Hier ben ik weer met een paar vraagjes :
-Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een polijst- en schuurmachine ?
-Als ik de boven kant van mijn 2 hdd's wil gaan polijsten,tape ik dan beter de boel zeer goed af of
haal ik de bovenkant er eerst af ?(ik weet wel hoe je de bovenkant eraf moet halen, maar het is nooit
zonder risico) Eigenlijk zal er toch een risico zijn omdat er op de bovenkant stickers plakken (waar
openingen achter zitten) die het polijsten niet zouden overleven.
-Een ATX kabel verlengen gaat met gewone elektriciteitsdraad ?
-Weet iemand waar ik zo'n voetjes kan kopen die onder audioaparatuur staan ? Heb ze nog nergens
kunnen vinden.
-Kan dit : om de snelheid van een fan te regelen knip ik het rode draadje door en zet er een
draaipotmetertje tussen ?Zo nee, hoe moet het dan wel a.u.b. ?
-Is zanden en schuren hetzelfde ?
Alvast bedankt !
-Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een polijst- en schuurmachine ?
-Als ik de boven kant van mijn 2 hdd's wil gaan polijsten,tape ik dan beter de boel zeer goed af of
haal ik de bovenkant er eerst af ?(ik weet wel hoe je de bovenkant eraf moet halen, maar het is nooit
zonder risico) Eigenlijk zal er toch een risico zijn omdat er op de bovenkant stickers plakken (waar
openingen achter zitten) die het polijsten niet zouden overleven.
-Een ATX kabel verlengen gaat met gewone elektriciteitsdraad ?
-Weet iemand waar ik zo'n voetjes kan kopen die onder audioaparatuur staan ? Heb ze nog nergens
kunnen vinden.
-Kan dit : om de snelheid van een fan te regelen knip ik het rode draadje door en zet er een
draaipotmetertje tussen ?Zo nee, hoe moet het dan wel a.u.b. ?
-Is zanden en schuren hetzelfde ?
Alvast bedankt !
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...