
Onder en middenplaat 8 mm.
Bays ook 8 mm.
PS2 Snow White SRSM 20"
Verwijderd
Misschien kan je trouwens voor het verhogen van de gekko een stuk plexi nemen, dat uitzagen op precies dezelfde maat als het de afbeelding, en het bovenop de plexi plakken in je paneel. Na de randen uiteraard heel mooi rond te hebben geschuurd en gepolijst. Het ziet er waarschijnlijk minder mooi uit als het verhogen van de plexi die je nu al hebt, maar ik betwijfel of je dit gaat lukken met zulke kleine vingertjes van de gekko.
Of anders een stukje dikker plexi 'verzinken' in je paneel, dat je nog net een randje overlaat dat rond je afbeelding zit en zo achter je paneel kan vastmaken, en het plexi dat door de afbeelding komt ook netjes rond schuren.
weet niet of je zo iets ziet zitten, maar was een ideetje wat me zomaar tebinnen schoot.
Verder vind ik de combinatie van een gekko met ronde vormen met groen plexi echt ENORM mooi! Een beetje het natural meets industrial idee achtig..
edit: Ow, en dat met je zalman vind ik een schitterend detail! Ga zo door!!
.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 00:57 ]
Dat dit niet ging lukken met de vingertjes wist ik van tevoren.Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 00:51:
[...]
Het ziet er waarschijnlijk minder mooi uit als het verhogen van de plexi die je nu al hebt, maar ik betwijfel of je dit gaat lukken met zulke kleine vingertjes van de gekko.
Tevens ben ik nog naar een goede oplossing aan het zoeken om de 3D effecten in de gekko's aan de zijnpanelen te vormen.
Het idee was om dit te doen meet een verfbrander, maar dit heeft tot nu toe voor een plaat van 40 x 40 cm niet tot succes geleid.
Het probleem is namelijk als volgt:
Ik heb eerder in mijn CIP het bollen van plexi in combinatie met een verfbrander uitgeprobeerd op een reststukje plexi. Aangezien dit een klein stukje was kun het geheel verhit worden en makkelijk worden vervormd.
Met een plaat met afmetingen van 40 x 40 cm is dit een heel ander verhaal geworden. Met de verfbrander kun je namelijk niet de gehele plaat verwarmen zoals met het rest stukje plexi. Daarbij heb je nog het probleem dat de plaat eerst gaat bollen om vervolgens weer in elkaar te zakken. Na het in elkaar zakken kun je het plexi door de mal heen drukken. Dit moet voornamelijk worden toegepast op de grotere delen van de gekko, zoals het hoofd, het lichaam en de benen.
Doordat ik niet de complete plaat in 1 keer kan verwarmen treden er oneffenheden op in het geheel en is het moeilijk te vormen. Hier moet ik dus iets op gaan verzinnen.
PS2 Snow White SRSM 20"
Verwijderd
Gooi hem in de oven!
En maak evt. van piepschuim oid een druk mal. Zodat je het hele beest in een klap uit kan buigen.
En maak evt. van piepschuim oid een druk mal. Zodat je het hele beest in een klap uit kan buigen.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 07:23 ]
kun je de zwaartekracht nirt gewwon voor je laten werken?? dat je je plexi + metalen plaat in de oven legt, en dan het plexi een beetje zacht laat worden.. als je de metalen plaat onder je plexi legt zal de zwaartekracht je plexi door het gat heentrekken..
Wow!!
Als je met deze klaar bent, wil je er dan ook eentje voor mij maken
Als je met deze klaar bent, wil je er dan ook eentje voor mij maken
Dit ziet er echt zeer gelikt uit.
Overal groen plexiglas das echt mooi, ook al zouden er geen lichtjes aanstaan dan zou het er toch nog super uitzien.
Mijn complimenten.
Overal groen plexiglas das echt mooi, ook al zouden er geen lichtjes aanstaan dan zou het er toch nog super uitzien.
Mijn complimenten.
Ziet er goed en professioneel uit, top afwerking!
Geweldig die afwerking, ik hou persoonlijk nooit zo van van die 'drukke' casemods met allemaal kleurtjes en uv en alles maar dit ziet er toch wel heel gelikt uit
Dat idee met die '3d' gekko is echt vet, nog nooit eerder gezien, hoop dat het je gaat lukken
Keep up the good work!
BTW, Wat voor soort zaagjes gebruik je voor je figuurzaag? Ik krijg steeds zo'n aangebrande rand bij het zagen (ik gebruik zaagjes die voor metaal geschikt zijn). Gaat dit met 'normale' zaagjes voor hout enz beter of moet ik dat gewoon weg schuren?
BTW, Wat voor soort zaagjes gebruik je voor je figuurzaag? Ik krijg steeds zo'n aangebrande rand bij het zagen (ik gebruik zaagjes die voor metaal geschikt zijn). Gaat dit met 'normale' zaagjes voor hout enz beter of moet ik dat gewoon weg schuren?
|| Specs || SuperPI 1m
Hoe heb je die fan in die Zalman koeler vervangen? Ik lees in heel veel surveys dat die koeler niet te modden is, en dat is zelfs jou gelukt door er een AC Ryan in te zetten.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
http://www.silentpcreview.com/article284-page1.htmlThierry88 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 08:23:
Hoe heb je die fan in die Zalman koeler vervangen? Ik lees in heel veel surveys dat die koeler niet te modden is, en dat is zelfs jou gelukt door er een AC Ryan in te zetten.
|| Specs || SuperPI 1m
Doe jij ook een stukje schilderstape over het stukje wat je wilt gaan zagen. Doe je dat niet. Probeer het dan eens, wie weet werkt het wel. Anders probeer eens gewoon eens wat zaagjesgoeiemorguh schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:39:
Geweldig die afwerking, ik hou persoonlijk nooit zo van van die 'drukke' casemods met allemaal kleurtjes en uv en alles maar dit ziet er toch wel heel gelikt uitDat idee met die '3d' gekko is echt vet, nog nooit eerder gezien, hoop dat het je gaat lukken
Keep up the good work!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zie ik nu een barstje / gaatje in je fan van je 9500 ? als je op de grotere afbeelding klikt, onderaan lijkt het net of er een barst in zit.
EDIT:
deze foto dus, links onder op de fanblade:
http://www.juizeworks.com/casemod/foto's/DSCN0249.JPG
EDIT:
deze foto dus, links onder op de fanblade:
http://www.juizeworks.com/casemod/foto's/DSCN0249.JPG
[ Voor 41% gewijzigd door Nox op 07-05-2006 12:51 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Dat zie ik ook net, misschien spiegeling oid...
Joejoe!
@nokksiejus en DonMetal: Er is inderdaad een stukje uit de fan. Ik ben hier namelijk met de dremel langs uitgeschoten. Een nieuwe fan is al besteld
@goeiemorguh: Voor het zagen van het plexi gebruik ik veelal de decoupeerzaag en zo min mogelijk de figuurzaag. De zaagjes die ik voor het metaal heb gebruikt, gebruik ik ook gewoon voor het zagen van het plexi/acryl. Let hierbij wel op dat je niet te snel wilt zagen, anders gaat je plexi/acryl inderdaad smelten.
Tevens bedankt voor de link, ik was hem namelijk kwijt
@Thierry88: Zie de link van goeiemorguh.
@touchdomex: Elke stukje dat ik zaag in acryl/plexi wordt afgeplakt met schildertape. Dit simpelweg op barsten en/of eventuele schade te voorkomen.
@goeiemorguh: Voor het zagen van het plexi gebruik ik veelal de decoupeerzaag en zo min mogelijk de figuurzaag. De zaagjes die ik voor het metaal heb gebruikt, gebruik ik ook gewoon voor het zagen van het plexi/acryl. Let hierbij wel op dat je niet te snel wilt zagen, anders gaat je plexi/acryl inderdaad smelten.
Tevens bedankt voor de link, ik was hem namelijk kwijt
@Thierry88: Zie de link van goeiemorguh.
@touchdomex: Elke stukje dat ik zaag in acryl/plexi wordt afgeplakt met schildertape. Dit simpelweg op barsten en/of eventuele schade te voorkomen.
[ Voor 13% gewijzigd door Berenkoud op 07-05-2006 22:01 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
Heel leuk idee 
Top man \o/
Ga je dat met die ac-ryan fan grap ook doen op de videokaart koeler? Of zie je die niet meer zodra hij erin zit?
Top man \o/
Ga je dat met die ac-ryan fan grap ook doen op de videokaart koeler? Of zie je die niet meer zodra hij erin zit?
Het is inderdaad nog wel de bedoeling dat daar ook een UV groene AC Ryan fan op komt.BaBoOn schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:49:
Heel leuk idee
Top man \o/
Deze zul je ook zeer zeker goed kunnen bewonderen wanneer de kast af is.
PS2 Snow White SRSM 20"
Verwijderd
Subtiele *Kick*
Zijn er al verdere vorderingen rond deze mod?
Ik vind hem echt super worden namelijk
Volgende week maandag heb ik nog een examen.Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 21:21:
Subtiele *Kick*![]()
Deze week dus bezig met leren.
Volgende week gaan we dus weer verder.
Jammer genoeg heeft het project een tijdje stil gelegen.
PS2 Snow White SRSM 20"
Verwijderd
Ja, snap ik... Succes met je examen!Juize schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:35:
[...]
Volgende week maandag heb ik nog een examen.
Deze week dus bezig met leren.
Volgende week gaan we dus weer verder.
Jammer genoeg heeft het project een tijdje stil gelegen.
Verwijderd
*kickt het topic voor een 2e keer*.....
Zijn er al vorderingen rondom Gekko?
Vind het jammer dat er al 2 maanden niets is gepost.
maar mischien is daar een reden voor?
Zijn er al vorderingen rondom Gekko?
Mmh ja jammer, het zag er echt heel veel-belovend uit.Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:28:
*kickt het topic voor een 2e keer*.....
Zijn er al vorderingen rondom Gekko?![]()
Je kunt hem wellicht aanbieden aan de heren van http://www.geckocomputers.be/
Zit hier verder op de hoek.
.
Het heeft inderdaad een tijdje stil gelegen.FTMarcella schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:06:
[...]
Mmh ja jammer, het zag er echt heel veel-belovend uit.
Mede door het vele regelen binnen mijn school gebeuren.
De planning is om volgende week mijn project weer te hervatten.
PS2 Snow White SRSM 20"
Leuke mod is dit. Er zijn al zoveel cube mods en om dan nog wat orgineels te doen word moeilijk. Maar goed gedaan en het is zeer orgineel! Wel leuk dat groene plexiglas...
BTW bookmarked!
BTW bookmarked!
[ Voor 18% gewijzigd door Joopieboy op 17-07-2006 23:45 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Er zijn nu al 2 weken voorbij, en nog geen updateJuize schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:28:
[...]
Het heeft inderdaad een tijdje stil gelegen.
Idd, zo zit ik nu ook, dus ff een subtiele kickTommelMOD schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:48:
feauteaux doen nix..
k had zo graag gezien hoe het er nu uitzag
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Updates?????
BTW de foto`s doen t nie
BTW de foto`s doen t nie
Verwijderd
mischien is hij op vakantie? een aantal mensen hier op tweakers hebben ook nog een sociaal leven buiten tweakers
*hint
*hint
Hahahaha, idd, ik ben ook een van de weinige met een sociaal leven. Computers zijn veel voor me maar men vriendin is toch wat belangrijker.Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:33:
mischien is hij op vakantie? een aantal mensen hier op tweakers hebben ook nog een sociaal leven buiten tweakers![]()
*hint
Edit: lol
Volgens mij snap je 't woordje *hint niet helemaalJoopieboy schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 11:10:
[...]
Hahahaha, idd, ik ben ook een van de weinige met een sociaal leven. Computers zijn veel voor me maar men vriendin is toch wat belangrijker.
Super zeg!
Ici kann uw Werbung staan
En....?Juize schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:28:
[...]
Het heeft inderdaad een tijdje stil gelegen.
Hoe zijn de vorderingen?
We zijn erg nieuwsgierig!