[PC] Black & White 2 - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 8.185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:18
Bij mij loop het ook niet vlotjes, ik denk dat ik als 1024 geheugen had het sneller zou gaan.

Maar goed, ik heb de 1ste echte wereld gehaald dat is denk ik wereld 3.

Ik vertel even een paar tips en tricks hoe ik het gehaald heb op GOOD.
spoiler:
Op een gegeven moment wist ik even niet wat ik moest doen. Dus ik begon dus met verder bouwen. Heb zo'n 70 huizen gebouwd met elke twee regels huizen een pad ertussen. Dat vinden de villagers wel fijn. Behoeftes vind ik zelf niet zo moeilijk, 1 grote farm is genoeg. En had verder nog 3 opslagplaatsen die allemaal overvol waren. Wanneer de andere volken naar jouw komen krijg je lekker veel good good en good. Houd dit zo vol en bouw verder. MIjn grens bereikte de stenen muur en een paar minuten verder zei mijn vijand dat we beter allies konden zijn en nu kan ik naar wereld 4.

Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/7535/bw3th8ys.jpg
Nog een leuke screen
Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/2804/aanbidmij3th2mj.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Cabo op 08-10-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:43
Zit nu ook op eiland 3 ( dus idd die met de Noren ) en het is idd lastig om uit te breiden ... duurt veels te lang ... :O Dus toen heb ik maar 2 legers gebouwd ... terwijl ik eigenlijk toch good wil zijn maarja lukt echt niet

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 12:01 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Timocos schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:25:
[...]

Uhm zulke dingen mag je hier niet vragen ... :/
Die Steffy geeft aan dat ie hem (legaal) wilt aanschaffen, dus het is wel ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:43
Carel schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:27:
[...]

Die Steffy geeft aan dat ie hem (legaal) wilt aanschaffen, dus het is wel ontopic.
Ja maar hij heeft hem nu illegaal al .. en daar vraagt die gozer naar waar hij hem vandaan heeft :)
Maarja genoeg over dat illegale geluld O-)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:23:
Bij mij loop het ook niet vlotjes, ik denk dat ik als 1024 geheugen had het sneller zou gaan.

Maar goed, ik heb de 1ste echte wereld gehaald dat is denk ik wereld 3.

Ik vertel even een paar tips en tricks hoe ik het gehaald heb op GOOD.
spoiler:
Op een gegeven moment wist ik even niet wat ik moest doen. Dus ik begon dus met verder bouwen. Heb zo'n 70 huizen gebouwd met elke twee regels huizen een pad ertussen. Dat vinden de villagers wel fijn. Behoeftes vind ik zelf niet zo moeilijk, 1 grote farm is genoeg. En had verder nog 3 opslagplaatsen die allemaal overvol waren. Wanneer de andere volken naar jouw komen krijg je lekker veel good good en good. Houd dit zo vol en bouw verder. MIjn grens bereikte de stenen muur en een paar minuten verder zei mijn vijand dat we beter allies konden zijn en nu kan ik naar wereld 4.

[afbeelding]
Nog een leuke screen
[afbeelding]
hmm maar 1 field? als je een field maakt staat erbij voor 76 mensen en ik neem aan dat je populatie veel groter is had wel 6 van zulke fields en nog zeuren ze om food 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gemiddelde van B&W 2 is 71,2% op gamerankings, B&W 1 krijgt daarintegen 90,2%.
Dat zijn toch wel cijfers die voorzich spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Ik kan hier wel vertellen hoe ik er aan gekomen ben, van iemand gekregen, zelf downloaden mislukte tot 2 keer toe maar ik denk dat iedereen wel weet waar je illegaal games kunt downloaden.

Het spel is te bestellen voor hoeveel? Ik geloof iets van €40 toch, dan haal ik het ff over een week, het is de moeite wel waard, zeker als je straks online kunt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
heeft iemand hier toevallig een spiegeltje voor de patch?
EA ftp gaat enorm sloom, en net op 99% stopte de download er mee.....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
RocketKoen schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:11:
heeft iemand hier toevallig een spiegeltje voor de patch?
EA ftp gaat enorm sloom, en net op 99% stopte de download er mee.....
http://dnme.org/BW2/BW2Patch1_1.exe
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:35:
[...]

hmm maar 1 field? als je een field maakt staat erbij voor 76 mensen en ik neem aan dat je populatie veel groter is had wel 6 van zulke fields en nog zeuren ze om food 8)7
Bouw een granary en gooi er wat werkers in misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:52:
Het gemiddelde van B&W 2 is 71,2% op gamerankings, B&W 1 krijgt daarintegen 90,2%.
Dat zijn toch wel cijfers die voorzich spreken.
En toch vind ik deze game veel beter.
Dit had B&W1 moeten zijn :) De interface is trouwens ook echt goed, heel makkelijk leg je wegen aan en rag je er huizen bij. En dan ziet het er nog goed uit ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Een stad bouwen is meesterlijk, echt geweldig. Heb zelden zo mooi een stad aan kunnen leggen, voor het slepen van gebouwen, wat een uitvinding zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
Brammel schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:23:
Is het zo dat je alleen met een leger een ander dorp over kan nemen? Ik probeer good te zijn, en wil dus eigenlijk geen leger daar voor gebruiken. De mensen verlaten het dorp wel en komen naar mij toe, maar daarmee krijg ik het dorp dus nog niet. Als ik dan met een leger er heen ga kan ik het wel gewoon weer veroveren. Er zou toch ook een white manier voor moeten zijn?
Ja je kan een town ook op een white manier overnemen. Dit kan je doen door een bepaalde hoogte van impresiveness te behalen. Als je boven een townhall blijft zweven met je hand kun je zien hoeveel je nog moet halen voordat je een town overneemt. Je kan meer impresiveness halen door bepaalde gebouwen te bouwen. Vooral gebouwen in het tribute tabblad geven vaak meer impresiveness.

Als je in land 3 (land met creature tutorial) een impresiveness van boven de 9000 behaald zul je zien dat de groene influence ring verdwijnt en je over het hele land dingen kan doen. Alle volgelingen in de nog niet veroverde towns komen dan jouw kant.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:15
KeaveXL schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:48:
Doet die patch het met de versie die de meeste hier spelen })
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Afbeeldingslocatie: http://debuginc.com/~honey/temp/town.jpg

En dit is mijn town :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:21

RtN

Net het land tegen die wolf gehaald zonder enige vorm van geweld te gebruike (niet offensief dan). :*)
Dit duurt alleen wel tig keer zo lang volgens mij:( als op de evil manier). Op het eind was ik een 71,8% goede god:P.

spoiler:
Je moet er gewoon voor zorgen dat de impressiveness hoog wordt, dus ook gebouwen uitkiezen met een hoge impressiveness waarde, voor de main stad op dat land moe je ongeveer 20k tot 25k impressiveness hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56
weet iemand zo hoe je fps kan zien..??
Ik had namelijk in het begin filmpje aardige artifacts en heb me 7800gt nu weer op normale speed draaien..
Verder vind ik hem hier, op een net nieuw systeem soms wat schrokken.(x2 3800+, asus 7800gt 2gig mem)
Heb wel de nieuwe forceware drivers geinstalled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Mijn stad in de 4e wereld.
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/8603/4thworldmooi5ft.jpg

Het is gewoon makkelijk en leuk om een stad te bouwen.

Wat je nu ook dan is meerdere dingen tegelijk oppakken, dat moet je wel eerst kopen.
Dit werkt goed bij de foodproductie. Pak een hele hoop villagers bij elkaar en zet ze op je farm en de foodproductie zal enorm stijgen.

Waar ik pas achter ben gekomen is dat je miracles ook eerst moet kopen.

Ik kan de 1e scol in wereld 4 niet halen, kan iemand me helpen?
spoiler:
Ik klik op die steen maar hij wil niet breken, is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:08

WoutF

Hoofdredacteur
Is de game nou zo buggy, of ligt dat aan mijn PC? Ik heb nou al twee keer randomly gehad dat de game hing. Ik heb wel de patch geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

bij mij blijft de pc alleen hangen als ik BW 2 af wil sluiten ook valt het geluid na een uurtje spelen weg :\
daarom is dus de 1.2 patch al aangekondigd :P

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
4e wereld gehaald ik ga nu voor de silver scrolls.
Afbeeldingslocatie: http://img310.imageshack.us/img310/8427/mypeople3ti.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:42
@Caboman, bedoel je met de 4e wereld met de japanners op het eiland? vreemd geval bij mij, wil ik een massale invasie doen met zo´n 25 peletons op hun basis, duikt ineens een blauw figuur op bij hun gate en veranderd ff me leger terug naar villagars wtf. Ben ik me leger kwijt én de stad geeneens veroverd....weird :X

[ Voor 5% gewijzigd door Wing_xD op 09-10-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Wing_Xd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:23:
spoiler:
@Caboman, bedoel je met de 4e wereld met de japanners op het eiland? vreemd geval bij mij, wil ik een massale invasie doen met zo´n 25 peletons op hun basis, duikt ineens een blauw figuur op bij hun gate en veranderd ff me leger terug naar villagars wtf. Ben ik me leger kwijt én de stad geeneens veroverd....weird :X
Same here, wat nu? weer opnieuw aanvallen of zo? Kan het niet helemaal volgen...

(een spoiler lijkt me hier wel op zijn plaats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 15-09 08:55
Er is een updated 81.84 Nvidia driver uitgekomen:

ForceWare Release 80
Version: 81.84
Release Date: October 4, 2005
BETA Driver for Black and White 2

Hier te vinden voor 32bit:
http://www.nzone.com/obje...winxp_2k_32bit_81.84.html

Was volgens mij nog niet langsgekomen (ja de gewone versie voor zover ik weet, dit is de nieuwere)

[ Voor 17% gewijzigd door Xiqum op 09-10-2005 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

hoe maak ik nut oil ofzo? :)

zit in lvl 5, daar waar ik continue word aangevallen, maar simpel op te lossen door wat range armory op de gate te dumpen :)

[ Voor 70% gewijzigd door Erikie op 09-10-2005 12:00 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Als ik die screens zo zie deed ik toch wat fout, op eiland 2 bleven mijn villagers maar zeuren dat er te weinig food was. En ik had al een stuk of 10 fields en behoorlijk veel villagers er aan toegewezen (had ook nog 3 molens). Maar ze bleven maar zeuren, en dan van het ene op de andere dag zitten mijn store's helemaal vol met graan :S

Ik speel nu als good, maar ik ga zeker nog eens als evil spelen. Ik heb wel het probleem dat als ik een hele hoop villagers oppak (stuk of 30) dat ik ze soms per ongeluk weggooi :P Hele dorp is dan in rep en roer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Laatst online: 11-09 17:52
Even voor de duidelijkheid: die 1.1 patch zorgt ervoor dat je savegames niet meer werken? :/

En verder nog even wat andere vraagjes :) :
Ik kan in lvl dat kung-fu knaapje niet helpen met z'n steen kapot maken. Bug ofzo? Lijkt me dat ik gewoon de muis moet indrukken en er vervolgens vlot overheen slepen. En ik heb die hand budge dinges al :)

En als ik een gatway maak, dan word'ie niet afgebouwd.. :'( hoe kan dat nou?

[ Voor 12% gewijzigd door Pkunk op 09-10-2005 12:11 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Timlog schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:09:
Even voor de duidelijkheid: die 1.1 patch zorgt ervoor dat je savegames niet meer werken? :/

Ik kan in lvl dat kung-fu knaapje niet helpen met z'n steen kapot maken. Bug ofzo? Lijkt me dat ik gewoon de muis moet indrukken en er vervolgens vlot overheen slepen. En ik heb die hand budge dinges al :)

Yup.. daarom hebben ze hem ook zo snel uitgebracht..

En om een rock te breken moet je "tappen", dus echt een hele korte klik.

spoiler:
Je moet forcing hebben, dan gewoon de action button ingedrukt houden en de hele tijd je muis heen en weer bewegen bij de stenen, totdat het een beetje rood begint te gloeien :)

[ Voor 16% gewijzigd door OxiMoron op 09-10-2005 15:17 ]

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Hoe pakken jullie dat aan op dat 3e eiland, ik heb nu 1 groot begin kamp, en alle dorpen van het eiland zitten nu bij mij in en staan dus leeg. Maar hij blijft maar komen met legers, nemen jullie die leegstaande dorpen ook weer over? En gaan jullie dan telkens een stukje dichterbij zijn kamp zitten, of gewoon 30 legers bouwen, en zijn kamp aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
OxiMoron schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:16:
Yup.. daarom hebben ze hem ook zo snel uitgebracht.
Goed dat je het zegt, want dat installeer ik die maar even niet :)

Echt geweldig spel, het gaat zó makkelijk, een mooie stad bouwen :) Kudo's naar Molyneux' team :)
/edit
Krijg net dus een melding van oververhitting van mn videokaart :\

[ Voor 12% gewijzigd door Xrenity op 09-10-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik kan niet wachten totdat ik kan spelen bij het aanzicht van die screens :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
aapenootjes schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:09:
Ik speel nu als good, maar ik ga zeker nog eens als evil spelen. Ik heb wel het probleem dat als ik een hele hoop villagers oppak (stuk of 30) dat ik ze soms per ongeluk weggooi :P Hele dorp is dan in rep en roer.
Ja, dat gebeurt mij ook weleens. Ik gooi er dan een heal miracle op, alles koek en ei :+
Timlog schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:09:

1.0 savegames zijn niet compatible met 1.1 savegames. Je word aangeraden opnieuw te beginnen met een reinstal en alle save games verwijderen.

kung-fu:
spoiler:
Je hebt forcing nodig dat kan je kopen, houd dan de action button ingedrukt en beweeg heen en weer in korte bewegingen bij de steen.
Freddy_Fish schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:18:
Hoe pakken jullie dat aan op dat 3e eiland, ik heb nu 1 groot begin kamp, en alle dorpen van het eiland zitten nu bij mij in en staan dus leeg. Maar hij blijft maar komen met legers, nemen jullie die leegstaande dorpen ook weer over? En gaan jullie dan telkens een stukje dichterbij zijn kamp zitten, of gewoon 30 legers bouwen, en zijn kamp aanvallen?
Poorten openen en de andere dorpen binnenlaten en dan weer snel sluiten. Je kan ook archers op je muur zetten voor verdediging. Als je creature vijanden verslaat buiten je grens, krijg je evil.
Nut oil? Misschien speel jij evil en heb ik sommige gebouwen niet als jouw dat ik het niet begrijp.
Xiqum schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 09:57:
Er is een updated 81.84 Nvidia driver uitgekomen:

ForceWare Release 80
Version: 81.84
Release Date: October 4, 2005
BETA Driver for Black and White 2

Hier te vinden voor 32bit:
http://www.nzone.com/obje...winxp_2k_32bit_81.84.html

Was volgens mij nog niet langsgekomen (ja de gewone versie voor zover ik weet, dit is de nieuwere)
Ik heb gelezen dat dat niet veel helpt aan je fps. Wat mij wel enorm heeft geholpen is door naar C:\Program Files\Lionhead Studios\Black & White 2\Data te gaan en de graphics.config te openen. Daar heb ik mijn geforce 6600 veranderd naar dit:
6600 2 1 2
nu werkt het allemaal vlotjes. lionhead BW2 forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Caboman schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:55:
[...]

Ik heb gelezen dat dat niet veel helpt aan je fps. Wat mij wel enorm heeft geholpen is door naar C:\Program Files\Lionhead Studios\Black & White 2\Data te gaan en de graphics.config te openen. Daar heb ik mijn geforce 6600 veranderd naar dit:
6600 2 1 2
Maar dat betekent eigelijk dat jij je instellingen hoger hebt gezet? :?

Ik ben het oneens met de minimale systeemeisen, ik zit er ver boven en toch draait B&W2 (zelfs op zijn laagste instellingen in-game) bar-slecht..

Specs:
Processor: Intel Pentium-M 760 / 2,00GHz 2MB
VGA: ATI M24 (X600) 128MB VRAM
Geheugen: 1024 MB

Lijkt me toch ruim voldoende niet?

In graphics.config, lijkt mijn videokaart toch onder de X600 van ATI te vallen, ondanks dat het een mobile kaart is toch? En wat zou ik daar het beste kunnen veranderen, om B&W2 beter te laten draaien?

ik heb ff wat beter opgelet, draait nu wel als een tierelier O-)

[ Voor 4% gewijzigd door PeterSelie op 09-10-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Caboman schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:55:
6600 2 1 2
Jup, dit hielp ook bij mij :). Ik had ook last van een lage fps terwijl ik niet eens zo'n slechte pc heb.
Ik heb een Radeon 9800 Pro en heb als regel:
9800 1 1 2
Nu draait ie als een tierelier en ik merk niet eens verschil kwa graphics.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Laatst online: 18:42
Brammel schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:40:
[...]

Same here, wat nu? weer opnieuw aanvallen of zo? Kan het niet helemaal volgen...

(een spoiler lijkt me hier wel op zijn plaats)
Ik maak gelukkig regelmatig save games, dus heb het opnieuw gepbrobeerd maar dan eerst 1 peleton erop af sturen. Bij de tweede keer dat je erheen gaat verschijnt het geval niet meer ;)

trouwens, iemand enig idee hoe je meerdere platoons kan selecteren? wel irritant als je 1 voor 1 moet klikken als je een massale leger hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

BHR

Er is een silvere scroll genaamd "Snoer de haan de mond" (volgens mij op het 2de eiland), waarbij je de haan een aantal keer achter elkaar moet laten kraaien..

spoiler:
Volgens mij heeft het te maken met de zonnestand te veranderen, maar ik weet niet op welke stand ik de wijzer moet zetten om die haan te laten kraaien..

Weet iemand hoe je deze scroll moet oplossen?

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BHR schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:43:
Er is een silvere scroll genaamd "Snoer de haan de mond" (volgens mij op het 2de eiland), waarbij je de haan een aantal keer achter elkaar moet laten kraaien..

spoiler:
Volgens mij heeft het te maken met de zonnestand te veranderen, maar ik weet niet op welke stand ik de wijzer moet zetten om die haan te laten kraaien..

Weet iemand hoe je deze scroll moet oplossen?
spoiler:
druk je scroll knop in (en houd ingedrukt) en verschuif je muis zo, dat je de lucht kan zien. Druk met je linker muisknop op de lucht en de rest spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 19:42
hebben er meer mensen last van dat ze de "extra informatie balonen" niet zien? dus bijvoorbeeld waar je beest iets zegt willen te gaan doen of de extra informatie die je krijgt als je een persoon in de lucht houd?

want bij mij waren die opties langzaam aan het verdwijnen, en nu heb ik er dus geen meer.... in de wijze dat ik eerst alleen geen informatie zag bij je towncenter en nu dus helemaal niks meer....

ik heb al:

-de 1.1 patch (na deze patch waren ze opeens allemaal weg ipv maar een paar)
- de game opnieuw geinstaleer
- nieuwe drivers
- met instellingen liggen kloten in de game en in graphics.config

erg wazig dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

BHR

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:49:
[...]
spoiler:
druk je scroll knop in (en houd ingedrukt) en verschuif je muis zo, dat je de lucht kan zien. Druk met je linker muisknop op de lucht en de rest spreekt voor zich.
spoiler:
Ach, je moet de tijd een aantal dagen vooruit zetten ('klokje' rond blijven draaien). Ik probeerder steeds de tijd een stukje terug te zetten, zodat de nacht steeds opnieuw werd overgedaan, maar dat werkte dus niet..

[ Voor 5% gewijzigd door BHR op 09-10-2005 17:10 ]

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, ik heb het spel net geinstalleerd, met de 1.1 patch, maar als ik het spel opstart krijg ik zo'n standaard windows foutmelding. (in white.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten etc)

iemand een idee hoe dit te verhelpen is? ben erg benieuwd naar het spel namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
Prachtig spel hij bevalt me nu al beter dan black and white 1.
alleen nu heb ik zitten drukken ...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wirdumfoto/bw.jpg

Hoe krijg ik die info van de mensen weg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

BHR schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:09:
[...]

spoiler:
Ach, je moet de tijd een aantal dagen vooruit zetten ('klokje' rond blijven draaien). Ik probeerder steeds de tijd een stukje terug te zetten, zodat de nacht steeds opnieuw werd overgedaan, maar dat werkte dus niet..
spoiler:
Het is gewoon een kwestie van licht-donker :). Eerst op donker zetten en dan op licht zetten en dat een paar keer herhalen ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 19:42
Rudyyy schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:16:
Prachtig spel hij bevalt me nu al beter dan black and white 1.
alleen nu heb ik zitten drukken ...

[afbeelding]

Hoe krijg ik die info van de mensen weg??
S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Volgens mij is dat "N" check je knopjes in options.

Ik zit nu in de 6e wereld ik dacht de 5e maar m'n savegame zegt 6. Good spelen begint een beetje te vervelen. Ik kijk een beetje rond hoe ik me stad beter kan maken, maar ik kan alleen nog leuke dingen erbij bouwen. Hopelijk heb ik binnenkort wat meer impressive, want ik speel al een paar uurtjes op een wereld.

Had even niks doen en pak zo'n 170 villagers op, wil ik ze rustig terug zetten vliegen ze uit me hand. Ben van 80% good naar 50% gegaan |:(

Ik heb wel superman gevonden :+
Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/1879/superman4kp.jpg
bug toen ik de villagers in me hand verzamelde

[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 09-10-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Mijn peleton van 270 man:
Afbeeldingslocatie: http://debuginc.com/~honey/temp/peleton.jpg

Enige nadeel is dat ze enorm veel voedsel eten :P Maargoed, ik heb nog 200.000 voedsel open, genoeg om NU ff die japanners te ownen :P brb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Iemand toevallig in de 2e jappanse wereld de 7 samurai scroll opgelost?
spoiler:
Ik heb nu 6 van die beeldjes, alleen de laatste (met de klok mee geteld) kan ik nergens vinden.

voor mensen die de quest nog niet snappen. heeft iets te maken met die budge klokken, zoals ze ook op het quest eilandje 1 staat. meeste beeldjes verschijnen ergens in de bergen. Als je ze op de goede sokkel zet, sturen ze een lichtstraal naar het midden

edit: gevonden
spoiler:
klein eilandje vlak buiten de kust in de buurt van je hoofdstad

[ Voor 11% gewijzigd door RocketKoen op 09-10-2005 21:27 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Spelen veel mensen in het Nederlands! Ik heb die optie niet eens gezien..
Het eerste menuutje als je de CD erin doet geeft wel Nederlandse tekst (spelen, diagnostisch -iets), maar de game zelf niet, en dat vind ik eigenlijk wel ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:*) Echt verslavend dit spel, echt geweldig vet. Ik hoop dat er in de toekomst ook wat te modden valt zodat we misschien wat custom made mappen kunnen verwachten voor BV mp, en jammer dat er niet iets van een skirmish mode in zit, iets waar je met een aantal meerdere computer players tegen elkaar kunt vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Zit nu in speel wereld 4. En heb net vuurgooie gekocht voor me beest. Alleen hoe laat ik hem dat spul gooie? Hoe krijg ik hem zo ver om naar de vijhand te gaan en daar z'n vuurbal op te gooie? Want da lukt me dus nie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Speel het spel vandaag en ik weet eigenlijk nog niet wat ik ervan moet vinden.
Kreeg na een paar uur toch wel een beetje "saai" gevoel over me heen.
Maar ik update het spel ff met de pacth en begin gewoon opnieuw..mischien dat ik het nu "beter' speel waardoor het wat smeuiger wordt.

Wel vind ik mijn fps belachelijk laag :(
Zit ongeveer op 15 fps en soms lager richting de 7 fps.
En dit gezien mijn specs :?
Uiteraard staan alle settings op max met AAx2 en AFx8 maar dan nog vind ik het wel erg laag.
Iemand hier een verklaring voor of een tip voor meer fps zonder beeldkwaliteit te verliezen?

Specs:
Athlon 3500+
X800XT PE
1 gig mb
Asus A8V deluxe

** Ik lees nu dat al je savegames niet meer werken na de patch.
Is er een manier om de tutorial te skippen?
Heb die al 2x gespeeld...een 3e keer trek ik echt niet :)

[ Voor 14% gewijzigd door melly op 09-10-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

melly schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:40:

Uiteraard staan alle settings op max met AAx2 en AFx8
En jij vraagt je af hoe het komt dat het traag draait, je bent zo dom of je doet zo dom maar volgens mij snap iedereen wel dat een spel van deze tijd met een kaart als dat nu eenmaal niet meer lekker gaat draaien, leuk kaartje voor UT2004 om alles lekker max te draaien maar dit is gewoon iets teveel van het goeie, de game heeft prachtige graphics en je mag blij zijn dat je alles goed kunt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:05:
[...]

En jij vraagt je af hoe het komt dat het traag draait, je bent zo dom of je doet zo dom maar volgens mij snap iedereen wel dat een spel van deze tijd met een kaart als dat nu eenmaal niet meer lekker gaat draaien, leuk kaartje voor UT2004 om alles lekker max te draaien maar dit is gewoon iets teveel van het goeie, de game heeft prachtige graphics en je mag blij zijn dat je alles goed kunt draaien.
aa 2x en af 8x valt best mee, vooral op zon kaart. Ik draai de meeste spellen ook op die settings ook met een x800xt. Maar vind het zelf ook belachelijk dat mijn pc B&W2 maar moeilijk trekt, zo geweldig ziet het er nou ook weer niet uit. Ik bedoel een x800xt is wel 1 van de betere kaarten, vergeet dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
misschien moeten mensen iets terug in het topic lezen? Daar is (mede door mij) allang achterhaald hoe je je FPS lager kan krijgen zonder ingame je instellingen te verlagen :X

[ Voor 33% gewijzigd door PeterSelie op 09-10-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
leuke screens allemaal, maar ik heb nog geen 'wezen' gezien, kommen die pas later of zo?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jij kunt nu wel een beetje wijs gaan doen omdat je zelf misschien een 7800GTX in je bak hebt zitten. Maar 6800GT/Ultra en X800 series zijn nog steeds high end hoor, vergeet dat niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
FragNeck schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:35:
leuke screens allemaal, maar ik heb nog geen 'wezen' gezien, kommen die pas later of zo?
Nee, deze zitten al gelijk in het spel, maar ik merk wel dat deze van wat lage waarde zijn.. Het gaat meer om het bouwen van een stad en het bouwen van een leger dan het daadwerkelijk opvoeden van je creature.. In het begin iig..

Zonde imho ;( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen de noren is me tijger net gestorven toen ie het tegen de wolf opnam, ben ik nu de lul of kan ik hem nog terughalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
[...]

Beetje botte reactie maar goed |:(
Alle games tot nu toe kan ik met AAx2 en AFx16 makkelijk draaien.
Dit is de eerste die zo weinig fps geeft met (voor mijn doen) iets terug geschroefde settings.
Spel ziet er goed uit maar ik zie de eyecandy er niet van af waarom de fps zo laag zou moeten zijn.
SoaDmaggot schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:37:
misschien moeten mensen iets terug in het topic lezen? Daar is (mede door mij) allang achterhaald hoe je je FPS lager kan krijgen zonder ingame je instellingen te verlagen :X
SoaDmaggot,ik ben 1 tweak tegen gekomen maar die was voor een Nvida kaart (moest je iets aanpassen in een settings config dacht ik).
Kan je anders nog 1x herhalen welke tweak jij bedoelt?

[ Voor 23% gewijzigd door melly op 09-10-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
melly schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:33:
[...]

SoaDmaggot,ik ben 1 tweak tegen gekomen maar die was voor een Nvida kaart (moest je iets aanpassen in een settings config dacht ik).
Kan je anders nog 1x herhalen welke tweak jij bedoelt?
Natuurlijk kan dit ;)

Dezelfde als jij over praat.. Ik heb een ATI x600 en bij mij werkte het ook gewoon goed.
Als je ff niet zo lui geweest was (no offence ;) :>) had je ook ff die graphics.config geopend. Hierin bevind zich een lijstje met een groot aantal VGA kaarten. Zoals je ziet staat jou kaart (de ATI X800 of X800 SE, ik weet niet waar die van jou onder valt) er ook tussen.
Wat bij mij erg goed hielp was de twede kolom (minspec) één cijfer omhoog te zetten (hoe hoger het cijfer hoe lager de graphics).

Bij jou zou je dus (ongeacht je de X800 of X800 SE hebt) van de 0 een 1 moeten maken. Je zou dit eventueel bij allebij kunnen doen als je zelf ook niet helemaal zeker van je zaak bent, omdat het toch geen verschil uitmaakt of je het nou voor allebij doet, of voor alleen degene die jij hebt.

De graphics gaan er imo niet echt veel op achteruit, maar de FPS des te meer..

Succes met het klieren :)

[ Voor 5% gewijzigd door PeterSelie op 09-10-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:23:
Tegen de noren is me tijger net gestorven toen ie het tegen de wolf opnam, ben ik nu de lul of kan ik hem nog terughalen ?
Hij komt terug (kijk maar in je "creature pen") :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Haha ik ben verslaafd...

Wil ik omlaag scrollen druk ik rechtermuisknop op deze pagina en wil ik mn muis omhoog duwen |:(

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:07:
supergame, maar je word veels te snel evil.

Het beheren van een stad is in het begin wel leuk, maar op den duur willen ze veels te veel lijkt of er geen einde aan de behoeftes zijn.

Je creature zelf dingen aanleren lijkt wel veranderd lijkt nu wel een schakelpanel aan opties waarvan jij beslist hij doet dit wel en de rest niet.Vind dit zelf jammer had liever het oude systeem waarbij je iets voordeed en hij dit vervolgens zo leerde.

De tribute, wel leuk bedacht systeem, maar als je in het begin niet kiest voor bepaalde gebouwen.
Kan je hierdoor evil worden, omdat je volk snel is uitgekeken op bepaalde woningen. dus had liever meteen alle gebouwen tot je beschikking gehad en alleen de miracles via tribute.

Tot zo ver mijn mening over bw 2
Idd, het word je veels te gemakkelijk gemaakt om evil te worden ( of kan de mens dat gewoon makkelijk :P ). Ik begin net en moet dan die andere dorpjes overnemen. Ik kan ze met geweld overnemen maar ook door te 'impressen'. Hoe lang duurt zoiets?

Mijn dorpje begint nu ook te zeuren om slaap. Hoe moet ik daarvoor zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
IK heb het nu ook tijdje gespeelt en zit op 5e land denk ik weet niet precies volg het niet echt. Maar goed ik heb deel 1 orgineel gekocht en dat was echt grootste miskoop ooit. Het lag me gewoon niet te knullig wat het ook was ik heb me er niet weten mee te vermaken. Deel 2 das een heel ander verhaal het is veel leuker nu. Ok sommige dingen zoals stad op bouwen enzo zijn redelijk simpel en het leger gedeelte ook maar dat is volgens mij juist de kracht er van. Maar goed tot nu toe een pracht spel :D Wat me trouwens ook opvalt is dat er geen multiplayer inzit. Maar als ik me niet vergis was dat bij deel 1 ook het geval en dat kwam later met een patch er nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Ik heb het vanmiddag ook een tijdje gespeeld, ik erger me alleen ontzettend aan de mouse-smoothing.
Ik kan in de construction/objective tabs etc. nauwelijks op de knoppen klikken omdat mijn muis zo raar reageert.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04
Larixk schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 01:52:
Ik heb het vanmiddag ook een tijdje gespeeld, ik erger me alleen ontzettend aan de mouse-smoothing.
Ik kan in de construction/objective tabs etc. nauwelijks op de knoppen klikken omdat mijn muis zo raar reageert.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Sensitivity ietsje omhoog gooien, had er ook last van en is nu supersmooth icm de 1.1 patch

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 01:42:
[...]

Idd, het word je veels te gemakkelijk gemaakt om evil te worden ( of kan de mens dat gewoon makkelijk :P ). Ik begin net en moet dan die andere dorpjes overnemen. Ik kan ze met geweld overnemen maar ook door te 'impressen'. Hoe lang duurt zoiets?

Mijn dorpje begint nu ook te zeuren om slaap. Hoe moet ik daarvoor zorgen?
Af en toe gewoon de tijd (lees: zon) verzetten naar nacht (als het dag is), zodat ze kunnen slapen. Hierdoor ging bij mij die totem weer omlaag.
Maar als er nog andere tips zijn hoor ik het graag :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:46:
[...]

Jij kunt nu wel een beetje wijs gaan doen omdat je zelf misschien een 7800GTX in je bak hebt zitten. Maar 6800GT/Ultra en X800 series zijn nog steeds high end hoor, vergeet dat niet. ;)
Ik heb helemaal geen super kaart, gewoon een Radeon 9700 Pro en een GF4 Ti 4200 in mijn andere pc, niks bijzonders dus. En een X800 is dus geen High end meer, de nieuwe generatie kaarten is ondertussen al weer uit dus die kaarten doen sinds enkele weken een stapje terug op de ladder maar daar gaat het niet om prima kaartje maar misschien niet goed genoeg voor dit spel.

Volgens mij snappen mensen niet dat AA enorm veel van je kaart vraagt, ik denk dat een game als deze van AA meer vraagt dan een shooter, er zit hier veel en veel meer in de wereld wat je kaartje allemaal maar op het beeld moet toveren terwijl shooter zich altijd maar in een klein oppervlak afspelen of binnen. Dit spel eist gewoon veel van je kaart en daar doe je niks aan, of het nu wel of niet een de engine ligt dat doet er niet toe, het spel laat het gewoon niet toe punt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:11
Ik had eerst ook een 9700 pro, maar toen vergat ik steeds hoofdletters en leestekens te gebruiken. Heb toen maar geupgrade naar een 9800XT en sindsdien nergens meer last van.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Moet je in dit deel ook weer spreuken gebruiken zoals in deel 1. In deel 1 moest je dan van die vormen tekenen met je muis. Ik irriteerde me daar mateloos aan. Probeer je 10 keer een vage vorm te tekenen en voordat ie eindelijk lukt, hoeft het al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Voor degenen die hem nu spelen:

Is deze game een aanrader of valt hij toch tegen? Ik twijfel nog of de game z'n geld waard is. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:58:
Voor degenen die hem nu spelen:

Is deze game een aanrader of valt hij toch tegen? Ik twijfel nog of de game z'n geld waard is. :)
Als je deel 1 leuk vondt, dan vindt je deel 2 ook leuk. Deel 2 lijkt heel veel op deel 1, alleen ziet het er beter uit, en zijn wat dingen verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Mr_Knight schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:43:
Moet je in dit deel ook weer spreuken gebruiken zoals in deel 1. In deel 1 moest je dan van die vormen tekenen met je muis. Ik irriteerde me daar mateloos aan. Probeer je 10 keer een vage vorm te tekenen en voordat ie eindelijk lukt, hoeft het al niet meer.
Kan, maar hoeft niet, je kan ze ook gewoon door op F6 (of was het F5 of F7???) te drukken makkelijk gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:02:
[...]

Als je deel 1 leuk vondt, dan vindt je deel 2 ook leuk. Deel 2 lijkt heel veel op deel 1, alleen ziet het er beter uit, en zijn wat dingen verbeterd.
Deel 1 vond ik leuk, tot die klote bug in level 5. ;(

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic een beetje terug gelezen... maar be nou niet echt tegengekomen of he tnuttig is om die patch te installeren... ook al zit ik pas op het tweede 3e eiland ofzo... want je moet helemaal opnieuw beginnen... das balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig verslavend dit spel, niet normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:X Wat moet je doen op eiland 6 bij die luitjes die op dat kleine eilandje zitten, ik kan de eerste 3 aanwijzingen wel vinden maar daarna :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07 15:12
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:02:
[...]

Niet helemaal... Deel 1 was echt leuk. Een echte God-game. Ik voel me nu meer een slaafje van de bewoners. Kunnen ze zelf niet even een huis bouwen als ze dat nodig hebben? De bevolking wordt te oud, maar ze komen niet op het idee zelf even voor wat kindjes te zorgen.

Mijn creature doet ook wat moeilijk. Ik geef hem de opdracht om een gebouw aan te vallen (in soldier mode). Hij geeft er een trap tegenaan, loopt er 10 rondjes omheen en geeft dan weer een schop. Tijdens de 10 rondjes heeft de tegenstander de boel al weer gefixed.

Het leren van je creature is niet meer dan een setje schuifjes. Het hele ongrijpbare van deel 1 is helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel ...maar nog teveel bugs...

1 keer bleu screen gehad ...gepatched...geluid viel in 1 keer weg ...en spel liep daarna vast. :)

De muisbediening is ook niet altijd even handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 15:17
Is er nergens een fix voor die irritante muis movement :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Laatst online: 15-09 22:27

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik snap er even helemaal niks meer van.. :P

Zit nu in wereld 3 geloof ik, waar je een village moet maken. Ik kan alleen maar huisjes bouwen, klopt dit? Ze lopen steeds te zeuren om food, maar een paar honder man met 2 farms schiet niet echt op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal Mother schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:17:

Zit nu in wereld 3 geloof ik, waar je een village moet maken. Ik kan alleen maar huisjes bouwen, klopt dit? Ze lopen steeds te zeuren om food, maar een paar honder man met 2 farms schiet niet echt op..
dan maak je field aan. drie grote velden en je bent verlopig klaar. Niet vergeten farmers toe te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Animal Mother schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:17:

*kuch* Toolbar (Enter) *kuch*

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik heb 't al ;)

Die toolbar had ik op een of andere manier nog niet, nu wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:29:
Leuk spel ...maar nog teveel bugs...

1 keer bleu screen gehad ...gepatched...geluid viel in 1 keer weg ...en spel liep daarna vast. :)

De muisbediening is ook niet altijd even handig.
voor bugs kun je ze hier reporten

[ Voor 62% gewijzigd door daves2hd op 10-10-2005 17:08 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook bij het 3e eiland maar ik kan alleen maar huisjes bouwen :?

Wat ik nu snap is wat moet ik doen als de bewoners Free time of Sleep nodig hebben? Moet ik ze dan allemaal in een huisje gooien?

En hoe geef ik de mensen meer free time?

Ik heb maar 10 mensen aan het werk gezet. En hoe kan ik iemand die eerst breeder was dan opeens helemaal niks meer laten zijn?

Op enter drukken heeft bij mij geen effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100 % Creature en 100 % evil jij zelf kan kennelijk ook

Afbeeldingslocatie: http://img410.imageshack.us/img410/5416/naamloos6df.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindsurfer
  • Laatst online: 24-06-2024
Hmm ik heb een probleempje hier,

Ik heb net die map met japanners afgemaakt(eerste veld met jappen) en nu elke keer tijdens het laden van de volgende map crasht het spel naar desktop.

Ik heb de savegame map apart gehouden, spel opnieuw geinstalled, gepatched en de savegames weer teruggezet maar nog steeds blijft het. Als iemand weet hoe ik dit oplos, of mischien een savegame voor het begin van de volgende map heeft hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:12:

Wat ik nu snap is wat moet ik doen als de bewoners Free time of Sleep nodig hebben? Moet ik ze dan allemaal in een huisje gooien?

Ik heb maar 10 mensen aan het werk gezet. En hoe kan ik iemand die eerst breeder was dan opeens helemaal niks meer laten zijn?

tijd van de dag op 's nachts zetten voor slaap. Ind e avond voor freetime.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:12:

Wat je moet doen om de bewoners free time te geven is, met de muis op de hemel gaan staan, lmb indrukken en de wijzer bij de avond zetten (21:00 uur). Wat ook helpt is een cafe en een badhuis bouwen.

En als je je disipelen weer naar "normaal"wilt maken, dan pak je diegene op, en schud je heen en weer, dan gaat vanzelf de taak die hij/zij moest doen weg.

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je een badhuis bouwen? Ik zou niet weten hoe? Enter drukken heeft geen zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 15-09 19:25
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:36:
hoe kan je een badhuis bouwen? Ik zou niet weten hoe? Enter drukken heeft geen zin...
omg, heb je wel iets van een tutorial gespeeld??

Doe eerst dat maar eens, en vraag dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

In het begin van het 3e level wordt uitgelegd hoe je dingen moet bouwen. Probleem is dat ik die 'uitleg' eerst niet kreeg, en dus ook niks kan bouwen, denk dat Andad 't zelfde probleem heeft..

Probeer het level eens opnieuw te starten, en volg die uitleg stap voor stap. Bij mij bleef hij vorige keer hangen bij het maken van 3 breeders, terwijl ik ze wel gemaakt had..

Voor de duidelijkheid :P

In het begin heb je een aantal objectives die je moet doen, zoals 12 huisjes neerzetten, 3 breeders etc. Daarna wordt uitgelegd hoe je dingen moet bouwen.

[ Voor 22% gewijzigd door Animal Mother op 10-10-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 15-09 19:25
dus gewoon goed op de bronse scrolls drukken :) dat zijn de tutorials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die hele tut nooit gezien! Sorry, ik vond het namelijk al vreemd dat ik helemaal niet te weten kon komen hoe ik alles moest bouwen zonder tutorial...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nou tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik met de tutorial bezig was en toen een opdracht kreeg om keien naar een waterval te gooien die geblokkeerd werd... Ik weet nog niet wat ik fout doe, maar heb toen de tutorial maar overgeslagen en ben gaan gamen. Iemand die deze b&W2 n00b tips kan geven over die tutorial opdracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is niks hoor :P Gewoon een rots gooien tegen de andere stenen aan. Die kan je wel overslaan...

ik heb nu de tut gevolgd en snap het nu vele malen beter :D THX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
The_Cook schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:48:
Nou tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik met de tutorial bezig was en toen een opdracht kreeg om keien naar een waterval te gooien die geblokkeerd werd... Ik weet nog niet wat ik fout doe, maar heb toen de tutorial maar overgeslagen en ben gaan gamen. Iemand die deze b&W2 n00b tips kan geven over die tutorial opdracht?
Nog een savegame beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Ik zit nu in wereld 4 maar tot op heden heeft je creature weinig nut gehad.
Hij hobbelt wat rond maar voegt verder weinig toe.
Ik heb in een eerdere savepoint veel tijd en energie in het opvoeden ervan gestoken maar het voordeel vind ik hiervan nog niet terug.
Iemand die verder is en weet of je creature een belangrijke rol gaat vervullen?
If so...waar moet je creature dan op voorbereid zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melly schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:08:
Ik zit nu in wereld 4 maar tot op heden heeft je creature weinig nut gehad.
Hij hobbelt wat rond maar voegt verder weinig toe.
Ik heb in een eerdere savepoint veel tijd en energie in het opvoeden ervan gestoken maar het voordeel vind ik hiervan nog niet terug.
Iemand die verder is en weet of je creature een belangrijke rol gaat vervullen?
If so...waar moet je creature dan op voorbereid zijn?
*alvast vraagt om een spoiler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Heb hem net uitgespeeld, op good :9 wel kort spel eigenlijk maar wel heel erg leuk ;)

Maar zeker nu ik het uitgespeeld heb mis ik wel de skirmish optie of multiplayer.. Hopelijk komt dit met een patch want je zal het maar gewoon gekocht hebbe en dan bij landje 9 is het afgelopen. |:(

[ Voor 53% gewijzigd door Skimovic op 11-10-2005 03:27 ]

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Heb wat filmpjes gemaakt in wereld 6 van mijn schattige (maar evil) tijgetje
Tijgetje vs Liev tijgetje
Overleven is alleen niet zn sterkste punt als ik de leesh loslaat
Iets te veel soldaatjes

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste