[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.099 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

Hier ben ik weer met een paar vraagjes :
-Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een polijst- en schuurmachine ?
-Als ik de boven kant van mijn 2 hdd's wil gaan polijsten,tape ik dan beter de boel zeer goed af of
haal ik de bovenkant er eerst af ?(ik weet wel hoe je de bovenkant eraf moet halen, maar het is nooit
zonder risico) Eigenlijk zal er toch een risico zijn omdat er op de bovenkant stickers plakken (waar
openingen achter zitten) die het polijsten niet zouden overleven.
-Een ATX kabel verlengen gaat met gewone elektriciteitsdraad ?
-Weet iemand waar ik zo'n voetjes kan kopen die onder audioaparatuur staan ? Heb ze nog nergens
kunnen vinden.
-Kan dit : om de snelheid van een fan te regelen knip ik het rode draadje door en zet er een
draaipotmetertje tussen ?Zo nee, hoe moet het dan wel a.u.b. ?
-Is zanden en schuren hetzelfde ?

Alvast bedankt !

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:39

Nox

Noxiuz

sprit_tm mag ik vinden dat je kamer een puinhoop is ? :P (niet dat de mijne schoon is, maar je overtreft mij behoorlijk :P )

verder wel net gedaan !!

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jado schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:08:
Hier ben ik weer met een paar vraagjes :
-Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een polijst- en schuurmachine ?
polijsten: glad maken, tot glimmens toe, schuren: egaal maken, je haalt materiaal weg, meestal niet zo glad als polijsten.
-Als ik de boven kant van mijn 2 hdd's wil gaan polijsten,tape ik dan beter de boel zeer goed af of
haal ik de bovenkant er eerst af ?(ik weet wel hoe je de bovenkant eraf moet halen, maar het is nooit
zonder risico) Eigenlijk zal er toch een risico zijn omdat er op de bovenkant stickers plakken (waar
openingen achter zitten) die het polijsten niet zouden overleven.
Aan je HD's klooien zou ik niet aan beginnen... en al helemaal niet openschroeven.
-Een ATX kabel verlengen gaat met gewone elektriciteitsdraad ?
Jazeker, denk er alleen wel om dat het draad wat je gebruikt minimaal even zo dik is als het originele
-Weet iemand waar ik zo'n voetjes kan kopen die onder audioaparatuur staan ? Heb ze nog nergens
kunnen vinden.
...
-Kan dit : om de snelheid van een fan te regelen knip ik het rode draadje door en zet er een
draaipotmetertje tussen ?Zo nee, hoe moet het dan wel a.u.b. ?
nee, of je moet potmeters hebben die een hoog vermogen aan kunnen en die zijn nogal aan de prijs, anders gaan ze in rook op... Een makkelijk alternatief is het door een schakelaar te schakelen tussen 7V en 12V
-Is zanden en schuren hetzelfde ?
:/ weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, me psone schermpje werkt :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01563.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 22:18

SA007

Moderator Tweaking
Hoe ben je aan dat scherm gekomen, zoek ze nog steeds :(

Wel relax verder die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SA007 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:56:

Heb ik al lang liggen :)
Destijds open geschroefd en aan de kant gegooid.
Recentelijk onder het stof uit gehaald omdat ie in mijn mod moet, en nu aan de praat gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zittie gewoon op je tv out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, heb het schermpje alleen wel omgesoldeerd naar 12v molex.
Heb ook geprobeerd om het op vga werkende te krijgen, maar dat is tot dus ver niet gelukt.
Ik vind de kwaliteit in tv out trouwens 100% meevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
ik heb in mijn xbox/dvd kastje 2 paar ccfl's zitten die gevoed worden door een compaq 250 Watt pc voeding, ik heb de kabels van de ccfl zelf niet verlengd maar natuurlijk wel die van de molexen om aan de juiste lengte en dergelijke te komen. Nu heb ik de 2 draadjes van de voeding die zorgen voor aan en uit gaan op een simpele aan uit knop zitten, dat gaat perfect. Maar nu lijkt het wel alsof de voeding te weinig levert want mijn ccfl's branden niet zo fel als dat ze horen te branden, vaak is maar 2/3 van de lamp aan.
Wel is het zo dat als ik zeg maar de lampen aan laat en de voeding uit en aan doe dat ze de 1e seconde gewoon fel branden en daarna terugklappen naar zwak verlichten.

iemand dit probleem ook?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha tim, eindelijk heb je het voor elkaar ja ? :P

Ziet er wel leuk uit ja, mooi bruce almighty aan't kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
KillaZ schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:34:
ik heb in mijn xbox/dvd kastje 2 paar ccfl's zitten die gevoed worden door een compaq 250 Watt pc voeding, ik heb de kabels van de ccfl zelf niet verlengd maar natuurlijk wel die van de molexen om aan de juiste lengte en dergelijke te komen. Nu heb ik de 2 draadjes van de voeding die zorgen voor aan en uit gaan op een simpele aan uit knop zitten, dat gaat perfect. Maar nu lijkt het wel alsof de voeding te weinig levert want mijn ccfl's branden niet zo fel als dat ze horen te branden, vaak is maar 2/3 van de lamp aan.
Wel is het zo dat als ik zeg maar de lampen aan laat en de voeding uit en aan doe dat ze de 1e seconde gewoon fel branden en daarna terugklappen naar zwak verlichten.

iemand dit probleem ook?
Hoeveel volt en ampere mag je schakelaar schakelen? Hoe dik zijn de draden die je hebt gebruikt voor verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:47

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

SA007 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:56:

hier staat er nog 1 te koop:

klik

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:30:
[...]

polijsten: glad maken, tot glimmens toe, schuren: egaal maken, je haalt materiaal weg, meestal niet zo glad als polijsten.
Thx,maar kan ik met mijn schuurmachine dan niet polijsten ?Moet ik hier apart en polijstmachine voor aanschaffen ?
[...]

Aan je HD's klooien zou ik niet aan beginnen... en al helemaal niet openschroeven.
Nou ik heb 4 kansen waarvan er maar 2 moeten lukken >:) .
Het zijn allemaal kleine,ietewat oudere 7200 RPM schijfjes.(meestal 10-20 GB)
Waar vind ik eigenijk een luchtdichte zak ?Op Bit-Tech.net deed iemand het in een tupperware doos met zilverpapier,is dit even goed ?
[...]
nee, of je moet potmeters hebben die een hoog vermogen aan kunnen en die zijn nogal aan de prijs, anders gaan ze in rook op... Een makkelijk alternatief is het door een schakelaar te schakelen tussen 7V en 12V
Nog iets ivm met die potmeters het gaat hier om drie die tot minder dan 5 volt(en max. 12) kunnen gaan (fan gaat af),en 1 die tot min. 5 volt (en max. 12) kan gaan (voeding).Nu is mijn vraag hoeveel dit zou kosten.Je zegt al dat ze prijzig zullen zijn, maar binnenkort is het toch Kerstmis ;).
Zou je daar iig eens een getal kunnen opplakken ?

Heel hard bedankt !!

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:00
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:38:
[...]

Yep, heb het schermpje alleen wel omgesoldeerd naar 12v molex.
Welke tut heb je daarvoor gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bashrat schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:55:
[...]

Welke tut heb je daarvoor gevolgd?
Gewoon in het topic van Emiel hier op GoT, ff zoeken op ps one schermpje en je vind het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Gr0wLiThE schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:21:
[...]

Hoeveel volt en ampere mag je schakelaar schakelen? Hoe dik zijn de draden die je hebt gebruikt voor verlenging?
tis gewoon zon simpel drukknopje, en heb wat dikkere draden gebruikt voor de verlenging, maar het rare is dat als ik 1 van de 2 inverters op de linker schakelaar zet hij voluit brandt, en aan de rechter schakelaar hapert, terwijl ik ze op dezelfde manier heb gesoldeerd

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

De Sint was vrijgevig bij de grootouders ! :D
Heb nu wel genoeg geld voor mijn project te finishen
dus het geld speelt al geen probleem meer :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
* Widow zich nomineren doet voor getto-mod verkiezingen van volgend jaar :X

Probleem: HDD schroefje was afgebroken.
Mogelijke oplossing: Schroef eruit boren, popnagel in het gat poppen, die uitboren op 2.5mm, en daar dan draad in tappen...

Nou, dan doen we dat maar >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/ditgaiknooitmeerdoenmetmijnhardeschijf/DCP_5310.JPG
Dit is altijd zo lekker om te zien. Normaal doe ik dit nooit met dit soort schijven, maar het is toch wel eng ergens.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/ditgaiknooitmeerdoenmetmijnhardeschijf/DCP_5312.JPG
Pop!

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/ditgaiknooitmeerdoenmetmijnhardeschijf/DCP_5314.JPG
Even boren, tappen, m3'tje erin, en dat past gelukkig.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/ditgaiknooitmeerdoenmetmijnhardeschijf/DCP_5315.JPG
De HDD zit in een zalman koeler, gelukkig kunnen die dingen ook open tegenwoordig

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/ditgaiknooitmeerdoenmetmijnhardeschijf/DCP_5316.JPG
Freesje erdoor

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/ditgaiknooitmeerdoenmetmijnhardeschijf/DCP_5319.JPG
ff alles in elkaar schroeven

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/ditgaiknooitmeerdoenmetmijnhardeschijf/DCP_5320.JPG
Ah! hij word nog herkend in het bios!

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/ditgaiknooitmeerdoenmetmijnhardeschijf/DCP_5321.JPG
xD geen errors detected w00tness!

maar dit is wel de eerste en laatste keer dat ik dit met een HDD ga doen zeg :X

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Me_Again
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 08:18
hoe krijg je die schroef afgebroken :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 13:44

Marientjuh

Fullstack developer

Ik zou gewoon die schroef laten zitten. Maarja wie ben ik :)

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:43

sapphire

Die-hard pruts0r

Stoere Actie widow !!
Wel een vraagje, k zie daar een HD test progs0l, welke is dat ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah, ik zou ook gewoon die schroef laten zitten. Momenteel heb ik ook niet alle schroefgaten enzo in gebruik, bij m'n hdd's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

J2S

sapphire schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:02:
Stoere Actie widow !!
Wel een vraagje, k zie daar een HD test progs0l, welke is dat ?
Als ik het goed heb is dat het standaard WD test progje. Dus alleen voor WD HD's.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Me_Again schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:36:
hoe krijg je die schroef afgebroken :o?
Door hem te hard aan te draaien. Die schroeven die Zalman levert bij die HDD koeler zijn niet al te stevig, en toen ik em uberhard wou aandraaien omdat ik een spleet zag tussen de HDD en het koelelement, brak de boel af.

En het programma is idd het standaard WD test programma. hier is een linkje naar het programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Vandaag had ik even niets te doen op stage, en had ik dus even tijd om een mooie 5-voudige molex kabel in elkaar te beunen. Gelukkig hebben we alle zooi zoals molex tangen en stekkertjes gewoon in het magazijn, dus heb ik dit in elkaar gezet:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/molex1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/molex2.JPG

Draadjes hadden wel wat langer gemogen, maar ik ben er iig erg tevreden over :D .

Volgende stap is om een complete PSU bekabeling te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wis je dat twee schijven op één ide kabel slechtere performance leverd waneer bijde schijven tegelijk worden gebruikt ?
Dat komt doordat bij ide geen twee apparaten tegelijk kunne comuceren. Vandaar dat er wordt aangeraden om de ide kabels te delen met een cd/dvd drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 15:47
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:55:
Wis je dat twee schijven op één ide kabel slechtere performance leverd waneer bijde schijven tegelijk worden gebruikt ?
Dat komt doordat bij ide geen twee apparaten tegelijk kunne comuceren. Vandaar dat er wordt aangeraden om de ide kabels te delen met een cd/dvd drive.
Zo te zien heeft hij een raid controller, dus zal het wel niet anders kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik neem aan dat hij geen 5 IDE poorten heeft :P

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Het zou idd best kunnen,maar ik heb 6 hdd's in mijn PC en ben allang blij dat ik onboard RAID heb, dus vandaar dat ik ze zo heb aangesloten. En voor mijn doen zijn ze snel zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, bij een nieuw systeem hoort een nieuwe look van je gouwe ouwe HQ-08 natuurlijk ;)

Zie hier!

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Heb dus een Single CCFl balkje van AC Ryan aangebracht en de yellow sleeve kit van AC Ryan.

En aan de bovenkant een Spire Bluebreeze casefan geplaatst met een fanguard van Spire. Laat maar horen wat jullie er van vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:31:
Tja, bij een nieuw systeem hoort een nieuwe look van je gouwe ouwe HQ-08 natuurlijk ;)

Zie hier!

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Heb dus een Single CCFl balkje van AC Ryan aangebracht en de yellow sleeve kit van AC Ryan.

En aan de bovenkant een Spire Bluebreeze casefan geplaatst met een fanguard van Spire. Laat maar horen wat jullie er van vinden ;)
Niet zo slecht gedaan, maar bij het sleeven ben je wel iets vergeten. Als je de uiteindes van de sleeves die je hebt afgeknipt wat verhit, dan blijve die beter bij elkaar. Nu zijn ze zo losgescheurd, zie ik op foto 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt... maar dat speciale tape was op..

Nou ja, dan maar zo afbranden idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:15

Aapje

Opel-beun
Mag ik eerlijk zijn?
Ik vind het geen mod :)

@onderbuur, kwil je niet afzeiken hoor...
Maaaaaar bij mij staat een mod niet in de zin van standaard meshkit Sleevekit, standaard windowkit erin, en alle andere standaard dingen.. :>

[ Voor 72% gewijzigd door Aapje op 10-12-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee wat dan? Een standaard HQ 08 ziet er toch iets anders uit hoor 8)7

Mod = modificatie = verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien geen award-winning mod, maar een mens moet ergens beginnen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:31:

Zie hier!

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Die voetjes zijn leuk :)
Het enige waar ik niet zo'n fan van ben, zijn die gele kabels... + verdeel het licht eens wat beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:11:
[...]

Die voetjes zijn leuk :)
Het enige waar ik niet zo'n fan van ben, zijn die gele kabels... + verdeel het licht eens wat beter?
Jammer dat die voetjes standaard zijn =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 18:02
heerlijk zo'n ouwe old-school HQ08.. doet me denken aan mijn modje

Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/fototmp/hannes//DSCF0286__scaled_512.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:27
foto werkt niet

I've GoT a solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 15:28

ADH_ED

Hoogbevaagd

Beetje in de stijl van AMDdude. Ik heb dus ook mijn kabels (met veel moeite) gesleeved (zie Dit topic van mij.

Let even niet op de slangen van mijn waterkoeling, die staan op het programma om gewijzigd te worden voor Uv-blauwe versies :)

Zonder de UV's aan:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.bos47/kieftsoft/casemod/casebinnenkant.jpg

Met de UV's aan:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.bos47/kieftsoft/casemod/casedonker.jpg

Window ben ik nog te lui voor geweest om erin te dremelen, maar dat ga ik binnenkort doen.

offtopic:
@ BaBoOn:

Dit komt linea recta uit de TS:

In dit topic mag je je kleine mods laten zien, die geen eigen topic waard zijn. Hierbij moet je denken aan een nieuwe blowhole, een fan die je voorzien hebt van LED's of bijvoorbeeld een simpele window-mod.

[ Voor 22% gewijzigd door ADH_ED op 10-12-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey, zie dat het gelukt is met je 20pins atx.
Well done!

Ik zou nog wat met die drivebays en dat stuk daarboven doen. Dat steekt nog een beetje af.

Wat voor kast is het? Heb nml hetzelfde cheapass frame in m'n Silverstone's SST-TJ01 zitten. En dan had volgens mij de CM pretorian ook zo'n frame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De FiXeR MOD

Met flits
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/2656/img20361hd.th.jpg

Zonder flits
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/2285/img20371gu.th.jpg

In het donker
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/7404/img20440pd.th.jpg

Mijn Donald Duck/PU sticker monitor
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/4249/img20481bx.th.jpg

Close-up van mijn trots: X850XT PE
Afbeeldingslocatie: http://img452.imageshack.us/img452/500/img20407hd.th.jpg

KLIK OP DE THUMBNAILS VOOR GROTE AFBEELDINGEN, IVM GROTE 56K NIET COMPATIBLE AFBEELDINGEN!

©2005 FiXeR >:) >:)

Specs:
Pentium M740 @ 2.73 (max)
P4P800-e Deluxe
2x 512MB GEiL PC4000
Asus X850XT PE 590/630 Stock koeler

[ Voor 12% gewijzigd door FiXeR.nl op 27-01-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADH_ED

ADH_ED

Hoogbevaagd

Warm, het is een Coolermaster Centurion I. Tnx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:48

Stekeltje

Nothing to see here move along

@ ADH_ED

Zie ik het nou verkeerd of heb je geen krimpkous om die sleeve gedaan..? Wel nice dat je atx is gelukt ! Ik hoop dat het mij ook gaat lukken, heb net mijn nieuwe voeding binnen gehad en ben bezig met sleeven. Als het af is dan zal ik wel een picje posten.

[ Voor 3% gewijzigd door Stekeltje op 10-12-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je in godsnaam je ATX gesleeved? Eerst de connecter eraf gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf niet zo'n liefhebber van plexicases, en eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik het nog niet helemaal netjes vind.
Wel moet ik zeggen dat je een orginele cablesleving hebt. :)
Mss nog ff je drives op de een of andere manier enigzins stealthen (aan de zijkanten) want deze zijn nu zo grijs (bloot metaal) en dat klopt niet met het plexi van je kast. Steekt nogal af.

Je monitor is stoer! Donald Duck ook :p

Iig nog veel succes met je mod!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:17:
[...]

Ben zelf niet zo'n liefhebber van plexicases, en eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik het nog niet helemaal netjes vind.
Mss nog ff je drives op de een of andere manier enigzins stealthen (aan de zijkanten) want deze zijn nu zo grijs (bloot metaal) en dat klopt niet met het plexi van je kast. Steekt nogal af.

HH thnx, heb je ook gelet op het hele dope laserlampje precies in het midden, hij doet het al heel lang op 5V, terwijl hij eigenlijk op 3.3v moet werken:P Maarhoed, ik heb geen 3 CD drives, maar 2. En de bovenste liggen alle draden.. die is gewoon leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADH_ED

ADH_ED

Hoogbevaagd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:12:
Hoe heb je in godsnaam je ATX gesleeved? Eerst de connecter eraf gehaald?
Daar gaat een lang verhaal aan vooraf, misschien moet je voor tips en trucs mijn topic eens bekijken.
Let er wel op dat bij mij de oude connector kapot mocht gaan, omdat ik al een andere had.

Ik heb zelf met een mes eerst alle "zijkanten" opengesneden, zodat ik beter bij de weerhaakjes kon komen, om daarna deze met een pincet in te drukken en de kabel eruit te halen.

Let er wel op dat je je kabels nummert (je kan ook een pinout ophalen uit de FAQ) maar het nummeren vond ik een beter idee. Daarna (je had AC-Ryan spullen als ik het goed heb gelezen) pak je 1 van de grotere kousen en die doe je er gewoon omheen. Nieuwe connector weer aansluiten en klaar is case.

Zorg er dan trouwens voor (het is al gezegd, maar toch) dat je je uiteinden van je kous even met een aansteker bewerkt, oogt net iets professioneler :)

[ Voor 11% gewijzigd door ADH_ED op 10-12-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, top, bedankt. Helaas zijn de grotere kousen al op :+

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:17:
[...]

Jij de Antec P180, ik de plexi kast? ;)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd een erg stoere monitor!

het volgende:
Ik heb een IBM8275-326 switch gekocht, en het leek me wel stoer om die te gaan pimpen.
Ik heb al wel rooie neon die erin kan, alleen zitten er geen molex aansluitingen op.
Hoe kan ik nu een stroom kabbeltje maken van net/voeding naar de inveter maken :?

Hier een foto van mijn switch in gebruik. (ik heb geen losse foto van mijn switch)
Afbeeldingslocatie: http://83.149.116.24/preview/222769440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:24:
idd een erg stoere monitor!

het volgende:
Ik heb een IBM8275-326 switch gekocht, en het leek me wel stoer om die te gaan pimpen.
Ik heb al wel rooie neon die erin kan, alleen zitten er geen molex aansluitingen op.
Hoe kan ik nu een stroom kabbeltje maken van net/voeding naar de inveter maken :?

Hier een foto van mijn switch in gebruik. (ik heb geen losse foto van mijn switch)
[afbeelding]
Heeft die switch zelf geen voeding? Als ik het goed zie zie ik een 230V kabel zitten. Die spanning wordt binnenin toch omgevormd naar 12V of 5V oid. Als je dat kunt vinden aan de binnenkant zou je je inverter erbij aan kunnen sluiten. Dan is er alleen nog het probleem of de voeding die stroom kan leveren, dus als je het veilig wilt doen maak je gewoon een molex verlenging vanf een pc :P

Als je een pc in de buurt hebt staan, kun je altijd met een paar draadjes en een molexstekker een draad naar je switch leggen. Uiteraard hoef je dan alleen de 12V en de ground te doen.

Een derde optie is het gebruiken van een aparte 12V adapter (zo'n zwart blok in je stopcontact). Dan maak je nog een schakelaar om de CFFL uit te zetten in je switch. Die adapter staat dan alleen wel altijd aan en gebruikt altijd stroom, ook als je ccfl uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik heb alleen de 12V nodig voor een ccfl?
Is het 12AC of DC?
Want is ook wel handig om te weten met zoiets...
maar vast heel erg bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:27
ik dacht dc ;)

I've GoT a solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus; als ik het makkelijk wil houden moet ik een 12DC adapter paken het uiteinde eraf halen.
de plus en min aan een inveter connector maken en die in een inverter stoppen. en daaraan mijn ccfl?
DC > Inverter > ccfl? of heb ik het verkeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ff paar kleine modjes van mij

1e spiegelmod (met dank aan de tutorial van ediejo:P)
Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/3627/pict23036cz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/5213/pict23027to.jpg
in het donker(beetje vage foto allen :( maar geen zin om een nieuwe te maken

2e mod notebook cooler

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/1873/modje5tf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/9224/pict23073pd.jpg
met notebook erop :)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:16
graveren is goed gelukt bij spiegelmod .

zo een laptop koeler heb ik ook nog willen maken.
maar even bellen naar de locale plaatbewerker heeft mij op andere gedachten gebracht.
22€ voor stukje alu op maat geplooid en met 2 gaten van 80 mm diameter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen jammer dat je het niet goed ziet...want het is te uber die cooler...
ben zelf ook een redelijke modderaar, heb namelijk mijn pc gepolijst en dat is uber vooral met wat neon erin, een nadeel. je moet eens in de zoveel met chromepolish eroverheen om de glans te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Nette mod's daar shaolin_warrior, heb je die plaat van de notebookcooler laten buigen of zelf gedaan ?Daar zou ik ook nog eens aan moten beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje

Stekeltje

Ik heb me voeding gemesht.

Voor:
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/7838/m41000538ta.th.jpg

Na:
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/3338/m41000570rb.th.jpg

Ik vind het best wel goed gelukt voor me eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx voor jullie reacties

jah heb het buigen zelf gedaan vriend van me pa heeft een motorzaak met allemaal leuke speeltjes:p

ook die gaten heb ik daar zelf eringemaakt
het koste mij daarom ook bijna niets alleen de koelertjes moest ik kopen het alluminium lag nog in de schuur :D

hier nog een pic voor julie :D omdat je de blauwe gloed niet goed zag op de foto in het donker ziet je het wel:D

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/2696/pict23102zn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADH_ED

ADH_ED

Hoogbevaagd

...Ruud... schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:49:
Ik heb me voeding gemesht.

Voor:
[afbeelding]

Na:
[afbeelding]

Ik vind het best wel goed gelukt voor me eerste keer.
Ziet er zeker niet slecht uit :) Alleen 2 kleine dingen: Ik zie nog 2 witte connectoren, is het niet mooier die ook te voorzien van een blauwe connector. En waarom heb je je ATX niet in blauw gedaan?

^ is natuurlijk persoonlijke smaak, maar ben wel nieuwsgierig waarom je hiervoor gekozen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi gedaan shaolin_warrior.

Ik ben ook bezig met een gelijkaardige mod, in een school zijn ze bezig met dit voor mij te plooien. Er komen een stuk of 6 koelers in, een removable harddisk-rack, een fan-controller, een usb-hub, een AT-voeding, 2 ccfl's, een externe geluidskaart, een zalman-koptelefoonversterker, ingebouwde stopcontacten voor de laptop en nog een 2de externe schijf, plexiglas, ...

Het wordt geplooid en gelast in staal, dat ik dan zelf zal afwerken en in glanzend zwart zal spuiten. Als ik de geplooide kast binnenheb, wat nog een tijdje kan duren, zal ik hier ook de foto's posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje

Stekeltje

@ ADH_ED

Ik heb die 2 niet gedaan omdat ik ze zeer moeilijk los krijg en ik niks kapot wilde maken. Dus ik heb die maar overgeslagen. De ATX heb ik niet zelf zwart gemesht dat was algedaan. Ik denk dat ik die 2 ooit nogwel een keer zal doen maar dan moet ik nog wel even oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:40:
Mooi gedaan shaolin_warrior.

Ik ben ook bezig met een gelijkaardige mod, in een school zijn ze bezig met dit voor mij te plooien. Er komen een stuk of 6 koelers in, een removable harddisk-rack, een fan-controller, een usb-hub, een AT-voeding, 2 ccfl's, een externe geluidskaart, een zalman-koptelefoonversterker, ingebouwde stopcontacten voor de laptop en nog een 2de externe schijf, plexiglas, ...

Het wordt geplooid en gelast in staal, dat ik dan zelf zal afwerken en in glanzend zwart zal spuiten. Als ik de geplooide kast binnenheb, wat nog een tijdje kan duren, zal ik hier ook de foto's posten. :)
jah dat klinkt allemaal goed jmmr dat het nog ff duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Mijn langdurige project is een kubus en het mobo zit nu eindelijk op een goede plaat, 80% van de case word 8mm dik lexaan en de voorkant word 8mm blauw uvplexi + daarvoor een plaat 3mm zwart plexi, zodat je met de UV ccfls uit weinig ziet, en als ze aan gaan wel

maar me oude zalman cooler was soort van dood dus ik heb nu dit monster op mijn amd64 3200+

Afbeeldingslocatie: http://www.phant0m.nl/pc_got/0%20001%20small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.phant0m.nl/pc_got/0%20002%20small.jpg

van de mobo heb ik de audio,printer,comport afgesoldeerd, onboard vga komt een ander soort stekker op, zodat er zo min mogelijk in de backplate gezaagt hoeft te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er cool uit, succes ermee.
Enne..die koeler >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:06

drooger

Falen is ook een kunst.

Wrede cooler, welke is het eigenlijk, lijkt op 2 zalman 7000 tegen elkaar aan :P

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@drooger: dat is de nieuwe zalman 9500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drooger schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:02:
Wrede cooler, welke is het eigenlijk, lijkt op 2 zalman 7000 tegen elkaar aan :P
het is de de Zalman cnps9500 Led Cooler

Nieuwste Zalman CNPS9500 Heatsink
EDIT Net te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de server maar es voorzien van liefde... Alle CCFLs/andere meuk wat betreft sierverlichting wordt centraal geschakeld =) wel zo netjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.stefan.homeunix.org/hosted_pics/tweaker/proliant/011.JPG

Past nu goed int geheel.. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.stefan.homeunix.org/hosted_pics/tweaker/proliant/012.JPG

Hier ligt dikke berta nog op dr kant... (monster van 40 kilo schoon aan de haak)

Afbeeldingslocatie: http://www.stefan.homeunix.org/hosted_pics/tweaker/proliant/009.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:07:
[...]

het is de de Zalman cnps9500 Led Cooler

Nieuwste Zalman CNPS9500 Heatsink
EDIT Net te laat :P
Juist ja, 8 dvds encoden, 1tje branden, photoshop aan dus me cpu had zker 100% load, 40 graden, met de fan op zijn laagste stand (ok ok er zit ook nog geen kast om heen, die is bijna klaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 01:14:
Zo, de server maar es voorzien van liefde... Alle CCFLs/andere meuk wat betreft sierverlichting wordt centraal geschakeld =) wel zo netjes.
ik tel op een foto van nog geen 1024x768 pixels 6 pc's 8)

en dan zit me pa te zeiken dat ik er teveel heb staan :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
ik zie er maar 5 :P
Maar ziet er wel grappig uit, niet bijzonder maar wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phant0m schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 01:58:
[...]

Juist ja, 8 dvds encoden, 1tje branden, photoshop aan dus me cpu had zker 100% load, 40 graden, met de fan op zijn laagste stand (ok ok er zit ook nog geen kast om heen, die is bijna klaar)
offtopic Ja, Ik zit zelf ook te twijfelen om die cooler te kopen,
Show wel wat foto's van het eindresultaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een interne cardreader, een 6-in-1. Maar omdat ik laatst een digitale camera heb gekocht, wilde ik er eentje die xD cards kan lezen. Nu heeft mijn broer op de PC Dumpdag (Rai) een 30 in een reader gekocht. Dus besloot ik om de huidige cardreader er uit te slopen.

Echter, omdat het zonde is om de oude reader weg te gooien en het geen geld meer oplevert als ik het zou verkopen, besloot ik er een externe reader van te maken. En gelukkig had ik ergens nog een usb kabel liggen die ik ooit van een oude webcam had afgeknipt. Ik heb de pinnetjes van de card-reader gedeelte, je hebt ook nog een extra usb poort op de reader, uit de stekkergedeelte gehaalt en aan de usb kabel vastgemaakt en geplakt.

Nu kan ik, als ik ooit ergens heen ga, waar geen cardreader op de pc is, deze aansluiten. :p

foto:Afbeeldingslocatie: http://www.quickhelp.nl/clients/halilyuksel/--Halil--/got/exreader.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice :)

werkt ut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeps, heb zojuist ff getest, en het werkt als toen die intern was. Ben een beetje trots op mezelf wel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bezig met een eigen kast bouwen, zal binnenkort hier ook wel staan.

Heb 1 probleem :) Weet iemand of deze soort plexiglas plugjes te koop zijn ?? en waar ?
Afbeeldingslocatie: http://www.ll-akai-ll.nl/img/plexsmall.jpg

Keep on modding :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja, niet echt een mod, maar wel een werkend hcc-dagen lcd'tje :). *klik*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:57:
Ben bezig met een eigen kast bouwen, zal binnenkort hier ook wel staan.

Heb 1 probleem :) Weet iemand of deze soort plexiglas plugjes te koop zijn ?? en waar ?
[afbeelding]

Keep on modding :>
Zitten die plugjes niet ook in een standaard acryl case van sunbeam?
Mischien sunbeam een mailtje sturen? heb ze iig nooit ergens los zien liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Logitech Trackman Marble FX is esthetisch ge-update:

Afbeeldingslocatie: http://img280.imageshack.us/img280/3007/dsc08136qy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img280.imageshack.us/img280/8215/dsc08141lb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img280.imageshack.us/img280/2703/dsc08154ry.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 23:39 . Reden: link gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:00

Soul__assasin

de Belbelg

Aangezien we voor MC³ bezig zijn aan een project voor de CES beurs van volgende maand in Las vegas.
Momenteel zijn wij bezig aan de afwerking van het project.

zie hier het reultaat van onze led verlichting op geluids activatie

filmpje 1
filmpje 2

het project omvat.
1kinwin case
1 Gig ddrII ram van crucial
1cpu P4 840 EE ES
1mobo MSI P4N-SLI
2 graka's NX6800 256mb ram
1 kingwin aqua star
plexy van AC-Ryan
en een WD 80 pata HDD

www.weefab.com

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Zie da gaaan man :D

Keep us updated!

• un1ty
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

inderdaad! daar gaat ie! hij had zelfs even ademnood :P

wel jammer dat het nummer een beetje zacht staat (heb ik ook op me mp3 speler)

mooiste vind ik DJ Duco - In my head (Zombie)
ik heb zelf zon plasma bol, met sound activator, alleen moet ie dan wel een heel stuk harder staan .... (wat ik regelmatig doe }) )

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

de leds reageerden niet op ambient noise maar op een uitgang van de pc...

maar any how ze werken niet meer op de sound controler :'( de rook heeft hem spijtig genoeg verlaten

www.weefab.com

• Llouizzz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38
mijn eertse mod is een oude documentendoos (aluminium bekleed en daaronder hout)

speceficaties : P /// 550 MHz met 32 Mb ram 8 Mb vga 5 Gb windows 98 :|

pics : http://www.louisvermeulen.be

aangezien het een eerste mod is is et een zeer oude samengestelde computer

voor een nieuwe mod voor packard bell imedia 4380 weet ik niets origineels. Enige suggesties???

[ Voor 3% gewijzigd door Llouizzz op 29-12-2005 20:41 ]

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

zo ver zijn we dus vandaag geraakt...

Afbeeldingslocatie: http://www.samymodding.be/varia/HPIM1671.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://www.samymodding.be/varia/HPIM1672.jpg

het front is nog helemaal niet af... maar verder pics zijn voor binnenkort alsook zijn eigen CM topic

www.weefab.com

Verwijderd

:? staat ie nouw onderste boven.. of is het de mobo die omgedraaid zit..

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het moederbord zal ondersteboven zitten, want er zitten pootjes onder en er zit een dvd-speler gaatje aan de bovenkant ;)

Verwijderd

Ze hebben als het ware de backplate omgedraaid zodat de kaartgleuven boven zitten end e fan hole beneden.

Hebben ze dat de moboplaat ook omgedraaid of de gaatjes gewijzigd?

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

het is een BTX-mod een mod die vrij simpel uit te voeren is bij kasten met een removable mobo tray

www.weefab.com

Verwijderd

Soul__assasin schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:15:
het is een BTX-mod een mod die vrij simpel uit te voeren is bij kasten met een removable mobo tray
Ook met een vast mobo tray gaat het heel makkelijk ;)

• Widow
The Widow Maker schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:06:
* Widow zich nomineren doet voor getto-mod verkiezingen van volgend jaar :X

Probleem: HDD schroefje was afgebroken.
Mogelijke oplossing: Schroef eruit boren, popnagel in het gat poppen, die uitboren op 2.5mm, en daar dan draad in tappen...

[pics]

maar dit is wel de eerste en laatste keer dat ik dit met een HDD ga doen zeg :X
En toen was de lol over :(

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.floor/hddstuk.JPG

Dus, een tip, doe dit niet met je HDD's :D want je verneukt ze :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:48
@halilyuksel

Originele post van halilyuksel
besloot ik er een externe reader van te maken. En gelukkig had ik ergens nog een usb kabel liggen die ik ooit van een oude webcam had afgeknipt. Ik heb de pinnetjes van de card-reader gedeelte, je hebt ook nog een extra usb poort op de reader, uit de stekkergedeelte gehaalt en aan de usb kabel vastgemaakt en geplakt.
Ik heb zelf ook zo'n cardreader maar ik heb maar een zo'n aansluiting op m'n moederbord

Kan je gewoon alle twee de snoertjes verbinden met USB??

Dus dat je USB op de cardreader werkt, en dat je cardreader zelf werkt???

[ Voor 13% gewijzigd door ThinkPad op 30-12-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coorz
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

Mijn eerste OLED display, maar niet zomaar eentje!
Lees maar.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rccheng/mooled/DSCN5885s.jpg

* Coorz gaat op jacht naar goeie grafische O/PLEDS

[ Voor 16% gewijzigd door coorz op 30-12-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

coorz schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:37:
Lees maar.
[afbeelding]
hij ziet er strak uit! alleen jammer dat je het pcb ziet, verder issie perfect!

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
coorz schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:37:
Lees maar.
[afbeelding]
Kijk dat is modden :) En weer een mooi scherm erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ik wil graag mijn Coolermaster Stacker modden. Maar omdat ik niet zo goed kan kiezen en ik 2 ideeën heb voor een mod heb ik besloten om twee sidepanals te maken. Deze zijn om te wisselen zonder dat ik alles weer uit elkaar hoef te halen.

Maar hier komt dus mijn probleem. Ik heb dus twee sidepanels nodig. Ik kan deze niet zelf maken, daar heb ik het gereedschap en de kennis ook niet voor. Ik ben dus op zoek naar een tweede originele sidepanel voor de coolermaster Stacker. Ik heb al op markplaats en verschillende webshops gezocht.

Weet iemand waar ik dus een ORGINEEL zijpaneel kan kopen/bestellen
Ik ben dus NIET op zoek naar het zijpaneel met window

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10110001 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:38:

Weet iemand waar ik dus een ORGINEEL zijpaneel kan kopen/bestellen
Ik ben dus NIET op zoek naar het zijpaneel met window
Kijk hier anders even, missch kan je met deze tweaker iets afspreken.(als het nog niet te laat is)
http://gathering.tweakers...message/24490401#24490401
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
AUB alleen plaatjes/thumbnails van maximaal 600 pixels breed posten.
Chatreplies worden getrashed